Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Södertälje Lanolia Städ & Service AB

Lanolia Städ & Service AB

Morabergsvägen 5A, 152 42 Södertälje — Visa karta

Lanolia grundades 2007 och är ett komplett städföretag och vi arbetar mot så väl privatpersoner som företag. Vi erbjuder helhetslösningar med fokus på kvalitet, kundens önskemål, miljö och personalvård.

Hos oss erbjuds flyttstädning, hushållsnära tjänster, byggstädning, fönsterputs och mycket mer. Tjänsterna fungerar antingen som abonnemang och löpande städning enligt avtal eller engångsuppdrag vid behov.

Önskar du ett personligt städföretag med fokus på kundnöjdhet har du hittat rätt, varmt välkommen till oss!
Mån-Tor: 07:00-16:00
Fre: 07:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 206 kunder tycker om Lanolia Städ & Service AB

• 2019-02-04

Ritha S skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Trevligt bemötande, väl utförd tjänst!! Läs mer
    Patrycja Wesola gillar detta
  • 2019-02-03

Anna-Lena L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Veckstädning varannan vecka. Lämnar lista över utförd städning och resultatet blir rent och fint. Ibland någon miss när byte av städdag har skett med informationen. Annars bra och lätt att få kontakt. Nöjd med insatsen. Läs mer
    2019-02-04 Katja Järvelä svarar Anna-Lena L
    Hej Anna-Lena, Tack för fina rekommendationer om oss. Återkom gärna till mig på katja@lanolia.se gällande miss i information kring städdagsbyte. Lanolia får inte träda kundens hem om städdag byts ut utan kundens godkännande. Detta är ytterst viktigt hos oss och ses med största allvar om det har hänt. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD
  • 2019-02-02

Lasse B skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Snyggt jobbat! Vi fick hela lägenheten dränkt i byggdamm efter ett klantigt utfört jobb från bostadsrättsföreningen.
    Tack för att ni räddade oss!
    😘 Läs mer

Ralf H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Sedan några månader anlitar jag Lanolia för städning av mitt hus. Var fjortonde dag städas våningsplanet, var fjärde vecka även undervåningen. Avtalet föregicks av ett trevligt och förtroendeingivande möte med Linda. Det vi kom överens om är det som uträttas. Om jag inte varit nöjd med resultatet hade jag självfallet fört fram mitt missnöje och begärt förändring, svårare är inte tillvaron.
    Ha det bra.
    Ralf Läs mer
  • Lena K

2019-02-01

Lena K skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag köpte en flyttstädning som sköttes jättebra. Jag blev mycket trevligt bemött både vid förfrågan och beställning av tjänsten. Jag kan varmt rekommendera företaget för mina vänner. Läs mer
    Patrycja Wesola, Katja Järvelä, Linda Cronmark gillar detta

Jesper K skrev om Lanolia Städ & Service AB
    -Kontorsstädning
    -Mycket proffsigt och bra intryck Läs mer
    Patrycja Wesola, Linda Cronmark, Katja Järvelä gillar detta

Christina H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Städ varannan vecka. Jag har hela tiden blivit vänligt bemött.
    Jag upplever att mina förväntningar och verkligheten stämmer överens. Jag är nöjd. Läs mer
    Patrycja Wesola, Katja Järvelä, Linda Cronmark, Boris Jocic gillar detta
  • 2019-01-31

Marie K skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vi har städhjälp varannan vecka. Det är så fint när man kommer hem och det är uppskattat. Det är alltid lätt att komma i kontakt med Lanolia. Är mycket nöjd. Har fått rekommendation att anlita dem från arbetskamrat. Läs mer
    Patrycja Wesola, Linda Cronmark, Boris Jocic, Katja Järvelä gillar detta
  • 2019-01-31

Hanna H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Valde Lanolia utifrån att de har kollektivavtal och gott ryckte. Inte besviken. Noggran flyttstädning och trevligt men en liten goodiebag på köksbänken till den som flyttade in. Läs mer
    Patrycja Wesola, Linda Cronmark, Katja Järvelä, Boris Jocic gillar detta

