Alla kategorier Städ Flyttstäd Skåne

Bjuv  (1 st)

Topp 13 flyttstädare i Skåne

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket mer. Välkommen!
    Fredrik O
    Fredrik O: Hej Tackar för ett mycket professionellt bemötande, kommer definitivt använda era tjänster i framtiden! Mvh Fredrik

Klart Rent i Malmö AB

Amiralsgatan 96 a, Malmö
    Erik B
    Erik B: Beställde flyttstäd och kan bara rekommendera vidare. Exceptionellt kundmöte och fläckfri städning därefter.

Flytt City

Hyllie Kyrkoväg 31, Limhamn
    Välkommen till Flytt City, vi erbjuder bohagsflytt, företagsflytt, magasinering, tunga lyft, städ och flyttprodukter. Vi är stolta över vårt arbete och levererar alltid kvalitet!
    David R
    David R: Mycket trevligt och professionellt bemötande från början till slut! De behandlade alla möbler med stor varsamhet och utf...

Flyttstädgruppen i Sverige AB

Kjellsgatan 4, Malmö
    Vi är en städfirma med fokus på flyttstädning. Vi arbetar med miljövänliga och skonsamma rengöringsmedel och sätter dig som kund i fokus!
    Nina H
    Nina H: Köpt en flyttstäd! Professionellt bemötande och lägenheten blev jättefin. Rekommenderar detta företag.

Helsingborgs Flyttstäd

Filbornavägen 37, Helsingborg
    Välkommen till en seriös städfirma som är proffs på flyttstädning! Vi hjälper dig genom flyttstressen ser till att både du och nästa ägare eller hyresgäst blir nöjda med resultatet!
    Nicole B
    Nicole B: Flyttstädning av lägenhet, supernöjd. Den gick genom besiktningen utan anmärkning!

F&D Damaju Städ

Höjagatan 3, Malmö
    Brinova Fastigheter
    Brinova Fastigheter: Snabb och bra service trevlig personal

Malmö Flyttjänst AB

Företagsvägen 30, Arlöv
    Är det dags att flytta? Vi på Malmö Flytthjälp AB flyttar inom hela Skåne med omnejd och erbjuder både flyttstädning och magasinering. Kontakta oss för en trygg flytt!
    Viktor V
    Viktor V: Jag har anlitat flyttjänst Malmö vid ett par tillfällen och kan konstatera att de uppfyller mina förväntningar till full...

Ultra Clean AB

Silverviksgatan 2, Malmö
    Välkommen till Ultra Clean! Vi är städfirman som fokuserar extra på kundnöjdhet och kvalitet. Kontakta oss så sköter vi din städning.
    David E
    David E: De gjorde sitt jobb. Inga klagomål.

Moppen & Hinken

Företagshusvägen 4, Kävlinge
    Varmt välkommen till Moppen och Hinken! Vi står för kvalité, miljöansvar och kundnöjdhet. Vi strävar ständigt efter att uppnå perfektion, vi erbjuder allt från mindre kontorsstäd till större flyttstäd...
    Henrik H
    Henrik H: Bara bra upplevelse. Bra förstabemötande och planering av städ i hus. Första gången var en riktigt omvandling av huset s...

Munthers Allservice AB

Storgatan 12, Ekeby
    Välkommen till Munthers Allservice! Här får du hjälp med allt inom städning och trädgård. Vi genomför varje projekt helhjärtat.
    Elenor M
    Elenor M: Hej jag tycker munthers allservic är det bästa som hänt . Fantastiska människor bra servic bra priser och har ett trev...

Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB

Celsiusgatan 40, Malmö
    Välkommen till Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar! Vi ser till att din flytt går smidigt till. Kontakta oss för en kostnadsfri besiktning så hjälper vi dig.
    Peter M
    Peter M: Andra gången och fortfarande lika bra.

Easy Clean Syd AB

Stadiongatan 65, Malmö
    Vi erbjuder prisvärda hushållsnära tjänster! Flyttstädning, byggstädning, hemstädning, barnpassning, tvättning m.m. Välkommen!
    Monica Margareta W
    Monica Margareta W: Helt ok jämfört med andra städföretag som vi prövat.

Städ 4 you

Agnesfridsvägen 101, Malmö
    Helena B
    Helena B: Missade lite, i en garderob tex.
Sida:   1