Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Sollentuna Städpulsen AB

Städpulsen AB

Turebergsvägen 7, 191 47 Sollentuna — Visa karta

Vår policy bygger på noggrannhet, förtroende, personligt ansvar och en nära kontakt med våra kunder.
Vår styrka är den kvalitet vi håller och den flexibla service vi ger. Vi utför all slags städning med god kvalitet och garantier. Välkomna!

Läs vad 2 kunder tycker om Städpulsen AB

• Alissa F
    Alissa F skrev om Städpulsen AB
    VARNING! De har förstört både mitt badrum och min mammas. De använder så starka medel att ytskiktet på badrumsgolv och i toalett blir rosa och går inte att få bort. Jag hade precis renoverat badrummet med dyrt keramikmaterial. Min mamma har våtrumsmatta, den blev vitfläckig av deras städmaterial. Har skickat bilder på skadorna de orsakat. De avfärdade mitt ärende med ett enkelt svar: "Vi ser inte att det kan ha varit vi som orsakat detta". Läs mer
  • Hans P
    Hans P skrev om Städpulsen AB
    Har anlitat Städpulsen flera år men nu har vi sagt upp avtalet. Under 2016 sjönk kvaliteten och det byttes person oräkneliga gånger. Detta åtgärdades med ny fast person och en inspektion första städtillfället 2017. En (1 !) dag innan tredje tillfället fick vi meddelande om vikarie och att ny person skulle tilldelas oss igen.... Läs mer

Bästa lokalvårdarna i Sollentuna:

Ryssviksvägen 2A, 13136, NACKA