Mirja E skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Trevliga, smidiga och gjorde ett bra jobb. Läs mer
    Patrycja Wesola, Linda Cronmark, Katja Järvelä, Boris Jocic, Katja Järvelä gillar detta

Rigmor P skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag har bara anlitat Lanolia en gång: Uppdraget gällde fönsterputsning i hela vårt hus, två våningar.
    Kontakten med Lanolia har varit utmärkt bra. Jag fick genast förtroende för företaget.
    Arbetet utfördes snabbt och professionellt, de som utförde det var trevliga att ha kontakt med.
    Om jag behöver anlita städhjälp i fortsättningen kontaktar jag Lanolia. Läs mer

Eva W skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jättebra! Snabbt rent o trevligt! Fönsterputsning, kommer anlita dom igen! Läs mer
    2019-01-30 Katja Järvelä svarar Eva W
    Underbart! Du är så välkommen Eva! Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD
  • Anette H

2019-01-30

Anette H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Det var lätt att välja Lanolia.
    Det hade en helhetslösning med medel och redskap. Det var trevliga i första kontakten.
    Mina förväntningar var att få ett renare hem då städning för mig med funktionshinder oftast blev för svår.
    Nu har vi ett renare hem som är städat på ett bra sätt. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2019-01-30 Katja Järvelä svarar Anette H
    Fantastisk att få läsa detta. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD

NIklas P skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jätte trevliga tjejer. Utmärkt städning. Trevligt företag (med liten minijulklapp o goodiebag vid första träffen. Väldigt nöjd Läs mer
    2019-01-30 Katja Järvelä svarar NIklas P
    Härligt att kunna läsa att du är nöjd med oss Niklas. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD

Lars L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Lanolia anlitades för fönsterputs. Rationellt och trevligt bemötande vid beställining av tjänsten. Modernt order-faktureringsrutin. Arbetet utfördes på avtalad tid, av ordentlig personal.
    Det var första gången vi anlitade företaget, Vi är mycket nöjda med Lanolia som helhet. Intrycket är proffsigt och korrekt, Läs mer
    2019-01-30 Katja Järvelä svarar Lars L
    Tack Lars för fina ord om företaget. Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD
    Linda Cronmark, Patrycja Wesola, Katja Järvelä gillar detta

Björn B skrev om Lanolia Städ & Service AB
    De gjorde en flyttstädnimg inklusive fönsterputs. Städningen var ok. men inte mer. Lite skräp kvar i skåpen, spindelväv och damm på väggar här och där. Detta trots att man påstår sig gjort en egen kvalitetskontroll. De erbjöd sig att åtgärda detta men fanns inte tid pga. nya hyresgästen skulle flytta in. Med tanke på pris och resultat skulle jag med viss tvekan våga anlita dem igen. Bemötande, kontakter och hanteringen av beställningen upplevde jag däremot som mycket professionell. De var lätta att komma i kontakt med. Läs mer
    2019-01-30 Katja Järvelä svarar Björn B
    Hej Björn, Vad synd att vi gjorde några missar hos dig och att nöjdhetsgarantin inte passade dig så vi kunde återkomma och åtgärda våra fel. Hoppas v i framtiden kan få bevisa dig motsatsen.
    Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD

Henrik M skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Bra kontakt och utmärkt utfört jobb. Rekommenderas! Läs mer
    2019-01-30 Katja Järvelä svarar Henrik M
    Tack Henrik för rekommendationen!
  • Ulf G

2018-12-21

Ulf G skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vi har veckostädning på vårt företag, Levfrisk i Norden AB, från Lanolia. Proffsigt rakt igenom. Rekommenderas verkligen. Vi är helt utan annan koppling till bolaget. Läs mer
  • 2018-11-25

Cary N skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Lanolia städ levde verkligen upp till förväntningarna.
    Administration och utförare hade ett mycket trevligt bemötande.
    Jag kan varmt rekommendera detta företag. Läs mer
  • 2018-11-06

Yvonne E skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag beställde en storstädning av villa. Allt var väldigt bra utfört, rent och fint och doftade ljuvligt när jag kom hem :-) Läs mer

Linda � skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Har ingen erfarenhet av hemstädning men är väldigt nöjd hittills. Alltid ett trevligt bemötande vilket är vitkigt och uppskattas! Hoppas samarbetet fortsätter lika bra framöver. Läs mer

Isabell H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag hörde om tjänsten från en kompis som också har Lanolia och blev jättebra bemött.

Jag skulle gärna vilja förbättra tjänsten genom att lägga till en ruta på städbrevet där jag kan skriva vad jag önskar att man fokuserade på vid nästa städning. Den lappen kan jag själv lägga fram till nästa tillfälle.

Sammanfattningsvis så är jag jätte nöjd med tjänsten och tycker att det är en lyx att komma hem till ett ny städat hem. Läs mer
    2018-11-05 Katja Järvelä svarar Isabell H
    Hej Isabell,

Tack för en fin idé kring vår checklista. Jag ska uppdatera den så den tjänsten tillkommer framöver! Allt gott!
    Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD

Kalle P skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Bra bemötande, bra jobbat.
    Nöjd kund Läs mer
  • 2018-11-04

Gunilla K skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Köpte storstäd efter att lägenheten hade stått oanvänd i några månader.
    Mycket bra service och vi var väldigt nöjda med både resultatet och priset.
    Kommer nog anlita dem igen. Läs mer
  • 2018-11-03

Marianne L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag köpte basstädning, blev vänligen bemöt. Jag blev mycket nöjd. Beställde fönsterputs icke nöjd. Efter som jag är ny kund så har jag svårt att besvara era frågor. Har varit hos mig bara två gånger än så länge har jag varit nöjd. Läs mer
  • 2018-11-03

Åsa Å skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vi anlitade Lanolia för hemstädning varannan vecka.
    Kanonbra service de gör allt man vill och lite till. Vi är supernöjda och rekommenderar verkligen Lanolia städ & service AB! Läs mer
  • 2018-11-02

Inga Maria L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Flyttstädning. Vänligt bemötande o väl genomförd städning. Läs mer

Kajsa V skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Professionell service och bemötande, hög kvalité på städningen och variation i arbetsmoment med återkoppling via protokoll. Vänlig och hårt arbetande personal. Mycket bra! Läs mer

Magnus B skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vi köper en återkommande städtjänst för vårat boende.
    Vi upplever en bra service från kontoret. Vid ett par tillfällen har vi haft anmärkningar på hur städningen blivit utförd och Lanolia har varit tillmötesgående med justeringar/kompensation. Läs mer

Stig N skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Mycket väl mött av företaget. Personalen är mycket duktig och snabb.
    Har haft städhjälp när barnen var små men detta är helt annorlunda. Allt blänker i kök o badrum!
    Vi är mycket nöjda med personal och ägaren av företaget och återkommer efter vår vintervistelse utomlands.
    Barbro o Stig norberg Läs mer

Lisa G skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Det är rent, fint och luktar gott när man kommer hem! Läs mer

Sari L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag har beställt städning varannan vecka och har upplevt att det fungerar bra. Förväntnigarna jag hade har uppfyllts. Min man saknar dock lukten av rengöringsmedel Läs mer
    2018-11-02 Katja Järvelä svarar Sari L
    Tack Sari för rekommendationerna. Våra kemikalier vi arbetar med är miljöanpassade och har endast en liten uns av doft. Rent ska vara neutralt men många önskar doft. Önskar Ni mer doft av rengöringsmedel får Ni gärna ställa fram egna produkter som vi kan använda för doftens skull. Allt gott! Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD

Jenny S skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Allt är toppen från början, bemötande, välstädat, punktliga, lämnar jättebra lista vad de gjort. Vi har städning var 14e dag.
    Det enda jag saknar är ugnsstädning, det står på extralistan, så blir väl så småningom.
    Fläckar på en dörr som inte torkats bort på flera veckor.
    Snabb, direkt o tydlig kommunikation.
    Mycket nöjd. Läs mer
    2018-11-02 Katja Järvelä svarar Jenny S
    Tack Jenny för rekommendationerna. Jag ska se till så dessa punkter korrigeras snarast hos er! Allt gott! Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD

Lisa B skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag har hemstädning varannan vecka. Är nöjd med utförandet och all kontakt jag haft med företaget.
    Som utveckling skulle jag vilja styra vad som ska göras som extrastäd ibland. Att kunna kryssa i önskemål utifrån Lanolias förteckning över städpunkter.
    Har rekommenderat Lanolia till flera vänner. :) Läs mer

Marie-Louise H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    städning
    trevlig början på ny bekantskap Läs mer
  • Jane W

2018-09-07

Jane W skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vilken storstädning, varenda kran blänker!
    Tack Läs mer
  • 2018-07-21

Henrik N skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Beställde fönsterputs av Lanolia. 2 jättetrevliga och duktiga tjejer kom och putsade mina fönster. Prisvärt!
    Kommer anlita dem igen! Läs mer

Maj F skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Bästa städbolaget, både bemötande och städning :) Läs mer

Karin D skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Super trevligt bemötande, både vid bokning och av städpersonal, vid städning av min svärfars dödsbo❤️ Läs mer

Erkki Y skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Flyttstädning som utfördes enligt överenskommelse, utan problem och med gott resultat.
    Rekommenderas. Läs mer
  • 2018-07-07

Catarina E skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Allt fungerade prickfritt gällande kontakt för tidsbokning och de tjänster jag önskade. Städningen utfördes proffsigt och snabbt. Kommer definitivt återkomma när jag har behov av städtjänster igen. Läs mer
  • 2018-06-28

Karin Å skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Mina förväntningar på bra städning och bemötande är väl uppfyllda Läs mer
  • 2018-06-27

Annelie H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Storstädning
    Ett glatt å trevligt bemötande
    Mycket bra Läs mer
  • 2018-06-26

Sandy L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Hemstädhjälp privat
    I fick ett mycket professionellt bemötande med god serviceinriktningar och lyhördhet för vårt städbehov och frågor om städningen.
    Vi hade höga förväntningar å Lanolia med tanke på de referenser vi fick och som Lanolia lever upp till. Vi har på hörsägen även hört bra om Lanolia av våra vänner och bekanta som är kunder hos Lanolia (privata såsom företag).

Vi är nöjda och ser en stor skillnad i vårt hem när Lanolia varit hemma hos oss. Väldigt tacksamt! Läs mer
  • 2018-06-26

Britta L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Utmärkt städning
    Bra återkoppling om man har frågor
    Lösningsfokuserade
    Har kollektivavtal
    Lätt att få extra tjänster som fönsterputs
    Mucket över förväntan
    Klart beroendeframkallande 😊 Läs mer
  • 2018-06-25

Ingegerd N skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Bra vårstädning med fönsterputs. Allt fräscht och rent! Läs mer
  • 2018-06-24

Mona S skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Varannan vecka städning. Har blivit mycket bra bemött och snabba svar vid kontakt.
    Skulle uppskatta att fler saker ingår i grundstädningen, även om det tar lite mer tid, som jag självklart betalar för.
    Mycket nöjd med Lanolia! Läs mer
  • 2018-06-22

Simon S skrev om Lanolia Städ & Service AB
    köpte storstädning och resultatet blev fantastiskt bra och utfördes av trevlig personal Läs mer
  • 2018-06-22

Ann-Sofie R skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Hej!
    Vi är nöjda men inte helt nöjda, känner inte samma full städ som förra gången då vi hade städ av dem. De missas små missar och jag ogillar att känna att man vill gå och kolla om dem har städat på olika platser! Läs mer
    2018-06-25 Katja Järvelä svarar Ann-Sofie R
    Hej Ann-Sofie! Återkom till mig per mejl gällande er städning för att se vad som inte bra så vi kan korrigera och förbättra oss.
  • Robert M

2018-06-20

Robert M skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Väldigt bra och prisvärd städservice med hög kvalitet!

Extermt serviceminded, jättetrevlig och driven ägare samt personal! 😊

Mitt helhetsintryck ger er därför högsta möjliga betyg!

KEEP UP THE GOOD WORK!!! 👏👏👏 Läs mer

Morabergsvägen 5A, 152 42 Södertälje