Topp 25 byggstädare

HemMiljö

Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Birgitta P
    Birgitta P: Det blev otroligt rent och fint! Professionell och noggrann personal som jag gärna anlitar igen.

Änglarnas Städ

Bogårdsvägen 25, Sköndal
    Änglarnas Städ erbjuder en kvalitativ lösning för privatpersoner och företag som behöver städtjänster. Vi står för en hög servicenivå och sätter alltid dig som kund i fokus! Varmt Välkommen!
    Maja A
    Maja A: Superbra! 🙏🏻 Vi är väldigt nöja. Fönstren var super! Kommer boja igen.

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket mer. Välkommen!
    Malin F
    Malin F: Fick ett fantastiskt bemötande från början till slut vid min flyttstädning. Kan varmt rekommendera E-städ.

SS-Service

Viltorpsbacken 55, Vällingby
    Serviceinriktad personal, effektiva städmetoder och miljömärkta rengöringsmedel, bibehållen kvalitativ städning även över längre tid. Ni kan även lita på oss om ni vill flytta, måla om eller tapetsera...
    Josefina W
    Josefina W: Jag är supernöjd med SS-service! Dom hjälpte mig packa och flytta. Dom var trevliga, snabba, försiktiga och noggranna. D...

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.
    Oskar G
    Oskar G: Väldigt nöjda med flyttstädning - bra kommunikation, grundligt utfört, smidigt. Rekommenderas!

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Marianne  H
    Marianne H: Jag har haft en mycket positiv upplevelse med Alberts. Känns hur bra som helst att ha hittat en städfirma man kan lita p...

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Vi erbjuder hushållsnära tjänster samt städning i kontor och butik. Vi är flexibla och vårt mål är att underlätta i din vardag!
    Katarina P
    Katarina P: Mycket gott bemötande. Snabb återkoppling och flexibelt i bokning av tid. Mitt radhus blev skinande rent. Till och med i...

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Välkommen till oss på GK Facility Service! Vi har lång erfarenhet inom städ- och trädgårdsbranschen och massor av goda referenser.
    Sara F
    Sara F: Flyttstädning. Good job, professional and polite.

Lanolia Städ & Service AB

Morabergsvägen 5A, Södertälje
    Lanolia i Södertälje är det personliga städföretaget som erbjuder städtjänster till både företag och privatpersoner med fokus på kvalitet, lyhördhet och miljö.
    Arne L
    Arne L: Fungerar fint, bra städat och lite extra fixat :-)

Clean Living AB

Marknadsvägen 85, Täby
    Clean Living har nästan 20 års erfarenhet och erbjuder städning till både privatpersoner och företag med 100% nöjd kund garanti och 100% trygghetsgaranti.
    Cecilia H
    Cecilia H: Bra städning , snabbservice och mkt serviceminded:)

Örgryte Städ

Ånäsvägen 44-46, Göteborg
    Örgryte Städ erbjuder tjänster till privatpersoner, företag, föreningar och organisationer med en ambition att vara det självklara valet för alla kunder inom städservice.
    Mattias K
    Mattias K: Trevligt bemötande från början till slut. De kom i tid och skötte städningen alldeles utmärkt. Vet inte vad mer man kan ...

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Shokofen J
    Shokofen J: Vanadis Care har renoverat mitt badrum. Jag varmt rekommendera de . Bra utförare, bra kommunikation och bra priser!

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Vår ambition är att vara Stockholms trevligaste och mest flexibla städbolag!
    Kevin W
    Kevin W: Bra pris och övervägande bra kvalitet. Lite svårt med kommunikationen att förklara syftet med städningen som var inför f...

Ultraputs AB

Krusegatan 46, Malmö
    Våra personliga och engagerade medarbetare erbjuder professionell fönsterputsning, höghöjdsarbeten, fasadtvätt samt takskottning. Välkommen till Ultraputs!
    Anna F
    Anna F: Jag köper fönsterputs och har gjort det i flera år och är nöjd med mitt köp.

Min Städare Stockholm

TELLUSVÄGEN 43, Vallentuna
    Min Städare Stockholm AB erbjuder byggstädning, flyttstädning, kontorsstädning och hemstädning. Vi jobbar alltid snabbt, effektivt och billigt. Välkommen!
    Sofie S
    Sofie S: Mycket snabb service och trevlig personal. Beställde fönsterputs och det blev fantastiskt bra.

Spodra Lux AB

Lännavägen 113, Huddinge
    Vi har stor vana av all typ av städning. Allt från flyttstädning och hemstädning, givetvis fönsterputsning till kontorsstädning och städning av stora lokaler, industristädning, byggstädning, grovsane...
    Christer B
    Christer B: Det varit ett nöje att ha med Spodra Lux att göra. Deras bärare slet och kämpade sig svettiga med våra stora tunga ekmöb...

Clean Quality i Sverige AB

Öregrundsgatan 3, Stockholm
    Vi tillhandahåller alla branschens städtjänster. Välkommen att kontakta oss om du har frågor eller vill få en offert!
    Görel W
    Görel W: Fönsterputs Den utfördes mycket bra och de kom i tid, kunde dålig svenska men var trevliga och snälla.

Perfect Maid

Prytzgatan 6, Mölndal
    Perfect Maid i Göteborg är ett städföretag som riktar sig till så väl företagskunder som privata. Professionellt bemötande och hög yrkeskompetens är deras kännetecken.
    Ola S
    Ola S: Beställde storstäd, hela huset fullkomligt glänste när vi kom hem. Rekommenderas!

Vretens Städ AB

Friluftsvägen 22, Sundbyberg
    Vretens Städ har funnits i 30 år och erbjuder städtjänster till företag och privatpersoner över hela Stockholm med fokus på högkvalitativt utförande och kundnöjdhet.
    Bernt A
    Bernt A: Jag tycker dom är bra. Ser alltid till att hålla deadlines och bli färdiga i tid till inflyttningar och besiktningar, me...

Stjärnans Städ

Varvvägen 9, Älvsjö
    Välkommen till Stjärnans Städ! Vi hjälper dig med hem- eller kontorsstädning, storstädning, visnings- eller flyttstädning så att du kan fokusera på det du tycker om.
    Nicole Z
    Nicole Z: Wonderful, Hard-Working, and Friendly Staff. Highly recommend Stjärnans Städ.

Redita Service AB

Grevgatan 14, Stockholm
    Hem- eller kontorsstädning, storstädning, fönsterputs, flytt...Det fixar vi!
    Sara W
    Sara W: Jag är mycket nöjd med allt de har gjort för mitt hem . Och många detaljer som de löst på mycket kort varsel.

Rena Hem Stockholm AB

Catalinatorget 9, Täby
    Rena Hem erbjuder städhjälp hemma som exempelvis veckostädningar, flyttstädning, storstädning och fönsterputsning samt hushållsnära tjänster.
    Hannah B
    Hannah B: Trevliga, pålitliga & med kollektivavtal. Elena som städar hos mig är både trevlig och seriös, hon gör ett proffsigt arb...

Waldemars Städservice AB

Älgstråket 13, Björklinge
    Waldemars städservice AB arbetar med miljömärkta produkter, trygg och noggrant utförda städtjänster med kunden i fokus.
    Mats B
    Mats B: Vi har så gott som bara fått positivt bemötande och god service av Waldemars Städservice.

Viktorijas Service

Augustendalsvägen 19, Nacka strand
    Tuula P
    Tuula P: Bra bemötande och bra resultat på städning.Känns trygg och pålitligt.

Söderorts Städservice AB

Värdshusvägen 32, Norsborg
    Angela F
    Angela F: Jag hr anlitat Söderorts Städservice i flera år och har varit super nöjd. Rekommenderas varmt.