Alla kategorier Städ Putsa fönster

Topp 25 fönsterputsare

Hemfrid

2,037 recos
    Rosenlundsgatan 13, Stockholm
    Hemfrid erbjuder smidig hjälp i vardagen med allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsservice, badrumsstädning, storstädning, fönsterputs och köksstädning till barnpassning.
    Berit E
    Berit E: Hej! Bra bemötande, trevlig personal, bra samarbete. Allt genomfördes punktligt! / Berit Edvinsson

HemMiljö

Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Dan G
    Dan G: Bra hjälp som kom i tid och ett bra utfört arbete

Höga Höjder Fönsterputs

Klarabergsviadukten 70, Stockholm
    Vi är certifierade för höghöjdsarbeten och strävar efter hög kvalité i allt vi företar oss!
    Camilla L
    Camilla L: Seriöst och professionellt bemötande. Vänlig och serviceinriktad tjänst med gott resultat! Kommer gärna att anlita igen.

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Johanna N
    Johanna N: Punktliga, trevliga och noggranna!

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.
    Veronica F
    Veronica F: Det är härlig känsla att komma hem till ett riktigt välstädat hem. Det är kontinuitet beträffande personalen, som verkli...

CaMa Service Flytt & Städ

Krossgatan 30, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Barbro Ö
    Barbro Ö: Effektiva, vänliga och snabba.

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Melissa J
    Melissa J: Jätte bra bemötande. Enkel kommunikation genom sms. Utförande var jätte bra och alla produkter är miljömärkta.

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket mer. Välkommen!
    Ann-Charlotte G
    Ann-Charlotte G: Bra bemötande och väl utfört arbete. Hade en anmärkning som åtgärdades omgående.

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.
    Loannis K
    Loannis K: Trevlig personal, artig och duktig! Jag rekommenderar de starkt !!

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, Stockholm
    På Rengörare Näslund Hemma jobbar professionell personal med miljöfokus och stor kundnöjdhet. Vi hjälper privatkunder till ett renare hem och mer tid över till annat!
    Greta S
    Greta S: Hej ! Rengörare Näslund utförde en utomordentlig flyttständning åt min mor Greta. De levde upp till förväntningarna!

Klart Rent i Malmö AB

Amiralsgatan 96 a, Malmö
    Välj en lite enklare vardag. Klart Rent är ett ambitiöst städ- och serviceföretag i Malmö/Lund-regionen, proffs på städning. Allt för att du ska kunna spara tid och tänka på annat!
    Hanna S
    Hanna S: Enkelt och bra bemøtande. De levde upp till mina førvæntningar.

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Vi erbjuder hushållsnära tjänster samt städning i kontor och butik. Vi är flexibla och vårt mål är att underlätta i din vardag!
    Maria P
    Maria P: “Mycket effektiv och bra städning, trevlig personal och väldigt prisvärt 6 bollar”

Rena Fönster Sverige AB

Välluvsvägen 2-4, Påarp
    Rena Fönster Sverige AB hjälper både privatpersoner med professionell fönsterputsning. Rena fönster bidrar till bättre harmoni i vardagen. RUT-avdraget gäller. Välkommen att höra av dig till oss med d...
    Cecilia N
    Cecilia N: Lätt att få kontakt. Snabb återkoppling. Bra och snabbt utfört arbete.

Lanolia Städ & Service AB

Morabergsvägen 5A, Södertälje
    Lanolia i Södertälje är det personliga städföretaget som erbjuder städtjänster till både företag och privatpersoner med fokus på kvalitet, lyhördhet och miljö.
    Arne L
    Arne L: Fungerar fint, bra städat och lite extra fixat :-)

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Jamie W
    Jamie W: Smidigt och trevligt upplevelse. Skulle rekommendera till mina vänner.

B&B Städservice AB

Pyramidbacken 6, Kungens kurva
    Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hushållsnära tjänster som strykning, mattpiskning och fönsterputs. Välkommen!
    Mikael Jåfs J
    Mikael Jåfs J: mycket bra trevligt bemötande trevlig personal städningen blev jättebra

Festina Städ

Blidvädersgatan 51B, Göteborg
    Hemstädning, storstädning, fönsterputs, flyttstädning och flytt. Vi är proffs på städning och vi förenklar gärna din vardag.
    Meral C
    Meral C: Jag har varit jätte njöd och deras tjänster är bra och kan rekommendera till mina vänner Tack för den fantastiska arb...

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Vår ambition är att vara Stockholms trevligaste och mest flexibla städbolag!
    Kevin W
    Kevin W: Bra pris och övervägande bra kvalitet. Lite svårt med kommunikationen att förklara syftet med städningen som var inför f...

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Saga Å
    Saga Å: Bra utfört arbete. Köparna blev nöjda och det säger allt.

Spodra Lux AB

Lännavägen 113, Huddinge
    Vi har stor vana av all typ av städning. Allt från flyttstädning och hemstädning, givetvis fönsterputsning till kontorsstädning och städning av stora lokaler, industristädning, byggstädning, grovsane...
    Björn C
    Björn C: Spodra lux skötte vår flytt helt perfekt från Solna till Bromma med magasinering på Shurgard emellan, flyttgänget var pu...

En Renare Vardag

Storgatan 104 B, Solna
    En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med hög kvalitet till rimligt pris, alltid samma städerska och nöjd kund garanti.
    Sanaz A
    Sanaz A: Mycket bra kontakt från början till slut. Svarade snabbt på mail, gjorde ett bra arbete och var även tillgängliga efterå...

Örgryte Städ

Ånäsvägen 44-46, Göteborg
    Örgryte Städ erbjuder tjänster till privatpersoner, företag, föreningar och organisationer med en ambition att vara det självklara valet för alla kunder inom städservice.
    Mattias E
    Mattias E: Ingen bra städning första gången. Åtgärdades dock snabbt efter anmärkning!

Vardagsfrid

Adolfsbergsvägen 29, Bromma
    Vardagsfrid erbjuder hemstädning med fokus på personalomvårdnad, kvalitet i utfört arbete och god kundkontakt. Vardagsfrid ger sina kunder frid i vardagen.
    Lotta E
    Lotta E: Vardagsfrid håller vad dom lovar och H som städar hos oss gör ett ypperligt jobb. Vi är supernöjda. Vi valde Vardagsfrid...

Min Städare Stockholm

TELLUSVÄGEN 43, Vallentuna
    Min Städare Stockholm AB erbjuder byggstädning, flyttstädning, kontorsstädning och hemstädning. Vi jobbar alltid snabbt, effektivt och billigt. Välkommen!
    Sofie S
    Sofie S: Mycket snabb service och trevlig personal. Beställde fönsterputs och det blev fantastiskt bra.

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Maria D
    Maria D: En toppen firma! Fantastiskt bemötande från precis alla och de som städar hemma hos oss är SÅ duktiga! Jag kan mer än gä...