Delco AB

www.delcoab.se
  • Badge2024
4.5
Ring 040-814 88 Dela

Delco AB är ett väletablerat serviceföretag som tillhandahåller städ-och servicetjänster i Malmö och dess Närområde. Vi sätter Dig som kund i centrum och gör vår yttersta för att Du ska vara nöjd med servicen från oss. För er trygghet skickar vi alltid samma arbetslag, med undantag vid sjukdom och semester. Vi vill hjälpa...

40 omdömen om Delco AB

Sedan starten hos Reco 2024

Anders I
Skrev om Delco AB

Enkla att ha att göra med och utför sina uppdrag perfekt.

Svar från Delco AB

Stort Tack för det fina omdömet Anders :) Väldigt roligt att höra att du är nöjd med vårt service :)

Anders C

Mycket bra dialog. Vänligt bemötande. Löste mina problem med bravur

Svar från Delco AB

Stort tack för det fina omdömet :) Kul att du är nöjd med vår service och kommunikationen med oss :) Du är alltid välkommen att höra av dig när du behöver vår hjälp.

Yusuf T
Skrev om Delco AB

Personalen är mycket duktig och trevlig. Delco är väldigt pedant och ger information om en eventuell ändring i god tid och har en app för jag kan följa mina tjänster. Jag köper främst hemstäd och storstädtjänster och är mycket nöjd och rekommenderar Delco starkt.

Svar från Delco AB

Stort tack för det fina omdömet :) Kul att du är nöjd med vår service och stort tack för att du lyfter upp vår app :)

Daggmaskens F

Väldigt tillmötesgående och lösningsorienterade. Alltid snabba svar, bra service och kvalitativ städning. Vi är mycket nöjda!

Svar från Delco AB

Sort tack för ert fina omdömme :) Väldigt kul att ni uppskappar servicen och kvalitén på vårt utförda arbete :)

Marie N
Skrev om Delco AB

Vi har anlitat Delco AB läng på företaget och i överlag funkar de utmärkt. Den senaste tiden har de varit lite strul med kommunikationen i mellan de anställda på företaget som har resulterat i lite missöden och saker som inte har blivit gjorda på kontoret. Men Dalco är relativt snabba på att rätta till städning som inte har i vissa fall blivit utförda. I de store hela är vi nöjda.

Svar från Delco AB

Hej Marie, Stort tack för det fina omdömet. Tack även för feedbacken, det uppskattas och ger oss möjlighet till förbättring :)

Hülya B
Skrev om Delco AB

Bästa hemstädningen! Tjejerna som kommer är mycket trevliga. Alltid så fräscht att komma hem när de har varit hos oss!

Svar från Delco AB

Stort tack för det fina omdömet Hülya. Så kul att du tycker att våra medarbetare är bra och väldigt trevligt att upplevelsen känns skönt när det kommer hem :)

Bengt J
Skrev om Delco AB

Allt är bra., Bortsett att jag kan inte kommunicera prata med personalen pga att jag endast behärskar svebska

Svar från Delco AB

Tack för det fina omdömet Bengt. Kull att du tycker att det fungerar bra :)

Eda I
Skrev om Delco AB

Alltid snabb återkopplingen och god kommunikation med personalen. Service som man alltid blir nöjd av.

Svar från Delco AB

Tack för det fina omdömet Eda. Kul att du har varit nöjd med servicen från oss och riktigt roligt att du uppskattar kommunikationen med oss. Tack :)

Jenny T
Skrev om Delco AB

Alltid fina support vid ändring av tid eller bokning av extra städ.

Svar från Delco AB

Stort tack för det fina omdömet Jenny. Kul att du är nöjd med vårt support och bemötande. Det uppskattas :)

Ossie M
Skrev om Delco AB

Ett seriöst bolag som sätter kunden i fokus.

Svar från Delco AB

Stort tack för det fina omdömet Ossie , det uppskattas :)

Stefka B
Skrev om Delco AB

Fantastisk service och mycket trevligt personal

Svar från Delco AB

Stort tack för det fina omdömet Stefka. Jätteroligt att du är nöjd med servicen från oss. Tack :)

Hoya R
Skrev om Delco AB

Väldigt proffsigt bemötande, följer upp och ser till att kunderna blir nöjda. Vid anmärkningar så tar de tag i problemen och löser de omedelbart. Delco AB städar våra bostads fastigheter i LUND, MALMÖ och KÄVLINGE.

Svar från Delco AB

Stort tack för din fina omdöme Hoya. Kul att du är nöjd med vår bemötande och kul att ni är nöjda med vår service. Tack :)

Ulf B
Skrev om Delco AB

Bra städfirma vi anlitat i flera år.

