Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Sollentuna Städpulsen AB

Städpulsen AB

Turebergsvägen 7, 191 47 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till Städpulsen AB!

Vår policy bygger på noggrannhet, förtroende, personligt ansvar och en nära kontakt med våra kunder.

Vår styrka är den kvalitet vi håller och den flexibla service vi ger. Vi utför all slags städning med god kvalitet och garantier. Våra anställda omfattas alla av kollektivavtalet. Vi tror nämligen att trygga och nöjda medarbetare genererar trygga och nöjda kunder. Vi använder alltid miljövänliga städprodukter samt minskar förbrukningen av kemikalier i vattnet. Om du vill ha miljömärkt städning är du varmt välkommen till oss!

Läs vad 152 kunder tycker om Städpulsen AB

• 2019-09-16

Christina H skrev om Städpulsen AB
    Mattvätt och storstädning. Allt var utmärkt utfört och man blir alltid mycket väl bemött av företaget. Mkt nöjd. Superbt. Läs mer
    2019-09-16 Städpulsen svarar Christina H
    Va roligt att höra. Tack så mycket.
  • 2019-09-16

Anna S skrev om Städpulsen AB
    Andra gången som jag använder mig av Städpulsen. Super nöjd med tvätt av soffor och madrass. Läs mer
    2019-09-16 Städpulsen svarar Anna S
    Tack så mycket för ditt omdöme, va roligt att du är nöjd.
  • Robin H

2019-09-13

Robin H skrev om Städpulsen AB
    Väldigt professionella som har kollektivavtal och svanenmärkt städning. Vi valde att ta en lokal städfirma i Sollentuna för både tryggheten, men också för att stödja våra lokala företag.

De har gjort lite småmissar, vilket är mänskligt men har snabbt rättat till dem med uppföljning, förtydligande, städinstruktioner m.m.

Svarar väldigt snabbt på telefon och mail. Läs mer
    2019-09-13 Städpulsen svarar Robin H
  • 2019-09-12

Emma T skrev om Städpulsen AB
    Trevligt bemötande och bra utfört arbete Läs mer
    2019-09-13 Städpulsen svarar Emma T
    Tack för ditt omdöme, va roligt att du är nöjd.
  • 2019-09-11

Andreas F skrev om Städpulsen AB
    Rent och Fint varje gång.
    Kan få städtid med kort varsel.
    Bra hantering av skador efter städning.
    Mindre bra att de inte pratar svenska, men det blir dock ändå alltid rent.
    Verkar vara stor omsättning på personal, vilket får en att undra hur arbetsförhållandena är. Läs mer
    2019-09-12 Städpulsen svarar Andreas F
  • 2019-09-09

Eman I skrev om Städpulsen AB
    Allt det var bra ,bra bemötande från personalen men för mig kändes inte bra att använda dammsugare i badrummet av hygieniskt skäl .annars jag kan varmt rekommendera er till mina vänner och nära .tack för hjälpen .
    Mvh Läs mer
    2019-09-09 Städpulsen svarar Eman I
    Tack så mycket för ditt omdöme. Va roligt att du var nöjd med städningen och känner att du kan rekommendera oss. Vi tar till oss dina synpunkter på dammsugningen i vårt fortsatta utvecklingsarbete.
  • 2019-09-04

jenny H skrev om Städpulsen AB
    Supersmidigt och jättefint resultat Läs mer
    2019-09-05 Städpulsen svarar jenny H
    Tack för ditt omdöme. Va roligt att höra att du är nöjd.
  • 2019-09-02

Ulrika B skrev om Städpulsen AB
    Trevliga hjälpsamma och effektiva. Har absolut inget att klaga på. Enkla ATG ha att göra med, tydliga och duktiga. Läs mer
    2019-09-02 Städpulsen svarar Ulrika B
    Tack för ditt omdöme. Va roligt att du är nöjd.
  • 2019-08-30

Mikael O skrev om Städpulsen AB
    Städ och fönsterputs. Började inte bra, ni slarvade bort nycklarna efter första städningen. Första gången vi skulle ha fönsterputs så glömde ni oss, så jag fick ringa och kolla upp var de var. Nu har vi en jättebra tjej Caroline i Halmstad. Mycket nöjda med henne. Läs mer
    2019-09-02 Städpulsen svarar Mikael O
    Tack för dina åsikter. Tråkigt att ni fick en mindre bra start men bra att ni nu är nöjda.
  • 2019-08-28

