Alla kategorier Städ Städhjälp Skåne

Bjuv  (1 st)

Topp 11 städhjälpsfirmor i Skåne

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket mer. Välkommen!
    Mikael M
    Mikael M: Vi fick ett bra bemötande. Bra städat. Är så på nöjd. Kommer att rekommendera er till andra.

Klart Rent i Malmö AB

Amiralsgatan 96 a, Malmö
    Välj en lite enklare vardag. Klart Rent är ett ambitiöst städ- och serviceföretag i Malmö/Lund-regionen, proffs på städning. Allt för att du ska kunna spara tid och tänka på annat!
    Erik B
    Erik B: Beställde flyttstäd och kan bara rekommendera vidare. Exceptionellt kundmöte och fläckfri städning därefter.

Rut & Rot Hemservice

Stjärnplan 3, Limhamn
    Rut & Rot Hemservice AB erbjuder tjänster som berättigar både rut- och rotavdrag, både hemstädning och hantverkarjobb. Med kvalitet och mångårig expertis på var enskilt område.
    Lisbeth O
    Lisbeth O: städning varannan vecka är mycket nöjd

TR Miljöservice AB

Dillgränd 10, Malmö
    TR Miljöservice levererar städservice och närliggande tjänster av högsta kvalité i Skåne. Kontinuerligt kompetensutveckling för personalen och god kommunikation med kunderna.
    Thomas M
    Thomas M: Har anlitat TR Städ i många år nu och dom städar våra bodar och vårt kontor.Ställer upp när det blir kris och gör ett br...

F&D Damaju Städ

Höjagatan 3, Malmö
    Brinova Fastigheter
    Brinova Fastigheter: Snabb och bra service trevlig personal

Björka Service AB

Järngatan 23, Lomma
    Jonas B
    Jonas B: Bra städning, punktliga och trevliga.

Moppen & Hinken

Företagshusvägen 4, Kävlinge
    Varmt välkommen till Moppen och Hinken! Vi står för kvalité, miljöansvar och kundnöjdhet. Vi strävar ständigt efter att uppnå perfektion, vi erbjuder allt från mindre kontorsstäd till större flyttstäd...
    Teresia J
    Teresia J: Gott. Bara bra Vi trivs bra med dem Flexibla

Perfekt Städ

Sporregatan 13, Malmö
    Välkommen till Perfekt Städ! Vi erbjuder RUT-tjänster som städning, trädgårdsskötsel och fönsterputsning. Kontakta oss för en offert!
    Marcus H
    Marcus H: Hej Kan varmt rekommendera Perfekt Städ och Angelica Mårtensson för väl utförda uppdrag både inom privatstäd samt by...

Munthers Allservice AB

Storgatan 12, Ekeby
    Välkommen till Munthers Allservice! Här får du hjälp med allt inom städning och trädgård. Vi genomför varje projekt helhjärtat.
    Rena Fönster & Golv H
    Rena Fönster & Golv H: Trevligt bemötande och proffsigt utfört. Fick hjälp med gräsklippning och det blev verkligen bra.

Easy Clean Syd AB

Stadiongatan 65, Malmö
    Vi erbjuder prisvärda hushållsnära tjänster! Flyttstädning, byggstädning, hemstädning, barnpassning, tvättning m.m. Välkommen!
    Petra B
    Petra B: Seriösa och noggranna! Kan varmt rekommenderas

Städ 4 you

Agnesfridsvägen 101, Malmö
    Helena B
    Helena B: Missade lite, i en garderob tex.
Sida:   1