All inclusive städfirma

Snittbetyg
4.7
Ring 08-408 326 18 Dela

Om företaget

Välkommen till All Inclusive Städfirma! Vi har en stor kundstock i hela Skåne som vi har arbetat med sedan starten. Vårt mål är att leverera högkvalitativa städtjänster till dig som kund. Våra tjänster: Flyttstädning, Hemstädning, Fönsterputsning, Storstädning, Kontorsstädning, Trappstädning m.fl. ✔️ Alltid 100%-nöjd kund...

169 omdömen om All inclusive städfirma

Sedan starten hos Reco 2020

Visar 169 omdömen med 4.7 i snittbetyg
Majlis O
Skrev om All inclusive städfirma

Bra bemötande! Pålitlighet. Hade höga förväntningar då vi blivit rekommenderade företaget. Väl utfört arbete! Firman anlitades för städning av sommarhus.

Hej Tack för feedbacken Majlis. Mvh All Inclusive Städfirma

Inger O
Skrev om All inclusive städfirma

Behövde snabb hjälp med flyttstädning inkl. fönsterputs. Jag fick snabb respons på förfrågan, klockren bokning och ett mycket väl utfört arbete. Mycket duktiga, rak och tydlig kommunikation. Kommer att använda detta företag igen. Tack för hjälpen!

Hej Inger Stort tack för feedbacken. Mvh All Inclusive Städfirma

Albex A
Skrev om All inclusive städfirma

Trevligt bemötande och professionell service. Rekommenderas varmt.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Tack snälla för ditt omdöme! Det glädjer oss verkligen att höra att ni är nöjd med vår insats! Tack för att du tog dig tiden att skriva detta till oss :) Ha det så bra! Mvh Sean

Oskar B
Skrev om All inclusive städfirma

Väldigt trevliga och hjälpsamma. Frågar efter behov och uppfyller det man önskar. Rekommenderar varmt.

Hej Oskar Stort tack för feedbacken. Mvh All Inclusive Städfirma

Helena E
Skrev om All inclusive städfirma

Punktlighet, noggrannhet, effektivt! Bra bemötande.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Tack så mycket för feedbacken! Alltid kul att höra när du som kund är nöjd med städningen och bemötande. Ha det fint! Mvh Sean

Emil B
Skrev om All inclusive städfirma

Allt gick smidigt till och blev godkänd utan anmärkning

Hej Emil Trevlig att höra! Stort tack för feedbacken! Mvh Sean

Marja F
Skrev om All inclusive städfirma

Alltid tillmötesgående , gör ett snabbt och bra jobb.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Marja Vi tackar så mycket för feedbacken. Ha en riktigt fin sommar! Mvh Sean

Carina H
Skrev om All inclusive städfirma

Noggranna o håller vad som avtalas. Vänliga även om jag i min stress glömt kvar lite saker. Har rekommenderat dem till min fd hyresvärd. Mvh Carina Holmberg

Svedala K

fönsterputsning utvändigt på biblioteket

Hej Stort tack för feedbacken! Mvh Sean

Jakri A
Skrev om All inclusive städfirma

proffsig personal och hjälper alltid om man behöver hjälp. mycket duktigt personal.

Camilla H
Skrev om All inclusive städfirma

Bra bemötande och service när jag beställde flyttstädning.Tyvärr visade sig sovrumsgolvet inte blivit dammsuget alls (heltäckningsmatta).

Svar från All inclusive städfirma

Hej Camilla Missar är något vi strävar mot att förebygga i alla branscher! Just minimering av merarbete för våra kunder något vi prioriterar väldigt högt. Vi kallar detta för ”100% städgaranti” och var någonting som du tyvärr inte ville nyttja hos oss, (helt kostnadsfritt). Just städgarantin är en de anledningarna till att vi har en av branschens högsta kundnöjdhet, det är vi väldigt stolta över. Mvh Elisabeth

Ingrid B
Skrev om All inclusive städfirma

Tack för en helt perfekt flyttstädning och suverän service.

Gunilla H
Skrev om All inclusive städfirma

Flyttstädning beställde jag. Mycket snabb service och proffsigt bemötande av personalen. Utförd tjänst var gjort med toppbetyg mycket nöjd som kund. Rekommenderar verkligen denna städfirma

Jessica B
Skrev om All inclusive städfirma

Mycket trevligt bemötande och flyttstädningen blev snabbt och bra utfört. Mina varma rekommendationer

Pia T
Skrev om All inclusive städfirma

All inclusive fixade min flyttstädning helt perfekt. Lätt att kommunicera, snabb återkoppling och trevligt bemötande. Rekommenderar dem varmt!

Hej Pia Stort tack för feedbacken! Mvh All Inclusive Städfirma

Carl-Erik L
Skrev om All inclusive städfirma

Vi bokade flyttstädning av All inclusive Städfirma och är mycket nöjda med resultatet. De kom på avtalad tid och utförde städningen professionellt och effektivt. Kan verkligen rekommendera dem och kommer att anlita dem igen om vi behöver hjälp i framtiden. Carl-Erik Lindroos

Tobias A
Skrev om All inclusive städfirma

Väldigt bra bemötande och kontakt med företaget. Städningen var väldigt bra och all administration har varit väldigt enkel.

Kristina F
Skrev om All inclusive städfirma

Vi är jättenöjda med städning av vårt hus!

Hej Stort tack för feedbacken! Mvh All inclusive SF

Ronald C
Skrev om All inclusive städfirma

Sean and his team are very professional and exceptionally great on the service they have provided. The apartment is in pristine condition as it was the first time we have received it. Thank you so much for your hard work and excellent service. We will definitely going to get your service again and recommend you to our friends.

Svar från All inclusive städfirma

Hello Mr.Roland Thank you very much for those kind words. You are welcome anytime. Best Regards Sean

Sebastian N
Skrev om All inclusive städfirma

Bemötandet har varit guld värt sedan dag ett. En väldigt trevlig person vid namn Sean har varit otroligt behjälplig och snäll med alla frågor som ställdes. Arbetet var perfekt utfört och precis enligt beskrivningen som gavs. Mina förväntningar är verkligen uppnådda och jag kunde inte varit nöjdare. Rekommenderar!

Svar från All inclusive städfirma

Hej Sebastian Tack snälla för ditt omdöme! Det glädjer oss verkligen att höra att du är nöjd med vår insats! Tack för att du tog dig tiden att skriva detta till oss :) Ha det så bra! Mvh Sean

Christian S
Skrev om All inclusive städfirma

Vi rekommenderar varmt all inclusive som städfirma, trevliga och effektiv personal. Vi är mycket nöjda med storstädningen, det blev verkligen skinande rent och fräscht i hela huset. Vi kommer definitivt att anlita dem igen.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Stort tack för feedbacken. Det gläder oss verkligen att du är nöjd och kan rekommendera oss vidare. Ha det fint ! Mvh Sean

Nina K
Skrev om All inclusive städfirma

Sämsta städfirman jag har anlitat. Begär betalt när dom inte ens torkat av alla ytor inte delat fönsterna och putsat emellan. Spindelväv är kvar i tak och på väggar. Verken jag min mäklare eller köpare har sett så dålig städning.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Nina Vi är mycket angelägna om att tillhandahålla högkvalitativa tjänster till alla våra kunder, vi uppskattar ditt tålamod och vi inväntar besked från dig så att vi kan rätta till de punkterna enligt överenskommelsen. Mvh All Inclusive Städfirma

Ulf H
Skrev om All inclusive städfirma

Hej. Jag vill börja med att jag blev jättebra bemött av företaget både på mail och i det verkliga livet. Jag hade svårt med att ha förväntningar, men jag vill bara säga att pojkarna gjorde ett jättebra jobb, jag köpte deras städtjänst och både jag och personerna som kom för att godkänna städningen blev supernöjda över städningen. Jag kommer att rekommendera städfirman till andra som behöver städat. Med vänlig hälsning Ulf Hultén i Staffanstorp

Svar från All inclusive städfirma

Hej Ulf; Stort tack för feedbacken. Det gläder oss verkligen att du är nöjd och att ugnen överträffade dina förväntningar. Roligt att du vill rekommendera oss vidare, vi gör alltid vårt bästa. Mvh Sean

Ida E
Skrev om All inclusive städfirma

Mycket trevliga, duktiga och noggranna!

Svar från All inclusive städfirma

Hej Ida Tack så mycket för feedbacken! Alltid kul att höra när du som kund är nöjd med städningen och bemötande. Ha det fint! Mvh Sean

Mette H
Skrev om All inclusive städfirma

All inclusive städfirma levererade ett skinande hem och strålande resultat. Väldigt professionellt bemötande från start till slut. Vi kunde inte vara nöjdare!

Svar från All inclusive städfirma

Hej Mette Stort tack för feedbacken. Det gläder oss verkligen att du är nöjd och kan rekommendera oss vidare. Ha det fint ! Mvh Sean

Lena P
Skrev om All inclusive städfirma

Blev mkt bra bemött. Fått klara besked om vad som ingick i städningen. Leverera de som blivit lovat. Kan varmt rekommendera detta företag.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Lena Stort tack för feedbacken. Det gläder oss verkligen att du är nöjd och kan rekommendera oss vidare, vi gör alltid vårt bästa. Mvh Sean

Lennart S
Skrev om All inclusive städfirma

Jag rekommenderar All Inclusive Städfirma vidare! Professionellt och kompetent firma med en fantastisk känsla för riktigt god service, som lever upp till namnet! Jag och min fru är mycket nöjda och kommer använda All Inclusive Städfirma nästa gång vi flyttar också!

