Alla kategorier Städ Flyttstäd Skåne

Bjuv  (1 st)

Topp 11 flyttstädare i Skåne

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket mer. Välkommen!
    Agnes N
    Agnes N: Toppenservice och väl utförd flyttstädning!

Klart Rent i Malmö AB

Amiralsgatan 96 a, Malmö
    Välj en lite enklare vardag. Klart Rent är ett ambitiöst städ- och serviceföretag i Malmö/Lund-regionen, proffs på städning. Allt för att du ska kunna spara tid och tänka på annat!
    Erik B
    Erik B: Beställde flyttstäd och kan bara rekommendera vidare. Exceptionellt kundmöte och fläckfri städning därefter.

Flytt City

Hyllie Kyrkoväg 31, Limhamn
    Välkommen till Flytt City, vi erbjuder bohagsflytt, företagsflytt, magasinering, tunga lyft, städ och flyttprodukter. Vi är stolta över vårt arbete och levererar alltid kvalitet!
    Maud N
    Maud N: Bemötandet från Flytt City var bra från början till slut. Jag fick hjälp med att flytta från Viken in till Helsingborg. ...

F&D Damaju Städ

Höjagatan 3, Malmö
    Brinova Fastigheter
    Brinova Fastigheter: Snabb och bra service trevlig personal

Helsingborgs Flyttstäd

Filbornavägen 37, Helsingborg
    Välkommen till en seriös städfirma som är proffs på flyttstädning! Vi hjälper dig genom flyttstressen ser till att både du och nästa ägare eller hyresgäst blir nöjda med resultatet!
    Daniel W
    Daniel W: Jättebra personal! Pålitliga och utför ett väldigt bra arbete.

Flyttstädgruppen i Sverige AB

Kjellsgatan 4, Malmö
    Vi är en städfirma med fokus på flyttstädning. Vi arbetar med miljövänliga och skonsamma rengöringsmedel och sätter dig som kund i fokus!
    Sofia K
    Sofia K: Bra priser och ett bra bemötande från trevlig personal. Bokade ut städare med kort varsel när vår först bokade företag p...

Moppen & Hinken

Företagshusvägen 4, Kävlinge
    Varmt välkommen till Moppen och Hinken! Vi står för kvalité, miljöansvar och kundnöjdhet. Vi strävar ständigt efter att uppnå perfektion, vi erbjuder allt från mindre kontorsstäd till större flyttstäd...
    Teresia J
    Teresia J: Gott. Bara bra Vi trivs bra med dem Flexibla

Munthers Allservice AB

Storgatan 12, Ekeby
    Välkommen till Munthers Allservice! Här får du hjälp med allt inom städning och trädgård. Vi genomför varje projekt helhjärtat.
    Rena Fönster & Golv H
    Rena Fönster & Golv H: Trevligt bemötande och proffsigt utfört. Fick hjälp med gräsklippning och det blev verkligen bra.

Easy Clean Syd AB

Stadiongatan 65, Malmö
    Vi erbjuder prisvärda hushållsnära tjänster! Flyttstädning, byggstädning, hemstädning, barnpassning, tvättning m.m. Välkommen!
    Petra B
    Petra B: Seriösa och noggranna! Kan varmt rekommenderas

Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB

Celsiusgatan 40, Malmö
    Välkommen till Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar! Vi ser till att din flytt går smidigt till. Kontakta oss för en kostnadsfri besiktning så hjälper vi dig.
    Nina D
    Nina D: Positiva, lösningsorienterade och seriösa i hanteringen av flyttgodset. Enkla att kommunicera med - när man väl fick kon...

Städ 4 you

Agnesfridsvägen 101, Malmö
    Helena B
    Helena B: Missade lite, i en garderob tex.
Sida:   1