Alla kategorier Städ Flyttstäd Skåne Malmö

Flyttstäd i Malmö

10 rekommenderade flyttstädare i Malmö

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket mer. Välkommen!
    Fredrik O
    Fredrik O: Hej Tackar för ett mycket professionellt bemötande, kommer definitivt använda era tjänster i framtiden! Mvh Fredrik

Klart Rent i Malmö AB

Amiralsgatan 96 a, Malmö
    Erik B
    Erik B: Beställde flyttstäd och kan bara rekommendera vidare. Exceptionellt kundmöte och fläckfri städning därefter.

Flytt City

Hyllie Kyrkoväg 31, Limhamn
    Välkommen till Flytt City, vi erbjuder bohagsflytt, företagsflytt, magasinering, tunga lyft, städ och flyttprodukter. Vi är stolta över vårt arbete och levererar alltid kvalitet!
    Maud N
    Maud N: Bemötandet från Flytt City var bra från början till slut. Jag fick hjälp med att flytta från Viken in till Helsingborg. ...

Flyttstädgruppen i Sverige AB

Kjellsgatan 4, Malmö
    Vi är en städfirma med fokus på flyttstädning. Vi arbetar med miljövänliga och skonsamma rengöringsmedel och sätter dig som kund i fokus!
    Mona H
    Mona H: Hej, vi fick hjälp med flyttstädning av vårat hus och det var perfekt gjort, välstädat o godkänt av både oss och de nya ...

F&D Damaju Städ

Höjagatan 3, Malmö
    Brinova Fastigheter
    Brinova Fastigheter: Snabb och bra service trevlig personal

Ultra Clean AB

Silverviksgatan 2, Malmö
    Välkommen till Ultra Clean! Vi är städfirman som fokuserar extra på kundnöjdhet och kvalitet. Kontakta oss så sköter vi din städning.
    Byggnadsaktiebolaget G
    Byggnadsaktiebolaget G: Rätt prisbild men kanske inte så hög kvalitet på utförandet.

Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar AB

Celsiusgatan 40, Malmö
    Välkommen till Flyttfirman Pastor Svärds Pojkar! Vi ser till att din flytt går smidigt till. Kontakta oss för en kostnadsfri besiktning så hjälper vi dig.
    Stefan K
    Stefan K: Från början till slut mycket professionellt och samtidigt personligt och trevligt. Kan inte vara mer nöjd.

Easy Clean Syd AB

Stadiongatan 65, Malmö
    Vi erbjuder prisvärda hushållsnära tjänster! Flyttstädning, byggstädning, hemstädning, barnpassning, tvättning m.m. Välkommen!
    Petra B
    Petra B: Seriösa och noggranna! Kan varmt rekommenderas

Städ 4 you

Agnesfridsvägen 101, Malmö
    Helena B
    Helena B: Missade lite, i en garderob tex.

Malmö Flyttjänst AB

Företagsvägen 30, Arlöv
    Är det dags att flytta? Vi på Malmö Flytthjälp AB flyttar inom hela Skåne med omnejd och erbjuder både flyttstädning och magasinering. Kontakta oss för en trygg flytt!
    Dick M
    Dick M: Välkomna att skriva både ris och ros om oss på Malmö Flyttjänst.
Sida:   1