Topp 25 byggstädare

HemMiljö

1,114 recos
    Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!

Stockholm S-Service

Viltorpsbacken 55, Vällingby
    Serviceinriktad personal, effektiva städmetoder och miljömärkta rengöringsmedel, bibehållen kvalitativ städning även över längre tid. Ni kan även lita på oss om ni vill flytta, måla om eller tapetsera...

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket mer. Välkommen!

Ultraputs AB

Krusegatan 46, Malmö
    Våra personliga och engagerade medarbetare erbjuder professionell fönsterputsning, höghöjdsarbeten, fasadtvätt samt takskottning. Välkommen till Ultraputs!

Lanolia Städ & Service AB

Morabergsvägen 5A, Södertälje
    Lanolia i Södertälje är det personliga städföretaget som erbjuder städtjänster till både företag och privatpersoner med fokus på kvalitet, lyhördhet och miljö.

Sverige & Co

Hildedalsgatan 2, Göteborg
    Behöver du städhjälp i Göteborg med omnejd? Gör som Glenn Hysén och välj Sverige & Co. Känn dig trygg när vår utbildade personal tar hand om din städning!

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!

Änglarnas Städ

Brännkyrkagatan 75, Stockholm
    Änglarnas Städ erbjuder en kvalitativ lösning för privatpersoner och företag som behöver städtjänster. Vi står för en hög servicenivå och sätter alltid dig som kund i fokus! Varmt Välkommen!

Clean Living AB

Marknadsvägen 85, Täby
    Clean Living har nästan 20 års erfarenhet och erbjuder städning till både privatpersoner och företag med 100% nöjd kund garanti och 100% trygghetsgaranti.

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Välkommen till oss på GK Facility Service! Vi har lång erfarenhet inom städ- och trädgårdsbranschen och massor av goda referenser.

Four Nordic Group AB

Allhelgonagatan 9, Stockholm
    Four Nordic Group är företaget som tar hand om ditt hem i de flesta kategorier. Allt från Ombyggnad av golv till Elinstallationer och Hushållsnära tjänster.

Städjätten

Folkungagatan 44, Stockholm
    Städjätten lägger stor omsorg i varje enskilt uppdrag och erbjuder flexibel service med kompetent, utbildad personal.

Fröken Rut

Kungsportavenyn 3, Göteborg
    Välkommen till Fröken Rut! Vi utför städtjänster i hela Göteborg. Beställer du ett abonnemang får du första städningen för halva priset.

Redita Service AB

Grevgatan 14, Stockholm

Städarna i Göteborg AB

Fabrikstråket 24, Jonsered
    Örgryte Städ erbjuder tjänster till privatpersoner, företag, föreningar och organisationer med en ambition att vara det självklara valet för alla kunder inom städservice.

Mälardalenrent

Verkstadsgatan 2, Uppsala
    Välkommen till oss på Mälardalenrent! Behöver du hemstäd, flyttstäd eller butikstäd? Vi erbjuder detta och mycket mer. Här får du experter inom städbranschen.

Perfect Maid

Metangatan 3, Mölndal
    Perfect Maid i Göteborg är ett städföretag som riktar sig till så väl företagskunder som privata. Professionellt bemötande och hög yrkeskompetens är deras kännetecken.

Vifix Service

Hälsovägen 20, Huddinge

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...

Munthers Allservice AB

Storgatan 12, Ekeby
    Välkommen till Munthers Allservice! Här får du hjälp med allt inom städning och trädgård. Vi genomför varje projekt helhjärtat.

Ania´s Städ Roslagen AB

Cederdalsvägen 5d, Vallentuna
    Ania's Städ i Roslagen hjälper vid till vid diverse olika sorters städ. b.la byggstädning, flyttstädning, hemstädning med mera. Kontakta oss gärna för en offert!

Vretens Städ AB

Friluftsvägen 22, Sundbyberg
    Vretens Städ har funnits i 30 år och erbjuder städtjänster till företag och privatpersoner över hela Stockholm med fokus på högkvalitativt utförande och kundnöjdhet.

Clear 2 Go

Norra Hamngatan 18, Göteborg
    Varmt välkommen till Clear 2 Go! Vi är ett kombinerat all-service och städföretag som erbjuder massor av hushållsnära tjänster.

Flytt & Städ Sverige AB

Malmgatan 25, Norrköping
    Välkommen till oss på Flytt & Städ Sverige AB! Vi erbjuder det mesta till dig som behöver städning eller flytthjälp. Hör av dig så berättar vi mer.