Nettoflytt

Norra Bulltoftavägen 65 F, 212 43 Malmö — Visa karta

Välkommen till Nettoflytt!

Vi har arbetat med flyttjänster och transport sedan 1989 och har därför lång och gedigen erfarenhet av branschen. Vi på Nettoflytt hjälper dig med företagsflytt, bohagsflytt, dödsbo, magasinering, flyttstäd, flyttpackning, frakt, bud, källarröjning m.m.

Vi jobbar främst i Skåne med omnejd men har erfarenhet av flytt i hela Sverige. Vår personal är specialister på det de gör och kan flytta allt från piano och konst till till flyglar datorer och mycket mer. Bra service till absolut lägsta pris är vår devis. Kontakta oss gärna för mer information. Varmt välkommen!

Läs vad 107 kunder tycker om Nettoflytt

• 2020-07-01

Lennart P skrev om Nettoflytt
    Flytt och städning fungerade alldeles utmärkt från början till slut. Läs mer
    2020-07-01 Nettoflytt A svarar Lennart P
    Hej Lennart.
    Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse.
  • Mike N

2020-06-26

Mike N skrev om Nettoflytt
    Betalde mer för flytten 150 meter än flytten från Kristianstad 10 mil , dessutom stor repa i golvet....hyresvärd kräver byte dessvärre.... Läs mer
    2020-06-26 Nettoflytt A svarar Mike N
    Hej Mike.

Enligt beskrivning som du angivit vid telefonbokning har vi på Nettoflytt antecknat att det enbart är soffa, bord, och något smått som du önskar flytta från Kristianstad till Malmö vilket är totalt 20 mil. När personalen kommer till dig var där en fullt möblerad lägenhet som dessutom var halvt packad, och du önskade ett totalpris på enbart 3 timmar. Då kan vi förstå ditt missnöje, men verkligheten är dessvärre annorlunda då vi debiterar timtaxa för de arbete och tjänster du önskar. Billigare blir det inte då marknadspriserna ligger där dom ligger, om man inte utför flytten på egen hand.

Vad gäller repa, det är inget vi orsakar då vi har allt dokumenterat på bild, och repan var där innan vi kom till plats, önskar du kan du ringa oss så kan vi skickar över bilderna till dig.

Vi på Nettoflytt önskar dig en fin sommar.
  • 2020-06-17

Viveka S skrev om Nettoflytt
    De hjälpte mig att flytta.
    De hade ett mycket trevligt bemötande. De var proffsiga, snabba, trevliga och flyttade allt på bästa sättet, även mina ömtåliga saker.
    Jag är mycket nöjd och rekommenderar de varmt till andra. Läs mer
    2020-06-17 Nettoflytt A svarar Viveka S
    Hej Viveka.
  • Gundula O

2020-06-15

Gundula O skrev om Nettoflytt
    Pålitlig! Smidig hantering av vår flytt.
    Fint bemötande och flexibel hantering av v åra behov!

Toppen! Läs mer
    2020-06-15 Nettoflytt A svarar Gundula O
    Hej Gundula.
  • 2020-06-15

Christian B skrev om Nettoflytt
    Dök upp två killar när tre var överenskommet. Timpriset är högre/person på två personer. En tredje ringdes in. Totalpriset per timme var cirka 10% högre än överenskommet/timme.

Bra flyttfirma i övrigt. Packade allting bra och lyfte in det på ett säkert sätt. Läs mer
    2020-06-15 Nettoflytt A svarar Christian B
    Hej Christian.
  • 2020-06-14

Henrik B skrev om Nettoflytt
    Noggranna och arbetade i bra tempo utan att stressa. Rekommenderas! Läs mer
    2020-06-14 Nettoflytt A svarar Henrik B
    Hej Henrik.
  • 2020-05-28

Eva L skrev om Nettoflytt
    Blev bra bemött av nettoflytt .
    Dom har bra priser. Läs mer
    2020-05-28 Nettoflytt A svarar Eva L
    Hej Eva.
  • 2020-05-23

Åsa K skrev om Nettoflytt
    Stressen att flytta kan ju få vem som helst ur balans. Men när Nettoflytt kommer så blev jag lugn. Deras positiva och hjälpsamma inställning gjorde att allt gick som en dans. Kom på utlovad tid och levererade helt enkelt!

Högsta betyg!! Läs mer
    2020-05-23 Nettoflytt A svarar Åsa K
    Hej Åsa.
  • 2020-05-21

Agneta I skrev om Nettoflytt
    Nöjd överlag men hade önskat flyttkillarna i sthlm kunde åtminstone engelska,va svårt å prata me dem.
    Mvh Agneta. Läs mer
    2020-05-21 Nettoflytt A svarar Agneta I
    Hej Agneta.
  • 2020-05-18

Seada R skrev om Nettoflytt
    Flytt
    tummen upp för flyttgubbarna och snabb och bra kundservice Läs mer
    2020-05-18 Nettoflytt A svarar Seada R
    Hej Seada.
  • 2020-05-14

Katja L skrev om Nettoflytt
    Flytten gick smidigt. Flyttkillarna var trevliga och arbetade snabbt. Läs mer
    2020-05-14 Nettoflytt A svarar Katja L
    Hej Katja.
  • 2020-05-08

Alexander N skrev om Nettoflytt
    Köpte flyttstädning med två dagars framförhållning, hjälten som städade kämpade på till kl 21 dagen innan.
    Värt varje spänn.
    De jag talade med på telefon var väldigt trevliga och tillmötesgående.
    Skulle anlita dem igen. Läs mer
    2020-05-08 Nettoflytt A svarar Alexander N
    Hej Alexander.

Gulli H skrev om Nettoflytt
    Snabb service och trevligt bemötande. Läs mer
    2020-05-07 Nettoflytt A svarar Gulli H
    Hej Gulli.

Anna N skrev om Nettoflytt
    Trevliga personer soM hjälpte oss med flytten. Kunde bokas på kort varsel och räddade vår påsk 😁 Läs mer
    2020-05-07 Nettoflytt A svarar Anna N
    Hej Anna.

John S skrev om Nettoflytt
    Proffsigt och trevligt bemötande.
    Håller vad dom lovar.
    Bra pris.
    Gratis lån av flyttlådor.
    Rekomenderas varmt. Läs mer
    2020-05-07 Nettoflytt A svarar John S
    Hej John.

Manuela P skrev om Nettoflytt
    Smidigt och väldig trevliga, allt har fungerat bra Läs mer
    2020-05-07 Nettoflytt A svarar Manuela P
    Hej Manuela.
  • 2020-05-06

Daniel W skrev om Nettoflytt
    På alla sätt och vis en riktigt bra upplevelse, tjänst och bemötande. Läs mer
    2020-05-06 Nettoflytt A svarar Daniel W
    Hej Daniel.

Jonas G skrev om Nettoflytt
    Rekommenderas pga vänlighet snabbhet och noggrannhet. Dessutom prisvärt. Läs mer
    2020-05-05 Nettoflytt A svarar Jonas G
    Hej Jonas.

Emil Å skrev om Nettoflytt
    Flytt, levererade enligt offert. Bra bemötande och väl utförd flytt. Rekommenderas Läs mer
    2020-05-05 Nettoflytt A svarar Emil Å
    Hej Emil.

Gunilla F skrev om Nettoflytt
    Jag har vid flera tillfällen anlitat Nettoflytt vid flyttning av mitt bohag. De har alltid varit tillmötesgående och utfört sina uippdrag på bästa sätt. Läs mer
    2020-05-05 Nettoflytt A svarar Gunilla F
    Hej Gunilla.

Åse R skrev om Nettoflytt
    Vi hade sedan tidigare mycket positiv erfarenhet av Nettoflytt och blev inte besvikna denna gången heller ! Trevliga, snabba, ide’rika killar. Helt enkelt mycket duktiga och får våra varmaste rekommendationer ! Läs mer
    2020-05-05 Nettoflytt A svarar Åse R
    Hej Åse.

Carina P skrev om Nettoflytt
    Har använt Nettoflytt tidigare och var nöjd därför anlitade jag dem igen. Läs mer
    2020-05-05 Nettoflytt A svarar Carina P
    Hej Carina.
  • Susanne L

2020-04-03

Susanne L skrev om Nettoflytt
    Nettoflytt var snabba, säkra och mycket serviceminded. Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    2020-04-03 Nettoflytt A svarar Susanne L
    Hej Susanne.
  • Harwigsson Lundblad W

2020-04-02

Harwigsson Lundblad W skrev om Nettoflytt
    Nettoflytt uppfyller alla kriterier för hur en seriös firma arbetar och servicen var helt fantastisk.
    Snabba, prisvärda och trevlig personal.
    Jag kommer rekommenderar er till alla som behöver flytta. Läs mer
    2020-04-03 Nettoflytt A svarar Harwigsson Lundblad W
    Hej Harwigsson.
  • HANNA E

2020-04-01

HANNA E skrev om Nettoflytt
    Enligt mig den bästa flyttfirman, trevlig personal, punktliga och håller sina tider och ord. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-04-01 Nettoflytt A svarar HANNA E
    Hej Hanna.
  • 2020-03-31

DENISE B skrev om Nettoflytt
    Rekommenderar Nettoflytt till alla som vill använda sig av ett seriöst företag som gör det lilla extra. Punktliga, bra priser både på flytt och städ. Tack ännu en gång för hjälpen. Läs mer
    2020-03-31 Nettoflytt A svarar DENISE B
    Hej Denise.
  • 2020-03-26

KARIN J skrev om Nettoflytt
    Rekommenderar denna flyttfirma! Punktliga, professionella, effektiva och trevliga. Väldigt nöjd! Läs mer
    2020-03-26 Nettoflytt A svarar KARIN J
    Hej Karin.
  • 2020-03-12

ÅSA S skrev om Nettoflytt
    Så trevlig och otroligt hjälpsam personal! Behövde brådskande extra kartonger och bubbelplast inför en flytt och det fixades på nolltid. Kundbemötande på högsta nivå! Stort tack Alex. Läs mer
    2020-03-12 Nettoflytt A svarar ÅSA S
    Hej Åsa.
  • 2020-03-05

RIMA N skrev om Nettoflytt
    What an incredible service ! The staff and the management exceeded my expectations and did everyrthing AND more!

I highly recommend this business as you will get what you ask for. The prices are very good and the staff are fast and with a great customer service, made me confident to use them for future inquiries. Läs mer
    2020-03-05 Nettoflytt A svarar RIMA N
    Hi Rima.
    We at Nettoflytt AB are very grateful to you for taking the time to write about your experience.
    Thank you very much.

• FRESHTA A

2020-02-15

FRESHTA A skrev om Nettoflytt
    Supernöjd med nettoflytt!
    Fantastisk service och dessutom väldigt bra kundbemötande! Läs mer
    2020-02-15 Nettoflytt A svarar FRESHTA A
    Hej Freshta.
  • 2020-02-12

Mana L skrev om Nettoflytt
    Flytthjälp: vilka killar! Smidigt och relativt snabbt. Tetris-experter. Flexibla och allmänt grymma på sitt jobb! Läs mer
    2020-02-12 Nettoflytt A svarar Mana L
    Hej Mana.
  • Gustav O

2020-02-10

Gustav O skrev om Nettoflytt
    Hade hjälp av tre flyttare och en lastbil för att flytta vår 3:a på 70 kvm på tredje vån med hiss. Tog 3 h att packa ur och 1 h att packa in i nya huset i markplan. De ställde möblerna där vi ville och allt var klart på 30 min snabbare än deras uppskattning. Trevliga var de alla också! Stort tack Nettoflytt! Läs mer
    2020-02-10 Nettoflytt A svarar Gustav O
    Hej Gustav.
  • 2020-02-05

DANIEL B skrev om Nettoflytt
    Anlitade Nettoflytt i somras. Bra kommunikation, bra bemötande och bra personal. Väldigt smidig flytt, de höll uppsatt tidsplan. En möbel skadades vid flytten, de erbjöd kompensation för skadan vilket jag tycker är väldigt proffsigt gjort. Väldigt nöjd. Kommer anlita dem vid framtida flyttar.

Fortsätt på samma proffsiga sätt så kommer ni få massor med kunder
    /Daniel Läs mer
    2020-02-05 Nettoflytt A svarar DANIEL B
    Hej Daniel.
  • 2020-01-29

Josefine S skrev om Nettoflytt
    Flytt från hus till hus. Gick väldigt smidigt. Två små olyckor men de hanterade det på ett bra sätt. Trevliga och proffsiga och snabba. Läs mer
    2020-01-29 Nettoflytt A svarar Josefine S
    Hej Josefine.
  • 2020-01-29

Stig H skrev om Nettoflytt
    Flyttning, bra service som alltid Läs mer
    2020-01-29 Nettoflytt A svarar Stig H
    Hej Stig.
  • 2020-01-28

Iris M skrev om Nettoflytt
    Flytt av möbler inom Malmö. Utmärkt bemötande.
    De kom i tid och arbetade effektivt. Jag kommer att använda Nettoflytt igen när jag har behov. Läs mer
    2020-01-29 Nettoflytt A svarar Iris M
    Hej Iris.
  • 2020-01-19

Kimberly M skrev om Nettoflytt
    I hired Nettoflyt to move my belongings from one apartment to another in Malmo. I was very happy with the communication and how quick and easy everything went with the move, and they also handled my stuff in a good and professional way. I would recommend nettoflyt to anybody. Läs mer
    2020-01-19 Nettoflytt A svarar Kimberly M
    Hi Kimberly.
    Thank you very much.
  • 2020-01-10

Jane S skrev om Nettoflytt
    Nettoflytt skötte hela flytten från mitt hus till lägenhet, 3 trappor utan hiss.
    Chefen på företaget Alexander är väldigt serviceminded, flexibel och snabb. Man har inte heller någon väntetid på telefonen, han svarar eller ringer tillbaka väldigt fort.
    Förväntningarna var höga för det var 2:a gången jag flyttade med Nettoflytt. Allting gick lika bra denna gången som första gången.
    Mycket positiv upplevelse! Läs mer

2020-01-02 Nettoflytt A svarar Rodika K
    Hej Rodika.
  • 2019-12-30

MALEK E skrev om Nettoflytt
    Kan rekommendera Nettoflytt alla dar i veckan. Prisvärda, serviceminded personal och väldigt noggrann och försiktiga är dom. 10 av 10. 👍 Läs mer
    2019-12-30 Nettoflytt A svarar MALEK E
    Hej Malek.
  • 2019-12-30

YASMIN M skrev om Nettoflytt
    Super bra service och snabba som Dan, härliga människor som arbetar på företaget! Läs mer
    2019-12-30 Nettoflytt A svarar YASMIN M
    Hej Yasmin.
  • 2019-12-29

Agneta E skrev om Nettoflytt
    Första kontakten var positiv. Beställde hel flytt från Malmö till Östergötland. Överenskommelse: packning och upprepa till Östergötland dag 1, dag 2 uppackning. Nu görs en ombestämning, allt ska ske på samma dag! Nu görs fel nr:2 man väljer fel storlek på flyttbil, tar den mindre då man kan köra fortare än med den större!!!Detta medförde att en stor del av godset blev kvar i Malmö.Fanns ingen tidsplan när godset skulle levereras, kanske ngn gång i februari! Flyttade 27/11. När jag påpekade att varan ej var levererad, betalning sker vid hel leverans fick jag till svar " då blir det straffavgift "Vi fick själva köra ner från Östergötland till Malmö , 2 gånger med stor SUV för avhämtning av flyttgods. Ingen ersättning för detta men man tog betalt för en hel flytt. Rekommendera företaget? ALDRIG!!!!!👎 Läs mer
    2019-12-29 Nettoflytt A svarar Agneta E
    Hej Agneta.

Det du beskriver stämmer dessvärre inte överens med verkligheten då beställningen omfatta packhjälp med flytt upp till Östergötland. Ingen bokning av uppackning gjordes. Alla samtal och mejl är loggade, vi har gått igenom och hör inte att det är bokat någon uppackning i loggen då bokningen skedde via telefon.
    Vad gäller transporten nämnde vi tidigare att vi har två val, antingen lastbil 50 kubik eller volymskåp 24 kubik beroende på hur mycket du hade. Vi fick svar från dig att det räckte med 24 kubik, för att allt skulle inte med och du hade inte mycket saker.
    Det stämmer att vi erbjöd att köra upp de lilla som inte fick plats i februari.UTAN kostnad då vi ej tagit betalt för de som ej fick plats, sedan glömmer du nämna att du fick magasinera bohag utan kostnad. Lite trist när man väljer dölja de positiva och höja det du upplever som negativt.
    Det som gör oss mest ledsna är att du nämner att allt är bra efter flytten, samt att de inte gör något om vi kommer upp med resterande vid senare tillfälle då de inte är akut, samt nämnder du att du är nöjd med allt, både efter utfört arbete, men även via telefon två veckor efter flytt, men skriver som du gör på nätet.

Vi på Nettoflytt önskar dig ett gott nytt år och en god fortsättning på 2020.
  • 2019-12-28

Christina G skrev om Nettoflytt
    Kontakten med flyttfirma fungerade utmärkt. Snabbt och enkelt att ändra flyttdagen.
    Företaget lever upp till vad de lovar.
    Snabba och duktiga killar. Läs mer
    2019-12-28 Nettoflytt A svarar Christina G
    Hej Christina.
  • 2019-12-28

Michelle H skrev om Nettoflytt
    Väldigt effektiva och välorganiserade. Också mycket trevliga killar. Och det blev billigare än beräknat över tlf. Hoppas jag aldrig behöver flytta igen men om jag gör det så ringer jag Nettoflytt direkt! Två tummar upp! Läs mer
    2019-12-28 Nettoflytt A svarar Michelle H
    Hej Michelle.
  • Subhi S

2019-12-26

Subhi S skrev om Nettoflytt
    Perfekt...
    Har anlitat er flera gånger då ni kan sista sekunden och man får alltid bra service. Flytten har alltid gått smidigt. Flyttstädningen i sig är 5 av 5. Läs mer
    2019-12-26 Nettoflytt A svarar Subhi S
    Hej Subhi.
  • 2019-12-26

ADEL E skrev om Nettoflytt
    Rekommenderar nettoflytt!
    Trevligt bemötande och allt gick smidigt och bättre än förväntat. Tack! Läs mer
    2019-12-26 Nettoflytt A svarar ADEL E

2019-12-25 Nettoflytt A svarar Kerstin Inga-Stina J
    Hej Kerstin.
  • 2019-12-20

Malin T skrev om Nettoflytt
    Anlitade Netto flytt vid flytt. Mycket bra service och bemötande, snabba och fokuserade. Upplevde att personalen var mycket mån om att flytten skulle genomföras effektivt och smidigt! Kan verkligen rekommendera dem i det fall man är i behov av hjälp i form av exempelvis flytt. Läs mer
    2019-12-20 Nettoflytt A svarar Malin T
    Hej Malin.
  • 2019-12-19

Paulina T skrev om Nettoflytt
    Nettoflytt var igen supertrevliga i sitt bemötande, säkerställde att flytten utfördes inom den förväntade tidsramen och jag rekommenderar varmt dem till dig/er som behöver stöd i flyttprocessen. Läs mer
    2019-12-19 Nettoflytt A svarar Paulina T
    Hej Paulina.