Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Huddinge Kristallrent AB

Kristallrent AB

Gamla Stockholmsvägen 243A, 141 32 Huddinge — Visa karta

Varmt välkommen till Kristallrent – Låt oss göra jobbet!

Kristallrent är ett litet familjeföretag som erbjuder dig hushållsnära tjänster. Vi arbetar i Stockholm med omnejd och vill alltid ge dig det där lilla extra. Genom att vara flexibla och anpassa oss efter dina önskemål ser vi till att du får mer livskvalitet. När du anlitar oss kan du förvänta dig förstklassig service och ett enastående resultat.

Vi erbjuder dig både mindre och större jobb inom allt från hemstädning till byggstädning.

När du anlitar oss får du också:
- 24-timmars 100% ren garanti.
- Alltid samma personal.
- Förstklassig service.
- Långsiktiga kundrelationer.

Vi strävar alltid efter att utveckla långsiktiga relationer.
Läs gärna vad våra tidigare kunder tycker och tveka inte att höra av dig om du har några frågor!

Läs vad 48 kunder tycker om Kristallrent AB

• Ewa W
    Ewa W skrev om Kristallrent AB
    Storstädning, soff- o säng regöring. Företagets bemötande var bra o proffesionellt. Tjänsten var upp till förväntningarna, utom golv rengöringen. Golvet rengjordes av annan än de två som utförde resterande städning. Företaget har bra personal, de gör ett bra jobb. Läs mer
  • PER N
    PER N skrev om Kristallrent AB
    Kristallrent gjorde en slutstädning av min lägenhet. Och det fungerade perfekt. Läs mer
  • Mats B
    Mats B skrev om Kristallrent AB
    Flyttstädning. Utmärkt genomfört. Snabbt och effektivt. Trevligt bemötande. Mycket prisvärd tjänst Läs mer
  • Susanne D
    Susanne D skrev om Kristallrent AB
    Hemstädning

Bra bemött och städningen bra, det tog däöremot lite lång tid, vilket vi behöver se över inför hösten och effektivisera vad som görs varje vecka etc..

Men det är positivt med noggrannhet :) Läs mer
  • Gunilla A
    Gunilla A skrev om Kristallrent AB
    Nycket nöjd med snabbt svar och trevlig och kunnig städare. Läs mer
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Kristallrent AB
    Storstädning m fönsterputs
    Trevligt bemötande
    Helt nöjd
    Kan varmt rekommendera Kristallrent! Läs mer
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Kristallrent AB
    De ställde upp med mycket kort varsel och med en mycket bra städerska som kom enligt överenskommen tid och arbetade mycket effektivt. Läs mer
  • Tobias A
    Tobias A skrev om Kristallrent AB
    Jättebra service och väl utfört arbete! Läs mer
  • Lena E
    Lena E skrev om Kristallrent AB
    Storstädning med fönsterputs. Tre ggr och allt har varit skinande kristallrent. Stora bostäder, många fönster och allt har vait utmärkt fint.

Som en av mina grannar i skärgården sa, när hon kom in i huset " Det är ju helt blandane rent och fint#!

Precis så känner även jag och kommer självklart att anlita dem igen!

Hälsningar
    Lena Läs mer
  • Anna Z
    Anna Z skrev om Kristallrent AB
    Superbra service, har rekommenderat de till alla! Läs mer
  • Ingegerd C
    Ingegerd C skrev om Kristallrent AB
    Storstädning och fönsterputs.
    Mycket trevligt bemötande och snabbt svar.
    Levde upp till förväntningarna. Läs mer
  • Christina K
    Christina K skrev om Kristallrent AB
    Obeskrivligt rent! De är verkligen noggranna och jag kommer anlita Kristallrent igen. Läs mer
  • Torbjörn B
    Torbjörn B skrev om Kristallrent AB
    Mkt hög kvalitet och snabb service Läs mer
  • SIMON E
    SIMON E skrev om Kristallrent AB
    Superbra! Beställde storstädning. Bra städat, punktlighet i tid. Läs mer
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Kristallrent AB
    Över lag är vi väldigt nöjda. De missar sällan något men den extra touchen av nystädat saknas kanske. Läs mer
    2018-05-15 Jovanka J svarar Birgitta S
    Hej!
    Tack för ditt feedback. Våra kunders åsikter är väldigt viktiga för oss och vi jobbar ständigt för att förbättra våra tjänster. Vi lovar att ni i framtiden får uppleva känslan av att kliva in i ett nystädat hem.
  • Ann Charlotte W
    Ann Charlotte W skrev om Kristallrent AB
    Klockrent namn på ett underbart företag. Petig och pedant som jag är så är jag supernöjd med bemötande, service och utmärkt arbete. Rekommenderar detta företag alla sagt i veckan.

Mvh Ann Charlotte Wallin Läs mer
  • Paisley A
    Paisley A skrev om Kristallrent AB
    ALLTID SUPER BEHJÄLPLIGA OCH TREVLIGA!! Huset är alltid skinande rent också. :) Läs mer
  • Sabine S
    Sabine S skrev om Kristallrent AB
    Hemstädning av femrummare. Mycket trevligt och smidigt bemötande. Det blev rent och snyggt, helt enligt mina förväntningar. Kan inte komma på någonting som skulle kunnat vara bättre. Läs mer
  • Erik B
    Erik B skrev om Kristallrent AB
    En bra utförd fönsterputsning och balkongglasputsning. Läs mer
  • Engin S
    Engin S skrev om Kristallrent AB
    Perfekt flyttstäd.
    Ingen krångel & lätt att kommunicera med.
    Städningen va hur bra som helst. Läs mer
  • Martin B
    Martin B skrev om Kristallrent AB
    Bra städning. Men det är den snabba återkopplingen, förståelse för sena ändringar och viljan att vara hjälpsamma och flexibla som är Kristallrents stora guldstjärna i kanten. Läs mer
  • Brf Sjöstadsparterren B
    Brf Sjöstadsparterren B skrev om Kristallrent AB
    Städning av våra gemensamma utrymmen
    Stort engagemang och pålitlighet
    Bättre städning än tidigare företag Läs mer
  • Karin B
    Karin B skrev om Kristallrent AB
    Nöjd. Alltid flexibla, enkla att komma i kontakt med och lyhörda för önskemål. Läs mer
  • Elisabet D
    Elisabet D skrev om Kristallrent AB
    Både veckostädning och storstädning fungerar utmärkt! Alltid positivt bemötande, flexibla om vi behöver boka om en städning. De löser helt enkelt problemen! Läs mer
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Kristallrent AB
    Hemstädning, punktliga, bra kommunikation via mail och telefon, väl utfört arbete Läs mer
  • Aleksandra Z
    Aleksandra Z skrev om Kristallrent AB
    Jag har beställt städning varandra veckan. Jätte travlig bemötande, noggrann städning, har fått också fönster putsning helt gratis. Jag är nöjd och recommenderar! Läs mer
  • Isoheat Aktiebolag I
    Isoheat Aktiebolag I skrev om Kristallrent AB
    Bra priser, trevlig och duktig personal. Läs mer
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Kristallrent AB
    Väldigt nöjda med Kristallrent och det har vi varit från första dagen... de gör ett fantastiskt bra jobb och bemöter kunden seriöst och proffsigt — högsta betyg! ✨✨✨✨✨ Läs mer
  • Ann-charlotte K
    Ann-charlotte K skrev om Kristallrent AB
    Städning. Jättenöjda med företaget. Flexibla de få gånger vi behövde ändra tid/ dag för städning. Rekommenderar starkt denna städfirma! Läs mer
  • Hanna Emilia L
    Hanna Emilia L skrev om Kristallrent AB
    Har köpt städtjänster regelbundet under flera år. Både regelbunden städning och flyttstädning. Vi är alltid väldigt nöjda efter städtillfället hemma hos oss.
    Dessutom väldigt flexibelt om man behöver ändra tid eller dag. Läs mer
  • Johnny Lars V
    Johnny Lars V skrev om Kristallrent AB
    Bra.
    Framtiden får visa.
    Nu nöjd. Läs mer
  • Tony Robert E
    Tony Robert E skrev om Kristallrent AB
    Hemstädning 1-2 ggr per månad.
    Bra bemötande, kundinriktat.
    Utmärkt leverans, motsvarar väl förväntningarna.
    Rent och snyggt, roligt att komma hem efter att de varit på plats. Läs mer
  • Joanna S
    Joanna S skrev om Kristallrent AB
    Köpte städ av soffa och fåtöljer. Väldigt trevligt bemötande och bra resultat! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Indira S
    Indira S skrev om Kristallrent AB
    Städhjälp
    Varm och personligt bemötande.
    Förväntningarna infriades helt och hållet.
    Kan rekommendera företaget till alla som vill ha städhjälp. Läs mer
  • Anette L
    Anette L skrev om Kristallrent AB
    Kristallrent har ett mycket bra bemötande, är serviceinriktade och de är väldigt noggranna.
    Det blir väldigt rent då de städar. Har varit mycket nöjd med vanlig städning, storstädning och flyttstädning Läs mer
  • Förskolan Filius Och Filia F
