Lanolia Städ & Service AB

Lanolia Städ & Service AB

lanolia.se
  • BadgeNineYears
4.4

Lanolia grundades 2007 och är ett komplett städföretag och vi arbetar mot så väl privatpersoner som företag. Vi erbjuder helhetslösningar med fokus på kvalitet, kundens önskemål, miljö och personalvård. Hos oss erbjuds flyttstädning, hushållsnära tjänster, byggstädning, fönsterputs och mycket mer. Tjänsterna fungerar antingen...

526 omdömen om Lanolia Städ & Service AB

Anna-lena H
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Alltid professionella och trevliga. Om något skulle gå sönder eller inte fungera så hör de alltid av sig direkt och erbjuder ersättning eller kompensation.

Kenneth A
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Verkar fungera bra, kommer när dom ska.

Helena H
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Vi har anlitat Lanolia i många år för kontors städ. Kan verkligen rekommenderas:)

Anette J
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Man blir bra bemött. Jag har i princip varit med från första början när företaget startade. Jag är så nöjd med dom. Jag har c:a 3 tim stöd varannan vecka.

Göran A
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Ni måste torka golven på alla våningsplan hos oss på Sätersgatan 2 vad jag vet så ingår det i ert åtagande. H/Göran Agestad

Eva J
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Jag har köpt städning av vår villa var 4e vecka. Egentligen hade jag inte så mycket förutfattade meningar om vad städningen skulle innebära men eftersom jag numera inte orkar/klarar att själv städa mitt hem var jag tvungen att prova något. Flera grannar har under många år använt sig av Lanolia så det kändes bra att prova den firman. Jag blev mäkta imponerad av resultatet och kan fortfarande inte riktigt förstå hur någon på så relativt kort tid kan få till det på detta fantastiska sätt. Vi har bott i huset 15 år (två äldre...

Marie-Louise A
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Jag har alltid blivit bra bemött och kunnat tala om önskemål om sådana har funnits. vi köper städhjälp och är nöjda med det.

Mats E
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Vi är mycket nöjda! Kontinuiteten på personal är mycket viktig för oss och det lyckas man oftast med! Lanolia överträffar de förväntningar vi hade. Vi blir alltid mycket trevligt bemötta! Vi har köpt städning av vår privatbostad.

Synnöve A

Vi är nöjda Synnöve Andersson

Anette S
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Mkt trevligt bemött. Började med en storstan. Mkt nöjd med den Har sedan bokat städn. En gång månaden. Dom som kommer då håller alltid tiden, är noga och snabba. Jag är en mycket nöjd kund.

Agneta L
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Utmärkt städbolag som jag har rekommenderat till många, som sedan blivit nya kunder.

Bosse S
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Vi har haft städning sedan april 2019 och har haft enbart några få klagomål. Efter det att min fru dog i december 2023 så har koordinatorn varit lyhörd till mina önskemål, så f.n. löper allt på bra

Svar från Lanolia Städ & Service AB

Beklagar sorgen Bosse 🙏 Tack för omdömet och fint och höra att Mariola är lyhörd och att allt löper på bra 😊 Vänligen Katja Järvelä, VD

Berit H
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Toppen bemötande, alla supertrevliga som varit här. Hemstäd är min tjänst och är bara nöjd! De lever upp till alla förväntningar.

Ethel J
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Vi har alltid blivit väl bemötta av Lanolia Städ. oavsett klagomål eller någon extra beställning.

Emelie L
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Det slarvas med städingen i vårt trapphus.

Monica M
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Har alltid blivit bra bemött när jag har ringt. Trevlig personal och städning har funkat bra.Har städning var fjortonde dag.

Maria S
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Trevligt bemötande och väldigt professionellt utfört arbete.

Klary Maria E
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Vi har blivit väl bemötta av städerskorna som vi fått hittills. Våra förväntningar är höga eftersom vi fått en hel del krämpor på äldre dagar. och verkligen är i behov av städhjälp. .Det är underbart att få avlastning och få komma hem till ett rent hus som luktar gott. Vänliga hälsningar Clary Eriksson

Kyllikki H
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Städpersonalen är punktlig, trevlig och noggrann. Vi förväntade oss att få den service som beskrivs ovan. Företaget anlitades för städning av vår lägenhet två gånger per månad.

Jan R
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Vi köpte städning var fjortonde dag. När vi kommer hem eter städning har vi aldrig varit missnöjda. Ibland har vi varit hemma vid städning då möter vi personalen, de är jätte trevliga.Om sommaren är vi ofta på vårat landställe,då har vi kunnat byta städning mot fönsterputs.Vi har haft städningen 4 5 år. Vi har rekommenderat Lanolia städ till flera personer. Jan Runsjö.

Kristian S
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Trevliga och gör ett bra jobb.

Marianne J
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Vänliga tjejer och för det mesta bra städat.

Aina A
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Vi är mycket nöjda m Lanolia. Alltifrån bemötande till utförd städning. Ett företag att lita på- Aina Andersson.

Eva S
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Det funkar bra! 👍 vore bättre med samma personal och inte massa olika!

Ingrid W
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Strukturerade i sin beskrivning (checklista) över vilken städning som ska utföras. Problem med - tider, ändrade ankomsttider - vissa kvalitetsproblem - svårighet att nå företaget per tfn:mail

Ann E
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Alltid trevligt o proffsigt bemötande, tar ev. synpunkter på städningen, från mig, på största allvar. Pålitiga med tider, otroligt duktig o trevlig personal som kommer o utför städningen.

Patrick G
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Jättetrevliga tjejer fast jag va sen för insläpp av hus. Seriös kvinna som besiktiga och va hjälpsam. Flexibel till arbetstider

Eva N
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Jag blev bemött på ett mycket bra sätt Jag förväntade mig att det skulle vara rent och snyggt då städningen var klar och jag var mer än nöjdjag har städ varannan vecka

Roland L
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

väl fungerande personal och företag

Bruno N
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Posivt o våra förväntningar är infriade

Tore J
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Flerårig kund hos Lanolia. Alltid korrekt, sakligt och proffsigt bemötande. Vi har generellt stora förväntningar och höga krav på de tjänster vi köper. Lanolia har hittills motsvarat dem fullt ut. Schemalagd hemstädning under flera år med mkt bra resultat.

Ingrid A
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

De är otroligt noggranna och duktiga. Jag är mycket nöjd.

Inger K
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Till början mycke nöjd Uppehåll under pandemin samma personer som kom men nu olika medhjälpare som inte är så vana En del punkter har inte blivit utförda Jag känner av deras stress Kan inte lita på dom nya Har rekommenderat Lanolia till grannar? Har hörproblem så svenska behövs För mej Behöver verkligen städhjälp!

Eva Mill P
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Mycket duktig personal. Har städning var 14 dag. Har anlitat dem i ca 10 år är nöjd.

Lennart A
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Bra kvalitet, öppna trevliga, lyhörda på önskemålen från oss.. Bra med tidangivelser

Randa N
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Trevlig personal, bra resultat, flexibla och tillmötesgående, bra service. Lanolia har kollektivavtal vilket är sett stort plus.

Per L
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Hemstad varannan vecka sedan ett antal år. Fungerar jättebra.jag är mycket nöjd.

Anne W
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Aldrig några problem. Ex vid ändringar. Alltid blivit trevligt bemött.

Marianne P
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Glada flickor som städar o gör jättefint så nöjd med företaget det bästa jag gjort att anlita Lanolia

Britta A
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Gjada och snabbm flickor som städade effektivt jag har rekomenderat Lanolia till andra som behövt hjälp med städning. K

Gunnar F
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Lanolia rekommenderades av vänner som hade bra erfarenhet av firman. Från början har vi haft kontakt med Katja, vd för Lanolia. Hon har alltid varit tillmötesgående och flexibel, en mycket trevlig attityd. Direktkontakten med henne har varit toppen. Numera har man tydligen infört team leader. Tyvärr gjordes detta utan att information gick ut till oss som kund. Företaget har förstås vuxit och vi förstår att Katja inte kan hålla i allt. Vi har städning var fjortonde dag och har bara haft synpunkter på utfört arbete vid något...

Torbjörn F
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Bra och snabb hemstädning! Trevlig personal som alltid kommer i tid och vi uppskattar att det är två personer som kommer och städar eftersom 5 timmars arbeta görs på 2,5 timmar..

Helen J
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Utför bra städning i mitt hem.

Agneta S
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

De är jätteduktiga och trevliga,!, är så nöjd med dem.

Vad härligt Agneta, det glädjer oss 🙂 Vänligen Katja Järvelä,VD

Seija R
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Jag är väldigt nöjd med städningen och det är mycket trevlig personal. Jag forsätter gärna att vara er kund. Hjärtliga hälsningar Seija

Svar från Lanolia Städ & Service AB

Så underbart Seija 🌸 Du är mer än välkommen att fortsätta vara en del av Lanolia familjen! Vänligen Katja Järvelä, VD

Fredrik H
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Alltid lika glada och trevliga när dom kommer

Fantastiskt, sprider glädje 🔆 Vänligen Katja Järvelä, VD

Bo A
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Blir alltid bemött artigt, vänligt och korrekt. Att städningen utförs regelbundet, punktligt och noggrant enligt mina önskemål. Lanolia städ uppfyller dessa förväntningar med god marginal. Jag är alltid nöjd och belåten med servisen som erbjuds, och jag kan gärna rekommendera deras tjänster till kunder som ställer höga krav på arbetets utförande och resultat.

Svar från Lanolia Städ & Service AB

Tack Bo, vi tackar varmt för detta fina omdöme ☺️ Men största glädjen är att du som vår kund är så nöjd 🌸 Vänligen Katja Järvelä, VD

Göran E
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Gör oftast ett bra jobb när dom är här

Det låter toppen Göran 👌 Vänligen Katja Järvelä, VD

Sune J
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Vi är mycket nöjda med våra fina städflickor

Härligt Sune, så glad att ni är nöjda 🌸 Vänligen Katja Järvelä, VD

Åke S
Skrev om Lanolia Städ & Service AB

Snabb, bra och trevlig service. Rent och snyggt blir det.

Mycket bra, vi nöjda när du är nöjd 🌸 Vänligen Katja Järvsö, VD