Putsa fönster i Stockholm

30 rekommenderade fönsterputsare i Stockholm

Har du någonsin tänkt på hur stor skillnad det faktiskt gör att ha rena fönster? Du kan se fler detaljer i utsikten och inomhus verkar färgerna starkare och klarare när ljuset bryter genom den rena rutan. Men att putsa fönster hela helgen är inte vanligtvis det man drömmer om från måndag till fredag.

Fönstren sitter kanske lite knasigt och har man flerglasfönster kan det ta en heldag att bara få isär dem. Är man dessutom inte van eller har lite halvgamla och trasiga verktyg blir det inte alls någon rolig historia utan det slutar gärna med dragmärken och fingeravtryck på rutan direkt.

Läs mer »

Hemfrid

2,037 recos
    Rosenlundsgatan 13, Stockholm
    Hemfrid erbjuder smidig hjälp i vardagen med allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsservice, badrumsstädning, storstädning, fönsterputs och köksstädning till barnpassning.
    Berit E
    Berit E: Hej! Bra bemötande, trevlig personal, bra samarbete. Allt genomfördes punktligt! / Berit Edvinsson

HemMiljö

Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Dan G
    Dan G: Bra hjälp som kom i tid och ett bra utfört arbete

Höga Höjder Fönsterputs

Klarabergsviadukten 70, Stockholm
    Vi är certifierade för höghöjdsarbeten och strävar efter hög kvalité i allt vi företar oss!
    Camilla L
    Camilla L: Seriöst och professionellt bemötande. Vänlig och serviceinriktad tjänst med gott resultat! Kommer gärna att anlita igen.

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Johanna N
    Johanna N: Punktliga, trevliga och noggranna!

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.
    Judith E
    Judith E: Vilket superfint jobb städarna gjorde igår! Verkligen jättenöjd med storstädningen! Tack!!!

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Melissa J
    Melissa J: Jätte bra bemötande. Enkel kommunikation genom sms. Utförande var jätte bra och alla produkter är miljömärkta.

CaMa Service Flytt & Städ

Krossgatan 30, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    L
    L: Bokade flytthjälp + nedpackning. Väldigt smidig, proffsig och hjälpsam personal!

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.
    Loannis K
    Loannis K: Trevlig personal, artig och duktig! Jag rekommenderar de starkt !!

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, Stockholm
    På Rengörare Näslund Hemma jobbar professionell personal med miljöfokus och stor kundnöjdhet. Vi hjälper privatkunder till ett renare hem och mer tid över till annat!
    Greta S
    Greta S: Hej ! Rengörare Näslund utförde en utomordentlig flyttständning åt min mor Greta. De levde upp till förväntningarna!

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Vi erbjuder hushållsnära tjänster samt städning i kontor och butik. Vi är flexibla och vårt mål är att underlätta i din vardag!
    Maria P
    Maria P: “Mycket effektiv och bra städning, trevlig personal och väldigt prisvärt 6 bollar”

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Jamie W
    Jamie W: Smidigt och trevligt upplevelse. Skulle rekommendera till mina vänner.

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Vår ambition är att vara Stockholms trevligaste och mest flexibla städbolag!
    Kevin W
    Kevin W: Bra pris och övervägande bra kvalitet. Lite svårt med kommunikationen att förklara syftet med städningen som var inför f...

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Saga Å
    Saga Å: Bra utfört arbete. Köparna blev nöjda och det säger allt.

Vardagsfrid

Adolfsbergsvägen 29, Bromma
    Vardagsfrid erbjuder hemstädning med fokus på personalomvårdnad, kvalitet i utfört arbete och god kundkontakt. Vardagsfrid ger sina kunder frid i vardagen.
    Lotta E
    Lotta E: Vardagsfrid håller vad dom lovar och H som städar hos oss gör ett ypperligt jobb. Vi är supernöjda. Vi valde Vardagsfrid...

Redita Service AB

Grevgatan 14, Stockholm
    Hem- eller kontorsstädning, storstädning, fönsterputs, flytt...Det fixar vi!
    Astrid A
    Astrid A: Snabb service och trevligt bemötande, från beställningen till utförandet av städningen. Kan varmt rekommendera företaget...

Clean Quality i Sverige AB

Öregrundsgatan 3, Stockholm
    Vi tillhandahåller alla branschens städtjänster. Välkommen att kontakta oss om du har frågor eller vill få en offert!
    Ingrid U
    Ingrid U: Bra flyttstädning och bra adminstration.

Viklunds Städ i Sverige AB

Sankt Eriksgatan 99, Stockholm
    Få en lite lättare vardag genom att lämna över ansvaret för städning av hem eller kontor till oss på Viklunds Städ!
    Mariya L
    Mariya L: Bra flyttstädning och trevlig personal!

Städjätten

Klara Östra Kyrkogata 7, Stockholm
    Städjätten lägger stor omsorg i varje enskilt uppdrag och erbjuder flexibel service med kompetent, utbildad personal.
    Sabina O
    Sabina O: Snabba och flexibla. Kunde hjälpa mig med flyttstäd redan dagen efter jag kontaktade dem. Mycket bra och noggrann städni...

Holperen Städservice

Bondegatan 45, Stockholm
    Rita S
    Rita S: Väldigt duktiga och lyhörda. Jag blir aldrig besviken.

Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Hardemogatan 1, Bandhagen
    Tommy E
    Tommy E: De är pålitliga och gör det som är överenskommet plus hade många bra synpunkter som gjorde resultatet bättre. Maria o...

Cabo Fönsterputs

Tegeluddsvägen 32, Stockholm
    Johan G
    Johan G: Utför ett bra arbete. Kan ställa upp efter arbetstid Vi är nöjda

Stina Facility Services

Karstensvägen 19, Hägersten
    Städning, trädgårdsarbete, barnpassning, hundpromenad eller kontorsstädning - vi hjälper dig med det mesta. Allt med en kontaktperson och en faktura. Välkommen!
    Jenny A
    Jenny A: Service-minded och noggrann personal, bra städning till väldigt bra pris!

CN Städ

FJÄRDHOLMSGRÄND 7 B, Skärholmen
    Birgitta B
    Birgitta B: CN Städ är toppen. Använder deras tjänst veckostädning, varannan vecka, 3 tim per gång, samma tjej som kommer, hon är ...

Stockholm Service Management

Narvavägen 32, Stockholm
    Vi gör vardagen lite lättare! Barnpassning, trädgårdsskötsel, tvätt eller städhjälp. Flyttstädning, fönsterputs, kontorsstädning, golvvård...kontakta oss för en offert på just det du behöver för att u...
    Harry N
    Harry N: Bra service och positiv personal

Repexpressen

Tengdahlsgatan 47, Stockholm
    Anna L
    Anna L: mycket bra! kom dagen efter vi ringde, mycket proffsiga och diskreta. vi kunde fortsätta med vår verksamhet(ridskola) ...
Sida:   1 2   Nästa ›
Älvsjö  (2 st)
Bromma  (2 st)
Skärholmen  (2 st)

Putsa fönster i Stockholm

Tur då att det finns människor som livnär sig på att just putsa fönster!

Fönsterputsare vet vad de gör och de har både rätt verktyg och handlag. När någon som har erfarenhet och är skicklig håller i fönsterskrapan går fönsterputsningen i ett nafs! Och du slipper dessutom fula märken och linjer.

Här kan du läsa om företag som hjälper dig putsa fönster i Stockholm och vad deras tidigare kunder tycker om servicen de fått. Vi har listat de mest aktuella och bäst rekommenderade fönsterputsarna först för att göra det riktigt enkelt för dig att få fina rena fönster!