Alla kategorier Städhjälp Skåne Malmö Klart Rent i Malmö AB

Klart Rent i Malmö AB

Amiralsgatan 96 a, 214 37 Malmö — Visa karta

Vi på Klart Rent Malmö AB är proffs på städservice och vi arbetar mot både privatpersoner, företag och föreningar. Vi utför kontorsstädning, hemstädning, fönsterputsning, trappstädning, storstädning, skolstädning och mycket mer. Vi hjälper även kunder med röjning, tömning och sanering och är noga med att se till att allt återvinns på korrekt sätt. Vi har en ambition att leverera hög service och kvalitet på utförda tjänster. Som kund hos oss kan du förvänta dig professionellt resultat och god kommunikation. Varmt välkomna!
Dillgränd 10, 21374, Malmö

Städhjälpsfirmor nära Klart Rent i Malmö AB:

Docentgatan 20A, Malmö
E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, b... Läs mer ›
Sofie I:
Bra pris, bra städning, bra kontakt med mig.

Dillgränd 10, Malmö
TR Miljöservice levererar städservice och närliggande tjänster av högsta kvalité... Läs mer ›
Pia L:
Vi letade runt lite och kom fram till att TR Miljöservice hade ett bra pris på sina tjänster. Har inte haft något speciellt att klaga på. Vå...

Stadiongatan 65, MALMÖ
Vi erbjuder prisvärda hushållsnära tjänster! Flyttstädning, byggstädning, hemstä... Läs mer ›
Ursula K:
Vi är supernöjda med flyttstädning vi beställde. Kan varmt rekommendera Easy Clean. Det är vad det låter - simply Easy Clean!

Sporregatan 13, MALMÖ
Välkommen till Perfekt Städ! Vi erbjuder RUT-tjänster som städning, trädgårdsskö... Läs mer ›
Marcus H:
Hej Kan varmt rekommendera Perfekt Städ och Angelica Mårtensson för väl utförda uppdrag både inom privatstäd samt byggstäd. snabba och f...

Läs vad 257 kunder tycker om Klart Rent i Malmö AB

• Lena  F
    Lena F skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mycket god kundservice. Svarade snabbt när jag kontaktade dem via e-post och var mycket punktliga med flyttstädningen, som utfördes väl. Hyresvärden hade inga erinringar. Jag tvekar inte att rekommendera Klart Rent i Malmö AB till andra som är på jakt efter bra flyttstädning.
  • Astrid A
    Astrid A skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Vi hade bokat in en tid för möte för att få en offert på hemstädning. Tog ledigt från våra arbeten för att vara hemma på den inbokade tiden. Ingen dök upp på utsatt tid. När vi ringde 10 min senare uppgavs att ni hade glömt skriva in tiden/missat tiden och att det "är sådant som händer". Otroligt oproffsigt och inte en sådan städfirma man vill ha att göra med.
  • Erik B
    Erik B skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Beställde flyttstäd och kan bara rekommendera vidare. Exceptionellt kundmöte och fläckfri städning därefter.
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Enkelt och bra bemøtande. De levde upp till mina førvæntningar.
  • Martin B
    Martin B skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mycket bra bemötande samt flexibla att jobba med då de fick hänta nyckel hos mäklaren då jag inte bor i Sverige. Utmärkt städning dessutom och det är 3e gången jag anlitade de för en slutstädning.
  • Sara A
    Sara A skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Flyttstädning. Allt enligt önskemål, bara bra!
  • Christian N
    Christian N skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Fantastiskt bemøtande och utmærkt utførande. Har varit vældigt smidigt att jobba med dem, de svarar alltid på mail/telefon, flexibla, kommer i tid och gør ett vældigt bra arbete!
  • Jan F
    Jan F skrev om Klart Rent i Malmö AB
    snabba, punktliga, noggranna, och trevliga. Kan rekommenderas.
  • Anna A
    Anna A skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Flyttstädning av lägenhet. Bemötandet var ok, de var flexibla med tider. Däremot var städningen inte ok. Vi fick backning på två punkter vid besiktningen (avtoekning av spis samt kylskåpet) som fick åtgärdas utav oss på plats samt att vi åtgärdade en del mindre saker (bland annat torkade av fläckar på väggarna) innan besiktningsmannen kom.
  • Anita T
    Anita T skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Jag är väldigt nöjd med den hjälp jag fick av Klart Rent.
  • Anna J
    Anna J skrev om Klart Rent i Malmö AB
    väldigt trevligt bemötande vid städning och det vr viktigt att kunden var nöjd
  • Sara A
    Sara A skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Flyttstädning. Mycket trevlig personal som gjorde ett fantastiskt jobb!
  • Erika J
    Erika J skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Smidigt med avläsning av nycklar, flyttstädningen fick Inga anmärkningar.
  • Tobias M
    Tobias M skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mycket bra att ha och göra med. Trevliga och rättframma. Gjorde ett mycket bra jobb!
  • Linda J
    Linda J skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Har anlitat dem flera gånger. Både för vanlig städning, fönsterputs och flyttstädning. Gör alltid ett bra jobb!
  • Sara T
    Sara T skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mycket nöjda med vår flyttstäd. Rekommenderar dem gärna!
  • Hanna M
    Hanna M skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mycket nöjda med den flyttstädning Klart Rent i Malmö AB utförde av vår lägenhet i Lund!
  • Lars N
    Lars N skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mycket bra och prisvärd flyttstädning.
  • Emma S
    Emma S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Så otroligt nöjd. Hade flyttstädning och har aldrig varit med om att det blivit så rent och fint :) noggranna och trevliga arbetare. Kommer absolut anlita dem igen.
  • Yvonne N
    Yvonne N skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mycket nöjd med allt från början, punktliga, rent och fint, snabbt, trevlig personal !
    Rekommenderar gärna !
  • Björn
    Björn skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Trevligt bemötande och snabb service. Är nöjd med utförandet. Kommer att rekommendera vidare.
  • Eva L
    Eva L skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Jättebra att ha att göra med. Snabba på att svara på mejl och få offert. De kom på utsatt tid och flyttstädningen var alla nöjda med både köpare och säljare.
  • Charlotta L
    Charlotta L skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Har anlitat Klart Rent för både storstädning och fönsterputsning ett flertal gånger och de levererar städning i topp klass!
    Alltid bra service och trevligt bemötande! Rekomenderas varmt!
  • Benedicte W
    Benedicte W skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Jag är super nöjd med städningen av min lägenhet! Har inte något att klaga på! Trevliga och hjälpsamma människor, som gjorde ett fantastisk arbete! Tack för mycket god hjälp:):)
  • Tommy D
    Tommy D skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Supertrevliga! Anlitade för att tvätta alla mina fönster inkl. inglasad balkong. Blev hur bra som helst.
  • Emeli M
    Emeli M skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Klart Rent var väldigt flexibla med tidpunkt och kunde hjälpa oss snabbt, tyvärr med ett dåligt resultat. Städarna som kom talade varken svenska eller engelska och det var därmed mycket svårt att kommunicera med dem. Hade önskat att vi inte anlitat Klart Rent eftersom vår flyttstädning inte på något vis motsvarade förväntningarna eller den lista på vad som är inkluderat vid just en flyttstädning. Erbjöds att få samma städare tillbaks för att åtgärda det som inte var tillfredsställande, detta kändes dock inte aktuellt för oss.
    Välj någon annan om du vill ha det ordentligt gjort.
  • Andrijana S
    Andrijana S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Beställde flyttstädning, gott bemötande via mail. När dagen kom för städningen så dök inte personalen upp, utan jag fick ringa deras kontor och fråga om de kommer. Väldigt gott bemötande även på telefon. Städarna hade kommit närmre 2 timmar senare än vi bestämt. Men det blev rent!
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Fantastiskt bemötande. I början var mailkontakten lite sporadisk och det kunde ta lite tid innan man fick svar på de skickade mailen. Jag blev lite osäker på företagets seriositet av den anledningen, men de var alltid trevliga i sina svar och fr.o.m att de knackade på dörren hade jag fullt förtroende för dem och jag ångrar inte en sekund att jag anlitade Klart rent. De har bra pris, avtal och är mycket trevliga!
  • Linn R
    Linn R skrev om Klart Rent i Malmö AB
    fantastiskt. Blev så rent på ingen tid alls och priset var kanon och Urmin var så himla kär
  • Filip J
    Filip J skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mycket pålitligt och bra företag. Ger bra och personlig service. Rekommenderar gärna!
  • Johan B
    Johan B skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mycket smidig hjälp med flyttstädning. Jobbet gjordes bra och i tid utan krångel.
  • Emma M
    Emma M skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Tillmötesgående, flexibla och trevliga. Bra utfört arbete.
  • Ingrid N
    Ingrid N skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Jag fick ett mycket bra bemötande.snabb service. De gjorde ett mycket bra arbete i min lägenhet med röjning och flyttstädning. Trevlig och mycket hjälpsam personal:-D
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Anlitade för flyttstädning. Mycket trevlig personal som gjorde ett hästjobb. De fick inte loss glaset på ugnsluckan men löste det genom att sänka ner hela ugnsdörren i badkaret. Allt var skinande rent och bra pris jämfört med några konkurrenter. De mest välspenderade pengarna detta året
  • Ulrik N
    Ulrik N skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mycket bra genomförd och prisvärd flyttstädning.
  • Maria G
    Maria G skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Fönsterputsning - funkade fint!
  • Elisabeth J
    Elisabeth J skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Trappstädningen i vår bostadsrättsförening är inte så lysande. Spindelväv etc finns kvar på väggarna länge.
    2016-07-04 Urim K svarar Elisabeth J
    Hej Elisabeth,

Ring gärna mig att jag vet vilket trappor gäller?
  • Christina M
    Christina M skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mycket bra service. Jobbet perfekt och smidigt utfört och till mycket bra pris.
  • Anders R
    Anders R skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Prisvänligt, enkel kommunikation och perfekt resultat.
  • Vera O
    Vera O skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mycket nöjd med flyttstädning, inget att anmärka på samt snabb kontakt!
  • Elize A
    Elize A skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Trevliga, kom i tid och det blev rent,
  • John Z
    John Z skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Snabbt, bra och pålitligt företag.
  • Joanna N
    Joanna N skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Bra städning. Punktliga. Bra pris.
  • Eneida G
    Eneida G skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Bemötandet var fantastisk! de var snälla, positiva och glada ! de har hjälpt oss och förstått vår situation! det uppskattar vi jättemycket! Det var mycket mer än vi förväntade oss!
    De var effektiva. ärliga, seriösa och arbetsamma!!
    Jag är hel nöjd av det här företaget!
    bra pris!
    bra bemötande!
    bra arbete!
    snabb och effektiva!
    trevliga!
    mycket bra pris!!!
  • Isabell A
    Isabell A skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Massa fläckar efter smutsigt vatten på vårt vita golv, fick torka av hela golvet själv efteråt. Hade ej torkat av lampa som de tvättat så fick skruva ner kupan då det låg vatten och simmade i den... Bra bemötande och trevliga annars!
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Klockrent, kom i god tid, städade perfekt och väldigt trevliga.

Kan inte annat än att rekomendera!
  • Elina W
    Elina W skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Vi var mycket nöjda både med städning o konversationen.Raka o klara besked tryggt. Kan klart rekommendera Klar Rent!
    Westman.
  • Ingrid P
    Ingrid P skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mycket smidigt, trevligt bemötande och väl utförd flyttstädning!
  • Roger S
    Roger S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    trevlig kontakt person. Bra utfört städjobb.
    Jag blev njöd.
  • Ata J
    Ata J skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Väldigt trevliga och professionella. De gjorde ett väldigt bra jobb.

Amiralsgatan 96 a, 214 37 Malmö