Alla kategorier Städ Putsa fönster Stockholms län

Putsa fönster i Stockholms län

Känns det som att du går och dammar och städar i det oändliga, men som att det aldrig blir riktigt sådär blänkande härligt rent som du tänkt dig? Rena fönster kan vara A och O i hur fräscht ditt hem känns och görs det ordentligt får du precis den där gnistrande känslan. Färgerna ute verkar klarare och dessutom skiner solen skarpare in genom rutorna!

I Stockholms län finns en myriad av olika städfirmor som är mer eller mindre specialiserade på fönsterputs. Att putsa fönster är ett precisionsarbete och erfarenhet och noggrannhet kan väga lika tungt som bra utrustning. Dock kan det vara svårt att hitta just din nya fönsterputsare bland alla firmor som menar att just de är bäst för dig. Här på Reco.se kan du läsa vad företagens tidigare kunder haft för upplevelser och erfarenheter av tjänsterna och bemötandet de fått. Allt för att göra det lätt, smidigt och tryggt för dig att anlita din nästa fönsterputsare!

Orter i Stockholms län

Topp 25 fönsterputsare i Stockholms län

Hemfrid

2,039 recos
    Rosenlundsgatan 13, Stockholm
    Hemfrid erbjuder smidig hjälp i vardagen med allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsservice, badrumsstädning, storstädning, fönsterputs och köksstädning till barnpassning.
    Ingrid L
    Ingrid L: Jag har alldeles nyligen besvarat en enkät från Hemfrid. Det får räcka. Med vänlig hälsning Ingrid Liljenberg

HemMiljö

Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Roger H
    Roger H: Bra bemötande, noggranna, rekommenderas!

Höga Höjder Fönsterputs

Klarabergsviadukten 70, Stockholm
    Vi är certifierade för höghöjdsarbeten och strävar efter hög kvalité i allt vi företar oss!
    Boel D
    Boel D: Jag är nöjd med fönsterputs i vår villa. Spröjsar som knäpps på gick på ett ställe sönder, men anlitar er nog igen.

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.
    Per Tobias T
    Per Tobias T: Birgittas städ har varit vänliga och professionella vid kundbemötande och uppföljning efter städning.

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Anette B
    Anette B: Det var välstädat och man kände både renheten och doften av städning.

CaMa Service Flytt & Städ

Siktgatan 8, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Anna S
    Anna S: Flytten gick smidigt. Jag lämnade en 3-våningsvilla till en 85 kvm så det var massor av lådor och prylar, men inget gick...

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Alexander M
    Alexander M: Veldigt nöjd med städningen och bemötandet.

En Renare Vardag

Storgatan 104 B, Solna
    En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med hög kvalitet till rimligt pris, alltid samma städerska och nöjd kund garanti.
    Linda O
    Linda O: Var i behov av flyttstäd påföljande dag och ringde under sen eftermiddag till En renare vardag. Snabb, effektiv och bra ...

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.
    Oskar G
    Oskar G: Väldigt nöjda med flyttstädning - bra kommunikation, grundligt utfört, smidigt. Rekommenderas!

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, Stockholm
    På Rengörare Näslund Hemma jobbar professionell personal med miljöfokus och stor kundnöjdhet. Vi hjälper privatkunder till ett renare hem och mer tid över till annat!
    Anna H
    Anna H: Är helt ny kund. Trevliga och snabba och tillmötesgående. Bra städning. Har bara haft en gång ännu.

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Vi erbjuder hushållsnära tjänster samt städning i kontor och butik. Vi är flexibla och vårt mål är att underlätta i din vardag!
    Katarina P
    Katarina P: Mycket gott bemötande. Snabb återkoppling och flexibelt i bokning av tid. Mitt radhus blev skinande rent. Till och med i...

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Välkommen till oss på GK Facility Service! Vi har lång erfarenhet inom städ- och trädgårdsbranschen och massor av goda referenser.
    Sara F
    Sara F: Flyttstädning. Good job, professional and polite.

B&B Städservice AB

Pyramidbacken 6, Kungens kurva
    Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hushållsnära tjänster som strykning, mattpiskning och fönsterputs. Välkommen!
    Cissi M
    Cissi M: Supernöjd. Flexibla, snabba, bra pris!

Lanolia Städ & Service AB

Morabergsvägen 5A, Södertälje
    Lanolia i Södertälje är det personliga städföretaget som erbjuder städtjänster till både företag och privatpersoner med fokus på kvalitet, lyhördhet och miljö.
    Arne L
    Arne L: Fungerar fint, bra städat och lite extra fixat :-)

Vardagsfrid

Adolfsbergsvägen 29, Bromma
    Vardagsfrid erbjuder hemstädning med fokus på personalomvårdnad, kvalitet i utfört arbete och god kundkontakt. Vardagsfrid ger sina kunder frid i vardagen.
    Lotta E
    Lotta E: Vardagsfrid håller vad dom lovar och H som städar hos oss gör ett ypperligt jobb. Vi är supernöjda. Vi valde Vardagsfrid...

Viklunds Städ i Sverige AB

Sankt Eriksgatan 99, Stockholm
    Få en lite lättare vardag genom att lämna över ansvaret för städning av hem eller kontor till oss på Viklunds Städ!
    Joakim R
    Joakim R: En utmärkt utförd flyttstädning i min mening. Ny ägare har inte klagat. Trevlig nogran personal. Tack för hjälpen

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Vår ambition är att vara Stockholms trevligaste och mest flexibla städbolag!
    Kevin W
    Kevin W: Bra pris och övervägande bra kvalitet. Lite svårt med kommunikationen att förklara syftet med städningen som var inför f...

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Shokofen J
    Shokofen J: Vanadis Care har renoverat mitt badrum. Jag varmt rekommendera de . Bra utförare, bra kommunikation och bra priser!

KDH Fastighetsservice & Fönsterputs

Parkvägen 24, Handen
    Charbel D
    Charbel D: Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Har redan rekommenderat till min vänner

Clean4you

Kolartorps Allé 37, Handen
    Clean4you erbjuder professionell städning för endast 140kr/h. Dessutom har vi endast två veckors uppsägningstid och ni har alltid samma städare.
    Mattias K
    Mattias K: Jag tycker dom är väldigt bra!

Min Städare Stockholm

TELLUSVÄGEN 43, Vallentuna
    Min Städare Stockholm AB erbjuder byggstädning, flyttstädning, kontorsstädning och hemstädning. Vi jobbar alltid snabbt, effektivt och billigt. Välkommen!
    Sofie S
    Sofie S: Mycket snabb service och trevlig personal. Beställde fönsterputs och det blev fantastiskt bra.

Spodra Lux AB

Lännavägen 113, Huddinge
    Vi har stor vana av all typ av städning. Allt från flyttstädning och hemstädning, givetvis fönsterputsning till kontorsstädning och städning av stora lokaler, industristädning, byggstädning, grovsane...
    Christer B
    Christer B: Det varit ett nöje att ha med Spodra Lux att göra. Deras bärare slet och kämpade sig svettiga med våra stora tunga ekmöb...

Clean Quality i Sverige AB

Öregrundsgatan 3, Stockholm
    Vi tillhandahåller alla branschens städtjänster. Välkommen att kontakta oss om du har frågor eller vill få en offert!
    Görel W
    Görel W: Fönsterputs Den utfördes mycket bra och de kom i tid, kunde dålig svenska men var trevliga och snälla.

Vretens Städ AB

Friluftsvägen 22, Sundbyberg
    Vretens Städ har funnits i 30 år och erbjuder städtjänster till företag och privatpersoner över hela Stockholm med fokus på högkvalitativt utförande och kundnöjdhet.
    Bernt A
    Bernt A: Jag tycker dom är bra. Ser alltid till att hålla deadlines och bli färdiga i tid till inflyttningar och besiktningar, me...

Stjärnans Städ

Varvvägen 9, Älvsjö
    Välkommen till Stjärnans Städ! Vi hjälper dig med hem- eller kontorsstädning, storstädning, visnings- eller flyttstädning så att du kan fokusera på det du tycker om.
    Nicole Z
    Nicole Z: Wonderful, Hard-Working, and Friendly Staff. Highly recommend Stjärnans Städ.
Sida:   1 2   Nästa