GK Facility Service

GK Facility Service

GK Facility Service har lång erfarenhet av all sorts uppdrag inom städ och trädgårdsarbeten. Vi levererar tjänster till privatpersoner, små, medelstora och stora företag.

Eftersom vi har en bred kundkrets med varierande behov är vi lyhörda inför varje uppdragsgivares enskilda önskemål och därefter skräddarsy samt uppfylla dessa behov.

Idag erbjuder vi flertalet standardavtal där uppdragsgivaren kan snabbt se vad som erbjuds och utan tidsspillan bocka av det som behövs. Vi skräddarsyr också offert som är lämpade efter Era önskemål.

Vi växer ständigt tack vare goda referenser från nöjda uppdragsgivare. Bland dessa referenser finns Svensk Fastighetsförmedling, Skandiamäklarna och Svenska Mäklarhuset presenterade.

Vår önskan är att skapa ett långt och varaktigt samarbete med våra uppdragsgivare där vi erbjuder kvalitet, trygghet, professionalitet och flexibilitet.

100 % Nöjdkundgaranti

GK Facility Service utvecklas ständigt utan att tappa fokus på kärnan som utgör och ger näring till hela verksamheten; Att alltid arbeta efter kundens önskemål och erbjuda den kvalitetsservice våra uppdragsgivare önskar.

Vi har utarbetat en KVALITETSSÄKRINGSPLAN som ger uppdragsgivaren trygghet och delaktighet hela vägen. Kvalitetssäkringsplanen ger också oss möjligheten att bibehålla och höja standarden av servicenivån och kvalitén på samtliga tjänster. Kvalitetssäkringsplanen presenteras vid offertförfrågan och följs upp av våra arbetsledare.

Förutom Kvalitetssäkringsplanen har vi även full försäkring ifall någon oönskad skada uppstår.

Vi jobbar miljömedvetet och är måna om att använda metoder som värnar om miljön. Vår personal genomgår utbildningar för att vara uppdaterade och lära sig om nya arbetsmetoder.

Läs vad 98 kunder tycker om GK Facility Service 2

2021-06-09
    Suveränt jobb med flytt! Snabbt och effektivt. Synnerligen trevliga flyttkillar och mycket lyhörda för våra behov!
    2021-03-29
    flyttstäd, väldig rent och fint
    Hej Annika, Härligt att höra att du tycker det var rent och fint. Tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Med Vänlig Hälsning GK Facility Service GK Facility Service
    2021-02-19
    Mycket nöjd med både flytthjälp och flyttstäd.
    Hej Karin, Vad roligt att höra att du är mycket nöjd med vårt utförda arbete. Tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Med Vänlig Hälsning, GK Facility Service GK Facility Service
    2021-02-02
    Punktliga, arbetade bra, smidigt, trevliga, hade både flytthjälp och flyttstäd.

Kan rekomendera detta.
    Hej Erik, Tack för att du tog dig tiden att skriva till oss och för din rekommendation. Med Vänlig Hälsning, GK Facility Service GK Facility Service
    2020-10-23
    Flytthjälp från hus till mindre lägenhet. GKs vänliga och artiga medarbetare var fantastiskt duktiga, hanterade mina tillhörigheter varsamt, frågade när de var tveksamma över något, snabba var de också. Kunde inte varit bättre. Jag är supernöjd!
    Vad roligt Lilian att du är nöjd med vår service. Vi tackar för att du tagit dig tiden att skriva om oss. Hälsningar, GK Facility Service GK Facility Service
  • 2020-10-20
    Vi anlitade GK för flyttstädning och flytthjälp. Det är andra gången vi anlitar dom och har båda gångerna varit supernöjda. Levererar, ambitiösa och i tid!
    Ger mitt bästa rekommendation!
    Vad roligt Johanna att du är nöjd med vår service. Tack för din rekommendation och för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Hälsningar, GK Facility Service GK Facility Service
    2020-09-16
    Flytthjälp och flyttstäd
    Lätt att få kontakt med och snabba svar.
    Tack för att du tagit din tiden att skriva om oss Mikaela. Hälsningar, GK Facility Service GK Facility Service
    2020-09-16
    Vi köpte packning, flytt och städning av villa på ca 230 kvm. Kan varmt rekommendera GK Facility Service som var väldigt noggranna och försiktiga under packning och flytt, inga skador på varken möbler eller golv/väggar. Även flyttstädning var noggrant utförd. Dessutom alltid trevligt bemötande och tillgängliga är vi kontaktade dem.
    Tack för din fina rekommendation Ann-Louise. Vad roligt att höra att du är nöjd med vår service och vårt bemötande. Hälsningar, GK Facility Service GK Facility Service
    2020-08-12
    Oerhört professionella och duktiga flyttarbetare. De plastade in varenda möbel och jag fick inte en repa på något.
    Vad roligt att du är nöjd med vår flytthjälp Camilla. Tack för att du tagit dig tiden att skriva om oss. Hälsningar, GK Facility Service GK Facility Service
  • Lena F
    2020-08-11
    Beställde flytt och flyttstäd! De höll allt som de lovade och dessutom på ett utmärkt sätt. Mycket nöjd kund. / Mvh Lena
    Vad roligt att höra att du är nöjd Lena. Tack för att du tagit dig tiden att skriva om oss. Hälsningar, GK Facility Service GK Facility Service
    2020-07-10
    Använde både flytthjälp och flyttstäd. Otroligt nöjd både med bemötande och utförande. Smidigt att kunna låna flyttkartonger också.
    Tack för att du tagit dig tiden att skriva om oss. Vad roligt att höra att du är nöjd med vår service. Hälsningar, GK Facility Service GK Facility Service
    2020-07-10
    Flytthjälp och flyttstädning. Väldigt bra bemötande och bra återkoppling. Flytten gick smidigt och var proffsigt utförd. Allt fungerade utmärkt.
    Vad roligt att höra att du är nöjd Anne. Tack för att du tagit dig tiden att skriva om oss. Hälsningar, GK Facility Service GK Facility Service
    2020-06-08
    Allt fungerade perfekt när jag anlitade GK:s flytthjälp. Från första kontakt ang. bokning och prisuppgift till genomförd flytt. Personalen var effektiv och kompetent. De gav tydliga besked om hur de skulle lägga upp arbetet och allt hanterades kunnigt och varsamt.
    Vad roligt att du är nöjd med vår service genom hela processen Ingrid. Tack för att du tagit dig tiden att skriva om oss. Hälsningar, GK Facility Service GK Facility Service
  • Lotta S
    2020-06-08
    Suverän service rätt igenom. Vi anlitade GK för flyttpackning, flytt samt flyttstädning. Kan varmt rekommendera.
    Tack för din rekommendation Lotta. Vad roligt att höra att du är nöjd med vår service. Hälsningar, GK Facility Service GK Facility Service
    2020-02-07
    Jag köpte flytt samt flyttstädning. Allt gjordes efter överenskommelse och vid rätt tid, proffsigt och utan någon skada under transporten. Städning var också utmärkt.
    Tack för ditt fina omdöme Willis. Hälsningar, GK Facility Service GK Facility Service
    2020-02-03
    Både flyttjänsten och flyttstädningen fungerade utmärkt. Vi har inget att klaga på eller förbättrinar. Kontakten med administrationen lilkaså utan anmärkning.
    Härligt att höra Annemarie att allt fungerade utmärkt. Tack för att du tagit dig tiden att skriva till oss. Hälsningar, GK Facility Service GK Facility Service
    2020-02-03
    Trevliga och duktiga gubbar som gjorde allt för att passa vår hisstid.
    Tack Anne för din feedback och att du tar dig tid att skriva till oss. GK Facility Service
  • Lennart M
    2019-07-08
    Vi anlitade GK Facillity Service vid flytt från villa till lägenhet. Flytthjälpen höll tiden, gjorde ett noggrant och ett effektivt jobb. Inga flyttskador hände. Grabbarna var trevliga hjälpsamma och duktiga.
    Flyttstädningen utfördes perfekt utan anmärkning. Högsta kvalitet.
    Firman levererade flyttkartongen av bra kvalitet exakt på utsatt tid.
    Priserna var rimliga med hänsyn till det utmärkta jobb som gjordes. Firman kan starkt rekommenderas.
    Tack för din positiva feedback Lennart, Stort tack för tiden du tagit för att berätta din upplevelse så utförligt!! GK Facility Service
  • Eva H
    2019-06-13
    Pålitliga trevliga effektiva , vi köpte både flytt och städtjänst ni ör bäst 😊👍
    Tack snälla Eva för din positiva feedback! GK Facility Service
    2019-06-13
    Flyttstädning mycket bra snabbt effektivt rekommenderas
    Tack snälla Mårten för din positiva feedback! GK Facility Service
  • Helene A
    2019-04-14
    Snabba, duktiga och trevliga!
    Tack för din positiva feedback Helene!! GK Facility Service
    2019-03-29
    Jag är nöjd med det hela från början till slut och kommer att använda dem igen
    Tack snälla Hans för din positiva feedback!! GK Facility Service
    2019-03-28
    Jag anlitade GK Facilty Service för flytt- och städ för min försäljning. Har anlitat dom flera gånger tidigare och är alltid lika nöjd. Dom är trevliga, punktliga, löser allt efter önskemål, varsamma med möbler och noggranna. Dom bokar även in städbesiktning med köparen, det kallar jag god service 🌟 Ni behöver inte tveka på att anlita detta företag!
    Tack för din positiva feedback Joanna, Stort tack för tiden du tagit för att berätta din upplevelse så utförligt.!!! GK Facility Service
    2019-03-23
    Bra bemötande och väl utfört arbete med flytt och flyttstädning.
    Tack snälla Anna för din positiva feedback! GK Facility Service
    2019-03-11
    Snabb och effektiv flytt med god fleibilitet
    Tack snälla Bengt för din positiva feedback och stort tack för förtroendet! GK Facility Service
    2019-03-06
    Mycket bra jobb även denna gång.
    Tack för din positiva feedback Ragnar! GK Facility Service
  • Jannica J
    2019-03-02
    Jag har anlitat GK Facility Service för flytt och hemstädning.
    Jag är supernöjd med service och resultat.
    När jag ringer till företaget för att boka in en tjänst. Får man prata med Linda som är en super trevlig tjej. Alltid lika trevlig och serviceinriktad. Varje gång jag köpt en tjänst kommer offert samma dag eller dagen efter. Snabbt och enkelt! Tack för bra service och resultat. Allt bra från början till slut. Jag rekommenderar GK för flyttstäd, hemstäd och flytthjälp!
    Tack snälla Jannica för din positiva feedback och stort tack för förtroendet! GK Facility Service
    2019-02-11
    Anlitade flyttservice. De var punktliga, noggranna och försiktiga med ömtåliga saker. Är mycket nöjd!
    Tack snälla Maria för din positiva feedback och stort tack för förtroendet! GK Facility Service
    2019-02-08
    Använde flyttjänsten, killarna var jätteduktiga, nogranna och snabba! Det tog bara 4 timmar allt som allt.
    Rekommenderar starkt!
    Tack för din positiva feedback Kevin! GK Facility Service
    2019-01-30
    Bra städning och mycket smidig flytt. Det var bra service och ett bra upplägg. Vi kommer att anlita GK Facility service igen
    Tack snälla Fredrik för din positiva feedback och stort tack för förtroendet! GK Facility Service
    2019-01-28
    Trevlig o tydligt bemött. Allt korrekt.
    2019-01-28
    Vi hade flytthjälp av 3 fantastiska, trevliga och snabba män. Jätteduktiga. Vi är supernöjda.
    2019-01-15
    Flyttkillarna gjorde ett superjob och var glada och trevliga.

Städarna träffade jag inte men det var skinande rent.
    Tack snälla Jan för din positiva feedback och stort tack för förtroendet! GK Facility Service
    2018-11-27
    Trevliga med gott kundbemötande och lyhördhet. Mycket förtroendegivande och toppen resultat. Verkligen prisvärda! Kan starkt rekommendera GK Facility! :)
    Tack för din positiva feedback Surayya! GK Facility Service
  • Mikael S
    2018-10-26
    När man vattnar parkett så e man på fel jobb.
    2018-10-25
    Jättebra på alla sätt! Rekomenderas verkligen!
    Tack för din positiva feedback Maria! GK Facility Service
    2018-10-24
    Väldigt samarbetsvilliga och försiktiga med våra saker.
    Tack snälla för din positiva feedback Ted! GK Facility Service
    2018-10-20
    Tack för ett väl utfört arbete med att städa vår lägenhet!
    Stort tack för din positiva feedback Ane! GK Facility Service
    2018-10-18
    Mkt bra killar som flyttade våra grejor.
    Kämpade med växter och annat.
    Tack snälla Anette för din positiva feedback! GK Facility Service
    2018-10-17
    Utmärkt jobb fr flyttkillarna. Däremot viss slarv vid städning. Totalt sett bra.
    Tack för din positiva feedback Anders, Stort tack för dina synpunkter och tiden du tagit för att berätta din upplevelse så utförligt. GK Facility Service
    2018-09-10
    Med GK Facility får man bra bemötande, bra priser och ett snabbt och proffsigt flyttlag!
    Tack för din positiva feedback Caroline! GK Facility Service
    2018-05-15
    GK facility har vi anlitat i fyra år regelbundet för hemstädning och är mycket nöjda! De har ett professionellt bemötande samtidigt som de är personliga och trevliga. De är flexibla, lyhörda, lösningsinriktade och pålitliga. Städningen utförs till belåtenhet och om anmärkning finns så tar de till sig och rättar till till nästa gång. Vi kan varmt rekommendera dem!
    Ingela P L
    Tack snälla Ingela för din positiva feedback och stort tack för förtroendet! GK Facility Service
    2018-02-16
    Killarna som hjälpte oss med vår flytt var glada, positiva och varsamma med vårt bohag. Jag kan varmt rekommendera dom!
    2018-02-15
    Tillmötesgående och flexibla på alla nivåer. Använde både flytthjälp, flyttstädning och byggstädning. Samtliga tjänster var väl genomförda och levde upp till förväntningarna.
    2018-02-13
    Jag har fått hjälp med flytt och flyttstädning. Flyttkillarna var mycket trevliga, hjälpsamma och flexibla samt snabba. Flyttstädningen var också mycket bra och dessutom fick den som flyttade in expektera städningen innan. De har verkligen överträffat min förväntan. Det trevliga bemötandet från alla var också helt suveränt.
    2018-02-13
    varit jätte nöjd , då jag anlitata flyttstäd , ni har varit väldigt flexibla då jag i sista minut ändrade städ dag då den nya köparen flyttade in senare .. snabb återkoppling i allt bara väldigt nöjd dock har jag inte en aning om hur städningen utfördes .
    2018-02-13
    Väldigt nöjd med flytthjälpen! Lyhörda och hjälpsamma.
  • Josefine H
    2018-02-13
    Supersmidigt! Det var väldigt enkelt och smidigt att få hjälp av GK Facility Service. Jag är mer än nöjd.
    2017-12-31
    Flyttstädning som levde upp till mina förväntningar. Väldigt trevligt och professionellt bemötande både via mail och telefon. Rekommenderas.
    2017-12-31
    Vi beställde flytthjälp och flyttstäd från GK facility och var mycket nöjda från början till slut! Alla har varit punktliga och tjänsterna väl utförda. När vi skickade frågor via mail fick vi svar utan dröjsmål!