Hilde L:
Är väldig nöjd med flyttstäd gjord av Buskhaga. Har nyttjat oss av dom innan och dom gör ett superbra jobb. Rekommenderar dom verkligen om man vill ha utförd flyttstäd.
Ylva A:
Jag köpte en flyttstädning och blev supernöjd med resultatet. Bemötandet var proffsigt och jag fick hjälp med kort varsel.
Rekommenderas varmt.