Putsa fönster i Stockholm

30 rekommenderade fönsterputsare i Stockholm

Har du någonsin tänkt på hur stor skillnad det faktiskt gör att ha rena fönster? Du kan se fler detaljer i utsikten och inomhus verkar färgerna starkare och klarare när ljuset bryter genom den rena rutan. Men att putsa fönster hela helgen är inte vanligtvis det man drömmer om från måndag till fredag.

Fönstren sitter kanske lite knasigt och har man flerglasfönster kan det ta en heldag att bara få isär dem. Är man dessutom inte van eller har lite halvgamla och trasiga verktyg blir det inte alls någon rolig historia utan det slutar gärna med dragmärken och fingeravtryck på rutan direkt.

Läs mer »

Hemfrid

2,039 recos
    Rosenlundsgatan 13, Stockholm
    Hemfrid erbjuder smidig hjälp i vardagen med allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsservice, badrumsstädning, storstädning, fönsterputs och köksstädning till barnpassning.
    Ingrid L
    Ingrid L: Jag har alldeles nyligen besvarat en enkät från Hemfrid. Det får räcka. Med vänlig hälsning Ingrid Liljenberg

HemMiljö

Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Roger H
    Roger H: Bra bemötande, noggranna, rekommenderas!

Höga Höjder Fönsterputs

Klarabergsviadukten 70, Stockholm
    Vi är certifierade för höghöjdsarbeten och strävar efter hög kvalité i allt vi företar oss!
    Boel D
    Boel D: Jag är nöjd med fönsterputs i vår villa. Spröjsar som knäpps på gick på ett ställe sönder, men anlitar er nog igen.

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.
    Per Tobias T
    Per Tobias T: Birgittas städ har varit vänliga och professionella vid kundbemötande och uppföljning efter städning.

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Anette B
    Anette B: Det var välstädat och man kände både renheten och doften av städning.

CaMa Service Flytt & Städ

Siktgatan 8, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Anna S
    Anna S: Flytten gick smidigt. Jag lämnade en 3-våningsvilla till en 85 kvm så det var massor av lådor och prylar, men inget gick...

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Alexander M
    Alexander M: Veldigt nöjd med städningen och bemötandet.

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.
    Oskar G
    Oskar G: Väldigt nöjda med flyttstädning - bra kommunikation, grundligt utfört, smidigt. Rekommenderas!

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, Stockholm
    På Rengörare Näslund Hemma jobbar professionell personal med miljöfokus och stor kundnöjdhet. Vi hjälper privatkunder till ett renare hem och mer tid över till annat!
    Anna H
    Anna H: Är helt ny kund. Trevliga och snabba och tillmötesgående. Bra städning. Har bara haft en gång ännu.

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Vi erbjuder hushållsnära tjänster samt städning i kontor och butik. Vi är flexibla och vårt mål är att underlätta i din vardag!
    Katarina P
    Katarina P: Mycket gott bemötande. Snabb återkoppling och flexibelt i bokning av tid. Mitt radhus blev skinande rent. Till och med i...

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Välkommen till oss på GK Facility Service! Vi har lång erfarenhet inom städ- och trädgårdsbranschen och massor av goda referenser.
    Sara F
    Sara F: Flyttstädning. Good job, professional and polite.

Vardagsfrid

Adolfsbergsvägen 29, Bromma
    Vardagsfrid erbjuder hemstädning med fokus på personalomvårdnad, kvalitet i utfört arbete och god kundkontakt. Vardagsfrid ger sina kunder frid i vardagen.
    Lotta E
    Lotta E: Vardagsfrid håller vad dom lovar och H som städar hos oss gör ett ypperligt jobb. Vi är supernöjda. Vi valde Vardagsfrid...

Viklunds Städ i Sverige AB

Sankt Eriksgatan 99, Stockholm
    Få en lite lättare vardag genom att lämna över ansvaret för städning av hem eller kontor till oss på Viklunds Städ!
    Joakim R
    Joakim R: En utmärkt utförd flyttstädning i min mening. Ny ägare har inte klagat. Trevlig nogran personal. Tack för hjälpen

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Shokofen J
    Shokofen J: Vanadis Care har renoverat mitt badrum. Jag varmt rekommendera de . Bra utförare, bra kommunikation och bra priser!

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Vår ambition är att vara Stockholms trevligaste och mest flexibla städbolag!
    Kevin W
    Kevin W: Bra pris och övervägande bra kvalitet. Lite svårt med kommunikationen att förklara syftet med städningen som var inför f...

Clean Quality i Sverige AB

Öregrundsgatan 3, Stockholm
    Vi tillhandahåller alla branschens städtjänster. Välkommen att kontakta oss om du har frågor eller vill få en offert!
    Görel W
    Görel W: Fönsterputs Den utfördes mycket bra och de kom i tid, kunde dålig svenska men var trevliga och snälla.

Redita Service AB

Grevgatan 14, Stockholm
    Hem- eller kontorsstädning, storstädning, fönsterputs, flytt...Det fixar vi!
    Sara W
    Sara W: Jag är mycket nöjd med allt de har gjort för mitt hem . Och många detaljer som de löst på mycket kort varsel.

Städjätten

Klara Östra Kyrkogata 7, Stockholm
    Städjätten lägger stor omsorg i varje enskilt uppdrag och erbjuder flexibel service med kompetent, utbildad personal.
    P
    P: Jag är jätte nöjd! Storstädning av min lägenhet på 39 kvm, mitt berg med disk diskat och inplockat i skåpen. Soffan damm...

Holperen Städservice

Bondegatan 45, Stockholm
    Rita S
    Rita S: Väldigt duktiga och lyhörda. Jag blir aldrig besviken.

Stockholms Hus & Trädgårdsservice AB

Hardemogatan 1, Bandhagen
    Natalia L
    Natalia L: Ett trevligt team som jobbar snabbt och noggrant. Bra kommunikation med företaget. Känner oss nöjda med slutresultatet. ...

Cabo Fönsterputs

Tegeluddsvägen 32, Stockholm
    Johan G
    Johan G: Utför ett bra arbete. Kan ställa upp efter arbetstid Vi är nöjda

Stina Facility Services

Karstensvägen 19, Hägersten
    Städning, trädgårdsarbete, barnpassning, hundpromenad eller kontorsstädning - vi hjälper dig med det mesta. Allt med en kontaktperson och en faktura. Välkommen!
    Solveig T
    Solveig T: Hej! Upplever företaget som mycket seriöst. Den person som sköter städning en gång i månaden har jag stort förtroende f...

Stockholm Service Management

Narvavägen 32, Stockholm
    Vi gör vardagen lite lättare! Barnpassning, trädgårdsskötsel, tvätt eller städhjälp. Flyttstädning, fönsterputs, kontorsstädning, golvvård...kontakta oss för en offert på just det du behöver för att u...
    Harry N
    Harry N: Bra service och positiv personal

CN Städ

FJÄRDHOLMSGRÄND 7 B, Skärholmen
    Birgitta B
    Birgitta B: CN Städ är toppen. Använder deras tjänst veckostädning, varannan vecka, 3 tim per gång, samma tjej som kommer, hon är ...

Repexpressen

Tengdahlsgatan 47, Stockholm
    Anna L
    Anna L: mycket bra! kom dagen efter vi ringde, mycket proffsiga och diskreta. vi kunde fortsätta med vår verksamhet(ridskola) ...
Sida:   1 2   Nästa ›
Älvsjö  (2 st)
Bromma  (2 st)
Skärholmen  (2 st)

Putsa fönster i Stockholm

Tur då att det finns människor som livnär sig på att just putsa fönster!

Fönsterputsare vet vad de gör och de har både rätt verktyg och handlag. När någon som har erfarenhet och är skicklig håller i fönsterskrapan går fönsterputsningen i ett nafs! Och du slipper dessutom fula märken och linjer.

Här kan du läsa om företag som hjälper dig putsa fönster i Stockholm och vad deras tidigare kunder tycker om servicen de fått. Vi har listat de mest aktuella och bäst rekommenderade fönsterputsarna först för att göra det riktigt enkelt för dig att få fina rena fönster!