Alla kategorier Städ Städhjälp Skåne Malmö

Städhjälp i Malmö

9 rekommenderade städhjälpsfirmor i Malmö

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket mer. Välkommen!
    Malin F
    Malin F: Fick ett fantastiskt bemötande från början till slut vid min flyttstädning. Kan varmt rekommendera E-städ.

Klart Rent i Malmö AB

Amiralsgatan 96 a, Malmö
    Erik B
    Erik B: Beställde flyttstäd och kan bara rekommendera vidare. Exceptionellt kundmöte och fläckfri städning därefter.

Rut & Rot Hemservice

Stjärnplan 3, Limhamn
    Rut & Rot Hemservice AB erbjuder tjänster som berättigar både rut- och rotavdrag, både hemstädning och hantverkarjobb. Med kvalitet och mångårig expertis på var enskilt område.
    Lars M
    Lars M: Städning 2 ggr/månad vilket fungerar enligt förväntan. Bra bemötande från företaget.

TR Miljöservice AB

Dillgränd 10, Malmö
    TR Miljöservice levererar städservice och närliggande tjänster av högsta kvalité i Skåne. Kontinuerligt kompetensutveckling för personalen och god kommunikation med kunderna.
    Rosalina D
    Rosalina D: De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)

F&D Damaju Städ

Höjagatan 3, Malmö
    Brinova Fastigheter
    Brinova Fastigheter: Snabb och bra service trevlig personal

Ultra Clean AB

Silverviksgatan 2, Malmö
    Välkommen till Ultra Clean! Vi är städfirman som fokuserar extra på kundnöjdhet och kvalitet. Kontakta oss så sköter vi din städning.
    Magnus P
    Magnus P: Proffsiga. Alltid positiva och flexibla. Bra utfört arbete. Vi är nöjda!

Perfekt Städ

Sporregatan 13, Malmö
    Välkommen till Perfekt Städ! Vi erbjuder RUT-tjänster som städning, trädgårdsskötsel och fönsterputsning. Kontakta oss för en offert!
    Marcus H
    Marcus H: Hej Kan varmt rekommendera Perfekt Städ och Angelica Mårtensson för väl utförda uppdrag både inom privatstäd samt by...

Easy Clean Syd AB

Stadiongatan 65, Malmö
    Vi erbjuder prisvärda hushållsnära tjänster! Flyttstädning, byggstädning, hemstädning, barnpassning, tvättning m.m. Välkommen!
    Petra B
    Petra B: Seriösa och noggranna! Kan varmt rekommenderas

Städ 4 you

Agnesfridsvägen 101, Malmö
    Helena B
    Helena B: Missade lite, i en garderob tex.
Sida:   1