Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Jordgubbsprinsen är familjeföretaget som erbjuder komplett flytt och städservice i Stockholm.

Vi brinner för service och lovar att göra vårt allra yttersta för att ge er en fulländad kundupplevelse. Från den första kontakten och genom hela processen ligger vårt fokus på dig. För oss handlar det om att arbeta långsiktigt. Att utföra våra tjänster med engagemang och högsta kvalitet. Att ta sig an varje nytt uppdrag med ödmjukhet och glädje.

Våra ledord:
Ansvar
Engagemang
Arbetsglädje
och Kundfokus

Vi har godstillstånd, transport-, och ansvarsförsäkring och F-skatt.
Fakturering sker efter slutfört och godkänt arbete.

Kontakta oss för offert

Läs vad 669 kunder tycker om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice 2

2021-05-06
    Använda oss av jordgubbsprinsen för flytt och flyttstäd. Snabb kontakt och sedan väldigt professionella genom flytten och städet. Erbjuder ett fast bra pris vilket jag gillar. Rekommenderar verkligen detta bolag.
    2021-05-04
    Var behjälpliga vid tömningen av min fars dödsbo. Mycket duktig, trevlig och serviceminded personal. Motsvarade med råge våra förväntningar. Tack!
    2021-05-02
    Flyttade från Skogsbacken 27 den 27 april. Grabbarna som bar (minns inte namnen), gjorde ett utmärkt jobb. De gick upp o ner i trapporna och fick bära ett tungt lass med 2 flyttlass. En eloge till dem och varma rekommendationer från mig. Flickorna som städade fick beröm av Förvaltaren. Allt jättebra med flytten. Bra kontakt med Jordgubbsprinsen.
    2021-04-30
    Vi kontaktade Jordgubbsprinsen i samband med vår flytt och fick en utförlig och tydlig offert inom en dag. Priset som angavs på offerten va det priset vi betalade, fast pris (Trots att flytt tog längre tid än beräknat)

Allt detta med kort varsel dessutom, bara några dagar innan.

Vi använde oss även utav Jordgubbsprinsens flyttstäd och det va otroligt noggrant och ordentligt utfört. Absolut inget att anmärka på.

När det va dags för själva flytten så kom flyttgrabbarna helt enligt angiven tid och dom va helt otroliga. Effektiva, varsamma och plastade allt ömtåligt samt bar allt som på räls ( vi bodde högst upp utan hiss plus hade ett stort förråd i källaren ) Båda va helt fantastiska. En av dom hette Georgie och kom från Georgien :) kan varmt rekommendera båda men fick aldrig namnet på hans lite tystare kollega. Otroligt starka va dom Iaf!

Det enda jag skulle kunna anmärka på är att vi hade lite svårt med återkopplingen initialt men det berodde på att han som hade hand om vårt ärende vid förfrågan tyvärr blev sjuk men det redde snabbt upp sig.

Blir det en till flytt så kommer vi garanterat anlita jordgubbsprinsen igen!

Mvh Hanna
    2021-04-26
    Fick hjälp med flytt och flyttstädning och det fungerade utmärkt! Mycket hög kvalitet i utförandet!
    2021-04-24
    Både flytt och flyttstädning utfört perfekt av Jorgubbsprinsen. Mycket trevliga, hjälpsamma och lyhörda. Plastar in möbler och är försiktiga, inte en skråma upptäckt. Snabba och effektiva. Rekommenderas varmt! 😊
    2021-04-23
    Enkla att ha att göra med! Snabba och professionella, både dem man har som kontaktperson och dem som bär/flyttar/packar. Har flyttat med dem 2 ggr och har för tillfället magasinering hos dem i väntan på att huset ska stå klart.
    2021-04-23
    Vi köpte kontorsflytt med tillhörande montering. Allting sköttes snabbt och effektivt enligt överenskommelse och när det visade sig att våra möbler behövde längre tid för montering fanns det en uppskattad flexibilitet för det också. Jättebra!
    2021-04-23
    Köpte storstädning med tillägg "fönsterputs". Resultatet blev över förväntan. Jag går omkring i ett hem som är skinande rent och gläds varje dag över att upptäcka nya ställen som är rengjorda. Det enda jag är missnöjd men är att jag inte anlitat Jordgubbsprinsen tidigare. Jag kommer att köpa deras tjänster igen och har rekommenderat dem till mina vänner.
    2021-04-22
    Jag beställde flytthjälp, inkl 2 veckors magasinering, och sen utkörning till ny adress. Det mesta fungerade mycket bra! Var lätt att komma i kontakt med personer på kontoret, både inför, efter och under tiden som flyttandet skedde. Trevligt bemötande! Och en vilja att lösa saker som hängt upp sig lite, eller att komma till mötes om att justera tidigare överenskommelser. Jag är jättenöjd!
    2021-04-19
    Bra tillgänglighet och snabba svar. Arbetade snabbt och effektivt under flytten!
  • Nazmee N
    2021-04-13
    Montering av en garderobe.
    Fantastiskt bemötande
    Liten tips på förbättring: borde bli bättre på att svara på Mail och samtal. Annars jättebra service och trevliga. Kommer definitivt anlita prinsarna igen :).
    2021-04-07
    Köpte flyttstädning. Mycket nöjd med jordgubbsprinsens effektiva arbete. Snyggt, välstädat och tydligt i kommunikationen veckorna innan.
    2021-04-07
    Vi fick hjälp med en smidig flytt mellan Sthlm och Gbg samt städ. Allt sköttes på utsatt tid och med bra kommunikation under hela resan. Vi är mycket nöjda!
  • Robert N
    2021-04-07
    Snabba och proffsiga i offertförfarandet, sjukt snabba men ändå varsamma i flytten och bra städning. Fick flytten att ske helt utan bekymmer!
    Flytt och flyttstädning.
    Bra kontakt med företaget.
    Trevliga och pålitliga arbetare som gjorde ett bra jobb.
    Jag är nöjd.
    2021-04-07
    Mycket bra kontakt och service! Vi är bara nöjda
    2021-04-07
    Snabbt, effektivt och trevligt bemötande hela vägen. Vi använde flytt och städ och allt fungerade väldigt bra!
    * Flytt och flyttstädning
    * Lite långsam mail kontakt men väldigt trevliga
    * Dom gjorde allt som behövdes göra och jag kände mig trygg med att dom skötte allt
    * Smidig flytt utan onödig stress
    2021-04-05
    Bra bemötande och trevlig personal men tyvärr dålig kvalitet på städningen.
    2021-04-05
    Strålande upplevelse av att använda Jordgubbsprinsen för flytthjälp. Trevliga, proffsiga och effektiva.
    2021-04-05
    Bra bemötande, tiderna hölls, inga överraskningar. Vi valde med ned- och uppackning, värd varenda krona. Flyttstädning fick inga anmärkningar. Vet ej vad man kan begära mera.
    2021-04-05
    Trevlig effektiv och professiobell flytthjälp. Rekommenderas varmt
    2021-04-05
    Har flyttat. Grabbarna var vänliga och gjorde precis det dem skulle.
    Frågade även om jag ville ha hjälp med ngt innan dem gick.

Tack för det och trevlig fortsättning,

Anastasios
    2021-04-05
    Är jättenöjd med flyttstädningen. Enkelt att boka och väldigt trevligt bemötande.
    2021-04-05
    Snabb och bra service. Vänligt bemötande.
    2021-03-31
    Jättebra service, fantastiskt bemötande. Städningen lite soso plus en större repa i golvet som inte nämndes av flyttkillarna (kanske märkte de den inte?), men allt löste sig tillslut.
    2021-03-29
    Två otroligt duktiga,artiga trevliga och snabba killar som klarade i mitt tycke våran rätt ”stora” flytt på strax under två timmar,för övrigt lika trevliga som personalen på Jordgubbsprinsens kontor,så jag kan varmt rekommendera dessa
    ”prinsar och prinsessor”
    2021-03-29
    Gedigen och bra flyttstädningen som flöt på fint under en dag! Skulle definitivt använda dem igen!
    2021-03-24
    Supersmidigt, supersnabbt, superproffsigt!
    2021-03-22
    Suveränt arbete utfört av två grabbar, båda urtrevliga. Vi flyttade från 58 kvm till 68 kvm. Vi hade packat allt själva men killarna plastade in det som ev kunde skadas vid flytten (soffa, bord, byråer osv). Vi flyttade inom samma kommun, Huddinge, och det tog endast 2 timmar och 20 min total tid. Snabbt jobbat och hela bohaget var i samma kondition som innan flytten. Så jobbar professionella. Tack även till de som skötte det administrativa!

Rekommenderas starkt!
    2021-03-22
    Jättebra service. Över all förväntan :)
    2021-03-22
    Jag bokade flytthjälp med Jordgubbsprinsen. Supertrevlig kommunikation inför flytten och supertrevliga och duktiga personer som hjälpte till vid själva flytten. Kan rekommendera företaget och kommer definitivt ta hjälp av dem om jag flyttar igen.
    2021-03-22
    Extremt bra, proffsigt och framförallt trevliga killar som skötte flytten. Inte helt vanligt
  • Jan-Erik M
    Bästa flytten, bästa personalen
    Flyttstäd
    Snabbt, noggrant, trevligt, proffsigt.
    2021-03-16
    Allt flöt smidigt! Hade lite synpunkter på städningen som åtgärdades snabbt! Rekommenderas!
    2021-03-16
    Effektivt och prisvärt. Dessutom riktigt trevliga! Blev tvungen att flytta dag på kort varsel. Inga problem.
    2021-03-16
    Allt gick mycket smidigt, kom i tid och leveransen gick bra och städningen var bra 👍 mvh Göran
    2021-03-16
    Beställde flyttstädning av mitt hus. Det var professionellt och noggrant gjort och personalen var supertrevliga! Skull definitivt anlita dem igen!
    2021-03-15
    Använde både flytthjälp och flyttstäd, otroligt professionell och trevlig personal som ordentligt embalerade känsliga möbler och hjälpte till med ett glatt humör. Städningen var väldigt ordentlig och även där fick man ett väldigt tillmötesgående bemötande.
    2021-03-13
    Köpte storstädning. Golven var inte rengjorda. Det var inte dammat och dammsuget överallt . Fick reklamera . Fönsterputs ok men ett fönster var glömt . Fick omstädat av två personer. Trevliga och de städade ordentligt och det blev fint . Vet inte varför storstädningen inte blev av vid första tillfället eftersom de var där i 7 timmar. Sista städningen blev i allafall ok
    2021-03-09
    Vi valde Jordgubbsprinsen för både flytt och städning. Allting gick så otroligt proffsigt och bra! Personalen tog hand om våra möbler väl och paketerade alla känsliga saker varsamt i bubbelplast. Städningen var metikulös. Det bästa var ändå personalen. Alla var så extremt vänliga, trevliga och lätta att umgås med! Stämningen var glad genom hela långa dagen. Vi fick en väldigt positiv flyttupplevelse, och kan varmt rekommendera Jordgubbsprinsen till alla.
    2021-03-09
    Vi anlitade Jordgubbsprinsen för att flytta vårat bohag.
    Kontakten var med beröm godkänt från start till mål.
    Hej

Stort tack med flytthjälp till Dalagatan samt städ av Tomtebogatan.

Otroligt välfungerande och fantastiskt trevlig personal!

Mitt bästa servicebemötande någonsin! Jag kommer att varmt rekommendera er.

Hälsningar

Leif Benktander
    2021-03-07
    Flyttstäd 1:a 35 m2 med fönsterputs + balkongstäd. Lördag
    Första städningen tog 4 tim Men var inte godtagbar! Flammiga fönster, ostädade köksskåp, smuts bakom spis, plastlucka i köksfläkt borta. Balkongen ostädad.
    Klagade måndag, fick ny städning tisd av 2 andra personer. Utmärkt städning !! Skinande rent överallt, även balkongen!!
    Dessa 2 män rekommenderas!
    Snabbt och vänligt bemötande i tfn av samordnare.
    Snabb återkoppling + fullföljande av uppdraget.
    Tack från nöjd kund. Sonja Rosenqvist.
    2021-03-05
    Flytt och städ allt till förnöjelse!
    2021-03-03
    Anlitade företaget för att få hjälp med bohagsflytt och flyttstäd. De som hjälpte oss var så proffsiga och duktiga!! Alla saker kom till vår nya bostad i perfekt skick , städningen är över alla mina förväntningari, och personalen var så trevliga och hjälpsamma på alla tänkbara vis!

Rekommenderar alla som behöver hjälp att flytta att välja Jordgubbsprinsen, och om jag flyttar igen är de ett självklart val!
  • ELISABETH L
    2021-03-02
    Toppen service. Härligt bemötande hela vägen.
    2021-03-01
    Vi bokade bärhjälp och flyttstädning i februari 2021 och är mycket nöjda. Trevlig personal i telefon vid bokning och mycket tillmötesgående killar som bar. Städningen utan anmärkning och vi erbjöds att inspektera efteråt om vi velat. Smidigt och prisvärt.