Läs vad 163 kunder tycker om BVTLER AB 2

• 2021-01-03
    Alltid trevligt bemötande och väl genomfört arbete!
    skrev om BVTLER AB
    Hej Martina! Vilken härlig start på året med ett så fint omdöme, tack! =)

• 2020-12-30
    Vi beställde en flyttstädning. Vi blev förvånade när vi kom till lägenheten efter ni varit där. Otroligt fint o bra städat Så er kan man rekommendera om man vill ha städning. Bra jobbat👍👍. Mvh Mona Jansson
    Mona J
    skrev om BVTLER AB
    Tack för de fina orden Mona! Gott Nytt År!

• 2020-12-21
    Bokade flyttstäd och fick superbra service och personlig kontakt med gott humör trots ombokningar och annat vi strulade med. Rekommenderas starkt!
    skrev om BVTLER AB
    Tack själv för trevligt bemötande Jim! Gott Nytt År!

• 2020-12-13
    Otroligt trevliga, snabb service och Bvtler löser precis allt man behöver! Löpande hemstäd rekommenderas varmt!
    Tack så mycket och Gott Nytt År Anna!

• 2020-12-13
    Alltid lika nöjd när Bvtler varit och städat hemma hos oss!
    Kul att höra Josefine, Gott Nytt År!

• 2020-12-11
    På bara några få dagars varsel så löste de en storstädning ink fönsterputs som jag blev extremt nöjd med. Enkla att boka, fakturan stämde och resultatet blev över förväntat!
    skrev om BVTLER AB
    Hej Tommy! Tack för det, bara att höra av dig när det är dags för storstäd igen! Gott Nytt År!

• 2020-12-11
    Bra utfört arbete men då det var ett enklare uppdrag tycker jag timdebiteringen var hög, då ni höjt prislistan rejält.

Med vänliga hälsningar
    Annika Arne
    skrev om BVTLER AB
    Hej Annika! Tack för ditt omdöme =) Vi höjer priserna någon procent varje år så det måste vart ett missförstånd att vi skulle ha höjt rejält. Gott Nytt År!

• 2020-12-11
    Proffsiga snabba och enkla att ha o göra med!!
    skrev om BVTLER AB
    Tack för omdömet och Gott Nytt År Steffe!

• 2020-12-01
    Tog hemstädning varannan vecka. Definitivt bättre än andra aktörer. Bra känsla för detaljer och riktigt bra bemötande. Har redan rekommenderat.
    Hej Arsenije! Tack för det! //Gustaf

• 2020-11-18
    Bokade Bvtler i syfte att sätta upp en magnetlist i köket bland annat. Kan varmt rekommendera Bvtlers tjänster. Personlig och proffsig service.
    skrev om BVTLER AB
    Hej Mathilda! Tackar för de fina orden =)

• 2020-11-16
    Grymma!! Jag är så nöjd med Bvtler, dom är superflexibla, löser allt snabbt och lätt utan något krångel. Städningen är alltid perfekt och personalen trevlig. Rekommenderas varmt!
    Hej Julia! Wow vilken fin rekommendation, TACK! =)

• 2020-11-07
    Great service and friendly communication.
    skrev om BVTLER AB
    Good morning Neele! Thank you for your nice words, they are appreciated =)

• 2020-11-05
    Kör städning var 14 dag - klockrent jobb och är super nöjd. Tack!
    skrev om BVTLER AB
    Tack själv Jonathan =) Trevlig helg!

• 2020-11-04
    Perfekt service och utförande. Bra priser.
    skrev om BVTLER AB
    God morgon Benny! Tackar för det =)

• 2020-10-23
    BVTLER tillhandahåller städning åt oss och vi är supernöjda med resultatet.. Känslan när man kommer hem är att det är rent och ompysslat. En härlig känsla!
    Claudia L
    skrev om BVTLER AB
    Hej Claudia! Vad kul att du känner så, vi vill att folk ska känna att vi pysslar om deras hem!

• 2020-10-20
    Vi har varit väldigt nöjda med vår städare från bvtler!
    skrev om BVTLER AB
    Hej och tack Markus, vi skickar vidare dina fina ord till Norinda =)

• 2020-10-19
    Vi har endast använt Bvtler under 3 tillfällen, men varit väldigt nöjda hittills :)
    skrev om BVTLER AB
    God kväll Karin! Vad kul att höra, vi ska se till att hålla er nöjda även framåt!

• 2020-10-16
    Städning och uppsättning av gardinstänger. Är väldigt nöjd med kontakt, service och städningen. Uppskattar också att det är samma person som kommer och städar varje gång.
    skrev om BVTLER AB
    Hej Malin! Perfekt sammanfattat av vad vi vill leverera -bra kontakt och service samt ett bra slutresultat =)

• 2020-10-16
    En fantastisk bra service och återkoppling.
    Vi är verkligen nöjda med städningen som gjorts hittills.

Kan varmt rekommendera.
    skrev om BVTLER AB
    Hej Jonas! Tackar ödmjukast för dina värmande ord =)

• 2020-10-14
    Jag har köpt städning varannan vecka. Fick trevligt bemötande av företaget och snabbt agerande. Inom en vecka bokade vi upp den första städningen. Jag har nu haft två städningar och är väldigt nöjd.
    skrev om BVTLER AB
    Vad kul att höra Malin, tack för det!

• 2020-10-14
    Har prövat hemstädning varannan vecka med två tidigare bolag. Där resultatet varit olika gång för gång.

Bvtler genomför ordentlig, bra och nogrann städning i min lägenhet, där jag och min familj på 3 barn bor. Med extra kärlek!
    Mycket nöjd!
    skrev om BVTLER AB
    Tack Linus! Extra kärlek levererar vi så gärna alla dagar i veckan =)

• 2020-10-14
    Vi har städning varannan vecka samt att vi fått hjälp att slipa o lacka ett bord samt flytta en taklampa. Jag är nöjd med bemötandet samt att jag vill framhäva tjejen som städar, hon är kanon och vi är så nöjda
    skrev om BVTLER AB
    Tack Lars-Åke! Vi alla, men framförallt Annija, blev superglada för dina fina ord.

• 2020-10-14
    Levererar till 100 % även när jag som kund har kort framförhållning. Aldrig ”det går inte.” Bvtler har varit min räddande ängel i flera år och jag kommer att fortsätta att vara företaget troget både privat och genom mina bolag.

Dan Engström
    SALC Advokatbyrå
    Daniel
    skrev om BVTLER AB
    Tack Dan för att du tar dig tid och skriver så snällt. Vi ser fram emot flera års samarbete framöver!

• 2020-10-09
    Vi har kontorsstädning via Bvtler och är fantastiskt nöjda!
    Rent och fint samt mycket noggrann och kompetent personal. Rekommenderas varmt!
    Tusen tack för rekommendationen =)

• 2020-09-26
    Fantastisk service och erbjudande och det bästa städbolaget vi varit i kontakt med - och vi har provat en hel del. Men det här gänget har verkligen tänkt till en extra gång och skapat ett riktigt bra företag med bra kultur, vi som kund känner verkligen att dem vill att det skall bli bra - dessutom har dem fast timtaxa och inga hutlösa priser på sådant som bäddning, vikning etc. Städerskorna vi hade gjorde också det där lilla extra. Ja, som ni märker är vi väldigt nöjda - kanske på riktigt för första gången v.g. Ett städbolag - med Bvtler
    God morgon Andreas! Tackar ödmjukast för utförligt omdöme, det är verkligen kunder som ni som ger oss energi att fortsätta leverera den höga service vi vill!

• 2020-09-24
    Snabbt, smidigt och med mycket bra resultat. Med ett enkelt sms så är tjänsten man önskar beställd. Har förutom städ varannan vecka använt fönsterputs och andra småtjänster man själv inte tar sig för. Rekommenderas varmt med andra ord.
    God morgon Cecilie! Tackar ödmjukast för de fina orden!

• 2020-09-23
    Vi har anlitat Bvtler för att utföra kontorsstäd.
    Vi har fått en nära och personlig kontakt. Tydlig arbetsledning med snabb återkoppling samt bra bemötande. Vi är nöjda med de tjänster vi valt att få utförda.
    Hej SDC-gänget! Tackar så mycket för omdömet!

• 2020-09-22
    Det här företaget vet vad service verkligen innebär!
    skrev om BVTLER AB
    Hej Oskar! Tack för rekommendationen! =)

• 2020-09-22
    SÅ TACKSAM! Vår kontakt med detta företaget har varit 100%. Vi är så otroligt glada att vi hittade dem, perfekt service, tydlighet i förväntningar och grymt utfört arbete. Det har känts nära och ärligt från start!

Vi hade ett stort lass som flyttade från Sthlm till Skåne där det rådde stora utmaningar i hur allt skulle lyckas komma med. Med stöd och rekommendationer från killarna inför flytten så löste dem de kanon. Inget var för svårt att lösa - helt och hållet perfekt service. Vi hade bokat in två personer men det dök upp tre - som bonus, vilket var är så tacksamma över. Det blev bra för alla eftersom flytten blev en heldag med lång körning och mycket bärande. Priset speglar definitivt arbetsinsatsen - man får vad man betalar för + en TRYGG & lättsam flytthjälp, som dessutom var härliga att hänga med! :)

Vi kommer vilja använda dem igen om möjligheten faller sig in!
    REKOMMENDERAR STARKT! <3
    Hej Elin! Supersupersuper-tack för de fina orden, detta kommer ge oss energi läääänge! =) All lycka med ert nya boende!

• 2020-09-22
    Allt toppenservice med stor flexibilitet! Vi är toppennöjda
    skrev om BVTLER AB
    God morgon och tack för omdömet Patrik! =)

• 2020-09-19
    Top-notch!! Anlitade dem för flyttstädning och är otroligt nöjd! Supersnabb på att svara vid bokning, flexibel med tider så det passade mig som kund, snabb och super noggrann och extremt prisvärd. Kommer lätt använda Bvtler flera gånger!! :D
    Wow, tack Jessica. Vilket sätt att starta veckan på med dessa fina ord! =)

• 2020-09-18
    Vi bokade en lättare visningsstädning. Allt blev jättefint utom en stor spegel som var alldeles flammig. Den var i princip ren innan. Annars var allt brs, likaså bemötandet.
    Hej Åsa! Tack för rekommendation. Vi tar till oss feedbacken ang spegeln, detaljerna är viktiga för oss.

• 2020-09-18
    Fick hjälp med att sätta ihop möbler och sätta upp hyllor på vägg. Proffsigt utfört, trevligt bemötande och prisvärt. Vi kommer tillbaka som kunder.☺
    Hej Helena! Tack för rekommendationen, varmt välkommen tillbaka när ni behöver hjälp =)

• 2020-09-14
    Vi har haft Bvtler i snart 2 år med hemstädning varannan vecka och är supernöjda. Aldrig varit så nöjd med en städfirma förut. Förutom bra resultat är de alltid trevliga, ger tydlig och snabb kommunikation och är lyhörda mot kund!
    Hej Josefine! Tusen tack för att du tar dig tid att skriva så fina ord om oss =)

• 2020-09-13
    Har anlitat Bvtler för löpande hemstädning och flyttstädning. Proffsigt bemötande och riktigt nöjd med resultatet.
    Hej Berndt! Supertack för rekommendationen!

• 2020-09-09
    Behövde hjälp med diverse saker på kontoret såsom El-installationer, VVS samt montering av en TV på väggen.

BVTLER är proffsiga och trevliga samt riktigt effektiva. Skönt att kunna få hjälp med allt man behöver genom bara en kontaktyta.

Kan varmt rekommendera BVTLER.
    Tackar ödmjukast för det, bara att höra av er vad det än gäller =)

• 2020-08-13
    Haft städabonnemang i några veckor nu och är mycket nöjd än så länge, både över servicegrad rent administrativt men framförallt kvaliteten på städningen. Jag har tidigare haft abonnemang hos de flesta av de större aktörerna och bara varit så här nöjd under kortare perioder innan den städaren blivit utbytt mot någon som inte gör det lika bra (eller ibland rent ut uselt). Vi får se om det kommer hålla i sig över tid men känslan är väldigt optimistisk och då väl värt de extra kronorna.
    Hej Sandra! Tack för att du tar dig tid, vi ska se till att bibehålla nivån =)

• 2020-08-11
    Superproffsig städerska och kontakt! Ger mig fulla förtroende för detta företag som även har schyssta villkor och glada medarbetare.
    Hej Sandra! Vad glada vi blir att det syns utåt att vi lägger stort värde i att våra medarbetare mår bra och trivs på jobbet =)

• 2020-08-11
    Personlig och utmärkt service, vad de än gäller.
    God morgon Jennie tack för ditt omdöme! Då har vi lyckats med vår plan med att erbjuda grym och personlig service =)

• 2020-06-16
    Otroligt nöjd med BVTLER! Trevliga, bra service och ordentligt utfört jobb! Rekommenderas varmt :)
    Hej Malin! !Tack för omdömet och trevlig sommar! =)

• 2020-06-10
    Städtjänst. Fönsterputsning. Fantastiskt bemötande, snabb återkoppling vid frågor och tar totalt ansvar för tjänsten de levererar.
    Tack för de fina orden och trevlig sommar!

• 2020-06-05
    Beställde städning varannan vecka, fick ett bra bemötande och städningen var bra genomförd
    Hej Mika! Det orden tackar vi för =)

• 2020-06-04
    Bvtler kan varmt rekommenderas!
    Hej och tack så mycket grabbar! =)

• 2020-06-04
    Jag fick hjälp med att skruva ned hyllor och ta ned lampor. Det enda jag saknade var kanske att man hade haft med sig ännu bättre förpackningsmaterial för känsliga saker såsom TV och lampa.
    Men väldigt bra bemötande från Martin som var snabb, trevlig och tillgänglig och föredömligt snabb hjälp med stöd.
    Hjälpte även min granne som var i en svår situation på mycket kort varsel.
    Så jag kommer fortsätta rekommendera er!
    Hej och tack Karin! Bra feedback med packmaterial - den tar vi till oss. // Martin

• 2020-06-02
    Proffsigt rakt igenom. Pratade med både Martin och Gustav och det funkade kanon. Killen som utförde fönsterputsning i mitt fall gjorde ett perfekt jobb.
  • 2020-06-02
    Vi har köpt hemstädning via Bvtler och vi har varit jätte nöjda med både städningen och bemötandet. Alla våra önskemål har blivit beaktade och slutresultatet blir jätte bra varje gång - rekommenderar varmt!
    Tack så hemskt mycket för den feedbacken Carolina =)

• 2020-04-06
    Jag anlitar Bvtler för alla saker som jag inte kan lösa själv hemma och främst har det varit när jag vill få upp något på väggen. De är snabba, proffsiga och bra på det de gör. Rekommenderar alla att ha dem på speed dial för att lösa vardagsproblem som man alltid skjuter upp.
    skrev om BVTLER AB
    Tack för utförlig rekommendation Johanna! =)

• 2020-03-23
    Slutstädning i samband med visning och försäljning av lägenhet.
    Fönsterputs, ugn, kyl o frys samt skåp och garderober ingick.
    De gjorde ett utmärkt arbete.
    Eva H
    skrev om BVTLER AB
    Tack så mycket för rekommendationen =)

• 2020-03-23
    Bra kvalitet på städningen. Servicen utomordentlig. Man får vad man betalar för (något högre pris än andra men värt kronorna)
    skrev om BVTLER AB
    Hej Rewend! Tack för omdömet =)

• 2020-02-10
    Städning av lägenhet. Supertrevligt bemötande o jag är så nöjd med städningen. Bättre än någon annan städtjänst jag tidigare anlitat.
    Hej Kerstin! Tackar ödmjukast för det =) // Gustaf

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte