Bygg Säkert Öresund AB

PUMPGATAN 8, 261 35 Landskrona — Visa karta

Läs vad 17 kunder tycker om Bygg Säkert Öresund AB

• 2020-11-25

Berat I skrev om Bygg Säkert Öresund AB
    Platsbyggd garderob, Utomordentlig bemött utav proffs. jag skulle starkt rekommendera detta företag, kommer alltid ringa dem när jag behöver bygga eller renovera. Läs mer
  • 2020-11-23

Andre W skrev om Bygg Säkert Öresund AB
    Bygg Säkert hade helentreprenad för att bygga ett nytt uterum hos oss. De löste alla knepiga problem med anslutningar mot övriga byggkroppar med bravur. Dessutom fixade de ett gammalt problem på köpet. Alla underentreprenörer gjorde ett bra jobb och vi fick ett mycket gott bemötande - framförallt av snickarna och projektledaren från Bygg Säkert.
    Sammantaget är vi mycket nöjda med resultatet och kan varmt rekommendera Bygg Säker Öresund! Läs mer
  • 2020-11-21

Thomas F skrev om Bygg Säkert Öresund AB
    Anlitade ByggSäkert för att inreda en oisolerad vind. Isolering, lägga golv, sätta takfönster, balkongdörr, dra om ventilation och dra el.
    Byggarna på plats var trevliga, noggranna och kommunicerade bra för mindre beslut och rekommendationer på plats.
    Projektledaren var engagerad, gav relevanta råd och lätt att nå och svarade snabbt både på Mail och telefon.
    Kommer anlita dem igen om behov uppstår. Läs mer
  • 2020-11-21

Peter S skrev om Bygg Säkert Öresund AB
    Köpte ett uterum komplett med montage.
    Bemötandet var i världsklass. Lyhörda för våra önskemål och kom även med bra idéer om utformning.

Totalt sett en mycket bra upplevelse och vi blev väldigt nöjda. Läs mer

Therese H skrev om Bygg Säkert Öresund AB
    Vi tog hjälp av ByggSäkert för att bygga vårt uterum. Vi fick kontakt med dem via Schuko. Det var så proffsigt skött. Hade en projektledare som drev projektet och tog helhetsansvar. Blev en del förseningar och missar under tiden. Men det sköttes och togs om han av Lukas med säker hand. Vi har fått väldigt fint uterum och kan varmt rekommendera dem till andra. Läs mer

Katarina W skrev om Bygg Säkert Öresund AB
    Montering av nytt kök.
    Trevligt bemötande.
    Gjordes några missar i arbetet vilket försenade det färdiga resultatet. En klar olägenhet för oss förstås.
    Slutresultatet gott!
    Skulle rekommendera firman. Läs mer

Jöns Lennart A skrev om Bygg Säkert Öresund AB
    Utmärkt utfört arbete med trevliga och kunniga hantverkare.
    Projektledningen har varit perfekt, fullständig kontroll och lyhörd för önskemål. Läs mer

Nina M skrev om Bygg Säkert Öresund AB
    Golvläggning.

Punktliga, kommunikativa och proffsiga i sin helhet! Kommer definitivt att anlita Bygg Säkert till vårt nästa projekt. Läs mer
  • 2020-11-15

Markus H skrev om Bygg Säkert Öresund AB
    Mycket professionellt företag som med stort engagemang genomförde vår badrumsrenovering till perfektion. De som arbetade med badrummet utstrålade trygghet, var kunniga, positiva och trevliga. Vi är grymt nöjda med resultatet.
    Kan varmt rekommendera Bygg och Säkerhet. Läs mer
  • 2020-11-02

Anders D skrev om Bygg Säkert Öresund AB
    När vi gjorde en tillbyggnad, så anlitade vi Bygg & Säkerhet. De gjorde ett fantastiskt arbete med hög kvalitet, kunskap och service. Alla byggarna var dessutom väldig trevliga, professionella och ordningsamma. Kan varmt rekommendera denna byggfirma. Läs mer
  • 2020-11-01

Emma B skrev om Bygg Säkert Öresund AB
    Jäklar vad nöjd jag är med mitt rosa badrum. Superduktiga och trevliga killar! Läs mer
  • Tommy G

2020-10-30

Tommy G skrev om Bygg Säkert Öresund AB
    Renovering av kök och uterum
    Bra bemötande
    Tydlig planering och tog sitt ansvar m flexibilitet utifrån köksleverantörens brister gällande restade produkter. Arbetet stod aldrig stilla trots förseningar. Slutförandet av finish på el tog lång tid och det har uppstått otydlighet kring vad slutmonteringen av uterumsbelysning ingår i kostnaden eller ej vilket känns lite irriterande då jag menar att det som gällt renoveringen ska omfatta att slutföra att belysningen fungerar igen.
    Snickarna på företaget var fantastiska god kommunikation.
    Arbetet med uterum och kök var mycket bra utfört allt blev mycket snyggt och välgjort det är bara slutfinish med elen som känns lite tråkigt. El = inköpt entreprenör Läs mer

Charlie M skrev om Bygg Säkert Öresund AB
    Blir ständigt bemött med ett glatt leende.
    Har en inställning att alla problem går att lösa.
    Har ordning och reda på det dom gör Läs mer

Joel R skrev om Bygg Säkert Öresund AB
    Kunniga, ordningsamma och mycket bra bollplank när vi renoverade vårt badrum. Dessutom höll de tidsplanen som utlovat. Toppklass helt enkelt! Läs mer

Markus J skrev om Bygg Säkert Öresund AB
    Helt fantastiska killar.

Superduktiga och punktliga, samt öga för detaljer.

Vi är supernöjda med ByggSäkert och kan rekommendera dom till alla byggprojekt, stora som små.

Med vänliga hälsningar: Nöjd kund Läs mer

Romel C skrev om Bygg Säkert Öresund AB
    Bra samarbete och kommunikation!
    Bra jobb! Läs mer
  • Tonny H

2020-10-30

Tonny H skrev om Bygg Säkert Öresund AB
    Gör alltid bra jobb, är kunniga, trevliga, håller tider och återkopplar alltid!! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte