Kontorsstädning i Stockholm

18 rekommenderade kontorsstädare i Stockholm

En ren och fräsch kontorsmiljö kan vara A och O för produktiviteten på firman. Om de anställda hela tiden fastnar i argument kring vems tur det egentligen var att plocka ur diskmaskinen, tömma soptunnorna eller vattna blommorna tar det viktig arbetstid i anspråk. Låt proffsen sköta kontorsstädningen åt ditt företag i Stockholm!

Det finns en hel djungel av proffsiga och erfarna städfirmor i Stockholm. Dessutom utför många av firmorna som jobbar med just kontorsstädning även tjänster relaterade till andra delar på ditt kontor. Fylla på kontorsmaterial, se till att det finns kaffe och frukt etc. är tjänster som du kan få från många kontorsstädare.

Läs mer »

HemMiljö

Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Birgitta P
    Birgitta P: Det blev otroligt rent och fint! Professionell och noggrann personal som jag gärna anlitar igen.

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Caroline F
    Caroline F: Bra service o trevligt bemötande. Nöjd!

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Mikael A
    Mikael A: Fantastiskt bra flyttstädning - ger allra högsta rekommendationer!

CaMa Service Flytt & Städ

Krossgatan 30, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Johanna B
    Johanna B: Pålitliga, försiktiga och punktliga. Mycket nöjd!

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Ida J
    Ida J: Riktigt bra städ företag, levererar bra städning från första dag. Rekommenderar varmt!

Änglarnas Städ

Bogårdsvägen 25, Sköndal
    Änglarnas Städ erbjuder en kvalitativ lösning för privatpersoner och företag som behöver städtjänster. Vi står för en hög servicenivå och sätter alltid dig som kund i fokus! Varmt Välkommen!
    Freja B
    Freja B: Levde upp till alla förväntningar! Smidigt, bra och trevligt!

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Anlita oss gärna för att göra era fönster extra fina inför våren och sommaren!
    Louise R
    Louise R: Skönt att komma hem till ett rent hem 😀

FE Städ & Bygg

, Bandhagen
    Mathias H
    Mathias H: Anlitade FE städ för tapetsering och sättande av lister. Kan rekommendera företaget varmt! Väldigt serviceinriktade hant...

Clean Quality i Sverige AB

Öregrundsgatan 3, Stockholm
    Vi tillhandahåller alla branschens städtjänster. Välkommen att kontakta oss om du har frågor eller vill få en offert!
    Marie Anette L
    Marie Anette L: Rekommenderar varmt Clean Quality, mycket bra.

Abiecare

BOX 3013, Enskede
    Abiecare AB är städföretaget med erfarenhet inom både hemstädning och städning av arbetsplatser. Med fokus på kundnöjdhet och miljö städar de med omsorg!
    Carl L
    Carl L: Bra och pinky logs. Lätta att kommunicera med, snabba på mail. Inte skinande rent golv men absolut bra flyttstädning.

Sitora Gruppen

Sorterargatan 12, Vällingby
    Eva M
    Eva M: Flytthjälp av två killar som kämpade hårt en hel dag Vi är inget annat än nöjda Hemstädning funkar bra! Kommer på ti...

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Marianne L
    Marianne L: Mycket trevligt bemötande. Försökte allt för att vår flytt skulle bli så smidig som möjligt. Den tjänst vi köpte var fl...

Andersson & Johansson AB

Pontonjärgatan 28, Stockholm
    Andersson & Johansson AB - Ett städföretag som gör det lilla extra
    anders b
    anders b: Mycket bra bemötande och resultat

Rut-service i Sverige

Lyckselevägen 134, Vällingby
    Ella-kari N
    Ella-kari N: Trevligt bemötande allt igenom. Företaget kom med kort varsel och genomförde en utmärkt städning.

Viklunds Städ i Sverige AB

Sankt Eriksgatan 99, Stockholm
    Få en lite lättare vardag genom att lämna över ansvaret för städning av hem eller kontor till oss på Viklunds Städ!
    Gunilla N
    Gunilla N: Noggrann och kunnig personal som tar stort ansvar för deras levererade tjänst. Vi anlitade Viklunds Städ för storstädnin...

Marisas Städ- och Hemservice

Rädisvägen 27, Hässelby
    Eva-Charlott
    Eva-Charlott: När Marissa kommer får man alltid ett stort leende och man känner sig alltid trygg att lämna ens hem i hennes ansvar.

Katerinas Städ & Bygg

Eggegrundsvägen 11, Johanneshov
    Alexander W
    Alexander W: Helt ok, skulle gärna kunna öka graden av noggrannhet

Stex Städexperten

Kungsklippan 17 B, Stockholm
    Stex Städexperten KB erbjuder en helhetslösning inom lokalvård och strävar ständigt efter att uppfylla och helst överträffa dina krav. Vår affärsidé bygger på att erbjuda företag mycket prisvärd lokal...
    Helen V
    Helen V: Pålitliga och grundliga städtjänster, jättetrevlig personal!
Sida:   1
Områden i Stockholm
Farsta  (1 st)
Norrmalm  (1 st)
Södermalm  (1 st)

Kontorsstädning i Stockholm

Här på Reco.se har vi listat rekommenderad och aktuell kontorsstädning i Stockholm för att du ska kunna hitta någon du litar på och som sköter ditt kontor exemplariskt, så att ni kan lägga tid på er verksamhet!