Alla kategorier Städ Flyttstäd Stockholms län

Flyttstäd i Stockholms län

Att flytta kan vara otroligt roligt, men också stressigt, lite stökigt och ibland till och med lite ångestladdat. För att underlätta flyttprocessen lite finns det massor med företag som jobbar med flyttstäd i Stockholms län, och vi har samlat dem här på Reco.se för att du ska hitta en pålitlig städfirma i närheten!

Klicka vidare för att se flyttstädare i ditt område, men kom ihåg att många företag inte har ett slutet område de jobbar i. Bara för att de är baserade på en viss ort i Stockholmsområdet behöver de alltså inte vara låsta just dit utan du kan vara lite flexibel i ditt letande. Vissa företag hjälper dig inte heller bara med flyttstäd utan och med flytten i sig. Hyra/köp av flyttkartonger, transport mellan bostäder och till och med magasinering av möbler och bohag om du bor temporärt ett tag eller flyttar till en mindre bostad. Kolla vad tidigare kunder sagt om företagens olika tjänster och välj en firma som passar vad du letar efter just nu.

Välj ditt närområde här nedanför eller scrolla ned för att se 25 aktuella flyttstädföretag med bra rekommendationer i Stockholms län!

Orter i Stockholms län

Topp 25 flyttstädare i Stockholms län

Hemfrid

2,043 recos
    Rosenlundsgatan 13, Stockholm
    Hemfrid erbjuder smidig hjälp i vardagen med allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsservice, badrumsstädning, storstädning, fönsterputs och köksstädning till barnpassning.
    Ingrid L
    Ingrid L: Jag har alldeles nyligen besvarat en enkät från Hemfrid. Det får räcka. Med vänlig hälsning Ingrid Liljenberg

HemMiljö

1,009 recos
    Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Birgitta P
    Birgitta P: Det blev otroligt rent och fint! Professionell och noggrann personal som jag gärna anlitar igen.

Flyttfirman 4 Ess AB

Götalandsvägen 216, Älvsjö
    Tveka inte att höra av er eller komma förbi vår secondhandbutik!
    mary n
    mary n: allt har gått och varit lätt o bra. flyttkillarna var trevliga o hjälpsamma. Mvh Mary Norlén

FlyttGiganten

Grimstagatan 71, Vällingby
    Flyttgiganten - Säker, trygg, välplanerad och professionell service för både företagskunder och privatpersoner
    Jasmyn G
    Jasmyn G: Jättesmidigt, är väldigt nöjd!!!!

Starcycle

Bergkällavägen 34, Sollentuna
    Vi är experter på flytt, städ och återvinning!
    Krister E
    Krister E: Allt fungerade snabbt och smidigt.

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Jenna
    Jenna: Hemstädning Positivt och professionellt bemötande från första början. De är väldigt måna om sina kunder.

CaMa Service Flytt & Städ

Siktgatan 8, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Jim S
    Jim S: Kan varmt rekommendera Cama. Professionell personal. Snabba, effektiva och aktsamma. Mycket nöjd.

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.
    Ulrika S
    Ulrika S: Birgittas Städ i Stockholm AB är verkligen att rekommendera, verkligen väl utfört arbete varje gång. Det är så fint över...

Flyttfabriken

Vasaloppsv. 88, Hägersten
    Vi är verksamma i hela Stockholm med omnejd. Vi är nog en av de mest prisvärda firmorna i området.
    Margareta L
    Margareta L: Jätteduktiga o trevliga killar. Suveräna att rekomdera. Björn o Maggan

Flyttbolaget i Stockholm

Nioörtsvägen 36, Hägersten
    Ring oss gärna för personlig service i din flytt!
    Fredric J
    Fredric J: Snabba, effektiva och trevliga - grymt bra killar!

JP Godstransport & Flyttservice

Blekingegatan 15G, Stockholm
    Kontakta oss för en offert eller mer info!
    Ann H
    Ann H: Kan verkligen rekommendera denna flyttfirma! Enkelt, snabbt och smidigt gick det att flytta från Stockholm till Katrineh...

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Palles S
    Palles S: Väldigt smidiga och trevliga. Bra städat. Mycket nöjd.

