Lanolia Städ & Service AB

Lanolia grundades 2007 och är ett komplett städföretag och vi arbetar mot så väl privatpersoner som företag. Vi erbjuder helhetslösningar med fokus på kvalitet, kundens önskemål, miljö och personalvård.

Hos oss erbjuds flyttstädning, hushållsnära tjänster, byggstädning, fönsterputs och mycket mer. Tjänsterna fungerar antingen som abonnemang och löpande städning enligt avtal eller engångsuppdrag vid behov.

Önskar du ett personligt städföretag med fokus på kundnöjdhet har du hittat rätt, varmt välkommen till oss!

383 omdömen om Lanolia Städ & Service AB

Sedan starten hos Reco 2016
    2022-06-14 Spontant omdöme
    Anlitade Lanolia för en flyttstädning. De var snabba med svar på offertförfrågan, och kunde komma redan dagen därpå. Städarna kom på bestämd tid. Städningen var utmärkt, och lägenheten var nog renare än när jag flyttade in i den. Och då hade delar av den stått ett tag och grott igen lite extra.
    Mycket nöjd med dem.
    Hej Daniel, tack för mycket fint omdöme. Glädjer mig att du är nöjd med oss och att du tog dig tid att skriva. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2022-04-26 Insamlad av företaget
    Alltid ett professionellt bemötande och snabb återkoppling vid ev frågor. Städningen är noga utförd och vi är nöjda varje gång. Kan starkt rekommendera Lanolia.
    Hej Anna, se otroligt tacksam för ert fina omdöme om oss. Tack! Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2022-04-25 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och lätt att få kontakt.
    Nöjd med städningen och trevliga flickor
    Kan rekommenderas.
    Hej Margareta, tackar och bugar för fint skrivet omdöme. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2022-04-25 Insamlad av företaget
    Alltid bra bemötande av all personal.
    Hittills alltid bra utfört arbete.
    Sammanfattningsvis är jag nöjd och belåten med Lanolia.
    Hej Mats, tack för fint omdöme och läsning. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    Trevligt bemötande
    Proffsigt utförande
    Städning en gång I månaden
    Mycket nöjd
    Hej Ethel, fantastiskt läsande. Tack för ditt omdöme. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2022-04-25 Insamlad av företaget
    Vi är så nöjda med allt från kontaktperson, att de alltid är flexibla och det är alltid utomordentligt städat. Vi har ingenting att klaga på!
    Hej Linda, tack för helt enastående omdöme. Underbart, glädjer oss verkligen att ni är så nöjda! Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2022-03-13 Insamlad av företaget
    Ordning och reda samtidigt som de är lyhörda och lösningsfokusersde.
    Hej Per, tackar gladeligen för mycket fint omdöme. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2022-03-01 Insamlad av företaget
    Köpte städtjänster.
    Bra bemötande på kontoret.
    Trevliga städerskor.
    Hej Maire, tack för ett otroligt fint omdöme. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2022-03-01 Insamlad av företaget
    Väldigt trevligt bemötande.

