Alla kategorier Städhjälp Skåne Malmö Klart Rent i Malmö AB

Klart Rent i Malmö AB

Amiralsgatan 96 a, 214 37 Malmö — Visa karta

Vi på Klart Rent Malmö AB är proffs på städservice och vi arbetar mot både privatpersoner, företag och föreningar. Här får du hjälp med kontorsstädning, hemstädning, fönsterputsning, trappstädning, storstädning, skolstädning och mycket mer. Dessutom hjälper vi kunder med röjning, tömning och sanering och är noga med att se till att allt återvinns på ett korrekt sätt.

Vår ambition är att leverera hög service och kvalitet på alla utförda tjänster. Som kund hos oss kan du förvänta dig professionellt resultat och god kommunikation. Varmt välkommen!

Läs vad 299 kunder tycker om Klart Rent i Malmö AB

• Sebastian S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Fixade en flyttstädning åt mig på vädigt kort varsel, väldigt nöjd med både service samt pris! Kan rekommendera Läs mer
  • Helena R skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Flyttstädning bokade jag med Klart Rent.
    Trevligt bemötande, snabba svar och bra helhetslösning.

Städningen fick bakläxa på ett par punkter vid inspektion.
    När jag kontaktade dem kom de samma dag och åtgärdade. Läs mer
  • Mia K skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Serviceminded och mycket bra utfört arbete, supernöjd!! Läs mer
  • Stina E
    Stina E skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Vi bokade flyttstädning som inte gick igenom besiktningen, vissa delar av lägenheten var ostädade bland annat hall, lampknappar, eluttag och delar av kök och badrum. Eftersom Klart Rent har städgaranti lovade ägaren att skicka sina anställda att åtgärda detta snarast. Jag berättade vad som behövde åtgärdas per telefon och skickade samma lista som fanns i lägenheten till ägaren.

Vid ombesiktningen hade de flesta punkterna på listan fortfarande inte städats varpå vi fick boka en tid för besiktning en tredje gång. Klart Rent erbjöd sig ytterligare en omstädning nästa dag vilket vi varken hade tid eller förtroende till. Vi fick istället lägga två timmar på att städa resterande del själva. Detta ifrågasattes av ägaren när jag klagade på att lägenheten inte blev godkänd vid ombesiktning. Läs mer
  • Per L skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Snabb och bra service till vettiga priser. Läs mer
  • Hans M skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Flyttstädning
    Mycket bra och tillmötesgående uppträdande
    Rent och snyggt. Smidigt med överlämning av nycklar. Lyhörda för vårt behov. Totalt sett mycket bra och vi är supernöjda. Läs mer
  • Medeleine B skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Helt ok städning. Tillmötesgående personal som städade. Läs mer
  • Anna E skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Fönsterputs. Snabbt o smidigt. Läs mer
  • Christer G skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Ställt upp med kort varsel och med hög flexibilitet. Läs mer
  • Joakim S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Snabba svar. Hög kvalitet. En yrkesman. Läs mer
  • Patrik L skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Allt fungerade som det skulle. Väl utfört arbete till ett bra pris. Läs mer
  • Eva C skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Behövde hjälp med flyttstäd! Perfekt utförd arbete! Läs mer
  • Janne E skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Bra service och genomgång innan, flyttstädningen blev bra, kan rekommenderas! Läs mer
  • Amanda L skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Supernöjd med Klart Rent i Malmö! Läs mer
  • Linda T skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Snabba svar. Serviceorienterade. Bra städning Läs mer
  • Gustav S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Bra bemötande och inga anmärkningar på besiktning. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Christoph S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Very good professional, reliable and friendly for comparable prices! I really recommend!
    Christoph from Germany Läs mer

Klart Rent Malmö AB
  • Elin E skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Flyttstädning, väldigt nöjd. Bra service och bemötande Läs mer
  • Linda R skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Hade flytthjälp. Gick otroligt smidigt och grabbarna var väldigt snabba och trevliga. En i helhet bra upplevelse och jag rekommenderar detta företag. Läs mer
  • Nadine K skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Flyttstädning till bra pris, och de jobbade snabbt. Läs mer
  • Jonas C skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Jag använde mig av Klart Rent i Malmö för flyttstädning av min lägenhet i januari. Generellt gav de ett väldigt gott intryck och det var enkelt att boka med ganska kort framförhållning.

Städningen överlag var väldigt bra och den nya ägaren hade inget att klaga på. Tyvärr så råkade de ta sönder en av glasdörrarna till duschen vid städningen, något oklart hur. De ringde upp mig direkt och förklarade läget och att de självklart skulle stå för allt. Trots att det skapade en del problem (inte så roligt att lämna över en lägenhet som saknade en duschdörr) så löste de det smidigt och tog alla kostnader för att köpa ny dörr och installera. Med tanke på hur bra de löste allting med minimalt arbete för mig så rekommenderar jag deras tjänst. Läs mer
  • Henrik L skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Flyttstäd
    Snabb respons på all e-mail kontakt.
    Kan bara rekomendera!

Bra och snabb service. Läs mer
  • Johan S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Bli av med kontorsmöbler.
    Proffsigt bemötande.
    Snabba och flexibla. Läs mer
  • Sanna D skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Flyttstädningen gick snabbt och blev godkänd vid besiktningen. De gjorde ett bra jobb. Läs mer
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Snabbt gjort och bra kommunikation, de kom och hämtade nycklarna på jobbet och lämnade i lght, smidigt! Läs mer
  • Mikael B skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Trevliga och bra på det de gör. Anlitar gärna dem igen. Läs mer
  • Kerstin N skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Vår Brf har köpt städning efter återställningsarbete av vattenläckage i två lägenheter. Arbetet utfördes effektivt och helt enligt överenskommelse till vår fulla belåtenhet.
    Vänligt bemötande, god service. Läs mer
  • Andreas F skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Flyttstädning av hyrestvåa. Mycket professionellt utfört och bra resultat (eller, hörde i alla fall inga klagomål från hyresvärden i efterhand).

Enda nackdelen var att de bokade om tiden från fm till em ganska sent, vilket hade kunnat bli ett problem, men det löste sig denna gång. Läs mer
  • Eva S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Proffsig planering och effektivt genomforande av stadningen av min avlidna mammas lagenhet.
    Hyresvarden godkande stadningen utan anmarkning.
    Trevligt bemotande Läs mer
  • Magnus S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Jätte nöjd. De gjorde våran flyttstädning och levererade långt över förväntan. Allt var superfint stödat. Läs mer
  • Ewa W skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Jag anlitade denna firma för röjning och flyttstädning av min mammas lägenhet. Jobbet utfördes till min absolut fulla belåtenhet. Bemötandet var utmärkt och man visade stor flexibilitet utifrån mina önskemål.

Varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Johan Å
    Johan Å skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Bra och prisvärd städning. Akelius som var vår hyresvärd krävde dock att man våttorkade väggarna. Detta ingick inte i Klart rents flyttstäd. Dock gick städningen igenom ändå. Men värt att kolla hyresvärdens krav samt vad som ingår i städningen. Läs mer
  • Josefine N skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Bokade flyttstäd och fick snabbt kontakt och bra bemötande i telefon. Inte lika nöjd med städningen då de hade missat att stöda bakom elementen och i badrumsskåpet samt lite andra småsaker som tog en person ca 1 timme att städa i ordning. Vi tog inte detta på garantin då vi hade bråttom att lämna in nycklarna. Bra pris. Läs mer
  • Emma A skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Vi har beställt fönsterputs (flera tillfällen) och flyttstäd via Klart Rent och varit nöjda samtliga gånger. Trevlig personal, alltid i tid, svarar alltid när vi ringer/mailar. Läs mer
  • Lillian W skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Toppen Flyttstädning o storstädning av lägenhet Läs mer
  • Fabian B
    Fabian B skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Väldigt bra att ha och göra med!
    Blev otroligt bra städat! Läs mer
  • Lars D skrev om Klart Rent i Malmö AB
    ok, men ngt förvirrat om tidpunkter och bokningar. Men funka till sist alldeles utmärkt.
    Städningen var mer en perfekt, helt nöjd.
    Bra pris. Läs mer
  • Niklas L skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Snabbt svar. och proffsigt utfört arbete. Jag köpte en flyttstädning av dem. vid avflytt så fanns inga anmärkningar och allt var toppenbra! Läs mer
  • Malin P skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Vi ringde på lördagen och behövde akut hjälp med flyttstädning. De kom söndagen efter och allt sköttes lätt och smidigt och resultatet var jättebra! Bra service, snabba och bra resultat. Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • Johanna B skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Bra bemötande och snabbt svar. Hjälpsamma, serviceinriktade och flexibla. Dock gick städningen inte igenom besiktningen, framförallt badrummet var inte så noggrant städat. Detta löste sig dock bra sedan och dom kom tillbaka och åtgärdade Läs mer
  • Andreas A skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mkt bra. Snyggt och rent inga konstigheter Läs mer
  • Matilda F skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Underbart företag som alltid ser lösningar istället för problem. Jobbar snabbt och effektivt, allt blir riktigt rent och snyggt och hela processen är så lättarbetad med Klart Rent! Jag kan varmt rekomendera Klart Rent till andra som letar efter en bra och ordentlig städfirma! Läs mer
  • Lena F skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mycket god kundservice. Svarade snabbt när jag kontaktade dem via e-post och var mycket punktliga med flyttstädningen, som utfördes väl. Hyresvärden hade inga erinringar. Jag tvekar inte att rekommendera Klart Rent i Malmö AB till andra som är på jakt efter bra flyttstädning. Läs mer
  • Astrid A skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Vi hade bokat in en tid för möte för att få en offert på hemstädning. Tog ledigt från våra arbeten för att vara hemma på den inbokade tiden. Ingen dök upp på utsatt tid. När vi ringde 10 min senare uppgavs att ni hade glömt skriva in tiden/missat tiden och att det "är sådant som händer". Otroligt oproffsigt och inte en sådan städfirma man vill ha att göra med. Läs mer
  • Erik B
    Erik B skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Beställde flyttstäd och kan bara rekommendera vidare. Exceptionellt kundmöte och fläckfri städning därefter. Läs mer
  • Hanna S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Enkelt och bra bemøtande. De levde upp till mina førvæntningar. Läs mer
  • Martin B skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mycket bra bemötande samt flexibla att jobba med då de fick hänta nyckel hos mäklaren då jag inte bor i Sverige. Utmärkt städning dessutom och det är 3e gången jag anlitade de för en slutstädning. Läs mer
  • Sara A skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Flyttstädning. Allt enligt önskemål, bara bra! Läs mer
  • Christian N skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Fantastiskt bemøtande och utmærkt utførande. Har varit vældigt smidigt att jobba med dem, de svarar alltid på mail/telefon, flexibla, kommer i tid och gør ett vældigt bra arbete! Läs mer
  • Jan F skrev om Klart Rent i Malmö AB
    snabba, punktliga, noggranna, och trevliga. Kan rekommenderas. Läs mer