AM Berglund AB

Sedan starten 2012 har AM Berglund AB legat i framkant vad gäller professionell städning och fönsterputs. År 2017 tog vi nästa kliv framåt och nu erbjuder vi även flyttservice. Inget jobb är för litet eller för stort och vi strävar efter att hålla absolut högsta kvalitet på de arbeten vi utför.

Vi har många nöjda kunder, både privata och företag - något som speglats i att vi vunnit både Dalarnas Gasellpris och Veckans Affärer Superföretag under 2016!

Om du behöver hjälp med städning av ditt hem, företag eller något annat inom lokalvård - kontakta oss direkt för en kostnadsfri offert!

Läs vad 327 kunder tycker om AM Berglund AB 2

2022-01-15 Verifierad kund
    Har blivit mycket bra bemött och informationen har varit väldigt bra .

Hade stora förväntningar och dom levde verkligen upp till dom

Köpte flyttstädning och löpande städning av dom och är väldigt nöjd med resultatet
    Hej Göran! Tack för din recension av vårt arbete, vi är glada att du är nöjd :) AM Berglund AB
    2022-01-06 Verifierad kund
    Gick snabbt att få tid för städning och arbetet var mycket bra utfört.
    Hej Magnus! Det låter som att du är nöjd och det är vi glada för! AM Berglund AB
    2022-01-05 Verifierad kund
    Jag har haft flytthjälp och AMB har hjälpt mig med flytten precis som jag önskade.
    Hej! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster! AM Berglund AB
    Trevligt och seriöst bemötande
    Snabb service
    Duktiga medarbetare
    Hej Jonny! Tack för din recension! Vi är glada att du är nöjd med våra tjänster. AM Berglund AB
    2022-01-04 Verifierad kund
    Bra kvalitet på jobbet och ett bra bemötande
    Hej Hans! Tack för din återkoppling! Ha en fin dag. AM Berglund AB
    2022-01-04 Verifierad kund
    Toppen fönsterputs kommer att kontakta dem i vår
    Hej Gun! Tack för det och du är varmt välkommen att ta kontakt i vår. AM Berglund AB
    2022-01-03 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och smidigt att ta kommunicera med dem vid ev ändringar etc. De gjorde det där lilla extra! Supernöjd!
    Hej Camilla och tack för din recension! Vi är glada att du är nöjd :) AM Berglund AB
    2022-01-03 Verifierad kund
    Mycket trevliga, kompetenta kvinnor kom hit och städade rappt och effektivt
    Hej Birgit! Tack för dina ord, vi är glada att du är nöjd med vår tjänst. AM Berglund AB
    2022-01-03 Verifierad kund
    Fungerade jättebra. Proffsiga fönsterputsare.
    Hej Åsa! Vi är glada att du är nöjd med vårt arbete. AM Berglund AB
    2021-12-10 Verifierad kund
    Jättetrevliga killar som jobbade hårt och var försiktiga med sakerna de bar. Skulle anlita dem igen om jag behöver det.
    Hej Ulrika! Tack för din recension och du är välkommen att kontakta oss igen! AM Berglund AB
    2021-12-09 Verifierad kund
    Trevligt och respektfullt - bra helt enkelt!
    Hej Susanna! Tack för dina ord, ha en fin kväll. AM Berglund AB
    2021-12-03 Verifierad kund
    Blev jätte bra bemött, proffsigt rent å snyggt!
    Kommer att anlita dom igen !
    Hej Mattias! Tack för din återkoppling till oss och du är varmt välkommen tillbaka! AM Berglund AB
    2021-11-30 Verifierad kund
    Mkt. bra bemötande, höll vad dom lovat.
    Flyttstäd
    Hej Elisabet! Tack för dina ord och vi är glada att du blev nöjd med flyttstäden. AM Berglund AB
    2021-11-29 Verifierad kund
    Arbetet startade vid rätt tidpunkt. Transportarbetarna var försiktiga med att lasta på våra flyttsaker. Och flyttpersonalen var trevliga och hjälpsamma.

Förväntningarna uppfylldes till fullo.

Vi hade köpt flytthjälp av möbler från en villa till ett annat hus.
    Allt gick smidigt och bra som vi förväntade oss.
    Hej Hans, tack för din återkoppling! AM Berglund AB
    2021-11-26 Verifierad kund
    Flytt städ utmärkt bra. Bra bemötande.
    Hej Ulla! Så bra att du är nöjd med vårt utförda arbete :) AM Berglund AB
    2021-11-25 Verifierad kund
    Fönsterputsning var utmärkt men kommunikationen per telefon/sms innan fungerade inte särskilt bra
    Hej Deborah, vi är glada att du är nöjd med fönsterputsningen och vi tar till oss av din återkoppling. Ha en fin kväll! AM Berglund AB
    2021-11-24 Verifierad kund
    Prisvärda, punktliga, noggranna i dina lokalvårds tjänster. Kan rekommenderas.
    Hej Hans, tack för dina ord! AM Berglund AB
    2021-11-23 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Jättebra städning
    Allt fungerade utmärkt från början till slut.
    Jag är en mycket nöjd kund och har rekommenderat er till flera.
    Hej Elisabet! Det tackar vi hjärtligt mycket för. Vi är glada att du är nöjd med vår städning. AM Berglund AB
    2021-11-20 Verifierad kund
    Bra bemötande genom telefon kontakt. Även uppringd för frågor som jag hade som personen skulle kolla upp.
    Hej Anna-Greta! Tack för din återkoppling till oss :) AM Berglund AB
    2021-11-17 Verifierad kund
    Beställde rengöring av väggarna i duschen för att det blivit gult. Hade velat kunna diskutera med städarna om vad man kan göra åt detta, men det var svårt eftersom den ena var döv och den andra hade lite svårt med svenskan.
    Annars var det ok. Bra städat och trevliga pojkar
    Hej Margareta! Tack för din feedback och så bra att du blev nöjd med städningen. AM Berglund AB
    2021-11-16 Verifierad kund
    Väldigt nöjd med städningen. Vänliga tjejer som är nog granna
    Hej Pia! Så bra att du blev nöjd! AM Berglund AB
  • Camilla S
    2021-11-13 Verifierad kund
    Flytning!

