Topp 25 städhjälpsfirmor

Hemfrid

2,044 recos
    Rosenlundsgatan 13, Stockholm
    Hemfrid erbjuder smidig hjälp i vardagen med allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsservice, badrumsstädning, storstädning, fönsterputs och köksstädning till barnpassning.
    Ingrid L
    Ingrid L: Jag har alldeles nyligen besvarat en enkät från Hemfrid. Det får räcka. Med vänlig hälsning Ingrid Liljenberg

HemMiljö

1,092 recos
    Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Birgitta P
    Birgitta P: Det blev otroligt rent och fint! Professionell och noggrann personal som jag gärna anlitar igen.

BF Flytt & Städ

Skärlingebacken 13, Bandhagen
    Vi har många nöjda kunder. Vill du bli en av dem kontakta oss idag.
    Ihrene
    Ihrene: Flytthjälp, trevligt bemötande både i telefon och vid hembesök. Flyttkillarna var punktliga och effektiva. Inget att anm...

FlyttGiganten

Grimstagatan 71, Vällingby
    Flyttgiganten - Säker, trygg, välplanerad och professionell service för både företagskunder och privatpersoner
    Stefan P
    Stefan P: Skulle använda FlyttGiganten igen.

Starcycle

Bergkällavägen 34, Sollentuna
    Vi är experter på flytt, städ och återvinning!
    Bo J
    Bo J: Mycket bra och trevligt bemötande, och utförande av beställning. Tydlig offert.

Filip Home Miljöservice AB

Nybohovsgränd 30, Stockholm
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Svante B
    Svante B: Mycket bra bemötande och service. Flexibla och trevliga. Några små åtgärder gjordes efteråt utan problem.

CaMa Service Flytt & Städ

Siktgatan 8, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Manal A
    Manal A: Flyttstädning Bemötandet var proffsigt. Artiga. Förväntningarna överstegs. Rekommenderas varmt.

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Jenna
    Jenna: Hemstädning Positivt och professionellt bemötande från första början. De är väldigt måna om sina kunder.

Buskhaga Hemservice

Gräsdalsgatan 4, Karlstad
    Vi skapar mer tid i vardagen så att du kan fokusera på det du tycker är viktigast.
    Anette G
    Anette G: Är toppen nöjd, både med städningen samt kommunikationen med Buskhaga.

FlyttHarry

Bergsbrunna Tegelbruk 23, Uppsala
    FlyttHarry är en flyttfirma som flyttar det mesta åt både privatpersoner och företag. Vi har även magasinering. Välkommen!
    Tino W
    Tino W: Jätte nöjd! effektiv arbetande ock snälla killar. Rekommenderas!

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket mer. Välkommen!
    Fredrik O
    Fredrik O: Hej Tackar för ett mycket professionellt bemötande, kommer definitivt använda era tjänster i framtiden! Mvh Fredrik

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Mats K
    Mats K: Mycket bra utförd städning och trevlig personal. Kan varmt rekommendera dem. Vi köpte flyttstädning.

Städfen AB

Barnängsgatan 52C, Stockholm
    Städfen är en städfirma som präglas av trygghet, personlighet och där det finns en ömsesidig förståelse. Företaget är felxibelt och personligt med servicen i fokus för att du som kund får en så härlig...
    Karl V
    Karl V: Städerskorna har varit mycket ordentliga

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.
    Emma S
    Emma S: Carola städade min lägenhet inför en visning och den vart så glänsande och fin att jag knappt ville sälja längre! Fick ä...

Rozen Clean AB

Värdshusvägen 13, Lidingö
    Välkommen till Rozen Clean AB om du vill ha städhjälp av bästa kvalitet! Vi jobbar i hela Stockholm och har som mål att alltid ge den bästa servicen.
    Charlotta H
    Charlotta H: Proffsiga och städar magiskt. Trevlig personal.

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Pia W
    Pia W: Vi har haft Alberts Städservice i ca 6 månader och är mycket nöjda. Deras personal är trevliga och gör ett fantastiskt j...

Gyllix & Co Fönsterputs

Kantyxegatan 25B, Malmö
    Välkommen till Gyllix, fönsterputs och lokalvård!
    Lars-Göran Å
    Lars-Göran Å: Fönsterputsningen var helt OK. Dock kunde monteringen av spröjsar efter putsningen varit bättre.

Städade Hem

Forumvägen 14, Nacka
    Städade Hem - för en enklare vardag. Teckna ett städabonnemang hos oss idag!
    : Vi har anlitat Städade Hem i snart ett år och de har från dag ett visat ett mycket professionellt bemötande och engagema...

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Välkommen till oss på GK Facility Service! Vi har lång erfarenhet inom städ- och trädgårdsbranschen och massor av goda referenser.
    Maria M
    Maria M: Helt fantastiska, de har gått above and beyond vad man kan begära av ett företag. Ställer upp utanför ordinarie arbetsti...

Rent Hem

Elsaborgsgata 22, Hägersten
    Få mer tid för annat i vardagen med oss på Rent Hem! Vi erbjuder allt från engångsstädning till regelbunden städning och flyttstädning. Räkna fram ditt pris på vår hemsida.
    Abbe S
    Abbe S: Fönsterputs. Professionellt arbete. Vi är mycket nöjda och kommer fortsättningsvis att anlita företaget.

Klart Rent i Malmö AB

Amiralsgatan 96 a, Malmö
    Välj en lite enklare vardag. Klart Rent är ett ambitiöst städ- och serviceföretag i Malmö- och Lundregionen. Vi är proffs på städning!
    Per L
    Per L: Snabb och bra service till vettiga priser.

B&B Städservice AB

Pyramidbacken 6, Kungens kurva
    Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hushållsnära tjänster som strykning, mattpiskning och fönsterputs. Välkommen!
    Johan E
    Johan E: Är mycket nöjd med Borko och personalen på B&B Städservice. Jag har använt dem i många år, både privat och professionell...

Kristallrent AB

Gamla Stockholmsvägen 243A, Huddinge
    Varmt välkommen till Kristallrent – Låt oss göra jobbet!
    Madelene A
    Madelene A: Använt för flyttstäd, mycket nöjd. Proffsiga och duktiga!

Etablerat 2007 Rena Hem Förvaltning AB

Polygonvägen 1, Täby
    Välkommen till oss på Rena Hem! Med en skräddarsydd städservice tar vi hand om ditt hem på ett tryggt och säkert sätt!
    Charlotta R
    Charlotta R: Städtjänst. Mycket trevlig personal på "kontoret" och mycket duktiga städproffs.

Lanolia Städ & Service AB

Morabergsvägen 5A, Södertälje
    Lanolia i Södertälje är det personliga städföretaget som erbjuder städtjänster till både företag och privatpersoner med fokus på kvalitet, lyhördhet och miljö.
    Henrik N
    Henrik N: Beställde fönsterputs av Lanolia. 2 jättetrevliga och duktiga tjejer kom och putsade mina fönster. Prisvärt! Kommer anl...