BVTLER AB

BVTLER AB

Välkommen till BVTLER!

Känner du att du vill ha tid över till annat än vardagssysslor som att städa, tvätta bil, byta glödlampa och dylikt? Var inte butter - hyr en butler!
Vi på Bvtler ser till att alla möjliga vardagssysslor blir gjord, stora som små.

Som företagare kan du till exempel ha hemstädning som löneförmån, avlasta ledningsgruppen och öka produktiviteten på företaget genom att ge dem tillgång till en butler.

Som privatperson kan vi hjälpa dig med… ja i princip ALLT. Både i och utanför hemmet. Hemstädning, personlig concierge eller varför inte en handyman som fixar de där små sakerna som en snickare både är för krånglig och dyr för att anlita.

Som bostadsrättsförening har hela föreningen tillgång till sin alldeles egen butler. Förutom att hjälpa till med hushållsnära tjänster kan vi även bistå med trädgårds-och fastighetsskötsel, trapphusstädning, entrémattor och liknande.

Hör gärna av dig om du behöver hjälp med något. Ja i stort sett vadsomhelst!

Läs vad 232 kunder tycker om BVTLER AB 2

2021-08-03
    Toppen service och utmärkt bemötande
    2021-08-03
    Har fått hjälp med flertal städningar av vårt hus.
    Trevligt bemötande, prickfri städning och enkel kommunikation.
    Rekommenderas starkt!
    2021-07-08
    Bästa tänkbara bemötande. Jag har haft bästa möjliga städerskor som gjort mycket noggrant arbete men som tiderna nu olyckligtvis blivit med ökad deltavariant har vi nu känt en oro att somliga av någon anledning inte vill vaccinera sig. Sista hjälpen, en tailändska så suverän, sade att hon skulle vaccineras men varför inte tidigare då när hon skall gå i pension vid årsskiftet. Detta är det enda problemet för oss så gamla men i övrigt är vi supernöjda och säger ett verkligt TACK!
    Hej Barbro! Tack för de fina orden! BVTLER AB
    2021-06-21
    Supernöjd! Prisvärt och trevligt bemötande 👍
    Tack Alexander för ditt omdöme! Det glädjer oss att du är så nöjd =) BVTLER AB
    2021-06-17
    Jättesmidigt, superb service och trevligt bemötande! Transport av möbler till och från möbeltapetserare.
    Hej Cecilia! Tack för ditt fina omdöme! Hoppas du blev nöjd med slutresultatet av dina möbler. =) BVTLER AB
  • Fredrik O
    2021-06-14
    Tycker städningen är väldigt bra utförd och väldigt bra kommunikation från företaget
    Hej Fredrik! Tack för ditt omdöme! =) BVTLER AB
  • Maria S
    2021-06-03
    Bokade fönsterputs. Företaget är väldigt anpassningsbara och kunde komma när det passade mig. Eftersom jag anlitat dom tidigare med väldigt höga förväntningar och med ett resultat som översteg dem med råge visste jag att det skulle bli bra även denna gång. Det blev det! Raymond är bäst, både trevlig , noggrann och snabb.
    Hälsningar Maria
    Tack Maria för dina otroligt fina ord! Ska vidarebefordra detta till Raymond. =) BVTLER AB
    2021-05-31
    bokade återkommande städning. Väldigt trevligt och proffsigt bemötande.
    Hej Jimmy! Tack för ditt fina omdöme! =) BVTLER AB
    2021-05-25
    Vi anlitar Bvtler för hemstädning varannan vecka och supernöjda med städningen och de personer vi varit i kontakt med hos Bvtler.
    Tack Peter för ditt fina omdöme! =) BVTLER AB
  • Sofia
    2021-05-18
    Älskar Bvtler! Hemstädning, flyttstäd, flytthjälp, hämta beställda möbler, problem med tvättmaskin, diskmaskin, blandare, osv, osv - ALLT får man hjälp med och aldrig några problem.
    Rekommenderar Gustaf och gänget till alla jag känner konstant. Tack för all hjälp!!
    /Sofia
    Tack Sofia för dina otroligt fina ord om oss! Jag ska föra detta vidare till resten av teamet. =) BVTLER AB
