Wasa Städ AB

Wasa Städ AB

wasastad.se
  • BadgeTwoYears
4.3

Välkommen till Wasa Städ AB! Sedan vår start i september 2012 har vi ägnat oss åt att erbjuda en rad olika städtjänster för att möta dina behov. Vår mångsidiga kundkrets omfattar privatpersoner som utnyttjar rut-avdraget samt olika företag som t.ex. byggföretag och inom offentliga sektorn. Wasa Städ är ett av få aktiebolag...

86 omdömen om Wasa Städ AB

Magnus E
Skrev om Wasa Städ AB

Det kom 4 personer så städningen var omfattande och välutfört. Jag förväntade mig 2-3 personer. Mitt badrum blev extra rent och granit bänksidan blev skinande igen. Ett stort tack för dammsugning bakom sofforna.

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ett fint omdöme Magnus! 🤩Härligt att du blev nöjd med resultatet, vi gör alltid vårt bästa för att leva upp till kundens förväntningar - och ändå lite till. ✨

Bo H
Skrev om Wasa Städ AB

Städning per se är väl ok. Men jag förstår inte varför städning sker under kontorstid. Det stör våra interna och externa möten, när vi jobbar koncentrerat vid våra skrivbord kommer dammsugaren. Normalt sätt städar man före eller efter arbetstid. Det kostar oss pengar i avbrutna möten och medarbetare som ska flyttar runt i kontoret för att få lugn och ro. Personligen hade jag aldrig anlitat ett städföretag som städar under arbetstid.

Svar från Wasa Städ AB

Tack för omdömet Bo, men tyvärr har du nog råkat blanda ihop och skicka omdöme om fel företag. Vi har inte, och har heller inte haft, några kontorsstädningar under kontorstid. 😅 Vi kommer alltid överens med kunden om en tid som passar dem. Vore snällt om du såg över detta och uppdaterade omdömet. 🌺

Ulf H
Skrev om Wasa Städ AB

Trevlig personal och städar bra

Svar från Wasa Städ AB

Hej Ulf! Tack för ditt omdöme och kul att du är nöjd med våra tjänster! Tack för samarbetet! 🌸

Olav B
Skrev om Wasa Städ AB

Jätteduktig och trevlig tjej som städar. Kommer att beställa fönsterputs lite längre fram.

Svar från Wasa Städ AB

Tack Olav för att du tog dig tid att lämna ett fint omdöme! 🙏 Alltid härligt att kunna göra våra kunder nöjda, vår fantastiska personal är verkligen proffs på att städa! ✨

Helena M
Skrev om Wasa Städ AB

Perfekt och proffsigt jobb! Vid offert hade vi några ändringar och de svarade supersnabbt. De var noga med att allt skulle bli rätt och var ”on top of it”. Storstädningen utfördes dessutom helt perfekt! Vi fick allt gjort som vi bad om plus det lilla extra. Tack för hjälpen när vi som mest behövde den! Helena & Adam

Svar från Wasa Städ AB

Hej Helena! Tusen tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme! 😊 Härligt att du är nöjd med vår service och att allt gick bra. Vi anpassar oss alltid efter kundens behov och önskemål. 🌸

Elisabeth H
Skrev om Wasa Städ AB

Helt nöjd. Hade storstädning. Ugerade mycket bra.

Svar från Wasa Städ AB

Hej Elisabeth! Va kul att du är nöjd och att allting fungerade 😊Varm välkommen att kontakta oss om ni behöver hjälp med städning framöver!

Terese T
Skrev om Wasa Städ AB

Jättebra service och kommunikation. De som var hos oss och städa var noggranna och trevliga. Är jättenöjda med Wasa städ.

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ett superfint omdöme Terese! 😁 Vi tror att god kommunikation och tillgänglighet är en god förutsättning för att kunna leva upp till kundens förväntningar med uppdraget. Vi använder oss utav checklistor för att kolla av städningen innan vi lämnar, så vi kan säkerställa ett toppresultat! Kul att du är nöjd!🌺

Elin B
Skrev om Wasa Städ AB

Otroligt slarvigt städat genomgående både vid ordinarie tidpunkt men även vid återbesök. Hade bokat storstädning, samt fönsterputs. Skulle ej rekommendera.

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ditt omdöme Elin! Vi håller med om att vi tyvärr missat ett par saker vid städningen hos dig. Därför bokade vi en ny tid med dig där du skulle visa personalen på plats vad som missats, så att vi kunde åtgärda det. Tyvärr så kom du inte dit som vi kommit överens om och personalen städade det som de kunde hitta. Vi försöker alltid att planera så kunden kan visa på plats om det är något som ska åtgärdas, så att allt blir gjort och man blir nöjd med resultatet. 🌺

Kerstin G
Skrev om Wasa Städ AB

Jag fick ett mycket bra och vänligt bemötande av er kontakt Matilda. Städningen är nogsamt, perfekt, utfört de två gånger jag hittills fått min lägenhet städad. Rekommenderat er till mina vänner. Hälsningar Kerstin Andersson Gefvert Ågesta Broväg 73 123 56 Farsta

Svar från Wasa Städ AB

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme Kerstin! 😊 Vad kul att du är nöjd med vår service från första kontakt. Vårt mål är våra kunder ska känna sig nöjda och trygga hos oss. Tack för din rekommendation! 🤩

Tompa
Skrev om Wasa Städ AB

Mycket bra utfört arbete och jättetrevlig personal! Rekommenderas varmt.

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ditt fina omdöme Tomi! 😊 Vad kul att du blev nöjd med storstädningen. Varm välkommen att kontakta oss om ni behöver hjälp med städning framöver. 🤩

Maj H
Skrev om Wasa Städ AB

Snabb återkoppling, mycket bra kontakter med företaget och en fantastisk städerska.

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ditt fina omdöme Maj! 😊 Vad kul att du är nöjd med vår kundservice. Vi instämmer helt med dig, din städerska är verkligen en stjärna. 🌟 Återkom gärna med feedback om vad vi kan göra bättre för att få ett ännu bättre betyg av dig nästa gång. 🌸

Magnus U
Skrev om Wasa Städ AB

Punktliga noggranna så jag är mycket nöjd

Svar från Wasa Städ AB

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme Magnus! 😊 Vad härligt att du är nöjd som kund hos oss. Tack för samarbetet! 🌸

Per Ove O
Skrev om Wasa Städ AB

Jag är ny kund och tycker att jag blivit mycket bra bemött av Wasa Städ. Jag är också mycket nöjd med den behagliga och flitiga tösen som hitills städat två gånger hos oss. Jag hoppas att vi får behålla henne.

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ditt fina omdöme Per! 😊 Vad kul att du är nöjd med hemstädningen. För bästa städresultat ser vi till att samma städerska fortsätter hos er löpande. 🌸

Lena T
Skrev om Wasa Städ AB

Språkkunskaper växlar en hel del så utb

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ditt omdöme Lena! 😊 All vår personal talar svenska eller engelska. Återkom gärna till info@wasastad.se om du har feedback. Vi gör vårt bästa för att ha långvariga och nöjda kunder hos oss. ⭐

Veronica
Skrev om Wasa Städ AB

Smidigt och bra att ha att göra med!

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ditt fina omdöme Veronica! 😊 Vad härligt att vi har lyckats göra ännu en kund till nöjd med sitt val av städbolag. 🤩 Varmt välkommen att kontakta oss om du behöver hjälp med städning framöver. ✨

Louise D
Skrev om Wasa Städ AB

Duktiga! Vi fick bra information innan storstädningen och de uppfyllde vad de lovade.

Svar från Wasa Städ AB

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme Louise! 😊 Vad kul att vi har lyckats med i alla våra punkter.🌸 Vi vill alltid skapa ett nära och tryggt samarbete med våra kunder. 🤩

Maarit H
Skrev om Wasa Städ AB

Hjälpsamma, flexibla och noggrann utfört arbete. Jag är väldigt nöjd med Wasa Städ AB.

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ditt fina omdöme Maarit! 😊 Du är varmt välkommen att kontakta oss när du behöver hjälp med hemstädning framöver. Vi anpassar oss alltid efter kundens behov och önskemål. 🌸

Kristoffer H
Skrev om Wasa Städ AB

Bra kommunikation, noggranna och proffsiga!

Svar från Wasa Städ AB

Tack Kristoffer att du tog dig tid att lämna ett fint omdöme! 🙏 Alltid härligt att kunna göra våra kunder nöjda, vår fantastiska personal är verkligen proffs på att städa! 🤩✨

Birgitta L
Skrev om Wasa Städ AB

Det var en väldigt noggrann och duktig städerska som gjorde vårt hem skinande rent. En stor eloge till Agi Birgitta och Leif Lundberg

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ditt fin fina omdöme Birgitta! 🤩 Agi är verkligen en stjärna som har ett öga för det lilla extra. 🌟 Varm välkommen att kontakta oss om ni har önskemål kring hemstädningen. 🌸

Jenny O
Skrev om Wasa Städ AB

Superbra service och mkt duktig och trevlig städerska! Rekommenderas varmt!

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ditt omdöme Jenny! 🌸 Er städerska är verkligen grym. 😊 Kul att du är nöjd med servicen hos oss. Återkom gärna med vad vi kan göra bättre för att få toppbetyg. ⭐

Jenny L
Skrev om Wasa Städ AB

Bra städning och bra priser. Vi är jättenöjda!

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ditt omdöme Jenny! 🤩 Vad kul att vi har gjort dig nöjd till 100%. 🌸 Det betyder att vi har lyckats med i alla punkter. ✨

Ryan R
Skrev om Wasa Städ AB

Varit nöjd kund i flera år hos Wasa Städ AB.

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ditt omdöme Ryan! 😊 Vad kul att höra, att vi har levererat bra service till er under flera år. Vi gör vårt bästa för att få 100% nöjda kunder. Återkom gärna om du har feedback för att höja betygen och uppfylla era förväntningar. ✨

Elisabet S
Skrev om Wasa Städ AB

Bra bemötande när jag vill fråga om något. Bra personal.

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ditt omdöme Elisabet! 😊 Vad härligt att du är nöjd med vår kundservice och med din städerska som du haft en lång period hos oss. Vi strävar alltid efter att erbjuda det bästa servicen för våra kunder. 🌟

Sten N
Skrev om Wasa Städ AB

Hej Allt väl lgh är väl städad och när det blir några problem mots hör jag av mig Med andra ord Jag är nöjd Mvh Sten

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ditt omdöme Sten! 😊 Vi är alltid lösningsorienterade och försöker erbjuda det som känns bäst för våra kunder och anställda. ⭐ Välkommen att kontakta oss om du har feedback för att få en toppbetyg. Det är viktig för oss att alla våra kunder ska känna sig nöjda med sitt val av städföretag!🌸

Catarina O
Skrev om Wasa Städ AB

Har bara haft två städningar än så länge men supernöjd. Bra kommunikation och trevlig personal.

Svar från Wasa Städ AB

Tack Catarina för ditt omdöme! 😊 Vad kul att du är supernöjd som kund hos oss. Vi vill även passa på att tacka dig för att du rekommenderat oss till dina vänner. 🤩 Återkom gärna med feedback med vad vi kan göra bättre för att höja betygen ytterligare. 🌸

Pernilla S
Skrev om Wasa Städ AB

Trevligt och proffesionellt bemötande. Lösningsorienterade. Bra kvalitet på städningen

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ditt fina omdöme Pernilla! 😊 Vad härligt att du är super nöjd kund hos oss. Återkom gärna med vad vi kan göra bättre för att få en toppbetyg. 🌸

Alexandra H
Skrev om Wasa Städ AB

Snabb respons via mail, bra städning.

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ditt omdöme Alexandra! 😊 Kul att du är nöjd med städningen. Vi försöker svara alla våra kunder under arbetsdagen, vi vill att alla ska få rätt information så fort som möjligt. 🌟

Solweig E
Skrev om Wasa Städ AB

Vi har precis börjat använda oss av Wasa Städ, hittills bara en gång. Denna första gång av hemstädning var bra och vi var i princip nöjda. Det finns visst utrymme för ytterligare förbättring för att få 5 stjärnor. Vi har blivit bra och trevligt bemötta.

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ditt omdöme Solweig! 😊 Vad kul att ni blev nöjda med hemstädningen och servicen hos oss. Efter första gången vet städerskan hur er hem ser ut och vad ni har för önskemål och därför kommer städningen hålla en hög nivå framöver. 🌟 Har ni några önskemål är det viktigt att ni hör av er, vi vill att våra kunder ska vara 100% nöjda. 🌸

Maj H
Skrev om Wasa Städ AB

Hemstäd, är riktigt nöjd efter 3 städtillfällen.

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ditt omdöme Maj! 😊 Vad kul att du är nöjd med hemstädningen hos oss. Återkom gärna via mejl med feedback om vad vi kan göra bättre för att få en femma. Det vore intressant för oss att veta i vår utvecklingsarbete.🌸

Ahmad A
Skrev om Wasa Städ AB

Städningen var inte som den skulle, och jag bad arbetarna att städa de platser som skulle ha städats. Vi blev ombedda att tömma möblerna från borden och skåpen som skulle rengöras, men hörnen på borden och skåpen var inte rena utan damm och smuts samlades i hörnen.

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ditt omdöme Ahmad! 😊 Under städningen har ni varit hemma och kontrollerat. Vi antog att ni blev nöjda med slutresultatet. Efter överenskommelse valde ni att tömma själva kökshyllorna och vi städat efter . Vi har därför inte debiterat någon extra tid för er. Synd att ni aldrig hörde av er till oss, vi erbjuder 5 dagar garanti och åtgärdar direkt det som blivit missat. 🌟

Lena W
Skrev om Wasa Städ AB

Noggranna, kom i tid och var trevliga. Väldigt bra bemötande också på telefon med Matilda på Wasa Städ.

Svar från Wasa Städ AB

Tack Lena för ett fint omdöme! 🌺 Kul att du fått en positiv upplevelse som kund hos oss från paneringen inför städningen till slutresultatet. ✨😊

Christina O
Skrev om Wasa Städ AB

Alltid punktliga till utlovad tid.

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ditt fina omdöme Christina! 😊 Vi gör vårt bästa för att våra kunder ska vara nöjda.🤩

Sepehr Z
Skrev om Wasa Städ AB

punktlig ankomst, av någon anledning missade personen i fråga dammsuga matta och under soffan. I övrigt toppen bra jobb utfört.

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ditt omdöme Sepehr! 😊 Vad kul att du blev nöjd med hemstädningen överlag. ✨ Vi har tagit av oss av din feedback och informerade städerskan, eftersom vi strävar efter att göra ännu bättre. Det är såklart viktigt för oss att våra kunder är nöjda. 🌞

Ragnhild S
Skrev om Wasa Städ AB

Professionell och trevlig personal som arbetade idogt, med fint resultat! Har redan rekommenderat Wasa städ!

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ett toppbetyg Ragnhild! 🤩 Va kul att du blev nöjd med storstädningen. Tack för de fina orden till vår städteam och för din rekommendation! 🌻

Birgitta N
Skrev om Wasa Städ AB

Trevligt bemötande på telefon. Mycket noggrant städat och putsade fönster. Jag är så nöjd återkommer gärna. Mvh Birgitta Nilsson

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ett fint omdöme Birgitta! 😊 Kul att vi lyckades lämna ett trevligt första intryckt, från första kontakt till slutresultat, det är vad vi strävar efter. Du är varmt välkommen att boka in städning hos oss igen! 🌟

Birgit S
Skrev om Wasa Städ AB

Jag har blivit väl bemöttav alla jag varit i kontakt med ,städningen har varit jättebra båda gångerna nu väntar jag på Nigara på onsdag.

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ett fint omdöme Birgit! 🌻 Vad kul att du känner så, vi försöker vara tillmötesgående med våra kunder.😊 Vi hälsar Nigara för ett fantastisk arbete. 🤩

Johan L
Skrev om Wasa Städ AB

Vi var nöja med städningen och hade en bra kontakt med företaget

Svar från Wasa Städ AB

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme Johan! 😊 För att ni ska känna er trygga och nöjda, är det viktigt för oss som företag att ha ett nära samarbete med kunden. Tack för det! ✨

Nima D
Skrev om Wasa Städ AB

Vi beställde flyttstäd och blev väldigt nöjda. Rekommenderar dessa starkt!

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ett fint omdöme Nima!😊 Härligt att du blev nöjd med flyttstädningen och tack för din rekommendation, det gläder oss! ✨

Tobias B
Skrev om Wasa Städ AB

Överlag nöjd med service och bemötande men det finns förbättringspotential.

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ditt omdöme Tobias! 😊 Kul att du är nöjd med servicen hos oss. ⭐Vi strävar alltid att utveckla våra tjänster för att få ännu nöjdare kunder. Om du har en minut över får du gärna skicka ett mejl till oss med feedback. Det vore till stor hjälp för oss! ✨

Elisabet E
Skrev om Wasa Städ AB

Kvinnan som putsade våra fönster Axén Eriksson Eriksandbergsgata 28 2tr utförde en minutiöst helt enkelt perfekt fönsterputsning till ett rimligt pris. Hon stod för ett i dubbel bemärkelse strålande resultat och ska ha en eloge 🤩🙋‍♀️❤️ Tusen tack 🙏

Svar från Wasa Städ AB

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme Elisabet! 🌻 Härligt att höra att du fick ett skinande resultat! 😊 Våra städerskor vet precis hur man får ett ljusare hem och förtjänar verkligen ett stort beröm. ⭐⭐⭐⭐⭐

Jonas R
Skrev om Wasa Städ AB

Lyhört och kundorierat företag och mycket noggrann och tillmötesgående städerska som alltid håller tiderna.

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ett fint omdöme Jonas! 😊 Vi ser till att anpassa oss alltid efter kundens behov. 🌟

Victor H
Skrev om Wasa Städ AB

Vi har testat ett par olika städfirmor och Wasa Städ är helt klart den bästa städfirman vi har haft, dom är helt fantastiska. Nigara är helt otrolig, hon är omtänksam, noggrann och gör nästan alltid det lilla extra. Tack!!

Svar från Wasa Städ AB

Tack för att du tog dig tid att lämna ett toppbetyg Victor! ⭐ Kul att du äntligen hittat rätt städföretag. 😊 Vi instämmer helt med dig, Nigara är verkligen en stjärna som vet hur man sätter guldkant på tillvaron. 💎

Pär S
Skrev om Wasa Städ AB

Vi har sporadisk städning några gånger per år och vi har varit mycket nöjda

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ditt fina omdöme Pär! 😊 Du har ju beställt hemstädning hos oss enstaka tillfällen.⭐ Kul att du är alltid nöjd med slutresultaten oavsett vilken personal som städat där. Vårt städteam är verkligen kanon! 👌

Stina S
Skrev om Wasa Städ AB

Uppskattar att det är kontinuitet, trevlig och duktig personal. Mycket nöjd!

Tack för ditt fina omdöme Stina! ⭐ Kul att vi gjort ännu en kund till nöjd. 😊

Elisabeth M
Skrev om Wasa Städ AB

Trevligt företag som var tydliga! Dock lite fläckar kvar på golvet men annars fläckfritt!

Svar från Wasa Städ AB

Tack så mycket för ditt omdöme Elisabeth! 🙏Kul att du är nöjd på det stora hela! Om du hade hört av dig så hade vi givetvis kommit tillbaka och åtgärdat dessa fläckar. Men vi kommer påminna personalen om att vara noggranna för att försäkra oss om 100% fläckfria resultat framöver! ✨😁

Linda B
Skrev om Wasa Städ AB

Har köpt hemstädning av Wasa städ i flera år. Är jättenöjd med kvalitet vad gäller städning och bemötande av både städerskor (haft samma i ca 2 år nu) samt kundservice som är otroligt tillmötesgående!

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ditt fina omdöme Linda! 🌻För bästa städresultat planerar vi att samma städerska fortsätter tillsvidare förutsatt vid sjukdom etc. 😊 Tack för ett långvarigt samarbete Linda! ⭐

Lana M
Skrev om Wasa Städ AB

Jag är nöjd med min städerska

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ditt omdöme Lana! 😊 Din städerska är verkligen grym, kul att du är nöjd. ⭐

Anders M
Skrev om Wasa Städ AB

Wasa Städ är prisvärda, proffsiga och har en bra kommunikation med kunden!

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ditt omdöme Anders! 🌞 Härligt at du är nöjd med städningen och kommunikationen. ⭐ Professionell hjälp ska inte vara för dyrt! 😊

Sandra P
Skrev om Wasa Städ AB

Anlitar Wasa Städ för löpande hemstädning. Lyhörd städare som gör ett toppenjobb. Bra kundtjänst. Vi är mycket nöjda!

Svar från Wasa Städ AB

Tack för ditt fina omdöme Sandra! 😊 Vi vill sätta fokus på kundens behov och anpassar oss efter kundens önskemål. Kul att du är nöjd med vår service och städning! 🤩🤩🤩

Nina M
Skrev om Wasa Städ AB

Nybliven kund med städning varannan vecka, det har blivit rent och fint.

Svar från Wasa Städ AB

Tack för att du tog dig tid att lämna omdöme Nina! 😊 Att komma till ett välstädat hem efter jobbet är bästa känslan. ⭐ Roligt att vi har gjort en kund till nöjd. 🤩