Kontorsstädning i Malmö

5 rekommenderade kontorsstädare i Malmö kommun

• E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket mer. Välkommen!
    Fredrik O
    Fredrik O: Hej Tackar för ett mycket professionellt bemötande, kommer definitivt använda era tjänster i framtiden! Mvh Fredrik
  • Välkommen till Gyllix, fönsterputs och lokalvård!
    Lars-Göran Å
    Lars-Göran Å: Fönsterputsningen var helt OK. Dock kunde monteringen av spröjsar efter putsningen varit bättre.
  • Nicklas N
    Nicklas N: Bra städning som fixar det fint även om vi inför städningen inte alltid hinner plocka undan saker från de ytor som ska s...
  • Vi erbjuder prisvärda hushållsnära tjänster! Flyttstädning, byggstädning, hemstädning, barnpassning, tvättning m.m. Välkommen!
    Claudia E
    Claudia E: Precis börjat med Easyclean. De gör ett bra jobb, lätt att få kontakt med Marija.
  • Välkommen till Perfekt Städ! Vi erbjuder RUT-tjänster som städning, trädgårdsskötsel och fönsterputsning. Kontakta oss för en offert!
    Marcus H
    Marcus H: Hej Kan varmt rekommendera Perfekt Städ och Angelica Mårtensson för väl utförda uppdrag både inom privatstäd samt by...
Visa sida: