360Move

Snittbetyg
4.9
Ring 0418-44 31 92 Dela

Om företaget

Välkommen till 360Move! De flesta flyttar väldigt sällan men vi på 360Move flyttar varje dag. Med över 25 års erfarenhet och kunnande i branschen kan vi erbjuda en flyttservice utöver det vanliga. Den största lärdomen vi har tagit till oss är att du som kund alltid ska bli nöjd med vår service. Våra tjänster: Företagsflytt,...

703 omdömen om 360Move

Sedan starten hos Reco 2020

Visar 703 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Monica L
Skrev om 360Move

Fantastiskt! Vänligt bemötande. Lyhörd, effektiv och kompetent personal. 100% proffsiga!.

Julia S
Skrev om 360Move

Trevlig och trygg service, har både haft flytt & magasinering.

Hans B
Skrev om 360Move

Mycket professionellt och trevligt bemötande. De levde upp till våra förväntningar. Om något problem uppstod längs vägen så löste de det på ett bra sätt. 360 Move är lätta att ha att göra med och vår upplevelse av dem är positiv.

Monica H
Skrev om 360Move

Jättebra bemötande och inget var svårt eller omöjligt. Flytten gick som en dans. Jag rekommenderar alla 360 Move

Ingela B
Skrev om 360Move

Trevligt bemötande av så väl kontorspersonal som killarna ute på golvet. Väldigt trevliga och duktiga killar som utförde flyttningen. Lätt att komma överens om pris för tjänsterna, bra pris till ett väl utfört jobb. Köpte tjänsten flytthjälp. Blev så nöjd att jag redan bokat in tjänsten flyttstädning också och hoppas att de och gör mig lika nöjd.

Tommy I
Skrev om 360Move

En fantastisk upplevelse med så skickliga duktiga och snabba killar. Väldigt noga med hanteringen av möbler som att plasta in dem. Kommer att anlita dem igen om det skulle behövas. Rekommenderas varmt. Tommy & Annica

Dennis S
Skrev om 360Move

Mycket trevlig och kunnig personal. Över förväntan att det gick så smidigt och snabbt. Kommer att rekommendera och anlita Move vid nästa tillfälle.

Laila A
Skrev om 360Move

Proffsigt noggrant snabba trevliga kommer att rekommendera.

Carl-Fredrik T

Trevligt, bra, effektivt och inte ett enda fel

Karin T
Skrev om 360Move

Två mycket trevliga killar som hjälpte mer än dom behövde! Proffsiga och trevliga! Rekommenderar verkligen 360 Move!

Sofis O
Skrev om 360Move

Så snabba och proffsigt gjort vi kommer absolut använda den vid ev nästa flytt kan varmt rekommendera denna flyttfirma

Karl Fredrik Torbjörn E

Oseriösa, förstört saker till ett värde av cirka 20tkr när de flyttade till oss. Vi har försökt hitta en pragmatisk lösning men efter två månaders väntan på svar. Återkom det med att vi inte får någonting och istället kan vända oss till ARN. De frånsäger med andra ord sig allt ansvar. Vi kommer nu gå vidare rättsligt då det inte längre handlar om kronor och ören. Avråder å det starkaste från denna firma - akta er!!.

Svar från 360Move

Hej Karl, Vi beklagar att ni är missnöjda med försäkringsbolagets utslag för er reklamation, vi strävar såklart efter att alla ska vara nöjda med våra tjänster och även vår hantering om något skulle gå fel. Lite bakgrund. Först görs ett anspråk om 1000kr för en skadad detalj, vilket vi godkänner av ren goodwill. När detta godkänns ökas anspråket direkt till 2600kr, vilket vi också var villiga att kompromissa på vår goodwill, utan utredning för att komma vidare. När vi visar att vi vill gå även detta till mötes tillkommer...

Louice M
Skrev om 360Move

Bara bra att säga om dem! Flytten tog längre än planerat så de justerade om mitt pris så det skulle bli billigare för mig. Bara +++++

Anna K
Skrev om 360Move

Professionell hjälp och trevlig bemötande. Uppfyllde vår förväntan. Rekommenderar starkt.

My B
Skrev om 360Move

Superbra service, snabba och lösningsorienterade till ett bra pris dessutom!

Adam S
Skrev om 360Move

Punktligt , trevligt och proffsigt bemötande. Flytten gick väldigt snabbt och smidigt. Kan varmt rekommendera!

Ann-Charlotte A

De kom i tid, arbetade hårt och snabbt. Tog längre tid än planerat, vilket inte var deras fel. Min packning kunde varit bättre, och sedan väntan på hiss och det var en flyttning till i samma hus-som de fick vänta ut. Är i alla fall väldigt nöjd med 360Move.

John G
Skrev om 360Move

Kan starkt rekommendera 360Move tack vare deras villighet att snabbt hjälpa mig med en flyttning då jag blev lurad av en annan oseriös flyttfirma som drog sig ur dagen innan flytten. 360Move åtog sig att hjälpa mig och två dagar senare kom två bilar och två väldigt professionella killar och tid hand om det hela. Väldigt trevligt bemötande,inga krångligheter. Att 360Move rekomenderas på internetsidan flytta.se är just för att det en seriös flyttfirma ska uppfylla vad gäller registreringar ang företag,bilar,bussar,tillstånd och taxerings uppgifter

Gisela F
Skrev om 360Move

Snabba och riktigt ordentlig packning, sen en snabb effektiv flytt. Måna om att allt skulle ställas rätt och försiktiga med möblerna. Supertrevliga snubbar dessutom

Marcus A
Skrev om 360Move

360Move, och framförallt Johnny, var snabba, effektiva, proffsiga och trevliga. Gjorde vår flyttdag till ett rent nöje. Kommer inte flytta utan 360Move igen - ni är grymma! Tack, Isabel, Marcus & Mia

Linnea D
Skrev om 360Move

Jag köpte flyttjänsten och fick ett ypperligt bemötande. Jag hade en riktigt trevlig dag, de var snabba, effektiva och roliga!

Remmick M
Skrev om 360Move

Supertrevliga. Smidigt och lätt att kommunicera med. Har utfört arbetet på ett mycket bra sätt.

Eva M
Skrev om 360Move

Mycket trevligt bemötande Trevliga killar duktiga o hjälpsamma Är mycket nöjd

Jan Z
Skrev om 360Move

Seriöst väl packat. Lever upp till mer än förväntningarna trots tidigare goda omdömen!

Ann-Sofie
Skrev om 360Move

Den bästa flytten jag haft. Dom är bokade i September igen. Lyhörda, snabba och trevliga.

Eva M

Mycket proffsiga. Vänliga o trevliga

Safet M
Skrev om 360Move

Punktliga, proffsiga och snälla. Gick allt som planerat. Rekommenderas starkt.

Eva E

Snabbt lätt och trevliga. Pålitliga

Fredrik O
Skrev om 360Move

Riktigt proffsiga och lätt att kommunicera med. Tummen upp

Lars S
Skrev om 360Move

Ordnade flytten exemplariskt Lån av lådor är var guld värt Goa gubbar Rekommenderas med det varmaste

Gunilla C
Skrev om 360Move

Hjälpsamma, inget krångel när man behöver hjälp Väldigt trevlig personal Bra pris

Peter F

Helt nöjd med flytten från Sjöbo till Kristianstad Snabbt och smidigt

Iréne H
Skrev om 360Move

Snabba och trevliga skulle använda dom igen

Cliff J
Skrev om 360Move

Väldigt professionella, enkla att ha att göra med, flexibla, snabba som attans, väldigt trevliga och väldigt mycket snabbare på att svara än mig själv 🤭. Har inget annat än positiva saker att säga om dessa. Hade ett dödsbo som behövde lösas snabbt och de löste detta, tog tag i allt (köpte dödsboet, tömningen, städningen och körde allt skräp till tippen mm). Rekommenderar starkt Move360 för just dessa anledningar. Tack!

