Lanolia Städ & Service AB

Morabergsvägen 5A, 152 42 Södertälje — Visa karta

Lanolia grundades 2007 och är ett komplett städföretag och vi arbetar mot så väl privatpersoner som företag. Vi erbjuder helhetslösningar med fokus på kvalitet, kundens önskemål, miljö och personalvård.

Hos oss erbjuds flyttstädning, hushållsnära tjänster, byggstädning, fönsterputs och mycket mer. Tjänsterna fungerar antingen som abonnemang och löpande städning enligt avtal eller engångsuppdrag vid behov.

Önskar du ett personligt städföretag med fokus på kundnöjdhet har du hittat rätt, varmt välkommen till oss!
Mån-Tor: 07:00-16:00
Fre: 07:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 280 kunder tycker om Lanolia Städ & Service AB

• 2020-06-16

Helen E skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag beställde flyttstäd. Det var smidigt och enkelt. Fick snabbt och bra bemötande. Blev nöjd med resultatet. Läs mer
    2020-06-16 Katja Järvelä svarar Helen E
    Hej Helen, fina rekommendationer, tack. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD
    Patrycja Wesola, Charlie Rietz, Katja Järvelä gillar detta

Pernilla L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Slarvigt genomförd flyttstädning. Golven på entréplanet torkades inte alls. Kanske berodde det på språkförbistringar. Jag frågade om städerskorna förstod mig när jag visade vilket medel de skulle använda på endast fuktad trasa (oljade golv). De bekräftade att de förstod, men uppenbarligen inte, eller? Flaskan med rengngöringsmedel var orörd och golven både dammiga och smutsiga.
    Fönsternischerna var slött avtorkade med smutsfläckar kvar. Det blev tre timmar efterstädming för min del. Läs mer
    2020-06-15 Katja Järvelä svarar Pernilla L
    Hej Pernilla, Det var synd att läsa detta. Vår personal får inte använda kemikalier från kund om detta inte är avtalat i förväg med arbetsledare. Detta av säkerhetsskäl. Lanolia har alltid nöjdhetsgaranti och vid kontakt med arbetsledaren som bokat in uppdraget åker vi alltid tillbaka och åtgärdar brister. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD
    Charlie Rietz, Katja Järvelä gillar detta

Ingemo N skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vi bokade en flyttstädning av en stor 3:a med inglasad balkong och allting från telefon- och mailkontakt till slutresultatet var över våra förväntningar! Jättetrevliga och ingenting var omöjligt trots ändringar och tiĺlägg från vår sida. Städningen var helt prickfri och så noggrant utförd att lägenheten såg ny ut. Vi kommer definitivt använda oss av Lanolia i framtiden! Läs mer
    2020-06-15 Katja Järvelä svarar Ingemo N
    Hej Ingemo, wow vilken fantastisk rekommendation, sen tack. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD

Susanne E skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vi har kontorsstädning. Vi är jättenöjda, trevligt bemötande, flexibla, gör ett utmärkt arbete. Man får alltid snabbt svar vid frågor. Läs mer
    2020-06-15 Katja Järvelä svarar Susanne E
    Hej Susanne, underbara rekommendationer och exakt såsom vi önskar leverera. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD
  • 2020-06-14

Nicolas L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Mycket nöjda. Gjorde en flyttstädning. Inga problem alls och ett bra resultat. Läs mer
    2020-06-15 Katja Järvelä svarar Nicolas L
    Hej Niklas, tack för otroligt fina rekommendationer. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD
    Patrycja Wesola, Charlie Rietz, Katja Järvelä, Lanolia Städ & Service AB gillar detta

Kerstin F skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Först storstädning och fönsterputs, allt till belåtenhet, sedan månadsstädning som också var bra. Än så länge är jag jättenöjd med de utförda arbetena och bemötandet! Läs mer
    2020-06-15 Katja Järvelä svarar Kerstin F
    Hej Kerstin, underbart att läsa dina rekommendationer. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD
    Charlie Rietz, Katja Järvelä, Lanolia Städ & Service AB, Patrycja Wesola gillar detta

Liliane T skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vi är supernöjda med Lanolias resultat av flyttstädning. Läs mer
    2020-06-15 Katja Järvelä svarar Liliane T
    Hej Liliane, precis som vi önskar att det ska vara. Tack för fina rekommendationer. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD
    Katja Järvelä, Patrycja Wesola, Charlie Rietz gillar detta

Susanne B skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Trevliga och bra service än så länge. Läs mer
    2020-06-15 Katja Järvelä svarar Susanne B
    Hej Susanne, toppen och så ska det självklart fortsätta från vår sida. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD

Per E skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Städning en gång i månaden.
    Bra och trevligt bemötande.
    Väl utfört arbete. Läs mer
    2020-06-15 Katja Järvelä svarar Per E
    Hej Per, tack för rekommendationerna. Härligt att läsa detta. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD

Anita Z skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Flyttstäd - lätt att komma överens, smidig och snabb fakturering, supernöjd med arbetet, trevlig personal. Läs mer
    2020-06-15 Katja Järvelä svarar Anita Z
    Hej Anita, vi tackar för dem fina rekommendationerna. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD
    Patrycja Wesola, Katja Järvelä, Charlie Rietz, Lanolia Städ & Service AB gillar detta
  • 2020-03-29

Agneta S skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag har köpt städhjälp. De uppfyllde mer än väl mina förväntningar.
    Jag var mycket nöjd med tjejerna som städade snabbt och effektivt. Läs mer
    2020-03-30 Katja Järvelä svarar Agneta S
    Hej Agneta, glädjer oss att du är nöjd. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD

Roger M skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Flyttstädningen
    Bra upplevelse Läs mer
    2020-03-26 Katja Järvelä svarar Roger M
    Hej Roger, tack för omdömet! Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD

Annika S skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Har köpt bas städning av bostad. Bra bemötande, lätt att få tag på vid frågor.
    Mycket nöjd. Läs mer
    2020-03-25 Katja Järvelä svarar Annika S
    Hej Annika, tack för toppen omdöme! Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD

Malin E skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Flyttstädning, endast kök och badrum. Trevligt bemötande och mycket nöjd. Läs mer
    2020-03-25 Katja Järvelä svarar Malin E
    Hej Malin, härligt att få lösa ditt omdöme. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD
    Katja Järvelä, Patrycja Wesola gillar detta
  • 2020-03-24

Kirsi S skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Flyttstädningen var utmärkt gjort. Läs mer
    2020-03-24 Katja Järvelä svarar Kirsi S
    Fantastiskt omdöme! Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD
    Charlie Rietz, Patrycja Wesola, Katja Järvelä gillar detta
  • Lotta F

2020-03-23

Lotta F skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Bra städat, lite slarv med balkonginglasning en. Men annars topp! Läs mer
    2020-03-24 Katja Järvelä svarar Lotta F
    Hej Lotta, tack för feedback. Hör gärna av dig till din kontakt om inglasningen så bokar vi upp en tid för korrigering av det som var mindre bra. Vi har alltid nöjdhetsgaranti på våra utförda arbeten. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD

Lars S skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag köpte flyttstädningen och allt var toppen bemötande och service 👍😊 Läs mer
    2020-03-24 Katja Järvelä svarar Lars S
    Hej Lars, tack för omdöme och fint att läsa att allt varit till belåtenhet. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD

Tara M skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Veckovis städning av lägenhet. Jag kontaktade Lanolia på rekommendation. Det är lyhörd personal, väldigt trevliga och professionella. Jag blev verkligen glatt överraskat vid första besöket. Läs mer
    2020-03-24 Katja Järvelä svarar Tara M
    Hej Tara, vi tackar för fint omdöme och det glädjer oss att tjänsten är till belåtenhet. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD
    Katja Järvelä, Patrycja Wesola, Charlie Rietz gillar detta

Jan A skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Snabb och bra städservice med samma personer varje gång. Läs mer
    2020-03-24 Katja Järvelä svarar Jan A
    Hej Jan, tack för omdömet och fint att se att tjänsten fungerar bra. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD

Ann-christine T skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Lanolia städade ett hus. Jag fick ett trevligt bemötande och det var en duktig och noggrann städerska som tog ansvar. Det blev fint i huset och jag blev mycket nöjd med städningen Läs mer
    2020-03-23 Katja Järvelä svarar Ann-christine T
    Hej Ann-Christine, fantastiskt att läsa ditt omdöme om oss. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD
  • 2020-03-11

Sven W skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag har beställt städning och tycker de gör ett mycket bra jobb. Läs mer
    2020-03-12 Katja Järvelä svarar Sven W
    Hej Sven, tack för fina rekommendationer. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD
  • 2020-03-08

Malin H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Väldigt bra kontakt och snabb återkoppling. Städning ok. Läs mer
    2020-03-09 Katja Järvelä svarar Malin H
    Hej Malin, härligt och höra att vi ser bra service inom kontakt. Återkoppla gärna till oss vad vi kan förbättra inom städningen så den blir bättre än ok. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD
    Charlie Rietz, Patrycja Wesola, Katja Järvelä gillar detta

Tomas T skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Mycket bra service vid byggstäd Läs mer
    2020-03-09 Katja Järvelä svarar Tomas T
    Tack för mycket fint omdöme Tomas! Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD

Bo E skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Städ hjälp

bra städat

uppfyllde mina förväntningar Läs mer
    2020-03-09 Katja Järvelä svarar Bo E
    Hej Bo, fantastiskt att läsa att vi uppfyllt dina förväntningar. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD

Rasmus G skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Varannan vecka kommer Lanolia hem till oss och städar. Så skönt att komma hem till ett välstädat hem medan man själv har varit på jobbet🤩
    Bästa företaget i båda kvalitet och bemötande!🌺 Läs mer
    2020-03-09 Katja Järvelä svarar Rasmus G
    Hej Rasmus, tack för så fina ord om oss. Glädjer verkligen att läsa detta! Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD

Magnus A skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Proffsigt utfört.
    Bra attityd från personalen.
    Verklig ren känsla efter utfört arbete. Läs mer
    2020-03-09 Katja Järvelä svarar Magnus A
    Tack för fian rekommendationer Magnus! Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD
    Katja Järvelä, Lanolia Städ & Service AB, Patrycja Wesola, Charlie Rietz gillar detta

Irene B skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Har inte fått hjälp med att badrums spegeln.Hade en tjej sönder en bit. Och gver i hallen vart det svarta märken efter dammsugaren.Golvet i hallen ska det vara .Annars är jag nöjd med städningen Kram Irene Bard Läs mer
    2020-03-09 Katja Järvelä svarar Irene B
    Tack för ditt omdöme Irene. Din feedback tar jag till mig för att förbättra oss! Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD
    Katja Järvelä, Patrycja Wesola, Charlie Rietz, Lanolia Städ & Service AB gillar detta

Rebecca K skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Slarvigt städat. Badrummet va inte städat knappt, de va sena och hörde ej av sig. Jag skulle slippa betala och de skickade ingen faktura sen fick jag brev från inkasso.

Usel service Läs mer
    2020-03-06 Katja Järvelä svarar Rebecca K
    Hej Rebecca, Vi har alltid nöjdhetsgaranti och återvänder för ej korrekt utförda städ vid feedback. Detta är en rutin som finns för alla Lanolias kunder och vi ger inte prisreducering som kompensation utan återvänder alltid för korrigering. Du är välkommen att kontakta oss på info@lanolia.se. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD

Stefan S skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Bra service och väl utfört arbete. Kan inte vara annat än nöjd. Läs mer
    2020-03-05 Katja Järvelä svarar Stefan S
    Tack Stefan för omdömet, underbart att läsa detta. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD

Robin L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vi har haft hemstädning varannan vecka från Lanolia i snart ett halvår. Vi är mycket nöjda, och de har framför allt varit väldigt flexibla och tillmötesgående i att komma igång så fort som möjligt och få städning när det passar oss. Läs mer
    2020-03-05 Katja Järvelä svarar Robin L
    Hej Robin, denna helhet i omdöme var fint att få läsa. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD

Agneta V skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Kontaktade Lanolia efter rekommendation av en bekant. Kontakten med dem var positiv från första början. Väldigt väl bemötande. Hembesök och diskussion och därefter offert till mig. Mycket professionellt och städningen som följde var jag mycket nöjd med. Mina förväntningar infriades. Läs mer
    2020-03-05 Katja Järvelä svarar Agneta V
    Hej Agneta, underbart att ta del av detta. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD
    Charlie Rietz, Katja Järvelä, Boris Jozic, Patrycja Wesola gillar detta

Isabel K skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Städning med extra rengöring av dusch. Allt var bra förutom att kalkfläckar var kvar på duschväggarna. Jag fick ta bort dem själv istället. Men jag behövde inte betala extra för duschrengöringen eftersom jag påpekade bristen. Läs mer
    2020-03-05 Katja Järvelä svarar Isabel K
    Hej Isabel, tack för ditt omdöme. Vi tar till oss kritiken för detta. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD
  • 2020-02-16

Kirsi R skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Köpte tjänsten flyttstäd och är mycket nöjd med så väl utförandet och bemötandet som priset för tjänsten. Tycker att resultatet motsvarade de höga förväntningar jag hade. Kommer säkerligen anlita företaget även vid nästa flytt och kan varmt rekommendera till andra som funderar på att ta in städhjälp av något slag. Läs mer
    2020-02-17 Katja Järvelä svarar Kirsi R
    Hej Kirsi, tack för fantastiska omdömen. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD
  • 2020-02-13

Björn L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Hemstäd var tredje vecka. Bra bemötande. Över förväntningarn. Inga klagomål. Läs mer
    2020-02-13 Katja Järvelä svarar Björn L
    Hej Björn, tack för rekommendationerna. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD
    Charlie Rietz, Patrycja Wesola, Boris Jozic, Katja Järvelä gillar detta
  • 2020-02-13

Helena H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vi har avtal gällande kontors städning sedan många år.
    Är mycket nöjda då ni är punktliga och noggranna. Läs mer
    2020-03-03 Lanolia Städ & Service AB svarar Helena H
    Hej Helena, vi gläds att att läsa detta omdöme. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD
    Charlie Rietz, Lanolia Städ & Service AB gillar detta
  • 2020-02-12

Oliver K skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Flyttstädning. Mycket nöjda och dom höll tiden väl. Varmaste rekommendationer. Läs mer
    2020-02-12 Katja Järvelä svarar Oliver K
    Underbart att vi uppfyllt det vi utlovar. Tack för att ni lämnar dessa rekommendationer om oss. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD
    Charlie Rietz, Patrycja Wesola, Boris Jozic, Katja Järvelä gillar detta
  • 2020-02-12

Kerstin B skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Hemstäd varannan vecka. De arbetar i par, mkt bra. Snabba professionella. Är mkt nöjd! Läs mer
    2020-02-12 Katja Järvelä svarar Kerstin B
    Härligt och läsa detta fina omdöme! Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD

ANNIQA L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Har pga sjukdom prioriterat bort städning i 4 år! Kommer hem idag och huset är så fint! Kan bara säga fy fasn va bra ni är! Läs mer
    2020-02-12 Katja Järvelä svarar ANNIQA L
    Wow vad härligt att läsa detta Anniqa. Detta resultat och känsla vill vi alltid leverera till kund! Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD

Peter N skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag är mycket nöjd med flyttstädningen jag beställde. Bemötandet var utomordentligt bra. Läs mer
    2020-02-11 Katja Järvelä svarar Peter N
    Fantastiskt! Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD

Gun L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Har försökt att svarat men gick ej att skicka Läs mer
    2020-02-11 Katja Järvelä svarar Gun L
    Hej Gun, ditt svar hamnade med i omdömet. Ser att du bedömt oss bra. Finns något som du önskar framföra så gör mer än gärna det till oss på info@lanolia.se eftersom det inte kom med här.
    Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD
  • 2020-02-09

Lena J skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Är mycket nöjd med utförandet av städningen. Dålig återkoppling innan man ändrade tiden för uppdraget och kom två Tim tidigare än avtalat. Läs mer
    2020-02-10 Katja Järvelä svarar Lena J
    Hej Lena, Tack för dina rekommendationer. Meddela din kontakt att det är viktigt att du som kund får notis om tidsändring hos dig. Detta noteras i ditt kundkort och sker då någonsin en ändring av tid kontaktas du som kund. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD
  • 2020-02-08

Michaela B skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Lanolia gör hemstädning hos oss varannan vecka.. Allt fungerar väldigt bra, alltid att trevligt och personligt bemötande, trevlig städpersonal som jobbar snabbt och nogrant.
    Vi är väldigt nöjda och kan rekommendera Lanolia. Läs mer
    2020-02-10 Katja Järvelä svarar Michaela B
    Hej Michaela, Underbart att läsa detta. När ni som kund är nöjd är vi som företag nöjd. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD
  • 2020-02-08

Kristian S skrev om Lanolia Städ & Service AB
    ................................. Läs mer
    2020-02-11 Katja Järvelä svarar Kristian S
    Kristian, synd att du inte lämnade några rader med dina tankar. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD
    Boris Jozic gillar detta

Gunnel N skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Storstädning av kedjehus.
    Mycket positiv att komma hem och det luktar nystädat och allt bara skiner. Läs mer
    2020-02-10 Katja Järvelä svarar Gunnel N
    Tack Gunnel, fantastiskt! Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD

Lena M skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Mycket bra städning av mammas lägenhet. Bra service av trevlig personal vid beställning. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2020-02-10 Katja Järvelä svarar Lena M
    Glädjen är total när vi läser att allt varit till belåtenhet. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD

Kersti S skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag har svårt att bedöma hur noggrant det städas. Det är jag som beställer och betalar tjänsten, men själva städningen sker hos min ex-make. Han säger sig vara nöjd och då är jag det också. Bemötandet har varit gott av både städare och ledning. Möjligen har det varit litet svårt att kommunicera med städare då deras kunskaper i engelska varit begränsade. Läs mer
    2020-02-07 Katja Järvelä svarar Kersti S
    Tack för ditt svar Kersti, vi uppskattar att du lämnar rekommenationer. Gällande språket tar vi detta till oss för förbättring i framtiden. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD

Steffen D skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vi hade beställt vanlig hemstädning. Tjejerna var superpunktiga, de städade så allt blev rent och fint, och var t o m kvar längre än det hade beräknat, så att de skulle hinna med allt. Kändes väldigt proffsigt och bra. Läs mer
    2020-02-07 Katja Järvelä svarar Steffen D
    Hej Steffen, fint att få läsa dessa rekommendationer från dig. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD

Evalena A skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Stor städning och veckostädning Läs mer
    2020-02-11 Katja Järvelä svarar Evalena A
    Tack för fint omdöme Evalena. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD
    Charlie Rietz, Boris Jozic, Katja Järvelä gillar detta

Roland L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Väl gjort arbete, smidiga kontakter Läs mer
    2020-02-06 Katja Järvelä svarar Roland L
    Tack för fina rekommendationer. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD

Linnea L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Enkelt, smidigt och service mindet Läs mer
    2020-02-06 Katja Järvelä svarar Linnea L
    Precis såsom vi önskar att kunder ska tycka och känna, underbart! Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD
    Boris Jozic, Katja Järvelä gillar detta

Morabergsvägen 5A, 152 42 Södertälje