Kristallrent AB

Gamla Stockholmsvägen 243A, 141 32 Huddinge — Visa karta

Varmt välkommen till Kristallrent – Låt oss göra jobbet!

Kristallrent är ett litet familjeföretag som erbjuder dig hushållsnära tjänster. Vi arbetar i Stockholm med omnejd och vill alltid ge dig det där lilla extra. Genom att vara flexibla och anpassa oss efter dina önskemål ser vi till att du får mer livskvalitet. När du anlitar oss kan du förvänta dig förstklassig service och ett enastående resultat.

Vi erbjuder dig både mindre och större jobb inom allt från hemstädning till byggstädning.

När du anlitar oss får du också:
- 24-timmars 100% ren garanti.
- Alltid samma personal.
- Förstklassig service.
- Långsiktiga kundrelationer.

Vi strävar alltid efter att utveckla långsiktiga relationer.
Läs gärna vad våra tidigare kunder tycker och tveka inte att höra av dig om du har några frågor!

Läs vad 166 kunder tycker om Kristallrent AB

• 2019-10-27

Pontus K skrev om Kristallrent AB
    Köpte städning. Nöjd med priset och städningen är helt okej om än inte tipptopp - dock prisvärt Läs mer
  • 2019-10-18

Arvid J skrev om Kristallrent AB
    Flyttstädning på min fars äldreboende, vi är jättenöjda Läs mer
  • 2019-10-18

Mats H skrev om Kristallrent AB
    Mycket trevlig personal som gör ett toppenjobb.
    Speciellt Ineza är en klippa som hjälpt oss många gånger. Läs mer
  • 2019-10-09

Jeanette A skrev om Kristallrent AB
    Jag fick det jag beställde, ett rent hem och trevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-09-27

Latif M skrev om Kristallrent AB
    Städning av lägenhet. Noggranna och trevliga städare som bryr sig om kvalité. De hjälper till med det mesta vad gäller städningen. Kan starkt rekommendera Kristallrent! Läs mer
  • 2019-09-20

Viktor O skrev om Kristallrent AB
    Köpte storstädning och är jättenöjd med resultatet! Punktliga på minuten och tre personer städade hela lägenheten under sex timmar. Resultatet över förväntan! Läs mer
  • 2019-09-18

Matilda N skrev om Kristallrent AB
    Fick ett trevligt bemötande och bra städning. Läs mer
  • 2019-09-09

Josefin H skrev om Kristallrent AB
    Beställde flyttstäd från kristallrent då jag läst företagets många fina recensioner. Jag är supernöjd! Smidig, trevlig kommunikation och noggrant utfört jobb. Läs mer
  • Mia G

2019-08-26

Mia G skrev om Kristallrent AB
    Mycket bra utförd flyttstädning. De fick t.o.m. bort fläckar på tapeterna som uppkommit av möbler. Läs mer
  • 2019-08-26

Andersson B skrev om Kristallrent AB
    Storstädning som blev väl utförd och i tid, Läs mer
  • 2019-08-05

Love B skrev om Kristallrent AB
    Utmärkt städning. Rent och prisvärt. Kommer anlita firman igen. Läs mer

Sofia L skrev om Kristallrent AB
    Super duktiga. Skinande rent i hela lägenheten, snabba och väldigt tillmötesgående. . Läs mer

Mathias R skrev om Kristallrent AB
    Alltid snabb och god service, duktig personal och fint resultat! Läs mer

Camilla C skrev om Kristallrent AB
    Ett fantastiskt team som städade helt profesionellt hos mig. Teamet som kom var så trevliga och serviceinriktade. Jag kan verkligen rekommendera Kristallrent. Läs mer
  • 2019-08-01

Marie M skrev om Kristallrent AB
    Bra bemötande inför vårt flyttstäd, fantastiskt väl utfört arbete av trevlig städpersonal OCH till en rimlig peng. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-07-31

Olov L skrev om Kristallrent AB
    Flyttstädning, mycket bra utförd. Mycket bra bemötande när vi hade frågor. Läs mer
  • 2019-07-29

Maxime S skrev om Kristallrent AB
    It was the first time I had to do a Flyttstädning so I was a little bit lost but it went really smooth and easy. Very polite and professional. Läs mer
  • 2019-07-29

Per J skrev om Kristallrent AB
    Fick hjälp med flyttstädning och lägenheten var som ny! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • NORA A

2019-07-20

NORA A skrev om Kristallrent AB
    Snabb, trevlig och tillmötesgående. Vi tvättade en ganska gammal soffa som blev otroligt mycket fräschare. Kommunikationen gick snabbt och resultatet va bra, allt man kan önska sig! Tack Kristallrent för ert jobb! Läs mer
  • 2019-07-19

Marie S skrev om Kristallrent AB
    Trevlig och duktig personal! Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
  • 2019-07-17

Sofia B skrev om Kristallrent AB
    Vi är så himla nöjda med städningen som Kristallrent utfört hos oss! Så lyxigt att kunna ta hjälp med städningen när man har småbarn och med Kristallrent blir det verkligen rent och fint!
    Vi blev också väldigt nöjda med flyttstädningen som vi såklart anlitade Kristallrent till! Läs mer
  • 2019-07-16

Annika J skrev om Kristallrent AB
    Tog kontakt med kristallrent på onsdagen för jag behövde snabbt hjälp , dem kom på morgonen dagen efter å genomförde en utomordentlig jättebra städning!! Tack va ni räddade mig;) Läs mer
  • 2019-07-15

David H skrev om Kristallrent AB
    Dom gjorde tidigt en behovsanalys och anpassade allting efter min situation.
    Dom kom alla en god stund innan avtalad tid vilket även det uppskattades otroligt mycket!

Helt klart seriösa! Läs mer
  • 2019-07-07

Malin M skrev om Kristallrent AB
    Jättetrevliga och proffsiga. Väldigt nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2019-07-05

Rafael C skrev om Kristallrent AB
    very good and effective team! I'm very happy with the service! Läs mer
  • 2019-07-05

Jonas H skrev om Kristallrent AB
    Bra städat, lite miss i kommunikationen om lovad kontakt dagen innan.

Gott helhetsbetyg,
    rekommenderas

Mvh Jonas Läs mer
  • 2019-07-03

Jonas B skrev om Kristallrent AB
    Bra resultat till ett bra pris. Läs mer
  • 2019-07-03

Jabari B skrev om Kristallrent AB
    Beställde städning till flytt och allt gick smidigt. Personalen kom på tid och var väldigt proffesionella.
    Skulle verkligen recommenderas.
    /Jabari Läs mer
  • 2019-07-01

Dan F skrev om Kristallrent AB
    Flyttstädning.
    Bra jobbat. Lätta att kommunicera med. Läs mer
  • 2019-06-29

Sven-Olof V skrev om Kristallrent AB
    Jag anlitade Kristallrent för flyttstädning. Mycket bra bemötande. Enkla att ha att göra med. Bra städat och det gick bra att köparna av lägenheten vände sig direkt till Kristallrent om de skulle ha några synpunkter på städningen, men även de var nöjda. Läs mer
  • 2019-06-16

Kristin G skrev om Kristallrent AB
    Mycket mycket nöjd! ⭐️⭐️⭐️
    Kommer garanterad använda Kristallrent igen! Professionellt och bra bemötande!
    Väl utfört arbete! Läs mer
  • Thomas R

2019-06-13

Thomas R skrev om Kristallrent AB
    Enormt proffsiga tjejer som kämpade hårt en hel dag i mitt stora hus! Slutresultatet blev över förväntan! De nya ägarna och jag som säljare är verkligen supernöjda!

Mvh Thomas Läs mer

Linda L skrev om Kristallrent AB
    Skinande rent och fräscht efteråt. Smidig kommunikation.. Läs mer
  • 2019-06-09

Lotta A skrev om Kristallrent AB
    Vi bokade en storstädning och blev väldigt nöjda. Läs mer
  • Gudrun B

2019-06-07

Gudrun B skrev om Kristallrent AB
    Beställde visningstädning av vårt fritidshus. Resultatet var över förväntan.Så noggrant utfört.Skall absolut anlita dem Hemma i lägenheten också samt rekommendera dem till mina vänner. Läs mer
  • 2019-06-07

Eva L skrev om Kristallrent AB
    Köpte flyttstädning. Kan inte säga något om resultatet, då jag inte sett det själv, men inflyttande hyresgäst klagade inte. Smidigt att boka och trevligt bemötande på plats!
    Eva Läs mer
  • 2019-06-07

Erik O skrev om Kristallrent AB
    Allt som allt är vi jättenöjda. Vi beställde på fredag en visningsstäd inför söndagens visning, det vill säga relativt kort varsel. Det var inga prolem. När de två personerna dök upp blev de till en början bekymrade över hur de skulle hinna med städningen på utsatt tid, vi kom överens om att prioritera att det SER bra ut, vilket de ordnade med bravur. Läs mer
  • 2019-05-23

Mimmi W skrev om Kristallrent AB
    Kunde komma och tvätta fönstren med kort varsel. Gjorde ett strålande jobb! Läs mer
  • 2019-05-23

Josefine Katarina S skrev om Kristallrent AB
    Vi köpte flyttstäd. Blev bemött på ett bra och trevligt sätt. Det de hade städat var bra, men de hade slarvat/glömt en del. De hade inte städat ur två lådor i köket, badkaret var inte helt rengjort, köksgolvet var lite smutsigt och plåtarna var slarvigt rengjorda. Så det var tur att vi tittade till efter deras städ och åtgärdade detta själva. Läs mer
    2019-06-10 Jovanka J svarar Josefine Katarina S
    Hej Josefine,
    Om du skulle hört av dig med de synpunkterna skulle vi kommit tillbaka på direkten.
    Nästa gången du anlitar oss eller att anat städ företaget så är det bra att veta att man har garanti på jobbet. Vi alla är bara mänskliga och kan göra fel, men vi på Kristallrent AB står för våra fel. Hoppas att ni trivs i det nya bostaden ni flyttade till. Önskar er en fantastisk fin sommar. Jovanka
  • 2019-05-22

Camilla B skrev om Kristallrent AB
    Skulle testa provstädning via Företaget och fick inget besked om jag behövde ha städmaterial hemma. Utgick ifrån att städarna då skulle ha med sig material vid en första städning. Tyvärr var så inte fallet.
    Ingen från företaget ringde upp för stt be om ursäkt eller proaktivt föreslå en lösning för nytt tillfälle. Det fick jag som kund göra vilket jag tycker tyder på ett uselt kundbemötande. Fick en ny städtips dagen därpå men då dök städarn upp nästan 2h sent där jag som kund var tvungen att ringa företaget för att stämma av när i tiden de skulle dyka upp.

Städningen genomförd var helt ok, men trist med ett så dåligt bemötande. Läs mer
    2019-05-22 Jovanka J svarar Camilla B
    Hej Camilla,
    Vi jobbar sten hört att våra kunder ska vara nöjda både från bemötandet till utfört arbetet.
    Som jag själv säger vi alla är bara mänskliga och kan göra fel vilket vi har gjort.
    Den dagen du inte hade städmaterial hemma skickade jag tjejer vidare och planerade städningen dagen efter med dig vilket var lite sent på grund av trafiken och var lite extra arbetet att utföra på första adressen du fick info om detta.
    Anledningen att du var så sur är att vi tackade nej till dig som kunden när du ville att vi ska förtäta städningen hos dig dock för samma pris som provstädningen.
    Vi helst tackar nej till kunder som uppskattar inte vårt arbetet än att be efter jobbet.
    Lägger in kopia på din mejl som du skrev till oss.
    Lika så det var provstädningen på hemstädningen inte storstäd

Vi tyckte städningen var ok. Har dock ett par synpunkter.

- det var inte städat/dammat på alla lister vilket var utlovat.
    -vill att det ska rengöras mellan kakelplattor i badrum
    -torkning av lådor i kök skulle jag också vilja att det ingår

Vi är intresserade av 1ggr/månad initialt. En fredag i månaden, helst från kl 11.

Givet att första städningen inte blev bokad enligt ök, och inte heller riktigt blev som utförd som utlovat skulle jag vilja att även nästa tillfälle blev på ”prov priset”.

Är det ett upplägg som är möjligt skulle vi vara intresserade av att teckna ett kontinuerligt upplägg därefter.
  • 2019-05-19

Eirik A skrev om Kristallrent AB
    Utmärkt utförd städning och trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-05-19

Eva-lena G skrev om Kristallrent AB
    Flyttstädning på ett äldreboende.
    Jag har inte själv sett slutresultatet, men personalen på boendet är nöja med städningen.
    Två raska och glada städerskor kom med massa städutrustning. Läs mer
  • 2019-05-18

Henrik H skrev om Kristallrent AB
    Dom är proffsiga och fint blev det till ett bra pris. Läs mer
  • 2019-05-16

Samuel M skrev om Kristallrent AB
    Beställde fönsterputsning.. Kristallrent var punktliga, snabba och jobbet blev utmärkt utfört.
    Det blir Kristallrent nästa gång också. Läs mer
  • 2019-05-12

Nathalie M skrev om Kristallrent AB
    Trevlig och snabb personal. Lätta att nå och planera in besöket med. Läs mer
  • 2019-05-07

Gunilla Å skrev om Kristallrent AB
    Utmärkt utförd storstädning inför visning Läs mer
  • 2019-05-06

MARTIN G skrev om Kristallrent AB
    Anlitat för flyttstädning, gick hur smidigt och bra som helst! Och trevliga personal, mycket nöjd Läs mer
  • 2019-04-30

Barbro A skrev om Kristallrent AB
    Storstädning inkl fönsterputs
    Trevligt bemött och företaget uppfyllde mina förväntningar mer än väl.
    Kommer att anlita företaget fler gånger och kommer även att rekommendera företaget till mina vänner Läs mer
  • 2019-04-28

Lina P skrev om Kristallrent AB
    Storstädning inkl fönsterputs jättebra bemötande enda dåliga att ugnen var full m rengöringsmedel som ej tagits bort. Läs mer

Gamla Stockholmsvägen 243A, 141 32 Huddinge