GK Facility Service

Slakthusgatan 15, 121 62 Johanneshov — Visa karta

GK Facility Service har lång erfarenhet av all sorts uppdrag inom städ och trädgårdsarbeten. Vi levererar tjänster till privatpersoner, små, medelstora och stora företag.

Eftersom vi har en bred kundkrets med varierande behov är vi lyhörda inför varje uppdragsgivares enskilda önskemål och därefter skräddarsy samt uppfylla dessa behov.

Idag erbjuder vi flertalet standardavtal där uppdragsgivaren kan snabbt se vad som erbjuds och utan tidsspillan bocka av det som behövs. Vi skräddarsyr också offert som är lämpade efter Era önskemål.

Vi växer ständigt tack vare goda referenser från nöjda uppdragsgivare. Bland dessa referenser finns Svensk Fastighetsförmedling, Skandiamäklarna och Svenska Mäklarhuset presenterade.

Vår önskan är att skapa ett långt och varaktigt samarbete med våra uppdragsgivare där vi erbjuder kvalitet, trygghet, professionalitet och flexibilitet.

100 % Nöjdkundgaranti

GK Facility Service utvecklas ständigt utan att tappa fokus på kärnan som utgör och ger näring till hela verksamheten; Att alltid arbeta efter kundens önskemål och erbjuda den kvalitetsservice våra uppdragsgivare önskar.

Vi har utarbetat en KVALITETSSÄKRINGSPLAN som ger uppdragsgivaren trygghet och delaktighet hela vägen. Kvalitetssäkringsplanen ger också oss möjligheten att bibehålla och höja standarden av servicenivån och kvalitén på samtliga tjänster. Kvalitetssäkringsplanen presenteras vid offertförfrågan och följs upp av våra arbetsledare.

Förutom Kvalitetssäkringsplanen har vi även full försäkring ifall någon oönskad skada uppstår.

Vi jobbar miljömedvetet och är måna om att använda metoder som värnar om miljön. Vår personal genomgår utbildningar för att vara uppdaterade och lära sig om nya arbetsmetoder.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 78 kunder tycker om GK Facility Service

• Helene A

2019-04-14

Helene A skrev om GK Facility Service
    Snabba, duktiga och trevliga! Läs mer
  • 2019-03-29

Hans G skrev om GK Facility Service
    Jag är nöjd med det hela från början till slut och kommer att använda dem igen Läs mer
    2019-04-12 GK Facility Service G svarar Hans G
    Tack snälla Hans för din positiva feedback!!
  • 2019-03-28

Joanna T skrev om GK Facility Service
    Jag anlitade GK Facilty Service för flytt- och städ för min försäljning. Har anlitat dom flera gånger tidigare och är alltid lika nöjd. Dom är trevliga, punktliga, löser allt efter önskemål, varsamma med möbler och noggranna. Dom bokar även in städbesiktning med köparen, det kallar jag god service 🌟 Ni behöver inte tveka på att anlita detta företag! Läs mer
    2019-03-28 GK Facility Service G svarar Joanna T
    Tack för din positiva feedback Joanna, Stort tack för tiden du tagit för att berätta din upplevelse så utförligt.😍😍😍
  • 2019-03-23

Anna R skrev om GK Facility Service
    Bra bemötande och väl utfört arbete med flytt och flyttstädning. Läs mer
    2019-03-28 GK Facility Service G svarar Anna R
    Tack snälla Anna för din positiva feedback!
  • 2019-03-11

Bengt K skrev om GK Facility Service
    Snabb och effektiv flytt med god fleibilitet Läs mer
    2019-03-28 GK Facility Service G svarar Bengt K
    Tack snälla Bengt för din positiva feedback och stort tack för förtroendet!
  • 2019-03-06

Ragnar A skrev om GK Facility Service
    Mycket bra jobb även denna gång. Läs mer
    2019-03-06 GK Facility Service G svarar Ragnar A
    Tack för din positiva feedback Ragnar!
  • Jannica J

2019-03-02

Jannica J skrev om GK Facility Service
    Jag har anlitat GK Facility Service för flytt och hemstädning.
    Jag är supernöjd med service och resultat.
    När jag ringer till företaget för att boka in en tjänst. Får man prata med Linda som är en super trevlig tjej. Alltid lika trevlig och serviceinriktad. Varje gång jag köpt en tjänst kommer offert samma dag eller dagen efter. Snabbt och enkelt! Tack för bra service och resultat. Allt bra från början till slut. Jag rekommenderar GK för flyttstäd, hemstäd och flytthjälp! Läs mer
    2019-03-06 GK Facility Service G svarar Jannica J
    Tack snälla Jannica för din positiva feedback och stort tack för förtroendet!
  • 2019-02-11

Maria W skrev om GK Facility Service
    Anlitade flyttservice. De var punktliga, noggranna och försiktiga med ömtåliga saker. Är mycket nöjd! Läs mer
    2019-02-12 GK Facility Service G svarar Maria W
    Tack snälla Maria för din positiva feedback och stort tack för förtroendet!
    GK Facility Service G, GK Facility Service G gillar detta
  • 2019-02-08

Kevin T skrev om GK Facility Service
    Använde flyttjänsten, killarna var jätteduktiga, nogranna och snabba! Det tog bara 4 timmar allt som allt.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-02-12 GK Facility Service G svarar Kevin T
    Tack för din positiva feedback Kevin!
  • 2019-01-30

Fredrik A skrev om GK Facility Service
    Bra städning och mycket smidig flytt. Det var bra service och ett bra upplägg. Vi kommer att anlita GK Facility service igen Läs mer
    2019-01-30 GK Facility Service G svarar Fredrik A
    Tack snälla Fredrik för din positiva feedback och stort tack för förtroendet!
  • 2019-01-28

Maria B skrev om GK Facility Service
    Trevlig o tydligt bemött. Allt korrekt. Läs mer
  • 2019-01-28

Ing-Marie M skrev om GK Facility Service
    Vi hade flytthjälp av 3 fantastiska, trevliga och snabba män. Jätteduktiga. Vi är supernöjda. Läs mer
  • 2019-01-15

Jan L skrev om GK Facility Service
    Flyttkillarna gjorde ett superjob och var glada och trevliga.

Städarna träffade jag inte men det var skinande rent. Läs mer
    2019-01-30 GK Facility Service G svarar Jan L
    Tack snälla Jan för din positiva feedback och stort tack för förtroendet!
  • 2018-11-27

Surayya E skrev om GK Facility Service
    Trevliga med gott kundbemötande och lyhördhet. Mycket förtroendegivande och toppen resultat. Verkligen prisvärda! Kan starkt rekommendera GK Facility! :) Läs mer
    2019-01-30 GK Facility Service G svarar Surayya E
    Tack för din positiva feedback Surayya!
  • Mikael S

2018-10-26

Mikael S skrev om GK Facility Service
    När man vattnar parkett så e man på fel jobb. Läs mer
  • 2018-10-25

Maria H skrev om GK Facility Service
    Jättebra på alla sätt! Rekomenderas verkligen! Läs mer
    2018-10-26 GK Facility Service G svarar Maria H
    Tack för din positiva feedback Maria!
  • 2018-10-24

Ted Strand S skrev om GK Facility Service
    Väldigt samarbetsvilliga och försiktiga med våra saker. Läs mer
    2018-10-26 GK Facility Service G svarar Ted Strand S
    Tack snälla för din positiva feedback Ted!
  • 2018-10-20

Ane Lind N skrev om GK Facility Service
    Tack för ett väl utfört arbete med att städa vår lägenhet! Läs mer
    2018-10-22 GK Facility Service G svarar Ane Lind N
    Stort tack för din positiva feedback Ane!
  • 2018-10-18

Anette W skrev om GK Facility Service
    Mkt bra killar som flyttade våra grejor.
    Kämpade med växter och annat. Läs mer
    2018-10-19 GK Facility Service G svarar Anette W
    Tack snälla Anette för din positiva feedback!
  • 2018-10-17

Anders C skrev om GK Facility Service
    Utmärkt jobb fr flyttkillarna. Däremot viss slarv vid städning. Totalt sett bra. Läs mer
    2018-10-18 GK Facility Service G svarar Anders C
    Tack för din positiva feedback Anders, Stort tack för dina synpunkter och tiden du tagit för att berätta din upplevelse så utförligt.
  • 2018-09-10

Caroline D skrev om GK Facility Service
    Med GK Facility får man bra bemötande, bra priser och ett snabbt och proffsigt flyttlag! Läs mer
    2018-10-17 GK Facility Service G svarar Caroline D
    Tack för din positiva feedback Caroline!
  • 2018-05-15

Ingela L skrev om GK Facility Service
    GK facility har vi anlitat i fyra år regelbundet för hemstädning och är mycket nöjda! De har ett professionellt bemötande samtidigt som de är personliga och trevliga. De är flexibla, lyhörda, lösningsinriktade och pålitliga. Städningen utförs till belåtenhet och om anmärkning finns så tar de till sig och rättar till till nästa gång. Vi kan varmt rekommendera dem!
    Ingela P L Läs mer
    2018-10-17 GK Facility Service G svarar Ingela L
    Tack snälla Ingela för din positiva feedback och stort tack för förtroendet!
  • 2018-02-16

Jessica S skrev om GK Facility Service
    Killarna som hjälpte oss med vår flytt var glada, positiva och varsamma med vårt bohag. Jag kan varmt rekommendera dom! Läs mer
  • 2018-02-15

Peter J skrev om GK Facility Service
    Tillmötesgående och flexibla på alla nivåer. Använde både flytthjälp, flyttstädning och byggstädning. Samtliga tjänster var väl genomförda och levde upp till förväntningarna. Läs mer

Fredrik M skrev om GK Facility Service
    Jag har fått hjälp med flytt och flyttstädning. Flyttkillarna var mycket trevliga, hjälpsamma och flexibla samt snabba. Flyttstädningen var också mycket bra och dessutom fick den som flyttade in expektera städningen innan. De har verkligen överträffat min förväntan. Det trevliga bemötandet från alla var också helt suveränt. Läs mer

Pernilla B skrev om GK Facility Service
    varit jätte nöjd , då jag anlitata flyttstäd , ni har varit väldigt flexibla då jag i sista minut ändrade städ dag då den nya köparen flyttade in senare .. snabb återkoppling i allt bara väldigt nöjd dock har jag inte en aning om hur städningen utfördes . Läs mer

Maria J skrev om GK Facility Service
    Väldigt nöjd med flytthjälpen! Lyhörda och hjälpsamma. Läs mer
  • Josefine H

2018-02-13

Josefine H skrev om GK Facility Service
    Supersmidigt! Det var väldigt enkelt och smidigt att få hjälp av GK Facility Service. Jag är mer än nöjd. Läs mer

Agneta H skrev om GK Facility Service
    Flyttstädning som levde upp till mina förväntningar. Väldigt trevligt och professionellt bemötande både via mail och telefon. Rekommenderas. Läs mer

Elin H skrev om GK Facility Service
    Vi beställde flytthjälp och flyttstäd från GK facility och var mycket nöjda från början till slut! Alla har varit punktliga och tjänsterna väl utförda. När vi skickade frågor via mail fick vi svar utan dröjsmål! Läs mer

Towe L skrev om GK Facility Service
    Anlitade för både flyttstädning och flytthjälp. Städningen fungerade smidigt och det är superbra att dom tar kontakt med den nya ägaren för ett godkännande, känns tryggt och bra. Det var även dom som städade huset vi flyttade till och vi var helt klart nöjda.

Flytthjälpen var grym. Professionella, snabba och tillmötesgående. Jag har anlitat andra flyttfirmor förr men GK har klart varit bäst!

Det som tar ner betyget från en femma till en fyra var att vi hade en pågående diskussion med dom om en städdetalj och vi upplevde att personen vi var i kontakt med inte återkopplade som avtalat. Men tillslut löste sig allt och dom var väldigt tillmötesgående. Vi är jättenöjda med allt och skulle anlita dom igen, rekommenderas! Läs mer
  • 2017-12-29

Per-olof P skrev om GK Facility Service
    Köpt flyttstädning. Väldigt nöjd. Enkelt att komma överens och avtala. Sedan har jobbet genomförts bra och köparen är väldigt nöjd och har fått inspektera och godkänna jobbet innan allt varit klart. Det har fungerat friktionsfritt - till vår glädje eftersom vi befunnit hos utomlands när allt genomfördes. Ett stort tack.

Jag rekommenderar GK Facilities till alla som behöver en klanderfri flyttstädning.

Tack och Gott & År Läs mer

Sara F skrev om GK Facility Service
    Flyttstädning.
    Good job, professional and polite. Läs mer

Anna L skrev om GK Facility Service
    Anlitade GK Facility Service för en flyttstädning, allt fungerade enligt mina förväntningar. Läs mer

Göran B skrev om GK Facility Service
    Vi fick ifrån början ett trevligt och proffsigt bemötande. Vi anlitade flytthjälp och var mer än nöjda med trevliga och hjälpsamma killar.
    Vi ger våra högsta rekommendationer! Läs mer
  • Ylva N

2017-11-28

Ylva N skrev om GK Facility Service
    Trevligt personligt bemötande, de hanterade alla delar kring flyttstädning så jag slapp fixa med rutavdrag mm. När de undrade över något jag glömt ringde de personligen upp och kollade av. Extra allt- service! Skulle definitivt boka dom igen. Läs mer

Tomas B skrev om GK Facility Service
    Beställde flyttstädning på mail, snabb återkoppling och prisvärt.
    Städningen utfördes klanderfritt och vi blev mycket nöjda som säljare.
    Köparen var även dom nöjda. Läs mer

Harriet E skrev om GK Facility Service
    Bästa tänkbara städning, proffsigt utfört och en klar och tydlig information innan.
    Rätt förväntningar från början som jag tyckte att ni sedan överträffade.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Christian B

2017-11-28

Christian B skrev om GK Facility Service
    Otroligt proffsiga och lätta att ha att göra med. Mycket noggranna i förberedelser vad som skall ingå och inte. Läs mer

Linda S skrev om GK Facility Service
    Flytt och flyttstädning. Trevliga och noggranna flyttkillar. Inget att klaga på. Läs mer
  • 2017-10-18

Tillmann F skrev om GK Facility Service
    Bokade flytthjälp. Allt gick riktigt bra. Läs mer
  • 2017-10-17

Bim P skrev om GK Facility Service
    Städning och flytt
    Jag kan bara säga att ni har den bästa servicen man kan begära, effektiva, vänliga och duktiga. Kommer att anlita er igen.

Vänligen
    Bim Läs mer

Johanna N skrev om GK Facility Service
    Bra service, snabba svar, god tillgänglighet. Försiktiga och noggranna med möbler under flytt. Rekommenderas både för flytt och städning. Läs mer

Janni W skrev om GK Facility Service
    Väldigt bra och professionellt bemötande samt väldigt väl utfört jobb (flyttstädning) Läs mer

Bjarne Olof C skrev om GK Facility Service
    Vi har fått utmärkt hjälp med tjänsterna vi köpt och mycket bra bemötande från GK Facility. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Maria H

2017-10-16

Maria H skrev om GK Facility Service
    Trevlig personal, effektiva och hjälpsamma! Läs mer
  • Rawaz A

2017-10-16

Rawaz A skrev om GK Facility Service
    Flexibla, bra kvalité och trevliga. ingenting att klaga på. Läs mer
  • 2017-09-11

Saga Å skrev om GK Facility Service
    Bra utfört arbete. Köparna blev nöjda och det säger allt. Läs mer
  • 2017-09-10

Helene W skrev om GK Facility Service
    Otroligt bra service och OTROLIGT fint städat. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2017-09-08

Maria Å skrev om GK Facility Service
    Jag kontaktade GK Facility Service via mail och har endast haft mailkontakt med dem. Jag tycker att det fungerade väldigt bra och jag är nöjd med tjänsten de utförde (flyttstädning). Läs mer

Slakthusgatan 15, 121 62 Johanneshov