Alla kategorier Flyttstäd Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vinsta CaMa Service Flytt & Städ

CaMa Service Flytt & Städ

Siktgatan 8, 162 50 Vällingby — Visa karta

Att flytta är alltid jobbigt, oavsett om det är privat eller med ditt företag.
Det vi kan garantera dig är att det flyter på så snabbt och smidigt som möjligt. Dessutom har vi en trygghetsförsäkring via TryggHansa, vilket gör att du som kund kan känna dig extra trygg.

Vi på CaMa Service AB har en lång erfarenhet av allt inom flytthjälp. Det spelar ingen roll om det gäller flytt av en liten lägenhet, ett större kontor eller ett helt företag. Vi har specialutbildade packmästare, duktiga expressarbetare och skickliga chaufförer med lång erfarenhet. Dessutom använder vi det senaste vad gäller material och fordon.

Läs vad 437 kunder tycker om CaMa Service Flytt & Städ

• 2019-03-03

Bengt Magnus Helmer J skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Inledningen och första träffen med CaMa´s var bra.
    Men med tiden har det blivit besvärligare att känna tillfredställelse då personalen inte pratar svenska eller engelska. Det blir svårt att veta att allt är under kontroll, och det är en stor brist, språket.
    Det har hänt att vi har uppfattningen att de ska skura i stället för att torka, och då blir man osäker på att de gör ordentligt på andra ställen där man inte är med.
    Personerna som har besökt oss är trevliga men svåra att kommunicera med.
    Så betyget blir "inte OK". Läs mer
    2019-03-08 Selle S svarar Bengt Magnus Helmer J
    Hej Bengt!

Det är väldigt tråkigt att du känner så. Vi har ändå varit hemma hos er sedan oktober och städat och du har aldrig påpekat detta.
    Vi har förutsatt att ni varit nöjda med städningen och med städerskan som kommer till er. Om betyget inte blir OK varför kontaktar ni inte oss och påpekar detta, varför avslutar ni inte städning? Vi kan ju tyvärr inte gissa hur ni tänker!

Med vänlig hälsning, Selle
  • 2019-03-02

Myra F skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flytt inklusive packning.
    Snabba och kunniga.
    De glömde dock tömma ett skåp som vi blev varse om vid flyttstäd. Vi löste det själva, annars är jag säker på att de gjort allt för att få det löst.
    Hjälpsamma och bra. Läs mer
  • 2019-03-01

birgtta b skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    städningen utfördes snabbt och effektivt.
    Resultatet blev bra Läs mer

Christer L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Hjälp att tömma villa på bohag och forsla till sopstation.

Bra bemötande från både företaget (snabb offert) och personalen
    Förväntan överträffades vad gäller tidsåtgång.
    Jag rekommenderar gärna CaMa till vänner. Läs mer

Karin K skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    CaMa hjälpte oss med flytt och vi är mer än nöjda. Supertrevliga, jobbade snabbt och var flexibla. Rekommenderas varmt! Läs mer

Raimo J skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Mycket prisvärt och bra service! Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera andra att anlita CaMa. Läs mer
  • Inga Ö

2019-02-28

Inga Ö skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Veckostädning var fjärde vecka

Mycket bra bemötande

Förväntningarna infriades

Skönt att få hela hemmet städat på samma gång Läs mer

Maj N skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi har köpt slutstädning av Maj Nilsons lägenhet på Kinmanssonsvägen 45.
    Det har fungerat jättebra med att passa tider och slutstädningen var toppen!
    Leif Nilson Läs mer

Gerd C skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Tömning av en trea - 90kvm, transport av möbler till Göteborg och flyttstädning av trean.
    Synnerligen trevligt och kunnigt bemötande av såväl företag som arbetande personal.
    Mina förväntningar var höga men den trevliga, glada personalen överträffade mina förväntningar. De kom i olika arbetslag från kl. 8 på morgonen och gick först vid 18-tiden vid dagens slut. De lämnade efter sig en skinande ren lägenhet = A+. Det kunde inte varit bättre. Jag lämnar de absolut bästa rekommendationer för CaMa Flytt och Städ. Läs mer
  • Maria N

2019-02-28

Maria N skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flytt, bortforsling och städ. Trevligt bemötande och gick smidigt och fort och bra. Läs mer