Svar från All inclusive städfirma

Hej Lennart, Stort tack för ditt omdöme. Din rekommendation värmer och det gläder oss att du vill rekommendera oss vidare, vi gör alltid vårt bästa. Stort lycka till i er nya bostad! Mvh Elisabeth

Laila D
Skrev om All inclusive städfirma

Jag är mycket nöjd och kan rekommendera All inklusive städfirma.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Laila, Stort tack för ditt omdöme. Din rekommendation värmer och det gläder oss att du vill rekommendera oss vidare, vi gör alltid vårt bästa. Mvh Elisabeth

Rickard R
Skrev om All inclusive städfirma

Snabbt och noggrant. Klanderfritt resultat. God kommunikation.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Rickard, Det gläder oss verkligen att du är nöjd och att resultatet var klanderfritt. Tack för ditt omdöme, vi gör alltid vårt bästa. Mvh Elisabeth

Josef J
Skrev om All inclusive städfirma

Lägenheten blev väldigt bra städad. Ugnen såg ut som ny!

Svar från All inclusive städfirma

Hej Josef, Stort tack för feedbacken. Det gläder oss verkligen att du är nöjd och att ugnen överträffade dina förväntningar. Roligt att du vill rekommendera oss vidare, vi gör alltid vårt bästa. Mvh Elisabeth

Randi S
Skrev om All inclusive städfirma

Jeg er godt fornøyd! Det var en flyttevasking, og den nye eieren av leiligheten var også godt fornøyd.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Randi Stort tack för feedbacken. Det gläder oss verkligen att du är nöjd och kan rekommendera oss vidare, vi gör alltid vårt bästa. Mvh Elisabeth

Ilona K
Skrev om All inclusive städfirma

Very good job! Well done! Use it for second time and will use again!

Svar från All inclusive städfirma

Hi Ilona We thank you very much for everything! We wish you the best and you are always welcome to contact us in the future. Best regards Sean

Tanja H
Skrev om All inclusive städfirma

Lämnade fettiga fingeravtryck på micro och spis. På speglar långa rinnmärken. Inte dammsugit. Lämnat utspillt kaffe i ett skåp. Det sista man behöver är merjobb när man flyttar.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Tanja, Missar är något vi strävar mot att förebygga i alla branscher! Just minimering av merarbete för våra kunder något vi prioriterar väldigt högt. Vi kallar detta för ”100% städgaranti” och var någonting som du tyvärr inte ville nyttja hos oss, (helt kostnadsfritt). Just städgarantin är en de anledningarna till att vi har en av branschens högsta kundnöjdhet, det är vi väldigt stolta över. Mvh Elisabeth

Marita I
Skrev om All inclusive städfirma

Jag är helnöjd! Bra bemötande, noggrant genomfört. Väldigt proffesionella! Jag bokade en flyttstädning och besiktningsmannen var positivt överraskad och imponerad!

Svar från All inclusive städfirma

Hej Marita Stort tack för feedbacken. Det gläder oss verkligen att du är nöjd och kan rekommendera oss vidare, vi gör alltid vårt bästa. Mvh Elisabeth

Gunnel F
Skrev om All inclusive städfirma

Noggranna, bra städat. Trevliga.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Gunnel Tack snälla för ditt omdöme! Ingenting gör oss företagare lyckligare än recensioner som denna, kul att höra att du är nöjd! Vi tackar för att du tog dig tiden att skriva detta till oss :) Mvh Sean

Josefine N
Skrev om All inclusive städfirma

Flyttstädning. Snälla, noggranna duktiga killar, snabbt o effektivt gjort. Jätte nöjd med deras jobb o lägenheten blev godkänd. Bra pris också.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Josefine Tack för de fina orden och rekommendationen! Det gläder oss verkligen att du är nöjd och kan rekommendera oss vidare, vi gör alltid vårt bästa. Lycka till i det nya så önskar vi dig varmt välkommen åter i framtiden! Mvh Sean A All Inclusive Städfirma

Johanna-Sofie A
Skrev om All inclusive städfirma

Mycket gott bemötande vid bokning, så serviceminded informationsmässigt, mycket bra jobb utfört. Känner mig så trygg med detta arbete de utförde, så jag rekommenderar dem varmt. Kommer använda deras tjänster fler gånger ❤️ Johanna, mycket nöjd kund.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Johanna Tack snälla för ditt omdöme! Det glädjer oss verkligen att höra att du är nöjd med vår insats! Tack för att du tog dig tiden att skriva detta till oss :) Ha det så bra! Mvh Sean

Julius A

Trevliga, punktliga och effektiva

Svar från All inclusive städfirma

Hej Julius; Tack så mycket för feedbacken. Det glädjer oss verkligen att höra att du är nöjd med vår insats! Mvh All Inclusive Städfirma

