Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

• BadgeTwoYears
4.4

Välkommen till Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna! Ekbergs Fönsterputs & Städ AB har sin bas i Kinna, men tjänster erbjuds över hela Västra Götaland. Med över 40 års erfarenhet av fönsterputs, städning och rengöring, är Ekbergs Fönsterputs & Städ AB en av de mest pålitliga och kvalitetsmedvetna aktörerna inom branschen. Våra...

115 omdömen om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Annika M
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Jag köpte flyttstäd av en stor villa, blev bra bemött, allt blev väldigt bra utfört, och Vinci k inga klagomål heller från de som flyttat in i villan. Väldigt 😄

Maria J
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Blev bemött på ett tydligt och bra sätt Köpte fönsterputs Väldigt nöjd på sättet det utfördes

Inger A
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Bra bemötande Allt blev som jag förväntat mig

Inger S
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

All bokning online, så lite osäker på vad som väntade. Fick ett super proffsigt team på 3 personer som utförde en jättebra flyttstädning. Ugnen (13 år) med dens plåtar blev som ny

Siv-Britt A
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Fönsterputs. Mycket nöjd! Tack!

Ingela W
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Alltid nöjd med fönsterputs från Ekbergs. Haft 2 ggr per år i ca 5 år.

Katarina E
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Städade oerhört noga, väldigt prisvärt.

Claes P
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Fönsterputs. Lika bra som det varit tidigare, vi är helt klart nöjda👍

Kathrin A
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Super trevliga och väldigt hjälpsamma med att pyssla ihop så det skulle passa vår familj. Sedan var städningen grymt bra gjord vi är mycket nöjda.

Lena M
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Alltid belåten med er fönsterputs🙏 På måndag har jag för första gången beställt städning av badrum/badkar hoppas jag blir lika belåten!

Annika D
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

De kom inte på angiven tid vilket gjorde att det inte var förberett som tänkt. De var fokuserade på sin uppgift men såg inte att det kom smuts och vatten på annat som jag ej hunnit ta undan. Detta handlade om fönsterputsningen. Städerskan är en förtjusande person men hade lite svårt med minnet. Här var väldigt rörigt då det var en ommöblering på gång så det var inte så lätt städat här.

Kristina L
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Fönsterputsning in och utvändigt. Bokade tid och fick pris via mejl kontakt. Fungerade enligt önskemål. Kom ca en timme efter överenskommelse. Vänlig bemötande. Bra utfört arbete förutom en sida på altanfönster som de råkat glömma. Kunde jag ta själv utan problem

Linn P
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Fönsterputs. Blev inte rent trotts att de kom tillbaka en gång. Väljer troligtvis en annan firma nästa gång.

Lilian M
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Trevliga tjejer. Bra och snabb städning. Mycke nöjd. Lyx.

Raija O
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Hej Killen var trevlig och snabb.

Diana J
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Ang. Städ. Stor skillnad på vem som varit hemma. Tycker det borde vara mer lika. Jag vill alla ska vara duktiga. Ang trädgård. Orimligt lång tid att klippa gräs. Jag gör det själv på nära halva tiden. Inte ok.

Maria L
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Superbra! De skötte vårt flyttstäd utan några problem!

Anette J
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Städningen var helt ok det var missat lite i garderob och badrum. Men efter städ fick jag ej tillbaka min nyckel. Dom sa att dom inte fått någon. Vi står och diskuterar i ca 10 min sen när jag säger att jag får ringa chef får jag tillbaka nyckeln. Och även om städning varit perfekt blev detta något som får bägaren att rinna över tyvärr. Och tyvärr inte ge bättre omdöme

Svar från Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Hej Anette, Efter att ha pratat med berörd personal så handlande detta troligtvis om språksvaghet. Jag hoppas att städningen gjorde er nöjd i slutändan. Väl mött i framtiden. Hälsningar Serviceteamet på Ekbergs

Susan C
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Har använt dem i några år för fönsterputs för att vi har stora, höga fönster. Struligt i kommunikationerna, kommit sent ej utsatt tid, fått ringa efter dem, inget bra jobb, får oftast komma och putsa om fönstren. Rekommenderar inte

Ann R
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Bra service o bemötande vid bokningen

Birgitta L

Trevligt bemötande Köpte utvändig fönsterputsning Resultatet blev bra

Ann-Sofie J
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Jag blev bemött bra av företaget. Fönsterputs

Jennie F
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Mycket serviceinriktade . Arbetar snabbt men noggrant.

Annika J
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Putsade fönster med skinande resultat snabbt o lätt! Beställa tid gör man i god tid då bolaget har många uppdrag. Perfekt!

Ann-Charlotte F
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Det brukar vara bra för det mästa,, denna gång glömdes dock ett fönster som jag gjorde själv efteråt. Missa kan väl alla göra någon gång.

Anders Ö
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Trevligt bemötande vid beställning per tel! Har vid två tillfällen köpt fönsterputs och är så nöjd med resultatet att vi kommer att anlita er fler gånger.

Jenny W
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Kom hem till rena fönster. Bra att de erbjuder prova på pris! Jag kommer fortsätta med fönsterputs. Dock var det lite vattenfläckar på några fönster och ett var inte rent, därför ger jag lite lägre betyg. Men rekommenderas absolut ändå

Helena W
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Hej. Jag är inte helt nöjd denna gången då hen spolade fönstren utvändigt och lovade att det inte skulle bli några ränder efteråt, men det gjorde det. Vattnet stannar under spröjsen och droppar efteråt. Det blev dubbelt så dyrt mot förra gången men jag glömde kolla priset och jag förstår att priset skulle vara högre. Hen gjorde ett ett grundligare jobb förra gången men jag valde själv att minska ner arbetet lite och inte ta ner mina överfönster och putsa dem emellan så det är ok. Bemötandet var trevligt både när jag...

Gerd Ö
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Fönsterputs,allt blev bra bara lite mindre bra där den nya metoden med återvände vatten användes som blev lite randigt

Louise B
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Beställde flyttstädning som genomfördes enligt plan. Fick återkoppling på vissa brister från besiktningsmannen och dessa åtgärdades av Ekbergs enkelt, smidigt och med väldigt gott bemötande! Jag är supernöjd med deras insats!

Camilla G
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Trevligt bemötande vid telefonsamtal. Trevliga anställda.

Ritva E
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Jag köpte fönstertvätt både ute o inne. Trevligt bemötande, rena fönster, bra samarbete mellan killarna som var här o det gick fort.

Monica O
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Bra, allt fungerar, man behöver inte fundera på något runt städningen.

Kjell L
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Vi har haft både städ och fönster puts alltid bra

Margot H
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Bra bemötande, bra fönsterputs, kommer kanske snart att anlita städ också!

Celina S
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Rutan för att välja datum för städ på hemsidan visar inte kalendern på Sverige-standard, vilket gjorde att jag försökte boka flyttstäd på en söndag i stället för måndag. Utöver det var bokning och ändring smidigt. Gillade även att man såg pris direkt på hemsidan och slapp vänta på offert. Städningen gick snabbare än förväntat och jag var nöjd med resultatet och att jag slapp städa själv. Hyresvärden var missnöjd med en del av städningen vid besiktning men detta åtgärdade ni snabbt, redan dagen efter. I det stora hela - nöjd!

Carina N
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Har inget att klaga på, positivt att det är samma personal som kommer varje gång, lätt att få tag på företaget om man ringer Köpt städ varje vecka under flera år

Margit C
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Toppen både fönster och puttsare Henrik!

Berit A
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Supertrevlig personal och bra utfört arbete 👍 Flyttstädning av ett hus.

Ulla P
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Jag har inget å klaga på tänker komma åter

Elisabeth R
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Slutstädningen av huset utfördes till full belåtenhet Reco bemötande

Carl S

Fönsterputs. Vi var väldigt nöjda. Trevlig personal,

Evy T
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Jag hade beställt rengöring av stuprännor på min villa samt tvätt av en stor altan. Allt fungerade mycket bra tills vattnet tog slut för altantvätten. Ekbergs skulle komma tillbaka om några dagar för att göra klart arbetet, men dom har inte kommit än, fast jag har ringt firman och påmint om att arbetet inte är klart. Nu har det gått 14 dagar. Jag är alltså nöjd med arbetet som är utfört, men dom måste komma tillbaka och göra klart altantvätten.

Lennart M
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

trevlig bemötandr på alla sätt vi är jättenöjda

Lotta L
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Sköter allt utan anmärkning. Lätta att få kontakt med. Trevlig personal.

?
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Snabbt, effektivt och trevligt bemötande

Ulla-Britt A
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Mycket nöjd! Kommer anlita fler gånger

Marianne A
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Jag är nöjd med bemötandet,både under beställningen och killen som var här.De skulle varit två,men en blev sjuk.Fönstren blev rena och det är så skönt att få fönstren putsade!

Ronald K
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Tack för trevligt bemötande, såväl på kontoret som från er städpersonal! Alltid lätt och trevligt att ha med er att göra! Och huset var så fint och det luktade så rent när ni var klara! På återseende!

Ulrica P
Skrev om Ekbergs Fönsterputs & Städ Kinna

Jag brukar anlita ekbergs för fönsterputs varje vår och höst. Allt fungerar toppen jag har inget att invända mot!