Topp 25 städhjälpsfirmor

Hemfrid

2,039 recos
    Rosenlundsgatan 13, Stockholm
    Hemfrid erbjuder smidig hjälp i vardagen med allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsservice, badrumsstädning, storstädning, fönsterputs och köksstädning till barnpassning.
    Ingrid L
    Ingrid L: Jag har alldeles nyligen besvarat en enkät från Hemfrid. Det får räcka. Med vänlig hälsning Ingrid Liljenberg

HemMiljö

Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Joakim B
    Joakim B: bra, snabba svar på mail. faktura skickad snabbt.

FlyttGiganten

Grimstagatan 71, Vällingby
    Flyttgiganten - Säker, trygg, välplanerad och professionell service för både företagskunder och privatpersoner
    Thérese R
    Thérese R: Vår familj flyttade i november från en 3:a till ett radhus och blev rekommenderad flyttgiganten av vänner. Vi har fått ...

Starcycle

Bergkällavägen 34, Sollentuna
    Vi är experter på flytt, städ och återvinning!
    David S
    David S: Snabb respons och trevligt bemötande. Städningen var helt ok!

BF Flytt & Städ

Skärlingebacken 13, Bandhagen
    Vi har många nöjda kunder. Vill du bli en av dem kontakta oss idag.
    Tomas B
    Tomas B: Har använt BF-flytt två gånger och vi är supernöjda! Snabba, effektiva och trevliga flyttgubbar med glimten i ögat.

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.
    Per Tobias T
    Per Tobias T: Birgittas städ har varit vänliga och professionella vid kundbemötande och uppföljning efter städning.

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Anette B
    Anette B: Det var välstädat och man kände både renheten och doften av städning.

CaMa Service Flytt & Städ

Siktgatan 8, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Anna S
    Anna S: Flytten gick smidigt. Jag lämnade en 3-våningsvilla till en 85 kvm så det var massor av lådor och prylar, men inget gick...

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Alexander M
    Alexander M: Veldigt nöjd med städningen och bemötandet.

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket mer. Välkommen!
    Fredrik O
    Fredrik O: Hej Tackar för ett mycket professionellt bemötande, kommer definitivt använda era tjänster i framtiden! Mvh Fredrik

Änglarnas Städ

Bogårdsvägen 25, Sköndal
    Änglarnas Städ erbjuder en kvalitativ lösning för privatpersoner och företag som behöver städtjänster. Vi står för en hög servicenivå och sätter alltid dig som kund i fokus! Varmt Välkommen!
    Maja A
    Maja A: Superbra! 🙏🏻 Vi är väldigt nöja. Fönstren var super! Kommer boja igen.

Festina Städ

Blidvädersgatan 51B, Göteborg
    Hemstädning, storstädning, fönsterputs, flyttstädning och flytt. Vi är proffs på städning och vi förenklar gärna din vardag.
    Julia N
    Julia N: Väldigt bra bemötande vid första kontakt och möte. Effektiv och noggrann personal. Flexibla och enkla att ha att göra me...

Städfen AB

Barnängsgatan 52C, Stockholm
    Städfen är en städfirma som präglas av trygghet, personlighet och där det finns en ömsesidig förståelse. Företaget är felxibelt och personligt med servicen i fokus för att du som kund får en så härlig...
    Jennie N
    Jennie N: Jag är mycket nöjd med service och resultat av uppdraget. Tack så mycket!

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.
    Oskar G
    Oskar G: Väldigt nöjda med flyttstädning - bra kommunikation, grundligt utfört, smidigt. Rekommenderas!

FlyttHarry

Bergsbrunna Tegelbruk 23, Uppsala
    FlyttHarry är en flyttfirma som flyttar det mesta åt både privatpersoner och företag. Vi har även magasinering. Välkommen!
    Anders B
    Anders B: Jag har flyttat rfrån Uppsala till Falkenberg. Det fungerade mycket bra!

Städade Hem

Forumvägen 14, Nacka
    Städade Hem - för en enklare vardag. Teckna ett städabonnemang hos oss idag!
    Stefan B
    Stefan B: Alltid bra service och trevligt bemötande. Vi är väldigt nöjda med städningen, otroligt rent och fint varje gång! Jag ...

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, Stockholm
    På Rengörare Näslund Hemma jobbar professionell personal med miljöfokus och stor kundnöjdhet. Vi hjälper privatkunder till ett renare hem och mer tid över till annat!
    Anna H
    Anna H: Är helt ny kund. Trevliga och snabba och tillmötesgående. Bra städning. Har bara haft en gång ännu.

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Marianne  H
    Marianne H: Jag har haft en mycket positiv upplevelse med Alberts. Känns hur bra som helst att ha hittat en städfirma man kan lita p...

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Vi erbjuder hushållsnära tjänster samt städning i kontor och butik. Vi är flexibla och vårt mål är att underlätta i din vardag!
    Katarina P
    Katarina P: Mycket gott bemötande. Snabb återkoppling och flexibelt i bokning av tid. Mitt radhus blev skinande rent. Till och med i...

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Välkommen till oss på GK Facility Service! Vi har lång erfarenhet inom städ- och trädgårdsbranschen och massor av goda referenser.
    Sara F
    Sara F: Flyttstädning. Good job, professional and polite.

Svenska allservicegruppen AB

Ryssviksvägen 2A, Nacka
    Vi hjälper dig med städning och lokalvård samt enklare vård och omsorg i samarbete med Lövholmens Hemtjänst. Välkommen till Svensk Allservice för en enklare vardag!
    Patrik S
    Patrik S: Smidigt, bra pris, snabbt och bra utfört.

B&B Städservice AB

Pyramidbacken 6, Kungens kurva
    Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hushållsnära tjänster som strykning, mattpiskning och fönsterputs. Välkommen!
    Johan E
    Johan E: Är mycket nöjd med Borko och personalen på B&B Städservice. Jag har använt dem i många år, både privat och professionell...

Klart Rent i Malmö AB

Amiralsgatan 96 a, Malmö
    Erik B
    Erik B: Beställde flyttstäd och kan bara rekommendera vidare. Exceptionellt kundmöte och fläckfri städning därefter.

Lanolia Städ & Service AB

Morabergsvägen 5A, Södertälje
    Lanolia i Södertälje är det personliga städföretaget som erbjuder städtjänster till både företag och privatpersoner med fokus på kvalitet, lyhördhet och miljö.
    Arne L
    Arne L: Fungerar fint, bra städat och lite extra fixat :-)

Anne Blom Städservice

Västberga Allé 36A, Hägersten
    Stommen i företaget är min personal - kompetenta kvinnor i ett traditionellt kvinnoyrke - med blick för det där "lilla extra" och känsla för personlig service. Med dem delar jag min vision om att få f...
    Anita H
    Anita H: Nöjd hemstädskund sedan flera år. Inga klagomål alls. Tjejerna håller jämn standard.