Alla kategorier Städ Flyttstäd Stockholms län

Flyttstäd i Stockholms län

Att flytta kan vara otroligt roligt, men också stressigt, lite stökigt och ibland till och med lite ångestladdat. För att underlätta flyttprocessen lite finns det massor med företag som jobbar med flyttstäd i Stockholms län, och vi har samlat dem här på Reco.se för att du ska hitta en pålitlig städfirma i närheten!

Klicka vidare för att se flyttstädare i ditt område, men kom ihåg att många företag inte har ett slutet område de jobbar i. Bara för att de är baserade på en viss ort i Stockholmsområdet behöver de alltså inte vara låsta just dit utan du kan vara lite flexibel i ditt letande. Vissa företag hjälper dig inte heller bara med flyttstäd utan och med flytten i sig. Hyra/köp av flyttkartonger, transport mellan bostäder och till och med magasinering av möbler och bohag om du bor temporärt ett tag eller flyttar till en mindre bostad. Kolla vad tidigare kunder sagt om företagens olika tjänster och välj en firma som passar vad du letar efter just nu.

Välj ditt närområde här nedanför eller scrolla ned för att se 25 aktuella flyttstädföretag med bra rekommendationer i Stockholms län!

Orter i Stockholms län

Topp 25 flyttstädare i Stockholms län

Hemfrid

2,037 recos
    Rosenlundsgatan 13, Stockholm
    Hemfrid erbjuder smidig hjälp i vardagen med allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsservice, badrumsstädning, storstädning, fönsterputs och köksstädning till barnpassning.
    Berit E
    Berit E: Hej! Bra bemötande, trevlig personal, bra samarbete. Allt genomfördes punktligt! / Berit Edvinsson

HemMiljö

Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Ylva I
    Ylva I: Tycker att de städare som jag har haft hemma hos mig har varit ödmjuka och tagit sitt jobb på allvar. De har inte känts ...

Flyttfirman 4 Ess AB

Götalandsvägen 216, Älvsjö
    Tveka inte att höra av er eller komma förbi vår secondhandbutik!
    Natalie B
    Natalie B: Fantastiska flyttgubbar, packade effektivt och smart.

Starcycle

Bergkällavägen 34, Sollentuna
    Vi är experter på flytt, städ och återvinning!
    Anders M
    Anders M: Trevliga, proffsiga och prisvärda! Vi behövde hjälp med att forsla bort en gammal badtunna som var nedsänkt i altanen....

FlyttGiganten

Grimstagatan 71, Vällingby
    Flyttgiganten - Säker, trygg, välplanerad och professionell service för både företagskunder och privatpersoner
    Kerstin A
    Kerstin A: Proffsigt bemötande från alla! Väl utförd flytt som gick väldigt smidigt ! Kan varmt rekommenderas

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Johanna N
    Johanna N: Punktliga, trevliga och noggranna!

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.
    Thomas N
    Thomas N: städningen är bra men fönsterputsen under all kritik, inte deras grej... funderar på att ta hit fönsterputsare för att t...

CaMa Service Flytt & Städ

Krossgatan 30, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Thomas H
    Thomas H: Bra företag. Snabba och pålitliga. Är väldigt nöjd med flytthjälpen

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Ronnie A
    Ronnie A: Kom när dom skulle, bra kontakt. Väldigt bra flyttstädat, är väldigt nöjd och kan rekommendera Filip home miljöservice....

Flyttbolaget i Stockholm

Nioörtsvägen 36, Hägersten
    Ring oss gärna för personlig service i din flytt!
    Ellen E
    Ellen E: Trevliga och tillötesgående. Leverans av kartonger och packmaterial enligt mina önskemål. Killarna som skötte flytten v...

Änglarnas Städ

Bogårdsvägen 25, Sköndal
    Änglarnas Städ erbjuder en kvalitativ lösning för privatpersoner och företag som behöver städtjänster. Vi står för en hög servicenivå och sätter alltid dig som kund i fokus! Varmt Välkommen!
    Anders K
    Anders K: Trevligt bemötande. Beställde flyttstädning. Allt väldigt rent!

JP Godstransport & Flyttservice

Blekingegatan 15G, Stockholm
    Kontakta oss för en offert eller mer info!
    Martin K
    Martin K: Trevligt bemötande och väl utförd service! "Flyttgubbarna", egentligen ett par yngre grabbar, var väldigt trevliga och ...

Flyttfabriken

Vasaloppsv. 88, Hägersten
    Vi är verksamma i hela Stockholm med omnejd. Vi är nog en av de mest prisvärda firmorna i området.
    Brf R
    Brf R: Mycket nöjd! Bra bemötande och hjälpsamma killar med god erfarenhet av flytt!

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.
    Peter W
    Peter W: Trevligt och professionellt vid kontakt och sen utfördes arbetet jättebra och noggrant.

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, Stockholm
    På Rengörare Näslund Hemma jobbar professionell personal med miljöfokus och stor kundnöjdhet. Vi hjälper privatkunder till ett renare hem och mer tid över till annat!
    Yvonne A
    Yvonne A: Har städning var 4 vecka och jag är så nöjd

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Vi erbjuder hushållsnära tjänster samt städning i kontor och butik. Vi är flexibla och vårt mål är att underlätta i din vardag!
    Sessilia L
    Sessilia L: “Kom med kort varsel och gjorde ett superjobb! Också flexibla och kunde hämta upp nyckeln på annan ort!”

SS-Service

Viltorpsbacken 55, Vällingby
    Serviceinriktad personal, effektiva städmetoder och miljömärkta rengöringsmedel, bibehållen kvalitativ städning även över längre tid. Ni kan även lita på oss om ni vill flytta, måla om eller tapetsera...
    Per-Ingemar A
    Per-Ingemar A: funkade fint till bra pris, trevliga och snabba

Svenska allservicegruppen AB

Ryssviksvägen 2A, Nacka
    Vi hjälper dig med städning och lokalvård samt enklare vård och omsorg i samarbete med Lövholmens Hemtjänst. Välkommen till Svensk Allservice för en enklare vardag!
    Kenneth B
    Kenneth B: Trevligt bemötande i telefon och riktigt fint städat.

B&B Städservice AB

Pyramidbacken 6, Kungens kurva
    Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hushållsnära tjänster som strykning, mattpiskning och fönsterputs. Välkommen!
    Konny Ö
    Konny Ö: Hemstädning Jätte bra bemötande och service och jätte bra städat

Clean Living AB

Marknadsvägen 85, Täby
    Clean Living har nästan 20 års erfarenhet och erbjuder städning till både privatpersoner och företag med 100% nöjd kund garanti och 100% trygghetsgaranti.
    Robin  L
    Robin L: Fungerade klockrent från första kontakt! Riktigt nöjd med deras arbete. I framtiden kommer jag kontakta Clean Living AB.

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Johanna N
    Johanna N: Bra service, snabba svar, god tillgänglighet. Försiktiga och noggranna med möbler under flytt. Rekommenderas både för fl...

Städade Hem

Forumvägen 14, Nacka
    Städade Hem - för en enklare vardag. Teckna ett städabonnemang hos oss idag!
    Kristina I
    Kristina I: Proffsigt, tydligt och trevligt. So far great!

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Jamie W
    Jamie W: Smidigt och trevligt upplevelse. Skulle rekommendera till mina vänner.

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Vår ambition är att vara Stockholms trevligaste och mest flexibla städbolag!
    Kevin W
    Kevin W: Bra pris och övervägande bra kvalitet. Lite svårt med kommunikationen att förklara syftet med städningen som var inför f...

En Renare Vardag

Storgatan 104 B, Solna
    En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med hög kvalitet till rimligt pris, alltid samma städerska och nöjd kund garanti.
    Robert R
    Robert R: Alltid punktliga, samt mycket trevlig personal.
Sida:   1 2 3   Nästa