Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vinsta CaMa Service Flytt & Städ

CaMa Service Flytt & Städ

Siktgatan 8, 162 50 Vällingby — Visa karta

Att flytta är alltid jobbigt, oavsett om det är privat eller med ditt företag.
Det vi kan garantera dig är att det flyter på så snabbt och smidigt som möjligt. Dessutom har vi en trygghetsförsäkring via TryggHansa, vilket gör att du som kund kan känna dig extra trygg.

Vi på CaMa Service AB har en lång erfarenhet av allt inom flytthjälp. Det spelar ingen roll om det gäller flytt av en liten lägenhet, ett större kontor eller ett helt företag. Vi har specialutbildade packmästare, duktiga expressarbetare och skickliga chaufförer med lång erfarenhet. Dessutom använder vi det senaste vad gäller material och fordon.

Läs vad 328 kunder tycker om CaMa Service Flytt & Städ

• Mikaela R
    Mikaela R skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi fick hjälp av CaMa med en flytt av alla våra tillhörigheter från en lägenhet till en annan.
    Allt gick väldigt smidigt; de var i tid, försiktiga med alla saker, effektiva och såg till att tillmötesgå de krav vi hade kring flytten. Vi kan varmt rekommendera CaMa till alla som ska genomgå en flytt och vill anlita ett bra företag. Läs mer
  • Johan F
    Johan F skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Sammanfattning av CaMas insatser i samband med flytt, Sundbyberg - Skarpnäck, den 2/12.

+ Lätt att få kontakt med CaMa över telefon. Ingen väntetid.
    + Informell och trevlig men ändå redig, kontakt över telefon.
    - Flyttlådorna kom i "lösvikt" utan hopbuntning och vikta så att de "flappade ut" åt olika håll.
    - Det framgick inte i förväg att de lådor jag köpte var begagnade.
    + De begagnade lådorna var ändå i toppskick.
    + Flyttbilen kom i god tid.
    + Flyttkarlarna var kompetenta och vi kunde lätt kommunicera på engelska.
    * Inget av det gods som flyttades var skadat.
    + Vi kände oss trygga hela tiden och hade inget behov av att "övervaka" ilastningen, utan vi kunde åka till nya adressen för att där invänta urlastningen.
    + Fakturahanteringen för flytten skedde över nätet vilket var skönt då snigelposten kan svaja då man byter adress.

Det är jobbigt att flytta, även om man köper god och prisvärd hjälp för det tunga transportarbetet, så därför tänker vi att det gärna får dröja tills nästa gång vi flyttar. Men när vi flyttar nästa gång, då kommer vi att vända oss till CaMa igen.

/Johan Fors, Skarpnäck (tidigare Sumpan). Läs mer
  • Anna Britta W
    Anna Britta W skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flytthjälp som dom gjorde snabbt smidigt och var mycket vänliga.Kan absolut rekomendera dom. Läs mer
  • Marcus Axel Henrik E
    Marcus Axel Henrik E skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jätte nöjd proffsiga och snabba killar Läs mer
  • Annika Helena B
    Annika Helena B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag anlitade cama för flytthjälp. De är punktliga, seriösa och lätta att få kontakt med om det behövs. Jag har bara positiva upplevelser. Läs mer
  • Mikael B
    Mikael B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Trevligt och korrekt bemötande från början till slut! Läs mer
  • Amanda B
    Amanda B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Toppenbra! Beställde packning, flytt och städ. Jobb genomfört i toppklass. Killarna var effektiva och ärliga. Vid beställning uppskattades packningen ta 5 timmar, men de meddelade på plats att det skulle gå betydligt snabbare än så! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Mycket bra!
    I tid, dnsbbt och trevlig service Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Prisvärt budget alternativ, alla andra ville ha dubbelt då mycket Läs mer
    2017-12-23 Selle S svarar Peter S
    Hej Peter

Om du valde oss av priset är det helt fel från dig, det finns firmor som jobbar för halva vårt pris också! Ännu billigare om du hyrt ett släp och flyttat med dina kompisar!
    Fast vi har ett lägre pris så erbjuder vi samma kvalitet som de dyra firmorna som tar betalt för sitt namn eller för år de har varit på marknaden!
    När man väljer en tjänat borde man inte tänka på priset utan på service. Och kvaliten du får! Och jag garanterar dig att servicen vi erbjuder är mycket bättre än på ett stort och dyrt företag
  • Sonja H
    Sonja H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Från det att jag kontraktade företaget inför flytt och allt arbete under pågående flytt flöt allting smidigt.. Fast flytten drog ut på tiden så fanns flexibiliteten.Fantastiska människor som flyttade åt mig. Jag skulle gärna använda dem igen. Läs mer
  • Rosanna A
    Rosanna A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Snabba och effektiva killar, emballerade väl. Vi är nöjda! Läs mer
  • Jenny F
    Jenny F skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Köpte flytthjälp i november 2017. Allt fungerade väldigt bra, från offert per mail till faktura snabbt efteråt. All tid de estimerat gick inte åt o debiterades inte heller. Läs mer
  • Seija Kaarina H
    Seija Kaarina H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Hej,
    vi fick hjälp med flyttstädning och bortforsling av skräp.
    Vi är mycket nöjda med jobbet! Läs mer
  • Helene Elisabet B
    Helene Elisabet B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag beställde flytthjälp, hämtade kartonger hos dom. Mycket trevligt och bra bemötande. När flyttdagen kom så kom killarna på angiven tid,de var effektiva och flytten var gjord på ett kick.Lämnade åter kartonger på företaget när jag packat upp ur dem. Jag är mycket nöjd med CaMaflytten, det var inga problem eller tjafs på något sätt.Superbra. Läs mer
  • Margaretha F
    Margaretha F skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi behövde 2 st flytthjälp o en av dom skulle kunna svenska.
    Det fick vi o var nöjda. Det kom 2 killar som skulle hjälpa bära våra tunga saker (soffa, bokhylla , skåp, sängar etc) . Dom gjorde det med stor bravur, var försiktiga o frågade alltid var sakerna skulle stå. Vi var väldigt nöjda med allt. Vi fick vad vi ville ha. Läs mer
  • Tulin Z
    Tulin Z skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bemötandet har varit väldigt bra. Killarna var trevliga, snabba och flexibla. Läs mer
  • Robert L
    Robert L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Snabb, effektiv och flexibel flytt och mycket bra flyttstädning. Läs mer
  • Veronica L
    Veronica L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Mycket bra bemötande, håller utlovad tid, effektiva Läs mer
  • Caroline P
    Caroline P skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Mycket bra hjälp, bra tempo och nograna! Läs mer
  • Stoffe.
    Stoffe. skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Efter att ha haft en städfirma som ofta bokade om, bokade av och skickade olika städerskor så provade vi Cama Service.

Allting går strålande, städerskan är _väldigt_ noggrann och gör ett väldigt bra jobb.
    VI är ett hushåll med tre katter, dvs mycket hår, mycket tassavtryck.

Men det blir strålande resultat varje gång.

De få gånger de behöver skicka en vikarie så frågar de alltid om det är ok först. Vilket uppskattas.

Kan bara rekommendera dem! Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flytten gick smidigt. Jag lämnade en 3-våningsvilla till en 85 kvm så det var massor av lådor och prylar, men inget gick sönder, killarna var trevliga och allt gick bra. Läs mer
  • Caroline W
    Caroline W skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Mycket nöjd. Flyttade från lägenhet till villa i tre plan. Trappan var för smal för vår dubbelsäng så den var tvungen att tas via balkong. Inga problem för flyttkillarna. Jobbade effektivt och var på gott humör Läs mer
  • Marie H
    Marie H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi beställde flytthjälp + flyttstäd i paket. Snabb återkoppling via mail och tydliga svar vid oklarheter. Båda tjänsterna fungerade klockrent! Rekomemderas. Läs mer
  • Thomas H
    Thomas H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bra företag. Snabba och pålitliga. Är väldigt nöjd med flytthjälpen Läs mer
  • Pia J
    Pia J skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag är väldigt nöjd med CaMa. Trevligt bemötande, snabb återkoppling och väl utförd både flytt och städ. Vi har redan nu bokat in dem för ytterligare ett uppdrag senare i höst. Läs mer
  • Zandra J
    Zandra J skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bra och snabba, en lång flytt och det var jobbigt för både flyttgubbarna och oss men det gick utan problem och städning blev fin Läs mer
  • Mikael A
    Mikael A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Hej !
    Vi köper städning, strykning och fönsterputs.
    Vi är mycket nöjda med deras tjänster . Läs mer
  • Nhi C
    Nhi C skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag fick städning två gånger per månad från CaMa och hade en fantastisk städerska som hette Luminita. Jag ville inte längre anlita CaMa då jag tyckte var för fyrkantiga och inte flexibla. Läs mer
    2017-10-04 Selle S svarar Nhi C
    Hej Nhi!

