Flyttstäd i Malmö

10 rekommenderade flyttstädare i Malmö kommun

• E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket mer. Välkommen!
    Fredrik O
    Fredrik O: Hej Tackar för ett mycket professionellt bemötande, kommer definitivt använda era tjänster i framtiden! Mvh Fredrik
  • Välj en lite enklare vardag. Klart Rent är ett ambitiöst städ- och serviceföretag i Malmö- och Lundregionen. Vi är proffs på städning!
    Per L
    Per L: Snabb och bra service till vettiga priser.
  • Välkommen till Flytt City, vi erbjuder bohagsflytt, företagsflytt, magasinering, tunga lyft, städ och flyttprodukter. Vi är stolta över vårt arbete och levererar alltid kvalitet!
    Florentina A
    Florentina A: Super nöjd med Flytt City! Serviceminded personal,väldigt effektiva noggranna , tillmötesgående ! Fin och professione...
  • Är det dags att flytta? Vi på Malmö Flytthjälp AB flyttar inom hela Skåne med omnejd och erbjuder både flyttstädning och magasinering. Kontakta oss för en trygg flytt!
    Måns G
    Måns G: Flytt och magasinering av bohag samt flyttstädning. Professionellt bemötade. Effektivt och helt utan krångel levererade ...
  • Vi är en städfirma med fokus på flyttstädning. Vi arbetar med miljövänliga och skonsamma rengöringsmedel och sätter dig som kund i fokus!
    Bernt P
    Bernt P: Flyttstädning av hus .. Utfördes av två män på ett professionellt sätt och resultatet förevisades inför både mig som sä...
  • Nicklas N
    Nicklas N: Bra städning som fixar det fint även om vi inför städningen inte alltid hinner plocka undan saker från de ytor som ska s...
  • Välkommen till Ultra Clean! Vi är städfirman som fokuserar extra på kundnöjdhet och kvalitet. Kontakta oss så sköter vi din städning.
    Lennart T
    Lennart T: Snabbt rena fönster och skrapat bort något som jag inte fick bort.
  • Vi erbjuder prisvärda hushållsnära tjänster! Flyttstädning, byggstädning, hemstädning, barnpassning, tvättning m.m. Välkommen!
    Claudia E
    Claudia E: Precis börjat med Easyclean. De gör ett bra jobb, lätt att få kontakt med Marija.
  • Bengt J
    Bengt J: Allt fungerade perfekt, från packning till leverans!
  • Tobias G
    Tobias G: Bra, billigt. Inget strul. Kan rekommendera vidare