Änglarnas Städ

Bogårdsvägen 25, Sköndal
    Änglarnas Städ erbjuder en kvalitativ lösning för privatpersoner och företag som behöver städtjänster. Vi står för en hög servicenivå och sätter alltid dig som kund i fokus! Varmt Välkommen!
    Mattias Å
    Mattias Å: Trevligt bemötande. Mycket klara instruktioner från deras sida. Allting var extremt välstädat och vi känner oss mycket n...

Stockholm S-Service

Viltorpsbacken 55, Vällingby
    Serviceinriktad personal, effektiva städmetoder och miljömärkta rengöringsmedel, bibehållen kvalitativ städning även över längre tid. Ni kan även lita på oss om ni vill flytta, måla om eller tapetsera...
    Ann Laurell R
    Ann Laurell R: Jag flyttade med Stockholm S-Service och är mycket nöjd. Fick ett professionellt och följsamt bemötande. De var snabba ...

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.
    Emma S
    Emma S: Carola städade min lägenhet inför en visning och den vart så glänsande och fin att jag knappt ville sälja längre! Fick ä...

Städade Hem

Forumvägen 14, Nacka
    Städade Hem - för en enklare vardag. Teckna ett städabonnemang hos oss idag!
    Annette L
    Annette L: Jaa, verkligen exceptionellt! Jag är supernöjd! Har haft både storstädning och varannan vecka städ. Nu har jag varannan ...

En Renare Vardag

Storgatan 104 B, Solna
    En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med hög kvalitet till rimligt pris, alltid samma städerska och nöjd kund garanti.
    Magnus W
    Magnus W: Flyttstädning som köparen av vårt hus var supernöjda med. Vi också :)

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Välkommen till oss på GK Facility Service! Vi har lång erfarenhet inom städ- och trädgårdsbranschen och massor av goda referenser.
    Jessica S
    Jessica S: Killarna som hjälpte oss med vår flytt var glada, positiva och varsamma med vårt bohag. Jag kan varmt rekommendera dom!

Rozen Clean AB

Värdshusvägen 13, Lidingö
    Välkommen till Rozen Clean AB om du vill ha städhjälp av bästa kvalitet! Vi jobbar i hela Stockholm och har som mål att alltid ge den bästa servicen.
    Charlotta H
    Charlotta H: Proffsiga och städar magiskt. Trevlig personal.

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, Stockholm
    På Rengörare Näslund Hemma jobbar professionell personal med miljöfokus och stor kundnöjdhet. Vi hjälper privatkunder till ett renare hem och mer tid över till annat!
    Gisela J
    Gisela J: Alltid positivt bemötande och flexibla efter de behov som uppstår. Jag har fått den hjälp jag önskat, städning, fönsterp...

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Vi erbjuder hushållsnära tjänster samt städning i kontor och butik. Vi är flexibla och vårt mål är att underlätta i din vardag!
    Katarina P
    Katarina P: Mycket gott bemötande. Snabb återkoppling och flexibelt i bokning av tid. Mitt radhus blev skinande rent. Till och med i...

B&B Städservice AB

Pyramidbacken 6, Kungens kurva
    Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hushållsnära tjänster som strykning, mattpiskning och fönsterputs. Välkommen!
    Ying C
    Ying C: We have had B&B cleaning service since end of 2017. We're very happy about their services. Borko and his staff are a ver...

GL Flytt & Städ

Vargvägen 22, Västerhaninge
    Vi på GL Flytt & Städ hjälper till med det mesta både för företag och privatpersoner. Kontakta oss så berättar vi hur vi kan hjälpa just dig. Välkommen!
    Mats F
    Mats F: Utmärkt stöd från start till stopp.xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx...

Svenska allservicegruppen AB

Ryssviksvägen 2A, Nacka
    Vi hjälper dig med städning och lokalvård samt enklare vård och omsorg i samarbete med Lövholmens Hemtjänst. Välkommen till Svensk Allservice för en enklare vardag!
    Patrik S
    Patrik S: Smidigt, bra pris, snabbt och bra utfört.

Flyttfirma Arbetspartner AB

Västbergavägen 24, Hägersten
    Ska du flytta i Stockholm eller inrikes i Sverige? Vi på Flyttfirma Arbetspartner flyttar ditt bohag säkert och till ett bra pris. Hör av dig för en kostnadsfri offert!
    Helena I
    Helena I: Snabba och pålitliga. Jättebra service :)
Sida:   1 2 3   Nästa