Anna C
Skrev om All inclusive städfirma

Blev rekommenderade dem via min gamla kontakt. Bokade en flyttstädning och var nöjd. En miss rättades till direkt och både jag och nya ägaren blev helnöjda. Mycket trevligt bemötande. Lätta att få tag på.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Anna Tack så mycket för feedbacken. Det glädjer oss verkligen att höra att du är nöjd med vår insats! Mvh All Inclusive Städfirma

Jenny-ann S
Skrev om All inclusive städfirma

Noggranna och seviceminded! Enkel och okomplicerad dialog. Mycket nöjda med flyttstädningen.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Jenny-ann Tack snälla för ditt omdöme! Det glädjer oss verkligen att höra att du är nöjd med vår insats! Tack för att du tog dig tiden att skriva detta till oss :) Ha det så bra! Mvh Sean

Åsa L
Skrev om All inclusive städfirma

Vänligt, smidigt och tillmötesgående bemötande med snyggt, rent och prydligt resultat

Svar från All inclusive städfirma

Hej Åsa, Tack snälla för ditt omdöme! Ingenting gör oss företagare lyckligare än recensioner som denna, kul att höra att du är nöjd! Vi tackar för att du tog dig tiden att skriva detta till oss :) Önskar dig en fin dag och varmt välkommen åter i framtiden! Allt gott! Mvh, Sean A

Sophia B

Trevlig personal bra kommunikation Rekommenderar ✅

Svar från All inclusive städfirma

Hej Sophia, Tack snälla för ditt omdöme! Ingenting gör oss företagare lyckligare än recensioner som denna, kul att höra att du är nöjd! Vi tackar för att du tog dig tiden att skriva detta till oss :) Önskar dig en fin kväll och varmt välkommen åter i framtiden! Allt gott! Mvh, Sean A

Barbro U
Skrev om All inclusive städfirma

Ett mycket trevligt bemötande. Glömde ett par ytor som jag fick påminna om. Fönsterputsningen var inte godkänt! Det var en okej städning men inte mer. Jag köpte en storstädning

Käthe P
Skrev om All inclusive städfirma

Vi fick ett mycket bra bemötande av personalen. Vi beställde en storstädning och blev mycket nöjda med den. Bra personal och ett mycket bra utfört arbete. Jag kan varmt rekommendera företaget.

Svar från All inclusive städfirma

Hejsan Tack snälla för ditt omdöme! Det glädjer oss verkligen att höra att du är nöjd med vår insats! Tack för att du tog dig tiden att skriva detta till oss :) Ha det så bra! Mvh Sean

Joshua K
Skrev om All inclusive städfirma

The company was easy to communicate with. Everything was done on time. The apartment was cleaned perfectly. We are very happy with the service.

Svar från All inclusive städfirma

Hi Joshua Thanks a lot for that feed-back. wish you all the best! best regards Sean

Davide R
Skrev om All inclusive städfirma

Jättenöjd med trevlig personal och superfin städning!

Svar från All inclusive städfirma

Hej på er! Tack så mycket för feedbacken! Vi är jätte tacksam för allt. Lycka till Amanda o David. Mvh All Inclusive SF

Nils S
Skrev om All inclusive städfirma

Bra uppfyllande av avtalat arbete

Hej Nils Stort tack för feedbacken. Mvh All Inclusive Städfirma

Anna W
Skrev om All inclusive städfirma

Oerhört vänliga och tillmötesgående. En fin sak är att killarna förstår vad som behöver göras utan att man beskriver allt i detalj. De har överträffat mina förväntningar och då har de ändå fått utföra flera helt olika städningar. Jag rekommenderar dem varmt, oavsett vilken sorts städning det gäller!

Svar från All inclusive städfirma

Hej Anna Tack snälla för ditt omdöme! Det glädjer oss verkligen att höra att du är nöjd med vår insats! Tack för att du tog dig tiden att skriva detta till oss :) Ha det så bra! Mvh Sean

Ingela C
Skrev om All inclusive städfirma

Världens bästa städfirma. Blev trevligt bemöt och städningen var fantastiskt väl utförd, så himla nöjd😄 kommer anlita dem igen och har redan rekommenderat till flera. Stort Tack!

Svar från All inclusive städfirma

Hej Ingela Tack snälla för ditt omdöme! Det glädjer oss verkligen att höra att du är nöjd med vår insats! Tack för att du tog dig tiden att skriva detta till oss :) Ha det så bra! Mvh Sean

Sune M
Skrev om All inclusive städfirma

Snabbt, smidigt, och proffsigt utfört arbete! Rekommenderas!

Svar från All inclusive städfirma

Hej Sune Tack för de fina orden och rekommendationen! Mvh All Inclusive Städfirma

Filtrera omdömen