Alla kategorier Städ Putsa fönster

Topp 25 fönsterputsare

Hemfrid

2,043 recos
    Rosenlundsgatan 13, Stockholm
    Hemfrid erbjuder smidig hjälp i vardagen med allt från hemstädning, flyttstädning, trädgårdsservice, badrumsstädning, storstädning, fönsterputs och köksstädning till barnpassning.
    Ingrid L
    Ingrid L: Jag har alldeles nyligen besvarat en enkät från Hemfrid. Det får räcka. Med vänlig hälsning Ingrid Liljenberg

Eriks Fönsterputs

1,991 recos
    Verkstadsgatan 2B, Höganäs
    Dags att putsa dina fönster? Välkommen till oss på Eriks Fönsterputs! Vi fixar dina fönster på abonnemang. Hög kvalitet och självklart inga bindningstider.
    Thomas H
    Thomas H: Perfekt fönsterputs bra bemötande

HemMiljö

1,078 recos
    Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Birgitta P
    Birgitta P: Det blev otroligt rent och fint! Professionell och noggrann personal som jag gärna anlitar igen.

Höga Höjder Fönsterputs

Klarabergsviadukten 70, Stockholm
    Vi är certifierade för höghöjdsarbeten och strävar efter hög kvalité i allt vi företar oss!
    Ing-britt P
    Ing-britt P: Mycket trevlig personal, effektivt och snabbt och korrekt utfört. Är jättenöjd.

CaMa Service Flytt & Städ

Siktgatan 8, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Manal A
    Manal A: Flyttstädning Bemötandet var proffsigt. Artiga. Förväntningarna överstegs. Rekommenderas varmt.

Filip Home Miljöservice AB

Nybohovsgränd 30, Stockholm
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Ann-Christine J
    Ann-Christine J: Har köpt städning, storstädning och flyttstädning. Firman levererar på bästa sätt. Trevligt, professionellt och tillmöte...

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket mer. Välkommen!
    Roland R
    Roland R: Flyttstädning. Snabb och bra kontakt. Enkel bokning, noggrann städning. Prisvärt.

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.
    Mats K
    Mats K: Mycket bra utförd städning och trevlig personal. Kan varmt rekommendera dem. Vi köpte flyttstädning.

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Jenna
    Jenna: Hemstädning Positivt och professionellt bemötande från första början. De är väldigt måna om sina kunder.

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Pia W
    Pia W: Vi har haft Alberts Städservice i ca 6 månader och är mycket nöjda. Deras personal är trevliga och gör ett fantastiskt j...

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.
    Emma J
    Emma J: Trevliga, noggranna och proffsigt. Jag kan varmt rekommendera Carola hemservice.

Gyllix & Co Fönsterputs

Kantyxegatan 25B, Malmö
    Välkommen till Gyllix, fönsterputs och lokalvård!
    Sofia S
    Sofia S: Snabbt, bra, professionellt fönsterputs, trevlig personal.

Rena Fönster Sverige AB

Välluvsvägen 2-4, Påarp
    Rena Fönster Sverige AB hjälper både privatpersoner med professionell fönsterputsning. Rena fönster bidrar till bättre harmoni i vardagen. RUT-avdraget gäller. Välkommen att höra av dig till oss med d...
    Runa D
    Runa D: Bemötande är OK. Men vid sista fönstertvätten fick jag påpeka att det rann smutsvatten längs med kanterna på mitt stora ...

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Välkommen till oss på GK Facility Service! Vi har lång erfarenhet inom städ- och trädgårdsbranschen och massor av goda referenser.
    Maria M
    Maria M: Helt fantastiska, de har gått above and beyond vad man kan begära av ett företag. Ställer upp utanför ordinarie arbetsti...

En Renare Vardag

Storgatan 104 B, Solna
    En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med hög kvalitet till rimligt pris, alltid samma städerska och nöjd kund garanti.
    Roberto V
    Roberto V: Bra, lätt att göra med. Schyssta priser, schysst arbete. Trevlig personal

Klart Rent i Malmö AB

Amiralsgatan 96 a, Malmö
    Välj en lite enklare vardag. Klart Rent är ett ambitiöst städ- och serviceföretag i Malmö- och Lundregionen. Vi är proffs på städning!
    Per L
    Per L: Snabb och bra service till vettiga priser.

B&B Städservice AB

Pyramidbacken 6, Kungens kurva
    Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hushållsnära tjänster som strykning, mattpiskning och fönsterputs. Välkommen!
    Johan E
    Johan E: Är mycket nöjd med Borko och personalen på B&B Städservice. Jag har använt dem i många år, både privat och professionell...

Lanolia Städ & Service AB

Morabergsvägen 5A, Södertälje
    Lanolia i Södertälje är det personliga städföretaget som erbjuder städtjänster till både företag och privatpersoner med fokus på kvalitet, lyhördhet och miljö.
    Therese G
    Therese G: Trevligt bemötande och oerhört service inriktade allt ifrån administration till själva städ uppdraget.Jätte nöjd och kan...

Viklunds Städ i Sverige AB

Sankt Eriksgatan 99, Stockholm
    Få en lite lättare vardag genom att lämna över ansvaret för städning av hem eller kontor till oss på Viklunds Städ!
    Mona T
    Mona T: Flyttstädning Bemötandet var helt ok Förväntade mig en bra städning och den genomfördes korrekt. Väldigt nöjd med de...

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Kalle P
    Kalle P: Så otroligt bra service. Väldigt tillmötesgående, snabb offert och de kunde komma med kort varsel. Hade städning innan f...

Rengörare Näslund Hemma AB

Ingemarsgatan 1 A, Stockholm
    På Rengörare Näslund Hemma jobbar professionell personal med miljöfokus och stor kundnöjdhet. Vi hjälper privatkunder till ett renare hem och mer tid över till annat!
    Kalle A
    Kalle A: KANONFINT STÄDAT!!!!!! SUPERNÖJD!

Redita Service AB

Grevgatan 14, Stockholm
    Farid M
    Farid M: Tack så mycket för bra service!

Bofint

Bäckesenstgatan 11, Mölndal
    Gör vardagen enklare med Bofint! Vi hjälper både privatpersoner och företag hålla hem eller kontor rent och fräscht.
    Christophe E
    Christophe E: Bra bemötande och korrigerar eventuella brister. Kan rekommenderas.

Stjärnans Städ

Varuvägen 9, Älvsjö
    Välkommen till Stjärnans Städ! Vi hjälper dig med hem- eller kontorsstädning, storstädning, visnings- eller flyttstädning så att du kan fokusera på det du tycker om.
    Stina S
    Stina S: Hej detta företag är helt fantastiska o grymt duktiga jag blir gråtfärdig mär jag kommer hem och dom varit o städat. Rek...

Julias Städservice AB

Varuvägen 9, Älvsjö
    Välkommen till Julias Städservice - Vi rengör inga pooler med städar bort om du har damm under sängen!
    Anneli N
    Anneli N: Städning varannan vecka. Bra och snabbt bemötande.