Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vinsta CaMa Service Flytt & Städ

CaMa Service Flytt & Städ

Siktgatan 8, 162 50 Vällingby — Visa karta

Att flytta är alltid jobbigt, oavsett om det är privat eller med ditt företag.
Det vi kan garantera dig är att det flyter på så snabbt och smidigt som möjligt. Dessutom har vi en trygghetsförsäkring via TryggHansa, vilket gör att du som kund kan känna dig extra trygg.

Vi på CaMa Service AB har en lång erfarenhet av allt inom flytthjälp. Det spelar ingen roll om det gäller flytt av en liten lägenhet, ett större kontor eller ett helt företag. Vi har specialutbildade packmästare, duktiga expressarbetare och skickliga chaufförer med lång erfarenhet. Dessutom använder vi det senaste vad gäller material och fordon.

Läs vad 392 kunder tycker om CaMa Service Flytt & Städ

• Frida B
    Frida B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi fick hjälp av två killar från CaMa när vi flyttade. De var mycket snabba! Kunde ha varit lite mer kommunikativa, annars mycket nöjd! Läs mer
  • Hanna Lee Marie B
    Hanna Lee Marie B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag köpte flyttstädning. De är väldigt trevliga, dock hade en dushhållare gått sönder under städningen och de informerade inte om detta - därför ger jag betyget 3. Läs mer
  • Jennifer S
    Jennifer S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bokade flytthjälp från CaMa och det kom två supertrevliga och effektiva killar, allt gick jättesmidigt och till ett bra pris. Kan varmt rekommendera dem! Läs mer
  • Nathalie Alexandra Helen M
    Nathalie Alexandra Helen M skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi fick hjälp med flytt från lägenhet 3 trappor upp utan hiss till hus. Allt gick väldigt snabbt och smidigt, vi är jättenöjda! Läs mer
  • Rebecka O
    Rebecka O skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flytten var idealiskt skött. Men flyttstädningen var perfekt på de flesta ställen, men några fläckar var lämnade på väggarna fastän de var mycket enkla att tvätta bort. Jag fick göra det själv på grund av tidsbrist, annars hade jag hört av mig och påpekat detta för företaget. Läs mer
    2018-09-07 Selle S svarar Rebecka O
    Hej Rebecka

Kul att höra att du blev nöjd! Vi brukar inte torka väggar då det är risk att det blir flammigt! All väggfärg är inte bra fäggfärg

• Thomas Rickard P
    Thomas Rickard P skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag bokade en flyttstädning av min villa som jag skulle sälja.
    Blev bemött på ett bra sätt där man per omgående skickade ett offertförslag på vad det skulle kosta.
    Dom skickade ut ett mail i god tid innan dom skulle komma där det stod hur många som skulle komma och utföra jobbet samt vilken tid dom skulle vara på plats.Dom var på plats i tid samt utförde ett bra jobb som jag var mycket nöjd med. Läs mer
  • Sanny Margorita Lovisa F
    Sanny Margorita Lovisa F skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    De städade väldigt rent och fint. Dock med en invändning, där jag inte fått någon respons efter att ha kontaktat deras kundtjänst, att de dränkte mitt parkettgolv med vatten. Parketten klarade det denna gång, men skulle den få den behandlingen vid upprepad städning skulle parketten varit förstörd. Lätt fuktad trasa saknade de kunskap om. Läs mer
    2018-09-05 Selle S svarar Sanny Margorita Lovisa F
    Hej

