Topp 25 lokalvårdare

HemMiljö

Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Roger H
    Roger H: Bra bemötande, noggranna, rekommenderas!

Kvalitetsflytt

Amalia Jönssons Gata 12, Göteborg
    Välkommen till oss på Kvalitetsflytt! Vi är flyttfirman med höga ambitioner. Här blir du fullständigt nöjd med flytten.
    Sarah H
    Sarah H: Vi fick hjälp av 3 trevliga killar en söndag med vår flytt i Skåne. På 40 minuter var allt ilastat och klart för att kör...

Starcycle

Bergkällavägen 34, Sollentuna
    Vi är experter på flytt, städ och återvinning!
    David S
    David S: Snabb respons och trevligt bemötande. Städningen var helt ok!

BF Flytt & Städ

Skärlingebacken 13, Bandhagen
    Vi har många nöjda kunder. Vill du bli en av dem kontakta oss idag.
    Tomas B
    Tomas B: Har använt BF-flytt två gånger och vi är supernöjda! Snabba, effektiva och trevliga flyttgubbar med glimten i ögat.

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.
    Per Tobias T
    Per Tobias T: Birgittas städ har varit vänliga och professionella vid kundbemötande och uppföljning efter städning.

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Anette B
    Anette B: Det var välstädat och man kände både renheten och doften av städning.

CaMa Service Flytt & Städ

Siktgatan 8, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Anna S
    Anna S: Flytten gick smidigt. Jag lämnade en 3-våningsvilla till en 85 kvm så det var massor av lådor och prylar, men inget gick...

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Alexander M
    Alexander M: Veldigt nöjd med städningen och bemötandet.

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket mer. Välkommen!
    Emil A
    Emil A: Snabb och bra service, rent och snyggt! Mycket bra pris och trevlig kontakt.

SS-Service

Viltorpsbacken 55, Vällingby
    Serviceinriktad personal, effektiva städmetoder och miljömärkta rengöringsmedel, bibehållen kvalitativ städning även över längre tid. Ni kan även lita på oss om ni vill flytta, måla om eller tapetsera...
    Björn B
    Björn B: Väldigt proffsiga och trevliga killar. Varsama och lyhörda.

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.
    Oskar G
    Oskar G: Väldigt nöjda med flyttstädning - bra kommunikation, grundligt utfört, smidigt. Rekommenderas!

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Marianne  H
    Marianne H: Jag har haft en mycket positiv upplevelse med Alberts. Känns hur bra som helst att ha hittat en städfirma man kan lita p...

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Vi erbjuder hushållsnära tjänster samt städning i kontor och butik. Vi är flexibla och vårt mål är att underlätta i din vardag!
    Katarina P
    Katarina P: Mycket gott bemötande. Snabb återkoppling och flexibelt i bokning av tid. Mitt radhus blev skinande rent. Till och med i...

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Välkommen till oss på GK Facility Service! Vi har lång erfarenhet inom städ- och trädgårdsbranschen och massor av goda referenser.
    Sara F
    Sara F: Flyttstädning. Good job, professional and polite.

Svenska allservicegruppen AB

Ryssviksvägen 2A, Nacka
    Vi hjälper dig med städning och lokalvård samt enklare vård och omsorg i samarbete med Lövholmens Hemtjänst. Välkommen till Svensk Allservice för en enklare vardag!
    Patrik S
    Patrik S: Smidigt, bra pris, snabbt och bra utfört.

B&B Städservice AB

Pyramidbacken 6, Kungens kurva
    Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hushållsnära tjänster som strykning, mattpiskning och fönsterputs. Välkommen!
    Cissi M
    Cissi M: Supernöjd. Flexibla, snabba, bra pris!

Klart Rent i Malmö AB

Amiralsgatan 96 a, Malmö
    Erik B
    Erik B: Beställde flyttstäd och kan bara rekommendera vidare. Exceptionellt kundmöte och fläckfri städning därefter.

Clean Living AB

Marknadsvägen 85, Täby
    Clean Living har nästan 20 års erfarenhet och erbjuder städning till både privatpersoner och företag med 100% nöjd kund garanti och 100% trygghetsgaranti.
    Cecilia H
    Cecilia H: Bra städning , snabbservice och mkt serviceminded:)

En Renare Vardag

Storgatan 104 B, Solna
    En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med hög kvalitet till rimligt pris, alltid samma städerska och nöjd kund garanti.
    Linda O
    Linda O: Var i behov av flyttstäd påföljande dag och ringde under sen eftermiddag till En renare vardag. Snabb, effektiv och bra ...

Örgryte Städ

Ånäsvägen 44-46, Göteborg
    Örgryte Städ erbjuder tjänster till privatpersoner, företag, föreningar och organisationer med en ambition att vara det självklara valet för alla kunder inom städservice.
    Mattias K
    Mattias K: Trevligt bemötande från början till slut. De kom i tid och skötte städningen alldeles utmärkt. Vet inte vad mer man kan ...

MakeClean AB

Ringögatan 2, Göteborg
    Vi erbjuder en rad städtjänster och andra hushållsnära tjänster i Göteborg. Vi är flexibla och arbetar efter dina villkor. Välkommen till MakeClean!
    Kouros G
    Kouros G: Jag är väldigt nöjd med service och smidighet i processen. Rekommenderar Makeclean starkt!

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Shokofen J
    Shokofen J: Vanadis Care har renoverat mitt badrum. Jag varmt rekommendera de . Bra utförare, bra kommunikation och bra priser!

Bofint

Energigatan 17A, Kungsbacka
    Gör vardagen enklare med Bofint! Vi hjälper både privatpersoner och företag hålla hem eller kontor rent och fräscht.
    Pernilla S
    Pernilla S: Jag har städning varje vecka och har varit kund i ett halvår ca. Supernöjd varje gång! Bra kommunikation! Mycket trevlig...

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Vår ambition är att vara Stockholms trevligaste och mest flexibla städbolag!
    Kevin W
    Kevin W: Bra pris och övervägande bra kvalitet. Lite svårt med kommunikationen att förklara syftet med städningen som var inför f...

Mopp.nu

Slakthusgatan 15, Johanneshov
    Välkommen till Mopp.nu, vi hjälper dig med stöket och böket i din vardag. Med passion och hjärta hjälper vi dig till en ökad livskvalité i vardagen. Varmt välkommen!
    Anders J
    Anders J: Helnöjd, diskreta och noggranna