BVTLER AB

BVTLER AB

Välkommen till BVTLER!

Känner du att du vill ha tid över till annat än vardagssysslor som att städa, tvätta bil, byta glödlampa och dylikt? Var inte butter - hyr en butler!
Vi på Bvtler ser till att alla möjliga vardagssysslor blir gjord, stora som små.

Som företagare kan du till exempel ha hemstädning som löneförmån, avlasta ledningsgruppen och öka produktiviteten på företaget genom att ge dem tillgång till en butler.

Som privatperson kan vi hjälpa dig med… ja i princip ALLT. Både i och utanför hemmet. Hemstädning, personlig concierge eller varför inte en handyman som fixar de där små sakerna som en snickare både är för krånglig och dyr för att anlita.

Som bostadsrättsförening har hela föreningen tillgång till sin alldeles egen butler. Förutom att hjälpa till med hushållsnära tjänster kan vi även bistå med trädgårds-och fastighetsskötsel, trapphusstädning, entrémattor och liknande.

Hör gärna av dig om du behöver hjälp med något. Ja i stort sett vadsomhelst!

Läs vad 355 kunder tycker om BVTLER AB 2

2022-08-07 Verifierad kund
    Vi fick mycket bra hjälp av ”7 trappor utan hiss / Bvtler” med en flytt. Under förberedelserna svarade de snabbt på frågor om hanteringen. Under själva flytten var de verkligen försiktiga med sakerna de skulle flytta. Allt genomfördes lugnt, tryggt och snabbt. Dessutom var de jättetrevliga! Vi är mycket nöjda!
    2022-07-28 Verifierad kund
    Allt var jättebra! Duhlata gjorde ett mycket bra jobb!
    2022-07-27 Verifierad kund
    BVTLR har hjälpt oss med hela flytten. De har packat, flyttat och städat. Killarna var kunniga och trevliga under flytten och städningen blev fläckfri. Vi är jättenöjda med allt och kan varm rekommendera BVTLRs tjänster. Om vi flyttar igen kommer vi definitivt använda BVTLR igen.
    2022-07-24 Verifierad kund
    I used 7 Trappor Utan Hiss to move out of my flat, and manage storing my things before I can move I to my new apartment. They were friendly, diligent and on time, it was a stress free experience.
    2022-07-21 Verifierad kund
    Mycket hjälpsamma och effektiva. Snabb återkoppling och noggrannhet.
    Rekommenderar å det bästa!
    2022-07-20 Verifierad kund
    Flytt av möbler i samband med slipning av parkettgolv, 3 tillfällen. Flyttkillarna var serviceminded och gjorde ett professionellt arbete.
    2022-07-18 Verifierad kund
    Trevligt bemötande hela vägen från bokning till avslut. Snabbt och effektivt! Rekommenderas!
    Hej Sonny! Tack så mycket för ert omdöme om oss! =) BVTLER AB
    2022-07-15 Verifierad kund
    Fantastiskt trevligt och professionellt bemötande. Kontaktperson gjorde allt för att hitta städare trots annalkande semestertider. Rekommenderar Bvtler å det varmaste.
    Stefan Palm
    Hej Stefan! Tack så mycket för dessa fina ord! =) BVTLER AB
    2022-07-14 Verifierad kund
    Excellent and affordable service.
    Thank you so much for grading us! =) BVTLER AB
    2022-07-13 Verifierad kund
    Bra bemötande, ringde och sa att dom var utanför och väntade. Glada och trevliga. Snabbt och trevligt svar och kunde städa inom en vecka. Jag köpte flyttstädning.
    Hej Viktoria! Tack för ditt omdöme! =) BVTLER AB
    2022-07-11 Verifierad kund
    BRA SERVIS, TREVLIG PERSONAL
    Jag kommer att ringa er igen när jag behöver hjälp
    Hej Bertha! Tack så mycket för ditt omdöme! Vi ser fram emot att höra ifrån er igen! =) BVTLER AB
    2022-07-11 Verifierad kund
    BVTLER were absolutely brilliant. Friendly, careful and efficient. They took care of everything for us and ensured everything was perfect before considering the job done. We used the company for both moving (but not packing) and move-out cleaning.
    Hi Christopher! Thank you so much for your kind words! =) BVTLER AB
    2022-07-09 Verifierad kund
    Jag köpte flytt av kontoret. Gjordes dagen före det vi överenskommit med effektiv service
    Hej Fredrik! Tack så mycket för ditt omdöme! =) BVTLER AB
    2022-07-06 Verifierad kund
    Jättebra jobb och toppenfint bemötande. Skulle anlita dem igen 👍🏻
    Tack Emelie för ditt fina omdöme om oss! =) BVTLER AB
    2022-07-06 Verifierad kund
    Letade flytthälp i sista minuten och fick kontakt med Bvtler. Gick verkligen superbra - snabba, proffsiga och jäkligt trevliga. OM jag fick för mig att flytta igen skulle jag utan att tveka anlita dem igen. 5+++++ alla gånger.
    Tack så jättemycket Oliver för dina fina orde och det betyg ni gett oss! =) BVTLER AB
    2022-07-04 Verifierad kund
    Bra och trevligt bemötande före och under flytt. Jobbade snabbt. Hade flytthjälp och packhjälp.
    Tack Hanna för ditt fina omdöme om oss! =) BVTLER AB
    2022-07-02 Verifierad kund
    Seriöst och exakt den städkvalitet jag letat efter. Vi kommer förbli trogna kunder.
    Hej Andreas! Åh vad glada vi blir att höra detta! Tack så mycket! =) BVTLER AB
  • Pär P
    2022-06-30 Verifierad kund
    Blev mkt vänligt bemött vid bokning men har ännu inte använt företaget och har alltså inga erfarenheter att dela. Återkom i september så jag mer.
    Hej Pär! Vad kul att du uppskattade bemötandet. Då datumet i första bokningsbekräftelsen blev fel hann systemet läsa av och skicka ut en automatisk förfrågan innan tjänsten utförts tyvärr. Väl mött i slutet på aug! BVTLER AB
    2022-06-27 Verifierad kund
    Grymma, dom var snabba med hjälp och proffsiga när dom kom och hjälpte oss. vi använde dom för både packning och flytt.
    Hej Filip! Tack så mycket för ditt omdöme! =) BVTLER AB
  • Hans L
    2022-06-18 Verifierad kund
    Utmärkt service och tillmötesgående bemötande
    De var rädda om möblerna de flyttade
    Tack Hans för ditt omdöme om oss! =) BVTLER AB
    2022-06-16 Verifierad kund
    fantastiskt trevliga och lätta att ha att göra med. Och sjukt nökjd med resultatet.
    Hej Jimmy! Vad glada vi blir att höra att du blev så nöjd! =) BVTLER AB
  • Linda n
    2022-06-16 Verifierad kund
    Proffsigt, smidigt och snabbt. Trevligt bemötande och väl utfört arbete. Mycket nöjd och kommer definitvt både rekomendera Bvtler till vänner och även använda dem själv i framtiden.
    Hej Linda! Tack så jättemycket för ditt omdöme om oss! =) BVTLER AB
    2022-06-14 Verifierad kund
    Punktliga, snabba och trevliga.
    Tack Leif för ditt omdöme och det betyg du gett oss för den flyttjänst vi hjälpte er med! =) BVTLER AB
    2022-06-12 Verifierad kund
    Jag beställde fönstertvätt och mina fönster är nu rena som aldrig förr. Älskar att kom hem till fönster som ser ut som om de inte har glas i sig för att de är så rena.

Arbetet utfördes på ett effektivt sätt med med bra resultat av en trevlig kille. Jag är nöjd!
    Hej Katharina! Vad kul att höra att fönsterputsningen blev så bra och att ni blev så nöjda. =) BVTLER AB
    2022-06-11 Verifierad kund
    Trevliga, systematiska och flexibla.
    Hej Malin! Tack så mycket för ditt omdöme om oss! =) BVTLER AB
    2022-06-07 Verifierad kund
    Bra bemött anser jag. Precis som förväntat.
    Hej Birgitta! Tack så mycket för ditt omdöme! =) BVTLER AB
  • Ulrica R
    2022-05-26 Verifierad kund
    Proffsigt bemötande. Skön känsla att komma hem till nystädat och rena fönster.
    Hej Ulrica! Tack så jättemycket för ditt omdöme! =) BVTLER AB
    2022-05-24 Verifierad kund
    Duktiga städare, bra bemötande, serviceinriktade. Helt enkelt toppenbra!
    Hej Barbro! Tack så jättemycket för ditt omdöme! =) BVTLER AB
  • Olivia T
    2022-05-19 Verifierad kund
    Helt okej, ingen topklass känsla men inte dåligt heller. mellanmjölk
    2022-05-19 Verifierad kund
    Jag har haft hemstädning från olika företag i 7 års tid och BVTLER är överlägset bäst. Trevlig och noggrann städare som gör det där lilla extra!
    Hej Yasmin! Tack så otroligt mycket för de fina orden! =) BVTLER AB
    2022-05-14 Verifierad kund
    Mycket bra. Flexibelt och trevligt. Pratar svenska/engelska. Det enda på minussidan är priset. Med vänliga hälsningar. Sara
    Tack Sara för ditt omdöme om oss! =) BVTLER AB
    2022-05-14 Verifierad kund
    Professionella, lyhörda och så duktiga.
    Tack Annelie för ditt fina omdöme om oss! =) BVTLER AB
    2022-05-12 Verifierad kund
    Bokade de för flyttstädning. De gjorde ett bra jobb! Det fanns småsaker som jag påpekade vid kontrollen och de fixade det direkt. Skulle använda de igen.
    Hej Kinda! Tack så mycket för ditt omdöme! Det är viktigt för oss att få fixa till om det är något som inte skulle blivit bra. =) BVTLER AB
    2022-05-12 Verifierad kund
    Proffsiga, snälla och flexibla.
    Tack Carolina för ditt omdöme om oss! =) BVTLER AB
    2022-05-11 Verifierad kund
    Alltid bra service!!!
    Har bra backup vid sjukdom eller andra oförutsedda händelser.
    Tack Olof för ditt omdöme om oss! =) BVTLER AB
    2022-05-10 Verifierad kund
    Mycket nöjd, de är alltid tillmötesgående.
    Hej Linnea! Tack för ditt fina omdöme! =) BVTLER AB
  • Pras Ab S
    2022-05-09 Verifierad kund
    Bvtler har städat hemma hos mig varannan vecka i flera år. Jag har alltid varit mycket nöjd! Jag kan enkelt meddela när jag vill ha något speciellt gjort, utöver grundstäd, som rengöring av kyl, bakom spis eller rengöring av besticklådor ed. Får även fönstren putsade i samband med städ, två gånger om året.
    Tänker alltid "Bvtler" när något behöver göras som jag själv inte klarar eller vill göra. Det har varit uppsättning av hyllor, montering av möbler eller inköp och transport av saker jag själv inte orkar bära eller som inte går in i min bil och mycket annat.
    Har alltid blivit mycket väl bemött och alltid känt att ingenting är omöjligt för Bvtler.
    Tack så otroligt mycket för dessa fina ord! =) BVTLER AB
    2022-05-09 Verifierad kund
    Stabilt utförande av tjänster och enkla att ha att göra med
    Hej Anders! Tack så mycket för ditt omdöme! =) BVTLER AB
    2022-05-09 Verifierad kund
    Alltid vänliga o flexibla. Städningen är perfekt!
    Tack Kerstin för ditt fina omdöme! =) BVTLER AB
    2022-05-09 Verifierad kund
    Det bästa allt i allo företaget i branschen.
    Hej Gianfranco! Tack så mycket för ditt omdöme om oss! =) BVTLER AB
    Proffsigt, enkelt och pålitligt
    Tack Petra för ditt fina omdöme om oss! =) BVTLER AB
    2022-05-09 Verifierad kund
    Service i världsklass rekommenderar alla en kontakt.
    Tack Jessika för ditt fina omdöme om oss! =) BVTLER AB
    Bra städning . Fönsterputs utlovades men
    Har inte hört nåt.
    Hej Agneta! Tack för ditt omdöme och jag kan nu se att en fönsterputsning är inbokad. =) BVTLER AB
    2022-05-09 Verifierad kund
    Jag har städning varannan vecka och tycker att det fungerar bra. Bvtler är också flexibla om man behöver boka av någon vecka. Alltid trevligt bemötande de gånger vi haft kontakt.
    Hej Malin! Tack så mycket för ditt omdöme om oss! =) BVTLER AB
    2022-05-09 Verifierad kund
    Snabb och alltid hjälpsamma vid våra frågor eller önskningar.
    Tjejen som städar hos oss är fantastisk duktig, får vi en extra någon gång så blir även den gången bra städad.
    Tack Lars-Åke för ditt omdöme och jag ska hälsa vidare till er städerska att ni är så nöjda med henne. =) BVTLER AB
    2022-05-07 Verifierad kund
    Extremt servicefokuserade med väldigt konkurenskraftiga priser. Rekommenderas skarpt och hjärtligt!
    Tack Jimmy för ditt omdöme om oss och att du vill rekommendera oss till andra. =) BVTLER AB
    2022-05-07 Verifierad kund
    Bvtler överträffar våra förväntningar varje gång vi ber om hjälp. Spelar ingen roll om det ska lagas en toalett eller om vi behöver hjälp med en extra storstädning efter en påskhelg.
    Hej Daniel! Tack så jättemycket för ditt omdöme och betyg! =) BVTLER AB
    2022-05-07 Verifierad kund
    Alltid snabb och bra respons. Hög kvalitet!
    Hej Patrik! Tack för ditt fina omdöme om oss! =) BVTLER AB
    2022-05-07 Verifierad kund
    Hög servicevilja och håller alltid vad de lovar.
    Tack Erik för ditt omdöme om oss! =) BVTLER AB
    2022-05-07 Verifierad kund
    Jag fick Bvtler tipsat till mig av en kollega när jag sökte hemstädning och har nu använt mig av dem varannan vecka i cirka två år, även för flyttstäd och flytthjälp. Vi är så nöjda! Noll klagomål. Det går alltid att nå dem och de är så hjälpsamma. Städarna är också supertrevliga och göra alltid ett riktigt bra jobb. Rekommenderar starkt!
    Hej Elisabet! Tack för ditt fina omdöme! Ja ni har varit kunder i två nu år och det är alltid lika trevligt att prata med er. =) BVTLER AB