Alla kategorier Städ Lokalvårdare Stockholms län

Lokalvårdare i Stockholms län

Företag som jobbar med lokalvård i Stockholms län utför städtjänster för privatpersoner, företag och fastigheter. Det kan handla om allt från hemstädning till att städa trapphus, hela kontor, hotell eller köpcentrum.

Behöver ni en ny städfirma till bostadsrättsföreningen eller kontoret? En fönsterputsare för ett engångsjobb eller någon som ska komma 2 ggr om dagen? Det finns massor med olika behov och lösningar! Det gäller bara att ta reda på vilka behoven ni har och hitta den städfirma som löser problemen åt er - så att ni kan fokusera på er kärnverksamhet.

Här på Reco.se kan ni jämföra olika bolags tjänster och ta reda på vad tidigare kunder tyckt om tjänsterna. Vissa firmor sköter hela lokalen - från kaffemaskin till mattorna i foajen - medan andra fokuserar mer på själva städningen. Det kan vara ett viktigt beslut att släppa in en firma i era privata lokaler - så hitta den lokalvårdare som passar era behov och uppfyller era önskningar!

Orter i Stockholms län
Salem  (1 st)

Topp 25 lokalvårdare i Stockholms län

HemMiljö

Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Roger H
    Roger H: Bra bemötande, noggranna, rekommenderas!

Starcycle

Bergkällavägen 34, Sollentuna
    Vi är experter på flytt, städ och återvinning!
    David S
    David S: Snabb respons och trevligt bemötande. Städningen var helt ok!

BF Flytt & Städ

Skärlingebacken 13, Bandhagen
    Vi har många nöjda kunder. Vill du bli en av dem kontakta oss idag.
    Tomas B
    Tomas B: Har använt BF-flytt två gånger och vi är supernöjda! Snabba, effektiva och trevliga flyttgubbar med glimten i ögat.

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.
    Per Tobias T
    Per Tobias T: Birgittas städ har varit vänliga och professionella vid kundbemötande och uppföljning efter städning.

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Anette B
    Anette B: Det var välstädat och man kände både renheten och doften av städning.

CaMa Service Flytt & Städ

Siktgatan 8, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Anna S
    Anna S: Flytten gick smidigt. Jag lämnade en 3-våningsvilla till en 85 kvm så det var massor av lådor och prylar, men inget gick...

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Alexander M
    Alexander M: Veldigt nöjd med städningen och bemötandet.

SS-Service

Viltorpsbacken 55, Vällingby
    Serviceinriktad personal, effektiva städmetoder och miljömärkta rengöringsmedel, bibehållen kvalitativ städning även över längre tid. Ni kan även lita på oss om ni vill flytta, måla om eller tapetsera...
    Björn B
    Björn B: Väldigt proffsiga och trevliga killar. Varsama och lyhörda.

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.
    Oskar G
    Oskar G: Väldigt nöjda med flyttstädning - bra kommunikation, grundligt utfört, smidigt. Rekommenderas!

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Vi erbjuder hushållsnära tjänster samt städning i kontor och butik. Vi är flexibla och vårt mål är att underlätta i din vardag!
    Katarina P
    Katarina P: Mycket gott bemötande. Snabb återkoppling och flexibelt i bokning av tid. Mitt radhus blev skinande rent. Till och med i...

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Välkommen till oss på GK Facility Service! Vi har lång erfarenhet inom städ- och trädgårdsbranschen och massor av goda referenser.
    Sara F
    Sara F: Flyttstädning. Good job, professional and polite.

Svenska allservicegruppen AB

Ryssviksvägen 2A, Nacka
    Vi hjälper dig med städning och lokalvård samt enklare vård och omsorg i samarbete med Lövholmens Hemtjänst. Välkommen till Svensk Allservice för en enklare vardag!
    Patrik S
    Patrik S: Smidigt, bra pris, snabbt och bra utfört.

B&B Städservice AB

Pyramidbacken 6, Kungens kurva
    Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hushållsnära tjänster som strykning, mattpiskning och fönsterputs. Välkommen!
    Cissi M
    Cissi M: Supernöjd. Flexibla, snabba, bra pris!

Clean Living AB

Marknadsvägen 85, Täby
    Clean Living har nästan 20 års erfarenhet och erbjuder städning till både privatpersoner och företag med 100% nöjd kund garanti och 100% trygghetsgaranti.
    Cecilia H
    Cecilia H: Bra städning , snabbservice och mkt serviceminded:)

En Renare Vardag

Storgatan 104 B, Solna
    En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med hög kvalitet till rimligt pris, alltid samma städerska och nöjd kund garanti.
    Linda O
    Linda O: Var i behov av flyttstäd påföljande dag och ringde under sen eftermiddag till En renare vardag. Snabb, effektiv och bra ...

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Shokofen J
    Shokofen J: Vanadis Care har renoverat mitt badrum. Jag varmt rekommendera de . Bra utförare, bra kommunikation och bra priser!

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Vår ambition är att vara Stockholms trevligaste och mest flexibla städbolag!
    Kevin W
    Kevin W: Bra pris och övervägande bra kvalitet. Lite svårt med kommunikationen att förklara syftet med städningen som var inför f...

Mopp.nu

Slakthusgatan 15, Johanneshov
    Välkommen till Mopp.nu, vi hjälper dig med stöket och böket i din vardag. Med passion och hjärta hjälper vi dig till en ökad livskvalité i vardagen. Varmt välkommen!
    Anders J
    Anders J: Helnöjd, diskreta och noggranna

Clean4you

Kolartorps Allé 37, Handen
    Clean4you erbjuder professionell städning för endast 140kr/h. Dessutom har vi endast två veckors uppsägningstid och ni har alltid samma städare.
    Mattias K
    Mattias K: Jag tycker dom är väldigt bra!

Min Städare Stockholm

TELLUSVÄGEN 43, Vallentuna
    Min Städare Stockholm AB erbjuder byggstädning, flyttstädning, kontorsstädning och hemstädning. Vi jobbar alltid snabbt, effektivt och billigt. Välkommen!
    Sofie S
    Sofie S: Mycket snabb service och trevlig personal. Beställde fönsterputs och det blev fantastiskt bra.

Spodra Lux AB

Lännavägen 113, Huddinge
    Vi har stor vana av all typ av städning. Allt från flyttstädning och hemstädning, givetvis fönsterputsning till kontorsstädning och städning av stora lokaler, industristädning, byggstädning, grovsane...
    Christer B
    Christer B: Det varit ett nöje att ha med Spodra Lux att göra. Deras bärare slet och kämpade sig svettiga med våra stora tunga ekmöb...

Stadsbudsbolaget Rondahl AB

Palermogatan 15, Stockholm
    Personlig flytt och service med lång branscherfarenhet!
    Jan D
    Jan D: Mycket bra upplägg, genomförande o efterarbete av vår flytt till gemensam bostad. Räkningen blev precis den som offerere...

Clean Quality i Sverige AB

Öregrundsgatan 3, Stockholm
    Vi tillhandahåller alla branschens städtjänster. Välkommen att kontakta oss om du har frågor eller vill få en offert!
    Görel W
    Görel W: Fönsterputs Den utfördes mycket bra och de kom i tid, kunde dålig svenska men var trevliga och snälla.

Vretens Städ AB

Friluftsvägen 22, Sundbyberg
    Vretens Städ har funnits i 30 år och erbjuder städtjänster till företag och privatpersoner över hela Stockholm med fokus på högkvalitativt utförande och kundnöjdhet.
    Bernt A
    Bernt A: Jag tycker dom är bra. Ser alltid till att hålla deadlines och bli färdiga i tid till inflyttningar och besiktningar, me...

Stjärnans Städ

Varvvägen 9, Älvsjö
    Välkommen till Stjärnans Städ! Vi hjälper dig med hem- eller kontorsstädning, storstädning, visnings- eller flyttstädning så att du kan fokusera på det du tycker om.
    Nicole Z
    Nicole Z: Wonderful, Hard-Working, and Friendly Staff. Highly recommend Stjärnans Städ.
Sida:   1 2 3 4 5 6 7 8   Nästa