Topp 25 byggstädare

HemMiljö

1,140 recos
    Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!

Stockholm S-Service

Viltorpsbacken 55, Vällingby
    Serviceinriktad personal, effektiva städmetoder och miljömärkta rengöringsmedel, bibehållen kvalitativ städning även över längre tid. Ni kan även lita på oss om ni vill flytta, måla om eller tapetsera...

Ultraputs AB

Krusegatan 46, Malmö
    Våra personliga och engagerade medarbetare erbjuder professionell fönsterputsning, höghöjdsarbeten, fasadtvätt samt takskottning. Välkommen till Ultraputs!

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket mer. Välkommen!

Rozen Clean AB

Värdshusvägen 13, Lidingö
    Välkommen till Rozen Clean AB om du vill ha städhjälp av bästa kvalitet! Vi jobbar i hela Stockholm och har som mål att alltid ge den bästa servicen.

Lanolia Städ & Service AB

Morabergsvägen 5A, Södertälje
    Lanolia i Södertälje är det personliga städföretaget som erbjuder städtjänster till både företag och privatpersoner med fokus på kvalitet, lyhördhet och miljö.

Sverige & Co

Hildedalsgatan 2, Göteborg
    Behöver du städhjälp i Göteborg med omnejd? Gör som Glenn Hysén och välj Sverige & Co. Känn dig trygg när vår utbildade personal tar hand om din städning!

Clean Living AB

Marknadsvägen 85, Täby

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!

Four Nordic Group AB

Allhelgonagatan 9, Stockholm

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.

Städjätten

Folkungagatan 44, Stockholm
    Städjätten lägger stor omsorg i varje enskilt uppdrag och erbjuder flexibel service med kompetent, utbildad personal.

GK Facility Service

Slakthusgatan 15, Johanneshov
    Välkommen till oss på GK Facility Service! Vi har lång erfarenhet inom städ- och trädgårdsbranschen och massor av goda referenser.

Skarings

Götlundagatan 34, Bandhagen
    Vi tror att en fräsch arbetsplats leder till ren arbetsglädje hos de anställda.

Änglarnas Städ

Brännkyrkagatan 75, Stockholm
    Änglarnas Städ erbjuder en kvalitativ lösning för privatpersoner och företag som behöver städtjänster. Vi står för en hög servicenivå och sätter alltid dig som kund i fokus! Varmt Välkommen!

Mälardalenrent

Verkstadsgatan 2, Uppsala
    Välkommen till oss på Mälardalenrent! Behöver du hemstäd, flyttstäd eller butikstäd? Vi erbjuder detta och mycket mer. Här får du experter inom städbranschen.

Gottfridssons Flytt & Städ AB

Energivägen 1, Borgholm
    Välkommen till oss på Gottfridssons Flytt & Städ! Vi flyttar och magasinerar ditt bohag samt hjälper dig med det mesta inom städning!

Ania´s Städ Roslagen AB

Cederdalsvägen 5d, Vallentuna
    Ania's Städ i Roslagen hjälper vid till vid diverse olika sorters städ. b.la byggstädning, flyttstädning, hemstädning med mera. Kontakta oss gärna för en offert!

Redita Service AB

Grevgatan 14, Stockholm

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...

Fröken Rut

Arsenalgatan 12 c, Göteborg
    Välkommen till Fröken Rut! Vi utför städtjänster i hela Göteborg. Beställer du ett abonnemang får du första städningen för halva priset.

Di-Mas AB

Snickarvägen 3, Saltsjö-boo
    Vill du anlita ett miljömedvetet städföretag som städar inom de flesta områdena? Tveka inte på att höra av dig till oss på Di-mas Bygg & Fastighetsservice. Vi håller noggrannhet, kvalitet och personli...

Clear 2 Go

Norra Hamngatan 18, Göteborg
    Varmt välkommen till Clear 2 Go! Vi är ett kombinerat all-service och städföretag som erbjuder massor av hushållsnära tjänster.

Perfect Maid

Metangatan 3, Mölndal
    Perfect Maid i Göteborg är ett städföretag som riktar sig till så väl företagskunder som privata. Professionellt bemötande och hög yrkeskompetens är deras kännetecken.

Vifix Service

Hälsovägen 20, Huddinge