BVTLER AB

Roslagsgatan 60, 113 54 Stockholm — Visa karta

Välkommen till BVTLER!

Känner du att du vill ha tid över till annat än vardagssysslor som att städa, tvätta bil, byta glödlampa och dylikt? Var inte butter - hyr en butler!
Vi på Bvtler ser till att alla möjliga vardagssysslor blir gjord, stora som små.

Som företagare kan du till exempel ha hemstädning som löneförmån, avlasta ledningsgruppen och öka produktiviteten på företaget genom att ge dem tillgång till en butler.

Som privatperson kan vi hjälpa dig med… ja i princip ALLT. Både i och utanför hemmet. Hemstädning, personlig concierge eller varför inte en handyman som fixar de där små sakerna som en snickare både är för krånglig och dyr för att anlita.

Som bostadsrättsförening har hela föreningen tillgång till sin alldeles egen butler. Förutom att hjälpa till med hushållsnära tjänster kan vi även bistå med trädgårds-och fastighetsskötsel, trapphusstädning, entrémattor och liknande.

Hör gärna av dig om du behöver hjälp med något. Ja i stort sett vadsomhelst!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 138 kunder tycker om BVTLER AB

• 2020-09-24

CECILIE L skrev om BVTLER AB
    Snabbt, smidigt och med mycket bra resultat. Med ett enkelt sms så är tjänsten man önskar beställd. Har förutom städ varannan vecka använt fönsterputs och andra småtjänster man själv inte tar sig för. Rekommenderas varmt med andra ord. Läs mer
  • 2020-09-23

Sdc Automation Ab S skrev om BVTLER AB
    Vi har anlitat Bvtler för att utföra kontorsstäd.
    Vi har fått en nära och personlig kontakt. Tydlig arbetsledning med snabb återkoppling samt bra bemötande. Vi är nöjda med de tjänster vi valt att få utförda. Läs mer
  • 2020-09-22

Oskar L skrev om BVTLER AB
    Det här företaget vet vad service verkligen innebär! Läs mer
  • Elin L

2020-09-22

Elin L skrev om BVTLER AB
    SÅ TACKSAM! Vår kontakt med detta företaget har varit 100%. Vi är så otroligt glada att vi hittade dem, perfekt service, tydlighet i förväntningar och grymt utfört arbete. Det har känts nära och ärligt från start!

Vi hade ett stort lass som flyttade från Sthlm till Skåne där det rådde stora utmaningar i hur allt skulle lyckas komma med. Med stöd och rekommendationer från killarna inför flytten så löste dem de kanon. Inget var för svårt att lösa - helt och hållet perfekt service. Vi hade bokat in två personer men det dök upp tre - som bonus, vilket var är så tacksamma över. Det blev bra för alla eftersom flytten blev en heldag med lång körning och mycket bärande. Priset speglar definitivt arbetsinsatsen - man får vad man betalar för + en TRYGG & lättsam flytthjälp, som dessutom var härliga att hänga med! :)

Vi kommer vilja använda dem igen om möjligheten faller sig in!
    REKOMMENDERAR STARKT! <3 Läs mer
  • 2020-09-22

Patrik S skrev om BVTLER AB
    Allt toppenservice med stor flexibilitet! Vi är toppennöjda Läs mer
    2020-09-22 BVTLER svarar Patrik S
    God morgon och tack för omdömet Patrik! =)
  • 2020-09-19

Jessica V skrev om BVTLER AB
    Top-notch!! Anlitade dem för flyttstädning och är otroligt nöjd! Supersnabb på att svara vid bokning, flexibel med tider så det passade mig som kund, snabb och super noggrann och extremt prisvärd. Kommer lätt använda Bvtler flera gånger!! :D Läs mer
    2020-09-21 BVTLER svarar Jessica V
    Wow, tack Jessica. Vilket sätt att starta veckan på med dessa fina ord! =)
  • 2020-09-18

Åsa L skrev om BVTLER AB
    Vi bokade en lättare visningsstädning. Allt blev jättefint utom en stor spegel som var alldeles flammig. Den var i princip ren innan. Annars var allt brs, likaså bemötandet. Läs mer
    2020-09-21 BVTLER svarar Åsa L
    Hej Åsa! Tack för rekommendation. Vi tar till oss feedbacken ang spegeln, detaljerna är viktiga för oss.
  • Helena J

2020-09-18

Helena J skrev om BVTLER AB
    Fick hjälp med att sätta ihop möbler och sätta upp hyllor på vägg. Proffsigt utfört, trevligt bemötande och prisvärt. Vi kommer tillbaka som kunder.☺ Läs mer
    2020-09-21 BVTLER svarar Helena J
    Hej Helena! Tack för rekommendationen, varmt välkommen tillbaka när ni behöver hjälp =)
  • Josefine Karin A

2020-09-14

Josefine Karin A skrev om BVTLER AB
    Vi har haft Bvtler i snart 2 år med hemstädning varannan vecka och är supernöjda. Aldrig varit så nöjd med en städfirma förut. Förutom bra resultat är de alltid trevliga, ger tydlig och snabb kommunikation och är lyhörda mot kund! Läs mer
    2020-09-18 BVTLER svarar Josefine Karin A
    Hej Josefine! Tusen tack för att du tar dig tid att skriva så fina ord om oss =)
  • 2020-09-13

Berndt B skrev om BVTLER AB
    Har anlitat Bvtler för löpande hemstädning och flyttstädning. Proffsigt bemötande och riktigt nöjd med resultatet. Läs mer
    2020-09-14 BVTLER svarar Berndt B
    Hej Berndt! Supertack för rekommendationen!
  • 2020-09-09

Gl Brands Ab G skrev om BVTLER AB
    Behövde hjälp med diverse saker på kontoret såsom El-installationer, VVS samt montering av en TV på väggen.

BVTLER är proffsiga och trevliga samt riktigt effektiva. Skönt att kunna få hjälp med allt man behöver genom bara en kontaktyta.

Kan varmt rekommendera BVTLER. Läs mer
    2020-09-14 BVTLER svarar Gl Brands Ab G
    Tackar ödmjukast för det, bara att höra av er vad det än gäller =)
  • 2020-08-13

Sandra B skrev om BVTLER AB
    Haft städabonnemang i några veckor nu och är mycket nöjd än så länge, både över servicegrad rent administrativt men framförallt kvaliteten på städningen. Jag har tidigare haft abonnemang hos de flesta av de större aktörerna och bara varit så här nöjd under kortare perioder innan den städaren blivit utbytt mot någon som inte gör det lika bra (eller ibland rent ut uselt). Vi får se om det kommer hålla i sig över tid men känslan är väldigt optimistisk och då väl värt de extra kronorna. Läs mer
    2020-08-17 BVTLER svarar Sandra B
    Hej Sandra! Tack för att du tar dig tid, vi ska se till att bibehålla nivån =)
  • 2020-08-11

Sandra I skrev om BVTLER AB
    Superproffsig städerska och kontakt! Ger mig fulla förtroende för detta företag som även har schyssta villkor och glada medarbetare. Läs mer
    2020-08-13 BVTLER svarar Sandra I
    Hej Sandra! Vad glada vi blir att det syns utåt att vi lägger stort värde i att våra medarbetare mår bra och trivs på jobbet =)
  • Jennie L

2020-08-11

Jennie L skrev om BVTLER AB
    Personlig och utmärkt service, vad de än gäller. Läs mer
    2020-08-13 BVTLER svarar Jennie L
    God morgon Jennie tack för ditt omdöme! Då har vi lyckats med vår plan med att erbjuda grym och personlig service =)
  • 2020-06-16

Malin Alicé Catrin M skrev om BVTLER AB
    Otroligt nöjd med BVTLER! Trevliga, bra service och ordentligt utfört jobb! Rekommenderas varmt :) Läs mer
    2020-07-03 BVTLER svarar Malin Alicé Catrin M
    Hej Malin! !Tack för omdömet och trevlig sommar! =)
  • 2020-06-10

Maria & Per H skrev om BVTLER AB
    Städtjänst. Fönsterputsning. Fantastiskt bemötande, snabb återkoppling vid frågor och tar totalt ansvar för tjänsten de levererar. Läs mer
    2020-06-10 BVTLER svarar Maria & Per H
    Tack för de fina orden och trevlig sommar!
  • 2020-06-05

