Fönsterputskompaniet Väst AB

Snittbetyg
4.9
Ring 031-361 83 89 Dela

Om företaget

Fönsterputskompaniet grundades i januari 2023 med visionen om att vara det självklara valet när du behöver fönsterputs oavsett om du är privatperson eller driver litet som stort företag. Vi utför fönsterputs i alla dess former, från engångsputs till förmånliga abonnemang. Vi erbjuder våra tjänster från Göteborg till Kungsbacka....

83 omdömen om Fönsterputskompaniet Väst AB

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 83 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Jan S
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Ett noggrant utfört arbete och ett trevligt bemötande.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Jan! Vad kul att ni är nöjd. Det var ett pilligt men väldigt roligt jobb vi fick förtroende till att göra i ert hem. Jag hoppas att vi hörs igen till hösten när det vankas fönsterputs igen. Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Önskar er en fin dag Med vänlig hälsning Pontus 😊

Marie A
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Professionellt utfört och trevlig personal! Supernöjd med utfört arbete!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Alltid lika roligt att få hjälpa till. Vad roligt att höra att du är nöjd. Stort tack för att du tog dig tiden att skriva några rader. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 😊

Sundbe A
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Rekommenderar starkt fönsterputskompaniet! Proffsiga, flexibla och riktigt bra service. Så nöjda!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vad roligt att ni på Lyckoreceptet är nöjda med vårt arbete hos er. Tack för att ni tog er tiden att lämna ett omdöme här på Reco. Skapa dig en bra dag. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 😁

Markus O
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Fick tips gällande detta företaget. Vi ringde och möttes av en trevlig kille vid namn Pontus. Dom kom till oss på utsatt tid och utförde jobbet snabbt, snyggt och proffsigt. Vi hade tyvärr några fönster som ej var öppningsbara vid detta tillfälle och dom erbjöd sig att komma tillbaka när dessa var åtgärdade. Kan varmt rekommendera detta företaget. Mvh OBMGRUPPEN

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Markus! Vi vill börja med att tacka för förtroendet. Vi kommer i tid och lämnar minimalt med spår efter oss vid avslutat arbete. Det ska var bekymmersfritt när man anlitar oss. Vad roligt att ni fick uppleva detta. Stort tack för att du tog dig några minuter att skriva några rader om oss. Med vänlig hälsning Pontus 😀

Eva-Lotta M
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Mycket nöjd. Tacksam att jag fick en specifik dag och tid. Tillmötesgående när jag behövde byta dag pga andra hantverkares arbeten på plats. Snabba svar.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Eva-Lotta. Är man ute i god tid så som du var vid förhinder så går det alltid att ordna en ny tid som passar bägge parter bättre. Vi tackar för dina fina och varma rader. 😊 Vi önskar dig ett gott nytt år. Med vänlig hälsning Pontus

Camilla B
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Första gången jag använder mig av fönsterputsare och jag är super nöjd med resultatet. Jag kommer definitivt anlita Fönsterputskompaniet igen.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Camilla! Vad roligt att din första upplevelse av vår tjänst och oss som fönsterputsare var positiv. Det är vi som ska tacka dig för förtroendet och det fina omdömet. Du är varmt välkommen åter när du vill. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 😊

Maria D
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Snabba på att svara, fick tid inom kort, väldigt professionellt bemötande och mycket bra utfört arbete! Jättenöjd och kan verkligen rekommendera!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Maria! Jag vill börja med att tacka dig för ditt varma och fina omdöme. Vad roligt att du är nöjd med helheten som vi på Fönsterputskompaniet erbjuder, från det första kund mötet till utförandet. Önskar dig en god jul och ett gott nytt år. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 😁

Birgit E
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Perfekt, snabbt och trevligt bemötande. Kan varm rekommendera Fönsterputskompaniet, jag återkommer.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Birigt! Tack för att du valde att ge oss på Fönsterputskompaniet ditt förtroende till att putsa dina fönster. Stort tack för dina fina ord. Varmt välkommen åter. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 😀

Maria H
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Det blev så skimrande rent och fint. Nästa gång blir det fönsterputs till våren

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Maria. Precis som det ska vara då med andra ord efter att vi på Fönsterputskompaniet har utfört vårt arbete. Det är otroligt tillfredställande när en inglasad balkong blir så ren så man måste ta på glaset för att se om det fortfarande existerar. Stort tack för förtroendet. Vi ses igen till våren. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 😀

Ann-Sofie W
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Jättebra! Väl utfört och trevligt bemötande

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vad roligt att höra. Låter som du är väldigt nöjd och tillfreds med vårt arbete. Du är varmt välkommen åter när det vankas fönsterputs. Önskar dig med familj en god jul och ett gott nytt år. Med vänlig hälsning Pontus 😁

Arvid H
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Helproffsigt och mycket trevligt bemötande. Kontaktar gärna er igen!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Arvid! Vad kul att du är nöjd med vårt arbete. Tack för att du tog dig tiden att skriva några rader. Vi ser framemot att få hjälpa dig framöver också. Välkommen åter 😊

Marcus P
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Pontus kom förbi vårt café och berättade om sitt företag, det var självklart att vi skulle nyttja hans tjänst. Har alltid sagt att människor köper människor de gillar, i detta fall stämmer det rakt igenom. En fantastiskt härlig och genomgod kille. Jobbet är bra gjort och han gör det fort! Rekommenderas varmt.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vilka otroligt fina ord från dig, Marcus. Tack för att ni valde att teckna ett företags abonnemang hos oss på Fönsterputskompaniet. Vi ser framemot ett långsiktigt samarbete. Ha en fortsatt fin vecka. Med vänlig hälsning Pontus 😀

Claire J
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Very good service. Clean windows. Prompt and clear communication. Would recommend them.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Thank you for your kind words, Claire. We wish you a good week😊

Ragnar H
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Väldigt nöjda med utförandet och personliga bemötandet.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Tusen tack, Ragnar, för ditt omdöme! Vi tackar dig för förtroendet och önskar er varmt välkomna tillbaka när ni önskar fönsterputs igen 😀 Med vänlig hälsning Pontus

Frida ö
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Superbra och snabb service. Trevligt bemötande med.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Frida. Vad roligt att höra att du är nöjd. Vi får tacka dig som valde att anlita oss på Fönsterputskompaniet. Varmt välkommen tillbaka när du vill. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 😁

Karin H
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Mycket trevligt bemötande och bra utfört arbete av utvändig fönsterputs.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Karin! Tack detsamma, kul att du ville pröva våra tjänster. Vi hoppas att vi får möjlighet att hjälpa dig igen när det vankas fönsterputs. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 😊

Therese A
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Hade beställt utvändig fönsterputsning. Vi hade bra kommunikation via mejl och de kom och utförde putsningen på bestämd dag. Jag är mycket nöjd med resultatet.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Therese. Det gläder oss att du är nöjd med vårt arbete. Du är varmt välkommen tillbaka när du önskar fönsterputs nästa gång. Tack för att du ville lämna ett omdöme 😊

Brf K
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Trevligt, lösningsorienterat och professionellt bemötande och utförande!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Låter som din upplevelse och vårt utförande gjort dig tillfreds. Väldigt roligt att höra. Stort tack till att du tog dig några minuter att lämna ett omdöme, vi uppskattar det väldigt mycket. Önskar dig en trevlig höst/vinter! Med vänlig hälsning Pontus 😉

Helén L
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Kom som avtalat och gjorde ett bra jobb!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Helén! Som du märkte av så trycker vi väldigt hårt på vår punktlighet. Kul att höra att du är nöjd. Välkommen åter när det är dags för fönsterputs igen. Med vänlig hälsning Pontus 😀

Charlotte B
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Företaget svarade snabbt på mina frågor. Utförde arbetet väl. Gillade att de inte prackade på ett abonnemang utan sade bara att jag var välkommen att höra av mig om jag ville ha mer information om vad de kan erbjuda. Rekommenderar företaget varmt.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Charlotte! Vi försöker vara lättillgängliga för kontakt. Kul att höra att du är nöjd med vårt arbete. Du vet vart vi finns för framtida fönsterputsningar. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 😊

Victor L
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Fönsterputskompaniet offer us a great service!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hello 😀 Nice to hear. We hope we will have the opportunity to help you in the future. Thank you for your review. // Pontus Fönsterputskompaniet

Dennis H
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Pontus kom punktligt, var mycket sympatisk och fönstrena var renare än någonsin efter att han åkt. Vi kommer anlita Fönsterputskompaniet igen!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Dennis! Vad roligt att höra. Det är precis sådan vi är, punktliga och håller vad vi lovar. Stort tack för ditt omdöme. Så hörs vi när det är dags igen för fönsterputs. Med vänlig hälsning Pontus 😁

Anders N
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Vi är mycket nöjda med fönsterputsningen.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Anders Vad roligt att höra. Vi får tacka för förtroendet. Så hörs vi nästa gång det är dags. Med vänlig hälsning Pontus

Elsbeth J
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Kan inte bli nöjdare. Trevligt bemötande.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Elsbeth. Wow, det var ju det bästa betyget vi kunde få. Tack för ditt fina bemötande. Vi önskar dig och dina grannar en fin helg. Med vänlig hälsning Pontus 😁

Carina L
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Fantastiskt bemötande! Gjorde en provputs och är jättenöjda! Kommer ta ett abonnemang nu! Cia & Claes

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vilket fantastiskt omdöme att få läsa en sådan här grå tisdag som vi har idag. Vi ser framemot att hjälpa er med att få rena fönster en lång tid framöver. Tack för att ni skrev några rader om oss. Vi på Fönsterputskompaniet önska er en härlig höst. Med vänlig hälsning Pontus 😊

Jan S
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Mycket bra jobb, vi har inte haft så rena fönster på länge.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vad roligt att höra, Jan. Vi ser framemot ett långsiktigt samarbete. Tack för omdömet. Önskar dig en fin dag. Med vänlig hälsning Pontus.

Marie U
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Blev väldigt bra bemött och mycket nöjd med fönsterputsen

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Marie. Vad roligt att höra. Tack för att du valde att anlita oss på Fönsterputskompaniet. Önskar dig en fin helg så ses vi igen innan jul. Med vänlig hälsning Pontus

Åsa W
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Snabb och bra kommunikation, trevligt bemötande och väl utfört arbete. Rekommenderas.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Åsa. Precis som det skall vara med andra ord. Tack för att du ville skriva några rader om oss. Vi ses till vintern igen. 😁 Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet

Anders L
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Vi blev väldigt nöjda. Både trevlig och noggrann.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Anders. Det gläder oss att höra att ni blev nöjda. Kul att ni ville testa på vårt "prova på" erbjudande. Vi ser framemot att hjälpa er i framtiden. Tack till dig för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme 😊

Eva E
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Skinande rena fönster samtidigt med ett trevligt bemötande!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Eva. Kul att du är nöjd med resultatet, det blev en otrolig skillnad. Tack för att du lämnade ett omdöme. Så hoppas jag att vi hörs snart igen, Med vänlig hälsning Pontus

Seija T
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Snabbt och bra putsat. Kommer att anlita han igen .

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Seija. Kul att du är nöjd med vårt arbete. Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme om oss. Önskar dig en fin höst. Med vänlig hälsning Pontus 😁

Carl-Lennart S
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Företaget utförde fönsterputsningen på ett bra sätt och var trevligt att ha och göra med. Vi hoppas kunna använda deras tjänster fler gånger.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vad roligt att höra att du är nöjd Lennart. Vi hoppas att vi får möjligheten att hjälpa dig framöver när det är dags igen. Tack för att du lämnade ett omdöme. Ta hand om dig och hälsa din fru från oss 😃 Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet

Hannah Z
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Fantastisk bemötande och prisvärt!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Hannah, vad roligt att du är nöjd. Stort tack för att du lämnade ett omdöme så hoppas vi att vi hörs framöver 😊

Loella S
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Snabb smidig kontakt. Trevligt och personligt bemötande. Och skinande fönster:)

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Tusen tack för ditt fina omdöme! Kul att vi fick möjligheten att hjälpa dig, vi ses vid nästa putstillfälle framöver. Ta hand om dig. Vi hörs, med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 😁

Rebecca P
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Mycket bra utförd fönsterputs in och utvändigt. Pontus är väldigt trevlig och kändes bra att släppa in en ”främling” i mitt hem för första gången. Fick veta att man faktiskt kan tvätta fönster trots att det regnar 👍🏼 samt tips på abonnemang och att det inte varje gång behöver vara in och utvändigt. Blir ett abonnemang med Fönsterputskompaniet !

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

WOW! Vilket varmt och härligt omdöme. Detta kommer vi läsa om och om igen under gråa dagar. Kul att du fick en bra upplevelse när vi var i ditt hem. Stort tack för omdömet, och tack för att du valde just Fönsterputskompaniet när du behövde rena fönster. Vi ses. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 🤩

Pernilla A
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Mycket trevligt bemötandet och punktlig. Fönsterna blev skinande rena och har nu efter denna gången ett abonnemang viket innebär att de kommer 4 ggr om året utan att jag behöver tänka på att beställa puts. Det här är ett företag jag rekommenderar varmt!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

En nyckel till ett lyckat jobb är att komma i tid, enklare kan det inte bli. Bra att du är nöjd med dina rena fönster. Synd att regnet gjorde så att du behövde vänta till dagen efter innan du kunde se det skinade resultatet, men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Pernilla, tack för att du valde att anlita oss. På återseende. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet.

Britt-Marie K

Trevligt bemötande , kändes bra , blev bra resultat

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Glädjande att du är nöjd med vårt arbete. Vi lägger ner mycket engagemang för att du som kund ska se ett skinande resultat. Vi får tacka att vi blev bemötta på ett väldigt trevligt sätt, tack för förtroendet och stort tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. På återseende 😁

Peter S
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Tydlig kommunikation och bra service med snyggt resultat.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Nu har ditt fantastiska hus även rena fönster, precis vad det förtjänar. Kul att du är nöjd med vårt arbete. Önskar dig en fin sensommar så ses vi igen nästa gång till vintern 😊

Barbro G
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Mycket trevligt bemötande o fint rens fönster. Kan rekommendera denna firma.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Visst är det en fantastisk känsla när man åter igen kan se ut igenom fönsterna. Tack för att vi fick möjligheten att hjälpa dig. Stort tack även att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Vi ses innan jul igen. Till dess njut av din härliga utsikt nu på våning 10 😊

Ash G
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Punktlig, proffsig och snabb, allt man vill ha av en fönsterputsare. Har löpande fönsterputs 4 ggr/år, värt varenda krona! Rekommenderas!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vilken härlig och fin sammanfattning av oss. Vi strävar alltid efter att vara på det sättet du skriver, punktliga, proffsiga och snabba. Det är kul att du hoppat på ett av våra förmånliga abonnemang även fast du bor i en lägenhet, allt är möjligt hos oss. Stort tack för att du tog dig tiden och skriva några rader. Önskar dig en fin sensommar så ses vi i kallare väder nästa gång. Tack. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 😃

Malband M
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Otroligt bra fönsterputsning och väldigt prisvärd. Flexibel och trevlig!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vi är glada att vi fick förtroendet och möjligheten att hjälpa dig med att få rena fönster igen. Tack för att du tog dig tiden att skriva några fina ord om oss och vårt arbete. Vi kommer ju definitivt stötta på varandra igen med tanke på ert nytecknande abonnemang hos oss. På återseende 😁

Flavia S
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Trevlig bemötande, super bra jobb!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Kul att du är nöjd. Vi skall även tacka för att vi blev bemötta med en sådan härlig energi från dig. Stort tack även för att du tog dig tiden och lämna ett omdöme. Vi hörs 😎

Birgitta R
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Prova på fönsterputs - Nöjd, men hade varit bra om fönsterputsen inkluderade fönsterramarna också.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vi är glada att du ville testa våra tjänster. Kul att du är nöjd. Men som du skriver så testade du vårt "pröva på" erbjudande för 329 kr, då ingår endast utvändig fönsterputs och avtorkning av fönsterbleck. Karmarna ingår inte tyvärr, detta är en tillvalstjänst på alla våra tjänster. Tack för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 😊

Sofia Eileen B
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Vi har tvåglasfönster i alla rum så det tar alltid emot att tvätta dessa och det blir aldrig riktigt rent. Men det löste Fönsterputskompaniet otroligt bra. Har aldrig haft så rena fönster som nu. Vi är så nöjda med resultatet. Kan definitivt rekommendera Fönsterputskompaniet och vi kommer anlita dem igen :)

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

En fyrsidig fönsterputs gör verkligen sådan skillnad, kul att du är nöjd. Varför skall man göra det själv när man kan låta oss på Fönsterputskompaniet göra det åt dig? Vi är otroligt tacksamma att vi fick förtroendet av dig och hoppas att våra vägar korsas igen när det är dags för fönsterputs igen. Stort tack för att du lämnade ett omdöme. 😋

Karolina L
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Otroligt proffsig och trevligt bemötande. Ett bolag jag kommer rekommendera till vänner och bekanta. Resultat blev glasklart ;)

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Karolina. Kul att du är nöjd med vårt arbete, vi lägger ner mycket hjärta i vårt jobb så det är kul att det märks. Tack för omdömet. Hoppas vi hörs snart igen. Ta hand om er! Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 😎

Anneli E
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Fönsterputskompaniets bemötande var snabbt och mycket trevligt. Pontus putsade fönsterna både in och utvändigt, med ett resultat som blev fantastiskt. Är så nöjd och kommer nu att ha ett abonnemang hos Fönsterputskompaniet. Rekommenderar verkligen Fönsterputskompaniet som har en personlig och mycket bra service.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Anneli, vilket fint och härligt omdöme du har skrivit om oss. Vi lägger alltid ner mycket engagemang i vårt arbete så att du som kund skall bli nöjd, kul att det märks av. Det skall bli kul att få möjligheten att hjälpa er med att hålla era fönster rena fortsättningsvis. Stort tack igen för tiden du tog dig att lämna ett omdöme. Ha en nu en grym sommar Med vänlig hälsning Pontus 😃

Anette B
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Punktlig! Snabb återkoppling. Bra bemötande & viktigast av allt fick super rena fönster 🙏 fick mina fönster som tvättas från taket gjorda ( vilket inte alla gör)

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Vi på Fönsterputskompaniet strävar alltid för att vara punktliga. Vi håller vad vi lovar och kommer alltid i tid. Kul att du är nöjd med resultatet, även kul att vi fick hjälpa dig med de fönster som ett annat företag inte klarade av. Stort tack för ditt omdöme, så hoppas vi att vi ses oftare framöver 😊

Martin G
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Bra putsade rutor. Tråkigt att inte stegen räckte upp till de översta fönsterna. Nästa gång får jag antingen ställa ut en större stege eller lift. Annars toppen fint arbete.

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Hej Martin! Bra att du är nöjd med fönsterputsningen. Vi på Fönsterputskompaniet värnar om säkerhet och följer de arbetsmiljölagar som finns vid arbete på hög höjd. Vi har stegar som är långa, men vi gör riskbedömningen att putsa fönster på 8-9 meters höjd på stege utan något sorts fallskydd inte är en bra arbetsmiljö. Därav görs inga jobb på den höjden med framförallt stege. Med vänlig hälsning Pontus Fönsterputskompaniet 🙂

Annika W
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

supernöjda med den proffsiga fönstertvätten!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Det gläder oss att du är nöjd med vårt arbete. Vi lägger ner otroligt mycket engagemang och tid på vårt arbete för att göra våra kunder nöjda. Vi önskar dig en fin sommar 😎

Rebecca H
Skrev om Fönsterputskompaniet Väst AB

Jag är mycket nöjd med min upplevelse av Fönsterkompaniet! Pontus jobbade snabbt och mycket effektivt men tummade aldrig på kvalitén. Jag bor i hus och hade många fönster av diverse storlek att hantera men det gick ypperligt smidigt. Kan verkligen rekommendera Fönsterputskompaniet. Kommer att anlita igen!

Svar från Fönsterputskompaniet Väst AB

Detta omdömet var väldigt kul för oss att läsa. Kul att du är nöjd med vårt arbete i ditt hem. Hoppas på ett långt samarbete. Önskar dig en fin sommar 😁

Filtrera omdömen