Alla kategorier Städ Byggstäd

Byggstädare i fler län

Topp 25 byggstädare

HemMiljö

Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Agneta S
    Agneta S: Jag tycker att den person som jag önskat är både trevlig ,seriös och kompetent . Hon gör ett proffsigt arbete.

Änglarnas Städ

Bogårdsvägen 25, Sköndal
    Änglarnas Städ erbjuder en kvalitativ lösning för privatpersoner och företag som behöver städtjänster. Vi står för en hög servicenivå och sätter alltid dig som kund i fokus! Varmt Välkommen!
    Göran J
    Göran J: Helt OK! Lite svårt att hitta till kontoret för att lämna nycklar. Prisvärt.

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ är etablerat i Malmö och finns även i Stockholm och Göteborg. De erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket m...
    Emelie S
    Emelie S: Enkelt koncept, rak och tydlig kommunikation med huvudkontor och städare. Gott resultat och uppmärksamt hanterat vid påp...

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Är du intresserad av att ha ett personligt och tryggt samarbete med oss. Och av att kunna komma hem till ett skinande rent hem, som är städat med yttersta omsorg - hör då av dig till oss. Tillsammans...
    Camilla B
    Camilla B: Superfint städat och mycket trevligt bemötande!

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Jamie W
    Jamie W: Smidigt och trevligt upplevelse. Skulle rekommendera till mina vänner.

Örgryte Städ

Ånäsvägen 44-46, Göteborg
    Örgryte Städ erbjuder tjänster till privatpersoner, företag, föreningar och organisationer med en ambition att vara det självklara valet för alla kunder inom städservice.
    Anki A
    Anki A: Mycket nöjd med flyttstädningen! Därutöver trevligt bemötande och smidig kontakt! Anki Andersson

Lanolia Städ & Service AB

Morabergsvägen 5A, Södertälje
    Lanolia i Södertälje är det personliga städföretaget som erbjuder städtjänster till både företag och privatpersoner med fokus på kvalitet, lyhördhet och miljö.
    Per M
    Per M: Jättenöjd med all kontakt och den städning som Lanolia utförde!

Clean Living AB

Marknadsvägen 85, Täby
    Clean Living har nästan 20 års erfarenhet och erbjuder städning till både privatpersoner och företag med 100% nöjd kund garanti och 100% trygghetsgaranti.
    Sara S
    Sara S: Supernöjda! Enkelt smidigt och jätte bra bemötande. Rekommenderas varmt!

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Vår ambition är att vara Stockholms trevligaste och mest flexibla städbolag!
    Kevin W
    Kevin W: Bra pris och övervägande bra kvalitet. Lite svårt med kommunikationen att förklara syftet med städningen som var inför f...

SS-Service

Viltorpsbacken 55, Vällingby
    Serviceinriktad personal, effektiva städmetoder och miljömärkta rengöringsmedel, bibehållen kvalitativ städning även över längre tid. Ni kan även lita på oss om ni vill flytta, måla om eller tapetsera...
    Erik W
    Erik W: Företaget levererar snabb, effektiv flytthjälp och/ eller städning, med mycket bra resultat, till ett fördelaktigt pris ...

Spodra Lux AB

Lännavägen 113, Huddinge
    Vi har stor vana av all typ av städning. Allt från flyttstädning och hemstädning, givetvis fönsterputsning till kontorsstädning och städning av stora lokaler, industristädning, byggstädning, grovsane...
    Björn C
    Björn C: Spodra lux skötte vår flytt helt perfekt från Solna till Bromma med magasinering på Shurgard emellan, flyttgänget var pu...

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Vi erbjuder hushållsnära tjänster samt städning i kontor och butik. Vi är flexibla och vårt mål är att underlätta i din vardag!
    Jimmy J
    Jimmy J: Jag anlitade Hygienteknikerna för flyttstädning och är jättenöjd. Skinande rent överallt och spisen/ugnen blev som ny!

Min Städare Stockholm

TELLUSVÄGEN 43, Vallentuna
    Min Städare Stockholm AB har lång yrkeskompetens och har de senaste 3 åren över 800 kunder. Byggstädning, flyttstädning, kontorsstädning och hemstädning är ett några av tjänsterna som erbjuds.
    Sofie S
    Sofie S: Mycket snabb service och trevlig personal. Beställde fönsterputs och det blev fantastiskt bra.

Perfect Maid

Prytzgatan 6, Mölndal
    Perfect Maid i Göteborg är ett städföretag som riktar sig till så väl företagskunder som privata. Professionellt bemötande och hög yrkeskompetens är deras kännetecken.
    Ola S
    Ola S: Beställde storstäd, hela huset fullkomligt glänste när vi kom hem. Rekommenderas!

Söderorts Städservice AB

Värdshusvägen 32, Norsborg
    Angela F
    Angela F: Jag hr anlitat Söderorts Städservice i flera år och har varit super nöjd. Rekommenderas varmt.

Redita Service AB

Grevgatan 14, Stockholm
    Hem- eller kontorsstädning, storstädning, fönsterputs, flytt...Det fixar vi!
    Astrid A
    Astrid A: Har beställde flyttstädning och är mycket nöjd med bemötandet, resultatet och priset.

Städjätten

Klara Östra Kyrkogata 7, Stockholm
    Städjätten lägger stor omsorg i varje enskilt uppdrag och erbjuder flexibel service med kompetent, utbildad personal.
    Heléne J
    Heléne J: Smidig flytt Bra kommunikation Fantastisk flyttstädning

Rena Hem Stockholm AB

Catalinatorget 9, Täby
    Rena Hem erbjuder städhjälp hemma som exempelvis veckostädningar, flyttstädning, storstädning och fönsterputsning samt hushållsnära tjänster.
    Fredrik S
    Fredrik S: Bra kontakt och utmärkt resultat

Vretens Städ AB

Friluftsvägen 22, Sundbyberg
    Vretens Städ har funnits i 30 år och erbjuder städtjänster till företag och privatpersoner över hela Stockholm med fokus på högkvalitativt utförande och kundnöjdhet.
    Laila A
    Laila A: Gott bemötande! Städ varje vecka - fungerar bra.

Clean Quality i Sverige AB

Öregrundsgatan 3, Stockholm
    Vi tillhandahåller alla branschens städtjänster. Välkommen att kontakta oss om du har frågor eller vill få en offert!
    Emil S
    Emil S: Mycket bra bemötande, med snabb respons och ett mycket flyttstädat.

Viktorijas Service

Augustendalsvägen 19, Nacka strand
    Emma B
    Emma B: Jättebra, snabb kontakt, trevlig städerska och rent. Bra service!

Waldemars Städservice AB

Älgstråket 13, Björklinge
    Waldemars städservice AB arbetar med miljömärkta produkter, trygg och noggrant utförda städtjänster med kunden i fokus.
    Mats B
    Mats B: Vi har så gott som bara fått positivt bemötande och god service av Waldemars Städservice.

Holperen Städservice

Bondegatan 45, Stockholm
    Rita S
    Rita S: Väldigt duktiga och lyhörda. Jag blir aldrig besviken.

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Heli E
    Heli E: Fantastiskt bra service! Man jobbade på tills allt var klart. Även om det blev 12 timmar i streck behöll flyttkillarna s...

Ultraputs AB

Krusegatan 46, Malmö
    Våra personliga och engagerade medarbetare erbjuder professionell fönsterputsning, höghöjdsarbeten, fasadtvätt samt takskottning. Välkommen till Ultraputs!
    Jonas T
    Jonas T: Funkar alldeles utmärkt! Gör ett bra jobb.