Klart Rent Malmö AB

Amiralsgatan 92 a, 214 37 Malmö — Visa karta

Vi på Klart Rent Malmö AB är proffs på städservice och vi arbetar mot både privatpersoner, företag och föreningar. Här får du hjälp med kontorsstädning, hemstädning, fönsterputsning, trappstädning, storstädning, skolstädning och mycket mer. Dessutom hjälper vi kunder med röjning, tömning och sanering och är noga med att se till att allt återvinns på ett korrekt sätt.

Vår ambition är att leverera hög service och kvalitet på alla utförda tjänster. Som kund hos oss kan du förvänta dig professionellt resultat och god kommunikation. Varmt välkommen!
Mån: 07:30-00:30
Tis-Sön: Stängt

Läs vad 412 kunder tycker om Klart Rent Malmö AB

• 2019-11-14

Ilaria M skrev om Klart Rent Malmö AB
    Mycket nöjd med tjänsten! Duktiga och professionella. Rekommenderar varmt!! Läs mer
  • 2019-11-12

Tiina S skrev om Klart Rent Malmö AB
    Flyttstädning
    Professionellt bemötande, tydlig beskrivning av tjänsten och av hur förberedelserna skulle göras.
    Skönt att lita på ett fullgott resultat som passerade besiktningen galant. Läs mer
  • 2019-11-12

Kaisa J skrev om Klart Rent Malmö AB
    Bra service, trevlig personal. Läs mer
  • 2019-11-10

Cecilia E skrev om Klart Rent Malmö AB
    Bra utförd flyttstädning till ett bra pris! Trevliga och snabba på att svara. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-10-09

Gun D skrev om Klart Rent Malmö AB
    Trevlig personal som putsade mina fönster. De gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
  • 2019-10-03

ADAM W skrev om Klart Rent Malmö AB
    Klart rent med Urim i fronten gjorde ett superbra jobb. Urim var väldigt lätt att få tag på och han svarade både på dags-såväl som kvällstid!
    Han var flexibel gällande städgaranti (så att de personer som flyttade in i en lägenhet vi sålde hade tid på sig att själva bedöma städningen) och dessutom var det smidigt att lämna av/få tillbaka nycklar. Läs mer
  • 2019-09-06

Ylva W skrev om Klart Rent Malmö AB
    Vi anlitade Klart Rent för en flyttstädning och är oerhört nöjda! Snabb och smidig kontakt vid bokning! Killen som kom och städade var väldigt trevlig och kunnig och städade otroligt bra och noga. Köparna var mycket petiga och hade ingenting att anmärka på utan var riktigt imponerade. Dessutom var Klart rent billigare än flera konkurrenter. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Niclas F

2019-08-28

Niclas F skrev om Klart Rent Malmö AB
    Jag har anlitat Klart Rent ett flertal gånger och tycker de gör ett bra jobb, och de är snabba och flexibla med önskemål. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-08-27

Ronja & skrev om Klart Rent Malmö AB
    Städningen var inte väl utförd och både dammsugare och kvast hade gått sönder vilket de inte sa någonting om. Påstod att de fick spendera extra tid för att städa noga men det var sämre städat än vad vi själva utfört på mindre än halva tiden.. vi går vidare med annan firma där det fungerade. Läs mer
    2019-08-27 Urim K svarar Ronja &
    Hej Gina,
    Ni vill ha endast en timme arbete. Tyvärr vi har använt mycket mer tid.

Hälsningar

Klart rent Malmö AB
  • 2019-08-22

Anna A skrev om Klart Rent Malmö AB
    Vi beställde flyttstädning av 2 lgh. Den ena var städningen ngt bristfällig då golvlister inte var avtorkade och spindelväv satt kvar på en vägg men kök och badrum var riktigt bra gjort. Den andra lgh var mycket bra städad. Det är trevlig personal och ägaren är väldigt bra och lätt att föra en dialog med. Rekommenderar denna städfirman! Läs mer
  • 2019-08-21

EMMELI Ö skrev om Klart Rent Malmö AB
    Snabb kontakt. Slarvig flyttstädning. Både jag och fastighetsskötaren fick fixa det sista för att hinnan innan nästa hyresgäst skulle in. När jag påpekar missnöje blir det tydligt att de satt i system att aldrig dra av kostnad utan bara hänvisa till att jag var tvungen att ringa dem för att få det åtgärdat. Trots att jag tydligt förklarade att det inte fanns tid för det. Är ju rätt rimligt att man måste göra klart utan anmärkning innan deadline. Särskilt när det gäller flyttstädning. Också märkligt att det inte ingår städning av väggar. Läs mer
  • 2019-08-20

Daniel H skrev om Klart Rent Malmö AB
    Vi beställde flyttstädning av klart rent ab. Toppen utfört. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-08-17

Imre J skrev om Klart Rent Malmö AB
    Jag har anlitat Klart Rent Malmö AB för att göra en storstädning. Företaget, Klart Rent Malmö AB, har utfört ett utmärkt jobb, varit
    punktligt och pålitligt. Läs mer
  • 2019-08-16

Johan E skrev om Klart Rent Malmö AB
    Har kontorsstädning med denna firma, prisvärda och mycket duktiga på vad dem gör. Läs mer
  • 2019-07-30

Hanna T skrev om Klart Rent Malmö AB
    Flyttstädning av hus.
    Fick ett väldigt proffsigt och trevligt bemötande i alla kontakter. Vi lämnade ett väldigt smutsigt hus men de hade städat det jättebra, fanns inget att anmärka på. De hade även samlat ihop småsaker vi glöm samt satt upp alla spröjs på fönsterna utan jag bett dem göra det. Kan varmt rekommendera dem till andra som är i behov av flyttstädning! Läs mer
  • 2019-07-23

Gertrud E skrev om Klart Rent Malmö AB
    Flyttstädning
    Två personer anlände kl 07:30. De hade som målsättning att vara färdiga kl 14.00 innan de ens sett vad/hur mycket som skulle städas. De forcerade städningen och resultatet blev därefter. Det hade fuskats alt. missats på ett ental ställen. Toaletterna dåligt städade, flera golv dåligt städade/svabbade, inga elradiatorer städade bakom mm. Det var den manlige städaren som stressade. Den kvinnliga städaren var seriös. Hon städade bl.a.köket som var bra städat. Läs mer
  • 2019-07-09

Tandläkarna N skrev om Klart Rent Malmö AB
    Alltid ett nöje att ha kontakt med Urim på Klart Rent! Vänlig och vill väldigt väl att allting ska fungera tillfredsställande för sina kunder! Inte helt lätt att hitta ett bra städföretag som håller vad de lovar men det kan Klart Rent i Malmö! Vi kan bara rekommendera detta företag - pålitligt, ordentligt utförande! Helt enkelt bäst! Läs mer
  • 2019-07-08

Per M skrev om Klart Rent Malmö AB
    - Proffsigt & personligt bemötande
    - Anpassar efter kunders behov
    - Bra kommunikation
    - Väldigt väldigt rent Läs mer

Natalie A skrev om Klart Rent Malmö AB
    Förra gången var städningen toppen, tyvärr var det slarvigt städat denna gång och vi fick göra mycket själva. Trevligt bemötande dock! Läs mer

Albert M skrev om Klart Rent Malmö AB
    Very good and convenient cleaning service. Läs mer

Tom P skrev om Klart Rent Malmö AB
    Andra gången jag använder Klart Rent, har även rekommenderat dem till andra. Utmärkt jobb som alltid! Läs mer
  • 2019-07-03

Anna S skrev om Klart Rent Malmö AB
    Trevlig service, tillmötesgående och bra priser!
    Vi har hemstädning 1 gång / månad och för oss funkar det jättebra. Visst får vi städa någon gång emellan men sen kommer Urim och hans gäng och gör ett rejält omtag. Lägenheten blir jättefin! Läs mer
  • 2019-06-28

Carl-Johan A skrev om Klart Rent Malmö AB
    Mycket bra och trevlig städare! Läs mer
  • Lena B

2019-06-27

Lena B skrev om Klart Rent Malmö AB
    Bra bemötande snabb respons. Väl utförs städning Läs mer

Johan W skrev om Klart Rent Malmö AB
    Flyttstädning.
    Snabbt och bra utfört Läs mer
  • Thea F

2019-06-27

Thea F skrev om Klart Rent Malmö AB
    Hej. Först så var städteamet 2h sena. Sen när de väl var klara kunde vi se att de inte alls tagit väggarna då de fortfarande var kaffefläckar samt som ugnen har vi fått tvätta igen. Dessutom fick vi betala fullpris trots att de inte behövde ta toa och hall pga renovering. Tycker de kunde varit bättre service. Läs mer

Jacob C skrev om Klart Rent Malmö AB
    Mycket bra städning och service. Rekommenderar starkt! Läs mer

Sara A skrev om Klart Rent Malmö AB
    Bra kontakt vid bokning och trevlig personal som utför arbetet. Väl utfört arbete. Läs mer
  • Maria C

2019-06-25

Maria C skrev om Klart Rent Malmö AB
    Flyttstäd. Pålitliga, ställde verkligen upp långt utöver vad de faktiskt behövde. Läs mer
  • 2019-06-25

Sara S skrev om Klart Rent Malmö AB
    Rekommenderar verkligen den tjänst jag köpt dvs flyttstäd. Ett bra utfört jobb och vi blev godkända av vår petiga hyresvärd på besiktningen. Läs mer
  • 2019-06-25

Karl H skrev om Klart Rent Malmö AB
    Köpte vanlig städning, blev rent och fint. Prisvärt. Läs mer
  • 2019-05-24

Jonas U skrev om Klart Rent Malmö AB
    Enkelt, snabbt, bra resultat och prisvärt. Läs mer
  • 2019-05-24

Lars P skrev om Klart Rent Malmö AB
    Flyttstädning i toppklass levereras till ett pris man överlever! Klart Rent! Läs mer
  • Carolina M

2019-05-22

Carolina M skrev om Klart Rent Malmö AB
    Trevlig och snabb städpersonal. Dock tog det ett tag att få svar på förfrågan och sedan få en tid för ett första besök. Läs mer
  • 2019-05-20

Eva-Lotta C skrev om Klart Rent Malmö AB
    Mkt seriös och pålitlig städfirma som gör ett bra jobb.
    Lätt att få kontakt och snabb service. Trevlig personal. Läs mer
  • 2019-05-13

Siv U skrev om Klart Rent Malmö AB
    Fönsterputsning
    Trevlig o kunnig personal
    Mkt bra bemötande Läs mer
  • 2019-05-13

Hanna A skrev om Klart Rent Malmö AB
    Jag har använt mig av Klart Rent vid fönsterputsning och det har varit lätt att få tid, de har kommit i tid och fönsterna har varit skinande! Läs mer
  • 2019-05-11

Nikki D skrev om Klart Rent Malmö AB
    Jag beställde flyttstäd. De var väldigt snabba och tydliga med att svara på mailen och gjorde ett superfint jobb. Priset på arbetet stämde överens med offerten ja, allt var helt enkelt bra. Läs mer
  • 2019-05-10

Fredrik S skrev om Klart Rent Malmö AB
    Möblerad flyttstädning. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-05-09

Henrik H skrev om Klart Rent Malmö AB
    Fungerade smärtfritt och resultatet blev bra. Billigt och bra! Läs mer
  • 2019-05-09

Marcus S skrev om Klart Rent Malmö AB
    Jag beställde en flyttstädning av Klart & Rent tidigt.
    Fram till dagen då flyttstädningen skulle ske funkade allt bra.
    Jag fick snabbt offert med ett bra pris och snabb bekräftelse.

Problem uppstod dock under dagen för flyttstädningen.
    Jag överlämnade nycklarna runt 08.30.
    Efter jobbet, ca 17.00, åkte jag tillbaka till lägenheten för att inspektera flyttstädningen. Städpersonalen hade inte varit där överhuvudtaget - utan att informera mig något om det.

