Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Huddinge Kristallrent AB

Kristallrent AB

Gamla Stockholmsvägen 243A, 141 32 Huddinge — Visa karta

Varmt välkommen till Kristallrent – Låt oss göra jobbet!

Kristallrent är ett litet familjeföretag som erbjuder dig hushållsnära tjänster. Vi arbetar i Stockholm med omnejd och vill alltid ge dig det där lilla extra. Genom att vara flexibla och anpassa oss efter dina önskemål ser vi till att du får mer livskvalitet. När du anlitar oss kan du förvänta dig förstklassig service och ett enastående resultat.

Vi erbjuder dig både mindre och större jobb inom allt från hemstädning till byggstädning.

När du anlitar oss får du också:
- 24-timmars 100% ren garanti.
- Alltid samma personal.
- Förstklassig service.
- Långsiktiga kundrelationer.

Vi strävar alltid efter att utveckla långsiktiga relationer.
Läs gärna vad våra tidigare kunder tycker och tveka inte att höra av dig om du har några frågor!

Läs vad 114 kunder tycker om Kristallrent AB

• Eva B

2019-04-25

Eva B skrev om Kristallrent AB
    Tusen tack. Är jättenöjd!
    Snabba o sååååå välstädat!! Läs mer
  • 2019-04-13

Birgitta N skrev om Kristallrent AB
    Storstädning med fönsterputs-
    Jättetrevligt att komma hem och känna att det luktar rent, och fönsterna känns rena och fina.
    tack för det. Läs mer
  • 2019-04-09

Joakim L skrev om Kristallrent AB
    Hade beställt möbeltvätt av en fåtölj från Kristallrent. Allt från offerertsvar, tidsbokning, hembesök samt fakturering gick extremt smidigt och snabbt. Själva tvätten av fåtöljen blev vi väldigt nöjda med. Vi kan varmt rekommendera kristallrents tjänster. Läs mer
  • 2019-04-03

Lennart M skrev om Kristallrent AB
    Storstädning. Städningen utfördes alldeles utmärkt och dessutom ställde man snabbt. Läs mer
  • 2019-04-01

Anna R skrev om Kristallrent AB
    Beställde storstädning av huset inkl fönsterputs. Det tog 6 timmar med 3 personer och blev jättefint. Kan verkligen rekommendera Kristallrent. Gullig och trevlig personal. Läs mer
  • Anna W

2019-04-01

Anna W skrev om Kristallrent AB
    Kom samma dag! Otroligt fint resultat, kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • Susann S

2019-04-01

Susann S skrev om Kristallrent AB
    Bokade flyttstäd och Kristallrent utförde ett jättefint jobb! Kan verkligen rekommendera företaget. Läs mer
  • 2019-04-01

Ebba Lindegren E skrev om Kristallrent AB
    Jag köpte flyttstädning i samverkan med PEO flyttbolag av mindre lägenhet. Fantastiskt nöjd med tjänsten och arbetsinsatsen. Möjligtvis kan man få en sms bekräftan per telefon efter bokning. Kan verkligen rekommendera Kristallrent till ex. Skandia mäklarna som jag använde. Läs mer

Mikaela H skrev om Kristallrent AB
    Vi är mycket nöjda med flyttstädning. Bra bemötande och snabb kommunikation från start, när vi med relativt kort varsel behövde tidigarelägga städningen var det inga problem att ordna. Städarna kom på utsatt tid och gjorde ett mycket bra jobb.
    När köparna av lägenheten kom med synpunkter (obs! inte på flyttstädningen eller något som var Kristallrenst fel) tog Kristallrent ändå kontakt med dem och löste frågan på ett enkelt och smidigt sätt! Fantastiskt för oss som redan hade lämnat lägenheten och hade fullt upp med vårt nya boende.
    Vi rekommenderar absolut Kristallrent! Läs mer

Viktoria B skrev om Kristallrent AB
    Trevliga, hjälpsamma i bokning och utförande. Bra städat, förutom några missar i badrummet. Läs mer

SIMON E skrev om Kristallrent AB
    Köpte storstädning, mycket bra genomfört! Läs mer
  • 2019-03-16

Ulla B skrev om Kristallrent AB
    Köpte flyttstädning av en lägenhet; en etta 25 kvm kraftigt nedsmutsad.
    Blev vänligt o korrekt bemött.
    Företaget levde verkligen upp till våra förväntningar vilka var att lgh skulle vara ren o kännas fräsch. Läs mer
  • 2019-03-15

Sigurd H skrev om Kristallrent AB
    Snabb kommunikation, bra pris och resultat. Rekommenderar Kristallrent. Läs mer
  • 2019-03-08

Kerstin P skrev om Kristallrent AB
    Bra o proffsigt bemötande och superbra städat kan verkligen rekommendera detta företag😀 Läs mer
  • Mats S

2019-02-22

Mats S skrev om Kristallrent AB
    Köpte flyttstädning. Väldigt smidigt. Väl utfört jobb till bra pris. Både jag och värden var nöjda. Läs mer
  • 2019-02-21

Anita B skrev om Kristallrent AB
    Flyttstädning som blev perfekt utförd och mycket uppskattad även av köparen till lägenheten. Läs mer
  • 2019-02-11

Björn L skrev om Kristallrent AB
    Städning
    Helt ok
    Städade bra
    Rent och fräscht Läs mer
  • 2019-02-04

Ming C skrev om Kristallrent AB
    Möblerad flyttstädning, mycket serviceminded företag som var enkla att kommunicera med och rent och fint blev det! Läs mer
  • 2019-02-04

Alrun Griepenkerl A skrev om Kristallrent AB
    snabbt, trevligt, professionellt Läs mer
  • 2019-01-30

Martina L skrev om Kristallrent AB
    Otroligt smidigt, bra kommunikation och rent och fint! Läs mer
  • 2019-01-16

Anders L skrev om Kristallrent AB
    Mycket bra service och lätt att få kontakt. Jag blev tvungen att boka om några gånger. Inga problem!
    Tack för det och utmärkt resultat! Läs mer
  • 2019-01-13

Jarl H skrev om Kristallrent AB
    Snabbt svar vid kontakt. Vi är mycket nöjda med utförandet och rekommenderar företaget till alla. Trevligt bemötande. Läs mer

Yasmine G skrev om Kristallrent AB
    Levde verkligen upp till sitt namn!! Riktigt bra jobbat!! Läs mer

Henning W skrev om Kristallrent AB

Mikael F skrev om Kristallrent AB
    Flyttstädning. Allt sköttes perfekt! Trevligt bemötande också! Läs mer
  • 2018-12-23

Marianne S skrev om Kristallrent AB
    Flyttstäd. Trevligt bemötande vid beställning, städare kom i tid. Motsvarade mina förväntningar. Kan rekommendera. Läs mer
  • 2018-12-22

Ulla B skrev om Kristallrent AB
    Trevliga proffsiga o snabba!
    Resultatet Kristallrent! Läs mer
  • 2018-12-21

Cecilia J skrev om Kristallrent AB
    Företagsstäd 2 gånger i veckan. Mkt bra bemötande och service! Läs mer
  • Camilla S

2018-12-13

Camilla S skrev om Kristallrent AB
    Med kort framförhållning beställde vi flyttstädning av en lägenhet som Kristallrent levererade på ett alldeles utmärkt sätt. De lämnade lägenheten skinande ren och var väldigt trevliga att ha att göra med. Vi kan varmt rekommendera dem! /Camilla o Kristofer Läs mer
  • 2018-12-12

emma k skrev om Kristallrent AB
    Flyttstädning, allt såg bra ut! Läs mer
  • Eva L

2018-12-05

Eva L skrev om Kristallrent AB
    De utförde flyttstäd och var noggranna. Dessutom smidiga när jag ville ändra tiden. Bra pris! Läs mer
  • 2018-12-05

Anna R skrev om Kristallrent AB
    Skinande rent! Snabbt hanterat! Betalt och klart dagen efter! Läs mer
  • 2018-11-27

Pia R skrev om Kristallrent AB
    Brukar ta en storstäd. De är lite slarviga med olika saker runt om städningen så man får vara väldigt tydlig varje gång. Typ, var nycklar läggs, att de ställer om termostaten i kylen så allt fryser. Städarna kan varken svenska eller engelska så man måste ringa upp bokaren för tolkning, hon är väldigt trevlig. Det är lätt att boka en tid som passar bra. De har slagit sönder saker utan att berätta. Gardiner är uppknutna och en hel del prylar är ställda på nya ställen. Städningen i sig är bra. Läs mer
    2018-11-27 Jovanka J svarar Pia R
    Hej Pia,
    Vi är tacksamma att du tog tid och skrev lite om din upplevelse med oss.
    1. För min del är jätte viktigt att personer som kommer till Sverige för jobb trots deras språk brister och därför finns vi tillgängliga via telefonen och mejlet som funkar väldigt fint tycker vi.
    2. Angående kylen är lätt hänt att vrida om termostaten när man torkar invändigt, men viktigaste av allt är att vi både drog på priset och beställde nya grönsaker till dig via mathem.
    3. Vad har det gåt sönder och när? Inget som har kommit fram och självklart att personalen skickar bilder direkt till kontoret om olyckan är framme.
    Tack en gång till att du tog tid och skrev om oss.
    Glada hälsningar
  • Johan v

2018-11-24

Johan v skrev om Kristallrent AB
    Noggranna och mycket seriösa. Städar kristallrent varannan vecka nu 👍🏻 Läs mer

Johan F skrev om Kristallrent AB
    Mycket professioneölla, inte ett spår av de fläckarn på fåtöljerna Läs mer

Mathias E skrev om Kristallrent AB
    Hur fint städat som helst. Jag är toknöjd med resultatet Läs mer

Hanna B skrev om Kristallrent AB
    Vi bokade en tvätt av vår soffa samt heltäckningsmattan i vår trappa. Kristallrent kunde snabbt hitta en tid att utföra jobbet på och det blev mycket väl utfört till ett bra pris. Läs mer
  • Britt L

2018-11-21

Britt L skrev om Kristallrent AB
    - Flyttstädning
    - Väldigt bra bemötande
    - Förväntningarna var att de som flyttade in inte hade några klagomål. Mina egna förväntningar var besvikelse över att mina höga fönster inte blev putsade trots löfte om detta och att ingen från Kristallrent tog kontakt angående fönstren. Vi hade besiktning av huset innan flytt och dessutom beskrivit fönstren för Kristallrent. Fick då svaret att de skulle lösa detta.
    - Bortsett de höga fönstren gjorde företaget att bra jobb. Läs mer
  • 2018-11-17

Kirsti N skrev om Kristallrent AB
    Anlitade Kristallrent för storstädning. Firman gjorde jobbet effektivt och bra. Kommer nog att anlita dem igen! Läs mer
  • 2018-11-16

Sara H skrev om Kristallrent AB
    Väldigt nöjd med Kristallrents hemstädning. Trevligt bemötande, noggranna och effektiva. Resultatet blev ett strålande fint hem! Läs mer
  • 2018-11-15

Lina S skrev om Kristallrent AB
    Villastädning.

Trevligt bemötande och snabb återkoppling.

Rent hus som jag tyckte att företaget levde upp till. Läs mer
  • 2018-11-14

Ashraf E skrev om Kristallrent AB
    Jag är nöjd med min beslut att valde de och de har gjort ett utmärkt jobb.. Läs mer
  • 2018-11-14

Kati R skrev om Kristallrent AB
    Vi har haft storstädning och fönsterputs och är mycket nöjda. Min svärmor har hemstädning som hon är väldigt nöjd med och känner sig välbemött!
    Alltid Bra och snabb service! Läs mer
  • 2018-11-04

Sara L skrev om Kristallrent AB
    Mkt nöjd med städningen. Snabb respons på mail & kunde städa med snabbt varsel. Läs mer
  • 2018-11-04

Petra P skrev om Kristallrent AB
    Jag är verkligen supernöjd och kan med varm hand verkligen rekommendera Kristallrent. De gjorde ett fantastiskt fint arbete, var väldigt lyhörda, rara, omtänksamma i sitt arbete med allt, noggranna och enormt effektiva och framför allt tillförlitliga. Varmt stort TACK!
    Så otroligt nöjd! Läs mer
  • 2018-11-02

Gustav F skrev om Kristallrent AB
    Proffsiga, effektiva, trevliga och billiga! Kan varmt rekommendera! Läs mer
  • 2018-11-01

Susanne G skrev om Kristallrent AB
    Flyttstädning. Bra proffsigt bemötande. Efter städningen inspekterade hyresvärden och de hade inga anmärkningar. Allt var jättefint. Läs mer
  • 2018-10-26

Åsa L skrev om Kristallrent AB
    De duktiga städarna gick med iver och energi in för storstädningen hos mig och jag är jättenöjd. Alla var vänliga men ingen av dem kunde kommunicera på svenska. Arbetsledaren gav i förväg instruktioner till städarna så allt gick bra. Läs mer
  • 2018-10-23

Emelie B skrev om Kristallrent AB
    Än så länge bara fått städat en gång men det var riktigt bra! Super! Läs mer

Gamla Stockholmsvägen 243A, 141 32 Huddinge