Alla kategorier Städhjälp Skåne Malmö Klart Rent i Malmö AB

Klart Rent i Malmö AB

Amiralsgatan 96 a, 214 37 Malmö — Visa karta

Vi på Klart Rent Malmö AB är proffs på städservice och vi arbetar mot både privatpersoner, företag och föreningar. Här får du hjälp med kontorsstädning, hemstädning, fönsterputsning, trappstädning, storstädning, skolstädning och mycket mer. Dessutom hjälper vi kunder med röjning, tömning och sanering och är noga med att se till att allt återvinns på ett korrekt sätt.

Vår ambition är att leverera hög service och kvalitet på alla utförda tjänster. Som kund hos oss kan du förvänta dig professionellt resultat och god kommunikation. Varmt välkommen!

Läs vad 326 kunder tycker om Klart Rent i Malmö AB

Tobias H skrev om Klart Rent i Malmö AB
    De blev försenade när de skulle städa vår lägenhet så vår inspektion förskjöts. Men allt var rent och fint efter deras jobb och våran petiga hyresvärd var helnöjd då därför blev även vi nöjda på det stora hela. Läs mer

Kimberly N skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Jätte hjälpsam, trovärdig och glad människor och service! Läs mer

Marianne O skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Det känns att det är ett mycket seriöst företag. De jobbar proffsigt och har samtidigt tid att föra en liten konversation.
    Jag beställde fönsterputsning och blev jättenöjd! Kommer inte att anlita något annat bolag. Har dessutom gett dem två nya kunder!
    Marianne Olsson Läs mer
  • 2019-01-23

Tomas K skrev om Klart Rent i Malmö AB
    jättebra, städade även inne i skåp och unde soffan Läs mer
  • 2019-01-23

Tobias M skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Beställde städning av min systers hus inför julen som julklapp. Hon var mycket nöjd med resultatet och bemötande av personal. SJälv har jag också fått ett mycket bra intryck i mina kontakter. Läs mer
  • Teresa W

2019-01-22

Teresa W skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Jag köpte flyttstädning i hösten 2018. Mycket bra bemötande och vi fick uppfyllt våra förväntningar om ett noggrant arbete till ett bra pris. Kan rekommendera dem till andra! Läs mer

Per R skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Väldigt bra service från Klart Rent. Rekommenderas. Läs mer

Adam F skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Billigt och bra! Vi fick inga anmärkningar vid vår besiktning. Läs mer

Jessica A skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Jättebra service och ordentlig städning. Allt gick väldigt smidigt :) Läs mer

Andreas N skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Kontaktade Klart Rent med en förfrågan om hjälp med flyttstädning av min lägenhet och blev helt klart nöjd med resultatet liksom även min hyresvärd som hade varnat mig för städfirmor då han ansåg att resultatet varierade kraftigt. Allt gick snabbt och effektivt och slutresultatet blev godkänt utan anmärkning. Om jag ska klaga på någonting så hade jag önskat att kommunikationen hade varit lite bättre, det kändes konstigt och oroande att lägga sin nyckel i ett brevinkast och inte få någon form av bekräftelse på att nyckeln hade mottagits. Av samma anledning hade jag önskat att de hade hört av sig efter avslutad städning för att meddela att de var klara. Detta är enbart mina åsikter och som sagt så blev slutresultatet väl godkänt så all in all så hade jag anlitat de igen för eventuella kommande flyttstädningar och även rekommendera dem till vänner/bekanta som är i behov av flytt/städhjälp. Allt gott! Läs mer
  • Agneta N

2019-01-21

Agneta N skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Klart Rent har alltid varit duktiga på att städa och putsa fönster.
    Dom är vänliga och tillmötesgående!
    Jag kan varmt rekommendera dom (vilket jag också har gjort). Läs mer

Ida M skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Enkelt, smidigt o godkänd flyttstädning.
    Lämnade nyckeln dagen innan i brevlådan och fick tillbaka nyckeln i egen brevlåda efter städning. Bra pris och bra service! Läs mer
  • 2019-01-17

Arvid S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Flyttstädning. Genomfördes bra på utsatt tid. Läs mer

Madeleine S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Flyttstädning. Det gick snabbt och bra! Läs mer

Anna J skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Bra kommunikation, bra pris, nöjd med allt! Läs mer

Andrea I skrev om Klart Rent i Malmö AB
    De var professionella och noggranna. I har valt dem därför att de har kollektivavtalet. Läs mer
  • 2019-01-15

Ingrid R skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Klart Rent städar år mig och är duktiga, raska och trevliga.
    Jag hade haft stora svårigheter att hitta någon som jag var tillnärmelsevis nöjd med - men det är jag nu.
    Jag har inte bara fått städhjälp, utan också goda vänner! Läs mer

Karolina C skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Vi Köpte flyttstädning hösten 2018. De var väldigt lätta att ha kontakt med, flexibla med datum/tid och hämtning/lämnande av nycklar. Städningen var också grundligt utförd, vi var supernöjda. Kan rekommendera dem till andra! Läs mer

