Städpulsen AB

Städpulsen AB

Välkommen till Städpulsen AB!

Vår policy bygger på noggrannhet, förtroende, personligt ansvar och en nära kontakt med våra kunder.

Vår styrka är den kvalitet vi håller och den flexibla service vi ger. Vi utför all slags städning med god kvalitet och garantier. Våra anställda omfattas alla av kollektivavtalet. Vi tror nämligen att trygga och nöjda medarbetare genererar trygga och nöjda kunder. Vi använder alltid miljövänliga städprodukter samt minskar förbrukningen av kemikalier i vattnet. Om du vill ha miljömärkt städning är du varmt välkommen till oss!

Läs vad 296 kunder tycker om Städpulsen AB

• 2020-12-04

Manfred K skrev om Städpulsen AB
    Vi köpte hemstädning och den utfördes till vår belåtenhet. Läs mer
  • 2020-12-03

Annika H skrev om Städpulsen AB
    Jag hade bokat en flyttstädning och det fungerade bra, företaget har varit mycket hjälpsam och ordande hjälp vid lort varsel mycket nöjd// Läs mer
    2020-12-03 Städpulsen svarar Annika H
    Tack så mycket för ditt omdöme, kul att du är nöjd.
  • 2020-11-30

Anna Helena J skrev om Städpulsen AB
    Bra kommunikation och jättebra flyttstäd!! Har nu bokat in Städpulsen för fönsterputs i nya huset. Läs mer
    2020-11-30 Städpulsen svarar Anna Helena J
    Tack så mycket för ditt omdöme, va roligt att du är nöjd och använda våra tjänster igen.
  • 2020-11-26

Mattias J skrev om Städpulsen AB
    Trevligt och professionellt bemötande, med ett intresse av att lyssna in på kundens behov, och därifrån komma med förslag på uppbyggnad av tjänsten. Läs mer
    2020-11-26 Städpulsen svarar Mattias J
    Tack så mycket för ditt omdöme. Kul att du är nöjd!
  • 2020-11-26

Torbjörn L skrev om Städpulsen AB
    Smidig offert, bra pris, vänlig personal och fantastisk återkoppling före, under och efter städningen. Kan varmt rekommenderas!

/Tobbe Läs mer
    2020-11-26 Städpulsen svarar Torbjörn L
    Tack så mycket Torbjörn för dom fina orden. Kul att höra att du är nöjd.
  • 2020-11-24

Karina N skrev om Städpulsen AB
    Köpte storstäd med mattvätt i sovrum. Bad extra om att få någon med erfarenhet av storstäd. Inga lampor gjordes rent. Mattan under säng gjordes inte rent. Mattkillen läste bara från mobilen fast jag uttryckligen sagt att det kan bli mer än det jag specat på listan. Han var verkligen inte samarbetsvillig utan direkt otrevlig. Badrum och köksfläktar gjordes inte rent. Läs mer
    2020-11-25 Städpulsen svarar Karina N
    Va tråkigt att höra att du inte är helt nöjd. Tänk på att det är viktigt att höra av sig till vår kundtjänst inom 48 timmar från städtillfället så vi får en chans att rätta till det.
  • 2020-11-13

Daniel K skrev om Städpulsen AB
    Storstädning, artigt bemött, helt rent och fint vilket det blev. Mycket snabbt utfört. Proffsigt. Läs mer
    2020-11-18 Städpulsen svarar Daniel K
    Tack så mycket, va kul att du är nöjd.
  • JOHAN L

2020-11-12

JOHAN L skrev om Städpulsen AB
    Då mitt byte av städtjänster till Städpuls har jag fått en genomgången renlighet som mitt gamla städbolag kunde leva upp till .

Gillar att man har en egen sida hos städpuls , gör att det blir lite extra som kund .