Karin B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Köpte både städ och flytt till ett konkurrenskraftigt pris och är supernöjd med båda. Snabbt, effektivt och rent. Rekommenderas varmt. Läs mer

Leif R skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flytt transport o flyttstädning av hus. Allt fungerade perfekt från början till slut. Alla höll överenskommen tid o var hjälpsamma. Kanon bra städning o flyttkillarna var försiktiga med allt som flyttades. Rekommenderar Cama service för ovanstående uppdrag. Läs mer

Ashurina A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag blev trevligt bemött när jag beställde flyttstädning och fick snabb hjälp till dagen efter. Städarna var punktliga och gjorde ett bra jobb; grundlig städning. Vi hade kommit fram till ett fast pris och allting gick enligt plan. Jättenöjd! Läs mer

Maria E skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Anlitat CaMa för flyttstädning vid två tillfällen, mycket nöjd med detta! Läs mer

Helena E skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Hemstädning varannan vecka. Bra bemötande och snabb återkoppling. Fick tid snabbt och personen är alltid punktlig och noggrann. Läs mer
  • 2019-02-26

Ivan A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Det bra tjänst dem utförde
    Bra feedback från dem Läs mer

Robin A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Ett riktigt bra företag som är noggranna och gör sitt jobb fullt ut! Rekommenderar verkligen det här företaget. Läs mer

Peter L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Dök upp för sent, och debiterade för att vända och komma tillbaka. Oförskämd och stöddig kontakt
    Välj en annan städfirma! Läs mer
    2019-02-25 Selle S svarar Peter L
    Hej Peter!

Vi ringde dig vid ett flertal tillfällen för att meddela dig att vi var sena! Du var själv på semester och skickade din syster för att öppna åt oss. Tyvärr glömde du att meddela oss detta och vi hade inget att nummer att ringa på! Din kontakt på fastighetsbyrån i Bålsta tyckte att det var helt ok att fakturera tiden som vi förlorade på att åka fram och tillbaka. Väldigt tråkigt att det hände men tyvärr hade du uppget rätt nummer hade detta aldrig hänt. Det är bra att det inte var klagomål på städnigen

Annika W skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flyttstädning - som blev mycket bra utförd! Läs mer

Diana S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Snabbt jobbat, kom i tid och gjorde ett fint jobb Läs mer

Andreas R skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi använde Cama för både flytt och städ. De var noggranna, professionella och trevliga. Inget att anmärka på alls utan vi var helnöjda! Jag kan varmt rekommendera Cama! Läs mer
  • Olof D

2019-02-25

Olof D skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Pålitliga.
    Trevlig och flexibel personal.
    Gjorde ett bra arbete. Läs mer
  • 2019-02-24

Kjell K skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Proffsiga, punktliga och privärda. Läs mer
  • 2019-02-23

Bra bemötande
    Företaget levde upp till förväntningarna; Ja Läs mer
  • 2019-02-22

Anna F skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    CaMa flyttada alla vra saker från Shurgard till vårt hus. De var trevliga, puntliga och snabba. Läs mer

Ewa S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi hade beställt flyttstäd vilket fungerar bra.
    Vi tyckte det var konstigt att garage och tvättstuga inte skulle ingå i priset men fick städning av tvättstuga iallafall till slut.
    Vi är nöjda och rekommendationer Carma till andra. Läs mer

Nils P skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Samarbetsvilliga, hjälpsamma och tillmötesgående. Vi anlitade företaget både för flytt av bohag samt magasinering under längre tid och det fungerade mycket bra, gav oss ett bra pris. Kan rekommenderas. Läs mer

Helene W skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag är mycket nöjd på alla sätt och vis med den flyttstädning som de utförde åt mig. Läs mer
  • 2019-02-20

Alexandra L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Killarna som hjälpte oss var supersmidiga, snabba och väldigt trevliga/bra människor.

Dem hanterade möbler och tunga saker varsamt och med respekt, hjälpte med att bära in tunga möbler till andra rum för att möblera, tog med sig kartonger mm.

Kommer definitivt rekommendera till alla jag känner och boka igen! Läs mer

Dominika D skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Smidigt, trevliga, arbetssamma och försiktiga. Flytt. Läs mer

Mia A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Har regelbundet sedan ett halvår anlitat CaMa Service både för hemstädning privat och genom vårt byggföretag för städtjänster åt våra kunder efter renovering.
    Vi är mycket nöjda. Håller tider och utför ett mycket noggrant arbete till full belåtenhet. Kan rekommendera CaMa Service. Läs mer
    2019-02-18 Selle S svarar Mia A
    Hej Mia!

Tack för de fina orden

Mattias U skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Grym service snabba och hjälpsamma! Läs mer
    2019-02-18 Selle S svarar Mattias U
    Hej Mattias

Väldigt roligt och höra att du blev nöjd

Afshin K skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Artiga och skötsamma grabbar. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-02-16

Gudrun M skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Då jag beställde städning för flytt kan jag bara säga att jag inte har hört att städningen inte varit bra
    Gudrun Läs mer
  • 2019-02-15

Elisabeth R skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag beställde flytt + flyttstädning. Själva flytten gick galant. Städningen var sämre. Golven var grusiga och skräpiga. Jag beställde omstädning av golven. Jag skulle själv inte vilja flytta in i huset med smutsiga golv. Läs mer
    2019-02-15 Selle S svarar Elisabeth R
    Hej Elisabeth!

Tack för ditt omdöme. Just pågrund av inte alla blir nöjda erbjuder vi 5 dagars garanti på städningen.
    Jag hoppas att det blev bra efter omstädnignen

Karin T skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Mycket hjälpsamma och varsamma om möbler vid flytt från stan till villa Läs mer

Carl O skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Trevliga och professionella! Tar varsamt hand om alla saker som ska flyttas och slår in saker som behövs så de inte skadas. Skruvar isär och sätter ihop möbler om det behövs. Väldigt nöjda med en utmärkt service! Läs mer

Alexander G skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bra och punktliga. Trevliga flyttgubbar. Läs mer

Evelina L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Allt fungerade väldigt bra! Duktiga, rekommendera CaMa för både flytthjälp och flyttstäd. Läs mer
  • 2018-12-17

Kenneth J skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Superproffsiga vi är jättenöjda rekommenderas varmt😋 Läs mer
  • 2018-11-12

David Alexander W skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Supertrevliga, och gjorde ett gediget arbete på kort tid. Kan inte säga annat än att jag är väldigt nöjd och kan rekommendera dem varmt. Läs mer
  • 2018-11-11

Marguerite Andrée Marie F skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Seriöst företag.
    Bra service. Läs mer
  • 2018-11-02

Alexandros K skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Snabba, professionella och trevliga, bra på att ta instruktioner och har god förmåga att själva planera så att flytten går smärtfritt, dom har varit försiktiga med alla våra saker och möbler. Vi skulle varmt rekommendera den här firman, vilka hjältar. Läs mer
  • 2018-10-23

Mina B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi fick hjälp med flytt och packning. Allt gick väldigt snabbt och smidigt och det var prisvärt.
    Vi är jättenöjda! Rekommenderar och skulle använda ingen. Läs mer
  • Frida B

2018-09-07

Frida B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi fick hjälp av två killar från CaMa när vi flyttade. De var mycket snabba! Kunde ha varit lite mer kommunikativa, annars mycket nöjd! Läs mer

Hanna Lee Marie B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag köpte flyttstädning. De är väldigt trevliga, dock hade en dushhållare gått sönder under städningen och de informerade inte om detta - därför ger jag betyget 3. Läs mer

Jennifer S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bokade flytthjälp från CaMa och det kom två supertrevliga och effektiva killar, allt gick jättesmidigt och till ett bra pris. Kan varmt rekommendera dem! Läs mer

Nathalie Alexandra Helen M skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi fick hjälp med flytt från lägenhet 3 trappor upp utan hiss till hus. Allt gick väldigt snabbt och smidigt, vi är jättenöjda! Läs mer

Rebecka O skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flytten var idealiskt skött. Men flyttstädningen var perfekt på de flesta ställen, men några fläckar var lämnade på väggarna fastän de var mycket enkla att tvätta bort. Jag fick göra det själv på grund av tidsbrist, annars hade jag hört av mig och påpekat detta för företaget. Läs mer
    2018-09-07 Selle S svarar Rebecka O
    Hej Rebecka

Kul att höra att du blev nöjd! Vi brukar inte torka väggar då det är risk att det blir flammigt! All väggfärg är inte bra fäggfärg

Med vänlig hälsning, selle

Siktgatan 8, 162 50 Vällingby