Alla kategorier Städ Putsa fönster Stockholms län

Putsa fönster i Stockholms län

Känns det som att du går och dammar och städar i det oändliga, men som att det aldrig blir riktigt sådär blänkande härligt rent som du tänkt dig? Rena fönster kan vara A och O i hur fräscht ditt hem känns och görs det ordentligt får du precis den där gnistrande känslan. Färgerna ute verkar klarare och dessutom skiner solen skarpare in genom rutorna!

I Stockholms län finns en myriad av olika städfirmor som är mer eller mindre specialiserade på fönsterputs. Att putsa fönster är ett precisionsarbete och erfarenhet och noggrannhet kan väga lika tungt som bra utrustning. Dock kan det vara svårt att hitta just din nya fönsterputsare bland alla firmor som menar att just de är bäst för dig. Här på Reco.se kan du läsa vad företagens tidigare kunder haft för upplevelser och erfarenheter av tjänsterna och bemötandet de fått. Allt för att göra det lätt, smidigt och tryggt för dig att anlita din nästa fönsterputsare!

Orter i Stockholms län

Topp 25 fönsterputsare i Stockholms län

Hemfrid

2,043 recos
    Rosenlundsgatan 13, Stockholm
    Hemfrid erbjuder smidig hjälp i vardagen med allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsservice, badrumsstädning, storstädning, fönsterputs och köksstädning till barnpassning.
    Ingrid L
    Ingrid L: Jag har alldeles nyligen besvarat en enkät från Hemfrid. Det får räcka. Med vänlig hälsning Ingrid Liljenberg

HemMiljö

1,009 recos
    Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Birgitta P
    Birgitta P: Det blev otroligt rent och fint! Professionell och noggrann personal som jag gärna anlitar igen.

Höga Höjder Fönsterputs

Klarabergsviadukten 70, Stockholm
    Vi är certifierade för höghöjdsarbeten och strävar efter hög kvalité i allt vi företar oss!
    Kerstin M
    Kerstin M: Trevligt bemötande och rena fönster! Inga problem i deras värld. Allt går att fixa. Ett plus är att du får reducerade pr...

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Jenna
    Jenna: Hemstädning Positivt och professionellt bemötande från första början. De är väldigt måna om sina kunder.

CaMa Service Flytt & Städ

Siktgatan 8, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Jim S
    Jim S: Kan varmt rekommendera Cama. Professionell personal. Snabba, effektiva och aktsamma. Mycket nöjd.

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.
    Ulrika S
    Ulrika S: Birgittas Städ i Stockholm AB är verkligen att rekommendera, verkligen väl utfört arbete varje gång. Det är så fint över...

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Palles S
    Palles S: Väldigt smidiga och trevliga. Bra städat. Mycket nöjd.

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.
    Emma S
    Emma S: Carola städade min lägenhet inför en visning och den vart så glänsande och fin att jag knappt ville sälja längre! Fick ä...

En Renare Vardag

Storgatan 104 B, Solna
    En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med hög kvalitet till rimligt pris, alltid samma städerska och nöjd kund garanti.
    Magnus W
    Magnus W: Flyttstädning som köparen av vårt hus var supernöjda med. Vi också :)

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Välkommen till oss på GK Facility Service! Vi har lång erfarenhet inom städ- och trädgårdsbranschen och massor av goda referenser.
    Jessica S
    Jessica S: Killarna som hjälpte oss med vår flytt var glada, positiva och varsamma med vårt bohag. Jag kan varmt rekommendera dom!

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, Stockholm
    På Rengörare Näslund Hemma jobbar professionell personal med miljöfokus och stor kundnöjdhet. Vi hjälper privatkunder till ett renare hem och mer tid över till annat!
    Armin P
    Armin P: Väldigt proffsigt skött av dem inför, samt städandet var 5/5.

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Vi erbjuder hushållsnära tjänster samt städning i kontor och butik. Vi är flexibla och vårt mål är att underlätta i din vardag!
    Katarina P
    Katarina P: Mycket gott bemötande. Snabb återkoppling och flexibelt i bokning av tid. Mitt radhus blev skinande rent. Till och med i...

B&B Städservice AB

Pyramidbacken 6, Kungens kurva
    Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hushållsnära tjänster som strykning, mattpiskning och fönsterputs. Välkommen!
    Ying C
    Ying C: We have had B&B cleaning service since end of 2017. We're very happy about their services. Borko and his staff are a ver...

Lanolia Städ & Service AB

Morabergsvägen 5A, Södertälje
    Lanolia i Södertälje är det personliga städföretaget som erbjuder städtjänster till både företag och privatpersoner med fokus på kvalitet, lyhördhet och miljö.
    Michael K
    Michael K: Jag har haft ett bra bemötande från företaget. Det enda tråkiga var att städarna kom väldigt sent men det var ändå förv...

Viklunds Städ i Sverige AB

Sankt Eriksgatan 99, Stockholm
    Få en lite lättare vardag genom att lämna över ansvaret för städning av hem eller kontor till oss på Viklunds Städ!
    Peter D
    Peter D: Bra och smidigt. Städning utförd enligt överenskommelse utan anmärkningar.

Redita Service AB

Grevgatan 14, Stockholm
    Hem- eller kontorsstädning, storstädning, fönsterputs, flytt...Det fixar vi!
    Peter S
    Peter S: Supernöjd! Alltid rent och i tid. Rekommenderas!

Vardagsfrid

Adolfsbergsvägen 29, Bromma
    Vardagsfrid erbjuder hemstädning med fokus på personalomvårdnad, kvalitet i utfört arbete och god kundkontakt. Vardagsfrid ger sina kunder frid i vardagen.
    Lotta E
    Lotta E: Vardagsfrid håller vad dom lovar och H som städar hos oss gör ett ypperligt jobb. Vi är supernöjda. Vi valde Vardagsfrid...

KDH Fastighetsservice & Fönsterputs

Parkvägen 24, Handen
    Charbel D
    Charbel D: Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Har redan rekommenderat till min vänner

Min Städare Stockholm

TELLUSVÄGEN 43, Vallentuna
    Min Städare Stockholm AB erbjuder byggstädning, flyttstädning, kontorsstädning och hemstädning. Vi jobbar alltid snabbt, effektivt och billigt. Välkommen!
    Balazs P
    Balazs P: Very professional and precise service. Very well-organised. Thanks a lot. I can only recommend them.

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Vår ambition är att vara Stockholms trevligaste och mest flexibla städbolag!
    Sten G
    Sten G: Fick trevligt och snabbt bemötande. Köpte storstädning och vi var mycket nöjda med resultatet.

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Simona S
    Simona S: Jag har anlitat VanadisCare för badrumsrenovering.Jag var mycket nöjd med deras jobb samt väl bemöt av deras personal . ...

Clean4you

Kolartorps Allé 37, Handen
    Clean4you erbjuder professionell städning för endast 140kr/h. Dessutom har vi endast två veckors uppsägningstid och ni har alltid samma städare.
    Erik Stefan J
    Erik Stefan J: Vi har köpt städning från Clean4you, och de har motsvarat våra förväntningar.

Spodra Lux AB

Lännavägen 113, Huddinge
    Vi har stor vana av all typ av städning. Allt från flyttstädning och hemstädning, givetvis fönsterputsning till kontorsstädning och städning av stora lokaler, industristädning, byggstädning, grovsane...
    Christer B
    Christer B: Det varit ett nöje att ha med Spodra Lux att göra. Deras bärare slet och kämpade sig svettiga med våra stora tunga ekmöb...

Clean Quality i Sverige AB

Öregrundsgatan 3, Stockholm
    Vi tillhandahåller alla branschens städtjänster. Välkommen att kontakta oss om du har frågor eller vill få en offert!
    Carolina L
    Carolina L: Ett företag som städar i Stockholm.

Vretens Städ AB

Friluftsvägen 22, Sundbyberg
    Vretens Städ har funnits i 30 år och erbjuder städtjänster till företag och privatpersoner över hela Stockholm med fokus på högkvalitativt utförande och kundnöjdhet.
    Linda B
    Linda B: Ny kund och jättenöjd än så länge. Snabba svar, proffsigt och trevligt bemötande.
Sida:   1 2   Nästa