Fresh Home

Välkommen till Fresh Home!

Vi på Fresh Home är främst inriktade på hemstädning men genomför även flyttstädning och företagsstäd. Detta inom Stockholmsområdet. Vi har alltid dig som kund i fokus, detta har varit företagets motto sedan det startade 2007 och tack vare det är det har många som fått upp ögonen för oss.

Tjänster: Provstädning, hemstädning, storstädning, visningsstädning, flyttstädning, fönsterputsning, kontorsstädning, butiksstädning och trappstädning.

Vi ser ständigt till att utbilda vår personal inom städteknik.
Varmt välkommen till oss!

Läs vad 200 kunder tycker om Fresh Home 2

• 2022-08-08 Insamlad av företaget
    Utmärkt, rent överallt, trots att vi han hundar som fäller hår
  • 2022-08-06 Insamlad av företaget
    Fresh Home har väldigt trevlig personal och gör alltid ett suveränt jobb .
    Skinande rent efter varje städning.

mvh Jocke
    Tack så mycket Joakim! ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ Fresh Home
  • 2022-08-05 Insamlad av företaget
    Very professional and accurate. Very satisfied with their service that they provide
    Thank you so mych Alex! ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ Fresh Home
  • 2022-08-03 Insamlad av företaget
    Man kan lite på att det blir bra städat.
    Tack så mycket Helen! ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ ⭐️ Fresh Home
  • 2022-07-30 Insamlad av företaget
    Fint bemötande och toppen städning!
    Tack så mycket Bonnie ! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Fresh Home
  • 2022-07-29 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd med Fresh Home = noggrant, superrent, glänsande och proffsig personal. Allt detta till ett mycket bra pris. Kör städning varannan vecka och att komma hem till en ren lägenhet är sinnesfrid ✌️🙏👏
    Tack så mycket Henrik ! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Fresh Home
  • 2022-07-27 Insamlad av företaget
    Bra städning i sig MEN jag kunde inte göra mig förstådd och jag kunde inte förstå vilket gjorde att städerskan inte städade de rum jag behövde ha hjälp med. Då var 5 timmar . Jag ville då ringa till Er och fråga om hon kunde stanna en timma till. Men hon gick då. Helt enkelt språksvårigheter
    Tack så mycket Alsen ! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Fresh Home
  • 2022-07-26 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bemötande i alla led. Mycket noggrann städning. Rekommenderar verkligen.
    Tack så mycket Linn ! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Fresh Home
  • 2022-07-26 Insamlad av företaget
    All städning i lägenheten var perfekt, tack för er och för Anna.
    Tack så mycket Cumali ! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Fresh Home
  • 2022-07-24 Insamlad av företaget
    Har använt Fredh Home i flera år och väldigt nöjd med städningen och bemötandet när jag behövt kontakta dem. Kan varmt rekommendera dem.
    Tack så mycket Louise! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Fresh Home
  • 2022-07-21 Insamlad av företaget
    Very good coll moo company. 3 persons came at my place and 2 were very good.
    Tack så mycket Souraya! 💚💚💚 Fresh Home
  • 2022-07-21 Insamlad av företaget
    Fresh Home lever verkligen upp till mina förväntningar Företaget ger mig bästa service och personalen är i en klass för sig! Jag har provat många städbolag, men inget av dem kommer upp till samma nivå som Fresh Home.
    Tack så mycket Birgitta! 💚💚💚 Fresh Home
  • 2022-07-11 Insamlad av företaget
    Inget att anmärka på, allt har fungerat som väntat.
    Tack så mycket Birgitta! 💚💚💚 Fresh Home
  • 2022-07-11 Insamlad av företaget
    Alltid bra bemötande och försöker lösa med vikarie om de behövs.
    Tack så mycket Tommy! 💚💚💚 Fresh Home
  • 2022-07-11 Insamlad av företaget
    Städning och fönsterputs, är väldigt nöjda.
    Tack så mycket Jens! 💚💚💚 Fresh Home
  • 2022-07-11 Insamlad av företaget
    Vi har den förmånen att vi får samma person som kommer och städar hos oss. Det blir alltid jättebra och företaget känns stabilt och tryggt.
    Tack så mycket Martin! 💚💚💚 Fresh Home
  • 2022-07-01 Insamlad av företaget
    Vi är mer än nöjda!
    Fresh Home är mycket proffsiga!
    Offerten vi bad om kom snabbt och vi fick svar på alla frågor vi hade. Mycket bra och informativ hemsida.
    Snabbt genomförd provstädning. Nu är vi fasta kunder och vi är mer än nöjda! Personen som städar hos oss är så noggrann, glad och trevlig och lämnar ingenting ogjort. Vi har aldrig haft så fint hemma! Hon är helt enkelt bäst!
    Tjejerna på kontoret är snabba med att svara om det skulle vara något. Vi får till och med ett sms som påminner om att vi har städning om ett par dagar. Perfekt för mig som är båda gaggig och glömsk! Suveränt!
    Tack så mycket, Susanne. Vi uppskattar väldigt dina ord! 💚💚💚 Fresh Home
  • 2022-05-25 Spontant omdöme
    De var 2 duktiga damer som kom och jobbade hårt under 3 timmar och städade vårt lägenhet för visning. Allt såg magisk rent ut när de lämnade oss. Jag verkligen rekommenderar dem.
    Stort tack! Vi uppskattar väldigt dina ord! 💚 Fresh Home
  • 2022-05-18 Insamlad av företaget
    Helt perfekt bästa jag anlitat hittills toppresultat
    Tackar! 💚💚💚 vi uppskattar dina ord! Fresh Home
  • 2022-05-08 Insamlad av företaget
    Hej! Jag heter inte Patrik, jag heter Ingegerd och är mycket nöjd Fresh home. Bra bemötande, toppen att få ha en och samma person som kommer
    Hej,