Har och rekommenderar detta städbolag privata hushåll samt företags hushåll .i Läs mer
    2020-11-18 Städpulsen svarar JOHAN L
    Tack så mycket Johan för omdömet, va roligt att du är nöjd.
  • 2020-11-09

Kurt E skrev om Städpulsen AB
    Fönsterputsningen var denna andra gång alldeles utmärkt bra
    Bra hantering o Bemötande
    Det blir Städpulsen även nästa gång. Läs mer
    2020-11-09 Städpulsen svarar Kurt E
  • 2020-11-05

Anna J skrev om Städpulsen AB
    Vänligt och proffsigt bemötande. God service och snabbt genomförande. Beställde tvätt av soffa och matta och de blev som nya efteråt. Supernöjd! Läs mer
    2020-11-05 Städpulsen svarar Anna J
    Tack så mycket för din feedback, kul att du är nöjd. Vi ska framföra det till vår medarbetare.
  • 2020-11-04

Katarina P skrev om Städpulsen AB
    Beställde tvätt av soffa och det blev jättebra. Trevligt bemötande och noggrant arbete. Supernöjd! Läs mer
    2020-11-05 Städpulsen svarar Katarina P
    Tack så mycket för ditt omdöme, va roligt att du är nöjd. Vi ska framföra det till vår medarbetare också.
  • 2020-10-30

Siv A skrev om Städpulsen AB
    Fönstertvätt i liten lägenhet med två fönster.Personen som kom vsr punktlig och gjorde arbetet mycket snabbt. Ej svenskspråkig vilket försvårade kommunikationen.
    Har inget att anmärka.
    Vänligt bemött av företaget vid beställning och önskemål om dag kunde tillgodoses.
    Siv Anderson Läs mer
    2020-11-05 Städpulsen svarar Siv A
    Tack Siv för ditt omdöme, kul att du är nöjd med vårt arbete.
  • 2020-10-30

Johanna B skrev om Städpulsen AB
    Bra städat, bra service, bra pris. Läs mer
    2020-10-30 Städpulsen svarar Johanna B
    Tack så mycket för ditt omdöme!
    Städpulsen gillar detta
  • Ellinore S

2020-10-28

Ellinore S skrev om Städpulsen AB
    Veckostädning.
    Inte lika nöjd denna gången, som sist dem städade.
    Missat att damma vissa saker. Läs mer
    2020-10-29 Städpulsen svarar Ellinore S
    Tack för ditt omdöme och va tråkigt att du inte är helt nöjd. Tänk på att det är viktigt att man hör av sig till vår kundtjänst om det är något man inte är helt nöjd med så vi får en chans att åtgärda det.
  • 2020-10-22

Bertil L skrev om Städpulsen AB
    Enkelt och smidigt att beställa hemstädning. Personen som kom hit var trevlig och gjorde ett mycket bra jobb när hon städade vår lägenhet på 95 kvm. Läs mer
    2020-10-29 Städpulsen svarar Bertil L
    Tack så mycket för ditt omdöme, va roligt att höra.
  • 2020-10-22

Annika R skrev om Städpulsen AB
    Jag blev bra och trevligt bemött av städarna. Jag förväntades att städningen skulle göras 100% och litade på att städarna hade gjort det som ingår i en flyttstädning. Tyvärr så blev det inte gjort 100% då vi hittade fläckar och golvbrunnar inte blev gjorda trotts att jag frågade städarna på plats om dem var gjorda. Bemötandet för att reklamera har inte varit bra alls då det endast går att få en ”förbättring. Därför kommer jag inte att rekommendera dem igen. Läs mer
    2020-10-29 Städpulsen svarar Annika R
    Tack för ditt omdöme, tråkigt att du inte blev helt nöjd. Vid en reklamation åker vi alltid ut och åtgärdar alla brister som påtalats.
  • 2020-10-19

Anette S skrev om Städpulsen AB
    Städning varannan vecka. Bemötandet har varit bra och vi är i stort sett nöjda med städningen vi fått. Det har varit något som vi påpekat. Läs mer
    2020-10-29 Städpulsen svarar Anette S
    Tack för ditt omdöme. Tänk på att det är viktigt att man hör av sig till vår kundtjänst om det är något man inte är helt nöjd med så kan vi åtgärda det.
  • 2020-10-19

Malin S skrev om Städpulsen AB
    Beställde storstädning och är jättenöjd. Hemmet har aldrig varit så rent. Kommer fortsätta att använda tjänsten. Läs mer
    2020-10-19 Städpulsen svarar Malin S
    Va roligt att höra, tack så mycket för ditt omdöme.

Jesper A skrev om Städpulsen AB
    Tack för all värdefull o uppskattad hjälp! Fick trevligt o seriöst bemötande, snabbt o smidigt svar på mina frågor!!
    Mycket nöjd o belåten, återkommer gärna... Läs mer
    2020-10-19 Städpulsen svarar Jesper A
    Tack för ditt omdöme, kul att du är nöjd.

