GK Facility Service

Terrängvägen 16, 129 48 Hägersten — Visa karta

GK Facility Service har lång erfarenhet av all sorts uppdrag inom städ och trädgårdsarbeten. Vi levererar tjänster till privatpersoner, små, medelstora och stora företag.

Eftersom vi har en bred kundkrets med varierande behov är vi lyhörda inför varje uppdragsgivares enskilda önskemål och därefter skräddarsy samt uppfylla dessa behov.

Idag erbjuder vi flertalet standardavtal där uppdragsgivaren kan snabbt se vad som erbjuds och utan tidsspillan bocka av det som behövs. Vi skräddarsyr också offert som är lämpade efter Era önskemål.

Vi växer ständigt tack vare goda referenser från nöjda uppdragsgivare. Bland dessa referenser finns Svensk Fastighetsförmedling, Skandiamäklarna och Svenska Mäklarhuset presenterade.

Vår önskan är att skapa ett långt och varaktigt samarbete med våra uppdragsgivare där vi erbjuder kvalitet, trygghet, professionalitet och flexibilitet.

100 % Nöjdkundgaranti

GK Facility Service utvecklas ständigt utan att tappa fokus på kärnan som utgör och ger näring till hela verksamheten; Att alltid arbeta efter kundens önskemål och erbjuda den kvalitetsservice våra uppdragsgivare önskar.

Vi har utarbetat en KVALITETSSÄKRINGSPLAN som ger uppdragsgivaren trygghet och delaktighet hela vägen. Kvalitetssäkringsplanen ger också oss möjligheten att bibehålla och höja standarden av servicenivån och kvalitén på samtliga tjänster. Kvalitetssäkringsplanen presenteras vid offertförfrågan och följs upp av våra arbetsledare.

Förutom Kvalitetssäkringsplanen har vi även full försäkring ifall någon oönskad skada uppstår.

Vi jobbar miljömedvetet och är måna om att använda metoder som värnar om miljön. Vår personal genomgår utbildningar för att vara uppdaterade och lära sig om nya arbetsmetoder.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 50 kunder tycker om GK Facility Service

• Agneta H
    Agneta H skrev om GK Facility Service
    Flyttstädning som levde upp till mina förväntningar. Väldigt trevligt och professionellt bemötande både via mail och telefon. Rekommenderas. Läs mer
  • Elin H
    Elin H skrev om GK Facility Service
    Vi beställde flytthjälp och flyttstäd från GK facility och var mycket nöjda från början till slut! Alla har varit punktliga och tjänsterna väl utförda. När vi skickade frågor via mail fick vi svar utan dröjsmål! Läs mer
  • Towe L
    Towe L skrev om GK Facility Service
    Anlitade för både flyttstädning och flytthjälp. Städningen fungerade smidigt och det är superbra att dom tar kontakt med den nya ägaren för ett godkännande, känns tryggt och bra. Det var även dom som städade huset vi flyttade till och vi var helt klart nöjda.

Flytthjälpen var grym. Professionella, snabba och tillmötesgående. Jag har anlitat andra flyttfirmor förr men GK har klart varit bäst!

Det som tar ner betyget från en femma till en fyra var att vi hade en pågående diskussion med dom om en städdetalj och vi upplevde att personen vi var i kontakt med inte återkopplade som avtalat. Men tillslut löste sig allt och dom var väldigt tillmötesgående. Vi är jättenöjda med allt och skulle anlita dom igen, rekommenderas! Läs mer
  • Per-olof P
    Per-olof P skrev om GK Facility Service
    Köpt flyttstädning. Väldigt nöjd. Enkelt att komma överens och avtala. Sedan har jobbet genomförts bra och köparen är väldigt nöjd och har fått inspektera och godkänna jobbet innan allt varit klart. Det har fungerat friktionsfritt - till vår glädje eftersom vi befunnit hos utomlands när allt genomfördes. Ett stort tack.

Jag rekommenderar GK Facilities till alla som behöver en klanderfri flyttstädning.

Tack och Gott & År Läs mer
  • Sara F
    Sara F skrev om GK Facility Service
    Flyttstädning.
    Good job, professional and polite. Läs mer
  • Anna L
    Anna L skrev om GK Facility Service
    Anlitade GK Facility Service för en flyttstädning, allt fungerade enligt mina förväntningar. Läs mer
  • Göran B
    Göran B skrev om GK Facility Service
    Vi fick ifrån början ett trevligt och proffsigt bemötande. Vi anlitade flytthjälp och var mer än nöjda med trevliga och hjälpsamma killar.
    Vi ger våra högsta rekommendationer! Läs mer
  • Ylva N
    Ylva N skrev om GK Facility Service
    Trevligt personligt bemötande, de hanterade alla delar kring flyttstädning så jag slapp fixa med rutavdrag mm. När de undrade över något jag glömt ringde de personligen upp och kollade av. Extra allt- service! Skulle definitivt boka dom igen. Läs mer
  • Tomas B
    Tomas B skrev om GK Facility Service
    Beställde flyttstädning på mail, snabb återkoppling och prisvärt.
    Städningen utfördes klanderfritt och vi blev mycket nöjda som säljare.
    Köparen var även dom nöjda. Läs mer
  • Harriet E
    Harriet E skrev om GK Facility Service
    Bästa tänkbara städning, proffsigt utfört och en klar och tydlig information innan.
    Rätt förväntningar från början som jag tyckte att ni sedan överträffade.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Christian B
    Christian B skrev om GK Facility Service
    Otroligt proffsiga och lätta att ha att göra med. Mycket noggranna i förberedelser vad som skall ingå och inte. Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om GK Facility Service
    Flytt och flyttstädning. Trevliga och noggranna flyttkillar. Inget att klaga på. Läs mer
  • Tillmann F
    Tillmann F skrev om GK Facility Service
    Bokade flytthjälp. Allt gick riktigt bra. Läs mer
  • Bim P
    Bim P skrev om GK Facility Service
    Städning och flytt
    Jag kan bara säga att ni har den bästa servicen man kan begära, effektiva, vänliga och duktiga. Kommer att anlita er igen.

Vänligen
    Bim Läs mer
  • Johanna N
    Johanna N skrev om GK Facility Service
    Bra service, snabba svar, god tillgänglighet. Försiktiga och noggranna med möbler under flytt. Rekommenderas både för flytt och städning. Läs mer
  • Janni W
    Janni W skrev om GK Facility Service
    Väldigt bra och professionellt bemötande samt väldigt väl utfört jobb (flyttstädning) Läs mer
  • Bjarne Olof C
    Bjarne Olof C skrev om GK Facility Service
    Vi har fått utmärkt hjälp med tjänsterna vi köpt och mycket bra bemötande från GK Facility. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om GK Facility Service
    Trevlig personal, effektiva och hjälpsamma! Läs mer
  • Rawaz A
    Rawaz A skrev om GK Facility Service
    Flexibla, bra kvalité och trevliga. ingenting att klaga på. Läs mer
  • Saga Å
    Saga Å skrev om GK Facility Service
    Bra utfört arbete. Köparna blev nöjda och det säger allt. Läs mer
  • Helene W
    Helene W skrev om GK Facility Service
    Otroligt bra service och OTROLIGT fint städat. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Maria Å
    Maria Å skrev om GK Facility Service
    Jag kontaktade GK Facility Service via mail och har endast haft mailkontakt med dem. Jag tycker att det fungerade väldigt bra och jag är nöjd med tjänsten de utförde (flyttstädning). Läs mer
  • Jeannette K
    Jeannette K skrev om GK Facility Service
    Från första mail kontakten om information av de olika tjänsterna bokningen av tjänsterna till flytthjälp, bortforsling, städning och till sist fakturan har det varit hög kvalité! Och mycket prisvärt anser jag. Jag är så nöjd och tacksam för allt! Alla har varit engagerade och tagit hand om allt på bästa sätt för att jag som kund ska känna mig trygg. Killarna som flyttade var väldigt rutinerade, paketerade in och säkrade vissa möbler, snabba och effektiva. En arbetsledare var ute 2 gg för att checka vad som skulle flyttas och kastas, kvadratyta och även arbetsmiljön kollades upp för deras personal hälsa iom vikter mm, inför flytt och tömning Kändes proffsigt.
    Jag rekommenderar verkligen detta företag som har en helhetslösning och som man kan välja olika delar av. Här kan man luta sig tillbaka och låta dem jobba i lugn och ro!
    Jag stod hemma själv i ett stort hus mitt i sommaren utan körkort och vänner på semester och allt bara löste sig, förstå den lättnaden!!
    💟 💟 💟 💟 💟 Läs mer
  • Lasse H
    Lasse H skrev om GK Facility Service
    Precis som man förväntar sig av ett företag som vet vad det jobbar med, kommer i tid, är trevliga o tar i hand o presenterar sig, packat in allt proffsigt och inget blir skadar inget, snabbt och korrekt. Våra högsta rekommendationer ger vi detta företag som vi gärna anlitar igen om behovet finns.👍👍👍👍👍, Lasse & Lena Läs mer
  • Lennart N
    Lennart N skrev om GK Facility Service
    Vi har fått ett snabbt och vänligt bemötande. Uppdraget sköttes utmärkt. Läs mer
  • Andreas N
    Andreas N skrev om GK Facility Service
    Vi använde GK Facility Service för både flyttstäd och för själva flytten. Trevligt bemötande och snabba svår. Vi är jättenöjda i båda fallen och kan starkt rekommendera. Läs mer
  • N
    N skrev om GK Facility Service
    Att hantera ett dödsbo där en fullt möblerad lägenhet ingår med saker samlade från ett sjuttiotal år, är inte det lättaste.
    Dessutom dödsbodelägare som var spridda över världen och inte kunde engagera sig i att hjälpa till att tömma och städa lägenheten. Det är där någonstans GK Facility Service AB kommer in i bilden.

Vi är väldigt nöjda med deras insatts i hela detta projekt, inte bara städningen utan också administrationen runt hela tömningen av lägenheten

Vi vill tacka Zei Ismaeva, Administration & Ekonomi, speciellt, för ett utmärkt utfört arbete när det gäller alla de samtal och kontakter hon genomförde för att tillgodose dödsboets önskan att så mycket som möjligt av lägenhetens innehåll skulle skänkas till välgörande ändamål.

Har förstått under resans gång att det inte har varit alltför enkelt att ha med välgörenhetsorganisationer att göra.

Vi vet också av erfarenhet att välgörenhetsorganisationerna har blivit väldigt kräsna nu för tiden och är väldigt selektiva med vad de kan tänka sig att hämta när det gäller dödsbon.

GK:s har verkligen visat att bra service, helhjärtat engagemang och en förmåga att vara flexibla betyder mycket i denna typ av situationer.

Vi vill absolut rekommendera deras tjänster.

. Läs mer
  • Heli E
    Heli E skrev om GK Facility Service
    Fantastiskt bra service! Man jobbade på tills allt var klart. Även om det blev 12 timmar i streck behöll flyttkillarna sitt glada humör under hela arbetspasset. Läs mer
  • Katarina N
    Katarina N skrev om GK Facility Service
    Mycket städning för pengarna! Mycket bra också att köparen får godkänna städningen och att GK Facility Service har städgaranti! Läs mer
  • Birgitta D
    Birgitta D skrev om GK Facility Service
    Flyttstädning. Bra planering och bra genomförande. Höll planerade tider. Trevligt bemötande. Kompletterigsstädning även bra genomfört. Vi var mycket nöjda. Läs mer
  • Eva M
    Eva M skrev om GK Facility Service
    Gott bemötande i telefon till att börja med.
    Klar och tydlig uppdragsbeskrivning via mail.
    Sedan noggrant utförd städning, först fönsterputs, sedan visningsstädning.
    Flexibilitet vad gäller tider, jag var tvungen att ändra en tid, det ordnade sig.
    Sammanfattningsvis mycket bra. Läs mer
  • Åsa G
    Åsa G skrev om GK Facility Service
    Mycketbra kontakt. Avstämning mm Läs mer
  • Anna A
    Anna A skrev om GK Facility Service
    Allt har fungerat otroligt smididgt. Trevligt bemötande och bra service. Använde både hjälp med flytt och hjälp med flyttstädning.
    Vi är väldigt nöjda Läs mer
  • Tomas E
    Tomas E skrev om GK Facility Service
    Anlitade GK Facility Service för flytt av bohag och städning. Lätta att ha att göra med, hjälpsamma och allt fungerade precis som det skulle. Kommer att anlita dom igen om det behövs. Läs mer
  • Inger Ö
    Inger Ö skrev om GK Facility Service
    Bra bemötande vid mejl-växling. Snabb återkoppling och fick svar på mina frågor. Beställde flyttjänst och städning. Flyttkillarna var duktiga och snabba. Jobbade hårt. Vi är mycket nöjda med deras arbete och även städningen. Läs mer
    2017-02-24 Zei F svarar Inger Ö
    Tack för din positiva feedback Inger!
  • Trine D
    Trine D skrev om GK Facility Service
    Jättetrevlig och proffsigt bemötande. Jättenöjd med både städ- och flyttjänst. Anlitar, utan tvekan, gärna GK igen. Läs mer
    2017-02-24 Zei F svarar Trine D
    Tack för din positiva feedback Trine och återigen tack för ditt förtroende!
  • Marianne L
    Marianne L skrev om GK Facility Service
    Mycket trevligt bemötande. Försökte allt för att vår flytt skulle bli
    så smidig som möjligt. Den tjänst vi köpte var flyttstädning. Mycket nöjda med den,
    både vi gamla ägarna och de nya.
    Kommer att rekommendera företaget för de som efterfrågar deras tjänster. Läs mer
    2017-02-24 Zei F svarar Marianne L
    Stort tack för dina vänliga ord Marianne!
  • Maria M
    Maria M skrev om GK Facility Service
    Helt fantastiska, de har gått above and beyond vad man kan begära av ett företag. Ställer upp utanför ordinarie arbetstid för att hjälpa mig! Läs mer
    2017-02-24 Zei F svarar Maria M
    Tack för din positiva feedback Maria, Vi är ytterst glada över att höra din uppskattning!
    Maria M gillar detta
  • Staffan F
    Staffan F skrev om GK Facility Service
    Jag anlitade företaget för städning och flytthjälp.

