Klart Rent Malmö AB

Amiralsgatan 92 a, 214 37 Malmö — Visa karta

Vi på Klart Rent Malmö AB är proffs på städservice och vi arbetar mot både privatpersoner, företag och föreningar. Här får du hjälp med kontorsstädning, hemstädning, fönsterputsning, trappstädning, storstädning, skolstädning och mycket mer. Dessutom hjälper vi kunder med röjning, tömning och sanering och är noga med att se till att allt återvinns på ett korrekt sätt.

Vår ambition är att leverera hög service och kvalitet på alla utförda tjänster. Som kund hos oss kan du förvänta dig professionellt resultat och god kommunikation. Varmt välkommen!
Mån: 07:30-00:30
Tis-Sön: Stängt

Läs vad 437 kunder tycker om Klart Rent Malmö AB

• 2020-07-05

Peter N skrev om Klart Rent Malmö AB
    Bästa flyttstädningen någonsin Läs mer
  • 2020-06-19

Emelie S skrev om Klart Rent Malmö AB
    Väldigt nöjd - bra, professionellt och effektivt bemötande och städning! Läs mer
  • 2020-06-10

Karin W skrev om Klart Rent Malmö AB
    Jag köpte fönsterputs och har tidigare även köpt städning. Är väldigt nöjd med både själva arbete och bemötandet. Kan verkligen rekommendera Klart Rent! Läs mer
  • 2020-05-21

Bo E skrev om Klart Rent Malmö AB
    Utfört arbete var till i stort sett till belåtenhet.
    Vi tyckte dock att arbetet utfördes under en viss stress och blev jobbet ej utfört till helt belåtenhet.
    Vad vi speciellt vänder oss emot är debiteringen.
    Som denna har utförts är det endast Klart och rent som har fått fördelar av rotavdraget.
    För fortsättningen kommer vi att kräva pr
    is per timme för städningen exklusive grundavdraget.
    Boo Elmé,r Läs mer
  • 2020-05-11

Camilla J skrev om Klart Rent Malmö AB
    Flyttstädning.
    Mycket bra bemötande både vid bokning och utförandet.
    Super nöjd med resultatet!
    Kommer rekommendera företaget. Läs mer

Torbjörn J skrev om Klart Rent Malmö AB
    Otroligt bra från början till slut, kan varmt rekommendera detta företag! Läs mer

Linda K skrev om Klart Rent Malmö AB
    Allt funkade smidigt när vi behövde flyttstäd av vår bostadsrätt, trevlig kontakt och inga klagomål på städningen. Läs mer

Sven J skrev om Klart Rent Malmö AB
    Väldigt tillmötesgående och seriösa. De lade stor vikt vid erbjudandet att korrigera om jag inte varit nöjd. Läs mer
  • 2020-05-06

Fredrik S skrev om Klart Rent Malmö AB
    Beställde flyttstädning, fick offerten väldigt fort. Väldigt professionellt bemötande, jag fick en detaljerad beskrivning av vad som ingick i flyttstädningen och vad jag skulle tänka på innan de skulle komma. När de var klara med städningen var lägenheten väldigt ren och alla var nöjda. Jag kommer verkligen rekommendera detta företag till andra som ska ha flyttstädning! Läs mer
  • 2020-05-05

Hanna K skrev om Klart Rent Malmö AB
    Klart Rent flyttstädade min lägenhet i slutet av mars. Professionellt företag med ett bra bemötande och snabba svar per mail. I lägenheten var där några ställen som det var lite slarvigt städat på men överlag är jag nöjd. Läs mer
  • 2020-05-05

Selma G skrev om Klart Rent Malmö AB
    Vi kan verkligen rekommendera företaget. Både flyttstäd och röjning gick som smort. Ett mycket trevligt bemötande och bra kommunikation! Läs mer
  • Anna Ana N

2020-04-15

Anna Ana N skrev om Klart Rent Malmö AB
    Oerhört trevlig personal som gör ett kanonjobb! Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2020-04-13

HANAN A skrev om Klart Rent Malmö AB
    Den värsta flyttstädfirman som finns i Malmö!
    Personalen kunde inte svenska och åt sin Mcdonalds lunch i vardagsrummet mitt under en städning inför besiktningen!
    Fick städa med de och vi var riktigt stressade inför flytten. Vi fick ingen kompensation alls och betalade fullt pris för att vi orkade inte tjafsa med de!
    Anlit inte de!! Läs mer
  • 2020-03-25

Maja N skrev om Klart Rent Malmö AB
    Jag beställde byte av lister och fönsterputsning, bokade tid och fick en offert per epost. Upplevde hela tiden ett professionellt och vänligt bemötande. Arbetet utfördes snabbt och kompetent. Kan verkligen rekommendera detta företag. Läs mer
  • 2020-03-24

Lou F skrev om Klart Rent Malmö AB
    Anlitade Klart Rent för flyttstäd, och första städningen var slarvig & nycklarna hamnade i fel brevlåda. Men efter påpekande om fel så rättade de det snabbt o köparna blev nöjda. Så... helt ok! Bra bemötande också. Läs mer
  • 2020-03-13