Tack för din respons, du får gärna specificera på vilket sätt vi var fyrkantiga och inte flexibla. Om det är något vi är jämfört med andra firmor så är det att vi just är flexibla. Du ville ju inte anlita oss mer bara för Luminita slutade.
  • Ylva M
    Ylva M skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag har köpt hemstädning ca 4 Tim två ggr i månaden. Jag är mycket nöjd medbemötandet från företaget och med utförandet av städningen. Personalen jag möter i hemmet är trevlig, tillmötesgående och kvaliteten på städningen är utmärkt. Läs mer
  • Joel K
    Joel K skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Har hemstädning varannan vecka med Cama. De är alltid trevliga, och gör ett bra jobb. Klagar inte om det inte är helt undanplockat utan hjälper till med det. Piffar ofta lite extra (lägger kuddar och filtar snyggt, plockar i ordning leksaker etc). Trevlig och bemötande administration, svarar snabbt på mail om man vill boka om eller avboka etc. Flexibla med upplägg vad gäller städmaterial, särskilda önskemål eller annat. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera. Läs mer
  • Helena S
    Helena S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Har återkommande städtjänster varannan vecka. Alltid bra städat, och jag är petig. Lätt att anoassa vad man vill få gjort, då de erbjuder en stor variation av tjänster.Första gången tog vi en grovstäd, och fick en väldigt fin genomgång på allt som gjordes. Billigt också, med tanke på kvalitén.

Trevlig personal, samma tjej som kommer varje vecka. Blir det några ändringar går det alltid snabbt att få tag i dem via mail eller telefon. Känns väldigt tryggt att ha dem.

Väldigt nöjd och rekommenderar starkt! Läs mer
  • Suzanne C
    Suzanne C skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Fick ett trevligt bemötande, beställde både flytthjälp och flyttstäd allt var utfört mycket bra är nöjd med båda. Den enda invändningen jag har var att ingen pratade svenska så det var lite svårt att kommunicera. Läs mer
  • Kärstin M
    Kärstin M skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Uppdraget var att forsla bort saker. Överenskommelsen om tid sköttes effektivt. Utförarna var på plats i rätt tid. Arbetet utfördes noggrant, tidseffektivt och omsorgsfullt. Läs mer
  • Yusak S
    Yusak S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi hade Cama att hjälpa oss att flytta våra möbler och lådor. De arbetade mycket effektivt, snabbt och inom den förväntade tidsperioden. Arbetarna var trevliga och systematiska. Vi var nöjda med deras hjälp och skulle rekommendera dem till våra vänner och kollegor. Läs mer
  • Maud E
    Maud E skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Världens trevligaste och omsorgsfullaste men organisation är inte deras starka sida. Jag kan tyvärr inte rekommendera dem när det gäller flytt. Läs mer
    2017-09-27 Selle S svarar Maud E
    Hej Maud

Tack för din respons, tycker dock du är lite orättvis i din bedömning! Du hade mycket mer än beskrivits! Jag tycker vi var väldigt organiserade och även skickade en extra person med en extra bil! Dessutom gav vi dig 10% på flyttdelen så att du skulle känna att vi även tog en del av ansvaret på oss
  • Emma A
    Emma A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Väldigt noggranna och duktiga!
    Vi är väldigt nöjda och kommer att rekommendera dom vidare. Läs mer
  • Björn B
    Björn B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flyttstädningen var bra och noggrant utförd, möbelflytten gjordes snabbt och kändes tryggt. Läs mer
  • Nikolina K
    Nikolina K skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Proffsiga, noggranna, trevliga. Kan varmt rekommendera Cama. Läs mer
  • Ann L
    Ann L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag har bara en sammanfattning:
    Ett korrekt, snabbt, kompetent, prismedvetet företag.
    Har använt mig av deras tjänster två ggr. Den senare var kanske lite långsammare, inte samma tycke för placering av saker vid flytt. Det var annan personal vid den förra flytten.
    I övrigt helnöjd. Bokning och överenskommelse om dag, pris osv mycket bra. Läs mer
  • Barbro Ö
    Barbro Ö skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Effektiva, vänliga och snabba. Läs mer
  • L
    L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bokade flytthjälp + nedpackning. Väldigt smidig, proffsig och hjälpsam personal! Läs mer
  • Jessica Read H
    Jessica Read H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    CaMa Service var snabba, effektiva och otroligt serviceminded! De hjälpte till med att flytta både stort och smått utan paus och med ett leende på läpparna. Jag skulle rekommendera dem varmt! Läs mer
  • Bana M
    Bana M skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Städningen var bra förutom dammsugningen. Jag kände mig dock lurad gällande priset då jag fick ett pris per timme och ingen information om att ni betalade per städare ni skickade ut. Misskommunikation och jag kände inte alls att städningen var värd pengarna Läs mer
    2017-09-20 Selle S svarar Bana M
    Hej Bana!

Tack för dina synpunkter. När det gäller dammsugningen kan jag inte kommentera det kan mycket väl inte ha blivit som du önskat!
    Men när det gäller timmaren så blev du informerad att arbetet kommer ta mellan 5-7h och priset kommer bli mellan xxx-xxx
    Priset per timme fick du också! Om man säger att total arbetstid blir en viss sak då är det ju självklart att om 3 städerskor kommer och städar 2h var att det är 6h och inte 2h!
  • Lena M
    Lena M skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bra bemötande och service, rekommenderas! Läs mer
  • Ronald N
    Ronald N skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Proffsigt och vänligt bemötande. Vi beställde storstädning som vi är mycket nöjda med! Läs mer
  • Marlene H
    Marlene H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bra bemötande från första samtalet. Enkelt, snabbt och effektivt att boka och få till flytthjälpen! Killarna som flyttade var effektiva och noggranna. Så jätte nöjd! Läs mer
  • Robert S
    Robert S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Moving services:
    I have been very happy with the moving services.
    The team arrived on time and was really quick and efficient.
    They paid attention to the flooring and the walls when moving the furniture and boxes and made sure that nothing was damaged during transportation.

Cleaning services:
    Overall OK.
    To be improved:
    1.) The team did not have all chemicals needed to clean sensitive surfaces.
    2.) They also arrived with 1 hour delay and called late to notify the delay. Läs mer
  • Carl C
    Carl C skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    CaMa har alltid haft ett professionellt bemötande. Vi har anlitat CaMa till en större flytt och en något mindre. De har varit flexibla och serviceinriktade. Inga önskemål har varit för svåra. Utförandet av jobbet har varit perfekt och inom bestämd tidsram.Vi kan varmt rekommendera dem för liknande jobb. Läs mer
  • Hanna H
    Hanna H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Så himla bra!!!! Toppen på alla vis - rent, snabbt,trevliga,effektiva👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
  • Margitha G
    Margitha G skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag har fått hjälp med både flytt och städ.
    Jag är mycket nöjd med hur allt blev gjort!
    Punktlighet mycket mycket bra!
    Trevliga anställda! Fint städat och effektivt. Fick genast svar på det jag frågade om. Snabb i och urlastning!
    Utmärkt blir mitt omdöme! Läs mer

Siktgatan 8, 162 50 Vällingby