Klart Rent Malmö AB

Klart Rent Malmö AB

Vi på Klart Rent Malmö AB är proffs på städservice och vi arbetar mot både privatpersoner, företag och föreningar. Här får du hjälp med kontorsstädning, hemstädning, fönsterputsning, trappstädning, storstädning, skolstädning och mycket mer. Dessutom hjälper vi kunder med röjning, tömning och sanering och är noga med att se till att allt återvinns på ett korrekt sätt.

Vår ambition är att leverera hög service och kvalitet på alla utförda tjänster. Som kund hos oss kan du förvänta dig professionellt resultat och god kommunikation. Varmt välkommen!

Läs vad 512 kunder tycker om Klart Rent Malmö AB 2

2021-05-06
    Vi har varit kunder hos Klart Rent i några år och är hur nöjda som helst! De gör alltid ett jättebra jobb!
    Bemötandet är också mycket trevligt och lösningsfokuserat.
    Jag kan rekommendera dem till alla.

Ord jag associerar med Klart Rent är proffsigt, personligt och trevligt.
    2021-05-06
    Företags städning. Bra
    Sonen har rekommenderat dom.
    2021-05-04
    Bokade en flyttstädning vilket jag tidigare också gjort med samma företag då jag va otroligt nöjd. Denna gång var en stor besvikelse. Inte avtorkat på lister och stora dammråttor kvar i några hörn. Lite grus/smuts kvar i fönsterkarmar och Inte rengjort i ugn och i tömda lådor som avtalat. Rinningar av rengöringsmedel överallt, som att man sprayat på rikligt och sedan inte torkat av ordentligt.
    Mycket slarvigt utförande generellt. Tyvärr.
    Efter klagomål fick jag 600 kr avdrag, och fick städa det sista själv då jag inte hade möjlighet att vänta på att dom skulle komma och åtgärda det.
    2021-05-04
    Klart Rent Malmö AB kommer och städar i vårt hem varje onsdag. Vi har varit och fortfarande är mycket nöjda med Esma och Lume som varit här. De utför ett väldigt bra arbete och är mycket tillmötesgående och hjälpsamma.
    All kontakt med Urim har varit smidig, snabb och samarbetsvillig.
    Klart Rent Malmö AB får högsta betyg!
    2021-04-29
    Fönsterputs. Mycket trevligt bemötande. Professionellt och effektivt utfört arbete. Mycket nöjd med resultatet. Kommer att anlita firman igen.
    2021-04-27
    Vi har kontorsstäd varje vecka och är väldigt nöjda med Klart Rent! De är flexibla, noggranna och trevliga.
    2021-04-26
    Anlitar Klart Rent för löpande städning både hemma och på kontoret och har gjort det i ett par år nu. Alltid bra resultat och trevligt bemötande både från chef och personal. Är väldigt flexibla och är öppna för feedback, både positiv sådan och när det gäller förbättringsförslag.