Anna P skrev om Klart Rent Malmö AB
    Jag har mycket positiv erfarenhet av kontakten med firman som varit behjälpliga med flera varierande städuppdrag i lägenheter. De har varit pålitliga, serviceminded och prisvärda. Läs mer
  • 2020-02-08

Mattias O skrev om Klart Rent Malmö AB
    Beställde flyttstäd och fönsterputs och kunde inte vara mer nöjd. Det fina bemötandet gjorde det hela ännu bättre. Läs mer
  • 2020-02-05

Negin N skrev om Klart Rent Malmö AB
    Städ efter renovering. Trevligt bemötande och ett bra resultat! Läs mer
  • 2020-01-15

Paul F skrev om Klart Rent Malmö AB
    Snabb och bra återkoppling. Jobbet blev utfört enligt överenskommelsen. Läs mer
  • 2020-01-07

Eva B skrev om Klart Rent Malmö AB
    RÖJNING OCH FLYTTSTÄD, artigt och trevligt bemötande, väl utfört arbete och jag är mycket nöjd. Läs mer
  • 2019-12-15

Marika O skrev om Klart Rent Malmö AB
    Trevligt bemötande , serviceminded och alltid fint städat hus Läs mer
  • 2019-12-08

JESSICA T skrev om Klart Rent Malmö AB
    Snabb och bra kontakt. Kom på utsatt tid. Resultatet ok. Läs mer
  • 2019-12-07

Maria R skrev om Klart Rent Malmö AB
    Enkelt att få kontakt.Fick snabbt pris.Flexibla. Bra betyg! , Läs mer
  • 2019-12-03

Michael C skrev om Klart Rent Malmö AB
    Vi skapade en bra dialog vid första kontakten. Företaget levde upp till mina förväntningar. Följde tidsplanen enlig överenskommelse. Kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
  • 2019-11-27

Gustav T skrev om Klart Rent Malmö AB
    Smidigt kontakt och bokning på kort varsel. Var överlag bra städat. Lite slarvigt dessvärre på några ställen där många ytor hade lite rengöringsmedel kvar och inte var avtorkade. En del andra missar som kalkfläckar på fönsterbräda inte fixade, även lite fläckar på glashällsspisen som inte var borttagna. Läs mer
  • 2019-11-14

Ilaria M skrev om Klart Rent Malmö AB
    Mycket nöjd med tjänsten! Duktiga och professionella. Rekommenderar varmt!! Läs mer
  • 2019-11-12

Tiina S skrev om Klart Rent Malmö AB
    Flyttstädning
    Professionellt bemötande, tydlig beskrivning av tjänsten och av hur förberedelserna skulle göras.
    Skönt att lita på ett fullgott resultat som passerade besiktningen galant. Läs mer
  • 2019-11-12

Kaisa J skrev om Klart Rent Malmö AB
    Bra service, trevlig personal. Läs mer
  • 2019-11-10

Cecilia E skrev om Klart Rent Malmö AB
    Bra utförd flyttstädning till ett bra pris! Trevliga och snabba på att svara. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-10-09

Gun D skrev om Klart Rent Malmö AB
    Trevlig personal som putsade mina fönster. De gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
  • 2019-10-03

Adam W skrev om Klart Rent Malmö AB
    Klart rent med Urim i fronten gjorde ett superbra jobb. Urim var väldigt lätt att få tag på och han svarade både på dags-såväl som kvällstid!
    Han var flexibel gällande städgaranti (så att de personer som flyttade in i en lägenhet vi sålde hade tid på sig att själva bedöma städningen) och dessutom var det smidigt att lämna av/få tillbaka nycklar. Läs mer
  • 2019-09-06

Ylva W skrev om Klart Rent Malmö AB
    Vi anlitade Klart Rent för en flyttstädning och är oerhört nöjda! Snabb och smidig kontakt vid bokning! Killen som kom och städade var väldigt trevlig och kunnig och städade otroligt bra och noga. Köparna var mycket petiga och hade ingenting att anmärka på utan var riktigt imponerade. Dessutom var Klart rent billigare än flera konkurrenter. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Niclas F

2019-08-28

Niclas F skrev om Klart Rent Malmö AB
    Jag har anlitat Klart Rent ett flertal gånger och tycker de gör ett bra jobb, och de är snabba och flexibla med önskemål. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-08-27

Ronja & skrev om Klart Rent Malmö AB
    Städningen var inte väl utförd och både dammsugare och kvast hade gått sönder vilket de inte sa någonting om. Påstod att de fick spendera extra tid för att städa noga men det var sämre städat än vad vi själva utfört på mindre än halva tiden.. vi går vidare med annan firma där det fungerade. Läs mer
    2019-08-27 Urim K svarar Ronja &
    Hej Gina,
    Ni vill ha endast en timme arbete. Tyvärr vi har använt mycket mer tid.

Hälsningar

Klart rent Malmö AB
  • 2019-08-22

Anna A skrev om Klart Rent Malmö AB
    Vi beställde flyttstädning av 2 lgh. Den ena var städningen ngt bristfällig då golvlister inte var avtorkade och spindelväv satt kvar på en vägg men kök och badrum var riktigt bra gjort. Den andra lgh var mycket bra städad. Det är trevlig personal och ägaren är väldigt bra och lätt att föra en dialog med. Rekommenderar denna städfirman! Läs mer
  • 2019-08-21

Emmeli Ö skrev om Klart Rent Malmö AB
    Snabb kontakt. Slarvig flyttstädning. Både jag och fastighetsskötaren fick fixa det sista för att hinnan innan nästa hyresgäst skulle in. När jag påpekar missnöje blir det tydligt att de satt i system att aldrig dra av kostnad utan bara hänvisa till att jag var tvungen att ringa dem för att få det åtgärdat. Trots att jag tydligt förklarade att det inte fanns tid för det. Är ju rätt rimligt att man måste göra klart utan anmärkning innan deadline. Särskilt när det gäller flyttstädning. Också märkligt att det inte ingår städning av väggar. Läs mer
  • 2019-08-20

Daniel H skrev om Klart Rent Malmö AB
    Vi beställde flyttstädning av klart rent ab. Toppen utfört. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-08-17

Imre J skrev om Klart Rent Malmö AB
    Jag har anlitat Klart Rent Malmö AB för att göra en storstädning. Företaget, Klart Rent Malmö AB, har utfört ett utmärkt jobb, varit
    punktligt och pålitligt. Läs mer
  • 2019-08-16

Johan E skrev om Klart Rent Malmö AB
    Har kontorsstädning med denna firma, prisvärda och mycket duktiga på vad dem gör. Läs mer
  • 2019-07-30

Hanna T skrev om Klart Rent Malmö AB
    Flyttstädning av hus.
    Fick ett väldigt proffsigt och trevligt bemötande i alla kontakter. Vi lämnade ett väldigt smutsigt hus men de hade städat det jättebra, fanns inget att anmärka på. De hade även samlat ihop småsaker vi glöm samt satt upp alla spröjs på fönsterna utan jag bett dem göra det. Kan varmt rekommendera dem till andra som är i behov av flyttstädning! Läs mer
  • 2019-07-23

Gertrud E skrev om Klart Rent Malmö AB
    Flyttstädning
    Två personer anlände kl 07:30. De hade som målsättning att vara färdiga kl 14.00 innan de ens sett vad/hur mycket som skulle städas. De forcerade städningen och resultatet blev därefter. Det hade fuskats alt. missats på ett ental ställen. Toaletterna dåligt städade, flera golv dåligt städade/svabbade, inga elradiatorer städade bakom mm. Det var den manlige städaren som stressade. Den kvinnliga städaren var seriös. Hon städade bl.a.köket som var bra städat. Läs mer
  • 2019-07-09

Tandläkarna N skrev om Klart Rent Malmö AB
    Alltid ett nöje att ha kontakt med Urim på Klart Rent! Vänlig och vill väldigt väl att allting ska fungera tillfredsställande för sina kunder! Inte helt lätt att hitta ett bra städföretag som håller vad de lovar men det kan Klart Rent i Malmö! Vi kan bara rekommendera detta företag - pålitligt, ordentligt utförande! Helt enkelt bäst! Läs mer
  • 2019-07-08

Per M skrev om Klart Rent Malmö AB
    - Proffsigt & personligt bemötande
    - Anpassar efter kunders behov
    - Bra kommunikation
    - Väldigt väldigt rent Läs mer

Natalie A skrev om Klart Rent Malmö AB
    Förra gången var städningen toppen, tyvärr var det slarvigt städat denna gång och vi fick göra mycket själva. Trevligt bemötande dock! Läs mer

Albert M skrev om Klart Rent Malmö AB
    Very good and convenient cleaning service. Läs mer

Tom P skrev om Klart Rent Malmö AB
    Andra gången jag använder Klart Rent, har även rekommenderat dem till andra. Utmärkt jobb som alltid! Läs mer
  • 2019-07-03

Anna S skrev om Klart Rent Malmö AB
    Trevlig service, tillmötesgående och bra priser!
    Vi har hemstädning 1 gång / månad och för oss funkar det jättebra. Visst får vi städa någon gång emellan men sen kommer Urim och hans gäng och gör ett rejält omtag. Lägenheten blir jättefin! Läs mer
  • 2019-06-28

Carl-Johan A skrev om Klart Rent Malmö AB
    Mycket bra och trevlig städare! Läs mer
  • Lena B

2019-06-27

Lena B skrev om Klart Rent Malmö AB
    Bra bemötande snabb respons. Väl utförs städning Läs mer
  • 2019-06-27

Johan W skrev om Klart Rent Malmö AB
    Flyttstädning.
    Snabbt och bra utfört Läs mer

Amiralsgatan 92 a, 214 37 Malmö