360Move

Östergatan 13, 261 31 Landskrona — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om 360Move

• 2020-11-20

Weronika T skrev om 360Move
    Rekommenderar varmt detta företag, verkligen ingenting att anmärka allt från beställning, avhämtning av inköpta varor, montering och betalning , ALLT fungerade perfekt. Företag som
    vet vad service och bemötande innebär, de är seriösa, flexibla, punktliga, lyhörda för önskemål, noggranna och mycket trevliga. Läs mer
  • 2020-11-20

Anders B skrev om 360Move
    Behövde bär- och flytthjälp på kort förvarning. Det löste 360Move dessutom med ett smil ! Jag kommer att anlita 360Move nästa gång Läs mer
  • 2020-11-19

Jeanette A skrev om 360Move
    Mycket duktiga och trevligt bemötande .kan varmt rekomendera dom Läs mer

Anna-lena S skrev om 360Move
    Vi köpte hjälp med flytt från hus till lägenhet samt flyttstädning.
    Bemötandet var proffsigt, snabba svar på frågor och önskemål. De anställda var trevliga, smidiga, varsamma och effektiva.
    Eftersom vi använt företaget på mitt jobb och då varit mycket nöjda hade jag höga förväntningar, vilka också infriades.
    Mycket bra upplevelse. Vi använder dom gärna igen. Dessutom verkade de anställda, flytteamet ha roligt tillsammans. Trivsam jargong gentemot varandra. Läs mer

Lilla A skrev om 360Move
    Utmärkt service och bemötande! Håller vad de lovar. Snabb och smidig flytt. Vi är jättenöjda och lämnar våra bästa rekommendationer! Läs mer

Noak K skrev om 360Move
    Allt gick smidigt! Grym flyttfirma! Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte