Arrita Städfirma

Snittbetyg
4.8
Ring 073-779 75 25 Dela

Om företaget

Arrita Städfirma i Skåne erbjuder professionell städning inklusive hem-, flytt- och byggstädning med fokus på effektivitet och kundnöjdhet. Vi kombinerar högkvalitativa tjänster med personlig service och miljömedvetenhet. Vår välutbildade personal arbetar snabbt och effektivt med bästa utrustningen för att säkerställa perfekta...

4 omdömen om Arrita Städfirma

Sedan starten hos Reco 2023

Visar 4 omdömen med 4.8 i snittbetyg
Elma V
Skrev om Arrita Städfirma

Jag är nöjd med städningen och ska boka gärna dem igen.

Svar från Arrita Städfirma

Vad roligt att du är nöjd med våra tjänster! Tack för ert förtroende:-) Och tack för ert fina omdöme!

Suzane F
Skrev om Arrita Städfirma

Jätte nöjd med deras servis professionella trävligt personal rekomenderar starkt ✨✨✨✨✨!

Bli först att gilla detta omdöme!
Svar från Arrita Städfirma

Tack så mycket för det fina omdömet, vi uppskattar det så!! Vi är så glada att höra att ni är nöjda med vår service och vårt team! :-)

Liselott R
Skrev om Arrita Städfirma

Så fint och bra bemötande, servicen var utmärkt Vilka härliga tjejer!! Så nöjd och glad 😀

Svar från Arrita Städfirma

Tack så mycket för din fina och vänliga feedback!! Vi är så glada att höra att du uppskattade vår service och att våra medarbetare gjorde ditt besök så trevligt. Din feedback är guldvärd :-)

Hanna B
Skrev om Arrita Städfirma

Alltid trevliga och proffsiga. Kunde komma med kort varsel och gjorde ett mycket bra jobb, fick inga noteringar av hyresvärden vid slutbesiktningen.

Svar från Arrita Städfirma

Tack så mycket för ditt positiva omdöme och för förtroendet du har gett oss. Vi är glada att vi kunde vara till hjälp och att du är nöjd med resultatet. Tack igen och ha en fortsatt bra dag! :)

Filtrera omdömen