CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Siktgatan 8, 162 50 Vällingby — Visa karta

Att flytta är alltid jobbigt, oavsett om det är privat eller med ditt företag.
Det vi kan garantera dig är att det flyter på så snabbt och smidigt som möjligt. Dessutom har vi en trygghetsförsäkring via TryggHansa, vilket gör att du som kund kan känna dig extra trygg.

Vi på CaMa Service AB har en lång erfarenhet av allt inom flytthjälp. Det spelar ingen roll om det gäller flytt av en liten lägenhet, ett större kontor eller ett helt företag. Vi har specialutbildade packmästare, duktiga expressarbetare och skickliga chaufförer med lång erfarenhet. Dessutom använder vi det senaste vad gäller material och fordon.

Läs vad 530 kunder tycker om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

• Rosie D

2020-02-21

Rosie D skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Mycket serviceminded och trevlig "flyttgubbe". Bara plus, rekommenderas. Läs mer
  • 2020-02-16

Lisa H skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Punktliga, starka och noggranna. Väldigt lösningsorienterade. Både flytt och flyttstäd utfördes exemplariskt. Läs mer
  • 2020-02-12

Kerstin W skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Jag beställde provstädning inför eventuell regelbunden städning. De delar av huset som skulle städas blev skinande rena. Hela huset luktar rent och fräscht! Läs mer
  • 2020-02-12

Richard W skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Trevliga snabba å duktiga killar!! Läs mer
  • 2020-02-08

Josefin W skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Väldigt duktiga! Både flyttstäd och flyttstäd fungerade toppen. Läs mer
    2020-02-11 Selle S svarar Josefin W
    Hej Josefin!

Tack för att du tog dig tid att svara. Jätte bra att du var nöjd med våra tjänster.

• 2020-02-07

Shahram B skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Fått hjälp att flytta. Rekommenderar starkt!
    Proffsiga, försiktiga, snälla personal. Vi är mycket nöjda. Läs mer
    2020-02-11 Selle S svarar Shahram B
    Hej Shahram!

• 2020-02-07

Hassan M skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Jag är nöjd att ha anlitat CaMa flyttfirman. Duktiga killar, punktliga, bra priser jämför med många andra. Önskar de lycka till. Hasse Läs mer
    2020-02-11 Selle S svarar Hassan M
    Hej Hassan!

• 2020-02-06

Nikolas K skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Super nöjd med insatsen ni gjorde för oss
    Rekommenderar starkt Läs mer

Hej Katarina!

• Catherine N

2020-02-05

Catherine N skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Vi är jätte nöjda, vi bokade packning, flytt och städning. Priset vi fick var 40% bättre än andra offerter. Dom hittade snabbt en effektiv lösning som passade oss då vi behövde förvara våra grejer över natten. Jätte trevliga och effektiva killar som flyttade, när hissen gick sönder löste dom det snabbt genom att ta in extra folk och ge ett rimligt prispåslag för detta. En grej som gjorde mig imponerad var att jag precis vid slutet av flytten kom på att jag ville ha en soffa flyttad till övervåningen istället vilket dom gjorde utan sura miner. Läs mer
    2020-02-05 Selle S svarar Catherine N
    Hej Catharine!

Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback. Vårt mål är att lösa alla olika situationer som uppstår vid flyttar så smidigt som möjligt så att du som kund ska bli nöjd.

• 2020-02-05

Gudrun B skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Ett par saker blev kvar vid flytten Läs mer
    2020-02-05 Selle S svarar Gudrun B
    Hej Gudrun!

Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback. Om de glömde kvar några saker vid flytt skulle du ringt oss för vi hade självklart kommit tillbaka och tagit de också!
    Ring oss gärna på 0868409343 så bokar vi in en ny tid så kommer vi och tar resten

Maria B skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Jag anlitade CaMas flytthjälp och är mycket nöjd med tjänsten. Redan vid min första kontakt med Sele fick jag känslan av ett engagerat och professionellt bolag. Snabba svar och återkopplingar. Allt har fungerat mycket smidigt, de missade ingen detalj. Flyttpersonalen var mycket trevlig, serviceinriktad och försiktig med våra möbler och kartonger. Jag kan absolut rekommendera deras tjänster. Läs mer
    2020-02-03 Selle S svarar Maria B
    Hej Maria

Sandra D skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Jag anlitade dem för flyttservice och skulle varmt rekommendera dem. De var professionella, trevliga, snabba och försiktiga med mina saker samt golven, väldigt uppskattat! Läs mer
    2020-02-03 Selle S svarar Sandra D
    Hej Sandra

Henrik H skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Flyttar väldigt snabbt och väldigt noggranna Läs mer
    2020-02-03 Selle S svarar Henrik H
    Hej Henrik

• 2020-02-02

Gertrud H skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Samflytt och packning av litet bohag.
    All kontakt sköttes via email. Smidigt och bra. Snabba med att besvara och förtydliga innan beslut.
    Tips dock, se till att era flyttgubbarna har all kontaktinformation som ni fått. Nu blev det lite rörigt eftersom själva flytten och packningen skedde då jag var okontaktbar. Men allt löste sig på bästa sätt. Läs mer
    2020-02-03 Selle S svarar Gertrud H
    Hej Gertrud

• 2020-02-02

OLESYA T skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Otroligt oprofessionellt företag som lurar folk! Läs mer
    2020-02-02 Selle S svarar OLESYA T
    Hej Olesya

Tack för att du tog dig tid att ge oss feedback! Jag vet att vi gjorde fel och skickade fel bil jämfört med i offerten! Men som jag förklarade till dig via Mail hade allting fått plats i bilen på en vända om din man som hjälpte till under flytten låtit vår anställde lasta i bilen! Vi utför ungefär 80-100 flyttar i månaden så vi anser att våra anställda har mer erfarenhet av att stuva i bil än din man! Men som sagt ni lät inte vår kille göra sitt jobb!

Tycker även att du är lite orättvis när du säger att vi lurar folk då du använt oss vid ett flertal tillfällen

Tack för din tid och välkommen åter
  • MAGNUS Å

2020-01-30

MAGNUS Å skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Jätte bra service. Bra genomförd flyttstädning. Läs mer
    2020-02-03 Selle S svarar MAGNUS Å
    Hej Magnus

• 2020-01-16

Filip E skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Trevliga, snabb leverans. Personligt engagemang inför hämtning. Superbetyg ifrån mig i alla fall, som lämnade över möbler (på mottagaren/betalarens bekostnad) Läs mer
  • 2020-01-13

Anahita E skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    De var proffsiga punktliga ordentliga. De var också effektiva. Jätte nöjd. Allt var välplanerad & perfekt. Fick rekommendation om dem & de levererade 100%. Läs mer
  • 2020-01-11

Lars B skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Köpte både flyttning och flyttstädning. Allt fungerade som det skulle. Läs mer
  • 2020-01-10

Peter N skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Vi har CaMa som städ på vårt gym,
    Ledning och personal är alltid trevliga och lever utan problem upp till alla förväntningar. Läs mer
  • 2020-01-09

Tom C skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Top professionals and a kind and generous support staff. Our schools and preschools are spotless and served with a smile.

Cannot state strongly enough how impressed we are with your service, support and working processes.

Sincerely,
    Tom Callahan
    CEO Futuraskolan Läs mer
  • Mats Peter N

2020-01-08

Mats Peter N skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Vi köper städ av toaletter, crossfitgym, kök och omklädningsrum med duschar och de har trevlig personal som alltid lyssnar och vill göra sitt bästa. Förändringar i städrutiner införs direkt.
    Bemötandet och professionaliteten hos företaget och dess personal gör att vi kommer att fortsätta använda deras städtjänster Läs mer
  • 2020-01-07

Solweig E skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Flytt Trevliga killar och gjorde ett jättebra arbete. Rekommenderar företaget. Punktliga och fin service 👍 Läs mer
  • 2020-01-07

Ramadhan S skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Friendly staff, good planning, effective work. Fantastic parking skill. Läs mer
  • 2020-01-06

Mårten T skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Tjänsten har alltid fungerat som förväntat - de kan sina grejor och gör ett utmärkt jobb. Läs mer
  • 2020-01-05

Feyza K skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Anlitade företaget för flytthjälp och mycket nöjd. De kom i tid, var snabba och noggranna. Rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • 2020-01-03

Yale B skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Superbra! Nöjd från början till slut. Läs mer
  • 2019-12-19

Suzanna Ö skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Vi har haft städhjälp från CaMa i flera år, och för det mesta fungerar det bra. Det är när vi får ny städerska, vilket hänt ett antal gånger, som det tar tid att få upp en bra kvalitet på städningen. När ni byter städerska tycker jag antingen ni skall sänka priset de två första gångerna, eller skickar ni två städerskor så att det håller den kvalitet som blir när vi haft en städerska under lång tid. Vi har nu en städerska som fungerar bra, så vi hoppas verkligen att hon stannar ett tag. Läs mer
    2020-01-03 Selle S svarar Suzanna Ö
    Hej Suzanna!

Vi uppskattar din feedback. Vi ska även se över våra rutiner vid byte av städerska
  • 2019-12-17

Lindström S skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Snabba på att svara, bra personal och varsamma i sin hantering. Riktigt bra företag som vi kan rekommendera till alla Läs mer
  • 2019-12-16

Johan F skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    CaMa städar våran källarlokal och vi har vart nöjda med resultatet hela tiden. Läs mer
  • 2019-12-16

Katarina F skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Det städas grundligt och till bra pris. Jag rekommenderar dem! Läs mer
  • 2019-12-14

Ingela L skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Har provat flertalet städfirmor för veckostäd men den kommunikation jag har med Cama slår allt. Är mycket ödmjuk inför deras servicekänsla och duktiga personal. Läs mer
    2019-12-16 Selle S svarar Ingela L
    Hej Ingela!

Det är väldigt kul att du är nöjd med både personalen ute på fältet samt med personalen som du har kontakt med på kontoret!

• ANN-SOFIE E

2019-12-13

ANN-SOFIE E skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Punktliga, noggranna och gjorde ett jättebra jobb. Jag är imponerad. Läs mer
  • 2019-12-12

Gunilla H skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Vi har köpt flytt, magasinering, städ och flytt. Tyvärr har en möbel gått sönder men vi ska bli ersätta för den.
    Än så länge har allt fungerat. Läs mer
    2019-12-12 Selle S svarar Gunilla H
    Hej Gunilla

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme! Vi är ledsna för sänggaveln som gick sönder! Efter samtal med er idag kommer vi lösa detta när din man återkommer till oss!

• 2019-12-12

Joakim X skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Vi är nöjda, fungerar jättebra Läs mer
  • 2019-12-11

Lovisa B skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Vi är mycket nöjda med CAMa Service flytthjälp. Vi fick ett gott bemötande och upplevde personalen som mycket professionella- lösningsinriktade, positiva och erfarna! Högsta betyg :) Läs mer
  • 2019-12-11

Anna M skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Jätteduktiga och noggranna. Jag är supernöjd 👍 Läs mer
  • 2019-12-09

Andreas Kristoffer Dennis E skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Vi fick hjälp av CaMa för packning och flytthjälp. De var väldigt snabba med att både packa och flytta. Inget tal om att dra fötterna efter sig för att dra ut på tiden, utan det var effektivt arbete. Vi fick i det närmaste tvinga i dom en pizza-slice när vi tyckte att de borde vara hungriga. :-) Dessutom väldigt flexibla och tillmötesgående när det blev problem vid nya adressen och vi blev tvungna att magasinera möblerna i sista sekund. Läs mer
  • 2019-12-09

Inga-britt A skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Hej! Jag har mina saker magasinerade och har fått ut utmärkt hjälp med flytt och städ!! 😊
    När jag nyligen behövde mer hjälp på kort varsel ställde de upp med hjälp trots att det var struligt och tidsändringar!!
    De är vänliga och tillmötesgående!!
    Jag kan verkligen rekommendera personalen jag har kommit i kontakt med! 👍💓 Läs mer
  • 2019-12-08

Jimmy E skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Vi har haft flera städfirmor genom åren. CaMa Service är alltid väldigt proffsiga och levererar alltid på detaljerna! Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-12-08

Sarah S skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Möter förväntningarna och mer därtill! Alltid en härlig känsla att komma hem till ett väldoftande och renstädat hem. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2019-12-07

Malin E skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Cama utförde flytt och flyttstäd till oss. Dom är serviceinriktade, punktliga och väldigt ordentliga. Vi kommer absolut att använda dem för framtida tjänster inom flytt och städ. Läs mer
  • 2019-12-06

Gunnilla W skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Flytt & Städ
    Snabbt och smidigt. Trevlig personal. Läs mer

Laura B skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Vi får hjälp av CaMa Service med löpande hemstädning! Vi är väldigt nöjda med kvaliteten på städningen, bra kommunikation med både städerska och med personalen på kontoret! Väldigt flexibla vid behov att byta dag eller lägga till tjänster Läs mer
    2019-12-05 Selle S svarar Laura B
    Hej Laura

Det är väldigt kul att höra att du är nöjd med städningen samt med personalen som du har kontakt med

Carl-jörgen G skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Jag fick ett väldigt proffsigt bemötande med en påminnelse två dagar innan arbetet påbörjades. Grabbarna som kom var artiga och villiga att arbeta. De utförde arbetet snabbt och utan att orsaka några skador. Jag är väldigt nöjd med hela processen Läs mer
    2019-12-05 Selle S svarar Carl-jörgen G
    Hej!

Tack för du tog er tid att ge oss feedback.

CHRISTIAN S skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Mycket nöjd med flytthjälpen. Det var 5 trappor utan hiss men de två personerna fixade det galant inklusive ett stort tungt vapenskåp. Imponerande. Läs mer
    2019-12-05 Selle S svarar CHRISTIAN S
    Hej!

Tack för du tog er tid att ge oss feedback.

Carolina M skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Snabb, flexibel och effektiv flytthjälp. Vi var super nöjda - tusen tack! Läs mer
    2019-12-04 Selle S svarar Carolina M
    Hej Carolina

Tack för din tid, vi uppskattar att du var nöjd med vårt jobb, synd att du bara gav oss 2 solar!

Siktgatan 8, 162 50 Vällingby