Mika E skrev om BVTLER AB
    Beställde städning varannan vecka, fick ett bra bemötande och städningen var bra genomförd Läs mer
    2020-06-10 BVTLER svarar Mika E
    Hej Mika! Det orden tackar vi för =)
  • 2020-06-04

Eurobygg Stockholm Ab E skrev om BVTLER AB
    Bvtler kan varmt rekommenderas! Läs mer
    2020-06-10 BVTLER svarar Eurobygg Stockholm Ab E
    Hej och tack så mycket grabbar! =)
  • 2020-06-04

Karin H skrev om BVTLER AB
    Jag fick hjälp med att skruva ned hyllor och ta ned lampor. Det enda jag saknade var kanske att man hade haft med sig ännu bättre förpackningsmaterial för känsliga saker såsom TV och lampa.
    Men väldigt bra bemötande från Martin som var snabb, trevlig och tillgänglig och föredömligt snabb hjälp med stöd.
    Hjälpte även min granne som var i en svår situation på mycket kort varsel.
    Så jag kommer fortsätta rekommendera er! Läs mer
    2020-06-10 BVTLER svarar Karin H
    Hej och tack Karin! Bra feedback med packmaterial - den tar vi till oss. // Martin
  • 2020-06-02

Johan S skrev om BVTLER AB
    Proffsigt rakt igenom. Pratade med både Martin och Gustav och det funkade kanon. Killen som utförde fönsterputsning i mitt fall gjorde ett perfekt jobb. Läs mer
  • 2020-06-02

Carolina M skrev om BVTLER AB
    Vi har köpt hemstädning via Bvtler och vi har varit jätte nöjda med både städningen och bemötandet. Alla våra önskemål har blivit beaktade och slutresultatet blir jätte bra varje gång - rekommenderar varmt! Läs mer
    2020-06-10 BVTLER svarar Carolina M
    Tack så hemskt mycket för den feedbacken Carolina =)
  • 2020-04-06

Johanna Gertrud R skrev om BVTLER AB
    Jag anlitar Bvtler för alla saker som jag inte kan lösa själv hemma och främst har det varit när jag vill få upp något på väggen. De är snabba, proffsiga och bra på det de gör. Rekommenderar alla att ha dem på speed dial för att lösa vardagsproblem som man alltid skjuter upp. Läs mer
    2020-04-06 BVTLER svarar Johanna Gertrud R
    Tack för utförlig rekommendation Johanna! =)
  • Eva H

2020-03-23

Eva H skrev om BVTLER AB
    Slutstädning i samband med visning och försäljning av lägenhet.
    Fönsterputs, ugn, kyl o frys samt skåp och garderober ingick.
    De gjorde ett utmärkt arbete. Läs mer
    2020-03-24 BVTLER svarar Eva H
    Tack så mycket för rekommendationen =)
  • 2020-03-23

Rewend M skrev om BVTLER AB
    Bra kvalitet på städningen. Servicen utomordentlig. Man får vad man betalar för (något högre pris än andra men värt kronorna) Läs mer
    2020-03-24 BVTLER svarar Rewend M
    Hej Rewend! Tack för omdömet =)
  • 2020-02-10

Kerstin T skrev om BVTLER AB
    Städning av lägenhet. Supertrevligt bemötande o jag är så nöjd med städningen. Bättre än någon annan städtjänst jag tidigare anlitat. Läs mer
    2020-02-10 BVTLER svarar Kerstin T
    Hej Kerstin! Tackar ödmjukast för det =) // Gustaf
  • 2020-01-23

Lulle K skrev om BVTLER AB
    Städning. Blev bra bemött. Förväntningar infriades Läs mer
  • 2020-01-09

Charlotta L skrev om BVTLER AB
    Hemstädning beställt på veckobasis. De har varit här två gånger hittills. Mycket professionellt bemötande och mycket trevliga medarbetare. Initiativ - rika och försiktiga om hemmet och dess material. Jag kan varmt rekommendera dem och jag kommer antagligen att anlita dem för andra tjänster inom ramen för deras verksamhet. Läs mer
    2020-01-09 BVTLER svarar Charlotta L
    Wow, tack Charlotta för att du tar dig tid att skriva ett så fint omdöme =)
  • 2020-01-06

Marcus G skrev om BVTLER AB
    Mycket bra service, kommunikation och välstädat! Läs mer
    2020-01-08 BVTLER svarar Marcus G
    Hej Marcus ! Tackar så mycket för omdömet!
  • 2020-01-01

Eva R skrev om BVTLER AB
    Köpt möbler via Blocket som skulle hämtas senast måndag em och levereras till ett tillfällig förvaring, Pratade med en (trevlig) kille på BYTLER som lovade att fixa detta.om 3 DAGAR - trodde ej detta var möjligt
    Kändes lite tveksamt men jag hade inget val samt bor dessutom 37 mil från Sthlm.
    JODÅ, måndag kväll hämtades möblerna och fraktades till uppgiven adress - SUVERÄNT 👏🏻
    Kommer definitivt att rekommendera företaget. Läs mer
    2020-01-02 BVTLER svarar Eva R
    Hej Eva! Vilken härlig recension att börja året med, tack! =)
  • 2019-12-16

Lisa T skrev om BVTLER AB
    Lyhört och serviceminded företag.

Har fått hjälp med hemstädning och andra småtjänster och har varit exceptionellt nöjd varje gång.

Får alltid snabba och trevliga svar. Ägaren Martin är mycket engagerad i att få sina kunder nöjd och har alltid tydliga och snabba svar. Har till och med hjälpt mig hitta rätt munstycke till min dammsugare - som inte var det lättaste.

Jag kan varmt rekommendera Bvlter till alla! Läs mer
    2019-12-17 BVTLER svarar Lisa T
    Hej Lisa! Tack för dina fina ord! =)
  • 2019-12-10

Louise H skrev om BVTLER AB
    Jag bokade en städning via Bvtler. Fantastisk service på alla sätt! Jag kan verkligen rekommendera Bvtler! Hälsningar, Louise Läs mer
    2019-12-10 BVTLER svarar Louise H
    Tack Louise, dina ord värmer i vinterkylan! =)
  • 2019-12-04

Maria K skrev om BVTLER AB
    Har haft regelbunden veckostädning och varit väldigt nöjd! Alltid trevligt och proffsigt bemötande. Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
    2019-12-10 BVTLER svarar Maria K
    Tusen tack Maria, nöjet är på vår sida =)
  • 2019-12-02

Oskar W skrev om BVTLER AB
    Varierande kvalitet. Marknadsför sig som en premiumtjänst men jag får ofta göra en del av beställt jobb själv i efterhand. Läs mer
    2019-12-10 BVTLER svarar Oskar W
    Tack för din feedback Oskar - det är nyttigt för oss att få höra om uppdrag som inte gått enligt plan så att vi alltid kan fortsätta utvecklas. Vi är tacksamma att du ger oss fortsatt förtroende att leverera våra tjänster.
  • 2019-12-02

Johan P skrev om BVTLER AB
    Väldigt proffsigt! Positivt överraskad, jag är en mycket nöjd kund. Läs mer
    2019-12-10 BVTLER svarar Johan P
    Kul att höra Johan, tackar för feedback.
  • 2019-11-25

Oskar P skrev om BVTLER AB
    Jag har hemstädning via BVTLER som vecka efter vecka levereras enligt mina önskemål och förväntningar. En kanonleverantör! Läs mer
    2019-12-10 BVTLER svarar Oskar P
    Tack Oskar, du är en kanonkund =)
  • 2019-11-22

William Ö skrev om BVTLER AB
    Jag är väldigt nöjd med BVTLER. De är punktliga & skötsamma och framförallt väldigt flexibla, vilket passar mig i min vardag.

Städningen är alltid perfekt utförd och medarbetarna är trevliga.

Anlitar ni BVTLER som städfirma kan jag lova att ni blir mycket nöjda. Läs mer
    2019-11-22 BVTLER svarar William Ö
    Tack William, vi är lika glada att vi har dig som kund =)
  • 2019-10-02

Jonas A skrev om BVTLER AB
    Trevligt och bra bemötande. Hög grad av service och vilja att lösa problem. Bra och trevliga människor Läs mer
    2019-10-03 BVTLER svarar Jonas A
    Tack Jonas, vad glada vi blir! =)
  • 2019-10-02

Mats N skrev om BVTLER AB
    Städning. Känns riktigt bra.kan verkligen rekommenderas Läs mer
    2019-10-03 BVTLER svarar Mats N
    Hej Mats, tack för betyget. Vi är glada att det känns bra!
  • 2019-09-30

Gabriella B skrev om BVTLER AB
    Jag beställde flyttstädning och det var superb! Trevlig person som städade, och det uppmätte alla mina förväntningar. Läs mer
    2019-10-03 BVTLER svarar Gabriella B
    Tusen tack för det Gabriella, hoppas flytten gått bra =)

Catharina S skrev om BVTLER AB
    Har haft både städning och fixartjänster från Butler och rekommenderar dem stark. Superproffsigt utfört och personligt bemötande. Läs mer
    2019-10-03 BVTLER svarar Catharina S
    Tackar ödmjukast för de fina orden Catharina

Elvira G skrev om BVTLER AB
    Byggde garderob åt oss, superbra och trevliga! Läs mer
    2019-10-03 BVTLER svarar Elvira G
    Tack för omdömet! Ja det blev superfint hos er, vi är avis =)

Tobias B skrev om BVTLER AB
    Jag beställde flyttstädning av villa på 143 kvadrat.
    Jobbet var väldigt väl utfört.
    Mina förväntningar blev uppfyllda och även köparna var väldigt nöjda. Läs mer
    2019-10-03 BVTLER svarar Tobias B
    Hej Tobias! Kul att höra, alla nöjda - alla glada =)
  • 2019-09-19

Liselott M skrev om BVTLER AB
    Snickeri jobb i läggenhet (bygge av innerväg)
    Fick ett mycket trevligt bemötande av de personer jag var i kontakt med. Snabb hjälp med önskat arbete sammt snabba svar vid frågor etc. Fick även en del råd som gjorde att vi kunde göra delar av arbetet själva och med det spara lite pengar.
    Dock är Bvtler mycket prisvärda.
    Vi är mycket nöda med arbetet de har utfört. Kan varmt rekommendera dom. Läs mer
    2019-10-03 BVTLER svarar Liselott M
    Hej Liselott! Tack för att du tar dig tid att skriva så snällt! / Martin
  • 2019-09-18

Maria S skrev om BVTLER AB
    Mycket bra info och service, snabbt och enkelt och professionellt, beställde fönsterputs och små monteringsarbete , var mycket nöjd med resultatet vid båda tillfällen. Läs mer
    2019-10-03 BVTLER svarar Maria S
    Tack för omdömet och de fina orden Maria!
  • 2019-09-16

Patrik H skrev om BVTLER AB
    Lever upp till förväntningarna🔝 Läs mer
  • 2019-09-11

Sissi H skrev om BVTLER AB
    Jätteduktig snickare. Trevlig och seriös. Tack så mycket Läs mer
    2019-09-11 BVTLER svarar Sissi H
    Tack för betyget och de fina orden! =)
  • 2019-09-11

Juan P skrev om BVTLER AB
    Excelent customer service.
    The cleaning is superb and I feel in good hands
    when Bvutler is going to clean my apartment. Läs mer
    2019-09-11 BVTLER svarar Juan P
    Thank you for your kind words Juan =)
  • 2019-09-09

Maria W skrev om BVTLER AB
    Städning av övernattningslägenhet. Jättefint bemötande, flexibla. Det är för tidigt att utvärdera tjänstens utförande. Läs mer
    2019-09-10 BVTLER svarar Maria W
    Tackar så mycket för de snälla orden Maria 🙂
  • 2019-09-04

Oas D skrev om BVTLER AB
    Hela upplevelsen med Bvtler var bra. Men jag har inte fått någon faktura än. Så jag vill gärna se den innan jag kan ge ett ”helt” omdöme.
    Emma på OAS Design Läs mer
  • 2019-09-02

Hedvig A skrev om BVTLER AB
    Trevlig och proffsig personal. Läs mer
    2019-09-02 BVTLER svarar Hedvig A
    Tack så mycket för betyget Hedvig =)

Roslagsgatan 60, 113 54 Stockholm