GK Facility Service

Hjälmarsvägen 31, 120 53 Årsta — Visa karta

GK Facility Service har lång erfarenhet av all sorts uppdrag inom städ och trädgårdsarbeten. Vi levererar tjänster till privatpersoner, små, medelstora och stora företag.

Eftersom vi har en bred kundkrets med varierande behov är vi lyhörda inför varje uppdragsgivares enskilda önskemål och därefter skräddarsy samt uppfylla dessa behov.

Idag erbjuder vi flertalet standardavtal där uppdragsgivaren kan snabbt se vad som erbjuds och utan tidsspillan bocka av det som behövs. Vi skräddarsyr också offert som är lämpade efter Era önskemål.

Vi växer ständigt tack vare goda referenser från nöjda uppdragsgivare. Bland dessa referenser finns Svensk Fastighetsförmedling, Skandiamäklarna och Svenska Mäklarhuset presenterade.

Vår önskan är att skapa ett långt och varaktigt samarbete med våra uppdragsgivare där vi erbjuder kvalitet, trygghet, professionalitet och flexibilitet.

100 % Nöjdkundgaranti

GK Facility Service utvecklas ständigt utan att tappa fokus på kärnan som utgör och ger näring till hela verksamheten; Att alltid arbeta efter kundens önskemål och erbjuda den kvalitetsservice våra uppdragsgivare önskar.

Vi har utarbetat en KVALITETSSÄKRINGSPLAN som ger uppdragsgivaren trygghet och delaktighet hela vägen. Kvalitetssäkringsplanen ger också oss möjligheten att bibehålla och höja standarden av servicenivån och kvalitén på samtliga tjänster. Kvalitetssäkringsplanen presenteras vid offertförfrågan och följs upp av våra arbetsledare.

Förutom Kvalitetssäkringsplanen har vi även full försäkring ifall någon oönskad skada uppstår.

Vi jobbar miljömedvetet och är måna om att använda metoder som värnar om miljön. Vår personal genomgår utbildningar för att vara uppdaterade och lära sig om nya arbetsmetoder.

Läs vad 94 kunder tycker om GK Facility Service

• 2020-10-23

Lilian J skrev om GK Facility Service
    Flytthjälp från hus till mindre lägenhet. GKs vänliga och artiga medarbetare var fantastiskt duktiga, hanterade mina tillhörigheter varsamt, frågade när de var tveksamma över något, snabba var de också. Kunde inte varit bättre. Jag är supernöjd! Läs mer
  • 2020-10-20

Johanna Therese L skrev om GK Facility Service
    Vi anlitade GK för flyttstädning och flytthjälp. Det är andra gången vi anlitar dom och har båda gångerna varit supernöjda. Levererar, ambitiösa och i tid!
    Ger mitt bästa rekommendation! Läs mer
  • 2020-09-16

Mikaela D skrev om GK Facility Service
    Flytthjälp och flyttstäd
    Lätt att få kontakt med och snabba svar. Läs mer
  • 2020-09-16

Ann-louise G skrev om GK Facility Service
    Vi köpte packning, flytt och städning av villa på ca 230 kvm. Kan varmt rekommendera GK Facility Service som var väldigt noggranna och försiktiga under packning och flytt, inga skador på varken möbler eller golv/väggar. Även flyttstädning var noggrant utförd. Dessutom alltid trevligt bemötande och tillgängliga är vi kontaktade dem. Läs mer
  • 2020-08-12

Camilla T skrev om GK Facility Service
    Oerhört professionella och duktiga flyttarbetare. De plastade in varenda möbel och jag fick inte en repa på något. Läs mer
  • Lena F

2020-08-11

Lena F skrev om GK Facility Service
    Beställde flytt och flyttstäd! De höll allt som de lovade och dessutom på ett utmärkt sätt. Mycket nöjd kund. / Mvh Lena Läs mer
  • 2020-07-10

Sara A skrev om GK Facility Service
    Använde både flytthjälp och flyttstäd. Otroligt nöjd både med bemötande och utförande. Smidigt att kunna låna flyttkartonger också. Läs mer
  • 2020-07-10

Anne H skrev om GK Facility Service
    Flytthjälp och flyttstädning. Väldigt bra bemötande och bra återkoppling. Flytten gick smidigt och var proffsigt utförd. Allt fungerade utmärkt. Läs mer
  • 2020-06-08

Ingrid F skrev om GK Facility Service
    Allt fungerade perfekt när jag anlitade GK:s flytthjälp. Från första kontakt ang. bokning och prisuppgift till genomförd flytt. Personalen var effektiv och kompetent. De gav tydliga besked om hur de skulle lägga upp arbetet och allt hanterades kunnigt och varsamt. Läs mer
  • Lotta S

2020-06-08

Lotta S skrev om GK Facility Service
    Suverän service rätt igenom. Vi anlitade GK för flyttpackning, flytt samt flyttstädning. Kan varmt rekommendera. Läs mer
  • 2020-02-07

Willis S skrev om GK Facility Service
    Jag köpte flytt samt flyttstädning. Allt gjordes efter överenskommelse och vid rätt tid, proffsigt och utan någon skada under transporten. Städning var också utmärkt. Läs mer
  • 2020-02-03

Annemarie C skrev om GK Facility Service
    Både flyttjänsten och flyttstädningen fungerade utmärkt. Vi har inget att klaga på eller förbättrinar. Kontakten med administrationen lilkaså utan anmärkning. Läs mer
  • 2020-02-03

Anne S skrev om GK Facility Service
    Trevliga och duktiga gubbar som gjorde allt för att passa vår hisstid. Läs mer
  • Lennart M

2019-07-08

Lennart M skrev om GK Facility Service
    Vi anlitade GK Facillity Service vid flytt från villa till lägenhet. Flytthjälpen höll tiden, gjorde ett noggrant och ett effektivt jobb. Inga flyttskador hände. Grabbarna var trevliga hjälpsamma och duktiga.
    Flyttstädningen utfördes perfekt utan anmärkning. Högsta kvalitet.
    Firman levererade flyttkartongen av bra kvalitet exakt på utsatt tid.
    Priserna var rimliga med hänsyn till det utmärkta jobb som gjordes. Firman kan starkt rekommenderas. Läs mer
    2019-07-09 GK Facility Service G svarar Lennart M
    Tack för din positiva feedback Lennart, Stort tack för tiden du tagit för att berätta din upplevelse så utförligt!!
  • Eva H

2019-06-13

Eva H skrev om GK Facility Service
    Pålitliga trevliga effektiva , vi köpte både flytt och städtjänst ni ör bäst 😊👍 Läs mer
    2019-07-02 GK Facility Service G svarar Eva H
    Tack snälla Eva för din positiva feedback!
  • 2019-06-13

Mårten J skrev om GK Facility Service
    Flyttstädning mycket bra snabbt effektivt rekommenderas Läs mer
    2019-07-02 GK Facility Service G svarar Mårten J
    Tack snälla Mårten för din positiva feedback!
  • Helene A

2019-04-14

Helene A skrev om GK Facility Service
    Snabba, duktiga och trevliga! Läs mer
    2019-07-02 GK Facility Service G svarar Helene A
    Tack för din positiva feedback Helene!!
  • 2019-03-29

Hans G skrev om GK Facility Service
    Jag är nöjd med det hela från början till slut och kommer att använda dem igen Läs mer
    2019-04-12 GK Facility Service G svarar Hans G
    Tack snälla Hans för din positiva feedback!!
  • 2019-03-28

Joanna T skrev om GK Facility Service
    Jag anlitade GK Facilty Service för flytt- och städ för min försäljning. Har anlitat dom flera gånger tidigare och är alltid lika nöjd. Dom är trevliga, punktliga, löser allt efter önskemål, varsamma med möbler och noggranna. Dom bokar även in städbesiktning med köparen, det kallar jag god service 🌟 Ni behöver inte tveka på att anlita detta företag! Läs mer
    2019-07-02 GK Facility Service G svarar Joanna T
    Tack för din positiva feedback Joanna, Stort tack för tiden du tagit för att berätta din upplevelse så utförligt.!!!
  • 2019-03-23

Anna R skrev om GK Facility Service
    Bra bemötande och väl utfört arbete med flytt och flyttstädning. Läs mer
    2019-03-28 GK Facility Service G svarar Anna R
    Tack snälla Anna för din positiva feedback!
  • 2019-03-11

Bengt K skrev om GK Facility Service
    Snabb och effektiv flytt med god fleibilitet Läs mer
    2019-03-28 GK Facility Service G svarar Bengt K
    Tack snälla Bengt för din positiva feedback och stort tack för förtroendet!
  • 2019-03-06

Ragnar A skrev om GK Facility Service
    Mycket bra jobb även denna gång. Läs mer
    2019-03-06 GK Facility Service G svarar Ragnar A
    Tack för din positiva feedback Ragnar!
  • Jannica J

2019-03-02

Jannica J skrev om GK Facility Service
    Jag har anlitat GK Facility Service för flytt och hemstädning.
    Jag är supernöjd med service och resultat.
    När jag ringer till företaget för att boka in en tjänst. Får man prata med Linda som är en super trevlig tjej. Alltid lika trevlig och serviceinriktad. Varje gång jag köpt en tjänst kommer offert samma dag eller dagen efter. Snabbt och enkelt! Tack för bra service och resultat. Allt bra från början till slut. Jag rekommenderar GK för flyttstäd, hemstäd och flytthjälp! Läs mer
    2019-03-06 GK Facility Service G svarar Jannica J
    Tack snälla Jannica för din positiva feedback och stort tack för förtroendet!
  • 2019-02-11

Maria W skrev om GK Facility Service
    Anlitade flyttservice. De var punktliga, noggranna och försiktiga med ömtåliga saker. Är mycket nöjd! Läs mer
    2019-02-12 GK Facility Service G svarar Maria W
    Tack snälla Maria för din positiva feedback och stort tack för förtroendet!
    GK Facility Service G, GK Facility Service G gillar detta
  • 2019-02-08

Kevin T skrev om GK Facility Service
    Använde flyttjänsten, killarna var jätteduktiga, nogranna och snabba! Det tog bara 4 timmar allt som allt.
    Rekommenderar starkt! Läs mer
    2019-02-12 GK Facility Service G svarar Kevin T
    Tack för din positiva feedback Kevin!
  • 2019-01-30

Fredrik A skrev om GK Facility Service
    Bra städning och mycket smidig flytt. Det var bra service och ett bra upplägg. Vi kommer att anlita GK Facility service igen Läs mer
    2019-01-30 GK Facility Service G svarar Fredrik A
    Tack snälla Fredrik för din positiva feedback och stort tack för förtroendet!
  • 2019-01-28

Maria B skrev om GK Facility Service
    Trevlig o tydligt bemött. Allt korrekt. Läs mer
  • 2019-01-28

Ing-Marie M skrev om GK Facility Service
    Vi hade flytthjälp av 3 fantastiska, trevliga och snabba män. Jätteduktiga. Vi är supernöjda. Läs mer
  • 2019-01-15

Jan L skrev om GK Facility Service
    Flyttkillarna gjorde ett superjob och var glada och trevliga.

Städarna träffade jag inte men det var skinande rent. Läs mer
    2019-01-30 GK Facility Service G svarar Jan L
    Tack snälla Jan för din positiva feedback och stort tack för förtroendet!
  • 2018-11-27

Surayya E skrev om GK Facility Service
    Trevliga med gott kundbemötande och lyhördhet. Mycket förtroendegivande och toppen resultat. Verkligen prisvärda! Kan starkt rekommendera GK Facility! :) Läs mer
    2019-01-30 GK Facility Service G svarar Surayya E
    Tack för din positiva feedback Surayya!
  • Mikael S

2018-10-26

Mikael S skrev om GK Facility Service
    När man vattnar parkett så e man på fel jobb. Läs mer
  • 2018-10-25

Maria H skrev om GK Facility Service
    Jättebra på alla sätt! Rekomenderas verkligen! Läs mer
    2018-10-26 GK Facility Service G svarar Maria H
    Tack för din positiva feedback Maria!
  • 2018-10-24

Ted Strand S skrev om GK Facility Service
    Väldigt samarbetsvilliga och försiktiga med våra saker. Läs mer
    2018-10-26 GK Facility Service G svarar Ted Strand S
    Tack snälla för din positiva feedback Ted!
  • 2018-10-20

Ane Lind N skrev om GK Facility Service
    Tack för ett väl utfört arbete med att städa vår lägenhet! Läs mer
    2018-10-22 GK Facility Service G svarar Ane Lind N
    Stort tack för din positiva feedback Ane!
  • 2018-10-18

Anette W skrev om GK Facility Service
    Mkt bra killar som flyttade våra grejor.
    Kämpade med växter och annat. Läs mer
    2018-10-19 GK Facility Service G svarar Anette W
    Tack snälla Anette för din positiva feedback!
  • 2018-10-17

Anders C skrev om GK Facility Service
    Utmärkt jobb fr flyttkillarna. Däremot viss slarv vid städning. Totalt sett bra. Läs mer
    2018-10-18 GK Facility Service G svarar Anders C
    Tack för din positiva feedback Anders, Stort tack för dina synpunkter och tiden du tagit för att berätta din upplevelse så utförligt.
  • 2018-09-10

Caroline D skrev om GK Facility Service
    Med GK Facility får man bra bemötande, bra priser och ett snabbt och proffsigt flyttlag! Läs mer
    2018-10-17 GK Facility Service G svarar Caroline D
    Tack för din positiva feedback Caroline!
  • 2018-05-15

Ingela L skrev om GK Facility Service
    GK facility har vi anlitat i fyra år regelbundet för hemstädning och är mycket nöjda! De har ett professionellt bemötande samtidigt som de är personliga och trevliga. De är flexibla, lyhörda, lösningsinriktade och pålitliga. Städningen utförs till belåtenhet och om anmärkning finns så tar de till sig och rättar till till nästa gång. Vi kan varmt rekommendera dem!
    Ingela P L Läs mer
    2018-10-17 GK Facility Service G svarar Ingela L
    Tack snälla Ingela för din positiva feedback och stort tack för förtroendet!
  • 2018-02-16

Jessica S skrev om GK Facility Service
    Killarna som hjälpte oss med vår flytt var glada, positiva och varsamma med vårt bohag. Jag kan varmt rekommendera dom! Läs mer
  • 2018-02-15

Peter J skrev om GK Facility Service
    Tillmötesgående och flexibla på alla nivåer. Använde både flytthjälp, flyttstädning och byggstädning. Samtliga tjänster var väl genomförda och levde upp till förväntningarna. Läs mer

Fredrik M skrev om GK Facility Service
    Jag har fått hjälp med flytt och flyttstädning. Flyttkillarna var mycket trevliga, hjälpsamma och flexibla samt snabba. Flyttstädningen var också mycket bra och dessutom fick den som flyttade in expektera städningen innan. De har verkligen överträffat min förväntan. Det trevliga bemötandet från alla var också helt suveränt. Läs mer

Pernilla B skrev om GK Facility Service
    varit jätte nöjd , då jag anlitata flyttstäd , ni har varit väldigt flexibla då jag i sista minut ändrade städ dag då den nya köparen flyttade in senare .. snabb återkoppling i allt bara väldigt nöjd dock har jag inte en aning om hur städningen utfördes . Läs mer

Maria J skrev om GK Facility Service
    Väldigt nöjd med flytthjälpen! Lyhörda och hjälpsamma. Läs mer
  • Josefine H

2018-02-13

Josefine H skrev om GK Facility Service
    Supersmidigt! Det var väldigt enkelt och smidigt att få hjälp av GK Facility Service. Jag är mer än nöjd. Läs mer

Agneta H skrev om GK Facility Service
    Flyttstädning som levde upp till mina förväntningar. Väldigt trevligt och professionellt bemötande både via mail och telefon. Rekommenderas. Läs mer

Elin H skrev om GK Facility Service
    Vi beställde flytthjälp och flyttstäd från GK facility och var mycket nöjda från början till slut! Alla har varit punktliga och tjänsterna väl utförda. När vi skickade frågor via mail fick vi svar utan dröjsmål! Läs mer

Towe L skrev om GK Facility Service
    Anlitade för både flyttstädning och flytthjälp. Städningen fungerade smidigt och det är superbra att dom tar kontakt med den nya ägaren för ett godkännande, känns tryggt och bra. Det var även dom som städade huset vi flyttade till och vi var helt klart nöjda.

Flytthjälpen var grym. Professionella, snabba och tillmötesgående. Jag har anlitat andra flyttfirmor förr men GK har klart varit bäst!

Det som tar ner betyget från en femma till en fyra var att vi hade en pågående diskussion med dom om en städdetalj och vi upplevde att personen vi var i kontakt med inte återkopplade som avtalat. Men tillslut löste sig allt och dom var väldigt tillmötesgående. Vi är jättenöjda med allt och skulle anlita dom igen, rekommenderas! Läs mer
  • 2017-12-29

Per-olof P skrev om GK Facility Service
    Köpt flyttstädning. Väldigt nöjd. Enkelt att komma överens och avtala. Sedan har jobbet genomförts bra och köparen är väldigt nöjd och har fått inspektera och godkänna jobbet innan allt varit klart. Det har fungerat friktionsfritt - till vår glädje eftersom vi befunnit hos utomlands när allt genomfördes. Ett stort tack.

Jag rekommenderar GK Facilities till alla som behöver en klanderfri flyttstädning.

Tack och Gott & År Läs mer
  • 2017-11-28

Sara F skrev om GK Facility Service
    Flyttstädning.
    Good job, professional and polite. Läs mer
  • 2017-11-28

Anna L skrev om GK Facility Service
    Anlitade GK Facility Service för en flyttstädning, allt fungerade enligt mina förväntningar. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte