Alla kategorier Städhjälp Skåne Malmö Klart Rent i Malmö AB

Klart Rent i Malmö AB

Amiralsgatan 96 a, 214 37 Malmö — Visa karta

Vi på Klart Rent Malmö AB är proffs på städservice och vi arbetar mot både privatpersoner, företag och föreningar. Här får du hjälp med kontorsstädning, hemstädning, fönsterputsning, trappstädning, storstädning, skolstädning och mycket mer. Dessutom hjälper vi kunder med röjning, tömning och sanering och är noga med att se till att allt återvinns på ett korrekt sätt.

Vår ambition är att leverera hög service och kvalitet på alla utförda tjänster. Som kund hos oss kan du förvänta dig professionellt resultat och god kommunikation. Varmt välkommen!

Läs vad 381 kunder tycker om Klart Rent i Malmö AB

• 2019-05-24

Jonas U skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Enkelt, snabbt, bra resultat och prisvärt. Läs mer
  • 2019-05-24

Lars P skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Flyttstädning i toppklass levereras till ett pris man överlever! Klart Rent! Läs mer
  • Carolina M

2019-05-22

Carolina M skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Trevlig och snabb städpersonal. Dock tog det ett tag att få svar på förfrågan och sedan få en tid för ett första besök. Läs mer
  • 2019-05-20

Eva-Lotta C skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mkt seriös och pålitlig städfirma som gör ett bra jobb.
    Lätt att få kontakt och snabb service. Trevlig personal. Läs mer
  • 2019-05-13

Siv U skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Fönsterputsning
    Trevlig o kunnig personal
    Mkt bra bemötande Läs mer
  • 2019-05-13

Hanna A skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Jag har använt mig av Klart Rent vid fönsterputsning och det har varit lätt att få tid, de har kommit i tid och fönsterna har varit skinande! Läs mer
  • 2019-05-11

Nikki D skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Jag beställde flyttstäd. De var väldigt snabba och tydliga med att svara på mailen och gjorde ett superfint jobb. Priset på arbetet stämde överens med offerten ja, allt var helt enkelt bra. Läs mer
  • 2019-05-10

Fredrik S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Möblerad flyttstädning. Rekommenderas. Läs mer
  • 2019-05-09

Henrik H skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Fungerade smärtfritt och resultatet blev bra. Billigt och bra! Läs mer
  • 2019-05-09

Marcus S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Jag beställde en flyttstädning av Klart & Rent tidigt.
    Fram till dagen då flyttstädningen skulle ske funkade allt bra.
    Jag fick snabbt offert med ett bra pris och snabb bekräftelse.

Problem uppstod dock under dagen för flyttstädningen.
    Jag överlämnade nycklarna runt 08.30.
    Efter jobbet, ca 17.00, åkte jag tillbaka till lägenheten för att inspektera flyttstädningen. Städpersonalen hade inte varit där överhuvudtaget - utan att informera mig något om det.

Jag ringde upp kontaktpersonen hos Klart & Rent och han sa då att det hade kommit ett annat arbete i vägen som hade tagit längre tid än beräknat. Detta har jag förståelse för att de kan ske - men då vill man gärna bli informerad om det, speciellt när de har haft mer än 8 timmar att informera mig om detta.

Kontaktpersonen sa att de skulle skicka dit personal under kvällen som skulle städa samt under morgonen dagen efter.
    Jag var nöjd med det svaret och mycket riktigt utförde de jobbet under kvällen.
    Dock var städningen inte 100%, men i och med att det var så nära inpå överlämningen av lägenheten så bad jag köparna att inspektera städningen och reklamera om det behövdes.

Så summa summarum:
    Det som drar ner betyget är främst att de inte höll någon kommunikation alls med mig om att ingen flyttstädning skett, samt att när städningen var slutförd så var den inte upp till den standard jag förväntade mig. Läs mer
  • 2019-05-08

Barbro K skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Fönster putsning på inglasad balkong Läs mer
  • 2019-05-06

Fanny A skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Väldigt trevlig man som utförde arbetet hos oss. Han var duktig och våra glasdörrar i duschen blev riktigt fina vilket vi är mycket nöjda med.

Vi blev mindre nöjda med följande:

Blått rengöringsmedel kvar i duschen som hade lagt sig i den vita fogen mellan plattorna. Vi upptäckte detta först några dagar senare eftersom vi inte hade flyttat in i lägenheten ännu och allt går därför inte bort.

Bakom toaletten fann vi fullt med damm. Det var verkligen mycket damm. Antar att baksida av toalett ska ingå i flyttstäd av toalett?

Väggarna var inte rengjorda, men osäker på om detta ingår i flyttstäd?

Med vänlig hälsning,
    Fanny Läs mer
  • 2019-05-02

Moll & skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Snabb kontakt och trevliga människor. Ibland något slarvigt utförd städning. Läs mer
  • 2019-04-29

Olle S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Hemstäd. Överlag bra men när vi haft lite problem med kvalitén av tjänsten främst när ordinarie personal inte varit tillgänglig har inte företaget riktigt tagit ansvar. Läs mer
    2019-05-08 Urim K svarar Olle S
    Hej Olle,
    Tack så mycket för feedbacken! Vi kommer att göra vårt bästa åt er i framtiden.

Hälsningar

U. Kabashi
    Klart Rent Malmö AB
  • 2019-04-27

Roger T skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Använde Klart Rent för en flyttstädning av en 2:a.
    Jag är nöjd med resultatet och tycker allt fungerade väldigt smidigt. Kommer garanterat anlita dem igen! Läs mer

Ingrid N skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Jag köpte städning inkl. fönsterputs. Blev mycket trevligt bemött och tyckte att Klart Rent skötte uppdraget på ett mycket bra sätt. Jag kan varmt rekommendera företaget! Läs mer

Anders J skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Punktlig, noggrann och trevlig. Samt bra kontakt inför och efter jobb är utfört. Läs mer

Cornelia Å skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Noggrannare städning. Stanna hela tiden vi betalar för. Mer flexibilitet. Läs mer

Ove M skrev om Klart Rent i Malmö AB
    * Månadsstädning

* Mycket bra bemötande

* Noggrannhet. Inte riktigt nöjd. Man får ställa ordning prydnader, tavlor, mm efteråt.
    Inte så noga dammtorkade möbler och föremål.Fönsterputts mycket bra, men karmar och fönsterbleck ej rentorkade.
    Annars helt ok. Läs mer

Helen V skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Städ. Mkt trevligt bemötande. Flexibla. Jag är helnöjd Läs mer

Charlotta S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    utmärkt bemötande,
    utmärkt utfört uppdrag (hemstädning, fönsterputsn)
    förväntningarna uppfyllda
    vi ger KLART RENT de bästa rekommendationer! Läs mer

Hanna M skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Vi har städning varannan vecka. Överlag är vi nöjda, det har varit någon gång vi varit mindre nöjd men då har vi hört av oss och fått snabb återkoppling. Läs mer

Carin A skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Vid senaste tillfället Klart Rent storstädade hos mig blev inte resultatet det förväntade. Det var fortfarande dammigt på möbler och golv när de lämnade. Hallmattan hade inte blivit uttagen och skakad.
    Vidare fick jag putsa om fönstren efter 2 veckor då det fanns många mistor och flammiga partier.
    Lite oturligt då jag är konvalescent efter en höftoperation och har begränsad rörlighet. Läs mer
    2019-05-08 Urim K svarar Carin A
    Hej Anne-Marie,
    Tack så mycket för feedbacken, ni hjälper oss att bli bättre. Vi kommer att göra vårt bästa nästa gång.

Ha en bra dag!

Urim Kabashi
    Klart Rent Malmö AB
  • Emily A

2019-04-26

Emily A skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Köpte flyttstäd och blev supernöjd! Läs mer

LUNDS C skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Bra bemötande, enkelt att föra dialog om uppdraget. Pålitliga och strukturerade.. Läs mer
  • 2019-04-25

Jens K skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Hemstädning. Upplevde städresultatet som bristfälligt. Läs mer
  • 2019-04-25

LifeWise A skrev om Klart Rent i Malmö AB
    KOntorsstädning
    Alltid snabbt och bra bemötande
    Förväntingar på bra städning, tycker att de nästan alltid leva upp till dem.
    Alltid vänligt, snabbt och bra bemötande och service. Uppskattat! Läs mer
  • John G

2019-04-24

John G skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Duktiga på att jobb, flexibla, trevliga och lätta att ha att göra med. Vi har anlitat dem de senaste två åren och har inga planer på att byta. Läs mer

Lena R skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Hemstädning
    Väl bemött
    Nöjda Läs mer

Eva C skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Köpte flyttstädning, bra o enkelt via mail, snabbt svar o offert.
    Kom punktligt, missat att städa i någon kökslåda men annars en mycket väl utförd städning. Läs mer

Johan Y skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Trevliga ,pålitliga och noggranna. Läs mer

Clara H skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Klart Rent har skött vår städning i snart ett år och vi har varit nöjda hela tiden. Urim är alltid trevlig och lätt att ha att göra med! Vänligt och proffsigt. Läs mer

Lena S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Vi har haft städning från Klart Rent i över ett år och är mycket nöjda. Alltid rent och fint efter städningen och flexibla vid ändringar pga semester/sjukdom osv. Läs mer

FÖRENINGEN L skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Vi behövde snabb hjälp med städning av vår skola då ordinarie personal var sjuk. Tog inte mer än en timme så var 3 personer på plats. Mycket noggranna och trevliga! Läs mer

My A skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Vi har anlitat Klart Rent vid tre tillfällen varav två flyttstädningar och en storstädning inkl röjning. Snabbt och trevligt bemötande, jättebra och konkurrenskraftiga priser, smidig hantering av nycklar, och framförallt väldigt noggrant och proffsigt arbete. Vi kommer att använda oss av Klart Rent varje gång vi behöver någon typ av städhjälp. Jag rekommenderar Klart Rent till alla! Läs mer
  • Daniel H

2019-04-24

Daniel H skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Vi har hemstädning 2 ggr/månaden sedan några år. Har fungerat mycket bra. Personalen är mycket noggranna, trevliga och pålitliga! Läs mer

Lina U skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Köpte en storstädning och är supernöjd! Läs mer

Anna Y skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Veckostädning av vår villa. Bra och trevligt bemötande. Oftast nöjd med resultatet, kan dock missa/glömma områden, men efter påminnelse blir det åtgärdat. Läs mer

Anna K skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Vi är väldigt nöjda med deras städning. De levererar alltid bra resultat och är väldigt professionella. Läs mer

Lena M skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Fönsterputsning.
    Vi blev bemötta mycket bra, snabba svar och ett mycket bra jobb med våra fönster.
    Vi kommer att fortsätta använda Klart Rent. Läs mer

Kathleen K skrev om Klart Rent i Malmö AB
    We use Klart Rent for bi-weekly cleaning services. We got their name a person at Alfa Relocation Services. Klart Rent does a very nice job. Läs mer

Kerstin U skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Rena fina fönster på kort tid. Mycket serviceinriktat företag. Läs mer

Kjell H skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Allt fungerade som det skulle. Städaren kom i tid. Lämnade i tid. Städade mkt bra, vilket var en utmaning med tanke på att det handlade om flyttstäd av möblerad lägenhet. Läs mer

Anna C skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Pålitliga och för det mesta nogranna. När det vid några enstaka fall inte har städats ordentligt och vi påpekat detta har de alltid tagit till sig och förbättrat sig till nästa gång. Läs mer

Åsa-Marie S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Vid första tillfället var vi inte nöjda och framförde då vår kritik. Därefter har det fungerat perfekt på alla sätt. Läs mer

Heléna L skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Beroende på vem som utförde städningen så skiftade resultatet mycket. Läs mer

David O skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Beställde flyttstäd till vår lägenhet och var väldigt nöjd med resultatet. Lägenheten var ordentligt städad, fanns inget att anmärka på och från Klart Rents sida var det tydlig och vänlig kommunikation. Kommer absolut använda dem igen om det finns behov. Läs mer

Greth A skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Trevliga och utförde sitt uppdrag. Det blev inte kliniskt rent första gången men det löstes utan problem och bara glada miner. Rekommenderas! Läs mer

Konstantinos I skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Allt gick smidigt, inga problem Läs mer

Paula H skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Toppen städfirma. Enkelt och smidigt att boka tid. Jag har återkommande veckostädning men lägger till fönsterputsning i bland, aldrig några problem. Noga och bra städare och alla är mycket trevliga att ha att göra med. Bra pris också. Läs mer
    Urim K gillar detta

Amiralsgatan 96 a, 214 37 Malmö