Alla kategorier Putsa fönster Skåne Höganäs Eriks Fönsterputs

Eriks Fönsterputs

Verkstadsgatan 2B, 263 39 Höganäs — Visa karta

Dags att putsa dina fönster där hemma? Vi på Eriks Fönsterputs ser till att du har rena fönster året om. Vi putsar fönster på abonnemang och rengör dem varannan månad efter ett rullande schema, helt utan bindningstid. Utöver detta får du självklart ett personligt bemötande och ett arbete som håller hög kvalitet.

Vår firma är Sveriges ledande företag inom fönsterputs och har varit verksamt i 20 år. Vi putsar i hela Skåne och Halland, i södra Småland samt delar av i Västra Götaland och Blekinge.

Varmt välkommen att kontakta oss!
Öppet just nu

Sanela A skrev om Eriks Fönsterputs
    Smidigt! Älskar smsen!! Helt ok resultat! Läs mer
  • Maria O
    Maria O skrev om Eriks Fönsterputs
    Putsar snyggt, snabbt och rent. Bra support där man blir tagen på allvar och får snabba svar. Dock förväntade jag mig putsning inom tidsramen och det har falerat vid flera tillfällen. Läs mer
  • Andreas T
    Andreas T skrev om Eriks Fönsterputs
    Tycker det funkar smidigt. Ofta får jag bara ett sms om att mina fönster är putsade och då tittar man givetvis när man kommer hem och visst är fönsterna putsade. Ibland kan det dock slarvas med rinnande vatten (skitigt) på fönsterblecket och karmen kunde torkats av men det kanske är en extra tjänst som jag inte har...
    I det stora hela är jag nöjd! Läs mer
  • Hannele G
    Hannele G skrev om Eriks Fönsterputs
    Skön känsla att komma hem till nyputsade rutor 😊
    Uppskattar att de smsar när de är klara
    Är super nöjd med Eriks FönsterPuts Läs mer
    Att få fina fönster
    Det fumgerar bra. Läs mer
  • Maria J
    Maria J skrev om Eriks Fönsterputs
    Mycket nöjd med själva putsningen. jag hade dock önskat att jag som kund fick meddelande om när inte putsschemat kan följas. Kanske det bara hade med semestertider att göra (eller vädret) men det är en gest till kunden som faktiskt väntar. Läs mer
  • Johannes E
    Johannes E skrev om Eriks Fönsterputs
    Anlitat Eriks för putsning av fönster och de levererar helt i enlighet med förväntningar. De är pålitliga, snabba och effektiva och det är en fröjd att ha detta schemalagt så att jag aldrig mer behöver tänka på fönsterputsning (utomhus). Läs mer
  • Ylva B
    Ylva B skrev om Eriks Fönsterputs
    Jag är nöjd, rekommenderar dem när någon frågar. Läs mer
  • Magnus A
    Magnus A skrev om Eriks Fönsterputs
    De är inte så snabba på att svara på e-post mm men desto snabbare när de utför jobbet, ibland så snabba att de missar nåt fönster.
    Skulle önska att de torkade av fönsterblecken också. Läs mer
  • Anni W
    Anni W skrev om Eriks Fönsterputs
    Fönsterputsningen sköts perfekt! Är mycket nöjd. Läs mer
  • Anders P
    Anders P skrev om Eriks Fönsterputs
    Fungerar perfekt! Dom kommer 7 gånger om året, smsar varje gång dom putsat fönsterna, alltid hög kvalitet. Vi är helnöjda! Läs mer
  • Håkan Ö
    Håkan Ö skrev om Eriks Fönsterputs
    Jag har köpt tjänsten förnsterputs. Tjänsten utförs på ett tillfredsställande sätt men företaget håller inte putsschemat och erbjuder inte autogiro för betalning. Grundtjänsten är rimligt prissatt medan tilläggstjänsterna är dyra. Läs mer
  • Louise P
    Louise P skrev om Eriks Fönsterputs
    Jag tycker att det fungerar bra. Det är synd att man inte kan välja att få putsning invändigt utfört någon gång då och då. I övrigt är jag nöjd. Läs mer
  • Anne E
    Anne E skrev om Eriks Fönsterputs
    Abonnemang på fönsterputsning.
    Vid de få tillfällen jag varit i kontakt med dem har det alltid varit trevliga och fixat sakerna snabbt.
    Alltid nöjd med utfört arbete. Läs mer
  • Göran P
    Göran P skrev om Eriks Fönsterputs
    Trevliga och hjälpsamma. Arbetet väl utfört Läs mer
  • Sophie R
    Sophie R skrev om Eriks Fönsterputs
    Fönsterputsning.
    Väldigt trevliga killar och även en tillmötesgående kundtjänst.
    Vi är jättenöjda. Läs mer
  • Ann-Christin N
    Ann-Christin N skrev om Eriks Fönsterputs
    Är nöjd med tjänsten ni utfört! Läs mer
  • Peter N
    Peter N skrev om Eriks Fönsterputs
    Bra utfört arbete. Trevlig personal. Bra struktur på hemsidan där man har bra översikt på när jobben ska utföras. Läs mer
  • Åke S
    Åke S skrev om Eriks Fönsterputs
    Fönsterputs.

Bra bemötande Läs mer
  • Peter B
    Peter B skrev om Eriks Fönsterputs
    Fönsterputs utförs enligt mina förväntningar, det är
    flexibelt att välja omfattning både gällande antal besök och vad som omfattas. Läs mer
  • Viveca P
    Viveca P skrev om Eriks Fönsterputs
    önskar att man följer schemat för putsningen bättre, kommer
    sällan på utsatt tid Läs mer
  • Anna-Maria L
    Anna-Maria L skrev om Eriks Fönsterputs
    De är duktiga, snabba och trevliga. De har hjälpt till med att sätta fast lossnad spröjs, vilket är guld värt för mig. De har inga problem med att ändra putsningtid under dagen, vilket jag behövt göra pga att våra hundar är ute i trädgården och jag behöver ta in dem innan putsarna kommer. Kundtjänst är professionella och hjälpsamma. Eriks verkar vara ett bra företag med en god syn på service, det genomsyrar hela vägen från kundtjänst till putsarna. Läs mer
  • Peter B
    Peter B skrev om Eriks Fönsterputs
    Skönt att få rena fönsterrutor med jämna mellanrum. Läs mer
  • Line I
    Line I skrev om Eriks Fönsterputs
    Rent och fint. Trevlig personal. Läs mer
  • Bengt E
    Bengt E skrev om Eriks Fönsterputs
    Vi har anlitat er för vår fönsterputs länge, nästan från Eriks start av företaget. Vi har tidigare varit nöjda med utförandet men sedan 2-3 år tillbaka är vi inte lika nöjda längre. Detta gäller främst inom två områden.

Era fönsterputsare är inte alls lika aktsamma längre om våra rabatter utan trampar utan att se sig för, vilket innebär att de trampat sönder perenner, rosor, vattenfontänen och trädgårdutsmyckningar.

Era fönsterputsare kan inte putsa alla fyra sidorna på våra fönster längre. De ser inte själva att t ex en sida endast är avtorkad runt kanterna men inte putsad i mitten. När vi påtalar det för fönsterputsarna svarar de att det är fel i glaset och att de inte kan putsa bort den grå hinnan. Men när vi själva provar går den grå hinnan enkelt bort med vanligt fönsterputsmedel och en bit papper. Detta händer numera varje gång vi har beställt och betalt fullt pris för putsning av alla fyra sidorna. När vi ringde och pratade med Edvardas fick vi till svar att vi endast hade betalat för den tid de var här och att vi därför inte skulle klaga. Men vi betalar för att få våra fönster putsade professionellt så att de blir rena på alla sidor, inte för att sysselsätta någon i några timmar.

Vi är missnöjda med både ert fönsterputsutförande och Edvardas kundovänliga bemötande och överväger därför att byta leverantör.

Hälsningar

Bengt och Jeanette Ericsson
    Svanebäcksvägen 5, Viken

Foto som visar ovan bifogas i separat mejl till er. Läs mer
  • Jimmy André K
    Jimmy André K skrev om Eriks Fönsterputs
    Jag hade inga större förväntningar när jag beställde fönsterputs.

Jag har blivit väl bemött av företaget när jag haft frågor. Läs mer
  • Jenny L
    Jenny L skrev om Eriks Fönsterputs
    Bra fönsterputsning och kommer som de ska med bra information Läs mer
  • Ann L
    Ann L skrev om Eriks Fönsterputs
    Har ett gammalt hus från 1924 som har nio fyrluftsfönster och ett sexluftsfönster som sitter ganska högt från marknivå. Vilket gör att man måste stå på stege för att nå dessa. Det gör inte jag längre, alltså står på stege o jobbar, pg av sämre balans o syn. Dessutom ligger huset intill en allmän hårt trafikerad väg så framsidans fönster är hårt utsatta för smuts. Dessutom vill jag att huset ska se snyggt ut av förbi passerande.
    Mestadels har jag varit 100% nöjd med fönsterputsningen. Men tyvärr har jag fått meddela en gång att jag inte var det samt att en gång under vintern hade de inte putsat alls fast de uppgav det. Då påpekade jag inget för jag tyckte att ... låt gå för en gångs skull... det va ju så jäkla kallt.
    Annars är jag som sagt nöjd o rekommenderar varmt andra att anlita Eriks o slippa putsa själv. Mycket prisvärt! ✌️👍 Läs mer
  • Jens S
    Jens S skrev om Eriks Fönsterputs
    Man får utfört vad man önskar på bra sätt men det finns ingen flexibilitet vad gäller tidpunkt. Hade även önskat möjligheten att få fönstren tvättade på insidan. Läs mer
  • Lena S
    Lena S skrev om Eriks Fönsterputs
    Hej.
    Har varit mer nöjd tidigare, tycker nu efter att haft er under en längre period ser att det "grundliga", typ flugskit mm inte tas bort. Detta märks ju först när man anlitat nån under längre tid. Så hade önskat lite mer nogranhet.

MVH lena Läs mer
  • Anna J
    Anna J skrev om Eriks Fönsterputs
    Funkar bra, kommer när de ska och gör ett bra jobb Läs mer
  • Ann-Carine S
    Ann-Carine S skrev om Eriks Fönsterputs
    Jag är mycket nöjd med Eriks fönsterputs.
    Och mycket bra bemötande Läs mer
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Eriks Fönsterputs
    Fönsterputs utvändigt 1a våningen.
    Måste ofta ut efter och torka längs kanten tyvärr. Läs mer
  • Jan-Åke S
    Jan-Åke S skrev om Eriks Fönsterputs
    För första gången är jag inte belåten.5 st fönster inne på en altan inte tagna Läs mer
  • Wenche A
    Wenche A skrev om Eriks Fönsterputs
    Det går VÄLDIGT fort och sist glömde de det lilla fönstret som är med i avtalet. Läs mer
  • Susann Lola D
    Susann Lola D skrev om Eriks Fönsterputs
    Jag är inte nöjd med kvaliteten på utfört arbete av utvändig fönsterputsning. Läs mer
  • Madelen D
    Madelen D skrev om Eriks Fönsterputs
    Jag har utvändig fönsterputs där det även ingår att torka fönsterblecken!
    Jag är supernöjd! Märker knappt av att de är här! Det går fort och blur jättefint! Ett bra val jag gjort helt enkelt! Läs mer
  • Paul R
    Paul R skrev om Eriks Fönsterputs
    Relativt dyrt med tillval. Snabbt och proffsigt utfört men vi stör oss på att spröjsen sätts tillbaka väldigt bristfälligt för att spara tid. Har fallit av vid vind och sitter dessutom ofta snett. Läs mer
  • Louise B
    Louise B skrev om Eriks Fönsterputs
    Helt ok putsat. Men inte ok med flera veckors försening båda gångerna. Ursäkten jag fått är att ni ligger efter pga av snön i vintras och nu pga värmen. Det är uppenbart att ni tagit på er för många uppdrag för er kapacitet. Läs mer
  • Alvar A
    Alvar A skrev om Eriks Fönsterputs
    Bra och punktlig service. Läs mer
  • Leif M
    Leif M skrev om Eriks Fönsterputs
    Det fungerar perfekt och enligt min fru som hade problem tidigare så har de aldrig varit renare än nu Läs mer
  • Rose-Marie V
    Rose-Marie V skrev om Eriks Fönsterputs
    Köper tjänsten "Fönsterputsning" och tycker att denna tjänst utföres till full belåtenhet. Läs mer
  • Jill E
    Jill E skrev om Eriks Fönsterputs
    Nöjd med putsningsresultatet, men mindre nöjd med att putsschemat inte hålls. Läs mer
  • Lise-Lott C
    Lise-Lott C skrev om Eriks Fönsterputs
    Jag köper utvändig putsning, dom kommer hit flera ggr p år.
    Det sker helt automatiskt, behöver inte tänka på det. Får sms sen kommer dom o putsar, dom sköter sej själv.
    Helt perfekt. Trevliga killar, bra service!! Helnöjd. Läs mer
  • Johan K
    Johan K skrev om Eriks Fönsterputs
    Yttre fönsterputs
    Nöjd fungerar bra, rent och får återkoppling när klart.
    Så är med andra ord positiv. Läs mer
  • Signe Ulla Britt-Louise P
    Signe Ulla Britt-Louise P skrev om Eriks Fönsterputs
    Jag köpte putsning av fönster i vårt hus

Mycket bra och vänligt bemötande

Jag vill ha rena fönster och ett trevligt bemötande av personalen som kom. De har uppfyllt det till 100 %

Jag känner mig trygg när de kommer de gör sitt arbete snabbt och effektivt vilket jag förväntade mig.

Jag är mycket nöjd och kommer fortsätta anlita företaget Läs mer
  • Therese J
    Therese J skrev om Eriks Fönsterputs
    Jag köpte abonnemang med utvändig fönsterputs.

Jag är mer än nöjd. Snabb och effektiv personal och ett trevligt kundbemötande om man har frågor. Läs mer
  • Marie D
    Marie D skrev om Eriks Fönsterputs
    Utvändigt har inte varit hemma vid utflrandet supernöjd Läs mer
  • Nils H
    Nils H skrev om Eriks Fönsterputs
    Bra tjänst med ett förmånligt pris Läs mer
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Eriks Fönsterputs
    Eriks fönsterputs är noga medsina kunder bra bemötande Läs mer

Verkstadsgatan 2B, 263 39 Höganäs