Alla kategorier Städ Kontorsstädning Stockholms län

Kontorsstädning i Stockholms län

Har du tröttnat på att det alltid är du som får ställa in i diskmaskinen och gå ut med soporna på kontoret? Fokusera på er kärnverksamhet och låt en städfirma sköta allt som “bara ska funka”!

Oavsett om det gäller att hålla ordning i köket, städa golv och trapphus eller putsa fönster på kontoret så finns det någon vars affärsidé är att se till att ni kan fokusera på ert arbete. Det kan handla om engångsjobb eller städning varannan dag - när det gäller kontorsstädning sker det på era villkor.

Här på Reco.se kan du läsa om firmor som erbjuder kontorsstädning i Stockholms län. Vi har listat de med bäst och mest aktuella rekommendationer först, för att göra det lätt för dig att hitta en toppenbra städfirma!

Orter i Stockholms län

Topp 25 kontorsstädare i Stockholms län

HemMiljö

1,007 recos
    Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Ellen N
    Ellen N: Fick hjälp med kort varsel och det var alldeles utmärkt.

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Jenna
    Jenna: Hemstädning Positivt och professionellt bemötande från första början. De är väldigt måna om sina kunder.

CaMa Service Flytt & Städ

Siktgatan 8, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Jim S
    Jim S: Kan varmt rekommendera Cama. Professionell personal. Snabba, effektiva och aktsamma. Mycket nöjd.

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Palles S
    Palles S: Väldigt smidiga och trevliga. Bra städat. Mycket nöjd.

Änglarnas Städ

Bogårdsvägen 25, Sköndal
    Änglarnas Städ erbjuder en kvalitativ lösning för privatpersoner och företag som behöver städtjänster. Vi står för en hög servicenivå och sätter alltid dig som kund i fokus! Varmt Välkommen!
    Ann S
    Ann S: Effektiv och vl genomförd städning. Några ytor glömdes dock

Städade Hem

Forumvägen 14, Nacka
    Städade Hem - för en enklare vardag. Teckna ett städabonnemang hos oss idag!
    Magdalena B
    Magdalena B: Snyggt och ordentligt städat. Mycket trevlig och tillmötesgående personal!

En Renare Vardag

Storgatan 104 B, Solna
    En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med hög kvalitet till rimligt pris, alltid samma städerska och nöjd kund garanti.
    Magnus W
    Magnus W: Flyttstädning som köparen av vårt hus var supernöjda med. Vi också :)

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Välkommen till oss på GK Facility Service! Vi har lång erfarenhet inom städ- och trädgårdsbranschen och massor av goda referenser.
    Jessica S
    Jessica S: Killarna som hjälpte oss med vår flytt var glada, positiva och varsamma med vårt bohag. Jag kan varmt rekommendera dom!

Rozen Clean AB

Värdshusvägen 13, Lidingö
    Välkommen till Rozen Clean AB om du vill ha städhjälp av bästa kvalitet! Vi jobbar i hela Stockholm och har som mål att alltid ge den bästa servicen.
    Charlotta H
    Charlotta H: Proffsiga och städar magiskt. Trevlig personal.

B&B Städservice AB

Pyramidbacken 6, Kungens kurva
    Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hushållsnära tjänster som strykning, mattpiskning och fönsterputs. Välkommen!
    Ying C
    Ying C: We have had B&B cleaning service since end of 2017. We're very happy about their services. Borko and his staff are a ver...

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Vi erbjuder hushållsnära tjänster samt städning i kontor och butik. Vi är flexibla och vårt mål är att underlätta i din vardag!
    Katarina P
    Katarina P: Mycket gott bemötande. Snabb återkoppling och flexibelt i bokning av tid. Mitt radhus blev skinande rent. Till och med i...

Svenska allservicegruppen AB

Ryssviksvägen 2A, Nacka
    Vi hjälper dig med städning och lokalvård samt enklare vård och omsorg i samarbete med Lövholmens Hemtjänst. Välkommen till Svensk Allservice för en enklare vardag!
    Patrik S
    Patrik S: Smidigt, bra pris, snabbt och bra utfört.

