GK Facility Service

Terrängvägen 16, 129 48 Hägersten — Visa karta

GK Facility Service har lång erfarenhet av all sorts uppdrag inom städ och trädgårdsarbeten. Vi levererar tjänster till privatpersoner, små, medelstora och stora företag.

Eftersom vi har en bred kundkrets med varierande behov är vi lyhörda inför varje uppdragsgivares enskilda önskemål och därefter skräddarsy samt uppfylla dessa behov.

Idag erbjuder vi flertalet standardavtal där uppdragsgivaren kan snabbt se vad som erbjuds och utan tidsspillan bocka av det som behövs. Vi skräddarsyr också offert som är lämpade efter Era önskemål.

Vi växer ständigt tack vare goda referenser från nöjda uppdragsgivare. Bland dessa referenser finns Svensk Fastighetsförmedling, Skandiamäklarna och Svenska Mäklarhuset presenterade.

Vår önskan är att skapa ett långt och varaktigt samarbete med våra uppdragsgivare där vi erbjuder kvalitet, trygghet, professionalitet och flexibilitet.

100 % Nöjdkundgaranti

GK Facility Service utvecklas ständigt utan att tappa fokus på kärnan som utgör och ger näring till hela verksamheten; Att alltid arbeta efter kundens önskemål och erbjuda den kvalitetsservice våra uppdragsgivare önskar.

Vi har utarbetat en KVALITETSSÄKRINGSPLAN som ger uppdragsgivaren trygghet och delaktighet hela vägen. Kvalitetssäkringsplanen ger också oss möjligheten att bibehålla och höja standarden av servicenivån och kvalitén på samtliga tjänster. Kvalitetssäkringsplanen presenteras vid offertförfrågan och följs upp av våra arbetsledare.

Förutom Kvalitetssäkringsplanen har vi även full försäkring ifall någon oönskad skada uppstår.

Vi jobbar miljömedvetet och är måna om att använda metoder som värnar om miljön. Vår personal genomgår utbildningar för att vara uppdaterade och lära sig om nya arbetsmetoder.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 19 kunder tycker om GK Facility Service

• Åsa G
    Åsa G skrev om GK Facility Service
    Mycketbra kontakt. Avstämning mm
  • Anna A
    Anna A skrev om GK Facility Service
    Allt har fungerat otroligt smididgt. Trevligt bemötande och bra service. Använde både hjälp med flytt och hjälp med flyttstädning.
    Vi är väldigt nöjda
  • Tomas E
    Tomas E skrev om GK Facility Service
    Anlitade GK Facility Service för flytt av bohag och städning. Lätta att ha att göra med, hjälpsamma och allt fungerade precis som det skulle. Kommer att anlita dom igen om det behövs.
  • Inger Ö
    Inger Ö skrev om GK Facility Service
    Bra bemötande vid mejl-växling. Snabb återkoppling och fick svar på mina frågor. Beställde flyttjänst och städning. Flyttkillarna var duktiga och snabba. Jobbade hårt. Vi är mycket nöjda med deras arbete och även städningen.
    2017-02-24 GK F svarar Inger Ö
    Tack för din positiva feedback Inger!
  • Trine D
    Trine D skrev om GK Facility Service
    Jättetrevlig och proffsigt bemötande. Jättenöjd med både städ- och flyttjänst. Anlitar, utan tvekan, gärna GK igen.
    2017-02-24 GK F svarar Trine D
    Tack för din positiva feedback Trine och återigen tack för ditt förtroende!
  • Marianne L
    Marianne L skrev om GK Facility Service
    Mycket trevligt bemötande. Försökte allt för att vår flytt skulle bli
    så smidig som möjligt. Den tjänst vi köpte var flyttstädning. Mycket nöjda med den,
    både vi gamla ägarna och de nya.
    Kommer att rekommendera företaget för de som efterfrågar deras tjänster.
    2017-02-24 GK F svarar Marianne L
    Stort tack för dina vänliga ord Marianne!
  • Maria M
    Maria M skrev om GK Facility Service
    Helt fantastiska, de har gått above and beyond vad man kan begära av ett företag. Ställer upp utanför ordinarie arbetstid för att hjälpa mig!
    2017-02-24 GK F svarar Maria M
    Tack för din positiva feedback Maria, Vi är ytterst glada över att höra din uppskattning!
    Maria M gillar detta
  • Staffan F
    Staffan F skrev om GK Facility Service
    Jag anlitade företaget för städning och flytthjälp.

Jag blev vänligt bemött av alla inblandade och de ansträngde sig för att jag skulle få det bästa upplägget för mina behov. Arbetet utfördes utan anmärkning. Jag kan tänka mig att anlita företaget igen om behovet skulle uppkomma.
    2017-02-24 GK F svarar Staffan F
    Tack snälla Staffan för din positiva feedback och stort tack för förtroendet!
  • Peter T
    Peter T skrev om GK Facility Service
    Väldigt proffsigt såväl bemötande som utförande
    2016-12-21 GK F svarar Peter T
    Tack för din positiva feedback Peter!
  • Anna N
    Anna N skrev om GK Facility Service
    Jättebra service. Noggranna. Väldigt punktliga. Ingenting blev skadat eller gick sönder. Kommer att anlita dem igen vid ev flytt.
    2016-12-14 GK F svarar Anna N
    Tack för ditt förtroende och positiva feedback Anna!
  • Aron
    Aron skrev om GK Facility Service
    Vi har anlitat Er två gånger för flyttstädning i hus och lgh och jag vill ge er toppbetyg för både städningen, trevligt personal, lätt dialog och enkel process från bokning till genomförande. Att ni erbjuder städgaranti trotts att man godkänt städningen redan är extra plus! Vi kommer anlita er fler ggr! Tack!
    2016-12-12 GK F svarar Aron
    Tack för ditt förtroende och positiva feedback Aron!
  • Inger B
    Inger B skrev om GK Facility Service
    Trevligt, ambitiöst, ansvarsfullt! Dessutom snabbt!
    2016-11-23 GK F svarar Inger B
    Tack för din positiva feedback Inger!
  • Dennis J
    Dennis J skrev om GK Facility Service
    Vi hade stora förväntningar på GK Facility Service efter att en god vän hade rekommenderat dem. De utför ett mycket bra jobb och har en trevlig och pålitlig kundtjänst.
    2016-11-23 GK F svarar Dennis J
    Tack för din positiva feedback Dennis!
  • Pedro G
    Pedro G skrev om GK Facility Service
    Super nöjd med servicen och flexibiliteten som GK Facility Service har!
    2016-11-23 GK F svarar Pedro G
    Tack för din positiva feedback Pedro!
  • Emma E
    Emma E skrev om GK Facility Service
    Vi är supernöjda över både bemötande och service! Rekommenderas varmt!
    2016-11-23 GK F svarar Emma E
    Tack för din positiva feedback Emma!
  • Ersan K
    Ersan K skrev om GK Facility Service
    Bra service. Väldigt hjälpsamma
    2016-11-14 GK F svarar Ersan K
    Tack för din positiva feedback Ersan!
  • Anna A
    Anna A skrev om GK Facility Service
    Vi är supernöjda! Känner oss trygga och vet att vi alltid får ett bra resultat. Lätt att få kontakt. Tillmötesgående och flexibla.
    2016-11-14 GK F svarar Anna A
    Stort tack för din positiva feedback Anna!
  • Agni G
    Agni G skrev om GK Facility Service
    Killarna hjälpte mig med flytt mitt under sommaren och det gick både smidigt och snabbt. De var väldigt försiktiga med alla våra saker och ingenting gick sönder. Rekommenderar de så gärna :)
    /Agni
    2016-11-23 GK F svarar Agni G
    Tack för din positiva feedback Agni!
    GK F gillar detta
  • Tom A
    Tom A skrev om GK Facility Service
    Vi flyttade i mitten av december. GKFS rekommenderades av mäklaren (Svensk Fast) och vi tog in offerter på flytt och flyttstäd från dem och några andra firmor, som kompisar tipsat om när vi bad om rekommendationer på Facebook. Sammantaget verkade GKFS mest förmånliga och de var också enkla att ha att göra med (snabba svar, trevligt bemötande under offertprocessen) så vi tog dem och blev väldigt nöjda. De var snabba och effektiva och det kändes som att de var måna om att göra ett bra jobb.

När jag kollade flyttstädningen sent på natten upptäckte jag några småmissar och mejlade dem. Vid 9.30 morgonen efter fick jag svar att de hade åtgärdat mina synpunkter, trots att köparna redan hade varit där före mig dagen innan och godkänt deras jobb. (Jag hade inte förstått att upplägget var sådant, trodde köparna skulle se lägenheten och därmed städningen först vid tillträdet två dagar senare.)

Bortsett från de småmissarna och lite små märken på ett skåp efter flytten tycker jag att de skötte sig väldigt bra.

Kan nämna att jag var lite småskeptisk till att de bara hade ett telefonnummer och en g-mailadress (ingen webbplats) men de verkade ju seriösa och mäklaren hade enligt uppgift bara goda erfarenheter av dem så vi lät oss inte avskräckas. Kan varmt rekommendera dem som en prisvärd firma, skulle gärna anlita dem igen. Har sagt till dem att de gärna får använda mig som referenskund så hör av dig till dem så kan ni få mina kontaktuppgifter om du vill prata med mig.
    2016-11-23 GK F svarar Tom A
    Tack för din positiva feedback Tom, mycket har hänt sedan 2014 och vi har verkligen tagit till oss och satsat på en ordentlig hemsida. Stort tack för dina synpunkter och tiden du tagit för att berätta din upplevelse så utförligt.
    GK F gillar detta

Terrängvägen 16, 129 48 Hägersten