Totalrent AB

Totalrent AB

totalrent.se
  • BadgeFourYears
4.5

Välkommen till Totalrent AB! PROFESSIONELL STÄDHJÄLP - FAST PRIS - OFFERT PÅ BARA NÅGRA MINUTER! Vi är ett familjeföretag som har varit i städbranschen sedan 2012. Låt oss ta hand om städningen så kan du göra sånt som du tycker är viktigt. Träna, laga mat, hämta och lämna barnen för att sedan ha tid över. Tjänster: Flyttstädning,...

295 omdömen om Totalrent AB

Sedan starten hos Reco 2021

Jenny H
Skrev om Totalrent AB

Jag är nöjd helt enkelt, trevligt bemötande väl genomfört arbete 😊

Svar från Totalrent AB

Hej Jenny, Tusen tack för din jättefina recension! Det gläder oss att du är nöjd med både resultatet och servicen🚀⭐️.

Susanna J
Skrev om Totalrent AB

Seröst företag med personal som vet hur man städar ordentligt.

Svar från Totalrent AB

Hej Susanna Tack för ditt fina omdöme och tack för att vi fick städa hos dig. Härligt att du blev nöjd. Allt gött!⭐️

Jakob F
Skrev om Totalrent AB

Klanderfritt bemötande från start till mål. Väl och effektivt utfört arbete. Skinande rent utan anmärkning. Flyttstäd av en 2.a på 60kvm gick som en dans. Bra pris utan dolda påslag. Rekommenderas varmt.

Svar från Totalrent AB

Hej Jakob Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med arbetet ⭐️ Ha en fin dag!

Anna B
Skrev om Totalrent AB

Slutresultatet av flyttstädningen blev säkert bra men personalen stod som mest och rökte och vi fick betala extra avgift för att städningen skulle ta längre tid än beräknat.

Svar från Totalrent AB

Hej Anna,vad roligt att du är nöjd med städning. Vi var tvungna att göra grovstädning istället för flyttstädning så att vi kunde lämna en garanti på vårt arbete, det var därför vi var tvungna att höja priset. En städerska rökte utomhus när hon hade en paus. Vi bestämmer inte hur de spenderar sina raster. Tack för ditt omdöme! Nästa gång siktar vi på en femma!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ha en fin dag!

Gabriele E
Skrev om Totalrent AB

Hej, Jag blev mycket hövligt bemött av alla , både per telefon och fysiskt. Hjälpen med fönsterputsen av 42 fönster gick mycket effektivt och personerna höll tiden exakt när de kom. Arbetet gjordes mycket bra. Mina förväntningar uppfylldes.

Svar från Totalrent AB

Tack Gabriele för ditt omdöme! Nästa gång siktar vi på en femma!⭐️ Ha en fortsatt trevlig torsdag! Med vänliga hälsningar Team Totalrent AB

Pernilla T
Skrev om Totalrent AB

Kvaliteten av flyttstädning väldigt dålig och slarvigt. Inga golv lister torkade, garderober ej städade. Golven dränkta av vatten efter våttorkning. Jag kommer inte att anlita Totalrent igen.

Svar från Totalrent AB

Hej Pernila, Tråkigt att du upplevde att städningen var bristfällig. Vi har en garanti för städning och vi var redo att komma tillbaka direkt när ni ringde, men du sa att du redan har städat själv. Ändå fick ni rabatt på fakturan men uppenbarligen kan du inte vara nöjd 😞. Mvh

Anita D
Skrev om Totalrent AB

Lätta att nå, pålitliga och städningen var perfekt. Det luktade dessutom så gott, inte över parfymerat sött utan friskt!

Svar från Totalrent AB

Hej Anita! Tack för fina ord och din feedback! Önskar dig en en fin dag ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Ewa N
Skrev om Totalrent AB

Rent och snyggt, tycker vi. Vi får höra om några veckor, när lägenhetsägaren kommer tillbaka - om hon har några klagomål. Vi blev också vänligt bemötta, så vi har inga klagomål. Vänligen Ewa

Svar från Totalrent AB

Hej Ewa! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med arbetet!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ha en fin dag!

Sandra W
Skrev om Totalrent AB

Totalrent AB hade vänlig personal men endast en av de som utförde flyttstädningen kunde prata svenska. Flyttstädningen av vår 80 kvm lägenhet utfördes i tid och resultatet blev helt ok. Men det var en del missar här och där som klister kvar efter tejp, inte perfekt avtorkade fönster och andra ytor såsom kylskåp/frys, mycket smuts kvar på balkongen, smuts kvar under badkaret/på kaklet.

Svar från Totalrent AB

Hej Sandrs! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med arbetet. Nästa gång siktar vi på en femma!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ha en fin dag!

Caj A
Skrev om Totalrent AB

Ivana gjorde ett bra jobb med o rengöra min lägenhet, kände mig trygg att lämna över den till nya ägaren

Svar från Totalrent AB

Hej Martha! Tack för fina ord och din feedback! Önskar dig en en fin dag ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Niklas S
Skrev om Totalrent AB

Städningen var ok, men inte jättebra. Det var kvar en stor mängd vatten efter skurning som jag fick torka upp direkt efter städningen. Det var även damm kvar på öppna spisen.

Svar från Totalrent AB

Hej Niklas! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med arbetet. Nästa gång siktar vi på en femma!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ha en fin dag!

Anita F
Skrev om Totalrent AB

Väldigt noggrant städat och speciellt av badrummet.

Svar från Totalrent AB

Hej Anita, Tack för ditt omdöme! Vad glada vi blir när vi får höra så fina ord!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Önskar er en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar

Liselott K
Skrev om Totalrent AB

Hon la ner hela sin själ i städningen.

Hej Liselott! Tack för fina ord och din feedback! Önskar dig en en fin dag ⭐️

Anna J
Skrev om Totalrent AB

Bra service och utmärkt utfört arbete även med fönstren som gamla och inte helt lätt hanterliga Rent och fint trots slitet här och där

Svar från Totalrent AB

Hej Anna, Vi är alltid glada när våra kunder ger oss fem poäng ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️. Så vi tackar dig för ditt positiva omdöme och är glada att vi fick hjälpa dig!🚀

Anna-Karin H
Skrev om Totalrent AB

Rent och fint men med ganska många missar. Skåp och lådor var inte urtorkade trots att det skulle ingå och duschen var inte städad alls.

Svar från Totalrent AB

Hej Anna! Vi är ledsna att du blev missnöjd på slut resultatet. Vi har garanti på jobbet för att vi är ju inte mer än människor som kan missa ibland :) så det var bara att säga om det var något missat så åtgärdar vi omgående. Trevlig dag! MVH

Martha E
Skrev om Totalrent AB

Ni har gjort ett riktigt bra jobb.

Märtha F

Snyggt och rent. Trevligt bemötande

Svar från Totalrent AB

Hej Märtha, Tack så mycket för ditt omdöme och toppbetyget! Jättekul att du är nöjd med vår service! Ha en fin måndag 😊 Med vänliga hälsningar Team Totalrent AB

Susanne G
Skrev om Totalrent AB

Helt okej men använd rengöringsmedel med lite fräsch doft,såg lite ränder på avtorkade ytor efter rengöringsmedel.

Svar från Totalrent AB

Tack Susanne för ditt omdöme! Nästa gång siktar vi på en femma!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ha en fortsatt trevlig dag! Med vänliga hälsningar Team Totalrent AB

Anna O
Skrev om Totalrent AB

Jag tycker allt fungerade utmärkt.

Svar från Totalrent AB

Hej Anna! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med arbetet. Nästa gång siktar vi på en femma!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ha en fin dag!

Madeleine G
Skrev om Totalrent AB

Vänligt bemött, bra städat, men pga trafikproblem blev delar av städningen försenad.

Svar från Totalrent AB

Hej Madeliene! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med arbetet. Nästa gång siktar vi på en femma!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ha en fin dag!

Kleopas G
Skrev om Totalrent AB

Super super duktiga! Varmt rekommenderas! Professionellt bemötande!

Svar från Totalrent AB

Tack Kleopas för ditt fina omdöme, det värmer att läsa att ni är nöjda med oss på Totalrent AB! Välkommen åter och ha bra start på veckan! Med vänliga hälsningar 🌞🌼

Marika B
Skrev om Totalrent AB

Lätt att ha kontakt med. Hjälpsamma vad gällde bokning och önskemål. Lägenheten blev jätteren.

Svar från Totalrent AB

Hej Marika, Tack för ditt fina omdöme och tack för att vi fick städa hos dig. Härligt att du blev nöjd. Allt gött!

Gunnar M
Skrev om Totalrent AB

Det bästa man kan få Verkligen TOTALRENT exemplariskt utfört i varenda liten vrå!!!!!!! TACK!!!! Gunnar&Eva

Svar från Totalrent AB

Hej Gunnar & Eva! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med arbetet ⭐️ Ha en fin dag!

Amanda F
Skrev om Totalrent AB

Hur nöjd som helst! Snabb och bra kontakt via mejl vid bokning. Blev rekommenderad Totalrent av en vän som också hade anlitat Mex flyttfirma som har samarbete med Totalrent. Städpersonalen som kom var proffsig, trevlig och jag blev otroligt nöjd med resultatet! Fantastiskt arbete!

Svar från Totalrent AB

Hej Amanda! Vad roligt att höra att du blev nöjd! Stort tack för din recension och för det fina betyget och varmt välkommen tillbaka till oss :) Med vänlig hälsning Totalrent AB

Siv B
Skrev om Totalrent AB

Perfekt städat, lätt att hålla kontakt.

Svar från Totalrent AB

Hej Siv! Tack för fina ord och din feedback! Önskar dig en en fin dag ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Johan L
Skrev om Totalrent AB

Mycket bra. Det blev rent och de var snabba

Svar från Totalrent AB

Hej Johan! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med arbetet. Nästa gång siktar vi på en femma!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ha en fin dag!

Alex G
Skrev om Totalrent AB

Excellent service in our “flyttstädning”

Svar från Totalrent AB

Hi Alex, Thank you so much for your review and kind words! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ have nice day🚀

Gunnel N
Skrev om Totalrent AB

Städning av lägenhet inför försäljning. Det var mäklaren som ordnade städningen men vi har förstått att det blev ordentligt och fint gjort.

Svar från Totalrent AB

Hej Gunnel, Vi är alltid glada när våra kunder ger oss fem poäng ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️. Så vi tackar dig för ditt positiva omdöme och är glada att vi fick hjälpa dig!🚀

Monica A
Skrev om Totalrent AB

Hej, jag är Iréne, Monicas vän, som hjälpt henne med att få till en visnings städning i lägenheten inför försäljning, Monica, som inte klarar av att delta, har alltså inte sett resultatet, men det har jag och är så nöjd med att vi fått hjälp från er. Tack och vi återkommer ev om vidare städning inför försäljningen. Iréne Knudsen

Svar från Totalrent AB

Hej Monica, Tack för att du tog dig tid och lämnade ett så fint omdöme om oss. Önskar dig en riktigt trevlig dag! 🚀

Ulf H
Skrev om Totalrent AB

Enkel hantering och snabb leverans

Svar från Totalrent AB

Hej Ulf! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med arbetet. Nästa gång siktar vi på en femma!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ha en fin dag!

Andrew Francis Robert B

Friendly cleaners who charge a minimum 3 hours but at very low rates.

Svar från Totalrent AB

Thank you Andrew for your review! Next time we aim for a five!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Have a nice day! 🚀

Daniel A

Mycket proffsigt, mycket rent. 👌

Svar från Totalrent AB

Hej Daniel A, Tack för ditt fina omdöme och tack för att vi fick städa hos dig. Härligt att du blev nöjd. Allt gött!

Constancia J
Skrev om Totalrent AB

Bra jobbat! Inga klagomål på något. Jag är nöjd med det utförda arbetet.

Svar från Totalrent AB

Hej Constancia, Det glädje oss verkligen att höra att du är nöjd ,hoppas vi ser dig igen 🌞. Bra start på veckan! 🚀 mvh

Brita E
Skrev om Totalrent AB

Bra och snabbt bemötande! Rent och fint efter flyttstäd!

Svar från Totalrent AB

Tack Brita för ditt omdöme! Nästa gång siktar vi på en femma!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Ha en fortsatt trevlig dag! Med vänliga hälsningar Team Totalrent AB

Elli L

Jättenöjda med flyttstädningen!!

Svar från Totalrent AB

Hej Elli, Det glädje oss verkligen att höra att du är nöjd ,hoppas vi ser dig igen 🌞. Bra start på veckan! 🚀 mvh

Victor S
Skrev om Totalrent AB

Väldigt bra upplevelse! Proffsigt från start till mål. Trevligt bemötande och rent och snyggt.

Svar från Totalrent AB

Tack Victor för ditt fina omdöme, det värmer att läsa att ni är nöjda med oss på Totalrent AB! Välkommen åter och ha bra start på veckan! Med vänliga hälsningar 🌞🌼

Braca D
Skrev om Totalrent AB

Otroligt proffsig, väldigt tillmötesgående och lätta att arbeta med! Tack för städning

Svar från Totalrent AB

Hej Braca! Tack för fina ord och din feedback! Önskar dig en en fin dag ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Rolf L
Skrev om Totalrent AB

Rent och effektivt kom på överenskommen tid.

Svar från Totalrent AB

Hej Rolf, Det var trevligt att läsa ditt positiva omdöme. Vi tackar för fem poäng och för att du rekommenderar Totalrent AB! Med vänliga hälsningar 😊

Benito T
Skrev om Totalrent AB

Smidigt att boka, dök upp i tid och gjorde ett superjobb

Svar från Totalrent AB

Hej Benito, Tack så mycket för ditt omdöme och toppbetyget! Jättekul att du är nöjd med vår service! Ha en fin måndag 😊 Med vänliga hälsningar Team Totalrent AB

Lena maria elisabeth K

Jag blev chockad över att det bara var en kvinna som skulle flyttstäda hela våningen! Stackars människa! Så tungt!!!! Hon var jättebra o allt blev bra men omänskligt att en ska städa en extra smutsig våning på 114 kvm inkl fönster. När j kom till min nya lägenhet i Gamla Stan var inte fönstren rengjorda. När jag påtalade detta för företaget så de att hon inte nådde på utsidan??? Då får man väl skicka nån som når eller har redskap??? Det var oxå smutsigt under spis osv. Så jag kommer inte anlita dom igen.

Svar från Totalrent AB

Hej Lena, Lägenheten var utmärkt städad förutom fönstren på utsidan. Fönstren öppnas till motsatt sida och städeska ville inte riskera sitt liv för att putsa fönstren! Lägenheten ligger på tredje våningen, det borde du ha sagt i tid så vi kunde skicka lastbilen med hissen. Om du vill kan vi beställa en lastbil med hiss? Om ni inte var nöjd med något borde du bara ha sagt! Vi lämnar alltid städgaranti efter avslutat städ. Vår speciella Garanti innebär att vi tar hela ansvaret för att städningen blir Godkänd. Är inte den...

Yogesh S
Skrev om Totalrent AB

Bra jobbet med stadning.Bra jobbet med stadning.Bra jobbet med stadning.

Svar från Totalrent AB

Tack Yogesh för ditt fina omdöme, det värmer att läsa att ni är nöjda med oss på Totalrent AB! Välkommen åter r 🌞🌼

Peter B
Skrev om Totalrent AB

Riktigt bra firma. Enkla att ha att göra med från beställning till utförd städning. Rekommenderas

Svar från Totalrent AB

Hej Peter, Tack för ditt omdöme! Vad glada vi blir när vi får höra så fina ord!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Önskar er en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar

Donata M
Skrev om Totalrent AB

Väldigt trevligt bemötande och nöjd med resultatet! Skulle rekommendera!

Svar från Totalrent AB

Hej Donata, Det var trevligt att läsa ditt positiva omdöme. Vi tackar för fem poäng och för att du rekommenderar Totalrent AB! Med vänliga hälsningar🤗

Daniela K
Skrev om Totalrent AB

Trevligt och noggrant, väldigt nöjda!

Svar från Totalrent AB

Hej Daniela, . Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Önskar er en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar

Inger G
Skrev om Totalrent AB

trevliga tjejer var hos mig och fixade min flyttstädning. Jag förväntade mej att det skulle bli rent och snyggt. Efter att ha bott i 40 år i lägenheten så finns det alltid mycket att torka, dessutom var det en gammal lägenhet med spegeldörrar och listerlla efter. Men det var så rent och fint överallt. Jag kommer att anlita dem igen någon gån om året i min nya lägenhet. Har också berättat för några väninnor om hur bra det blev. Inger Gustafsson

Svar från Totalrent AB

Hej Inger, Det glädje oss verkligen att höra att du är nöjd ,hoppas vi ser dig igen 🌞. Mvh

Joakim S
Skrev om Totalrent AB

Bra utfört uppdrag och god kommunikation genom hela processen!

Svar från Totalrent AB

Hej Joakim, Tack så mycket för ditt omdöme och toppbetyget! 🚀🚀 Jättekul att du är nöjd med vår service! Med vänliga hälsningar Team Totalrent AB😊

Fereshte B
Skrev om Totalrent AB

Väldigt bra jobbat och är mycket nöjd med städningen

Svar från Totalrent AB

Hej Fereshte, Tack för ditt omdöme! Vad glada vi blir när vi får höra så fina ord!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Önskar er en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar

Maria G
Skrev om Totalrent AB

Jättenöjd med flyttstäd. Punktliga och perfekt service från början till slut.

Svar från Totalrent AB

Hej Maria! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med arbetet ⭐️ Ha en fin dag!

Marianne C
Skrev om Totalrent AB

Kvinnan som städade gjorde det grunligt och fint. Hon jobbade hårt, tog inga raster , bara en kort lunch. Jag blev orolig att hon slet för hårt. Hon gjorde ett utmärkt jobb och jag är mycket nöjd. Hälsningar Marianne Carpelan

Svar från Totalrent AB

Tack Marianne för ditt fina omdöme, det värmer att läsa att ni är nöjda med oss på Totalrent AB! Välkommen åter ! Med vänliga hälsningar🌞🌼

Jessica H
Skrev om Totalrent AB

Duktig tjej som utförde städningen. Mycket punktlig och duktig.

Svar från Totalrent AB

Tack Jessica för ditt fina omdöme, det värmer att läsa att ni är nöjda med oss på Totalrent AB! Välkommen åter och ha bra start på veckan! Med vänliga hälsningar 🌞🌼