Klart Rent Malmö AB

Vi på Klart Rent Malmö AB är proffs på städservice och vi arbetar mot både privatpersoner, företag och föreningar. Här får du hjälp med kontorsstädning, hemstädning, fönsterputsning, trappstädning, storstädning, skolstädning och mycket mer. Dessutom hjälper vi kunder med röjning, tömning och sanering och är noga med att se till att allt återvinns på ett korrekt sätt.

Vår ambition är att leverera hög service och kvalitet på alla utförda tjänster. Som kund hos oss kan du förvänta dig professionellt resultat och god kommunikation. Varmt välkommen!

Läs vad 540 kunder tycker om Klart Rent Malmö AB 2

2021-10-13
    Trevlig och proffsig personal som anstränger sig för att tillmötesgå våra behov.
    Bra bemötande
    Har anlitat företaget tidigare
    Flyttstädning
    2021-10-13
    Hej! Bra kommunikation, levde väl upp till förväntningarna, städade bra och var väldigt prisvärt!
    2021-10-13
    Jättebra och trevligt team! Gör ett mycket bra jobb och vi kommer att anlita dem igen.
    2021-09-17
    Enkelt, höll vad dom lovade, mycket trevligt bemötande
    2021-09-17
    Trevligt bemötande och snabb service
    2021-09-15
    Vi köpte flyttstäd och blev väldigt nöjda.
    Svarar snabbt på mail och beskriver väl vad som ingår i priset.
    Rekommenderas starkt.
    2021-09-13
    Snabbt o vänligt bemött med offert, fönstren putsades och blev bättre än förväntat.
    Kan absolut rekommenderas.
    2021-09-08
    Great service for the moving cleaning.
    Highly recommended company.
    2021-09-06
    Bra och professionellt bemötande. Håller vad de lovar och aldrig missnöjd med städningen.
    Gillar KlartRent mycket. Tänker fortsätta anlita KlartRent.
    2021-09-05
    Allt har varit jättebra utfört och noggrant. Personalen har varit tillmötesgående och enkla att ha att göra med.
    2021-08-24
    Lite sena på morgonen annars har jag inget att klaga på. Anlitades för att flyttstäda, granskade städningen med köparen som inte heller hittade något att anmärka på.
  • SARAH I
    2021-08-24
    Hemstädning (stor)
    Personalen var inte alls noga! Blir tyvärr första och sista gången.
    2021-08-13
    Mycket bra och trevligt bemötande. Jag beställde en flyttstädning av en liten studentlägenhet och blev i det stora hela nöjd med resultatet. Det missades att torka av lite dammiga handtag och krokar vilket ger ett litet minus på helhetsbetyget.
    2021-07-11
    Super trevliga och proffsigt. Rekommenderas varmt!
    2021-07-09
    Proffsigt! Trevliga. Helt nöjda.
    Kan rekommenderas.
    2021-07-09
    Exemplariskt bemötande: anpassningsbara, snabba och noggranna.
    2021-07-08
    Helt ok, godkännt..............
  • Christine F
    2021-07-02
    Väldigt positivt företag att anlita. Tjänstvilliga, punktliga och lätta att diskutera olika lösningar för arbetet med. De gjorde ett jättebra och professionellt arbete. Dessutom väldigt vänliga att kommunicera med, alltid positiva att hitta de bästa lösningar.
    Jag beställde saneringsarbete, nedmontering av träkonstruktion, bortforsling av detta, hjälp med flyttning av diverse prylar samt tvättning av hårt smutsad tvätt.
    Utmärkt arbete rakt igenom. Kan bara ge de bästa rekommendationer till företaget.
    2021-06-22
    Trevligt bemötande, jag har höga förväntningar och de gör vad de ska och lite till.
    Jag beställer storstädning och det blir ordentligt gjort.
    De kommer när de ska, jag litar fullt o fast på Klart o Rent.
    Trevlig personal
    2021-06-22
    Har anlitat detta företag i många år. De är alltid trevliga och utför sitt arbete till full belåtenhet. Jag kan rekommendera till 100%
    2021-06-10
    Bemötandet och kommunikationen var jag nöjd med. Bekvämt att betala med swish.

