All inclusive städfirma

All inclusive städfirma

allinclusivestad.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till All Inclusive Städfirma! Vi har en stor kundstock i hela Skåne som vi har arbetat med sedan starten. Vårt mål är att leverera högkvalitativa städtjänster till dig som kund. Våra tjänster: Flyttstädning, Hemstädning, Fönsterputsning, Storstädning, Kontorsstädning, Trappstädning m.fl. ✔️ Alltid 100%-nöjd kund...

191 omdömen om All inclusive städfirma

Sedan starten hos Reco 2020

Lasse C
Skrev om All inclusive städfirma

Rigtigt bra flyttstädning, tackar för godt service

Christian S
Skrev om All inclusive städfirma

Vi blir alltid bra och trevligt bemötta av All inclusive med snabb återkoppling. Mycket nöjda med deras städning !

Jennie S
Skrev om All inclusive städfirma

Väldigt trevliga! De var väldigt snabba och lämnande lägenheten i toppskick! Väldigt nöjd, rekommenderar verkligen!

Jonas H
Skrev om All inclusive städfirma

Höll tiden. Låtta att få kontakt med. Resultat över förväntan.

Rebecca F
Skrev om All inclusive städfirma

Blev väl städat och trevligt bemötande. Mycket nöjd!

Petra B
Skrev om All inclusive städfirma

Mycket duktiga! Perfekt städat och snabba. Lägenheten gick igenom besiktningen direkt. Kommer anlita dem igen!

Tilda P
Skrev om All inclusive städfirma

Väl utfört arbete och gott bemötande.

Anna-Birgit D
Skrev om All inclusive städfirma

Snabbt och effektivt utfört arbete

Charlotte E
Skrev om All inclusive städfirma

När nya ägaren tog över var det väldigt smutsigt efter städ, framförallt badrum var rentav skitigt. Smutsig spegel, smutsiga duschväggar och enligt dem såg det ut som att ingen hade städat badrummet.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Charlotte Esbjörnsson Missar är något vi strävar mot att förebygga i alla branscher! Just minimering av merarbete för våra kunder något vi prioriterar väldigt högt. Vi kallar detta för ”100% städgaranti” och var någonting som du tyvärr inte ville nyttja hos oss, (helt kostnadsfritt). Just städgarantin är en de anledningarna till att vi har en av branschens högsta kundnöjdhet, det är vi väldigt stolta över. Mvh Elisabeth

Julia W
Skrev om All inclusive städfirma

Supernöjd med flyttstädet! Snabb och bra återkoppling, trevliga och hjälpsamma.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Julia Stort tack för feedbacken och vi är jätte glad att höra att du är supernöjd med städningen. Ha en trevlig helg! Mvh Sean

Madeleine A
Skrev om All inclusive städfirma

Snabb service med återkoppling och besvarande av frågor. Service minded och trevlig personal och själva utförandet av tjänsten var utan anmärkning. Naturligt val om jag behöver dessa tjänsterna igen

Svar från All inclusive städfirma

Hej Stort Tack för ditt omdöme! Det är alltid glädjande att höra när en kund väljer vår tjänst och att ni har blivit nöjda med städningen , Mvh Sean

Robin M
Skrev om All inclusive städfirma

Väldigt bra återkoppling innan och efter utfört arbete. effektiva och bra resultat, kommer att anlita fler gånger vid behov!

Hej Robin Stort tack för feedbacken och välkomna åter. Mvh Sean

Jane M
Skrev om All inclusive städfirma

Jättefint bemötande och återkoppling. Lägenheten blev skinande ren och jag kan varmt rekommendera denna städfirma. som dessutom var till ett bra pris.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Jane Tack för att du tog dig tiden att skriva detta till oss! Det glädjer oss verkligen att höra att du är nöjd med vår insats! Ha en fin helg! Mvh Sean

Daniel S
Skrev om All inclusive städfirma

Snabb och enkel kommunikation. Trevliga människor. Väl utfört arbete. Rekommenderas!

