Klart Rent Malmö AB

Klart Rent Malmö AB

Vi på Klart Rent Malmö AB är proffs på städservice och vi arbetar mot både privatpersoner, företag och föreningar. Här får du hjälp med kontorsstädning, hemstädning, fönsterputsning, trappstädning, storstädning, skolstädning och mycket mer. Dessutom hjälper vi kunder med röjning, tömning och sanering och är noga med att se till att allt återvinns på ett korrekt sätt.

Vår ambition är att leverera hög service och kvalitet på alla utförda tjänster. Som kund hos oss kan du förvänta dig professionellt resultat och god kommunikation. Varmt välkommen!

Läs vad 627 kunder tycker om Klart Rent Malmö AB 2

2022-09-24 Verifierad kund
    Det har fungerat bra allting. Motsvarar mina förväntningar och vad som är överenskommet.
    2022-09-19 Verifierad kund
    Mkt trevligt bemötande och rena fönster efter hans jobb
    2022-09-16 Verifierad kund
    Trevlig och noggrann fönsterputsare. Snabb. Kommer anlita honom även nästa år.
    2022-09-16 Verifierad kund
    Väldigt bra service och utfört städtjänst! Snabba svar när man sökt kontakt
    2022-09-14 Verifierad kund
    Rent, snyggt, klart!!!!!!Färdigt direkt!
    2022-09-09 Verifierad kund
    Ok bemötande. Tråkigt att personalen inte pratade svenska. Hade väntat lie mera finstädning.
    Jag köpte storstädning.
    2022-09-02 Verifierad kund
    Vi beställde flyttstädning av villa. Vi fick hjälp snabbt och smidigt! Vi är mycket nöjda med både städningen, bemötande och pris!
    2022-09-01 Verifierad kund
    Kontaktade företaget för en brukare som behövde sanera sin bostad. Mycket bra bemötande från företaget. Brukaren befann sig på ett korttidsboende och företaget var mycket hjälpsamma, åkte till korttidsboendet och hämtade nycklarna till lägenheten.
    Brukaren var mycket nöjd med bemötandet. Saneringen av lägenheten gjordes snabbt och brukaren återvände mycket nöjd till sin bostad.
    2022-08-30 Verifierad kund
    Trevligt bemötande, snabbt utförande och skinande blanka rutor! 👍😊
    5 av 5 talar för sig själv...😊
    Lätt att få en offert.
    Sedan utmärkt kommunikation.
    Resultatet SKINANDE RENT - HELT KLART!

Tjänsten avsåg FLYTTSTÄDNING, 2-rums lägenhet 46 m².
    TACK
    2022-08-30 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och väldigt bra resultat!
    2022-08-30 Verifierad kund
    Smidigt, de var trevliga och inga anmärkningar på besiktningen!
    2022-08-22 Verifierad kund
    Beställde flyttstädning och upplevde enkel kommunikation, konkurrenskraftigt pris och framför allt ett riktigt bra utfört arbete utan genvägar, som blev godkänt av hyresvärden utan några anmärkningar. Tack för det! Rekommenderas
    2022-08-22 Verifierad kund
    Bra bemötande.bra städning.snabb service
    2022-08-15 Verifierad kund
    Superbra på alla sätt! Bra pris och perfekt städat. Beställde flyttstäd av en tvåa i ok skick vid städtillfället. Företaget levde väl upp till förväntningarna.
    2022-08-09 Verifierad kund
    Tillmötesgående och utförde städning på en söndag. Mycket väl utförd städning. Kan varmt rekommendera Klart Rent Malmö AB
    2022-08-09 Verifierad kund
    Andra gången vi använde dem för flyttstäd och de gjorde inte oss besvikna. Väl utfört jobb och bra pris!
    2022-08-07 Verifierad kund
    Bra kontakt, lätta att få tag på, flexibel vid tidbokning och en mycket noggrant utförd flyttstädning. Toppen!
    2022-07-23 Verifierad kund
    Vi har anlitat Klart Rent i flera år nu och det har fungerat jättefint hela tiden! Allting löper på bra och Urim är mycket tillmötesgående och snabb i sin kommunikation.
    Vi är mycket nöjda!
    2022-07-01 Verifierad kund
    Andra gången som jag anlitar Klart Rent Malmö för flyttstädning. Även denna gång var det ett bra bemötande både per mejl och av deras medarbetare.

Då jag hade en petig hyresvärd lämnade jag även städlistan som jag fått av dem, vilken de följde. Ännu en gång var hyresvärden otroligt nöjd med städet, så nöjda att de frågade vem som gjort ett så bra arbete.

Jag rekommenderar företaget varmt!
    2022-06-25 Verifierad kund
    Jag beställer storstädning.2ggr om året, det är alltid trevligt när de kommer, alltid samma personal.
    2022-06-18 Verifierad kund
    Bra, duktig personal, trevlig, använder gärna fler ggr.
    2022-06-17 Verifierad kund
    Alltid snabbt och bra bemötande med kindens önskemål i fokus!
    2022-06-08 Verifierad kund
    Har använt KlartRent vid flertal tillfällen för storstädning de senaste åren. Brukar alltid vara mycket nöjd. Vid senaste städningen gjordes en del missar, men har haft fin kontakt med ägaren och fick rabatt på städningen. Alla kan göra misstag eller är nya någon gång. Kommer absolut anlita dem igen.
    2022-06-02 Verifierad kund
    Snabb kommunikation, bra bemötande och riktigt bra resultat!
    2022-06-01 Verifierad kund
    Supertrevlig och tydlig i all kommunikation. Väldigt bra flyttstädat i huset. Bra pris! Rekommenderas!
    2022-05-31 Verifierad kund
    Trevliga, grundliga och otroligt tillmötesgående. De hjälpte mig både med flyttstädning och bortforsling av skräp/tömning av förråd och gjorde verkligen sitt yttersta för att få jobbet gjort snabbt och bra. Anlitar dem gärna igen!
    2022-05-20 Verifierad kund
    Trevlig personal som gör ett utmärkt hantverk.
    2022-05-19 Verifierad kund
    Trevlig kontakt och mycket proffsigt utfört arbete till ett bra pris. Rekommenderas!
    2022-05-17 Verifierad kund
    Vi har anlitat Klart Rent i flera år och är fortsatt mycket nöjda.
    Städningen är pålitlig och noggrann och Urim är alltid trevlig och tillmötesgående på alla sätt och vis.
    Rekommenderas varmt.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Mycket nöjd med allt från hanteringen av beställningen och själva utförandet. Prisvärt!
    Fönsterputsningen fungerade tillfredställande,och personalen
    var vänlig och snabb.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Ett mycket trevligt tillmötesgående så kommer att återkomma
    Fönsterputs
    Snabbt utfört och med mycket rent resultat.
    2022-05-16 Verifierad kund
    Fönsterputs - Bra kommunikation och resultat!
    2022-05-11 Verifierad kund
    Utmärkt och personlig service! Jag är väldigt nöjd med både städ och fönsterputs
    2022-05-02 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande. Väl utfört arbete. Har rekommenderat Klart Rent till flera vänner. Mycket nöjd med allting.
    2022-04-27 Verifierad kund
    Proffesionellt och vänligt bemötande av både ledning/ chefer och anställda. Får hjälp med städning i vårt hem och är mycket nöjd med det.
    2022-04-27 Verifierad kund
    Alltid flexibla och med gott resultat. Rekommenderas!
    2022-04-27 Verifierad kund
    En pålitlig städfirma som gör ett bra jobb med hemstädning och oftast med samma återkommande personal .
    2022-04-27 Verifierad kund
    Levde upp till förväntningarna. Trevligt bemötande från Astrit.
    2022-04-26 Verifierad kund
    Genomproffsiga i alla kontakter och utförande
    2022-04-25 Verifierad kund
    Städ i hemmet! Bra bemötande, bra kontakt. Ärligt o uppriktigt!
    2022-04-25 Verifierad kund
    Mycket bra ställer alltid upp utan problem löser alla problem. Urim är bäst
    2022-04-25 Verifierad kund
    Anlitat företaget vid några tillfällen och har alltid varit nöjd både med resultatet och bemötandet.
    2022-04-25 Verifierad kund
    Trevligt bemötande och bra personal. Flexibla och fixar allt från fönsterputs till flyttstädning utöver den vanliga veckostädningen. Rimligt pris och fint resultat. Jag är jättenöjd.
    2022-04-25 Verifierad kund
    Klart Rent är trevliga, flexibla och noggranna. Är mycket nöjd med dem och kan rekommendera dem varmt.
    2022-04-25 Verifierad kund
    Duktiga och pålitliga. Aldrig något strul. Har använt Klart Rent i många år och rekomenderar alltid dem till bekanta och vänner.
    2022-04-25 Verifierad kund
    KlartRent gör ett utmärkt jobb, varje gång, och det är professionella och trevliga i sitt bemötande. Kan varmt rekommenderas.