Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Södertälje Lanolia Städ & Service AB

Lanolia Städ & Service AB

Morabergsvägen 5A, 152 42 Södertälje — Visa karta

Lanolia grundades 2007 och är ett komplett städföretag och vi arbetar mot så väl privatpersoner som företag. Vi erbjuder helhetslösningar med fokus på kvalitet, kundens önskemål, miljö och personalvård.

Hos oss erbjuds flyttstädning, hushållsnära tjänster, byggstädning, fönsterputs och mycket mer. Tjänsterna fungerar antingen som abonnemang och löpande städning enligt avtal eller engångsuppdrag vid behov.

Önskar du ett personligt städföretag med fokus på kundnöjdhet har du hittat rätt, varmt välkommen till oss!
Öppet just nu
Mån-Tor: 07:00-16:00
Fre: 07:00-14:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 188 kunder tycker om Lanolia Städ & Service AB

• Cary N skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Lanolia städ levde verkligen upp till förväntningarna.
    Administration och utförare hade ett mycket trevligt bemötande.
    Jag kan varmt rekommendera detta företag. Läs mer
  • Yvonne E skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag beställde en storstädning av villa. Allt var väldigt bra utfört, rent och fint och doftade ljuvligt när jag kom hem :-) Läs mer
  • Linda � skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Har ingen erfarenhet av hemstädning men är väldigt nöjd hittills. Alltid ett trevligt bemötande vilket är vitkigt och uppskattas! Hoppas samarbetet fortsätter lika bra framöver. Läs mer
  • Isabell H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag hörde om tjänsten från en kompis som också har Lanolia och blev jättebra bemött.

Jag skulle gärna vilja förbättra tjänsten genom att lägga till en ruta på städbrevet där jag kan skriva vad jag önskar att man fokuserade på vid nästa städning. Den lappen kan jag själv lägga fram till nästa tillfälle.

Sammanfattningsvis så är jag jätte nöjd med tjänsten och tycker att det är en lyx att komma hem till ett ny städat hem. Läs mer
    2018-11-05 Katja J svarar Isabell H
    Hej Isabell,

