Alltid rena fönster Bra kommunikation och kommer när de avtalat Supernöjd
Fönsterputskompaniet Väst AB
Om företaget
På Fönsterputskompaniet sätter vi alltid kunden i fokus. Vi tror att tillgänglighet, punktlighet, ett professionellt och personligt bemötande är nycklarna till långsiktiga relationer. För oss handlar det inte bara om att leverera ett bra resultat, utan också skapa en positiv och trygg upplevelse för dig som kund. I januari...
478 omdömen om Fönsterputskompaniet Väst AB
Sedan starten hos Reco 2023
Hej Camilla! Tack så mycket! Vi är glada att du uppskattar att vi håller tiderna och levererar bra resultat! Med vänlig hälsning Pontus 😀
Proffsig. Vänlig. Punktlig. Noggrann.
Hej Werner! Stort tack för förtroendet och de fina orden! Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Pontus 😊
Proffesionellt utfört arbete Trevlig och hänsynsfull personal
Hej Carl! Tusen tack för ditt omdöme, kul att höra att du är nöjd med oss! Varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Pontus 😀
Enkla och smidiga att ha att göra med! Toppen nöjd med deras arbete, alltid fina fönster numera.
Hej Jenny! Stort tack! Vad härligt att höra att du är nöjd och att fönstren håller sig fina! Med vänlig hälsning Pontus 😊
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ 5/5 Jag kan varmt rekommendera Fönsterputskompaniet Väst AB! De utför sitt arbete med högsta kvalitet och resultatet blir alltid skinande rent. Utöver det fantastiska arbetet är de otroligt trevliga, professionella och väldigt tillmötesgående. Det märks att de verkligen bryr sig om sina kunder och strävar efter att överträffa förväntningarna. Pålitliga, noggranna och alltid med ett vänligt bemötande. Jag är supernöjd och kommer absolut att anlita dem igen. Rekommenderas till alla som vill ha förstklassig service och perfekt putsade fönster! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Hej Malin! Stort tack för ditt fantastiskf fina omdöme! Det glädjer oss verkligen att du uppskattar både kvaliteten på vårt arbete och vårt bemötande. Din rekommendation betyder mycket för oss. Varmt varmt välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning Pontus 😀
Föredömligt bemötande av Fönsterputskompaniet Väst AB som putsade våra fönster skinande rena. Passade tiden. Professionella och rekommenderas varmt.
Hej Jörgen! Tusen tack för de fina orden! Det glädjer oss att du är nöjd med vårt bemötande och arbete. Varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Pontus 😎
Trevligt bemötande, snabbt utfört arbete, beskrev arbetssättet och pris.
Hej Sven Åke! Tack så mycket för ditt omdöme! Vad roligt att höra att du är nöjd med både bemötandet och att arbetet blev snabbt och tydligt utfört. Varmt välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning Pontus 😊
Fönsterputs. Fantastiskt bra bemötande och mycket bra utfört arbete. Jag kan ge de allra bästa rekommendationer.
Hej Christina! Tack så mycket för ditt omdöme! Vi är väldigt glada över att du är nöjd och uppskattar verkligen att du rekommenderar oss vidare. Med vänlig hälsning Pontus 😀
Fint putsade fönster, trevligt och flexibelt bemötande.
Hej Ragnar! Tack så mycket för din feedback! Vi är glada att du upplevde oss som både flexibla och trevliga samt att resultatet blev som du önskat. Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Pontus 😊
Trevligt bemötande och personal. Punktliga, bokade tid en månad i förväg och de kom på utsatt tid. Bra resultat och prisvärt. Supernöjd.
Hej Susanne! Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att du är nöjd med både bemötandet, punktligheten och resultatet. Vi strävar alltid efter att leverera hög kvalitet till ett bra pris, så din feedback betyder mycket för oss. Varmt välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning Pontus 😀
Trevlig fönsterputsare, noggrann och perfekt putsning. Kommer bokas igen !
Hej Annika! Vad härligt att höra, tack för ditt omdöme! Vi ser fram emot att få putsa hos dig igen! Med vänlig hälsning Pontus 😎
Mycket bra service Ha en bra dag
Hej Rui! Tack så hemskt mycket för dina ord! Det uppskattar vi. Ha en fin dag, du också! Med vänlig hälsning Pontus😊
Bra bemötande. Tydligt beskrivning vilket arbete ska utföras och vad kostar det.Fantastisk bra jobbat! Så nöjd med resultatet. Tack
Hej Galina! Tack för de fina orden! Vi strävar alltid efter tydlighet och kvalitet, kul att det uppskattas! Med vänlig hälsning Pontus 😊
- Bra resultat - Pålitliga, gjorde det vi kommit överens om -Trevlig
Hej Calle! Tack så mycket! Härligt att vi kunde leva upp till dina förväntningar. Varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Pontus 😎
Pontus jobbade snabb med ett strålande resultat! Återkommer igen nästa gång!
Hej Harald! Stort tack för ditt omdöme! Kul att ni uppskattade arbetet, vi ses nästa gång! Med vänlig hälsning Pontus 😀
Allting fungerade bra och fönstren är fortfarande toppenfina. En supertrevlig kille som var hos oss.
Hej Lena! Tack snälla! Vi är glada att allt fungerade bra och att ni är nöjda med både resultatet och bemötandet. Varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Pontus 😊
Duktiga och trevliga och snabba och kunniga
Hej Michael! Tusen tack för ditt omdöme! Så roligt att du uppskattar både snabbheten och resultatet! Varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Pontus 😊
Hörde av sig via tel och kollade om det var ok att komma en halvtimme tidigare än avtalat. Jättetrevlig kille, jobbade snabbt och effektivt. Kristallklara fönster till ett bra pris ! Vi kommer att kontakta dem igen när det är dags nästa gång. Supernöjda 🙏
Hej Annica! Vilket fint omdöme, tusen tack för detta! Härligt att höra att upplägget fungerade smidigt även med en tidigare ankomst. Vi ser fram emot nästa gång! Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Pontus 😊
jätte nöjd med min fönsterputs!!
Hej Julia! Tack för ditt fina omdöme! Vad glada vi blir att du är nöjd med fönsterputsen! Varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Pontus 😊
Så nöjda! Trevlig och proffsig kille! Första, men inte sista gången vi anlitar fönsterputskompaniet. Rekommenderas varmt! Annika & Jörgen
Hej Annika och Jörgen! Tusen tack för ett superfint omdöme! Härligt att läsa. Så kul att ni är nöjda med vårt arbete och vår personal. Vi ser fram emot nästa gång! Med vänlig hälsning Pontus 😀
Mycket trevliga, skickliga och proffsiga! Skinande blankt, det gick snabbt och detta till ett mycket humant pris dessutom!
Hej Anders! Stort tack för dina fina ord! Härligt att allt gick snabbt och smidigt och att resultatet blev som du önskade. Varmt välkommen tillbaka! Med vänlig hälsning Pontus 😊
Mycket nöjd med bemötande och putsningen! Räcker så ! Klas
Hej Klas! Tusen tack för ditt omdöme, kul att du är nöjd! Med vänlig hälsning Pontus 😎
Jag är jättenöjd Pontus Kerstin Holmqvist
Hej Kerstin! Tack för dina ord! Vad härligt att höra att du är nöjd. Varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Pontus 😀
Snabb och professionell utförande av trevlig personal
Hej Hans! Tack så mycket! Kul att höra att både utförandet och bemötandet levde upp till förväntningarna. Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Pontus 😊
Jättebra och prisvärt! Kommer absolut använda igen!
Hej Madeleine! Tack snälla för ditt omdöme! Härligt att höra att du både är nöjd och upplever det som prisvärt! Varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Pontus 😀
Utmärkt arbete utfört av trevlige Pontus. Vi ser fram emot nytt besök om ca ett år.
Hej Barbro! Stort tack! Vad kul att du uppskattar arbetet, vi ser fram emot att komma tillbaka nästa gång! Med vänlig hälsning Pontus 😊
Trevlig kille, snabbt jobb. Mycket nöjd
Hej Karin! Tusen tack för ditt omdöme! Så roligt att du är nöjd, härligt att allt gick smidigt! Med vänlig hälsning Pontus 😎
Det blev så bra! Jag är jättenöjd! Dessutom väldigt bra pris!
Hej Malin! Vad roligt att läsa, stort tack! Härligt att du är nöjd med både resultat och priset. Varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Pontus 😊
Snabb, tydlig och smidig kommunikation från start till mål. De dök upp precis som utlovat och utförde arbetet med en imponerande känsla för kvalitet och noggrannhet. Det märks att de bryr sig om resultatet och kunden. Jag är väldigt nöjd och kommer med glädje att anlita dem igen i framtiden.
Hej Frida! Stort tack för ditt fina och utförliga omdöme. Vi lägger stor vikt vid både tydlig kommunikation och kvalitet i varje jobb vi gör, så det betyder mycket att det märks. Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen! Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Pontus 😀
Mkt bra utfört jobb!! Trevligt bemötande!
Hej Maj-Gret! Tack snälla för ditt fina omdöme! Det glädjer oss att du är nöjd med oss. Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Pontus 😊
Mycket nogran och proffsig. Mycket flexibel i att möte kundbehov och anpassningar. Kan starkt rekomendera
Hej Miguel! Tusen tack för dina vänliga ord! Vi är glada att kunna anpassa oss efter våra kunders behov och leverera ett riktigt bra resultat. Hoppas vi ses igen snart! Med vänlig hälsning Pontus 😎
Toppen bemötande, punktlighet och mycket väl utfört arbete.
Hej Margareta! Tack så mycket! Vi är glada att kunna leverera både punktlighet och kvalitet, varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Pontus 😊
Trevligt bemötande o proffsigt utfört arbete!
Hej Anne! Stort tack för ditt omdöme! Härligt att höra att du är nöjd, hoppas vi hörs snart igen! Med vänlig hälsning Pontus 😀
Trevligt bemötande fantastiskt utförd jobb rekommenderas starkt.
Hej Haris! Vad roligt att höra, tack snälla! Vi uppskattar verkligen din rekommendation och hjälper dig gärna igen! Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Pontus 😎
Snabba, proffsiga och trevliga.
Hej Madelene! Tack snälla för de fina orden! Härligt att höra att du är nöjd! Med vänlig hälsning Pontus 😀
Supernöjd med resultatet och snabb återkoppling vid bokning!
Hej Ivan! Tusen tack för ditt omdöme! Det glädjer oss att du är nöjd med vårt arbete. Ha en fin dag och varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Pontus 😊
Alltid ett perfekt resultat! Aviserar alltid innan dom anländer. Mycket trevligt bemötande.
Hej Christian! Tack för din fina feedback! Vi strävar alltid efter tydlig kommunikation och ett perfekt slutresultat, så kul att det märks! Vi ser fram emot att hjälpa dig igen! Med vänlig hälsning Pontus 😀
Jättebra kontakt från början till slut och inga otydligheter. Kan varmt rekommendera!
Hej! Vad härligt att höra, tack för det fina omdömet! Det betyder mycket att höra att allt varit tydligt och smidigt för er! Varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Pontus 😀
Fantastiskt rena fönster och supertrevlig och punktlig personal. Kommer absolut anlita dem igen.
Hej Kajsa! Tack snälla för de fina orden! Vi blir verkligen glada att du är nöjd och vill anlita oss igen! Varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Pontus 😊
Trevligt bemötande, proffsigt utförande.
Hej Birgitta! Tack snälla för ditt omdöme! Otroligt roligt att läsa att du är nöjd med oss! Med vänlig hälsning Pontus 😎
Veldig hyggelig og nøye, og vinduene ble fantastiske. Dette var andre gang jeg hadde besøk av Fönsterputskompaniet og jeg anbefaler dem til alle jeg kjenner.
Hej Öyvor! Tusen tack! Så kul att höra att du är nöjd även denna gång och extra kul att du rekommenderar oss vidare! Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Pontus 😊
Har nog aldrig haft så rena fönster! Pontus är helt suverän, jobbar snabbt, lyhörd för önskemål och jättetrevlig. Stort tack!
Hej Håkan! Stort tack för ditt fantastiska omdöme! Vad roligt att höra att du är så nöjd och kul att vi kunde leverera på topp! Med vänlig hälsning Pontus 😊
Mycket nöjd stamkund! Fantastiskt bemötande!
Hej Jennifer! Stort tack! Vi uppskattar verkligen att du är stamkund och blir så glada över dina fina ord! Med vänlig hälsning Pontus 😎
Snabba, effektiva och mycket duktiga på sitt jobb!
Hej Daniel! Vad roligt att läsa ditt ömdöme, tusen tack! Vi blir otroligt glada av att höra att du uppskattar vårt arbete! Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Pontus 😀
Proffsiga, trevliga och punktliga. Gjorde det lilla extra
Hej Anna! Tack snälla! Vi blir verkligen glada att du upplevde oss som proffsiga och att vi kunde göra det lilla extra! Varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Pontus 😎
Trevligt bemötande, snabb och noggrann. Nu kan vi se ut igen!
Hej Mia! Stort tack! Vi blir verkligen glada att du är nöjd och att du kan njuta av utsikten igen! Med vänlig hälsning Pontus 😊
Snabbt och effektivt arbete. Trevligt bemötande.
Hej Mona! Tusen tack för ditt omdöme, härligt att höra att du uppskattar både tempot och bemötandet! Varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning Pontus 😀
Lätt att få tag på. Snabb, professionell och trevlig vid besöket. Rena fönster som resultat.
Hej Eva! Tack snälla! Härligt att höra att allt fungerade smidigt och att du är nöjd med resultatet! Med vänlig hälsning Pontus 😊
Jättebra fönsterputs som jag är så nöjd med Återkommer gärna !
Hej Birgitta! Tack för dina ord! Så kul att du är nöjd, vi ser fram emot att hjälpa dig igen! Med vänlig hälsning Pontus 😊
Välbemötande när man ta kontakt med Pontus, flexibla med boka tid , punktlighet och kommer på tiden , fönsterna glas rena fönster , så varm rekommenderar Fönsterputskompaniet därför ger 5/5 . Med vanlig hälsningar /Sara
Hej Sara! Stort tack för de fina orden! Härligt att höra att du är nöjd med oss, vår punktlighet och det rena resultatet. Vi uppskattar verkligen din rekommendation! Ha en fin dag! Med vänlig hälsning Pontus 😎