Rent i höga kusten AB

Rent i höga kusten AB

www.hogakustenstad.se
  • BadgeThreeYears

Rent i höga kusten AB är ett företag som erbjuder professionella städtjänster för både hem och kontor. Vi är specialiserade på städning av alla slag, från grundliga och omfattande städningar till fönster- och trädgårdsstädning. Vi har ett dedikerat team av professionella städare som är utbildade och erfarna inom städning och...

73 omdömen om Rent i höga kusten AB

Stina O
Skrev om Rent i höga kusten AB

Det är en fröjd att ha Mai och grabbarna här för en städöversyn som vi kommit överens om, de gör mitt liv så mycket lättare! /Stina

Svar från Rent i höga kusten AB

Stort tack Stina för ditt omdöme! trevligt att du är nöjd med oss som helhet, och tack för att du tog dig tiden att ge oss ett så fint omdöme!

Doris I
Skrev om Rent i höga kusten AB

Bra utfört jobb!!kommer anlita dom fler gånger!mycket välstädat

Svar från Rent i höga kusten AB

Va roligt att du är nöjd med våra tjänster, stort tack Doris för att du valt oss, och tack för den trevlig återkoppling!

Lajla H

Trevligt bemötande bra städat

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack snälla Lajla, det gläder oss att du är nöjd med oss, tack för den trevlig återkoppling!

Leif Q
Skrev om Rent i höga kusten AB

Välstädat och fint och allt fungerar mycket bra med tider när dom ska komma.

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack så mycket Leif för ditt omdöme, och tack för att du tog dig tiden att ge oss ett så fint omdöme!

Jan S
Skrev om Rent i höga kusten AB

Bra bemött och snabbt utfört. Kan rekommendera till andra.

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack snälla Jan, det gläder oss att du är nöjd med oss, tack för den trevlig återkoppling!

Alice Ö

Bättre kan vi inte hitta !! Vi är 200% nöjda Människor du kan lita på

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack Alice och Hans för ett fint omdöme! Härligt att ni är nöjda med våra tjänster som helhet, och tack för att ni tog er tiden att ge oss ett så fint omdöme!

Gunhild K
Skrev om Rent i höga kusten AB

Trevligt bemötande Bra utfört jobb!

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack så mycket Gunhild för ett fint omdöme och kul att ni blev nöjda med oss!

Britt-Marie N
Skrev om Rent i höga kusten AB

Mycket trevlig och snabb personal Inga förväntningar de kan sinas Tackskottning + altan mycket gpd

Svar från Rent i höga kusten AB

Va roligt att du är nöjd med våra tjänster, tack Britt-Marie för att du valt oss, och tack för den trevlig återkoppling!

Mahmoud A

Bästa i staden 🙏 tack så jättemycket för allt ❤️

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack så mycket Mahmoud för ditt fantastiska omdöme! Vi blir jätte glada av att höra så fina ord från dig!

Marianne N
Skrev om Rent i höga kusten AB

Jag är mycket nöjd med både gräsklippning och

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack så mycket Marianne för ditt fint omdöme! det gläder oss att du är mycket nöjd!

Bengt Ö
Skrev om Rent i höga kusten AB

Noggranna, jätteduktiga, trevliga. Har ibland inte riktigt ordning på avtalad dag för städningen. Men det har alltid lösts på ett bra sätt.

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack så mycket Bengt för den trevlig återkoppling, hoppas att du stannar nöjd med oss alltid!

Marie I
Skrev om Rent i höga kusten AB

Fönsterputsning och torkning av karmarna

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack så mycket Marie för att du tog dig tiden att ge oss ett så fint omdöme!

Elsa S
Skrev om Rent i höga kusten AB

Vänligt bemött i telefon. Snabb service. Jobbet bra utfört! Slutstädning av ett rum på ett boende !

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack så mycket Elsa för ditt fint omdöme! det gläder oss att du är nöjd!

Klas Göran V
Skrev om Rent i höga kusten AB

På det stora hela rätt bra jobb trots att ordinarie gräsklipparen inte kunde nås på telefon. Ersättare fixade slutklippningen av gräsmattan.

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack så mycket Göran för den trevligt omdöme, jag kommer kontakta dig snart efter helgen, och tack för att du tog dig tiden att ge oss ett så fint omdöme!

Ingemar E
Skrev om Rent i höga kusten AB

Alltid vänlig och trevlig när dom kom. Det gick fort och blev bra

Svar från Rent i höga kusten AB

Va roligt att du är nöjd med våra tjänster, tack Ingemar för att du valt oss, och tack för den trevlig återkoppling!

Gunilla L

Mycket trevlig personal. Väldigt noggranna

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack så mycket Gunilla för ditt omdöme, och tack för att du tog dig tiden att ge oss ett så fint omdöme!

Laila A
Skrev om Rent i höga kusten AB

Deras städning är verkligen den bästa jag har upplevt. Den noggrannhet och omsorg de visar varje gång är imponerande, och jag är alltid nöjd med resultatet. Jag rekommenderar de starkt till alla 🫶🏻

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack för att ni tog er tiden att ge oss ett så fint omdöme!

Shahd Ammar A
Skrev om Rent i höga kusten AB

Ert städföretag imponerar verkligen med enastående precision och effektivitet. Varje rum ni städar blir som en fräsch start, och er flyttjänst är som en sömlös övergång till ett nytt kapitel. Jag är supper nöjd med resultatet

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack Shahd för ert fina omdöme! Härligt att du blev nöjd med våra tjänster!

Zahra M
Skrev om Rent i höga kusten AB

Det var min första upplevelse och det var en underbar upplevelse. De är aktiva, fungerar mycket bra och är vänliga. Jag litar nu på dem med full tillförsikt.

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack Zahra för ett fint omdöme! Härligt att ni är nöjda med våra tjänster som helhet!

Ahmad M
Skrev om Rent i höga kusten AB

Bästa företag med bästa service och trevliga personal Jag rekomenderar de☺️

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack så mycket Ahmad för ditt omdöme, kul att höra att du är nöjd med våra tjänster!

Eva H
Skrev om Rent i höga kusten AB

Vi är oerhört nöjda med Rent i Höga Kusten AB. Vi anlitar dem för hemstädning och har även anlitat dem för fönstertvätt av alla våra fönster. De är så duktiga, noggranna och genomtrevliga att ha att göra med. Kan varmt rekommendera dem.

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack Eva för ditt omdöme! trevligt att ni är nöjda med oss som helhet, och tack för att du tog dig tiden att ge oss ett så fint omdöme!

Nils Thomas Hilding B
Skrev om Rent i höga kusten AB

Bra utfört arbete. Mycket nöjd med resultatet. Kan bara rekommendera dom.

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack snälla Nils Thomas, tack för den trevlig återkoppling!

Sofie L
Skrev om Rent i höga kusten AB

Oseriöst företag! Hade bokat flyttstäd förra veckan men ingen från företaget dök upp till avtalt tid. Skickat mejl, sms och ringt till 3 olika nummer men kommer bara till mobilsvar. Rekommenderas ej!

Svar från Rent i höga kusten AB

Vi ber om ursäkt Sofie, det var dock något fel, du är välkommen att kontakta oss när som helst så vi löser det på något sätt!

Ann-Sofie J
Skrev om Rent i höga kusten AB

Väldigt bra bemötande, trevliga. Höga förväntningar och levde tyvärr inte upp till de höga förväntningarna. Beställde flytt stad av kök och det va ok när jag visat hur skitigt de va men det utfördes inte ett flytt städ. När jag kollade mer grundligt så va det inte rent. Lådor, skåpsluckor , golvlister och dörrkarmen.

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack Ann-Sofie för ditt fina omdöme och att du berättar för oss vad vi kan förbättra! hoppas att kunna ge dig en bättre resultat vid nästa tillfälle!

Anna C
Skrev om Rent i höga kusten AB

Mycket rent och noggrant städat !

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack så mycket Anna för ditt omdöme! Härligt att du är nöjd med kvalitén på städningen!

Johanna E
Skrev om Rent i höga kusten AB

Så snabbt svar och tillmötesgående personal. Perfekt utfört jobb! Rekomenderas verkligen! 👌

Svar från Rent i höga kusten AB

Härligt verkligen att läsa, tack så jätte mycket Johanne för återkopplingen!

Marianne L
Skrev om Rent i höga kusten AB

Svarar snabbt på telefon. Jobbade effektivt.

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack snälla Marianne för den trevlig återkoppling!

Sinix A
Skrev om Rent i höga kusten AB

Snabbt, bra och serviceminded. Kanon!

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack så mycket för ert omdöme! Härligt att ni är nöjda med kvalitén på städning och service!

Anna-Lena N
Skrev om Rent i höga kusten AB

Fantastiskt företag med mycket bra service och fint bemötande.Bra arbete. Vill rekommendera företaget inom och utom kommunen!

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack så mycket Anna-Lena, härligt att du är nöjd med oss, och tack för den trevlig återkoppling!

Linda N
Skrev om Rent i höga kusten AB

Bra bemötande och välstädat hem

Svar från Rent i höga kusten AB

Stoort tack Linda, tack för den trevlig återkoppling och för att du tog dig tid att skriva denna härliga recension. Ha en trevlig kväll!

Olgas S
Skrev om Rent i höga kusten AB

Ingen fint ord om det företag!!!

Svar från Rent i höga kusten AB

Olgas städ trots att vi inte utfört nån tjänst åt dig men tack ändå!

Ludvig E
Skrev om Rent i höga kusten AB

Vi har haft några olika firmor för regelbunden städning i hemmet, och äntligen känns det som att vi prickat in rätt. Städningen är effektiv och väl genomförd, och de har till och med tagit hand om en alldeles för vildvuxen häck på tomten. Enkel kommunikation och öppna för olika önskemål. Allt som allt kan jag verkligen rekommendera Rent i Höga Kusten AB om du letar efter en pålitlig städfirma!

Svar från Rent i höga kusten AB

Vad fin att höra det, tack så mycket Ludvig, stort tack för att du tog dig tid att skriva denna härliga recension, vi är jätte glada att du är nöjd med oss. Ha en trevlig kväll!

Ingeborg B
Skrev om Rent i höga kusten AB

Jag är mycket nojd. De förstår mina behov som handicappad. väldig noggrant

Svar från Rent i höga kusten AB

Vad trevlig att höra det, vi är jätte glada att är nöjd med oss, stort tack för dig Ingeborg. Ha en trevlig kväll!

Henrik V
Skrev om Rent i höga kusten AB

Köpte flyttstäd av villa. Bra bemötande både via mejl och mkt trevliga personer som utförde uppdraget.

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack snälla Henrik, och tack för att du tog dig tid att skriva denna härliga recension. Ha en trevlig kväll!

Eva B
Skrev om Rent i höga kusten AB

Jag har skrivit avtal med min nya fastighets ägare och i god dialog och genomgång av hyresavtal för mig som hyresgäst.Hoppas på att kunna minska elförbrukning då jag fick löfte om att de gamla elementen ska bytas ur./Baronen

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack snälla Eva, vi hoppas att det blir mindre med elförbrukningen, och att du stannar nöjd alltid. Ha en trevlig kväll!

Helene O
Skrev om Rent i höga kusten AB

Första gången vi anlitade ett städföretag. Jättetrevliga och snabb återkoppling. Kom på utsatt tid. Dom var snabba och vi är väkdigt nöjda med städningen. Bra pris!

Svar från Rent i höga kusten AB

Stort tack Helena, vi är jätte glada att höra det, tack så mycket för denna fin omdöme. Ha en trevlig kväll!

Gunilla Y
Skrev om Rent i höga kusten AB

Trevliga Killarna som utförde ett mycket bra arbete med fönsterputsning, dom blev fantastiskt rena. Mycket bra service

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack så jätte mycket Gunilla, tack för att du tog dig tid att skriva denna härliga recension! Ha en trevlig kväll!

Christer N
Skrev om Rent i höga kusten AB

Företaget ger.ett seriöst intryck och det finns inget att klaga på när det gäller städning.

Svar från Rent i höga kusten AB

Vad bra att höra det, stort tack för den härlig återkoppling, tack Christer! Ha en trevlig kväll!

Jo-Ann L
Skrev om Rent i höga kusten AB

Bra kontakt och bra utförd städning

Svar från Rent i höga kusten AB

Supet tack för dig Jo-Ann för den trevlig återkoppling, trevlig kväll!

Eva N
Skrev om Rent i höga kusten AB

Mycket vänligt bemött. Varit lyhörda för mina önskemål. Överenskommen tid har alltid fungerat. Köpta tjänster: Gräsklippning och annat trädgårdsarbete.

Svar från Rent i höga kusten AB

Stoooort tack Ingerged, hoppas att du är nöjd och glad hos oss alltid! Trevlig kväll!

Monica K
Skrev om Rent i höga kusten AB

Mycket trevlig personal. Det var fönsterputs jag beställt och de gjorde jobbet toppenbra. Rekommenderar dem gärna.

Svar från Rent i höga kusten AB

Super tack för dig Monika, det är jätte trevlig återkoppling, tack snälla!

Julius K
Skrev om Rent i höga kusten AB

Vi anställer Rent i Höga Kusten AB för hel-städningar av vår stuga när vi hyr ut den. De har verkligen varit flexibla, alltid trevliga, samt bra på att ta feedback när vi delat sådan. Vi har skött majoriteten av kommunikationen på distans och därmed kan det ibland vara svårt att att få till det precis såsom man föreställt sig (vi har både höga krav och detaljrika instruktioner). Men efter ett par gånger är de i princip självgående. Till sist känner vi stor tillit till dem, vilket är en av de absolut viktigaste komponenterna....

Svar från Rent i höga kusten AB

Stooort tack Julius, vi är jätte glada på den trevlig återkoppling, vi önskar att du stannar nöjd hos oss alltid! Trevlig kväll!

Raymond F
Skrev om Rent i höga kusten AB

Jag är Raymonds godeman och bortrest för tillfället , kan därför inte uttala mig om Raymonds åsikt.

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack ändå för den trevlig återkoppling!

Maria M
Skrev om Rent i höga kusten AB

Fantastiskt bemötande. Lösningsfokuserade med tid och behov av åtgärd. Tomten trimmades och sen gräsklippning. Allt till återvinningen. Allt från min källarstädning togs till återvinningen. Hade även fönsterputs och visningsstädning inför husförsäljning. Allt till belåtenhet. Kommer även ha slutstädning senare

Svar från Rent i höga kusten AB

Stort tack för dig Maria, vi är jätte glada för den härlig återkoppling och för att du är nöjd hos oss. Hoppas att du är nöjd med oss alltid!

Ruth K
Skrev om Rent i höga kusten AB

Fick inga anmärkningar av hyresvärden så det var toppen!

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack så mycket Ruth för den trevlig återkoppling!

Karl H
Skrev om Rent i höga kusten AB

Snabbt jobbat, enkelt att boka en tid och framförallt så blev det väldigt rent och fint.

Svar från Rent i höga kusten AB

Vad snäll du är, stoort tack för den trevlig återkoppling och hoppas att du är nöjd hos oss alltid! Ha en jätte fin kväll!

Johan G
Skrev om Rent i höga kusten AB

Väldigt trevligt bemötande och städningen var perfekt! 🤩

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack så mycket Johan, hoppas att du stannar nöjd hos oss alltid. Ha en fin dag!

Stefanie H
Skrev om Rent i höga kusten AB

Personalen kom i tid, gjorde ett väldigt bra arbete och var effektiva!

Svar från Rent i höga kusten AB

Tack så mycket Stefanie, vi är jätte glada att du är nöjd hos oss. Ha en fin dag!

Bengt L

Brautförtstädning ,trevligtbemötande ärmycket nöjd

Svar från Rent i höga kusten AB

Stort tack Bengt, det är jätte snäll återkoppling. Vi önskar en fin dag till dig!

Hans F
Skrev om Rent i höga kusten AB

Anlitade bolaget för storstädning av en lägenhet i Härnösand. Vi är mycket nöjda med service, engagemang och proffsig utförd städning. Rekommenderas varmt😊

Svar från Rent i höga kusten AB

Stort tack Hans, det var jätte snäll att hör din härliga bedömning. Trevlig kväll!