AM Berglund AB

AM Berglund AB

Sedan starten 2012 har AM Berglund AB legat i framkant vad gäller professionell städning och fönsterputs. År 2017 tog vi nästa kliv framåt och nu erbjuder vi även flyttservice. Inget jobb är för litet eller för stort och vi strävar efter att hålla absolut högsta kvalitet på de arbeten vi utför.

Vi har många nöjda kunder, både privata och företag - något som speglats i att vi vunnit både Dalarnas Gasellpris och Veckans Affärer Superföretag under 2016!

Om du behöver hjälp med städning av ditt hem, företag eller något annat inom lokalvård - kontakta oss direkt för en kostnadsfri offert!

Läs vad 230 kunder tycker om AM Berglund AB 2

2021-05-10
    Trevligt bemötande och noggrann städning.
    2021-05-09
    Städar väldigt bra. Proffsig personal. Enda lilla minuset är att de använder fortnox för sina fakturor. Strular fast man betalat. Anmäl e-faktura så fungerar det utmärkt. Jag har hemstädning en gång i månaden och använt företaget vis flyttstädning.
  • Ingrid R
    2021-05-09
    Jag har köpt golvstädning och köksstädning varannan vecka samt fönstertvätt en gång per år.
    Jag har blivit bra bemött av företaget och av de anställda.
    Jag uppskattade när samma personal kom varje gång och de visste vad jag ville ha hjälp med. Det fungerade inte så bra i början av året, så jag bytte till en firma på orten och slipper då också framkörningsavgift.
    2021-05-08
    Den städning jag beställde var på flera punkter klandervärd. Men ni rättade snabbt till felen och emotsåg mina önskemål. Det är mycket värt att så skedde. Det gör att jag mycket väl skulle kunna tänka mig att igen köpa era tjänster.
    2021-05-06
    Bra bemötande när min farbror tyvärr avled strax före deklartion.
  • Adam J
    2021-05-06
    Väldigt nöjd med bolagets städning
    2021-05-02
    Jag köpte hemstäd samt fönsterputs.
    Jag blev otroligt imponerad av de två unga killar som putsade våra fönster. Fönstren är av blandad kvalite, gamla och svåra att öppna, samt nya med massor av spröjs. Jag bemöttes av två positiva och tillmötesgående killar som sa att det här fixar vi inga problem. Och det gjorde dom, jag blev väldigt nöjd med resultatet!
    De två unga tjejerna som städade var jättetrevliga, lyssnade noga in vad jag önskade samt utförde jobbet perfekt. Jag är mycket tacksam att jag anlitade AM Berglund AB och kan varmt rekomendera dem.
    Karin Blecko
    2021-04-24
    Trevligt bemött och enkelt att boka flyttstäd av en anhörigs lägenhet.
    Hade önskat tydligare prisuppgift för olika alternativ av tjänster.
    Bra att de skötte kontakten med hyresvärd om när jobbet skulle utföras.
    2021-04-23
    Jag har städning var fjärde torsdag.
    Städarna har varit väldigt noggranna och trevliga!
    Mina förväntningar är klart uppfyllda.
    2021-04-23
    Superbra industristädning, ställer alltid upp.
    Husstädning
    Mycket bra
    Utförde arbetet enligt överenskommelse
    Trevlig personal
    2021-04-22
    Jag gillar att förutom att de städar bra, även gör det där lilla extra som tex. att rengöra sopsortering.
    2021-04-22
    Vi köper hemstäd var fjärde vecka. Vi är i de allra flesta fallen väldigt nöjd, då och då missas/glöms det någon sak vi kommit överrens om vilket gör att vi inte ger högsta betyg.
    2021-04-22
    Faluplast har anlitat AM Berglund för lokalvård och fönsterputs sedan 2017. Detta efter att ha sökt efter en bättre utförd lokalvård än tidigare. Vi är mycket nöjda!
    Vi prioriterar kontinuitet och vill i möjligaste mån få samma personer vid varje tillfälle. Detta har AM Berglund kunnat tillgodose mycket bra.
    Summa: Bra bemötande och klanderfritt arbete. Bästa rekommendationer :-)
    2021-04-22
    Jag har använt AM Berglund i 1.5 år. Första intryck var toppen bra. Men det har ändrats över tid.
    Om samma 2 personer städer så brukar jag vara rätt nöjd men så fort det kommer ny personal så är det en avsevärt skillnad, och företaget kompenserar inte på något sätt för sina brister.
    Utöver det så har flera saker i huset gått sönder under städning.
    Deras ekonomi avdelning är strulig, man får inte alltid svar när man mailar dem. De byter system ofta.
    I min åsikt så finns det mycket att förbättra.
    Hej Amanda, Tråkigt att du har den upplevelsen, vi tar till oss och kommer jobba på att bli bättre framöver! AM Berglund AB
    2021-04-22
    Fungerar problemfritt varje gång, bra service. *********************
    Hej Peter, tack för det, vi ses igen :) AM Berglund AB
  • Lilja Ulf L
    2021-04-22
    Städning med AM Berglunds AB fungerar utmärkt vad gäller själva städningen, tider och lojalitet. Mycket pålitligt och välfungerande företag.
    Hej Ulf, vi tackar för dina ord! AM Berglund AB
  • Bo G A
    2021-04-22
    Alltid "on time performance"! trevlig personal, levererar alltid till full belåtenhet
    Hej Bo! Tack för den fina recensionen! AM Berglund AB
    2021-04-22
    Har städning varannan vecka i hemmet, fungerar utmärkt. Hör av sig innan och talar om när städningen ska ske, bra för vår egen planering.
    Hej Jörgen! Så bra att det hjälper er i vardagen, trevlig kväll :) AM Berglund AB
    2021-04-22
    Städning av villan, dammtorkning av ytor och golv. Kök o toaletter. Bemötande har varit mycke bra. Det är alltid städat som är bra men, det skiljer sig. Ibland är det där lilla extra gjort. Det gör att man uppskattar arbetet extra. Det är skillnad mellan vilka som städar men alltid ok.
    Hej Karin, tack för din återkoppling, vi tar till oss dina ord :) AM Berglund AB
    2021-04-22
    Har använt mig av AM Berglund i många år.
    Är mycket nöjd med dem, både med att dom gör allt för att bemöta mina förväntningar med utförande av städ, alltid perfekt utfört.
    Dom kommer alltid i tid.
    Alltid trevligt bemött, både av städpersonalen och personalen på kontoret.
    Dom är alltid villiga att hitta lösningar för att tillgodose mina önskningar.

Kan varmt rekommendera dem.
    Hej Maria! Det tackar vi allra ödmjukast för! En trevlig kväll till dig :) AM Berglund AB
    2021-04-22
    Städarna är duktiga men administration med fakturor osv fungerar inte alls!
    Hej Andreas! Vi är glada att du är nöjd med städningen. Ta gärna kontakt med oss angående faktureringen så ska vi se hur vi kan förbättra detta. Mvh AM Berglund AM Berglund AB
    2021-04-19
    Jag har anlitat AM Berglund för hemstädning var 4-de vecka och är så otroligt nöjd varje gång. De ger alltid ett fint och proffsigt bemötande. Starkt rekommenderas. // Cristina.L.
    Hej Cristina! Tack för de orden, vi är glada att du är nöjd. På återseende! AM Berglund AB
    2021-03-31
    Vi var inte där när de städade men resultatet var tillfredställande
    Hej Britt-Marie! Så bra att du blev nöjd med resultatet :) AM Berglund AB
    2021-03-26
    Målning av sovrum
    Blev bra bemött och arbetet kom igång snabbt
    Alla mina förväntningar levde man upp till
    Jättenöjd!
    Tack för de orden Per! Ha en trevlig kväll :) AM Berglund AB
  • Arne L
    2021-03-08
    veckostädning var 4 e vecka
    trevligt o bra. glad och trevlig telefonsvarare
    ja rent och snyggt och trevliga " städare " Vi är nöjda.
    Hej Arne! Tack för ditt betyg och vi glada att ni är nöjda :) AM Berglund AB
    2021-03-04
    Transport av möbler. Mycket trevligt bemötande. Kommer att rekommendera dom till andra.
    Hej Lisbet! Tack för den fina recensionen! Trevlig kväll AM Berglund AB
    2021-02-12
    -Flyttstäd
    - mycket vänligt och proffsigt
    - de levde upp till dem över förväntan
    - superproffsigt
    Hej Martin! Tack för den recensionen! AM Berglund AB
    2021-02-10
    Mycket bra. Lätt att kommunicera med och flexibla. Städar utmärkt.
    Hej Birgitta, Tack för de orden, det värmer! AM Berglund AB
    2021-02-02
    Storstädning. Bra utförd städning. Bra bemötande. Höll tiden.
    Hej Anna-Lena! Tack för din recension, vi är glada att du är nöjd! AM Berglund AB
    2021-01-28
    Mycket nöjd, båda med besöket der offerten blev bestämt.
    Hej Sonja, tack för din recension och vi är glada att du är nöjd med vår service! AM Berglund AB
    2021-01-28
    Trevliga och hjälpsamma. Utmärkt resultat. Kommer anlita dem igen!
    Hej Caroline! Det är vi glada för! Du är välkommen tillbaks. AM Berglund AB
    Flyttastädning
    Väldigt tillmötesgående och enkla att få tag på. Lite förvirrat intryck där de ringde flera gånger för att dubbelkolla diverse uppgifter, men hellre det än att det blir fel. Var lite anmärkning från hyresvärden på städningen men det fixade de direkt utan några problem alls!
    Hej Malin! Tack för din återkoppling. Ha en fin kväll :) AM Berglund AB
    2021-01-25
    Beställt Byggstädning, väldigt bra bemötande med snabb återkoppling och bra utfört arbete
    Hej! Tack för den fina recensionen :) AM Berglund AB
    2021-01-14
    Bra bemötande och snabb leverans av önskad tjänst
    Hej Britt! Tack för din feedback och ha en trevlig kväll! AM Berglund AB
    2021-01-12
    Städning av gym samt kontor: ca 100 kvm.
    Proffessionellt bemötande av Marie, som organiserade allt. Noggrann genomgång, samt lyhördhet gentemot oss.
    Noggrannt utförd städning, som även kontrollerats av vår hyresvärd. Han var mycket nöjd.
    Trevlig personal.
    Hej Marie! Vi tackar för den fina recensionen! AM Berglund AB
    2020-12-30
    Slipning av gammalt trägolv och därefter behandling av detsamma med hårdvaxolja.
    Företaget var mycket tillmötesgående trots annat företagsstrul.
    Vi är mycket nöjda med resultatet.
    Hej Anders! Vad roligt att höra att ni är nöjda med våra tjänster! AM Berglund AB
    2020-12-29
    Snabb och bra flytthjälp
    Duktiga killar helt problemfritt
    Hej Håkan! Vi tackar för din återkoppling! AM Berglund AB
    2020-12-28
    Jag anlitade Berglunds för flytt till lägenhet centralt från villa i Kråkberg, Mora. Flyttkillarna jobbade hårt och snabbt. Ìngenting gick sönder vid flytten. Valde Berglunds då jag vill gynna lokala företag.

Snabbt och effektivt.
    Hej Ann-Kari! Tack för din recension, vi är glada att du valde vår firma och att du är nöjd med servicen! AM Berglund AB
    2020-12-03
    Bra att ha att göra med, bra resultat på städningen .
    Hej Sebastian. Tack för din recension, det värmer! AM Berglund AB
    2020-12-02
    Jag har använt tjänsten storstädning.

Jag tycker att bemötandet har varit toppen, enkelt och rakt på sak. De frågor jag har ställt har fått ett bra svar på vilket gjort att vår ök varit tydlig från min sida.

Leveransen blev också mycket bra. De som skulle utföra tjänsten kom på slaget när det skulle. :-) Vilket gjorde att jag kunde åka iväg till mitt jobb. När jag kom hem var allt rent och snyggt.
    Hej Christina! Så roligt att vi levde upp till dina förväntningar :) AM Berglund AB
    2020-11-25
    Proffsiga på alla sätt och vis!
    Hej Tommy! Tack för de orden. Trevlig kväll :) AM Berglund AB
    2020-11-25
    Riktigt fint bemötande av damen som kom och tittade på vårt hus för en offert. Trevlig och proffsig.
    Städningen fick vi påkalla vissa brister och lite slarvig städning.
    Därav det lite låga betyget.
    Hej Margaretha! Tråkigt att vi inte lyckades hela vägen. Vi är alltid noga med att utföra arbeten professionellt med fokus på att kunden ska vara 100% nöjd. Ibland blir det fel. Ring kontoret så kommer vi fram till en lösning som gör att du blir 100% nöjd, 0250-57 14 00 AM Berglund AB
    2020-11-18
    Min flytt från Sollentuna till Furudal (i Rättviks kommun) gick otroligt bra. Snabbt jobbat av trevliga flyttkillar.
    Bemötandet från första kontakt tills allt var klart var proffsigt och tydligt. En flytt med AM Berglund kan varmt rekommenderas.
    Hej Magnus! Det låter som att du blev nöjd och det är vi glada för. Ha det så fint i Furudal! AM Berglund AB
    Superfint arbete! Exemplarisk servis! Väldigt fint blev det! Tack
    Hej Nina! Det tackar vi för! Ha en fin kväll :) AM Berglund AB
    2020-11-16
    Jag har köpt flyttstäd av AM Berglund och resultatet blev mkt bra! Kanonservice och väldigt måna om att jag som kund skulle bli nöjd.
    Hej Sara! Ja, det är vårt största mål att varje kund ska vara nöjd med vår service :-) Välkomna tillbaks! AM Berglund AB
    2020-11-16
    AM Berglund utför inköpta städtjänster åt RS Ecosaver i Älvdalen.
    Kontakten med AM Berglund har varit föredömlig.

Utförande av tjänsten är helt enligt förväntningarna och det finns inget att klaga på.
    Hej Jan och tack för den fina recensionen! AM Berglund AB
    2020-11-14
    Tidigare haft förutsättning och nu fönstertvätt.
    Jättenöjd
    Vad bra att du är nöjd, Margareta! AM Berglund AB
    2020-11-12
    Fönsterrengöringen utfördes på ett proffsigt sätt.Vi är nöjda.
    Hej Per-Owe! Tack så mycket, vi är nöjda när ni är nöjda :) AM Berglund AB
    2020-10-27
    Allt var som förväntat. Mycket bra. Vi är mycket nöjda!
    Hej Barbro! Tack för de orden :) AM Berglund AB