AM Berglund AB

AM Berglund AB

Sedan starten 2012 har AM Berglund AB legat i framkant vad gäller professionell städning och fönsterputs. År 2017 tog vi nästa kliv framåt och nu erbjuder vi även flyttservice. Inget jobb är för litet eller för stort och vi strävar efter att hålla absolut högsta kvalitet på de arbeten vi utför.

Vi har många nöjda kunder, både privata och företag - något som speglats i att vi vunnit både Dalarnas Gasellpris och Veckans Affärer Superföretag under 2016!

Om du behöver hjälp med städning av ditt hem, företag eller något annat inom lokalvård - kontakta oss direkt för en kostnadsfri offert!

509 omdömen om AM Berglund AB

Sedan starten hos Reco 2019
    2023-01-27 Verifierad kund
    Vi har alltid blivit väl bemött och varit nöjda med deras hemstädning & fönsterputsning.
    2023-01-24 Verifierad kund
    Bohagsflytt väldigt väl genomförd av trevlig personal till avtalat pris. Kan rekommenderas!
    Hej Göran, vi tackar så mycket för dessa ord, ha en fin kväll! AM Berglund AB
    Mycket bra

Förväntningen uppfylldes på ett mycket bra sätt

Flytt, det kändes väldigt bra med trevlig personal
    Hej Lars, det tackar vi så mycket för. Vi är glada att du är nöjd. AM Berglund AB
    2023-01-23 Verifierad kund
    mycket bra service och snabb städning.
    Hej Ibrahim! Tack för din recension av vårt arbete. AM Berglund AB
    2023-01-23 Verifierad kund
    Mycket bra och ansvarstagande städfirma. Flexibla, seriösa och enkla att ha att göra med. Rekommenderas.
    Hej Tomas, det gläder oss att du är nöjd med vår firma och våra tjänster. Ha en fin kväll! AM Berglund AB
    2023-01-22 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av personalen. Snabb och god service. Mycket nöjd med de tjänster vi köpt, gräsklippning och flyttstädning.
    Hej Eva, tack för dina ord! Det värmer. AM Berglund AB
    2023-01-11 Verifierad kund
    Utmärk bemötande Städhjälp utmärkt
    Hej Gerd! Tack för din återkoppling till oss. Ha en fin kväll! AM Berglund AB
    2023-01-09 Verifierad kund
    Det är första gången jag anlitar AM Berglund för städningen. Uppgiften var att ta ut alla mattor, piska dem samt torka alla golv. Två glada o effektiva kvinnor gjorde ett mycket gott jobb. Den beställda fönsterputsen gick inte att utföra! -21 °! Den är skjuten på framtiden.
    Jag är mycket nöjd!
    Monica Höglund
    Hej Monica! Tack så mycket för din recension och vi är glada att du blev nöjd med våra tjänster :) AM Berglund AB
    2023-01-09 Verifierad kund
    Proffsigt och trevligt bemött. Städningen blev bättre än förväntat, noggranna och kunniga.
    Första gången vi anlitade hjälp med städning.
    Vi hade en typ av storstädning.
    Tack för ett bra jobb
    Hej Helena! Vi är glada att du blev nöjd med vårt utförda arbete. AM Berglund AB
    2023-01-09 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra personal.
    Hej Lars-Gunnar! Tack för din recension! AM Berglund AB
    2023-01-04 Verifierad kund
    Snabb och smidig beställning, superbra och noggrann städning
    Hej Daniel, tack så mycket för din recension! AM Berglund AB
    2023-01-03 Verifierad kund
    Flytten vi fick hjälp med gick jättesmidigt. Servicen var utmärkt, enkelt boka och flytten utfördes på avtalad tid. Mycket trevligt bemötande. Kan rekommendera.
    Hej Britt-Mari, det tackar vi ödmjukast för! Ha en fin dag. AM Berglund AB
    2023-01-02 Verifierad kund
    Gott bemötande
    Mina förväntningar uppfylldes
    Städ o fönsterputs

