GK Facility Service

Terrängvägen 16, 129 48 Hägersten — Visa karta

GK Facility Service har lång erfarenhet av all sorts uppdrag inom städ och trädgårdsarbeten. Vi levererar tjänster till privatpersoner, små, medelstora och stora företag.

Eftersom vi har en bred kundkrets med varierande behov är vi lyhörda inför varje uppdragsgivares enskilda önskemål och därefter skräddarsy samt uppfylla dessa behov.

Idag erbjuder vi flertalet standardavtal där uppdragsgivaren kan snabbt se vad som erbjuds och utan tidsspillan bocka av det som behövs. Vi skräddarsyr också offert som är lämpade efter Era önskemål.

Vi växer ständigt tack vare goda referenser från nöjda uppdragsgivare. Bland dessa referenser finns Svensk Fastighetsförmedling, Skandiamäklarna och Svenska Mäklarhuset presenterade.

Vår önskan är att skapa ett långt och varaktigt samarbete med våra uppdragsgivare där vi erbjuder kvalitet, trygghet, professionalitet och flexibilitet.

100 % Nöjdkundgaranti

GK Facility Service utvecklas ständigt utan att tappa fokus på kärnan som utgör och ger näring till hela verksamheten; Att alltid arbeta efter kundens önskemål och erbjuda den kvalitetsservice våra uppdragsgivare önskar.

Vi har utarbetat en KVALITETSSÄKRINGSPLAN som ger uppdragsgivaren trygghet och delaktighet hela vägen. Kvalitetssäkringsplanen ger också oss möjligheten att bibehålla och höja standarden av servicenivån och kvalitén på samtliga tjänster. Kvalitetssäkringsplanen presenteras vid offertförfrågan och följs upp av våra arbetsledare.

Förutom Kvalitetssäkringsplanen har vi även full försäkring ifall någon oönskad skada uppstår.

Vi jobbar miljömedvetet och är måna om att använda metoder som värnar om miljön. Vår personal genomgår utbildningar för att vara uppdaterade och lära sig om nya arbetsmetoder.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 9 kunder tycker om GK Facility Service

• Aron
    Aron skrev om GK Facility Service
    Vi har anlitat Er två gånger för flyttstädning i hus och lgh och jag vill ge er toppbetyg för både städningen, trevligt personal, lätt dialog och enkel process från bokning till genomförande. Att ni erbjuder städgaranti trotts att man godkänt städningen redan är extra plus! Vi kommer anlita er fler ggr! Tack!
  • Inger B
    Inger B skrev om GK Facility Service
    Trevligt, ambitiöst, ansvarsfullt! Dessutom snabbt!
    2016-11-23 GK F svarar Inger B
    Tack för din positiva feedback Inger!
  • Dennis J
    Dennis J skrev om GK Facility Service
    Vi hade stora förväntningar på GK Facility Service efter att en god vän hade rekommenderat dem. De utför ett mycket bra jobb och har en trevlig och pålitlig kundtjänst.
    2016-11-23 GK F svarar Dennis J
    Tack för din positiva feedback Dennis!
  • Pedro G
    Pedro G skrev om GK Facility Service
    Super nöjd med servicen och flexibiliteten som GK Facility Service har!
    2016-11-23 GK F svarar Pedro G
    Tack för din positiva feedback Pedro!
  • Emma E
    Emma E skrev om GK Facility Service
    Vi är supernöjda över både bemötande och service! Rekommenderas varmt!
    2016-11-23 GK F svarar Emma E
    Tack för din positiva feedback Emma!
  • Ersan K
    Ersan K skrev om GK Facility Service
    Bra service. Väldigt hjälpsamma
    2016-11-14 GK F svarar Ersan K
    Tack för din positiva feedback Ersan!
  • Anna A
    Anna A skrev om GK Facility Service
    Vi är supernöjda! Känner oss trygga och vet att vi alltid får ett bra resultat. Lätt att få kontakt. Tillmötesgående och flexibla.
    2016-11-14 GK F svarar Anna A
    Stort tack för din positiva feedback Anna!
  • Agni G
    Agni G skrev om GK Facility Service
    Killarna hjälpte mig med flytt mitt under sommaren och det gick både smidigt och snabbt. De var väldigt försiktiga med alla våra saker och ingenting gick sönder. Rekommenderar de så gärna :)
    /Agni
    2016-11-23 GK F svarar Agni G
    Tack för din positiva feedback Agni!
  • Tom A
    Tom A skrev om GK Facility Service
    Vi flyttade i mitten av december. GKFS rekommenderades av mäklaren (Svensk Fast) och vi tog in offerter på flytt och flyttstäd från dem och några andra firmor, som kompisar tipsat om när vi bad om rekommendationer på Facebook. Sammantaget verkade GKFS mest förmånliga och de var också enkla att ha att göra med (snabba svar, trevligt bemötande under offertprocessen) så vi tog dem och blev väldigt nöjda. De var snabba och effektiva och det kändes som att de var måna om att göra ett bra jobb.

När jag kollade flyttstädningen sent på natten upptäckte jag några småmissar och mejlade dem. Vid 9.30 morgonen efter fick jag svar att de hade åtgärdat mina synpunkter, trots att köparna redan hade varit där före mig dagen innan och godkänt deras jobb. (Jag hade inte förstått att upplägget var sådant, trodde köparna skulle se lägenheten och därmed städningen först vid tillträdet två dagar senare.)

Bortsett från de småmissarna och lite små märken på ett skåp efter flytten tycker jag att de skötte sig väldigt bra.

Kan nämna att jag var lite småskeptisk till att de bara hade ett telefonnummer och en g-mailadress (ingen webbplats) men de verkade ju seriösa och mäklaren hade enligt uppgift bara goda erfarenheter av dem så vi lät oss inte avskräckas. Kan varmt rekommendera dem som en prisvärd firma, skulle gärna anlita dem igen. Har sagt till dem att de gärna får använda mig som referenskund så hör av dig till dem så kan ni få mina kontaktuppgifter om du vill prata med mig.
    2016-11-23 GK F svarar Tom A
    Tack för din positiva feedback Tom, mycket har hänt sedan 2014 och vi har verkligen tagit till oss och satsat på en ordentlig hemsida. Stort tack för dina synpunkter och tiden du tagit för att berätta din upplevelse så utförligt.
    GK F gillar detta

Terrängvägen 16, 129 48 Hägersten