Jag blev vänligt bemött av alla inblandade och de ansträngde sig för att jag skulle få det bästa upplägget för mina behov. Arbetet utfördes utan anmärkning. Jag kan tänka mig att anlita företaget igen om behovet skulle uppkomma. Läs mer
    2017-02-24 Zei F svarar Staffan F
    Tack snälla Staffan för din positiva feedback och stort tack för förtroendet!
  • Peter T
    Peter T skrev om GK Facility Service
    Väldigt proffsigt såväl bemötande som utförande Läs mer
    2016-12-21 Zei F svarar Peter T
    Tack för din positiva feedback Peter!
  • Anna N
    Anna N skrev om GK Facility Service
    Jättebra service. Noggranna. Väldigt punktliga. Ingenting blev skadat eller gick sönder. Kommer att anlita dem igen vid ev flytt. Läs mer
    2016-12-14 Zei F svarar Anna N
    Tack för ditt förtroende och positiva feedback Anna!
  • Aron
    Aron skrev om GK Facility Service
    Vi har anlitat Er två gånger för flyttstädning i hus och lgh och jag vill ge er toppbetyg för både städningen, trevligt personal, lätt dialog och enkel process från bokning till genomförande. Att ni erbjuder städgaranti trotts att man godkänt städningen redan är extra plus! Vi kommer anlita er fler ggr! Tack! Läs mer
    2016-12-12 Zei F svarar Aron
    Tack för ditt förtroende och positiva feedback Aron!
  • Inger B
    Inger B skrev om GK Facility Service
    Trevligt, ambitiöst, ansvarsfullt! Dessutom snabbt! Läs mer
    2016-11-23 Zei F svarar Inger B
    Tack för din positiva feedback Inger!
  • Dennis J
    Dennis J skrev om GK Facility Service
    Vi hade stora förväntningar på GK Facility Service efter att en god vän hade rekommenderat dem. De utför ett mycket bra jobb och har en trevlig och pålitlig kundtjänst. Läs mer
    2016-11-23 Zei F svarar Dennis J
    Tack för din positiva feedback Dennis!
  • Pedro G
    Pedro G skrev om GK Facility Service
    Super nöjd med servicen och flexibiliteten som GK Facility Service har! Läs mer
    2016-11-23 Zei F svarar Pedro G
    Tack för din positiva feedback Pedro!
  • Emma E
    Emma E skrev om GK Facility Service
    Vi är supernöjda över både bemötande och service! Rekommenderas varmt! Läs mer
    2016-11-23 Zei F svarar Emma E
    Tack för din positiva feedback Emma!
  • Ersan K
    Ersan K skrev om GK Facility Service
    Bra service. Väldigt hjälpsamma Läs mer
    2016-11-14 Zei F svarar Ersan K
    Tack för din positiva feedback Ersan!
  • Anna A
    Anna A skrev om GK Facility Service
    Vi är supernöjda! Känner oss trygga och vet att vi alltid får ett bra resultat. Lätt att få kontakt. Tillmötesgående och flexibla. Läs mer
    2016-11-14 Zei F svarar Anna A
    Stort tack för din positiva feedback Anna!
  • Agni G
    Agni G skrev om GK Facility Service
    Killarna hjälpte mig med flytt mitt under sommaren och det gick både smidigt och snabbt. De var väldigt försiktiga med alla våra saker och ingenting gick sönder. Rekommenderar de så gärna :)
    /Agni Läs mer
    2016-11-23 Zei F svarar Agni G
    Tack för din positiva feedback Agni!
    Zei F gillar detta
  • Tom A
    Tom A skrev om GK Facility Service
    Vi flyttade i mitten av december. GKFS rekommenderades av mäklaren (Svensk Fast) och vi tog in offerter på flytt och flyttstäd från dem och några andra firmor, som kompisar tipsat om när vi bad om rekommendationer på Facebook. Sammantaget verkade GKFS mest förmånliga och de var också enkla att ha att göra med (snabba svar, trevligt bemötande under offertprocessen) så vi tog dem och blev väldigt nöjda. De var snabba och effektiva och det kändes som att de var måna om att göra ett bra jobb.

När jag kollade flyttstädningen sent på natten upptäckte jag några småmissar och mejlade dem. Vid 9.30 morgonen efter fick jag svar att de hade åtgärdat mina synpunkter, trots att köparna redan hade varit där före mig dagen innan och godkänt deras jobb. (Jag hade inte förstått att upplägget var sådant, trodde köparna skulle se lägenheten och därmed städningen först vid tillträdet två dagar senare.)

Bortsett från de småmissarna och lite små märken på ett skåp efter flytten tycker jag att de skötte sig väldigt bra.

Kan nämna att jag var lite småskeptisk till att de bara hade ett telefonnummer och en g-mailadress (ingen webbplats) men de verkade ju seriösa och mäklaren hade enligt uppgift bara goda erfarenheter av dem så vi lät oss inte avskräckas. Kan varmt rekommendera dem som en prisvärd firma, skulle gärna anlita dem igen. Har sagt till dem att de gärna får använda mig som referenskund så hör av dig till dem så kan ni få mina kontaktuppgifter om du vill prata med mig. Läs mer
    2016-11-23 Zei F svarar Tom A
    Tack för din positiva feedback Tom, mycket har hänt sedan 2014 och vi har verkligen tagit till oss och satsat på en ordentlig hemsida. Stort tack för dina synpunkter och tiden du tagit för att berätta din upplevelse så utförligt.
    Zei F gillar detta

Terrängvägen 16, 129 48 Hägersten