Städpulsen AB

Turebergsvägen 7, 191 47 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till Städpulsen AB!

Vår policy bygger på noggrannhet, förtroende, personligt ansvar och en nära kontakt med våra kunder.

Vår styrka är den kvalitet vi håller och den flexibla service vi ger. Vi utför all slags städning med god kvalitet och garantier. Våra anställda omfattas alla av kollektivavtalet. Vi tror nämligen att trygga och nöjda medarbetare genererar trygga och nöjda kunder. Vi använder alltid miljövänliga städprodukter samt minskar förbrukningen av kemikalier i vattnet. Om du vill ha miljömärkt städning är du varmt välkommen till oss!

Läs vad 184 kunder tycker om Städpulsen AB

• Berit L

2019-11-18

Berit L skrev om Städpulsen AB
    Mycket artiga och proffsiga tjejer. Läs mer
    2019-11-19 Städpulsen svarar Berit L
    Tack för ditt omdöme, va kul att du är nöjd.
  • 2019-11-12

Eva K skrev om Städpulsen AB
    Senast köpte jag fönsterputsning. Det genomfördes kort efter beställningen och med hög kvalitet och effektivitet. Läs mer
    2019-11-13 Städpulsen svarar Eva K
    Tack så mycket för din feedback. Va kul att du är nöjd.
  • 2019-11-11

Jennie B skrev om Städpulsen AB
    Vi har länge använt oss utav städpulsen.
    Både som företagsstäd och även hemmastäd.
    Vi kan inget annat än att bedöma dem.
    Vi är alltid nöjda med deras arbete. Läs mer
    2019-11-11 Städpulsen svarar Jennie B
    Va roligt att ni är nöjda. Tack så mycket för ert omdöme.
  • 2019-11-11

Ulf S skrev om Städpulsen AB
    Storstädning
    På ett utmärkt sätt
    Att få lägenheten ren och snygg vilket jag fick
    Enbart positiv inget att klaga på Läs mer
    2019-11-11 Städpulsen svarar Ulf S
    Tack så mycket för ditt omdöme, va roligt att du är nöjd med storstädningen.
  • 2019-11-06

Aginette B skrev om Städpulsen AB
    Sara hade mkt trevligt bemötande o super proffsig .kommer anlita dem fler ggr Läs mer
    2019-11-06 Städpulsen svarar Aginette B
    Tack för ditt omdöme, va kul att du är nöjd.
  • 2019-10-29

Bernt W skrev om Städpulsen AB
    Fönstertvätt.
    Bokade via nätet. Snabb bekräftelse av tiden. Därefter mail-kontakt, då Städpulsen ville boka om tiden.
    En mycket trevlig man som gjorde ett väldigt bra jobb! Läs mer
    2019-10-30 Städpulsen svarar Bernt W
    Tack för ditt omdömen. Va kul att du är nöjd.
  • 2019-10-28

Lena J skrev om Städpulsen AB
    Nöjd som kund, med mycket fina fönster!
    Bra bemötande! Läs mer
    2019-10-29 Städpulsen svarar Lena J
    Tack, va kul att du är nöjd med det utförda arbetet. Vi uppskattar din feedback.
  • Oskar H

2019-10-28

Oskar H skrev om Städpulsen AB
    Jag bokade en tid för Flyttstäd på hemsidan 19/10, och 21/10 fick jag meddelande om att de var helt fullbokade ett antal veckor framöver. Mycket märkligt att man kan göra bokningar/intresseanmälningar när det inte finns tider.
    Jag blev tvungen att anlita ett annat företag för att få det städat. Läs mer
    2019-10-28 Städpulsen svarar Oskar H
    Tråkigt att vi inte kunde hitta en ledig tid som passade er. Vi tackar för dina synpunkter och tar med oss detta i det fortsatta utvecklingsarbetet
  • 2019-10-28

Maria C skrev om Städpulsen AB
    Vi köpte "golvvård", polering av parkettgolv. De blev som nya! Jättefint resultat! Trevliga :) Läs mer
    2019-10-28 Städpulsen svarar Maria C
    Tack för ditt omdöme. Va roligt att hör att du är nöjd med resultatet.
  • 2019-10-23

Berit S skrev om Städpulsen AB
    Mycket trevligt och vänligt bemötande av fönsterputsaren. Mycket bra utfört jobb. Rena och fina fönster. Läs mer
    2019-10-23 Städpulsen svarar Berit S
    Tack för din feedback, va roligt att du är nöjd.
  • 2019-10-23

Peter T skrev om Städpulsen AB
    Vi köpte städning av vårt hus.
    Den var väl utförd och vi fick ett professionellt bemötande. Läs mer
    2019-10-23 Städpulsen svarar Peter T
    Tack för ditt omdöme, va roligt att du är nöjd med städningen.
  • 2019-10-21

Anni B skrev om Städpulsen AB
    Fönsterputsning inkl. inglasad balkong
    Snabbt & smidigt utfört arbete Läs mer
    2019-10-22 Städpulsen svarar Anni B
    Tack för din åsikt, va roligt att du är nöjd.
  • Torsten A

2019-10-21

Torsten A skrev om Städpulsen AB
    Lyckades fixa fram en ny person då den som skulle kommit inte dök upp och ej heller svarade i telefonen. Den som kom gjorde ett mycket gott arbete. Läs mer
    2019-10-22 Städpulsen svarar Torsten A
    Tack så mycket för ditt omdöme, va roligt att du är nöjd med det utförda arbetet.
  • 2019-10-21

Lena E skrev om Städpulsen AB
    Städ av kök toa det va bra men dem städa inte bakom toastolen eller torka av rören på toa Läs mer
    2019-10-22 Städpulsen svarar Lena E
    Tack för ditt omdöme. Det är viktigt att man hör av sig till vår kundtjänst om det är något man inte är helt nöjd med så vi får en chans att rätta till det.
  • 2019-10-16

Ulrika J skrev om Städpulsen AB
    Hej, Resultatet i sig bra. Personerna var trevliga och mån om att det skulle bli bra MEN de hade ej koll på vad som skulle göras och hur lång tid detta skulle ta, svårt att kommunicera om våra önskemål. Nu hade vi möjlighet att vara här av och till. Men då det var endock fredag. De lämnade kliniken 20.15. Om vi ej kunnat vara tillgängliga så länge hur hade det då gått?
    Hälsningar Ulrika Jonsson Läs mer
    2019-10-22 Städpulsen svarar Ulrika J
    Tack för din feedback.Kul att ni är nöjda med det utförda jobbet.
  • Sofia H

2019-10-14

Sofia H skrev om Städpulsen AB
    Vanligt städ.
    Allt var bra förutom damm och hårstrån kvar på badrumsgolvet. Läs mer
    2019-10-15 Städpulsen svarar Sofia H
    Tack för din feedback, roligt att du är nöjd.
  • 2019-10-14

Päivi J skrev om Städpulsen AB
    Beställde storstädning. Städningne och bemötande för bra. Såg efteråt att dom misstat att städa bakom toaletten och lister bakom sängarna. Annars vädligt fint städat. Läs mer
    2019-10-14 Städpulsen svarar Päivi J
    Tack för ditt omdöme, vi uppskattar det.
    Kul att du är nöjd med storstädningen. Du kan alltid höra av dig till vår kundtjänst om det är något du inte är helt nöjd med så vi får en chans att rätta till det.
  • Efthimia Tagaras L

2019-10-09

Efthimia Tagaras L skrev om Städpulsen AB
    Jag bokade en flyttstädning lite i sista minuten och de var väldigt lösningsorienterade, serviceinriktade och flexibla. Jag är mycket nöjd med både bemötandet och städningen. Läs mer
    2019-10-10 Städpulsen svarar Efthimia Tagaras L
    Tack så mycket för dina åsikter. Va roligt att du är nöjd.

Lisa J skrev om Städpulsen AB
    Fönsterputs mycket trevligt bemötande enkel bokning via hemsida samt utförande av tjänst. Läs mer
    2019-10-09 Städpulsen svarar Lisa J

Åsa B skrev om Städpulsen AB
    Väldigt snabba på att svara på frågor på kundtjänst. De tar med eget material och städningen var väldigt väl genomförd. Läs mer
    2019-10-09 Städpulsen svarar Åsa B
    Tack så mycket. Va kul att höra att du är nöjd.

Edward B skrev om Städpulsen AB
    Har använt Städpulsens städtjänst i över 12 år och har alltid varit oerhört nöjd med städningen och med bemötandet från all personal (både städare och kontorspersonal). Städpulsen underlättar verkligen mitt liv. Läs mer
    2019-10-09 Städpulsen svarar Edward B
    Tack så mycket för din feedback, vi uppskattar det. Va roligt att du är nöjd.

Johanna Z skrev om Städpulsen AB
    Det var bättre när det var Städpatrullen Läs mer
    2019-10-09 Städpulsen svarar Johanna Z
    Tack för ditt omdöme, tråkigt att du inte är helt nöjd. För att vi ska få en chans att rätta till det är det viktigt att du hör av dig till vår kundtjänst så vi kan försöka rätta till det.
  • 2019-10-03

Karin R skrev om Städpulsen AB
    Jag beställde fönsterputsning behändigt på nätet och fick den utförd på ett bra sätt av en trevlig person. Läs mer
    2019-10-03 Städpulsen svarar Karin R
    Tack för dina feedback. Roligt att du är så nöjd.
  • 2019-10-02

Caroline J skrev om Städpulsen AB
    Kom för sent utan att meddela det så att vi till slut fick lägga en nyckel under mattan och komma sent till jobb.

Var stökigt i hemmet efter de utfört sitt jobb.

Jag klagade på ovan via mail och de ”skulle prata med sin medarbetare” och återkom sen aldrig.

Jag fick 14 mail med länk till denna undersökning. Läs mer
    2019-10-02 Städpulsen svarar Caroline J
    Tack för dina synpunkter. Det var tråkigt att du inte var helt nöjd. Vi tar till oss detta i vårt fortsatta utvecklingsarbete.
  • 2019-10-02

Carolina L skrev om Städpulsen AB
    Madrasstvätt och fönsterputs.

Madrassen blev dock inte helt ren, men bättre än tidigare. Läs mer
    2019-10-02 Städpulsen svarar Carolina L
    Tack för ditt omdöme. Vi uppskattar det.
  • 2019-10-01

Johan T skrev om Städpulsen AB
    Beställde storstädning inkl fönsterputs och är extremt nöjd. De var noggranna och effektiva, självgående och professionella. Läs mer
    2019-10-02 Städpulsen svarar Johan T
    Tack så mycket för din feedback. Va roligt att du är så nöjd.
  • 2019-09-30

Håkan K skrev om Städpulsen AB
    Dom ångtvätta min Hästen säng så den blev som ny!!
    Bra kille som kom! Läs mer
    2019-10-01 Städpulsen svarar Håkan K
  • 2019-09-29

Barbro P skrev om Städpulsen AB
    Det var månadsstädning. Ganska märkligt eftersom jag sänt en förfrågan och fått ett svar med två tider men samtidigt räkningarna bifogade. Jag hann inte svara men plötsligt stod två personer och skulle städa här den första rekommenderade tiden. Då vi har hund och jag var på jobb o maken skulle till vårdgivare så passade det inte. Ringde Sara i Halmstad och berättade detta. Fick städning tre dagar senare. Den blev jag mycket nöjd med, noggrann städning där fokuset var kök och badrum. Har inte ännu fått något förslag på ny tid som hon skulle sända mig. Läs mer
    2019-10-01 Städpulsen svarar Barbro P
    Tack för dina åsikter. Vi tar till oss det i vårt fortsatta utvecklingsarbete. Är det något du undrar över är du alltid välkommen att vända dig till vår kundtjänst så hjälper vi dig. Kul att du blev nöjd med städningen.
  • 2019-09-24

Monica T skrev om Städpulsen AB
    Proffsigt med hög kvalitet på allt från återkoppling, offert till utförd tjänst. Läs mer
    2019-09-24 Städpulsen svarar Monica T
    Tack så mycket, va roligt att du är nöjd.
  • 2019-09-23

Maud E skrev om Städpulsen AB
    Trevlig personal som gjorde ett utmärkt jobb! 😊 Läs mer
    2019-09-24 Städpulsen svarar Maud E
    Tack så mycket, va roligt att du är nöjd.
  • 2019-09-21

Kajsa P skrev om Städpulsen AB
    Bra städning, trevlig personal, Läs mer
    2019-09-23 Städpulsen svarar Kajsa P
    Tack för din feedback. Kul att du är nöjd.
  • 2019-09-18

Clara L skrev om Städpulsen AB
    Städning villa - bra och effektivt. Jättetrevlig personal. Och miljömedvetet!! Läs mer
    2019-09-18 Städpulsen svarar Clara L
    Tack för ditt omdöme, kul att du är nöjd.
  • 2019-09-16

