Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

jordgubbsprinsen.se
  • BadgeTenYears
2 165

DIN LYCKA ÄR VÅRT ANSVAR! Jordgubbsprinsen är familjeföretaget som erbjuder komplett flytt och städservice i Stockholm och Östergötland. Vi brinner för service och lovar att göra vårt allra yttersta för att ge er en fulländad kundupplevelse. Från den första kontakten och genom hela processen ligger vårt fokus på dig. För...

2165 omdömen om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Sedan starten hos Reco 2015

Katrijn R
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Bra service, mycket effektivt och tar god hand om mina saker.

Kevin L
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Jag anlitade företaget för att putsa mina fönster efter jag misslyckat kapitalt med mitt försök att göra det själv. Alla på företaget jag hade kontakt med i samband med detta var trevliga och serviceinriktade, och mina fönster är numera skinande rena inför de (förhoppningsvis) många soliga dagar som väntar de kommande månaderna!

Filippa T
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Så duktiga killar! Smidigt och otroligt trevliga! Rekommenderar!

Nils S
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Toppenjobb med stor flytt av delvis känsliga möbler. Giorgi har varit trevlig och väldigt lyhörd för önskemål och information vilket vi uppskattat. Effektivt utan att kännas jäktat eller vårdslöst.

Anna H
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Fick hjälp snabbt och smidigt. Mkt proffsigt utfört och dessutom trevliga och flexibla. Kan verkligen rekommendera Jordgubben.

Kim E
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Jättebra att ha att göra med. Rekommenderar!

Maria anna charlotta F
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Viktor och Vladimir ; jättebra service inför och under flytt!

Rolf L

Trevliga lätt att ha att göra med . Bra jobb

Johnny K
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Ringde upp dem för att fråga om flytt samt städning. Bra bemötande. Tålmodigt och förtroendeingivande. Så det slutade med att jag bestämde mig för Jordgubbsprinsen, trots priset som jag uppfattade var lite högre än övriga konkurrenter. Flytten gick väldigt smidigt. Allt som inte var nedpackade i lådor plastades in. Växterna kom också fram helskinnade. Mycket nöjd med resultatet. Städningen gick också bra. Om något så hade jag kanske önskat mig bättre resultat. Fönstrena var till exempel inte helt perfekt fläckfria....

Yvonne R
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Trevligt bemötande Bra städat. Mycket nöjd.

Frida L
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Väldigt professionella, effektiva och hjälpsamma! Detta är andra gången jag anlitar Jordgubbsprinsen och jag har varit lika nöjd båda gångerna.

Alice T
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Snabba, effektiva och trevligt bemötande.

Emelie N
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Volodymyr och Roman flyttade mina grejer snabbt och försiktigt. De var fantastiska! Så trevliga och tillmötesgående.

My L
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Har inga anmärkningar! Har däermot tidigare använt mig av en annan flyttfirma som jag inte alls var nöjd med. Men killarna som flyttade våra grejer från lägenhet till hus (Robert, Jim och Michal) dom var kanon! Märks att alla gillar sitt jobb och lyfter tungt mer än gärna! Kan ABSOLUT, rekommendera jordgubbsprinsen! 10/10 😊

Ingrid B
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Jag fick hjälp med flytt av Giorgi och en kollega jag inte minns namnet på. De kom exakt på minuten, var lugna och jobbade snabbt men inte stressigt som vissa kan göra. Plastade in allt ömtåligt. Även köksmöbler. Ringde ett samtal åt mig för att se om städ kunde komma med kort varsel, skyddade golvet ordentligt på nya stället och frågade mig om det som jag ej märkt upp, som större möbler. Allt hamnade rätt och jag kunde ägna mig åt uppackning och avplastning. Inga skador på något.

Maija L
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Viktor och Alex. Snabbt, smidigt och jätte trevliga flyttkillar!!!

Juan F
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Kan verkligen rekommendera Jordgubbsprinsen. Flytten gick smidigt och alla möbler var hela och rena. Omtåliga saker plastades in och kommunikationen från projektledaren var tydlig. Bästa flytten hitintills!

Jeanette B
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Fantastisk service 🙏 väl utfört uppdrag.

Sofie S
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Proffsiga och snabba som sjutton! Allt gick över förväntan. Tack Jordgubbsprinsen.

Dunja L
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Superbra bemötande från början till slut. Vladimir och Roman var riktigt proffsiga, effektiva och trevliga! Vi känner oss väldigt nöjda med flytten.

Barnrättsbyrån S
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Jordgubbsprinsen hjälpte oss med vår kontorsflytt. Det var en smidig process från början till slut. Bra kundbemötande och tydlig kommunikation inför flytten. Jim och Mykola som hjälpte oss på själva flyttdagen gjorde ett toppenjobb - trevliga, proffsiga och effektiva. Vi är supernöjda!

Per G
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Mycket trevligt bemötande initialt, med besök hemma för att kunna ge en korrekt offert. Enkelt att låna/hämta flyttlådor och trevligt bemötande även där. Det som däremot överraskade var den faktiska flytten. Ett väl sammansvetsat gäng som jobbade effektivt och noggrant. Trevliga och hjälpsamma. Skyddstäckte allt känsligt på ett föredömligt sätt och påpekade eventuella skador som redan fanns. Vi flyttade ett stort hus i tre bilar nära 20 mil. Vi kan inte se att något har skadats under flytten, hade vi flyttat själva hade...

Frida M
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Trevligt, snabbt, enkelt och prisvärt!

Ylva N
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Mycket bra utfört arbete, tack för hjälpen!

Heidi L
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Flytthjälp. Bra kommunikation, hjälpsamma, effektiva. Kommer absolut använda igen och kan rekommendera !

Safa S
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Kom i tid o allt funkade perfekt.

Linda F
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Älskade dem! De var helt underbara som hjälpte mig, kan verkligen rekommendera!

Vladimir B
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Jordgubbsprinsen was an unforgettable experience, thanks largely to Viktor and Volodymyr. Their service was beyond amazing - fast and efficient. Highly recommended!

Sofia A
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Viktor och Sergei och Francisco gjorde ett otroligt bra jobb! Mycket hjälpsamma och effektiva. Rekommenderas högt!

Åsa W
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Bra städning och trevlig personal.

Afrodite M
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Det är inte första gången vi använder Jordgubbsprinsen vid flytt och inte heller sista, vi har alltid varit väldigt nöjda. Denna gång var det Serhii, Vladimeri och Ihor som hjälpte oss med en stor flytt och de var väldigt snabba och proffsiga! Tusen tack! Rekommenderar till alla.

Nazanin P
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Väldigt nöjd med flytthjälpen. Punktliga, gott bemötande och effektiva personer. Rekommenderar varmt.

Lisa W
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Supertrevliga och proffsiga. Allt gick fort o smidigt.

Karin P
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Viktor, Sergey och Ivan var så himla duktiga och gjorde ett superbra jobb. Jag är jättenöjd!!

Joanna L
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Mycket proffsig kundbemötande och snabbt arbete! Dessutom var allt noggrant förpackad och lätt att hitta bland kartongerna. Tack för all hjälp!

Staffan M
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Superbra! Fantastisk hjälp med flytt. Jag kan verkligen rekommendera jordgubbsprinsen som flyttfirma. De två killarna som hjälpte oss var otroligt bra och försiktiga när de packade och flyttade våra grejer. De hjälpte till att plasta in LED-TV och andra känsliga möbler. De var jättesnabba! Jag och min sambo är otroligt tacksamma för hjälpen. Vi tycker också att jordgubbsprinsen är prisvärda. Informationen man fick före flytten var jättebra och de skickade påminnelse sms och även när de var framme på plats.

Monica G
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Viktor och Ivan jättebra service! Snabbt och mycket bra!

Georgios P
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Väldigt bra upplevelse med flyttkillarna, de var snälla och försiktiga med våra grejer!!

Katharine A
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Vi hade ett problem i början men företaget snabbt löste det och alla personal var mycket trevliga och professionella.

Sofie W
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Snabba och supertrevliga killar! Väldigt försiktiga med de möbler och kartonger som vi påtalade var lite extra känsliga. Supernöjd!

Oskar Jan N
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Nöjd från början till slut. Bra support / offert och sen bra service vid flytt!

John O
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Väldigt trevliga människor, ett företag som verkligen bryr sig om hur du vill ha det ! Tusen tack för mycket god service

Lisa K
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Vi anlitade Jordgubbsprisen för en längre flytt. Trevligt bemötande och väl utfört arbete!

Alexander G
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Kan inte direkt rekommendera dem, de är först väldigt påstridiga för att boka in sina tjänster, skulle boka både flyttstädning och flytthjälp. Bokade tillslut med lovord som att de är mycket bättre och att det är därför de är mycket dyrare. Flyttstädningen kostade 2000 mer än hos vår tidigare städfirma men den var absolut inte bra tyvärr, flera saker missades. Flyttgubbarna kommer in på morgonen, svär på polska och allt är totalt skit enligt dem. De tar raster hela tiden och ändå ska de ha betalt för 7 timmar? Det är ett skämt. Utlova inte högre kvalitet om ni inte kan leva upp till det.

Ingrid O
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Vi är mycket nöjda med både flytten och städningen. Bra bemötande från killarna, hjälpsamma och trevliga. Städningen var mycket bra. Vi kommer att rekommendera jordgubbsprinsen. Mvh Carina och Tommy

Mina P
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

De var jätte trevligt a personal och väldigt duktigt

Pernilla Marie K
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Bästa flyttfirman! Allt som behövdes skyddas plastades in ordentligt och de tre killarna som flyttade åt oss var superproffsiga, snabba och mycket noggranna! Smidigt även med en flyttstädning direkt efter de hade tömt den tidigare lägenheten, städningen var perfekt den med!

Fredrik K
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Viktor och Ivan jorde ett jättebra jobb med våran flytt! Skulle använda dem igen!

Sofia H
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Vilka stjärnor! Så effektiva och duktiga! Plus till giorgio :)

Åsa S
Skrev om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Jag har fått ett fint bemötande och snabbt fått svar på de frågor jag hade inför flytt. Flytten gick smidigt och de två män som utförde flytten var effektiva, proffsiga och mycket vänliga. Det enda jag inte var riktigt nöjd med var att jag blev erbjuden ett fast pris som i efterhand visade sig inte vara särskilt förmånligt. Det var tråkigt.