Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

DIN LYCKA ÄR VÅRT ANSVAR!

Jordgubbsprinsen är familjeföretaget som erbjuder komplett flytt och städservice i Stockholm och Östergötland.

Vi brinner för service och lovar att göra vårt allra yttersta för att ge er en fulländad kundupplevelse. Från den första kontakten och genom hela processen ligger vårt fokus på dig. För oss handlar det om att arbeta långsiktigt. Att utföra våra tjänster med engagemang och högsta kvalitet. Att ta sig an varje nytt uppdrag med ödmjukhet och glädje.

Våra ledord:
Ansvar
Engagemang
Arbetsglädje
och Kundfokus

Vi har godstillstånd, transport-, och ansvarsförsäkring och F-skatt.
Fakturering sker efter slutfört och godkänt arbete.

Kontakta oss för offert.

Läs vad 1158 kunder tycker om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice 2

2022-08-10 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, bra hantering av sakerna som flyttades, i tid. En person ringde även under dagen och efter flytten för att säkerställa att allt gick bra till.
    Tack Filip för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-08-09 Verifierad kund
    Flyttstäd under all kritik. Damm på golv och i hörn. Massvis med kalk kvar i duschen (de kanske bara körde såpa?). Äckligast var köket, flott och fingeravtryck kvar. Jag vet inte vad de egentligen gjorde. Baddade lite med blöt trasa? Också Dörrkarmar och lampknappar hade fingeravtryck och smuts kvar, som går bort bara man använder lite såpa och vatten på en trasa. Enda goda upplevelsen var att de var snabba på att fixa omstädet, dagen efter. Men då möts jag av en person som är tjurig och visar tydligt hur jobbig jag är som klagat (sårad stolthet?) Kundservice så att hen var erfaren och insisterade på att samma person skulle städa även fast jag begärde en ny person eftersom jag såg att gen inte kunde städa för fem öre. Jag har dessutom jobbar med städ tidigare så jag vet hur det borde vara om man håller någon sorts nivå. Dessutom har jag lagt tid på att ta typ 20 bilder och beskrivit i text vad som var ostädat. När jag möter personen så verkar hen inte ha läst det utan frågar typ "Det var golven va?". Nej, det var allt. Sorgligt att skattepengar går åt till att uppehålla såna här ytliga företag. Jag förstår inte hur de kan ha så bra betyg på Reco. Jag betalar hellre lite extra för att inte slösa min tid och energi på sånt här. Lägger hellre min tid på den här recensionen och hoppas den övertygar någon att välja ett riktigt företag.
    2022-08-07 Verifierad kund
    Trevliga och kunniga. Lite svagt med svenska men det var inget problem då engelska gick bra. Paketerade bra och arbetade effektivt. Kan rekommendera Jordgubbsprinsen.
    Tack Ulf för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-08-06 Verifierad kund
    Trevliga, snabba, flexibla och rimliga priser!
    Tack Ingrid för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-08-06 Verifierad kund
    Flytt och städ, superbra och duktiga båda teamen. Kan verkligen rekommendera dem.
    Tack Barbro för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

Snabbt och effektivt
    Vänligt bemötande, trevliga
    Bra pris
    Tack Kim för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

Nöjd med allt.
    Fantastiska killar som gjorde ett utmärkt jobb
    Kan varmt rekommendera detta
    Tack Johan för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

• ELISABETH L
    2022-08-05 Verifierad kund
    Trevlig personal, Kommer på utsatt tid. Leverer det dom ska på ett utmärkt sätt. Kan verkligen rekommendera denna flyttfirma.
    Tack Elisabeth för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-08-04 Verifierad kund
    Trevliga och snabba
    Tack Robert för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-08-04 Verifierad kund
    Snabbt, professionellt och prisvärt
    Tack Christian för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

• Ann H
    2022-08-02 Verifierad kund
    Positiv känsla redan vid bokningen, och flytten gick mycket smidigt. Trevliga, glada och noggranna flyttare gjorde min flytt enkel!
    Tack Ann för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-08-02 Verifierad kund
    Anlitade Jordgubbsprinsen för att flytta möbler mellan två våningsplan i vår verksamhet. De gjorde ett så bra jobb att uppdraget blev ännu större, och infattade både lätt rivning av gammal inredning, bortforsling av detta, samt transport och magasinering av nya möbler.

Allt sköttes med bra kommunikation och en positiv inställning. Rekommenderar varmt!
    2022-08-01 Verifierad kund
    tog lång tid

ingen kunde svenska
    Tack Margita för ditt omdöme! Vi jobbar ständigt på att bli bättre och ditt omdöme hjälper oss! Skulle det vara något som du funderar på så kan du alltid kontakta oss på kontoret!

2022-07-31 Verifierad kund
    Flytt&städ ————————————————————————————————————-
    Tack Adam för ditt omdöme! Vi jobbar ständigt på att bli bättre och ditt omdöme hjälper oss! Skulle det vara något som du funderar på så kan du alltid kontakta oss på kontoret!

2022-07-30 Verifierad kund
    Professionellt, trevligt och prisvärt. Packade in allt ömtåligt noggrant, lyhörda och kommunicerade tydligt under hela flytten. Vi lånade även fritt antal flyttkartonger vilka de sedan kom och hämtade. Överlag en toppenflytt. Även städning var mycket väl utförd med städgaranti.
    Tack Erik för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-29 Verifierad kund
    Vi hade flytt med packning av kök.
    Mycket bra bemötande från alla involverade
    Trevlig och effektiv personal
    Tack Lars för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-28 Verifierad kund
    Snabba, prisvärda och trevligt bemötande hela vägen.
    Tack Sanna för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-28 Verifierad kund
    Bokade flytthjälp och flyttstäd med Jordgubbsprinsen och blev väldigt trevligt bemötta, mycket bra service. Flytten gick strålande, väldigt försiktiga och effektiva. Vi hyrde även flyttkartonger vilket var smidigt, dock glömde de att hämta dem igen tills jag ringde och frågade, så de blev liggande några dagar extra i vårt nya hem. Utöver det var allt toppen!
    Tack Jesper för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-27 Verifierad kund
    Snabba, omsorgsfulla, trevliga och proffsiga. Kan inte ge en starkare rekommendation.
    Tack David för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-26 Verifierad kund
    I requested an apartment cleaning service as I was moving apartments. From start to finish the service was excellent, from getting a quote quickly, fitting in the appointment fairly last minute, to the actual cleaning, everything was fantastic. I would thoroughly recommend Jordgubbsprinsen.
    Thank you Thomas for your review! We are so happy that you are satisfied with our services. You are welcome back the next time you need help with moving or cleaning!

Best regards
    2022-07-25 Verifierad kund
    Jag blev vänligt och trevligt bemött av företaget.

Företaget levde upp till mina positiva förväntningar.

Jag skulle få hjälp med att transportera några möbler och föremål från Stockholm till Dalarna och ett bord och några påsar från Dalarna till Stockholm. Personalen var mycket duktig, trevlig och tillmötesgående och allt gick bra.
    Tack Christina för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-25 Verifierad kund
    Städningen var något slarvig och vissa moment fick föras om. Blev lovad att arbetsledaren skulle ringa efter de städat klart vilket aldrig hände och tveksamt om deras egeninspektion var så nogrann iom att delar av städningen inte var bra. Det var inga problem för att boka in en omstädning av de momenten.

Jag tycker inte de levde upp till sitt höga betyg de har och kommer inte använda dem igen.
    Tack Gustav för ditt omdöme! Vad tråkigt att du inte var nöjd, ibland händer det misstag och vi beklagar detta. Vår ambition är att allt göra våra kunder lyckliga. Vi har nu gjort en omstädning och den person som flyttade in efter dig är nöjd med städningen.

Hälsningar - Jordgubbsprinsen
    2022-07-24 Verifierad kund
    Jag vill varmt rekommendera Jordgubbsprinsen som flyttfirma. Från första kontakt till sista delen av utförandet. Fick hjälp av tre killar och deras flyttbilar, och de visste vad de gjorde - snabba, trevliga, skickliga och också mycket noggranna! Jag uppskattade även deras prissättning som var tydlig och inte innehöll några tilläggsavgifter - det timpriset de gav var det de fakturerade för. Mycket tacksamt!
    Tack Linda för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-23 Verifierad kund
    Snabbt och smidigt men ändå varsamt. Proffsjobb! Två snubbar slet som djur. Imponerande!
    Tack Klas för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-23 Verifierad kund
    Köpte packning, flytt och städ. Allt var jättebra! Bemötande (både kontoret och packning/flytt/städ-personal), pris, utfört arbete, flexibilitet osv. Supernöjd och kommer anlita prinsen igen!
    Tack Isabelle för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-22 Verifierad kund
    Anlitade jordgubbsprinsen för både flytt och flyttstäd och är mycket nöjd! Trevligt bemötande, noggrann packning av känsliga möbler, proffsiga mm. Även utlån av flyttkartonger. Mycket proffsig utförd städning. Kan verkligen rekommendera Jordgubbsprinsen!
    Tack Elin för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-22 Verifierad kund
    Professionella och snabba, rekommenderar!
    Tack Patricia för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-22 Verifierad kund
    Prickfri serviceinriktad transport. Snabb återkoppling, t o m uppföljning efter slutförd transport. Bra bemötande överlag.
    Tack Bbu för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-21 Verifierad kund
    Otroligt bra flytt och städ! Vi flyttade från Norrköping till Malmö och fick världens bästa support. Professionella, trevliga, noggranna, duktiga och lyhörda. Rekommenderar Jordgubbsprinsen starkt!
    Tack Nathalie för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-21 Verifierad kund
    Rekommenderas varmt för både flytt och flyttstädning. Så smidig hantering och fint bemötande hela vägen. Alla möbler väl omhändertagna i flytten och lägenheten jag flyttade från blev så välstädad. Mycket nöjd, stort tack!
    Tack Mejt för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-21 Verifierad kund
    Fick otroligt bra hjälp under hela processen! Alla var supertrevliga, från kontakt, offert till flytt. Vi kände oss trygga.
    Tack Per för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-21 Verifierad kund
    Bra bemötande. Genuint företag.
    Tack Hans för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-20 Verifierad kund
    Superbra service och bemötande per Mail och sedan på plats. Smidig flytt och flexibla vid önskemål. Kommer absolut anlita dem igen samt rekommendera till andra.
    Jag köpte packning, flytt samt flyttstädning och var lika nöjd med alla 3 tjänster!
    Tack Vera för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-19 Verifierad kund
    Superkillar som kämpade hela dagen !!
    Tack Thorbjörn för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-19 Verifierad kund
    Flyttade 135kvm med packservice. Bra packat mellan 9-15 på en fredag och smidig flytt på måndagen efter, allt på en dag där med, inkl. nedmontering av lampor, vägghängda skåp, tv, mm.
    Tack Carl för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-19 Verifierad kund
    Trevligt och proffsigt bemötande!
    Möjligen lite slarvigt städ tyvärr.
    Tack Jan för ditt omdöme! Vi jobbar ständigt på att bli bättre och ditt omdöme hjälper oss! Skulle det vara något som du funderar på så kan du alltid kontakta oss på kontoret!

• Petronella K
    2022-07-19 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande från början till slut. Genomgående hjälpsamma och lösningsfokuserade oavsett vilka bekymmer de ställdes inför. Erbjöd en helhetslösning med flytt, magasinering och flyttstädning för vår krångliga flytt från Stockholm till Malmö. Männen som hanterade själva flytten är inget annat än hjältar! Mina varmaste rekommendationer, osannolikt prisvärt för en service som överträffat alla förväntningar.
    Tack Petronella för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-19 Verifierad kund
    They took care of every aspect of the move and were professional all the way.

I will definitely use the services again and recommended to others.
    Thank you Marcelo for your review! We are so happy that you are satisfied with our services. You are welcome back the next time you need help with moving or cleaning!