Tack för din rekommendation :)
  • 2022-05-06 Insamlad av företaget
    Lösningsorienterat företag med trevlig och bra personal.
    Stort tack! 💚💚💚 Fresh Home
  • 2022-05-06 Spontant omdöme
    Bra service, gick snabbt att få tid och de höll mig uppdaterad om hur städningen gick.
    Väldigt noggrann flyttstädning till ett bra pris.
    Rekommenderas.
    Hej Maria, tack så jättemycket! 💚 Hoppas du bokar in flera städningar med oss 💚💚💚 Fresh Home
  • 2022-05-05 Spontant omdöme
    Noggrann städning, bra pris, går snabbt att få en tid.
    Vi uppskattar väldigt dina ord 💚💚💚 Fresh Home
  • 2022-05-02 Spontant omdöme
    Pålitliga och suverän service! Använder Fresh home både som privat hemstädning och företagsstädning.
    Stort tack Ann-Sophie! 💚💚💚 Fresh Home
  • 2022-04-22 Spontant omdöme
    Toppen bra städat med finess och känsla, älskart🌸🌸🌸
    Tackar! 💚💚💚 Det är nöje att hjälpa Er! Fresh Home
  • 2022-04-12 Spontant omdöme
    Vi har haft regelbunden städhjälp av Fresh Home under flera års tid och är mycket nöjda med både städning och mycket trevligt bemötande. Kan verkligen rekommendera Fresh Home för alla typer av städjobb.
    Tack för det! Det är nöje att kunna hjälpa Er med städningen 💚💚💚 Fresh Home
  • 2022-04-06 Spontant omdöme
    Supernöjda med regelbunden städning en gång i månaden. Har även kört flyttstädning med samma bolag, och det funkade utmärkt! Rekommenderar ofta till folk i Sthlmsområdet om de behöver hjälp med städning.
    Stort tack för det 💚💚💚 Fresh Home
  • 2022-04-03 Spontant omdöme
    Vi har haft Fresh Home i flera år och är alltid så himla nöjda med allt från städning varannan vecka till fönsterputs och storstädning. De levererar helt klart med det lilla extra!
    Vad trevlig! Tack för fina ord! 💚💚💚 Fresh Home
  • 2022-03-30 Spontant omdöme
    Vi har städning varannan vecka och jag är så nöjd! Igår hade vi även fönsterputs och det är underbart med rena fönster. Jättenöjd med Fresh Home!
    Tacką są mycket Emma 💚💚💚 Vi är såååå glada :) Fresh Home
  • 2022-03-19 Spontant omdöme
    Supernöjd med städningen! Den var över förväntan 😊
    Tack så jätte mycket 💚💚💚 Fresh Home
  • 2022-03-08 Insamlad av företaget
    Rent och fräscht, vi är nöjda varje gång.
    Det betyder mycket till oss att ni är nöjda 💚 Fresh Home
  • 2022-03-08 Insamlad av företaget
    Gör ett fantastiskt jobb och alltid tillgängliga! Ett speciellt tack till Edyta!
    Tack fina du! 💚💚💚 Fresh Home
  • 2022-03-04 Insamlad av företaget
    Funderade en stund på vad vi skulle skriva. Tror dock att det bara finns en sak att säga …. Allt är fantastiskt bra!!!
    Tack så mycket! Det värmer hjärta 💚 Fresh Home
  • 2022-03-02 Spontant omdöme
    Proffsiga och trevliga !
    Rekommenderas varmt!
    Tack så jättemycket! Det gör oss glada 💚 Fresh Home
  • 2022-02-20 Insamlad av företaget
    Enkelt att boka. Trevlig personal både vid beställning och utförandet av städningen, men det bästa av allt, perfekt städning😀👍!
    Tack så mycket! 💚💚 Fresh Home
  • 2022-02-20 Insamlad av företaget
    Bra på alla sätt och vis. Vi är jätte nöjda!
    💚 Tack! Fresh Home
  • 2022-02-18 Insamlad av företaget
    Vi har en bra städerska som är samma varje vecka.
    Det som kan förbättras är information till vikarier som oftast underpresterar.
    Fakturasystemet är också gammalt.
    Tack så mycket 💚 vi jobbar hård för att förbättra oss :) Fresh Home
  • 2022-02-18 Insamlad av företaget
    Vi har världens bästa städerska som städar hos oss. Så noggrann, så engagerad i städningen och allt blir gjort i perfektion. Det gäller dock just den städerskan, andra städerskor har inte hållit samma mått.
    Tack Diana vi hälsar detta för Anna! 💚 Fresh Home
  • 2022-02-18 Insamlad av företaget
    Bra städföretag! Enda minus är att de överlåter sin fakturering till nitiskt finansbolag som skickar ut faktura nästan innan städningen är genomförd.
    Tack för feedback 💚 Dina ord är viktiga för oss 💚 Fresh Home
  • 2022-01-23 Insamlad av företaget
    Har haft provstädning hemma och är mycket nöjd med resultatet. Karolina var mycket noggrann. Jag kommer att fortsätta köpa städning var 14:e dag.
    Tack Yvonne, vi är så glada över vårt samarbete 💚💚💚 Fresh Home
  • 2022-01-23 Insamlad av företaget
    Vi har två städ per månad.
    Svarar snabbt.
    Försöker tillgodose våra behov när vi ber om förändringar eller något extra.
    Städar toppen.
    Tack så mycket Sara, vi försöker alltid vara flexibla och anpassa sig till kundens behöv 💚💚💚 Fresh Home
  • 2022-01-23 Insamlad av företaget
    Bra service och möter våra förväntningar, snabba på att svara o tillmötesgående
    Tack, kvalitet och kommunikation är de viktigaste sakerna för oss 💚💚💚 Fresh Home
  • 2022-01-22 Insamlad av företaget
    Raka besked och tillmötesgående.

Noggrann städning.
    Tack tack tack ! 💚💚💚 Fresh Home
  • 2022-01-22 Insamlad av företaget
    Alltid ett bra bemötande och utmärkt städresultat
    Det betyder mycket till oss 💚💚💚 Fresh Home
  • 2022-01-22 Insamlad av företaget
    Så nöjd med städningen. Effektiv, noggrann och uppmärksam. Har testat flera företag men absolut mest nöjd nu.
    Det gör oss sååå glada 💚💚💚 Fresh Home
  • 2022-01-21 Insamlad av företaget
    Snabbt och profetionella från början till slut. Jag är väldigt glad med resultaten. ❤️
    Jag rekommenderar till 100%
    Jätte bra kommunikation!!!
    Tack fina du! 💚💚💚 Fresh Home
  • 2022-01-21 Insamlad av företaget
    Trots att jag ändrat mig en del ang antal Tim o tillfällen har det funkat utomordentligt. Hon som städar är noggrann o vi är jättenöjda.
    Rekommenderas varmt
    Taaack till dig, det betyder mycket till oss att våra kunder är nöjda 💚💚💚 Fresh Home
  • 2022-01-21 Insamlad av företaget
    Vi har använt Fresh home i snart fem år. Efter att tidigare ha anlitat andra städfirmor hade vi en bild av vad vi kunde förvänta oss. Jag tycker att resultatet har överträffat förväntningarna. Vi har hemstäd varannan vecka! Vi ser det som att vi köper oss tid och med en leverans av bra städning.
    Tack så mycket Nina, vi uppskattar dina ord 💚💚💚 Fresh Home
  • 2022-01-21 Insamlad av företaget
    Städ var 14 dag . Har aldrig, efter flera år, haft några proplem med varken de som sköter administrationen eller personen som jag har kontinuerlig städning av .
    Rekommenderas 👍
    Tack så jättemycket 💚💚💚 Fresh Home
  • 2022-01-21 Insamlad av företaget
    Jag gillar Fresh Home av flera skäl: De är raka & tydliga i sin kommunikation. De är flexibla och tillmötesgående vad gäller önskemål & förändringar. De verkar ha ett bra system för vikarier. De personer som hjälpt oss med själva städningen har överlag utfört det noggrant och den hjälp vi haft senaste året överträffar våra förväntningar. Hon är grym helt enkelt.
    Tack så jättemycket för dina ord Maria, det betyder mycket till oss är du är nöjd och det gör oss sååå glada 💚💚💚 Fresh Home