Välkommen till Nettoflytt!

Vi har arbetat med flyttjänster och transport sedan 1989 och har därför lång och gedigen erfarenhet av branschen. Vi på Nettoflytt hjälper dig med företagsflytt, bohagsflytt, dödsbo, magasinering, flyttstäd, flyttpackning, frakt, bud, källarröjning m.m.

Vi jobbar i hela Sverige. Vår personal är specialister på det de gör och kan flytta allt från piano och konst till till flyglar datorer och mycket mer. Bra service till absolut lägsta pris är vår devis. Kontakta oss gärna för mer information. Varmt välkommen!

Läs vad 289 kunder tycker om Nettoflytt 2

• 2021-09-22
    Kom på utlovad tid, var trevliga och proffsiga! Utan tvekan den absolut bästa flyttfirman jag anlitat, priset stämde på pricken! Samt var dem rädda om sakerna och riktigt hjälpsamma! Hade önskat att alla flyttfirmor hade samma service och bemötande! Kan enbart rekommendera nettoförlust!
    Mattias och Li
    Hej Mattias. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2021-09-21
    Mycket trevligt och beredvilligt bemötande. Hederliga utan smygavgifter.
    Hej Sven.
  • 2021-09-20
    Perfekt och smidig flytt. Kan varmt rekommenderas.
    Hej Petter.
  • 2021-09-20
    Väldigt bra service. Och otroligt effektiva .
    Hanterade en komplex flytt väldigt bra utan några som helst problem.
    Hej Stefan.
  • 2021-09-19
    Most terrible moving experience I had. Damage my wood floor but denied everything. Only moved 1/3 of my stuffs while told me that it was flexible counted for hours but end up they did not have enough time. Very unprofessional in moving and disassembling. Disassembled my sofa in a rude and unprofessional way ruined my floor. Even no idea how to use screw. Leave all my tools and components everywhere. And I requested for disassembling my bed but the staff asked me to if I can do it myself... Moving part, as I was told it was estimated time so can be longer or shorter. I foresee 1-2hr extra to move all my my stuff and going to pay it. But they just left with a big empty truck and said they didn’t have time while “planned” for 0.5hr during moving, just wasting time.
    The attitude facing my damaged floor was terrible, even I got evidence that shows it is a sooo fresh marks and I am the witness.
    Anyway I just describe fact. Hope no one got such same nightmare as me.

I am here for customer review to reveal what bad experience I had and as a reference for others. But not looking for any excuses or defense from the company. And this is a example to see how the company react when facing conflict or mess they caused. Just denied.

As a customer, there is no reason for me to slander them by ruining my floor, while I sold my apartment to the buyer before without any floor problems. And it is a damage hole not only scratches. Pity I can’t attach pictures. Also no clear guidance causing bad communication triggered irresponsible delivery service. And it ended up I need to fix all the problems.
    Hi Xiaohui.

We at Nettoflytt AB are very grateful that you took the time to write about your experience.

Regarding your floor, we have evidence in the form of a picture that your floor had many damage and scratches, which you also saw where from the sofa, that it has been moved by pulling the sofa without putting any protection, which are old scratches.

You move from Älmhult to Malmö and think that we will take care of your entire move in 4 hours, which is completely unreasonable. In addition, there is a quote with your own description "I plan to move from Almhult to Malmö by end of Aug.
    My big furnitures include: 1 sofa, 1 bed, 1 mattress, 1TV, 1TV bench (120cm * 50cm). And some other small home stuff and clothes. Very little stuffs ", which blur just over 8-10 cubic meters. When the boys come to load 25 cubic meters, which was much more than you specified and you want them to dismantle furniture, pack etc. which has not been booked before, and because we have other bookings after we have to relate to your description.

It is a pity that you feel the way you do, but remember to always give clear information so that misunderstandings do not occur.