Katarina R skrev om Städpulsen AB
    Hej, Vi har fått offert från Städpulsen men tackade nej. Vi är mycket nöjda med bemötandet, att ni kom hit och tittade och sedan gav oss offert snabbt. Vi var intresserade av er för att ni är Svanenmärkta. Toppen! Återkommer gärna om det blir aktuellt i framtiden.
    Mvh Läs mer
    2020-10-19 Städpulsen svarar Katarina R
    Tack så mycket för din feedback, vi uppskattar det.

Petrus L skrev om Städpulsen AB
    Städning, jag blev bemött på ett bra sätt. Förväntningarna var höga på kvaliten och Städpulsen överträffade dem. Nöjda hyresgäster och nöjd beställare. Läs mer
    2020-10-16 Städpulsen svarar Petrus L
    Tack Petrus för ditt omdöme, va roligt att du är nöjd.
  • 2020-10-15

Anna Stina N skrev om Städpulsen AB
    Städning av lägenheten varannan vecka.
    Vänligt bemötande.
    Fick vad jag förväntade. Läs mer
    2020-10-15 Städpulsen svarar Anna Stina N
    Tack, va roligt att du är nöjd.

Mats S skrev om Städpulsen AB
    Supernöjda, uppfyllde alla förväntningar Läs mer
    2020-10-15 Städpulsen svarar Mats S
    Tack så mycket, kul att du är nöjd.

Peter H skrev om Städpulsen AB
    Köpte flyttstädning.

De har varit bra på att kommunicera.

Förväntade mig att det skulle vara städat till 100%.

De lyckades till 99&% Det var någon ventil på väggen som det var något damm runt. Läs mer
    2020-10-15 Städpulsen svarar Peter H
    Tack så mycket för ditt omdöme.

Julia S skrev om Städpulsen AB
    Ordinarie städning och nu senast en storstädning av våra lokaler. Mycket trevligt bemötande, enkelt att kommunicera. De levde helt och håller upp till våra förväntningar, så fint och rent hos oss nu!! Och de tänker på miljön vad gäller produkter etc vilket också känns superbra!

Rekommenderar varmt Städpulsen! Läs mer
    2020-10-15 Städpulsen svarar Julia S
    Va roligt att du är nöjd Julia, tack så mycket för ditt fina omdöme.
  • Carina F

2020-10-14

Carina F skrev om Städpulsen AB
    Gjorde byggstädnig i 4 nya lägenheter innan inflytt åt oss. Den var väl inte helt ok men vi hade brått med inflytt så vi klagade inte. Läs mer
    2020-10-15 Städpulsen svarar Carina F
    Tack för ditt omdöme. Tänk på att det är viktigt att man kontaktar vår kundtjänst inom 48 timmar från städtillfället om man inte är helt nöjd så vi får en chans att rätta till det.
  • 2020-10-02

Karin R skrev om Städpulsen AB
    Jag har köpt flyttstädning och jag har tidigare fått städat i mitt garage.
    Bemötandet har varit klanderfrltt och det har varit städat som jag hade förväntat mig. Läs mer
    2020-10-02 Städpulsen svarar Karin R
    Tack Karin för ditt omdöme, va roligt att du är nöjd.
  • 2020-09-30

Per Johan V skrev om Städpulsen AB
    Rekommenderar ingen att anlita detta företag. Efter städningen upptäckte jag fel och skada på möbler, där företaget mörkar all inblandning om hur de har uppkommit. Vid reklamationen fick jag vänta två veckor på återkoppling. Läs mer
    2020-10-01 Städpulsen svarar Per Johan V
    Va tråkigt, så ska det självklart inte gå till. Kontakta vår kundtjänst så ska vi kolla hur vi ska gå vidare med skadorna så båda parter blir nöjda.
  • 2020-09-25

Tian-lin G skrev om Städpulsen AB
    Bra städning överlag på lägenheten vid flyttstäd men städarna meddelade inte när de var klara med sitt arbete.

De använde också mina oöppnade städsaker (Såpa, tvål, diskmaskinsrengöring) och toapapper som jag hade tänkt att lämna över till de nyinflyttade. Dessutom tog de bort en lampa som hängde kvar vid fönstret som jag hade tänkt att lämna kvar till de nyinflyttade - jag kunde inte hitta den någonstans efter att jag hade varit i lägenheten och undersökt städningen. Läs mer
    2020-10-01 Städpulsen svarar Tian-lin G
    Tack för ditt omdöme. Tänk på att höra av sig till vår kundtjänst om det är något man inte är helt nöjd med så vi får en chans att rätta till det.
  • 2020-09-24

Lotta N skrev om Städpulsen AB
    Så många fel efter storstädningen så det går inte ens att räkna upp alla, damm och skit överallt, glömt putsa utsida balkong fönster och glömt städ material hos mig, de kom dock tillbaka efter ca en vecka gjorde om det.

Det blev då mycket bättre men misstag fanns fortfarande som damm på lister med mera , och de hade tagit av en del på min ugn som de inte satt tillbaka och jag har ingen aning om hur man sätter tillbaka det.
    Kommer aldrig använda mig av detta bolag igen eller rekommendera någon att göra det. Läs mer
    2020-10-01 Städpulsen svarar Lotta N
    Tack för ditt omdöme, va tråkigt att du inte blev nöjd med städningen.
    Viktigt att man hör av sig till vår kundtjänst om man inte är helt nöjd så vi får en chans att rätta till det.
  • 2020-09-24

Monica M skrev om Städpulsen AB
    Flyttstädning. Fanns inget att klaga på, allt var skinande rent. Läs mer
    2020-09-24 Städpulsen svarar Monica M

Erika E skrev om Städpulsen AB
    Oerhört proffsigt!!! Superbra resultat!!! Läs mer
    2020-09-23 Städpulsen svarar Erika E
    Tack så mycket för ditt omdöme, kul att du är nöjd.

Johan B skrev om Städpulsen AB
    Flyttstädning som gick bra. Bra service från början till slut! Läs mer
    2020-09-22 Städpulsen svarar Johan B
    Kul att du är nöjd, tack så mycket för ditt omdöme.

Inger N skrev om Städpulsen AB
    Fönsterputs alla 4 sidor. Bemött sakligt genom mail.

Förväntningarna blev mer än infriade. Ett mycket bra resultat ! Läs mer
    2020-09-22 Städpulsen svarar Inger N
    Tack för ditt omdöme, va roligt att du är nöjd.

Stina W skrev om Städpulsen AB
    Köpte flyttstäd av Städpulsen - så oerhört nöjd, lägenheten var skinande ren Läs mer
    2020-09-22 Städpulsen svarar Stina W
    Va roligt, kul att du är nöjd. Tack så mycket.

Daniel H skrev om Städpulsen AB
    Fönsterputs. Två trevliga tjejer som var snabba och effektiva. Inte sista gången jag anlitar dom. Läs mer
    2020-09-22 Städpulsen svarar Daniel H
    Tack så mycket, kul att du är nöjd.

Kajsa B skrev om Städpulsen AB
    Bokade flyttstädning genom Städpulsen för andra gången, har varit mycket nöjd båda gångerna. Väldigt enkelt att boka och se pris, trevlig personal som skötte allt inom utsatt tid och gjorde ett kanonjobb!
    Känns också viktigt att det är ett seriöst företag som har kollektivavtal osv för sina anställda. Läs mer
    2020-09-22 Städpulsen svarar Kajsa B
    Tack så mycket för din feedback, vi uppskattar det. Va roligt att du är nöjd.

Atli E skrev om Städpulsen AB
    Köpte städning av mitt sommarhus och det var väl genomfört. Trevlig personal och utmärkt arbete Läs mer
    2020-09-22 Städpulsen svarar Atli E
    Tack, va roligt att du är nöjd med vårt arbete.

Inger H skrev om Städpulsen AB
    Flyttstädningen. Två glada tjejer som kom och de var riktigt duktiga samt att de även meddelade mig att jag glömt några saker i ett skåp och sa att jag kunde komma å kolla. Nu han jag inte det innan, men det var ordentligt rent och snyggt överallt. 🤗 Läs mer
    2020-09-22 Städpulsen svarar Inger H
    Va roligt att du är nöjd. Tack så mycket för dina åsikter.

Eriq P skrev om Städpulsen AB
    Vi anlitade Städpulsen för flyttstädning. Direkt på webbsidan angav vi yta på huset och fick direkt en 'offert' med ungefärlig kostnad. Den visade sig stämma bra med slutfakturan. Dessutom hade de ett överskådligt dokument som visade vad som ingick i deras städning. Tydligt och bra. Läs mer
    2020-09-22 Städpulsen svarar Eriq P
    Tack för feedback, va roligt att du är nöjd.

Fredrik U skrev om Städpulsen AB
    Ringde och bad om städning + fönsterputsning inom 2 dagar och det löste de galant. De kom tidigare än beräknat och blev klara i tid. Bra städat överallt.
    Fick priset innan arbetet utförts och faktura efter arbetet var klart.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-09-22 Städpulsen svarar Fredrik U
    Tack så mycket för din feedback, vi uppskattar det. Va roligt att du är nöjd.

Tore A skrev om Städpulsen AB
    Dåligt städat smutsiga dörrar, väggar och lister fick efterstäda Läs mer
    2020-09-22 Städpulsen svarar Tore A
    Va tråkigt att du inte blev nöjd. Tänk på att det är viktigt att du hör av dig till vår kundtjänst inom 48 timmar efter städtillfället så vi får en chans att rätta till det du inte är nöjd med.
  • 2020-06-30

Kristina A skrev om Städpulsen AB
    Tvättning av fönster på inglasad balkong. Bemötande var bra av företaget och han som utförde jobbet. Förväntningarna blev bra när jag förklarade hur jag ville ha det. Är nöjd med Städpulsen har anlitat dom ett flertal gånger. Läs mer
    2020-07-01 Städpulsen svarar Kristina A
    Tack för ditt omdöme, vi uppskattar det. Toppen att du är nöjd!
  • 2020-06-24

Christoffer Z skrev om Städpulsen AB
    Mycket nöjd. Trevligt bemötande och snabb leverans av tjänsten. Läs mer
    2020-07-01 Städpulsen svarar Christoffer Z
    Tack så hemskt mycket för dom fina orden. Va roligt att du är nöjd med vårt arbete.
  • 2020-06-17

Manuela D skrev om Städpulsen AB
    We had a sofa with lots of hard to remove stains. I found the company through google and they replied right away with a price offer and dates.

The sofa looks amazing, like new!!! We are very happy with the service. Läs mer
    2020-06-18 Städpulsen svarar Manuela D
  • 2020-06-15

Marcus L skrev om Städpulsen AB
    Var 4vecka städning i huset.
    Fantastisk bemötande & service.
    Ville ha storstädat ett badrum och lite annat men dem hann med mycket mer än vad vi trodde och vi blev glatt överraskade. Dem talade om innan dem gick att det varit lite stressigt i slutet. Vi märkte det på vissa ställen men när man fått höra det så förstår man och måste säga att vi är väldigt nöjda.
    Vi har provat på många städ firmor men ingen har levt upp till det som ni gör.
    Vi är så nöjda med helheten.
    Rekommenderas väl.

Vill säga 4,5 stjärna av 5 möjliga. Läs mer
    2020-06-16 Städpulsen svarar Marcus L
    Tack så mycket för din feedback. Va roligt att du är nöjd.
  • 2020-06-10

Lisa M skrev om Städpulsen AB
    Flyttstäd.
    Superbra, inga anmärkningar och till ett bra pris. Firman var lätt att få tag i också. Läs mer
    2020-06-10 Städpulsen svarar Lisa M
    Tack för ditt omdöme, vi uppskattar det. Kul att du är nöjd.
  • 2020-06-08

Daniel P skrev om Städpulsen AB
    Bra kvalitet och trevlig person och service. Läs mer
    2020-06-08 Städpulsen svarar Daniel P
    Tack för din feedback, vi uppskattar det.
    Va roligt att du är nöjd.
  • 2020-06-01

Helena S skrev om Städpulsen AB
    Beställde storstädning! Blev så glad att jag nästan grät när jag kom hem. Otroligt fint, så noga städat in i minsta detalj och verkligen det lilla extra! Supernöjd!!! Läs mer
    2020-06-02 Städpulsen svarar Helena S
  • 2020-06-01

Robert P skrev om Städpulsen AB
    Very good cleaning. I would recommend Stadpulsen to my friends! Läs mer
    2020-06-02 Städpulsen svarar Robert P
    Tack så mycket för ditt omdöme, va roligt att du är nöjd.

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte