Totalrent AB

Totalrent AB

totalrent.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till Totalrent AB! PROFESSIONELL STÄDHJÄLP - FAST PRIS - OFFERT PÅ BARA NÅGRA MINUTER! Vi är ett familjeföretag som har varit i städbranschen sedan 2012. Låt oss ta hand om städningen så kan du göra sånt som du tycker är viktigt. Träna, laga mat, hämta och lämna barnen för att sedan ha tid över. Tjänster: Flyttstädning,...

249 omdömen om Totalrent AB

Sedan starten hos Reco 2021

Fereshte B
Skrev om Totalrent AB

Väldigt bra jobbat och är mycket nöjd med städningen

Svar från Totalrent AB

Hej Fereshte, Tack för ditt omdöme! Vad glada vi blir när vi får höra så fina ord!⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Önskar er en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar

Maria G
Skrev om Totalrent AB

Jättenöjd med flyttstäd. Punktliga och perfekt service från början till slut.

Svar från Totalrent AB

Hej Maria! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med arbetet ⭐️ Ha en fin dag!

Marianne C
Skrev om Totalrent AB

Kvinnan som städade gjorde det grunligt och fint. Hon jobbade hårt, tog inga raster , bara en kort lunch. Jag blev orolig att hon slet för hårt. Hon gjorde ett utmärkt jobb och jag är mycket nöjd. Hälsningar Marianne Carpelan

Svar från Totalrent AB

Tack Marianne för ditt fina omdöme, det värmer att läsa att ni är nöjda med oss på Totalrent AB! Välkommen åter ! Med vänliga hälsningar🌞🌼

Jessica H
Skrev om Totalrent AB

Duktig tjej som utförde städningen. Mycket punktlig och duktig.

Svar från Totalrent AB

Tack Jessica för ditt fina omdöme, det värmer att läsa att ni är nöjda med oss på Totalrent AB! Välkommen åter och ha bra start på veckan! Med vänliga hälsningar 🌞🌼

Gunvor D
Skrev om Totalrent AB

Ledsen, men klienten Gunvor, vars hyreslägenhet er uppdragsgivare flyttstädat, är avliden. Dödsbodelägarna har inte besökt lägenheten efter att städningen utförts. Däremot har fastighetsägaren inspekterat och givit sitt godkännande av utfört arbete. En kort diskussion via mail med er uppdragsgivare ang. påbjuden extremt kort betaltid för arbetet var mycket förstående och positiv. - (Formalia för hantering av fakturor för kostnader i dödsbon kan ibland ta extra tid.. Vi löste problemet positivt tillsammans).. Hälsningar Roland Leek, anhörigt till Gunvor

Svar från Totalrent AB

Hej , lägenheten var superstädad, vi har inte skickat någon påminnelse på den obetalda fakturan och förlängde betalningstiden som du begärde. Betyg 3 från dig 🙄 8 dagar är deadline för betalning, jag vet inte varför du tycker att det är extremt kort tid. Tack för ditt betyg och glad påsk 🐣.

Karl I
Skrev om Totalrent AB

Allt funkade jättebra med nyckel, och städningen blev jättebra. Kommer varmt rekommendera er till vänner.

Svar från Totalrent AB

Hej Karl, Vad härligt att vi överträffade dina förväntningar, magiskt att läsa. Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme ⭐️ Med vänliga hälsningar Team Totalrent AB

Karl H
Skrev om Totalrent AB

Snabba svar och tydligt bemötande Rent och snyggt Bokade visningsstädning och arbetet var noggrant utfört.

Svar från Totalrent AB

Tack Karl för ditt omdöme! Nästa gång siktar vi på en femma!⭐️ Ha en fortsatt trevlig tisdag! Med vänliga hälsningar Team Totalrent AB

Anders H
Skrev om Totalrent AB

Fungerade perfekt! Bra kommunikation och vänligt bemötande

Svar från Totalrent AB

5/5, stort tack Anders🤗 Vi är så glada för att du är så nöjd med hela upplevelsen från bemötande till städningen. Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Ha en fortsatt fin onsdag! Med vänliga hälsningar Team Totalrent AB

Rosa S
Skrev om Totalrent AB

Storstädning. Bemötandet var utmärkt. Eftersom det var första gången jag använde sådan tjänst hade jag inga specifika förväntningar. Jag är nöjd med allt - utom ett fönster. Kommer nog att anlita Totalrent igen.

Svar från Totalrent AB

Tack Rosa för ditt omdöme! Nästa gång siktar vi på en femma!⭐️ Ha en utmärkt måndag och en bra start på veckan!

Ludvig L
Skrev om Totalrent AB

Effektivt, rent och snyggt! Jättetrevliga att ha att göra med.

Svar från Totalrent AB

Hej Ludvig, Det glädje oss verkligen att höra att du är nöjd ,hoppas vi ser dig igen 🌞. Bra start på veckan! 🚀 mvh

David L
Skrev om Totalrent AB

Bokade flyttstädning. Bra kommunikation och bra städning.

Svar från Totalrent AB

Hej David, Vad härligt att vi överträffade dina förväntningar, magiskt att läsa. Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme ⭐️

Malin W
Skrev om Totalrent AB

Jag har anlitat Totalrent för flyttstäd två gånger, otroligt professionella, snabb och enkla att ha att göra med.

Svar från Totalrent AB

Tack Malin för ditt fina omdöme, det värmer att läsa att ni är nöjda med oss på Totalrent AB! Välkommen åter och ha bra start på veckan! Med vänliga hälsningar 🌞🌼

Gunnar L
Skrev om Totalrent AB

Snabbt rent och enkelt. Kombinationen med Mex flytt gick som man önskar. Riktigt bra. 5 plus

Svar från Totalrent AB

5/5, stort tack Gunnar ♥ Vi är så glada för att du är nöjd med hela upplevelsen Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme på Reco 🙂

Bertha T
Skrev om Totalrent AB

Tack för ett väl utfört arbete!

Svar från Totalrent AB

Tack Bertha för ditt omdöme! Jättekul att du är nöjd med vår service, nästa gång siktar vi på en femma!⭐️🌸

Lazar V
Skrev om Totalrent AB

Grym service och trevligt bemötande, Vi är jättenöjda!

Hej Lazar! Tack för fina ord och din feedback! Önskar dig en en fin dag ⭐️

Emma S
Skrev om Totalrent AB

Effektiva och noggranna. Jag är nöjd’

Svar från Totalrent AB

Hej Emma, Å vad vi blir glada över att höra att du är nöjd ! 😀 Stort tack för fint betyg och feedback! Vi önskar dig en bra start på veckan!🚀 Välkommen åter! Med vänlig hälsning

Jeff G

Bra städat! 77 kvm klar på ca 6 h. //J

Svar från Totalrent AB

Hej Jeff, Tack så mycket för ditt omdöme och toppbetyget! Jättekul att du är nöjd med vår service! Ha en bra start på veckan 🚀

Jan S
Skrev om Totalrent AB

Mycket trevliga och hjälpsamma!

Svar från Totalrent AB

Hej Jan, Tack så mycket för ditt omdöme och toppbetyget! Underbart att läsa att du blev nöjd med din städning 😊 mvh

Emelie G
Skrev om Totalrent AB

Toppenbra flyttstädning, rent och fint i alla hörn och kanter.

Svar från Totalrent AB

Tack Emelie för ditt omdöme! Nästa gång siktar vi på en femma!⭐️

Magnus M
Skrev om Totalrent AB

Det var väldigt rent och fint efter städningen.

Svar från Totalrent AB

Vi är glada att du är nöjd med städningen. Antar att de tre stjärnorna kom vid fel tryck! 😃 ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Fanny B
Skrev om Totalrent AB

Personalen var väldigt trevlig och proffsig. Jag förväntade mig en normal städning och fick ett noggrant arbete där varje hörn blev skinande rent. Om jag skulle flytta till en bostad i framtiden vill jag gärna att ni har gjort flyttstädningen. Då vet jag att jag får en fräsch och ren bostad.

Svar från Totalrent AB

Hej Fanny, Vad härligt att att att vi överträffade dina förväntningar, magiskt att läsa. Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme ⭐️ Mvh

Klara B
Skrev om Totalrent AB

Tyvärr var städningen riktigt dålig och de fick städa om direkt, det tog mycket längre tid än uppskattat och städerskan från början hade inte en bra attityd. Det löste sig såklart och arbetsledaren var väldigt bra och såg till att städningen blev av.

Svar från Totalrent AB

Tack Klara för ditt omdöme! Nästa gång siktar vi på en femma!⭐️ Den första städerskan var ny och därför skickad vi en till städerskan som ska kolla om allt gick bra. Det är viktigast för oss att du var nöjd med städningen på slutet. Vi är ledsna att städningen tog halv timme mer än du trodde den ska ta. Ha en fortsatt trevlig fredag!

Josefine S
Skrev om Totalrent AB

Städningen var toppenbra. Finns inget att klaga på, rent, fint, punktliga och gick smidigt och snabbt.

Svar från Totalrent AB

Hej Josefine, Tack så mycket för ditt omdöme och toppbetyget! Jättekul att du är nöjd med vår service! Ha en fin fredag :) Med vänliga hälsningar Team Totalrent AB

Brian B
Skrev om Totalrent AB

Superb service hela vägen, jag är nöjd med hela processen. Kan varmt reekommenderas!

HejBrian! Tack för ditt omdöme och din feedback ⭐️

Anne B
Skrev om Totalrent AB

Anlitade Totaltent för flyttstädning. Blev mycket nöjd med resultatet.

Svar från Totalrent AB

Hej Anne, Vad härligt att att att vi överträffade dina förväntningar, magiskt att läsa. Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme ⭐️

Carl S
Skrev om Totalrent AB

Superbra kommunikation, och den mest välstädade lägenhet jag nånsin sett! Lägenheten var som i nyskick. Fantastiskt bra jobbat, stort tack!!!

Svar från Totalrent AB

5/5, stort tack Carl ♥ Vi är så glada för att du är så nöjd med hela upplevelsen från bemötande till städningen. Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Ha en fortsatt fin tisdag! Med vänliga hälsningar Team Totalrent AB

Mateja B
Skrev om Totalrent AB

Bra bemötande och bra utförda städning. Kan rekommenderas

Svar från Totalrent AB

Hej Mateja, Vi är glada över att du är nöjd med både resultatet och servicen! Stort tack för fint betyg och feedback! Ha en trevlig måndag och varmt välkommen åter :) Med vänlig hälsning

Nina C
Skrev om Totalrent AB

Har anlitat dem för flyttstäd. Gjorde en väldigt bra och noggrann städning . Lite minus för att de inte kunde svenska så bra men själva arbetet är väl utfört.

Svar från Totalrent AB

Hej Nina, Det är kul att höra att vi uppfyller vårt mål! Tack för er superfina recension! Vi önskar dig en fortsatt fin dag! Varmt välkommen åter :)

Ralph H
Skrev om Totalrent AB

Bra bemött, körde ut matr dagen innan. Vad jag kan se en bra flyttstädningen till ett bra pris. Nöjd Raffe

Svar från Totalrent AB

Hej Ralph! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd med utförandet ⭐️ Ha en fantastisk dag!

Rodi C
Skrev om Totalrent AB

Otroligt tacksam för Totalrent! De svarade direkt på mina e-mail och jag fick tid väldigt snabbt. De var punktliga och professionella. Jag är mycket nöjd med resultatet och kommer fortsätta använda deras tjänster vid behov.

Svar från Totalrent AB

Hej Rodi, Tack för ditt omdöme! Vad glada vi blir när vi får höra så fina ord! Önskar er en fortsatt fin dag! Med vänliga hälsningar

Eva S
Skrev om Totalrent AB

Jag har bara plus att säga. Rent, snyggt, bra på alla sätt och vis. Enkla att kommunicera med innan för att känna sig trygg i utförandet.

Svar från Totalrent AB

5/5, stort tack Eva ♥ Vi är så glada för att du är så nöjd med hela upplevelsen från bemötande till städningen. Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Ha en fortsatt fin torsdag! Med vänliga hälsningar Team Totalrent AB

Carl H

Bra, snabbt, noggrant. Fint resultat

Svar från Totalrent AB

Hej Carl, Tack för ditt fina omdöme och din feedback! Välkommen åter! Med vänliga hälsningar Team Totalrent AB

Malin A
Skrev om Totalrent AB

Mycket trevligt bemötande, snabba återkopplingar och bra information. Flyttstädningen var vi mycket nöjda med, både säljare och även köpare.

Svar från Totalrent AB

5/5, stort tack Malin ♥ Vi är så glada för att du är nöjd med hela upplevelsen från bemötande till städningen. Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Trevlig fredag!

Timothy O
Skrev om Totalrent AB

Jättebra städresultat. Minus en stjärna för att man bara skickade en person för att städa 64 kvm, vilket gjorde att det tog mycket längre tid än jag hade räknat med. (Jag anlitade TotalRent för att städa samma kvadratmeteryta för ett par år sedan och de skickade flera personer.)

Svar från Totalrent AB

Tack Timothy för ditt omdöme! Nästa gång siktar vi på en femma!⭐️ Städerskan ville gå ensam ibland när det är inte så stor lägenhet. Nästa gång är det bara att säga att ni vill ha en snabbare städning gjord. Ha en fortsatt trevlig fredag!

Katarina Margareta Linnéa S

Proffsigt från början till slut. Vi är jättenöjda med flyttstädningen.

Totalrent AB gillar detta
Svar från Totalrent AB

Hej Katarina, Vad härligt att att att vi överträffade dina förväntningar, magiskt att läsa. Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme ⭐️

Hans-Christian Peder H

Bra service och kommunikation från både städare och administration. Nöjd med resultatet av städningen

Svar från Totalrent AB

5/5, stort tack Peder ♥ Vi är så glada för att du är nöjd med hela upplevelsen från bemötande till städningen. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme på Reco

Therese C
Skrev om Totalrent AB

Trevlig personal och bra service! Blev väldigt nöjd med städet.

Svar från Totalrent AB

5/5, stort tack Therese ♥ Vi är så glada för att du är nöjd med hela upplevelsen från bemötande till städningen. Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Trevlig dag!

Iris S
Skrev om Totalrent AB

Trevligt bemötande särskilt av städaren men även av administrationen

Hej Iris! Tack för fina ord och din feedback! Önskar dig en en fin dag,

Jennifer-Denisé H

Proffsigt, rent och till ett bra pris

Svar från Totalrent AB

Tack Jennifer för ditt omdöme! Nästa gång siktar vi på en femma!⭐️ Ha en fortsatt trevlig tisdag!

Marie N
Skrev om Totalrent AB

Beställde flyttstäd av Totalrent. Lätt att få kontakt med företaget o snabb återkoppling. Städarna gjorde ett bra jobb med min ganska smutsiga lägenhet. Rekommenderas!

Svar från Totalrent AB

Hej Marie! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är 100% nöjd med städningen ⭐️ Ha en fin dag!

Thomas E
Skrev om Totalrent AB

Jag använde Totalrent till flyttstäd, jag har inget att klaga på, rent och fint resultat.

Svar från Totalrent AB

Hej Thomas, Tack så mycket för ditt omdöme och toppbetyget! Jättekul att du är nöjd med vår service! Ha en bra start på veckan :) Med vänliga hälsningar

Elisabeth K
Skrev om Totalrent AB

SÅ nöjda! Motsvarade alla våra förväntningar på vår flyttstädning, noggranna, effektiva, snabba. Har inget att klaga på. Kan varmt rekommendera! Elisabeth och Hasse

Svar från Totalrent AB

Hej Elisabeth! Tack för din fantastiska recension! Det gläder oss verkligen att höra att du är nöjd med våra tjänster och att vi har kunnat uppfylla dina förväntningar.

Ronja K
Skrev om Totalrent AB

Smidig bokning och de som köpte lägenheten fick snabbt hjälp med det de ansåg behövde åtgärdas efter städningen.

Tack Ronja för din fina kommentar! Önskar dig en fin dag, Med vänlig hälsning,

Vesna L
Skrev om Totalrent AB

Mycket duktig personal, snabba, effektiva och trevliga tjejer. De lyssnade noga på mina önskemål. Det blev den bästa flyttstädningen och jag har ändå flyttat ett par gånger. Jag kommer definitivt att anlita Totalrent igen och även rekommendera företaget till mina vänner!

Tack Vesna för fin recention! Med vänlig hälsning, team Totalrent AB

Elsa O
Skrev om Totalrent AB

Tycker att de städade jättebra. Anser mig själv rätt kräsen vad gäller städning men de levde upp till mina förväntningar. Anlitar igen.

Hej Elsa! Tack för fina ord. Önskar dig en en fin dag,

Per N
Skrev om Totalrent AB

Flytten gick smidigt och personalen var trevlig. Till ett rimligt pris.

Svar från Totalrent AB

Hej Per! Vad roligt att höra att du är så nöjd med våra tjänster! Önskar dig en fin veckan mvh

Liv E
Skrev om Totalrent AB

Smidigt och gott resultat. Supernöjd!

Svar från Totalrent AB

Hej Liv! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Med vänliga hälsningar Team Totalrent AB

Alanna H
Skrev om Totalrent AB

Great, fast communication and flexibility. They were easy to get in contact with and did a phenomenal job of cleaning my apartment prior to moving. In fact, I’ve already booked them again for another cleaning! :)

Svar från Totalrent AB

Hi Alanna, Thank you so much for your review and kind words! We are really happy that your are satisfied with your moving cleaning and our services. It's so nice to hear we're meeting our goal! Thank you very much for your nice recommendation and we will make you satisfied again! :) Have a nice day! Sincerely Totalrent AB

Jack J
Skrev om Totalrent AB

Trevlig service från offert till avslutad tjänst.

Svar från Totalrent AB

5/5, stort tack Jack ♥ Vi är så glada för att du är nöjd med hela upplevelsen från bemötande till städningen. Får jag tipsa om ett kanon erbjudande vi har nu. Vid nästa bokning får du15% rabatt! ⭐️ Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme på Reco

Eduardo Jr A
Skrev om Totalrent AB

They did a great job in cleaning the apartment. The entire cleaning process was very thorough and meticulous. After performing the work, the apartment was very clean and almost spotless from dirt. At first I thought I was going to have a terrible experience because their cleaning crew were late by almost an hour. This was the only negative experience I had. Good thing I considered this as a minor setback from their service. Not sure if it was other customer. But overall 4/5 rating.

Svar från Totalrent AB

Hi Eduardo, Thank you so much for your review and kind words! We are really sorry to keep you waiting because the staff's car broke down. But we are really happy that your are satisfied with your moving cleaning and our services. Have a nice day! Sincerely Totalrent AB