Väldigt trevliga och snabba, man kände sig välkommen och dom verkade genuint intresserade i os, och situationen, bra på att lyssna och lösa så det blev bäst möjligt.
    Tusind tack. Jag kan bara ge mitt bästa betyg.
    Vh. Camilla
    Hej Camilla! Tack för din återkoppling och vi är glada att du är nöjd med vårt arbete! Ha en fin kväll. AM Berglund AB
    2021-11-11 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande från beställning till leverans. Kunnig och trevlig personal som utförde servicen.
    Rekommenderas!
    Hej Ulf! Vi tackar för dina ord! AM Berglund AB
    2021-10-25 Verifierad kund
    Blev mycket bra bemött vid min första kontakt. Bra o tydlig information ang kostnadsförslaget för fönsterputsningen, som jag fick på mailen.
    Killarna som putsade fönstren var mycket effektiva och duktiga 👍
    Vi var mycket nöjda med arbetet de gjorde och kommer att anlita dem även nästa år!
    Hej Monika! Det gläder oss att ni är nöjda med vårt arbete och välkomna att kontakta oss igen. Trevlig helg! AM Berglund AB
    2021-10-24 Verifierad kund
    Blev bemött väldigt bra, det bar en flyttstädning av en lgh
    Hej Mikael! Tack för din återkoppling! Du är välkommen åter AM Berglund AB
    2021-10-16 Verifierad kund
    Bra bemötande och bra utfört jobb.
    Hej Ronny, det tackar vi ödmjukast för :) AM Berglund AB
    2021-10-15 Verifierad kund
    Bra, tillmötesgående! Levde upp till förväntningarna. Köpte å huvudmans räkning flyttstädning och det gjordes man gjorde ett gott jobb.
    Hej Gunnar! Tack så mycket! Vi är glada att ni är nöjd med vår tjänst :) AM Berglund AB
    2021-10-15 Verifierad kund
    Mycket trevlig personal , bra utfört arbete
    Hej Mary! Tack för detta! AM Berglund AB
    2021-10-15 Verifierad kund
    Vänligt bemötande. Jag hade höga förväntningar då Jag tidigare anlitat företaget.
    Hemstädning
    Mkt bra bemötande när vi inledningsvis påpekade att städningen inte stämde med uppdragsspecen.
    Anlitad städerska är omtyckt av min mor.
    Hej Carina! Tack för din återkoppling och recension. Så bra att din också mor är nöjd :) AM Berglund AB
    2021-10-14 Verifierad kund
    Flyttstäd: Serviceinriktad. Snabb att återkoppla. Hög kvalitet på städningen.
    Tack så mycket! Vi är glada att du är nöjd med vår tjänst :) AM Berglund AB
    2021-10-13 Verifierad kund
    Väldigt bra och proffsigt bemötande och vi är väldigt nöjda med städningen de utfört.
    Tack för dessa ord! AM Berglund AB
    2021-10-08 Verifierad kund
    Jag är väldigt nöjd med den tjänst jag beställt, fönsterputsning.
    Mitt positiva omdöme beror till 100% på de duktiga fönsterputsarna, bl a en av dem som varit hos oss många gånger tidigare när han var anställd av ett annat företag. Det var också anledningen till att jag nu valde AM Berglund AB.
    Jag tvekade en del när offerten kommit, det var en avsevärd prisskillnad mot vad jag tidigare betalat. Kan bara hoppas att det innebär att de som utför jobbet får en bättre lön.
    Stor förvåning och en besviken känsla när fakturan kom via mail och inte stämde med offerten. Visserligen en struntsumma ovanpå den höga totalkostnaden, men ändå...... Varför i hela fridens dagar lägga på en faktureringsavgift när fakturan mailas och det är noll kostnad för företaget. Inget porto, ingen papperskostnad för AM Berglund AB. Lite dålig eftersmak på ett fint utfört jobb av fönsterputsarna. Kändes väldigt onödigt och borde ha varit med i offerten om faktureringskostnaden var nödvändig.
    Detta är anledningen till att jag inte ger ett högre omdöme för min upplevelse av Företaget AM Berglund AB
    Hej Kristina! Tråkigt att du upplevt det så här men vi är tydliga via våra avtalsvillkor med dessa avgifter som du nämner, de medföljer i våra offerter. Den medföljde även i din offert. Kostnaden för fakturaavgiften är främst det administrativa arbete som vår personal utför.
    Vi prissätter inte våra tjänster utefter våra konkurrenter utan vi prissätter utifrån kvaliteten på våra tjänster. Vi följer också kollektivavtal när det gäller löner för våra anställda. Ta gärna kontakt med oss på kontoret om du har fler funderingar, 0247-79 78 77
    2021-10-08 Verifierad kund
    Snabb respons på både förfrågan och utförande av utvändig fönsterputs. Bra utfört jobb.
    Administrationen lämnar dock övrigt att önska då man fakturerat ett annat pris än det pris som var överenskommet. Vid påtalan så rättade man till det omgående.
    Hej Kjell. Tack för din återkoppling och vi är glada att du är nöjd med vårt arbete! Ja, vi ser givetvis till att lösa en sån här miss snarast. Att kunden är nöjd är viktigt för oss. Ha en fin kväll! AM Berglund AB
    2021-10-07 Verifierad kund
    Suveränt.duktiga och noggrann allt damm borta!!!!
    Hej Marianne! Så bra att du är nöjd med vår tjänst, ha en fin kväll AM Berglund AB
    2021-10-06 Verifierad kund
    Vi fick fönsterputs av absolut bästa kvalité.
    Killen som gjorde jobbet imponerade verkligen
    med ett mycket fint arbete.
    Företaget Am Berglund kan rekommenderas .
    MVH
    Lars Berglund
    Hej Lars! Vad roligt att höra, tack för din återkoppling! AM Berglund AB
    2021-10-05 Verifierad kund
    Bemötande = Alltid mycket trevligt
    Förväntningar = Behöver aldrig oroa mig. Det blir alltid bra resultat.
    Jag anlitar tjänsten fönsterputsning.
    Hej Birgitta! Tack för dessa ord :) AM Berglund AB
    2021-09-28 Verifierad kund
    Våra fönster blev perfekt putsade! Tack!
    Hej Johanna! Tack för din recension av vårt gjorda arbete! AM Berglund AB
  • Britt-Marie Å
    2021-09-28 Verifierad kund
    Jag har blivit väldigt bra och vänligt bemött av Företaget. Företaget levde upp till mina förväntningar och mer därtill. Upplevelsen var mycket bra. Jag har anlitat Företaget i en flytthjälp 2 gånger, flyttstädning,fönsterputs samt bärhjälp inför renovering. Jag är mycket nöjd med Företaget
    Hej Britt-Marie! Detta tackar vi ödmjukast för! Vi är glada när vår kund är nöjd och du låter som en sådan :) Ha en fin dag. AM Berglund AB
    2021-09-24 Verifierad kund
    De två killarna om kom för att putsa fönstren var mycket vänliga och professionella.
    Trotts att tre pröjs gick sönder så löste vi det tillsammans och där tar jag på mig som kund att jag inte gav tydliga instruktioner om hur de fungerade.
    Alla fönster blev precis så rent som jag hade förväntat mig.
    Jag anlitar er gärna igen om det skulle behövas och har tackat de som rekommenderade ert företag.
    /BB
    Hej Birgitta! Stort tack för din återkoppling :) Du är varmt välkommen att anlita oss igen. AM Berglund AB
  • Kerstin T
    2021-09-23 Verifierad kund
    Trevliga o professionella fönsterputsare. Levde upp till mina förväntningar.
    Hej Kerstin! Tack för din recension, ha en fin kväll! AM Berglund AB
    2021-09-17 Verifierad kund
    Jag beställde företagsstädning. Jag fick bra bemötande och bra städning.
    Hej! Vi tackar dig för din fina recension av vårt jobb! AM Berglund AB
    2021-09-14 Verifierad kund
    Anlitades för flytt och när det körde ihop sig var de väldigt förstående och flyttade datumet I sista sekunden utan kostnad.
    Hej Robert! Tack för din recension, det uppskattas. Ha en bra kväll! AM Berglund AB
    2021-09-08 Verifierad kund
    Bra och effektivt bemött. Fantastiskt bra städjobb! Allt sken som sprillans nytt! Sååå nöjd!
    Hej Gunilla! Så bra att du är nöjd med utfört arbete! AM Berglund AB
    2021-09-08 Verifierad kund
    Bra bemötande men det tog lång tid mellan besök och kostnadsförslag till tidsbokningen
    Hej Eva, tack för din feedback! AM Berglund AB
    2021-08-24 Verifierad kund
    Mycket nöjd med välputsade fönster!
    Hej Eva-Marie, vi är glada att du är nöjd med våra tjänster! AM Berglund AB
    2021-08-24 Verifierad kund
    Resultat över förväntan, slutstädning!
    Hej Mattias, det är vi mycket glada för! AM Berglund AB
    2021-08-23 Verifierad kund
    Flyttstäd. Bra service. Inga klagomål från de som tog över huset, jag såg inte själv resultatet
    Då är det som det ska! Nu kan ni lägga energin på det nya istället :) AM Berglund AB
    2021-08-23 Verifierad kund
    Det gick snabbt från beställning till leverans av tjänsten fönsterputs. Vi har många fönster och alla blev väldigt fina. Rekommenderar företaget.
    Hej Lena, det tackar vi ödmjukast för. Ha en fin kväll! AM Berglund AB
    2021-08-23 Verifierad kund
    Bra bemötande och snabb kommunikation via mail. Jag anlitade dem för skutstäd av stugan vi hyrt. Vet ej hur resultatet blev.
    Hej Jennie, tack för din återkoppling och för att du anlitade oss för slutstädningen. AM Berglund AB
    2021-08-22 Verifierad kund
    Hyrde en stuga med slutstädning. Bra stuga. Ett fönster upptill vore bra. Med nät.
    Hej Katja, tack för din återkoppling! AM Berglund AB