Melissa H skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Har beställt hemstädning och Förväntnigarna jag hade var definitivt uppfyllda. Mycket trevlig personal, hög kvalitet & utmärkt service, jag rekommenderar dom till 100%. Läs mer
  • Petra S

2019-01-14

Petra S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Mycket seriös städfirma som anstränger sig för att bemöta kundens skiftande behov i olika lägen. Har anlitat Klart Rent flera gånger för flyttstädning, innan visning och för hemstädning samt fönsterputs. Vänligt bemötande och snabb service. Rent och fint. Jag är en kräsen kund som har känsliga material och ytor hemma. Företaget har också lyssnat på mina önskemål om att använda miljövänliga produkter. Klar vinnare i Malmö! Läs mer

Carina L skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Snabb, enkel, lösningsinriktad och vänlig kontakt vid min flyttstädning. Mycket nöjd med bemötandet.
    Jag besiktade inte själv lgh efter men allt igenom utan anmärkning från hyresvärd.
    Rekommenderas varmt. Läs mer

Lena-marie Y skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Trevligt bemötande. Enkelt och smidigt. Godkänd städning. Läs mer
  • Lars T

2019-01-14

Lars T skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Totalstädning av lägenhet. Mycket bra bemötande och vi fick uppfyllt våra förväntningar om ett noggrant arbete till ett bra pris. Läs mer

Hugo G skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Jag betalade för flyttstädning av vår 2-rumslägenhet i Malmö när vi flyttade. Fantastiskt bra bemötande och riktigt bra gjord städning. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-01-10

James C skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Utroligt godt firma har brugt dem 2 gange nu. Jeg kommer kommer helt sikkert til at bruge dem igen.
    Kan klart anbefale dem. De er nogen der er venlige og kan deres ting.

Klart Rent tak for endnu et godt arbejde. Läs mer
  • 2019-01-09

Natalie P skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Vi valde Klart rent eftersom de hade väldigt goda omdömen. Om man tittar lite noggrannare så ser man vissa negativa. Tyvärr förstår jag varför. Jag tänker att våra åtgärdslistor talar för sig själva. Första gången de städade fick vi en lång lista över områden där det uppenbart fortfarande var smutsigt. Vissa skåp har omöjligt öppnats. Vi ringde och de var behjälpliga och städade igen. Men även denna gång fanns det brister som verkligen inte borde vara kvar när de varit där två gånger.

Åtgärdslista med smuts, nr 1:
    Garderober
    Lister över dörrar och runt gångjärn på alla dörrar
    Torka alla dörrar
    Golvlister hall
    Hatthylla
    Fönstersmygar
    Längst in på hyllor i köksskåp
    Knoppar spis
    Ugn insida torka och lucka
    Torka rent låda under ugn
    Torka allt kakel även bakom spis
    Torka skåpet över vasken och ovanpå alla luckor i köket
    Röd hylla under vasken
    Skåpen ovanpå kyl och frys även ovanpå luckorna
    I skåp till vänster om frys
    Torka i badrumsskåp
    Runt toalett på golvet
    Vasken inte ren i badrummet
    Under badkaret måste städas stora fläckar
    Element badrum måste städas
    Städa hyllor och stång och golv i stora garderoben
    Droppkanaler på fönster när de öppnas även runt öppningar oc lister
    Torka elementen fortfarande smutsiga alla rum
    Balkongdörr torkas
    Golvlister i alla rum
    Fönsterkarm insida av balkongfönster

Åtgärdslista med smuts nr 2:
    Smuts på flera element, damm och intorkat.
    Badrumsskåp, tvålrester och hår.
    Grus på golv i garderob.
    Tjockt med fett på ovankant av kökslucka.
    Reklamblad, damm och smuts inne i köksskåp.

Vi valde att lägga ner 2 timmar själva på att åtgärda det sista. När fakturan kom protesterade vi och ville åtminstone ha rabatt med tanke hur städningen varit. Men vi fick till svar att vår hyresvärd verkat vara ovanligt petig och då de tvingats städa flera gånger hos oss så påpekade han även att städningen hade blivit dyr för deras del. Läs mer
    2019-01-11 Urim K svarar Natalie P
    Hej Natalie,

Tack så mycket för omdömen. Det du skrev kommer säkert att hjälpa oss att bli ännu bättre!

Allt gott!

Hälsningar

Klart Rent Malmö AB
  • 2018-11-26

Petter R skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Jag vill varna andra kunder för det här företaget. De flyttstädade hos oss men när jag skulle inspektera städningen upptäckte jag en stor golvskada i köket, troligen orsakad av ugnsrengöringsmedel som frätt på linoleumen. Klart rent vägrade att ta ansvar för skadan de orsakat och jag fick inleda en lång process för att anlita golvläggare. Som tur var gick mitt försäkringsbolag till slut med på att stå för kostnaden. Anlita INTE Klart rent om ni vill få städat på ett professionellt sätt, de gör mer skada än nytta och tar inget ansvar ifall något går snett. Läs mer
    2019-01-13 Urim K svarar Petter R
    Hej Petter,

Synd att du tycker så!
    Vi har förklarat till dig att vi har inte ha skadat golvet, det hade hänt när ni flyttade.
    När vi kom på morgonen vi meddelade dig att golvet var skadat.
    Annars vi har ansvarsförsäkring upp till 10 miljoner, men vi vill inte stå för en skada som gjorde flyttfirman eller någon annan förre oss.

Allt gott!

Hälsningar

Klart rent Malmö AB
  • 2018-11-03

Sebastian S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Fixade en flyttstädning åt mig på vädigt kort varsel, väldigt nöjd med både service samt pris! Kan rekommendera Läs mer
  • 2018-10-25

Helena R skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Flyttstädning bokade jag med Klart Rent.
    Trevligt bemötande, snabba svar och bra helhetslösning.

Städningen fick bakläxa på ett par punkter vid inspektion.
    När jag kontaktade dem kom de samma dag och åtgärdade. Läs mer
  • 2018-10-25

Mia K skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Serviceminded och mycket bra utfört arbete, supernöjd!! Läs mer
  • Stina E

2018-10-23

Stina E skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Vi bokade flyttstädning som inte gick igenom besiktningen, vissa delar av lägenheten var ostädade bland annat hall, lampknappar, eluttag och delar av kök och badrum. Eftersom Klart Rent har städgaranti lovade ägaren att skicka sina anställda att åtgärda detta snarast. Jag berättade vad som behövde åtgärdas per telefon och skickade samma lista som fanns i lägenheten till ägaren.

Vid ombesiktningen hade de flesta punkterna på listan fortfarande inte städats varpå vi fick boka en tid för besiktning en tredje gång. Klart Rent erbjöd sig ytterligare en omstädning nästa dag vilket vi varken hade tid eller förtroende till. Vi fick istället lägga två timmar på att städa resterande del själva. Detta ifrågasattes av ägaren när jag klagade på att lägenheten inte blev godkänd vid ombesiktning. Läs mer
  • 2018-06-19

Per L skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Snabb och bra service till vettiga priser. Läs mer

Hans M skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Flyttstädning
    Mycket bra och tillmötesgående uppträdande
    Rent och snyggt. Smidigt med överlämning av nycklar. Lyhörda för vårt behov. Totalt sett mycket bra och vi är supernöjda. Läs mer

Medeleine B skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Helt ok städning. Tillmötesgående personal som städade. Läs mer

Anna E skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Fönsterputs. Snabbt o smidigt. Läs mer

Christer G skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Ställt upp med kort varsel och med hög flexibilitet. Läs mer

Joakim S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Snabba svar. Hög kvalitet. En yrkesman. Läs mer

Patrik L skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Allt fungerade som det skulle. Väl utfört arbete till ett bra pris. Läs mer

Eva C skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Behövde hjälp med flyttstäd! Perfekt utförd arbete! Läs mer

Janne E skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Bra service och genomgång innan, flyttstädningen blev bra, kan rekommenderas! Läs mer

Amanda L skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Supernöjd med Klart Rent i Malmö! Läs mer

Linda T skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Snabba svar. Serviceorienterade. Bra städning Läs mer

Gustav S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Bra bemötande och inga anmärkningar på besiktning. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-03-14

Christoph S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Very good professional, reliable and friendly for comparable prices! I really recommend!
    Christoph from Germany Läs mer

Klart Rent Malmö AB

Elin E skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Flyttstädning, väldigt nöjd. Bra service och bemötande Läs mer

Linda R skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Hade flytthjälp. Gick otroligt smidigt och grabbarna var väldigt snabba och trevliga. En i helhet bra upplevelse och jag rekommenderar detta företag. Läs mer

Nadine K skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Flyttstädning till bra pris, och de jobbade snabbt. Läs mer

Jonas C skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Jag använde mig av Klart Rent i Malmö för flyttstädning av min lägenhet i januari. Generellt gav de ett väldigt gott intryck och det var enkelt att boka med ganska kort framförhållning.

Städningen överlag var väldigt bra och den nya ägaren hade inget att klaga på. Tyvärr så råkade de ta sönder en av glasdörrarna till duschen vid städningen, något oklart hur. De ringde upp mig direkt och förklarade läget och att de självklart skulle stå för allt. Trots att det skapade en del problem (inte så roligt att lämna över en lägenhet som saknade en duschdörr) så löste de det smidigt och tog alla kostnader för att köpa ny dörr och installera. Med tanke på hur bra de löste allting med minimalt arbete för mig så rekommenderar jag deras tjänst. Läs mer

Henrik L skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Flyttstäd
    Snabb respons på all e-mail kontakt.
    Kan bara rekomendera!

Bra och snabb service. Läs mer

Johan S skrev om Klart Rent i Malmö AB
    Bli av med kontorsmöbler.
    Proffsigt bemötande.
    Snabba och flexibla. Läs mer