Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice

Jordgubbsprinsen är familjeföretaget som erbjuder komplett flytt och städservice i Stockholm.

Vi brinner för service och lovar att göra vårt allra yttersta för att ge er en fulländad kundupplevelse. Från den första kontakten och genom hela processen ligger vårt fokus på dig. För oss handlar det om att arbeta långsiktigt. Att utföra våra tjänster med engagemang och högsta kvalitet. Att ta sig an varje nytt uppdrag med ödmjukhet och glädje.

Våra ledord:
Ansvar
Engagemang
Arbetsglädje
och Kundfokus

Vi har godstillstånd, transport-, och ansvarsförsäkring och F-skatt.
Fakturering sker efter slutfört och godkänt arbete.

Kontakta oss för offert

Läs vad 870 kunder tycker om Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice 2

2021-12-01
    Flytten fungerade bra, en golvlampan gick sönder men killarna var snabba och trevliga.
  • H
    2021-11-22
    Jättebra bemötande och bästa flyttkillarna!
    Blev något felbedömt hur lång tid flytten skulle ta trots att vi skrivit ner allt och själva burit massor. Så fakturan stack iväg, men de löste Jordgubbsprinsen snabbt och vi blev nöjda till slut. Extra kred till killarna som bar, dom var bäst!
    2021-11-22
    Trevligt bemötande, service (flyttfirma).
    2021-11-19
    Flyttkillarna var punktliga och jobbade väldigt hårt med flytten av våra saker och var mycket trevliga. Tyvärr en felbedömning av mängden bohag som skulle flyttas, trots vi skickat bilder, vilket tillförde en extra kostnad. Flyttstädningen var extremt bra! Vi kan verkligen rekommendera dessa.
    2021-11-19
    Beställde flytthjälp och städning. Tydlig och bra kommunikation, punktliga och mycket proffsiga vid hanterandet av möbler. Inte billigast, men man får vad man betalar för. Rekommenderas starkt!
    2021-11-17
    Underbar service! Hjälpte mig att flytta från Stockholm till Umeå!
    2021-11-16
    Alla jag varit i kontakt med från bokning, under flytten och ekonomi är så trevliga, hjälpsamma, lösningsorienterade och serviceminded. Rekommenderar Jordgubbsprinsen varmt om du vill ha en behaglig och smidig flytt!
    2021-11-15
    Proffsiga både i kommunikation och utförande. Genomförde det avtalade uppdraget enligt offert och skickade faktura snabbt och korrekt efteråt.
    Enda pyttelilla jag har att anmärka på är att de inte hörde av sig om att de var försenade med 10 minuter. Sånt händer alla och är inte alltid nåt man kan styra över, men kan kan ringa och säga det.
    2021-11-12
    Enormt lyhörda killar. Superbra service. Positiv inställning och bra jobbat.
    Tack Per för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-11-11
    Trevliga och ordentliga. Bra att kunna låna flyttkartonger.
    Tack Anna för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-11-11
    Man ska inte säga så mycket,man ska bara säga bara att ni är bästa flytt företag som vi har använt.
    Kommer att rekommendera till alla
    Tack för hjälpen
    Tack Oleksandr för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-11-10
    Jag ringde runt till flera bolag, men Jordgubbsprinsen fångade mig med sitt genuina varma bemötande. När flyttdagen kom var grabbarna på plats i exakt tid. De packade allt varsamt och jag kände mig trygg med att lämna mina ägodelar i deras händer. Trots att jag flyttade till en bostad med 4 trappor och bara en liten hiss så var de taggade hela vägen. Har absolut inget att klaga på. Dessutom var priset toppen.

Tack!
    Tack Karolina för ditt fina omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-11-10
    Hjälp m flytt som gick snabbt o bra samt trevligt bemötande.
    Tack Kerstin för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-11-10
    Bra kommunikation, både gällande inför flytt o städ. Varför jag inte ger full poäng är att tyvärr flyktbilen gick sönder och man behövde lasta om all vårt bohag. Vi blev kompenserade men det gjorde ändå att vi fick vänta ca 4 Tim innan bohaget kom.
    Tack Anita för ditt omdöme!
    Det var oturligt att olyckan var framme och lastbilen gick sönder just vid din flyttning. Våra kollegor gjorde sitt bästa för att lasta om så effektivt som möjligt. Men det tog extra tid. Det är viktigt för oss att göra våra kunder nöjda och hoppas att vår kompensation känns bra för er.
    NI är alltid hjärtligt välkomna tillbaka nästa gång nI behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-11-10
    Väldigt bra flytthjälp och städ
    Tack Daniela för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-11-10
    Vi köpte flytthjälp och flyttstädningen. Bemötande var proffsigt från början till slut. Flytt personalen kom i tid, jobbade proffsigt och snabbt. Städ personalen gjorde ett bra jobb. Allt gick smidigt. En firma av bästa kvalitet som jag varmt rekommenderar.
    Tack Azleb för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-11-09
    Min köpare var nöjd med flyttstädningen. Däremot så frågade jag vid bokning hur lång tid städningen skulle ta. Jag fick som svar att jag skulle räkna med 4 h, så jag bokade in inspektion av flyttstädning med min köpare av lägenheten 4,5 h efter städets start. Men städningen tog ca 6 h. Vilket gjorde att vi inte kunde göra inspektionen innan tillträdet. Så hade varit tacksam för rätt information hur lång tid det skulle ta så hade jag kunnat planera annorlunda med köparen.
    Tack Maria för ditt omdöme!
    Det är svårt att uppskatta exakt tidsåtgång för våra flyttstädningar och vi beklagar om vi varit otydliga med detta i samband med bokning! Vi lämnar alltid fast pris med städgaranti, och det viktigaste för oss är att lämna ett gott städresultat efter oss, och vi lägger den tid som behövs för att säkerställa detta. Vi är tacksamma för din input! och vi är glada att höra att din köpare var nöjd med slutresultatet.
    2021-11-09
    Bra vägledning och utförande med tydlig kommunikation.
    Tack Lars för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ! Bästa hälsningar Jordgubbsprinsen Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
    2021-11-08
    Trevlig städpersonal, men inga rum moppades i alla rummens hörn låg det damm och hår kvar. Fick städa kaklet på vägg och golv i badrummet och dusch då inget hade städats grundigt där, mest en svabb med en trasa. Besvikna på bemötelsen av kundtjänst, då vi skickade bilder och fick inget svar på senaste mejlet.

Vi förväntade oss att badrummet skulle vara rent och omhändertaget som resten. Och att man moppar golven från första början. Då vi hyrde i andrahand och ville säkerställa att få tilbaka deposition, förväntade vi oss att det skulle göras helt rent överallt första gången. Så vi städade igen dagen efter när vi mötte ägarna och de skulle flytta in.

Vi köpte flyttstädning.
    Tack Lorenza för ert omdöme!
    Vi är ledsna att höra att vi har brustit i utförande och uppföljningen till er.
    Vi har nyligen tillsatt en ny roll som städkoordinator hos oss som oturligt sammanfallit med ert städuppdrag. Vid överlämningen har nformationsflödet störts och kommunikationen i ert ärende blev lidande. Vi beklagar verkligen detta!
    Vi har sökt er per telefon om detta men inte lyckats få kontakt. Detta är absolut ingen ursäkt. Vi skulle naturligtvis mailat er om detta och följt upp.

Kontakta gärna oss på kontoret så vi kan kompensera er på något sätt.

2021-11-08
    Väldigt snabb och effektiv flytthjälp. Omhändertagande och försiktiga med alla möbler och lådor. Gick snabbare än väntat. Hade dock önskat mer information/kommunikation i anslutning till flyttdagen.
    Tack Carl för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med uppdraget som sådant. Beklagar dock om vi brustit i informationsgivningen under flyttdagen!
    Vi är tacksamma för din input som vi tar med oss i vårt ständiga förbättringsarbete och har redan gått igenom dina kommentarer med inblandade kollegor.
    Vi hoppas att du ska trivas på din nya adress och välkomnar dig åter nästa gång du ska flytta.
    2021-11-06
    Bra kommunikation, väl genomfört arbete. Inget att invända
    Tack Lorentz för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-11-06
    Flytthjälpen var verkligen toppen. Städningen slarvades det en hel del med, våttorkade tex inte alla skåps- och garderobsdörrar. Det var inget vi noterade när vi godkände städningen pga dålig belysning, men jag tycker inte att man som kund ska behöva påpeka sånt
    Tack Ulf för ditt omdöme!
    Vi beklagar om flyttstädningen inte hållit den höga kvalitet som vi alltid eftersträvar..Vi erbjuder alla våra kunder sju dagars städgaranti om vi skulle ha missat något. Vi kommer då ut till er och rättar till detta. Det ingår i vår service. Kontakta gärna oss på kontoret om vi kan hjälpa er på något sätt.

Vi tar till oss era synpunkter och är tacksamma för att ni kommunicerar detta till oss. Det ger oss värdefull information och hjälper oss att bli bättre. Vi har tagit detta vidare med våra kollegor och förbättrat våra rutiner.
    2021-11-05
    Tack bästa flyttfirman för fint bemötande, från början till slut.
    Tack Jessica för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-11-05
    Jättebra service till bra pris!
    Tack Eva för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-11-05
    Enkelt att boka och utförandet av flytt och städ var väldigt proffsigt gjort.
    Personalen väldigt trevliga och noggranna.
    Tack Johanna för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-11-05
    Jättebra initialt bemötande. Tobias som jag pratade med inledningsvis var serviceminded och lösningsorienterad. Hasse som var ansvarig för själva flytten var rutinerad, förtroendeingivande och han och den andra killen var snabba som tusan. Jag hade bokat en långdistansflytt Stockholm-Malmö och Jordgubbsprinsen skötte allt utmärkt vad gäller punktlighet, information under processen och aktsamhet om mina saker. Enda anledningen till att de inte får fem stjärnor är pga att den andra flyttkillen nere i Malmö var lite mindre aktsam om mina saker och inte särskilt strukturerad eller kommunikativ, men det handlade nog mest om att han var mindre erfaren. Allt sammantaget rekommenderar jag Jordgubbsprinsen. De är inte den billigaste flyttfirman, men det får man igen i kvalitet och i att deras anställda förhoppningsvis får rimlig lön och bra villkor, och därmed kan de ha duktiga och erfarna flyttkillar.
    Tack Gunilla för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster.

Beklagar om upplevelsen vid inflyttningen i Malmö inte var fulländad. Vi är tacksamma för era synpunkter som ger oss värdefull information och möjligheter till förbättring. Vår kollega var under inskolning och vi har tagit upp detta med våra kollegor för att förbättra våra rutiner ytterligare.

2021-11-04
    Riktigt trevligt och hjälpsamt göng som dök upp hos oss. Vi hade lite grejer som behövde bäras förutom själva flyttlasset och det gick hur smidigt som helst. Jag ska inte påstå att jag längtar till nästa flytt, men när den nu inträffar är det Jordgubbsprinsen som gäller.
    Tack Jörgen för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-11-04
    Snabba och smidiga allt sköttes på telefonen då vi ej var på plats.
    Tack Christer för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-11-03
    Vi är väldigt nöjda med vår flytt och den flytthjälp vi fick av Jordgubbsprinsen. Jordgubbsprinsen har ett väldigt tydligt kundfokus och har varit supertrevliga och enkla att kommunicera med i allt från första kontakt till efter att flytten var klar. Tydliga offerter där vi enkelt kunde ta ställning till om vi ville välja det fasta priset eller per timme. Själva flytten gick väldigt smidigt och snabbt. Superbra också att de lånar ut flyttlådor. Vi kan varmt rekommendera Jordgubbsprinsen och kommer definitivt anlita dem igen vid behov.
    Tack Erika för ditt fina omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-11-03
    Tyckte att allt var bara bra. Tack
    Tack Astrid för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
  • Marie-Louise Maud G
    2021-11-03
    Tog in offerter från flera flyttfirmor i samband med flytt från Dalarna till Åkersberga. Snabb återkoppling och trevligt bemötande av Elias.
    Hade önskemål om tidig start vilket dom ordnade.
    På flyttdagen höll dom utlovad starttid. När vi skulle in i nya bostaden hade det regnat så 2 killar bar från flyttbil till hall. 2 killar stannade inne och bar och tog av sig skor för att inte smutsa ner. Trevligt bemötande, effektiva och försiktiga.
    Kan varmt rekommendera dom
    Marie-Louise & Kent
    Tack Marie-Louise för ditt fina omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-10-28
    Om ni har letat runt efter rätt flyttfirma, så kan ni sluta leta när ni kommit till Jordgubbsprinsen.
    Anlitade en annan flyttfirma för två år sen för en annan flytt. Denna flytt gav mig ångest i två år. Så jag bävade för denna flytt nu. Just därför är jag extra lycklig att jag anlitade Jordgubbsprinsen. Det var nämligen precis motsatt upplevelse. Så bra så att man typ längtar till nästa flytt.
    Stort stort tack hörni!
    Tack Gustaf för ditt fina omdöme! Vi är så glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
  • JOHAN A
    2021-10-24
    Mycket hjälpsam kundtjänst och flyttkillarna gjorde ett bra jobb.
    Tack Johan för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-10-23
    Allt toppen. Flöt på smidigt och bra från första kontakt till sista inburen möbel.
    Tack David för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-10-20
    Trevligt och tryggt bemötande.
    Hjälpsamma innan, under och efter flytten. Dessutom prisvärt.
    Tack Balck I för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-10-20
    Vi hade en strulig flytt med mycket osäkerheter och köpte hela paketet med packing, flytt, städ och magasinering). Flyttdatumet ändrades och jag ångrade mig och valde att packa själv. Men inget var något problem för Jordgubbsprinsen. Vi fick alltid ett trevligt bemötande och superfin service, de hanterade allt och löste problemen när det krånglade ordentligt. Flytten gick smidigt med trevliga och lättsamma killar som skötte flytten. Vi kände oss mycket trygga med flytten tillsammans med Jordgubbsprinsen, och de levererade.
    Tack Louise för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-10-20
    100 procent full service under hela flytten.
    Personlig service och väldigt hjälpsamma.
    Tack Karin
    Tack Karin för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-10-16
    Bra bemötande. Högsta betyg gällande flytt. Flyttstädning blev komplicerad pga språkförbistring gällande sluttid men slutresultatet blev gott. Jag kan absolut rekommendera Jordgubbsprinsen för både flytt och flyttstädning!
    Tack Maria för ditt omdöme! Vi beklagar missförståndet gällande sluttiden men vi är glada att du i slutändan är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-10-15
    Vi blev bemötta på ett väldigt trevligt sätt och med mycket god servicekänsla! Vi köpte flytt-tjänst och iom att hela vägen från hjälp med att hämta flyttkartonger inför flytten, till noggrannt inplastade möbler som hanterades varsamt kan vi inte annat än varmt rekommendera Jordgubbsprinsen!
    Tack Margareta för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
  • Ronny L
    2021-10-15
    Flytten var dåligt organiserad. Jag hade bilden av att det skulle vara bra kommunikation mellan flyttbilarna så allt skulle flyta på, men så vart det inte.

Saker med stort värde flyttades av fel flyttgubbar så de skadades, vilket vi i förväg påpekat och även betalat för extra för så de skulle flyttas varsamt.

Efter flytt så lagades de skadade delarna, men tiden de var borta och just att det inte sköttes som det skulle togs aldrig upp ordentligt.

Som flyttföretag är de bra, men för saker som har stort värde skulle jag inte anlita dem.

De ersatte skadan i sig, men varför skedde den alls? En skada är skada, och nöjd är jag inte.
    Tack Ronny för ditt omdöme!
    Vi beklagar verkligen den inträffade skadan. Extra personal skickades för att hantera de mest känsliga delarna av bohaget i separat lastbil för maximalt skydd. Det blev en miss i kommunikationen mellan teamen vilket föranledde att emballeringen av det skadade godset inte utfördes enligt dina anvisningar.
    Vi tog och tar fullt ansvar för skadan och kan bara beklaga att det dröjde på tiden för reparatören att få fram de original-reservdelar som behövdes för att slutföra reparationen.
    Vi har gått igenom incidenten noggrant med samtliga inblandade och förbättrat våra rutiner ytterligare för att minska risken för liknande skador i framtiden.
    Om du har några som helst funderingar angående detta är du alltid välkommen att kontakta oss på kontoret.
    2021-10-15
    Flytt städningen! Har hört bra omdöme och valde er👍! Ni har trevlig personal vem gör super fint jobb, tack! Mvh Tiia-Maria
    Tack Tila-Maria för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-10-15
    De två som kom till mig löste problemet som företaget som levererade varan inte klarade av.
    Tack för det. Mvh Lena Åström
    Tack Lena för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-10-15
    Städningen gick alldeles utmärkt men flytten var under all kritik när det kommer till tiden det tog. Jordgubbsprinsen fick tillgång till vår tvåa kl 10:00 och var på plats i vår nya lägenhet kl 18:00. Fick höra anledningar som att vår gamla lägenhet låg på andra våningen utan hiss och att det var många flyttlådor. Min upplevelse av andra flyttbolag har varit en helt annan.

Så sammanfattningsvis rekommenderar jag inte detta bolag för flytt utan endast städ.
    Tack Ivan för ditt omdöme!
    Efter rutinmässig genomgång av ditt uppdrag med vår personal kan vi konstatera att flyttuppdraget tagit betydligt längre tid än planerat.
    Över 100 meters distans från port till parkering av lastbilen föranledde fördröjningar. Eftersom debiteringen var till fast pris så påverkades inte din kostnad av en längre tidsåtgång.

2021-10-13
    Jag tog hjälp av Jordgubbsprinsen för lån av kartonger, flytt samt flyttstädning! Jag är supernöjd med allt!
    Tack Belinda för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-10-13
    Trevlig personal och väldigt smidigt. Både flytt och städning flöt på och med gott mod.
    Tack Gölin för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-10-13
    Smidigt, allt gick bra med flytten. De var snabba och försiktiga med möblerna
    Tack Mikael för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-10-13
    Jättetrevliga grabbar som var varsamma och tog hand om möblerna, placerade allt där vi ville i nya bostaden, var varsamma med nylackade golvet i nya bostaden etc. Tack för ett toppenjobb. Alex (tror att han var deras teamlead?) och något kortare killen som jag inte har namnet på jobbade hårt och allt blev klart i tid.

Städningen var också toppen, gamla lägenheten såg ut att vara fläckfri 🙂, tack till Bella och Sopio.
    Tack Christian för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-10-12
    Bra genomförd flytt med trevliga killar. Kontakten både före och efter var också utmärkt. Vid flytten råkade en lampa gå sönder, vilket JP ersatte utan problem.
    Tack Daniel för ditt omdöme! Vi beklagar skadan på er lampa men vi är glada att du i slutändan är nöjd med våra tjänster.
    2021-10-12
    Vi är supernöjda, trevligt bemötande och väl utfört arbete till överenskommet pris
    Tack Nils för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!
    2021-10-12
    Vi upplevde att vår kontaktperson på företaget var väldigt flexibel och var villig att söka lösningar för att kunna hjälpa oss på bästa sätt. Toppen med en och samma kontakt som var nåbar. Trevliga och hjälpsamma killar som kom hem till oss för vår transport. Vi har använt oss av Jordgubbsprinsens Flytt och Städservice förut och kommer att göra det igen om behov uppstår.
    Tack Beth för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. Du är hjärtligt välkommen tillbaka nästa gång du behöver hjälp med flytt eller städ!