Fönsterputskompaniet Väst AB

Fönsterputskompaniet Väst AB

• BadgeTwoYears

Fönsterputskompaniet grundades i januari 2023 med visionen om att vara det självklara valet när du behöver fönsterputs oavsett om du är privatperson eller driver litet som stort företag. Vi utför fönsterputs i alla dess former, från engångsputs till förmånliga abonnemang. Vi erbjuder våra tjänster från Göteborg till Kungsbacka....

135 omdömen om Fönsterputskompaniet Väst AB

Björn T
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Pontus är trevlig och gör sitt jobb exceptionellt.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Björn! Stort tack för förtroendet. Vi ser framemot att få hjälpa dig igen framöver när du behöver vår hjälp. Tack för ett fint omdöme och bra diskussioner hemma hos dig. Önskar dig med familj en fin sommar. Med vänlig hälsning Pontus 😊

Magnus E
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Pontus kom på utsatt tid och arbetade snabbt och effektivt. Trevligt bemötande och ett skinande rent resultat. Har bara positivt att säga och rekommenderar honom varmt.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Magnus! Vilket härligt och fint omdöme. Härligt att höra att du blev nöjd. Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme här på Reco. Önskar er en fin sommar Med vänlig hälsning Pontus 😎

Johanna J
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Alltid lika nöjd! Rekommenderar verkligen Pontus och Fönsterputskompaniet Väst!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Johanna! Vilken rolig läsning. Kul att höra att du återigen är nöjd. Stort tack för det fina omdömet. Önskar dig en fin sommar. Med vänlig hälsning Pontus 😊

Birgitta B
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Lätt att komma i kontakt med och mina fönster blev så fina. Alltid lika nöjd ☺️ Tack 🙏🏼

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej! Vår ambition är alltid att vara tillgängliga för våra kunder när de behöver hjälp. Låter som vi lyckats där. Stort tack för ditt fina omdöme. Önskar dig en fin sommar. Med vänlig hälsning Pontus 😎

Mary J
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Mycket bra fönsterputs Bra dialog och lätt att få kontakt med Kan varmt rekommendera

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Mary Vilket härligt och varmt omdöme. Vad roligt att höra att du blev nöjd, fint även att du vill rekommendera oss till andra. Tack för att du tog dig tiden att skriva ett omdöme. Önskar dig med familj en fin sommar. Med vänlig hälsning Pontus 😁

Carl Nils Peter D
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Väldigt enkel att arbeta med och mycket duktig på det de gör. Kan inget annat än rekommendera!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Carl! Toppen bra ju. Tack för förtroendet och ett fint bemötande. Önskar er en fin sommar och välkomna åter. Med vänlig hälsning Pontus 😎

Builda A
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Andra gången vi använder oss utav Fönsterputskompaniet. Supernöjda med deras arbete. Stort tack till Pontus för bra arbete. Rekommenderas starkt!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej på er! Alltid lika roligt att få möjlighet att hjälpa er. Vi hoppas på ett långt samarbete oss emellan. Varmt välkomna åter! Med vänlig hälsning Pontus 😀

Jan H
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Snabb bra service, mycket bra resultat! Trevligt bemötande både i telefon, mail och personligen!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Jan! Vad roligt att du blev nöjd. Stort tack för att du valde att ge oss förtroendet. Alltid lika trevligt att möta nya kunder. Önskar er en fin helg så kanske vi ses nere på "stan" i sommar. Med vänlig hälsning Pontus 😎

Titti A
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Bra utfört arbete. Mycket trevlig. Kommer gärna tillbaka nästa gång fönstren behöver putsas.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Titti! Det finaste kvitto man kan få på efter ett utfört arbete är att man får möjligheten att komma tillbaka hem till kunden nästa gång man behöver fönsterputs. Roligt att höra att du är nöjd. Ha nu en fantastisk sommar. Med vänlig hälsning Pontus 😀

Petter I
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Kanon. Snabb, duktig och trevlig. Rekommenderas starkt.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Petter! Vilket härligt omdöme. Stort tack att du tog dig tiden att skriva ett omdöme. Önskar dig med familj en trevlig sommar. Med vänlig hälsning Pontus😊

Eldin S
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

snabb, effektiv och grym! Social!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Eldin! Stort tack för dina fina ord. Du verkar verkligen nöjd med utförandet av fönsterputsen. Önskar dig och familjen en lugn och fin sommar. Hälsa din sambo från oss. Med vänlig hälsning Pontus 😊

Nina A
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Som alltid ett bra utfört arbete, trevligt och glatt bemötande

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vad roligt att ni är nöjda med både vårt arbete och vårt bemötande. Det tar vi med oss till nästa kund. Stort tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Med vänlig hälsning Pontus

Margareta H
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Trevligt och proffsigt bemötande och mycket bra utfört arbete

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Margareta! Du har verkligen sammanfattat det som vi strävar efter. Så himla roligt att höra att du blev nöjd. Kul att du ville anlita oss efter att du fått en rekommendation. Stort tack för ett fint omdöme. Önskar er en fantastiskt fin sommar. Med vänlig hälsning Pontus 😎

Gunilla D
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Fina fönster o trevligt bemötande

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Gunilla! Vad roligt att höra att du blev nöjd. Vi är tacksamma att vi fick möjligheten att hjälpa dig. Önskar dig en fin sommar och varmt välkommen åter igen när du behöver rena fönster. Med vänlig hälsning Pontus 😀

Tone J
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Trevlig personal som utförde arbetet bra

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Tone Vad roligt att höra att du blev nöjd. Toppenbra ju. Fint av dig att du ville lämna ett omdöme här på Reco. Önskar dig en fin sommar. Med vänlig hälsning Pontus 😎

Malin S
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Bra i alla led, kundkontakt utförande o fakturering

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Malin Det låter ju helt fantastiskt. Vet egentligen inte vad mer vi kan säga än stort tack och att vi fortsätter att jobba på samma sätt för att våra kunder ska bli lika nöjda som du blev. Kul att du ville lämna ett omdöme här på Reco. Önskar dig en fin sommar. Med vänlig hälsning Pontus 😀

Martin E
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Snabba, trevliga och tillmötesgående. Jättefina fönster.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Martin! Kul att ni valde att höra av er till oss på Fönsterputskompaniet, vi tackar för förtroendet. Vad härligt att ni blev nöjda med era rena och fina fönster. Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme här på Reco. Med vänlig hälsning Pontus 😉

Vilma S
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Rent och fint, proffsigt utfört!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Vilma! Vi är så tacksamma att du tog dig tiden att få ihop hela er brf att anlita oss för att putsa era fönster. Det krävs ett stort engagemang för att få ihop allt. Det löste du superbra. Vi önskar dig och familjen en fantastisk sommar! Med vänlig hälsning teamet på Fönsterputskompaniet 😎

Sanna W
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Bra, snabba, prisvärda och proffsiga!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Sanna Vad roligt att höra att du blev nöjd med arbetet vi utförde hos dig. Vi ser framemot att få hjälpa er kontinuerligt framöver med fönsterputs. Önskar dig en fin sommar. Med vänlig hälsning Pontus 😀

Katja H
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Så trevlig och bra putsare. Bra uppkoppling.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Katja! Kul att du ville prova våra tjänster. Härligt att höra att du blev nöjd. Önskar dig en fin stund i Spanien framöver! Ta hand om dig. Vänliga hälsningar Pontus 😎

Bjurfors A
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Noggrann, snabb o bästa service.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej på dig! Precis som det ska vara. Stort tack för att ni gav oss förtroendet till att putsa era fönster. Stort tack till dig att du tog dig tiden att lämna ett omdöme här på Reco. Vi ses till hösten igen! Med vänlig hälsning Pontus 😊

Marie A
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Trevliga, på tid, snyggt och effektivt utfört arbete. Bra dialog både innan och efter genomfört arbete. Mycket nöjd, kommer fortsätta att anlita Fönsterputskompaniet Väst AB framöver..

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Marie! Vilket toppbetyg. Låter som du har haft en bra upplevelse av oss på Fönsterputskompaniet. Allt det du nämner i ditt omdöme är något som vi alltid strävar efter att uppnå. Stort tack för att du ville skriva några rader här på Reco om oss. Välkommen åter! Med vänlig hälsning Pontus 😁

Ulf A
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Trevlig operatör väl utfört arbete

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Ulf! Vad härligt att höra att du blev nöjd med vårt arbete. Kul även att du ville lämna ett omdöme här på Reco, tack! Önskar dig en fin sommar. Så ses vi till hösten igen!!! Med vänlig hälsning Pontus 😀

Jörgen S
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Toppenjobb utfört av en mycket kompetent och sympatisk person. Rekommenderas varmt.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vad roligt att höra att du är nöjd. Tack själv för ett trevligt bemötande. Önskar dig en fin sommar och välkommen åter till hösten igen. Med vänlig hälsning Pontus 😎

Peter F
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Proffsigt och trevligt bemötande! Jobbet var utmärkt utfört.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Peter Det kan ju inte bli så mycket bättre än utmärkt, kul att du blev nöjd. Tack för att du tog dig tiden att gå in här och skriva några rader. Önskar dig och familjen en fin sommar. Med vänlig hälsning Pontus 😎

Niclas R
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Väldigt trevlig och duktig personal!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Niclas! Vad kul är ni blev nöjd med vårt jobb med er inglasade balkong. Stort tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Önskar dig och Ailo en fin sommar. Med vänlig hälsning Pontus 😊

Vinopastadue A
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Bra service bra resultat allt på topp

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Alltid lika roligt att få hjälpa er på Pergola. Tack för omdömet så ses vi snart igen. 😀

Reino R
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Jobbet blev utmärkt utfört och Pontus var en väldigt trevlig kille. Vi hade beställt fönstertvätt av 8 fönster på alla sidorna. Eftersom det var första gången vi anlitade en fönsterputsare så var förväntningarna stora och vi blev inte besvikna. Fem av fem stjärnor.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Reino! Vilket fantastiskt omdöme du har skrivit. Stort tack för förtroendet. Varmt välkomna åter. Med vänlig hälsning Pontus 😎

Eva P
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Enkelt att ta kontskt med och de kör ett bra jobb och är trevlig.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Eva! Alltid lika roligt att komma ner till er och få hjälpa er. Roligt att höra att du är nöjd med vår insats. Önskar er en fin sommar. Med vänlig hälsning Pontus

Akram M
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Trevligt kille som putsade mina fönster i balkongen..Bra jobbat. ,

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Akram! Vad roligt att höra att du blev nöjd med fönsterputsningen av din balkong. Vi är tacksamma att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Önskar dig en fin sommar. Med vänlig hälsning Pontus 😊

Martin J
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Mycket bra och trevlig service, fönsten blev perfekt rena.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Martin! Stort tack för att du valde att anlita oss på Fönsterputskompaniet. Vi tackar för det fina omdömet och hälsar dig hjärtligt välkommen åter. Önskar dig en fin sommar. Med vänlig hälsning Pontus 😀

Gunnel O
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Punktlig! Snabb och fantastiskt fina fönster

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Gunnel! Vad roligt att höra att ni blev nöjda. Ta hand om er och välkomna åter när ni behöver rena fönster igen. Med vänlig hälsning Pontus 😊

Charlotte N
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Snabb återkoppling via mail. Trevligt bemötande och väl utfört arbete på plats. Lätt att boka och betala! Kommer att anlita denna firma igen!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Charlotte! Vad härligt. Känns som vi lyckades utföra det du förväntade utav oss. Vi ser framemot att få hjälpa dig igen. Stort tack för att du ville lämna ett omdöme här. Vi önskar dig och familjen en fin vår/sommar. Med vänlig hälsning Pontus 😀

Maria J
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Trevligt bemötande och fin service! Jättenöjd!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Maria! Kul att du blev nöjd med de rena fönsterna. Fint att du kunde avvara några minuter för att lämna ett omdöme här på Reco. Varmt välkommen åter säger vi till dig. Med vänlig hälsning Pontus 😎

Emma A
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Fönstren blev välputsade och Pontus som var här och putsade var jättetrevlig. Dessutom fixade han till Persiennen som råkade gå sönder, och snabbt dessutom. Vi är klart nöjda =)

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Emma! Vad härligt att höra att du är nöjd med fönsterputsningen, det gläder oss. Ibland sker saker som man inte räknat med, som att ett snöre till en persienn går av. Saker kan gå sönder ibland och då gäller det att lösa det omgående så att kunden blir nöjd. Vilket det verkar vara som i ditt fall. Stort tack för att du tog dig tiden att lämna ett sånt fint omdöme här på Reco. Önskar dig en fin resa till Polen härnäst. Med vänlig hälsning Pontus 😎

Ann-Katrin E
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Trevligt bemötande och de renaste fönster jag haft /Anki

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Anki! Det låter ju helt fantastiskt. Vi är glada att vi får förmånen att putsa dina fönster. Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme på Reco. Önskar dig en fin vår/sommar. Med vänlig hälsning Pontus 😀

Lena L
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Superbra!!! Kommer anlita firman igen. Rekommenderar den också till andra.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Lena! Vad roligt att höra att du är nöjd med vårt arbete. Stort tack för att du även sprider ordet om oss. Så att fler kan ta del av vårt fina erbjudande men även vårt arbete. Njut av hundpromenaderna i vårsolen 😎

Carl S
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Arbetet utfördes med kvalitet och vi kommer med största säkerhet att kontakta företaget nästa gång vi behöver rengöra våra fönster, ute, inne och emellan

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Carl! Vad roligt att höra att du blev nöjd med vårt arbete hemma hos dig. Det var ett krävande men roligt att arbete att putsa dina blyinfattade fönster som krävde försiktighet och noggrannhet. Men det verkade som vi verkligen lyckades när vi läser ditt fina omdöme. Tack för att du tog dig tiden att skriva några ord. Önskar dig en fin vecka. Med vänlig hälsning Pontus 😁

Patrik K
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Blev rekommenderad av en bekant denna firma, och vilket resultat! Proffsigt bemötande av Pontus, en kille med känsla för service och gjort ett väl utfört arbete med putsning av mina fönster och inglasning. Ger mina varmaste rekommendationer till denna firma!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Patrik Vilket otroligt fint omdöme, det tackar vi ödmjukast för. Kul att du gav oss på Fönsterputskompaniet förtroendet till att hand om dina fönster. Varmt välkommen åter. Önskar dig en fin vår/sommar. Med vänlig hälsning Pontus 😊

Kerstin J
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Kan inte säga annat än toppen, såå fantastiskt fint det blir. Tror nästan inte att det finns något glas🥰

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Kerstin! Vad roligt att höra att du är nöjd. Stort tack för ert engagemang där ni lyckas gå ihop flera grannar samtidigt, sådant uppskattar vi. Tack för att du tog dig tiden att gå in här och lämna ett omdöme. Önskar dig en fin vår/sommar Med vänlig hälsning Pontus 😎

Anneli K
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Mina fönster har aldrig varit så rena och dessutom otrolig trevligt bemötande av Pontus!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vilket härligt omdöme. Kan ju inte bli så mycket bättre än såhär. Stort tack för att du tog dig tiden att skriva några ord om oss på Fönsterputskompaniet. Varmt välkommen åter. Med vänlig hälsning Pontus 😁

Sigbritt B
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Trevligt bemötande o bra utfört!! Kommer att anlita igen!!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Sigbritt! Stort tack för att ni gav oss förtroendet till att putsa era fönster. Ni är varmt välkomna åter. Önskar er en fin dag. Med vänlig hälsning Pontus

Eva H
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Jag blev bemött på ett proffsigt o trevligt sätt. Jag förväntade mig rena fönster o det blev med råge uppfyllt. Vi återkommer när det behövs igen

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vi tackar för att ni anlitade oss på Fönsterputskompaniet. Vi brukar alltid rekommendera de som har möjligheten att ta en fyrsidig fönsterputs när det inte har gjorts på ett tag. Då ser man en otrolig skillnad, som ni fick göra denna gången. Stort tack för att du tog dig tiden att skriva några rader här på Reco. Önskar er en fin vår/sommar. Med vänlig hälsningar Pontus

Anna Å
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Proffsigt trevligt bemötande. Bra snabbt och effektivt arbete. (Fönsterputs in/ut sida och emellan fönster i villa).

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Anna! Vad roligt att höra att du är nöjd med vårt utförande av din fyrsidiga fönsterputs. Vi lägger ner stort engagemang i vårt arbete och det är kul när det syns. Stort tack för det fina omdömet. Så ses vi när det blir dags för fönsterputs igen. Med vänlig hälsning Pontus

Maria C
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Superbra trevlig kille jag hade inga förväntningar alls. Blir för förvånad att det gick fort och det blir såååå bra!!!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Maria! Vad roligt att höra att du blev så positivt överraskad. Stort tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme här på Reco. Det betyder mycket för vår resa framåt som företag. Hasta luego 😀

Petteri S
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Utmärkt på alla sätt! Väl utfört och prisvärt.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vi får tacka dig för att du gav oss förtroendet till att hjälpa dig med ditt bekymmer med dina takfönster. Tack även att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. På återseende. Med vänlig hälsning Pontus 😀

Elin M
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Pontus är superduktig, trevlig, snabb och det blir ett väldigt bra resultat! Rekommenderar starkt! Med vänlig hälsning, Taco Bar Mölndal

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vilka otroligt fina ord från dig Elin. Tack så mycket, detta tar vi med oss. Vi ser framemot ett långt samarbete mellan två Mölndalsföretag. Önskar dig en fin helg. Med vänlig hälsning Pontus 😀

Åsa O
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Alltid trevligt, tillmötesgående och glasklart!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Stort tack för det fina omdömet Åsa! Alltid lika roligt att få hjälpa dig till en renare vardag. Ta hand om dig och familjen så ses vi igen när det blir lite varmare ut. Med vänlig hälsning Pontus 😊

Birger R
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Mycket trevligt bemötande och och rena och fina fönster. Vi är jättenöjda!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vad roligt att höra att ni blev nöjda. Ni är varmt välkomna tillbaka när ni behöver rena fönster igen. Med vänlig hälsning Pontus 😊

Tobias F
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Anlitade det här företaget inför visning av lägenhet. De kunde putsa redan dagen efter och gjorde ett utmärkt jobb. Dessutom var han väldigt trevlig. Mycket bra service!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Tobias! Vår ambition är att hjälpa till så snabbt vi kan, även när vi har högt tryck. Tack för förtroendet. Så håller vi tummarna att försäljningen går som ni önskar. Ha en fortsatt fin dag. Med vänlig hälsning Pontus 😀