Topp 25 lokalvårdare

HemMiljö

1,054 recos
    Lugnets Allé 5, Stockholm
    Av HemMiljö kan du förvänta dig ett bra bemötande, god service och kvalitetssäkrad städning. En städfirma som arbetar för att överträffar kundernas förväntningar!
    Elisabeth S
    Elisabeth S: Fönsterputs, utmärkt! Bra! Ja, verkligen!

Kvalitetsflytt

Amalia Jönssons Gata 12, Göteborg
    Välkommen till oss på Kvalitetsflytt! Vi är flyttfirman med höga ambitioner. Här blir du fullständigt nöjd med flytten.
    peter g
    peter g: Är väldigt nöjd. Allt gick smidigt och bra.

BF Flytt & Städ

Skärlingebacken 13, Bandhagen
    Vi har många nöjda kunder. Vill du bli en av dem kontakta oss idag.
    Anders J
    Anders J: Beställde en flytt från villa till lägenhet vart snabbt och effektivt och utan skador så kan absolut rekommendera företa...

Starcycle

Bergkällavägen 34, Sollentuna
    Vi är experter på flytt, städ och återvinning!
    Bo J
    Bo J: Mycket bra och trevligt bemötande, och utförande av beställning. Tydlig offert.

CaMa Service Flytt & Städ

Siktgatan 8, Vällingby
    Vi skiljer oss från många andra flyttfirmor eftersom vi kan tillhandahålla en helhetslösning. Vill man ha hjälp med allt kring en flytt kan vi erbjuda en paketlösning där allt ingår: packning, flyttst...
    Manal A
    Manal A: Flyttstädning Bemötandet var proffsigt. Artiga. Förväntningarna överstegs. Rekommenderas varmt.

Filip Home Miljöservice AB

Nybohovsgränd 30, Stockholm
    Filip Miljöservice erbjuder kontorsstädning, hemstädning, hotellstädning och mycket mer i hela Stockholm. Fokus ligger på bra pris, trygghet för kunden och kvalitet i utförda tjänster.
    Ingela P
    Ingela P: Väldigt nöjda med städningen och bemötandet. Rekommenderar varmt!

Service Lösningar i STHLM

Sorterargatan 12, Vällingby
    Vi är verksamma inom fönsterputs och städning i hela Stockholm. Välkommen!
    Jenna
    Jenna: Hemstädning Positivt och professionellt bemötande från första början. De är väldigt måna om sina kunder.

Stockholm S-Service

Viltorpsbacken 55, Vällingby
    Serviceinriktad personal, effektiva städmetoder och miljömärkta rengöringsmedel, bibehållen kvalitativ städning även över längre tid. Ni kan även lita på oss om ni vill flytta, måla om eller tapetsera...
    Linn L
    Linn L: vi var mycket nöjda! flytten gick snabbt och de var rädda om våra möbler.

E-städ i Norden

Docentgatan 20A, Malmö
    E-städ erbjuder städservice åt så väl privatpersoner som företag. Hemstädning, byggstädning, flyttstädning fönsterputsning och mycket mer. Välkommen!
    Fredrik O
    Fredrik O: Hej Tackar för ett mycket professionellt bemötande, kommer definitivt använda era tjänster i framtiden! Mvh Fredrik

Birgittas Städ i Stockholm AB

Årstaängsvägen 1A, Stockholm
    Birgittas städ i Stockholm erbjuder service med stor trygghetsfaktor och bästa kvaliteten på städningen för att ge kunden möjlighet att ägna sig åt andra intressen än städning.
    Anita G
    Anita G: Har haft Birgittas städ sedan ett drygt år tillbaka och använt deras tjänst Storstädning och sedan varannan veckas städn...

Carolas Hemservice

Vanadisvägen 10, Stockholm
    Vill du kunna komma hem till ett skinande rent hem som är städat med yttersta omsorg? Hör av dig till oss på Carolas Hemservice. Vi skräddarsyr en lösning.
    Emma J
    Emma J: Trevliga, noggranna och proffsigt. Jag kan varmt rekommendera Carola hemservice.

Alberts Städservice

Gustaf Werners Gata 8B, Västra frölunda
    Välkommen till oss på Alberts städservice! Vi är proffs på allt från hem- till flytt- eller kontorsstädning. 3000 städuppdrag i månaden säger allt. Kontakta oss!
    Christina H
    Christina H: Supernöjd med storstädningen🤗 Jag kommer att anlita er igen.

GK Facility Service

Terrängvägen 16, Hägersten
    Välkommen till oss på GK Facility Service! Vi har lång erfarenhet inom städ- och trädgårdsbranschen och massor av goda referenser.
    Maria M
    Maria M: Helt fantastiska, de har gått above and beyond vad man kan begära av ett företag. Ställer upp utanför ordinarie arbetsti...

Klart Rent i Malmö AB

Amiralsgatan 96 a, Malmö
    Välj en lite enklare vardag. Klart Rent är ett ambitiöst städ- och serviceföretag i Malmö- och Lundregionen. Vi är proffs på städning!
    Eva C
    Eva C: Behövde hjälp med flyttstäd! Perfekt utförd arbete!

B&B Städservice AB

Pyramidbacken 6, Kungens kurva
    Vi utför all typ av städning, både för privatpersoner och företag. Även andra hushållsnära tjänster som strykning, mattpiskning och fönsterputs. Välkommen!
    Johan E
    Johan E: Är mycket nöjd med Borko och personalen på B&B Städservice. Jag har använt dem i många år, både privat och professionell...

En Renare Vardag

Storgatan 104 B, Solna
    En Renare Vardag erbjuder städtjänster för både företag och privatpersoner med hög kvalitet till rimligt pris, alltid samma städerska och nöjd kund garanti.
    Kristina P
    Kristina P: Mycket nöjd med storstädningen jag beställde inkl fönstertvätt. Trevligt bemötande.

Svenska Allservicegruppen AB

Ryssviksvägen 2A, Nacka
    Vi hjälper dig med städning och lokalvård samt enklare vård och omsorg i samarbete med Lövholmens Hemtjänst. Välkommen till Svensk Allservice för en enklare vardag!
    Peter E
    Peter E: Bemötandet var väldigt bra. Återkopplade som de lovade. Billiga och bra städning

Hygienteknikerna i Stockholm AB

Suddagummans Gata 7, Bromma
    Kalle P
    Kalle P: Så otroligt bra service. Väldigt tillmötesgående, snabb offert och de kunde komma med kort varsel. Hade städning innan f...

MakeClean AB

Ringögatan 2, Göteborg
    Vi erbjuder en rad städtjänster och andra hushållsnära tjänster i Göteborg. Vi är flexibla och arbetar efter dina villkor. Välkommen till MakeClean!
    Ronny M
    Ronny M: Gott bemötande. Professionellt och kompetent företag! Flyttstädningen var väl genomförd!

Ren & Fino Stockholm AB

Kaggeholmsvägen 13, Enskede
    Ren & Fino i Stockholm erbjuder städservice till privatpersoner och företag med fokus på kvalitet, god kommunikation och miljömedvetenhet.
    Harry M
    Harry M: Vi har anlitat Ren & Fino i flera år. De gör ett fantastiskt jobb, har trevliga, personliga och duktiga städare. Adminis...

Redita Service AB

Grevgatan 14, Stockholm
    Farid M
    Farid M: Tack så mycket för bra service!

Bofint

Bäckesenstgatan 11, Mölndal
    Gör vardagen enklare med Bofint! Vi hjälper både privatpersoner och företag hålla hem eller kontor rent och fräscht.
    Advokatfirman Dnv A
    Advokatfirman Dnv A: Bofint Städservice har varit det smidigaste företag vi har haft att göra med. Professionellt från början till slut. Supe...

Ess Plus

Olivecronas Väg 26, Stockholm
    Ess Plus! Företaget som ger ditt hus ett plus i kanten. Med hög kvalitet och säker och utbildad personal tar vi hand om ditt hem, helt på dina villkor.
    Mats T
    Mats T: Snabba och flexibla!

Clean Living AB

Marknadsvägen 85, Täby
    Clean Living har nästan 20 års erfarenhet och erbjuder städning till både privatpersoner och företag med 100% nöjd kund garanti och 100% trygghetsgaranti.
    Yvonne E
    Yvonne E: Anlitade clean living för både flyttstädning och flytthjälp. De var punktliga, noggranna, trevliga och hjälpsamma. Rekom...

Stadsbudsbolaget Rondahl AB

Palermogatan 15, Stockholm
    Personlig flytt och service med lång branscherfarenhet!
    Carl_michael R
    Carl_michael R: Klara besked, punktlighet, rimliga priser