Svar från All inclusive städfirma

Hej Daniel Tack för att du tog dig tiden att skriva detta till oss! Det glädjer oss verkligen att höra att du är nöjd med vår insats! Ha en fin helg! Mvh Sean

Dawood A
Skrev om All inclusive städfirma

Mycket duktiga och pålitliga! Vi samarbetar i flera år och alldrig någon strul. Rekommenderas starkt!

Krokens A
Skrev om All inclusive städfirma

Alltid snabba svar och engagemang med att hitta,tid för uppdraget

Hej Stort tack för det John! Ha det så bra!! Mvh Sean

Henry T
Skrev om All inclusive städfirma

Vi anställde en annan företag för flyttstäd men de blev inget. All inclusive ställde upp och gjorde ett super jobb. Är sjukt nöjd. Trevlig personal och lätt tillgänglig.

Hej Henry Tackar vi för feedbacken 👍🏽! Ha det så fint! Mvh Sean

Timor M
Skrev om All inclusive städfirma

Supertrevlig personal och perfekt städat!

Svar från All inclusive städfirma

Hej Timor; Stort Tack för ditt omdöme! Det är alltid glädjande att höra när en kund väljer vår tjänst och att ni har blivit nöjda med städningen , Mvh Sean

Mattias A
Skrev om All inclusive städfirma

Jag brukar inte skriva omdömen, men måste säga att vi är så nöjda med både resultatet och flexibiliteten. Det var även väldigt prisvärt. 5/5 kommer rekommenderas vidare.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Mattias Stort Tack för ditt omdöme! Det är alltid glädjande att höra när en kund väljer vår tjänst och att ni har blivit nöjda med städningen samt att våra tjänster har uppfyllt era förväntningar. Välkommen åter. Mvh Sean

Christer M
Skrev om All inclusive städfirma

Mycket bra städning. Har inget att klaga på.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Christer Kul att höra att du är nöjd med städningen samt Tack för att du tog dig tiden att skriva detta till oss! Mvh Sean

Adriana J
Skrev om All inclusive städfirma

Väldigt tillmötesgående, professionella och smidig städning. Inga klagomål, kommer att använda igen för andra städuppdrag. Kan starkt rekommendera!

Svar från All inclusive städfirma

Hej Adriana Tack för att du tog dig tiden att skriva detta till oss! Det glädjer oss verkligen att höra att du är nöjd med vår insats! Ha en fin helg! Mvh Sean

Ingegärd Ö
Skrev om All inclusive städfirma

Trevligt bemötande, bra utfört jobb och ändå billigare än många konkurrenter. Rekommenderas varmt!

Hej Stort tack för feedbacken. Mvh Sean

Majlis O
Skrev om All inclusive städfirma

Bra bemötande! Pålitlighet. Hade höga förväntningar då vi blivit rekommenderade företaget. Väl utfört arbete! Firman anlitades för städning av sommarhus.

Hej Tack för feedbacken Majlis. Mvh All Inclusive Städfirma

Inger O
Skrev om All inclusive städfirma

Behövde snabb hjälp med flyttstädning inkl. fönsterputs. Jag fick snabb respons på förfrågan, klockren bokning och ett mycket väl utfört arbete. Mycket duktiga, rak och tydlig kommunikation. Kommer att använda detta företag igen. Tack för hjälpen!

Hej Inger Stort tack för feedbacken. Mvh All Inclusive Städfirma

Albex A
Skrev om All inclusive städfirma

Trevligt bemötande och professionell service. Rekommenderas varmt.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Tack snälla för ditt omdöme! Det glädjer oss verkligen att höra att ni är nöjd med vår insats! Tack för att du tog dig tiden att skriva detta till oss :) Ha det så bra! Mvh Sean

Oskar B
Skrev om All inclusive städfirma

Väldigt trevliga och hjälpsamma. Frågar efter behov och uppfyller det man önskar. Rekommenderar varmt.

Hej Oskar Stort tack för feedbacken. Mvh All Inclusive Städfirma

Helena E
Skrev om All inclusive städfirma

Punktlighet, noggrannhet, effektivt! Bra bemötande.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Tack så mycket för feedbacken! Alltid kul att höra när du som kund är nöjd med städningen och bemötande. Ha det fint! Mvh Sean

Emil B
Skrev om All inclusive städfirma

Allt gick smidigt till och blev godkänd utan anmärkning

Hej Emil Trevlig att höra! Stort tack för feedbacken! Mvh Sean

Marja F
Skrev om All inclusive städfirma

Alltid tillmötesgående , gör ett snabbt och bra jobb.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Marja Vi tackar så mycket för feedbacken. Ha en riktigt fin sommar! Mvh Sean

Carina H
Skrev om All inclusive städfirma

Noggranna o håller vad som avtalas. Vänliga även om jag i min stress glömt kvar lite saker. Har rekommenderat dem till min fd hyresvärd. Mvh Carina Holmberg

?

fönsterputsning utvändigt på biblioteket

Hej Stort tack för feedbacken! Mvh Sean

Jakri A
Skrev om All inclusive städfirma

proffsig personal och hjälper alltid om man behöver hjälp. mycket duktigt personal.

Camilla H
Skrev om All inclusive städfirma

Bra bemötande och service när jag beställde flyttstädning.Tyvärr visade sig sovrumsgolvet inte blivit dammsuget alls (heltäckningsmatta).

Svar från All inclusive städfirma

Hej Camilla Missar är något vi strävar mot att förebygga i alla branscher! Just minimering av merarbete för våra kunder något vi prioriterar väldigt högt. Vi kallar detta för ”100% städgaranti” och var någonting som du tyvärr inte ville nyttja hos oss, (helt kostnadsfritt). Just städgarantin är en de anledningarna till att vi har en av branschens högsta kundnöjdhet, det är vi väldigt stolta över. Mvh Elisabeth

Ingrid B
Skrev om All inclusive städfirma

Tack för en helt perfekt flyttstädning och suverän service.

Gunilla H
Skrev om All inclusive städfirma

Flyttstädning beställde jag. Mycket snabb service och proffsigt bemötande av personalen. Utförd tjänst var gjort med toppbetyg mycket nöjd som kund. Rekommenderar verkligen denna städfirma

Jessica B
Skrev om All inclusive städfirma

Mycket trevligt bemötande och flyttstädningen blev snabbt och bra utfört. Mina varma rekommendationer

Pia T
Skrev om All inclusive städfirma

All inclusive fixade min flyttstädning helt perfekt. Lätt att kommunicera, snabb återkoppling och trevligt bemötande. Rekommenderar dem varmt!

Hej Pia Stort tack för feedbacken! Mvh All Inclusive Städfirma

Carl-Erik L
Skrev om All inclusive städfirma

Vi bokade flyttstädning av All inclusive Städfirma och är mycket nöjda med resultatet. De kom på avtalad tid och utförde städningen professionellt och effektivt. Kan verkligen rekommendera dem och kommer att anlita dem igen om vi behöver hjälp i framtiden. Carl-Erik Lindroos

Tobias A
Skrev om All inclusive städfirma

Väldigt bra bemötande och kontakt med företaget. Städningen var väldigt bra och all administration har varit väldigt enkel.

Kristina F
Skrev om All inclusive städfirma

Vi är jättenöjda med städning av vårt hus!

Hej Stort tack för feedbacken! Mvh All inclusive SF

Ronald C
Skrev om All inclusive städfirma

Sean and his team are very professional and exceptionally great on the service they have provided. The apartment is in pristine condition as it was the first time we have received it. Thank you so much for your hard work and excellent service. We will definitely going to get your service again and recommend you to our friends.

Svar från All inclusive städfirma

Hello Mr.Roland Thank you very much for those kind words. You are welcome anytime. Best Regards Sean

Sebastian N
Skrev om All inclusive städfirma

Bemötandet har varit guld värt sedan dag ett. En väldigt trevlig person vid namn Sean har varit otroligt behjälplig och snäll med alla frågor som ställdes. Arbetet var perfekt utfört och precis enligt beskrivningen som gavs. Mina förväntningar är verkligen uppnådda och jag kunde inte varit nöjdare. Rekommenderar!

Svar från All inclusive städfirma

Hej Sebastian Tack snälla för ditt omdöme! Det glädjer oss verkligen att höra att du är nöjd med vår insats! Tack för att du tog dig tiden att skriva detta till oss :) Ha det så bra! Mvh Sean

Christian S
Skrev om All inclusive städfirma

Vi rekommenderar varmt all inclusive som städfirma, trevliga och effektiv personal. Vi är mycket nöjda med storstädningen, det blev verkligen skinande rent och fräscht i hela huset. Vi kommer definitivt att anlita dem igen.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Stort tack för feedbacken. Det gläder oss verkligen att du är nöjd och kan rekommendera oss vidare. Ha det fint ! Mvh Sean

Nina K
Skrev om All inclusive städfirma

Sämsta städfirman jag har anlitat. Begär betalt när dom inte ens torkat av alla ytor inte delat fönsterna och putsat emellan. Spindelväv är kvar i tak och på väggar. Verken jag min mäklare eller köpare har sett så dålig städning.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Nina Vi är mycket angelägna om att tillhandahålla högkvalitativa tjänster till alla våra kunder, vi uppskattar ditt tålamod och vi inväntar besked från dig så att vi kan rätta till de punkterna enligt överenskommelsen. Mvh All Inclusive Städfirma

Ulf H
Skrev om All inclusive städfirma

Hej. Jag vill börja med att jag blev jättebra bemött av företaget både på mail och i det verkliga livet. Jag hade svårt med att ha förväntningar, men jag vill bara säga att pojkarna gjorde ett jättebra jobb, jag köpte deras städtjänst och både jag och personerna som kom för att godkänna städningen blev supernöjda över städningen. Jag kommer att rekommendera städfirman till andra som behöver städat. Med vänlig hälsning Ulf Hultén i Staffanstorp

Svar från All inclusive städfirma

Hej Ulf; Stort tack för feedbacken. Det gläder oss verkligen att du är nöjd och att ugnen överträffade dina förväntningar. Roligt att du vill rekommendera oss vidare, vi gör alltid vårt bästa. Mvh Sean

Ida E
Skrev om All inclusive städfirma

Mycket trevliga, duktiga och noggranna!

Svar från All inclusive städfirma

Hej Ida Tack så mycket för feedbacken! Alltid kul att höra när du som kund är nöjd med städningen och bemötande. Ha det fint! Mvh Sean

Mette H
Skrev om All inclusive städfirma

All inclusive städfirma levererade ett skinande hem och strålande resultat. Väldigt professionellt bemötande från start till slut. Vi kunde inte vara nöjdare!

Svar från All inclusive städfirma

Hej Mette Stort tack för feedbacken. Det gläder oss verkligen att du är nöjd och kan rekommendera oss vidare. Ha det fint ! Mvh Sean

Lena P
Skrev om All inclusive städfirma

Blev mkt bra bemött. Fått klara besked om vad som ingick i städningen. Leverera de som blivit lovat. Kan varmt rekommendera detta företag.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Lena Stort tack för feedbacken. Det gläder oss verkligen att du är nöjd och kan rekommendera oss vidare, vi gör alltid vårt bästa. Mvh Sean

Lennart S
Skrev om All inclusive städfirma

Jag rekommenderar All Inclusive Städfirma vidare! Professionellt och kompetent firma med en fantastisk känsla för riktigt god service, som lever upp till namnet! Jag och min fru är mycket nöjda och kommer använda All Inclusive Städfirma nästa gång vi flyttar också!

Svar från All inclusive städfirma

Hej Lennart, Stort tack för ditt omdöme. Din rekommendation värmer och det gläder oss att du vill rekommendera oss vidare, vi gör alltid vårt bästa. Stort lycka till i er nya bostad! Mvh Elisabeth

Laila D
Skrev om All inclusive städfirma

Jag är mycket nöjd och kan rekommendera All inklusive städfirma.

Svar från All inclusive städfirma

Hej Laila, Stort tack för ditt omdöme. Din rekommendation värmer och det gläder oss att du vill rekommendera oss vidare, vi gör alltid vårt bästa. Mvh Elisabeth