Möbelkillarna AB

Läs vad 5 kunder tycker om Möbelkillarna AB

• 2020-10-30

Suzanne Margareta L skrev om Möbelkillarna AB
    VARNING!
    Flytten blev en total katastrof för oss med de flesta möbler, lampor och tavlor skadade samt vissa objekt helt demolerade.
    Avråder starkt från denna flyttfirma. Läs mer
  • Reco tipsar!
    CaMa Service Flytt & Städ Helsingborg
    4.9 / 5 i betyg — 64 omdömen
    Badge2020
    "Det gällde en mindre flytt och jag fick utmärkt bemötande och utmärkt och hövisk mot mig, äldre person, sercive. Alltcsom jag ville ha gjort"
    Natasja H
  • Britt-Marie Rigmor Koefoed P

2020-04-29

Britt-Marie Rigmor Koefoed P skrev om Möbelkillarna AB
    Så proffsiga och trevliga. Flytten gick galant och det var inga som helst problem att tidigarelägga flytten när min lägenhet blev såld tidigare än beräknat. Läs mer
  • 2019-07-16

Anna Maria I skrev om Möbelkillarna AB
    0 i betyg! Lurade oss ang vilken tjänst vi behövde. Rörde inte vind och källarförråd trots att vi kommit överens i offerten. I slutet av dagen var vi tvungna att anlita en ny firma dagen efter som flyttade resten av våra saker i en tidspressad situation som flytt är. Helt ovilliga till att åtgärda detta eller till kompromiss och lurar kunder på pengar. Avråder starkt att anlita Möbelkillarna!!!!!! Läs mer
  • Reco tipsar!
    MB Flytt och Städ AB
    4.6 / 5 i betyg — 123 omdömen
    Badge2020
    "Vi flyttade från Sundbybergs till Stockholms innerstad Trevliga och noggranna. Vi är jätte nöjda Kan varmt rekommendera MB flytt och städ"
    Christina N
  • 2012-03-15

Tore V skrev om Möbelkillarna AB
    repa bokhylleserie och soffbord vid flytt, vi krävde symboliskt 1 000 kr i kompensation. efter tre månaders betänktetid ville de pruta till 750 kr. Småaktigt och dumt.
    Bestred detta i januari. nu tänkter de tre månader till?
    dålig kundvård. inte att rekommendera. Läs mer
  • Magnus W

2011-12-13

Magnus W skrev om Möbelkillarna AB
    Möbelkillarna levererade en mycket bra flyttning för oss. Snabba, effektiva och hänsynsfulla. Rekommenderas varmt. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte