Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Södertälje Lanolia Städ & Service AB

Lanolia Städ & Service AB

Morabergsvägen 5A, 152 42 Södertälje — Visa karta

Lanolia grundades 2007 och är ett komplett städföretag och vi arbetar mot så väl privatpersoner som företag. Vi erbjuder helhetslösningar med fokus på kvalitet, kundens önskemål, miljö och personalvård.

Hos oss erbjuds flyttstädning, hushållsnära tjänster, byggstädning, fönsterputs och mycket mer. Tjänsterna fungerar antingen som abonnemang och löpande städning enligt avtal eller engångsuppdrag vid behov.

Önskar du ett personligt städföretag med fokus på kundnöjdhet har du hittat rätt, varmt välkommen till oss!
Mån-Tor: 07:00-16:00
Fre: 07:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 171 kunder tycker om Lanolia Städ & Service AB

• Jane W
    Jane W skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vilken storstädning, varenda kran blänker!
    Tack Läs mer
  • Henrik N
    Henrik N skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Beställde fönsterputs av Lanolia. 2 jättetrevliga och duktiga tjejer kom och putsade mina fönster. Prisvärt!
    Kommer anlita dem igen! Läs mer
  • Maj F
    Maj F skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Bästa städbolaget, både bemötande och städning :) Läs mer
  • Karin D
    Karin D skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Super trevligt bemötande, både vid bokning och av städpersonal, vid städning av min svärfars dödsbo❤️ Läs mer
  • Erkki Y
    Erkki Y skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Flyttstädning som utfördes enligt överenskommelse, utan problem och med gott resultat.
    Rekommenderas. Läs mer
  • Catarina E
    Catarina E skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Allt fungerade prickfritt gällande kontakt för tidsbokning och de tjänster jag önskade. Städningen utfördes proffsigt och snabbt. Kommer definitivt återkomma när jag har behov av städtjänster igen. Läs mer
  • Karin Å
    Karin Å skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Mina förväntningar på bra städning och bemötande är väl uppfyllda Läs mer
  • Annelie H
    Annelie H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Storstädning
    Ett glatt å trevligt bemötande
    Mycket bra Läs mer
  • Sandy L
    Sandy L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Hemstädhjälp privat
    I fick ett mycket professionellt bemötande med god serviceinriktningar och lyhördhet för vårt städbehov och frågor om städningen.
    Vi hade höga förväntningar å Lanolia med tanke på de referenser vi fick och som Lanolia lever upp till. Vi har på hörsägen även hört bra om Lanolia av våra vänner och bekanta som är kunder hos Lanolia (privata såsom företag).

Vi är nöjda och ser en stor skillnad i vårt hem när Lanolia varit hemma hos oss. Väldigt tacksamt! Läs mer
  • Britta L
    Britta L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Utmärkt städning
    Bra återkoppling om man har frågor
    Lösningsfokuserade
    Har kollektivavtal
    Lätt att få extra tjänster som fönsterputs
    Mucket över förväntan
    Klart beroendeframkallande 😊 Läs mer
  • Ingegerd N
    Ingegerd N skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Bra vårstädning med fönsterputs. Allt fräscht och rent! Läs mer
  • Mona S
    Mona S skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Varannan vecka städning. Har blivit mycket bra bemött och snabba svar vid kontakt.
    Skulle uppskatta att fler saker ingår i grundstädningen, även om det tar lite mer tid, som jag självklart betalar för.
    Mycket nöjd med Lanolia! Läs mer
  • Simon S
    Simon S skrev om Lanolia Städ & Service AB
    köpte storstädning och resultatet blev fantastiskt bra och utfördes av trevlig personal Läs mer
  • Ann-Sofie R
    Ann-Sofie R skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Hej!
    Vi är nöjda men inte helt nöjda, känner inte samma full städ som förra gången då vi hade städ av dem. De missas små missar och jag ogillar att känna att man vill gå och kolla om dem har städat på olika platser! Läs mer
    2018-06-25 Katja J svarar Ann-Sofie R
    Hej Ann-Sofie! Återkom till mig per mejl gällande er städning för att se vad som inte bra så vi kan korrigera och förbättra oss.
  • Robert M
    Robert M skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Väldigt bra och prisvärd städservice med hög kvalitet!

Extermt serviceminded, jättetrevlig och driven ägare samt personal! 😊

Mitt helhetsintryck ger er därför högsta möjliga betyg!

KEEP UP THE GOOD WORK!!! 👏👏👏 Läs mer
  • Signe L
    Signe L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Köpt städhjälp till hemmet. Snabb service, tillmötesgående vad gäller mina specifika önskemål, tar till sig av feedback. Trevligt bemötande! Rekommenderas! Läs mer
  • Elisabeth L
    Elisabeth L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Kontakten med företaget var smidig och bra. Uppdraget utfördes inom bra tid och till ett bra pris. Då det gällde städning av fritidshus hade vi inte möjlighet att kontrollera städningen direkt utan först 14 dagar senare. I det stora hela är vi mycket nöjda. Några ställen hade missats, bl.a. städskåpet som inte alla var städat. Vi brydde oss dock inte om att anmärka på detta. Läs mer
    2018-06-20 Katja J svarar Elisabeth L
    Hej Elisabeth, tack för er rekommendation och feedback. Vi har nöjdhetsgaranti på utfört arbete så återkom till oss per mejl så ser vi till att åtgärda dem små delar som vårt team missat. Trevlig midsommar!
  • Christina M
    Christina M skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Varannan veckas städning. Jättetrevlig ägare och i övrigt trevlig personal. I det stora bra genomförd städning. Läs mer
  • Ulla N
    Ulla N skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Fönster puts trevlig personal och duktiga Läs mer
  • Charlotte F
    Charlotte F skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag har städning i hemmet 2 ggr per månad. Tillmötesgående och serviceinriktat bemötande. Jag är nöjd med städningen och bemötandet av städarna, de gör ett bra jobb. Läs mer
  • Veronica L
    Veronica L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    ett professionellt utfört arbete, över förväntan och klart prisvärt Läs mer
  • Lillemor S
    Lillemor S skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Förutsättning av 59 kvadratmeter och, föreståndaren var hur trevlig som helst och berättade vad uppdraget gick ut på och vad som ingick för summan. Jag blev glatt överraskad hur extremt fint dem hade utfört städningen, speciellt med tanke på hur otroligt slitigt det var. Så detta företag kommer jag gladeligen att rekommendera till allt och alla ! Läs mer
  • Sonja L
    Sonja L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag har haft en storstädning som var utmärkt. Och en månadsstädning som också var ok.
    Jag har inget att klaga på hittills. Läs mer
  • Anna K
    Anna K skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Väldigt trevliga, tillmötesgående och serviceminded Läs mer
  • Gunvor S
    Gunvor S skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Trevlig och effektiv personal.Lyhörda för vad jag behöver få hjälp med i städningen.Vänliga och glada och lätta att få kontakt med,skönt att jag äntligen fått städhjälp! Läs mer
  • Pecka E
    Pecka E skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Proffsigt från första kontakt med Lanolia Städ & Service AB Dom sköter nu om våran städning i vår bostad och dom gör ett jätte bra jobb känns så skönt att få hjälp med den saken nu finns det tid för andra saker när dom sköter om städningen . Att det fanns så proffsiga företag med redovisning på vad dom har utfört vid städtillfället och hur fint dom har utfört sitt jobb gjorde mig mycket överraskad . Läs mer
  • Irene  P
    Irene P skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Mycket snabb och god service från Katja när jag skickade in min förfrågan om hjälp med städning. Klara och tydliga besked samt en stor vilja att tillmötesgå mina behov. Utförarna som sedan kom hit va mycket positiva , noggranna och gav fin service. Jag är väldigt nöjd med Lanolia och kan varmt rekommendera dom Läs mer
  • Charlott H
    Charlott H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Supertrevliga tjejer som städat så fint😊😊😊 Läs mer
  • Michael K
    Michael K skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag har haft ett bra bemötande från företaget.
    Det enda tråkiga var att städarna kom väldigt sent men det var ändå förvarnat om det så det är ok. Läs mer
  • Christer B
    Christer B skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Det gällde en flyttstädning. Fick otroligt bra bemötande. Dom var jättebra på att möta frågor etc. Snabb respons. Städningen blev väldigt proffsigt utförd vad jag kunde se. Inget tillkrånglat utan allt gick jättesmidigt. Är 100% nöjd. Kommer att rekommendera dom till vänner och bekanta. Om jag måste hitta något negativt så var det lite svårt med kommunikationen med städarna. Dom hade lite svårt med språket. Men men, det gick superbra i alla fall. Stor eloge till Katja. Läs mer
  • Mikael P
    Mikael P skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Noggrant utförande, kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Anita v
    Anita v skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag besökte Lanolia för jag behövde flyttstäd . Jag blev väldigt proffsigt och trevligt bemött av Katja som berättade för mej hur
    det skulle fungera.
    Dagen kom när det skulle städas och jag åkte till lägenheten på kvällen för att kolla,en skinande och ren lägenhet överallt möte mig. Tack för ett jättebra jobb som ni utfört.
    Kan varmt rekommendera LANOLIA till alla som behöver städhjälp. Läs mer
  • Yvonne S
    Yvonne S skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Allt var toppen! Det doftade gott och var så rent och fräscht. Helt överkomligt pris tycker jag. Jag hade flyttstäda ing med en toa och ett badrum, i köket spis., ugn, micro, diskmaskin, kyl och frys. Skulle absolut välja Lanolia igen! Läs mer
  • Therese G
    Therese G skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Trevligt bemötande och oerhört service inriktade allt ifrån administration till själva städ uppdraget.Jätte nöjd och kan absolut rekommendera detta företag vidare. Läs mer
  • Marie M
    Marie M skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Har städning varannan vecka. Har bara positiva upplevelser av företaget. Proffsigt och trevligt bemötande och inget att anmärka på städningen.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Malin H
    Malin H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Trevligt och professionellt bemötande när jag kontaktade dem för att höra mig för om ett uppdrag . Det var Katja jag pratade med. Även vid andra frågor har hon svarat/återkopplat snabbt.
    Har bara träffat personalen ett fåtal gånger och då var de väldigt trevliga och lätt att ha att göra med. Läs mer
  • Jenny A
    Jenny A skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Bra bemötande från första kontakt och väldigt väl utfört jobb hittils (hemstädning varannan vecka). Läs mer
  • Kristina D
    Kristina D skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Har fått ett proffsigt bemötande av Lanolia Städ & Service, och ett otroligt proffsigt utförd städning. Läs mer
  • Rikard J
    Rikard J skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag har köpt fönsterputsning och Lanolia levererade det på ett bra sätt. Kommunikationen för att få prisuppgift, beställa arbete, och bestämma tid sköttes effektivt och tillmötesgående. Fönsterputsningen genomfördes snabbt och med gott resultat av trevliga och proffsiga medarbetare, till ett rimligt pris. Jag är mycket nöjd och tycker att Lanolia är bra att ha att göra med. Läs mer
  • Håkan H
    Håkan H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Smidigt, trevligt bemötande och skinande rent enligt både mig och besiktningsmannen.

Kommer aldrig flyttstäda själv igen. Läs mer
  • Mona L
    Mona L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Trevligt bemötande och proffsigt genomfört arbete! Gör alltid det lilla extra! Läs mer
  • Pia J
    Pia J skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vänligt och proffsigt bemötande
    Får städning varannan vecka och det motsvarar mina förväntningar mer än väl.
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • Olle C
    Olle C skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vi är mycket nöjda med byggstädningen från Lanolia Läs mer
  • Göran P
    Göran P skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag har haft Lanolia redan när jag bodde i Enhörna och varit varit väldigt nöjd med Katja och hennes anställ da därför fans det inget alternativ för mej när jag flyttade till lägenhet. Läs mer
  • Kent F
    Kent F skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Helt OK. 1234567890+´1234567890+´1234567890+ Läs mer
  • Lotta A
    Lotta A skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Har haft städning 3-4 gånger och är väldigt nöjd. Bra bemötande och har rekommenderat till vänner. Läs mer
  • Malin L
    Malin L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Ett mycket trevligt och professionellt bemötande från första stund. Vi anlitar dem för hemstäd och de som städar hos oss är mycket flitiga, noggranna och duktiga. Det har den där lilla extra känslan när de utför sina uppgifter. Läs mer
  • Rickard Å
    Rickard Å skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Har anlitat Lanolia i många år nu och de har alltid skött sig bra. De få gångerna vi inte har varit nöjda har de agerat direkt. Några saker har under åren gått sönder här hemma men det har hanterats väldigt proffsigt från Lanolia. Läs mer
  • Arne L
    Arne L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Fungerar fint, bra städat och lite extra fixat :-) Läs mer
  • Annika T
    Annika T skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Proffsigt bemötande och konstant hög kvalitet på städningen. Storstädningen är toppen för att slippa känna allmänt förfall när man har barn. Den löpande städningen tillgodoser mitt behov väldigt bra med sina rullande scheman för extra åtgärdspunkter. Kan även varmt rekommendera fönsterputs med jämna mellanrum. Jag är mycket nöjd och rekommenderar Lanolia till alla mina vänner. Läs mer

Morabergsvägen 5A, 152 42 Södertälje