Läs vad 189 kunder tycker om Nettoflytt 2

• 2021-01-27
    Efter att ha blivit strandsatta av en annan flyttfirma fick vi snabb hjälp av Nettoflytt samma dag. De var trevliga och effektiva!
    skrev om Nettoflytt
    Hej Maria. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2021-01-27
    Jag beställde en flytt från Malmö till Göteborg. Så trevliga, snabba och proffsiga. Smidig inflytt i GBG. Har alltid valt Nettoflytt och varit lika nöjd varje gång.
    skrev om Nettoflytt
    Hej Simone. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2021-01-26
    Flytt inom Ystad, har anlitat Nettoflytt 5-6 ggr tidigare. Trevliga och kompetenta medarbetare.
    skrev om Nettoflytt
    Hej Bengt. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2021-01-25
    Väldigt trevligt bemötande och flytten gick snabbt och smidigt. Rekommenderas varmt.
    skrev om Nettoflytt
    Hej Malin. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2021-01-24
    Great service, even on short notice, with competitive prices!
    skrev om Nettoflytt
    Hello David. We at Nettoflytt AB are very grateful that you took the time to write about your experience. Thank you very much

• 2021-01-13
    Bokat flytt och är mycket nöjd med trevlig bemötande, snabbt och effektiv åtgärdat.
    skrev om Nettoflytt
    Hej Lidia. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2021-01-02
    Väldigt duktiga och trevliga killar. Gjorde jobbet snabbt och professionellt. Var även bland de enda som kunde utföra jobbet på kort varsel.
    Hej Bogdan. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-12-29
    Flytthjälp.

Nra, tydlig information.
    Bra att man gjorde fakturan tillsammans med kunden.
    Lite skavanker på möblerna, lite oförsikhet emellan åt.
    skrev om Nettoflytt
    Hej Victoria. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-12-29
    Vi beställde pack- och flytthjälp och allt gick smidigt, precis som planerat. Enkelt att vara i kontakt med Alexander och trevligt bemötande genom hela processen.

Vi hade höga förväntingar men dem överträffade dem. Vi upplevde alla flyttkillarna som försiktiga under flyttdagen och inget gick sönder. Vi kan varmt rekommendera Nettoflytt då de är trevliga, enkla att ha att göra med, höll alla tider som planerat men samtidigt försiktiga. Verkligen prisvärda!
    skrev om Nettoflytt
    Hej Joanna. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-12-28
    Trevlig personal när de väl var på plats. Tyvärr mycket skarvande i tider och körstäckor.

Kommer 40 min efter utsatt tid, debiterar 40 min körtid, trots att körningen 5 min. Samma historia upprepar sig när det ska köras mellan adresserna, tar 1h för dem att köra 2,3 km.

Slutade även på dubbla milersättningar då de tydligen skulle lämna bilar mitt i uppdraget.

Sammanfattningsvis, väldigt trevlig och hjälpsam personal när det väl var på plats. Men då det kryddas uppåt väggarna så fort de ska köras någon stans så blir det tyvärr en avrådan.
    skrev om Nettoflytt
    Hej Johan. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Vi beklagar givetsvis om det blivit förseningar, och det skall absolut inte ligga till last för dig ekonomiskt. Därför drog vi av en timme från arbetstiden för att inte du skulle betala för att vi blev sena, vilket kan hända oss alla. I ditt fall ringde vi dig innan och meddelade att vi skulle bli sena på grund av omständigheter. Milen har vi kollat upp och den stämmer helt överens med körsträckan som vi körde, därför skulle vi rekommendera dig att ta en extra titt på kalkylen du gjort. Tack så hemskt mycket

• 2020-12-28
    De har varit trevliga och tillmötesgående. Mycket effektivt och prisvärt.
    skrev om Nettoflytt
    Hej Marie-therese. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-12-23
    Prisvärt, proffsigt och snabbt utfört arbete.
    Rekommenderas av en före detta flyttkille
    Hej David. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-12-20
    Snabbt smidigt och flexibelt
    mycket bra service
    skrev om Nettoflytt
    Hej Peter. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-12-19
    Gott bemötande, smidig flytt. Blev klar snabbare än förväntat.
    skrev om Nettoflytt
    Hej Nina. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-12-17
    Vi fick hjälp med en flytt från lägenhet på 105kvm i Malmö till hus i Göteborg. Nettoflytt agerade proffsigt genom hela förfarandet från offert, avstämning och givetvis själva flytten. Nettoflytt kontaktade oss några dagar innan flytten och hade idéer som gjorde att flyttdagen flöt ännu bättre. Detta tyder på att de hade koll och verkligen tog ansvar för att flytten skulle gå smidigt. Vi hade en tidsplan för dagen vilket vi klarade med råge!
    Tack för en toppen hjälp! Mvh Joakim
    skrev om Nettoflytt
    Hej Joakim. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-12-17
    Flyttade våra möbler från vår gamla bostad till vår nya. Allt fungerade väl.
    skrev om Nettoflytt
    Hej Mikael. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-12-11
    Det var helt OK, kanske lite dyrare än jag förväntat mig.
    skrev om Nettoflytt
    Hej Christian. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Det är trist att du känner att det var dyrare än du förväntat dig trots att du fått 45% rabatt, samt att de skilde 30 min på vår uppskattade tid i jämförelse till verklig tid.. I ditt fall fick du löpande timtaxa baserat på den beskrivning du lämnat till oss. Här kommer citat från den information vi skickat dig: Vi uppskattar tiden för er flytt till ca 4 timmar baserat på din "beskrivning" för er bostadsyta. Tiden startar och avslutas då vi utgår från vårt magasin. Obs. Tiden är en uppskattning, tiden kan skifta upp och ner beroende på omständigheter. Tiden är baserad på din beskrivning, samt att våra pack -och flyttråd följs. Väljer man följa våra packråd som finns på www.nettoflytt.se sparar man tid och då blir priset också billigare. Har du frågor eller funderingar, tveka inte att kontakta oss på 040-186110 eller på info@nettoflytt.se så hjälper vi dig mer än gärna. Tack så hemskt mycket

• 2020-12-09
    Jätte bra verkligen! Nöjd, och kan rekommenderas.
    Hej Joel. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-12-09
    Kanonbra! Tack Alex för hjälpen!
    Hej Anders. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-12-07
    Hellt okej servis av teamet.
    Nöjd kunne happy servis!
    skrev om Nettoflytt
    Hej Birgitta. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-12-03
    Efter att ha använt Nettoflytt vid flera tillfällen med mycket korta varsel kan jag verkligen rekommendera dem då dem uppfyllt och levererat över förväntan vid varje tillfälle.
    Hej Johannes. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-11-28
    Tack Nettoflytt för ert fina utförandet av vårt dödsbo. Allt fint från första kontakt till avslut. Rekommenderar Nettoflytt varmt och kommer använda era tjänster igen.
    Hej Adnan. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-11-27
    Tack nettoflytt för ett fint arbete. Perfekt från början till slut.
    Hej Jason. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-11-22
    Kan varm rekommendera Nettoflytt
    Effektiva, flexibla, noggranna och trevliga killar som gör sitt jobb.
    Allt till humana priser!
    Hej Anna Felicia. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-11-21
    Bästa flyttfirman jag någonsin anlitat.
    Super tack för hjälpen och proffsiga service med våran företagsflytt!
    Hej Christofer. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-11-20
    Effektiva, trevliga och tillmötesgående
    skrev om Nettoflytt
    Hej Julia. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-11-19
    Har nyttjat företaget tidigare och har varit nöjd. God service och väl fungerande. Denna gången försvann vår tv under magasineringen. Tråkigt men hanterbart. Vi enades i samförstånd om ersättning för detta. Fem stjärnor om inte gods försvunnit vid magasinering.
    skrev om Nettoflytt
    Hej Björn. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-11-19
    Fick tips om att använda Nettoflytt när jag flyttade. Bra bemötande och väl utförd flytt. Klart nöjd kund!
    skrev om Nettoflytt
    Hej Jörgen. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-11-19
    Organiserat, snabbt, skadefritt, och bra service 👍
    skrev om Nettoflytt
    Hej Jim. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-11-19
    Flytt tjänst. Otroligt proffsiga från offert till att möblerna var på plats. Skyddade möblerna med plast, allt var helt och inga skador. Trevliga och snabba. En alltigenom positiv upplevelse.
    skrev om Nettoflytt
    Hej Ann-christin. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-11-18
    Nettoflytt funkade hur bra som helst, vi är jättenöjda!
    skrev om Nettoflytt
    Hej Svante. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-11-17
    Funkade perfekt. Trevliga flyttkillar.
    skrev om Nettoflytt
    Hej Ann-Kristin. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-11-15
    Mycket nöjd med flytten. Punktlig, trevliga, försiktig med våra saker + snabba.
    precis vad man önskar av en flyttfirma. Tack
    Hej Lars. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-11-15
    mycket trevliga killar, flytten gick snabbt och smidigt
    skrev om Nettoflytt
    Hej Catharina. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-11-05
    Mycket bra personal som tar väl hand om möblerna och behandlar det med respekt. Super trevliga också! Tack för all hjälp.
    Hej Simon. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-10-30
    Finns inget annat mer än säga än att det är professionella , trevliga och effektiva .
    skrev om Nettoflytt
    Hej Helena. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-10-27
    Nettoflytt har genomfört packning, flyttning av lösöret i mitt hem och nu finns allt magasinerat hos Nettoflytt.

Deras personal är professionella, serviceinriktade och duktiga.

Jag kan varmt rekommendera Nettoflytt.
    skrev om Nettoflytt
    Hej Karin. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-10-26
    Mycket proffessionella och trevliga personer. I tid och allt flöt på hela tiden. Flyttade från lgh. till villa och de var mycket snabba, försiktiga och effektiva, vilket gjorde att prismässigt så blev det mindre än jag räknat med. Jag kommer definitivt att rekommendera Nettoflytt till alla jag vet som behöver flytthjälp.
    Jonas K
    skrev om Nettoflytt
    Hej Jonas. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-10-24
    Sympatisk kontakt även om det blev lite problem med just vår flytt (ankomsttider, 2 man i stället för 3, etc). Men på det stora hela, prisvärt och sympatiskt.
    skrev om Nettoflytt
    Hej Christer. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-10-22
    Alexander på Nettoflytt fanns till hands alla dagar i veckan för koordination av min flytt från Spanien till Malmö. Mycket nöjd med tjänsten.

• 2020-10-22
    Trevliga, försiktiga och effektiva - vi har redan använt Nettoflytt flera gånger och kommer garanterat använda dem igen.
    skrev om Nettoflytt
    Hej Kristoffer. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-10-16
    Tommy med god man uppsksttade Arbetet.
    Nina D
    skrev om Nettoflytt
    Hej Nina och Tommy. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-10-09
    Saker kom på plats precis som utlovat, bra & tillitsfull service.
    Rekomenderas.
    skrev om Nettoflytt
    Hej Michael. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-10-07
    Allt var jättebra. Trevligt bemötande snabb hantering av möblerna
    skrev om Nettoflytt
    Hej Kerstin. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-10-02
    Nettoflytt var proffsiga rakt igenom - från beställning till genomförande. Kan verkligen rekommendera detta företag till andra!

• 2020-10-01
    Smidig flytt till ett bra pris:) allt gick bra!
    Richard B
    skrev om Nettoflytt
    Hej Richard. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-09-28
    Jag ringde och frågade om flytthjälp en söndag ca 17.00 drygt en timme senare så kom två mycket duktiga killar och trevliga killar och hjälpte oss att bära upp. Mycket bra!
    skrev om Nettoflytt
    Hej Åsa. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-09-24
    Flytt, väldigt bra bemött inför flytt men upplevde situationen stressig under flytt.
    skrev om Nettoflytt
    Hej Jessica. Vi på Nettoflytt förstår att man kan känna att det är stressigt med flytt och även då uppleva att vi som utför själva flytten är stressade. Vi väljer att inte stressa eller springa med möbler eller annat, i första hand för att värna om vår arbetsmiljö, och även för att värna om dina egendomar som kund. Vi hoppas stressen lagt sig för dig. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket.

• 2020-09-23
    Fungerade mycket bra! Trevligt bemötande!
    skrev om Nettoflytt
    Hej Christian. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket

• 2020-09-21
    Jag vill börja med att tacka Alexander för de stöd vi fick per telefon när Nettoflytt skötte vårt dödsbo. Personalen som röjde var väldigt serviceinriktade, trevliga och de såg inga hinder utan möjligheter.
    Hej Irina. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket