Topp 25 lokalvårdare

HemMiljö

1,008 recos
    Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Johanna  H
    Johanna H: Väl genomförd flyttstäd till ett bra pris, rekommenderas!

Kvalitetsflytt

Amalia Jönssons Gata 12, Göteborg
    Välkommen till oss på Kvalitetsflytt! Vi är flyttfirman med höga ambitioner. Här blir du fullständigt nöjd med flytten.
    Anna H
    Anna H: Kan varmt rekommendera Kvalitetsflytt i Landskrona; snabba & effektiva, punktliga & trevliga. Vi är supernöjda!!

BF Flytt & Städ

Skärlingebacken 13, Bandhagen
    Vi har många nöjda kunder. Vill du bli en av dem kontakta oss idag.
    Johan R
    Johan R: BF ordnade vår flytt galant. Vi upplevde dem som proffsiga och effektiva, kan varmt rekommendera deras flyttjänster.

Starcycle

Bergkällavägen 34, Sollentuna
    Vi är experter på flytt, städ och återvinning!
    Krister E
    Krister E: Allt fungerade snabbt och smidigt.

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Jenna
    Jenna: Hemstädning Positivt och professionellt bemötande från första början. De är väldigt måna om sina kunder.

CaMa Service Flytt & Städ

Siktgatan 8, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Jim S
    Jim S: Kan varmt rekommendera Cama. Professionell personal. Snabba, effektiva och aktsamma. Mycket nöjd.

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.
    Ulrika S
    Ulrika S: Birgittas Städ i Stockholm AB är verkligen att rekommendera, verkligen väl utfört arbete varje gång. Det är så fint över...

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket mer. Välkommen!
    Fredrik O
    Fredrik O: Hej Tackar för ett mycket professionellt bemötande, kommer definitivt använda era tjänster i framtiden! Mvh Fredrik

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Palles S
    Palles S: Väldigt smidiga och trevliga. Bra städat. Mycket nöjd.

Stockholm S-Service

Viltorpsbacken 55, Vällingby
    Serviceinriktad personal, effektiva städmetoder och miljömärkta rengöringsmedel, bibehållen kvalitativ städning även över längre tid. Ni kan även lita på oss om ni vill flytta, måla om eller tapetsera...
    Thomas H
    Thomas H: ok, detta funkar bra . vad händer senare då, man kan jobba lite mer med att ha en plan för kunden och framtida samarbete

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.
    Emma S
    Emma S: Carola städade min lägenhet inför en visning och den vart så glänsande och fin att jag knappt ville sälja längre! Fick ä...

En Renare Vardag

Storgatan 104 B, Solna
    En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med hög kvalitet till rimligt pris, alltid samma städerska och nöjd kund garanti.
    Magnus W
    Magnus W: Flyttstädning som köparen av vårt hus var supernöjda med. Vi också :)

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Välkommen till oss på GK Facility Service! Vi har lång erfarenhet inom städ- och trädgårdsbranschen och massor av goda referenser.
    Jessica S
    Jessica S: Killarna som hjälpte oss med vår flytt var glada, positiva och varsamma med vårt bohag. Jag kan varmt rekommendera dom!

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Pia W
    Pia W: Vi har haft Alberts Städservice i ca 6 månader och är mycket nöjda. Deras personal är trevliga och gör ett fantastiskt j...

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Vi erbjuder hushållsnära tjänster samt städning i kontor och butik. Vi är flexibla och vårt mål är att underlätta i din vardag!
    Katarina P
    Katarina P: Mycket gott bemötande. Snabb återkoppling och flexibelt i bokning av tid. Mitt radhus blev skinande rent. Till och med i...

B&B Städservice AB

Pyramidbacken 6, Kungens kurva
    Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hushållsnära tjänster som strykning, mattpiskning och fönsterputs. Välkommen!
    Ying C
    Ying C: We have had B&B cleaning service since end of 2017. We're very happy about their services. Borko and his staff are a ver...

Svenska allservicegruppen AB

Ryssviksvägen 2A, Nacka
    Vi hjälper dig med städning och lokalvård samt enklare vård och omsorg i samarbete med Lövholmens Hemtjänst. Välkommen till Svensk Allservice för en enklare vardag!
    Patrik S
    Patrik S: Smidigt, bra pris, snabbt och bra utfört.

Klart Rent i Malmö AB

Amiralsgatan 96 a, Malmö
    Välj en lite enklare vardag. Klart Rent är ett ambitiöst städ- och serviceföretag i Malmö- och Lundregionen. Vi är proffs på städning!
    Erik B
    Erik B: Beställde flyttstäd och kan bara rekommendera vidare. Exceptionellt kundmöte och fläckfri städning därefter.

MakeClean AB

Ringögatan 2, Göteborg
    Vi erbjuder en rad städtjänster och andra hushållsnära tjänster i Göteborg. Vi är flexibla och arbetar efter dina villkor. Välkommen till MakeClean!
    Bodil S
    Bodil S: Flyttstäd - Rent och snyggt och bra kontakt, Rekommenderas.

Redita Service AB

Grevgatan 14, Stockholm
    Hem- eller kontorsstädning, storstädning, fönsterputs, flytt...Det fixar vi!
    Peter S
    Peter S: Supernöjd! Alltid rent och i tid. Rekommenderas!

Bofint

Energigatan 17A, Kungsbacka
    Gör vardagen enklare med Bofint! Vi hjälper både privatpersoner och företag hålla hem eller kontor rent och fräscht.
    Oscar E
    Oscar E: Vi har städ hemma varannan vecka i vårt hus och det har aldrig varit några problem. Bra bemötande från alla och alltid e...

Clean Living AB

Marknadsvägen 85, Täby
    Clean Living har nästan 20 års erfarenhet och erbjuder städning till både privatpersoner och företag med 100% nöjd kund garanti och 100% trygghetsgaranti.
    Yvonne E
    Yvonne E: Anlitade clean living för både flyttstädning och flytthjälp. De var punktliga, noggranna, trevliga och hjälpsamma. Rekom...

Stadsbudsbolaget Rondahl AB

Palermogatan 15, Stockholm
    Personlig flytt och service med lång branscherfarenhet!
    Carl_michael R
    Carl_michael R: Klara besked, punktlighet, rimliga priser

Örgryte Städ

Ånäsvägen 44-46, Göteborg
    Örgryte Städ erbjuder tjänster till privatpersoner, företag, föreningar och organisationer med en ambition att vara det självklara valet för alla kunder inom städservice.
    Mattias K
    Mattias K: Trevligt bemötande från början till slut. De kom i tid och skötte städningen alldeles utmärkt. Vet inte vad mer man kan ...

Min Städare Stockholm

TELLUSVÄGEN 43, Vallentuna
    Min Städare Stockholm AB erbjuder byggstädning, flyttstädning, kontorsstädning och hemstädning. Vi jobbar alltid snabbt, effektivt och billigt. Välkommen!
    Balazs P
    Balazs P: Very professional and precise service. Very well-organised. Thanks a lot. I can only recommend them.