Fönsterputskompaniet Väst AB

Fönsterputskompaniet Väst AB

• BadgeTwoYears

Fönsterputskompaniet grundades i januari 2023 med visionen om att vara det självklara valet när du behöver fönsterputs oavsett om du är privatperson eller driver litet som stort företag. Vi utför fönsterputs i alla dess former, från engångsputs till förmånliga abonnemang. Vi erbjuder våra tjänster från Göteborg till Kungsbacka....

96 omdömen om Fönsterputskompaniet Väst AB

Kerstin J
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Kan inte säga annat än toppen, såå fantastiskt fint det blir. Tror nästan inte att det finns något glas🥰

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Kerstin! Vad roligt att höra att du är nöjd. Stort tack för ert engagemang där ni lyckas gå ihop flera grannar samtidigt, sådant uppskattar vi. Tack för att du tog dig tiden att gå in här och lämna ett omdöme. Önskar dig en fin vår/sommar Med vänlig hälsning Pontus 😎

Anneli K
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Mina fönster har aldrig varit så rena och dessutom otrolig trevligt bemötande av Pontus!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vilket härligt omdöme. Kan ju inte bli så mycket bättre än såhär. Stort tack för att du tog dig tiden att skriva några ord om oss på Fönsterputskompaniet. Varmt välkommen åter. Med vänlig hälsning Pontus 😁

Sigbritt B
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Trevligt bemötande o bra utfört!! Kommer att anlita igen!!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Sigbritt! Stort tack för att ni gav oss förtroendet till att putsa era fönster. Ni är varmt välkomna åter. Önskar er en fin dag. Med vänlig hälsning Pontus

Eva H
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Jag blev bemött på ett proffsigt o trevligt sätt. Jag förväntade mig rena fönster o det blev med råge uppfyllt. Vi återkommer när det behövs igen

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vi tackar för att ni anlitade oss på Fönsterputskompaniet. Vi brukar alltid rekommendera de som har möjligheten att ta en fyrsidig fönsterputs när det inte har gjorts på ett tag. Då ser man en otrolig skillnad, som ni fick göra denna gången. Stort tack för att du tog dig tiden att skriva några rader här på Reco. Önskar er en fin vår/sommar. Med vänlig hälsningar Pontus

Anna Å
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Proffsigt trevligt bemötande. Bra snabbt och effektivt arbete. (Fönsterputs in/ut sida och emellan fönster i villa).

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Anna! Vad roligt att höra att du är nöjd med vårt utförande av din fyrsidiga fönsterputs. Vi lägger ner stort engagemang i vårt arbete och det är kul när det syns. Stort tack för det fina omdömet. Så ses vi när det blir dags för fönsterputs igen. Med vänlig hälsning Pontus

Maria C
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Superbra trevlig kille jag hade inga förväntningar alls. Blir för förvånad att det gick fort och det blir såååå bra!!!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Maria! Vad roligt att höra att du blev så positivt överraskad. Stort tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme här på Reco. Det betyder mycket för vår resa framåt som företag. Hasta luego 😀

Petteri S
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Utmärkt på alla sätt! Väl utfört och prisvärt.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vi får tacka dig för att du gav oss förtroendet till att hjälpa dig med ditt bekymmer med dina takfönster. Tack även att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. På återseende. Med vänlig hälsning Pontus 😀

Elin M
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Pontus är superduktig, trevlig, snabb och det blir ett väldigt bra resultat! Rekommenderar starkt! Med vänlig hälsning, Taco Bar Mölndal

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vilka otroligt fina ord från dig Elin. Tack så mycket, detta tar vi med oss. Vi ser framemot ett långt samarbete mellan två Mölndalsföretag. Önskar dig en fin helg. Med vänlig hälsning Pontus 😀

Åsa O
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Alltid trevligt, tillmötesgående och glasklart!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Stort tack för det fina omdömet Åsa! Alltid lika roligt att få hjälpa dig till en renare vardag. Ta hand om dig och familjen så ses vi igen när det blir lite varmare ut. Med vänlig hälsning Pontus 😊

Birger R
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Mycket trevligt bemötande och och rena och fina fönster. Vi är jättenöjda!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vad roligt att höra att ni blev nöjda. Ni är varmt välkomna tillbaka när ni behöver rena fönster igen. Med vänlig hälsning Pontus 😊

Tobias F
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Anlitade det här företaget inför visning av lägenhet. De kunde putsa redan dagen efter och gjorde ett utmärkt jobb. Dessutom var han väldigt trevlig. Mycket bra service!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Tobias! Vår ambition är att hjälpa till så snabbt vi kan, även när vi har högt tryck. Tack för förtroendet. Så håller vi tummarna att försäljningen går som ni önskar. Ha en fortsatt fin dag. Med vänlig hälsning Pontus 😀

Emma F
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Väldigt bra service och trevlig personal, rekommenderar verkligen detta företag

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Emma 😊 Tack för ditt fina omdöme och din rekommendation. Du är varmt välkommen åter. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 😁

Susanne H
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Mycket gott bemötande. Resultatet var strålande. Snabbt och dessutom inget spill. Har rekomenderat företaget till andra. Har bara gott att säga.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Susanne! Låter som du är nöjd med vårt arbete, vilket gläder mig att höra. Jag hoppas att vi ses framöver. Så får jag passa på att tacka dig för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Ha en fin dag. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet

Jan S
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Ett noggrant utfört arbete och ett trevligt bemötande.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Jan! Vad kul att ni är nöjd. Det var ett pilligt men väldigt roligt jobb vi fick förtroende till att göra i ert hem. Jag hoppas att vi hörs igen till hösten när det vankas fönsterputs igen. Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Önskar er en fin dag Med vänlig hälsning Pontus 😊

Marie A
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Professionellt utfört och trevlig personal! Supernöjd med utfört arbete!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Alltid lika roligt att få hjälpa till. Vad roligt att höra att du är nöjd. Stort tack för att du tog dig tiden att skriva några rader. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 😊

Sundbe A
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Rekommenderar starkt fönsterputskompaniet! Proffsiga, flexibla och riktigt bra service. Så nöjda!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vad roligt att ni på Lyckoreceptet är nöjda med vårt arbete hos er. Tack för att ni tog er tiden att lämna ett omdöme här på Reco. Skapa dig en bra dag. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 😁

Markus O
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Fick tips gällande detta företaget. Vi ringde och möttes av en trevlig kille vid namn Pontus. Dom kom till oss på utsatt tid och utförde jobbet snabbt, snyggt och proffsigt. Vi hade tyvärr några fönster som ej var öppningsbara vid detta tillfälle och dom erbjöd sig att komma tillbaka när dessa var åtgärdade. Kan varmt rekommendera detta företaget. Mvh OBMGRUPPEN

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Markus! Vi vill börja med att tacka för förtroendet. Vi kommer i tid och lämnar minimalt med spår efter oss vid avslutat arbete. Det ska var bekymmersfritt när man anlitar oss. Vad roligt att ni fick uppleva detta. Stort tack för att du tog dig några minuter att skriva några rader om oss. Med vänlig hälsning Pontus 😀

Eva-Lotta M
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Mycket nöjd. Tacksam att jag fick en specifik dag och tid. Tillmötesgående när jag behövde byta dag pga andra hantverkares arbeten på plats. Snabba svar.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Eva-Lotta. Är man ute i god tid så som du var vid förhinder så går det alltid att ordna en ny tid som passar bägge parter bättre. Vi tackar för dina fina och varma rader. 😊 Vi önskar dig ett gott nytt år. Med vänlig hälsning Pontus

Camilla B
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Första gången jag använder mig av fönsterputsare och jag är super nöjd med resultatet. Jag kommer definitivt anlita Fönsterputskompaniet igen.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Camilla! Vad roligt att din första upplevelse av vår tjänst och oss som fönsterputsare var positiv. Det är vi som ska tacka dig för förtroendet och det fina omdömet. Du är varmt välkommen åter när du vill. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 😊

Maria D
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Snabba på att svara, fick tid inom kort, väldigt professionellt bemötande och mycket bra utfört arbete! Jättenöjd och kan verkligen rekommendera!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Maria! Jag vill börja med att tacka dig för ditt varma och fina omdöme. Vad roligt att du är nöjd med helheten som vi på Fönsterputskompaniet erbjuder, från det första kund mötet till utförandet. Önskar dig en god jul och ett gott nytt år. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 😁

Birgit E
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Perfekt, snabbt och trevligt bemötande. Kan varm rekommendera Fönsterputskompaniet, jag återkommer.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Birigt! Tack för att du valde att ge oss på Fönsterputskompaniet ditt förtroende till att putsa dina fönster. Stort tack för dina fina ord. Varmt välkommen åter. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 😀

Maria H
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Det blev så skimrande rent och fint. Nästa gång blir det fönsterputs till våren

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Maria. Precis som det ska vara då med andra ord efter att vi på Fönsterputskompaniet har utfört vårt arbete. Det är otroligt tillfredställande när en inglasad balkong blir så ren så man måste ta på glaset för att se om det fortfarande existerar. Stort tack för förtroendet. Vi ses igen till våren. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 😀

Ann-Sofie W
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Jättebra! Väl utfört och trevligt bemötande

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vad roligt att höra. Låter som du är väldigt nöjd och tillfreds med vårt arbete. Du är varmt välkommen åter när det vankas fönsterputs. Önskar dig med familj en god jul och ett gott nytt år. Med vänlig hälsning Pontus 😁

Arvid H
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Helproffsigt och mycket trevligt bemötande. Kontaktar gärna er igen!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Arvid! Vad kul att du är nöjd med vårt arbete. Tack för att du tog dig tiden att skriva några rader. Vi ser framemot att få hjälpa dig framöver också. Välkommen åter 😊

Marcus P
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Pontus kom förbi vårt café och berättade om sitt företag, det var självklart att vi skulle nyttja hans tjänst. Har alltid sagt att människor köper människor de gillar, i detta fall stämmer det rakt igenom. En fantastiskt härlig och genomgod kille. Jobbet är bra gjort och han gör det fort! Rekommenderas varmt.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vilka otroligt fina ord från dig, Marcus. Tack för att ni valde att teckna ett företags abonnemang hos oss på Fönsterputskompaniet. Vi ser framemot ett långsiktigt samarbete. Ha en fortsatt fin vecka. Med vänlig hälsning Pontus 😀

Claire J
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Very good service. Clean windows. Prompt and clear communication. Would recommend them.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Thank you for your kind words, Claire. We wish you a good week😊

Ragnar H
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Väldigt nöjda med utförandet och personliga bemötandet.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Tusen tack, Ragnar, för ditt omdöme! Vi tackar dig för förtroendet och önskar er varmt välkomna tillbaka när ni önskar fönsterputs igen 😀 Med vänlig hälsning Pontus

Frida ö
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Superbra och snabb service. Trevligt bemötande med.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Frida. Vad roligt att höra att du är nöjd. Vi får tacka dig som valde att anlita oss på Fönsterputskompaniet. Varmt välkommen tillbaka när du vill. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 😁

Karin H
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Mycket trevligt bemötande och bra utfört arbete av utvändig fönsterputs.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Karin! Tack detsamma, kul att du ville pröva våra tjänster. Vi hoppas att vi får möjlighet att hjälpa dig igen när det vankas fönsterputs. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 😊

Therese A
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Hade beställt utvändig fönsterputsning. Vi hade bra kommunikation via mejl och de kom och utförde putsningen på bestämd dag. Jag är mycket nöjd med resultatet.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Therese. Det gläder oss att du är nöjd med vårt arbete. Du är varmt välkommen tillbaka när du önskar fönsterputs nästa gång. Tack för att du ville lämna ett omdöme 😊

Brf K
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Trevligt, lösningsorienterat och professionellt bemötande och utförande!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Låter som din upplevelse och vårt utförande gjort dig tillfreds. Väldigt roligt att höra. Stort tack till att du tog dig några minuter att lämna ett omdöme, vi uppskattar det väldigt mycket. Önskar dig en trevlig höst/vinter! Med vänlig hälsning Pontus 😉

Helén L
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Kom som avtalat och gjorde ett bra jobb!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Helén! Som du märkte av så trycker vi väldigt hårt på vår punktlighet. Kul att höra att du är nöjd. Välkommen åter när det är dags för fönsterputs igen. Med vänlig hälsning Pontus 😀

Charlotte B
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Företaget svarade snabbt på mina frågor. Utförde arbetet väl. Gillade att de inte prackade på ett abonnemang utan sade bara att jag var välkommen att höra av mig om jag ville ha mer information om vad de kan erbjuda. Rekommenderar företaget varmt.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Charlotte! Vi försöker vara lättillgängliga för kontakt. Kul att höra att du är nöjd med vårt arbete. Du vet vart vi finns för framtida fönsterputsningar. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 😊

Victor L
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Fönsterputskompaniet offer us a great service!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hello 😀 Nice to hear. We hope we will have the opportunity to help you in the future. Thank you for your review. // Pontus Fönsterputskompaniet

Dennis H
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Pontus kom punktligt, var mycket sympatisk och fönstrena var renare än någonsin efter att han åkt. Vi kommer anlita Fönsterputskompaniet igen!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Dennis! Vad roligt att höra. Det är precis sådan vi är, punktliga och håller vad vi lovar. Stort tack för ditt omdöme. Så hörs vi när det är dags igen för fönsterputs. Med vänlig hälsning Pontus 😁

Anders N
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Vi är mycket nöjda med fönsterputsningen.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Anders Vad roligt att höra. Vi får tacka för förtroendet. Så hörs vi nästa gång det är dags. Med vänlig hälsning Pontus

Elsbeth J
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Kan inte bli nöjdare. Trevligt bemötande.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Elsbeth. Wow, det var ju det bästa betyget vi kunde få. Tack för ditt fina bemötande. Vi önskar dig och dina grannar en fin helg. Med vänlig hälsning Pontus 😁

Carina L
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Fantastiskt bemötande! Gjorde en provputs och är jättenöjda! Kommer ta ett abonnemang nu! Cia & Claes

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vilket fantastiskt omdöme att få läsa en sådan här grå tisdag som vi har idag. Vi ser framemot att hjälpa er med att få rena fönster en lång tid framöver. Tack för att ni skrev några rader om oss. Vi på Fönsterputskompaniet önska er en härlig höst. Med vänlig hälsning Pontus 😊

Jan S
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Mycket bra jobb, vi har inte haft så rena fönster på länge.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vad roligt att höra, Jan. Vi ser framemot ett långsiktigt samarbete. Tack för omdömet. Önskar dig en fin dag. Med vänlig hälsning Pontus.

Marie U
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Blev väldigt bra bemött och mycket nöjd med fönsterputsen

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Marie. Vad roligt att höra. Tack för att du valde att anlita oss på Fönsterputskompaniet. Önskar dig en fin helg så ses vi igen innan jul. Med vänlig hälsning Pontus

Åsa W
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Snabb och bra kommunikation, trevligt bemötande och väl utfört arbete. Rekommenderas.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Åsa. Precis som det skall vara med andra ord. Tack för att du ville skriva några rader om oss. Vi ses till vintern igen. 😁 Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet

Anders L
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Vi blev väldigt nöjda. Både trevlig och noggrann.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Anders. Det gläder oss att höra att ni blev nöjda. Kul att ni ville testa på vårt "prova på" erbjudande. Vi ser framemot att hjälpa er i framtiden. Tack till dig för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme 😊

Eva E
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Skinande rena fönster samtidigt med ett trevligt bemötande!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Eva. Kul att du är nöjd med resultatet, det blev en otrolig skillnad. Tack för att du lämnade ett omdöme. Så hoppas jag att vi hörs snart igen, Med vänlig hälsning Pontus

Seija T
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Snabbt och bra putsat. Kommer att anlita han igen .

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Seija. Kul att du är nöjd med vårt arbete. Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme om oss. Önskar dig en fin höst. Med vänlig hälsning Pontus 😁

Carl-Lennart S
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Företaget utförde fönsterputsningen på ett bra sätt och var trevligt att ha och göra med. Vi hoppas kunna använda deras tjänster fler gånger.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vad roligt att höra att du är nöjd Lennart. Vi hoppas att vi får möjligheten att hjälpa dig framöver när det är dags igen. Tack för att du lämnade ett omdöme. Ta hand om dig och hälsa din fru från oss 😃 Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet

Hannah Z
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Fantastisk bemötande och prisvärt!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Hannah, vad roligt att du är nöjd. Stort tack för att du lämnade ett omdöme så hoppas vi att vi hörs framöver 😊

Loella S
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Snabb smidig kontakt. Trevligt och personligt bemötande. Och skinande fönster:)

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Tusen tack för ditt fina omdöme! Kul att vi fick möjligheten att hjälpa dig, vi ses vid nästa putstillfälle framöver. Ta hand om dig. Vi hörs, med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 😁

Rebecca P
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Mycket bra utförd fönsterputs in och utvändigt. Pontus är väldigt trevlig och kändes bra att släppa in en ”främling” i mitt hem för första gången. Fick veta att man faktiskt kan tvätta fönster trots att det regnar 👍🏼 samt tips på abonnemang och att det inte varje gång behöver vara in och utvändigt. Blir ett abonnemang med Fönsterputskompaniet !

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

WOW! Vilket varmt och härligt omdöme. Detta kommer vi läsa om och om igen under gråa dagar. Kul att du fick en bra upplevelse när vi var i ditt hem. Stort tack för omdömet, och tack för att du valde just Fönsterputskompaniet när du behövde rena fönster. Vi ses. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 🤩

Pernilla A
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Mycket trevligt bemötandet och punktlig. Fönsterna blev skinande rena och har nu efter denna gången ett abonnemang viket innebär att de kommer 4 ggr om året utan att jag behöver tänka på att beställa puts. Det här är ett företag jag rekommenderar varmt!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

En nyckel till ett lyckat jobb är att komma i tid, enklare kan det inte bli. Bra att du är nöjd med dina rena fönster. Synd att regnet gjorde så att du behövde vänta till dagen efter innan du kunde se det skinade resultatet, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Pernilla, tack för att du valde att anlita oss. På återseende. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet.

Britt-Marie K

Trevligt bemötande , kändes bra , blev bra resultat

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Glädjande att du är nöjd med vårt arbete. Vi lägger ner mycket engagemang för att du som kund ska se ett skinande resultat. Vi får tacka att vi blev bemötta på ett väldigt trevligt sätt, tack för förtroendet och stort tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. På återseende 😁