Städpulsen AB

Städpulsen AB

Välkommen till Städpulsen AB!

Vår policy bygger på noggrannhet, förtroende, personligt ansvar och en nära kontakt med våra kunder.

Vår styrka är den kvalitet vi håller och den flexibla service vi ger. Vi utför all slags städning med god kvalitet och garantier. Våra anställda omfattas alla av kollektivavtalet. Vi tror nämligen att trygga och nöjda medarbetare genererar trygga och nöjda kunder. Vi använder alltid miljövänliga städprodukter samt minskar förbrukningen av kemikalier i vattnet. Om du vill ha miljömärkt städning är du varmt välkommen till oss!

Läs vad 411 kunder tycker om Städpulsen AB 2

2021-08-02
    Tyvärr så är jag inte nöjd alls.
    Först blev det fel med bokningen, 2 gånger.
    Sen kom personalen inte på bokat tid.
    Och tyvärr, när dom väl hade gjord jobbet, så visade det sig att visa fönster inte var rena.

Jag ska höra med dom hur vi kan lösa det.
    2021-08-02
    Mycket bra kommunikation med Ewa på kontoret, snabbt och bra. Tjejerna som kom hem var trevliga och duktiga! Det blev jättefint hemma, även om vissa saker är svårare med Svanenmärkta produkter. Men det var jag beredd på. Valde Städpulsen med omsorg, utifrån Svanenmärkt och kollektivavtal.
    2021-07-22
    Städarna kommer alltid i tid, håller avtalad tid och gör ett utmärkt jobb. Saketr som flyttas på under städ, ställs tillbaka. Om ersättare behöver sättas in pga sjukdom/semester meddelas det i god tid.
    2021-07-22
    Man blir bemött på ett proffesionellt sätt. Utifrån förutsättningar som var blev det totalt sätt ett bra utfört arbete.

Fönsterputsningen motsvarade nästan våra förväntningar. Nästa gång kommer det bli ännu bättre.
    2021-07-21
    Supernöjd. Lätt att boka, snabbt att få en tid. Mycket trevlig personal.
  • Benita W
    2021-07-10
    Mycket nöjda med allt från beställning av tjänsten och utmärkt utfört arbete,
    Våra fönster blev skinande rena.
    Rekommenderas!!
    2021-07-09
    Mycket trevligt bemött efter en miss med första återkopplingen.
    Förväntningarna var höga eftersom jag blivit rekommenderad av en väninna.
    Fönsterputs in och utvändigt och det blir ett återkommande uppdrag.
    2021-07-09
    Bra bemötande, lätt att boka, duktig personal som kom i tid, resultatet blev bra och bra pris.
    2021-07-07
    Mycket bra fönsterputsning. Vi har många och en del höga fönster som blev mycket bra. Väldigt nöjda med tjänsten.
    2021-07-04
    Flyttstäd.
    20 min sena + bad inte om ursäkt.
    Väldigt svåra att prata med, vilket gjorde att jag avstod att fråga lite saker.
    2021-07-03
    Beställde fönsterputs, funkade fint. Bra information innan och under och strålande resultat.
  • Lars Jonas A
    2021-07-02
    Allt ifrån bokning av tid till utförande av jobb fungerade utmärkt.
    Tack så mycket, va roligt att höra. Städpulsen AB
    2021-06-26
    Jättebra bemötande och proffsig hjälp.
    Tack Linn för ditt omdöme, kul att du är nöjd. Städpulsen AB
    2021-06-24
    Köpte städning och fönsterputs och det var väldigt smidigt att få prisuppgift och bestämma tid. Tjejerna som kom var jättetrevliga och utförde allt till belåtenhet. De lovade också att komma tillbaka om jag hittade något senare som jag inte var nöjd med. Kan varmt rekommendera Städpulsen.
    Tack Nina, va roligt att du är nöjd med städningen. Städpulsen AB
    2021-06-24
    Vi fick våra fönster putsade av en trevlig man och framförallt jätteduktig! Jag har aldrig tidigare haft så rena fönster som nu.
    Tack Ellinor, va roligt att höra. Vi ska framföra det till personalen som utförde fönsterputsen. Städpulsen AB
    2021-06-22
    Jag bokade flyttstädning på nätet, det var enkelt och tydligt fungerade fint. Jag behövde ställa ett par följdfrågor inför arbetet och skickade mail. Jag fick snabb återkoppling och tydliga svar. Städningen utfördes proffsigt och exemplariskt på alla sätt. Mina förväntningar överträffades!
    Tack Marie, vi uppskattar ditt omdöme. Va roligt att du är nöjd. Städpulsen AB
    2021-06-22
    Trevligt bemötande. Snabba. Bra städat.
    Tack, va roligt att du är nöjd. Vi uppskattar ditt omdöme. Städpulsen AB
    2021-06-22
    Punktliga supertrevligt bemötande noggrann och mycket duktig tjej som putade fönstren
    Jag kommer anlita dom igen
    Tack Marita, va kul att du är nöjd. Städpulsen AB
    2021-06-16
    Jag blev trevligt bemött på telefon, mycket hjälpsamma. Beställde flyttstäd till min son och han blev nöjd.
    Tack för ditt fina omdöme, kul att ni är nöjda. Städpulsen AB
    2021-06-15
    Effektiva och mycket nöjd med resultatet. Ville göra en ändring i min order, fick inte tag i dem på telefon, men allt löste sig med personalen som kom o gjorde jobbet.
    Tack Jacob för ditt omdöme, kul att du är nöjd med personalens arbete. Städpulsen AB
    2021-06-14
    Snabb återkoppling när jag beställde tjänsten
    Tack Annika, kul att du är nöjd. Städpulsen AB
    2021-06-13
    Jag är supernöjd med städningen, personalens bemötande samt bokningen av städningen.
    Tack för ditt omdöme, kul att du är nöjd. Vi ska framföra det till personalen. Städpulsen AB
    2021-06-12
    Mycket trevlig och proffsig personal.
    Tack så mycket Sara, kul att du är nöjd. Städpulsen AB
    2021-06-11
    Kom i tid. Jobbade på hela tiden. Trevliga. Nöjd med resultatet.
    Va roligt Lars att du är nöjd med personalens arbete, det ska vi framföra till de. Tack för ditt omdöme. Städpulsen AB
    2021-06-10
    Bra och noggrann service.
    (innehåller 20 tecken)
    Tack Bengt för ditt omdöme, roligt att du är nöjd. Städpulsen AB
    2021-06-07
    Snabb och bra service. Men…känns konstigt att utvärdera innan jag har sett fakturan.
    Tack Lena, vi uppskattar dina synpunkter. Städpulsen AB
    2021-06-06
    Har bara haft dem ett mindre antal månader. Tar tid att lära sig ett stort arbetsområde. Bra samarbete och regelbundna kontakter är
    viktigt.
    Att städarna förstår språket är viktigt.
    Tack Ove, kul att du är nöjd.. Städpulsen AB
    2021-06-05
    ung man som arbetade målmedvetet och tog sig an fönster med besvärligt läge. mycket nöjd. han får gärna komma tillbaka jit nästa år
    Fredrik
    Va roligt att du blev så nöjd Fredrik, det ska vi framföra till vår personal som utförde arbetet. Städpulsen AB
    2021-06-03
    noggranna och trevliga. rekommenderas!
    Tack så mycket, vi uppskattar ditt omdöme. Kul att du är nöjd. Städpulsen AB
    2021-06-03
    Wonderful work. I will tell my friends Stedpulsen is the best to chose. I am waiting for faktura 561kr.
    Tack så mycket Kaoru, va roligt att du är nöjd. Städpulsen AB
    Flyttstädning
    Missat kakel bakom badkar
    Va tråkigt att städningen utfördes slarvigt. Tänk på att det är viktigt att man kontaktar kundtjänst inom 48 timmar så åtgärdar vi alla brister. Städpulsen AB
  • Linda L
    2021-06-02
    Trevliga, duktiga killar som putsade våra fönster. Priset helt ok. Saknar bara en skriftlig orderbekräftelse innan.
    Tack Linda, kul att du är nöjd. Vi tar med oss dina synpunkter i vårt utvecklingsarbete. Städpulsen AB
    2021-06-02
    Vi köpte storstädning som inledning till mer regelbunden städning. Vi fick bra bemötande och det skriftliga avtal vi efterfrågat.
    Mycket noga och snabb städning. Dock svårt med kommunikationen pga språksvårigheter.
    Sammanfattningsvis: Vi är mycket nöjda och ser fram emot den fortsatta kontakten.
    Tack Inga, va roligt att du är nöjd. Vi uppskattar ditt omdöme. Städpulsen AB
    2021-05-31
    Fick hjälp med flyttstädning. Blev helnöjd
    Tack Karin för ditt omdöme, kul att du är nöjd med vårt arbete. Städpulsen AB
    2021-05-26
    Jag bokade en flyttstäd och vi var jätte nöjda.
    Tack Camilla, va kul att ni är nöjd med städningen. Vi ska framföra det till personalen. Städpulsen AB
    2021-05-24
    Kan rekommendera Städpulsen är mycket nöjd med vår flyttstädning!
    Enkelt att boka och få kontakt, mycket trevligt bemötande!
    Kunnig och proffsig personal!
    Tack Kristina för ditt fina omdöme, va roligt att du är nöjd. Städpulsen AB
    2021-05-23
    Beställde fönsterputsning och jag är nöjd med resultatet.
    Tack för ditt omdöme, kul att du är nöjd. Städpulsen AB
    2021-05-12
    Killen som kom kunde inte svenska bara Eng
    Når han pusta inte kulde i mitt varadsrum Välte har ner en Orkide som han inte verkar ha flyttat på innan pris för blomman 99kr
    Tack Eva för ditt omdöme, v uppskattar det. Kontakta kundtjänst gällande blomma så ska vi hjälpa dig med det. Städpulsen AB
  • Claus H
    2021-05-10
    Mycket nöjda med Städpulsen ABs arbete, de två damerna var skickliga, effektiva och mycket vänliga. Rekommendera Städpulsen och kommer själv att använda Städpulsen, i framtiden.
    Claus
    Tack så mycket Claus, va roligt att du är nöjd. Städpulsen AB
    2021-05-06
    Med kort varsel kunde Städpulsen utföra en flyttstädning av en tvårumslägenhet. Vi blev mycket väl bemötta vid bokningen och i samband med själva städningen. Det kändes bra att vi då vi flyttade kunde lämna en mycket välstädad lägenhet. Eftersom vi har goda erfarenheter av Städpulsen, rekommenderar vi dem gärna.
    Tack så mycket Johan, va roligt att höra. Kul att ni blev nöjda med städningen. Städpulsen AB
    2021-05-06
    Storstädning i hus som ej skurits på länge.

Ok bemötande.

En ytterligare växel hade jag nog önskat. En del saker missade som ex. under köksskåp under fläktkupan dörrfläckar golvspill.

Skall tilläggas att jag är extra krävande som jobbar inom Housekeeping:)
    Tack Marie för ditt omdöme. Tråkigt att du inte blev helt nöjd. Tänk på att alltid höra av dig till kundtjänst om det är något du känner känner dig helt nöjd med så vi får rätta till det. Städpulsen AB
    2021-04-30
    Jag köpte flyttstädning. Mycket bra och professionellt allt. Enda tanken är att tjejen som kom själv på morgonen inte hade språket, det gick bra ändå men jag tyckte lite synd om henne. Efterhand kom det fler kollegor till henne som jag kunde kommunicera med på ett enklare sätt.
    Tack så mycket Thomas, kul att du är nöjd. Städpulsen AB
  • Sören F
    2021-04-29
    Min dotter beställde.

Fick ett gott intryck av personal och arbete.
    Tack för ditt omdöme Sören. Kul att du är nöjd. Städpulsen AB
    2021-04-28
    Vi har städning varannan vecka sedan flera år. Företaget är proffsigt och måna om sina kunder.
    Tack Åsa, va roligt att du är nöjd. Städpulsen AB
    2021-04-27
    Anlitat Städpulsen vid två tillfällen, dels för fönsterputsning och dels för flyttstädning. Positivt bemött och uppskattade att de kunde komma med kort varsel. Mycket nöjd med deras arbete.
    /Christopher
    Tack så mycket, kul att du är nöjd. Städpulsen AB
    2021-04-27
    Jag beställde fönsterputsning. Bor i stort hus, många spröjs! Den killen som kom och putsade var så trevilg, professionell och snabb. Fönsterna har aldrig varit så rena. Definitivt fem stjärnor och utmärkt!!!
    Kommer även att anlita Städpulsen för storstädning. Kan varmt rekommenderas.
    Tack för ditt fina omdöme, va roligt att du blev nöjd med fönsterputsen. Vi ska så klart framföra det till vår personal som var hemma hos dig. Städpulsen AB
    2021-04-26
    Kontorsstädning.
    Kontakt togs via mail, telefonsamtal och en person var ute och kontrollerade lokalen.
    Städningen utförs på ett bra sätt .
    Tack Kerstin, va roligt att ni är nöjda med städningen. Städpulsen AB
    2021-04-25
    Vi har städ varannan vecka och är supernöjda med Städpulsen.
    Tack så mycket, va roligt att ni är nöjda. Städpulsen AB
  • Bo J
    2021-04-25
    Vi har satt en 3:a i betyg, men egentligen tycker vi nog att städpulsen är värda 3,5. Dock inte 4!

+ Städhjälp kommer alltid som de skall, även när ordinarie städare är frånvarande
    - Inte alltid så välstädat som vi skulle önska
    - Ofta långsamma svar när vi kontaktar företaget via mail, ex.vis vid beställning av extrastädning.
    Tack Bo, vi uppskattar din feedback. Städpulsen AB
    Hemstädning varannan vecka.
    Bra bemötande, bra service, ibland lite slarvigt städat med oftast helt ok.
    Tack för ditt omdöme. Tänk på att det är viktigt att du hör av dig till vår kundservice om det är något du inte är nöjd med. Städpulsen AB