Skulle kunna ha en bättre kommunikation direkt med personen som städar t ex genom en bok/block då jag inte alltid är på plats när de städar. Skulle kunna vara lite mer proaktiva t ex genom att komma med förslag på att det är dags att städa ugnen/fönstrena eller om vi ska flytta på något för att de tycker att ett specifikt ställe i lägenheten (t ex under soffan) behöver städas lite extra.
    2021-04-25
    Mycket proffsig och trevligt städfirma.
    2021-04-24
    Städning av stor äldre villa från 1929. Mycket trevligt bemötande och flexibilitet ifrån företaget. Rent och fräscht resultat.
  • Agneta N
    2021-04-23
    Jag har köpt städning o fönsterputsning av
    Klart Rent Malmö i flera år och har alltid blivit bra bemött vid bokningarna. Jag är också mycket nöjd med städningen.
    2021-04-23
    Personliga och med utmärkt kvalite!!
    2021-04-23
    Bästa servicen av Urim och team
  • Peter H
    2021-04-22
    Klartrent har utffört hemstädning och fönsterputsning i flera år nu. Mycket väl och noggrant.
    Man har alltid blivit mycket väl bemött. Det är faktiskt så att det utvecklats till en närmare vänskap.
    Ja jag räknar Klart Rent till mina vänner.
    Avseende förväntningarna av tjänsterna har de mer än väl införlivats.
    2021-04-22
    Vi har köpt in städtjänst till kontor. Ägarna är toppen! Fantastiskt bra bemötande och väldigt lyhörda, måna om sina kunder. Snabb respons när något inte fungerat. Som alltid, kan det ibland variera i personal och deras prestation - men iom att ägarna snabbt styr upp, så tycker jag att det har funkat bra.
    2021-04-22
    Väldigt trevliga och inlyssnande på ens önskemål. Rekommenderaras.
    2021-04-22
    Jag använde Klart Rent för flyttstädning av min lägenhet. Det var lätt att boka, de underlättade hantering av nycklar eftersom jag inte kunde överlämna dem själv, och köparen var nöjd med resultatet.
    2021-04-22
    Pålitlighet och noggrant utfört arbete.
    2021-04-22
    Klart Rent har städat i vårt hem i flera år, och vi fick dem rekommenderade från vänner. Vi är jättenöjda med jobbet som de gör och personalen är trevlig. De ytterst få gånger då där har varit något missförstånd har det lätt kunnat lösas genom trevlig, personlig och effektiv kommunikation.
    2021-04-22
    Proffsiga och flexibla. Väldigt pålitliga!
    2021-04-22
    Toppen bra. Skinande rent och bra service! Inget att anmärka på. Rekommenderas.
    2021-04-22
    Alltid nöjd när jag anlitar dem!
    2021-04-22
    Jag och mina kollegor har vid flertalet tillfällen anlitat Klart Rent Malmö AB för att utföra saneringar i lägenheter och vi är mycket nöjda. Alltid bra bemötande, lätt och snabbt att boka tider för utförandet och mycket bra resultat. Jag skulle utan tvekan rekommendera företaget.
    2021-04-22
    Har haft hemstäd i cirka ett år och är väldigt nöjd. Bra kontakt med chef och personal, hög kvalitet på städningen. Kan verkligen rekommendera Klart Rent!
    2021-04-22
    Städ och flytt. Jag har alltid blivit mycket väl bemött, alltid trevliga, professionella och mycket service inriktade. Ställer alltid upp och levererar snabbt. Jag kan med varm hand rekommendera företaget.
    2021-04-22
    Mycket bra! Pålitliga och noggranna.
    2021-04-22
    Vi har haft hemstädning från Klart Rent under de senaste 5 åren och är mycket nöjda. De gör ett bra jobb och är mycket flexibla.
    2021-04-22
    Köper veckostädning och är mycket nöjd med Klart Rent AB. Anställda och ledning bemöter med respekt, kunskap och flexibilitet.
    2021-04-22
    Städfirman Klart Rent Malmö AB är ett mycket kompetent och pålitligt städföretag som vi varmt rekommenderar! Vi är väldigt nöjda med vår städning och blir alltid väl bemötta av företaget vid kontakt. Klart Rent gör allt för att Du ska bli nöjd och lite till! Ligger bra till i pris och tvekar aldrig att göra det där lilla extra vilket vi som kund uppskattar.
    2021-04-22
    Både köpt storstädning och hemstädning, chefens bemötande förmåga att lyssna på kunden är mycket bra. Städarna är trevliga och noggranna, kan verkligen rekommendera företaget.
    2021-04-22
    Noggrann och snabb service. Pålitlig och trevlig personal.
    2021-04-22
    Pålitliga, kunden i focus, trevligt bemötande, snabb återkoppling. Städningen förenklar verkligen våra liv här hemma!
    2021-04-22
    Mycket bra, trevliga och flexibla. Stark rekommendation.
    2021-04-22
    Har hemstädning varannan vecka, väldigt nöjd! Trevlig personal och utmärkt resultat!
    2021-04-20
    Jag har under åren anlitat KlartRent för såväl flyttar, som företagsstöd, fönster och regelbunden stöd. Jag känner mig helt trygg med Urim och hans personal.
    2021-04-09
    Flytthjälp. Trevliga killar! Jättebra och prisvärt!
    2021-04-08
    Anlitade fönsterputsare.
    De var trevliga.
    Blev dock inte helt nöjd med resultatet. De lämnade ränder på fönstrena.
    2021-03-23
    Köpte storstäd inkl fönsterputs.
    Allt blev jättefint. Enkla att ha att göra med. Enda minuset var att de inte tog ut soporna, vilket jag gärna sett att de gjort. Men det kanske jag skulle varit tydligare med.
    2021-03-19
    lätta att ha att göra med, fick tid snabbt och hjälpte till med hantering av nycklar.

min köpare var nöjd med flyttstädningen!
  • Isolde J
    2021-03-14
    Average cleaning, terrible customer service which left me out of pocket for damaged goods. I will never recommend this company.
    2021-03-11
    Jag har precis börjat anlita Klart Rent för hemstädning och är mycket nöjd. Jag känner en stor trygghet i hur mina prydnadssaker behandlas och städningen är väldigt professionellt genomförd. Det är ljuvligt fräscht efter min duktiga städerska lämnat. Från första kontakten till att städningen kom igång så har jag blivit mycket trevligt och professionellt bemött. Jag kan varmt rekommendera deras tjänster.
    2021-03-11
    Beställde hemstäd hos klartrent efter fått dem på rekommendation. Klartrent levde verkligen upp till förväntan och gjorde ett bra jobb!
    2021-03-10
    Anlitade Klart Rent till flyttstädning av min 2:a i centrala Malmö. Allt fungerade perfekt, från kommunikation och bokning till själva städningen. Rekommenderar verkligen!!!
    2021-02-22
    Bästa städfirman jag stött på! Trevliga personer också! :)
    2021-02-11
    Jag beställde flyttstäd av Klart Rent Malmö då vi hade kort om tid på oss att hinna få ut allt ur lägenheten och komma in till den nya.

Jag ställde en offertförfrågan som jag fick snabbt och trevligt svar på med tydlighet av vad som skulle ingå i städet.

En vän hade rekommenderat dem sedan tidigare så mina förväntningar på företaget var väldigt höga men de levererade absolut! Hyresvärden var väldigt nöjd med städningen och gjorde grundlig kontroll av alla ytor som skulle städats. Jag är supernöjd och kommer rekommendera dem med glädje för det goda arbete de utförde.
    Bra utförd städning.
    Vänligt bemött av företags representant.
    2021-02-11
    Superbra fönsterputsning! Fick snabbt tid.
    2021-02-11
    Snabba, smidiga och ett bra resultat. 3 dagar för kommentarer efter utfört jobb. Mycket proffsigt!
    2021-02-04
    Perfekt utförd flyttstädning, trevlig personal och smidig bokning.
    2021-01-22
    Fast, friendly and reliable service. Really happy with their help.
    2021-01-13
    Vi har anlitat städservice till företaget. Vi har inte haft dem så länge och jag har varit borta en del sen de startade så jag har inte jättemycket att gå på än. Men bemötandet har varit toppen och det lilla som jag har sett av deras städning har varit toppen!