AM Berglund AB

Snittbetyg
4.5
Ring 0250-33 22 30 Dela

Om företaget

Sedan starten 2012 har AM Berglund AB legat i framkant vad gäller professionell städning och fönsterputs. År 2017 tog vi nästa kliv framåt och nu erbjuder vi även flyttservice. Inget jobb är för litet eller för stort och vi strävar efter att hålla absolut högsta kvalitet på de arbeten vi utför. Vi har många nöjda kunder, både...

725 omdömen om AM Berglund AB

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 725 omdömen med 4.5 i snittbetyg
Leksandsdörren A
Skrev om AM Berglund AB

trevligt bemötande och engagerad säljare, de kommer på utsatt tid och städningen blir bra.

Svar från AM Berglund AB

Hej Leksandsdörren! Tack för de fina orden, vi är glada att få städa hos er! 😊 trevlig kväll önskar vi på AM Berglund

Petra M
Skrev om AM Berglund AB

Snabb service, åkte förbi och skulle köpa rengöringsmedel i butiken

Svar från AM Berglund AB

Hej Petra! Tack för du skrev ett omdöme😊. Trevlig kväll önskar vi på AM Berglund

Tomas N
Skrev om AM Berglund AB

Am Berglund levererar alltid ett förstaklassigt genomförande. I vår verksamhet ställs höga krav på städningen, både genom lagstiftning och anställda och med AM Berglund har vi inte haft en enda avvikelse. Toppklass!!

Svar från AM Berglund AB

Hej Tomas! Det glädjer oss när kunder uppskattar vårat arbete! Tack och på återseende. Vi på AM Berglund önskar dig en fortsatt fin helg! 😊

Sigbritt D
Skrev om AM Berglund AB

Kan rekomendera flyttfirman till andra kunder nmycket nöjd

Svar från AM Berglund AB

Hej Sigbritt! Fantastiskt att höra att du är mycket nöjd, det glädjer oss 😊 trevlig kväll önskar vi på AM Berglund

Nils E
Skrev om AM Berglund AB

Dålig återkoppling på mejl. Lovar saker som inte hålls. Slarvig städning vid flertal gånger.

Svar från AM Berglund AB

Hej Nils, tack för din recension. Vi beklagar det inträffade och jobbar ständigt på att bli bättre. Vi tar till oss av kritiken. Vänliga hälsningar, AM Berglund

Anneli K
Skrev om AM Berglund AB

Vi är mycket nöjda med flytten. Två duktiga noggranna killar. Det var 25 grader kallt , tyckte synd om dem, men jobbade på hela tiden.. Kaffe och varm saft försåg vi dem med. Hoppas städningen går lika bra!

Svar från AM Berglund AB

Hej Anneli! Vad fint av er att bjuda killarna på varm dryck och tack för de fina orden 😊 ha en fin kväll önskar vi på AM Berglund

Kerstin A
Skrev om AM Berglund AB

Bara positiva kontakter i alla sammanhang; städning och fönsterputs i villa. Glada och positiva flickor som utför sitt arbete snabbt och effektivt.. Även fönsterputsaren är efterlängtad på våren, mycket fint jobb, glad och trevlig.

Svar från AM Berglund AB

Hej Kerstin! Tusen tack för dessa fina ord! Ska se till att att flickorna & fönsterputsaren får ta del av den fina recensionen 😊 Vi på AM Berglund önskar dig en fin dag!

Madelene H
Skrev om AM Berglund AB

Helt ok städning, bristfällig vid utbyte av personal vid olika tillfällen. Känns inte som att man får det där lilla extra som dom gör "reklam" för.

Svar från AM Berglund AB

Hej Madelene! Tack för din recension. Vi tar till oss av den och arbetar aktivt med att åtgärda vår brister. Ha en fin kväll 😊

Daniel B
Skrev om AM Berglund AB

Bra bemötande och enkelt med bokningar och göra förändringar

Svar från AM Berglund AB

Hej Daniel, kul att höra att du är nöjd med vårt bemötande & flexibilitet 😊 vi på AM Berglund önskar dig en fin vecka!

Anna B
Skrev om AM Berglund AB

Tryggt och proffsig bemötande. Städningen var perfekt gjord!

