Topp 25 städhjälpsfirmor

Hemfrid

2,045 recos
    Rosenlundsgatan 13, Stockholm
    Hemfrid erbjuder smidig hjälp i vardagen med allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsservice, badrumsstädning, storstädning, fönsterputs och köksstädning till barnpassning.
    Ingrid L
    Ingrid L: Jag har alldeles nyligen besvarat en enkät från Hemfrid. Det får räcka. Med vänlig hälsning Ingrid Liljenberg

HemMiljö

1,040 recos
    Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Birgitta P
    Birgitta P: Det blev otroligt rent och fint! Professionell och noggrann personal som jag gärna anlitar igen.

BF Flytt & Städ

Skärlingebacken 13, Bandhagen
    Vi har många nöjda kunder. Vill du bli en av dem kontakta oss idag.
    Linda T
    Linda T: Vi hade både flytt- och städhjälp. Vi är mycket nöja med båda tjänsterna. Flyttarna jobbade hårt och det märktes att de ...

FlyttGiganten

Grimstagatan 71, Vällingby
    Flyttgiganten - Säker, trygg, välplanerad och professionell service för både företagskunder och privatpersoner
    Mikael H
    Mikael H: Jag anlitade FlyttGiganten nu i november-11 när det var dags för min gamla pappa att flytta till seniorlägenhet. Beställ...

Festina Städ

Blidvädersgatan 51B, Göteborg
    Hemstädning, storstädning, fönsterputs, flyttstädning och flytt. Vi är proffs på städning och vi förenklar gärna din vardag.
    Tord J
    Tord J: Super bra service och exemplariskt utfört! Skulle varmt rekommendera detta företag!!

Starcycle

Bergkällavägen 34, Sollentuna
    Vi är experter på flytt, städ och återvinning!
    Bo J
    Bo J: Mycket bra och trevligt bemötande, och utförande av beställning. Tydlig offert.

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Jenna
    Jenna: Hemstädning Positivt och professionellt bemötande från första början. De är väldigt måna om sina kunder.

CaMa Service Flytt & Städ

Siktgatan 8, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Sandra Karin Marie L
    Sandra Karin Marie L: Vi är mer än nöjda. Proffsig hjälp hela tiden. Flyttkillarna frågade oss om det var ok att de rökte eller tog en minipau...

Filip Home Miljöservice AB

Nybohovsgränd 30, Stockholm
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Tommie N
    Tommie N: Efter en provstädning av Filip Home Miljöservice AB valde vi, utan vidare tvekan, att gå vidare med ett löpande avtal om...

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.
    Anita G
    Anita G: Har haft Birgittas städ sedan ett drygt år tillbaka och använt deras tjänst Storstädning och sedan varannan veckas städn...

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket mer. Välkommen!
    Josefine H
    Josefine H: Bokade flyttstäd av lägenhet och blev mycket nöjd! Smidigt och bra pris och framförallt, noggrann städning!

Buskhaga Hemservice

Gräsdalsgatan 4, Karlstad
    Vi skapar mer tid i vardagen så att du kan fokusera på det du tycker är viktigast.
    Helena B
    Helena B: Städtjänst som funkar fint! Smidiga och flexibla att ha och göra med.

Städfen AB

Barnängsgatan 52C, Stockholm
    Städfen är en städfirma som präglas av trygghet, personlighet och där det finns en ömsesidig förståelse. Företaget är felxibelt och personligt med servicen i fokus för att du som kund får en så härlig...
    Jan Ö
    Jan Ö: Väldigt nöjd. Rent o snyggt precis som man vill ha det när man kommer hem. Vänligt bemötande från personalen.

Änglarnas Städ

Brännkyrkagatan 75, Stockholm
    Änglarnas Städ erbjuder en kvalitativ lösning för privatpersoner och företag som behöver städtjänster. Vi står för en hög servicenivå och sätter alltid dig som kund i fokus! Varmt Välkommen!
    Mattias Å
    Mattias Å: Trevligt bemötande. Mycket klara instruktioner från deras sida. Allting var extremt välstädat och vi känner oss mycket n...

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.
    Maria P
    Maria P: Bästa kvalitet på fönsterputsning och trevligt bemötande, kan inte bli bättre. Tack Carolas Hemservice!

FlyttHarry

Bergsbrunna Tegelbruk 23, Uppsala
    FlyttHarry är en flyttfirma som flyttar det mesta åt både privatpersoner och företag. Vi har även magasinering. Välkommen!
    Karin W
    Karin W: Allt var bra! Trevligt bemötande och snabbt o smidigt jobb. Vi var jättenöjda.

Städade Hem

Forumvägen 14, Nacka
    Städade Hem - för en enklare vardag. Teckna ett städabonnemang hos oss idag!
    : Vi har anlitat Städade Hem i snart ett år och de har från dag ett visat ett mycket professionellt bemötande och engagema...

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Pia W
    Pia W: Vi har haft Alberts Städservice i ca 6 månader och är mycket nöjda. Deras personal är trevliga och gör ett fantastiskt j...

Klart Rent i Malmö AB

Amiralsgatan 96 a, Malmö
    Välj en lite enklare vardag. Klart Rent är ett ambitiöst städ- och serviceföretag i Malmö- och Lundregionen. Vi är proffs på städning!
    Eva C
    Eva C: Behövde hjälp med flyttstäd! Perfekt utförd arbete!

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Välkommen till oss på GK Facility Service! Vi har lång erfarenhet inom städ- och trädgårdsbranschen och massor av goda referenser.
    Jessica S
    Jessica S: Killarna som hjälpte oss med vår flytt var glada, positiva och varsamma med vårt bohag. Jag kan varmt rekommendera dom!

Rozen Clean AB

Värdshusvägen 13, Lidingö
    Välkommen till Rozen Clean AB om du vill ha städhjälp av bästa kvalitet! Vi jobbar i hela Stockholm och har som mål att alltid ge den bästa servicen.
    Charlotta H
    Charlotta H: Proffsiga och städar magiskt. Trevlig personal.

En Renare Vardag

Storgatan 104 B, Solna
    En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med hög kvalitet till rimligt pris, alltid samma städerska och nöjd kund garanti.
    Kristina P
    Kristina P: Mycket nöjd med storstädningen jag beställde inkl fönstertvätt. Trevligt bemötande.

B&B Städservice AB

Pyramidbacken 6, Kungens kurva
    Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hushållsnära tjänster som strykning, mattpiskning och fönsterputs. Välkommen!
    Johan E
    Johan E: Är mycket nöjd med Borko och personalen på B&B Städservice. Jag har använt dem i många år, både privat och professionell...

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, Stockholm
    På Rengörare Näslund Hemma jobbar professionell personal med miljöfokus och stor kundnöjdhet. Vi hjälper privatkunder till ett renare hem och mer tid över till annat!
    Kalle A
    Kalle A: KANONFINT STÄDAT!!!!!! SUPERNÖJD!

Gyllix & Co Fönsterputs

Kantyxegatan 25B, Malmö
    Välkommen till Gyllix, fönsterputs och lokalvård!
    Gun K
    Gun K: Mkt bra, använt deras tjänst i 5 år! Mvh / Gun