Best regards
    2022-07-19 Verifierad kund
    Företaget hade hela uppdraget från beställning till utförd flyttstädning en mycket trevligt bemötande. Jag tycker att Jordgubbsprinsen är både prisvärda och utför ett mycket bra arbete. Kan absolut rekommendera dem.

2022-07-19 Verifierad kund
    fick pris snabbt och de kunde utföra flytten nära i tid.
    De kom enligt utsatt tid och utförde flytten snabbt och smidigt och inget blev skadat.
    Tack Fredrik för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-19 Verifierad kund
    Bra bemötande vid beställning, tydligt och trevligt. Dock miss med antal personer vid nedpackningen, kom bara en person, i avtalet stod att det skulle komma två kl 08.00. Stress och oro att hon skulle hinna. Det kom fler personer senare under dagen med städ kom därför igång senare än planerat och fick hålla på till 20.00. Flytt dagen därpå som gick bra och städ tog det sista. Alla väldigt positiva och trevliga. Vi är nöjda, tack
    Tack Karin för ditt omdöme! Vi jobbar ständigt på att bli bättre och ditt omdöme hjälper oss! Skulle det vara något som du funderar på så kan du alltid kontakta oss på kontoret!

2022-07-19 Verifierad kund
    Jordgubbsprinsen hjälpte till med packning och flytt. Jag hade aldrig haft packhjälp innan och var rädd att allt bara skulle vara nedrafsat i lådor, men de hade packat otroligt fint och märkt alla lådor superbra. Rekommenderar Jordgubbsprinsen varmt för en smidig flytt!
    Tack Jessica för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-18 Verifierad kund
    Nyligen genomfört en stor flytt av två lägenheter till hus i annan stad samt en mindre flytt mellan två lägenheter. Jordgubbsprinsen skötte båda väldigt bra! Snabba vid flytten som gick på timme och mycket noggranna och försiktiga vid fast pris! Fick kontinuerlig avstämning att allt var till belåtenhet och kommunikationen funkade bra inför, under och efter. Tack för väl genomfört arbete!
    Tack Ida för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-14 Verifierad kund
    Jätteduktiga, jag rekommenderar dem varmt.
    😃😃😃😃😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
    Tack Annika för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-14 Verifierad kund
    Väldigt, väldigt trevliga och mycket professionella. Är helnöjd.
    Tack Birgit för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-13 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av killarna som gjorde ett bra och snabbt jobb

2022-07-12 Verifierad kund
    Språkhinder, onödiga fördröjningar, oproffsigt beteende mellan flyttpersonerna, tydligen även miss i kommunikationen mellan arbetsfördelare och flyttpersonerna.
    Tack Annie för ditt omdöme! Vi jobbar ständigt på att bli bättre och ditt omdöme hjälper oss! Skulle det vara något som du funderar på så kan du alltid kontakta oss på kontoret!

2022-07-11 Verifierad kund
    Flytt från en lägenhet på två rum i ett hus där det finns hiss, till en etta två trappor upp utan hiss. Städning av lägenheten jag lämnade, städpersonalen gjorde ett fantastiskt jobb, och lägenheten såg ut som ny.
    Magasinering av möbler över natten, eftersom jag inte fick nycklarna till nya lägenheten förrän dagen efter utflytt.
    Allt fungerade över förväntan, smidigt och utan problem.

Stort tack till Jordgubbsprinsens personal som genomgående har varit väldigt trevliga, och haft en positiv "det löser vi" attityd.
    Kunde inte vara mer nöjd och kan verkligen rekommendera Jordgubbsprinsen!
    Tack Erika för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-11 Verifierad kund
    Flyttstäd bokad med kort varsel. Blev snabbt och trevligt bemött och allt gick smidigt!
    Tack Evelina för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!

2022-07-11 Verifierad kund
    Supertrevlig och lyhörd service från start till slut. Vi bokade enbart flytthjälp och flyttgubbarna var både noggranna och snabba. Vi rekommenderar varmt Jordgubbsprinsen!
    Tack Leyla för ditt omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!