BVTLER

Roslagsgatan 60, 113 54 Stockholm — Visa karta

Välkommen till BVTLER!

Känner du att du vill ha tid över till annat än vardagssysslor som att städa, tvätta bil, byta glödlampa och dylikt? Var inte butter - hyr en butler!
Vi på Bvtler ser till att alla möjliga vardagssysslor blir gjord, stora som små.

Som företagare kan du till exempel ha hemstädning som löneförmån, avlasta ledningsgruppen och öka produktiviteten på företaget genom att ge dem tillgång till en butler.

Som privatperson kan vi hjälpa dig med… ja i princip ALLT. Både i och utanför hemmet. Hemstädning, personlig concierge eller varför inte en handyman som fixar de där små sakerna som en snickare både är för krånglig och dyr för att anlita.

Som bostadsrättsförening har hela föreningen tillgång till sin alldeles egen butler. Förutom att hjälpa till med hushållsnära tjänster kan vi även bistå med trädgårds-och fastighetsskötsel, trapphusstädning, entrémattor och liknande.

Hör gärna av dig om du behöver hjälp med något. Ja i stort sett vadsomhelst!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 38 kunder tycker om BVTLER

• Robin E skrev om BVTLER
    BVTLER städar och tvättar hemma hos oss och det gör dom med högsta betyg!
    Dom hjälper även till med diverse annat som att byta däck på bilen, hämta och lämna hos kemtvätten m.m :) Läs mer
  • Fredrik S skrev om BVTLER
    Installation av duschvägg.

Proffsigt bemötande och ovärdelig service. Läs mer
  • Maria A
    Maria A skrev om BVTLER
    Vilka killar! Räddare i nöden med hög servicenivå! Läs mer
  • Anders F
    Anders F skrev om BVTLER
    Jag har köpt "frihet" av BVTLER, innebärande att jag har köpt mig fri från sådant som jag inte har hunnit med i den allmänna stressen. Löpande tjänst som jag köper är hemstädning men även hjälp att köra iväg min motorcykel till besiktningen, köra bilen till däckverkstan för att byta till vinterdäck, montera ihop IKEA-möbler och andra vardagssysslor som jag helt enkelt "inte hinner med". Ingenting har varit för stort eller för litet för BVTLER och allt har fixats till min totala belåtenhet. Läs mer
  • Lina L skrev om BVTLER
    Älskar Bvtler! De är min räddare i nöden. Fixar allt och är snabba på att rycka in och hjälpa när jag behöver! Läs mer
  • Jimmy A skrev om BVTLER
    Proffsigt bemötande och kvalitativ tjänst! Läs mer
  • Clinicbuddy Ab skrev om BVTLER
    Ställer alltid upp i vått och torrt, otroligt bra servicenivå! Läs mer
  • Cupola Stockholm Ab skrev om BVTLER
    En fantastiskt trevligt och serviceminded bemötande hos Bvtler. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Tellusbarn Oasen B skrev om BVTLER
    Vaktmästartjänst som vi är nöjda med. Dom gör det dom ska och har bra förslag på hur saker ska göras. Läs mer
  • Charlotte E skrev om BVTLER
    Tillgängliga för snabb service och professionellt utförande Läs mer
  • Elin S skrev om BVTLER
    Har använt mig av Bvtler flera gånger! Alltid trevliga, flexibla, hjälpsamma, proffsiga och snabba 😊 Läs mer
  • Per S skrev om BVTLER
    Köpt både städ och snickeritjänster och är väldigt nöjd med resultatet och servicen! Läs mer
  • Inger L skrev om BVTLER
    städtjänst , mycket vänligt bemött, allt med beröm godkänt, skönt att ni finns, härligt att komma hem till en ren bostad!
    TACK! Läs mer
  • Henrik S
    Henrik S skrev om BVTLER
    Vi har använt Bvtler i 2 år och är supernöjd, städningen är av hög kvalité men om vi någon gång har synpunkter får vi snabb respons och problemet åtgärdat. Vi har också fått hjälp med trädgårdstjänster och även hanterverkstjänster, supersmidigt att ha Martin som kontaktperson, hans "det-fixar-vi"-inställningen oavsett ärende är toppen! Läs mer
  • Rebecca S skrev om BVTLER
    Vi är supernöjda med Bvtler på alla sätt. Framförallt är de flexibla, vilket vi som småbarnsfamilj behöver. När barnen vaknar med feber skickar vi ett sms och kan boka om städningen, till exempel. Det går oftast bra att lägga till tid och extra uppgifter i städuppdraget, t ex städning av kylskåp, ugn eller tvätt. Vi skriver en lapp i köket och kan på så sätt anpassa städningen till de behov som finns just den veckan. Proffsigt genomfört och kliniskt rent blir det. De håller tiderna och är prisvärda. Nu när vi haft städning ett tag märker vi också att små bonussaker utförs utifrån hur vår städare förstått att vi uppskattar saker, såsom att diskmedel fylls på i en särskild flaska och att sängar bäddas på ett visst sätt. Även inköp av saker som saknas sker löpande på ett enkelt sätt. På det hela mycket flexibelt och proffsigt. Läs mer
  • Nicole L skrev om BVTLER
    En gång i månaden så har vi som tjänst ett BVTLER kommer ut till våra förskolor. De är toppentrevliga och gör alltid det där lilla extra. Läs mer
  • Daniel A skrev om BVTLER
    Flexibla och noggranna. Alltid hög service! Läs mer
  • Ida B
    Ida B skrev om BVTLER
    Trevliga säljare!
    Duktiga städare!
    Snabb på bollen!

Jag Kmr fortsätta rekommendera BVTLER tillandea! Just nu inväntar jag att min mor skall återhämta sig så vi kan stöttning med att städa en stor lokal som vi behöver hjälp med :)

Supernöjd! Läs mer
  • Ingmarie W skrev om BVTLER
    Flyttstädning
    Allt fungerade utmärkt
    Bra återkoppling på frågor Läs mer
  • Pras Ab S
    Pras Ab S skrev om BVTLER
    Vi har köpt många olika tjänster och det är just det som gör Bvtler så bra!

Vi har bl.a. fått hjälp med att:
    • frakta möbler/otympliga saker från ett ställe till ett annat, ofta med kort varsel,
    • sätta upp taklampor då man är för kort för att göra det själv,
    • fixa en låssmed med kort varsel när vi hade problem med dörren.

Detta är en liten del av det vi har fått hjälp med, förutom den regelbundna städningen som de också tillhandahåller. Vi är jättenöjda med dem och som grädde på moset är de alltid väldigt trevliga. Läs mer
  • Plana Ab M skrev om BVTLER
    Bättre tjänst finns inte :-) här har vi ett bolag som löser allt! Fort går det dessutom! Läs mer
  • Johan S skrev om BVTLER
    Jag har beställt, städning/fönsterputs/bortforsling av byggmaterial BVTLER har alltid möt mig professionellt, handlingskraftigt och med en väldigt hög service nivå Läs mer
  • Christian S skrev om BVTLER
    Vi har haft hemstädning genom Bvtler i två år och har varit supernöjda hela tiden. Rent och snyggt till ett bra pris och när vi har något extra vi vill få gjort i eller runt radhuset är det bara ett samtal bort.
    Tack Bvtler! Läs mer
  • Rebtel Networks Ab
    Rebtel Networks Ab skrev om BVTLER
    Har tagit hjälp ett flertal gånger de sista åren av Bvtler och blir aldrig besviken - extremt hjälpsamma och snabba oavsett vad det gäller! Vill också slå ett extra slag för Gustaf som alltid ger sån grym service, TACK!! Läs mer
  • Daniel K skrev om BVTLER
    Vi provade Bvtlers städtjänst och blev så imponerade av det proffsiga bemötandet och den stora flexibiliteten att vi även anlitat gällande:
    Klippning av buskar och äppelträd
    Lagning av vattenkran
    Mindre snickeriarbeten mm

Enkelheten i att kunna ha en kontakt som löser det mesta för oss som småbarnsfamilj är oslagbart. Jag rekommenderar Bvtler till alla mina vänner Läs mer
  • Anders W skrev om BVTLER
    Jag har hemstädning via Bvtler och är väldigt nöjd. Bvtler har hjälpt mig i flera år och är ett lösningsfokuserat företag som sätter kunden i fokus.

När jag velat byta städdag så har jag alltid fått snabb återkoppling och den lösning jag velat. Det har även hänt att det funnits en present i kylskåpet när man kommer hem. Det ÄR bra service! / Anders Läs mer
  • Lou W skrev om BVTLER
    Städning, flytthjälp, hjälp att forsla bort byggavfall mm. Allt jag behöver hjälp med kan detta företag bistå med. Alltid trevliga och flexibla. Läs mer
  • Alexandra L skrev om BVTLER
    Proffsiga och utmärkt service! Läs mer
  • Rose-marie D skrev om BVTLER
    Köper hemstädning, mycket bra bemötande, mycket nöjd Läs mer
  • Daniel M skrev om BVTLER
    Beställde fönsterputsning på fredag eftermiddag och på måndag lunch var de klara.
    Supertrevligt bemötande och bra resultat.
    Rekommenderar varmt dessa.
    +++++ Läs mer
  • Annika B
    Annika B skrev om BVTLER
    Snabba, proffsiga och tillgängliga! Läs mer
  • Jesper A skrev om BVTLER
    Inköp av städ och diverse handyman-tjänster. Prisvärt samt snabb och bra service varje gång. Rekommenderas! Läs mer
  • Bella G
    Bella G skrev om BVTLER
    Ypperlig service och fixar allt man ber om, stort som litet. Åkte in till BB och Bvtler fixade samtidigt storstädning och fönsterputs. Det var bara hem och njuta av bebisbubblan sen. Läs mer
  • Malin O skrev om BVTLER
    Otroligt enkla att ha att göra med. Förenklar vardagen och levererar en bra tjänst. Dom konkurrerar både på pris men framförallt på kvalite. Vi har städhjälp, barnpassning samt annat smått och gott som dyker upp tillsammans med dom. Läs mer
  • Max Ö skrev om BVTLER
    Bra städning. När jag behöver hjälp akut med något så som städ/tvätt/inköp/installation etc så får jag alltid hjälp direkt. Läs mer
  • Marcus L skrev om BVTLER
    Bvtler levererar alltid superservice och utför allt från ”vanliga” uppdrag samt löser knepiga situationer med bravur!
    Rekommenderas varmt Läs mer
  • Mikael W
    Mikael W skrev om BVTLER
    Noggranna och duktiga. qwdnkqlnqwlanq Läs mer
  • Jesper M skrev om BVTLER
    Köpte städning. Trevligt bemötande och klinisk städning utförd effektivt och snabbt. Läs mer

Roslagsgatan 60, 113 54 Stockholm