Alla kategorier Städhjälp Skåne Bjuv AlexRo Service

AlexRo Service

Skogsgatan 14, 267 74 Billesholm — Visa karta

Varmt välkommen till AlexRo Service!

Vi erbjuder dig ett stort utbud av allservice som vi anpassar efter just dig och din vardag.
Vår vanligaste tjänst är hemstädning. Den kan du sedan bygga på med fler tjänster såsom fönsterputsning eller klädvård. Vi förstår att vardagen inte alltid är så lätt att få ihop, därför erbjuder vi en flexibel lösning där vi anpassar oss efter dina behov, utan några bindande avtal.

Vi strävar efter att alltid vara ansvarsfulla, med fasta rutiner vid hantering av nycklar, larmkoder och personliga uppgifter. Alla hembesök är kostnadsfria och vi strävar efter att ha 100% nöjda kunder. Därför är vi stolta över att erbjuda nöjd kund garanti då du bara betalar när du är nöjd!

Läs gärna vad våra kunder tycker om oss här, och tveka inte att kontakta oss om du har några frågor!

Läs vad 14 kunder tycker om AlexRo Service

• Annika M skrev om AlexRo Service
    Köper städtjänst 1 g/vecka. Ibland jättefint, ibland lite slarvigt. Läs mer
  • Fredrik C skrev om AlexRo Service
    Trevligt bemötande. Städning i huvudsak. Läs mer
  • Therese O skrev om AlexRo Service
    Alltid tillmötesgående, trevliga och effektiva. Läs mer
  • Ieva L skrev om AlexRo Service
    Har anlitat Alexro både till flyttstädning och till vanlig veckostädning. Alltid noggrant, rent och snyggt. Även rak, snabb och tydlig kommunikation, vilket uppskattas i stressiga vardagen. Kan verkligen rekommendera Alexro! Läs mer
  • Mie M skrev om AlexRo Service
    Perfekt i allt. Fantastisk återkoppling och info dagen innan dom kommer och städar. Nöjd kund Läs mer
  • Peter B skrev om AlexRo Service
    👍👍👍👍👍👌👌👌👌…………………………… . Läs mer
  • Christina H skrev om AlexRo Service
    Flyttstädning av lägenhet. Allt fungerade jättebra från början till slut. Läs mer
  • Maria S skrev om AlexRo Service
    Funkar bra med bemötandet och städningen är bra utförd. Läs mer
  • Maria J skrev om AlexRo Service
    Vi har städning av vårt hus varannan vecka och är mycket nöjda med AlexRo. Det blir rent och fint här hemma. Trevliga är de också. Läs mer
  • Petra N skrev om AlexRo Service
    Väldigt tillmötesgående och hjälper mig med städning och emellanåt vikning av tvätt. De är lösningsorienterande och alltid hjälpsamma. Läs mer
  • Carina S
    Carina S skrev om AlexRo Service
    Seriösa ❤️pålitliga ❤️
    Jätte fint bemötande ❤️Å
    Super rent hem❤️
    Kan ej bli bättre e super nöjd❤️ Läs mer
  • Lisbeth U skrev om AlexRo Service
    duktiga, pålitliga och hög servicenivå Läs mer
  • Henrik S
    Henrik S skrev om AlexRo Service
    Vi har städhjälp varannan vecka och kan varmt rekommendera Alexro, då de är flexibla vad gäller ombokningar, kommer när de lovar och gör ett bra jobb, samt prisvärda! Läs mer
  • Nina G
    Nina G skrev om AlexRo Service
    Alltid flexibel och så fint när man kommer hem Läs mer

Skogsgatan 14, 267 74 Billesholm