Snabb leverans
    Hej Eva, tackar för din recension av vårt arbete! AM Berglund AB
    2022-12-28 Verifierad kund
    Bra bemötande, bra städning. Haft städning en gång i månaden sen sommaren 2020 och alltid varit nöjd! Endast något rum som varit glömt 1-2 gånger men det har vi fått kompenserat vid efterkommande städningstillfälle.
    Valde dem efter att de flyttstädat hos min och min nuvarande sambo och den fick högsta betyg.
    Ojämn fakturering är väl det jag skulle ta på negativa sidan. Ibland kommer den direkt ibland tar det tid. Privatpersoner hade det nog varit bättre att fakturerat med förfallodag runt 26-30 i månaden vid löning.
    Hej Anna, tack för din återkoppling och feedback. Ha en fin dag! AM Berglund AB
    2022-12-26 Verifierad kund
    Mycket bra bemött. Trevlig personal.
    Hej Ranjani, tack för din återkoppling till oss! AM Berglund AB
    2022-12-26 Verifierad kund
    Mycket bra bemötande och bra hantering av vår flytt
    Hej Siri! Det tackar vi för och vi är glada att du är nöjd med vår tjänst :) AM Berglund AB
    2022-12-26 Verifierad kund
    Jag köpte storstädning på entréplan och övervåning med fokus på kök och badrum. Killarna som utförde städningen var duktiga och noggranna. Jag är väldigt nöjd.
    Hej Elisabet! Tack för din recension av vårt arbete. Ha en fin dag! AM Berglund AB
    2022-12-25 Verifierad kund
    Professionellt och trevligt bemötande.
    Hej Anders! Tack för dina ord, god fortsättning :) AM Berglund AB
    2022-12-23 Verifierad kund
    Beställde en flyttstädning och otroligt nöjd med både bemötande och utförandet!
    God Jul!🤶
    Hej Anita! Det tackar vi för och vi är glada att du är nöjd med våra tjänster :) God fortsättning! AM Berglund AB
    2022-12-19 Verifierad kund
    Kontakten med AM Berglungs AB har varit bra bemötande! Firman utförde sanering, bortforsling samt storstädning av lägenhet. De gjorde ett fantastiskt arbete alla inblandade.
    Hej Per! Tack så mycket för dina ord. Ha en fin kväll! AM Berglund AB
    2022-12-16 Verifierad kund
    Beställde fönsterputs och hemstädning. Vi vart jättenöjda och kommer fortsätta med AM Berglund när vi har behov.
    Trevligt personal 🤗
    Hej Soledad! Det tackar vi för och är glada att du blev nöjd med vårt utförda arbete :) AM Berglund AB
    2022-12-10 Verifierad kund
    Trevligt bemötande. Snabb service.
    Hej Sara! Tack för det, ha en fin kväll! AM Berglund AB
    2022-12-05 Verifierad kund
    Trevligt kundbemötande. Jag hade stora förväntningar och ni levde upp till dem rätt bra. Det känns rent i grunden och det märks tydligt när ni varit här att det samlas mindre damm vilket naturligtvis beror på att alla möbler varit framme så att det inte yr fram damm från gömda vrår.
    Det blev ett par språkförbistringar vilket innebar att man trodde att man inte skulle putsa utsidan på glasväggen i vardagsrummet men det fixande fort lätt och smidigt vilket jag uppskattade. Sen missade man att öppna källardörren när man torkade golvet vilket gjorde att det var en liten rand av grus kvar på golvet (Källardörren går inåt och jag vet av erfarenhet att det är något man lätt missar).
    Tack för god och trevlig service.
    Hej Isabelle, tack för din återkoppling till oss om de utförda tjänsterna! AM Berglund AB
    2022-12-04 Verifierad kund
    Storstädning.gott.kan få städa flera gånger!!!!!
    Hej Marianne! Tack för dina ord, ha en fin kväll. AM Berglund AB
    2022-12-04 Verifierad kund
    bra service, fixade allt som behövdes
    Hej Ulla, tack för din recension! AM Berglund AB
    2022-11-29 Verifierad kund
    Efter ett städtillfälle är det omöjligt att sätta betyg. Städuppgiften utfördes tillfredställande. Enda felet var att den stackars städaren var ensam, även om de skulle ha varit två. Personen i fråga tog ingen rast, åt och drack ingenting och skulle efter avslutat arbete på minst 7 tim, köra bil upp till Mora. Jag tycker det är fult och skandalöst att utnyttja utländsk arbetskraft på det viset. ÄR VÄL INTE DEN HÄR SORTENS SVAR NI PÅ FÖRETAGET VILL HA, FÖRUTSÄTTER ATT NI LÄSER DET. Ska ge det en andra chans.
    2022-11-27 Verifierad kund
    Jättebra utfört! Har anlitat dem både för flyttstädning och fönsterputs. Jättenöjd båda gångerna! Superbra kundservice också, rekommenderar varmt.
    Hej Maria! Det tackar vi för och vi är glada att du är nöjd med våra tjänster :) AM Berglund AB
    2022-11-27 Verifierad kund
    trevliga killar gjorde ett bra jobb
    Hej Kristina, tack för dina ord, ha en fin kväll! AM Berglund AB
    2022-11-26 Verifierad kund
    Mycket bra.

Det blev nog en missbedömning av hur lång tid det skulle ta och killen som putsade fönstren behövde komma tillbaka dagen efter för att göra färdigt, men så kan det väl bli ibland och det är inget jag vill ta upp som klagomål. Bättre att göra jobbet ordentligt än att skynda och slarva.

Tack för väl utfört arbete.
    Hej Inga-Britt! Vi är glada at du blev nöjd med resultatet! AM Berglund AB
    2022-11-25 Verifierad kund
    Fönstren tvättade och putsade lika bra som när jag anlitade firman tidigare.
    Bra bemötandeav trevlig personal.
    Hej Margareta, tack så mycket för den recensionen! AM Berglund AB
    2022-11-25 Verifierad kund
    Trevliga killar som var här.
    Fyllde upp förväntningarna.
    Städning av kök och badrum
    Hej Kennet, det låter som att du är nöjd och det är vi glada för. AM Berglund AB
    2022-11-25 Verifierad kund
    Fönsterputs, kom i tid, trevliga och tillmötesgående
    Hej Kerstin! Det tackar vi för, ha en fin kväll. AM Berglund AB
    2022-11-25 Verifierad kund
    jag beställde fönstertvätt på utsidan på huset. Tjänsten utfördes på avtalad tid och vi hade inga problem. Vänligt bemött i telefon
    Hej Sonja! Tack för den recension av vårt arbete! AM Berglund AB
    2022-11-23 Verifierad kund
    Utmärk rakt igenom, anlitar gärna igen.
    Hej Keith! Tack så jättemycket för din recension av vårt utförda arbete. Ha en fin kväll! AM Berglund AB
    2022-11-23 Verifierad kund
    Professionella service, snabbt och noggrannhet
    Hej Magdalena! Vi tackar ödmjukast för dessa ord. AM Berglund AB
    2022-11-21 Verifierad kund
    Väldigt trevliga att prata med.
    Köpte flyttstädning och den var bra gjord.
    Hej Karin! Tack för dina ord, ha en fin kväll! AM Berglund AB
    2022-11-21 Verifierad kund
    Bra bemötande och väldigt flexibla. Vi använde först deras flyttjänst och den var toppen! Det tog ett tag innan bostaden såldes - men det var inga konstigheter från deras sida utan det var bara att ringa dem och säga att det var dags för flyttstädningen (som vi bokade i samband med flyttjänsten).
    Hej Ing-Marie! Tack för din återkoppling till oss. Så bra att allt gick bra med flytt och städ! AM Berglund AB
    2022-11-21 Verifierad kund
    Bra bemötande. Första städningen blev underkänd men företaget rättade till det hela på ett bra sätt och städningen dagen efter blev klart godkänd. Vi hade beställt byggstädning samt fönsterputs vilket genomfördes på ett utmärkt sätt. Det blev ingen extra debitering på grund av att företaget gjorde om städningen.

Vi blev nöjda som kund!
    Hej Sivert! Vi är glada att ni i slutändan blev nöjda med vårt arbete. AM Berglund AB
    2022-11-20 Verifierad kund
    Min flytthjälp gick enkelt och smidigt! De var även flexibla när jag blev tvungen att boka om flytthjälpen (problem i nya lgh som vi inte kunde påverka).
    Rekommenderas!
    Hej Nina! Tack för din recension och tack för att du kan rekommendera oss vidare :) AM Berglund AB
    2022-11-14 Verifierad kund
    Vänligt bemött inget att klaga på🤗
    Hej Inger, vi tackar så mycket för din recension av vårt arbete. Ha en fin kväll! AM Berglund AB
    2022-11-14 Verifierad kund
    Bra i säljprocessen men sen blev första städningen 2 månader försenad. Lovade återkomma men har inte hört nåt än...
    Städningen blev till slut utmärkt även om den var försenad vilket drar ner betyget,
    2022-11-14 Verifierad kund
    Första gången att se AM Berglund jobba på, var ju rikigt upplevelse att få se!
    Hej Martin! Vi tackar för dina ord! Ha en fin kväll. AM Berglund AB
    2022-11-14 Verifierad kund
    Vi fick rena fina fönster men jag tycker 400 kr/timme efter ROT-avdrag är dyrt.
    Hej Lena, vi är glada att du är nöjd med vår tjänst! AM Berglund AB
    2022-11-14 Verifierad kund
    Trevligt och professionellt bemötande.
    Flytten var smidig och noggrann. Kan varmt rekommendera AM Berglund.
    Hej Sebastian, vi tackar ödmjukast för dina ord! AM Berglund AB
    2022-11-07 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Dyrare i pris än tidigare aktör.
    Bra resultat på fönsterputs.
    Hej Monica, vi tackar för din recension och är glad att du är nöjd med vårt arbete. AM Berglund AB
    2022-11-05 Verifierad kund
    vi är nöjda , som vanligt ,utom med en sak, har pratat med Marie om det , hur räkningen är utformad, vill kunna se vad det är jag betalar för, men räkningen såg ut som den gjort hela tiden ,
    Hej Kerstin, tack för din återkoppling om vårt arbete! AM Berglund AB
    2022-11-03 Verifierad kund
    Så bra bemötande, trevligt o bra med hembesök. Nöjd med allt, städning o bemötande. Jag beställde ”storstädning”. Det enda tråkiga är att jag fortfarande inte fått min faktura trots 3 påminnelser. Jag åker utomlands i morgon, 4 november o ville betala innan resan…Jag har talat om detta men inget händer..,
    Hej Agneta, tack för att du återkopplat och vi är glada att du är nöjd med vårt arbete! AM Berglund AB
  • Julia A
    skrev om AM Berglund AB
    2022-11-01 Verifierad kund
    Har bara fått en bra upplevelse med min hemstäd.
    Hej Julia, vi är glada att du är nöjd med vårt utförda arbete. AM Berglund AB
    2022-10-31 Verifierad kund
    Jätte bra
    Bra
    Fönsterputs, duktig
    Hej Elisabet, tack för din recension av vårt arbete! AM Berglund AB
    2022-10-31 Verifierad kund
    Jag blev mycket bra bemött av den som tog mot beställningen. de levde nog upp till dom förväntningar vi hade.
    Sammanfattningsvis var det en godkänd flyttstädning av en gammal fastighet
    ( Men jag undrar varför plastpropparna till badkars fronten låg slängd ut anför dörren samt skruvmejseln var borta. )
    Hej Bernth, tack för att du återkopplar till oss! AM Berglund AB