Mikael L skrev om Städpulsen AB
    Vi beställde storstädning och fönsterputs. De var här en hel dag och resultatet blev utmärkt. Läs mer
    2019-08-28 Städpulsen svarar Mikael L
    Tack så mycket för din feedback. Va roligt att höra att du är nöjd.
  • 2019-08-26

Loke Martina M skrev om Städpulsen AB
    Trevlig personal som är bra på sitt jobb! Läs mer
    2019-08-27 Städpulsen svarar Loke Martina M
    Tack för din feedback. Va roligt att du är nöjd.
  • Lisa E

2019-08-21

Lisa E skrev om Städpulsen AB
    Månadsstädning
    Alltid väl bemött
    De lever upp till mina förväntningar förutom att t.ex. app inte fungerar.
    Jag är nöjd Läs mer
    2019-08-22 Städpulsen svarar Lisa E
    Tack för dina synpunkter, vi uppskattar det. Roligt att du är nöjd.
    Vi är medvetna om att vår app inte fungerar som den ska, det är ett tekniskt problem och vi jobbar på en lösning men det kommer med största sannolikhet ta en tid. Har du frågor är du alltid välkommen att vända dig till vår kundtjänst.
  • 2019-08-21

Mats P skrev om Städpulsen AB
    Städpulsen har ännu ej städat hos oss men vi har blivit mycket bra bemötta per telefon och hembesök. Imorgon ska de städa för första gången. Läs mer
    2019-08-21 Städpulsen svarar Mats P
    Tack för dina synpunkter. Va roligt att höra.
  • 2019-08-19

Solveig L skrev om Städpulsen AB
    Städning.
    Bra bemötande som oftast.
    Inte alltid helt rent. Ibland kvar damm i hörnen.
    Vid storstädning kunnigt folk som har en helhetssyn över vad som ingår i begreppet storstädning enligt er offert. Läs mer
    2019-08-20 Städpulsen svarar Solveig L
    Tack för dina synpunkter. Vi tar tills oss detta i vårt fortsatta utvecklingsarbete. Det är viktigt att man hör av sig tlll vår kundtjänst för att vi ska kunna rätta till det ni inte är helt nöjda med.
  • 2019-08-19

Eva N skrev om Städpulsen AB
    Storstädning
    Trevligt och kunnigt
    Förväntade mig rent och fint vilket det också vart. Läs mer
    2019-08-20 Städpulsen svarar Eva N
    Tack för din feedback. Va roligt att du är nöjd.
  • Christina G

2019-08-14

Christina G skrev om Städpulsen AB
    Fönsterputs av 9 fönster inomhus utsida och 5 fönster 4 sidor.
    Bemötandet från företaget var jätte bra!
    Förväntningarna var att de skulle vara lika bra som förra året, vilket var toppen. Tyvärr levde inte den som utförde tjänsten upp till detta i år.
    Personen som skulle utföra jobbet hade inga verktyg med sig och inte ens en skruvmejsel. Hon förstod sig inte på alls hur man öppnar vänder samt öppnar för att komma åt mellan fönsterna.

Jag fixade verktyg och jag visade hur man gjorde. När det ändå inte funkade gjorde jag det åt henne dvs. vände och skruvade upp alla fönster.

När hon äntligen var färdig med det största fönstret hade hon glömt torka undersidan mellan fönstren som var fylld med ett sandlager som blåst in under vintern. Jag påpekade detta men hon hade inte tid sa hon. jag skruvade själv upp fönstret igen och torkade mellan samt putsade bort de ränder som bildats. När jag sen påpekade att insidan inte var putsad, sa hon att hon redan gjort det. Jag visade på en mängd prickar och frågade vad det var? Hon svarade att det var flugskitar men gjorde ingen som helst ansats att putsa bort dem.

Ett smutsigt torkpapper slängde hon i sammetssoffan.

