Rut & Rot Hemservice

Rut & Rot Hemservice

Rut & Rot Hemservice AB är ett familjärt företag som erbjuder tjänster inom hem -och kontorsstädning, trädgårdsarbete, målning, el, snickeri och större renoveringar. Vi är måna om att våra kunder får hög kvalitet på alla tjänster som vi erbjuder och känner sig trygga med den service vi ger. Naturligtvis har vi olycksfalls- och ansvarsförsäkring för alla arbeten vi utför.

Vår personal har mångårig erfarenhet inom hemservice och vi kan både hjälpa dig och ge tips och råd för en mer problemfri vardag. Välkommen att kontakta oss för mer information!

Läs vad 130 kunder tycker om Rut & Rot Hemservice 2

2021-06-03
    Vi upplever personalen som mycket service minded!
    Tack så mycket för din rekommendation Peter! Härligt att du uppskattar vår personals service och tack för förtroendet! Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2021-06-03
    Noggrann städning varannan vecka. Stämmer med vad företaget lovade. Duktig personal. Vi är nöjda👍🏻
    Tack så mycket för din rekommendation Iwona! Skönt att du upplever att vi lever upp till vad som lovats, vi tackar för ert förtroende! Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2021-06-02
    Underbar personal som är trygga och mysiga att ha i sitt hem! Städar bra också!
    Tack så mycket för din rekommendation Nicole! Ska vidarebefordra dina fina ord till er lokalvårdare! Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2021-03-25
    Hemstäd varannan vecka och vi är supernöjda med resultatet. Tyvärr blev vår städerska långtidssjukskriven men Rut & Rot ordnade så att vi inte blev drabbade minsta lilla och nya städerskan är minst lika noggrann.
    Tack så mycket för din rekommendation Moa! Det blev lite speciellt i ert fall men det glädjer oss att ni är lika nöjda med er nya lokalvårdare, skall vidarebefordra er beröm! Med vänliga hälsningar, Anders Rut & Rot Hemservice
    2021-03-18
    Jag köpte flyttstädning och Rut & Rot gjorde ett fantastiskt arbete! För framtida städtjänster skulle jag inte tveka att vända mig dit igen. Förutom väl utfört arbete var de lätta att komma i kontakt med och jag fick ett mycket trevligt bemötande. Jag kan varmt rekommendera deras tjänster.

Charlotte
    Tack så mycket för din rekommendation Charlotte! Dina ord värmer att höra och hoppas du samt de nya ägarna skall trivas i era nya hem! Med vänliga hälsningar, Anders Rut & Rot Hemservice
    2021-03-13
    God service o mycket bra städning!
    Mvh Ann
    Tack så mycket för din rekommendation Ann! Ska vidarebefordra din beröm av städningen till er lokalvårdare och härligt att du uppskattar vår service! Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2021-01-22
    Kan varmt rekommendera Rut och Rot!!! Vi har städning varannan vecka.
    Vi har testat en del andra städbolag där kommunikation ej fungerat så bra.
    Hos Rut och Rot har allting fungerat från första mötet, det gillar vi.
    Tack så mycket för din rekommendation Annelie! Härligt att ni är nöjda med städningen och känner att kommunikationen fungerar bättre hos oss. Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2021-01-19
    2 st badrum renoverade från grunden med flera utmaningar. Detta gjorde de jättebra på kort tid. Vi är supernöjda.
    Tack så mycket för din rekommendation Stefan! Härligt att ni blev supernöjda med vårt arbete, ska vidarebefordra din beröm till Magnus och grabbarna. Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2021-01-16
    Utmärkt resultat - varje gång!
    Tack så mycket för din rekommendation Annelie! Vad kul och höra att ni känner så och stort tack för förtroendet. Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2021-01-14
    Städning. Jättebra och rent. All personal är trevliga och jag rekommenderar R&R till mina vänner.
    Tack så mycket för din rekommendation Magdalena! Jag ska vidarebefordra dina fina ord till vår personal och tack för att du rekommenderar oss vidare till dina vänner! Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2021-01-14
    Vi köpte städning av hemmet, 1 gång varannan vecka. Vi blev bemötta väl av företaget och deras anställda kom alltid i tid på avsatt dag.
    Tack så mycket för din rekommendation Therese! Kul att ni uppskattade vårt bemötande och att komma på avtalad tid/dag är alltid A och O. Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2021-01-14
    Känslan när man kommer hem från jobbet till ett skinande rent hem är magisk! Wow-känsla är total!
    Tack så mycket för din rekommendation Emy! Härligt att vi kan skapa en total wow-känsla för er och tack för förtroendet. Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2021-01-14
    Flexibla och lyhörda för mig som kund. Samma återkommande månadsavgift och inga dolda avgifter.