Lotta H
Skrev om 360Move

Jag har flyttat med 360Move en gång innan , och var supernöjd med allt Så även denna flytt med trevliga duktiga killar, där en av dom var med på min första flytt Mycket smidigt och snabbt genomfört

Cecilia I
Skrev om 360Move

Allt kring bokning, planering, lån av flyttkartonger har gått jättesmidigt Fantastiskt fint bemötande av flytteamet som tog hand om flytten . Rekommenderas till alla som önskar en smidig flytt där allt sköts aktsamt och proffsigt.

Madeleine P

Första gången som vi valt en helhets service vid flytt. Snabb och enkel flytt med kunniga och glada flyttkillar. Kan varmt rekommendera 360Move om man funderar på att få hjälp med flytten. /Madeleine

Avalon G
Skrev om 360Move

Snabba, trevliga och hjälpsamma! Ifall jag eller någon jag känner ska flytta kommer jag boka flytthjälp med er igen.

Anna  L
Skrev om 360Move

Jättebra upplevelse proffesionellt bemötande i högsta klass. Varmt rekommendera. Går steget längre till kundens behov

Eva H
Skrev om 360Move

Full belåtenhet ! Oerhört noggranna och omhändertagande på bästa sätt där allt som skulle flyttas togs omhand med extra emballage ! Trevliga -tjänstvilliga och snabba !!! Mycket nöjd efter två flyttningar med företaget ! Vid behov kommer åter anlita dem på nytt !

Maria E
Skrev om 360Move

Duktiga, snabba, trevliga, billiga - rekommenderar dem starkt vid flytt!

Isabella L

SÅ nöjda! Kommer använda igen nästa gång vi flyttar! Tack

Karin B
Skrev om 360Move

Jag är väldigt belåten med både bemötande och utförande av uppdrag. Det är andra gången jag anlitar 360Move. Denna gång har jag förutom flytthjälp även beställt städning och magasinering.

Lars J
Skrev om 360Move

På bästa sätt,finns inget, att anmärka på.Bilen kom strax innan utsatt tid. Bemötandet av personalen var 100 %. Har aldrig träffat på personal som var så effektiva, i allt som rörde denna flytt av ett tungt Piano. Jag kommer inom en snar framtid, att flytta ytterliggare ett piano och ingen tvekan om vem jag anlitar.Hälsningar Lasse.

Johan B
Skrev om 360Move

Snabba och professionella. Flyttade hela vårat bohag pluss företag på rekordtid. Dessutom väldigt trevlig personal.

Dumitrita B

Jag är oerhört imponerad av kvaliteten på arbetet och hur smidigt allt gick. Jag bokade 360Move AB för flytt och städning av min lägenhet och allt var superbra kvalitet, flyttarna gjorde ett enastående jobb, tog riktigt väl hand om alla saker och flyttade allt väldigt snabbt. Städarna gjorde också ett fantastiskt jobb också, superbra kvalitet och standard. Jag är mycket tacksam och kommer definitivt att använda dem igen. Tack så mycket 360Move AB!

Rebecka C
Skrev om 360Move

Snabbt och effektivt! Jag upplever att de tog mycket väl hand om mina möbler och andra tillhörigheter. Rekommenderar!

Lovisa L
Skrev om 360Move

Mycket bra kan varmt rekommendera

C
Skrev om 360Move

Ett mycket trevligt, positivt och klargörande samtal redan vid beställningen. Själva flytten utfördes på ett organiserat, varsamt och effektivt sätt. Mycket trevlig personal både vid beställningen som de 3 som utförde flytten. Städningen av lägenheten var till full belåtenhet. Jag har redan rekommenderat er till vänner som även valt ert företag. Mycket nöjd.

Johanna F
Skrev om 360Move

Bra service, smidig kommunikation hela vägen och trevliga killar som gjorde ett toppenjobb med flytten. Gjorde det lilla extra så som att hjälpa till att spackla igen hål, montera isär och ihop möbler osv. Mycket nöjd!

Filtrera omdömen