Alla kategorier Flyttstäd Stockholms län Sollentuna Städpulsen AB

Städpulsen AB

Turebergsvägen 7, 191 47 Sollentuna — Visa karta

Välkommen till Städpulsen AB!

Vår policy bygger på noggrannhet, förtroende, personligt ansvar och en nära kontakt med våra kunder.

Vår styrka är den kvalitet vi håller och den flexibla service vi ger. Vi utför all slags städning med god kvalitet och garantier. Våra anställda omfattas alla av kollektivavtalet. Vi tror nämligen att trygga och nöjda medarbetare genererar trygga och nöjda kunder. Vi använder alltid miljövänliga städprodukter samt minskar förbrukningen av kemikalier i vattnet. Om du vill ha miljömärkt städning är du varmt välkommen till oss!

Läs vad 66 kunder tycker om Städpulsen AB

• 2019-07-19

Marleine G skrev om Städpulsen AB
    Bra städat och bra personal! Önskar dock att information om ev sjukdom eller semestrar skulle komma fram.... Läs mer
  • 2019-07-18

Göran T skrev om Städpulsen AB
    Vi köper henstädning. En period var vi inte nöjdaa pga för många byten av personal. Nu har vi haft samma under lång tid och är nöjda. Läs mer

Zizi K skrev om Städpulsen AB
    Pålitliga och lyhörda och har en hög hållbarhets tänk. Läs mer

Mia-Maria M skrev om Städpulsen AB
    Hemstädning 1ggn/mån. Supertrevliga och bra städning Läs mer

Fredrik K skrev om Städpulsen AB
    Hemstäd - bra personal med trevligt bemötande. Lätt att göra ändringar i den mån det behövdes. Tog emot synpunkter väl.
    Alltid fint städat och det kändes lyxigt att komma hem efter att vi haft städning.
    Kan varmt rekommendera Städpulsen. Läs mer

Göran C skrev om Städpulsen AB
    Lätt få kontakt med och städningen utförs bra. Läs mer

Pirkko-Liisa V skrev om Städpulsen AB
    Beställde fönsterputs för att få rena fönster hemma.
    Kommunikationen gick smidigt via nätet.
    Själva fönsterputs gjordes yrkesmässigt av en duktig fönsterputsare.
    Nu är mina fönster rena och jag är jätte nöjd. Tack! Läs mer

Susanne L skrev om Städpulsen AB
    Städning var fjortonde dag
    Bra bemötande och öppensinnigt per mail
    Väldigt stressad arb.ledare som kom första gången ,det gick alldeles för fort .Vi skulle vilja att hon tagit mer tid på sig och lyssnat på oss och eventuella frågor.
    Städningen är jättebra speciellt när vi nu fått välja vem som ska komma.

Sammanfattning ..första besöket kändes väldigt stressat och rörigt ,men all kontakt i övrigt har varit bra.
    Bra att man kan spara en städning och använda till en annan gång eller ngt annat . Läs mer

Lena N skrev om Städpulsen AB
    Städning varannan vecka. Trevligt bemötande. Bra städning .
    Tyvärr fungerar inte städpulsens app vilket gör att all kommunikation och framförhållning som var så viktig för oss fallerar. Det drar ner betyget. Läs mer
  • Therese L

2019-07-17

Therese L skrev om Städpulsen AB
    Är supernoggranna! Är mycket nöjd!! Läs mer

Elisabet B skrev om Städpulsen AB
    Vi har veckostädning var fjortonde dag och fönsterputs 1-2 gånger /år.
    Städningen är OK men senaste åren har fönsterputsarna blivit sämre.
    Jag gillar inte att vi betalar separat för rengöringsprodukter och trasor/moppar. Under hösten fick vi vid ett tillfälle 1 flaska såpa och 1 flaska rengöringsmedel. Jag skulle hellre köpa själv och om jag säger upp avtalet med städpulsen så blir det av den orsaken.
    Städerskorna är OK, men det är svårt att kommunicera med de flesta.
    Vi har mest mailkontakt med själva företaget, mest när det gäller vem som kommer och städar och om vår städdag är helgdag. Jag ringde i våras för att beställa fönsterputs och skulle inte få göra det per telefon utan hänvisades ganska otrevligt till hemsidan. Först när jag i så fall skulle ta grannens fönsterputsare dit man fick ringa fick jag en tid på Städpulsen. Läs mer

Bengt G skrev om Städpulsen AB
    Ett välskött och seriöst företag. Läs mer

Marjaana B skrev om Städpulsen AB
    Jättebra bemötande vid första kontakten och fortsatt bra bemötande av arbetsledaren. Noggranna och trevliga tjejer som kommer och städar och även med dem går det jättebra att kommunicera vilket jag tycker är viktigt. Jag är mycket nöjd. Läs mer

Annicka S skrev om Städpulsen AB
    Har haft städhjälp från Städpulsen i många år och alltid varit nöjd. Läs mer

