Totalrent AB

Välkommen till Totalrent AB!

Vi är ett familjeföretag som har varit i städbranschen sedan 2012. Låt oss ta hand om städningen så kan du göra sånt som du tycker är viktigt. Träna, laga mat, hämta och lämna barnen för att sedan ha tid över.

Tjänster: Flyttstädning, hemstädning, byggstädning, fönsterputsning, storstädning, kontorsstädning och mycket mer.

Vi på Totalrent AB underlättar din vardag med städhjälp som gör skillnad. Vi håller det vi lovar och har nöjda kunder som målet i sikte. Vi skräddarsyr den bästa lösningen för dig. Varmt välkommen!

Läs vad 17 kunder tycker om Totalrent AB 2

• 2021-09-15
    Totalrent gjorde en mycket professionell och noggrann flyttstädningen hos mig. Lätt och smidigt att kommunicera med. Jag är mer än nöjd och rekommenderar varmt den här städfirman.
  • 2021-09-10
    Bra städning överlag men lite dammråttor kvar i garderoberna.
  • 2021-09-10
    Väldigt nöjd med städningen och bemötandet!
    2021-09-09
    Vi beställde en storstädning till min mamma . Bostaden blev väldigt rent och min mor hälsar att den inte varit så här ren på länge!
  • Sara M
    skrev om Totalrent AB
    2021-09-08
    Jätte nöjd Jag har prövat antal olika städfirmor och aldrig varit helt nöjd. Men Totalrent städfirma har levererat från första stund och gör ett jätte bra jobb. Det blir ordentligt rent och fräscht 👌
    2021-09-08
    Bokade en flyttstädning och är nöjd med resultatet.
  • 2021-09-07
    The cleaner is experienced , very thorough and prompt. She adapted to my flat on the first visit! This is without a doubt the best company I've ever worked with. Customer support staff - professional, fast and responsive.
  • 2021-09-06
    Supertrevliga och noggranna! Toppklass!
  • 2021-09-06
    5- stjärnor till ett toppen företag. Blir alltid nöjd när städarna är i farten
    2021-09-01
    Blev mycket nöjd med min flyttstädning, riktigt proffsiga och trevlig personal, kan starkt rekommenderas.
  • Olov A
    skrev om Totalrent AB
    2021-08-31
    Snabb och smidig kommunikation med bra bemötande mycket nöjda med utförd tjänst, rent och fräscht, rekommenderas!
    2021-08-31
    Snabb och smidig bokning. Flyttstädningen var perfekt utförd,
    allt var jättebra.
    mvh Anna
  • 2021-08-30
    TL;DR: Det tar väldigt mycket för mig att vara så kritisk men det måste sägas tydligen: Undvik denna "städfirma" som pesten! De moppar bara golvet och allt annat ska du ändå behöva göra själv. 1/5 är redan alltför högt betyg.

Jag letade efter en städfirma att utföra flyttstäd och denna firma hade samarbete med flyttfirman jag anlitade. Jag kollade på Google och firman hade 4.7/5 stjärnor, men med lite fördjupning kan man se att det är nästan endast vänner eller bekanta till ägaren som har betygsatt firman (du som läser får själv bedöma vad detta betyder...).

Tjänsten firman utförde var av så dålig kvalité att det är svårt att beskriva med ord. Jag hade gärna låtit den stora mängden bilder (tagna efter "städningen") tala för sig själv, men det går inte ladda upp bilder på reco, så jag har istället skrivit ett omdöme om denna firma på google, inklusive bilder. Firmas försvar till varför det fanns damm över hela lägenheten efter utförda tjänsten: "vi flyttar inte på några möbler, vi städar bara vad som är uppenbart".

Detta argument bör i sig tala mycket om hur de ser på att städa, men bortsett från det så gjorde de inte ens det de sa (ryamattan var fullt med damm och t.o.m de synliga ytorna hade städarna inte ens rört på, som det syns i bilderna). Hyresägaren utförde kontrollen och hon blev inte alls nöjd, såklart.

Efter jag reklamerade sa städerskan att de kan fixa det men då hade tiden passerat, nya hyresgästen skulle flytta in ett par dagar senare och varken jag eller hyresägaren hade tiden att köra fram och tillbaka så jag var tvungen att göra hela städningen själv.

När hyresägaren kollade om lägenheten sa att nu är det ok för att jag städat den. Firman pratade då med hyresägaren och sa till "vi har pratat med ägaren, allt är fixat och ok!". Jo det är ok för att jag gjorde hela jävla arbetet, och firman gjorde ingenting! Så bortsett från allt annat har de absolut inget problem med att ljuga för dig i ditt ansikte.

Som sagt, undvik denna firma till varje pris. Vilket annat alternativ som helst är säkerligen bättre än dem.
    Hej Emilio,
    Tråkigt att du upplevde att städningen var bristfällig. Vi har en garanti för städning och vi var redo att komma tillbaka direkt när ni ringde, men du sa att du redan har städat själv och att du inte vill betala fakturan!
    Saken är att du beställde flyttstädning men ni hade mycket stora möbler kvar . Vår städerskan vågade inte flytta möblerna eftersom hon är inte så stark, det kan finnas repor på golvet Tyvärr!

Vi vill att våra kunder ska känna sig trygga med sitt val av städföretag och därför erbjuder vi alla våra kunder 100 % nöjd kund garanti.

Om mer information önskas i detta ärende är ni välkomna att kontakta oss på 08-32 02 08 eller info@totalrent.se
    MVH
    2021-04-26
    Jätte nöjd med flytt städningen, så bra bemötande och proffsig service. Kan varmt rekommendera Totalrent.
    Verifierad kundrelation
    Bra jobbat ,kan varmt rekommendera Totalrent AB.
    Verifierad kundrelation
    Städningen utfördes snabbt, flexibelt och utan anmärkning. Kan varmt rekommendera!
    2021-02-22
    Flyttstädningen blev riktigt bra och planeringen fungerade perfekt.