Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Södertälje Lanolia Städ & Service AB

Lanolia Städ & Service AB

Morabergsvägen 5A, 152 42 Södertälje — Visa karta

Lanolia grundades 2007 och är ett komplett städföretag och vi arbetar mot så väl privatpersoner som företag. Vi erbjuder helhetslösningar med fokus på kvalitet, kundens önskemål, miljö och personalvård. Hos oss erbjuds flyttstädning, hushållsnära tjänster, byggstädning, fönsterputs och mycket mer. Tjänsterna fungerar antingen som abonnemang och löpande städning enligt avtal eller engångsuppdrag vid behov. Önskar du ett personligt städföretag med fokus på kundnöjdhet har du hittat rätt, varmt välkommen till oss!
Mån-Tor: 08:00-16:00
Fre: 08:00-15:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 119 kunder tycker om Lanolia Städ & Service AB

• Gitt J
    Gitt J skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Gott bemötande och duktig personal
  • Per M
    Per M skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jättenöjd med all kontakt och den städning som Lanolia utförde!
  • Jimmy E
    Jimmy E skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Bemötandet var väldigt bra och snabba svar på mailförfrågningar. Över lag väldigt nöjda. En liten grej var att städningen var bokad att börja kl 14 men städarna kom kl 13 vilket gjorde att barnen inte hade hunnit bli hämtade av sin farfar.
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Nogrann och väl utförd städning. Fast jag meddelade att det är ordentligt smutsigt så välstädade dem hwla lägrnheten vid flytt. Rekommenderar dem verkligen!
  • Gertrude P
    Gertrude P skrev om Lanolia Städ & Service AB
    helt fantastiskt trevliga kvinnor som gjorde ett utmärkt professionellt arbete o dessutom med ett leende! jag som avskyr fönsterputsning fick en tjänst utfört över förväntan och är supernöjd. Från första mailkontakt för offert o sedan punktligt perfekt tjänsteutförande till faktur på mail med exakta uppgifter. Kan absolut rekommendera företaget vidare o kommer säkert anlita dem igen👍
  • Lars L
    Lars L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Trevligt bemötande av duktiga tjejer som gjorde ett utmärkt arbete.
  • Annelie P
    Annelie P skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Bra bemötande från företaget från början till slut.
    Storstädning var beställt o väl genomfört.
    vill gärna återkomma som kund.
    Annelie Persson
  • Belinda H
    Belinda H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Proffsigt bemötande från början till slut. Snabbt svar på offertförfrågan på storstädning i hemmet. Mycket trevlig och noggrann personal som kom hem och städade. Städningen utförd helt utan anmärkning. Plus i kanten för att Lanolia hade med sig allt städmaterial. Jag kommer definitivt att anlita Lanolia igen.
  • Annelie M
    Annelie M skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag tycker att Lanolia städ är bra. Bra kommunikation och väl genomförd städning. Bara ++++
  • Anna-lena H
    Anna-lena H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Mycket trevligt bemötande både från kontoret när jag bokade, från tjejerna som kom och städade samt efteråt när jag behövde fråga kring en trasig hylla i kylskåpet.
  • Eva E
    Eva E skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Hej,
    Jag har köpt städning och fönsterputsning och är så här långt väldigt nöjd med både bemötande och utförande.
    Hälsningar , Eva
  • Cecilia A
    Cecilia A skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Mycket bra. Fläckfritt. Fönstrena vart som.nya. har rekommenderat kollegor att anlita dem
  • Monica H
    Monica H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vi har städning var annan vecka. Vi är supernöjda med städningen. Bemötande är också mycket bra. Bra sammanfattning vad som gjorts efter en städning.
  • Ann-sofie E
    Ann-sofie E skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vi bokade veckostädning en gång i veckan & det var en snabb & trevlig kontakt från företaget. Att få komma hem till ett nystädat hem var fantastiskt & städningen var långt utöver mina förväntningar & med en fingertoppskänsla utöver det vanliga. Små detaljer som gjorde det lilla extra. Varje gång de har städat hos oss kommer jag hem med ett stort leende! Jag har redan rekommenderat er till flera vänner.
  • Annika H
    Annika H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Bemötandet från Lanolia har varit mycket bra, informationen om tjänsten har varit noga och genomarbetad.
    Jag har fått städat hemma och är mycket nöjd, härligt att komma hem till ett nystädat hus.
  • André A
    André A skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Mycket nöjd. Små detaljer går att slipa på. Rekommenderar rakt av!
  • Charlotte R
    Charlotte R skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Otroligt bra service, snabba svar och personligt och trevligt bemötande.
    Väldigt bra städning, alltid med en känsla av "det lilla extra". Kan varmt rekommendera företaget, en stor hjälp i en hektisk vardag!
  • Eva B
    Eva B skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Flyttstädning med kort varsel, proffisgt städat och bra bemötande/
  • Sabine R
    Sabine R skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vi är mycket nöjda! Mycket fint bemötandet redan från början och Lanolia håller vad de lova!
  • Anita M
    Anita M skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vi är mycket nöjda både med företagsägaren och med tidsbokningssystemet liksom med Bernadetts sätt att sköta jobbet. Hon är trevlig och noggrann. Frågar alltid om det är något särskilt vi vill ha hjälp med. Det uppskattar vi.
    Södertälje 9.2.17
    Anita och Lennart Magni
    08 550 97069
  • Marie E
    Marie E skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Är nöjd med Lanolia
    Det är rent och fint
    Ibland missar dom att vika badhandukarna som hänger vid duschen men det är en liten detalj
    Skulle önska att dom kunde skaka badrummsmattorna
    Men det kanske dom gör, och att det va för kallt ute sist
    Är i stort mycket nöjd
  • Tony R
    Tony R skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Proffesionella från första början och rakt igenom!
    Bra kontakt, snabba svar, snabbt på plats. Städjobben är väl utförda. Mycket bra!
  • Christina W
    Christina W skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Bra bemötande och tydlig information från VD vid beställning av flyttstäd. Städpersonal var punktliga, hade ett bra bemötande och trots språksvårigheter uppstod inga missförstånd. Flyttstädningen utfördes till belåtenhet men vissa detaljer hanns inte med.
  • Linda P
    Linda P skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Trevlig personal och gör ett riktigt bra arbete.
  • Lena B
    Lena B skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag beställde flyttstädning av en 2:a på 52 kvm samt fönsterputs. Jag fick snabbt en offert som jag accepterade, fick snabbt ett datum för städning som blev jättebra utfört och fönstren blev superfina. Trevligt bemött i telefonkontakt och via mail.
  • Gunilla R
    Gunilla R skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Hej bra bemötande, snabb service. Inga problem med nyckel. Har inte själv varit i lägenhet och kollat städningen men har inte hört något från bostadsrättsföreningen.
  • Frank R
    Frank R skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Bra. Professionellt, snabba svar och bra utfört arbete
  • Johanna M
    Johanna M skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Väldigt bra bemötande, bra städat och trevlig personal. Vilken lyx att få komma hem till ett nystädat hus med nyputsade fönster!
  • Stefan Q
    Stefan Q skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Allt var jättebra städat( första ggn)
  • Barbro E
    Barbro E skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Tjejerna är väldigt trevliga fint bemötande. Rent blir det tror jag väl. Jag är inte van att ha städhjälp men badrumsgolvet var vått en gång, sa till dem. Nästa gång var trägolvet randigt såg ut som man använt för mycket vatten.
  • Jonny A
    Jonny A skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag är mycket nöjd mer service ovh kvalitet på det arbete som utförs.
    Jag har provat andra företag som dock var något billigare men mycket sämre kvalitet o service
  • Carl-johan K
    Carl-johan K skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Hej
    Med kort varsel beställde jag en städning efter tapetsering, slipning och målning utan att egentligen veta vad som ingick.
    Efter ett yrkesliv som livsmedelsinspektör är jag van att leta brister i renhållningen!
    98 % var utmärkt. Självklart hittade jag någon liten fläck.:)
    Arbetet utfördes snabbt och bra.
    Jag har redan rekommenderat Lanolia till min son och kommer att återkomma med julstädning.
  • Eva-britt H
    Eva-britt H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Bra service, trevligt bemötande, snabba svar. POSITIVT!!
  • Linda-marie R
    Linda-marie R skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Trevligt bemötande. Servicevilliga. Bra pris. Snabb service. Kändes som om de verkligen var intresserade av att göra mig som kund nöjd. Då jag bor i en annan kommun och hade problem med transport od var det extra fint att lanolia var så tillmötesgående och själva
    Kom med förslag på lösningar.
    Jag har inte hunnit kontrollera hur själva städningen blev men har fullt förtroende för att den utförts till belåtenhet. Får inte full pott bara för att jag faktiskt inte sett städresultatet.
  • Tian C
    Tian C skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag är inspirerade av Katja, chef o fundare av företaget. Jag tycker personalen är trevlig, hjälpsam, flitig, kunnig o nyfiken på nytt. Jag är nöjd.
  • Ullbritt K
    Ullbritt K skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vilket trevligt bemötande vid beställningen. Städningen är helt perfekt. Tjejerna, Charlotte och Anchalee var hur duktiga som helst. Snabba, ordentliga i sin städning och dessutom trevliga. Vad kan man mer begära.

En supernöjd kund vid namn Ullbritt Kämpe som säger på återseende vid ett senare tillfälle.
  • Mirja K
    Mirja K skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Snabb och smidig service via både telefon och sedan mejl. Offerten kom snabbt och en lista på vad som ingick i tjänsten (flyttstäd i det här fallet) bifogades.
  • Mirja T
    Mirja T skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Bemötandet och svar med offert fantastiskt, städning var inte fyllständigt gjort men efter samtal till chefen kom städpersonalen genast tillbaka och rättade till det.
  • Jan B
    Jan B skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Positiv respons från början och stor flexibilitet när jag på kort varsel - som ny kund - behövde hjälp inför födelsekalas. Infriade förväntningarna!
  • Pethra M
    Pethra M skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag är både positivt och negativt inställd efter deras utförda arbeten. Lite onödigt slarv hade lätt fått mig att annars tycka att de utfört ett gott jobb, men slarv drar ner omdömet rejält, sånt jag fått påpeka ska man inte behöva påtala då det är så väldigt basic.
  • Inger K
    Inger K skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Har haft hemstädning vid ett tillfälle det kändes bra och hoppas på bra fortsättning
  • Tore Z
    Tore Z skrev om Lanolia Städ & Service AB
    De vart rent å de var trevligt att komma hem till.
  • Peter M
    Peter M skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Väldigt bra bemötande från Katja och även väldigt bra städat. Supernöjd.
    Har använt Lanolia både för städning inför visning och flyttstädning.
  • Janika A
    Janika A skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vi har fått hjälp med trappstädning i två fastigheter. Snabb respons från början och flexibla då de skulle börja veckostädningen.
    Mycket bra!
  • Tommy R
    Tommy R skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Proffsigt bemötande,kunnig personal samt dom utför det som uppgjorts.
  • Jane N
    Jane N skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag fick raka svar som kändes seriösa. Därför valde jag det bolaget framför de andra jag kontaktade. Fick intrycket att de vet vad dom håller på med.

Jag köpte flyttstädning.

Jag är väldigt nöjd med resultatet. Lägenheten besiktigades dagen efter och det såg mycket bra ut. Alla parter var nöjda.
  • Roald-frank W
    Roald-frank W skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Mycket bra och professionell. Offert med bifogad checklista över vad som ingår i storstädningen, basstädningen, utomordentlig översiktlig.
    Fortsätter kvaliteten på städningen vara lika hög, är jag mycket nöjd.
    Trevlig personal och ett mycket trevligt bemötande.
  • Linnéa R
    Linnéa R skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Väldigt bra per mail innan, väldigt bra i lägenheten och sen även intrycket efter att de städat! Rent och det syntes att de ansträngt sig att lägga kuddar snyggt, vika kläder, etc! Mycket nöjd
  • Monica W
    Monica W skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Bra bemötande.
    Positiv attityd, snabba svar på förfrågan
    Raka ärliga svar
  • Monika A
    Monika A skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Lanolia Städ & Service är professionella, kundorienterade och tillmötesgående. Som kund känner jag mig trygg.

Morabergsvägen 5A, 152 42 Södertälje