BVTLER AB

BVTLER AB

bvtler.se
  • BadgeSevenYears

Välkommen till BVTLER! Känner du att du vill ha tid över till annat än vardagssysslor som att städa, tvätta bil, byta glödlampa och dylikt? Var inte butter - hyr en butler! Vi på Bvtler ser till att alla möjliga vardagssysslor blir gjord, stora som små. Som företagare kan du till exempel ha hemstädning som löneförmån, avlasta...

551 omdömen om BVTLER AB

Sedan starten hos Reco 2018

Britt-Marie L
Skrev om BVTLER AB

Mycket nöjd - trevliga och noggranna städare!

Anna J
Skrev om BVTLER AB

Alltid väl utfört arbete, positiv kommunikation och stor flexibilitet när något speciellt behöver fixas.

Markus A
Skrev om BVTLER AB

Vi har haft städning via Bvtler i flera år och är supernöjda! Vår städerska är fantastiskt duktig och jättetrevlig. Bvtler är lätta att få tag på och väldigt hjälpsamma.

Iselin G
Skrev om BVTLER AB

Flyttstädning. Bra bemötande, i tid, snabba. Dock var det en låda de glömde och jag var inte helt nöjd med städningen bakom elementen. I övrigt bra. Fick bra service för uppföljning, hade varit lätt om jag ville få ny hjälp.

Sven L
Skrev om BVTLER AB

Utmärkt städning! Noggrant och proffsigt!

Ulrica R
Skrev om BVTLER AB

Alltid nöjd! Cathrin är så duktig! Blir alltid väl bemött oavsett vem jag pratar med på BVTLER.

Mats E
Skrev om BVTLER AB

Har bar haft en städning från Bvtler tills vidare. Bemötandet verkligen bra. Städandet och hur väl det gjorts frågades aldrig. Det fanns vissa brister i städandet, kanske oerfaren person som gjorde det? Om Bvtler också skulle göra en uppföljan efter städningen så tror jag att de kunde vara en av Stockholms bästa städföretag.

Lena B
Skrev om BVTLER AB

Proffsiga håller vad de lovar

Anders F
Skrev om BVTLER AB

Vilka frågor jag än har och vilka tjänster jag än önskar så ordnar Bvtler det! Jag har slutat leta efter olika företag för olika tjänster, jag börjar alltid med att fråga Bvtler.

Oskar W
Skrev om BVTLER AB

Noggranna och lyhörda, sätter kundens intresse i första rummet. Mycket nöjd!

Birgitta A
Skrev om BVTLER AB

Mycket positiv! Bra och snabb återkoppling vid bokning av flyttstädning. Flyttstädning mycket väl och noggrant utförd. Trodde det skulle vara två städare, litet tufft för en person, det tog litet längre tid än förväntat. Hade litet svårt att kommunicera med städerskan men det löste sig. Behövde en högre stege än den hon hade med sig, vilket jag hade på vinden och som hon gärna fick använda. Vi klarade ut det. Är mycket nöjd med resultatet.

Daniel M
Skrev om BVTLER AB

Som vanligt bra bemött, trevlig personal och jobben med altantvätt, fönstertvätt och trädgårdsarbete blev kanonbra. Kan verkligen rekommendera Bvtler

Senada Z
Skrev om BVTLER AB

Fantastiskt nöjd med fönsterputsningen.

Kajsa N
Skrev om BVTLER AB

Trevliga, tillmötesgående och väldigt lätta att kommunicera med. Får hjälp med städ varannan vecka och det blir alltid toppen när de har varit här!

Angelica I
Skrev om BVTLER AB

Mycket bra städning av vänlig personal. Personlig kontakt med företaget, alltid okomplicerat!

Helena E
Skrev om BVTLER AB

Grundlig och skinande flyttstädning! Rekommenderas.

Sofia G
Skrev om BVTLER AB

Duktig och professionell personal!

Irene N
Skrev om BVTLER AB

Mycket bra och noggrant utfört arbete. Rekommenderas!

Petra K
Skrev om BVTLER AB

Enkelt och pålitligt och blir alltid härligt rent och fint.

Kerstin T
Skrev om BVTLER AB

Vår städhjälp är i toppklass. Så noggrann. Hon är aldrig sjuk/borta vilket gör att vi aldrig behöver ha vikarier. BVTLER AB är alltid lätta att ha att göra med. Snabba svar o dom fixar alltid till det om vi har några önskemål. BVTLER AB o min städhjälp får toppbetyg av mig!

Pras Ab S
Skrev om BVTLER AB

Alltid snabb återkoppling, trevligt bemötande och proffsigt utförande. Har använt mig av Bvtlers städtjänster, de har hjälpt mig med rivning och bortforsling av bråte,. De har hjälpt mig att montera ihop möbler och med uppsättning av hyllor mm, mm.. Bvtler löser det mesta jag behöver hjälp med!

Hej Suzanne! Tack för de fina orden <3

Ylva J
Skrev om BVTLER AB

Vi hade flyttstädning via Bvtler nyligen och det kommer vi inte att göra om. Då det rörde sig om ett lägenhetsbyte skyllde de i förhand på att det kanske inte skulle bli lika bra städat som i vanliga eftersom att de kanske inte kommer åt överallt, men att kök och badrum ändå skulle vara "tiptop". Det var det inte. Badrummet var inte i närhetn av rent med bruna fläckar överallt och samma med köket. Tycker också att det är fult att man skyller på att det rör sig om ett lägenhetsbyte. Har haft flyttstäd flera gånger med andra...

Svar från BVTLER AB

God morgon Ylva! Tack för att du tar dig tid att lämna feedback, det betyder mycket för oss! Först och främst så vill jag såklart beklaga den upplevelse du haft av att anlita BVTLER. Det är inte i närheten av vad vi vill att folk ska uppleva och som du ser nedan är det inte vad vi är vana vid att folk upplever. Gällande det sakliga i din feedback så delar vi inte alls den bilden du beskriver. Det var extremt rörigt under ditt lägenhetsbyte och med facit i hand skulle vi inte tagit på oss uppdraget med de förutsättningarna....

Jessika K
Skrev om BVTLER AB

Är så nöjd har varit kund i många år. Rekommenderar verkligen att bli kund. Kundservices i topp och alltid hög kvalitet.

Svar från BVTLER AB

God morgon Jessika! Vi är så tacksamma att du vart med oss så länge!

Helena Å
Skrev om BVTLER AB

Hög kvalitet på städning. Alltid väldigt trevligt, lösningsorienterat bemötande.

Svar från BVTLER AB

Helena! Tackar ödmjukast för detta!

Kalle P
Skrev om BVTLER AB

Gör väldigt bra jobb! Alltid pålitliga. Alltid trevliga. Alltid hög kvalitet. Är också väldigt tillmötesgående när något oväntat händer. Bästa städfirma jag haft att göra med.

Svar från BVTLER AB

Wow! Tack Kalle! Detta tar vi med oss och ger oss energi att fortsätta levera fem stjärnor varje dag =)

Patrik H
Skrev om BVTLER AB

Butler är proffesionella och kommer i tid, tar tag i allt!

Svar från BVTLER AB

Tackar ödmjukast Patrik, det värmer!

Ulla A
Skrev om BVTLER AB

Fick en superbra fönsterputsning gjord i min 3-rumslägenhet. Noggrant jobb, superfint resultat, trevlig person.

Svar från BVTLER AB

Tack Ulla! Vi ser fram emot att hjälpa dig vid nästa puts =)

Laura F
Skrev om BVTLER AB

Nice contact from the beginning. I heard good comments on the company, and I am not disappointed. I am a new client. I hope the work will continue as good as now.

Svar från BVTLER AB

Hi Laura! We are glad to hear and will make our best to continue at this level, day in and day out =)

Elsa Madeleine M

Väldigt trevlig, kunnig och duktig personal, teamet om tre som kom hem tillboss gjorde ett jättefint jobb! Rekommenderas varmt :-)

Svar från BVTLER AB

Hej Elsa! Tackar så mycket för dina fina ord!

Marie-louise E

Trevligt bemötande, lite dålig kommunikation. Även dålig kommunikation mellan chef och personal, upplever vi. Duktig personal, men missar endel pga dålig information och språksvårigheter.

Svar från BVTLER AB

Hej Marie-Louise! Vi tackar för din feedback och tar till oss det du skriver =) Martin - VD

Joseph Ö
Skrev om BVTLER AB

Riktigt proffsiga rakt av. Snabb respons, bra leverans osv.

Svar från BVTLER AB

Hej Joseph! Tack för att du delar din bild av oss, spot on på vad vi vill leverera =)

Cecilia K
Skrev om BVTLER AB

Jag har hittills bara haft hemstädning två gånger men jag är väldigt nöjd! Trevligt bemötande och städningen är väl utförd.

Svar från BVTLER AB

Hej Cecilia! Vi blir glada för detta och ska göra allt vi kan för att hålla dig nöjd =)

Jan Z
Skrev om BVTLER AB

Alltid trevligt bemött. Bra kvalitet.

Svar från BVTLER AB

Tack och tack själv för alltid trevligt bemötande Jan

Kristina L
Skrev om BVTLER AB

Jag behövde lösa bärhjälp med kort varsel hos en kund och ringde BVTLER då de alltid har kunnat ställa upp oavsett vilken tjänst som behövs. De är punktliga och professionella och kan lösa i princip allt. Som egenföretagare är det ovärderligt att kunna få hjälp av en firma som BVTLER som kan bistå med allt från bärhjälp, tavelupphängning, städ...ja i princip allt jag kan behöva för att kunna utföra delar av mina uppdrag som inredare.

Svar från BVTLER AB

Tackar ödmjukast för dina fina ord Kristina!

Peter E
Skrev om BVTLER AB

Martin, Gustav och gänget är alltid tillmötesgående och har hjälpt oss med både städning, flytt och handymantjänster. Vi blir alltid nöjda och rekommenderar BVTLER!

Svar från BVTLER AB

Hej Peter! Tack för att du tar dig tid att skriva och tack för ett långt samarbete <3

JESSIKA B
Skrev om BVTLER AB

Proffsigt och personligt! Vi anlitar Bvtler för hemstädning och är supernöjda med kommunikation, service och utförande. Professionell städning med högsta kvalitet- personalen ser och tar ansvar för vad som behöver göras och visar omsorgsfullt sinne för detaljer. Äntligen har jag hittat en städfirma som kan möta våra förväntningar. Från hela familjen - Tack!

Tack Jessika! Och från hela BVTLER-familjen, tack till er! <3

Marcus M
Skrev om BVTLER AB

Otroligt snabba och flexibla då jag ville ha hjälp ganska snabbt på grund av en ombyggnad. Resultatet blev toppen och mina kunder fick uppleva en ren och snygg lokal i toppskick, stort tack BVTLER, rekommenderar verkligen er vidare.

Svar från BVTLER AB

Hej Marcus! Vad glada vi blir, tack själv!

Ricard L
Skrev om BVTLER AB

Jag svarade med vändande post. Jag tar det gärna igen. Mer än helnöjd. Isabell är en ängel som gör hemmet skinande rent på några timmar. Jag skulle ha anlitat henne för 10 år sedan !,

Svar från BVTLER AB

Tack för dina fina ord Ricard, Isabell blev superglad när jag skickade dina ord vidare!

Kjell F
Skrev om BVTLER AB

Bra tillgänglighet när jag vill nå Butler. Höga förväntningar från början och dessa har blivit klart uppnådda. Tjänsten är städning en gång var fjärde vecka och vi är mer än nöjda med de personer som arbetat hos oss.

Svar från BVTLER AB

Tackar så mycket för det Kjell!

Maria E
Skrev om BVTLER AB

Otroligt trevlig personal 👍 Nog granna med städningen! Och helt enkelt jag och min syster ger 10 av tio poäng och kommer att använda era tjänster igen och givetvis rekommendera er till andra Mvh Maria Engström och Anneli Phillippou Crihistodolou

Tack för de fina orden Maria och Anneli <3

Madeleine R
Skrev om BVTLER AB

Väldigt duktiga, noggranna och trevliga städare som slet hemma hos oss i 6 timmar (flyttstäd). Upptäckte några mindre "missar" men vi blev kompenserade med en storstädning ett par veckor senare vilket uppskattades mycket! Kan varmt rekommendera BVTLER. Jättebra service!

Svar från BVTLER AB

Hej! Tackar ödmjukast Madeleine!

Per Erik W
Skrev om BVTLER AB

funkade kanon, snabb kommunikation och städningen var bra

Svar från BVTLER AB

Tack Per Erik, uppskattas enormt!

Per L
Skrev om BVTLER AB

Alltid punktliga, proffsiga och flexibla. Har använt dem med bästa resultat och kommer att fortsätta snvända dem när behov uppstår.

Svar från BVTLER AB

Hej Per! Tack, vi ser fram emot att hjälpa till framöver!

Vilma A
Skrev om BVTLER AB

Kontaktade BVTLER för hjälp med montering inom vår verksamhet. Fick snabb och smidig hjälp vid första kontakten och de anpassade sig helt efter våra behov. Vi fick otroligt bra och skicklig hjälp på plats. Smidigt och snabbt!

Svar från BVTLER AB

Hej Vilma! Tackar ödmjukast för dina fina ord!

Jimmy S
Skrev om BVTLER AB

Otrolgit tillmötesgående och duktig servicefirma. Använder dem för såväl kontorsstäd som hemmastäd och även använt deras tjänster för flytt. Rekommenderas!

Svar från BVTLER AB

Hej Jimmy! Vi är glada och tacksamma för ett långt och fin samarbete!

Åsa S
Skrev om BVTLER AB

Snabb kontakt, bra bemötande, punktliga och noggranna. Vi är jättenöjda!

Svar från BVTLER AB

Hej Åsa! Tack för detta, spot on på vad vi vill leverera! =)

Andreas S
Skrev om BVTLER AB

Personligt och lyhört. 5+! Har varit kund i många år och rekommenderat andra att anlita er.

Svar från BVTLER AB

Hej Andreas! Vi är tacksamma att ni anlitat oss så länge och de rekommendationer ni lämnat till vänner värmer verkligen, tack!

Per W
Skrev om BVTLER AB

Utmärkt städning och hög kvalitet varje gång. Alltid något litet extra gjort i samband med städningen. Kontinuitet och samma person varje gång. Väldigt enkelt att använda BVTLERs kundportal och aldrig något som är problem eller besvärligt i kontakterna med företaget. Vi är mycket nöjda och känner oss trygga med BVTLER. Vi har inte ångrat att vi bytte från Hemfrid till BVTLER. 10 av 10!

Svar från BVTLER AB

Hej Per! Supertack för att du tar dig tid att skriva, detta ger oss sån härlig energi att fortsätta leverera 10/10 dag in och dag ut!

Niklas F
Skrev om BVTLER AB

Vi har testat många städfirmor genom åren och aldrig varit riktigt nöjda. Ny personal hela tiden dålig kommunikation slarvig städning. Nu har vi kommit i kontakt med Bvtler som verkligen tog våra krav på allvar och har levererat sen dag 1. Tydlig kommunikation. Lyhörda. Duktiga städare. Nogranna. Lägger ner det lilla extra som saknas hos många andra firmor för att få ett perfekt resultat.

Svar från BVTLER AB

Hej Niklas! Wow, detta blir vi så glada att höra! Tack!

Volodymyr S
Skrev om BVTLER AB

Kollat lägenheten efter flyttstädning och det var nästan ok. Man kan se platser där städningen gjorts så snabbt som möjlight, man kan se spår från rengöringen som är kvar, det betyder är att det har inte rengjorts ordentligt. Toaletten var gul! Det blev bättre efter spolning, det betyder är att städaren använde rengoringsmedel men har inte tagit bort den. På dem står det att man ska ta bort rengöringsmedel efter ungefär 5-10 minuter. Jag kollade på lägenheten en vecka efter! Jag kommer inte anställa er igen. Jag förväntade mig bättre städning.

Svar från BVTLER AB

Hej Volodomyr! Tack för att du tar dig tid att skriva. Din upplevelse rimmar inte med vad vi vill leverera så vi tog upp detta på vårt senaste arbetsledarmöte. Det gula i toaletten var allrent citrus som applicerats efter städningen för att dämpa en doft som du hade redan innan städningen och som inte gick bort helt =) Detta ska arbetsledaren även informerat dig om. Men som sagt, din upplevelse är så klart en besvikelse vilket vi beklagar. //Martin Rath - VD