Bengt F skrev om Städpulsen AB
    Städning, fungerade som förväntat. Det blev rent och fint! Läs mer

Christina D skrev om Städpulsen AB
    Köper städning två ggr/mån. Alltid väldigt rent och fint efter varje städtillfälle. Lätt att komma i kontakt med företaget. Smidig app. Läs mer

Anna Carin J skrev om Städpulsen AB
    Bra bemötande från företaget, men lovade mer än vad de hållit.
    Städningen är ojämn. Beror väldigt mycket på vem som städar.
    Vet inte om de alltid våttorkar golven, därför att det ofta inte luktar fräscht efter städning.
    Om en filt ligger vikt på ett sätt innan städning vill jag att den ska ligga så efter städning.
    Alla har varit duktiga när det gäller städning av köket. Läs mer

Richard L skrev om Städpulsen AB
    Pålitliga, proffsiga och trevliga. Läs mer

Maria H skrev om Städpulsen AB
    Vi hade städ varannan vecka ,det fungerade bra till en början men städerskan slutade och vi fick en ny, hon städade slarvig, vi skickade Mail men tyvärr inga åtgärder varför vi sagt upp avtalet med de efter 1 år Läs mer

Görel A skrev om Städpulsen AB
    Det är lyx att få städat,att jag får ha samma lokalvårdare,hygienmässigt mycket bra, eftersom jag kan hygien.mkt trevliga och artiga utövare Läs mer

Johanna D skrev om Städpulsen AB
    Städning 3 h varannan vecka.
    Bra bemötning, uppfyller förväntningar.
    Helt ok upplevelse. Läs mer

Therese E skrev om Städpulsen AB
    Hög service
    Toppen städning, väldigt noggranna
    Så nöjd Läs mer

Katariina V skrev om Städpulsen AB
    Beställde fönsterputs via deras app.
    Appen var svår att tyda och fungerade inte när jag skulle kontrollera min beställning.
    (Var ett tekniskt fel)

Arbetet var väl utfört.

Bemötandet per telefon med arbetsledare/kundkontakt var bra. Läs mer

Fredrik C skrev om Städpulsen AB
    Flyttstädning
    Mycket missnöjd efter städning men firman kom dagen efter och städade ytterligare Läs mer

Marita T skrev om Städpulsen AB
    Har fungerat bra hela tiden, med information om tider, byten etc.
    Det enda som har märkts är att det kan vara lite olika kvalité på städningen, en del gör "det lilla extra" och har känslan för, ser allt, medan andra städar bra men inte ser/har känsla för allt - men det har inte varit något att anmärka på i stort. Läs mer
  • jan n

2019-07-15

jan n skrev om Städpulsen AB
    Vi har trapphusstädning 1ggr/vecka på vinterhalvår samt varannanvecka på sommarhalvåret.
    Städpulsen har levererat utan problem varenda gång.
    Vi på Brf Stenbrottet är väldigt nöjda med Städpulsen!

Mvh Läs mer

Jimmy S skrev om Städpulsen AB
    Vi har städning varannan vecka och vi är alltid jättenöjda. Det känns alltid rent och fräscht. Vi uppskattar dessutom att Städpulsen använder minimalt med kemikalier. Läs mer
  • 2019-07-11

Maria A skrev om Städpulsen AB
    Har haft städabbonemang i 3 år nu. Det blir städat. Läs mer
  • 2019-07-11

Maria N skrev om Städpulsen AB
    Fungerar bra! Trevlig och duktig personal. Inget att klaga på. Läs mer

Magnus R skrev om Städpulsen AB
    Har haft hemstäd av en villa, varannan vecka, i ett par-tre år. Generellt sett nöjd med tjänsten. Samma städare varje gång med nåt enstaka undantag för sjukdom, och då har det ändå fungerar bra. Har också kört större städning med två städare samt fönsterputs några gånger och varit nöjd även med det. Dock fick vi byta ordinarie städare i samband med att scheman lades om för halvannat år sedan så att städarna skulle få lättare resor mellan. Vilket jag förstår och respekterar, men även om vår nuvarande gör ett OK jobb så tycker jag att den förra var bättre. Hade vi haft samma kvar och upplevt det lika bra som vi gjorde i början hade det blivit en femma. Det kan förvisso vara så att nyhetens behag lagt sig lite och vi vant oss vid bekvämligheten, men likväl stannar det på en fyra. Läs mer

Pia F skrev om Städpulsen AB
    Varannan veckas städning fungerar bra Läs mer
  • Peter J

2019-07-10

Peter J skrev om Städpulsen AB
    Ett företag som är mycket seriösa och snabba i kommunikationen då behov funnits.

De håller bra kvalité på städningen och de gånger feedback lämnats har det åtlytts fullt ut.

Kan absolut rekommendera Städpulsen vid val av städbolag! Läs mer

Rickard Ä skrev om Städpulsen AB
    Ojämn kvalitet, ofta missar i städningen. Upplever som att man hastar sig igenom det. Läs mer

Christine H skrev om Städpulsen AB
    Jättebra när det funkar, jag gillar produkterna de använder och städningen motsvarar rimliga krav på en 3-timmarsstädning. Jag har dock senaste halvåret haft mycket problem med att den ordinarie personalen varit sjuk/borta och att vikarie fått sättas in med kort varsel och/eller på tider som inte passar. Svårt för företaget att helt undvika naturligtvis men det drar ner betyget. Läs mer

Emma M skrev om Städpulsen AB
    Vi har Städpulsen för veckostädning och har haft en tid. Väl bemött av företaget på kundtjänstsidan. Kvaliteten på arbetet är varierande. Vissa veckor upplever jag slarv, andra veckor väldigt bra.
    Svårt dock att förmedla förväntningar till bolaget då det är flera led. Vi har kontakt med kundtjänst som tar kontakt med gruppledare som ska kontakta personalen som utför arbetet. Läs mer
  • Lena A

2019-07-10

Lena A skrev om Städpulsen AB
    Mycket nöjd med Städpulsen och dess medarbetate. Flexibla att ha och göra med och lyhörda kring ev. åsikter om resultatet. Det bästa med Städpulsen är att de endast arbetar med Svanenmärkta rengöringsmedel och det känns som att alla som jobbar hos dem trivs och mår bra. Läs mer

Martin D skrev om Städpulsen AB
    Hemstädning.
    Bra helhet, något slarvigt emellanåt. Läs mer

Stella P skrev om Städpulsen AB
    Vi får städning varje vecka och är väldigt nöjda med tjänsterna och kvalitén som Städpulsens erbjuder. Det är alltid lätt att komma i kontakt med företaget om man har frågor eller önskemål och svaren kommer nästan alltid samma dag.

Städpulsens medarbetare har en konstant högnivå på sättet de jobbar på och utför alltid alla uppgifter oklanderligt. Vi har nu använt Städpulsens tjänster i flera år och aldrig haft nån anledning till missnöje.

Vi upplever Städpulsens som ett seriöst företag som räddar vår stressiga småbarnsföräldrar vardag. Läs mer

Patrik L skrev om Städpulsen AB
    Väldigt ofta ny personal, samt vikarier. Jag är inte missnöjd med deras insats, men otrygg när det är så många olika som städar. Läs mer

Ulrika H skrev om Städpulsen AB
    Hemstädning
    Bra bemötande
    Slarvigt städat på vissa ställen. Under sängar, flyttar ej på tex tvättkorg, en väska mm för att dammsuga under/bakom. Läs mer

Jonas F skrev om Städpulsen AB
    De kommer när de ska, de gör det som är avtalat och är aldrig några problem eller frågetecken. De svara snabbt på återkoppling vilket jag tycker är viktigt. Läs mer

Carin & Niklas S skrev om Städpulsen AB
    Regelbunden hemstädning. Nöjda med kvalitet, bemötande, information mm. Läs mer

Johanna F skrev om Städpulsen AB
    Vi har städhjälp varannan vecka och är supernöjda. Trevliga medarbetare och bra resultat! Stort plus att de har kollektivavtal och inte överanvänder kemikalier i onödan, vilket är viktigt för oss som barnfamilj. Läs mer

Eva M skrev om Städpulsen AB
    Lokalvård
    Bra kommunikation med arbetsledning, svårare med de som utför arbetet på plats
    Oftast ett ok resultat av den beställda tjänsten Läs mer

Sara B skrev om Städpulsen AB
    Pålitlig firma med fast städare som alltid städar hos oss. Funkar fint! Läs mer

Patrice L skrev om Städpulsen AB
    Tryggt och flexibelt företag som värnar om att både kunder och anställda ska vara nöjda. Vi har valt Städpulsen då de är kollektivanslutna och miljöcertifierade, vi är dessutom nöjda. Läs mer

Anna K skrev om Städpulsen AB
    Vi har städhjälp varannan v av en fantastisk person. Hon är noggrann o flexibel. Jättenöjd! Läs mer

Lotta R skrev om Städpulsen AB
    Vi har städning varje vecka. Alltid fint städat och trevligt bemötande. Läs mer

Elisabeth R skrev om Städpulsen AB
    Jag har blivit bemött på bästa sätt. Jättegullig tjej som är här och städar. Vad jag saknar är att man inte städar i soplådan. Annars är jag helt nöjd.
    👍 Läs mer

Lina F skrev om Städpulsen AB
    Det är generellt bra men vi har bytt städerska säkert 10 ggr på ett år, det är tröttsamt. Det kräver inget extra av oss men städningen blir inte lika bra. Läs mer

Turebergsvägen 7, 191 47 Sollentuna