Läs vad 21 kunder tycker om All Städ Malmö AB 2

2022-10-06 Verifierad kund
    Nyttjade dem för en kombinerad storstädning och katt-sanering.

Bra personlig kontakt, och en seriös ambition att göra ett bra jobb.

Vi är riktigt nöjda.

Manuel Swärd
    2022-10-06 Verifierad kund
    Trevliga. Bra pris. Rekommenderar
    2022-09-17 Spontant omdöme
    Extremt försiktiga när de jobbar med känsliga saker och man ser tydligt att de har det lilla extra som man ser bara hos dem som gillar sitt jobb!
    Rekommenderar starkt👍
    Tack Afrim jsg hoppas att vi ses igen i framtiden och att du kommer att vara lika nöjd som nu mvh
    All städ Malmö AB
    bästa städföretaget i Skåne
    rekommendationer för dem
    Tack Manuel det blev väldigt bra till sist All Städ Malmö AB
    Flyttstäd, hemstäd.
    Jag blev så nöjd efter flytt städ att jag har de nu en gång i veckan. Jag rekommenderar starkt företaget till alla. Väldigt hjälpsamma, trevliga, kunniga och noggranna. Samt är de jätte flexibla och anpassar sig efter kundens önskemål. Har inte varit så nöjd med en företag på länge.
    Tack Amer vi Blev Riktig Glada när Din mamma gillade vår städning tack för att du tog tid och lägga omdömen till oss All Städ Malmö AB
    2022-09-13 Spontant omdöme
    Flexibla, snabba och väldigt noggranna. Lätta att ha att göra med. Rekommenderar starkt.
    stort Tack Arbesa du var mycke snäll kund All Städ Malmö AB
    2022-09-13 Spontant omdöme
    Så trevliga och noggranna, rekommenderar verkligen👍👍
    Tack Diana hälsa dinna finna söta bara jag hoppas att vi gör dig nöjd även i framtiden All Städ Malmö AB
    2022-09-13 Spontant omdöme
    Ett exceptionellt företag som alltid håller vad de lovar. Kan rekommendera den starkt!
    Tack Vår speciella kund jag hoppas att vi gör dig nöjd även i framtiden All Städ Malmö AB
    2022-09-13 Verifierad kund
    Vi var jätte nöjda skulle rekommenderar alla som behöver detta tjänst,
    köpte flytstäd, bygstäd hemservic

Kommer I tid snabt servis ansvarig för allt.
    Tack Vår Stora kund jag hoppas att vi gör dig nöjd även i framtiden All Städ Malmö AB
    2022-09-09 Spontant omdöme
    Har hemstädning 1 gång i veckan av detta företag då jag är gravid och inte klarar av att göra mycket själv så har dom varit till stor hjälp lämnar de alltid rent och fint och städar efter överenskommelse. Tack för ni underlättar min vardag
    Tack Vår kära kund du är en stjärna All Städ Malmö AB
    2022-09-09 Spontant omdöme
    Jag har advent denna företaget 3ggr i storastädningar själva sen har jag recommenderat både min syster och min vän vi är super nöjda med detta företaget vi reckomandera varmt
    Tack Sukrije Du är alltid Välkommen åter och vi ser fram emot att göra dig nöjd alla gångerna
    mvh All Städ Malmö AB
    2022-09-09 Verifierad kund
    Tillmötesgående
    Alltid mån om kundens behov och önskemål.
    Flexibel
    Vi är nöjda
    ☺️
    Tack Helena vi är alltid glada att komma och städa hos dig
    MVh All Stäed Malmö AB
    2022-09-08 Verifierad kund
    Gjorde inte vad vi kom överens om. Det de gjorde va undermåligt. Krävde ändå full betalning, helt oförstående även om de själva erkände att de inte gjort vad de lovat. Rekommenderas verkligen inte.
    Hej Kristoffer Tack för ditt omdöme, det hjälper mig att åtgärda det som är bristfälligt i verksamheten. Jag är ledsen att du upplevde återkopplingen dålig och detta är något vi kommer ta upp internt för att skapa bättre rutiner. Mvh Allstäd Malmö All Städ Malmö AB
    2022-09-08 Verifierad kund
    Fint bemötande. Snabbt svar och klara besked. Motsvarade mina förväntningar.
    Stort Tack Lasse att du tog Tid att skriva om oss
    MVh All Städ Malmö AB
    Flyttstäd lägenhet 77kvm

Slarvigt, många missar. Rekommenderar ej.
    Hej IdaTack för ditt omdöme, det hjälper mig att åtgärda det som är bristfälligt i verksamheten. Jag är ledsen att du upplevde återkopplingen dålig och detta är något vi kommer ta upp internt för att skapa bättre rutiner. Mvh Allstäd Malmö All Städ Malmö AB
    2022-09-08 Verifierad kund
    Jag är helt övertygad att de är de bästa som finns innom städ då det finns möjlighet för feeback och eventuellt förbättring.
    Tack Sonja att du känner så för oss
    Jag hoppas att du har fått vila lite efter din stora flytt och fått i ordning i ditt nya lgh
    Varma Hälsningar All städ Malmö AB
    2022-09-06 Verifierad kund
    Mycket duktiga, pålitliga och trevligt bemötande. Har anlitat dem flera gånger och alltid varit jättenöjd. Rekommenderar starkt!!!
    Tack Att du tog tid att skriva till oss du är verkligen en lätt kund Tanja All Städ Malmö AB
  • Urim K
    skrev om All Städ Malmö AB
    2022-09-06 Verifierad kund
    Bara bra! Snabb och enkel kommunikation, jobbet utfördes som utlovat och mer därtill. Kommer att anlita dem igen.
    Tack Urim Det Är alltid lika roligt att sammarbeta med dig All Städ Malmö AB
    2022-09-06 Verifierad kund
    Hjälpsamma och lättsamma. Kom tillbaka när besiktningen ej blev godkänd
    Tack Ruben vi jobbar på att bli bättre att slipa omstädningar
    Mvh All Städ Malmö AB
    2022-09-06 Verifierad kund
    Mycket bra städfirma. Rekommenderas stark!
    Tack skåne städ ni är dm som vi vill sammarbeta med alltid så länge vi fins All Städ Malmö AB
    2022-09-06 Verifierad kund
    Flyttstäd, efter att besiktning inte gick igenom fick dom komma tillbaka , jag va då där och frågade om dom hade torkat av väggarna och de hade dom sa dom.
    När dom sen va klara och jag gick dit va där uppenbara fläckar på väggarna som gick bort när jag torkade med en fuktig trasa bara .
    Jag fick sedan inget svar när jag ringde ang detta utan dom skickade ut en faktura bara .
    Kommer inte använda dom igen och kommer inte rekommendera dom till nån annan.
    Hej Hanna!