Jag ringde upp kontaktpersonen hos Klart & Rent och han sa då att det hade kommit ett annat arbete i vägen som hade tagit längre tid än beräknat. Detta har jag förståelse för att de kan ske - men då vill man gärna bli informerad om det, speciellt när de har haft mer än 8 timmar att informera mig om detta.

Kontaktpersonen sa att de skulle skicka dit personal under kvällen som skulle städa samt under morgonen dagen efter.
    Jag var nöjd med det svaret och mycket riktigt utförde de jobbet under kvällen.
    Dock var städningen inte 100%, men i och med att det var så nära inpå överlämningen av lägenheten så bad jag köparna att inspektera städningen och reklamera om det behövdes.

Så summa summarum:
    Det som drar ner betyget är främst att de inte höll någon kommunikation alls med mig om att ingen flyttstädning skett, samt att när städningen var slutförd så var den inte upp till den standard jag förväntade mig. Läs mer
  • 2019-05-08

Barbro K skrev om Klart Rent Malmö AB
    Fönster putsning på inglasad balkong Läs mer
  • 2019-05-06

Fanny A skrev om Klart Rent Malmö AB
    Väldigt trevlig man som utförde arbetet hos oss. Han var duktig och våra glasdörrar i duschen blev riktigt fina vilket vi är mycket nöjda med.

Vi blev mindre nöjda med följande:

Blått rengöringsmedel kvar i duschen som hade lagt sig i den vita fogen mellan plattorna. Vi upptäckte detta först några dagar senare eftersom vi inte hade flyttat in i lägenheten ännu och allt går därför inte bort.

Bakom toaletten fann vi fullt med damm. Det var verkligen mycket damm. Antar att baksida av toalett ska ingå i flyttstäd av toalett?

Väggarna var inte rengjorda, men osäker på om detta ingår i flyttstäd?

Med vänlig hälsning,
    Fanny Läs mer
  • 2019-05-02

Moll & skrev om Klart Rent Malmö AB
    Snabb kontakt och trevliga människor. Ibland något slarvigt utförd städning. Läs mer
  • 2019-04-29

Olle S skrev om Klart Rent Malmö AB
    Hemstäd. Överlag bra men när vi haft lite problem med kvalitén av tjänsten främst när ordinarie personal inte varit tillgänglig har inte företaget riktigt tagit ansvar. Läs mer
    2019-05-08 Urim K svarar Olle S
    Hej Olle,
    Tack så mycket för feedbacken! Vi kommer att göra vårt bästa åt er i framtiden.

Hälsningar

U. Kabashi
    Klart Rent Malmö AB
  • 2019-04-27

Roger T skrev om Klart Rent Malmö AB
    Använde Klart Rent för en flyttstädning av en 2:a.
    Jag är nöjd med resultatet och tycker allt fungerade väldigt smidigt. Kommer garanterat anlita dem igen! Läs mer

Ingrid N skrev om Klart Rent Malmö AB
    Jag köpte städning inkl. fönsterputs. Blev mycket trevligt bemött och tyckte att Klart Rent skötte uppdraget på ett mycket bra sätt. Jag kan varmt rekommendera företaget! Läs mer

Anders J skrev om Klart Rent Malmö AB
    Punktlig, noggrann och trevlig. Samt bra kontakt inför och efter jobb är utfört. Läs mer

Cornelia Å skrev om Klart Rent Malmö AB
    Noggrannare städning. Stanna hela tiden vi betalar för. Mer flexibilitet. Läs mer

Ove M skrev om Klart Rent Malmö AB
    * Månadsstädning

* Mycket bra bemötande

* Noggrannhet. Inte riktigt nöjd. Man får ställa ordning prydnader, tavlor, mm efteråt.
    Inte så noga dammtorkade möbler och föremål.Fönsterputts mycket bra, men karmar och fönsterbleck ej rentorkade.
    Annars helt ok. Läs mer

Amiralsgatan 92 a, 214 37 Malmö