Alla kategorier Städ Flyttstäd Stockholms län

Flyttstäd i Stockholms län

Att flytta kan vara otroligt roligt, men också stressigt, lite stökigt och ibland till och med lite ångestladdat. För att underlätta flyttprocessen lite finns det massor med företag som jobbar med flyttstäd i Stockholms län, och vi har samlat dem här på Reco.se för att du ska hitta en pålitlig städfirma i närheten!

Klicka vidare för att se flyttstädare i ditt område, men kom ihåg att många företag inte har ett slutet område de jobbar i. Bara för att de är baserade på en viss ort i Stockholmsområdet behöver de alltså inte vara låsta just dit utan du kan vara lite flexibel i ditt letande. Vissa företag hjälper dig inte heller bara med flyttstäd utan och med flytten i sig. Hyra/köp av flyttkartonger, transport mellan bostäder och till och med magasinering av möbler och bohag om du bor temporärt ett tag eller flyttar till en mindre bostad. Kolla vad tidigare kunder sagt om företagens olika tjänster och välj en firma som passar vad du letar efter just nu.

Välj ditt närområde här nedanför eller scrolla ned för att se 25 aktuella flyttstädföretag med bra rekommendationer i Stockholms län!

Orter i Stockholms län
Värmdö  (1 st)

Topp 25 flyttstädare i Stockholms län

HemMiljö

Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Birgitta P
    Birgitta P: Det blev otroligt rent och fint! Professionell och noggrann personal som jag gärna anlitar igen.

Hemfrid

1,063 recos
    Rosenlundsgatan 13, Stockholm
    Hemfrid erbjuder smidig hjälp i vardagen med allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsservice, badrumsstädning, storstädning, fönsterputs och köksstädning till barnpassning.
    Fredrik A
    Fredrik A: Vår städare är fantastisk. Noggrann och trevlig.

Starcycle

Bergkällavägen 34, Sollentuna
    Vi är experter på flytt, städ och återvinning!
    Claes K
    Claes K: Allting utfördes mycket proffisigt. Vi är mycket nöjda med allting.

Flyttfirman 4 Ess AB

Sunneplan 2, Farsta
    Tveka inte att höra av er eller komma förbi vår secondhandbutik!
    rikard d
    rikard d: Snabba killar som flyttade möblerna. Behjälpliga och lyhörda.

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Caroline F
    Caroline F: Bra service o trevligt bemötande. Nöjd!

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.
    christina c
    christina c: Det bästa i städväg jag har träffat på (har haft tre tidigare firmor). Superproffsiga med känsla för både själva städnin...

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Mikael A
    Mikael A: Fantastiskt bra flyttstädning - ger allra högsta rekommendationer!

CaMa Service Flytt & Städ

Krossgatan 30, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Johanna B
    Johanna B: Pålitliga, försiktiga och punktliga. Mycket nöjd!

Flyttbolaget i Stockholm

Nioörtsvägen 36, Hägersten
    Ring oss gärna för personlig service!
    Mikael L
    Mikael L: Superbra och seriöst företag, rekommenderas!

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Ida J
    Ida J: Riktigt bra städ företag, levererar bra städning från första dag. Rekommenderar varmt!

JP Godstransport & Flyttservice

Blekingegatan 15G, Stockholm
    Kontakta oss för en offert eller mer info!
    Björn L
    Björn L: Trevliga, smidiga och snabba. Allting fungerade alldeles utmärkt! Väldigt bra pris för tjänsten också.

FlyttGiganten

Grimstagatan 71, Vällingby
    Flyttgiganten - Säker, trygg, välplanerad och professionell service för både företagskunder och privatpersoner
    Jenny K
    Jenny K: Mycket nöjd med valet att anlita FlyttGiganten för min flytt.

Änglarnas Städ

Bogårdsvägen 25, Sköndal
    Änglarnas Städ erbjuder en kvalitativ lösning för privatpersoner och företag som behöver städtjänster. Vi står för en hög servicenivå och sätter alltid dig som kund i fokus! Varmt Välkommen!
    Freja B
    Freja B: Levde upp till alla förväntningar! Smidigt, bra och trevligt!

Flyttfabriken

Vasaloppsv. 88, Hägersten
    Vi är verksamma i hela Stockholm med omnejd. Vi är nog en av de mest prisvärda firmorna i området.
    Patrick B
    Patrick B: Vi är mycket nöjda med Flyttfabriken Patrick

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, Stockholm
    På Rengörare Näslund Hemma jobbar professionell personal med miljöfokus och stor kundnöjdhet. Vi hjälper privatkunder till ett renare hem och mer tid över till annat!
    Marie G
    Marie G: Städning var 14 dag fyra timmar

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Är du intresserad av att ha ett personligt och tryggt samarbete med oss. Och av att kunna komma hem till ett skinande rent hem, som är städat med yttersta omsorg - hör då av dig till oss. Tillsammans...
    Oskar L
    Oskar L: Det här var absolut den bästa städfirma jag anlitat. Både i form av bemötande och kvalitet på själva städningen. Ja, det...

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Anlita oss gärna för att göra era fönster extra fina inför våren och sommaren!
    Louise R
    Louise R: Skönt att komma hem till ett rent hem 😀

Clean Living AB

Marknadsvägen 85, Täby
    Clean Living har nästan 20 års erfarenhet och erbjuder städning till både privatpersoner och företag med 100% nöjd kund garanti och 100% trygghetsgaranti.
    Yvonne E
    Yvonne E: Anlitade clean living för både flyttstädning och flytthjälp. De var punktliga, noggranna, trevliga och hjälpsamma. Rekom...

En Renare Vardag

Storgatan 104 A, Solna
    En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med hög kvalitet till rimligt pris, alltid samma städerska och nöjd kund garanti.
    Therese C
    Therese C: Punktliga och smidig service. Stämningen ingen anmärkning

Städgiganten AB

Franzéngatan 74, Stockholm
    Städgiganten är ett Tryggmärkt företag som erbjuder hushållsnära tjänster samt städtjänster till så väl privatpersoner som företag.
    Christian C
    Christian C: Mycket nöjd med snabbt svar och väl genomfört arbete.

Min Städare Stockholm

TELLUSVÄGEN 43, Vallentuna
    Min Städare Stockholm AB har lång yrkeskompetens och har de senaste 3 åren över 800 kunder. Byggstädning, flyttstädning, kontorsstädning och hemstädning är ett några av tjänsterna som erbjuds.
    Charlotte B
    Charlotte B: Ordning o reda, proffs på att städa. Noggranna o initiativrika. Flexibla med byte av städdagar då det behövs. Alltid sam...

SS-Service

Viltorpsbacken 19, Vällingby
    Martin W
    Martin W: Snabba och noggranna flyttkillar och bra flyttstädning till ett bra pris. Kan verkligen rekommendera.

NLS Flytt

Skarprättarvägen 1A, Järfälla
    Välkommen till Nls Flytt, med hjälp av lång erfarenhet och kunskap i branschen kan vi hjälpa dig med allt kring din flytt; packning, flyttstädning och uppackning etc. Varmt välkommen!
    Anki J
    Anki J: Jag fick bra information och intryck av mitt första samtal med NLS, vi behövde flytt hjälp och NLS kom med fler män och ...

GL Flytt & Städ

Vargvägen 22, Västerhaninge
    Kontakta oss om du vill veta mer om hur GL Flytt & Städ kan hjälpa just dig!
    Johan H
    Johan H: GL Flytt & Städ genomförde uppdraget som bestod utav flytt och städ på ett snabbt, smidigt och tillfredsställande sätt. ...

Viktorijas Service

Augustendalsvägen 19, Nacka strand
    Emma B
    Emma B: Jättebra, snabb kontakt, trevlig städerska och rent. Bra service!
Sida:   1 2 3   Nästa