Buskhaga Städ AB

En del av Buskhaga www.xn--buskhagastd-u8a.se
  • BadgeSevenYears
2 179
4.3

Få mer tid över till göra det du gillar med hjälp av oss på Buskhaga Hemservice! Vi erbjuder hemservice av hög kvalitet, utan bindningstid och en anpassad städtjänst för din plånbok. Vårt uppdrag är att underlätta i din vardag och därför erbjuder vi en rad städtjänster såsom regelbunden hemstädning, enstaka storstädning, fönsterputs,...

2179 omdömen om Buskhaga Städ AB

Sedan starten hos Reco 2017

Kjell B
Skrev om Buskhaga Städ AB

Bra allt sammans. Städ bemötande och service.punktligt och enligt avtalad tid. Kan rekommenderas då även priset är rimligt. Kommer att anlita dem igen till fönsterputs och kanske fler flyttstädningar.

Svar från Buskhaga Städ AB

Så roligt att höra att du var nöjd med hela upplevelsen! Du är varmt välkommen att höra av dig till oss igen. Mvh Marie Buskhaga

Inger J
Skrev om Buskhaga Städ AB

Fått storstädat. Är helt nöjd och glad. Allt blänker.

Så roligt att höra att du blev nöjd med storstädningen! Mvh Marie Buskhaga Städ

Gunhild P

Bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

Svar från Buskhaga Städ AB

Tack för ditt omdöme. Mvh Marie Buskhaga Städ.

Bo Och Karin J
Skrev om Buskhaga Städ AB

vi är väldigt nöjda med städningen av lägenheten. Det var trevliga flickor som gjorde ett bra jobb.

Svar från Buskhaga Städ AB

Roligt att höra att du blev nöjd med städningen! Önskar dig en fin sommar! Mvh Marie

Ann-sofi S
Skrev om Buskhaga Städ AB

Har städning 1 / månaden . Brukar plocka bort mattor , saker på golvet etc .. för att de ska kunna städa grundligt. Har hund så att få golvet avtorkat ordentligt är ett måste. Jag är nöjd med städningen . Trevligt bemötande både från kontoret och den personal som städar. Vet att det kan vara svårt med parkering då de kommer på morgonen. Bra tid fredag kl 08.30 . Utifrån de jag förväntar mig uppfyller Buskhaga mina förväntningar.

Svar från Buskhaga Städ AB

Så skönt att höra att vi kan underlätta i din vardag och att du är nöjd med oss. Det är alltid uppskattat av oss att du plockar iordning inför städning. Mvh Marie

Ingela W
Skrev om Buskhaga Städ AB

Inte helt nöjd. Städning, ofta missat på något ställe, kan inte bädda i sängar, underlakan åt fel håll. Fönsterputs, okunnig putsare, ränder av smuts kvar, inte torkat på lister och bläck. Glömd tre fönster. Återkopplar till Buskhaga, de skall komma och åtgärda. Ej kommit ännu, och ej heller svarat på sista mailet.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Ingela. Så tråkigt att höra att det inte varit helt bra med varken städning eller fönsterputs. Jag hoppas att du inom kort kommer få svar på ditt mejl, dock så är vi lite färre i personalen som jobbar just nu då många är på semester, men vi svarar dig så snart vi kan. Mvh Marie Buskhaga Städ

Suzanne M
Skrev om Buskhaga Städ AB

I stort sett bra . plus att de alltid kommer. Minus att städningen är lite varierad och att man inte har en checklista på vad som ingår i en veckostädning . Vore bra med en uppdatering av vad som ska göras någon gång per år Varför betala om man ställer in en städning??? kan jubara komma 26 ggr per år så vad menar mean ed att det jämnar ut sig. Tacksam för svar

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Suzanne. Så tråkigt att höra att städningen är i varierande kvalité för dig. Önskar du en lista på vad som ingår i städningen kan du kontakta marie@buskhaga.com så kan jag ordna en sådan lista till dig. Om du vill ha mer förklarat om din timpott och inställda städningar och hur den fungerar så kan jag även hjälpa dig med det. Mvh Marie Buskhaga Städ.

Ulla Z
Skrev om Buskhaga Städ AB

Jättebra, trevliga städerskor, jobbar lugnt och det ger verkligen bra resultat Rekommenderas varmt!

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Ulla! Det värmer verkligen att höra att du är så nöjd med oss. Tusen tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att ha dig som kund! Ha en fortsatt fin dag. Mvh Linn, Buskhaga Städ

Peter A
Skrev om Buskhaga Städ AB

Jag var bara beställare, men min kund var nöjd Tiden stämde och trevliga människor, hon skulle anlita dom mera vid behov.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Peter! Härligt att höra att ni var nöjda med städningen. Ni är varmt välkomna att höra av er när det blir aktuellt igen. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Linn, Buskhaga Städ

Jennie R
Skrev om Buskhaga Städ AB

Bra fönsterputs och det var en väldigt bra och trevlig man som genomförde det. Mycket noggrann, det gillar man

Svar från Buskhaga Städ AB

Tusen tack Jennie - vilket fint omdöme. Vi blir så glada att höra att du nöjd. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Linn, Buskhaga Städ

Björn E
Skrev om Buskhaga Städ AB

Marina är bäst . Den hon har med sej är också bra. Vi kommer aldrig vilja ha någon annan än henne. Trevliga människor

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Björn. Visst är Marina magisk. Hon är väldigt omtyckt av kunder och oss i personalen. Jag har hälsat henne vad fint du skrivit om henne. Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme Björn. Önskar dig en riktigt trevlig sommar. Med vänlig hälsning Pernilla

Anette H
Skrev om Buskhaga Städ AB

Vi har städning 1 gång per månad. Vi vill att en personal av de två ska vara en som har varit här, viktigt för oss. Personalen på kontoret är alltid väldigt tillmötesgående. Tycker däremot att det är lite tråkigt när man kommer hem till ett nystädat hus så luktar det inte rent. Förr när jag jobbade så öppnade man dörren och det doftade ljuvligt.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Anette. Oftast så jobbar personalen två & två, detta ifall de skulle bli sjukdom så har man en ordinarie som vet hur just du vill ha din städning. Vår bokningsansvarige är en pärla och gör allt allt för att kunna hjälpa alla våra kunder. Vi använder oss utav 2 medel när vi städar, Wetco & Tana Aroma. Wetco är doft fri men Tana Aroma lukar magiskt. Kontakta gärna oss på kontoret så gör vi en notis på din bokning om att bara använda medlet med doft. Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Önskar dig en riktigt trevlig sommar. Med vänlig hälsning Pernilla

Gunnel S
Skrev om Buskhaga Städ AB

Bara bra under alla år!!! Både administrativ personal och tjejer som städar! Snabb återkoppling och alltid bra lösningar.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Gunnel. Vi är så glada för att få ha dig som kund sen flera år tillbaka och att få läsa hur nöjd du är med all vår personal, det värmer. Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Önskar dig en riktigt trevlig sommar. Med vänlig hälsning Pernilla

Albin P
Skrev om Buskhaga Städ AB

bra fick en bra städad lägenhet och det var väldigt rent

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Albin. Visst är det härligt att komma hem till nystädat. Ren & skär lyx i vardagen med tid för annat. Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Önskar dig en riktigt trevlig sommar. Med vänlig hälsning Pernilla

Gudrun W
Skrev om Buskhaga Städ AB

Jag är helt nöjd med städningen! Härligt varje gång flickorna varit här! Tack tack!

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Gudrun Tack för ditt fina ömdöme, kul att du är nöjd med städning av oss Ha en fin sommar Med vänliga hälsningar Johan

Miriam C
Skrev om Buskhaga Städ AB

Alltid proffsigt, noggrant, respektfullt och pålitligt!

Svar från Buskhaga Städ AB

Vilket fantastiskt omdöme Miriam. Det värmer i hjärtat att få läsa. Stort tack för att du tog dig tid och passar på att önska dig en trevlig sommar. Med vänlig hälsning Pernilla

Fredrik S
Skrev om Buskhaga Städ AB

Bemötandet är väl trevligt, dock väldigt svårt att kommunicera r/t att de inte kan svenska. Svårt att förmedla om det är något man vill att de ska veta. Förväntar att de ska komma på utsatt tid, men alltid minst 30 min innan, trots att vi sagt att vi vill veta det innan isåfall, då vi måste ta bort hunden ur huset. Vissa ggr nöjda med städningen, vissa ggr inte. Väldigt olika beroende på vem som städar hur det är gjort.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Fredrik. Tack för ditt omdöme och feedback. Vi ska alltid komma på uppgjord tid. Kontakta gärna oss på kontoret här i Karlstad så kan vi boka in en kvalitetskontroll för att kolla så att städningen har börjat på korrekt tid. Passar på att önska dig en trevlig sommar. Med vänlig hälsning Pernilla

Eva B
Skrev om Buskhaga Städ AB

Jag är mycket nöjd med vad Buskhaga levererar och deras tillmötesgående öppenhet till förändringar. Inga problem att ändra eller utöka städningen om det finns behov.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Eva. Tack för ditt fina omdöme, det värmer i hjärtat att få läsa. Stort tack. Önskar dig en riktigt trevlig sommar. Med vänlig hälsning Pernilla

Maria L
Skrev om Buskhaga Städ AB

Bra städning, skönt med avlastning.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Maria. Visst är det lyxigt med att få komma hem till en rent hem och kunna lägga tiden på städning för annat. Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Önskar dig en trevlig sommar. Med vänlig hälsning Pernilla

Karin L
Skrev om Buskhaga Städ AB

Bra bemötande. Lever upp till våra förväntningar. Kanske lite sämre det senaste året. Vi har hemstädning varannan vecka.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Karin. Ta gärna kontakt med oss på Karlstad kontoret så bokar vi en kvalitetskontroll till nästa städtillfälle för att säkra upp så att kvaliteten ligger på vårt mål. Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Önskar dig en trevlig sommar. Med vänlig hälsning Pernilla

Per S

Vi är mycket nöjda med Buskhaga Städ

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Per. Stort tack för ditt fina omdöme med hur nöjd du är över din städning från oss på Buskhaga, det värmer. Önskar dig en fortsatt fin sommar. Med vänlig hälsning Pernilla.

Maj S
Skrev om Buskhaga Städ AB

Mycket nöjd. Samma personal som kommer.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Maj. Det gläder oss att läsa hur nöjd du är med både städning och personal. Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Önskar dig en fortsatt fin sommar. Med vänlig hälsning Pernilla.

Ulrika J
Skrev om Buskhaga Städ AB

Har bara beställt tjänst och betalat men ännu inte fått den utförd. Har hittills blivit mycket bra bemött.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Ulrika. Jag hoppas du kommer bli nöjd efter ditt första städtillfälle och få känna lyxen av att komma hem till ett nystädat hem. Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Önskar dig en fortsatt fin sommar. Med vänlig hälsning Pernilla.

Katarina H

Bra utfört arbete. Trevlig personal

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Katarina. Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Det gläder oss att läsa att du är nöjd med vårt arbete och personal. Önskar dig en fin sommar. Med vänlig hälsning Pernilla.

Lena A
Skrev om Buskhaga Städ AB

Oftast enkelt att få kontakt om man vill ändra tid och Buskhaga hör av sig vid ev ändringar vid exvis sjukdom. Trevliga 👍😃

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Lena. Stort tack för ditt fina omdöme. Det värmer att läsa. Önskar dig en riktigt trevlig sommar. Med vänlig hälsning Pernilla

Mikael A

Hej bra städat och är noga så jag rekommenderar Buskhaga Städ AB

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Mikael. Vi är glada för att du som kund upplever att städningen både är bra och noggrann. Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Med vänlig hälsning Pernilla

Peter L
Skrev om Buskhaga Städ AB

Kvalitén på städningen går lite upp och ner. Ofta beroende på vilka som kommer och städar. Mycket vikarier och flytt av tider stökar till det. I stort är vi dock nöjda.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Peter. Ibland behöver ordinarie personal vara hemma av olika skäl och vi försöker då att lösa din städning med vikarie istället. Vår kvalitet ska vara lika bra oavsett. Jag tar med mig detta i vårt förbättrings utveckling och fortsätter jobba på detta. Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Önskar dig en fin sommar. med vänlig hälsning Pernilla

Mary-anne E
Skrev om Buskhaga Städ AB

Snabb och bra service. Kommer på den tid vi bestämt. Lätt att få kontakt med ledningen. Jag är nöjd med Buskhaga Städ AB

Hej Mary-Anne. Stort tack för ditt fina omdöme. Med vänlig hälsning Pernilla

Margareta B
Skrev om Buskhaga Städ AB

Duktiga och trevliga fönsterputsare.

Svar från Buskhaga Städ AB

Tack Margareta för ditt fina omdöme, jag tar med detta till grabbarna som var hemma hos dig. Önskar dig en fortsatt fin dag. Med vänlig hälsning Pernilla

Jennifer A
Skrev om Buskhaga Städ AB

De uppgav en tid som de skulle vara klara, jag bokade in med min hyresvärd och ringde och dubbelkollade att det verkligen skulle vara klart den tiden och fick som svar att det självklart skulle vara det. När jag kom och skulle besikta var de inte klara och de hade inte ringt innan och sagt att de behövde mer tid. Fick då höra att det skulle ta ytterligare en halvtimme. Det var inte så noggrant städat. Enda positiva är kontakten med personen som skickade ut offert osv. Hon har varit behjälplig vid frågor och haft snabb service.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Jennifer. Ibland kan de behövas lite mer tid på flyttstädningarna än vad som är beräknat vid offertutskicket och vi har som rutin att kontakta dig innan kl. 09:00 för att man ska kunna boka om tiden för besiktning. Detta missades av personalen som var på plats och jag tar med mig detta i vårt förbättringsarbete. Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Med vänlig hälsning Pernilla

Inge O
Skrev om Buskhaga Städ AB

Personalen, 3 stycken, kom punktligt på utsatt tid. De var verkligen engagerade och gjorde ett mycket bra arbete. Vi är mycket nöjda deras insats. Det är tredje gången vi anlitar Buskhaga för storstädning och varit nöjda varje gång och tänker därför fortsätta anlita dem.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Inge! Vad roligt att höra att ni var så nöjda med storstädningen - tusen tack för ditt fina omdöme. Ni är varmt välkomna att höra av er när det börjar bli aktuellt igen. Vi hjälper er så gärna. Ha en fortsatt fin dag! Mvh Linn, Buskhaga städ

Gun J
Skrev om Buskhaga Städ AB

De gör ett bra arbete, så vi är nöjda

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Gun. Vad roligt att göra att ni blev nöjda. Tack för ert fina omdöme . Mvh Camilla

Kristin W
Skrev om Buskhaga Städ AB

Stort tack till den som var hos oss. Fint bemötande och utfört arbetet

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Kristin. Stort tack för ditt fina omdöme om personal och utfört arbete. vi meddelar berörd personal. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Med vänlig hälsning Pernilla

Birgitta S
Skrev om Buskhaga Städ AB

Bemötandet från personalen på Buskhaga städ AB har varit positivt och resultatet av städningen var också tillfredsställande. Det var inga problem. Mvh Arne

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Arne. Vi är så glada över att läsa hur nöjd du är med resultatet av städningen vi utförde hos dig. Stort tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Med vänlig hälsning Pernilla

John J
Skrev om Buskhaga Städ AB

Hög kvalitet och tillgänglighet. Deras städare är utbildade och de har med egna moppe och trasor.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej John. Tack för ditt fina omdöme om oss, vi blir glada över att läsa att du är nöjd med allt från tillgänglighet till kvalitet. Stor tack för att du tog dig tid. Med vänlig hälsning Pernilla

Jenny S
Skrev om Buskhaga Städ AB

Jag är nöjd med hur Buskhaga har skött sitt åtagande gällande överenskommen städning hos mig .

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Jenny. Härligt att du är nöjd med din städning som du har genom oss på Buskhaga Städ. Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ditt omdöme. Med vänlig hälsning Pernilla

Sara W
Skrev om Buskhaga Städ AB

Olika personal nästan varje gång. Bra städat. Skulle vara bättre om golven städades mer noggrant och mindre ”plock”.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Sara. Kontakta gärna ditt kontor så kan vi ordna med detta i just din arbetsbeskrivning. Du har alltid möjlighet att välja bort moment för istället lägga lite mer tid på annat moment. Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Med vänlig hälsning Pernilla

Jan S
Skrev om Buskhaga Städ AB

Mycket bra kontakter med Buskhagas kontor. Städningen utförs punktligt och till full belåtenhet. Trevlig städpersonal.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Jan. Stort tack för dig fina omdöme, det värmer. Med vänlig hälsning Pernilla

Eva N
Skrev om Buskhaga Städ AB

Snabbt och ordentligt! Inglasad balkong..

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Eva. vad härligt att läsa att du vart nöjd med putsningen av din inglasade balkong. Jag ska hälsa personalen detta. Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Med vänlig hälsning Pernilla

Yrsa H
Skrev om Buskhaga Städ AB

Blir rent och snyggt av trevliga tjejer!

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Yrsa. Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Vi ska häls tjejerna detta. Med vänlig hälsning Pernilla

Elina S
Skrev om Buskhaga Städ AB

Dåligt utförd flyttstädning och en ovilja att bemöta klagomålet. Fick komma tillbaka och städa efter att de hade varit på plats men när jag anmärkte på kvaliteten hänvisade de endast till att köparen godkänt och att de därmed inte tog något ansvar. Jag förstår att det är vad avtalet säger, men ett bättre bemötande och/eller en ursäkt kostar ingenting.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Elina. Jag beklagar att vi har brustit i både service och kvalitet. Vi tar med oss av ditt omdöme i vårt förbättrings arbete med vår kvalitet och service. Tack för att du tagit dig tid att lämna ditt omdöme. Med vänlig hälsning Pernilla

Leila A
Skrev om Buskhaga Städ AB

Noggranna och pålitliga, de informerar alltid om ev förändringar i tid eller personal. Har anlitat Buskhaga i många år, fortfarande helnöjd!

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Leila. Stort tack för förståelse vid ändrade tider och byte av personal. Vi sjukdom hos personalen försöker vi alltid ordna så att du som kund ska får din städning utförd och ibland kan detta innebära en ny tid och personal. Vi är stolta över att få underlätta din vardag och hoppas många fler år. Med vänlig hälsning Pernilla

Lilian J
Skrev om Buskhaga Städ AB

Pålitliga och gör ett bra jobb. Har anlitat dem i över 15 år nu.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Lilian. Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ditt omdöme, det betyder mycket för oss. Vi hoppas på att får fortsätt minst lika många år till. Med vänlig hälsning Pernilla

Mattias H
Skrev om Buskhaga Städ AB

Hög servicenivå! Lätta att få kontakt med, lyhörda för mina önskemål. Bra att de har regelbundna kvalitetskontroller :-)

Birgitta J
Skrev om Buskhaga Städ AB

Jag har toppenbra hjälp med städning! Mina hjälpredor Elena och Irina har högsta betyg !

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Birgitta, tack för ditt omdöme. Oh vad kul att höra, det ska jag hälsa tjejerna =) HA en fin dag med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Lars N
Skrev om Buskhaga Städ AB

Bra med en gemensam efterbesiktning av flyttstädningen.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Lars, tack för ditt omdöme. Ja det är jättebra att vi med kan få vara med på besiktningen. Så man kan lämna ifrån sig ett snyggt och fint hem till nästa familj. All lycka till med nya bostaden. Med vänliga hälsningar Agneta Buskhaga Städ

Anna Karin Ö
Skrev om Buskhaga Städ AB

Blev väl bemött men tyvärr inte nöjd med fönsterputs.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Anna Karin. Vi vill att alla våra kunder ska vara nöjda. Kontakt det kontoret som du bokade genom så kommer vi och åtgärdar din fönsterputs. Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Med vänlig hälsning Pernilla

Mia Ö
Skrev om Buskhaga Städ AB

Vi blev rekommenderade Buskhaga (för fönsterputs) men tyckte inte de levde upp till ryktet. För det första dök de inte upp, för det andra kom de för sent andra tiden vi satte och för det tredje var fönstren slarvigt putsade. Fönstren var definitivt ner rena än innan men när en anlitar proffs ska det inte vara smuts och ränder kvar. Vi kommer inte anlita dem igen.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Mia. Ibland blir det fördröjning under dagen därav att vi kan behöva stanna längre hos kunden vi vart på uppdrag hos innan. Vårt mål är alltid att våra kunder ska vara nöjda. Ta gärna kontakt med kontoret som du bokade på så kommer vi och åtgärdar fönsterputsen. Med vänlig hälsning Pernilla

Martin B
Skrev om Buskhaga Städ AB

Får börja med att ringa och efterlysa företaget då ingen dykt upp på det angivna klockslaget. Får sedan ett samtal från företaget om att man är klar med städningen vid 15tiden, men när nya ägarna väl är på plats för att godkänna städningen så visar det sig att man inte städat hela bostaden. De uppger då även att flera punkter ligger på tidigare ägare att fixa trots att det tydligt framkommer i avtalet att så inte är fallet. Därtill tillkommer även en rad flera märkliga kommentarer från de aktuella städarna som var på plats...

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Martin. Jag beklagar att vi har brustit i både service och kvalitet. Vi tar med oss av ditt omdöme i vårt förbättrings arbete med vår kvalitet. Jag hoppas du varit i kontakt med ditt kontor och fått kompensation. Tack för att du tagit dig tid att lämna ditt omdöme. Med vänlig hälsning Pernilla

Linda B
Skrev om Buskhaga Städ AB

Har anlitat Buskhaga på flyttstädning. Den vart det på backning på. då dom inte hade dammsugit golvet i ett rum som det var heltäckningsmatta i , lister var dammiga , toalettgolv som inte var torkade,fönster spröjs o plåtbläck var svarta när vi kom tillbaks en 2 gång. Så missnöjd! Hoppas verkligen att detta inte händer nån mer gång. Jag fick städa själv då vi skulle lämna över huset dagen efter.

Svar från Buskhaga Städ AB

Hej Linda. Jag beklagar att kvalitén inte har uppnåtts, detta är inte den standard vi brukar leverera. Jag hoppas du varit i kontakt med berört kontor och att du har kompenserats förr kvalitén. Stort tack för att du tagit dig tid att lämna ditt omdöme. Med vänlig hälsning Pernilla