Svar från Delco AB

Stort tack för det fina omdömet Ulf. Kul att ni tycker att vi är bra, det uppskattas :)

Tor B
Skrev om Delco AB

Hög kvalitet och bra kundbemötande. Rekommenderas!

Svar från Delco AB

Stort tack för det fina omdömet Tor. Kul att du är nöjd med vår kvalité och bemötande. Tack så mycket :)

Yvonne G
Skrev om Delco AB

Alltid tillmötesgående bemötande från kontoret, har ändrat en del ang. städdagar, inga problem . Haft en del olika städare, vissa inte levt upp till förväntningarna. Har hemstädning varannan vecka, 3 tim.

Svar från Delco AB

Tack för det fina omdömet Yvonne. Tack för din feedback. Det hjälper oss att bli bättre :)

Siofia S
Skrev om Delco AB

Vi är jättenöjda med vår städning som vi får hjälp med av Delco. Rent och fint och alltid ett fint bemötande om vi behöver hjälp med att t ex ändra tid osv. Vi har haft hjälp av dem under flera år nu och är mycket nöjda.

Svar från Delco AB

Stort tack för det fina omdömet Sofia. Kul att du är nöjd med städningen och jätteroligt att du är nöjd med vår bemötande. Tack :)

Bertil W
Skrev om Delco AB

Bra, duktig personal. Enkelt att komma i kontakt med. De som städar hos oss är otroligt duktiga och proffesionella. Vi är mycket nöjda..

Svar från Delco AB

Stort tack för det fina omdömet Bertil. Kull att du uppskattar våra medarbetare och jätteroligt att ni är nöjda med servicen från oss :)

Valeria M
Skrev om Delco AB

The communication and customer service are excellent.The quality of cleaning is also great. I highly recommend this service.

Svar från Delco AB

Many thanks for the nice review Valeria. It's great that you are happy with the communication with us and great that you are happy with the cleaning. Thanks a lot :)

Truls K
Skrev om Delco AB

Punktliga, trevliga och mycket bra utförd storstädning!

Svar från Delco AB

Stort tack för det fina omdömet Truls. Kul att du uppskattade storstädningen från oss :)

Per B
Skrev om Delco AB

Det fungerar som det skall, de som kommer gör ett bra arbete. Alltid vänligt bemött.

Svar från Delco AB

Stort tack för det fina omdömet Per. Kul att ni tycker att vi utför ett bra jobb :)

Mikael K
Skrev om Delco AB

Det som inte är bra är följande: - För stor personalomsättning (vi hade önskat att det alltid vara samma människor som kom hem till oss). - För dålig kompetens hos viss personal (vi får ofta påpeka samma grundläggande saker som borde vara självklart för utbildad personal)

Svar från Delco AB

Tack för ditt omdöme Mikael. Tack för dina värdefulla synpunkter. Vår strävan är att alltid skicka samma städteam. Tyvärr blir det svårt när någon är sjuk. Detta försöker vi förbättra kontunuerligt. Stort tack!

Helene C
Skrev om Delco AB

Rent och snyggt när de städat. Alltid professionellt bemötande och snabba att svara på frågor/klagomål. Vi är mycket nöjda med den kontorsstädning de utför åt oss.

Svar från Delco AB

Stort taack för det fina omdömet Helene. Kul att du är nöjd med vårt bemötande och riktigt roligt att du är nöjd med städningen från oss!

Nea D
Skrev om Delco AB

Tydlig kommunikation, bra framförhållning och alltid lika fint städat! :)

Svar från Delco AB

Stort tack för det fina omdömet Nea. Kul att du är nöjd med komunikationen med oss och roligt att ni är nöjda med städningen :)

Pernilla S
Skrev om Delco AB

Ibland har det hänt att det debiterats längre tid än städare varit på plats. Lite för dyrt. Överlag bra städat för det mesta. Hade önskat att det ser hemtrevligt ut när man kommer hem och inte behöver ställa allt tillrätta.

Svar från Delco AB

Tack för omdömet Pernilla och tack för din feedback. Denna feedback är mycket viktigt för oss så att vi kan förbättre ert städupplevelse!

Magnus A
Skrev om Delco AB

Vi har fått ett bra bemötande och ett bra utfört arbete.

Svar från Delco AB

Tack för det fina omdömet Magnus. Kul att du är nöjd med både vårt bemötande och utfört arbete :)

Bengt W
Skrev om Delco AB

Mycket positivt! Att de skulle utföra ett bra arbete med Lokalvård i Brf Smygehus Havsbads 41 andelshus med städning varje lördag i säsonger. Mycket bra ledarskap. Eventuella problem löstes omgående. Samarbetet fungerade perfekt.

Svar från Delco AB

Stort tack för det fina omdömet Bengt. Tack för de fina orden om ledarskapet. Det värmer :)

Daniel S
Skrev om Delco AB

Det här gänget är verkligen att lita på, gör ett bra jobb och är alltid supertrevliga att göra med

Svar från Delco AB

Stort tack för det fina omdömet Daniel. Kul att du uppskattar vårt arbete och tack för det trevliga orden :)

Linda B
Skrev om Delco AB

Blir alltid bra bemött. Försöker oftast fixa om vi vill ha städat fler gånger eller vi vill ha gjort något extra.

Svar från Delco AB

Stort tack för det fina omdömet Linda. Kul att du är nöjd med servicen från oss :)

Mikael D
Skrev om Delco AB

Alltid nöjd 😄 kommer alltid på utsatt tid.

Svar från Delco AB

Stort tack för det fina omdömet David. Så kul att du alltid är nöjd. Det uppskattas alltid när ni kärra kunder är nöjda :)

Martin J
Skrev om Delco AB

Delco är ett trevligt företag att vara i kontakt med

Svar från Delco AB

Stort tack för det fina omdömet Martin. Kul att du uppskattar Delco. Det värmer :)

Linda P

Förväntningar matchade resultat

Svar från Delco AB

Stort tack för det fina omdömet Lena. Kul att vi mötte era förväntningar :)

Lena A
Skrev om Delco AB

Trevligt företag, engagerade medarbetare. Mia Polic är en inkännande & intresserad arbetsledare. Så här långt känns allt bra. Mvh Lena

Svar från Delco AB

Stort tack för det fina omdömet Lena. Kul att du är nöjd med vår arbetledares bemötande. Så trevligt att ni även tycker att städningen fungerar bra. Så ska det ju vara :)

Erik E
Skrev om Delco AB

Jag/Vi har alltid blivit bra bemött av er! Vi hade hört bara bra omdömen av er så vi bestämde oss att ta era tjänster. Ni fullföljde dom alltid. Har alltid varit nöjda med uppdraget ni varit satta på. Vi hade städning varannan vecka av vårt hus.

Svar från Delco AB

Strot tack för det fina omdömet Erik. Så roligt att ni hade hört gott om oss och så roligt att nu tyckte att vi levde upp till förväntningarna. Stort Tack :)

Andreas O
Skrev om Delco AB

Kommunicerar väl och är noggranna i rengöring. Tar emot feedback och korrigerar om nödvändigt städning. Väldigt öppna i kommunikation om något gått fel och står fullt för allt. Väldigt bra.

Svar från Delco AB

Stort tack för det fina omdömet Andreas. Kul att du uppskattar städningen och väldigt trevligt att du lyfter upp vår ansvarstagande. Det är viktigt för oss att ni känner att vi uppskattar både ris och ros. Stort tack! Det värmer :)

Anja E
Skrev om Delco AB

Fungerar mycket bra. Mkt nöjda. Bäst är att det oftast är samma duktiga effektiva tjejer som städar. Vi reser mycket o bokar städning vid behov.

Svar från Delco AB

Stort tack för det fina omdömet Anja, kul att du är nöjd med våra medarbetare. Dem kommer få ta del av din fina omdöme. Det uppskattas :)

Magnus L
Skrev om Delco AB

Mycket bra bemötande . Hör service.

Svar från Delco AB

Stort tack för det goda omdömet Magnus. Kul att du är nöjd med vårt bemötande och service. Det värmer :)

Hedvig A
Skrev om Delco AB

Pålitliga och tydliga i sin kommunikation. Även flexibla och tillmötesgående vid ändringar och önskemål. Bra städning och kan rekommendera denna städfirma.

Svar från Delco AB

Stort tack för det fina omdömet Hedvig, kul att du är nöjd även med kommunikationen med oss. Det uppskattas :)

Malin S
Skrev om Delco AB

Vänligt och rakt bemötande god uppföljning och kontinuerlig dialog bra utförande av daglig lokalvård pålitligt företag

Svar från Delco AB

Stort Tack för det fina omdömet Malin. Väldigt kul att ni är nöjda med både städningen och dialogen med oss. Det värmer :)

Elisabeth J
Skrev om Delco AB

Smidiga, snälla, förstående. Vi har hund tex och det är aldrig några problem. Snabba, duktiga personer som kommer och sköter om vårt hem/vår städning på bästa sätt. Supernöjda!

Svar från Delco AB

Stort Tack för det fina omdömet Elisabeth. Dina fina ord uppskattas verkligen. Känns jätte kul att du är nöjd med vår service :)

Nin E
Skrev om Delco AB

Bra bemötande och service minded!

Svar från Delco AB

Stort tack för det fina omdömet Nin, Kul att vår service uppskattas :)