Kristallrent AB

Kristallrent AB

Varmt välkommen till Kristallrent – Låt oss göra jobbet!

Kristallrent är ett litet familjeföretag som erbjuder dig hushållsnära tjänster. Vi arbetar i Stockholm med omnejd och vill alltid ge dig det där lilla extra. Genom att vara flexibla och anpassa oss efter dina önskemål ser vi till att du får mer livskvalitet. När du anlitar oss kan du förvänta dig förstklassig service och ett enastående resultat.

Vi erbjuder dig både mindre och större jobb inom allt från hemstädning till byggstädning.

När du anlitar oss får du också:
- 24-timmars 100% ren garanti.
- Alltid samma personal.
- Förstklassig service.
- Långsiktiga kundrelationer.

Vi strävar alltid efter att utveckla långsiktiga relationer.
Läs gärna vad våra tidigare kunder tycker och tveka inte att höra av dig om du har några frågor!

Läs vad 280 kunder tycker om Kristallrent AB 2

• Jonas P
    2021-06-10
    mycket bra service! stark rekommendation att testa ett utförande av.
  • 2021-06-01
    Kom i kontakt med Kristallrent första gången när jag behövde akut städning, bokade dagen innan å dagen efter hade jag storstäd. Dem räddade mig kan jag säga 🤩🤩. Utnyttjat dem ett antal ggr så valet var inte svårt att anlita dem även vid flyttstädningen . Trevliga å noggranna !!! Kan verkligen rekommendera Kristallrent !!!
    2021-06-01
    Har använt Kristallrent i flera år och är mycket nöjd. De är oerhört snabba men inte slarviga. De torkar fönsterbläcken vilket inte alla fönsterputsningsfirmor gör. Kan varmt rekommenderas!
    Vad trevligt att läsa detta. :) Tack för att du tog din tid och skrev om oss. Besök oss på www.kristallrent.nu för att se alla våra tjänster. Kristallrent AB
    2021-05-25
    Storstädningen blev superbra. Kan varmt rekommendera tjänsten och de var mycket proffsiga.
    Hej Agnetha, tack för dina fina ord. 😊 Besök oss på www.kristallrent.nu för att se alla våra tjänster. Kristallrent AB
  • 2021-05-24
    Blev rekommenderad av en bekant för flyttstädning och vi blev jättenöjda. Allt kändes rengjort och fräscht! Skulle absolut välja Kristallrent igen.
    Vad trevligt att höra! Tack för fina ord! 😊 Besök oss på www.kristallrent.nu för att se alla våra tjänster. Kristallrent AB
  • 2021-05-24
    Köpte flyttstäd med fönsterputs av en 160 kvm villa - fick en mycket bra upplevelse med ett punktligt och kompetent team - uppbackade av en mycket service-minded bokningsfunktion!
    Hej Veronica, vad trevligt att läsa detta! Tack för ett sånt fint omdöme. 😊 Besök oss på www.kristallrent.nu för att se alla våra tjänster. Kristallrent AB
  • 2021-05-19
    Snabb och trevlig kontakt innan. Perfekt tvättade fönsterrutor.
    Hej Christina, tack för dina fina ord! 😊 Besök oss på www.kristallrent.nu för att se alla våra tjänster. Kristallrent AB
  • Rita D
    2021-05-19
    Väldigt trevliga och proffsiga killar som gjorde ett bra jobb snabbt!
    Hej Rita! Vad roligt att höra! 😊 Besök oss på www.kristallrent.nu för att se alla våra tjänster. Kristallrent AB
  • 2021-05-19
    Mycket snabb service, noggranna och duktiga!
    Tack att du tog din tid och skrev ett sånt fint omdöme. 😊 Besök oss på www.kristallrent.nu för att se alla våra tjänster. Kristallrent AB
    2021-05-17
    Smidig bokning, flexibla. Bra utfört arbete. Väldigt nöjda!
    2021-05-17
    Fönsterputs en lördag morgon, 1:a maj. Två mkt trevliga killar som kom i god tid och gjorde ett snabbt och bra jobb.
    Bra kontakt med bokningstjejen.
    Bra företag, rekommenderas!
    Vad trevligt att höra. 😊 Tack att du tog din tid och skrev ett sånt fint omdöme. Besök oss på www.kristallrent.nu för att se alla våra tjänster. Kristallrent AB
    2021-05-17
    Fönsterputsning. Trevligt, effektivt och bra resultat.
    Tack för dina fina ord Ingrid! 😊 Besök oss på www.kristallrent.nu för att se alla våra tjänster. Kristallrent AB
  • Ywonne G
    2021-05-17
    Suoerrent . Jag är så nöjd . Han tvättade fönstrena på alla 4 sidor.
    Tack snälla Ywonne att du tog tid och skrev så fina ord. 😊 Besök oss på www.kristallrent.nu för att se alla våra tjänster. Kristallrent AB
  • 2021-05-04
    Jag har kontaktat Kristallrent varje år i 6 år för att putsa fönstren till våren och hösten och har alltid varit mycket nöjd. De gör det yttersta för att komma så fort som möjligt, trevlig personal kommer och utför ett riktigt bra jobb: snabbt, smidigt och okomplicerat.
    Vad trevligt att läsa detta! Tack att du tog din tid och skrev om oss. 😊 Besök oss på www.kristallrent.nu för att se alla våra tjänster. Kristallrent AB
  • 2021-05-03
    Jag har bokat Kristallrent AB för både storstädning och hemstädning och är mycket nöjd!! Det blev väldigt fint vid bägge tillfällena och personalen var mycket proffsiga och trevliga. De var noga med att stämma av kring ev frågor och städning av ytor där t ex skonsamma tvättmedel behövdes användas och liknande. Kan verkligen rekommendera dem!
    Hej Jenny, tack att du tog din tid och skrev ett sånt fint omdöme. 😊 Besök oss på www.kristallrent.nu för att se alla våra tjänster. Kristallrent AB
  • Marie W
    2021-04-23
    Kommunikationen med Kristallrent är enkel och smidig. Jag beställer städning via mail och berättar vad jag vill ha och när jag vill att de ska komma. Företaget återkommer alltid snabbt med svar och vi är alltid nöjda med städningen. De håller vad de lovar!!
    Vad trevlig att läsa detta. Tack snälla Marie! Besök oss på www.kristallrent.nu för att se alla våra tjänster. Kristallrent AB
  • 2021-04-23
    Vänligt, professionellt och effektivt. Ett par små, negligerbara missar.
    Hej Laila, tack för att du tog din tid och skrev till oss. Våra kunders åsikter är jätte viktiga för oss därför uppskattar vi alla feedbacks. Besök oss på www.kristallrent.nu för att se alla våra tjänster. Kristallrent AB
  • 2021-04-23
    Mycket bra i kommunikation och väldigt välstädat!
    Vad trevligt att höra! Tack för dina fina ord :) Besök oss på www.kristallrent.nu för att se alla våra tjänster. Kristallrent AB
  • 2021-04-14
    Fantastiskt bra, både proffsig, engagerad och vänlig kommunikation, jättebra utfört jobb, helt enligt vad vi beställt, och sen aningen mindre (!) på fakturan än avtalat! Tusen tack! Denna firma har jag lagt till bland mina få som jag verkligen kan rekommendera!
    Hej Alexander, tack för att du tog din tid och skrev ett sånt fint beröm :) Kristallrent AB
    2021-04-13
    Jag köpte flyttstädning och är MYCKET nöjd med resultatet.
    2021-04-01
    Proffsigt bemötande och snyggt resultat.
    2021-03-21
    Jag anlitade kristallrent till att få hjälp med flytten samt flyttstäd. Inte en enda sak gick sönder/skadades i samband med flytten och städningen var suverän.

Är mycket nöjd med allting och kan verkligen varmt rekommendera företaget

Angelika
    2021-03-11
    Snabba och bra svar med tydlig information från kundtjänst. Bra utförd städning och alla våra önskemål om tid, dag och person som utförde arbetet bemöttes.
    2021-03-09
    SÅ bra!! Jag hade precis flyttat in i min nya lägenhet där tidigare ägaren hade hyrt en s.k städfirma. "Städningen" var under all kritik. Jag hörde av mig till Kristallrent som var tillgängliga inom ett par dagar. Å jädrar vad bra det blev - två rediga proffs kom och körde NON-STOP i 8 timmar. Och det blev... Kristallrent... ;)

Man kanske tror att vem som helst kan städa men det är skillnad på städ och städ - På Kristallrent är de riktiga proffs!
  • 2020-12-25
    Trevligt bemötande snabb service.
    2020-12-23
    Trevlig personal och fin städning. Rekommenderar Kristallrent. Höll tiderna bra.
  • 2020-12-22
    Bra städat. Noggrant och det luktade fräscht. Mkt bra service.
  • 2020-12-17
    Utmärkt utförd städning och professionellt bemötande från början till slut. Pålitliga, duktiga och vänliga!
  • 2020-12-14
    Vi har beställt städning.
    Vårat bemötande var bra.
    Dom hade en jobbig fönsterputsning på plan 7 men klarade det bra.
    Professionell.
  • 2020-12-11
    Mycket lätt att boka. Utmärkt bemötande och utomordentligt bra utfört arbete.
    Rekommenderas!
  • 2020-12-11
    Köpte en storstädning och har blivit vänligt och professionellt bemött från början. Städningen var utmärkt, dock gick en liten sak i hemmet sönder utan en kommentar från företaget så det hade jag uppskattat för att ge full pott. Men städningen i sig var mycket väl utförd.
  • 2020-12-11
    Städning som var mycket noggrannt genomförd , också vänligt och med hänsyn till smittskydd ( mask) . Vi är äldre och mycket nöjda kunder .
    2020-12-02
    Jag har använt mig av kristallrent 2 gånger och har blivit lika nöjd båda gångerna!
    Dom är noggranna, trevliga och snabba att svara och återkoppla!!
  • 2020-12-01
    Klockrent städande, duktig personal, oftast ej svenskspråkiga dock. Vettig prissättning
  • 2020-11-30
    Städning, allt enligt förväntan. Trevligt bemötande.
  • 2020-11-30
    Använder Kristallrent både i hemmet och på landstället. De städar och putsar fönster och jag är jättenöjd. Bra utförda jobb med trevlig personal. Rekommenderat till grannar som nu också anlitar företaget.
    Mats i Nacka/Stavsnäs
    2020-11-17
    Tjänst: Storstädning
    Bemötande: Städpersonalen var väldigt trevliga. De gjorde ett toppen jobb.
    Förväntningarna: att de skulle göra ett bra jobb, vilket de gjorde. Jag har anlitat Kristallrent tidigare.
    Sammanfattning: Bra städpersonal, trevliga och de gjorde ett jätte bra jobb.
    2020-11-11
    Snabbt svar vid förfrågan och trevliga personal.
    2020-11-09
    enstaka hemstädning. mycket bra med att arbetsledare var med första gången.
  • 2020-11-09
    Supertrevlig personal och gnistrande rena fönster!
    2020-11-06
    Flyttstädning av villa i tre plan. Allt steg i processen funkade som förväntat, och slutresultatet är till full belåtenhet. Mycket nöjd!
    2020-10-29
    Köpt tjänsten för stor städning
    Harligt och trevligt bemötande
    Förväntade mig fint och ränt och de levererade
  • 2020-10-28
    Hade ett brådskande snabbt uppdrag med extremt kort varsel, de tog sig an det och utförde arbetet helt utan anmärkningar. Mycket uppskattat.
  • 2020-10-26
    Jag köpte rengöring av köksfläkt, spis, ugn, bakom spis, fönster på balkong och lägenhet.
    Allt blev bra men jag är förvånad att personalen inte kunde prata och förstå Svenska språket, det funkar inte när man jobbar i Sverige.
    2020-10-26
    Supernöjda. Otroligt noggrant utfört. Haft många olika företag som hjälpt oss med städ men detta är de bästa!
  • Kerstin B
    2020-10-26
    Jag köpte flyttstädning !
    Enda nackdelen var att de inte förstod Svenska så bra ! Den en pratade inte svenska den andra hjälpligt ! Men jag är väldigt nöjd med städningen och de nya ägarna har inte hört av sig så jag tror att de är nöjda oxå !
    Kerstin Brodd
    2020-10-13
    Beställde flyttstädning.
    Mycket nöjd med städningen.
    Skinande rent.
    Tack!
  • 2020-10-08
    Fantastiskt bra städfirma och trevligt bemötande!
    2020-10-08
    Trevliga, kunniga, punktliga, ordentliga. Återkommer när de lovar. Allt man som kund förväntar sig. Känns mycket bra.
  • 2020-10-08
    Grov städning och fönsterputs mm. Ugn och balkong rengjordes