Thank you very much.
  • 2021-09-17
    Snabbt och lätt. Mycket trevliga, hjälpsamma och proffsiga. Kan varmt rekommendera dem.
    Hej Katarina.
  • 2021-09-10
    Flexibla, pålitliga, snabba och lösningsfokuserade. Allt gick enligt plan. Bästa servicen från första kontakt till slutfört uppdrag. Mycket trevligt personligt bemötande.
    Hej Gordana.
  • 2021-09-02
    Trevliga, snabba och prisvärda
    Hej Klas.
  • 2021-08-31
    Professionella killar som kom och hjälpte till med vår flytt. Mycket nöjda!
    Hej Maximilian.
  • 2021-08-31
    Snabba, effektiva och trevliga. Det var en jätte smidig flytt och inget kom till skada.
    Hej Mabel.
  • 2021-08-31
    Kanonduktiga killar, bra service, god kompetens.
    Hej Agneta.
  • 2021-08-31
    Proffsigt och trevligt bemötande!
    Hej Axel.
  • 2021-08-31
    De är proffsiga, trevliga och försiktiga men snabba. Detta är andra gången jag använder dem och kommer göra det i fortsättningen också.
    Hej Fredrik.
  • 2021-08-31
    Allt fixades snabbt o enkelt, allt från beställning till avslut.
    Hej Göran.
  • 2021-08-30
    Fantastisk flyttfirma, verkligen professionella! Och dessutom supertrevliga.
    Hej Linda.
    Bästa servicen! Helt otroligt 🤩
    Hej Sami.
  • 2021-08-19
    Trevlig och tillmötesgående personal.
    Hej Benny.
  • 2021-08-19
    Snabba och proffsig hjälp, rekommenderar dem varm!
    Hej Gunilla.
  • 2021-08-18
    Mycket trevliga killar. Trevligt bemötande. Jobbade snabbt och effektivt. Löste problem snabbt. Detta var första gången jag anlitat dom och det är definitivt inte den sista. Kan starkt att rekommendera detta företag till alla andra som vill ha deras tjänster. Mycket bra jobbat grabbar👍😀😀
    Hej Ciciana.
  • 2021-08-18
    Great service and a pleasant experience.
    Hej Nicholas.
  • 2021-08-17
    Ytterst proffsigt bemötande och utförande: service minded, trevliga, snabba, flexibla och prisvärda.
    Kan varmt rekommenderas!
    Hej Johan.
  • 2021-08-17
    Nettoflytt helped us move from 2 apartments into one.
    They were fast and very friendly and all of our items were moved carefully and without damage.

Highly recommended and we will use Nettoflytt again in the future.
    Hello Leigh.
    Thank you very much
  • 2021-08-17
    Efter att ha anlitat Nettoflytt två gånger så är vi mer än nöjda. Bra priser, bra service och mycket trevliga.

Flyttade vårt hem precis så man vill att det ska flyttas, snabbt men försiktigt.
    Hej Jesper.
  • 2021-08-15
    Flytten gick snabbt och smidigt.
    De plastade in möbler och packade mina blommor utan extra kostnad.
    Väldigt trevligt bemötande.
    Hej Maria.
  • 2021-08-10
    5 av 5 får detta företaget. Supersnabba, trevliga och varsamma med alla våra flyttgrejer. 👍👍👍
    Hej Ivan.
  • 2021-08-04
    Jag var välbemött med respekt and engagemang. Företaget fyllde alla mina förväntningar och ännu mer.

Jag hade flytt från en lägenhet till den andra och kan verkligen rekommendera Nettoflytt. Flyttpersonal var väldigt snabba, engagerade och effektiva. De var väldigt försiktiga med mina möbler och hittade snabbt lösningar för alla problem.

Sammanfattningsvis kan jag varmt rekommendera Nettoflytt
    Hej Sanita.
  • 2021-08-02
    Vi köpte tjänsten flytthjälp. Bra bemötande, snabba på att svara inför bokning och flytt, snabba på att flytta och körde på i ett snabbt tempo.
    Hej Louise.
  • 2021-08-02
    Allt gick snabbt och smidigt! Vi har använt oss av Netto tidigare och kommer fortsätta. Rekommenderar varmt!
    Hej Gabriella.
    Bra bemötande

Bra utfört arbete

Transport resp fönsterputs
    Hej Marianne.
  • 2021-07-31
    Mycket nöjd med min flytt som gick smidigt, effektivt & noggrant. Nettoflytt var noga med att plasta in ömtåligt och hade väldigt fin service. Dom kom i tid och var klara mycket tidigare än beräknat. 10/10 till nettoflytt!
    Hej Nicci.
  • 2021-07-30
    Tack för en väl utförd flytt och städning. Allt var bra från första kontakt till utfört arbete. Prisvärt och positiva killar. Tack och rekommenderar Nettoflytt starkt.
    Hej Aleksandar.
  • 2021-07-26
    Snabb och proffsig hjälp, bra pris, artigt bemötande.
    Hej Henrik.
  • 2021-07-23
    Kan varmt rekommendera Nettoflytt! De var punktliga, noggranna och effektiva.

Flytten gick hur smidigt som helst och de var tillgängliga för frågor och funderingar.
    Hej Christian.
  • 2021-07-22
    Mycket god service. En tydlig vilja att lösa ev. problem som uppstod på vägen.
    Snabb och korrekt administration dessutom.
    Hej Siv.
  • 2021-07-22
    Härliga killar, gick fort och smidigt!
    Hej Carina..
  • 2021-07-19
    Kunde komma och hjälpa oss på 30 minuter, vilket totalt räddade vår situation. Proffsigt arbete och jävligt trevliga. Rekommenderas!
    Hej Henrik..
  • 2021-07-13
    Allt bra
    Klagade på slutstädningen och de kom tillbaka och städade det som jag anmärkt på så det blev helt till köparnas belåtenhet
    Hej Simon..
  • 2021-07-12
    Toppen bemötande! Trevliga och effektiva.
    Hej Daniel.
  • 2021-07-12
    Från början till slut en perfekt lösning! Känns kul att skriva det också. Mycket bra!!!
    Hej Rolf.
  • 2021-07-12
    Jättebra, proffesionellt, snabba. Supernöjd!
    Hej Andrea.
  • 2021-07-12
    Jag är mycket nöjd kund. Absolut rekommenderar jag dom.😍
    Tony
    Hej Tony.
  • 2021-07-03
    Rekommenderar starkt Nettoflytt!
    Snabba och effektiva samt enkla att ha att göra med! Genomförde en flytt till mig nyligen och dom gör ett bra jobb till ett billigt pris!
    Hej Christoffer.
  • 2021-06-14
    Blev väl bemött.Beställde transport av möbler och kläder för min man till stödboende i april.Hade även hjälp med flytt i mars 2010 när familjen flyttade till en mindre lägenhet.
    Allt fungerade fint vid båda tillfällena.
    Hej Ebba.
  • 2021-06-13
    Punktliga, trevliga och otroligt duktiga! Gick som tåget, och ställde verkligen upp! Kan bara rekommendera! Otroligt positiv upplevelse!
    Hej Filip.
  • 2021-06-13
    Flytt och flyttstädning. Mycket trevliga och professionella. Snabb och bra kommunikation, inget att anmärka på! Kan varmt rekommendera!
    Hej Emma.
  • 2021-06-13
    Fantastisk bemötande och kontinuerligt kontakt per telefon innan flytten
    Mycket nöjda, punktliga och snabba och framförallt försiktiga att inget skall går sönder eller skrapa något
    Därför kan vi hjärtligt rekommendera
    Mvh.Ecke och Sabina
    Hej Ekrem.
  • 2021-06-13
    Utmärkt och prisvärd hjälp. Flexibla! Rekommenderas!
    Hej Erik.
  • 2021-06-12
    Jag anlitade Nettoflytt för flytt samt flyttstädning.
    Allt gick extremt smidigt och snabbt.
    Väldigt trevlig personal som gjorde det lilla extra.
    Hej Lube.
  • 2021-06-11
    Pålitligt, prisvärt, flexibelt och mycket trevligt bemötande
    Hej Krister.
  • 2021-06-11