Redita Service AB

Grevgatan 14, Stockholm
    Hem- eller kontorsstädning, storstädning, fönsterputs, flytt...Det fixar vi!
    Peter S
    Peter S: Supernöjd! Alltid rent och i tid. Rekommenderas!

Viklunds Städ i Sverige AB

Sankt Eriksgatan 99, Stockholm
    Få en lite lättare vardag genom att lämna över ansvaret för städning av hem eller kontor till oss på Viklunds Städ!
    Arno L
    Arno L: Bra snabba mailsvar, de var på plats i god tid och ett väl utfört städjobb.

Min Städare Stockholm

TELLUSVÄGEN 43, Vallentuna
    Min Städare Stockholm AB erbjuder byggstädning, flyttstädning, kontorsstädning och hemstädning. Vi jobbar alltid snabbt, effektivt och billigt. Välkommen!
    Balazs P
    Balazs P: Very professional and precise service. Very well-organised. Thanks a lot. I can only recommend them.

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Vår ambition är att vara Stockholms trevligaste och mest flexibla städbolag!
    Sten G
    Sten G: Fick trevligt och snabbt bemötande. Köpte storstädning och vi var mycket nöjda med resultatet.

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Simona S
    Simona S: Jag har anlitat VanadisCare för badrumsrenovering.Jag var mycket nöjd med deras jobb samt väl bemöt av deras personal . ...

Spodra Lux AB

Lännavägen 113, Huddinge
    Vi har stor vana av all typ av städning. Allt från flyttstädning och hemstädning, givetvis fönsterputsning till kontorsstädning och städning av stora lokaler, industristädning, byggstädning, grovsane...
    Christer B
    Christer B: Det varit ett nöje att ha med Spodra Lux att göra. Deras bärare slet och kämpade sig svettiga med våra stora tunga ekmöb...

Clean Quality i Sverige AB

Öregrundsgatan 3, Stockholm
    Vi tillhandahåller alla branschens städtjänster. Välkommen att kontakta oss om du har frågor eller vill få en offert!
    Carolina L
    Carolina L: Ett företag som städar i Stockholm.

Stjärnans Städ

Varvvägen 9, Älvsjö
    Välkommen till Stjärnans Städ! Vi hjälper dig med hem- eller kontorsstädning, storstädning, visnings- eller flyttstädning så att du kan fokusera på det du tycker om.
    Nicole Z
    Nicole Z: Wonderful, Hard-Working, and Friendly Staff. Highly recommend Stjärnans Städ.

Rena Hem Stockholm AB

Catalinatorget 9, Täby
    Rena Hem erbjuder städhjälp hemma som exempelvis veckostädningar, flyttstädning, storstädning och fönsterputsning samt hushållsnära tjänster.
    Hannah B
    Hannah B: Trevliga, pålitliga & med kollektivavtal. Elena som städar hos mig är både trevlig och seriös, hon gör ett proffsigt arb...

Viktorijas Service

Augustendalsvägen 19, Nacka strand
    Tuula P
    Tuula P: Bra bemötande och bra resultat på städning.Känns trygg och pålitligt.

Abiecare

BOX 3013, Enskede
    Abiecare AB är städföretaget med erfarenhet inom både hemstädning och städning av arbetsplatser. Med fokus på kundnöjdhet och miljö städar de med omsorg!
    Arnab I
    Arnab I: Fick rekommendationen av en god kollega, enkel beställning och smidig städning väl på plats i vår föreningslokal. Prisvä...

Söderorts Städservice AB

Värdshusvägen 32, Norsborg
    Angela F
    Angela F: Jag hr anlitat Söderorts Städservice i flera år och har varit super nöjd. Rekommenderas varmt.

Städjätten

Klara Östra Kyrkogata 7, Stockholm
    Städjätten lägger stor omsorg i varje enskilt uppdrag och erbjuder flexibel service med kompetent, utbildad personal.
    P
    P: Jag är jätte nöjd! Storstädning av min lägenhet på 39 kvm, mitt berg med disk diskat och inplockat i skåpen. Soffan damm...
Sida:   1 2   Nästa