Alla kategorier Städ Städhjälp

Topp 25 städhjälpsfirmor

Hemfrid

2,037 recos
    Rosenlundsgatan 13, Stockholm
    Hemfrid erbjuder smidig hjälp i vardagen med allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsservice, badrumsstädning, storstädning, fönsterputs och köksstädning till barnpassning.
    Berit E
    Berit E: Hej! Bra bemötande, trevlig personal, bra samarbete. Allt genomfördes punktligt! / Berit Edvinsson

HemMiljö

Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Axel Ö
    Axel Ö: Bra kontakt fram till städdagen. Fönsterputsen var mycket väl utförd Städningen var överlag bra men det där lilla ...

Starcycle

Bergkällavägen 34, Sollentuna
    Vi är experter på flytt, städ och återvinning!
    Anders M
    Anders M: Trevliga, proffsiga och prisvärda! Vi behövde hjälp med att forsla bort en gammal badtunna som var nedsänkt i altanen....

FlyttGiganten

Grimstagatan 71, Vällingby
    Flyttgiganten - Säker, trygg, välplanerad och professionell service för både företagskunder och privatpersoner
    Josefine F
    Josefine F: Jag fick hjälp med att flytta en stor och tung cifonge, allting gick jättebra.

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Johanna N
    Johanna N: Punktliga, trevliga och noggranna!

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.
    Thomas N
    Thomas N: städningen är bra men fönsterputsen under all kritik, inte deras grej... funderar på att ta hit fönsterputsare för att t...

BF Flytt & Städ

Skärlingebacken 13, Bandhagen
    Vi har många nöjda kunder. Vill du bli en av dem kontakta oss idag. Uppger du Reco vid bokning får du 5% rabatt på fakturan. Gäller en gång.
    Charlotte S
    Charlotte S: Trevligt och proffsigt bemötande. Bra utförd flytt.

CaMa Service Flytt & Städ

Krossgatan 30, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Marie H
    Marie H: Vi beställde flytthjälp + flyttstäd i paket. Snabb återkoppling via mail och tydliga svar vid oklarheter. Båda tjänstern...

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Ronnie A
    Ronnie A: Kom när dom skulle, bra kontakt. Väldigt bra flyttstädat, är väldigt nöjd och kan rekommendera Filip home miljöservice....

Änglarnas Städ

Bogårdsvägen 25, Sköndal
    Änglarnas Städ erbjuder en kvalitativ lösning för privatpersoner och företag som behöver städtjänster. Vi står för en hög servicenivå och sätter alltid dig som kund i fokus! Varmt Välkommen!
    Anders K
    Anders K: Trevligt bemötande. Beställde flyttstädning. Allt väldigt rent!

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket mer. Välkommen!
    Agnes N
    Agnes N: Toppenservice och väl utförd flyttstädning!

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.
    Peter W
    Peter W: Trevligt och professionellt vid kontakt och sen utfördes arbetet jättebra och noggrant.

FlyttHarry

Bergsbrunna Tegelbruk 23, Uppsala
    FlyttHarry är en flyttfirma som flyttar det mesta åt både privatpersoner och företag. Vi har även magasinering. Välkommen!
    Björn J
    Björn J: Fick hjälp med packning och flytt. Trevliga, effektiva och hjälpsamma "flyttkillar".

Festina Städ

Blidvädersgatan 51B, Göteborg
    Hemstädning, storstädning, fönsterputs, flyttstädning och flytt. Vi är proffs på städning och vi förenklar gärna din vardag.
    Malin O
    Malin O: Bad om offert på flyttstädning av vårt hus i Göteborg. Snabbt svar och offert, snabba svar och proffsigt bemötande av mi...

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, Stockholm
    På Rengörare Näslund Hemma jobbar professionell personal med miljöfokus och stor kundnöjdhet. Vi hjälper privatkunder till ett renare hem och mer tid över till annat!
    Yvonne A
    Yvonne A: Har städning var 4 vecka och jag är så nöjd

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Vi erbjuder hushållsnära tjänster samt städning i kontor och butik. Vi är flexibla och vårt mål är att underlätta i din vardag!
    Sessilia L
    Sessilia L: “Kom med kort varsel och gjorde ett superjobb! Också flexibla och kunde hämta upp nyckeln på annan ort!”

Klart Rent i Malmö AB

Amiralsgatan 96 a, Malmö
    Välj en lite enklare vardag. Klart Rent är ett ambitiöst städ- och serviceföretag i Malmö/Lund-regionen, proffs på städning. Allt för att du ska kunna spara tid och tänka på annat!
    Erik B
    Erik B: Beställde flyttstäd och kan bara rekommendera vidare. Exceptionellt kundmöte och fläckfri städning därefter.

Hjälp Hemma

Sankt Göransgatan 66, Stockholm
    Spar mer tid i vardagen, Hjälp Hemma är experter på hushållsnära tjänster och erbjuder städning till privatpersoner med nöjd kund garanti.
    Per H
    Per H: Alltid bra service och trevligt bemötande!

Svenska allservicegruppen AB

Ryssviksvägen 2A, Nacka
    Vi hjälper dig med städning och lokalvård samt enklare vård och omsorg i samarbete med Lövholmens Hemtjänst. Välkommen till Svensk Allservice för en enklare vardag!
    Kenneth B
    Kenneth B: Trevligt bemötande i telefon och riktigt fint städat.

B&B Städservice AB

Pyramidbacken 6, Kungens kurva
    Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hushållsnära tjänster som strykning, mattpiskning och fönsterputs. Välkommen!
    Konny Ö
    Konny Ö: Hemstädning Jätte bra bemötande och service och jätte bra städat

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Johanna S
    Johanna S: Rekommenderas 👌🏼 Så skönt att komma hem till ett skinande hem

Lanolia Städ & Service AB

Morabergsvägen 5A, Södertälje
    Lanolia i Södertälje är det personliga städföretaget som erbjuder städtjänster till både företag och privatpersoner med fokus på kvalitet, lyhördhet och miljö.
    Arne L
    Arne L: Fungerar fint, bra städat och lite extra fixat :-)

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Tillmann F
    Tillmann F: Bokade flytthjälp. Allt gick riktigt bra.

Clean Living AB

Marknadsvägen 85, Täby
    Clean Living har nästan 20 års erfarenhet och erbjuder städning till både privatpersoner och företag med 100% nöjd kund garanti och 100% trygghetsgaranti.
    Robin  L
    Robin L: Fungerade klockrent från första kontakt! Riktigt nöjd med deras arbete. I framtiden kommer jag kontakta Clean Living AB.

Städade Hem

Forumvägen 14, Nacka
    Städade Hem - för en enklare vardag. Teckna ett städabonnemang hos oss idag!
    Kristina I
    Kristina I: Proffsigt, tydligt och trevligt. So far great!