M N Service AB

M N Service AB

mnservice.se
  • BadgeFourYears

Välkommen till M N Service AB! Vi på M N Service AB tar hand om din städning. Vi vill att du ska ha mer tid över till sånt som du tycker är viktigt. Oavsett om det handlar om att vara med familj och vänner eller hinna med diverse fritidsaktiviteter. Tjänster: hemstädning, storstädning, flyttstädning, fönsterputs, kontorsstädning...

164 omdömen om M N Service AB

Sedan starten hos Reco 2021

Joachim L
Skrev om M N Service AB

Trevliga, pålitliga och noggranna!

Berit M
Skrev om M N Service AB

Mycket bra. Trevliga människor.Jag hade nog låga förväntningar för det var första gången vi hade hjälp med städningen. Är mycket positiv till hela firman

Siv R
Skrev om M N Service AB

Perfekt städning och de är alltid punktliga

Sigtuna B
Skrev om M N Service AB

Vi är så nöjda med M.N.Service AB. De är punktliga , noggranna och så flexibla. Man får alltid jättesnabb återkoppling och svar på alla frågor. Rekommenderar verkligen!

Knut A
Skrev om M N Service AB

Alltid i tid ock bra kommunikation

Dawid C
Skrev om M N Service AB

Vi är jättenöjda! De är punktliga och noggranna! Man får alltid snabb återkoppling på sms/mail. Rekommenderar varmt!

Camilla S
Skrev om M N Service AB

Endast haft en provstädning än, men väldigt tillmötesgående personal. Trevligt bemötande, snabba, duktiga och det känns riktigt rent och luktar fräscht. Snabb och tillmötesgående kommunikation vid bokning.

Cecilia L
Skrev om M N Service AB

Första gången min beställda städning genomfördes. Jag är mycket nöjd. Rent och fräscht , snabbt och effektivt till ett rimligt pris. Jag ser fram emot att ha städning 1 gång/ månaden.

Henrik W

Nöjd! ------------------------------------------------------------------------

Leif J
Skrev om M N Service AB

Det blir alltid rent och fin när dom varit här, dessutom en fantastisk kundservice, och pragtfullt "cash flow", fakturan komer sammaa dag som man städar och det är bara 14 dagar tills fakturan faller för betalning. Det tyder på ett företag som fungarar

Svar från M N Service AB

Tack så mycket Leif för dina fina ord ! :)

Sofie M
Skrev om M N Service AB

Har haft regelbunden hemstäd och dom är dom bästa. Är alltid jättefint och Marzena är super smidig att ha och göra med. Rekommenderar verkligen till alla!

Svar från M N Service AB

Vi är glada att ni är nöjda med oss , tusen tack för ditt omdöme och rekommendation ;)

Sandra M
Skrev om M N Service AB

Pålitliga och noggranna. Använt i säker 5 år.

Svar från M N Service AB

Tack så jättemycket Sandra för din åsikt. :)

Karin H
Skrev om M N Service AB

Vi har använt M N Service för hemstädning i många år. De är pålitliga, mycket punktliga och gör ett bra jobb. Det finns också flexibilitet när det gäller möjlighet att ändra tider. Dessutom funkar det att hunden är hemma samtidigt.

Svar från M N Service AB

Tusen tack Karin för ditt fina omdöme, vi blir så glada av att höra detta!

Birgitta F
Skrev om M N Service AB

Glglad trevlig personal.tyvärr språksvårigheter. Mycket nöjd.

Svar från M N Service AB

Tack så jättemycket Birgitta för din åsikt. :)

Sofie L
Skrev om M N Service AB

Vi är väldigt nöjda med städningen. Dom städar noggrant och omsorgsfullt.

Svar från M N Service AB

Vi är glada att ni är nöjda med oss , tusen tack för ditt omdöme :)

Leif E
Skrev om M N Service AB

NN service är punktliga och proffsionella..

Svar från M N Service AB

Tack så jättemycket Leif för din åsikt. :)

Klas L
Skrev om M N Service AB

Tycker att de gör ett mycket bra jobb och är pålitliga i tid och kvalitet. Dialogen funkar också klart bra. Fick tips om firman och har tipsat vidare. Sammantaget mycket nöjd.

Svar från M N Service AB

Vi är glada att du är nöjd med oss , tusen tack för ditt omdöme och rekommendation ;)

Trude A
Skrev om M N Service AB

Fungerar perfekt , kommer i tid och det bli rent och snyggt!

Svar från M N Service AB

Tack så jättemycketTrude för din åsikt. :)

Gunilla S
Skrev om M N Service AB

Pålitliga, ärliga, reko! En enda nackdel: att man inte kan prata med dem : de förstår inte ett ord svenska och vill inte lärasig🤯

Svar från M N Service AB

Tack Gunilla för din ömdöme.! Iwona jobbar i min firma 6 år och hon städar hos dig också 6 är . Hon är jätteduktig på jobbet och alla kunder är nöjda. Du vet att du kan alltid ringa mig om du har problem med förståelse ;)

Paulus V
Skrev om M N Service AB

En riktigt fin och hjärtligt bemötande. Dem kommer alltid i tid. Gör sitt jobb och är inte rädd att göra det lilla extra. Toppen tjejer som har varit hos oss under flera år nu och förhoppningsvis flera år till.

Svar från M N Service AB

Tusen tack Paul för ditt fina omdöme, vi blir så glada av att höra detta!

Pia B
Skrev om M N Service AB

Snabba, noggranna och trevliga. Rent och fint hus

Svar från M N Service AB

Tack så mycket Pia för dina fina ord ! :)

Leif L
Skrev om M N Service AB

Bra arbete utfört väldigt noga med att hålla tiden. Och faktureringen funkar bra.

Svar från M N Service AB

Tack så jättemycket Leif för din åsikt. :)

Fredrik P
Skrev om M N Service AB

Punktliga, alltid samma personal, flexibla och proffsiga. Rekommenderas varmt!

Svar från M N Service AB

Tack för din rekommendation och dina ord ! :)

MADELENE H
Skrev om M N Service AB

Har bara bra upplevelser! Punktliga, noggranna, trevliga och glada dyker de upp hos oss. Vi är jättenöjda! Rekommenderas varmt!

Svar från M N Service AB

Vi är glada att ni är nöjda med oss , tusen tack för ditt omdöme :)

Elisabeth H
Skrev om M N Service AB

Jag köpte en städtjänst och den utfördes helt enligt mina önskemål. Jag blev väl bemött och trevlig personal kom på utsatt tid.

Svar från M N Service AB

Tusen tack Elisabeth för ditt fina omdöme, vi blir så glada av att höra detta!

Jenny N
Skrev om M N Service AB

Jättenöjd med städningen, rekommenderar verkligen M N Service AB.

Svar från M N Service AB

Tack Jenny för din rekommendation och dina ord ! :)

Robert B
Skrev om M N Service AB

Trevligt företag med mycket duktiga medarbetare.jag kan varmt rekommendera dem. Robert Berntsson

Svar från M N Service AB

Tusen tack Robert för din fina rekommendation! Vi uppskattar dina ord :)

Hans S
Skrev om M N Service AB

Trevliga, glada och effektiva. Inger stort förtroende

Svar från M N Service AB

Tack så mycket Hans för dina fina ord ! :)

Per E
Skrev om M N Service AB

Jättetrevlig personal som levererar ett bra arbete.

Svar från M N Service AB

Tack så jättemycket Per för din åsikt. :)

Mehmet G
Skrev om M N Service AB

Upplever M N service som mycket professionella, får alltid en heads-up inför kommande städning med mycket god framförhållning. Har testat flera olika städbolag innan, och har avsikt att inte byta på ett tag, funkar utmärkt!

Svar från M N Service AB

Vad kul Mehmet att ni är nöjda, vi tackar för dina fina ord ! :)

Eva A
Skrev om M N Service AB

Utmärkt hemstädning. Nöjd kund sedan flera år.

Marianne L
Skrev om M N Service AB

Efter att vi haft M N Service AB som städhjälp i ca. 2 år kan vi rekommendera dem med högt betyg för gott bemötande och att de helt levt upp till de förväntningar vi hade på dem.

Svar från M N Service AB

Hej Marianne, Vi är glada att du är nöjd med oss , tusen tack för ditt omdöme :)

Olov L
Skrev om M N Service AB

Helt OK, trevliga att ha att göra med! Förväntningarna hade min fru. Tror hon ville att det skulle bli rent och snyggt. Träffar städfolket en gång i månaden och tycker att dom är lätta och trevliga att ha att göra med. Bra service från ledningen av företaget.

Svar från M N Service AB

Tusen tack Olov för ditt fina omdöme, vi blir så glada av att höra detta!

Klaudia C
Skrev om M N Service AB

Vi är supernöjda! Mycket trevlig bemötande, väldigt bra städat, rent och snyggt. Rekommenderar varmt!

Svar från M N Service AB

Tusen tack för din fina rekommendation! Vi uppskattar dina ord :)

Fredrik O
Skrev om M N Service AB

Bra kommunikation, bra tjänster, kontinuitet. Jag kan bara rekomendera!

Svar från M N Service AB

Tusen tack Fredrik för din feedback, vi är glada över att höra att du är nöjd med våra tjänster!

Anders K
Skrev om M N Service AB

Otroligt nöjda. Noggranna och samtidigt snabba och effektiva. 5Plus /Familjen König

Svar från M N Service AB

Så kul att höra att ni är nöjda med våra tjänster, stort tack för omdömet!

Helena E

Punktliga, noggranna och tillmötesgående

Svar från M N Service AB

Tack så jättemycket Helena för din åsikt. :)

Camilla N
Skrev om M N Service AB

Mycket smidiga och proffsiga. Det blir alltid rent och fönsterputsningen är riktigt bra!

Gunilla S
Skrev om M N Service AB

Bra bemötande , bra städning, snabba på städning

Svar från M N Service AB

Tack så mycket Gunilla för dina ord ! :)

Görel A
Skrev om M N Service AB

Vi har städning varann vecka . Punktliga ,trevliga ,bra jobb .Ordning o reda ,lätt o ha o göra med . Haft dem i ca 1 år inga problem .Var även duktiga när jag hade min sjuka man hemma . Nöjd kund mvh

Svar från M N Service AB

Vad kul Görel att du är nöjd, vi tackar för dina fina ord ! :)

Elizabeth H
Skrev om M N Service AB

Vi har städning varannan vecka av vårt radhus och vi är jättenöjda!

Svar från M N Service AB

Tack så mycket Elizabeth för dina fina ord ! :)

Anna S
Skrev om M N Service AB

Snabbt med bra resultat. Rent och fräscht

Camilla T
Skrev om M N Service AB

Proffsig och trevlig städning!

Roger M
Skrev om M N Service AB

Bra kommunikation, sms-påminnelse, mycket väl utfört arbete till ett rimligt pris. NÖJD!

Svar från M N Service AB

Vad kul Roger att du är nöjd, vi tackar för dina ord ! :)

Erik Gunnar Sebastian N

Bra bemötande, snabba och bra resultat med fönsterputsen, rekommenderas!

Svar från M N Service AB

Tack för din rekommendation och dina ord ! :)

Tiina H
Skrev om M N Service AB

Fantastisk service, håller de planerade tiderna och jag kan inte vara något annat än nöjd!

Svar från M N Service AB

Tack så mycket Tiina för dina fina ord ! :)

Carin G
Skrev om M N Service AB

Hej! Det blev jättefint och båda två som var här var vänliga och tillmötesgående! Tack! Carin

Lena V
Skrev om M N Service AB

Mycket professionellt bemötande och kommunicerande. Städning till full belåtenhet. Rekommenderas. Vi är väldigt nöjda Lena Vermin

Svar från M N Service AB

Vad kul Lena att du är nöjd, vi tackar för dina fina ord ! :)

Kajsa N
Skrev om M N Service AB

Jag hade Flyttstäd och är väldigt nöjd, dock såg jag inte slutresultatet men hade andra som var där och sa att det var jättebra. All kontakt med MN städ har funkat jättebra supersnabba svar via sms, seriöst företag som man kan använda sig av RUT avdraget. Tack för allt och jag lämnar mina varmaste rekommendationer.

Svar från M N Service AB

Tack för din rekommendation och dina fina ord ! :)

Berit M
Skrev om M N Service AB

Kan bara säga att jag är jättenöjd. Både med bemötande och arbetet.Toppenbra . Jag är nog noga med städarbete och kan rekommendera de här duktiga och trevliga tjejerna.

Svar från M N Service AB

Vad kul att du är nöjd, vi tackar för dina fina ord ! :)