Välkommen till Nettoflytt!

Vi har arbetat med flyttjänster och transport sedan 1989 och har därför lång och gedigen erfarenhet av branschen. Vi på Nettoflytt hjälper dig med företagsflytt, bohagsflytt, dödsbo, magasinering, flyttstäd, flyttpackning, frakt, bud, källarröjning m.m.

Vi jobbar i hela Sverige. Vår personal är specialister på det de gör och kan flytta allt från piano och konst till till flyglar datorer och mycket mer. Bra service till absolut lägsta pris är vår devis. Kontakta oss gärna för mer information. Varmt välkommen!

Läs vad 390 kunder tycker om Nettoflytt 2

• 2022-09-11 Insamlad av företaget
    Utmärkt flytt, och bra bemötande både från kontakt person och flytt killarna.
    Bra priser.
    Hej Jörgen. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-09-09 Insamlad av företaget
    Fick snabbt svar på min prisförfrågan via mejl. Bra pris, bra på att be om korrekt information och kontaktuppgifter.
    Mycket trevliga, noggranna och försiktiga killar som kom och flyttade. Gick snabbt, kom i tid, ringde innan och bra planering.
    Blev dock lite förvånad att jag skulle swisha betalningen direkt innan de åkte. Trodde de skulle skicka faktura. Men det var ok, så inget som ställde till det. Rekommenderar NettoFlytt.
    Hej Maria. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse.

Vad gäller Swish och faktura, vi hade gärna gett dig din flytt på faktura, och precis som det står i offert får man faktura om man uppger alla uppgifter då vi gör en uc innan. Om vi inte fått uppgifter önskar vi ta betalt genom Swish eller bankgiro efter utfört arbete.

Tack så hemskt mycket :)
  • 2022-09-09 Insamlad av företaget
    Jag har bara gott att säga om Nettoflytt! Så proffsiga och trevliga. Flytten gick som en dans - från start till mål. Jag kommer garanterat att ringa Alexander igen om det blir dags för ännu en flytt!
    Hej Tomas. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-09-01 Spontant omdöme
    Mycket bra bemötande, och bra priser Tack för hjälpen 👍🏻
    Hej Veronika. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-09-01 Spontant omdöme
    En flyttfirma med absolut högsta klass. Väldigt bra bemötande från första början. Allt gick snabbt,säkert och smidigt. Jag rekommenderar starkt Nettoflytt.
    Hej Mikael. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-08-30 Insamlad av företaget
    Top-professionelle og imødekommende. Fantastisk service. Vi kunne ikke have ønsket os det bedre...
    Hej Troels. Vi hos Nettoflytt AB er meget taknemmelige for, at du tog dig tid til at skrive om din oplevelse. Mange tak Nettoflytt
  • 2022-08-28 Insamlad av företaget
    Vi blev super nöjda med Nettoflytt som skötte vår flytt och rekommenderar dem starkt! Professionella, erfarna och fantastiskt trevligt bemötande från 1a kontakten med dem.
    Hej Shpresa. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-08-21 Insamlad av företaget
    Trevlig kundsupport vid bokning. Kom i tid och arbetade snabbt och effektivt och var rädda om grejerna. Trevliga, professionella killar. Bara positivt att säga 👌
    Hej Katarina. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-08-20 Insamlad av företaget
    Har inget att anmärka på. Väl utfört arbete.
    Hej Niclas. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-08-19 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande från beställningstillfället och i kontakterna fram till flyttdagen. Kände mig trygg med att jag valt Nettoflytt i Malmö. På flyttdagen uppfylldes mina förväntningar till fyllo. Trevliga och sociala flyttkillar som jobbade och slet mycket effektivt under hela dagen. Även företaget som utförde flyttstädningen var mycket trevliga och kompetenta.👍🤗
    Hej Anita . Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-08-19 Insamlad av företaget
    Ringde in akut då en annan firma börjat strula med priser vid ankomst. Ae Nettoflytt kom inom 20 min och fixade flytten. Mycket professionella och bra kommunikation från början till slut. Rekommenderar starkt.
    Hej Emanuel . Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-08-19 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och killar med respekt för föremålen som hanterades.

Flexibilitet i schemat och punktliga.

Rekommenderas.
    Hej Patrik . Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-08-19 Insamlad av företaget
    Kanon. Snabb och bra hjälp. Från första samtal tills allt va borta tog ingen lång tid alls
    Hej Eric . Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-08-19 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande av både killen som tog emot beställningen och städgruppen som gjorde jobbet.
    Jag kommer säkert att rekommendera er till vänner och bekanta.
    Peter
    Hej Peter . Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-08-19 Insamlad av företaget
    Anlitade er till min dotters flytt. Trevliga, hjälpsamma och positiva killar. Snabba och effektiva trots att det var en av de varmaste dagarna i sommar.
    Anlitat er fem gånger och gör det gärna igen.
    Désirée Edin
    Hej Desirée . Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-08-17 Insamlad av företaget
    Professionell kontakt, snabbt utfört jobb. Vi är mycket nöjda.
    Hej Beer Ditch Ab. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-08-17 Insamlad av företaget
    Kunniga, effektiva, trevliga. Bara positiva saker att säga.
    Hej Johan. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-08-17 Insamlad av företaget
    Alexander och hans gäng utför mirakel med ett leende och en professionalism! Vi är så nöjda och kommer med all säkerhet att anlita dom i framtiden igen.
    Hej Stora Hammars Skola. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-08-17 Insamlad av företaget
    Så smidigt! tillmötesgående och trevligt gäng som klarade flytten med ett leende och gott humör. Fort gick det också :)
    Hej Sigrid. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-08-05 Insamlad av företaget
    Snabba, noggranna och försiktiga med möblerna
    Hej Peter. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-08-01 Insamlad av företaget
    Väldigt proffsiga samt ett trevligt bemötande!
    Hej Jennica. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-07-04 Insamlad av företaget
    Otroligt positivt och optimistiskt bemötande.

Smidig flytt, med städ!
    Hej Patrick. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-07-03 Insamlad av företaget
    Ni håller vad ni lovar och allt har utförts på ett professionellt sätt. Och personalen har varit väldigt trevliga.
    Hej Kaj. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-07-01 Insamlad av företaget
    Proffsigt i alls delar, sant mycket trevlig personal!
    Hej Niklas. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-07-01 Insamlad av företaget
    Ett bättre bemötande får man leta efter och trots att det var en större flytt än vad jag visste så fixade dom det mycket proffsigt.
    Står ni inför en flytt välj nettoflytt för då är ni säkra på en trygg flytt
    Tack nettoflytt Elisabeth
    Hej Elisabeth. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-07-01 Insamlad av företaget
    Väldigt trevlig och professionell personal. Rekommenderar🌟🌟🌟🌟🌟
    Hej Maja. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-07-01 Insamlad av företaget
    Väldigt trevliga och proffsiga. Hoppas att flyttstädningen också blir perfekt.
    Hej Robert. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-07-01 Insamlad av företaget
    Nettoflytt hjälpte mina föräldrar med flytten. Dom var helnöjda med killarna som var där och hjälpte dom. Mina föräldrar kommer även kontakta Nettoflytt för hjälp med fönsterputsning i framtiden. Full pott från mina föräldrar.
    Hej Magnus. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er föräldrars upplevelser. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-07-01 Insamlad av företaget
    Utmärkt flyttservice och jättetrevliga ”flyttkillar”
    Hej Åsa. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-06-21 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött av företaget på ett professionelt sätt. Tre trevliga personer genomförde flytten på ett professionellt, smidigt och snabbt sätt. Topp.
    Hej Mathias. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-06-17 Insamlad av företaget
    Otroligt trevlig personal och tillmötesgående
    Hej Hököpinge Bygg. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-06-17 Insamlad av företaget
    Det var väldigt smidigt och snabbt utfört flytt av killarna från Nettoflytt. Rekommenderas! Jag kommer definitivt anlita dem igen vid flytt eller bortforsling av grejer. 😀
    Hej Petri Mikael. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-06-17 Insamlad av företaget
    Ett superproffsigt företag med trevlig och tillmötesgående personal. Min lokalröjning gick snabbt och smärtfritt. Kan verkligen rekommenderas
    Hej Freddy. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-06-15 Insamlad av företaget
    Perfekt! Punktlig, snabb, vänlig, proffsig.
    Det handlade om transporten av en soffa.
  • 2022-06-15 Insamlad av företaget
    Tjänsten som nettoflytt levererade var utmärkt från start till mål, super trevlig personal med en förvånansvärt hög arbetsmoral. Wow-känsla
    Hej Fidan. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-05-27 Insamlad av företaget
    Väldigt trevligt bemötande.
    Snabb och effektiv personal.
    Kunde inte bli mer nöjd med flytthjälpen.
    Hej Tina. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-05-25 Insamlad av företaget
    Båda gångerna fungerade allt bra från beställning till leverans. Inget gick sönder. Fick det placerat där jag ville. Trevliga och hjälpsamma killar!
    Första gången som jag har anlitat en flyttfirma.
    Hej Ewa. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-05-25 Insamlad av företaget
    Bästa bemötande och fantastiska killar.
    Mycket hjälpsamma vad man än behövde hjälp med.
    Jag rekommenderar dom till 100%😃
    Hej Viviana. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-05-25 Insamlad av företaget
    Så nöjd! Mycket bra support och service!
  • 2022-05-05 Insamlad av företaget
    Kundfokus och bra kommunikation från början till slut. Nettoflytt löste alla mina önskemål i samband med flytten. Kan varmt rekommendera Nettoflytt!
    Hej Julaporn. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-05-03 Insamlad av företaget
    Professionella, aktsamma killar!
    Kan varmt rekommendera Nettoflytt för flytthjälpen.
    Hej Jonas. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-04-15 Insamlad av företaget
    Jättebra bemötande. Duktiga och tillmötesgående. Vi fick hjälp med flytt från längdenhet till hus. Otroligt skickliga! Rekommenderar!
    Hej Margareta. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-04-13 Insamlad av företaget
    Denna gången ville jag ha bort minst 35 säckar med grästuvor och jord samt annat avfall. Fick snabbt svar på min förfrågan och att de hade tid ganska omgående. Trevlig personal och ödmjuka. De gör arbetet snabbt UTAN att att slarva och OM det blir något fel så säger de ifrån. Jag förväntade mig inget annat än ett utmärkt utfört arbete så som jag nämnt, eftersom jag har använt NettoFlytts service förut, så är jag en alltid lika nöjd kund!
    Hej Iwa. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-04-13 Insamlad av företaget
    Super bra o proffsiga. Tack! Inget att klaga på. punktliga och trevliga.
    Hej Jenny. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-04-13 Insamlad av företaget
    Mycket trevliga och professionella att ha att göra med, från första kontakt tills jobbet var utfört. Vi fick hjälp med både flytt och att de körde grejer till tippen, vilket var superbra för oss. Vi kommer absolut att vända oss till Nettoflytt nästa gång det är dags för flytt!
    Hej Nina. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-04-13 Insamlad av företaget
    Underbara människor! En ansträngande flytt gör de till en glad dans. :)
  • 2022-04-13 Insamlad av företaget
    Snabba svar och smidig kontakt, mycket nöjda!
    Hej Framtiden. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-04-13 Insamlad av företaget
    Otroligt bra service, snabba professionella och rädda om möbler/lådor/lampor.
    Ett bra bemötande.
    Rekommenderas verkligen!
    Bra pris dessutom
    Hej Ulrica. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-03-24 Insamlad av företaget
    Hjälpt mig med flytt 1och 2, flytta grejor till förråd och att kasta grejor. Perfekt service från första samtalet med Alex och alla mail jag skickat med alla frågor svarade han på snabbt så jag har kunnat känna mig trygg. Underbara killar som verkligen hjälper en med allt! Nettoflytt är bäst! 🤗
    Hej Camilla. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt
  • 2022-03-10 Insamlad av företaget
    Trevliga och proffsiga flyttkillar. Jobbar snabbt med positiv attityd!
    Hej Dewi. Vi på Nettoflytt AB är väldigt tacksamma för att ni tagit er tid att skriva om er upplevelse. Tack så hemskt mycket Nettoflytt