Alla kategorier Städhjälp Skåne Malmö TR Miljöservice AB

TR Miljöservice AB

Dillgränd 10, 213 74 Malmö — Visa karta

TR Miljöservice AB startades i Malmö 1992 och har idag 30 anställda. Företaget har haft samma ägare sedan starten och har växt organiskt.

Vi levererar städservice och närliggande tjänster av högsta kvalité. Vi åtar oss varierande städuppdrag i Malmö samt resten av Skåne, däribland kontorsstädning, fönsterputs och specialuppdrag som storstädning och golvvård. Vi kan även erbjuda tvätt, underhåll och leverans av entrémattor som stoppar smutsen i dörren.

Behöver ditt företag en rejäl storstädning? Eller vill ni helt enkelt bara se till att era besökare och anställda trivs. Anlita oss så ser vi till att anpassa städupplägget efter era önskemål och behov.
Vi erbjuder även:
- Mattvätt
- Snöröjning
- Trädgårds- & Fastighetsskötsel
- Rulltrappsrengöring

Vi satsar på hög kvalitet på utfört arbete och god kommunikation med kunderna. Personalen genomgår kontinuerligt kompetensutveckling för att vi alltid ska kunna erbjuda våra kunder bästa tänkbara service.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 33 kunder tycker om TR Miljöservice AB

• Pia L skrev om TR Miljöservice AB
    Vi letade runt lite och kom fram till att TR Miljöservice hade ett bra pris på sina tjänster. Har inte haft något speciellt att klaga på. Vår städerska är jättekär. Har även använt TR för storstädningar, mycket nöjda. Läs mer
  • Eva D skrev om TR Miljöservice AB
    Bemötandet är bra, men utförandet av tjänsten, dvs trappstädning, sköts inte tillfredsställande. Läs mer
  • Thomas M skrev om TR Miljöservice AB
    Har anlitat TR Städ i många år nu och dom städar våra bodar och vårt kontor.Ställer upp när det blir kris och gör ett bra jobb. Läs mer
  • Ann S skrev om TR Miljöservice AB
    Mycket nöjd med både service och resultat! Läs mer
  • Camilla W skrev om TR Miljöservice AB
    Köpte fönsterputsning av TR Miljöservice. Snabbt gjort, mycket gott resultat! Läs mer
  • Johan L skrev om TR Miljöservice AB
    Hjälp med flyttstädning. Mycket professionellt bemötande Läs mer
  • Hanna P skrev om TR Miljöservice AB
    God återkoppling, trevligt bemötande Läs mer
  • Rosalina D skrev om TR Miljöservice AB
    De var trevliga folk och vi var nöjda med deras service (fönsterputsning) Läs mer
  • Christina S skrev om TR Miljöservice AB
    Vi är nöjda med TR Miljöservice. Mycket bra utfört arbete, tillmötesgående och lätta att komma i kontakt med, snabba svar och återkoppling. Läs mer
  • Niklas B skrev om TR Miljöservice AB
    Positivt och tillmötesgående. Städning utav mina krogars lokaler. Läs mer
  • Stig A skrev om TR Miljöservice AB
    Det är ett positivt bemötande från personalen.

Vi anlitar TR Miljöservise som lokalvårdare för kontors och möteslokaler. De utför detta med stor noggrannhet. Läs mer
  • Maria E skrev om TR Miljöservice AB
    Vi har fått hjälp med enklare vaktmästartjänster.

Vi är väldigt, väldigt nöjda. De kommer i tid, gör ett bra jobb och snabbt går det. Läs mer
  • Lars Å skrev om TR Miljöservice AB
    Jag har köpt t ex fasadtvätt, byggstädning och städning av kontor vid olika tillfällen av TR Miljöservice. Det är lätt att komma i kontakt med dem, de är snabbt på plats och gör ett mycket bra arbete till rimliga priser. Läs mer
  • Ömer Y skrev om TR Miljöservice AB
    TR. Miljöservice har städat vår butik sedan 2012 och vi är väldigt nöjda med servicen vi har fått. Läs mer
  • Ylli H
    Ylli H skrev om TR Miljöservice AB
    Bra service och mycket duktig personal. Rekommenderas starkt Läs mer
  • Torgny V skrev om TR Miljöservice AB
    kontorsstädning och vi fick ett bra bemötande vid upphandling

inga anmärkningar hittills på städningen, möjligen att det kunde göras en större golvstädning (fläckborttagning) en gång i kvartalet. Läs mer
  • Jörgen K skrev om TR Miljöservice AB
    Kontorsstädning, mycket bra bemötande och utförande Läs mer
  • Lisa O
    Lisa O skrev om TR Miljöservice AB
    Snabb återkoppling.
    Trevligt bemötande samt mycket bra utfört arbete, såsom städning och diverse uppsättningar m.m i våra lokaler.

Vi kontakar dem med glädje igen. Läs mer
  • Carla V skrev om TR Miljöservice AB
    Trevlig bemötande och bra service Läs mer
  • Sevgi A skrev om TR Miljöservice AB
    Köpt städnings tjänst och i bland fönsterputs.
    Nöjd med dagens städerska. Vid vikariat har det inte fungerat lika bra eller sommarjobbare.
    Rekomenderar städledarna att uppmana sina anställda att oftare byta ut sitt städmaterial som bla moppar, trasor. Läs mer
  • Helén K skrev om TR Miljöservice AB
    Vi gick från att ha ett smutsigt och dammigt kontor, till att få ett glänsande rent kontor, vilket känns härligt. Vår städning är perfekt och jag kan varmt rekommendera personal från TR Miljöservice. Läs mer
  • Lars H skrev om TR Miljöservice AB
    Vi köper lokalvård och enstaka vaktmästaruppdrag. Tjänsterna har alltid fungerat väl liksom kommunikationen med arbetsledning och medarbetare. Erforderliga förbättringar eller förändringar har skett snabbt. Läs mer
  • Thomas M skrev om TR Miljöservice AB
    Bra bemötande.Har varit kund sen lång tid tillbaka.
    Får hjälp med alla olika slags städuppdrag. Läs mer
  • Robert N skrev om TR Miljöservice AB
    Städar allmänna utrymmen.
    Det fungerar bra.
    Deras bemötande är mycket bra. Läs mer
  • Mats S skrev om TR Miljöservice AB
    Mycket bra service och bemötande
    Fixar det mesta inom städ Läs mer
  • Magnus P skrev om TR Miljöservice AB
    Sköter alltid sina åtagande till belåtenhet Läs mer
  • Jan L skrev om TR Miljöservice AB
    Tr Miljöservice är sedan många år vår leverantör av lokalvårdstjänster och övriga närliggande tjänster som berör vårt kontor. Arbetet kräver respekt för vårt behov av sekretess. Bemötandet är alltid positivt och man svarar upp mot de krav som vi ställer. Förutom regelbunden lokalvård ordnar man per omgående de extra tjänster som vi har behov av. Allt detta till vår mycket stora belåtenhet. Läs mer
  • Lena B skrev om TR Miljöservice AB
    Vänligt och bra bemötande.
    Lokalvård i kontor

Vi är väldigt nöjda Läs mer
  • Johhny H skrev om TR Miljöservice AB
    Vi köper det mesta av vår städning av TR miljöservice och har gjort detta i många år.
    Man får alltid ett vänligt bemötande och ett väl utfört arbete.
    Vi ställer höga krav i våra upphandlingar och TR Miljöservice har aldrig problem att nå upp till dessa. Läs mer
  • Magnus L skrev om TR Miljöservice AB
    Ett super bra företag.
    Stället alltid upp och gör alltid ett bra jobb. Läs mer
  • Kent H skrev om TR Miljöservice AB
    Är nöjd med Tr i mina fastigheter snabb och god service till bra priser. Läs mer
  • David W skrev om TR Miljöservice AB
    De städar trappuppgångarna åt bostadsrättsföreningen. Har fått ett bra bemötande, och de är samarbetsvilliga. Läs mer
  • Fredrik skrev om TR Miljöservice AB
    Kanonbolag, professionell och punktlig städning som går undan. Malmöbaserade! Läs mer

Dillgränd 10, 213 74 Malmö