Eriks Fönsterputs

Eriks Fönsterputs

Dags att putsa dina fönster där hemma? Vi på Eriks Fönsterputs ser till att du har rena fönster året om. Vi putsar fönster på abonnemang och rengör dem varannan månad efter ett rullande schema, helt utan bindningstid. Utöver detta får du självklart ett personligt bemötande och ett arbete som håller hög kvalitet.

Vår firma är Sveriges ledande företag inom fönsterputs och har varit verksamt i 20 år. Vi putsar i hela Skåne och Halland, i södra Småland samt delar av i Västra Götaland och Blekinge.

Varmt välkommen att kontakta oss!

Läs vad 5091 kunder tycker om Eriks Fönsterputs 2

2021-04-13
    Snabba , effektiva och bra med sms innan!
    Telefonbeställning allt är bra
    2021-04-13
    Ni är professionella, har ett mycket bra bemötande. Mina förväntningar på ert arbete är uppfyllda.

Fantastiskt att ni stödjer barncancerfonden, ett stort plus!
    2021-04-12
    Ett leende från pustarna när jag knackade på rutan spred värme i den kalla våren.
    2021-04-12
    Helt OK,

gör ett snabbt jobb. dock har vi problem med att våra katter sitter på vissa fönsterbleck och både nyser och slår med skitiga tassar. dessa fläckar är inte alltid borta efter er fönsterputsning.

annars hade betyget varit en fyra.
    2021-04-11
    Fönsterputs, snabba och effektiva o rena fina rutor!
  • Erling N
    skrev om Eriks Fönsterputs
    2021-04-11
    Utvändigt putsaning av fönster i villa

Bemöttes av vänligt och kunnigt personal perfekt utfört arbete.

Levde absolut upp tillvåra förväntningar.
    Bra bemötande, och fantastiskt att få putsat fönsterna var 6:te
    vecka. Duktiga pojkar, som putsar fort och mycket bra. Vi är mycket nöjda.
    2021-04-10
    Dom är fantastiskt duktiga. Jag är supernöjd.
  • Bengt J
    skrev om Eriks Fönsterputs
    2021-04-07
    De förväntligande jag hade, har visat sig vara helt positiva.
    2021-04-07
    Underbart , skönt att slippa putsa själv !
    2021-04-04
    Har abonnemang 5 ggr/år, mycket nöjd, snabba killar. Trevliga
    2021-04-03
    Snabbt rent o fint.saknar autogiro.M. Svensson.
    2021-04-03
    Mkt nöjd, trevligt företag, behöver inte vara hemma, snabba med ett bra resultat.
    2021-04-02
    Precis som förväntat! De gör vad de ska och man behöver inte vara hemma eller bekymra sig om när.
    2021-04-02
    Fönster upp & nere tvättas varannan månad
    Alltid väldigt professionellt bemötande.
    Väldigt nöjd överlag
    2021-04-02
    Rena fina fönster. Snabbt jobbat.
    2021-04-01
    Tycker inte det är värt pengarna utan kommer avsluta mitt abonnemang.
    Hej Mikael, Tack för ditt omdöme. Vad tråkigt att du inte anser att resultatet av rena fönster motsvarar vår prislista - jag ser gärna att vi kan komma i kontakt och prata om ett alternativt upplägg så att vi kan fortsätta hjälpa dig ha fina fönster utifrån ditt behov. Du når oss direkt på kundtjanst@eriksfonsterputs.se alternativt 0771-42 42 42. Mvh Filip Eriks Fönsterputs
    2021-04-01
    Köpte utvändig fönsterputs med ett strålande resultat. Tack!
    2021-04-01
    En bra tjänst att utnyttja för rimlig peng.
    Samt att man kan ändra tjänsterna för vad som behövs som man gör enkelt i appen.
    2021-04-01
    Snabbt, smidigt o diskret. Har kvarterets renaste fönster.
    Putsning utvändigt.
    Blanka fina fönster.
    Smidigt utfört, vi behövde inte vara hemma och passa upp.
    2021-04-01
    Snabba, och fönstren blev fina
    2021-03-31
    Utvändig putsning av fönster. Fönstren går från golv till tak. Mycket bra att man kan lägga upp ett årsschema så man kan anpassa putsningen till de helger som man önskar.

Oerhört bra utfört arbete.
  • 2021-03-31
    Fönsterputs utvändigt.
    Blivit bra bemött.
    2021-03-31
    Har bara varit här 2 ggr. Men uppskattade att det gick att skräddarsy en plan som passar oss.
    2021-03-31
    Snabbt, smidigt och enkelt! Kan inte blir bättre!!
    2021-03-30
    Betalar för rengöring av spröjs och bläck och väldigt slarvigt gjort denna gg. Prickar från bajs kvar på fönsterna så har precis gått runt och tagit väck det som missats
    Med vänlig hälsning,
    Hej Lina! Vi vill väldigt gärna att du kontaktar oss med vilken adress detta gäller så att vi kan ordna en reklamation/kompensation på detta. Önskar dig en fin dag! /Natasha Eriks Fönsterputs
    2021-03-30
    Trevlig personal! Bra resultat! Hel nöjd!
    2021-03-29
    Utvändig fönsterputsning.
    Har aldrig varit hemma, så vet ej hur trevliga de är😬
    2021-03-28
    Standard fönsterputs, supersmidigt och bra 😃 så nöjd!
    2021-03-28
    Utvändig fönsterputsning, två våningar. Snabbt, enkelt och fint resultat.
    2021-03-27
    Jag tycker att jag alltid blir bra bemött.,som tex när jag måste avboka dagen innan för att vi var sjuka och de ändå är trevliga.
    Hej
    Jag köpte fönsterputsning och är nöjd med företaget. De har levererat det jag vill och gör ett bra jobb.
  • 2021-03-27
    Vi har köpt fönsterputs på abonnemang. Var sjätte vecka. Våra förhoppningar har blivit infriade. Snabbt och effektivt jobb, trevligt bemötande. Kundservicen helt perfekt.
    2021-03-27
    Fick erbjudande. Nybliven änka. Unnar mig denna tjänst.
    Helt nöjd med både arbete och pris.
    2021-03-27
    Hade ett "provputs" för ett tag sen och bokade fortsatt puts på endast uteverandan. Hade missat att det var denna dag som de skulle komma, men såg direkt när jag kom hem att fönsterna på uteverandan var putsade. Jättefint, helnöjd!
    2021-03-27
    Jag är nöjd, känns bra att få mina fönster putsade med jämna mellanrum
    2021-03-26
    Fönsterputs, jag hade förra året 8 putsningar per år. Fick avboka några tillfällen. Blev väldigt kritiserad när jag avboka några tillfällen men informerade mig inte att jag kunde ha fönsterputsning 4 ggr på år. Detta fick jag reda på jag tänkte avsluta prenumerationen. Försök förstå kunden.
    Hej Marina! Jag beklagar om du inte blev bemött bra. Vill man göra ändringar eller har andra behov är detta givetvis helt okej och vi vill alltid möta kunden efter önskemål. Du får gärna kontakta oss på kundservice så ser vi över en bra lösning till er. Önskar er en fin dag! /Natasha Eriks Fönsterputs
  • 2021-03-26
    Fönsterputs
    Stora förväntningar och vi tycker att dom infriades
    2021-03-26
    Är inte riktigt nöjd med utmaningen då det är många fläckar kvar på alla fönster. Utomhusputsning. Annars är allt mycket bra.
    2021-03-25
    Fönsterputsning utomhus. Enligt förväntat och snabbt arbetet
    2021-03-25
    Vi fick hjälp med utvändig puts av otroligt trevlig personal, så skönt att slippa putsa själv.
    2021-03-25
    Tagit bilder på två av fönstren ut mot trädgården, prickiga.
    Inte den som brukar klaga men det kändes inte OK, Pia
    Hej Pia! Du får väldigt gärna skicka dessa till kundtjanst@eriksfonsterputs.se så ska vi ordna en reklamation på detta omgående. Önskar er en fin helg! /Natasha Eriks Fönsterputs
    2021-03-25
    Toppenkillar. Fösterputs ute, markplan hus på landet
    2021-03-25
    Jag önskade fönsterputs 3 ggr/år men var tvungen att ta 4. Det framgick inte i försäljningen per tel. Då var förutsättningen att jag kunde välja själv. Därför gick jag in i avtalet
    Bra bemötande från alla hela vägen.
    Jag förväntade att välja antal och att putsen sker fördelat över året. Nu har jag fått puts både i februari och i mars. Onödigt.
    Trevliga medarbetare som kommer. Jag är nöjd med putsningen men det ska ske med längre tid.
    Om det skall vara 4 ggr så önskar jag tex feb-maj-aug-nov
    Hej! Vi skulle jättegärna vilja att du kontaktar oss på kundservice. Vi vill se till att schemat blir som önskat men kan inte hjälpa här via Reco då vi inte har tillgång till adress det gäller. Önskar dig en fin helg! Mvh/ Natasha Eriks Fönsterputs
    2021-03-25
    Fönsterputs och de är inte så mycket att säga förutom att det kommer putsar alla mina fönster exemplariskt och sen är de klara. Så jag är jätte nöjd med tjänsten
    2021-03-25
    Fönsterputs som går av bara den och gör sikten super på bara få minuter. Klart å fint å smidig service
    2021-03-24
    Helt fantastiskt, att det blir fint o rent o dessutom billigt.
    2021-03-24
    Vi bokade ett abonnemang på rekommendation av våra grannar. Skrev till kundtjänst och gjorde en beställning utifrån vår souterrängvilla i tre plan. Vi önskade rena fläckfria fönster på mellanplan och nedre botten/källarplan.
    Första putsningen: Flertalet fläckar kvar på alla fönster. Speciellt källarplan. Skrev till kundtjänst om det och fick svaret: "Hade ni så smutsiga fönster så skulle ni beställt grovrengöring av era fönster.
    Andra putsningen: De tog inte de våningarna vi beställt utan tog mellanplan och allra överst och där klättrade de utan säkerhetslina... Det var vinter och halt och tänkte att bara han inte halkar och slår ihjäl sig. Källarplan lämnades helt. Små fläckar kvar på alla fönster.
    Jag återkopplade och sa att de får en chans till, "tredje gången gillt".
    Tredje putsningen: Ja! alla fönster rätt denna gång! Jag var hemma och kunde haffa en trevlig kille och berättade om vår upplevelse och våra önskemål.
    Hans svar: Vi rengör såhär på Eriks.
    Ja, men det blir ju inte rent, replikerade jag.
    Då svarar han: Det är för att vi använder miljövänligt rengöringsmedel.
    Bra det, sa jag, men fläckarna måste ju bort, du kanske kan gnugga lite extra på dem?
    Ja, det lovade han att göra.
    Alltså, fönstren är renare än innan men fortfarande med små fläckar kvar.
    Katarina i Växjö
    Hej Katarina. Tack för ditt omdöme - dina synpunkter är så värdefulla för oss och jag är väldigt tacksam för att du framför dem. Jag såg ditt mail till oss på kundservice och har återkopplat till dig där. Det känns bra att vi tillsammans kan lösa detta och hitta ett upplägg som du trivs bra med. Vi kan inte nog beklaga att du upplever våra första besök såhär. Vi håller kontakten via mail. Mvh Filip, kundserviceansvarig Eriks Fönsterputs