GREDOX AB

GREDOX AB

gredox.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till GREDOX AB! Vi på GREDOX AB har som mål att vara ambitiösa och skapa den bästa kundupplevelsen för dig. Med våra städtjänster kan du luta dig tillbaka och låta oss ta hand det du kanske själv inte tycker är det roligaste att göra, nämligen städa. Tjänster: Storstädning, hemstädning, flyttstädning, byggstädning,...

62 omdömen om GREDOX AB

Sven E
Skrev om GREDOX AB

Kom i tid. Jobbade intensivt och koncentrerat. Strålande resultat.

Asta G

Det var mycket bra service. Jag är mycket nöjd. Tack Mvh Asta

Stefan V
Skrev om GREDOX AB

Riktigt bra städfirma som gjorde mycket mer rent än vad jag trott, utan att det kostade skjortan.

Anita W
Skrev om GREDOX AB

Storstädning. Pålitliga, noggranna, effektiva, trevliga.

Åsa G
Skrev om GREDOX AB

Bra bemötande och bra resultat! :)

Gertrud N

Fantastiskt jobb utfört av Vilma

Johnnie M
Skrev om GREDOX AB

Kom hem och tittade, var ärliga om hur lång tid de trodd det skulle ta och städa vårat hus. Städningen är mycket bra

Gunilla H
Skrev om GREDOX AB

Bra bemötande. Trevliga flickor,talar tråkigt nog inte svenska, svårt att förklara hur vi vill ha det i vissa lägen. Rent och fint med några små missar. Vi skyller detta på språkförståelse. Regelbunden städning.

Ieva S
Skrev om GREDOX AB

Mycket professionella, kunniga, och noggranna. Alltid trevligt bemötande. Vi är alltid så nöjda och även våra gäster☺️.

Emma Ida Pauline M

Mycket trevliga tjejer som gjorde ett perfekt jobb. Aldrig varit så nöjd med städning innan. Kommer absolut anlita er igen.

Moa J
Skrev om GREDOX AB

Fått en jättebra första städning hemma! Mycket nöjd!

Jennifer G
Skrev om GREDOX AB

Mycket god service från första stund och städningen var helt oklanderlig

Lena B
Skrev om GREDOX AB

Kontaktade Gredox efter en rekommendation och jag är mer än nöjd. De städade mycket noga och effektivt och var dessutom väldigt trevliga. Tack vare bemötandet och hur bra de jobbar kommer jag att bli en fast kund.

Märta R

Proffsiga & pålitliga! Skulle både anlita igen och rekommendera 😊

Pia L
Skrev om GREDOX AB

Utför arbetet noggrant, proffsigt och punktligt. Flexibla och lätta att samarbeta med. Vi är mycket nöjda ❤️️

Marie S
Skrev om GREDOX AB

Mycket nöjd! Väldigt bra städning och väldigt trevlig personal. Rekommenderas varmt

Lisbeth S
Skrev om GREDOX AB

Det kom två mycket vänliga o jätteduktiga städare. Mycket ansvarsfulla, vänliga, mm.. De var mycket flitiga. När vi bjöd på fika satt de en liten stund o sen " på det igen". Lite svårt med svenska språket men vi förstod varandra jättebra ändå. Vi blev jättenöjda o kommer att köpa deras tjänster igen.

Emil J
Skrev om GREDOX AB

Mycket bra bemötande och utomordentligt utfört arbete!

Elle F
Skrev om GREDOX AB

Fantastiskt proffsiga. De ser behoven och hjälper med det som behövs. Jag är supernöjd med Gredox, städning och organisering i hemmet.

Helene H
Skrev om GREDOX AB

Trevliga o serviceinriktade o mycket bra städresultat o inget e omöjligt för dom🤩

Catharina T
Skrev om GREDOX AB

Jag köpte städtjänst från företaget. De var mycket serviceinriktade och lätta att kommunicera med. De kom ut och gjorde ett superjobb. Jag är jättenöjd! 👏👏🌟

Linda P
Skrev om GREDOX AB

Jag är mycket nöjd med Gredox. Från första kontakt och genomgång till utförande i hemmet. Har mycket stort förtroende för företaget och Grete

Margareta N
Skrev om GREDOX AB

Tyvärr fick jag inget svar på min senaste beställning. ( ngn gång i juli tror jag). Detta resulterade i att mina gäster städade, som tack. Återkommer snart om önskan om höststädning.

Gunnel A
Skrev om GREDOX AB

Gredox personal är mycket kompetent och trevlig. Städar snabbt och perfekt och jag kan verkligen rekommendera dem.

Kvarteren F
Skrev om GREDOX AB

Vi har haft hjälp av Gredox vid flera tillfällen och varje gång varit mycket nöjda

Mikael U
Skrev om GREDOX AB

effektiva prisvärda duktiga och nu vill jag inte skriva mer

Hans Å
Skrev om GREDOX AB

Allt var gott och bra, både mat och bemötande

Madeleine M

Städar bra Kommer i tid Trevliga

Gunilla M
Skrev om GREDOX AB

Bra städning. Väldigt positiv som helhet, trevligt bemötande, men kan saknar att jag inte alltid får svar på mina mail.

Jens K J

Flexibel - alltid perfekt resultat - bra kommunikation och trevlig

Therese U
Skrev om GREDOX AB

Jag brukar köpa städning av ett litet hus av Gredox. Jag tycker att de gör ett bra jobb och jag har rekommenderat dem till många. De är pålitliga. De kommer när de ska och gör ett bra jobb. De är också oftast väldigt flexibla. De är lätta att komma i kontakt med, men ibland kan det dröja att få svar, särskilt via mejl. Där finns möjlighet till förbättring. I stora drag är jag en väldigt nöjd kund!

Mia B
Skrev om GREDOX AB

Ett litet personligt företag som är både seriösa men flexibla! Tycker de ha levererar mycket bra städning mellan gäster vid uthyrning och även vår- och till slut flyttstädning!

Sverker L
Skrev om GREDOX AB

Utmärkt städresultat. Såväl storstädning och fönsterputs som normalstädning. Håller överenskomna tider. Har rekommenderat Gredox till andra.

Sonja Ö
Skrev om GREDOX AB

Bemötandet väldigt bra och de lever upp till mina förväntningar. Jag har städning en gång i månaden.

Bitte A
Skrev om GREDOX AB

Jag har hemstädning 2 ggr per månad och är mycket nöjd med den som helhet. Det finns alltid rum för små förändringar men de är inte nödvändiga. Damerna som kommer är otroligt vänliga och villiga.

Maria O
Skrev om GREDOX AB

Alltid lika trevligt bemötande. Svara snabbt. Håller tiderna. Effektiva och noggranna med sitt arbete. Kan rekommenderas!

Stefan R
Skrev om GREDOX AB

Bra bemötande och levererade ett bra städjobb i tid 👍

Inga Margareta H

Fantastisk arbete men för dyrt

Pernilla A
Skrev om GREDOX AB

Alltid varit super nöjd Med både fönsterputs,städ och trädgård

Liselotte B
Skrev om GREDOX AB

Duktiga, effektiva, vänliga, dock vore språkkunskaperna i svenska och engelska bättras på. Endast vid sista besöket var vi lite missnöjda med fönsterputsningen. Fönster, golv, golv och badrum är det vi får hjälp med

Birgitta F
Skrev om GREDOX AB

Gredox har trevlig personal som gör ett fantastiskt bra jobb. Dom jobbar självständigt och ser vad som behöver göras i vårt hem.

Christina K
Skrev om GREDOX AB

God kontakt, trevligt bemötande, mötte mitt behov mycket bra när jag mest var i behov av en rengöring i duschen.

Louise E
Skrev om GREDOX AB

Otroligt bra. Lyhörda för mitt önskemål kring städning.

Philip L
Skrev om GREDOX AB

Trevligt bemötande och utmärkt resultat!

Karin F
Skrev om GREDOX AB

Anlitat Gredox 3 ggr varav en storstädning. Gjort ett jättebra jobb men sista ggn kom de på fel dag! Funkade ändå men därför inte 5 stjärnor.😊

Anina A
Skrev om GREDOX AB

Städ hjälp som räddar vår vardag. Alltid tipp topp efter de har lämnat huset. Rekommenderas!

Gerrie F

Absolutely fabulous Incredibly thorough

Rickard U
Skrev om GREDOX AB

Smidiga, flexibla, duktiga , noggranna , trevliga. Bara bra saker att säga! Rekommenderar verkligen !

Sofia B
Skrev om GREDOX AB

Varje gång vi kommer hem då GREDOX varit här och städat hemma hos oss så är ALLT rent, sängar är renbäddade och badrummet städat från väggar till golv. Alla tjejer jag har träffat har varit väldigt trevliga och de jobbar snabbt och metodiskt. Vi är väldigt nöjda med Gredox.

Uno L
Skrev om GREDOX AB

Fönster putsning som utfördes till full belåtenhet. Allt ställdes tillbaka på plats vid alla fönster.