Topp 25 lokalvårdare

HemMiljö

Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Agneta S
    Agneta S: Jag tycker att den person som jag önskat är både trevlig ,seriös och kompetent . Hon gör ett proffsigt arbete.

Kvalitetsflytt

Amalia Jönssons Gata 12, Göteborg
    Gustaf H
    Gustaf H: Mycket trevligt bemötande från flyttkillarna. Snabba var de också.

Starcycle

Bergkällavägen 34, Sollentuna
    Vi är experter på flytt, städ och återvinning!
    Cecilia N
    Cecilia N: Snabb kontakt och utfört samma dag. Effektiva killar när de kom på utsatt tid.

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.
    Inger S
    Inger S: Fantastisk storstädning utförd av trevlig personal som gjorde det där lilla extra. Kan varmt rekommendera detta företag....

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Cia
    Cia: mycket bra intryck kommer att anlita igen i höst

Filip Home Miljöservice

STÅLBOGAVÄGEN 20, Bandhagen
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Natalia L
    Natalia L: Bra service och trevlig bemötande!

BF Flytt & Städ

Skärlingebacken 13, Bandhagen
    Vi har många nöjda kunder. Vill du bli en av dem kontakta oss idag. Uppger du Reco vid bokning får du 5% rabatt på fakturan. Gäller en gång.
    Jan J
    Jan J: Flyttransport och bärhjälp samt leverans av kartonger och garderober. Höll allt man lovade och bra bemötande.

CaMa Service Flytt & Städ

Krossgatan 30, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Carina E
    Carina E: Vi anlitade CaMa för flytt från vårt hus till lägenhet. Allt fungerade perfekt. Bra bemötande vid beställning, smidigt m...

Vanadis Care

Starrängsringen 63, Stockholm
    VanadisCare AB är ett professionellt serviceföretag i Stockholm som profilerat sig på att utföra hushållsnära tjänster i snart 15 år. Verksamheten omfattar allt från lokalvård, fastighetsskötsel, flyt...
    Jamie W
    Jamie W: Smidigt och trevligt upplevelse. Skulle rekommendera till mina vänner.

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ är etablerat i Malmö och finns även i Stockholm och Göteborg. De erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket m...
    Emelie S
    Emelie S: Enkelt koncept, rak och tydlig kommunikation med huvudkontor och städare. Gott resultat och uppmärksamt hanterat vid påp...

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Är du intresserad av att ha ett personligt och tryggt samarbete med oss. Och av att kunna komma hem till ett skinande rent hem, som är städat med yttersta omsorg - hör då av dig till oss. Tillsammans...
    Camilla B
    Camilla B: Superfint städat och mycket trevligt bemötande!

Örgryte Städ

Ånäsvägen 44-46, Göteborg
    Örgryte Städ erbjuder tjänster till privatpersoner, företag, föreningar och organisationer med en ambition att vara det självklara valet för alla kunder inom städservice.
    Anki A
    Anki A: Mycket nöjd med flyttstädningen! Därutöver trevligt bemötande och smidig kontakt! Anki Andersson

Klart Rent i Malmö AB

Amiralsgatan 96 a, Malmö
    Välj en lite enklare vardag. Klart Rent är ett ambitiöst städ- och serviceföretag i Malmö/Lund-regionen, proffs på städning. Allt för att du ska kunna spara tid och tänka på annat!
    Tobias M
    Tobias M: Mycket bra att ha och göra med. Trevliga och rättframma. Gjorde ett mycket bra jobb!

Svenska allservicegruppen AB

Ryssviksvägen 2A, Nacka
    Vi hjälper dig med städning och lokalvård samt enklare vård och omsorg i samarbete med Lövholmens Hemtjänst. Välkommen till Svensk Allservice för en enklare vardag!
    Annika N
    Annika N: Snabb hjälp. Bra service. Själva städningen dock kunde varit lite bättre.

B&B Städservice AB

Pyramidbacken 6, Kungens kurva
    Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hushållsnära tjänster som strykning, mattpiskning och fönsterputs. Välkommen!
    Mikael Jåfs J
    Mikael Jåfs J: mycket bra trevligt bemötande trevlig personal städningen blev jättebra

Clean Living AB

Marknadsvägen 85, Täby
    Clean Living har nästan 20 års erfarenhet och erbjuder städning till både privatpersoner och företag med 100% nöjd kund garanti och 100% trygghetsgaranti.
    Sara S
    Sara S: Supernöjda! Enkelt smidigt och jätte bra bemötande. Rekommenderas varmt!

Finfina

Brantingsgatan 54, Stockholm
    Vår ambition är att vara Stockholms trevligaste och mest flexibla städbolag!
    Kevin W
    Kevin W: Bra pris och övervägande bra kvalitet. Lite svårt med kommunikationen att förklara syftet med städningen som var inför f...

Spodra Lux AB

Lännavägen 113, Huddinge
    Vi har stor vana av all typ av städning. Allt från flyttstädning och hemstädning, givetvis fönsterputsning till kontorsstädning och städning av stora lokaler, industristädning, byggstädning, grovsane...
    Björn C
    Björn C: Spodra lux skötte vår flytt helt perfekt från Solna till Bromma med magasinering på Shurgard emellan, flyttgänget var pu...

SS-Service

Viltorpsbacken 55, Vällingby
    Serviceinriktad personal, effektiva städmetoder och miljömärkta rengöringsmedel, bibehållen kvalitativ städning även över längre tid. Ni kan även lita på oss om ni vill flytta, måla om eller tapetsera...
    Torbjörn W
    Torbjörn W: Proffs! Utförde flytten effektivt, lyhört och rutinerat. Flyttpersonalen hjälpte till med att packa ned löst gods som in...

En Renare Vardag

Storgatan 104 B, Solna
    En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med hög kvalitet till rimligt pris, alltid samma städerska och nöjd kund garanti.
    Nathalie C
    Nathalie C: Bästa städfirman i stan! Flexibla och noggranna ☺️

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Vi erbjuder hushållsnära tjänster samt städning i kontor och butik. Vi är flexibla och vårt mål är att underlätta i din vardag!
    Jimmy J
    Jimmy J: Jag anlitade Hygienteknikerna för flyttstädning och är jättenöjd. Skinande rent överallt och spisen/ugnen blev som ny!

Min Städare Stockholm

TELLUSVÄGEN 43, Vallentuna
    Min Städare Stockholm AB har lång yrkeskompetens och har de senaste 3 åren över 800 kunder. Byggstädning, flyttstädning, kontorsstädning och hemstädning är ett några av tjänsterna som erbjuds.
    Sofie S
    Sofie S: Mycket snabb service och trevlig personal. Beställde fönsterputs och det blev fantastiskt bra.

MakeClean AB

Ringögatan 2, Göteborg
    Vi erbjuder en rad städtjänster och andra hushållsnära tjänster i Göteborg. Vi är flexibla och arbetar efter dina villkor. Välkommen till MakeClean!
    Emma L
    Emma L: Jag är nöjd med tjänsten flyttstäd. Genomfört enligt uppgift och med gott resultat.

Perfect Maid

Prytzgatan 6, Mölndal
    Perfect Maid i Göteborg är ett städföretag som riktar sig till så väl företagskunder som privata. Professionellt bemötande och hög yrkeskompetens är deras kännetecken.
    Ola S
    Ola S: Beställde storstäd, hela huset fullkomligt glänste när vi kom hem. Rekommenderas!

Mopp.nu

Slakthusgatan 15, Johanneshov
    Välkommen till Mopp.nu, vi hjälper dig med stöket och böket i din vardag. Med passion och hjärta hjälper vi dig till en ökad livskvalité i vardagen. Varmt välkommen!
    Susanne N
    Susanne N: Trevligt bemötande, proffsiga, städningen fungerar väldigt bra