GK Facility Service

GK Facility Service har lång erfarenhet av all sorts uppdrag inom städ och trädgårdsarbeten. Vi levererar tjänster till privatpersoner, små, medelstora och stora företag.

Eftersom vi har en bred kundkrets med varierande behov är vi lyhörda inför varje uppdragsgivares enskilda önskemål och därefter skräddarsy samt uppfylla dessa behov.

Idag erbjuder vi flertalet standardavtal där uppdragsgivaren kan snabbt se vad som erbjuds och utan tidsspillan bocka av det som behövs. Vi skräddarsyr också offert som är lämpade efter Era önskemål.

Vi växer ständigt tack vare goda referenser från nöjda uppdragsgivare. Bland dessa referenser finns Svensk Fastighetsförmedling, Skandiamäklarna och Svenska Mäklarhuset presenterade.

Vår önskan är att skapa ett långt och varaktigt samarbete med våra uppdragsgivare där vi erbjuder kvalitet, trygghet, professionalitet och flexibilitet.

100 % Nöjdkundgaranti

GK Facility Service utvecklas ständigt utan att tappa fokus på kärnan som utgör och ger näring till hela verksamheten; Att alltid arbeta efter kundens önskemål och erbjuda den kvalitetsservice våra uppdragsgivare önskar.

Vi har utarbetat en KVALITETSSÄKRINGSPLAN som ger uppdragsgivaren trygghet och delaktighet hela vägen. Kvalitetssäkringsplanen ger också oss möjligheten att bibehålla och höja standarden av servicenivån och kvalitén på samtliga tjänster. Kvalitetssäkringsplanen presenteras vid offertförfrågan och följs upp av våra arbetsledare.

Förutom Kvalitetssäkringsplanen har vi även full försäkring ifall någon oönskad skada uppstår.

Vi jobbar miljömedvetet och är måna om att använda metoder som värnar om miljön. Vår personal genomgår utbildningar för att vara uppdaterade och lära sig om nya arbetsmetoder.

Läs vad 119 kunder tycker om GK Facility Service 2

2022-06-01 Insamlad av företaget
    Fint bemötande från beställning av städningen till självaste städningen blev utförd.
    Företaget levde verkligen upp till våra förväntningar, och kan verkligen rekommendera GK Facility Service.
    2022-05-26 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande, punktliga, varsamma,
    Nöjd med allt
    Flytt och städ
    2022-02-14 Insamlad av företaget
    Bra bemötande vid framtagandet av prisförslag och information.
    Flytthjälpen (inte packning som vi gjorde själva) var mycket bra. Bästa vi haft någon gång. Snabba men ändå försiktiga om våra saker.
    Städningen var inte helt bra enligt dem som flyttade in. Man hade missat en del ytor i badrum och toaletter.
    2022-01-27 Insamlad av företaget
    Bra utförande på både flyttning och städning.
    Otydlig offert, priset för flytt av kassaskåp var angivet efter rutavdrag utan kommentar, övriga priser angivna före rutavdrag.
    Hej Göran,
    härligt att utförandet av flytten och städningen gick bra!
    Tack för din feedback om offerten. Vi tar det vidare och ska se om vi kan förbättra informationen om kassaskåp. Tack för att vi fick samarbeta med er och tack för att du tagit dig tiden att skriva om oss. Hälsningar, GK Facility Service
    2022-01-19 Insamlad av företaget
    Mycket bra resultat!
    Mycket nöjd!
    Hej Mia,
    tack för ditt svar.

Härligt att vi kunde göra er nöjda och att ni är nöjda med resultatet.

2021-11-24 Insamlad av företaget
    Flyttkillarna var jätteduktiga, ordentliga och artiga. Toppbetyg!
    Hej Mimmi,
    tack för ditt svar. Härligt att få toppen betyg utav dig och att du är nöjd. Skönt att höra att flyttkillarna hade en bra service.
    2021-11-19 Insamlad av företaget
    Vi flyttade från ett radhus med 3 våningar till villa.
    Svårt att ta sig in med lastbilen men det löste chauffören galant.
    2 bärare och 1 flyttmästare gjorde ett bra jobb. Inga skador och noga med att packa in stora föremål i plastfilm eller filt för att skydda passage i trappor.
    Fick låna 100 kartonger för att packa själv.
    Trevligt bemötande trotts att det var en tung dag.
    Bra pris
    Hej Carl,
    vilken härlig feedback från dig!

Tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad roligt att höra att du är nöjd med vårt utförda arbete.
    Med Vänlig Hälsning GK Facility Service
    2021-11-17 Insamlad av företaget
    Fantastisk och snabb service! Trevlig personal. Svarar alltid i telefon och är lyhörda för vad du som kunde behöver. Stor flexibilitet vilket är guld värt! Och framför allt att de kan fixa ALLT som att packa, sortera, slänga, flytta och slutstäda. Vi är SUPERNÖJDA och kommer rekommendera GK Facility Service till vänner!
    Hej Lena!
    Vad härligt att du är nöjd med vår snabba service. Väldigt roligt att läsa din feedback från dig och vi är glada att kunna hjälpa supernöjda kunder. Tack för din rekommendation och för att du tagit dig tiden att skriva om oss. Hälsningar, GK Facility Service
    2021-10-24 Insamlad av företaget
    Bästa mottagandet i telefon av en super trevlig Linnea. Vilken service! Hon hjälpte mig med alla mina frågor till rätt val av service jag behövde.
    En riktig stjärna!

Flyttstädningen var proffsigt och noggrann utfört och färdig enligt överenskommen tid.

Dessa rekommenderar jag verkligen.
    Behöver jag hjälp igen så vet jag definitivt vart jag ska vända mig till.
    Hej Sabina,

Vilken härlig feedback från dig Sabina och vi är glada att kunna hjälpa nöjda kunder.
    Vad roligt att höra att du är nöjd med vår service från första telefon samtalet till slutfinishen av städningen.
    Du är varmt välkommen att höra av dig igen om du behöver hjälp med någon tjänst i framtiden. Tack för din rekommendation och för att du tagit dig tiden att skriva till oss.

Hälsningar, GK Facility Service
    2021-10-06 Insamlad av företaget
    Bra och proffsigt rakt igenom. Kom i god tid, packning, flytt och städ gick smidigt och effektivt. Toppen, helt enkelt.
    Hej Sara,
    Vad roligt att du är nöjd med vår service. Vilken härlig feedback från dig och vi är glada att kunna hjälpa nöjda kunder. Tack för att du tagit dig tiden att skriva om oss. Hälsningar, GK Facility Service
    2021-09-25 Insamlad av företaget
    Efter att jag tidigare haft otur med flyttfirmor vet jag nu vem jag ska kontakta om jag behöver hjälp igen GK Facility Service.

Ett professionellt bemötande från bokning till leverans av den sista lådan.Och priset blev lägre än vad jag hade räknat med.
    Så jag är supernöjd!
    Hej Nina,
    Härligt att du tycker vi skötte oss bra hela processen från bokning till den sista flyttlådan. Vi uppskattar att du har tagit dig tiden att skriva om oss. Det glädjer oss att du är supernöjd med tjänsten, tack för din feedback! Med Vänlig Hälsning GK Facility Service
    2021-09-13 Insamlad av företaget
    Jag köpte flyttning av bohag från Salem till Tullinge samt flyttstädning. Hyrde flyttkartonger som levererades och hämtades ua. Bra bemötande från personalen, bra utf tjänster. Inga skador. Enda nackdelen var attt flyttbilen var för litet och det tog tid att ordna med ännu en likadan flyttbil som även den fylldes.
    Hej Maud,

Tack för din feedback och för att du tar dig tiden att skriva till oss. Vad härligt att höra att du är nöjd med flytthjälp, förutom väntetid på den andra lastbilen. Vi tar till oss det och ska tänka på det till nästa gång.

2021-08-30 Insamlad av företaget
    Mycket bra! Passade tiderna, ingenting gick sönder, allting gjordes snabbt och profesionellt.
    Hej Tobias! Vad roligt att du är nöjd med vår service. Vilken härlig feedback från dig och vi är glada att kunna hjälpa nöjda kunder. Tack för din rekommendation och för att du tagit dig tiden att skriva om oss. Hälsningar, GK Facility Service GK Facility Service
    2021-08-29 Insamlad av företaget
    Jag har fått fantastisk och professionell hjälp med flytt och flyttstädning och kan rekommendera varmt GK Facility Service!
    Hej Anna! Vad härlig att du tycker du har fått professionell hjälp med flytt och städning. Tack för din rekommendation och för att du tagit dig tiden att skriva om oss. Hälsningar, GK Facility Service GK Facility Service
    2021-08-27 Insamlad av företaget
    Mycket bra! Punktliga och lösningsorienterade flyttkillar.
    Hej Magdalena,
    Härligt att du tycker att vi är punktliga och lösningsorienterad. Vi uppskattar att du har tagit dig tiden att skriva om oss. Tack för din feedback! Med Vänlig Hälsning GK Facility Service
  • Erik S
    2021-08-27 Insamlad av företaget
    Efter 30 år i Stockholm behövde jag hjälp med det mesta när flytten skulle ske till annan stad 50 mil bort. Anlitade dom för både bortforsling till återvinningen, flytthjälp och flyttstädning.

GK Facility service gav fantastiskt bra service från första sekund. Snabba svar på alla möjliga frågor och oro jag hade. Flyttkillarna jobbade otroligt snabbt och effektivt samtidigt som de var mycket försiktiga med mina "dyrgripar". Möbler och sängar blev snabbt inplastade. Flyttstädningen gav ett skinande rent resultat och både jag och köparna var mycket nöjda. GK höll även i kontakten med köparna för slutbesiktning av städningen.

Sammanfattningsvis; effektiva, snabba, varsamma och serviceinriktade. Allt detta till ett förvånansvärt bra pris! Rekommenderas på det varmaste!
    Hej Erik!
    Vad roligt att du är nöjd med vår service. Vilken härlig feedback från dig Erik och vi är glada att kunna hjälpa nöjda kunder. Tack för din rekommendation och för att du tagit dig tiden att skriva till oss.

Hälsningar, GK Facility Service
    2021-07-24 Insamlad av företaget
    Otroligt professionella, noggranna, punktliga, trevliga.
    Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera dem även med städ och flytt vilket vi gjorde. När nästa flytt blir anlitar vi denna firma för flytt och städ.
    Hej Christina, tack för att du tar dig tiden att skriva till oss. Vad roligt att höra att du är nöjd med städ och flytt. Tack för din härliga feedback! Med Vänlig Hälsning GK Facility Service GK Facility Service
    2021-07-11 Insamlad av företaget
    Väldigt bra och snabb service. Tydlig återkoppling. Medarbetarna som utförde flytten var grymma, ordningsamma och snabba och intresserad av sitt arbete.
    Hej Peter,

Tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad roligt att höra att du är nöjd med vårt arbete.

2021-07-10 Insamlad av företaget
    Vi är väldigt nöjda med flytthjälpen samt flyttstädningen.

Vi Kan varmt rekommendera Gk Facility service.
    Hej Thomas,
    Tack för att du tar dig tiden att skriva till oss. vad roligt att höra att du är nöjd med flytthjälp och flyttstädning.

2021-07-10 Insamlad av företaget
    Super nöjd vid båda tillfällena jag behövt köpa flyttstädning.
    Vid ett tillfälle kastade dom om all sin planering för att akut inställa sig för en flyttstädning som annat bolag misslyckats med. 2 timmar efter att dom fått uppdraget var dom på plats och utförde ett fantastiskt arbete.
    Kunde inte vara nöjdare med deras insats- både bemötandet vid beställning och av personalen på plats!
    Hej Maria Therece,

Tack för att du tar dig tiden att skriva till oss. Vi är mycket glada att höra att du är nöjd med vår flyttstädning och service. Hoppas allt löste sig vid inflytten.
    2021-07-08 Insamlad av företaget
    Gk var flexibla med tider och olika tjänster. Jag fick hjälp med bortforsling av möbler, flyttstäd och flytthjälp. Allting bra hanterat efter mina önskemål. Ordentliga och kunniga arbetare.
    Smidiga när det uppstår ändringar av flyttdatum.
    Det var lätt att komma i kontakt med Gk:s medarbetare.
    Hej Markus,

Tack för att du tar dig tiden att skriva om oss. Vad roligt att du är nöjd med vår service.

2021-06-09 Spontant omdöme
    Suveränt jobb med flytt! Snabbt och effektivt. Synnerligen trevliga flyttkillar och mycket lyhörda för våra behov!
    Hej Lars,

2021-03-29 Insamlad av företaget
    flyttstäd, väldig rent och fint
    Hej Annika,

Härligt att höra att du tycker det var rent och fint. Tack för att du tar dig tiden att skriva om oss.

2021-02-19 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd med både flytthjälp och flyttstäd.
    Hej Karin,

Vad roligt att höra att du är mycket nöjd med vårt utförda arbete. Tack för att du tar dig tiden att skriva om oss.

Med Vänlig Hälsning,
    2021-02-02 Insamlad av företaget
    Punktliga, arbetade bra, smidigt, trevliga, hade både flytthjälp och flyttstäd.

Kan rekomendera detta.
    Hej Erik,

Tack för att du tog dig tiden att skriva till oss och för din rekommendation.

Med Vänlig Hälsning,

2020-10-23 Insamlad av företaget
    Flytthjälp från hus till mindre lägenhet. GKs vänliga och artiga medarbetare var fantastiskt duktiga, hanterade mina tillhörigheter varsamt, frågade när de var tveksamma över något, snabba var de också. Kunde inte varit bättre. Jag är supernöjd!
    Vad roligt Lilian att du är nöjd med vår service. Vi tackar för att du tagit dig tiden att skriva om oss.
  • 2020-10-20 Insamlad av företaget
    Vi anlitade GK för flyttstädning och flytthjälp. Det är andra gången vi anlitar dom och har båda gångerna varit supernöjda. Levererar, ambitiösa och i tid!
    Ger mitt bästa rekommendation!
    Vad roligt Johanna att du är nöjd med vår service. Tack för din rekommendation och för att du tagit dig tiden att skriva till oss.
    2020-09-16 Insamlad av företaget
    Flytthjälp och flyttstäd
    Lätt att få kontakt med och snabba svar.
    Tack för att du tagit din tiden att skriva om oss Mikaela.
    2020-09-16 Insamlad av företaget
    Vi köpte packning, flytt och städning av villa på ca 230 kvm. Kan varmt rekommendera GK Facility Service som var väldigt noggranna och försiktiga under packning och flytt, inga skador på varken möbler eller golv/väggar. Även flyttstädning var noggrant utförd. Dessutom alltid trevligt bemötande och tillgängliga är vi kontaktade dem.
    Tack för din fina rekommendation Ann-Louise. Vad roligt att höra att du är nöjd med vår service och vårt bemötande.
    2020-08-12 Insamlad av företaget
    Oerhört professionella och duktiga flyttarbetare. De plastade in varenda möbel och jag fick inte en repa på något.
    Vad roligt att du är nöjd med vår flytthjälp Camilla. Tack för att du tagit dig tiden att skriva om oss.
  • Lena F
    2020-08-11 Insamlad av företaget
    Beställde flytt och flyttstäd! De höll allt som de lovade och dessutom på ett utmärkt sätt. Mycket nöjd kund. / Mvh Lena
    Vad roligt att höra att du är nöjd Lena. Tack för att du tagit dig tiden att skriva om oss.
    2020-07-10 Insamlad av företaget
    Använde både flytthjälp och flyttstäd. Otroligt nöjd både med bemötande och utförande. Smidigt att kunna låna flyttkartonger också.
    Tack för att du tagit dig tiden att skriva om oss. Vad roligt att höra att du är nöjd med vår service.
    2020-07-10 Insamlad av företaget
    Flytthjälp och flyttstädning. Väldigt bra bemötande och bra återkoppling. Flytten gick smidigt och var proffsigt utförd. Allt fungerade utmärkt.
    Vad roligt att höra att du är nöjd Anne. Tack för att du tagit dig tiden att skriva om oss.
    2020-06-08 Insamlad av företaget
    Allt fungerade perfekt när jag anlitade GK:s flytthjälp. Från första kontakt ang. bokning och prisuppgift till genomförd flytt. Personalen var effektiv och kompetent. De gav tydliga besked om hur de skulle lägga upp arbetet och allt hanterades kunnigt och varsamt.
    Vad roligt att du är nöjd med vår service genom hela processen Ingrid. Tack för att du tagit dig tiden att skriva om oss.
  • Lotta S
    2020-06-08 Insamlad av företaget
    Suverän service rätt igenom. Vi anlitade GK för flyttpackning, flytt samt flyttstädning. Kan varmt rekommendera.
    Tack för din rekommendation Lotta. Vad roligt att höra att du är nöjd med vår service.
    2020-02-07 Insamlad av företaget
    Jag köpte flytt samt flyttstädning. Allt gjordes efter överenskommelse och vid rätt tid, proffsigt och utan någon skada under transporten. Städning var också utmärkt.
    Tack för ditt fina omdöme Willis.
    2020-02-03 Insamlad av företaget
    Både flyttjänsten och flyttstädningen fungerade utmärkt. Vi har inget att klaga på eller förbättrinar. Kontakten med administrationen lilkaså utan anmärkning.
    Härligt att höra Annemarie att allt fungerade utmärkt. Tack för att du tagit dig tiden att skriva till oss.
    2020-02-03 Insamlad av företaget
    Trevliga och duktiga gubbar som gjorde allt för att passa vår hisstid.
    Tack Anne för din feedback och att du tar dig tid att skriva till oss. GK Facility Service
  • Lennart M
    2019-07-08 Spontant omdöme
    Vi anlitade GK Facillity Service vid flytt från villa till lägenhet. Flytthjälpen höll tiden, gjorde ett noggrant och ett effektivt jobb. Inga flyttskador hände. Grabbarna var trevliga hjälpsamma och duktiga.
    Flyttstädningen utfördes perfekt utan anmärkning. Högsta kvalitet.
    Firman levererade flyttkartongen av bra kvalitet exakt på utsatt tid.
    Priserna var rimliga med hänsyn till det utmärkta jobb som gjordes. Firman kan starkt rekommenderas.
    Tack för din positiva feedback Lennart, Stort tack för tiden du tagit för att berätta din upplevelse så utförligt!! GK Facility Service
  • Eva H
    2019-06-13 Insamlad av företaget
    Pålitliga trevliga effektiva , vi köpte både flytt och städtjänst ni ör bäst 😊👍
    Tack snälla Eva för din positiva feedback! GK Facility Service
    2019-06-13 Insamlad av företaget
    Flyttstädning mycket bra snabbt effektivt rekommenderas
    Tack snälla Mårten för din positiva feedback! GK Facility Service
  • Helene A
    2019-04-14 Insamlad av företaget
    Snabba, duktiga och trevliga!
    Tack för din positiva feedback Helene!! GK Facility Service
    2019-03-29 Insamlad av företaget
    Jag är nöjd med det hela från början till slut och kommer att använda dem igen
    Tack snälla Hans för din positiva feedback!! GK Facility Service
    2019-03-28 Insamlad av företaget
    Jag anlitade GK Facilty Service för flytt- och städ för min försäljning. Har anlitat dom flera gånger tidigare och är alltid lika nöjd. Dom är trevliga, punktliga, löser allt efter önskemål, varsamma med möbler och noggranna. Dom bokar även in städbesiktning med köparen, det kallar jag god service 🌟 Ni behöver inte tveka på att anlita detta företag!
    Tack för din positiva feedback Joanna, Stort tack för tiden du tagit för att berätta din upplevelse så utförligt.!!! GK Facility Service
    2019-03-23 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och väl utfört arbete med flytt och flyttstädning.
    Tack snälla Anna för din positiva feedback! GK Facility Service
    2019-03-11 Insamlad av företaget
    Snabb och effektiv flytt med god fleibilitet
    Tack snälla Bengt för din positiva feedback och stort tack för förtroendet! GK Facility Service
    2019-03-06 Insamlad av företaget
    Mycket bra jobb även denna gång.
    Tack för din positiva feedback Ragnar! GK Facility Service
  • Jannica J
    2019-03-02 Insamlad av företaget
    Jag har anlitat GK Facility Service för flytt och hemstädning.
    Jag är supernöjd med service och resultat.
    När jag ringer till företaget för att boka in en tjänst. Får man prata med Linda som är en super trevlig tjej. Alltid lika trevlig och serviceinriktad. Varje gång jag köpt en tjänst kommer offert samma dag eller dagen efter. Snabbt och enkelt! Tack för bra service och resultat. Allt bra från början till slut. Jag rekommenderar GK för flyttstäd, hemstäd och flytthjälp!
    Tack snälla Jannica för din positiva feedback och stort tack för förtroendet! GK Facility Service
    2019-02-11 Insamlad av företaget
    Anlitade flyttservice. De var punktliga, noggranna och försiktiga med ömtåliga saker. Är mycket nöjd!
    Tack snälla Maria för din positiva feedback och stort tack för förtroendet! GK Facility Service
    2019-02-08 Insamlad av företaget
    Använde flyttjänsten, killarna var jätteduktiga, nogranna och snabba! Det tog bara 4 timmar allt som allt.
    Rekommenderar starkt!
    Tack för din positiva feedback Kevin! GK Facility Service