Alla fönster ör undermåligt putsade ( flugskit, ränder som inte torkats upp på alla sidor, fettfläckar eller någon slags beläggning fanns kvar efter att hon putsat. Smuts och spindelväv på fönsterbågen är inte avtorkad. Läs mer
    2019-08-20 Städpulsen svarar Christina G
    Tack för din feedback. Va tråkigt att du inte är helt nöjd. Det är viktigt att man hör av sig till vår kundtjänst inom 48 timmar från städtillfället för att vi ska kunna rätta till det som ni inte är nöjda med.
  • 2019-08-14

Linnea T skrev om Städpulsen AB
    de var snabba och effektiva. de gjorde rent våra madrasser men rengöringsmedlen var en rätt stark parfymdoft så skulle vara lite uppmärksam och fråga nästa gång. sen doftade själva rengöringen men det förvarnade de om. Smidigt att de kom hem till oss. Läs mer
    2019-08-29 Städpulsen svarar Linnea T
    Tack för din feedback. Va roligt att du är nöjd. Vi tar tills oss dina synpunkter i vårt fortsatta utvecklingsarbete.
  • 2019-08-14

Emma S skrev om Städpulsen AB
    Städpulsen gillar detta
  • 2019-08-13

Thomas L skrev om Städpulsen AB
    Köper städtjänst för lägenhet 2 ggr i månaden. Fungerar alltid bra med städning och information från företaget. Och alltid trevlig och professionell personal. Läs mer
    2019-08-13 Städpulsen svarar Thomas L
  • 2019-08-12

Anna W skrev om Städpulsen AB
    Städningen alltid bra och de är lätta att ha och göra med. Läs mer
    2019-08-13 Städpulsen svarar Anna W
  • 2019-08-07

Kirsti Ø skrev om Städpulsen AB
    Jag beställde flyttstäd och blev mött av en trevlig kvinna som hela tiden varit tillgjänglig på mobil och svarat på sms.
    Dom är lösningsorienterade och gjorde ett bra jobb. Läs mer
    2019-08-07 Städpulsen svarar Kirsti Ø

Maria S skrev om Städpulsen AB
    Miljöbra, utmärkt och pålitlig städning! Städpulsen är mycket duktiga på att kommunicera vid eventuella vikarier. Läs mer
    2019-08-06 Städpulsen svarar Maria S
    Tack för din feedback, vi uppskattar det. Va roligt att du är nöjd.

Josefine G skrev om Städpulsen AB
    Helt ok städning. Ingenting utöver "basic" städning. Läs mer
    2019-08-05 Städpulsen svarar Josefine G
    Tack för din feedback. Vi tar till oss det i vårt fortsatta utvecklingsarbete.

Lena H skrev om Städpulsen AB
    Fungerar bra. Oftast bra bemötande. Läs mer
    2019-08-05 Städpulsen svarar Lena H
    Tack för din feedback, kul att du är nöjd.

Suzanne G skrev om Städpulsen AB
    Trevligt bemötande, duktig personal.
    Helnöjd med städningen. Läs mer
    2019-08-05 Städpulsen svarar Suzanne G
    Tack så mycket, va roligt att du är nöjd.
  • 2019-08-03

Maria K skrev om Städpulsen AB
    Köper städning varannan vecka. Bra bemötande, bra mailkontakt. Lite jobbigt att de byter medhjälpare så ofta. Jag kan inte alltid vara hemma o visa första gången, särskilt nu när vi bytt till eftermiddagstid. Då måste de lita till sina texter. Städning helt ok men skulle önska att de flyttade mer på möbler när de dammsuger, bakom soffan t.ex. och vända upp större mattor o dammsuga under halva i taget, men de har tydligen regler om tungt arbete. Läs mer
    2019-08-05 Städpulsen svarar Maria K
    Tack så mycket för dina åsikter. Vi tar tills oss detta i vårt fortsatta utvecklingsarbete.

Mikaela N skrev om Städpulsen AB
    Jag bytte till Städpulsen eftersom jag ville ha en miljöcertifierad tjänst. Läs mer
    2019-08-05 Städpulsen svarar Mikaela N
    Tack för din feedback. Vi uppskattar det.

Anna H skrev om Städpulsen AB
    Städning en gång per månad. Bra utfört men en del byte av personal. Läs mer
    2019-08-02 Städpulsen svarar Anna H

Cecilia E skrev om Städpulsen AB
    Städpulsen har utfört städningen hemma hos oss under ett par års tid. Vi har alltid varit mycket nöjda med vår ordinarie städerska som gör ett utmärkt arbete.

De problem vi har haft med företaget är när ordinarie har varit långtidsfrånvarande så har vikariaten inte fungerat alls och inte enligt överenskommelse.

Numera har vi fast vikarie som städar bra. Läs mer
    2019-08-02 Städpulsen svarar Cecilia E
    Tack så mycket för din feedback. Va roligt att ni är nöjda med städningen. Skulle det vara något ni inte är nöjda med efter ett städtillfälle är ni alltid välkomna att höra av er till vår kundtjänst så vi får en chans att rätta till det.
  • 2019-08-01

Johanna T skrev om Städpulsen AB
    Stödpulsen är ett bra pålitligt företag. Vi har använd dem nu under 8 års tid för kontinuerlig städning. Företaget är flexibla och löser tillfälligt uppkomna problem. Läs mer
    2019-08-02 Städpulsen svarar Johanna T
    Tack för dina synpunkter. Va roligt att du är nöjd.
  • 2019-07-31

Kristina N skrev om Städpulsen AB
    Vi har köpt städning varannan vecka.
    Blir alltid bra bemötta och får snabb återkoppling vid kontakt.

Vid ett flertal tillfällen så har dock soporna kastats fel; t.ex metallsopor har blandats med vanliga sopor, den bruna påsen med matavfall har slängts i fel tunna. Detta sker numera endast då det är en vikarie men det innebär att det händer då och då.

I övrigt är vi mycket nöjda. Läs mer
    2019-08-02 Städpulsen svarar Kristina N
    Tack för din feedback. Vi tar till oss detta i vårt fortsatta utvecklingsarbete.
    Kul att du är nöjd med städningen.
  • Phrida O

2019-07-31

Phrida O skrev om Städpulsen AB
    Företagsstäd av trapphus.
    Blev bemött på ett fantastiskt sätt!
    Företaget mötte mina förväntningar.
    Det gick snabbt smidigt och enkelt att köpa tjänster av städpulsen. Läs mer
    2019-07-31 Städpulsen svarar Phrida O
    Tack så mycket för din feedback, vi uppskattar det. Va roligt att du är nöjd.
  • 2019-07-31

Martha B skrev om Städpulsen AB
    Städning varannan vecka. Nöjda med tjänsten. Läs mer
    2019-07-31 Städpulsen svarar Martha B
    Tack, va roligt att du är nöjd.
  • 2019-07-30

Dan N skrev om Städpulsen AB
    Har haft städning varannan vecka från städpulsen under dryga 10 år och vi har alltid varit väldigt nöjdas. Bra bemötta av personal på kontoret och även av vår städare.
    Rekommenderar varmt företaget till vänner och bekanta.
    Vår städare Marta är guldtörsten och alltid lika trevlig och tillmötesgående🌸 Läs mer
    2019-07-31 Städpulsen svarar Dan N
    Tack så mycket för din feedback. Va roligt att du är nöjd, vi ska framföra detta till vår anställde.
  • 2019-07-30

Lars Age J skrev om Städpulsen AB
    2019-07-31 Städpulsen svarar Lars Age J
    Tack så mycket. Vi uppskattar det.
  • 2019-07-29

Tally B skrev om Städpulsen AB
    Mycket Vänliga och artiga städare som tycks gilla sitt jobb. De Gör ett helt fantastiskt jobb. Arbetsledaren är tillmötesgående, trevlig o flexibel. Det enda som inte fungerade i början var faktureringen, men nu kommer frakturan tid. Läs mer
    2019-07-30 Städpulsen svarar Tally B
    Tack så mycket, vi uppskattar din feedback. Va roligt att du är nöjd.
  • 2019-07-29

Anna B skrev om Städpulsen AB
    Seriöst företag. Vi har anlitat de i flera år för städning och vi är nöjda. Kan definitivt rekommendera däras tjänster. Hälsningar, Anna Läs mer
    2019-07-30 Städpulsen svarar Anna B
    Tack så mycket, va roligt att du är nöjd
  • 2019-07-28

Ulrika N skrev om Städpulsen AB
    Bra m appen. Snabb respons om ngn sjuk el ngt gått sönder. Kvaliteten på städning beror på städerska. Varierande noggrannhet. Läs mer
    2019-07-29 Städpulsen svarar Ulrika N
    Tack för din feedback. Vi tar tills oss detta i vårt fortsatta utvecklingsarbete.

Monika H skrev om Städpulsen AB
    Jag är mycket nöjd med Städpulsen, Vid önskemål från min sida har Städpulsen alltid försökt att hjälpa mig t. ex ändra dag och städområde. Läs mer
    2019-07-29 Städpulsen svarar Monika H
    Tack så mycket, va roligt att du är nöjd med oss.

Lena S skrev om Städpulsen AB
    Jag har städning varannan vecka. Jag är helnöjd. Alltid väl bemött vid kontakt med företaget. Läs mer
    2019-07-29 Städpulsen svarar Lena S
    Tack, va roligt att höra att du är nöjd.