    2021-05-14
    Bra bemötande, tillmötesgående, ett minus är att det blev lite dyrare än vad som var sagt från början och resultatet speglade inte riktigt den höjningen av priset.
    Hej Stefan! Tack för ditt omdöme. Vad kul att du uppskattade vårt bemötande och samtidigt tråkigt att du inte blev helt nöjd. 3/5 är inte vad vi vill leverera så vi kommer internt att se över vad vi kunde gjort annorlunda i detta fall. Ha det gott! BVTLER AB
    2021-05-11
    Det här är den bästa städfirma vi någonsin anlitat. Serviceminded, lätta att ha att göra med, hjälper mig som kund med det jag behöver, trevliga, tillmötesgående, snabba med respons och framför allt medarbetare som städar bra! Jag kan absolut rekommendera dem!
    Tack Barbro för ditt fina omdöme! Vi blir så glada! =) BVTLER AB
    2021-05-10
    Bra utfört jobb. Trevlig personal
    Tack Staffan för ditt fina omdöme! =) BVTLER AB
    2021-05-04
    BVTLER har flyttstädat åt mig två gånger. De har gjort ett utmärkt städjobb båda gångerna. Rekommenderar verkligen.
    Tack Pernilla för ditt fina omdömet! Vi tackar dig för förtroendet att få hjälpa er med flyttstädningen igen. =) BVTLER AB
    2021-05-01
    Städning
    Trevligt mottagande och hjälpsamma med bokningar
    Både och, olika resultat beroende på vem som städar
    Förväntar mig samma standard oavsett
    Meddelas inte vem som kommer och städar om det är en ny person
    Förväntar mig bättre kvalitet av utfört arbete
    Hej Ulla! Tack för ditt omdöme! Det du beskriver rimmar inte med vad vi vill leverera och det ber vi om ursäkt för. I detta fall hade vi inte uppdaterade kontaktuppgifter till dig varför informationen inte gick fram. Nu är allt uppdaterat och vi ser över rutiner för att detta inte ska hända igen =) / Martin Rath VD BVTLER AB
    2021-05-01
    Köpte ett helhetskoncept för flytt (packning, flytt och städ). Bra kommunikation och god service. Bvtler kan verkligen rekommenderas.
    Tack Håkan för omdömet! Det är så kul när vi får vara med på hela resan från start till slut med ett helhetskoncept på detta viset =) BVTLER AB
    2021-04-27
    Fantastiskt tillmötesgående och flexibla, hög service.
    Tack Linnea för dina fina ord! =) BVTLER AB
    2021-04-27
    snabba, trevliga och ordningsamma när de skulle tvätta takfönster
    Tack Annelie för ditt fina omdöme! =) BVTLER AB
    2021-04-24
    Hjälp m hemmastädning varannan vecka. Extremt nöjd med personen som hjälper oss med det. Blir alltid toppenfint och min stressnivå i livet har sjunkit markant! Kontaktpersonen också toppen och alltid så snabba svar och lösningfokuserad. Tacksam att jag hittade till er!
    Hej Karin! Tack för de otroligt fina orden och vi blir så glada att höra att vi gör sån skillnad i din vardag. Det är precis vad vill vi uppnå =) BVTLER AB
    2021-04-24
    Bvtler har en hög grad av service och är enkla att ha att göra med. Städningen är noggrant utförd och ger det där lilla extra. Att komma hem när de städat och se sängen är en fröjd för ögat, bäddningen är helt fantastisk! Stort tack för att ni vårdar vår lägenhet som om den vore er egen!
    Hej Linnea! Tack så jättemycket för dina fina ord! Det är precis det här som vi vill att ni ska känna när ni kommer hem. =) BVTLER AB
    2021-04-23
    Serviceinriktade. Lyssnar på kundens behov. Rekommenderar Bvtler.
    Hej Max! Tack så mycket för ditt omdöme. =) BVTLER AB
    2021-04-23
    Pålitliga, trevliga, noggranna och professionella! Bäst helt enkelt!
    Hej Elin! Tack så mycket! Detta betyder mycket för oss =) BVTLER AB
    2021-04-23
    Det kom ett helt gäng på tre kvinnor första gången och våningen blev jättefin på nolltid. Nu har jag en kvinna som kommer varannan vecka från Butler. Företaget är lätt att jobba med, håller tider etc och det blir som sagt väldigt rent och snyggt.
    det enda jag saknar är någon som vill putsa silver, det verkar inte vara populärt.
    Hej Britt! Tack så mycket för dina fina ord! Jag ska förmedla detta vidare till städerskorna. Hör gärna av dig till oss så ska vi hjälpa dig vidare med att få ditt silver putsat. =) BVTLER AB
    2021-04-22
    Fönsterputs, flyttstädning, flytthjälp, lån av kartonger, vanlig städning/mån.
    Alltid 100% nöjd!!!
    Tack Berit för ditt fina omdöme! Vi blir så glada att höra att du är så nöjd med våra tjänster. =) BVTLER AB
    2021-04-22
    Otroligt bra städning och service!
    Tack Henrik för ditt fina omdöme! =) BVTLER AB
    2021-04-22
    Alltid lösningsorienterade och öppna för feedback om vi vill att de lägger extra fokus någonstans. Tar god hand om sin personal vilket dessvärre inte är en självklarhet i denna bransch. Mycket nöjd!
    Hej Andreas! Tack för dina ord! Utan vår personal skulle det inte finnas något BVTLER och vi är så tacksamma för vår personal och de gör ett riktigt bra jobb. =) BVTLER AB
  • Susanne A
    2021-04-22
    Vi har städning och vi är så nöjda med allt.
    Snabba svar, flexibla och tillmötesgående.
    Kan addera tjänster som ex fönsterputsning och då tajmas det alltid ihop med städning.
    Proffsigt på alla sätt samt en trygghetskänsla av seriösa människor.
    Hej Susanne! Tack så jättemycket för dina fina ord. =) BVTLER AB
    2021-04-22
    Toppennöjd kund! Har alltid haft en bra dialog med Gustaf som ansvarar för vårt konto och hela familjen är otroligt nöjda med Delias insats. Hon är en pärla! Enda negativa är att Bvtler alltid fakturerar vid en konstig tid i månaden med kort betalningsfrist vilket gör att man glömmer att registrera fakturan och får skämmas. Vore bättre med förfallodag i slutet av månaden som alla andra bolag man använder för hemmet.
    Hej Erica! Tack för ditt fina omdöme och jag ska föra detta vidare till Delia. Om faktureringen får du gärna kontakta oss så kan vi säkert lösa detta. =) BVTLER AB
    2021-04-22
    Städning varannan vecka. Jättebra bemötande från företaget och grym städning av samma städare varje gång.
    2021-04-22
    Lyhörd personal och bra service, alltid skinande rent och trevlig när vi kommer hem efter att de varit och städat :)
    2021-04-22
    Jättenöjd med allt från hemstädning och fönsterputs till hjälp med att montera upp möbler och tv.
    2021-04-22
    Städning och allt annat man vill ha hjälp med gör snabbt, professionellt och med trevlig bemötande.
    2021-04-22
    Jag har hemstäd från Bvtler varannan vecka och är supernöjd. Jag fick dem rekommenderade till mig av en kollega och jag har inte blivit besviken. Städningen är alltid bra, det är lätt att byta tid eller pausa om det behövs och jag får alltid svar omedelbart från min kontaktperson. Jag rekommenderar dem verkligen!
    Professionella och serviceinriktade
  • Anna K
    2021-04-22
    Bvtler ger en otrolig kundupplevelse, från första kontakt till att komma hem till ett nystädat hem. Det är personligt, flexibelt och härligt att ha Bvtler som hjälp i vardagen!
    2021-04-22
    Bästa städfirman vi haft. Tillmötesgående och riktigt duktiga utförare.
    2021-04-22
    Vi har haft städhjälp, och hjälp med snickare hemma för småfix, sedan 2017 och är väldigt nöjda! Flexibelt och bra, lätt att kommunicera. Städningen blir top notch, trots att vi är en stor barnfamilj där det krävs en rejäl insats för att få huset i ordning.
    2021-04-22
    Det går knappt att beskriva vad som är bra. ALLT är bra!
    Bemötandet, städningen, servicen... allt!
    Hon som städar hos mig (Jeremy) gör alltid det lilla extra ex. Som att vika sista delen av toalettpappret till ett V.
    Eller bunta ihop tvätten om jag inte hunnit med det.
    Det är klass! Både på ägarna och på medarbetarna. TOPPEN!
  • Daniel
    2021-04-22
    Alltid leverans 100 %- alltid med fantastisk personal. Gunde-attityd: Ingenting är omöjligt
    Verkligen bäst i klassen på i princip allt. Någon gång ska jag ge dem ett riktigt svårt uppdrag och se vad som händer.
    2021-04-22
    Super tjänst och toppen service
    2021-04-22
    Utmärkt vad gäller service och tillmötesgående och snabba lösningar. Fantastiskt bemötande. Saknade överenskommelse kring det rent organisatoriska för återställande av teknik och anslutningar efter städ. Det fanns något litet att önska vad gäller kvalitén på fönsterputsen på några av de hundratals fönster som putsades.
  • Anders F
    2021-04-22
    Senaste kontakten med Bvtler var i förra veckan när jag beställde fönsterputs. Som alltid var jag som kund i centrum och de frågade när de fick komma. Jag preciserade tiden till en viss förmiddag och svaret blev - som vanligt - Tack, då kommer vi!
    Upplevelsen var precis så perfekt som jag önskade. Skinande rena fönster och alla möbler återställda i ordning. Priset lämnades i förväg så jag visste vad fakturan kommer att bli. Som alltid, när jag har något som måste göras så kontaktar jag Bvtler.
    2021-04-22
    Jag är mycket nöjd med Bvtler! De svarar alltid snabbt när jag ringer, snabb service och proffsigt genomförande av tjänster.
    Hej Claudio! Tack för ditt fina omdöme om oss! =) BVTLER AB
    2021-04-22
    Jag använder Bvtlers städtjänster. Bvtler ordnar alltid mina önskemål snabbt o smidigt. Städning o fönsterputs blir alltid perfekt. Jag blir alltid trevligt bemött. Är helt enkelt supernöjd!
    Tack Kerstin för dina fina ord om oss! =) BVTLER AB
    2021-04-22
    Vi köper städtjänst av Bvtler och är väldigt nöjda både vad gäller kvalitet på städtjänsten och även deras flexibilitet vad gäller ändringar på kort varsel. Inget att klaga på!
    Tack Olof för ditt fina omdöme! Det värmer! =) BVTLER AB
    2021-04-22
    Jag har använt mig av Bvtler under många år nu. Har främst gällt hemstädning men några gånger även flyttstädning och fönsterputs. Jag kan inte säga annat än att jag är supernöjd. De håller vad de lovar och är duktiga på att meddela i god tid vid eventuella ändringar i schemat.
    Wow tack Oskar för detta omdöme! =) BVTLER AB
    Fönsterput , utfört snabbt och bra , mycket nöjd
    Tack Maria för ditt omdöme! Betyder mycket för oss! =) BVTLER AB
    2021-04-22
    Löser uppgifterna de marknadsför briljant. Sen är de väldigt bra på kundservice när det gäller allt det administrativa också. Så som att byta städdagar, komma med tips, fakturafrågor osv.
    Tack Clinicbuddy Ab för det otroligt fina omdömet! =) BVTLER AB
    2021-04-19
    Hög tillgänglighet, flexibelt och hittar alltid lösningar på stort som smått.
    Stort tack Cecilie för de fina orden! =) BVTLER AB
  • Pras Ab S
    2021-04-19
    Anlitar Bvtler för hemstädning och när det kommer upp saker som jag snabbt vill ha avklarat. En hylla som ska borras upp eller om jag behöver hjälp med bortforsling av skräp. Uppskattar det vänliga bemötandet och att det går snabbt, ingenting känns omöjligt när man kontaktar Bvtler 😊
    Tack så jättemycket Pras AB för det fina omdömet! =) BVTLER AB