Det är väldigt tråkigt att höra att du inte fått någon respons från oss, har kollat igenom mailen och hittar ingen Mail från dig om detta!
    Däremot är vi glada att du var nöjd med städningen och att inget hände med golvet
  • Arja H
    Arja H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flyttservice var utmärkt. Allt gick som lovat. Bra bemötande. Rekommenderar varmt och skulle använda ingen. Däremot städningen var inte på samma nivå. Några delar var bra men några bortglömda. Skulle inte använda igen. Läs mer
  • Kerstin Elisabet W
    Kerstin Elisabet W skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag köpte fönsterputsning. De kunde komma redan efter några dagar på en lördag, vilket jag verkligen uppskattade. Två personer arbetade snabbt och effektivt och alla fönster blev rena. Jag kommer att anlita dem igen! Läs mer
  • Monica C
    Monica C skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Inger att säga mer än att flyttstädning var proffsigt gjord Läs mer
  • Camilla Teresé O
    Camilla Teresé O skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flytt som gick snabbt och smidigt. Läs mer
  • Agneta Birgitta H
    Agneta Birgitta H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    flytten var bra snabba duktiga killar
    Men städningen var sämre .! Läs mer
  • Ann-christin P
    Ann-christin P skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    varannan vecka-städning.
    bra bemötande - service vilja
    enkelt att boka om när det krockar med annat hittills.
    städar bra enligt instruktioner
    personalen pratar engelska Läs mer
  • Karl-erik Sung Min B
    Karl-erik Sung Min B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi kan varmt rekommendera CaMa. Vi flyttade från Stockholm till Göteborg och allt gick verkligen jätte bra. Alla vi hade kontakt (Alex på kontoret, samt Dan och Mihai som utförde flytten) med var professionella och trevliga.
    Vi anlitade även CaMa till att flyttstäda vår gamla lägenhet, vilket gjordes super bra. Jag var där och kollade efter det var gjort och det finns absolut inget att anmärka på.
    Ska ni flytta så är CaMa det företaget ni borde använda. Läs mer
  • Filip N
    Filip N skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flytthjälp. Cama var lätta att få tag i och deras flytthjälp var trevliga, starka, extremt bra på pussel och snabba.

Jag kommer använda Cama i framtiden. Läs mer
  • Britt B
    Britt B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Beställde både städ och flytt. Allt löpte på enligt plan, problem med en stor balkongstädning löstes på plats. Kökspackningen var mindre effektiv, så den tog jag över själv. Snälla, artiga flyttkillar, bra kommunikation med Alex. Pålitliga. Rekommenderas. Läs mer
  • Karl Magnus H
    Karl Magnus H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Beställde flyttstädning. De va snabba på svara och bra på kommunicera och tillmötesående med vad vi behövde hjälp med. Gjorde ett bra jobb precis enligt vad Vi kom överrens om. De va flexibla vilket behövdes i vårt fall då vi hade flyttfirma parallellt med slutstädningen under cirka 2 timmar vilket Vi var tacksamma för. Bra pris och kan rekommendera denna firma. Läs mer
  • Anna Karin S
    Anna Karin S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Väldigt lätta att ha att göra med, svarar alltid snabbt och är alltid trevliga. Läs mer
  • Johan H
    Johan H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Lite missar upptäcktes, men generellt bra jobb Läs mer
  • Hanna M
    Hanna M skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Inget att klaga på. Jag jobbar själv med projektledning av företagsflyttar och det var en chansning när jag anlitade CaMa för min privata flytt men allt fungerade klockrent. Läs mer
    2018-09-02 Selle S svarar Hanna M
    Hej Hanna

Det är kul att höra att allt fungerade bra! Vi kan även hjälpa till med större företagsflyttar

• Autchima H
    Autchima H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bra service, bra pris, bra städning👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼 Vi är jätte nöjda. Läs mer
  • Anders Eric R
    Anders Eric R skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Köpte flytthjälp samt slutstädning.
    Rakt igenom bra service, bemötande och väldigt smidigt. Rekommenderas! Läs mer
  • Lena Margareta S
    Lena Margareta S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flytthjälp och flyttstädning

Proffsigt bemötande. Killarna som flyttade jobbade snabbt och var samtidigt varsamma. När huset var städat var det rent och fräscht Läs mer
  • Frida Sofia Charlotte P
    Frida Sofia Charlotte P skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag beställde flytthjälp, enbart två personer som skulle bära.
    Men på flyttdagen så insåg jag att det inte räckte med den skåpbil som jag hade hyrt själv. Då föreslog flyttkillarna att vi kunde använda deras lastbil som de hade med sig. Så vi använde den också, efter överenskommelse om priset.

Vilket gjorde allt ungefär hundra gånger smidigare.

De såg mitt behov, var snabba med en lösning och professionella.
    Jag är nöjd och kan rekommendera dem till andra. Läs mer
  • Peter Erik Owesson S
    Peter Erik Owesson S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bokade städning och fönsterputs. De var slarviga, kunde inte putsa fönster och strulade med faktureringen. Läs mer
    2018-08-31 Selle S svarar Peter Erik Owesson S
    Hej Peter!

Det är väldigt tråkigt att höra att du inte blev nöjd med städningen! Men om du inte var nöjd så skulle du reklamerat städningen direkt så hade vi kommit dit och åtgärdat det. Vi strävar efter att varje jobb ska bli väl utfört men ibland blir det inte det tyvärr och då är det viktigt att kunderna återkommer så att vi kan komma tillbaka och åtgärda felen!

Återkom till oss så får vi lösa en typ av kompensation för detta

Med vänlig hälsning, Selle
  • Zandra Kristina B
    Zandra Kristina B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Storstädning lägenhet; blev jättebra! Läs mer
  • Aino C
    Aino C skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Underbara va dom, snabba, noggranna och trevliga! Kommer garanterat anlita dem igen om jag flyttar :) Läs mer
  • Homa E
    Homa E skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Punktliga, snabba, och kunniga-kunde inte bli bättre! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Peter John Rudolf W
    Peter John Rudolf W skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flyttning av tunga och otympliga möbler från en lägenhet till en annan. De var snabba, ordentliga, vänliga. Kan rekommendera till andra. Läs mer
  • Mira M
    Mira M skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flytt- och städtjänst.
    Leverans var ok.
    Jag blev bemött så att jag fick företaget vid riktigt tillfälle.
    Faktura kom i rimlig tid.
    Jag rekommenderar min upplevelse och vad jag har bemött. Läs mer
  • Kurt Anders Olof A
    Kurt Anders Olof A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vänligt bemötande. Ansträngde sig för att räta ut frågetecknen. Hjälpsamma. Ett utmärkt resultat. Läs mer
  • Vide O
    Vide O skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Utmärkt flytthjälp och flyttstäd. Trevligt bemötande. Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Helt okej, men långt ifrån den bästa flyttfirman jag anlitat. Killarna var trevliga med det blir lite missförstånd när de inte kan svenska och dessutom pratar rätt dålig engelska. De tyckte också att det var väldigt jobbigt att bära upp min 105 cm säng för fem trappor. (Detta var den enda "tunga" möbeln jag hade...) Men det är ju faktiskt det jobb jag anlitat dem för. Det kändes som att de inte riktigt visste hur man lyfte saker på rätt sätt och att det därför blev tungt för dem, vilket i sin tur blev lite olustigt och stressande för mig. Läs mer
  • Niclas Michel B
    Niclas Michel B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Katastrof-dålig städning!
    Hade beställt flyttstädning.
    Får samtal om att de strax är klara I lägenheten, när jag kommer dit så är det smutsigt på massa ställen i alla rum. De har verkligen inte ens försökt göra rent eller kolla efter smuts. Påpekar det och ger dem chans att åtgärda det. Följt av flera vändor av försök att få dem att förstå att de själva behöver metodiskt gå igen alla rum och göra rent på alla ställen och att jag som kund inte ska behöva visa varenda liten fläck och dammkorn. Tillslut övertalar jag en av "cheferna" att komma till lägenhet för att reda ut problemet. Samma visa fortsätter i flera timmar och tillslut lovar han att de ska göra ordentligt rent och jag inte behöver kontrollera något mer. Kommer tillbaka till lägenhet dagen efter och det är fortfarande smutsigt på flera ställen och de har inte ens tagit bort en kladd fläck vid ett fönster som jag pekat ut för chefen FYRA gånger... Läs mer
    2018-08-29 Selle S svarar Niclas Michel B
    Hej Niclas

Det är väldigt tråkigt att vi inte kunde motsvara dina förväntningar! Vi ber som helst mycket om ursäkt! Men som kompensation för den dåliga städningen samt tiden du förlorade på detta betalde du ingenting för denna städning

• Ture Per-oscar Viktor Gruz H
    Ture Per-oscar Viktor Gruz H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag anlitade CaMa för både flyttning och flytt-städning. Flytten gick extremt smidigt, och det är mycket CaMa:s förtjänst. Snabb flytt, bra städning, och billiga priser (speciellt med RUT i åtanke). Jag kan varmt rekommendera CaMa:s tjänster. Läs mer
  • Claes Göran L
    Claes Göran L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flyttstädning och lagring samt slänga på tippen.

Alldeles utmärkt o skickligt hanterat! Läs mer
  • Nina L
    Nina L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Servicevilliga och snabba. Det som drar ner betyget är att de pratar dålig svenska. Läs mer
  • Manal A
    Manal A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flyttstädning
    Bemötandet var proffsigt. Artiga.
    Förväntningarna överstegs.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Elle S
    Elle S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag behövde hjälp med flytt och städ och jag var lite orolig och nervös inför flytten, att något skulle gå sönder t.ex. Två killar kom och bar grejer, de var väldigt vänliga och gjorde det där extra. Min oro var helt i onödan. Jag rekommenderar dem. :) Läs mer
  • Cristian D
    Cristian D skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bra jobbat med städning, det blev snabbt rent och. Läs mer
  • Linda W
    Linda W skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jättebra och snabba och duktiga. :) Läs mer
  • Astrid H
    Astrid H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flyttning av fåtal möbler kartonger. Ärligt talat kändes det som om killarna aldrig arbetat med flytt tidigare. Läs mer
    2018-04-30 Selle S svarar Astrid H
    Hej Astrid

Väldigt tråkigt att du fick en sådan känsla! Just de 2 killarna som var hos fig har jobbat hos oss i 4 år så jag vet inte riktigt vad de kunde gjort att du fick den känslan?

Med vänlig hälsning, CaMa Service
  • Sandra Karin Marie L
    Sandra Karin Marie L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi är mer än nöjda. Proffsig hjälp hela tiden. Flyttkillarna frågade oss om det var ok att de rökte eller tog en minipaus. Grymt imponerade och väl värt pengarna, vilket inte var så mycket! Läs mer
  • Liisa N
    Liisa N skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    De sa ifrån sig uppdraget endast någon timme innan det skulle utföras. De hänvisade till information de mottagit några dagar innan. Men sa ifrån sig uppdraget på aktuell dag. Det rörde sig om flytthjälp samt flyttstäd. Läs mer
    2018-04-23 Selle S svarar Liisa N
    Hej!

Vi sa upp detta uppdrag pågrund av vi dagen innan eller 2 dagar innan som var en lördag kväll fick information av kunden att deras lägenhet skulle saneras pågrund av kryp efter att vi skulle utfört uppdraget. Vi kan tyvärr med så kort varsel infet förbereda oss.
    Då det finns risk att detta sprids vidare till andra kunder. För att utföra ett sådan uppdrag måste jag boka sanering på vår bil och den tiden fanns inte.
    Hade kund sagt detta från första början när bokningen skede så hade denna flytten utförts som planerat, men nu valde vi att avboka flytten för att inte framtida kunder skulle behöva få problem
  • Charlotta L
    Charlotta L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag anlitade dem för flytthjälp & städ i februari 2018. Allt fungerade smärtfritt, från första kontakt till genomförande. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Marinela M
    Marinela M skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bra service, bra pris! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Mathias T
    Mathias T skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Enkel och smidig bokning via mejl. Dock engelska med viss språkförvirring under flytt. Bra bemötande av alla inblandade. Prisvärt. Läs mer
  • Johnny S
    Johnny S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bra mottagande och gör ett mycket bra jobb Läs mer
  • Waqas B
    Waqas B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    De gjorde båda flyttstädning och flytt transport . Vi är väldigt nöjd med dem. Lastbilen kom på exakt tid. Väldigt snälla och proffesionalla killar. De gjorde hela flytt snabbt men försiktig. Grymt jobbat. Läs mer
  • Ann-michele F
    Ann-michele F skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    I was very satisfied with the movers, cleaners and move. I highly recommend this company for low stress professional service. Läs mer

Siktgatan 8, 162 50 Vällingby