Christina H skrev om Städpulsen AB
    Mattvätt och storstädning. Allt var utmärkt utfört och man blir alltid mycket väl bemött av företaget. Mkt nöjd. Superbt. Läs mer
    2019-09-16 Städpulsen svarar Christina H
    Va roligt att höra. Tack så mycket.
  • 2019-09-16

Anna S skrev om Städpulsen AB
    Andra gången som jag använder mig av Städpulsen. Super nöjd med tvätt av soffor och madrass. Läs mer
    2019-09-16 Städpulsen svarar Anna S
    Tack så mycket för ditt omdöme, va roligt att du är nöjd.
  • Robin H

2019-09-13

Robin H skrev om Städpulsen AB
    Väldigt professionella som har kollektivavtal och svanenmärkt städning. Vi valde att ta en lokal städfirma i Sollentuna för både tryggheten, men också för att stödja våra lokala företag.

De har gjort lite småmissar, vilket är mänskligt men har snabbt rättat till dem med uppföljning, förtydligande, städinstruktioner m.m.

Svarar väldigt snabbt på telefon och mail. Läs mer
    2019-09-13 Städpulsen svarar Robin H
    Tack så mycket för din feedback. Va roligt att du är nöjd.
  • 2019-09-12

Emma T skrev om Städpulsen AB
    Trevligt bemötande och bra utfört arbete Läs mer
    2019-09-13 Städpulsen svarar Emma T
  • 2019-09-11

Andreas F skrev om Städpulsen AB
    Rent och Fint varje gång.
    Kan få städtid med kort varsel.
    Bra hantering av skador efter städning.
    Mindre bra att de inte pratar svenska, men det blir dock ändå alltid rent.
    Verkar vara stor omsättning på personal, vilket får en att undra hur arbetsförhållandena är. Läs mer
    2019-09-12 Städpulsen svarar Andreas F
    Tack så mycket för din feedback. Va roligt att du är nöjd.
  • 2019-09-09

Eman I skrev om Städpulsen AB
    Allt det var bra ,bra bemötande från personalen men för mig kändes inte bra att använda dammsugare i badrummet av hygieniskt skäl .annars jag kan varmt rekommendera er till mina vänner och nära .tack för hjälpen .
    Mvh Läs mer
    2019-09-09 Städpulsen svarar Eman I
    Tack så mycket för ditt omdöme. Va roligt att du var nöjd med städningen och känner att du kan rekommendera oss. Vi tar till oss dina synpunkter på dammsugningen i vårt fortsatta utvecklingsarbete.
  • 2019-09-04

jenny H skrev om Städpulsen AB
    Supersmidigt och jättefint resultat Läs mer
    2019-09-05 Städpulsen svarar jenny H
    Tack för ditt omdöme. Va roligt att höra att du är nöjd.
  • 2019-09-02

Ulrika B skrev om Städpulsen AB
    Trevliga hjälpsamma och effektiva. Har absolut inget att klaga på. Enkla ATG ha att göra med, tydliga och duktiga. Läs mer
    2019-09-02 Städpulsen svarar Ulrika B
    Tack för ditt omdöme. Va roligt att du är nöjd.
  • 2019-08-30

Mikael O skrev om Städpulsen AB
    Städ och fönsterputs. Började inte bra, ni slarvade bort nycklarna efter första städningen. Första gången vi skulle ha fönsterputs så glömde ni oss, så jag fick ringa och kolla upp var de var. Nu har vi en jättebra tjej Caroline i Halmstad. Mycket nöjda med henne. Läs mer
    2019-09-02 Städpulsen svarar Mikael O
    Tack för dina åsikter. Tråkigt att ni fick en mindre bra start men bra att ni nu är nöjda.
  • 2019-08-28

Mikael L skrev om Städpulsen AB
    Vi beställde storstädning och fönsterputs. De var här en hel dag och resultatet blev utmärkt. Läs mer
    2019-08-28 Städpulsen svarar Mikael L
    Tack så mycket för din feedback. Va roligt att höra att du är nöjd.
  • 2019-08-26

Loke Martina M skrev om Städpulsen AB
    Trevlig personal som är bra på sitt jobb! Läs mer
    2019-08-27 Städpulsen svarar Loke Martina M
    Tack för din feedback. Va roligt att du är nöjd.
  • Lisa E

2019-08-21

Lisa E skrev om Städpulsen AB
    Månadsstädning
    Alltid väl bemött
    De lever upp till mina förväntningar förutom att t.ex. app inte fungerar.
    Jag är nöjd Läs mer
    2019-08-22 Städpulsen svarar Lisa E
    Tack för dina synpunkter, vi uppskattar det. Roligt att du är nöjd.
    Vi är medvetna om att vår app inte fungerar som den ska, det är ett tekniskt problem och vi jobbar på en lösning men det kommer med största sannolikhet ta en tid. Har du frågor är du alltid välkommen att vända dig till vår kundtjänst.
  • 2019-08-21

Mats P skrev om Städpulsen AB
    Städpulsen har ännu ej städat hos oss men vi har blivit mycket bra bemötta per telefon och hembesök. Imorgon ska de städa för första gången. Läs mer
    2019-08-21 Städpulsen svarar Mats P
    Tack för dina synpunkter. Va roligt att höra.
  • 2019-08-19

Solveig L skrev om Städpulsen AB
    Städning.
    Bra bemötande som oftast.
    Inte alltid helt rent. Ibland kvar damm i hörnen.
    Vid storstädning kunnigt folk som har en helhetssyn över vad som ingår i begreppet storstädning enligt er offert. Läs mer
    2019-08-20 Städpulsen svarar Solveig L
    Tack för dina synpunkter. Vi tar tills oss detta i vårt fortsatta utvecklingsarbete. Det är viktigt att man hör av sig tlll vår kundtjänst för att vi ska kunna rätta till det ni inte är helt nöjda med.
  • 2019-08-19

Eva N skrev om Städpulsen AB
    Storstädning
    Trevligt och kunnigt
    Förväntade mig rent och fint vilket det också vart. Läs mer
    2019-08-20 Städpulsen svarar Eva N
    Tack för din feedback. Va roligt att du är nöjd.
  • Christina G

2019-08-14

Christina G skrev om Städpulsen AB
    Fönsterputs av 9 fönster inomhus utsida och 5 fönster 4 sidor.
    Bemötandet från företaget var jätte bra!
    Förväntningarna var att de skulle vara lika bra som förra året, vilket var toppen. Tyvärr levde inte den som utförde tjänsten upp till detta i år.
    Personen som skulle utföra jobbet hade inga verktyg med sig och inte ens en skruvmejsel. Hon förstod sig inte på alls hur man öppnar vänder samt öppnar för att komma åt mellan fönsterna.

Jag fixade verktyg och jag visade hur man gjorde. När det ändå inte funkade gjorde jag det åt henne dvs. vände och skruvade upp alla fönster.

När hon äntligen var färdig med det största fönstret hade hon glömt torka undersidan mellan fönstren som var fylld med ett sandlager som blåst in under vintern. Jag påpekade detta men hon hade inte tid sa hon. jag skruvade själv upp fönstret igen och torkade mellan samt putsade bort de ränder som bildats. När jag sen påpekade att insidan inte var putsad, sa hon att hon redan gjort det. Jag visade på en mängd prickar och frågade vad det var? Hon svarade att det var flugskitar men gjorde ingen som helst ansats att putsa bort dem.

Ett smutsigt torkpapper slängde hon i sammetssoffan.

Alla fönster ör undermåligt putsade ( flugskit, ränder som inte torkats upp på alla sidor, fettfläckar eller någon slags beläggning fanns kvar efter att hon putsat. Smuts och spindelväv på fönsterbågen är inte avtorkad. Läs mer
    2019-08-20 Städpulsen svarar Christina G
    Tack för din feedback. Va tråkigt att du inte är helt nöjd. Det är viktigt att man hör av sig till vår kundtjänst inom 48 timmar från städtillfället för att vi ska kunna rätta till det som ni inte är nöjda med.
  • 2019-08-14

Linnea T skrev om Städpulsen AB
    de var snabba och effektiva. de gjorde rent våra madrasser men rengöringsmedlen var en rätt stark parfymdoft så skulle vara lite uppmärksam och fråga nästa gång. sen doftade själva rengöringen men det förvarnade de om. Smidigt att de kom hem till oss. Läs mer
    2019-08-29 Städpulsen svarar Linnea T
    Tack för din feedback. Va roligt att du är nöjd. Vi tar tills oss dina synpunkter i vårt fortsatta utvecklingsarbete.
  • 2019-08-14

Emma S skrev om Städpulsen AB