Topp 25 lokalvårdare

Kvalitetsflytt

Amalia Jönssons Gata 12, Göteborg
    Välkommen till oss på Kvalitetsflytt! Vi är flyttfirman med höga ambitioner. Här blir du fullständigt nöjd med flytten.

HemMiljö

1,138 recos
    Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!

BF Flytt & Städ

Skärlingebacken 13, Bandhagen
    Vi har många nöjda kunder. Vill du bli en av dem kontakta oss idag.

Filip Home Miljöservice AB

Nybohovsgränd 30, Stockholm
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.

Stockholm S-Service

Viltorpsbacken 55, Vällingby
    Serviceinriktad personal, effektiva städmetoder och miljömärkta rengöringsmedel, bibehållen kvalitativ städning även över längre tid. Ni kan även lita på oss om ni vill flytta, måla om eller tapetsera...

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!

CaMa Service Flytt & Städ

Siktgatan 8, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...

Rozen Clean AB

Värdshusvägen 13, Lidingö
    Välkommen till Rozen Clean AB om du vill ha städhjälp av bästa kvalitet! Vi jobbar i hela Stockholm och har som mål att alltid ge den bästa servicen.

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket mer. Välkommen!

Starcycle

Bergkällavägen 34, Sollentuna
    Vi är experter på flytt, städ och återvinning!

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.

Sverige & Co

Hildedalsgatan 2, Göteborg
    Behöver du städhjälp i Göteborg med omnejd? Gör som Glenn Hysén och välj Sverige & Co. Känn dig trygg när vår utbildade personal tar hand om din städning!

Clean Living AB

Marknadsvägen 85, Täby

Dreamclean Sweden AB

Klostergatan 16, Jönköping
    Välkommen till Dreamclean. Vi hjälper dig att uppfylla din dröm om ett rent hem utan slit. Vi erbjuder professionell städhjälp i hela Jönköpingsområdet!

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!

Klart Rent i Malmö AB

Amiralsgatan 96 a, Malmö
    Välj en lite enklare vardag. Klart Rent är ett ambitiöst städ- och serviceföretag i Malmö- och Lundregionen. Vi är proffs på städning!

Flyttstädningsakuten AB

Visby Lilla Hästnäs 253, Visby

Marleny Städservice

Ribby Allé 11D, Västerhaninge
    Välkommen till Marleny Städservice AB. Vi finns till för både företag och privatpersoner. Med utbildad och erfaren personal är vårt mål att göra ditt hem skinande rent!

Ren & Fino Stockholm AB

Kaggeholmsvägen 13, Enskede
    Ren & Fino i Stockholm erbjuder städservice till privatpersoner och företag med fokus på kvalitet, god kommunikation och miljömedvetenhet.

Ess Plus

Olivecronas Väg 26, Stockholm
    Ess Plus! Företaget som ger ditt hus ett plus i kanten. Med hög kvalitet och säker och utbildad personal tar vi hand om ditt hem, helt på dina villkor.

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.

GK Facility Service

Slakthusgatan 15, Johanneshov
    Välkommen till oss på GK Facility Service! Vi har lång erfarenhet inom städ- och trädgårdsbranschen och massor av goda referenser.

Skarings

Götlundagatan 34, Bandhagen
    Vi tror att en fräsch arbetsplats leder till ren arbetsglädje hos de anställda.

MoveNclean

Axel Danielssons väg 81, Malmö
    Välkommen till MoveNclean i Malmö! Här vimlar det av olika flyttfirmor, därför lägger vi extra stor vikt vid hög kvalitet och god service.

Rut & Rot Hemservice

Ekonomigatan 4, Malmö
    Rut & Rot Hemservice AB erbjuder tjänster som berättigar både rut- och rotavdrag, både hemstädning och hantverkarjobb. Vi erbjuder kvalitet och mångårig expertis!