Rut och Rot lyssnar på mig som kund och anstränger sig för att tillgodose mina behov.

Jag har provat tre olika städföretag i Sydvästskåne, Rut och Rot är helt klart vinnare i den tävlingen!
    Tack så mycket för din rekommendation Mathias! Dina ord värmer att höra och alltid kul att vinna tävlingar ;) Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2020-10-01
    Renovering utav vårt hus.
    Blev bra bemött, har tagit hjälp utav dem innan och är nöjd.
    2020-09-16
    Har bytt städbolag till Rut&Rot sen något halvår tillbaka med mycket gott resultat. Hög & jämn nivå vecka efter vecka. Bra framförhållning vid semestrar/röda dagar. Kan verkligen rekommendera!
    Tack så mycket för din rekommendation Karl! Härligt att du uppskattar vår städning, kommunikation och vi tackar så hemskt mycket för ert förtroende! Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2020-09-16
    Nöjd med städning och flexibel personal. Skönt med samma städerska varje tillfälle! Känns tryggt!
    Tack så mycket för din rekommendation Victoria! Härligt att ni är nöjda med er städning/städerska och att ni känner trygghet med oss. Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2020-09-16
    Vi är supernöjda! Tryggt, bra service o h utmärkt städning:)
    Tack så mycket för din rekommendation Elin! Så kul och höra att ni är supernöjda, tack så hemskt mycket! Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2020-09-16
    Städning, mycket bra, stora förväntningar och dom levde upp till det.
    Tack så mycket för din rekommendation Carola! Härligt att vi lever upp till dina förväntningar och tack för förtroendet. Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2020-09-14
    Hemstädning. Mycket trevligt företag med fantastiskt bemötande och inställning. Varit lite varierande/personberoende nöjd med resultatet några gånger. Kan överlag varmt rekommenderas.
    Tack så mycket för din rekommendation Ylva! Dina ord värmer om vårt bemötande och inställning, tusen tack! Skulle du inte vara nöjd med resultatet vid något tillfälle, maila gärna till oss (info@hemserviceab.se) så kan vi agera på det. Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2020-09-14
    Hej!
    Bra med samma person och en som passar tiden. Företaget har bemött oss väl. När vi behövde ändra dag blev vi erbjudna ersättningsstädning.
    Personen som städar här är noggrann och bra i sitt sätt. Det känns lätt och okomplicerat att få fram vad man vill.
    Företaget svarade snabbt när jag behövde nå dem.
    Vänliga hälsningar Eva Jakobsson
    Tack så mycket för din rekommendation Eva! Jag ska vidarebefordra dina fina ord till er städerska och tack för att du uppskattar vårt bemötande. Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2020-08-11
    Jag gjorde om mitt badrum i mitt hem som är ett gammalt hus från 1800- talet.
    Hus från den tiden har alltid överraskningar och det löstes innovativ och slut resultatet blev verkligen fantastiskt.

Är mycket nöjd från början till slut.
    Som vanligt så hade man som kund tusen frågor och alla besvarades så att man förstod, man kände sig aldrig dum, alltid väldigt trevligt bemötande.

Killarna var alltid i tid precis som produkterna som skulle användas under projektets gång.
    Alla special önskemål blev uppfyllda utan att det blev diskussioner, vi var tvungna att använda en vintage look i vårt badrum pga husets design och ålder.

Priset på offerten var korrekt och ingenting att diskutera. Inga överraskningar som tur var när projektet var klart.

Jag rekommenderar Rut och Rot till alla som vill utföra ändringar i sitt hem, kommer att fortsätta använda mig av företaget i all framtid då huset vi bor i är ett evighets projekt.
    2020-04-22
    Städning hemma varannan vecka! Superfint och lika noggrant varje gång - rekommenderar verkligen!
    Tack så mycket för din rekommendation Anna! Jag ska vidarebefordra dina fina ord till er städerska och tackar så hemskt mycket för ert förtroende. Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2020-04-22
    Anlitat dem för hemstädning.
    Trevligt bemötande. Kommer i tid. Städar bra.
    Tack så mycket för din rekommendation Jonny! Kul att du uppskattar vårt bemötande och att du är nöjd med er städning. Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2020-04-20
    Nöjda efter ett drygt kvartal, förväntningar infrias!
    Tack så mycket för din rekommendation Maria! Härligt att vi lever upp till dina förväntningar och tack för förtroendet. Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2020-04-20
    Punktliga, noggrann städning och trevlig personal.
    Tack så mycket för din rekommendation Katrin! Härligt att du uppskattar vår punktlighet, städning och bemötandet från samtliga i vår personal. Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2020-04-02
    Underbart att komma hem till ett nystädat hem. Lika nöjda varje gång!
    Tack så mycket för din rekommendation Claudia! Härligt att ni är så nöjda och tack för förtroendet. Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
  • ANDERS B
    skrev om Rut & Rot Hemservice
    2020-02-27
    Flyttade köket från ett rum till ett annat i sekelskifteslägenhet (1912). De kom i när de sa att de skulle komma, jobbade effektivt och gjorde ett riktigt bra jobb. Lätta att kommunicera med framförallt så sätter de kunde först. Är det något som behöver fixas till, så gör dem de utan att rynka på näsan.
    Rekommenderas!
    Tack så mycket för din rekommendation Anders! Spännande när man får vara med och disponera om en bostad som vi gjorde hos er. Er granne var imponerad av vårt arbete och vill anlita oss till samma ombyggnad, tack😊 Med vänlig hälsning, Johan Rut & Rot Hemservice
    2020-02-26
    Renovering av två badrum. Väldigt nöjd med resultat! Innovativa lösningar och proffsigt arbete!
    Tack så mycket för din rekommendation Katarina! Vår arbetsledare Magnus är duktig på att hitta kreativa lösningar. Med vänlig hälsning, Johan Rut & Rot Hemservice
    2020-02-25
    Rut & Rot renoverade vårt badrum och vi är väldigt nöjda. Bra bemötande och dialog under hela arbetet. Fint slutresultat. Proffsigt helt enkelt!
    Tack så mycket för din rekommendation Jennie! Kul och höra att ni gläds åt ert nya badrum. Med vänlig hälsning, Johan Rut & Rot Hemservice
    2020-02-24
    Vi har städning 2 gånger per månad. Noggrann, ser ställen som vi själva brukade glömma och kommunikationen mellan oss och vår städerska fungerar jättebra. Känns tryggt och säkert. Rekommenderar verkligen.
    Tack så mycket för din rekommendation Anna! Härligt att ni är så nöjda med er städning, skall vidarebefordra det till er städerska. Kommunikation och trygghet är otroligt viktigt, så att du lyfter/upplever detta betyder mycket för oss. Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2020-02-24
    Rot & Rut städar hemma hos mig 2ggr/månad. Jag är mycket nöjd med hur det städas. De är oerhört professionella och prisvärda. Rekommenderas starkt!
    Tack så mycket för din rekommendation Filip! Kul att du är så nöjda med städningen och tack för att du lyfter vår professionalitet. Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2020-02-19
    Meget uselt, og ekstrem dårligt hantverk, et rigtigt fusker firma.
    Jeg havde hyret Rut & Rot til en renoveringsopgave i mit hus, jeg et offert alsolut inte det billigste men Magnus virkede troværdig, da arbejdet startede var alt pludselig ekstra arbejde, det arbejde de lavede var i så utrolig dårlig kvalitet at til sidst var jeg nødtil at stoppe arbejdet.
    Rut & Rot ville derefter have betaling for arbejde de ikke havde udført, Som Johan sagde han har stor erfaring med at køre sager tingsrätten og kommer til at tage lang tid, så grinede han.

Så find et andet firma til din renoveringsopgave.
    Tack för ditt omdöme! Även om vi inte tycker att vårt arbete överensstämmer med din beskrivning. Vi fick inte slutföra arbetet enligt vår fasta offert, då ni valde att avbryta. Vi gjorde en skriftlig överenskommelse kring våra mellanhavanden när vi lämnat arbetet. Med vänliga hälsning, Johan Rut & Rot Hemservice
    2020-01-11
    Vi har köpt städning och tycker allt fungerat bra och motsvarat förväntningarna.
    Vi är nöjda.
    Tack så mycket för din rekommendation Christian! Kul att ni är nöjda med oss och tack för förtroendet. Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2020-01-11
    Städning av två våningar inklusive badrum och gästtoalett!
    Är mycket nöjd!
    Rekommenderar företaget!
    Tack så mycket för din rekommendation Alvar! Härligt att ni är nöjda med er städning, ska vidarebefordra detta till er städerska. Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2020-01-09
    Städar bra, inte perfekt men nästintill. Resultatet skiljer sig ej från gång till gång vilket vi tycker är positivt.
    Hör av sig vid frågor och löser problem självmant om vi inte svarat direkt.
    Tack så mycket för din rekommendation Michaela! Ni får gärna återkomma till vår infomail med feedback så ska vi försöka lyfta er städning till perfektion. Skönt att ni uppskattar kontinuiteten av städningarna, en av många fördelar med att ha samma person som hjälper en varje gång. Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2020-01-09
    Vi anlitar Rut & Rot för hemstädning och är supernöjda!
    Aneta som kommer till oss varannan fredag gör ett fantastiskt bra jobb, är flexibel, noggrann och jättetrevlig. Vi har ingenting att klaga på utan rekommenderar starkt Rut & Rots tjänster.
    /Maria
    Tack så mycket för din rekommendation Maria! Jag ska framföra dina fina ord till Aneta och tack för ert förtroende. Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2019-10-26
    Har nyligen blivit kund på städning i hemmet
    - Snabb återkoppling och mycket trevligt bemötande av ledningen
    - Smidig och personlig kommunikation
    - Mycket nöjd med min ordinarie städning varannan vecka
    - Seriösa och visar omtanke såväl om kunden som, tycks det, sin personal
    Tack så mycket för din rekommendation Anne! Dina fyra uppskattnings punkter värmer att höra och vi tackar så hemskt mycket för dessa. Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2019-10-26
    Städning
    Jag blev vänligt bemött av alla på företaget jag varit i kontakt med
    Jag hade stora förväntningar och är jättenöjd med min städning
    Tack så mycket för din rekommendation Eva! Härligt att vi lever upp till dina förväntningar och tack för förtroendet. Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2019-10-24
    För oss har det varit väldigt smidigt och bra. Vi har återkommande städning varannan vecka och uppskattar att det är kontinuitet, lyhördhet och ett personligt bemötande.

Man känner sig som en kund på ett sätt som vi inte upplevt hos andra hemserviceföretag. Resultatet är bra och vi kan enkelt själv välja nivå och omfattning.
    Tack så mycket för din fina rekommendation Jonny! Dina ord värmer att höra och jag ska vidarebefordra detta till er städerska också. Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2019-10-24
    Bästa känslan att komma hem efter en tuff arbetsdag och hela hemmet är rent och fräscht, utan att ens ha öppnat städskrubben. Jättefin service från dag ett tack vare det seriösa och proffessionella intryck firman gav redan vid första mötet. Städningen håller väldigt hög klass. Rekommenderar verkligen Rut & Rot!

/Nöjd kund
    Tack så mycket för din rekommendation Sebastian! Härligt att vi kan underlätta din vardag och tack för förtroendet. Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2019-10-24
    Gör alltid ett bra ett bra jobb.vi e jätte nökda
    Tack så mycket för din rekommendation Lars! Med vänlig hälsning, Anders Rut & Rot Hemservice
    2019-09-06
    Vi har städning en gång varannan vecka och är nöjda.
    Tack så mycket för din rekommendation Miriam! Med vänliga hälsningar, Anders Rut & Rot Hemservice
    2019-04-13
    Super nöjd med vår städhjälp, aldrig några problem och rent blir det. Vill jag ha lite extra eller noggrannre på ett visst ställe är det bara att säga till och så är det fixat. Tack för hjälpen rut och rot
    Tack så mycket för din rekommendation Helena! Härligt att du är så nöjda och stort tack för förtroendet. Med vänliga hälsningar, Anders Rut & Rot Hemservice
    2019-04-13
    Hemstädning som fungerar jättebra
    Tack så mycket för din rekommendation Helene! Med vänliga hälsningar, Anders Rut & Rot Hemservice
    2019-04-12
    Städning varannan vecka. Mycket trevlig och duktig kvinna som städar hos oss. Vi tycker vidare att det är lätt att kommunicera med rut och rot.
    Tack så mycket för din rekommendation Karolina! Kommunikationen är otroligt viktig så ditt omnämnande av detta betyder mycket för oss. Härligt att ni även är nöjda med er städerska. Med vänliga hälsningar, Anders Rut & Rot Hemservice
    2019-04-12
    Vi är supernöjda med vår Micaela. Har ingenting negativt att säga. Bara nöjda!
    Tack så mycket för din rekommendation Emelie! Vad kul att ni är nöjda och belåtna. Med vänliga hälsningar, Anders Rut & Rot Hemservice
    Köper städhjälp.
    Duktig personal.
    Lätt att få kontakt vid behov, löper utan minsta krångel.
    Har provat konkurrerande företag men återgick till Rut&Rot.
    Tack så mycket för din rekommendation Monica! Vi glada att ha dig tillbaka som kund hos oss på Rut&Rot och tackar för förtroendet! Med vänliga hälsningar, Anders Rut & Rot Hemservice
    30303030030303030030303003 tecken tecken utför redo
    Tack så mycket för din rekommendation Marcus! Med vänliga hälsningar, Anders Rut & Rot Hemservice
    2019-04-12
    Bra rengörning & städning. Service minded. Vi är mycket nöjda.
    Tack så mycket för din rekommendation Per! Härligt att höra och som sagt, tack för de fina orden. Med vänliga hälsningar, Anders Rut & Rot Hemservice
    2019-04-11
    Hemstädning varannan vecka
    Bra bemötande o trevlig personal
    Jättenöjd!
    Tack så mycket för din rekommendation Inger! Ska vidarebefordra din beröm till er städerska och tackar för ert förtroende. Med vänliga hälsningar, Anders Rut & Rot Hemservice