Alla kategorier Putsa fönster Skåne Höganäs Eriks Fönsterputs

Eriks Fönsterputs

Verkstadsgatan 2B, 263 39 Höganäs — Visa karta

Dags att putsa dina fönster där hemma? Vi på Eriks Fönsterputs ser till att du har rena fönster året om. Vi putsar fönster på abonnemang och rengör dem varannan månad efter ett rullande schema, helt utan bindningstid. Utöver detta får du självklart ett personligt bemötande och ett arbete som håller hög kvalitet.

Vår firma är Sveriges ledande företag inom fönsterputs och har varit verksamt i 20 år. Vi putsar i hela Skåne och Halland, i södra Småland samt delar av i Västra Götaland och Blekinge.

Varmt välkommen att kontakta oss!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 2382 kunder tycker om Eriks Fönsterputs

• Mona K
    Mona K skrev om Eriks Fönsterputs
    Bra och fina fönster
    ett utmärkt sätt att få mer tid i vardagen Läs mer
  • Sara A skrev om Eriks Fönsterputs
    Bra att man kan ändra i abonnemanget från gång till gång. Läs mer
  • Rosanna H skrev om Eriks Fönsterputs
    Trevlig personal, kommer när dom ska och gör jobbet bra :) Läs mer
  • Anna F skrev om Eriks Fönsterputs
    Fungerar jättebra
    Snabba, effektiva och duktiga.
    Får alltid mail och sms när de utfört sitt arbete.
    Totalt jättenöjd Läs mer
  • Kerstin Margareta K skrev om Eriks Fönsterputs
    Två män putsar mycket snabbt våra fönster. De kommer i en fin bil med bra stegar på taket.några av våra fönster sitter högt upp!
    Nu hoppas jag bara att det inte blåser in salt havsvatten på fönstren! Läs mer
  • Madeleine A
    Madeleine A skrev om Eriks Fönsterputs
    Utmärkt fönsterputs men kom sist med fyra veckors intervall istället för de avtalade sex veckorna. Läs mer
  • Martina V skrev om Eriks Fönsterputs
    Har köpt tjänsten fönsterputsning på utsidan av vårt hus.
    Är supernöjd med hur de utför tjänsten och hur jag får reda på att de varit här.
    Har höga förväntningar och killarna som putsar hos oss lever upp till dem varje gång. Läs mer
  • Anna J skrev om Eriks Fönsterputs
    Putsar bra. Är dock dyrare än konkurrenterna samt ovanvåning ingår ej. Jag kommer att byta Läs mer
  • Maria M skrev om Eriks Fönsterputs
    Fönsterputsning
    Alltid bra resultat Läs mer
  • Liz-Beth N skrev om Eriks Fönsterputs
    Fönsterputs utvändigt
    Ett trevligt vinkande genom rutan
    blev besviken på en extra utgift för en liten ruta som sitter ovanför dörren Läs mer
  • Stina H skrev om Eriks Fönsterputs
    Förhandbesked om tid för fönsterputs. Arbetet utförs bra.
    Besked när fönsterputsningen är klar. Läs mer
  • Peter A skrev om Eriks Fönsterputs
    Har inget att klaga på.
    Har haft annan fönsterputsare innan men ni är betydligt bättre.
    Vill gärna ha ett sms dagen innan ni kommer, det hade varit jättebra. Läs mer
  • Anne A skrev om Eriks Fönsterputs
    Fantastiskt! Känns otroligt lyxigt att få perfekt putsade fönster utan att lyfta ett finger och utan att behöva lägga en hel ledig dag utan att uppnå ens ett hälften så bra resultat!! Läs mer
  • Egon S skrev om Eriks Fönsterputs
    Fönsterputs 1 ggr/kvartal
    Ingen personlig kontakt med företaget
    Gärna en avstämning på plats med putsarna
    för att vara överens om att mina förväntningar är uppfyllda
    ist för ev klagan på telefon Läs mer
  • Robert B skrev om Eriks Fönsterputs
    Ligger konstant en månad efter i putsschemat sedan mer än ett år tillbaka. Bytar snart bolag. Läs mer
  • Anette G skrev om Eriks Fönsterputs
    Jag är jättenöjd med allt och skulle gärna sätta 5 i betyg. Men det som drar ner betyget är att man måste ha fönsterputsning så ofta. Jag skulle istället vilja att alla fönster på huset blev putsade och inte så ofta utan 2 gånger om året. Läs mer
  • Linda M skrev om Eriks Fönsterputs
    Smidigt att anlita
    Bra jobb
    Bra priser Läs mer
  • Sofia E skrev om Eriks Fönsterputs
    Helt ok. Följer schemat bra och kommer i tid. Läs mer
  • Monica O skrev om Eriks Fönsterputs
    Jag får hjälp med att putsa utsidan av vårt stora gavel fönster. Jag är för det mesta nöjd med utförandet . Jag uppskattar fönsterputsarnas prydlighet och trevliga uppförande. Känner mig trygg att ha dem vid vårt hem. Läs mer
  • Therese A skrev om Eriks Fönsterputs
    Fönsterputs.
    Har abonnemang, det funkar bra. Har inte mycket kontakt.
    Blir ett rent och bra resultat som man har förväntat sig. Jag är mycket nöjd. Det som ibland kan var lite tråkigt är när det blir försenat. Läs mer
  • Lars N skrev om Eriks Fönsterputs
    Postningen görs helt efter förväntan och informationen före och efter arbetet fungerar utmärkt. Läs mer
  • Carl L skrev om Eriks Fönsterputs
    Kanon service, har varit kund i många år, och planerar inte att byta. Läs mer
  • Eva Boel Hildegard H skrev om Eriks Fönsterputs
    alltid bra utfört arbete, av trevliga killar, Med vänlig hälsning B Holmgren Läs mer
  • Mattias B skrev om Eriks Fönsterputs
    Bra företag. Har anlitat företaget under flera år. Läs mer
  • Inger E skrev om Eriks Fönsterputs
    Bra utfört jobb
    Snabb återkoppling mär de är klara Läs mer
  • Hanna S skrev om Eriks Fönsterputs
    Fönsterputs utvändigt vilket vi är mycket nöjda med. Läs mer
  • Boban M skrev om Eriks Fönsterputs
    1. Fönsterputsning
    2. Kontakten var via telefon när jag beställde tjänsten, den kändes normal/trevlig.
    3. Utfört arbete är vad jag har förväntat,
    rutorna blir rena och fina.
    4. Jag är nöjd med tjänsten jag betar för. Läs mer
  • Christina E skrev om Eriks Fönsterputs
    Tvätt av fönster utvändigt. Bra med återkoppling när de varit och tvättat. Både sms och mail . Vore ännu bättre om de förvarnade när de kommer Läs mer
  • Per Anders Fredrik L skrev om Eriks Fönsterputs
    Ett seriöst företag och det är ett vinnande koncept i längden. Läs mer
  • Kerstin L skrev om Eriks Fönsterputs
    Kontakten med företaget har varit bra. Jag har saknat information, när man av olika anledningar inte kommit vid avtalade veckor.
    Jag tycker också, att man bör tvätta bort flugsmutsen på rutorna. Läs mer
    2018-10-05 Eriks Fönsterputs svarar Kerstin L
    Hej Kerstin!

Tack för din feedback, via vår hemsida finner du löpande information gällande schema vid eventuella förseningar.

Vi på Eriks fönsterputs strävar efter 100% kundnöjdhet. Vänligen kontakta kundtjänst om du har invändningar över utförd putsning så vi får möjlighet att rätta till det och göra dig nöjd!

Önskar en trevlig helg!

• Victoria L
    Victoria L skrev om Eriks Fönsterputs
    Trevlig personal som gärna gör det lilla extra. Vi glömde senast att låsa upp vår grind till trädgården. Då ringde ni och kom sedan tillbaka dagen efter Läs mer
  • Anngerd B skrev om Eriks Fönsterputs
    Jag anser inte att man putsar fönster i regn och hård blåst. Vissa fönster ser helt oputsade ut. Jag vill också kunna välja hur ofta jag vill putsa. Läs mer
    2018-10-05 Eriks Fönsterputs svarar Anngerd B
    Hej Anngerd,

Tråkigt att du fick uppleva detta, vi kan dessvärre inte rå över väder och vind och putsar till 16.500 kunder på abonnemang enligt schema.

Du är välkommen att höra av dig till kundtjänst om du behöver hoppa över någon putsning i schemat.

Önskar en trevlig helg!

• Ann-Helén M skrev om Eriks Fönsterputs
    Besviken på den senaste putsningen som var slarvig och ofärdig Läs mer
    2018-10-05 Eriks Fönsterputs svarar Ann-Helén M
    Hej Ann-Helén,

Tack för din feedback, även om det är tråkigt att höra om ditt missnöje.

Vi på Eriks fönsterputs strävar efter 100% kundnöjdhet och ber dig kontakta oss via kundtjänst så vi kan göra dig nöjd igen!

• Sonia M skrev om Eriks Fönsterputs
    Funkar bra och är smidiga att ha att göra med. Aldrig strulat och fönsterna blir rena. Läs mer
  • Maja Ö skrev om Eriks Fönsterputs
    Tvätt fönster utvändigt. Alltid supernöjd. Bra bemötande de gånger jag haft kontakt med företaget. Kommer att fortsätta med Eriks fönsterputs... Läs mer
  • Orsolya S skrev om Eriks Fönsterputs
    När jag behövde fönsterputsning såg jag deras bilar på gatan, via nätet fick jag upp hemsidan och samma dag fick jag min första fönsterputsning. Alltid snabba, korrekta, riktigt bra gäng! Läs mer
  • Lena G skrev om Eriks Fönsterputs
    Mycket positivit. Enkelt och prisvärt sätt att få rena fönster kontinuerligt. Läs mer
  • Gunvor J skrev om Eriks Fönsterputs
    Är mycket gammal kund
    Tycker om att putsningen sker regelbundet
    För det mesta är jag mycket nöjd
    Sen kan man inte hjälpa att regn och rusk förstör resultatet men vädret rår vi inte över Läs mer
  • Per-Inge A skrev om Eriks Fönsterputs
    Vi har regelbunden fönsterputsning på stor villa med både källare och andravåning.
    Flera av våra fönster blir inte tvättade och vi förstår inte varför man hoppar över fönster på balkong och ovanför källardörrsingång.
    De fönster blir putsade är väl gjorda så där är vi nöjda. Läs mer
  • Annika C skrev om Eriks Fönsterputs
    Jag har en prenumeration på fönsterputsning som fungerar bra. Läs mer
  • Rosita F skrev om Eriks Fönsterputs
    Jättebra att få sms dagen innan p g a att jag har en låst grind.
    Smidigt att de accepterade att jag ville ha en lite avvikande tjänst.
    Trevligt bemötande. Jättenöjd! Läs mer
  • Sarah T skrev om Eriks Fönsterputs
    Det är absolut inget fel på fönsterputsningen! Rent å fint och snabbt när dom väl är på plats. Kundtjänst har varit trevliga att ha att göra med för det mesta också.

Men att fönsterna putsas inom 14 dagar efter påbörjad period, blir det tyvärr inte. Sedan vi började prenumerera på tjänsten har det blivit putsat i rätt period/tid, 2 gånger. Denna gången var det i slutet av 4e veckan det blev putsat.

Eftersom inget får stå ivägen när de kommer så flyttar vi undan ute möbler och dylikt som då ska behöva stå undan i 3 veckor eller mer i detta fallet.
    Jag uppskattar att hemsidan uppdateras och informeras om förseningar på upp till en vecka. Men man undrar när det är försenat nästan varenda gång. Förstår också att det är pga väder/vind eller personaltillgång, men vi är inte imponerade av hur tidsintervallerna följs, eller inte. Läs mer
  • Nina G
    Nina G skrev om Eriks Fönsterputs
    Bra att ni berättar när ni varit på plats
    Bra resultat och bra tillägstjänster Läs mer
  • Christopher Å skrev om Eriks Fönsterputs
    Jag tycker det är smidigt och billigt så hinner man själv göra annat. En liten negativ sak är att dom inte ringer på dörren innan, så min sambo undrade vad som hände utanför. Tur att hon inte kom ut ur duschen. Men annars ett kanon jobb som är mer än prisvärt. Läs mer
  • Ewa H skrev om Eriks Fönsterputs
    Har fönsterputsabonnemang. Fungerar bra. / Läs mer
  • Leif H skrev om Eriks Fönsterputs
    Fönsterputs. Fungerar bra att ha detta som service. Läs mer
  • Elizabeth S skrev om Eriks Fönsterputs
    Alltid vänlighet, noggrannhet och punktlighet Läs mer
  • Tommy G skrev om Eriks Fönsterputs
    Prenumeration av fönsterputs m tillägg av uterum och källarfönster under sommarperiod

Fungerar bra.

Härligt att få utvändig puts till bra pris m RUT 7ggr/år Läs mer
  • Lena C skrev om Eriks Fönsterputs
    Jag köper tjänsten utvändig fönsterputs var 6:e vecka.
    Fönsterputsningen är utmärkt!
    De kommer när de skall och talar om att de varit där.
    Jag är mycket nöjd med tjänsten!!! Läs mer
  • Ulla T skrev om Eriks Fönsterputs
    Jag beställde fönsterputs. Grabbarna gjorde ett utmärkt jobb.
    Kan inte vara bättre. Läs mer

Verkstadsgatan 2B, 263 39 Höganäs