Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Södertälje Lanolia Städ & Service AB

Lanolia Städ & Service AB

Morabergsvägen 5A, 152 42 Södertälje — Visa karta

Lanolia grundades 2007 och är ett komplett städföretag och vi arbetar mot så väl privatpersoner som företag. Vi erbjuder helhetslösningar med fokus på kvalitet, kundens önskemål, miljö och personalvård.

Hos oss erbjuds flyttstädning, hushållsnära tjänster, byggstädning, fönsterputs och mycket mer. Tjänsterna fungerar antingen som abonnemang och löpande städning enligt avtal eller engångsuppdrag vid behov.

Önskar du ett personligt städföretag med fokus på kundnöjdhet har du hittat rätt, varmt välkommen till oss!
Mån-Tor: 07:00-16:00
Fre: 07:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 148 kunder tycker om Lanolia Städ & Service AB

• Anna K
    Anna K skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Väldigt trevliga, tillmötesgående och serviceminded Läs mer
  • Gunvor S
    Gunvor S skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Trevlig och effektiv personal.Lyhörda för vad jag behöver få hjälp med i städningen.Vänliga och glada och lätta att få kontakt med,skönt att jag äntligen fått städhjälp! Läs mer
  • Pecka E
    Pecka E skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Proffsigt från första kontakt med Lanolia Städ & Service AB Dom sköter nu om våran städning i vår bostad och dom gör ett jätte bra jobb känns så skönt att få hjälp med den saken nu finns det tid för andra saker när dom sköter om städningen . Att det fanns så proffsiga företag med redovisning på vad dom har utfört vid städtillfället och hur fint dom har utfört sitt jobb gjorde mig mycket överraskad . Läs mer
  • Irene  P
    Irene P skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Mycket snabb och god service från Katja när jag skickade in min förfrågan om hjälp med städning. Klara och tydliga besked samt en stor vilja att tillmötesgå mina behov. Utförarna som sedan kom hit va mycket positiva , noggranna och gav fin service. Jag är väldigt nöjd med Lanolia och kan varmt rekommendera dom Läs mer
  • Charlott H
    Charlott H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Supertrevliga tjejer som städat så fint😊😊😊 Läs mer
  • Michael K
    Michael K skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag har haft ett bra bemötande från företaget.
    Det enda tråkiga var att städarna kom väldigt sent men det var ändå förvarnat om det så det är ok. Läs mer
  • Christer B
    Christer B skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Det gällde en flyttstädning. Fick otroligt bra bemötande. Dom var jättebra på att möta frågor etc. Snabb respons. Städningen blev väldigt proffsigt utförd vad jag kunde se. Inget tillkrånglat utan allt gick jättesmidigt. Är 100% nöjd. Kommer att rekommendera dom till vänner och bekanta. Om jag måste hitta något negativt så var det lite svårt med kommunikationen med städarna. Dom hade lite svårt med språket. Men men, det gick superbra i alla fall. Stor eloge till Katja. Läs mer
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Noggrant utförande, kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Anita v
    Anita v skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag besökte Lanolia för jag behövde flyttstäd . Jag blev väldigt proffsigt och trevligt bemött av Katja som berättade för mej hur
    det skulle fungera.
    Dagen kom när det skulle städas och jag åkte till lägenheten på kvällen för att kolla,en skinande och ren lägenhet överallt möte mig. Tack för ett jättebra jobb som ni utfört.
    Kan varmt rekommendera LANOLIA till alla som behöver städhjälp. Läs mer
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Allt var toppen! Det doftade gott och var så rent och fräscht. Helt överkomligt pris tycker jag. Jag hade flyttstäda ing med en toa och ett badrum, i köket spis., ugn, micro, diskmaskin, kyl och frys. Skulle absolut välja Lanolia igen! Läs mer
  • Therese G
    Therese G skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Trevligt bemötande och oerhört service inriktade allt ifrån administration till själva städ uppdraget.Jätte nöjd och kan absolut rekommendera detta företag vidare. Läs mer
  • Marie M
    Marie M skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Har städning varannan vecka. Har bara positiva upplevelser av företaget. Proffsigt och trevligt bemötande och inget att anmärka på städningen.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Malin H
    Malin H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Trevligt och professionellt bemötande när jag kontaktade dem för att höra mig för om ett uppdrag . Det var Katja jag pratade med. Även vid andra frågor har hon svarat/återkopplat snabbt.
    Har bara träffat personalen ett fåtal gånger och då var de väldigt trevliga och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Bra bemötande från första kontakt och väldigt väl utfört jobb hittils (hemstädning varannan vecka). Läs mer
  • Kristina D
    Kristina D skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Har fått ett proffsigt bemötande av Lanolia Städ & Service, och ett otroligt proffsigt utförd städning. Läs mer
  • Rikard J
    Rikard J skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag har köpt fönsterputsning och Lanolia levererade det på ett bra sätt. Kommunikationen för att få prisuppgift, beställa arbete, och bestämma tid sköttes effektivt och tillmötesgående. Fönsterputsningen genomfördes snabbt och med gott resultat av trevliga och proffsiga medarbetare, till ett rimligt pris. Jag är mycket nöjd och tycker att Lanolia är bra att ha att göra med. Läs mer
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Smidigt, trevligt bemötande och skinande rent enligt både mig och besiktningsmannen.

Kommer aldrig flyttstäda själv igen. Läs mer
  • Mona L
    Mona L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Trevligt bemötande och proffsigt genomfört arbete! Gör alltid det lilla extra! Läs mer
  • Pia J
    Pia J skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vänligt och proffsigt bemötande
    Får städning varannan vecka och det motsvarar mina förväntningar mer än väl.
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • Olle C
    Olle C skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vi är mycket nöjda med byggstädningen från Lanolia Läs mer
  • Göran P
    Göran P skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag har haft Lanolia redan när jag bodde i Enhörna och varit varit väldigt nöjd med Katja och hennes anställ da därför fans det inget alternativ för mej när jag flyttade till lägenhet. Läs mer
  • Kent F
    Kent F skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Helt OK. 1234567890+´1234567890+´1234567890+ Läs mer
  • Lotta A
    Lotta A skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Har haft städning 3-4 gånger och är väldigt nöjd. Bra bemötande och har rekommenderat till vänner. Läs mer
  • Malin L
    Malin L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Ett mycket trevligt och professionellt bemötande från första stund. Vi anlitar dem för hemstäd och de som städar hos oss är mycket flitiga, noggranna och duktiga. Det har den där lilla extra känslan när de utför sina uppgifter. Läs mer
  • Rickard Å
    Rickard Å skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Har anlitat Lanolia i många år nu och de har alltid skött sig bra. De få gångerna vi inte har varit nöjda har de agerat direkt. Några saker har under åren gått sönder här hemma men det har hanterats väldigt proffsigt från Lanolia. Läs mer
  • Arne L
    Arne L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Fungerar fint, bra städat och lite extra fixat :-) Läs mer
  • Annika T
    Annika T skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Proffsigt bemötande och konstant hög kvalitet på städningen. Storstädningen är toppen för att slippa känna allmänt förfall när man har barn. Den löpande städningen tillgodoser mitt behov väldigt bra med sina rullande scheman för extra åtgärdspunkter. Kan även varmt rekommendera fönsterputs med jämna mellanrum. Jag är mycket nöjd och rekommenderar Lanolia till alla mina vänner. Läs mer
  • Karolina Å
    Karolina Å skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Väldigt nöjd med flyttstädningen 👍 Läs mer
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Trevligt bemötande. Jag beställde flyttstädning och blev mycket nöjd. Speciellt köket var mycket rent och skinande. Så jag kommer att rekommendera företaget.
    Fick tips om Lanolia via min dotter vars granne anlitar dem. Läs mer
  • Gitt J
    Gitt J skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Gott bemötande och duktig personal Läs mer
  • Per M
    Per M skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jättenöjd med all kontakt och den städning som Lanolia utförde! Läs mer
  • Jimmy E
    Jimmy E skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Bemötandet var väldigt bra och snabba svar på mailförfrågningar. Över lag väldigt nöjda. En liten grej var att städningen var bokad att börja kl 14 men städarna kom kl 13 vilket gjorde att barnen inte hade hunnit bli hämtade av sin farfar. Läs mer
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Nogrann och väl utförd städning. Fast jag meddelade att det är ordentligt smutsigt så välstädade dem hwla lägrnheten vid flytt. Rekommenderar dem verkligen! Läs mer
  • Gertrude P
    Gertrude P skrev om Lanolia Städ & Service AB
    helt fantastiskt trevliga kvinnor som gjorde ett utmärkt professionellt arbete o dessutom med ett leende! jag som avskyr fönsterputsning fick en tjänst utfört över förväntan och är supernöjd. Från första mailkontakt för offert o sedan punktligt perfekt tjänsteutförande till faktur på mail med exakta uppgifter. Kan absolut rekommendera företaget vidare o kommer säkert anlita dem igen👍 Läs mer
  • Lars L
    Lars L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Trevligt bemötande av duktiga tjejer som gjorde ett utmärkt arbete. Läs mer
  • Annelie P
    Annelie P skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Bra bemötande från företaget från början till slut.
    Storstädning var beställt o väl genomfört.
    vill gärna återkomma som kund.
    Annelie Persson Läs mer
  • Belinda H
    Belinda H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Proffsigt bemötande från början till slut. Snabbt svar på offertförfrågan på storstädning i hemmet. Mycket trevlig och noggrann personal som kom hem och städade. Städningen utförd helt utan anmärkning. Plus i kanten för att Lanolia hade med sig allt städmaterial. Jag kommer definitivt att anlita Lanolia igen. Läs mer
  • Annelie M
    Annelie M skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag tycker att Lanolia städ är bra. Bra kommunikation och väl genomförd städning. Bara ++++ Läs mer
  • Anna-lena H
    Anna-lena H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Mycket trevligt bemötande både från kontoret när jag bokade, från tjejerna som kom och städade samt efteråt när jag behövde fråga kring en trasig hylla i kylskåpet. Läs mer
  • Eva E
    Eva E skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Hej,
    Jag har köpt städning och fönsterputsning och är så här långt väldigt nöjd med både bemötande och utförande.
    Hälsningar , Eva Läs mer
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Mycket bra. Fläckfritt. Fönstrena vart som.nya. har rekommenderat kollegor att anlita dem Läs mer
  • Monica H
    Monica H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vi har städning var annan vecka. Vi är supernöjda med städningen. Bemötande är också mycket bra. Bra sammanfattning vad som gjorts efter en städning. Läs mer
  • Ann-sofie E
    Ann-sofie E skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vi bokade veckostädning en gång i veckan & det var en snabb & trevlig kontakt från företaget. Att få komma hem till ett nystädat hem var fantastiskt & städningen var långt utöver mina förväntningar & med en fingertoppskänsla utöver det vanliga. Små detaljer som gjorde det lilla extra. Varje gång de har städat hos oss kommer jag hem med ett stort leende! Jag har redan rekommenderat er till flera vänner. Läs mer
  • Annika H
    Annika H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Bemötandet från Lanolia har varit mycket bra, informationen om tjänsten har varit noga och genomarbetad.
    Jag har fått städat hemma och är mycket nöjd, härligt att komma hem till ett nystädat hus. Läs mer
  • André A
    André A skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Mycket nöjd. Små detaljer går att slipa på. Rekommenderar rakt av! Läs mer
  • Charlotte R
    Charlotte R skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Otroligt bra service, snabba svar och personligt och trevligt bemötande.
    Väldigt bra städning, alltid med en känsla av "det lilla extra". Kan varmt rekommendera företaget, en stor hjälp i en hektisk vardag! Läs mer
  • Eva B
    Eva B skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Flyttstädning med kort varsel, proffisgt städat och bra bemötande/ Läs mer
  • Sabine R
    Sabine R skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vi är mycket nöjda! Mycket fint bemötandet redan från början och Lanolia håller vad de lova! Läs mer
  • Anita M
    Anita M skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vi är mycket nöjda både med företagsägaren och med tidsbokningssystemet liksom med Bernadetts sätt att sköta jobbet. Hon är trevlig och noggrann. Frågar alltid om det är något särskilt vi vill ha hjälp med. Det uppskattar vi.
    Södertälje 9.2.17
    Anita och Lennart Magni
    08 550 97069 Läs mer
  • Marie E
    Marie E skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Är nöjd med Lanolia
    Det är rent och fint
    Ibland missar dom att vika badhandukarna som hänger vid duschen men det är en liten detalj
    Skulle önska att dom kunde skaka badrummsmattorna
    Men det kanske dom gör, och att det va för kallt ute sist
    Är i stort mycket nöjd Läs mer

Morabergsvägen 5A, 152 42 Södertälje