Alla kategorier Städ Kontorsstädning Stockholms län

Kontorsstädning i Stockholms län

Har du tröttnat på att det alltid är du som får ställa in i diskmaskinen och gå ut med soporna på kontoret? Fokusera på er kärnverksamhet och låt en städfirma sköta allt som “bara ska funka”!

Oavsett om det gäller att hålla ordning i köket, städa golv och trapphus eller putsa fönster på kontoret så finns det någon vars affärsidé är att se till att ni kan fokusera på ert arbete. Det kan handla om engångsjobb eller städning varannan dag - när det gäller kontorsstädning sker det på era villkor.

Här på Reco.se kan du läsa om firmor som erbjuder kontorsstädning i Stockholms län. Vi har listat de med bäst och mest aktuella rekommendationer först, för att göra det lätt för dig att hitta en toppenbra städfirma!

Orter i Stockholms län
Haninge  (1 st)

Topp 25 kontorsstädare i Stockholms län

HemMiljö

Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Birgitta P
    Birgitta P: Det blev otroligt rent och fint! Professionell och noggrann personal som jag gärna anlitar igen.

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Caroline F
    Caroline F: Bra service o trevligt bemötande. Nöjd!

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Mikael A
    Mikael A: Fantastiskt bra flyttstädning - ger allra högsta rekommendationer!

CaMa Service Flytt & Städ

Krossgatan 30, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Johanna B
    Johanna B: Pålitliga, försiktiga och punktliga. Mycket nöjd!

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Ida J
    Ida J: Riktigt bra städ företag, levererar bra städning från första dag. Rekommenderar varmt!

Spodra Lux AB

Lännavägen 113, Huddinge
    Vi har stor vana av all typ av städning. Allt från flyttstädning och hemstädning, givetvis fönsterputsning till kontorsstädning och städning av stora lokaler, industristädning, byggstädning, grovsane...
    Hans S
    Hans S: Anlitade Spodra för flytt samt flyttstäd. Oerhört seriösa, de utförde jobbet snabbt, smidigt och utan något att anmärka ...

Änglarnas Städ

Bogårdsvägen 25, Sköndal
    Änglarnas Städ erbjuder en kvalitativ lösning för privatpersoner och företag som behöver städtjänster. Vi står för en hög servicenivå och sätter alltid dig som kund i fokus! Varmt Välkommen!
    Freja B
    Freja B: Levde upp till alla förväntningar! Smidigt, bra och trevligt!

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Anlita oss gärna för att göra era fönster extra fina inför våren och sommaren!
    Louise R
    Louise R: Skönt att komma hem till ett rent hem 😀

En Renare Vardag

Storgatan 104 A, Solna
    En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med hög kvalitet till rimligt pris, alltid samma städerska och nöjd kund garanti.
    Therese C
    Therese C: Punktliga och smidig service. Stämningen ingen anmärkning

Min Städare Stockholm

TELLUSVÄGEN 43, Vallentuna
    Min Städare Stockholm AB har lång yrkeskompetens och har de senaste 3 åren över 800 kunder. Byggstädning, flyttstädning, kontorsstädning och hemstädning är ett några av tjänsterna som erbjuds.
    Charlotte B
    Charlotte B: Ordning o reda, proffs på att städa. Noggranna o initiativrika. Flexibla med byte av städdagar då det behövs. Alltid sam...

Rena Hem Stockholm AB

Catalinatorget 9, Täby
    Rena Hem erbjuder städhjälp hemma som exempelvis veckostädningar, flyttstädning, storstädning och fönsterputsning samt hushållsnära tjänster.
    Jessica S
    Jessica S: Städningen blev helt okej. En gång var det lite mycket saker som inte var tillbakaställda på sin plats. En gång hade en ...

Viktorijas Service

Augustendalsvägen 19, Nacka strand
    Emma B
    Emma B: Jättebra, snabb kontakt, trevlig städerska och rent. Bra service!

Söderorts Städservice AB

Värdshusvägen 32, Norsborg
    Kristina A
    Kristina A: Ett mycket bra och pålitligt företag med trevlig och serviceinriktad personal. Alla fönster i huset blev skinande rena.

Städjätten AB

Klara Östra Kyrkogata 7, Stockholm
    Städjätten lägger stor omsorg i varje enskilt uppdrag och erbjuder flexibel service med kompetent, utbildad personal.
    P
    P: Jag är jätte nöjd! Storstädning av min lägenhet på 39 kvm, mitt berg med disk diskat och inplockat i skåpen. Soffan damm...

FE Städ & Bygg

, Bandhagen
    Mathias H
    Mathias H: Anlitade FE städ för tapetsering och sättande av lister. Kan rekommendera företaget varmt! Väldigt serviceinriktade hant...

Clean Quality i Sverige AB

Öregrundsgatan 3, Stockholm
    Vi tillhandahåller alla branschens städtjänster. Välkommen att kontakta oss om du har frågor eller vill få en offert!
    Marie Anette L
    Marie Anette L: Rekommenderar varmt Clean Quality, mycket bra.

Ludwa Städ

Storvretsvägen 56H, Skogås
    Om ni vill ha ett pålitlig städföretag i Stockholm kan ni med förtroende vända er till oss på Ludwa Städ! Välkommen!
    Gunilla  S
    Gunilla S: Trevligt bemötande och fint städat hemma- jättenöjd! Gunilla Slättås

Abiecare

BOX 3013, Enskede
    Abiecare AB är städföretaget med erfarenhet inom både hemstädning och städning av arbetsplatser. Med fokus på kundnöjdhet och miljö städar de med omsorg!
    Carl L
    Carl L: Bra och pinky logs. Lätta att kommunicera med, snabba på mail. Inte skinande rent golv men absolut bra flyttstädning.

Ania´s Städ Roslagen AB

Ekskogenvägen 32, Vallentuna
    Ania's Städ i Roslagen hjälper vid till vid diverse olika sorters städ. b.la byggstädning, flyttstädning, hemstädning med mera. Kontakta oss gärna för en offert!
    Sofie A
    Sofie A: Vi är jättenöjda. Perfekt och proffsig städning och bra dialog, planering mm.

Sitora Gruppen

Sorterargatan 12, Vällingby
    Eva M
    Eva M: Flytthjälp av två killar som kämpade hårt en hel dag Vi är inget annat än nöjda Hemstädning funkar bra! Kommer på ti...

Grandflytt

Krögarvägen 6, Norsborg
    Grandflytt är en flyttfirma i Stockholm där vi erbjuder ett heltäckande sortiment av flytt-, städ- & transporttjänster. Vi garanterar kompetens, kvalité och bekvämlighet för dig som kund. Välkommen!
    Solweig B
    Solweig B: Punktliga och väldigt trevliga grabbar. Ingenting gick sönder eller blev förstört. Dom här grabbarna kan jag verkligen r...

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Marianne L
    Marianne L: Mycket trevligt bemötande. Försökte allt för att vår flytt skulle bli så smidig som möjligt. Den tjänst vi köpte var fl...

Svenska Allservicegruppen AB

Ryssviksvägen 2A, Nacka
    Vi hjälper dig med städning och lokalvård samt enklare vård och omsorg i samarbete med Lövholmens Hemtjänst. Välkommen till Svensk Allservice för en enklare vardag!
    Semra B
    Semra B: Super nöjd! Tummen upp för er👍🏻

Andersson & Johansson AB

Pontonjärgatan 28, Stockholm
    Andersson & Johansson AB - Ett städföretag som gör det lilla extra
    anders b
    anders b: Mycket bra bemötande och resultat

Anbeldo Städservice

Domherrevägen 11, Sollentuna
    Anbeldo Städservice erbjuder städning till både privatpersoner och företag med hög kvalitet och fokus på kundnöjdhet.
    Martin R
    Martin R: Mycket noga och pålitliga. Har tagit hjälp av Anbeldo flera gånger och är mycket nöjd. :-)
Sida:   1 2   Nästa