Alla kategorier Städ Putsa fönster

Topp 25 fönsterputsare

Hemfrid

2,045 recos
    Rosenlundsgatan 13, Stockholm
    Hemfrid erbjuder smidig hjälp i vardagen med allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsservice, badrumsstädning, storstädning, fönsterputs och köksstädning till barnpassning.
    Ingrid L
    Ingrid L: Jag har alldeles nyligen besvarat en enkät från Hemfrid. Det får räcka. Med vänlig hälsning Ingrid Liljenberg

Eriks Fönsterputs

1,520 recos
    Verkstadsgatan 2B, Höganäs
    Dags att putsa dina fönster? Välkommen till oss på Eriks Fönsterputs! Vi fixar dina fönster på abonnemang. Hög kvalitet och självklart inga bindningstider.
    Emelie S
    Emelie S: Bra bemött o utmärkt utförande.

HemMiljö

1,054 recos
    Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Elisabeth S
    Elisabeth S: Fönsterputs, utmärkt! Bra! Ja, verkligen!

Höga Höjder Fönsterputs

Klarabergsviadukten 70, Stockholm
    Vi är certifierade för höghöjdsarbeten och strävar efter hög kvalité i allt vi företar oss!
    Annika L
    Annika L: Toppenkille! Snyggt, snabbt och noggrant jobbat.

Festina Städ

Blidvädersgatan 51B, Göteborg
    Hemstädning, storstädning, fönsterputs, flyttstädning och flytt. Vi är proffs på städning och vi förenklar gärna din vardag.
    Tord J
    Tord J: Super bra service och exemplariskt utfört! Skulle varmt rekommendera detta företag!!

CaMa Service Flytt & Städ

Siktgatan 8, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Manal A
    Manal A: Flyttstädning Bemötandet var proffsigt. Artiga. Förväntningarna överstegs. Rekommenderas varmt.

Filip Home Miljöservice AB

Nybohovsgränd 30, Stockholm
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Ingela P
    Ingela P: Väldigt nöjda med städningen och bemötandet. Rekommenderar varmt!

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Jenna
    Jenna: Hemstädning Positivt och professionellt bemötande från första början. De är väldigt måna om sina kunder.

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket mer. Välkommen!
    Fredrik O
    Fredrik O: Hej Tackar för ett mycket professionellt bemötande, kommer definitivt använda era tjänster i framtiden! Mvh Fredrik

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.
    Anita G
    Anita G: Har haft Birgittas städ sedan ett drygt år tillbaka och använt deras tjänst Storstädning och sedan varannan veckas städn...

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.
    Emma J
    Emma J: Trevliga, noggranna och proffsigt. Jag kan varmt rekommendera Carola hemservice.

Gyllix & Co Fönsterputs

Kantyxegatan 25B, Malmö
    Välkommen till Gyllix, fönsterputs och lokalvård!
    Sofia S
    Sofia S: Snabbt, bra, professionellt fönsterputs, trevlig personal.

Rena Fönster Sverige AB

Välluvsvägen 2-4, Påarp
    Rena Fönster Sverige AB hjälper både privatpersoner med professionell fönsterputsning. Rena fönster bidrar till bättre harmoni i vardagen. RUT-avdraget gäller. Välkommen att höra av dig till oss med d...
    Karin V
    Karin V: Fungerar helt ok, lite vått här och där när en del är klara, så det skiljer från putsare till putsare hur bra det blir.

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Christina H
    Christina H: Supernöjd med storstädningen🤗 Jag kommer att anlita er igen.

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Välkommen till oss på GK Facility Service! Vi har lång erfarenhet inom städ- och trädgårdsbranschen och massor av goda referenser.
    Maria M
    Maria M: Helt fantastiska, de har gått above and beyond vad man kan begära av ett företag. Ställer upp utanför ordinarie arbetsti...

Klart Rent i Malmö AB

Amiralsgatan 96 a, Malmö
    Välj en lite enklare vardag. Klart Rent är ett ambitiöst städ- och serviceföretag i Malmö- och Lundregionen. Vi är proffs på städning!
    Eva C
    Eva C: Behövde hjälp med flyttstäd! Perfekt utförd arbete!

B&B Städservice AB

Pyramidbacken 6, Kungens kurva
    Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hushållsnära tjänster som strykning, mattpiskning och fönsterputs. Välkommen!
    Johan E
    Johan E: Är mycket nöjd med Borko och personalen på B&B Städservice. Jag har använt dem i många år, både privat och professionell...

En Renare Vardag

Storgatan 104 B, Solna
    En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med hög kvalitet till rimligt pris, alltid samma städerska och nöjd kund garanti.
    Kristina P
    Kristina P: Mycket nöjd med storstädningen jag beställde inkl fönstertvätt. Trevligt bemötande.

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, Stockholm
    På Rengörare Näslund Hemma jobbar professionell personal med miljöfokus och stor kundnöjdhet. Vi hjälper privatkunder till ett renare hem och mer tid över till annat!
    Kalle A
    Kalle A: KANONFINT STÄDAT!!!!!! SUPERNÖJD!

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Kalle P
    Kalle P: Så otroligt bra service. Väldigt tillmötesgående, snabb offert och de kunde komma med kort varsel. Hade städning innan f...

Lanolia Städ & Service AB

Morabergsvägen 5A, Södertälje
    Lanolia i Södertälje är det personliga städföretaget som erbjuder städtjänster till både företag och privatpersoner med fokus på kvalitet, lyhördhet och miljö.
    Anna K
    Anna K: Väldigt trevliga, tillmötesgående och serviceminded

Viklunds Städ i Sverige AB

Sankt Eriksgatan 99, Stockholm
    Få en lite lättare vardag genom att lämna över ansvaret för städning av hem eller kontor till oss på Viklunds Städ!
    Julia B
    Julia B: Snabbt och smidigt — flyttstädning :)

Redita Service AB

Grevgatan 14, Stockholm
    Farid M
    Farid M: Tack så mycket för bra service!

Bofint

Bäckesenstgatan 11, Mölndal
    Gör vardagen enklare med Bofint! Vi hjälper både privatpersoner och företag hålla hem eller kontor rent och fräscht.
    Advokatfirman Dnv A
    Advokatfirman Dnv A: Bofint Städservice har varit det smidigaste företag vi har haft att göra med. Professionellt från början till slut. Supe...

KDH Fastighetsservice & Fönsterputs

Parkvägen 24, Handen
    Charbel D
    Charbel D: Mycket trevligt och proffsigt bemötande. Har redan rekommenderat till min vänner