    Förskolan Filius Och Filia F skrev om Kristallrent AB
    Redan från start har det varit positivt att ha att göra med Kristallrent. De är professionella, punktliga, tydliga och alltid med ett trevligt bemötande. Och gör ett bra städarbete.
    Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Eva Kristina B
    Eva Kristina B skrev om Kristallrent AB
    Vänliga och bra respons. Städar hyfsat bra. Lite synd att det är olika som kommer varje gång så det jag har önskat av någon att göra inte blir gjort nästa gång , när det kommer någon annan i stället. Läs mer
    2018-04-19 Jovanka J svarar Eva Kristina B
    Hej!
    Tack för din feedback. Vi på Kristallrent försöker alltid att ha samma medarbetare hos våra stamkunder. Vi tror på att om en av våra anställda har sina fasta kunder så blir slut resultatet mycket bättre och kunder ska inte behöva gå igenom gå igenom städmomenten varje gång någon ny personal kommer. Vid sjukdom och ledighet så försöker vi alltid informera kunden i god tid om att någon annan kommer och vi försöker se till att det kommer någon som kanske redan tidigare har varit hos dig och städat. Vi försöker ständigt förbättra våra tjänster och detta är något som vi kommer att jobba med ännu mer i vår planering.
  • Julia E
    Bra service. tillgängliga.
    Seriösa. Läs mer
  • Annika B
    Annika B skrev om Kristallrent AB
    Ett mycket personligt och trevligt städbolag.
    Jag har köpt flyttstädningar, storstädningar och fönsterputs från dem och är jättenöjd med alla tjänsterna.
    De ger en mycket snabb respons vid förfrågningar och är även positiva och hjälpsamma när jag bett dem om något extra städmoment. Varma rekommendationer från mig. Läs mer
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Kristallrent AB
    Alltid super trevlig bemötande. Väldigt duktig personal som städar. Stor flexibilitet vilket vi uppskattar mycket. Alltid väldigt noggranna Vi är otroligt nöjda! Läs mer
  • Annika G
    Annika G skrev om Kristallrent AB
    Trevligt bemötande, snabb återkoppling. Vi är supernöjda med vår storstädning inklusive fönsterputs! Läs mer
  • Föreningen Stefanskolan F
    Föreningen Stefanskolan F skrev om Kristallrent AB
    Vi på Stefanskolan är mycket nöjda med er service. Förutom att det blir rent och fräscht så har ni en extrem trevlig och härlig personal. Läs mer
  • Ellikka D
    Ellikka D skrev om Kristallrent AB
    Jag är helt nöjd med Kristallrent och det bemötande jag fått från dom Läs mer
  • Maria Z
    Maria Z skrev om Kristallrent AB
    Är enormt nöjd! Alltid lösningsorienterade och en mycket trevlig och pålitlig kontakt! Dialogen fungerar väldigt bra i allt från vad man vill ha utfört till flexibiliteten att byta dagar. Jag har haft Kristallrent som städhjälp i ca 5 år och alltid varit lika nöjd! Extra glad blir man av den trevliga och personliga kontakten för att inte tala om de gånger de gjort något lite extra utan att jag bett om det! Kan verkligen rekommendera detta företag! Läs mer
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Kristallrent AB
    Enda städfirman jag har varit nästan helt nöjd med. Läs mer
    2018-04-12 Jovanka J svarar Jenny M
    Hej! Vi vill tacka för dit förtroende och för att du har valt just oss. Vi ska göra vårt yttersta för att du som kund ska känna dig 100% nöjd när du kliver in ditt nystädade hem.
  • Cornelia Z
    Cornelia Z skrev om Kristallrent AB
    Otroligt proffsiga och duktiga samtidigt som personalen är oerhört vänliga och hjälpsammma allihop. Väldigt flexibla i att anpassa sina tjänster efter just våra behov, både när det gäller utförande och tidsbokningar/ändringar. Vi är supernöjda och tacksamma att vi hittat Kristallrent! Läs mer
  • Emina S
    Emina S skrev om Kristallrent AB
    Villa städning
    Proffesionell och tillmötesgående företag med erfarna medarbetare. Läs mer

Gamla Stockholmsvägen 243A, 141 32 Huddinge