Putsa fönster i Malmö

6 rekommenderade fönsterputsare i Malmö kommun

• E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket mer. Välkommen!
    Fredrik O
    Fredrik O: Hej Tackar för ett mycket professionellt bemötande, kommer definitivt använda era tjänster i framtiden! Mvh Fredrik
  • Välkommen till Gyllix, fönsterputs och lokalvård!
    Sofia S
    Sofia S: Snabbt, bra, professionellt fönsterputs, trevlig personal.
  • Välj en lite enklare vardag. Klart Rent är ett ambitiöst städ- och serviceföretag i Malmö- och Lundregionen. Vi är proffs på städning!
    Per L
    Per L: Snabb och bra service till vettiga priser.
  • TR Miljöservice levererar städservice och närliggande tjänster av högsta kvalité i Skåne. Kontinuerligt kompetensutveckling för personalen och god kommunikation med kunderna.
    Rosalina D
    Rosalina D: De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning)
  • F&D Damaju Städ

Nicklas N
    Nicklas N: Bra städning som fixar det fint även om vi inför städningen inte alltid hinner plocka undan saker från de ytor som ska s...
  • Välkommen till Perfekt Städ! Vi erbjuder RUT-tjänster som städning, trädgårdsskötsel och fönsterputsning. Kontakta oss för en offert!
    Marcus H
    Marcus H: Hej Kan varmt rekommendera Perfekt Städ och Angelica Mårtensson för väl utförda uppdrag både inom privatstäd samt by...
Visa sida: