Nettoflytt

Norra Bulltoftavägen 65 F, 212 43 Malmö — Visa karta

Välkommen till Nettoflytt!

Vi har arbetat med flyttjänster och transport sedan 1989 och har därför lång och gedigen erfarenhet av branschen. Vi på Nettoflytt hjälper dig med företagsflytt, bohagsflytt, dödsbo, magasinering, flyttstäd, flyttpackning, frakt, bud, källarröjning m.m.

Vi jobbar främst i Skåne med omnejd men har erfarenhet av flytt i hela Sverige. Vår personal är specialister på det de gör och kan flytta allt från piano och konst till till flyglar datorer och mycket mer. Bra service till absolut lägsta pris är vår devis. Kontakta oss gärna för mer information. Varmt välkommen!

Läs vad 78 kunder tycker om Nettoflytt

• FRESHTA A

2020-02-15

FRESHTA A skrev om Nettoflytt
    Supernöjd med nettoflytt!
    Fantastisk service och dessutom väldigt bra kundbemötande! Läs mer
    2020-02-15 Nettoflytt A svarar FRESHTA A
    Hej Freshta.
  • 2020-02-12

Mana L skrev om Nettoflytt
    Flytthjälp: vilka killar! Smidigt och relativt snabbt. Tetris-experter. Flexibla och allmänt grymma på sitt jobb! Läs mer
    2020-02-12 Nettoflytt A svarar Mana L
    Hej Mana.
  • Gustav O

2020-02-10

Gustav O skrev om Nettoflytt
    Hade hjälp av tre flyttare och en lastbil för att flytta vår 3:a på 70 kvm på tredje vån med hiss. Tog 3 h att packa ur och 1 h att packa in i nya huset i markplan. De ställde möblerna där vi ville och allt var klart på 30 min snabbare än deras uppskattning. Trevliga var de alla också! Stort tack Nettoflytt! Läs mer
    2020-02-10 Nettoflytt A svarar Gustav O
    Hej Gustav.
  • 2020-02-05

DANIEL B skrev om Nettoflytt
    Anlitade Nettoflytt i somras. Bra kommunikation, bra bemötande och bra personal. Väldigt smidig flytt, de höll uppsatt tidsplan. En möbel skadades vid flytten, de erbjöd kompensation för skadan vilket jag tycker är väldigt proffsigt gjort. Väldigt nöjd. Kommer anlita dem vid framtida flyttar.

Fortsätt på samma proffsiga sätt så kommer ni få massor med kunder
    /Daniel Läs mer
    2020-02-05 Nettoflytt A svarar DANIEL B
    Hej Daniel.
  • 2020-01-29

Josefine S skrev om Nettoflytt
    Flytt från hus till hus. Gick väldigt smidigt. Två små olyckor men de hanterade det på ett bra sätt. Trevliga och proffsiga och snabba. Läs mer
    2020-01-29 Nettoflytt A svarar Josefine S
    Hej Josefine.
  • 2020-01-29

Stig H skrev om Nettoflytt
    Flyttning, bra service som alltid Läs mer
    2020-01-29 Nettoflytt A svarar Stig H
    Hej Stig.
  • 2020-01-28

Iris M skrev om Nettoflytt
    Flytt av möbler inom Malmö. Utmärkt bemötande.
    De kom i tid och arbetade effektivt. Jag kommer att använda Nettoflytt igen när jag har behov. Läs mer
    2020-01-29 Nettoflytt A svarar Iris M
    Hej Iris.
  • 2020-01-19

Kimberly M skrev om Nettoflytt
    I hired Nettoflyt to move my belongings from one apartment to another in Malmo. I was very happy with the communication and how quick and easy everything went with the move, and they also handled my stuff in a good and professional way. I would recommend nettoflyt to anybody. Läs mer
    2020-01-19 Nettoflytt A svarar Kimberly M
    Hi Kimberly.
    We at Nettoflytt AB are very grateful to you for taking the time to write about your experience.
    Thank you very much.
  • 2020-01-10

Jane S skrev om Nettoflytt
    Nettoflytt skötte hela flytten från mitt hus till lägenhet, 3 trappor utan hiss.
    Chefen på företaget Alexander är väldigt serviceminded, flexibel och snabb. Man har inte heller någon väntetid på telefonen, han svarar eller ringer tillbaka väldigt fort.
    Förväntningarna var höga för det var 2:a gången jag flyttade med Nettoflytt. Allting gick lika bra denna gången som första gången.
    Mycket positiv upplevelse! Läs mer

2020-01-02 Nettoflytt A svarar Rodika K
    Hej Rodika.
  • 2019-12-30

MALEK E skrev om Nettoflytt
    Kan rekommendera Nettoflytt alla dar i veckan. Prisvärda, serviceminded personal och väldigt noggrann och försiktiga är dom. 10 av 10. 👍 Läs mer
    2019-12-30 Nettoflytt A svarar MALEK E
    Hej Malek.
  • 2019-12-30

YASMIN M skrev om Nettoflytt
    Super bra service och snabba som Dan, härliga människor som arbetar på företaget! Läs mer
    2019-12-30 Nettoflytt A svarar YASMIN M
    Hej Yasmin.
  • 2019-12-29

Agneta E skrev om Nettoflytt
    Första kontakten var positiv. Beställde hel flytt från Malmö till Östergötland. Överenskommelse: packning och upprepa till Östergötland dag 1, dag 2 uppackning. Nu görs en ombestämning, allt ska ske på samma dag! Nu görs fel nr:2 man väljer fel storlek på flyttbil, tar den mindre då man kan köra fortare än med den större!!!Detta medförde att en stor del av godset blev kvar i Malmö.Fanns ingen tidsplan när godset skulle levereras, kanske ngn gång i februari! Flyttade 27/11. När jag påpekade att varan ej var levererad, betalning sker vid hel leverans fick jag till svar " då blir det straffavgift "Vi fick själva köra ner från Östergötland till Malmö , 2 gånger med stor SUV för avhämtning av flyttgods. Ingen ersättning för detta men man tog betalt för en hel flytt. Rekommendera företaget? ALDRIG!!!!!👎 Läs mer
    2019-12-29 Nettoflytt A svarar Agneta E
    Hej Agneta.

Det du beskriver stämmer dessvärre inte överens med verkligheten då beställningen omfatta packhjälp med flytt upp till Östergötland. Ingen bokning av uppackning gjordes. Alla samtal och mejl är loggade, vi har gått igenom och hör inte att det är bokat någon uppackning i loggen då bokningen skedde via telefon.
    Vad gäller transporten nämnde vi tidigare att vi har två val, antingen lastbil 50 kubik eller volymskåp 24 kubik beroende på hur mycket du hade. Vi fick svar från dig att det räckte med 24 kubik, för att allt skulle inte med och du hade inte mycket saker.
    Det stämmer att vi erbjöd att köra upp de lilla som inte fick plats i februari.UTAN kostnad då vi ej tagit betalt för de som ej fick plats, sedan glömmer du nämna att du fick magasinera bohag utan kostnad. Lite trist när man väljer dölja de positiva och höja det du upplever som negativt.
    Det som gör oss mest ledsna är att du nämner att allt är bra efter flytten, samt att de inte gör något om vi kommer upp med resterande vid senare tillfälle då de inte är akut, samt nämnder du att du är nöjd med allt, både efter utfört arbete, men även via telefon två veckor efter flytt, men skriver som du gör på nätet.

Vi på Nettoflytt önskar dig ett gott nytt år och en god fortsättning på 2020.
  • 2019-12-28

Christina G skrev om Nettoflytt
    Kontakten med flyttfirma fungerade utmärkt. Snabbt och enkelt att ändra flyttdagen.
    Företaget lever upp till vad de lovar.
    Snabba och duktiga killar. Läs mer
    2019-12-28 Nettoflytt A svarar Christina G
    Hej Christina.
  • 2019-12-28

Michelle H skrev om Nettoflytt
    Väldigt effektiva och välorganiserade. Också mycket trevliga killar. Och det blev billigare än beräknat över tlf. Hoppas jag aldrig behöver flytta igen men om jag gör det så ringer jag Nettoflytt direkt! Två tummar upp! Läs mer
    2019-12-28 Nettoflytt A svarar Michelle H
    Hej Michelle.
  • Subhi S

2019-12-26

Subhi S skrev om Nettoflytt
    Perfekt...
    Har anlitat er flera gånger då ni kan sista sekunden och man får alltid bra service. Flytten har alltid gått smidigt. Flyttstädningen i sig är 5 av 5. Läs mer
    2019-12-26 Nettoflytt A svarar Subhi S
    Hej Subhi.
  • 2019-12-26

ADEL E skrev om Nettoflytt
    Rekommenderar nettoflytt!
    Trevligt bemötande och allt gick smidigt och bättre än förväntat. Tack! Läs mer
    2019-12-26 Nettoflytt A svarar ADEL E

2019-12-25 Nettoflytt A svarar Kerstin Inga-Stina J
    Hej Kerstin.
  • 2019-12-20

Malin T skrev om Nettoflytt
    Anlitade Netto flytt vid flytt. Mycket bra service och bemötande, snabba och fokuserade. Upplevde att personalen var mycket mån om att flytten skulle genomföras effektivt och smidigt! Kan verkligen rekommendera dem i det fall man är i behov av hjälp i form av exempelvis flytt. Läs mer
    2019-12-20 Nettoflytt A svarar Malin T
    Hej Malin.
  • 2019-12-19

Paulina T skrev om Nettoflytt
    Nettoflytt var igen supertrevliga i sitt bemötande, säkerställde att flytten utfördes inom den förväntade tidsramen och jag rekommenderar varmt dem till dig/er som behöver stöd i flyttprocessen. Läs mer
    2019-12-19 Nettoflytt A svarar Paulina T
    Hej Paulina.
  • 2019-12-19

Peter D skrev om Nettoflytt
    Vi anlitade Nettoflytt, kan varmt rekommendera dem,
    Otroligt bra bemötande, trevlig personal.
    Mycket hjälpsamma. Läs mer
    2019-12-19 Nettoflytt A svarar Peter D
    Hej Peter.
  • 2019-12-13

Karin H skrev om Nettoflytt
    Flytten gick utmärkt. Betyget dras ner pga 1timmes försening. Annars hade de fått en 5:a Läs mer
    2019-12-13 Nettoflytt A svarar Karin H
    Hej Karin.
  • 2019-12-13

Frida K skrev om Nettoflytt
    Flytthjälp! Mkt fint och trevligt bemötande. Proffsigt och jättebra allt som allt! Läs mer
    2019-12-13 Nettoflytt A svarar Frida K
    Hej Frida.
  • Annika D

2019-12-13

Annika D skrev om Nettoflytt
    Alex och grabbarna hjälpte mig med flytten och levererade över förväntan. Snabbt, kompetent och ffa mycket trevligt utförande. Jag rekommenderar varmt och kommer själv att anlita Nettoflytt igen. Läs mer
    2019-12-13 Nettoflytt A svarar Annika D

2019-12-10 Nettoflytt A svarar Jesper S
    Hej Jesper.
  • 2019-12-06

RANYA E skrev om Nettoflytt
    Helt nöjd, bra priser, snabb flytt och jätte bra service och trevlig personal, kan bara rekommendera detta företag. Läs mer
    2019-12-07 Nettoflytt A svarar RANYA E
    Hej Ranya.
  • 2019-12-06

Lars W skrev om Nettoflytt
    Starka grabbar som flyttade allt snabbt och effektivt. Läs mer
    2019-12-06 Nettoflytt A svarar Lars W
    Hej Lars.
  • RASMUS J

2019-12-04

RASMUS J skrev om Nettoflytt
    Mycket bra firma och jag vad om få låna lådor och dem la ut det dagen efter. Skulle varmt rekommendera Läs mer
    2019-12-04 Nettoflytt A svarar RASMUS J
    Hej Rasmus.
  • 2019-11-30

Peter R skrev om Nettoflytt
    Bra bemötande hela vägen. Delar av personalen något oerfaren när det gäller hantering av möblerna. Läs mer
    2019-11-30 Nettoflytt A svarar Peter R
    Hej Peter.
    Tack så hemskt mycket.
    Vad gäller personal är vissa nya, alla är vi nya på ny arbetsplats någongång, det skall inte behöva drabba er.

Tack än en gång för att ni dela med er av er upplevelse.
  • 2019-11-29

Katarina H skrev om Nettoflytt
    Trevlig och serviceinriktad personal Läs mer
    2019-11-29 Nettoflytt A svarar Katarina H
    Hej Katarina.
  • 2019-11-29

Hans J skrev om Nettoflytt
    Transport av bokhylla o 2 sängar till tippen.
    Slutpriset blev högre än det ftån början angivna Läs mer
    2019-11-29 Nettoflytt A svarar Hans J
    Hej Hans.
  • 2019-11-19

Mia A skrev om Nettoflytt
    Absolut bästa flyttfirman! Kommer att rekommendera Nettoflytt till alla.

Tack för denna gång! Läs mer
    2019-11-19 Nettoflytt A svarar Mia A
    Hej Mia.
  • 2019-11-19

Claus O skrev om Nettoflytt
    Mycket skickliga killar som har denna flyttfirma, trevliga och inte en repa på några möbler, rekommenderas starkt Läs mer
    2019-11-19 Nettoflytt A svarar Claus O
    Hej Claus.
  • 2019-11-18

Heidi erna L skrev om Nettoflytt
    Jag är evigt tacksam över det fina arbetet personalen hos Nettoflytt utförde åt familjens dödsbo. Fantastiskt bemötande, prisvärt och punktliga Läs mer
    2019-11-18 Nettoflytt A svarar Heidi erna L
    Hej Heidi .
  • 2019-11-18

Ivar S skrev om Nettoflytt
    Punktlig, noggrann och hjärtlig, ett bra företag som vi gärna använder mer av när det behövs Läs mer
    2019-11-18 Nettoflytt A svarar Ivar S
    Hej Ivar .
  • Gunvor Birgitta N

2019-11-17

Gunvor Birgitta N skrev om Nettoflytt
    Vi är jättenöjda. Snabba , positiva och trevliga killar. Inga problem utan allt löstes på bästa sätt ! Läs mer
    2019-11-17 Nettoflytt A svarar Gunvor Birgitta N
    Hej Gunvor Birgitta .
    Gunvor Birgitta N, Nettoflytt A gillar detta
  • 2019-11-16

Rima E skrev om Nettoflytt
    Stans bästa flyttfirma! Efter att ha flyttat så många gånger och anlitat olika flyttfirmor var Nettoflytt utan tvekan den bästa vi haft. Allt görs noggrant och professionellt. Tack nettoflytt. rekommenderar starkt. Läs mer
    2019-11-17 Nettoflytt A svarar Rima E
    Hej Rima.
  • 2019-11-12

Erika G skrev om Nettoflytt
    Det var proffsigt, trevligt, effektivt, prisvärt och bekvämt på alla sätt. Läs mer
    2019-11-12 Nettoflytt A svarar Erika G
    Hej Erika.

Malin S skrev om Nettoflytt
    Punktliga, serviceminded, snabba och prisvärda. Vad mer kan man begära hos en flyttfirma?
    Kan varmt rekommenderas!
    /Malin sörbris Läs mer
    2019-11-11 Nettoflytt A svarar Malin S
    Hej Malin.

Truls Mats Anders H skrev om Nettoflytt
    Killarna gjorde ett superjobb och höll offererat pris trots "krockar" i trappan med ett annat flyttgäng. Snabba och pålitliga.

Kommer inte flytta utan Nettoflytt framöver! Läs mer
    2019-11-11 Nettoflytt A svarar Truls Mats Anders H
    Hej Mats.

Ewa E skrev om Nettoflytt
    Flytthjälp
    Blev mycket vänligt och proffsigt bemött
    Kom i tid till flytten och jobbade i högt tempo
    Mycket vänliga och hjälpsamma
    Mycket nöjd och kan rekommendera er varmt Läs mer
    2019-11-11 Nettoflytt A svarar Ewa E

2019-11-06 Nettoflytt A svarar Philip N
    Hej Philip.
  • 2019-11-04

Birgitta L skrev om Nettoflytt
    Flyttjänst. Trevligt bemötande av alla killarna.

Mina förväntningar var stora då jag använt företaget tidigare

Någon blev lite stressad vid en heldagsflytt inte bra dock.

Kan ändå rekommendera företaget som gjorde bra ifrån sig. Läs mer
    2019-11-04 Nettoflytt A svarar Birgitta L
    Hej Birgitta.
  • Jessica K

2019-11-01

Jessica K skrev om Nettoflytt
    Sköna Alex, nära till skratt. Gjorde att flytten gick som en dans. Proffs, rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-11-02 Nettoflytt A svarar Jessica K
    Hej Jessica.
    Jessica K, Nettoflytt A gillar detta
  • 2019-11-01

Sofija S skrev om Nettoflytt
    Väldigt bra bemötande av proffsiga arbetare. Nettoflytt levde upp till alla förväntningar och jag hade vamt kunnat rekommendera dem till andra. Läs mer
    2019-11-02 Nettoflytt A svarar Sofija S
    Hej Sofija.
  • 2019-11-01

Tommie A skrev om Nettoflytt
    Lagring av möbler, mycket tillmötesgående och hjälpsamma. Läs mer
    2019-11-02 Nettoflytt A svarar Tommie A
    Hej Tommie.
  • 2019-10-31

Danscentrum S skrev om Nettoflytt
    Det gick lätt att boka transport, men när det sen var dags hade chaufförerna inte alls fått korrekt info. Hur svårt är det att skriva ut ett mejl och ge dem all info?? Nu ringde de och var helt förvirrade. Läs mer
    2019-10-31 Nettoflytt A svarar Danscentrum S
    Hej Danscentrum S.

Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse., vi tar det till oss och jobbar på utvecklas var dag.
  • 2019-10-31

Stefan J skrev om Nettoflytt