TR Miljöservice AB

TR Miljöservice AB

TR Miljöservice AB startades i Malmö 1992 och har idag 30 anställda. Företaget har haft samma ägare sedan starten och har växt organiskt.

Vi levererar städservice och närliggande tjänster av högsta kvalité. Vi åtar oss varierande städuppdrag i Malmö samt resten av Skåne, däribland kontorsstädning, fönsterputs och specialuppdrag som storstädning och golvvård. Vi kan även erbjuda tvätt, underhåll och leverans av entrémattor som stoppar smutsen i dörren.

Behöver ditt företag en rejäl storstädning? Eller vill ni helt enkelt bara se till att era besökare och anställda trivs. Anlita oss så ser vi till att anpassa städupplägget efter era önskemål och behov.
Vi erbjuder även:
- Mattvätt
- Snöröjning
- Trädgårds- & Fastighetsskötsel
- Rulltrappsrengöring

Vi satsar på hög kvalitet på utfört arbete och god kommunikation med kunderna. Personalen genomgår kontinuerligt kompetensutveckling för att vi alltid ska kunna erbjuda våra kunder bästa tänkbara service.

Läs vad 84 kunder tycker om TR Miljöservice AB 2

• Cemal Y
    2021-06-05
    Trevlig och professionell personal som utför utmärkt arbete!
    2021-05-07
    Vi har arbetat med TR Miljöservice under många år.

Pålitliga, flexibla och kvalitetsmedvetna.

Rekommenderas starkt!
    2021-04-23
    Bra bemötande
    Utför arbetet
    Inte högsta expertisen inom området men gör det man ber om
    Snöröjning
    Utmärkt
    Bra
    Dom lyssnade på våra observationer och rättade till
    2021-04-22
    Föreningen har köpt trappstädning 1ggr/vecka och förväntade sig att det skulle bli rent och snyggt. Det har aldrig sett så grisigt ut som under detta år som TR Miljöservice har utfört jobbet. Tack och lov slutar de nu för trots flera påpekanden har ingen förbättring skett.
    Vi rekommenderar absolut inte denna städfirma.
    2021-04-22
    Flexibla lösningar anpassad till kunden.
    2021-04-22
    Företaget är intresserade av att lyssna och leverera bra tjänster. Bilal som är ansvarig har ett väldigt fint kundfokus.
    Rekommenderas!
    2021-04-22
    Vi har anlitat TR miljöservie för städ av vår klinik. Lätt att komma i kontakt med ,lyhörda för våra önskemål. Rekommenderas.
    2021-04-22
    Kontors städ. Serviceminded och noggranna.
    Vi är väldigt nöjda
    2021-04-22
    Fick ett en bra service och de levererar alltid top service.konmer i tid och Kommer samma person vid alla städtillfällen.
    2021-04-22
    Bra service.Rent och fint.Ställer upp när man ringer.
    2021-04-17
    Bra service!
    Alltid trevligt
    2021-04-09
    De hjälpte oss med flytta av kontor. De blev lite missförstånd så de kom senare än vad vi kommit överens om men när de väl dök upp så fungerade flytten mycket bra. Vi kan verkligen rekommendera dem.
  • FADIL B
    2021-03-22
    Vilka fantastiska killar som utförde suverän arbete tack Tr Miljöservice. Rekommenderar starkt.

Personalen var hur trevliga som helst och noggranna med det dom gör⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Fide
    2021-03-08
    Snabbt och enkelt. Bra bemötande och snabb service.
    2021-02-26
    Har köpt fönsterputsning av företaget. Snabbt och professionellt utfört.
    2021-02-26
    Fönsterputsning - trevlig personal och bra service!
    2021-02-10
    Städ ac kontor och lager. Bra service. Det skulle vara rent och fint och det är vad vi fått.
    2021-01-08
    Jag har köpt olika tjänster av TR Miljöservice. De är både snabba och proffsiga.
    2020-10-21
    Bra bemötenade och bra service. Rekommenderas.
    2020-10-16
    Städning av golvytor, toaletter och kontorsyta.
    Både ägare och personal har ett vänligt bemötande som är guldvärt.
    Våra förväntningar är att anläggningen ska vara presentabel för våra besökare och det levererar TR Miljöservice.
    Jag kan varmt rekommendera TR Miljöservice.
  • Kerstin E
    2020-05-22
    Tömning av lägenhet.
    Ett fantastiskt och snabbt agerande såväl vid första telefon-kontakt som vid tjänstens leverans.
    Företagets agerande överträffade mina förväntningar.

Kan verkligen rekommenderas.
    2020-05-17
    Städtjänst. Började med storstädning men det syntes inte att det blivit gjort. Några trapphus väldigt bra medan andra är mycket dåligt städade. Dragiga golv med skoavtryck. Entrémattor där städaren plockat mattan för hand med plasthandskar. Det känns inte helt seriöst. Innan vi ger klartecken sattes det in tvättmaskin. Vasken saknade avloppsrör men ändå tvättades moppar så att hela golvet flöt.
    2020-05-07
    Utemiljö
    Svårt att göra en rättvis bedömning så tidigt
    De är tillmötes vid påpekande men brister lite i kunskap
    2020-05-05
    Fönsterputsning

Mycket bra bemötande

Punktlighet, noggrannhet, prisvärt, proffsigt och engagerande- levde upp detta till 100%

Vi är så nöjda och glada att vi hittade detta företag
    2020-03-26
    jag har köpt snö/halkbekämpning under 2 säsonger. inga speciellt intensiva säsonger men vi har haft en bra avstämning/dialog gällande ev. insatset och åtgärder. jag upplever att TR Miljöservice AB gett god service, och utfört ett bra jobb.
    2020-03-26
    Tömning av lokal med städning, bra och enkel kommunikation och utmärkt utfört uppdrag. Verkligen toppenresultat.
    2020-03-25
    Vi beställde en flyttstädning av en mycket gammal lägenhet. Vi fick snabbt och korrekt svar med förslag på datum för nästa kontakt. Svaren i mail var snabba och korrekta. Lägenheten blev grundligt och korrekt städad och de små åtgärder som vi blev ombedda om att göra fixade TR Miljöservice utan extra kostnad eller väntan.
    2020-03-24
    De är väldigt professionella. Jag rekommenderar TR Miljoservice
    2020-02-05
    Köpte snöröjning
    Bra bemött av företaget
    Inga problem än, då vi inte haft någon snö
    2019-11-18
    Flyttstäd
    Mkt bra bemötande och service
    Fantastiskt resultat!!
    2019-10-21
    Städ av lägenhet
    Trevliga killar som utförde ett mycket bra jobb, så bra att till och med min misstänksamma mor var belåten.
    Kommer att använda deras tjänster igen
    2019-10-11
    Jag skickade ett sms och talade om att vi var väldigt nöjda med deras arbete
    2019-10-11
    Städning av vår kontorslokal i Malmö.
    2019-10-11
    TR Miljöservice har alltid en hög ambition att kunden är nöjd.
    Jag har en lång och god erfarenhet i samarbetet med Bilal som är mån att även om det vid enstaka tillfällen brister genast åtgärda. Väldigt bra!
    Rekommenderar verkligen TR Miljöservice som även arbetar med kollektivavtal för medarbetare och miljövänligt!
    2019-10-11
    Bristfälligt utförd kontorsstädning trots tydlig arbetsbeskrivning och regelbunden återkoppling.
    Städning.
    Har blivit mycket väl bemött vid varje kontakt.
    Har hört mycket gott om företaget och vi är mycket nöja. Endast småsaker som missats vid städning.
    Sammanfattningsvis är vi mycket nöjda.
    2019-10-11
    Städningen fungerar smidigt, men hade önskat uppföljning någon gång av ansvarig.
  • Björn N
    2019-10-11
    TR Miljöservice har verkligen fokus på service. Enormt flexibla och hjälpsamma och mycket trevlig personal! Vi har haft kontors- och butiksstädning från TR Miljöservice i fem år nu och är mycket nöjda! Vi kan varmt rekommendera dem till alla.
    2019-10-11
    Det blev inte bra alls. Flyttstädning som inte blev godkänd av hyresvärd... städpersonalen tog dessutom med mina städredskap och rengöringsmedel. Rekommenderas ej!
    2019-10-09
    Vi har en lägenhet och de bemötande man fått är ovärderligt. Hög kvalite från bemötande till utförande av tjänsten. Rekommenderar dem skarpt och super trevlig personal.
  • Gunaydin K
    2019-10-09
    Toppen på alla sätt.Profs personal,vänligt bemötande,alltid anträffbar.Rimliga priser.Myckek hjälpsamma arbetare.
    2019-10-09
    Fantastiskt städbolag. Rekommenderas varmt!
    2019-10-09
    Har köpt både kontorsstädning och flyttstädning. Serviceminded personal och utför arbetet alldeles utmärkt
    2019-10-09
    Mycket bra och som kund är jag helt nöjd!
    2019-10-09
    De är snabba att utföra vår begäran. Och har ett bra pris. Och gör ett bra jobb.
    2019-10-09
    Städning av kontor. Sköts mycket bra. Vi är nöjda!
    2019-10-09
    Bra bemötade och alltid tillgängliga.
    2019-10-09
    Väl fungerande service för lokalvård
    2019-10-09
    Vi har halkbekämpning och Trädgårdsskötsel av TR Miljöservice AB som alltid har välbemötande och tillmötesgående personal o ledning.
    Vi har inte upplevt några problem och vid små synpunkter har det åtgärdats omgående. Vi är nöjda med företagets tjänster och deras flexibla lösningar.