Totalrent AB

Välkommen till Totalrent AB!

Vi är ett familjeföretag som har varit i städbranschen sedan 2012. Låt oss ta hand om städningen så kan du göra sånt som du tycker är viktigt. Träna, laga mat, hämta och lämna barnen för att sedan ha tid över.

Tjänster: Flyttstädning, hemstädning, byggstädning, fönsterputsning, storstädning, kontorsstädning och mycket mer.

Vi på Totalrent AB underlättar din vardag med städhjälp som gör skillnad. Vi håller det vi lovar och har nöjda kunder som målet i sikte. Vi skräddarsyr den bästa lösningen för dig. Varmt välkommen!

Läs vad 107 kunder tycker om Totalrent AB 2

2022-09-28 Verifierad kund
    Bokade ett flyttstäd av totalrent, efter jag kontrollerat så är jag mycket nöjd med resultatet.
    Tack för städningen!
    2022-09-28 Verifierad kund
    Jag är helnöjd men de nya ägarna klagade en aning ! Förstår inte varför!
    Bra bemötande på alla håll!
    Rekommenderar!
    2022-09-26 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Parkering på hotellets baksida. Lugnt område.
    2022-09-17 Verifierad kund
    Använde oss av deras flyttstädningstjänst, överlag bra städat. Kan rekommendera dem.
    Hej Susanne,
    Tack för din feedback! Ha en bra start på veckan och varmt välkommen åter!
    2022-09-11 Verifierad kund
    Rent, i tid med trevlig personal.
    Hej Charlotte,
    Vi är så glada över att du är nöjd med både resultatet och vår personal :). Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Trevlig dag!
    Med vänliga hälsningar
    2022-09-08 Verifierad kund
    Jättebra jobbat!!!! Allt var rent, fint och snabbt!
    Hej Irisa,
    Tack för ditt omdöme! Vad glada vi blir när vi får höra så fina ord! Önskar er en fortsatt fin dag!
    Med vänliga hälsningar
    2022-09-06 Verifierad kund
    Jag är mycket nöjd med Totalrent från första kontakt till slutresultatet. Rekommenderas!
    Hej Fam, Å vad vi blir glada över att höra att du är nöjd med både resultatet och servicen! Stort tack för fint betyg och feedback! Vi önskar dig en fortsatt fin tisdag!
  • 2022-08-25 Spontant omdöme
    Beställde flyttstäd och personen som skulle flytta in var så missnöjd med städningen. Kylskåpet var inte städat och flera andra (självklara, synliga) ytor såsom tv-bänk osv var smutsiga. Totalrent erbjöd att komma tillbaka och städa men personen hade inte möjlighet att vara hemma eller ge nycklar för att det skulle funka. Så tyvärr blev det hela en stor flopp. Så trist när man läst flera bra rescensioner om företaget. Kan tyvärr inte rekommendera er och jag hoppas inte detta händer någon annan. Checklistan med punkter på ytor som ni skulle städa följdes inte.
    Hej Katerina,
    Vi är jätteledsna att du blev inte nöjd på slutet. Vi är inte mer än maniska som kan missa och därför lämnar vi garanti. Vi reagerade på en gång och kontaktade ny ägare som själv valde vilken dag och tid vill hon att vi åtgärda missat. Städerskan var på väg till adressen när den ny ägaren ringde (en timme innan städningen) och avbokade allt! Du bestämde flyttstädning och lägenhet skulle vara töm. Om du ville at vi städa dina möbler då både du beställa en storstädning. Ha en fortsatt fin dag!
  • Sussi J
    2022-08-25 Verifierad kund
    Storstädning av mina föräldrars lägenhet. Toppen fint! Noggranna och snabba. Fönstren är kristallklara. Spisen som ny. Rent och dammfritt. Kommer garanterat anlita igen. Väldigt trevligt gäng som kom och städade. Rekommenderar verkligen detta företag!
    Hej Sussi, Tack så mycket för ditt omdöme och toppbetyget! Underbart att läsa att du blev nöjd med din storstädning och personalens insats. Vi kommer hälsa gänget :)! Ha en fin dag och varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Totalrent AB
    2022-08-22 Verifierad kund
    Bra städat till bra pris.
    Bra och snabbt bemötande
    Hej Anna, Tack så mycket för ditt omdöme och toppbetyget! Jättekul att du är nöjd med vår service. Trevlig fredag och välkommen åter :)
    2022-08-18 Verifierad kund
    Bra resultat som av det vi sett.
    Hej Peter,
    Tack för din fina feedback och betyg! Ha en bra start på veckan och varmt välkommen åter!
    2022-08-17 Verifierad kund
    Toppenbra städning! Kan rekommendera.
    Tack Miriam! Det är kul att höra att vi uppfyller vårt mål! Välkommen åter! Vi önskar dig fin dag!
    2022-08-08 Verifierad kund
    Skinande rent efter er flyttstädning, kunde inte vara mer nöjd! Tack!
    Hej Sara,
    Tack själv :) och stort tack för ditt fina omdöme och toppbetyg! Det gläder oss att du blev nöjd med din flyttstädning. Vi önskar dig en fortsatt fin dag!
    2022-08-08 Verifierad kund
    Listerna va inte rena och bakom dörrarna var det damråttor kvar
    Hej Victor!
    Vi är ledsna att du blev missnöjd på slut resultatet. Vi har garanti på jobbet för att vi är ju inte mer än människor som kan missa ibland :) så det var bara att säga om det var något missat så åtgärdar vi omgående. Trevlig dag!
    2022-08-03 Verifierad kund
    Jag är totalnöjd med Totalstäd!
    Hej Jeff! Vad roligt att höra att du blev nöjd! Stort tack för din recension och för det fina betyget och varmt välkommen tillbaka till oss :) Ha en underbar dag!
    2022-08-01 Verifierad kund
    Väldigt lätta att kommunicera med på mejl. Trevlig personal på plats. Mycket bra utfört arbete.
    Hej Jenny,
    Vad roligt att höra att du är så nöjd med vår service och personalens insats! Tack för toppbetyg! Önskar dig en fin sommar!
    2022-07-30 Verifierad kund
    Bra och tillmötesgående service vid bokning och offertförfrågan följt av en alldeles strålande visningsstädning!!
    Hej Åke,
    Tack så jätte mycket för din recension och toppbetyg, den betyder mycket för oss! Det gläder oss att du blev nöjd med din visningsstädning och upplevelsen av oss. Välkommen åter! Vi önskar dig fin dag!

2022-07-29 Verifierad kund
    Vi beställde flyttstädning från totalrent och den var toppen!
    Hej Anna,
    Tack så mycket för ditt omdöme och toppbetyget! Jättekul att du är nöjd med vår service. Välkommen åter :)
    2022-07-29 Verifierad kund
    Det gick toppenbra, trevlig tjej kom och städade så fint.
    Hej Kazuko,
    Stort tack för ditt fina omdöme och toppbetyg! Det gläder oss att du blev nöjd med personalens insats, din flyttstädning och upplevelsen av oss.
    Vi önskar dig en fortsatt fin dag!
    2022-07-28 Verifierad kund
    Our cleaning lady was amazing. I loved the apartment afterwards.
    Hi Joyce,
    Thank you so much for your review and kind words! We are really happy that your are satisfied with your moving cleaning and our services. Have a nice day!
    Sincerely
    2022-07-23 Verifierad kund
    Bra städning, rent och snyggt, snabbt och effektivt
    Hej Claes,
    Tack så mycket för din fina feedback och toppbetyg! Underbart att läsa att du blev nöjd med din flyttstädning, och personalens insats. Det gläder oss!
    Vi önskar dig en fin dag!
  • Emma Frida Margareta K
    2022-07-20 Verifierad kund
    Kom på utsatt tid och städade utmärkt.
    Hej Emma,
    Tack för det fina betyg du gav oss! Varmt välkommen åter :)!
    2022-07-18 Verifierad kund
    Lätt kommunikation, inga konstigheter.
    Hej Mikaela,
    Tack för din hälsning, så härligt att du är nöjd.
    2022-07-06 Verifierad kund
    Superfint städat, tillmötesgående och trevlig städerska! Underbart efter att haft otur med flyttstädningar med annat företag tidigare.
    Hej Chatrin,
    Det glädje oss verkligen att höra att ni är nöjda ,hoppas vi ser dig igen.
    2022-06-30 Verifierad kund
    Bra bemötande från första kontakt. Har använt mig av Totalrent en gång tidigare så jag visste att de gjorde ett bra jobb.
    Vad roligt att höra att ni har använt Totalrent AB tidigare. Stort tack för ditt förtroende!
    2022-06-09 Verifierad kund
    Kunde tyvärr inte tvätta fönster, fick göra om det själv. Misslyckas man så katastrofalt (alla fönster hade långa märken efter fönsterskrapa eller var flammiga på både in och utsida) litar jag tyvärr inte på att man kan göra bättre gång två, så jag tyckte inte att det var någon idé att försöka få dem att komma och göra om det då det var bara någon dag kvar till lägenhetens nya ägares tillträde.
    Hej Emlie, glaset på fönstren var skadat, vi vågade inte trycka hårt för att det inte skulle gå sönder helt.
    STÄDGARANTI
    Vår speciella Garanti innebär att vi tar hela ansvaret för att städningen blir Godkänd. Är inte den nya hyresgästen/ägaren nöjd kan de kräva att brister och fel skall åtgärdas.
    Ni kunde kan bara säga att ni inte var nöjd med något och vi skulle komma direkt för att fixa det.
    mvh
    2022-06-06 Verifierad kund
    Proffsigt! Vi anlitade företaget för flyttstäd och är väldigt nöjda
    Hej Leo!
    2022-06-06 Verifierad kund
    Low quality job, superficial. Did not fulfill what they promise in the website.
    Hi Emilio,
    I am very sorry to read this comment and that in the end you are not satisfied. We did our best to make you satisfied with cleaning. When you commented on the three dots that need to be cleaned (even if the warranty has expired), we immediately sent a cleaner to erase the three dots, and you told her that everything was great. But anyway, thank you for your support. We strive to learn something new from each customer. Have a nice day!
    Best regards
    2022-06-04 Verifierad kund
    Kom på utsatt tid och städade efter den specifikation som diskuterats
    Hej Ulla,
    2022-06-03 Verifierad kund
    Bra utfört och trevligt bemötand
    Hej Anette och Mats,
    Det är kul att höra att vi uppfyller vårt mål! Tack för er superfina recension! Vi önskar dig en fortsatt fin fredag och en trevlig helg! Varmt välkommen åter :)
    2022-06-03 Verifierad kund
    Bra städning av hyresrätt innan jag lämnade den. Lite vattenfläckar på platsmattan i köket, men i övrigt superfint.
    Hej Jonathan, tack för din feedback och toppbetyg! Det hjälper oss att bli bättre och vi strävar ständigt efter att förbättra oss! Välkommen åter! :)
    2022-05-27 Verifierad kund
    Gick enkelt att boka, trevliga och otroligt duktiga. Supernöjd med resultatet!
    Hej Emma,
    Tack för din superfina recension :)
    2022-05-21 Verifierad kund
    eran personal e mycket bra 13/5 kl 08 va hon på plats ! pga missförstånd med elbolaget så fanns ingen ström ! men hon gjorde ett mycket bra jobb ! stor kram till hon !!!! kommer rekommendera er 👍😁
    Hej Mikael,
    Tusen tack för din recension!
    2022-05-19 Verifierad kund
    Supernöjda, rent och fint, helt enligt förväntningarna!

Rekommenderas!
    Hej Fredrik, Tack för din recension och toppbetyg! Totalrent AB
    2022-05-16 Verifierad kund
    Flyttstädning. Bra bemötande. Lätta att ha att göra med trots krångliga fönster( har inte hört något klagomål från köparen än). Prisvärt. Tack. Monica N
    Tack för det! Det är nöje att kunna hjälpa Er med städningen 💚 Vi försöker alltid vara flexibla och anpassa sig till kundens behöv! Välkommen åter! :)
    2022-05-11 Verifierad kund
    Exakt som man önskar sig!! Kliniskt rent.
    Hej Daniel! Vad roligt att höra att du blev nöjd! Stort tack för din recension och för det fina betyget och varmt välkommen tillbaka till oss :)
    2022-05-09 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande.
    Arbetet utfördes tillfullo
    Jag hade beställt flyttstädning, och antar att det blev godkänt, eftersom fastighetsägaren inte hört av sig.
    Mvh Ing-Marie Sjöberg
    Hej Karin!
    Välkommen åter! :)
    2022-05-02 Verifierad kund
    Mkt bra bemötande. Jättenöjd med flyttstädningen. Rekommenderas!
    Hej Marianne!
    Så härligt att höra att du är nöjd med vår service! Tack för din feedback! Välkommen åter :)
    2022-04-28 Verifierad kund
    Jag upplevde att hela processen från bokning till en
    utförd flyttstädning var enkelt och smidigt.
    Själva städningen var proffesionellt utförd.
    Hej Jan,
    Vi tackar så mycket för din recension! Vår ambition är att alla våra kunder ska vara nöjda :) Varmt välkommen åter!
    2022-04-17 Verifierad kund
    Trevligt bemötande vid telefonkontakt. Jag beställde flyttstäd och förväntade mig ett gott resultat, vilket det också blev.
    Hej Bengt!
    Välkommen åter! :)
    2022-04-11 Verifierad kund
    Bra bemötande och väldigt bra städning!
    Hej Eva,
    Tack för ditt betyg!
    2022-04-09 Verifierad kund
    Bemötandet jag fick var väldigt trevligt /varmt och proffsigt.

totalrent mötte alla mina förväntningar och mer.

jag beställde flyttstäd i samband med min flytt och resultatet var över mina förväntningar.

jag kan starkt rekomendera totalret till alla som vill köpa flyttstäd
    Hej Johan,
    Kul att höra ni är nöjda med städningen .
    Vi är glad att kunna göra den lilla extra för att ni ska slippa stressa under flyttning.
    2022-04-05 Verifierad kund
    Jättebra service och blev riktigt rent! De var snabba på att svara och lätta att få tag på vid bokning och frågor.
    Vid själva städningen så kom tjejen i tid och var supertrevlig. Hon jobbade på hela dagen och det blev verkligen rent. Rekommenderar dem för flyttstädning!
    Hej Sarah,
    2022-04-03 Verifierad kund
    Jätteduktig och vänlig städerska!
    Hej Charlotte,
    Tack för din recension och toppbetyg! Jättekul att läsa att du blev nöjd med din flyttstädning! Vi hälsar Nataliia :) och varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Totalrent AB
  • Gunilla W
    2022-03-31 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande när de kom till vår lägenhet som skulle flyttstäda. Lätt att komma överens, våra förväntningar blev motsvarade.
    Så bra att de som flyttade in sedan, ville veta namnet på företaget för att anlita dem till deras flyttstädning också!
    Hej Gunilla, Det är kul att höra att vi uppfyller vårt mål! Tack för er superfina recension! Vi ser redan fram emot nästa gång ni behöver hjälp med städningen och önskar er varmt välkommen åter :) Med vänlig hälsning Totalrent AB Totalrent AB
    2022-03-26 Verifierad kund
    Flyttstäd som utfördes mycket bra! Bara nöjd.
    Hej Lovisa,
    Tack för toppbetyg och och förtroende! Vi blir nöjda när kunden är nöjd!
    Välkommen åter :)
    2022-03-20 Verifierad kund
    Uppdraget gällde flyttstädning hos min far på ett äldreboende. Den kontakt jag har haft med Totalrent har endast varit via tfn samt mail som har varit trevligt, snabbt och enkelt. Städresultatet har jag fått uppgifter om via boendets personal som tyckte att det var fint och godkänt.
    Hej Christer!
    Tusen tack för din jättefina recension! Det gläder oss att du är nöjd med både resultatet och servicen.
    2022-03-13 Verifierad kund
    Totalt rent, smidigt, korrekt, punktlig service!
    Hej Christian!
    Så härligt att höra att du är nöjd med vår service! Vi blir väldigt glada att du tycker det är fint resultat! Välkommen åter :)
    Kundsupport
    2022-03-10 Verifierad kund
    Allt var perfekt städat, snyggt!
    Hej Lisa! Tack för din feedback! Vi är tacksamma att du är nöjd med tjänster från Totalrent AB. Välkommen åter! :)
    2022-03-03 Verifierad kund
    Allt gick smidigt. Missade nån ventil i badrummet. Men kök och badrum var perfekta! Snabb klockren service från första kontakt till sista check. Hon som städade fattade svenska men lite svårare för att prata svenska, hon sa att hon pluggade på SFI. Mkt trevlig och duktig. Rekommenderas!
    Hej Therese, tack för din feedback och toppbetyg! Det hjälper oss att bli bättre och vi strävar ständigt efter att förbättra oss! Vår ambition är att alla våra kunder ska vara nöjda :) Varmt välkommen åter!