Lanolia Städ & Service AB

Lanolia Städ & Service AB

Lanolia grundades 2007 och är ett komplett städföretag och vi arbetar mot så väl privatpersoner som företag. Vi erbjuder helhetslösningar med fokus på kvalitet, kundens önskemål, miljö och personalvård.

Hos oss erbjuds flyttstädning, hushållsnära tjänster, byggstädning, fönsterputs och mycket mer. Tjänsterna fungerar antingen som abonnemang och löpande städning enligt avtal eller engångsuppdrag vid behov.

Önskar du ett personligt städföretag med fokus på kundnöjdhet har du hittat rätt, varmt välkommen till oss!

Läs vad 329 kunder tycker om Lanolia Städ & Service AB 2

2021-05-06
    Lanolia Städ är mycket proffsiga, noggranna och trevliga.
    Kommunikationen har varit mycket bra vid ändringar i schemat då vi i god tid fått reda på detta.

Rekommenderas varmt!
    Hej Roger, Varmt tack för fina ord om oss! Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-05-06
    Städa vår lägenhet inkl fönsterputs.
    Allt utfördes med utmärkt resultat.0
    Sammanfattninhgen=professionelt
    Hej Elisabeth, Underbar läsning. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-05-05
    De städar mitt hus en gång i veckan. De är professionella. Väldigt bra samarbete.
    Hej Jovanka, Tack för fint omdöme. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-03-05
    Äntligen har vi hittat en städfirma som vi är nöjda med. Vi uppskattar den ordning och reda som Lanolia står för. Exempel på det är nyckelkvittens, ett annat att det efter varje städning angetts vad som utförts. De är noggranna och trevliga och städningen känns väldigt fräsch. Mycket miljömärkta medel. Lanolia är aningen dyrare än våra tidigare val, men det är det väl värt sett till hur nöjda vi är med städningen och att de har kollektivavtal. Ett seriöst företag som jag kan rekommendera starkt.
    Hej Caroline, Tack för ditt omdöme och innerligt härligt att läsa att hittat städfirman som ni är nöjda med. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
  • Marie H
    2021-03-05
    Trevligt bemötande och lanolia är mån om att du ska vara nöjd som kund
    Tack Marie för fina ord om oss. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-03-05
    Nyligen påbörjat uppdraget i brf med entre och trappstädning. Det är för kort tid att utvärdera utförandet nu utan. Fått fint bemött av företaget.
    Tack för att Ni tog er tid att skriva trots att Ni inte fått en riktig uppfattning. Vi hoppas innerligt Ni ska bli nöjda med utfört arbete och ser fram emot ett samarbete. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-03-04
    Vi har städning varannan vecka och det är perfekt för oss.
    Jag har alltid blivit bemött trevligt och direkt fått svar på mina frågor, Tjejerna som städar är alltid trevliga och gör ett fantastiskt jobb
    Hälsningar
    Anita
    Underbart att få läsa ert omdöme. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
  • Liv C
    2021-03-04
    Precis börjat med dom, Jättebra! Gör de där lilla extra!
    Tack Liv för fint omdöme. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-03-04
    flertal byggstäd, bodstäd, inflyttstäd och även en dödsbostädning.
    super bra bemötande, proffsigt ,trevligt och snabb service.

hel nöjd med hela resan. grabbarna är glada i byggbodarna, nyinflyttade är nöjda och glada. vilket gör att jag blir superglad
    och helnöjd. rekommenderar dom starkt och fortsätter använda dom vid behov.
    Tomas W
    Hej Tomas, så fint att få ta del av ditt omdöme som glädjer mig stort. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-03-02
    Från första kontakt har jag imponerats av deras kundfokus och snabba återkoppling. Vi har köpt varannan veckasstädning och är så nöjda med resultatet. Det är också väldigt prisvärt.
    Tack Janette för ett fantastiskt omdöme. Glädjer mig innerligt. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-03-02
    Super nöjd!! Punktliga,effektiva o mycket bra flyttsstäd! Rekommenderas varmt!!
    Underbart omdöme, tack Fred. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-03-02
    Vi anlitade dom för flyttstädning. Vi var mycket nöjda och kan tänka oss att anlita dom igen. De hade ett gott bemötande och var noga både med att planera och utföra ett bra arbete.
    Tack Lena för ett fantastiskt omdöme. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
  • PETER C
    2021-03-02
    Bra städning och punktliga.
    Tråkigt bara att jag behövde bistå med stege, plus att dom inte återlämnade nyckel som vi kom överens om 😪
    Tack Peter för ditt omdöme. Kritiken tar vi till oss och ser till att bli bättre på det. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    Köper hemstäd.
    Nöjd med städning och utomordentligt snabb återkoppling vid mejlkontakt.
    Tack Malin för omdömet och fint att se att återkopplingen är så bra från vår sida. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-01-14
    Har städning varannan vecka.
    Det bästa är att det ingår så mycket som att man tex kan få rengöring av avlopp och inuti ugnen.
    Man behöver heller inte tillhandahålla några medel eller dammsugare de tar med allt de behöver.
    Jag är så nöjd!
    Tack för så fint omdöme och så underbart att du är nöjd. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-01-14
    Vi köpte en storstädning vilken utfördes till största belåtenhet. Det enda vi kan ha som minus är att det var svårt att kommunicera med städerskan, kanske till stor del beroende på att vi är äldre!
    Härligt att städningen var till belåtenhet. Vi arbetar ständigt med att vår personal ska lära sig bättre och bättre svenska. Ni kan alltid vid beställning begära en svensktalande lokalvårdare. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-01-14
    1. Städning av två badrum och ombäddning av två sängar varannan vecka plus ospecificerad städning inom tidsramen.

2. Bästa tänkbara!! Snabb respons. Professionell och entydig offert. Snabb start. Professionell OCH trevlig kontaktperson. Ovanlig kombination! (Det finns horder av trevliga kontaktpersoner, men så ska ju nånting bli gjort också.........)

3. Naturligtvis leverans enligt offert. Ni har, med bred marginal , överträffat alla förväntningar!! Väldigt mycket gjort inom överenskommen tid och med hög kvalitet. Också en ovanlig kombination. Mycket trevlig och lättsam personal.

4. Oerhört nöjd!
    Hej Lars, Tack för det fantastiska omdömet och när en kund känner såhär är lyckan total. Detta är exakt vår vision. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-01-13
    Vi har hemstäd varannan vecka och det har verkligen förändrat vårt liv avsevärt. Det är en sån livskvalité att veta att hemmet blir städat utav proffs var 14:e dag. Så mycket enklare för oss att hålla rent, däremellan.
    Både städpersonal och kundsupport är genuint jättetrevliga och proffsiga och städningen utförs noggrant och effektivt.
    Dessutom får vi alltid lite extra-städning utförd då de är så snabba.
    Vi är supernöjda!
    Hej Elsa, Tack för så fint skrivet omdöme och att få ta del av detta är glädje för mig. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-01-13
    Vi har köpt hemstädning 2 ggr i månaden.
    Utförandet av städningen är proffsigt gjort av trevlig städpersonal.
    Förväntningarna som vi hade på arbetet är helt uppfyllda.
    Tack Aina för fint omdöme. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    Flyttstädning av villa.
    Bra kontrakt, lätta att kontakta.
    Personlig kontakt med utföraren, bra.
    Bra pris.
    Kan rekommenderas!
    Hej Patrik, Underbart att få ta del av detta och tack för fint omdöme. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    Fönster pust
    Missförstånd Ang hur man räknar ut priset men det löste sig.
    Glädjer mig att allt löste sig väl. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-01-13
    Byggstädning efter nybyggnation. Välstädat och bra dokumentation av några byggfel, som vi kunde ta vidare till entreprenören. Flexibelt, då vi behövde flytta städningen några dagar. Trevligt bemötande av den som ansvarade för bokningen.
    Tack Mona för bra & utfördligt beskrivet omdöme. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-01-13
    Städning varannan vecka. Har varit väldigt nöjda med bemötande samt städning tills i förra veckan. Något som påpekades för företaget. Har tom förra veckan levt upp till förväntningarna.
    Hej Elisabeth, Tack för omdömet. Hoppas er kontakt tagit väl hand om er och att vi åter igen uppfyller era förväntningar. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-01-12
    Månadsstädning

Positivt bemötande, snabba svar.
    2021-01-12
    Mycket nöjd med vår storstädning.
    Härligt att läsa detta Emilia. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-01-11
    Lanolia är väldigt duktiga och professionella, tillmötesgående för vad kunden vill ha.
    Tack Jan! Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-01-11
    Skinande rent vi är jättenöjda en fröjd o komma hem o verkligen underbart o läsa om ert arrangemang med cancerfonden
    Hej Peter, Tack för härligt omdöme och underbart att vårt engagemang i barncancerfonden uppskattas! Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-01-11
    Toppen trevliga, punktliga och utföra ett bra jobb.
    Månadsstädning
    Mina förväntningar var höga efter en kompis hade rekommenderad Lanolia och de levererar :)
    Hej David, Helt fantastiskt att läsa detta! Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-01-11
    Jättebra service och bra städning, supernöjd
    Hej Marie, Härligt omdöme! Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-01-11
    Får städat 1 gång/mån. Jag är jättenöjd, trevligt bemötande av all personal.
    Hej Agneta, Tack för fin rekommendation och härligt att läsa att du är väl bemött av oss. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-01-11
    Allt jättebra fast jag skulle vilja ha två förhandsaviseringar, en när det är en vecka kvar och en dagen innan (som nu)
    Hej Hans Olof, Härligt att läsa att allt är bra. Tyvärr kan vårt system inte tillhandahålla 2 aviseringar men jag kommer självklart ge detta som förbättringsförslag till vår systemutvecklare. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-01-11
    Mkt trevligt bemötande och väl utfört artbete. Lanolia får mina bästa rekommendationer.
    Hej Carolina, Detta tackar vi för stort! Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-01-11
    Två trevliga tjejer kom och putsade våra fönster. De var vänliga, visade gott tålamod när ett fönster var svårt att öppna, torkade kanter som vi beställt och putsade tills vi var nöjda. Det var enkelt att boka, de höll tiderna bra och skickade en tydlig faktura. Vi är mycket nöjda med hur de utförde tjänsten vi köpte.
    Hej Anna, Tack för bra beskrivning och fin rekommendation. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-01-11
    Hade beställt fönstertvätt och direkt efter det var klart såg det bra ut(ingen sol). Sedan såg det helt bedrövligt ut, bara att göra om.
    Hej Maria, Vi har alltid nöjdhetgaranti på våra utförda arbeten. Du som kund återkopplar till din kontakt på Lanolia och får en tid för korrigering av det som varit mindre bra. Jag hoppas du utnyttjat detta/utnyttar detta så du får det du betalt för. Kund ska aldrig korrigera fel/missar själv. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-01-11
    Alltid trevliga och städar och gör fint. Kommer alltid i tid. Gör ett jättebra jobb och vi är supernöjda.
    Hej Helene, Så innerligt glad jag blev in i hjärtat av att läsa denna rekommendation. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-01-11
    Har anlitat Lanolia Städ & Service AB i flera år på mitt företag och är väldigt nöjda med dem !
    Hej Christer, Vad härligt att läsa detta och hoppas du fortsätter anlita oss framöver. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-01-11
    Storstädning och fönsterputs. Bra kontakt både före och efter utfört jobb. Rent och fint.
    Hej Lena, Underbar rekommendation att ta del av. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2020-10-07
    flytstädning jag blev bra bemött.Jag var nöjd med städning och allting. Hälsning Hannele
    Hej Hannele, tack för fint omdöme. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2020-09-30
    Städning varannan vecka. Bra bemötande och väldigt trevliga. Nöjda. Gör alltid någon extra städning varje gång.
    Hej Lena, Tack för mycket fin rekommendation. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2020-09-30
    Flyttstäda som gick snabbt och smidigt bra utfört
    Hej Madicken och härligt omdöme vi fick. Tack! Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2020-09-28
    städning av vårt hus på ett utmärkt sätt, vi fick mer än förväntat, vilket uppskattas.
    Hej Marita, Underbart omdöme, tack! Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2020-09-28
    Punktliga, noggranna, trevliga och gör alltid det lilla extra!
    Hej Petra, Tack för det fantastiska omdömet. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2020-09-28
    Flyttstädningen utfördes perfekt och ett missförstånd med tidsbokningen löstes galant. Väldigt seriösa. Anlitar gärna företaget framöver.
    Hej Deborah, Underbart att du blev nöjd trots vår miss med tidsbokningen. Tack för fint omdöme! Bästa hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2020-08-06
    Vi köpte städhjälp 1 gång/mån. Vi blev bemötta på ett mycket bra sätt. En del hade svårt med kommunikation gällande det svenska språket men de utförde ett mycket bra jobb.
    Hej Zandra, tack för ditt fina omdöme. Vi arbetar alltid på att kommunikationen ska bli bättre från våra utlandsfödda. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2020-08-05
    Fönsterputsning. Lätt att boka, snabb offert, snabb hantering och fick tid snabbt. Personen som utförde uppdraget var trevlig och kunnig. Utförde uppdraget med utmärkt resultat. Mycket nöjd!
    Hej Malin, tack för mycket fina rekommendationer och fantastiskt att få ta del av detta. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2020-08-05
    I had an urgent request for a moving-out cleaning, which was handled quickly, friendly, and very professionally. I would certainly recommend Lanolia to my friends.
    Hi Jermey, Thank you so much for the best recommendation. Best regards, Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2020-08-05
    Bra och glad tjänst...................
    Hej Robert och tack för rekommendationen. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2020-08-05
    Kontorstäd. Trevligt bemötande, personalen är ibland lite väl försiktig framförallt vikarierna. Gör ett bra jobb effektivt och prydligt.
    Hej Björn, Vi ska ta med oss detta och föra upp i APT och jobba på försiktigheten hos vår personal. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2020-08-03
    Jag bokade flyttstädning av min villa och från första kontakt till besiktning av städningen var super proffsigt.
    Även köparna av villan som var med på besiktningen var så nöjda med slutresultatet.
    Hej Michael, tusen tack för fantastiska rekommendationer om oss. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2020-06-16
    Jag beställde flyttstäd. Det var smidigt och enkelt. Fick snabbt och bra bemötande. Blev nöjd med resultatet.
    Hej Helen, fina rekommendationer, tack. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB