Alla kategorier Putsa fönster Skåne Höganäs Eriks Fönsterputs

Eriks Fönsterputs

Verkstadsgatan 2B, 263 39 Höganäs — Visa karta

Dags att putsa dina fönster där hemma? Vi på Eriks Fönsterputs ser till att du har rena fönster året om. Vi putsar fönster på abonnemang och rengör dem varannan månad efter ett rullande schema, helt utan bindningstid. Utöver detta får du självklart ett personligt bemötande och ett arbete som håller hög kvalitet.

Vår firma är Sveriges ledande företag inom fönsterputs och har varit verksamt i 20 år. Vi putsar i hela Skåne och Halland, i södra Småland samt delar av i Västra Götaland och Blekinge.

Varmt välkommen att kontakta oss!
Mån-Tor: 09:00-18:00
Fre: 09:00-16:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 2506 kunder tycker om Eriks Fönsterputs

• Gunilla M skrev om Eriks Fönsterputs
    Jag abonnerar på utsides fönsterputs, de kommer i tid, gör jobbet bra och aviserar före o efter, perfekt! Läs mer
  • Mona S skrev om Eriks Fönsterputs
    Nöjd och trevligt bemött. Någon oklarhet men kan även ha berott på mig.
    Isolerat uterumsfönster dyrare än vanligt fönster undrar jag över?
    Annars bra. Läs mer
  • Per R skrev om Eriks Fönsterputs
    Fönstren blev rena, vilket var uppgiften. Läs mer
  • Sven Erik J skrev om Eriks Fönsterputs
    Fönsterputs nedre plan samt ett fönster på övre. Fick putsning övre förutom det fönster jag ville. Missat rutavdrag. Nu verkar det funka. Företagets affärssystem verkar inte fungera fullt ut. Har blivit väl bemött i kontakt och rätat ut problem vilket innebär att jag ff är kund.
    Kvalitet på putsningen är helt ok. Läs mer
  • Leif N skrev om Eriks Fönsterputs
    Punktliga, gör ett utmärkt jobb. Läs mer
  • Maria A
    Maria A skrev om Eriks Fönsterputs
    Perfekt tjänst, prisvärd och bra service Läs mer
  • Christina O skrev om Eriks Fönsterputs
    Jag tycker det är jättebra att få sina fönster tvättade så snabbt. och att jag får ett meddelande att ni har varit här.

God jul! Läs mer
  • Maria S skrev om Eriks Fönsterputs
    Fönsterputs. Jag har inte haft någon personlig kontakt med fönsterputsarna. De gör ett bra jobb och jag tycker om att få ett sms när putsningen är klar. Läs mer
  • Jimmy E skrev om Eriks Fönsterputs
    Fönster bra, men fönsterbrädor mycket slarvigt tvättade. En handfull ser inte ens ut att vara tvättade överhuvudtaget. Läs mer
  • Nils Erik B skrev om Eriks Fönsterputs
    ❤❤❤❤❤.Jag är mycket nöjd.
    Vänligt bemötande. Läs mer
  • Catharina F skrev om Eriks Fönsterputs
    Hos oss gäller det bara tvätt ute, och är man slö själv med att tvätta inne, är det inte så mycket lönt, men vi anser oss inte ha råd med mer. Pojkarna, som utför arbetet har hittills varit mycket trevliga och artiga. Läs mer
  • Malin Ö skrev om Eriks Fönsterputs
    Köper fönsterputs och är supernöjd. Att de dessutom är så flexibla att de bytte dag för att det stormade var ett extra plus. Läs mer
  • Helena H
    Helena H skrev om Eriks Fönsterputs
    Efter år ut och år in valde jag tjänsten fönsterputs ! Fantastiskt, har helt plötsligt märkt att jag kan se ut och spana på grannarna 😀 Läs mer
  • Gert Olle B skrev om Eriks Fönsterputs
    Då vi bara anlitat Eriks 2 ggr, den 1:a inte lik den 2:a då vi anlitade er till ett större antal putsningar av fönster. Det ni gjorde nu i dessa rusktider var bra.
    Jag tycker det är bra att man meddelar dagen innan att man skall komma då vi har många spröjs som vi hinner ta av.

Då jag haffade putsarna ute på gatan och fick dom att komma in och titta på hur och hur många fönster som behövdes putsas på 1:a våningen blev bra.

Uppfattning: Bra Läs mer
  • Charlotta H skrev om Eriks Fönsterputs
    Tycker det funkar jättebra och är nöjd varje gång ni varit hos oss. Läs mer
  • Ómar Sigurvin G skrev om Eriks Fönsterputs
    Mycket bra service, prisvärt och bra kundservice! Läs mer
  • Ina I skrev om Eriks Fönsterputs
    Bra och prisvärd fönsterputsning! Rekommenderar! Läs mer
  • Heléne T
    Heléne T skrev om Eriks Fönsterputs
    Fönsterputsning.
    Vi är väldigt nöjda med själva fönsterputsningen men inte alls nöjda med administration/service delen.
    När jag bokade så rekommenderade dem att endast putsa fönstrena på övervåningen så då bokade jag det. Men ändå kom de och tvättade övervåningen varannan gång. När jag mailade och ringde in fick jag lite olika svar men i det stora hela så kunde de inte se något fel i att jag bokat var tredje men fick varannan. Fruktansvärt frustrerande samtal och otroligt dålig kundservice. Läs mer
  • Eva Maria B skrev om Eriks Fönsterputs
    Fungerar utmärkt. Lätt och smidigt. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Malin Cecilia E skrev om Eriks Fönsterputs
    Nöjd med utförandet. Trevligt bemötande på kundtjänst Läs mer
  • Elsa E skrev om Eriks Fönsterputs
    Trevligt bemötande och fint utfört arbete Läs mer
  • Gabriel V skrev om Eriks Fönsterputs
    sköter sig självt. Snabb support om man vill ändra på något Läs mer
  • Ragner L skrev om Eriks Fönsterputs
    Fönsterputsning regelbundet. Fick hjälp av trevlig kundtjänst för att skräddarsy hur vi ville ha det. Läs mer
  • Robert F
    Robert F skrev om Eriks Fönsterputs
    Mina fönster blir putsade enligt avtal och i tid och jag är mycket nöjd med resultatet. Har aldrig haft några problem och blir alltid vänligt bemött när jag ringer och har frågor eller önskemål. Läs mer
  • Anne-Marie M skrev om Eriks Fönsterputs
    Ja jobbet är bra utfört, de kunde dock meddelat någon dag innan så hade jag plockat bort från ett fönsterbleck som de ej tagit pga det stod lite grejor på det. Läs mer
  • Frida G
    Frida G skrev om Eriks Fönsterputs
    Fönsterputs, utsida. Smidig kontakt, effektivt utförande! Läs mer
  • Lisbeth A skrev om Eriks Fönsterputs
    Jag köpte ”rena fönster ” och det fick jag 🤗👍🏻 Läs mer
  • Peter D skrev om Eriks Fönsterputs
    Jättebra! Ångrar att jag inte gjorde detta tidigare. Läs mer
  • Cecilia L skrev om Eriks Fönsterputs
    Jag beställde en tjänst på annons. Har fått putsat två gånger och har inte hunnit utvärdera tjänsten. Tycker den information som man får via sms är föredömlig. Nöjd så här långt. Läs mer
  • Ann Carina L skrev om Eriks Fönsterputs
    Snabbt och bra resultat. Dom kom på lördagen och tvättade fönstren, eftersom det var kallt ❄ i veckan, bra! Läs mer
  • Marléne E skrev om Eriks Fönsterputs
    Smidigt att man inte behöver vara hemma.
    Att man dessutom kan ändra i abonnemanget från gång till gång är positivt Läs mer
  • Gunnel Marianne P
    Gunnel Marianne P skrev om Eriks Fönsterputs
    Jag beställde fönsterputs. Företaget hörde av sig snabbt och jag fick "kontrakt". Arbetet har de 2 gånger det utförts fungerat smidigt och bra. Jag är nöjd med både företag och arbete. Läs mer
  • Lena Maria N skrev om Eriks Fönsterputs
    Utmärkt service. Lite höga priser jämfört med liknande. Läs mer
  • Gunilla E skrev om Eriks Fönsterputs
    Jag har fönsterputsning och har funderat länge på det. Är jätte nöjd med beslutet och får ett bradhus jobb utfört Läs mer
  • Christina H skrev om Eriks Fönsterputs
    Alla fönster rena och fina. Bra med sms info före och efter.
    Trevligt bemötande i kundtjänst Läs mer
  • Eva H skrev om Eriks Fönsterputs
    -Fönsterputs
    -vi hade ingen kontakt vid detta tillfälle
    -OK Fönsterna blev putsade
    -Hade inga andra förväntningar än att få fönsterna putsade och uppdraget blev utfört Läs mer
  • Lillemor N
    Lillemor N skrev om Eriks Fönsterputs
    Eriks fönsterputs tog kontakt med mig och jag köpte på prov en (1) fönsterputs som jag var nöjd med. Fick en faktura med förmånliga priset och betalade. Bestämde inte att de skulle fortsätta putsa mina fönster men efter en månad gjorde de det ändå. Eriks putsar fint och bra men jag vill gärna bestämma själv när det passar mig och mina fönster. Läs mer
  • Kenneth Dupont D skrev om Eriks Fönsterputs
    Fönsterputs samt tillägg med uterum.
    Utmärkt bemötande.
    Jobbet motsvarade våra förväntningar.
    Vi kommer att fortsätta anlita Eriks fönsterputs. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Ted K skrev om Eriks Fönsterputs
    Fint resultat och trevlig personal :) Läs mer
  • Kerstin Birgitta O skrev om Eriks Fönsterputs
    jag tycker att Eriks fönsterputs är toppen,i morgon ska jag begrava min man hoppas jag har råd att ha dom kvar. har bara använd dom 2 ggr men varje ggr har det varit toppen. Läs mer
  • Eva C skrev om Eriks Fönsterputs
    Vänligt bemötande när man ringer kundtjänst. trevliga och duktiga putsare. alltså kan man säga att jag är helnöjd. Läs mer
  • Bo N skrev om Eriks Fönsterputs
    Fönsterputs 1 plans villa, har fått putsat 2ggr är helt ok.
    Har haft kontakt med företaget också 2 ggr. Har fungerat bra. Läs mer
  • Maria Linnéa A skrev om Eriks Fönsterputs
    Trevligt bemötande och bra service från kundservice. Bra med flexibelt abonnemang. Riktigt nöjd med putsningen igår! Läs mer
  • Monica J skrev om Eriks Fönsterputs
    Vi har haft Eriks Fönsterputs i många år. Vi är jättenöjda med dem, de är snabba och duktiga. Kan varmt rekomenderas. Läs mer
  • Gunvor G skrev om Eriks Fönsterputs
    Köpte yttre fönsterputs, vilket har fungerat bra. Trodde jag skulle få faktura men då det dröjde ringde jag upp och fick höra att den skulle ha skickats. Eftersom jag inte fått faktura fick jag uppgifterna så att jag kunde betala. Trevligt bemötande.

Uppfyllde de förväntningar jag hade. Läs mer
  • Lena S skrev om Eriks Fönsterputs
    Är nöjd men har bara haft dom på besök 2 ggr.
    Lite tråkigt att det bara är en månad i mellan putsningen denna gången. Det är utrett och jag förstår problematiken denna gången.
    Kan tycka att 6 ggr om året är lite mycket och känner att det borde vara kunden som avgör hur många ggr om året man vill ha putsat. 4 ggr brukar ju vara standard. Läs mer
  • Lars Fredrik Marcus A skrev om Eriks Fönsterputs
    Vi har förnsterputsning 5-6 gånger om året. Tyckte det blev riktigt bra i början men de senaste 3-4 gångerna blir det inte riktigt bra. Man ser att det är linjer kvar på fönsterblecken, prickar kvar på fönstrena (flugskitar?) Det är inte en engångsföreteelse så vi kommer anlita annat företag. Läs mer
    2018-11-27 Eriks Fönsterputs svarar Lars Fredrik Marcus A
    Hej!

Tack för din feedback, även om det är tråkigt att höra om ditt missnöje.

Vi på Eriks fönsterputs strävar efter 100% kundnöjdhet och ber dig kontakta oss via kundtjänst så vi kan göra dig nöjd igen, självklart ordnar vi misstag som detta!

Vänliga hälsningar,
    Mikael
  • Eva L skrev om Eriks Fönsterputs
    Trevliga och duktiga killar. Mycket nöjd med resultatet bra service vid kontakt. Läs mer
  • Lenita L skrev om Eriks Fönsterputs
    Kommer som dom ska, putsar bra, lätt att säga upp( när vi flyttade), enkelt att komma i kontakt med dom. Läs mer
  • Ingela A skrev om Eriks Fönsterputs
    Bra att dom hör av sej via sms dagen innan. Jobbet är väldigt bra gjory Läs mer

Verkstadsgatan 2B, 263 39 Höganäs