Alla kategorier Städ Putsa fönster Skåne Malmö

Putsa fönster i Malmö

5 rekommenderade fönsterputsare i Malmö

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket mer. Välkommen!
    Agnes N
    Agnes N: Toppenservice och väl utförd flyttstädning!

Klart Rent i Malmö AB

Amiralsgatan 96 a, Malmö
    Välj en lite enklare vardag. Klart Rent är ett ambitiöst städ- och serviceföretag i Malmö/Lund-regionen, proffs på städning. Allt för att du ska kunna spara tid och tänka på annat!
    Erik B
    Erik B: Beställde flyttstäd och kan bara rekommendera vidare. Exceptionellt kundmöte och fläckfri städning därefter.

TR Miljöservice AB

Dillgränd 10, Malmö
    TR Miljöservice levererar städservice och närliggande tjänster av högsta kvalité i Skåne. Kontinuerligt kompetensutveckling för personalen och god kommunikation med kunderna.
    Thomas M
    Thomas M: Har anlitat TR Städ i många år nu och dom städar våra bodar och vårt kontor.Ställer upp när det blir kris och gör ett br...

F&D Damaju Städ

Höjagatan 3, Malmö
    Brinova Fastigheter
    Brinova Fastigheter: Snabb och bra service trevlig personal

Perfekt Städ

Sporregatan 13, Malmö
    Välkommen till Perfekt Städ! Vi erbjuder RUT-tjänster som städning, trädgårdsskötsel och fönsterputsning. Kontakta oss för en offert!
    Marcus H
    Marcus H: Hej Kan varmt rekommendera Perfekt Städ och Angelica Mårtensson för väl utförda uppdrag både inom privatstäd samt by...
Sida:   1