Nettoflytt

Norra Bulltoftavägen 65 F, 212 43 Malmö — Visa karta

Välkommen till Nettoflytt!

Vi har arbetat med flyttjänster och transport sedan 1989 och har därför lång och gedigen erfarenhet av branschen. Vi på Nettoflytt hjälper dig med företagsflytt, bohagsflytt, dödsbo, magasinering, flyttstäd, flyttpackning, frakt, bud, källarröjning m.m.

Vi jobbar främst i Skåne med omnejd men har erfarenhet av flytt i hela Sverige. Vår personal är specialister på det de gör och kan flytta allt från piano och konst till till flyglar datorer och mycket mer. Bra service till absolut lägsta pris är vår devis. Kontakta oss gärna för mer information. Varmt välkommen!

Läs vad 142 kunder tycker om Nettoflytt

• 2020-09-24

Jessica L skrev om Nettoflytt
    Flytt, väldigt bra bemött inför flytt men upplevde situationen stressig under flytt. Läs mer
    2020-09-24 Nettoflytt A svarar Jessica L
    Hej Jessica.

Vi på Nettoflytt förstår att man kan känna att det är stressigt med flytt och även då uppleva att vi som utför själva flytten är stressade. Vi väljer att inte stressa eller springa med möbler eller annat, i första hand för att värna om vår arbetsmiljö, och även för att värna om dina egendomar som kund. Vi hoppas stressen lagt sig för dig.

Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse.
  • 2020-09-23

Christian B skrev om Nettoflytt
    Fungerade mycket bra! Trevligt bemötande! Läs mer
    2020-09-23 Nettoflytt A svarar Christian B
    Hej Christian.

• IRINA M

2020-09-21

IRINA M skrev om Nettoflytt
    Jag vill börja med att tacka Alexander för de stöd vi fick per telefon när Nettoflytt skötte vårt dödsbo. Personalen som röjde var väldigt serviceinriktade, trevliga och de såg inga hinder utan möjligheter. Läs mer
    2020-09-22 Nettoflytt A svarar IRINA M
    Hej Irina.
    IRINA M, Nettoflytt A gillar detta
  • 2020-09-19

Therese G skrev om Nettoflytt
    Proffsig och trevlig personal. Kan varmt rekommendera att använda denna flyttfirma. Läs mer
    2020-09-19 Nettoflytt A svarar Therese G

2020-09-18 Nettoflytt A svarar Nikolina N
    Hej Nikolina.
  • 2020-09-17

Håkan P skrev om Nettoflytt
    Vi blev väldigt nöjda med flytten. Dom arbetade metodiskt o effektivt. Trevligt bemötande o glada miner. Läs mer
    2020-09-17 Nettoflytt A svarar Håkan P

Hej Maria.
  • BLERTA O

2020-09-15

BLERTA O skrev om Nettoflytt
    Mycket engagerad och erfaren flyttfirma. Enormt hög servicenivå och trevlig personal.
    Super nöjd.
    Gjorde ett bra jobb, bra pris och väldigt punktliga. Läs mer
    2020-09-15 Nettoflytt A svarar BLERTA O
    Hej Blerta.
  • 2020-09-14

Frank E skrev om Nettoflytt
    Great experience. Professional help with moving! Great customer service and very well organised with the cleaning company that cleaned the whole appartement that we left. All in all a great moving company that I strongly recommend! Läs mer
    2020-09-15 Nettoflytt A svarar Frank E
    Hi Frank.
    We at Nettoflytt AB are very grateful that you took the time to write about your experience.
    Thank you very much
  • 2020-09-14

Daniel P skrev om Nettoflytt
    Bra service och stor flexibilitet. Enkla att ha att göra med. Kan rekommendera dem! Läs mer
    2020-09-14 Nettoflytt A svarar Daniel P
    Hej Daniel.
  • 2020-09-11

Josefine Mickaela A skrev om Nettoflytt
    Hjälpte oss med flytt från Höör till Stockholm.
    Fantastiska grabbar som var super trevliga och väldigt tillmötesgående!! :D

Rekommenderar starkt detta företag! Läs mer
    2020-09-13 Nettoflytt A svarar Josefine Mickaela A
    Hej Mickaela .
  • 2020-09-09

Stina W skrev om Nettoflytt
    Trevligt bemötande, flytten gick snabbt och otroligt smidigt och på alla sätt oproblematiskt i ett annars rörigt flyttkaos. Kunde inte vara nöjdare! Läs mer
    2020-09-09 Nettoflytt A svarar Stina W
    Hej Stina.
  • 2020-09-09

Åke L skrev om Nettoflytt
    Flytten gick smidigt och utan skador.
    Trevlig och kompetent chef/ägare var med själv.
    Mobilsamtal borde undvikas , annars helt nöjd ! Läs mer
    2020-09-09 Nettoflytt A svarar Åke L
    Hej Åke.
  • MARIA P

2020-09-08

MARIA P skrev om Nettoflytt
    Fick hjälp med flyttstädning. Jättefint och rent! Snabbt och smidigt vid bokning! Läs mer
    2020-09-09 Nettoflytt A svarar MARIA P
    Hej Maria.
  • 2020-08-27

Elsa Birgitta N skrev om Nettoflytt
    Mkt hjälpsamma och såg inga svårigheter. Härligt positiva och effektivta. Ett riktigt toppengäng!!! Läs mer
    2020-08-27 Nettoflytt A svarar Elsa Birgitta N
    Hej Elsa.
  • 2020-08-23

JENNY I skrev om Nettoflytt
    Med kort varsel utför killarna ett super jobb. Proffsiga, trevlig och effektivt. Vi är jätte nöjda. Vi rekommendera dessa starkt 😊 Läs mer
    2020-08-23 Nettoflytt A svarar JENNY I
    Hej Jenny.
  • PAUL MAGNUS ANDERS P

2020-08-23

PAUL MAGNUS ANDERS P skrev om Nettoflytt
    Snabbt o jäkligt bra! Trevliga killar som utförde tre flyttar på en gång. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-08-23 Nettoflytt A svarar PAUL MAGNUS ANDERS P
    Hej Paul.
  • 2020-08-17

Linda L skrev om Nettoflytt
    God service, bra bemötade, proffsig personal. Trevliga. Löste alla problem. Läs mer
    2020-08-17 Nettoflytt A svarar Linda L
    Hej Linda.
  • 2020-08-14

Nina S skrev om Nettoflytt
    Punktliga, lätta att ha och göra med, inget var svårt eller besvärligt. Inte ens ett glas var sönder efter flytt! Kan varmt rekommendera! Läs mer
    2020-08-14 Nettoflytt A svarar Nina S
    Hej Nina.
  • PETER H

2020-08-01

PETER H skrev om Nettoflytt
    Otroligt bra grabbar! Snabbt o smidigt och bara glada miner fast varmt o svettigt. REKOMMENDERAS! Läs mer
    2020-08-01 Nettoflytt A svarar PETER H
    Hej Peter.
  • 2020-07-31

ANNIKA G skrev om Nettoflytt
    Bra service och duktiga. Nettoflytt har flyttat 2 gånger innan och gjort det mycket bra, supernöjd. . Företaget levde upp till allt och får högsta betyg, Rekommenderar varmt Läs mer
    2020-07-31 Nettoflytt A svarar ANNIKA G
    Hej Annika.
  • 2020-07-27

Bo F skrev om Nettoflytt
    Jag flyttade till en annan adress,killarna som flyttade till oss var mycket tillmötesgående och duktiga. Nettoflytt har flyttat 2 gånger innan och gjort det mycket bra, vi är helt nöjda. Vi kommer att ha nettoflytt i fortsättningen. Företaget levde upp till allt och får högsta betyg, Läs mer
    2020-07-27 Nettoflytt A svarar Bo F
    Hej Bo.
  • 2020-07-26

Mohamed E skrev om Nettoflytt
    Vi har flyttat fler gånger med Nettoflytt.
    Får bara säga dom har toppen service och samtidigt väldig billiga.

Jag kan kun rekommendera dom, vi använder dom inta bara för priset, dom er verkligen bra.
    Vi glömde lämna några lådor retur och dom ville inta ha penge för dom. Samt fik vi låtår en vecka för tid, utan ekstra kostnad.
    Vi fik också rabatt på flytt eftersom vi havde mycket sakar och dom fik köra 2 gångor. Läs mer
    2020-07-27 Nettoflytt A svarar Mohamed E
    Hej Mohamed.
  • 2020-07-23

Magnus B skrev om Nettoflytt
    Flytt och flyttstädning beställdes via nettoflytt och kontrakterat företag (Solberga).
    Mkt trevligt bemötande och professionell hjälp. Erhöll extra flyttlådor för t.ex krukor som vi inte packat.
    Effektivt arbete och jag kan starkt rekommendera dem.
    Flyttstädningen var även den professionell och utmärkt.
    Vi är mycket nöjda.
    /Magnus Läs mer
    2020-07-23 Nettoflytt A svarar Magnus B
    Hej Magnus.
  • 2020-07-23

Bengt A skrev om Nettoflytt
    Jag beställde inflyttning av en 200 kg tung pelarborrmaskin. De kom på utlovad tid och gjorde ett fantastiskt bra jobb. De var också supertrevliga. Jag rekommenderar dem mycket varmt! Läs mer
    2020-07-23 Nettoflytt A svarar Bengt A
    Hej Bengt.
  • 2020-07-21

Amra C skrev om Nettoflytt
    De är glada, positiva. Uppfyllde alla mina förväntningar. Nästa gång vi flyttar då blir nettoflytt igen.Dem vet hur man gör sitt jobb! 😊 Läs mer
    2020-07-21 Nettoflytt A svarar Amra C
    Hej Amra.
  • 2020-07-19

Dragan N skrev om Nettoflytt
    Ni är snaba fläksibiöa ni är bästa
    Ni är mycket doktiga
    Jag fick bästa hjälp av är
    TACK. Läs mer
    2020-07-19 Nettoflytt A svarar Dragan N
    Hej Dragan.
  • 2020-07-17

Helena H skrev om Nettoflytt
    Jag ringde lite i panik och behövde hjälp att flytta allt från en proppfull källare till en annan källare. De hittade snabbt en lösning och jag blev bemött på ett mycket vänligt och proffesionellt sätt. Snabbt gick det och allt till ett superbra pris. Det är de jag ringer nästa gång jag ska flytta. Läs mer
    2020-07-17 Nettoflytt A svarar Helena H
    Hej Helena.
  • 2020-07-16

Jens S skrev om Nettoflytt
    Lätta att planera med, snabba i återkoppling och dialog. Höll vad dom lovade. Läs mer
    2020-07-16 Nettoflytt A svarar Jens S
    Hej Jens.
  • 2020-07-15

Annika L skrev om Nettoflytt
    Använt mig ett flertal ggr av Nettoflytts flyttjänst. Kommunikationen fungerar smidigt, svarar blixtsnabbt på mejl. De har varit punktliga och utfört tjänsten helt enligt förväntningar till ett schysst pris. Kommer att anlita dem igen 👍! Läs mer
    2020-07-15 Nettoflytt A svarar Annika L
    Hej Annika.
  • PETER L

2020-07-13

PETER L skrev om Nettoflytt
    Supernöjd snabba effektiva och fruktansvärt trevliga. Dessutom till ett mycket bra pris Läs mer
    2020-07-13 Nettoflytt A svarar PETER L
    Hej Peter.
  • 2020-07-13

Vanessa S skrev om Nettoflytt
    Fungerade väldigt smidigt. Utförde jobbet på ett väldigt professionellt sätt och hade ett trevligt bemötande. Läs mer
    2020-07-13 Nettoflytt A svarar Vanessa S
    Hej Vanessa.
  • 2020-07-07

Linda G skrev om Nettoflytt
    Supertrevligt bemötande, glada grabbar, proffsiga. Läs mer
    2020-07-07 Nettoflytt A svarar Linda G
    Hej Linda.
  • Sara Anna Catharina R

2020-07-06

Sara Anna Catharina R skrev om Nettoflytt
    Utan tvekan den bästa flyttfirman i Malmö! Både jag och familj/släkt använder Nettoflytt. Dom har bra priser, duktiga flyttgubbar som har koll på vad dom sysslar med - ordning o reda, precis som jag vill ha det vid en flytt. Jobbar effektivt och vårdar möblerna väl, allt står stadigt i lastbilen och inget som bara kastas in, vilket jag har fått erfara med andra flyttbolag innan jag hittade Nettoflytt. Sen är dom jäkligt trevliga, vilket är ett plus i kanten o gör att jag känner mig trygg. Läs mer
    2020-07-06 Nettoflytt A svarar Sara Anna Catharina R
    Hej Anna.
  • 2020-07-06

Björn A skrev om Nettoflytt
    Tjänsten omfattade en flytt av sängar.
    Vänligt och seriöst bemötande.
    Motsvarar helt mina förväntningar.
    Jag rekommenderar dem och anlitar dem gärna igen. Läs mer
    2020-07-06 Nettoflytt A svarar Björn A
    Hej Björn.
  • 2020-07-01

Lennart P skrev om Nettoflytt
    Flytt och städning fungerade alldeles utmärkt från början till slut. Läs mer
    2020-07-01 Nettoflytt A svarar Lennart P
    Hej Lennart.
  • Mike N

2020-06-26

Mike N skrev om Nettoflytt
    Betalde mer för flytten 150 meter än flytten från Kristianstad 10 mil , dessutom stor repa i golvet....hyresvärd kräver byte dessvärre.... Läs mer
    2020-06-26 Nettoflytt A svarar Mike N
    Hej Mike.

Enligt beskrivning som du angivit vid telefonbokning har vi på Nettoflytt antecknat att det enbart är soffa, bord, och något smått som du önskar flytta från Kristianstad till Malmö vilket är totalt 20 mil. När personalen kommer till dig var där en fullt möblerad lägenhet som dessutom var halvt packad, och du önskade ett totalpris på enbart 3 timmar. Då kan vi förstå ditt missnöje, men verkligheten är dessvärre annorlunda då vi debiterar timtaxa för de arbete och tjänster du önskar. Billigare blir det inte då marknadspriserna ligger där dom ligger, om man inte utför flytten på egen hand.

Vad gäller repa, det är inget vi orsakar då vi har allt dokumenterat på bild, och repan var där innan vi kom till plats, önskar du kan du ringa oss så kan vi skickar över bilderna till dig.

Vi på Nettoflytt önskar dig en fin sommar.
  • 2020-06-17

Viveka S skrev om Nettoflytt
    De hjälpte mig att flytta.
    De hade ett mycket trevligt bemötande. De var proffsiga, snabba, trevliga och flyttade allt på bästa sättet, även mina ömtåliga saker.
    Jag är mycket nöjd och rekommenderar de varmt till andra. Läs mer
    2020-06-17 Nettoflytt A svarar Viveka S
    Hej Viveka.
  • Gundula O

2020-06-15

Gundula O skrev om Nettoflytt
    Pålitlig! Smidig hantering av vår flytt.
    Fint bemötande och flexibel hantering av v åra behov!

Toppen! Läs mer
    2020-06-15 Nettoflytt A svarar Gundula O
    Hej Gundula.
  • 2020-06-15

Christian B skrev om Nettoflytt
    Dök upp två killar när tre var överenskommet. Timpriset är högre/person på två personer. En tredje ringdes in. Totalpriset per timme var cirka 10% högre än överenskommet/timme.

Bra flyttfirma i övrigt. Packade allting bra och lyfte in det på ett säkert sätt. Läs mer
    2020-06-15 Nettoflytt A svarar Christian B
    Hej Christian.
  • 2020-06-14

Henrik B skrev om Nettoflytt
    Noggranna och arbetade i bra tempo utan att stressa. Rekommenderas! Läs mer
    2020-06-14 Nettoflytt A svarar Henrik B
    Hej Henrik.
  • 2020-05-28

Eva L skrev om Nettoflytt
    Blev bra bemött av nettoflytt .
    Dom har bra priser. Läs mer
    2020-05-28 Nettoflytt A svarar Eva L
    Hej Eva.
  • 2020-05-23

Åsa K skrev om Nettoflytt
    Stressen att flytta kan ju få vem som helst ur balans. Men när Nettoflytt kommer så blev jag lugn. Deras positiva och hjälpsamma inställning gjorde att allt gick som en dans. Kom på utlovad tid och levererade helt enkelt!

Högsta betyg!! Läs mer
    2020-05-23 Nettoflytt A svarar Åsa K
    Hej Åsa.
  • 2020-05-21

Agneta I skrev om Nettoflytt
    Nöjd överlag men hade önskat flyttkillarna i sthlm kunde åtminstone engelska,va svårt å prata me dem.
    Mvh Agneta. Läs mer
    2020-05-21 Nettoflytt A svarar Agneta I
    Hej Agneta.
  • 2020-05-18

Seada R skrev om Nettoflytt
    Flytt
    tummen upp för flyttgubbarna och snabb och bra kundservice Läs mer
    2020-05-18 Nettoflytt A svarar Seada R
    Hej Seada.
  • 2020-05-14

Katja L skrev om Nettoflytt
    Flytten gick smidigt. Flyttkillarna var trevliga och arbetade snabbt. Läs mer
    2020-05-14 Nettoflytt A svarar Katja L
    Hej Katja.
  • 2020-05-08

Alexander N skrev om Nettoflytt
    Köpte flyttstädning med två dagars framförhållning, hjälten som städade kämpade på till kl 21 dagen innan.
    Värt varje spänn.
    De jag talade med på telefon var väldigt trevliga och tillmötesgående.
    Skulle anlita dem igen. Läs mer
    2020-05-08 Nettoflytt A svarar Alexander N
    Hej Alexander.

Gulli H skrev om Nettoflytt
    Snabb service och trevligt bemötande. Läs mer
    2020-05-07 Nettoflytt A svarar Gulli H
    Hej Gulli.

Anna N skrev om Nettoflytt
    Trevliga personer soM hjälpte oss med flytten. Kunde bokas på kort varsel och räddade vår påsk 😁 Läs mer
    2020-05-07 Nettoflytt A svarar Anna N
    Hej Anna.

John S skrev om Nettoflytt
    Proffsigt och trevligt bemötande.
    Håller vad dom lovar.
    Bra pris.
    Gratis lån av flyttlådor.
    Rekomenderas varmt. Läs mer
    2020-05-07 Nettoflytt A svarar John S