Alla kategorier Städ Flyttstäd Stockholms län

Flyttstäd i Stockholms län

Att flytta kan vara otroligt roligt, men också stressigt, lite stökigt och ibland till och med lite ångestladdat. För att underlätta flyttprocessen lite finns det massor med företag som jobbar med flyttstäd i Stockholms län, och vi har samlat dem här på Reco.se för att du ska hitta en pålitlig städfirma i närheten!

Klicka vidare för att se flyttstädare i ditt område, men kom ihåg att många företag inte har ett slutet område de jobbar i. Bara för att de är baserade på en viss ort i Stockholmsområdet behöver de alltså inte vara låsta just dit utan du kan vara lite flexibel i ditt letande. Vissa företag hjälper dig inte heller bara med flyttstäd utan och med flytten i sig. Hyra/köp av flyttkartonger, transport mellan bostäder och till och med magasinering av möbler och bohag om du bor temporärt ett tag eller flyttar till en mindre bostad. Kolla vad tidigare kunder sagt om företagens olika tjänster och välj en firma som passar vad du letar efter just nu.

Välj ditt närområde här nedanför eller scrolla ned för att se 25 aktuella flyttstädföretag med bra rekommendationer i Stockholms län!

Orter i Stockholms län

Topp 25 flyttstädare i Stockholms län

Hemfrid

2,037 recos
    Rosenlundsgatan 13, Stockholm
    Hemfrid erbjuder smidig hjälp i vardagen med allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsservice, badrumsstädning, storstädning, fönsterputs och köksstädning till barnpassning.
    Berit E
    Berit E: Hej! Bra bemötande, trevlig personal, bra samarbete. Allt genomfördes punktligt! / Berit Edvinsson

HemMiljö

Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Dan G
    Dan G: Bra hjälp som kom i tid och ett bra utfört arbete

Flyttfirman 4 Ess AB

Götalandsvägen 216, Älvsjö
    Tveka inte att höra av er eller komma förbi vår secondhandbutik!
    Aminata C
    Aminata C: Bra bemötande av personalen och mycket hjälpsam

Starcycle

Bergkällavägen 34, Sollentuna
    Vi är experter på flytt, städ och återvinning!
    Inga B
    Inga B: Väl de hämtade sakerna och Jag blev väl bemöte hälsade tog hand De tog lite extra med sig utan extra kostnad

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Johanna N
    Johanna N: Punktliga, trevliga och noggranna!

FlyttGiganten

Grimstagatan 71, Vällingby
    Flyttgiganten - Säker, trygg, välplanerad och professionell service för både företagskunder och privatpersoner
    Elin L
    Elin L: Jag anlitade flyttgiganten för flytt och flyttstädning och jag är supernöjd! Jag har blivit vänligt bemött från start ti...

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.
    Judith E
    Judith E: Vilket superfint jobb städarna gjorde igår! Verkligen jättenöjd med storstädningen! Tack!!!

Flyttbolaget i Stockholm

Nioörtsvägen 36, Hägersten
    Ring oss gärna för personlig service i din flytt!
    Björn E
    Björn E: Mycket bra flyttfirma med både kunnig och trevlig personal! Rekommenderas varmt.

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Melissa J
    Melissa J: Jätte bra bemötande. Enkel kommunikation genom sms. Utförande var jätte bra och alla produkter är miljömärkta.

CaMa Service Flytt & Städ

Krossgatan 30, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Barbro Ö
    Barbro Ö: Effektiva, vänliga och snabba.

Änglarnas Städ

Bogårdsvägen 25, Sköndal
    Änglarnas Städ erbjuder en kvalitativ lösning för privatpersoner och företag som behöver städtjänster. Vi står för en hög servicenivå och sätter alltid dig som kund i fokus! Varmt Välkommen!
    Patricia G
    Patricia G: allt fungerade bra från tid till klart blev nöjd

JP Godstransport & Flyttservice

Blekingegatan 15G, Stockholm
    Kontakta oss för en offert eller mer info!
    Irma C
    Irma C: Super bra från första kontakten till flytt och faktura. Tack JP flytt

Flyttfabriken

Vasaloppsv. 88, Hägersten
    Vi är verksamma i hela Stockholm med omnejd. Vi är nog en av de mest prisvärda firmorna i området.
    Fredrik A
    Fredrik A: Mycket proffsigt och smidigt, från beställning till betalning efteråt. Vi beställde både flytt och städning, och är lika...

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.
    Loannis K
    Loannis K: Trevlig personal, artig och duktig! Jag rekommenderar de starkt !!

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, Stockholm
    På Rengörare Näslund Hemma jobbar professionell personal med miljöfokus och stor kundnöjdhet. Vi hjälper privatkunder till ett renare hem och mer tid över till annat!
    Greta S
    Greta S: Hej ! Rengörare Näslund utförde en utomordentlig flyttständning åt min mor Greta. De levde upp till förväntningarna!

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Vi erbjuder hushållsnära tjänster samt städning i kontor och butik. Vi är flexibla och vårt mål är att underlätta i din vardag!
    Maria P
    Maria P: “Mycket effektiv och bra städning, trevlig personal och väldigt prisvärt 6 bollar”

Svenska allservicegruppen AB

Ryssviksvägen 2A, Nacka
    Vi hjälper dig med städning och lokalvård samt enklare vård och omsorg i samarbete med Lövholmens Hemtjänst. Välkommen till Svensk Allservice för en enklare vardag!
    Kenneth B
    Kenneth B: Trevligt bemötande i telefon och riktigt fint städat.

SS-Service

Viltorpsbacken 55, Vällingby
    Serviceinriktad personal, effektiva städmetoder och miljömärkta rengöringsmedel, bibehållen kvalitativ städning även över längre tid. Ni kan även lita på oss om ni vill flytta, måla om eller tapetsera...
    Micke A
    Micke A: Bra bemötande, trevlig personal och bra utfört arbete.

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Jamie W
    Jamie W: Smidigt och trevligt upplevelse. Skulle rekommendera till mina vänner.

B&B Städservice AB

Pyramidbacken 6, Kungens kurva
    Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hushållsnära tjänster som strykning, mattpiskning och fönsterputs. Välkommen!
    Mikael Jåfs J
    Mikael Jåfs J: mycket bra trevligt bemötande trevlig personal städningen blev jättebra

Clean Living AB

Marknadsvägen 85, Täby
    Clean Living har nästan 20 års erfarenhet och erbjuder städning till både privatpersoner och företag med 100% nöjd kund garanti och 100% trygghetsgaranti.
    Matilda B
    Matilda B: Anlitade Clean living för flyttstädning. Problem med nyckelhanteringen men städning var väldigt väl genomförd. Det lukta...

Städade Hem

Forumvägen 14, Nacka
    Städade Hem - för en enklare vardag. Teckna ett städabonnemang hos oss idag!
    Kristina I
    Kristina I: Proffsigt, tydligt och trevligt. So far great!

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Vår ambition är att vara Stockholms trevligaste och mest flexibla städbolag!
    Kevin W
    Kevin W: Bra pris och övervägande bra kvalitet. Lite svårt med kommunikationen att förklara syftet med städningen som var inför f...

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Saga Å
    Saga Å: Bra utfört arbete. Köparna blev nöjda och det säger allt.

En Renare Vardag

Storgatan 104 B, Solna
    En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med hög kvalitet till rimligt pris, alltid samma städerska och nöjd kund garanti.
    William S
    William S: Bemötandet från allra första dagen har varit väldigt bra. Medarbetarna har överlag varit trevliga och effektiva. Hitti...
Sida:   1 2 3   Nästa