Kristallrent AB

Gamla Stockholmsvägen 243A, 141 32 Huddinge — Visa karta

Varmt välkommen till Kristallrent – Låt oss göra jobbet!

Kristallrent är ett litet familjeföretag som erbjuder dig hushållsnära tjänster. Vi arbetar i Stockholm med omnejd och vill alltid ge dig det där lilla extra. Genom att vara flexibla och anpassa oss efter dina önskemål ser vi till att du får mer livskvalitet. När du anlitar oss kan du förvänta dig förstklassig service och ett enastående resultat.

Vi erbjuder dig både mindre och större jobb inom allt från hemstädning till byggstädning.

När du anlitar oss får du också:
- 24-timmars 100% ren garanti.
- Alltid samma personal.
- Förstklassig service.
- Långsiktiga kundrelationer.

Vi strävar alltid efter att utveckla långsiktiga relationer.
Läs gärna vad våra tidigare kunder tycker och tveka inte att höra av dig om du har några frågor!

Läs vad 216 kunder tycker om Kristallrent AB

• 2020-08-07

Catrin E skrev om Kristallrent AB
    Jag är väldigt nöjd. Duktiga och trevliga. Läs mer
  • 2020-08-05

Mikaela Linnea L skrev om Kristallrent AB
    Flyttstäd som behövde komma tillbaka och fixa 2 gånger extra. Snabb och bra kontakt men:
    Första gången slarvgrejer som absolut borde upptäckts vid en genomgång (kolla igenom lägenheten innan ni lämnar?!), andra gången samma sak.

ex kladdfläckar kvar på golv, på skåp (även andra gången trots tydligt påpekande om att skåpluckor behövde göras igen), toa ej rengjord (jag fick fixa det själv pga pinsamt att låta ny ägare komma dit och så är toan äcklig) Läs mer
  • 2020-07-29

Carina J skrev om Kristallrent AB
    Beställde en byggstädning till min lägenhet.Blev väldigt trevligt bemött och mycket nöjd med resultatet.Kan verkligen rekommendera Kristallrent! Läs mer
  • Mia V

2020-07-13

Mia V skrev om Kristallrent AB
    Beställde flyttstädning av min lägenhet. Snabbt svar, bra bemötande och jättefint resultat av städningen!
    Företaget motsvafeade mina förväntnigar mer än väl.
    Jag rekommenderar gärna detta företag till andra! Läs mer
  • 2020-07-04

Gabriel H skrev om Kristallrent AB
    Ställde upp med kort varsel och löste en knipa. Verkligen nöjd med tjänsten. Läs mer
  • 2020-07-04

Gunborg Elisabet Å skrev om Kristallrent AB
    Har köpt hemstädning.. Bra resultat. Telefonkontakt - vänligt bemötande. Läs mer
  • 2020-06-22

Petra J skrev om Kristallrent AB
    Köpte flyttstädning. Mycket trevligt bemötande i kontakterna innan. Också mycket väl genomförd städning. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2020-06-15

Margareta Elisabet H skrev om Kristallrent AB
    Har städning var 14;e dag. Skönt med ett glänsande hem.Önskar att d e som kommer talade mer svenska så kunde jag bemöta dem på ett bättre sätt Läs mer
  • 2020-06-15

Ingegerd Alice Maria C skrev om Kristallrent AB
    Jag fick ett gott,bra bemötande med kontakt med företaget och med personalen under städningen.

Dom var nogrann med städningen och hade hög standard på städningen.

Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2020-06-12

Mauricio Bozzo M skrev om Kristallrent AB
    Trevliga , proffsiga och bra resultat på tvätt av stolar och matta Läs mer
  • Sandra A

2020-06-12

Sandra A skrev om Kristallrent AB
    Professionella och trevliga. Städade super. Så nöjd med allt. Flexibla och bra! Kan varmt rekommendera denna firma Läs mer
  • 2020-06-07

Leif S skrev om Kristallrent AB
    Saneringen och städning.
    Nöjd med det jag beställde Läs mer
  • 2020-06-07

Monika Linnea S skrev om Kristallrent AB
    Storstädning inkl fönstertvätt .
    Helt underbart att komma hem till ett välstädat hem . Utmärkt utfört!
    Allt fungerade utomordentlig. Läs mer
  • 2020-06-06

Henrik S skrev om Kristallrent AB
    I tid, nogran och effektiv.
    Slutresultat RENT Läs mer
  • 2020-06-03

Bim S skrev om Kristallrent AB
    Golvvård
    Mycket bra och proffsigt på alla sätt Läs mer
  • 2020-06-02

Staffan U skrev om Kristallrent AB
    Otroligt bra upplevelse. De är noggranna och alltid i tid. Bra pris och bra kvalitet. Läs mer
  • 2020-05-28

Annika B skrev om Kristallrent AB
    Jag beställde fönsterputs i vår villa och det blev verkligen fint, snabbt och proffsigt och värt varenda krona! Läs mer
  • Ankica R

2020-05-20

Ankica R skrev om Kristallrent AB
    Anlitade Kristallrent för att utföra städning ink. fönsterputsning. Noggrant och omsorgsfullt utfört arbete. Fantastiskt resultat och trevlig personal som kändes proffsiga. Mycket nöjda! Läs mer
  • 2020-05-14

Tina B skrev om Kristallrent AB
    Smidigt enkelt och väldigt proffsiga.
    Anlitade för rengöring av stor u soffa samt en vit heltäckningsmatta i sovrummet.
    Som nytt igen verkligen att rekomendera!! Läs mer
  • 2020-05-13

Andreas K skrev om Kristallrent AB
    Skickade några förfrågningar om storstädning på torsdagen och Kristallrent var snabba att svara, trevliga och serviceinriktade, så städningen utfördes redan på måndagen.
    Jag är ingen storkonsument av städtjänster men är klart nöjd med resultatet. Skönt att komma hem till ett rent och fräscht hem. Tack för ett bra jobb Kristallrent! Läs mer
  • 2020-05-13

Paulinna P skrev om Kristallrent AB
    Det är alltid lite läskigt att välja nytt städbolag det finns så många och tyvärr så håller inte alla företag måttet. Men vilka fantastiska anställda de på Kristallrent har! De tog emot ett akutärende och ställde upp för oss med mindre än 12 timmars förvarning, Svärfars lägenhet blev verkligen skinande ren, jag kan verkligen varmt rekommendera kristallkart helt sjukt proffsigt städat. Jag kommer definitivt att anlita de igen ❤️
    Tusen tack för det hårda arbetet ni gjorde, det uppskattas så mycket 🙏 Läs mer
  • 2020-05-10

Catarina Natalia R skrev om Kristallrent AB
    Storstädning, fönsterputsning, mattvätt och sofftvätt. Utmärkt utförande och trevlig personal! Härligt att komma hem till ett skinande rent hem som doftar gott! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2020-05-09

Lina M skrev om Kristallrent AB
    Fönsterputs- de kunde komma med kort varsel och de gjorde ett bra jobb Läs mer
  • 2020-05-08

Johan B skrev om Kristallrent AB
    Bokade tid på telefon. Dom dök upp på avsatt tid och gjorde ett utmärkt jobb. Hel nöjd. Läs mer
  • 2020-05-07

Alexandra C skrev om Kristallrent AB
    Mycket nöjd med städningen, noggranna och effektiva med bra tider Läs mer
  • 2020-05-06

Matilda R skrev om Kristallrent AB
    Kundbemötandet är mycket bra. Uppskattar att man tar hänsyn till kundens behov gällande frekvens och tider av städning. Mycket trevliga tjejer som kommer, och alltid fint och prydligt när det är klart. Läs mer
  • 2020-05-06

Boel L skrev om Kristallrent AB
    Storstädningen
    Jag blev väldigt bra bemött av Kristallrent AB
    Dom lyssnade väldigt noga vad jag ville ha och föreslog olika varianter av städning.
    Dagen efter stängningen åkte jag upp till lägenheten och det var så otroligt rent,snyggt och fint. Ett handfat hade lossnat från väggen ochvdet fick jag veta på en gång med bilder men allt blev lagat och fint.Rekomenderar verkligen Kristallrent . Läs mer
  • Niklas E

2020-05-06

Niklas E skrev om Kristallrent AB
    Inget krångel, snabba svar på mail och fantastiskt resultat på städningen! Läs mer
  • 2020-05-04

Eva E skrev om Kristallrent AB
    Flyttstädning med fönsterputs. Trevligt bemötande av chefen Jovanka. Duktiga medarbetare som talar lite engelska. Läs mer
  • 2020-04-24

Bengt M skrev om Kristallrent AB
    Fönsterputs samt byte av lister. Professionellt bemötande av personalen. Utmärkt utfört arbete. Läs mer

Kerstin Viola K skrev om Kristallrent AB
    Två duktiga och noggranna personer tvättade alla fönster inkl inglasad balkong hos oss den 15 april 2020.
    Vi är mycket nöjda o rekommenderar gärna Kristallrent. Läs mer

Semina M skrev om Kristallrent AB
    Beställde fönsterputs med lättare storstädning. Komma överens om tiden och betalningen gick väldigt fort och utan några konstigheter.
    Personalen kom i tid, var super trevliga och väldigt professionella.
    Det bästa av allt var det utförda jobbet. Att komma hem och känna den frid kan inte mätas med något.
    Rekommenderar Kristallrent varmt. Läs mer

Mikael P skrev om Kristallrent AB
    Helt okej städning men relativt dyrt med 1500 för en generell storstädning utan att de grundligt gör rent precis allt Läs mer
    2020-04-20 Jovanka J svarar Mikael P
    Hej,
    Vi på Kristallrent skulle uppskatta om ni skrev vilka punkter var inte väl städade?
    Likaså, priset var lite högre p.g.a. att jobbet var utfört på en lördag och då blir priset högre eftersom vi betalar OB ersättning till anställda då. Hade ni hört av er under första 24 timmar efter utfört städ hos er hade vi gärna kommit tillbaka att fixa det ni inte var nöjda med.
  • 2020-04-10

Kai Daniel J skrev om Kristallrent AB
    Städ av hus och lägenhet. Mycket professionellt utfört.

Daniel Läs mer
  • 2020-04-06

Felicia E skrev om Kristallrent AB
    Flyttstädning av en sliten lgh i renoveringsbehov. Lägenheten blev mycket renare än jag trodde nånsin att den kunde bli! Jättenöjd!
    Den gick igenom besiktningen utan anmärkningar. Läs mer
  • 2020-03-28

Alexandra K skrev om Kristallrent AB
    Jag kan varmt rekommendera Kristallrent! Vi behövde hjälp med flyttstäd av vår lägenhet och blev supernöjda!
    Lägenheten var skinande ren och fräsch för nästkommande boende.
    Det var lätt att få offert och boka tid för städning, väldigt smidigt från start till mål. Läs mer
  • 2020-03-28

Bror Å skrev om Kristallrent AB
    Ett väl utfört arbete helt enligt överenskommelse.
    Dom kom på överenskommen tid och arbetade effektivt med ett bra resultat som följd. Läs mer
  • 2020-03-27

Bim P skrev om Kristallrent AB
    Jag återkommer gärna när arbetet är klart, efter sommaren.

Bemötandet får högsta betyg av mig! Läs mer
  • Zoran K

2020-03-27

Zoran K skrev om Kristallrent AB
    Snabbt, smidigt och skinande rent! Läs mer
  • 2020-03-27

Victor R skrev om Kristallrent AB
    Mycket trevligt bemötande och toppenresultat! Stengolvet ser som nytt ut. Läs mer
  • 2020-03-06

Laila B skrev om Kristallrent AB
    Bra kommunikation bra städ kom i tid, tydliga med villkor och priser Läs mer
  • 2020-03-05

Åsa S skrev om Kristallrent AB
    Anlitade Kristallrent för flyttstädning av en rejält flottigt ingrodd lägenhet och är enormt imponerad av resultatet! Allt som jag trodde var bortom räddning blev skinande. Trodde tex definitivt inte att ugnen gick att få så ren som den blev!
    Har hela tiden fått supertrevligt bemötande, både av de två som utförde städningen och av Jovanka som jag haft all mailkontakt med vid bokningen.
    Supernöjd kund som gärna anlitar dem igen! Läs mer
  • 2020-02-28

Elisabeth J skrev om Kristallrent AB
    Mycket nöjd med bemötandet och utförandet av tjänsten flyttstäd. Jag kommer garanterat att anlita Kristallrent igen. Läs mer
  • 2020-02-19

Anki A skrev om Kristallrent AB
    Städning. Det blev toppen på alla sätt. Läs mer
  • 2020-01-28

Ludvig W skrev om Kristallrent AB
    Jag hade ställt en del egna tvättgrejer med ett värde på kanske 200 kr som jag själva hade tänkt att använda om allt inte var perfekt. De sakerna tog de och sedan var köksgolvet inte perfekt städat, så där stod man... Läs mer
    2020-01-28 Jovanka J svarar Ludvig W
    Hej Ludvig,
    Tack att du tog tid och skrev om oss.
    När vi utför storstädningen samt flyttstädningen då står vi själva för städmaterial och det du lämnade i lägenheten var nästan allt förbrukat samt när man utför flyttstädningen ska man se till att allt är tomt i lägenheten.
    Du skulle i såna fall informerat oss att vi ska lämna kvar de flaskor vilket vi skulle ha gjort mer än gladeligen. Lika så angående golvet om denna var inte ok du hade garanti på jobbet och vi skulle ha kommit tillbaka utan problem. Vi tycket att lägga en 2 på vårt uppdrag är väldigt snålt från din sidan, med tanke på i vilket skicket har du lämnat lägenheten i. Med värme Jovanka Jecinac Kristallrent AB
  • 2020-01-24

Mari H skrev om Kristallrent AB
    Bra bemötande vid förfrågan om städhjälp för min lägenhet. Provstädningen var godkänd. De har gått mig till mötes gällande min önskan om framtida städdag. Läs mer
  • 2019-12-22

Anette H skrev om Kristallrent AB
    Vi var nöjd med städningen även om de hann inte med allt. Läs mer
  • 2019-12-20

Esmat M skrev om Kristallrent AB
    Mycket nöjda!! Bästa städningen!! Trevliga och driftiga personal!! Stort tack bästa Kristallrent!! Läs mer
  • 2019-12-06

Tommy K skrev om Kristallrent AB
    De flesta av mina förväntningar levde företaget upp till. Dock kunde badrumsgolv behövt lite mer kärlek. Utöver det så finns ingenting att klaga på! Skönt att komma hem till ett bra jobb!! Läs mer
  • Kristin W

2019-12-02

Kristin W skrev om Kristallrent AB
    Jag bokade en storstädning i november och blev otroligt nöjd! Både för ett jättefint bemötande och för den helt klanderfria städningen. Det var SÅ FINT när jag kom hem. Rekommenderar 100%! Läs mer

Gamla Stockholmsvägen 243A, 141 32 Huddinge