Alla kategorier Städ Flyttstäd Skåne Malmö

Flyttstäd i Malmö

5 rekommenderade flyttstädare i Malmö

Klart Rent i Malmö AB

Amiralsgatan 96 a, Malmö
    Välj en lite enklare vardag. Klart Rent är ett ambitiöst städ- och serviceföretag i Malmö/Lund-regionen, proffs på städning. Allt för att du ska kunna spara tid och tänka på annat!
    Björn
    Björn: Trevligt bemötande och snabb service. Är nöjd med utförandet. Kommer att rekommendera vidare.

Flytt City

Hyllie Kyrkoväg 31, Limhamn
    Välkommen till Flytt City, vi erbjuder bohagsflytt, företagsflytt, magasinering, tunga lyft, städ och flyttprodukter. Vi är stolta över vårt arbete och levererar alltid kvalitet!
    Ingrid B
    Ingrid B: Det kändes tryckt o bra, trevlig personal. Jag är mycket nöjd

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ är etablerat i Malmö och finns även i Stockholm och Göteborg. De erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket m...
    Jonas B
    Jonas B: Trevliga killar som gjorde en perfekt flyttstädning. Rekommenderas!

F&D Damaju Städ

Höjagatan 3, Malmö
    F&D Damaju Städ i Malmö är ett komplett serviceföretag för privatpersoner och företag som fokuserar på miljömedvetenhet, kvalitet och nöjda kunder.
    Brinova Fastigheter
    Brinova Fastigheter: Snabb och bra service trevlig personal

Städ 4 you

Agnesfridsvägen 101, Malmö
    Städ4You i Malmö erbjuder flexibel städservice med kvalitetsgaranti och konkurrenskraftiga priser.
    Helena B
    Helena B: Missade lite, i en garderob tex.
Sida:   1