Tack för en fin idé kring vår checklista. Jag ska uppdatera den så den tjänsten tillkommer framöver! Allt gott!
    Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD
  • Kalle P skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Bra bemötande, bra jobbat.
    Nöjd kund Läs mer
  • Gunilla K skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Köpte storstäd efter att lägenheten hade stått oanvänd i några månader.
    Mycket bra service och vi var väldigt nöjda med både resultatet och priset.
    Kommer nog anlita dem igen. Läs mer
  • Marianne L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag köpte basstädning, blev vänligen bemöt. Jag blev mycket nöjd. Beställde fönsterputs icke nöjd. Efter som jag är ny kund så har jag svårt att besvara era frågor. Har varit hos mig bara två gånger än så länge har jag varit nöjd. Läs mer
  • Åsa Å skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vi anlitade Lanolia för hemstädning varannan vecka.
    Kanonbra service de gör allt man vill och lite till. Vi är supernöjda och rekommenderar verkligen Lanolia städ & service AB! Läs mer
  • Inga Maria L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Flyttstädning. Vänligt bemötande o väl genomförd städning. Läs mer
  • Kajsa V skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Professionell service och bemötande, hög kvalité på städningen och variation i arbetsmoment med återkoppling via protokoll. Vänlig och hårt arbetande personal. Mycket bra! Läs mer
  • Magnus B skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vi köper en återkommande städtjänst för vårat boende.
    Vi upplever en bra service från kontoret. Vid ett par tillfällen har vi haft anmärkningar på hur städningen blivit utförd och Lanolia har varit tillmötesgående med justeringar/kompensation. Läs mer
  • Stig N skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Mycket väl mött av företaget. Personalen är mycket duktig och snabb.
    Har haft städhjälp när barnen var små men detta är helt annorlunda. Allt blänker i kök o badrum!
    Vi är mycket nöjda med personal och ägaren av företaget och återkommer efter vår vintervistelse utomlands.
    Barbro o Stig norberg Läs mer
  • Lisa G skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Det är rent, fint och luktar gott när man kommer hem! Läs mer
  • Sari L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag har beställt städning varannan vecka och har upplevt att det fungerar bra. Förväntnigarna jag hade har uppfyllts. Min man saknar dock lukten av rengöringsmedel Läs mer
    2018-11-02 Katja J svarar Sari L
    Tack Sari för rekommendationerna. Våra kemikalier vi arbetar med är miljöanpassade och har endast en liten uns av doft. Rent ska vara neutralt men många önskar doft. Önskar Ni mer doft av rengöringsmedel får Ni gärna ställa fram egna produkter som vi kan använda för doftens skull. Allt gott! Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD
  • Jenny S skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Allt är toppen från början, bemötande, välstädat, punktliga, lämnar jättebra lista vad de gjort. Vi har städning var 14e dag.
    Det enda jag saknar är ugnsstädning, det står på extralistan, så blir väl så småningom.
    Fläckar på en dörr som inte torkats bort på flera veckor.
    Snabb, direkt o tydlig kommunikation.
    Mycket nöjd. Läs mer
    2018-11-02 Katja J svarar Jenny S
    Tack Jenny för rekommendationerna. Jag ska se till så dessa punkter korrigeras snarast hos er! Allt gott! Vänliga Hälsningar Katja Järvelä, VD
  • Lisa B skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag har hemstädning varannan vecka. Är nöjd med utförandet och all kontakt jag haft med företaget.
    Som utveckling skulle jag vilja styra vad som ska göras som extrastäd ibland. Att kunna kryssa i önskemål utifrån Lanolias förteckning över städpunkter.
    Har rekommenderat Lanolia till flera vänner. :) Läs mer
  • Marie-Louise H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    städning
    trevlig början på ny bekantskap Läs mer
  • Jane W
    Jane W skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Vilken storstädning, varenda kran blänker!
    Tack Läs mer
  • Henrik N skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Beställde fönsterputs av Lanolia. 2 jättetrevliga och duktiga tjejer kom och putsade mina fönster. Prisvärt!
    Kommer anlita dem igen! Läs mer
  • Maj F skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Bästa städbolaget, både bemötande och städning :) Läs mer
  • Karin D skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Super trevligt bemötande, både vid bokning och av städpersonal, vid städning av min svärfars dödsbo❤️ Läs mer
  • Erkki Y skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Flyttstädning som utfördes enligt överenskommelse, utan problem och med gott resultat.
    Rekommenderas. Läs mer
  • Catarina E skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Allt fungerade prickfritt gällande kontakt för tidsbokning och de tjänster jag önskade. Städningen utfördes proffsigt och snabbt. Kommer definitivt återkomma när jag har behov av städtjänster igen. Läs mer
  • Karin Å skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Mina förväntningar på bra städning och bemötande är väl uppfyllda Läs mer
  • Annelie H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Storstädning
    Ett glatt å trevligt bemötande
    Mycket bra Läs mer
  • Sandy L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Hemstädhjälp privat
    I fick ett mycket professionellt bemötande med god serviceinriktningar och lyhördhet för vårt städbehov och frågor om städningen.
    Vi hade höga förväntningar å Lanolia med tanke på de referenser vi fick och som Lanolia lever upp till. Vi har på hörsägen även hört bra om Lanolia av våra vänner och bekanta som är kunder hos Lanolia (privata såsom företag).

Vi är nöjda och ser en stor skillnad i vårt hem när Lanolia varit hemma hos oss. Väldigt tacksamt! Läs mer
  • Britta L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Utmärkt städning
    Bra återkoppling om man har frågor
    Lösningsfokuserade
    Har kollektivavtal
    Lätt att få extra tjänster som fönsterputs
    Mucket över förväntan
    Klart beroendeframkallande 😊 Läs mer
  • Ingegerd N skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Bra vårstädning med fönsterputs. Allt fräscht och rent! Läs mer
  • Mona S skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Varannan vecka städning. Har blivit mycket bra bemött och snabba svar vid kontakt.
    Skulle uppskatta att fler saker ingår i grundstädningen, även om det tar lite mer tid, som jag självklart betalar för.
    Mycket nöjd med Lanolia! Läs mer
  • Simon S skrev om Lanolia Städ & Service AB
    köpte storstädning och resultatet blev fantastiskt bra och utfördes av trevlig personal Läs mer
  • Ann-Sofie R skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Hej!
    Vi är nöjda men inte helt nöjda, känner inte samma full städ som förra gången då vi hade städ av dem. De missas små missar och jag ogillar att känna att man vill gå och kolla om dem har städat på olika platser! Läs mer
    2018-06-25 Katja J svarar Ann-Sofie R
    Hej Ann-Sofie! Återkom till mig per mejl gällande er städning för att se vad som inte bra så vi kan korrigera och förbättra oss.
  • Robert M
    Robert M skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Väldigt bra och prisvärd städservice med hög kvalitet!

Extermt serviceminded, jättetrevlig och driven ägare samt personal! 😊

Mitt helhetsintryck ger er därför högsta möjliga betyg!

KEEP UP THE GOOD WORK!!! 👏👏👏 Läs mer
  • Signe L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Köpt städhjälp till hemmet. Snabb service, tillmötesgående vad gäller mina specifika önskemål, tar till sig av feedback. Trevligt bemötande! Rekommenderas! Läs mer
  • Elisabeth L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Kontakten med företaget var smidig och bra. Uppdraget utfördes inom bra tid och till ett bra pris. Då det gällde städning av fritidshus hade vi inte möjlighet att kontrollera städningen direkt utan först 14 dagar senare. I det stora hela är vi mycket nöjda. Några ställen hade missats, bl.a. städskåpet som inte alla var städat. Vi brydde oss dock inte om att anmärka på detta. Läs mer
    2018-06-20 Katja J svarar Elisabeth L
    Hej Elisabeth, tack för er rekommendation och feedback. Vi har nöjdhetsgaranti på utfört arbete så återkom till oss per mejl så ser vi till att åtgärda dem små delar som vårt team missat. Trevlig midsommar!
  • Christina M skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Varannan veckas städning. Jättetrevlig ägare och i övrigt trevlig personal. I det stora bra genomförd städning. Läs mer
  • Ulla N skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Fönster puts trevlig personal och duktiga Läs mer
  • Charlotte F skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag har städning i hemmet 2 ggr per månad. Tillmötesgående och serviceinriktat bemötande. Jag är nöjd med städningen och bemötandet av städarna, de gör ett bra jobb. Läs mer
  • Veronica L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    ett professionellt utfört arbete, över förväntan och klart prisvärt Läs mer
  • Lillemor S skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Förutsättning av 59 kvadratmeter och, föreståndaren var hur trevlig som helst och berättade vad uppdraget gick ut på och vad som ingick för summan. Jag blev glatt överraskad hur extremt fint dem hade utfört städningen, speciellt med tanke på hur otroligt slitigt det var. Så detta företag kommer jag gladeligen att rekommendera till allt och alla ! Läs mer
  • Sonja L skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag har haft en storstädning som var utmärkt. Och en månadsstädning som också var ok.
    Jag har inget att klaga på hittills. Läs mer
  • Anna K skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Väldigt trevliga, tillmötesgående och serviceminded Läs mer
  • Gunvor S skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Trevlig och effektiv personal.Lyhörda för vad jag behöver få hjälp med i städningen.Vänliga och glada och lätta att få kontakt med,skönt att jag äntligen fått städhjälp! Läs mer
  • Pecka E skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Proffsigt från första kontakt med Lanolia Städ & Service AB Dom sköter nu om våran städning i vår bostad och dom gör ett jätte bra jobb känns så skönt att få hjälp med den saken nu finns det tid för andra saker när dom sköter om städningen . Att det fanns så proffsiga företag med redovisning på vad dom har utfört vid städtillfället och hur fint dom har utfört sitt jobb gjorde mig mycket överraskad . Läs mer
  • Irene P skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Mycket snabb och god service från Katja när jag skickade in min förfrågan om hjälp med städning. Klara och tydliga besked samt en stor vilja att tillmötesgå mina behov. Utförarna som sedan kom hit va mycket positiva , noggranna och gav fin service. Jag är väldigt nöjd med Lanolia och kan varmt rekommendera dom Läs mer
  • Charlott H
    Charlott H skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Supertrevliga tjejer som städat så fint😊😊😊 Läs mer
  • Michael K skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag har haft ett bra bemötande från företaget.
    Det enda tråkiga var att städarna kom väldigt sent men det var ändå förvarnat om det så det är ok. Läs mer
  • Christer B skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Det gällde en flyttstädning. Fick otroligt bra bemötande. Dom var jättebra på att möta frågor etc. Snabb respons. Städningen blev väldigt proffsigt utförd vad jag kunde se. Inget tillkrånglat utan allt gick jättesmidigt. Är 100% nöjd. Kommer att rekommendera dom till vänner och bekanta. Om jag måste hitta något negativt så var det lite svårt med kommunikationen med städarna. Dom hade lite svårt med språket. Men men, det gick superbra i alla fall. Stor eloge till Katja. Läs mer
  • Mikael P skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Noggrant utförande, kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • Anita v
    Anita v skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Jag besökte Lanolia för jag behövde flyttstäd . Jag blev väldigt proffsigt och trevligt bemött av Katja som berättade för mej hur
    det skulle fungera.
    Dagen kom när det skulle städas och jag åkte till lägenheten på kvällen för att kolla,en skinande och ren lägenhet överallt möte mig. Tack för ett jättebra jobb som ni utfört.
    Kan varmt rekommendera LANOLIA till alla som behöver städhjälp. Läs mer
  • Yvonne S skrev om Lanolia Städ & Service AB
    Allt var toppen! Det doftade gott och var så rent och fräscht. Helt överkomligt pris tycker jag. Jag hade flyttstäda ing med en toa och ett badrum, i köket spis., ugn, micro, diskmaskin, kyl och frys. Skulle absolut välja Lanolia igen! Läs mer

Morabergsvägen 5A, 152 42 Södertälje