Alla kategorier Städhjälp Skåne Malmö Klart Rent i Malmö AB
Rekommenderat företag 2016 - Klart Rent i Malmö AB
Rekommenderat företag 2015 - Klart Rent i Malmö AB

Klart Rent i Malmö AB

Amiralsgatan 96 a, 214 37 Malmö — Visa karta

Klart rent Malmö AB är proffs på städservice och arbetar med både privatpersoner, företag och föreningar. Vi utför kontorsstädning, hemstädning, fönsterputsning, trappstädning, storstädning och skolstädning och mycket mer. Vi hjälper även kunder med röjning, tömning och sanering. Vi har en ambition att leverera hög service och kvalitet på utförda tjänster. Som kund hos oss kan du förvänta dig professionellt resultat och god kommunikation. Varmt välkomna!

Läs vad 237 kunder tycker om Klart Rent i Malmö AB

• Björn
    Björn skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Trevligt bemötande och snabb service. Är nöjd med utförandet. Kommer att rekommendera vidare.
  • Eva L
    Eva L skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Jättebra att ha att göra med. Snabba på att svara på mejl och få offert. De kom på utsatt tid och flyttstädningen var alla nöjda med både köpare och säljare.
  • Charlotta L
    Charlotta L skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Har anlitat Klart Rent för både storstädning och fönsterputsning ett flertal gånger och de levererar städning i topp klass!
    Alltid bra service och trevligt bemötande! Rekomenderas varmt!
  • Benedicte W
    Benedicte W skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Jag är super nöjd med städningen av min lägenhet! Har inte något att klaga på! Trevliga och hjälpsamma människor, som gjorde ett fantastisk arbete! Tack för mycket god hjälp:):)
  • Tommy D
    Tommy D skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Supertrevliga! Anlitade för att tvätta alla mina fönster inkl. inglasad balkong. Blev hur bra som helst.
  • Emeli M
    Emeli M skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Klart Rent var väldigt flexibla med tidpunkt och kunde hjälpa oss snabbt, tyvärr med ett dåligt resultat. Städarna som kom talade varken svenska eller engelska och det var därmed mycket svårt att kommunicera med dem. Hade önskat att vi inte anlitat Klart Rent eftersom vår flyttstädning inte på något vis motsvarade förväntningarna eller den lista på vad som är inkluderat vid just en flyttstädning. Erbjöds att få samma städare tillbaks för att åtgärda det som inte var tillfredsställande, detta kändes dock inte aktuellt för oss.
    Välj någon annan om du vill ha det ordentligt gjort.
  • Andrijana S
    Andrijana S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Beställde flyttstädning, gott bemötande via mail. När dagen kom för städningen så dök inte personalen upp, utan jag fick ringa deras kontor och fråga om de kommer. Väldigt gott bemötande även på telefon. Städarna hade kommit närmre 2 timmar senare än vi bestämt. Men det blev rent!
  • Sebastian A
    Sebastian A skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Fantastiskt bemötande. I början var mailkontakten lite sporadisk och det kunde ta lite tid innan man fick svar på de skickade mailen. Jag blev lite osäker på företagets seriositet av den anledningen, men de var alltid trevliga i sina svar och fr.o.m att de knackade på dörren hade jag fullt förtroende för dem och jag ångrar inte en sekund att jag anlitade Klart rent. De har bra pris, avtal och är mycket trevliga!
  • Linn R
    Linn R skrev om Klart Rent i Malmö AB
    fantastiskt. Blev så rent på ingen tid alls och priset var kanon och Urmin var så himla kär
  • Filip J
    Filip J skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mycket pålitligt och bra företag. Ger bra och personlig service. Rekommenderar gärna!
  • Johan B
    Johan B skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mycket smidig hjälp med flyttstädning. Jobbet gjordes bra och i tid utan krångel.
  • Emma M
    Emma M skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Tillmötesgående, flexibla och trevliga. Bra utfört arbete.
  • Ingrid N
    Ingrid N skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Jag fick ett mycket bra bemötande.snabb service. De gjorde ett mycket bra arbete i min lägenhet med röjning och flyttstädning. Trevlig och mycket hjälpsam personal:-D
  • Henrik M
    Henrik M skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Anlitade för flyttstädning. Mycket trevlig personal som gjorde ett hästjobb. De fick inte loss glaset på ugnsluckan men löste det genom att sänka ner hela ugnsdörren i badkaret. Allt var skinande rent och bra pris jämfört med några konkurrenter. De mest välspenderade pengarna detta året
  • Ulrik N
    Ulrik N skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mycket bra genomförd och prisvärd flyttstädning.
  • Maria G
    Maria G skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Fönsterputsning - funkade fint!
  • Elisabeth J
    Elisabeth J skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Trappstädningen i vår bostadsrättsförening är inte så lysande. Spindelväv etc finns kvar på väggarna länge.
    2016-07-04 Urim K svarar Elisabeth J
    Hej Elisabeth,

Ring gärna mig att jag vet vilket trappor gäller?
  • Christina M
    Christina M skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mycket bra service. Jobbet perfekt och smidigt utfört och till mycket bra pris.
  • Anders R
    Anders R skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Prisvänligt, enkel kommunikation och perfekt resultat.
  • Vera O
    Vera O skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mycket nöjd med flyttstädning, inget att anmärka på samt snabb kontakt!
  • Elize A
    Elize A skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Trevliga, kom i tid och det blev rent,
  • John Z
    John Z skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Snabbt, bra och pålitligt företag.
  • Joanna N
    Joanna N skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Bra städning. Punktliga. Bra pris.
  • Eneida G
    Eneida G skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Bemötandet var fantastisk! de var snälla, positiva och glada ! de har hjälpt oss och förstått vår situation! det uppskattar vi jättemycket! Det var mycket mer än vi förväntade oss!
    De var effektiva. ärliga, seriösa och arbetsamma!!
    Jag är hel nöjd av det här företaget!
    bra pris!
    bra bemötande!
    bra arbete!
    snabb och effektiva!
    trevliga!
    mycket bra pris!!!
  • Isabell A
    Isabell A skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Massa fläckar efter smutsigt vatten på vårt vita golv, fick torka av hela golvet själv efteråt. Hade ej torkat av lampa som de tvättat så fick skruva ner kupan då det låg vatten och simmade i den... Bra bemötande och trevliga annars!
  • Joakim S
    Joakim S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Klockrent, kom i god tid, städade perfekt och väldigt trevliga.

Kan inte annat än att rekomendera!
  • Elina W
    Elina W skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Vi var mycket nöjda både med städning o konversationen.Raka o klara besked tryggt. Kan klart rekommendera Klar Rent!
    Westman.
  • Ingrid P
    Ingrid P skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mycket smidigt, trevligt bemötande och väl utförd flyttstädning!
  • Roger S
    Roger S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    trevlig kontakt person. Bra utfört städjobb.
    Jag blev njöd.
  • Ata J
    Ata J skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Väldigt trevliga och professionella. De gjorde ett väldigt bra jobb.
  • Amin Y
    Amin Y skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Bästa flyttstädningen till bra priser.
    Mycket bra service och bemötande.
    Använder regelbundet till fönsterputs och resultatet är alltid på topp.
  • Artur
    Artur skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Städningen var bristfällig med flera områden som förblev helt orörda. Våra klagomål bemötes på ett otrevligt och hotfullt sätt. Ingenting jag vill rekommendera.
    2016-06-30 Urim K svarar Artur
    Hej Artur,

Synd!

Vi löser detta per telefon.

Ha en bra dag!

Hälsningar

Klart rent Malmö AB
  • John Z
    John Z skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Punktliga, vänliga och riktigt bra städat. Min hyresvärd godkände besiktningen utan anmärkning.
  • Joakim W
    Joakim W skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Vi fick hjälp med flyttstäd, allt gick mycket smidigt.
  • Astrid N
    Astrid N skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Bra städning och enkla att ha att göra med.
  • Ingrid P
    Ingrid P skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Jag rekommenderar varmt Klart Rent, de är punktliga och pålitliga och utförde ett perfekt arbete när de tvättade mina fönster och balkongen och jag kommer att fortsätta att anlita dem.
    Ingrid
  • Torben J
    Torben J skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Bra service, pris och til tid. Vil anbefale dette firma
  • Maria B
    Maria B skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Generellt sett bra men på vissa ställen lite slarvigt, tex badrumsgolvet som hade ett lager med vatten som inte hade torkars upp som bildade kalkfkäckar.
  • Marianne T
    Marianne T skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Bemötandet var mycket bra och städuppdraget genomfördes (efter en x:tra gång) till belåtenhet.
  • Ilkka R
    Ilkka R skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Snabbt och professionellt samt bra pris
  • Emmy L
    Emmy L skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Riktigt nöjd med städningen, hade aldrig kunnat göra det bättre själv. Besiktningen gick igenom och nästa gång det är dags att flytta vet jag direkt vem jag ska vända mig till! :)
  • Per A
    Per A skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Vi var mycket nöjda med er städning. Kunde inte vara bättre. Vi kan varmt rekommendera er till andra. Hälsningar Per och Eva Almqvist
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mer än nöjd med klart rent. Dels för att dem ställde upp så snabbt. (3 dagar innan frågade jag) dels för den profetionela och väldigt vänliga servicen och imöteskomande. Och så klart det viktigaste städningen. Vi hade en stor lägenhet med massor av fönster och där va inte det minsta att anmärka på. Kag e nöjd och kommer definitivt både rekommendera dem och själv använda dem i framtiden. Stort tack till Klart Rent för hjälpen.
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Hjälpsamma, kunde lösa flyttstädnig med kort varsel
  • Emil E
    Emil E skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Väldigt bra bemötande vid första kontakt och möte. Effektiv och noggrann personal. Flexibla och enkla att ha att göra med. Rekommenderas varmt
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Vänligt bemötande, flexibla, allt bra
  • Annika S
    Annika S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mycket bra bemötande med jättetrevlig och serviceminded personal! Beställde flyttstäd för en lägenhet. Allt sköttes mycket professionellt.
  • Hanna R
    Hanna R skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mycket trevligt bemötande av samtliga jag var i kontakt med. Fick svar blixtsnabbt på min förfrågan, kunde boka in jobbet mycket kort inpå första kontakt, jobbet gjordes på kort tid och återkoppling efter utfört arbete och fakturering var mycket snabb och bra.

På det stora hela var städningen godkänd.

Pålitligt företag.
  • Hannah
    Hannah skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Beställde flyttstädning och det gick väldigt snabbt och smidigt, trots lite strul från vår sida. Det var några småfläckar på golvet men städningen gick igenom besiktningen, så vi är väldigt nöjda. Rekommenderar definitivt KlartRent!
    2016-06-30 Urim K svarar Hannah
    Hej Hannah,
    Tack så mycket!

Allt gott!

Hälsningar

Klart rent Malmö AB
  • Maria T
    Maria T skrev om Klart Rent i Malmö AB
    De gjorde ett helt ok jobb. Trevligt bemötande men lite slarvigt utförande.
    2016-02-05 Urim K svarar Maria T
    Hej Maria,
    Medan du flyttade städade vi också,
    Det var inte lätt att städa när det är fullt me grejer överallt utom ovanvåningen.
    Jag är så ledsen men du hade garantin också.
    Du kunde ringa oss att vi åtgärder.
    Med vänlig hälsning,
    Urim Kabashi
    KLART RENT MALMÖ AB
    2016-02-05 Maria T svarar Urim K
    Hej! Jag tycker att det är viktigt att vara ärlig när jag ska rekommendera ett företag. Jag tycker att ni var mycket trevliga och tillmötesgående, men jag hade förväntat mig ett bättre slutresultat. Då de nya ägarna skulle renovera hade de ingen åsikt om städningen så jag hade ingen anledning att använda garantin. Gällande att ni städade medan jag flyttade så stod huset tomt i två dagar innan ni kom dit. Och gällande övervåningen så var det ett enplanshus...
    2016-02-05 Urim K svarar Maria T
    Hej igen,
    Eftersom står bara Maria T, jag trodde det var en annan Maria som har skrivit.
    Läs mer genom att expandera tråden +

Amiralsgatan 96 a, 214 37 Malmö