Bygg Säkert Öresund AB

Bygg Säkert Öresund AB

byggsakert.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Bygg Säkert i Öresund AB​​​​​​​! Vi har lång och bred erfarenhet inom byggbranschen och kan hjälpa dig med renovering eller tillbyggnad oavsett om du är privatperson, BRF eller ett företag. Vi har noga utvalda samarbetspartner och ser alltid till att du har en och samma kontaktperson genom hela projektet. Vi...

66 omdömen om Bygg Säkert Öresund AB

Sedan starten hos Reco 2020

Helene D
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Uppsättning av nya jordade kontakter, dimmers och kabeldragning, både inne och ute. Bra bemötande både från arbetsledare och montör. Lämnade även ändrade och bättre förslag på mitt behov av elarbete vilket uppskattades stort. Jobbet gick på löpande räkning och det blev ingen negativ överraskning när fakturan kom. Tack för ett gott arbete. Jag har inga problem med att rekommendera er till min bekantskapskrets.

Jenny P
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Bygg Säkert Öresund hjälpte oss att renovera vårt kök. De rev ut vårt gamla kök, satte nya väggar och la golv och installerade ett nytt kök. Det var fantastisk service hela vägen. Arbetet blev gjort på utsatt tid och vi är väldigt nöjda med utförandet. Överlag var de lätta att kommunicera med och vi fick snabb återkoppling på mail. Vi kan starkt rekommendera dem.

Nils-Eric W
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Ett mycket seriöst företag med en öppen och kontakt bar attityd. Hantverkare med hög kompetens och seriöst tänkande och välgjort arbete allt inom angiven tidsram.

Magnus P
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Jag har bara bra saker att säga om Bygg Säkert Öresund AB! Ett företag som tar ansvar för helheten! Trevligt, seriöst och kompetent bemötande från alla medarbetare som vi varit i kontakt med. Vi byggde uterum från Willab Garden på gjuten platta med golvvärme i början av 2024 och vi är extremt nöjda med allt de levererat. Resultatet är helt perfekt! De håller vad de lovar och det har inte funnits ett enda tillfälle då vi känt oss oroliga för något moment. Bygg Säkert är vid första anblick inte det billigaste alternativet,...

Elisabeth M
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Mycket trevliga och professionella. Vi rekommenderar varmt detta företag.

Hanns S
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Bra bemötande hela vägen från offertframtagande till faktura. Personalen som utförde själva bygget var kunniga inom sitt område så vitt jag kunde bedöma. Frågor som uppkom under byggtiden besvarades snabbt och sakligt. Tidplanen hölls trots att väderförhållandena inte alltid tillät att vissa känsliga arbeten utfördes på utsatt dag.

Åke J
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Trevligt bemötande från start till mål med arbetet ingen nämnd och ingen glömd

Mikael H
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Vi är väldigt nöjda med Bygg Säkert Kompetent personal som ger råd och trygghet genom hela byggprocessen. Både plattsättning och montage i toppklass. Det är hög kvalitet till ett rimligt pris.

Hedin A
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Snabbt fotarbete, grym återkoppling, stor förståelse för vår dagliga verksamhet.

David V
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

bra bemötande och bra utfört arbete, från projektledning till utförande

Therese J
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Bra intryck från början, lätta att ha att göra med och trevligt bemötande från samtliga medarbetare. Fönsterbyte. Inköp och arbetet utfördes enligt överenskommelse och i tid. Vi anlitar gärna igen för framtida projekt 👍

Magnus H
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Mycket professionellt. Nytt badrum skulle byggas och vi fick hjälp med både planering och inköp. Det var ordning och reda och de följde tidsplanen perfekt. Rekommenderas varmt Stort tack till alla inblandade

Magnus N
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Trevligt och professionellt bemötande.

Christer M
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Förtroende, kompetens, trevliga ! Det blev ett fantastiskt uterum som blev jättebra mot fasad i vinkel . Proffsigt utfört av samtliga som var involverade i arbetet . Kan rekommendera med god marginal . Hälsningar Christer Malmgren, Malmö öster !

Joakim H
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

**Installation av öppningsbart glasparti i tegelvägg** Sammantaget är mina initialt högt ställda förväntningar överträffade av det resultat som slutligen levererats. Mkt bra inledande dialog och införsäljning Bra bollplank i de frågor som fanns - samt vägledning i hantering av myndighet (för bygglov) Leveranstid rakt i linje med diskussion Bra hanterat av allt byggdamm och undanstädning Och har blivit sjukt snyggt och ett lyft för hela huset. Jag kan klart rekommendera Bygg Säkert för liknande arbete!!

Karl T
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Kan tänkas anlita igen! GGGhhhjjjjjj dddddkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Susanne U
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Väldigt trevlig och kompetent personal!

Anders P
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Bra kontakt hela vägen från början till slut. Bra utförande och kommunikation av arbetarna på plats. Smidigt vid justeringar som behövde göras i efterhand. Vi är mycket nöjda med slutprodukten.

Jörgen S
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Murarbete och montering av Willab växthus. Från offert och fram till genomförande och färdigställande mycket trevligt bemötande. Håller vad de lovar och levererar bra kvalitet.

Lena A
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Mycket bra bemötande av Andy och hans team som guidade oss igenom hela köksprocessen och hjälpte oss med allt vi bad om! Fantastisk service på alla sätt!

Lars H
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Tjafsa inte med andra hantverkare. Ring Bygg Säkert direkt så löser de ditt byggprojekt galant. Lasse Rydebäck

Thomas L
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Har använt Bygg Säkert Öresund AB för flera uppdrag. Enbart positiva omdömen. De är smidiga att ha och göra med, har gjort ett fantastiskt jobb med att renovera en gammal fabriksbyggnad till ett modernt elektroniklabb och kontor. Eftersom det var en gammal byggnad som stått tom flera år var det ett inte helt enkelt bygge att överblicka för mig. Men Bygg Säkert Öresund AB hjälpte mig hela vägen igenom. Flexibla, tydliga med priser och offerter och fakturor också tydligt specificerade. Kommer använde dem flera gånger.

Tonny H
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Alltid serviceminded oavsett storlek på jobb. Kunniga i alla led och levererar alltid snyggt utförda arbeten med glatt humör.

Mats W
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Vi har anlitat Bygg Säkert för bl.a montering av kök, ombyggnation invändigt inkl. platsbyggda möbler och fönsterbyte. Har även använt bolagets kontakter för utvändigt plåtarbete. Mycket proffsig projektledning, håller tider och hantverkare som gjort ett jättefint jobb Rekommenderas varmt!

Joel R
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Kvalitet från första dagen. Renoveringen blev precis så bra som vi hoppats. Professionella hantverkare som höll ordning, var i tid och levererade en fantastisk slutprodukt. Jonathan som projektledare var mycket bra. Mina varmaste rekommendationer

Samuel S
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Bra bemötande dom kom som dom lovat och gjorde ett riktigt bra jobb. Rekommenderas varmt. Dom har monterat ett uterum från Willabgarden vi är så nöjda ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Liselott J
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Bästa hantverkarna vi någonsin anlitat. De kommer på utsatta tider, de har olika lösningar på problemen , kommer med smartare o även billigare alternativ.. Kommer aldrig anlita någon annan. RIKTIGT bra!!

Christian O
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Trygg leverantör av såväl mindre som större uppdrag. Alltid bra samspel med såväl arbetsledning som medarbetare. Även ett gott nätverk av underleverantörer som levererar i samma anda.

Per E
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Vi vänder oss alltid först till Bygg Säkert när vi behöver något. Även om de inte kan hjälpa oss själva så vet de vem som kan och hänvisar oss vid behov. Om det blir fel rättar de alltid till misstag, vilket är mycket viktigare än att tro att man kan hitta någon som aldrig gör fel.

Fredrik L

Väldigt proffesionellt!¡!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jörgen N
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Fick mitt problem åtgärdat. Rimligt snabbt av trevlig personal. Det betyder mycket för mig.

Anita B
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Vänligt bemötande, planerade möten där vi gick igenom vad som skulle göras och kostnadsförslag och tidsplan. De som var här kunde verkligen sitt arbete och hade ett bra bemötande . Min kontakt på företaget hörde av sig eller kom hit emellanåt för att se att allt var som planerat. Är så nöjd med företaget och dess personal. Jag fick borttaget klinkergolv och lagt nytt pergo golv, nya innerdörrar med karm och handtag och målat.

Helene H
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Nårbara och snabb återkoppling vid frågor, funderingar och direkta besked. Arbetet utfört enl.mina förväntningar.. Mkt nöjd. Utvändig arbete,-Snickeri och plåtarbete.

Jonas H
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Vi har använt dem tidigare och uppfattar dem som tydligt kundfokuserade och väldigt bra att ha att göra med. Bra slutresultat även om det blev några överraskningar på vägen.

Hans Jerker Ingemar D
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Vi har haft en bra dialog hela tiden och det vi beställde har blivit levererat jättebra. Om vi haft någon fråga eller liknande har dessa behandlats omgående och utan problem. Över huvudtaget tycker vi att det vi beställt är levererat till full tillfredställelse. VI har byggt ett uterum, med plåttak, vi hade lite egna önskemål om panel i taket vilket löstes utan problem, vi har faktiskt ingenting som vi hakat upp oss på eller funderat på i samband med detta bygge.

Olle L
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Lätt att få kontakt och snabba tydliga svar. Fakturans överensstämmelse med offert och tydliga avvikelser som tidigt informerats om.

Hanna W
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Jag kan rekommendera Bygg Säkert som ett av de bästa byggföretag jag någonsin kontrakterat. Inte bara var deras arbete exceptionellt, de höll sig inom budget, professionella, städade, punktliga och artiga.

Patric B
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Fantastisk service ifrån första samtal till offert till leverans till uppföljning. Vi rekommenderar Bygg Säkert till alla vi känner och kommer själva använda dem fler gånger!

Zebastian S
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Gjorde modell större och komplex renovering. Såklart upptäcker man saker och man kan t o m göra missar, material kan bli försenat, mm. Bygg Säkert var kompetenta, trevliga och kommunicerade tydligt under hela projektet - tillsammans löste vi det som behövde lösas. Vi är väldigt nöjda med hur företaget agerade som en partner under projektet, och har full tillit till dem och deras förmåga. Rekommenderar starkt!

Daniel S
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Allt var kanon från början till slut. Alla inblandade var väldigt trevliga och duktiga.

Johan Oscar L
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Fick ett bra första intryck av ByggSäkert men tappade därefter förtroendet för dem. De höll inte det de lovade och svarade inte på telefonsamtal eller sms. Vi valde att inte gå vidare med dem för vår badrumsrenovering.

Jessica H
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Mycket trevligt och professionellt bemötande av alla parter i företaget, från projektledare, byggare, elektriker och målare då vi renoverade och byggde om vår övervåning. Skickliga yrkesutövare, lyhörda och tillmötesgående. Vi är mycket nöjda med slutresultatet och kommer anlita dem igen.

Mikael P
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Vi gjorde en totalrenovering av kök och hall inlusive upprivning av gammal klinker och rivning av innervägg. Vi har lagt in vattenburen golvvärme och gjort en nyinstallation av el. Bygg Säkert har levererat på alla plan och anlitat kompetenta underleverantörer. De har varitlyhörda för våra önskemål men kom med förslag på alternativa lösningar, de har levererat i tid och med den kvalité som vi förväntade oss. När problem uppstått har de varit snabba på att reagera och agera. Köket blev klart enl. tidplan vilket vi uppskattade enormt.

Christopher R
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Tillförlitliga, proffsiga, hjälpsamma och flexibla - kan klart rekommendera dom.

Patrik Karl S

Christer J
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Vi upphandlade en totalentreprenad för utbyggnad av vårt hus av Bygg Säkert Öresund AB. Detta inkluderade allt från våra initiala diskussioner, till stöd kring upprättande av bygglovshandlingar till färdigställande av hela projektet. Genom hela projektet har Bygg Säkert Öresund AB varit ett stort stöd och ett bra bollplank i att bolla idéer och föreslå lösningar. De har varit lyhörda och stämt av vid behov. Genom projektet har vi haft en motpart hos företaget vilket vi har uppskattat väldigt mycket. Arbetsledare och alla...

Lena L
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Jag har anlitat Bygg Säkert för att renovera ett badrum. Jag har blivit bra bemött, det blev fint, precis enligt önskemål. Det ända som var att det drog ut på tiden!

Svar från Bygg Säkert Öresund AB

Tack Lena! Och du har helt rätt, vi kunde kortat ner några dagar. Med vänlig hälsning, André

Kent L
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Köpt byggnation av uterum Trevligt bemötande från säljaren/arbetsledaren och samtliga byggarbetare som varit inblandade i arbete med bygget även deras underentreprenörer. Kändes bra vid första kontakten med Jonathan som förklara och kom med råd och uppslag för bygget det kändes tryggt. Uterummet blev över förväntan vi är jättenöjda.

Sven Olof O
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Uppförde uterum på c:a 18 kvm. BSÖ var med från dag ett i planering och projektering. Pga strul med kommunen blev projektet mer långdraget än vi räknade med från början men det var inget som BSÖ skall lastas för utan en kombination av kommunal byråkrati och att det kom en vinterperiod emellan. När det gäller den kommunala byråkratin vann vi men det drog ut på tiden innan alla papper blev klara. BSÖ har försett projektet med ett antal olika yrkesmän , samtliga med mycket god yrkeskunskap. Helt naturligt var det byggarna...

Berat I
Skrev om Bygg Säkert Öresund AB

Platsbyggd garderob, Utomordentlig bemött utav proffs. jag skulle starkt rekommendera detta företag, kommer alltid ringa dem när jag behöver bygga eller renovera.