Vi förväntade oss att det alltid ska vara åtminstone 1 återkommande person som städar varje gång, och det har ni uppfyllt.
    2022-02-24 Insamlad av företaget
    Alltid glada i trevliga
    Uppfyller förväntningarna
    Städservice är mycket nöjd
    Hej Anette, tack för fint omdöme. Glädjer mig att ta del av detta. Bästa Hälsningar Katja Järvelä,VD Lanolia Städ & Service AB
    2022-02-23 Insamlad av företaget
    Jag har bara blivit trevligt bemött.
    Hej Jeannette, tack för ditt omdöme och fint att ta del av att vårt bemötande alltid är trevligt. Precis vad vi eftersträvar. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    Trevlig personal.
    Underlättar för en trebarnsfamilj som kan göra annat med tiden som man slipper städa.
    Hej Martin, Fint att få ta del av detta. Så underbart när vi som företag kan göra så familjer får mer tid till annat. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2022-02-21 Insamlad av företaget
    Fick rådet att beställa flyttstädning på Lanolia. De uppfyllde alla mina krav på noggrannhet och tidsanpassning.
    Alla rätt alltså!
    Fantastiskt omdöme, helt som det ska vara från vår sida till er som kund! Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2022-02-21 Insamlad av företaget
    Jag har blivit vänligt bemött av både administrativ personal som lokalvårdare. Mina förväntningar är naturligtvis att få en rent hem och det har i stort sett uppfyllts. Jag köpte den enklaste städningen
    Hej Gunilla, Tack för ditt omdöme och så fint att läsa att du är väl mött i båda delarna. Glädjer mig innerligt. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2022-02-21 Insamlad av företaget
    Det är Sebastians mamma som svarar, beställde städningen. Har anlitat Lanolia tidigare och alltid fått arbetet väldigt bra utfört.
    Med vänlig hälsning, Gunilla Rennemark
    Hej Gunilla, så härligt att ta del att detta. Tack för att du tog dig tiden att ge ditt omdöme. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2022-02-21 Insamlad av företaget
    Ni var lätta att få kontakt med, ni åtgärdade det som missades vi första städningen.
    Utan att det blev någon diskussion
    Slutresultatet blev bra.

Vänliga hälsningar
    Leif R
    Hej Leif, tusen tack för ditt omdöme. Fint att ta del av att vår nöjdhetsgaranti följs som den ska. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2022-02-17 Insamlad av företaget
    Helt okey
    Tyckte det fungerade bra på alla sätt
    Hej Benny, tack för ditt omdöme och fint att se att allt fungerade bra. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-12-19 Insamlad av företaget
    Kommer alltid i tid och städar snabbt och effektivt.
    Lätta att komma ikontakt med och trevligt bemötande.
    Tack Gerd för ditt fina omdöme. Mycket härligt att ta del av denna. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-12-17 Insamlad av företaget
    Smidig beställning och bra utförande. Kommer på utlovad tid och städar med bra resultat.
    Tack Tom för ditt fina rekommendation om oss. Glädjande att läsa den. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-12-16 Insamlad av företaget
    Vi har blivit otroligt trevligt bemötta, priset är rimligt, städningen är lite olika kvalitet på.
    Hej Veronica, tack för ditt omdöme. Återkoppla gärna till arbetsledare som är din kontakt på Lanolia gällande kvalitén så vi kan vidta åtgärd och förbättra oss. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-12-15 Insamlad av företaget
    Städningen var inte utförd tillfredställande. Fönsterputsen var halvdan då det var flammigt och vissa fönster var glömda. I badrum hade dom endast smetat ut smutsen på kaklet. Duschväggar var flammiga och grus lå kvar under mattkanter.
    Hej Fredrik, tack för att du lämnar omdöme Lanolia har alltid nöjdhetsgaranti på sina utförda städningar vilket står i alla våra offerter. Jag hoppas du återkopplat arbetsledaren om din missnöjdhet så du fått bristerna åtgärdade. Även är kritik alltid bra enligt oss så vi kan lära oss vart vi brister som städföretag och har möjlighet att förbättra oss. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-12-14 Insamlad av företaget
    Jag blev mycket trevligt bemött. De förväntningar vi hade när vi bokade hemstädning uppfyller personalen till 100%.
    Hej Hans, glädjande läsning. Stort tack till dig! Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-12-14 Insamlad av företaget
    Otroligt smidiga i kommunikationen, svarar snabbt och alltid trevligt bemötande samt flexibla. Har hemstäd varannan vecka och det är alltid trevligt att komma hem till ett nystädat hem!
    Tack Nadja för otroligt fint omdöme. Underbart att du är nöjd med våra tjänster. Glädjer mig! Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
  • 2021-12-14 Insamlad av företaget
    Otroligt proffsiga. Fick offerten väldigt snabbt. Fick en snabb återkoppling på mina följdfrågor. Dom som utförde jobbet var väldigt väldigt duktiga. Dom städade minsta lilla hörn, även där jag inte trodde dom skulle städa.
    Fantastiskt, gläder mig att läsa detta Karin Christina! Tack! Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-12-13 Insamlad av företaget
    Alltid trevligt bemötande, ordning och reda, snabba svar och utför fint arbete. Har man någon synpunkt så åtgärdas det på en gång👍🏻
    Tack för ditt fina omdöme av oss Jessica. Härligt att Du är nöjda! Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-12-13 Insamlad av företaget
    Kvalitativ och professionell städning .
    Mycket nöjd med utförandet av städ som vi har varannan vecka.
    Hej Lena, härligt att ta del av detta omdöme. Tack! Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-12-13 Insamlad av företaget
    Trevligt och positivt bemötande. Har varit skeptisk till städföretag tidigare, men Lanolia skötte flyttstädningen alldeles utmärkt, så jag blev nöjd med resultatet. Priset var dessutom helt OK!
    Hej Hans, tack för dessa fina ord och härligt att du fått en positiv upplevelse. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-12-13 Insamlad av företaget
    Bra städ och återkoppling på mail och SMS när man skickar.
    Hej Elisabeth, tack för fint omdöme och trevligt att läsa att att både städ och service fungerar bra. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-12-13 Insamlad av företaget
    Superbra service, rent och fräscht som alltid.
    Hej Lucas, tusen tack för fint omdöme. Härligt att ta del av att allt fungerar toppen. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-11-07 Spontant omdöme
    Jättenöjd med både bemötandet och flyttstädning av min mammas lägenhet. Kan varmt rekommendera Lanolia!
    Tack Helena, vi tackar varmt för denna fina rekommendation. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-08-24 Insamlad av företaget
    Jag har aldrig tidigare haft städhjälp hemma ... Jag är så fascinerad och ödmjukt tacksam för deras hjälp, kunskap och kompetens. De är så proffsiga och jag är så glad att jag tog beslutet när min man Christer låg på sjukhuset i covid/corona. Högsta betyget från mig!!!!!
    Hej Chatarina, underbart att få ta del av detta och jag tackar så mycket för det fantastiska omdömet. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-08-24 Insamlad av företaget
    Väldigt smidigt, och blev väldigt rent och fint. Har inget att klaga på!
    Underbart omdöme Joakim, tack! Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-08-24 Insamlad av företaget
    Myvket bra bemött och mycket nöjd med resultatet av städningen!
    Tack Sören för fint omdöme. Härligt att vi levererade på topp. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-08-24 Insamlad av företaget
    Använde oss av Lanolia vid flyttstädning.
    Vi och de nya ägarna var mer än nöjda!
    Bra kommunikation hela vägen och noggrant städat, kan varmt rekommendera!
    Hej Alexandra, Tack för det fina omdömet. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-07-04 Insamlad av företaget
    Väldigt lätt och smidig att boka flyttstäd, med tydliga villkor. Uppfattar det som att både vi och den som tillträde lägenheten efter oss var nöjda med städningen!
    Tack för omdömet och känns fint att ta del av vår tydlighet. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-06-30 Insamlad av företaget
    Svarar snabbt på förfrågan, smidigt och väldigt nöjd!
    Hörligt att läsa detta Sarah, tack för fint omdöme. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-06-30 Insamlad av företaget
    Jag är mycket nöjd. Har rekommenderat Lanolia till några, som också nu har städning av bolaget.
    Helt underbart Agneta, fantastiskt omdöme och härligt att vi får äran att bli rekommenderade. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-06-30 Insamlad av företaget
    Mycket bra. Trevligt och proffsigt och i tid.
    Tack Suzanne för fint omdöme. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-06-29 Insamlad av företaget
    Vi är hel nöjda.
    Bra service i alla led och trevlig personal
    Fint att få ta del av detta Peter. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-06-29 Insamlad av företaget
    Hej, vi blev mycket besvikna på städningen av min mors lägenhet då hon gick bort. Jag beställde extra städning, betalade över 7.000:- för en tvåa. Jag och min man fick städa efter de varit där, då vi hade visning dagen efter. Jättetråkigt. Mycket besvikna, kommer inte att rekommendera dom till någon, tyvärr.
    Mvh Annika Carlin
    Hej Annika, det var tråkigt. Vi har alltid nöjdhetsgaranti på utförda arbeten och tycker det var tråkigt att ni inte kontaktat oss i ärendet så vi kunde åtgärdat felen som fanns istället för att ni gör det själva.
    Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD
    2021-06-28 Insamlad av företaget
    Jättetrevlig och effektiv personal. Det blev dock inte helt rena fönster, det hade behövt torkas torrt och målningen var inte torkad utan flugskit och fläckar kvar trots att jag bett om den tjänsten.
    Hej Gordon, tråkigt att det inte blev så bra. Vi har alltid nöjdhetsgaranti på våra utförda uppdrag. Återkoppla till din kontakt på Lanolia inom 3 dagar från utförtandet så åtgärdas det alltid.
    Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD
    2021-06-28 Insamlad av företaget
    Det har fungerat jätte bra. Vi har inget att klaga på. Det är städning var fjortonde dag.
    Tack Jan, fin att läsa detta. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-06-28 Insamlad av företaget
    Lanolia: jag är en mycket nöjd kund. Alla uppdrag har utförts perfekt och bemötandet är varmt och personligt.
    Tusen tack Maria för helt fantastiskt omdöme, vilken glädje att läsa. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-06-28 Insamlad av företaget
    Städningen var den absolut bästa!
    Mycket proffesionellt och väldigt trevliga!
    Wow, tack Jimmy för underbart omdöme och det glädjer mig innerligt att du är så nöjd. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    Bemötandet var toppen!

Jag hade höga förväntningar eftersom jag hade hört gott om företaget. Vartefter har det känts bra ( är ny frf), och vi bygger upp vår relation.

Min upplevelse har varit bra! Trevlig och kompetent personal! Jag har hem städ varannan vecka.
    Semira, underbart att höra att vi uppfyller förväntningarna. Vi ser fram emot ett fortsatt gott samarbete. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
  • Olle F
    skrev om Lanolia Städ & Service AB
    2021-06-28 Insamlad av företaget
    Duktiga och trevliga, Fönsterputs var klockrent.

De gjorde ett bra jobb och kommer att anlita dem igen för bygg/flyttstäd.
    Tack för fina rader om oss och underbart att du blev nöjd med våra tjänster Olle! Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-06-26 Insamlad av företaget
    Jag har inte varit i kontakt med Lanolia, det har annan person skött, och jag tror inte att dom har börjat städa än, så det blir svårt att ange ett omdöme, så klart. Ni är för tidigt ute, helt enkelt.
    Mvh Curth Jacobsson
    Tack Curt för att du tog dig tid att svara. Hoppas Ni ska bli nöjda med Lanolia när vi startar upp städningen. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-06-23 Insamlad av företaget
    Tjejerna har ett bra bemötande.Jag har städ varannan vecka jag har enbart positiv upplevelse av tjejerna dom är efektiva och trevliga.
    Tack Inglill för omdömet. Härligt att läsa att personalen ger positiv upplevelse. Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-06-23 Insamlad av företaget
    Snabb respons vid förfrågan. Tydlig kommunikation och service.
    Städningen fungerar utmärkt. Skulle starkt rekommendera fler företag att anlita Lanolia Städ & Service.
    Underbar läsning, tack Brothers Cargo AB! Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB
    2021-06-23 Insamlad av företaget
    Snabbt, effektivt och professionellt företag. Väldigt serviceminded.
    Tack Marielle för fint omdöme! Bästa Hälsningar Katja Järvelä, VD Lanolia Städ & Service AB