Dan W skrev om Städpulsen AB
    Vi har haft detta städbolag sedan 2010 och har mestadels varit nöjda. Vissa av städarna har varit slarviga och då har vi fått andra efter klagomål. Just nu fungerar det bra med den aktuella städaren. Kontakten med Städpulsen fungerar bra. Läs mer
    2019-07-29 Städpulsen svarar Dan W
    Tack så mycket för dina synpunkter. Vi tar till oss detta i vårt fortsatta utvecklingsarbete.
  • 2019-07-26

Senka Z skrev om Städpulsen AB
    Städ var 4:e vecka. Bra kommunikation med Städpuls. De hör alltid av sig om någon är sjuk , ny personal etc. Professionell ton .
    Jättenöjda med utförande av städ och fin personal.
    Professionella,ödmjuka och alltid kunden i fokus.
    Har rekommenderat dom till flera av mina vänner och bekanta. Läs mer
    2019-07-29 Städpulsen svarar Senka Z
    Tack så mycket. Va roligt att höra att du är nöjd och att du har rekommenderat oss.
  • 2019-07-26

Malin P skrev om Städpulsen AB
    Städpulsen använder miljövänliga rengörningsmedel vilket är väldigt viktigt för mig och den största anledningen jag valde att prova just Städpulsen. Sen måste det såklart också kunna stäa vilket de kan eftersom de är noggranna, pålitliga och flexibla. I möjligaste mån får man samma person som städar vilket jag uppskattar. Läs mer
    2019-07-26 Städpulsen svarar Malin P
    Tack så mycket för dina synpunkter. Va roligt att du är nöjd.

Göran W skrev om Städpulsen AB
    Nääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääää Läs mer
    2019-07-26 Städpulsen svarar Göran W
    Det var tråkigt att höra att du inte är helt nöjd. För att ha en chans att få rätta till det så att du blir nöjd är det viktigt att du kontaktar vår kundtjänst.

Anna C skrev om Städpulsen AB
    Städning två ggr per månad. Otroligt proffsigt skött allt runtomkring samt mycket nöjd med städningen. Läs mer
    2019-07-25 Städpulsen svarar Anna C
    Tack, va roligt att höra att du är nöjd.

John-Christer L skrev om Städpulsen AB
    Köper städning 3 timmar varannan vecka. Har varit kund väldigt länge men har ändå en känsla av att de inte vet vem jag är eller hur jag vill ha städat. De som städar gör ett bra jobb när de fått information om hur vi vill ha det. <men jag vill inte vara den som informerar. Läs mer
    2019-07-25 Städpulsen svarar John-Christer L
    Tack för dina synpunkter. Vi tar till oss detta i vårt fortsatta utvecklingsarbete. Du är alltid välkommen att höra av dig till vår kundtjänst om det är något med städningen du inte skulle vara helt nöjd med.
  • Gun A

2019-07-25

Gun A skrev om Städpulsen AB
    Städning varannan vecka..
    Jag har alltid blivit mycket bra bemött.
    Jag har erfarenhet från andra städföretag men inte tidtagare har jag varit hejnöjd med resultat.
    Jag är glad varje gång jag får besök och mycket nöjd efter varje besök. Här känns så rent och jag har sett hur noga allt görs rent.
    Jag vill fortsätta samarbetet med Städpulsen.
    Nu har jag också haft förmånen att samarbeta med samma person i mer än ett år och hoppas att så blir även efter semesterperioden. Alltså jag är helnöjd!! Läs mer
    2019-07-25 Städpulsen svarar Gun A
    Tack så mycket för din feedback. Va roligt att du är nöjd. Det ska vi framföra till vår anställde.

Therese K skrev om Städpulsen AB
    Trevligt bemötande både av arbetsledning och vår duktiga städerska. Alltid fint och noga städat. Enkelt och flexibelt att beställa extra städning. Vi är jättenöjda. Läs mer
    2019-07-25 Städpulsen svarar Therese K

Jörgen E skrev om Städpulsen AB
    Städning. Fingerar oklanderligt Läs mer
    2019-07-25 Städpulsen svarar Jörgen E
    Tack så mycket, va roligt att höra.

Anders Å skrev om Städpulsen AB
    Regelbunden städ som fungerar utmärkt Läs mer
    2019-07-24 Städpulsen svarar Anders Å
    Tack så mycket, va roligt att du är nöjd.

Turebergsvägen 7, 191 47 Sollentuna