Jag förväntade mig mer "finishing touches" än vad jag fick. Det var skönt att få en flyttstädning, men det var mer en grovstädning än nåt annat. Många fläckar på t.ex hyllor och skåp var kvar. Om jag bokar Klart Rent igen så kommer jag be dom fixa det mesta, sen tar jag en dag själv då jag rengör det dom missade.
    2021-06-07
    Beställde flyttstäd, väldigt bra service. Mina plåtar var inte 100% rengjorda men det ordnade dom inom någon timme! Väldigt bra bemötande av ägaren. Skulle använda mig av dom igen.
    2021-06-07
    Köpte flyttstädning. Hade bra kontakt med företaget i början. Dagen för flyttstädningen var allt annat än bra. Får besked samma dag att de kommer att städa lägenheten senare under dagen än vad som var planerat på morgonen. Jag meddelar att jag kommer att komma förbi lägenheten för att kolla läget och se över städningen på kvällen, då tillträdet var tidigt på morgonen efter. När jag kommer till lägenheten 20:00 på kvällen så är det kaos och knappt något klart, trots att jag blivit lovad att lägenheten skulle vara färdigstädad vid den tiden, så jag får vända och åka därifrån igen. Blir uppringd 22:00 på kvällen där städarna undrar var de ska lämna nycklarna.

Åker till lägenheten tidigt morgonen efter och det är en hel del att anmärka på vad gäller städningen. Jag fick själv städa i köket då inga lister var rengjorda, skåpsluckorna hade fläckar, ett hörn i köket där det låg damm, spisknapparna smutsiga m.m. Kan tyvärr ej rekommendera detta företag.
    Hej Martina,
    Vad tråkigt att höra. Verkligen!! Men tack så mycket för din feedback.
    Jag har ingenting hört eller fått mail från din sida. Min personal brukar inte jobba så sent. Jag ska kolla detta.

Allt gott!

Med vänlig hälsning,
    KLART RENT MALMÖ AB
    2021-05-23
    Utförde flyttstädning av 80kvm 3a. Väldigt professionell, trevlig och hjälpsam personal med perfekt resultat!
    2021-05-15
    Jag beställde fönsterputs och fick snabb service redan samma dag. Alla rutor putsade snabbt och smidigt. Mycket bra utfört arbete! Rekommenderar varmt Klart Rent Malmö AB.
    2021-05-09
    Fönsterputs
    Mycket prisvärt
    Föstren så fina.
    Billigt för det man fått.
    Bra bemötande
    2021-05-07
    Väl utfört arbete. Punktliga. Bra och trevlig kontakt och finfint bemötande.
    Rekommenderas varmt!
    2021-05-06
    Vi har varit kunder hos Klart Rent i några år och är hur nöjda som helst! De gör alltid ett jättebra jobb!
    Bemötandet är också mycket trevligt och lösningsfokuserat.
    Jag kan rekommendera dem till alla.

Ord jag associerar med Klart Rent är proffsigt, personligt och trevligt.
    2021-05-06
    Företags städning. Bra
    Sonen har rekommenderat dom.
    2021-05-04
    Bokade en flyttstädning vilket jag tidigare också gjort med samma företag då jag va otroligt nöjd. Denna gång var en stor besvikelse. Inte avtorkat på lister och stora dammråttor kvar i några hörn. Lite grus/smuts kvar i fönsterkarmar och Inte rengjort i ugn och i tömda lådor som avtalat. Rinningar av rengöringsmedel överallt, som att man sprayat på rikligt och sedan inte torkat av ordentligt.
    Mycket slarvigt utförande generellt. Tyvärr.
    Efter klagomål fick jag 600 kr avdrag, och fick städa det sista själv då jag inte hade möjlighet att vänta på att dom skulle komma och åtgärda det.
    2021-05-04
    Klart Rent Malmö AB kommer och städar i vårt hem varje onsdag. Vi har varit och fortfarande är mycket nöjda med Esma och Lume som varit här. De utför ett väldigt bra arbete och är mycket tillmötesgående och hjälpsamma.
    All kontakt med Urim har varit smidig, snabb och samarbetsvillig.
    Klart Rent Malmö AB får högsta betyg!
    2021-04-29
    Fönsterputs. Mycket trevligt bemötande. Professionellt och effektivt utfört arbete. Mycket nöjd med resultatet. Kommer att anlita firman igen.
    2021-04-27
    Vi har kontorsstäd varje vecka och är väldigt nöjda med Klart Rent! De är flexibla, noggranna och trevliga.
    2021-04-26
    Anlitar Klart Rent för löpande städning både hemma och på kontoret och har gjort det i ett par år nu. Alltid bra resultat och trevligt bemötande både från chef och personal. Är väldigt flexibla och är öppna för feedback, både positiv sådan och när det gäller förbättringsförslag.

Skulle kunna ha en bättre kommunikation direkt med personen som städar t ex genom en bok/block då jag inte alltid är på plats när de städar. Skulle kunna vara lite mer proaktiva t ex genom att komma med förslag på att det är dags att städa ugnen/fönstrena eller om vi ska flytta på något för att de tycker att ett specifikt ställe i lägenheten (t ex under soffan) behöver städas lite extra.
    2021-04-25
    Mycket proffsig och trevligt städfirma.
    2021-04-24
    Städning av stor äldre villa från 1929. Mycket trevligt bemötande och flexibilitet ifrån företaget. Rent och fräscht resultat.
  • Agneta N
    2021-04-23
    Jag har köpt städning o fönsterputsning av
    Klart Rent Malmö i flera år och har alltid blivit bra bemött vid bokningarna. Jag är också mycket nöjd med städningen.
    2021-04-23
    Personliga och med utmärkt kvalite!!
    2021-04-23
    Bästa servicen av Urim och team
  • Peter H
    2021-04-22
    Klartrent har utffört hemstädning och fönsterputsning i flera år nu. Mycket väl och noggrant.
    Man har alltid blivit mycket väl bemött. Det är faktiskt så att det utvecklats till en närmare vänskap.
    Ja jag räknar Klart Rent till mina vänner.
    Avseende förväntningarna av tjänsterna har de mer än väl införlivats.
    2021-04-22
    Vi har köpt in städtjänst till kontor. Ägarna är toppen! Fantastiskt bra bemötande och väldigt lyhörda, måna om sina kunder. Snabb respons när något inte fungerat. Som alltid, kan det ibland variera i personal och deras prestation - men iom att ägarna snabbt styr upp, så tycker jag att det har funkat bra.
    2021-04-22
    Väldigt trevliga och inlyssnande på ens önskemål. Rekommenderaras.
    2021-04-22
    Jag använde Klart Rent för flyttstädning av min lägenhet. Det var lätt att boka, de underlättade hantering av nycklar eftersom jag inte kunde överlämna dem själv, och köparen var nöjd med resultatet.
    2021-04-22
    Pålitlighet och noggrant utfört arbete.
    2021-04-22
    Klart Rent har städat i vårt hem i flera år, och vi fick dem rekommenderade från vänner. Vi är jättenöjda med jobbet som de gör och personalen är trevlig. De ytterst få gånger då där har varit något missförstånd har det lätt kunnat lösas genom trevlig, personlig och effektiv kommunikation.
    2021-04-22
    Proffsiga och flexibla. Väldigt pålitliga!
    2021-04-22
    Toppen bra. Skinande rent och bra service! Inget att anmärka på. Rekommenderas.
    2021-04-22
    Alltid nöjd när jag anlitar dem!
    2021-04-22
    Jag och mina kollegor har vid flertalet tillfällen anlitat Klart Rent Malmö AB för att utföra saneringar i lägenheter och vi är mycket nöjda. Alltid bra bemötande, lätt och snabbt att boka tider för utförandet och mycket bra resultat. Jag skulle utan tvekan rekommendera företaget.