Vi beställde fönstertvätt. Seriöst bemötande, de ringde upp i förväg och bestämde detaljerna. Fönsterputsaren var försenad från annat jobb men ringde. Han var också tvungen att gå iväg mitt i men han frågade om det var ok. Bra putsat, bra kommunikation.
Städpulsen AB
Om företaget
Välkommen till Städpulsen AB! Vår policy bygger på noggrannhet, förtroende, personligt ansvar och en nära kontakt med våra kunder. Vår styrka är den kvalitet vi håller och den flexibla service vi ger. Vi utför all slags städning med god kvalitet och garantier. Våra anställda omfattas alla av kollektivavtalet. Vi tror nämligen...
1585 omdömen om Städpulsen AB
Sedan starten hos Reco 2019
Tack för ditt omdöme Sam! Vi blir väldigt glada av att höra att du är nöjd med vårt arbete. Din feedback betyder mycket för oss och kommer att föras vidare till ansvarig person.
Vi beställde fönsterputs för vår villa. På precis utsatt tid kom en mycket trevlig kille. Fönstren blev fint putsade, snabbt men noggrant. Väl genomfört uppdrag!
Det är alltid roligt att få höra att våra kunder är nöjda. Vi uppskattar ditt förtroende och ser fram emot att få hjälpa dig igen i framtiden. Tack Andrus!
Snabba trevliga effektiva inget krångel
Vad kul att höra att du är nöjd med vår service. Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse och hoppas vi får hjälpa dig igen framöver.
Bra! Är nästan alltid nöjd med städningen. Beror vilka som kommer hit
Tack för ditt omdöme Torbjörn! Vi uppskattar din feedback, det hjälper oss att bli ännu bättre framöver.
Mycket duktiga och håller hög service-nivå.
Tack för de fina orden! Det värmer att höra att du haft en bra upplevelse hos oss. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen framöver.
Trevligt bemötande.Inget att klaga på.
Tack för ditt fina omdöme! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Det betyder mycket för oss och motiverar oss att fortsätta leverera service av hög kvalitet.
Proffsig och trevlig och noggrann utförare
Tack för att du delar med dig av din upplevelse! Din feedback är värdefull för oss och vi är glada att höra att du är nöjd med vår service.
Boka inte med detta företag! Oseriösa Boka inte med detta företag! Andra gången dom avbokat min fönsterputs samma dag.Man spenderar mycket tid med att flytta möbler ta ner gardiner etc. För att dom sedan bara avbokar några timmar innan!
Mycket professionella. Så nöjd med fönsterputsen. Kan verkligen rekommendera Städpulsen😊
Det gör oss väldigt glada att höra att du är nöjd Cecilia. Tack snälla för ett fint omdöme.
Det kom en trevlig tjej och duktig Hade inga förväntningar , första gången jag anlitade er Fönsterputsning, jag blev nöjd
Stort tack Gunilla! Det betyder mycket för oss och vårt team att du är nöjd med vår tjänst.
Fantastisk positiva och engagerande tjejer som gillar sitt jobb.Tyvärr håller firman för dyra priser vilket är otur för .mig eftersom jag velat ha fortsatt hjälp med putsingen men har inte råd. Vänligen Karin Berg🙏
Tack för din recension Karin! Vi uppskattar de fina orden och din feedback.
Trevliga. Städare.Tycker det var en mycket dyr grovstädning.Golvstädningen gick för fort.Fortfarande smutsigt på golvet i sängkammaren.Köket var jättefint.Allt där bra.Ser framemot städning från er igen Med bättre golvstädning.
Tack för ditt omdöme! Vi är tacksamma för både dina vänliga ord och de synpunkter du delat med dig av. Sådan feedback hjälper oss att bli ännu bättre.
trevliga snabba och bra resultat
Vad roligt att höra! Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse hos oss.
De hjälper mig med fönsterputs och var mycket proffsiga och trevliga.
Stort tack för din recension Ann! Det är alltid roligt att få höra att vårt arbete uppskattas. Vi ser fram emot att fortsätta hjälpa dig i framtiden.
Trevlig personal som kom i tid. Bra utfört arbete. Jag kommer att köpa tjänst av Stäpulsen igen. Rekommenderas!
Ett stort tack för din recension! Vi uppskattar verkligen att du tog dig tid att skriva till oss. Din feedback betyder mycket och vi hoppas få fortsätta hjälpa dig vid flera tillfällen framöver!
Rekommenderar ej! Storstädningen levde inte upp till förväntningarna, det var synligt smuts kvar på flertalet ställen. Vi kontaktade företaget och de erbjöd sig att komma igen och åtgärda där det behövdes men det blev tyvärr inte bra efter den andra gången heller. Efter andra gången hörde vi av oss försent och vi fick betala fullt pris för något som inte gjorts ordentligt.
Hon var jätteduktig och svårt när min inglasade balkong är lite felbygd
Tack så mycket för ditt omdöme, vad roligt att du är nöjd med fönsterputsen!
Håller vad de lovar, har anlitat dom i + 10 år.
Stort tack för ditt omdöme, det gör oss glada att höra!
Stort tack för ditt omdöme, vi uppskattar det!
De städar bra rent och luktar gott när jag kommer hem. Trevlig personal.
Vad roligt att höra att du är nöjd med städningen och personalen!
Fönsterputsaren hade inte de verktyg som behövdes och vi fick tillsammans hitta en lösning. Det tog väldigt lång tid att utföra arbetet och resultatet blev mindre bra.
Tack för din feedback, vi är verkligen ledsna över att fönsterputsen inte motsvarade dina förväntningar. Kontakta gärna våran kundtjänst så kan vi titta på ditt ärende!
Toppen tycker jag. En mycket trevlig man tvätta mina fönster och det blev jättefint. Britta
Tack för ditt omdöme! Det gör oss glada att höra att du är nöjd med fönsterputsningen.
Mycket nöjd med hur jag blev bemött Nästa gång ska jag be om att putsa fönstren emellan då vi gick igenom de fönster som hade märken mellan fönstren Kändes tryggt att få en offert Jag önskar städning var tredje vecka Jag har 100 km Mvh Laila Månsson
Vad roligt att du är nöjd med fönsterputsningen och personalen, stort tack för ditt omdöme! Vi ser framemot att få möjligheten att hjälpa dig igen i framtiden.
Vi har anlitat Städpulsen för fönsterputsning i ca 20år. Är mycket nöjd! Bra bemötande och noggrant och snabbt utfört jobb! Kommer att anlita dem igen.
Tack för ditt fina omdöme! Det betyder mycket för oss att du är nöjd med våran tjänst och bemötandet.
Fantastisk väl städat - även vid mycket svår beläggning av bl.a. byggdamm. Duktiga och mycket vänliga. Rekommenderas *****
Vad roligt att höra att du är nöjd med städningen, stort tack för ditt omdöme!
Alltid blivit bemött korrekt. Vi har haft samtal och jag har haft och har önskemål som delvis blivit tillgodosedda. Jag är mycket nöjd med den hjälp jag får av Albana. Kan varmt rekommendera henne och Städpulsen.
Tack för ditt omdöme! Det gör oss glada att höra att du är nöjd med personalen.
Städade noggrannt och allt var mycket fint. Jag var mycket nöjd.
Kul att höra att du blev nöjd! Tack så mycket för ditt omdöme.
Snabb och duktig person. Resultatet blev bra och personen som putsade fönstren var hjälpsam med att få upp gardinerna igen. Jag är en äldre person som har lite svårt att stå på stege. Därför hjälpte han mej snabbt och kvickt.
Stort tack för din omdöme! Toppen att personalen kunde vara hjälpsamma med gardinerna, det är kul att få höra.
Proffesionell o glad kille som kom. Han visste verkligen att vara noggrann och omsorgsfull med alla detaljer.
Jätte kul att höra Britt-Marie! Vi tackar för ditt omdöme och hoppas vi får möjligheten att hjälpa dig igen i framtiden.
Fönsterputsarna anlände något sent men utförde ett mycket bra jobb och var trevliga. Även kontakterna med administrationen har varit mycket goda. Totalintryck 9/10 där 10 är absolut topp. Kan rekommendera Städpuls till mina vänner och kommer nog att själv anlita dem igen till nästa fönsterputsning. MVH Peder
Tack för ditt fina omdöme Peder, det uppskattar vi verkligen! Vi ser framemot att få möjligheten att hjälpa dig igen i framtiden.
Mycket bra utfört. Är supernöjd.
Vad kul att höra att du är supernöjd med oss Henric! Vi uppskattar att du låter oss veta. Stort tack!
Sköter sitt uppdrag galant. Är så rent när ni varit hos mig
Härligt att höra! Vi är glada att kunna hjälpa till, tack för ditt omdöme.
Bara haft en städning så här långt med just Städpulsen. Ny tjej som kom till oss. Glad, trevlig och vi kom hem till ett nystädat hem! Vi beställde fönsterpust och de gjorde ett förträffligt bra jobb.
Vad kul att höra att blev nöjd med städning och fönsterputs hos oss! Tack så mycket för ditt omdöme, det betyder mycket för oss.
Jag har nyttjat Städpulsen sedan 2018 för hemstädning var 14-dag. Städpulsen har alltid varit mycket service- och informationsmedvetna. Om det trasslar till sig med sjukdom eller annat löser de det på bästa tänkbara sätt. Jag har även nyttjat Städpulsen för flyttstädning en gång när jag 2020 flyttade från hus till lägenhet. Städpulsen gjorde då ett strålande jobb som både jag och de nya ägarna till villan var nöjda med. Totalt sett är jag mycket nöjd med Städpulsen under alla år, även om det någon gång har kommit en person som jag inte har tyckt levererat ett toppresultat vad gäller städningen.
Vi ser framemot att fortsätta leverera dig toppresultat framöver. Tack för ditt omdöme, det betyder mycket för oss och hjälper oss att göra vår service ännu bättre!
Jag tycker att ibland de städar bra enligt det som de ska städa och ibland inte. Men när man be om extra tjänster som fönster putsning de är väldigt bra.
Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar att du säger till så vi kan fortsätta att förbättra vår tjänst, det betyder mycket för oss.
Mycket bra bemötande dock denna gång blev det lite missförstånd med tiden men det löste sig. dom gör ett mycket bra jobb
Vad skönt att det blev bra tillslut och att du blev nöjd. Det betyder mycket för oss att höra. Stort tack! Vi ser framemot att få hjälpa dig igen framöver!
Perfekta fönster och ett trevligt bemötande
Tack för ditt omdöme, det gör oss glada att höra att du är nöjd med tjänsten och bemötandet!
Bra, tog god tid på dig att tvätta fönstren.
Tack så mycket för ditt omdöme! Vi beklagar att det tog längre tid än förväntat, vi uppskattar att du säger till så vi kan fortsätta förbättra vår tjänst.
Mycket snabb och noggrann utförd fönsterputsning Jättenöjd
Tack så mycket för ditt omdöme! Vad fint att höra att du är nöjd.
Bra service och rena fönster. Enkelt att boka och kommunicera med dem.
Tack för ditt omdöme, vad roligt att höra att du är nöjd med våran tjänst!
Enkelt att boka tid och fönstren blev rena och fina.
Stort tack för ditt omdöme, det gör oss glada att höra att du blev nöjd!
Fint utförd fönsterputs och den som utförde jobbet kom exakt i tid.
Vad kul att höra, stort tack för ditt omdöme!
Jag har bara köpt en tjänst, fönsterputsning. Jag är mycket nöjd. Personen kom i god tid och var mycket noggrann. Han var dessutom trevlig.
Vad kul att höra att du blev nöjd! Stort tack för ditt omdöme. Du är alltid välkommen tillbaka när du behöver oss.
Rena fönster, trevligt bemötande, snabbt och proffsigt.
Tack för ditt omdöme, vi uppskattar det verkligen!
Mycket prisvärt ! Fönsterputsaren gjorde ett bra jobb.
Toppen att du blev nöjd med din fönsterputs. Tack för ditt omdöme!
Bra utfört arbete och trevligt bemötande
Vad fint att höra, stort tack för ditt omdöme!
Jag hade en mycket trevlig och tillmötesgående representant hemma för extra noggrann inspektion pga kraftig nedsmutsning av hundar. Detta inför en storstädning. Vi bokade en tid, inte alltför långt fram. Pga akut sjukdom tvingades jag avboka med kort varsel och tyckte det var självklart att hålla de regler som då gällde. Nu har vi bokat ny tid och jag ser fram emot denna. Vi har således ännu ingen erfarenhet av fysiskt städning på plats.
Hoppas allt gick bra med din städning Isabella! Du är välkommen att lämna ett nytt omdöme efter att vi varit på plats.
Personally, I am satisfied with your services. However, while I am not familiar with Swedish standards, the owner did not seem satisfied( though this has not become a major issue).
Glad to hear that you were satisfied with our services, you are always welcome to reach out to our customer support if we can assist you further! Thank you for your review, we will use your feedback to keep improving our services going forward.
Funkar helt ok. Dock skiljer det sig rätt mycket från vecka till vecka då det ofta är olika personer som kommer
Tack för ditt omdöme! Det betyder mycket för oss och hjälper oss att förbättra vår tjänst.
..............................
Stort tack för ditt omdöme, vi uppskattar det!