Alla kategorier Städ Putsa fönster Stockholms län

Putsa fönster i Stockholms län

Känns det som att du går och dammar och städar i det oändliga, men som att det aldrig blir riktigt sådär blänkande härligt rent som du tänkt dig? Rena fönster kan vara A och O i hur fräscht ditt hem känns och görs det ordentligt får du precis den där gnistrande känslan. Färgerna ute verkar klarare och dessutom skiner solen skarpare in genom rutorna!

I Stockholms län finns en myriad av olika städfirmor som är mer eller mindre specialiserade på fönsterputs. Att putsa fönster är ett precisionsarbete och erfarenhet och noggrannhet kan väga lika tungt som bra utrustning. Dock kan det vara svårt att hitta just din nya fönsterputsare bland alla firmor som menar att just de är bäst för dig. Här på Reco.se kan du läsa vad företagens tidigare kunder haft för upplevelser och erfarenheter av tjänsterna och bemötandet de fått. Allt för att göra det lätt, smidigt och tryggt för dig att anlita din nästa fönsterputsare!

Orter i Stockholms län

Topp 25 fönsterputsare i Stockholms län

Hemfrid

1,768 recos
    Rosenlundsgatan 13, Stockholm
    Hemfrid erbjuder smidig hjälp i vardagen med allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsservice, badrumsstädning, storstädning, fönsterputs och köksstädning till barnpassning.
    Luksma O
    Luksma O: Trevliga,hjälpsamma men kanske lite oförsiktiga med möblerna som hade fått några mindre skador.

HemMiljö

Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Agneta S
    Agneta S: Jag tycker att den person som jag önskat är både trevlig ,seriös och kompetent . Hon gör ett proffsigt arbete.

Höga Höjder Fönsterputs

Klarabergsviadukten 70, Stockholm
    Vi är certifierade för höghöjdsarbeten och strävar efter hög kvalité i allt vi företar oss!
    Mattias S
    Mattias S: Är mycket nöjd med fönsterputsning på abonnemang.

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.
    Inger S
    Inger S: Fantastisk storstädning utförd av trevlig personal som gjorde det där lilla extra. Kan varmt rekommendera detta företag....

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Cia
    Cia: mycket bra intryck kommer att anlita igen i höst

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Natalia L
    Natalia L: Bra service och trevlig bemötande!

CaMa Service Flytt & Städ

Krossgatan 30, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Carina E
    Carina E: Vi anlitade CaMa för flytt från vårt hus till lägenhet. Allt fungerade perfekt. Bra bemötande vid beställning, smidigt m...

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Jamie W
    Jamie W: Smidigt och trevligt upplevelse. Skulle rekommendera till mina vänner.

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Är du intresserad av att ha ett personligt och tryggt samarbete med oss. Och av att kunna komma hem till ett skinande rent hem, som är städat med yttersta omsorg - hör då av dig till oss. Tillsammans...
    Camilla B
    Camilla B: Superfint städat och mycket trevligt bemötande!

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, Stockholm
    På Rengörare Näslund Hemma jobbar professionell personal med miljöfokus och stor kundnöjdhet. Vi hjälper privatkunder till ett renare hem och mer tid över till annat!
    Maud S
    Maud S: Jag är mycket nöjd med städningen. Jag har aldrig varit med om städning i skåpen. Det behövdes verkligen. Jag hade besö...

B&B Städservice AB

Pyramidbacken 6, Kungens kurva
    Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hushållsnära tjänster som strykning, mattpiskning och fönsterputs. Välkommen!
    Mikael Jåfs J
    Mikael Jåfs J: mycket bra trevligt bemötande trevlig personal städningen blev jättebra

Lanolia Städ & Service AB

Morabergsvägen 5A, Södertälje
    Lanolia i Södertälje är det personliga städföretaget som erbjuder städtjänster till både företag och privatpersoner med fokus på kvalitet, lyhördhet och miljö.
    Per M
    Per M: Jättenöjd med all kontakt och den städning som Lanolia utförde!

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Vår ambition är att vara Stockholms trevligaste och mest flexibla städbolag!
    Kevin W
    Kevin W: Bra pris och övervägande bra kvalitet. Lite svårt med kommunikationen att förklara syftet med städningen som var inför f...

Spodra Lux AB

Lännavägen 113, Huddinge
    Vi har stor vana av all typ av städning. Allt från flyttstädning och hemstädning, givetvis fönsterputsning till kontorsstädning och städning av stora lokaler, industristädning, byggstädning, grovsane...
    Björn C
    Björn C: Spodra lux skötte vår flytt helt perfekt från Solna till Bromma med magasinering på Shurgard emellan, flyttgänget var pu...

En Renare Vardag

Storgatan 104 B, Solna
    En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med hög kvalitet till rimligt pris, alltid samma städerska och nöjd kund garanti.
    Nathalie C
    Nathalie C: Bästa städfirman i stan! Flexibla och noggranna ☺️

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Vi erbjuder hushållsnära tjänster samt städning i kontor och butik. Vi är flexibla och vårt mål är att underlätta i din vardag!
    Jimmy J
    Jimmy J: Jag anlitade Hygienteknikerna för flyttstädning och är jättenöjd. Skinande rent överallt och spisen/ugnen blev som ny!

Min Städare Stockholm

TELLUSVÄGEN 43, Vallentuna
    Min Städare Stockholm AB har lång yrkeskompetens och har de senaste 3 åren över 800 kunder. Byggstädning, flyttstädning, kontorsstädning och hemstädning är ett några av tjänsterna som erbjuds.
    Sofie S
    Sofie S: Mycket snabb service och trevlig personal. Beställde fönsterputs och det blev fantastiskt bra.

KDH Fastighetsservice & Fönsterputs

Parkvägen 24, Handen
    Kersti S
    Kersti S: Snabbt jobbat med bra resultat, trevligt uppträdande och bra pris.

Clean4you

Kolartorps Allé 37, Handen
    Clean4you erbjuder professionell städning för endast 140kr/h. Dessutom har vi endast två veckors uppsägningstid och ni har alltid samma städare.
    Tommy R
    Tommy R: Bra service......... Trevlig personal.......

Söderorts Städservice AB

Värdshusvägen 32, Norsborg
    Angela F
    Angela F: Jag hr anlitat Söderorts Städservice i flera år och har varit super nöjd. Rekommenderas varmt.

Vardagsfrid

Adolfsbergsvägen 29, Bromma
    Vardagsfrid erbjuder hemstädning med fokus på personalomvårdnad, kvalitet i utfört arbete och god kundkontakt. Vardagsfrid ger sina kunder frid i vardagen.
    Sara M
    Sara M: Städningen är det inget fel på däremot är administrationen bristande då det ofta blivit fel med om- och avbokningar.

Redita Service AB

Grevgatan 14, Stockholm
    Hem- eller kontorsstädning, storstädning, fönsterputs, flytt...Det fixar vi!
    Astrid A
    Astrid A: Har beställde flyttstädning och är mycket nöjd med bemötandet, resultatet och priset.

Städjätten

Klara Östra Kyrkogata 7, Stockholm
    Städjätten lägger stor omsorg i varje enskilt uppdrag och erbjuder flexibel service med kompetent, utbildad personal.
    Heléne J
    Heléne J: Smidig flytt Bra kommunikation Fantastisk flyttstädning

Vretens Städ AB

Friluftsvägen 22, Sundbyberg
    Vretens Städ har funnits i 30 år och erbjuder städtjänster till företag och privatpersoner över hela Stockholm med fokus på högkvalitativt utförande och kundnöjdhet.
    Laila A
    Laila A: Gott bemötande! Städ varje vecka - fungerar bra.

Clean Quality i Sverige AB

Öregrundsgatan 3, Stockholm
    Vi tillhandahåller alla branschens städtjänster. Välkommen att kontakta oss om du har frågor eller vill få en offert!
    Emil S
    Emil S: Mycket bra bemötande, med snabb respons och ett mycket flyttstädat.
Sida:   1 2   Nästa