Rent i höga kusten AB

15 omdömen om Rent i höga kusten AB

Sedan starten hos Reco 2022
    2023-02-06 Verifierad kund
    Väldigt positivt och tillmötesgående bemötande.

Företaget lever absolut upp till våra förväntningar. de kommer i tid och utför städningen snabbt och på ett bra sätt

Rent i Höga Lusten utför varannan vecka hemstädning hos min far.
    2023-01-03 Verifierad kund
    Härliga rena fönster Allt gick jätte fint
    2022-12-28 Verifierad kund
    Har alltid blivit trevligt bemött av företaget.
    Företaget har levt upp till våra förväntningar.
    Alltid glada och trevliga när de kommer för att städa vår villa. De är alltid två som kommer vilket gör att arbetet utförs effektivt på halva tiden samt att de schemalagda datumen alltid har hållits. De är mycket duktiga och noggranna och utför städningen till full belåtenhet. Vi är oerhört nöjda med företaget.
    2022-12-24 Verifierad kund
    Mycket nöjd med arbetet av gräsklippningen under sommaren, kommer anlita dem kommande sommar igen.
    Finns inget att klaga på dessutom väldigt trevligt bemötande av personalen.
    MVH Britta Krogstad Tel 072 733 72 42
    2022-12-23 Verifierad kund
    Städade inte rent och otroligt dyrt
    2022-12-23 Verifierad kund
    2022-12-22 Verifierad kund
    Ett fint bemötande både från den som tog emot beställningen och den som utförde arbetet med att putsa fönstren i min stuga. Det blev ett besvärligt arbete med många inner och ytterfönster som var besvärliga att öppna.
    Fönstren blev skinande rena. Jag blev jättenöjd.
    Rekommenderas varmt!
    2022-12-21 Verifierad kund
    Snabb återkoppling och utförande. Hjälpt till med att klippa gräs, röja sly, bortforsling samt andra trädgårdsarbeten. Trevliga och pålitliga. Rekommenderar.
    2022-12-21 Verifierad kund
    Snabb service trevligt bemötande av ägare? Och fönsterputsare. Bra pris. Fönstren rättså rena, regnade-duggade då de putsades som kanske påverkade renheten eller så dålig tätning av fastighetsägarna😊
    Återkommer nog😊
    Mkt trevligt bemötande, pålitlig
    levererar de tjänster jag beställt, i tid
    omfattar
    städning bostad, byggstäd, gräsklippning, trädgårdsskötsel

bra priser och villkor
    2022-12-20 Verifierad kund
    Trevligt kund bemötande nogranna har ett högt kunnande jag rekommenderar detta företag och dess personal starkt
    2022-12-20 Verifierad kund
    Trevligt bemötande vid beställning och när vi träffades innan flyttstädningen.
    Jag har inte hört något från nya hyresgästen, så han var nog också nöjd.
    Hej,

Jag är jättenöjd med Rent i höga kusten och jag hoppas att kunna anlita företaget mer under 2023.

God Jul!
    2022-12-20 Verifierad kund
    Mycket bra, tog snabbt kontakt med mig.
    Förväntningarna var naturligtvis att ha ett rent fint hem. Jag är nöjd med vad dom utför här varannan vecka. Samt att dom överraskar med lite omflyttningar på grejer. Vilket jag uppskattar det är kul att komma hem när dom varit här.
    Min upplevelse är bara positiv. Jobbar mycket själv. Så hinner inte med så som jag vill mitt hem ska se ut.
    Mycket bra bemötande.
    När jag efter hand sagt vad jag vill ha gjort har det utförts bra. Upplever kontakterna bra.