Svar från AM Berglund AB

Hej Anna! Tack för de fina orden och underbart att du är nöjd med din städning 😊

Karin S
Skrev om AM Berglund AB

Lätt att få tag på, bra service. Flexibla. Väldigt nöjd.

Hej Karin! Fantastiskt att höra det, tack för det fina orden! 😊

Lena F
Skrev om AM Berglund AB

Utmärkt vi återkommer med nya uppdrag

Hej Lena! Tack så mycket och varmt välkommen åter till oss på AM Berglund 😊

Malin F
Skrev om AM Berglund AB

Bra bemötande och fick kontakt snabbt med dom och även snabba svar, rekommenderar dom :)

Svar från AM Berglund AB

Hej Malin! Tusen tack för den fina recensionen! Vi på AM Berglund önskar dig en trevlig helg.

Evelina L
Skrev om AM Berglund AB

Otroligt snabb och bra service:)

Svar från AM Berglund AB

Hej Evelina! Vi tackar för de fina orden från dig. Fortsatt trevlig helg önskar vi dig från oss på AM Berglund 😊

Louise H
Skrev om AM Berglund AB

Bra! Dom var snabbt på plats för att göra en offert. Fixade städet utan anmärkning från hyresvärd. Dom glömde lägga nyckeln i postboxen men var gulliga nog att köra ut den på en gång!

Svar från AM Berglund AB

Hej Louise! Vi ber om ursäkt för strulet med nyckeln. Fint att höra att du tyckte det var bra med snabb offert & städning. Fortsatt trevlig helg önskar vi dig från oss på AM Berglund.

Klaes G
Skrev om AM Berglund AB

Suveräna flyttgubbar som gav det lilla extra, tacksam för att jag anlitade AM Berglund

Svar från AM Berglund AB

Hej Klaes! Härligt att höra att flytten gått bra! Vi tackar för de fina orden och önskar lycka till med ditt nya boende! 😊

Tomas O
Skrev om AM Berglund AB

Snabb och bra service. Trevligt bemötande.

Svar från AM Berglund AB

Hej Tomas! Fint att höra att du är nöjd med vår service! Trevlig helg önskar vi på AM Berglund 😊

Jörgen S
Skrev om AM Berglund AB

Mycket bra bemötande, professionellt från första möte till utförande av tjänst. Kan varmt rekommenderas om man vill ha ett bekymmersfritt samarbete men någon som utför städning som den skall vara, Skinande rent !

Svar från AM Berglund AB

Hej Jörgen! Tusen tack för de fina orden från dig, det glädjer oss!

Anna F
Skrev om AM Berglund AB

Städhjälp för första gången! Positivt överraskad

Svar från AM Berglund AB

Hej Anna! Vad glada vi blir av att höra det, vi får önska dig en god jul!

Margareta P
Skrev om AM Berglund AB

Hälsa fönsterputsaren att jag gjorde ett utomordentligt jobb

Svar från AM Berglund AB

Hej Margareta! Tack för de fina orden, det ska vi förmedla till vår kollega som putsat fönsterna hos dig!

Olle M
Skrev om AM Berglund AB

mkt trevligt o engagerat bemötande , skall bli spännande o se om städningen håller samma klass

Mikael B
Skrev om AM Berglund AB

Vi beställde flytt samt flyttstädning. Allt fungerade klockrent och vi upplevde ett stort engagemang för att det skulle bli så bra som möjligt! Vi är supernöjda!

Svar från AM Berglund AB

Hej Mikael! Det glädjer oss att höra, vi är glada att vi fick hjälpa er med flytt och flyttstädning!

Martina B
Skrev om AM Berglund AB

Fantastiskt resultat varje gång! Kan varmt rekommendera AM Berglund AB / Martina

Svar från AM Berglund AB

Hej Martina! Det blir vi glada av att höra, tack så mycket för det och fantastiskt att du är nöjd med oss!

Sivert S
Skrev om AM Berglund AB

Trevligt bemötande. Noggrann fönsterputs! Allt bara bra!

Svar från AM Berglund AB

Hej Sivert! Tusen tack för de fina orden, vi är glada att du valt oss!

Irene S
Skrev om AM Berglund AB

Alltid punktlig, alltid trevligt fuktiga medarbetare. Jag är helnöjd.

Svar från AM Berglund AB

Hej Irene! Vi tack för den fina recensionen och är glada att du är en nöjd kund!

Ulla W
Skrev om AM Berglund AB

Bra att ni kommer ut och tittar för att få uppfattning om uppdraget innan ni lämnar offert.. Kommer på utsatt tid och gör ett noggrant arbete. Så nöjd och rekommenderas varmt!

Svar från AM Berglund AB

Hej Ulla! Det stämmer att vi göra kostnadsfria kundbesök för att lämna offert. Tackar ödmjukast för de fina orden!

Anna K
Skrev om AM Berglund AB

Duktiga och noggranna. Rekommenderas!

Svar från AM Berglund AB

Hej Anna! Tack för din recension och att du är nöjd med våra tjänster!

Maria N
Skrev om AM Berglund AB

Superbra!!! Snabbt och fint bemötande i alla led. Över förväntan ordning och reda. Snyggt städat.

Svar från AM Berglund AB

Hej Maria! Tack för dina fina ord, det värmer oss!

Anna T
Skrev om AM Berglund AB

Innan flytt, i kontakt med administrationen, hade jag ett mycket bra intryck. Snabba svar, bra bemötande och helt enkelt en toppenservice. Även besöket av kvinnan som rekade inför flyttstädsoffert var mycket proffsig och trevlig. Däremot blev min flyttupplevelse sämre av själva "flytt-killarna". En av dem kunde ingen svenska, vilken inte gör mig något, men han suckade och himlade med ögonen inför varje möbel som skulle flyttas. Han lät mig förstå ideligen att detta var inget han hade lust med! Efter hand tinade han dock...

Svar från AM Berglund AB

Hej Anna! Tack för din återkoppling! Vi arbetar ständigt med att bli bättre och tar till oss av din recension. Vi vill alltid att kunden skall känna sig nöjd efter utfört uppdrag! Ansvarig driftledare har haft kontakt med dig och ni har hittat en lösning för kompensation.

Oskar M
Skrev om AM Berglund AB

10/10. Strålande service. Supernöjd.

Svar från AM Berglund AB

Hej Oscar! Tack för de fina orden. Vi är glada att vi fick hjälpa dig och att du nöjd med vår service!

Carina A
Skrev om AM Berglund AB

Mycket bra både bemötandet och städningen.. Fick snabbt svar och städningen ordnades redan veckan efter vår kontakt med AM Berglund.. väldigt bra städat även fönsterputsningen var mycket bra utfört. Kan varmt rekommendera detta företag.

Svar från AM Berglund AB

Hej Carina! Det betyder mycket att du rekommenderar våra tjänster och är nöjd med vår service!

Mathias H
Skrev om AM Berglund AB

Bra service och lysande kundbemötande.

Svar från AM Berglund AB

Hej Mathias! Vi uppskattar din recension och är tacksamma för de fina orden!

Jan L
Skrev om AM Berglund AB

Bra trevig personal och bra städning

Svar från AM Berglund AB

Hej Jan! Vi har den bästa personalen och är glada att du är nöjd med städningen!

Kristina L
Skrev om AM Berglund AB

Fint städat! Lite för starka dofter från medlen för mig soär doftöverkänsöug.

Svar från AM Berglund AB

Hej Kristina! Vad roligt att du är nöjd med städningen. Vi arbetar ständigt med att bli bättre och tar till oss av din recension gällande den starka doften.

Bernt A
Skrev om AM Berglund AB

Trevligt bemötande Förväntade ett proffsigt utfört arbete med kunnig personal. Arbetet har utförts på ett bra sätt med trevlig personal Vi köpte månadsstädning av huset och är nöjda med det arbetet.

Svar från AM Berglund AB

Hej Bernt! Vi är glada att du är kund hos oss och tackar för den fina recensionen av både personal & service!

Lillian B
Skrev om AM Berglund AB

Bokade den 12/10. Hörde inte av företaget på hela dagen. Jag emailade på eftermiddagen o undrade när de skulle komma. Blev uppringd av ansvarig kvinna som bad om ursäkt o lovade att de skulle komma nästa dag 9.30. Hoppsan, 7.45 står det två killar utanför, tur att vi inte var nakna. Ingen ordning på kontoret, killarna som tvättade gjorde ett bra jobb!

Svar från AM Berglund AB

Hej Lillian, Tack för din återkoppling till oss. Vi arbetar ständigt för att bli bättre och tar till oss av din ord.

Anette M

Rent och fint! Trevligt bemötande

Svar från AM Berglund AB

Hej Anette! Det gläder oss att du uppskattar vårt bemötande och att du är nöjd med tjänsten!

Björn K
Skrev om AM Berglund AB

Bra service och väldigt kundbemötande och tillgodoses verkligen det man önskar

Svar från AM Berglund AB

Hej Björn! Det gläder oss att du är nöjd med våra tjänster.

Kicki S
Skrev om AM Berglund AB

Vänligt bemötande och ett jobb väl utfört👍👍👍

Svar från AM Berglund AB

Hej Kicki! Tack så mycket för dina ord, det gläder oss att du är nöjd med våra tjänster.

Lena M
Skrev om AM Berglund AB

Enkelt och effektiv kontakt. Utmärkt utförd fönsterputs i värsta tänkbara väder.

Svar från AM Berglund AB

Hej Lena! Vi är glada att vi fick hjälpa dig med fönsterputsning. Tackar ödmjukast för de fina orden.

Britt-Mari R
Skrev om AM Berglund AB

Trevligt bemötande och snabb service.

Svar från AM Berglund AB

Hej Britt-Mari! Tack för din recension av våra tjänster.

Erik F
Skrev om AM Berglund AB

Jag är nöjd med städning och service men gillar inte att fylla i såna här formulär 🥰

Svar från AM Berglund AB

Hej Erik! Tack för att du recenserar oss trots att du inte gillar dessa formulär. Det betyder mycket för oss att du är nöjd med både städningen och servicen!

Gun Britt B

Snabb o bra kontak Punktlig. O bra rengöring Nöjd kund är

Svar från AM Berglund AB

Hej Gun-Britt! Vad roligt att du är en nöjd kund, tack för din recension!

Staffan H
Skrev om AM Berglund AB

Bra bemötande och snabb återkoppling av pris. Inga problem vid upphämtning av saker allt flöt på bra. Gäller flytt från Stockholm till Mora.

Svar från AM Berglund AB

Hej Staffan! Vi tackar för förtroendet och den fina recensionen!

Robin B
Skrev om AM Berglund AB

Enkelt och smidigt i sin helhet från första kontakt, bokning, återkoppling, offert och slutligen till utförande av jobbet. Rekommenderas!

Svar från AM Berglund AB

Hej Robin! Fina ord som värmer oss, tack!

elisabet T
Skrev om AM Berglund AB

Proffsiga snabb återkoppling. Mycket nöjd med resultatet av en riktig storstädning. Rekommenderas

Svar från AM Berglund AB

Hej Elisabet! Tack för din fina recension om oss, det värmer!

Diös A
Skrev om AM Berglund AB

Alltid ett bra och proffsigt bemötande av Marie ,hon värnar om kvalte på utfört arbete hos oss . Följer upp och återkopplar , förutseende på storhelgs planering mm. Fungerar väldigt bra och fyller våra förväntningar. Gäller Städning i kommersiella fastigheter i centrum.

Svar från AM Berglund AB

Hej Diös A! Tack för det fina omdömet. Marie är en klippa och är uppskattad av både kunder & kollegor!

Monica R
Skrev om AM Berglund AB

Jag är kräsen vad gäller fönsterputs. Men leverans lika bra som vanligt :-).

Svar från AM Berglund AB

Hej Monica! Det värmer att höra, vi är glada att du är nöjd med resultatet.

Amanda S
Skrev om AM Berglund AB

Supertrevlig personal, och en flyttstädning i toppklass! Jag rekommenderar starkt Am Berglund 👍🏻

Svar från AM Berglund AB

Hej Amanda! Tack för din återkoppling och tack för att du kan rekommendera oss vidare.

Linda J
Skrev om AM Berglund AB

Alltid nöjd. Mycket hög kvalitet på städning, punktlighet och trevlig personal.

Svar från AM Berglund AB

Hej Linda, tack för de fina orden! Ha en bra dag.

Filtrera omdömen