360Move

360Move

www.360move.nu
  • BadgeFiveYears

Välkommen till 360Move! De flesta flyttar väldigt sällan men vi på 360Move flyttar varje dag. Med över 25 års erfarenhet och kunnande i branschen kan vi erbjuda en flyttservice utöver det vanliga. Den största lärdomen vi har tagit till oss är att du som kund alltid ska bli nöjd med vår service. Våra tjänster: Företagsflytt,...

752 omdömen om 360Move

Sedan starten hos Reco 2020

Hans J
Skrev om 360Move

Utmärkt service från offert, magasinering och flytt.

Anita F
Skrev om 360Move

Punktliga, trevliga inget var omöjligt De var positiva, glada, duktiga framförallt Jag har bra superlativer som omdöme Jag köpte en flyttjänst inom Lomma Komun

Philip M
Skrev om 360Move

Jag blev jättebra bemött jag hadde tankar att det skulle bli svårt att forsla iväg möblerna från lägenheten men det gick som en vind så var sakerna borta jag kan starkt rekommendera 360mov till andra tack för ordet

Nils Ragnar P

Redan vid bokningen var de hjälpsamma och trevliga, t.ex. när vi behövde mer flyttlådor körde de ut dessa samma dag. Personalen som bar allt bohag var mycket snälla, duktiga, snabba och hjälpte oss med det vi missat. Städpersonalen klarade av städningen snabbt och effektivt, även de mycket trevliga. De var även billigast av de vi kontaktade. Sammanfattningsvis kan vi rekommendera 360MOVE till alla som ska flytta.

Marie A
Skrev om 360Move

Mycket trevligt och professionellt bemötande av all personal. Flyttpersonalen var erfaren och snabb. Priserna är fördelaktiga. 360Move ställde verkligen upp på alla tänkbara sätt!

Mimi N
Skrev om 360Move

Very professional and good service. Highly recommended!

Martin P
Skrev om 360Move

Flyttkillarna var toppen och trevliga i bemötande. Vi fick ett mycket gott intryck av 360 Move från första kontakt då de förstod vårt behov och gjorde ett bra upplägg för oss.

Jonas P
Skrev om 360Move

Otroligt proffsiga killar som jobbade snabbt och effektivt. Löste olika problem i steget och förde en bra dialog med mig som kund.

Carina H
Skrev om 360Move

Väldigt nöjd med trevligt bemötande och hög servicenivå, de löste min flytt på ett smidigt och proffsigt sätt. Kommer definitivt rekommendera till vänner och familj som ska flytta. Även prisnivån var bra och prisvärd. Rekommenderar varmt!

Lennart F
Skrev om 360Move

360Move är en högkvalitativ flyttfirma. Som har en bas som är central till områden där många människor bor eller sedan vill eller måste flytta till. Jag upplevde vid min flytt från en korsvirkesgård på den skånska slätten trygghet, omsorgsfullhet, snabbhet i utförandet och jag fick träffa mycket trevlig personal. Redan de första kontakterna gjorde det naturligt för mig att välja att magasinera mina släktmöbler, alla mina för mig värdefulla böcker och andra skånska tillhörigheter hos 360Move

Ingrid A
Skrev om 360Move

Använt dem för flyttningar, montering, bortforsling, småjobb, städning. Allting flexibelt o proffsigt o trevlig personal.

Ingrid P
Skrev om 360Move

Bra bemötande och bra information. Hjälpsamma och trevliga. Från huset fungerade allt superbra men i flytten till lägenheten blev lite kaotisk med kartonger på fel plats. Städningen 5 av 5. Fantastisk. Kommunicerade om nyckel. Superfint. Flytt från villa till lägenhet och flyttstädning av huset.

Evelina P
Skrev om 360Move

Effektiv, snabb och bra flytt. Flyttarna var trevliga och sociala, allt sköttes fläckfritt! Hade absolut rekommenderat

Chlara S
Skrev om 360Move

Superbra och snabba. Trevliga killar!

Ann-Christine O

Alltigenom en positiv upplevelse att anlita 360Move. Absolut inget att klaga på. Håller tider, avtal, är trevliga o bra pris. Rekommenderas varmt. /Kicki

Anna A
Skrev om 360Move

Trevligt bemötande, flexibla för mina behov. Snabb och proffsig hjälp med flytten, allt gick smidigt och kändes tryggt.

Carina A
Skrev om 360Move

Rekommenderar verkligen detta flyttbolag 😊 Mycket trevliga o rädda om alla saker som flyttades. Väldigt nöjd kund ! Men städbolaget får dom nog se över,tyvärr inte så bra.

Marie-Louise E

Hej. Jag använde mig av packning och flytt. De var effektiva och noggranna. Jag är jättenöjd.

Andreas T
Skrev om 360Move

Bra jobb och allt enligt förväntningarna.

Erik W
Skrev om 360Move

Fantastisk duktig, trevlig, kompetent bemötande och effektivt genomförande av flytt. Tryggt och trevligt rakt igenom. Imponerande tempo! Kan varmt rekommendera.

Inga-Lill A

Allt fungerade väldigt bra, de var punktliga och snabba.

Björn A
Skrev om 360Move

Fixade till en snabb flytt med kort varsel. Trevligt bemötande och snabba grabbar. Rekommenderas👍

Sara C
Skrev om 360Move

De var professionella och hjälpsamma!

Alma F
Skrev om 360Move

Otroligt trevlig och duktig personal! Kändes så tryggt att lämna över flytten till killarna som kom och hjälpte oss. Tack!

Britt-Inger B

Jag fick både flytt och städning. Killarna arbetade proffsigt vid flytten. Det gick snabbt och säkert. Storstädningen av 170 kvadratmeter gick också utmärkt.

Jonas E
Skrev om 360Move

Skickliga yrkesmän. Lagom diskret framtoning. Stor social kompetens.

Astrid I
Skrev om 360Move

Riktigt nöjd med service och utförande. Trevliga killar som underlättade vår flytt enormt. Inget var ”jobbigt” och alla våra önskemål kunde tillgodoses. Rekommenderar starkt! Stor respekt för våra saker och hem.

Staffan S
Skrev om 360Move

Toppen. Flexibla och löste ändrade datum och annat åt oss.

Madeleine L

360 Move gjorde ett fantastiskt arbete med flytten av mitt bohag. De var otroligt effektiva och var noga med att "packa in" möbler mm så att de inte skulle skadas. Flyttkillarna var även trevliga. Jag måste dock särskilt berömma den ansvarige ledaren (- jag tror han heter Niklas) för han var en perfekt ledare för "flyttkillarna" och strukturerade upp arbetet och såg till att allt gick snabbt och effektivt. Kort sagt - ett mycket bra arbete och där Niklas var helt fantastisk!!! Allt beröm!!! // Madeleine på Lilla Fiskaregatan

Ellen B
Skrev om 360Move

Smidiga, ordentliga och lösningsorienterade! Kommer använda igen.

Anders L
Skrev om 360Move

We hired 360 to move some of our belongings (mainly large furniture and books) from Malmö to Simrishamn. We found the crew prompt, pleasant, careful, professional, polite, and all around great. I don't think we've ever had a move this easy and without stress. It was an excellent moving experience. We'll surely use 360 in the future!

Jay H
Skrev om 360Move

Mycket positivt från första kontakt till leverans på nya adressen. Snabb och proffsig hantering av lasten. 100% nöjda!

Anna L
Skrev om 360Move

This is the second time using 360 move , however this time we included their cleaning service ,moving in and out. The removal men were very friendly and professional, effective and hard working. We were so pleased with their service, really nice guys. We had different cleaning people on each occasion. Both apartments were left spotless, we were very pleased. When it’s our time to move again, we’ll be using 360move again. We highly recommend 360Move

Lena R
Skrev om 360Move

Snabba, trevliga, kunniga, omsorgsfullt! Har inga som helst klagomål. Är väldigt nöjd.

Kenny N
Skrev om 360Move

Trevliga och gjorde ett professionellt jobb

Anita Z
Skrev om 360Move

Väldigt bra flytt! Trevlig personal från början till slut. Lyhörda, effektiva, trevliga bara gott att skriva!

Sophia N
Skrev om 360Move

Allt var supersmidigt- snabb service, oerhört hjälpsamma och alla jag var i kontakt med var väldigt trevliga. De packade och levererade, inget är sönder eller fattas. Flyttstäd återstår!

Emilia H
Skrev om 360Move

Flyttkillarna var himla trevliga och måna om att det skulle bli bra! Uppskattade att vi hade så bra dialog om tid mm under flytten.

Jenny T
Skrev om 360Move

Jättebra bemötande, snabb återkoppling på frågor osv. Effektiva killar som var rädda om grejerna. Vi är så nöjda!

Fredrik B
Skrev om 360Move

Beställde flytt 8 timmar, men tog bara 6 timmar. Trevliga och professionella, är väldigt nöjd med bemötande och utförande. Rekommenderar starkt!

Brs International Ab B

Vill tacka er för ett väl utfört uppdrag med flytt och flyttstädningen Vi fick träffa väldigt duktiga och trevliga medarbetare som också var snabba och proffesionella. Städningen var dessutom mycket bra. Vi är väldigt nöjda med allt Erikssons i

Elin H
Skrev om 360Move

Supertrevliga, proffesionella och väldigt noggranna! Hade bokat flytthjälp och det gick snabbt och smidigt.

Qiaozhu H
Skrev om 360Move

Hela flytten gick väldigt smidigt och fort. Vi blev som kunder även väl bemötta trots ändringar i sista minuten från vår sida. Mycket nöjda med servicen!

Viktoria H
Skrev om 360Move

Blev bra bemött. Mycket trevliga medarbetare. Fick en Malmöfestivaltidning också. Tacksam för det! Jag hyrde flytt av en skänk som jag inte kunde flytta själv och det var mycket smidigt gjort. Redan från att ringa firman till att boka in en dag och tid. Kan varmt rekommendera er till andra!

Marie S
Skrev om 360Move

Toppen, hjälp och service från start till mål.

Quang N
Skrev om 360Move

Good service and fast moving. It would be better if someone brought boxes to us in advance.

Ann-Christin O

Jag blev mycket väl bemött. Min förväntningar infriades, kanske hamnade en del flyttlådor fel. Jag kommer att rekommendera er till mina vänner

Malin H
Skrev om 360Move

Superbra, snabbt och smidigt!

Susanne A
Skrev om 360Move

Duktiga och hjälpsamma killar som gjorde allt mycket bra. Trevligt bemötande och jag kände att de kunde sin sak !

Monica L
Skrev om 360Move

Fantastiskt! Vänligt bemötande. Lyhörd, effektiv och kompetent personal. 100% proffsiga!.