CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Att flytta är alltid jobbigt, oavsett om det är privat eller med ditt företag.
Det vi kan garantera dig är att det flyter på så snabbt och smidigt som möjligt. Dessutom har vi en trygghetsförsäkring via TryggHansa, vilket gör att du som kund kan känna dig extra trygg.

Vi på CaMa Service AB har en lång erfarenhet av allt inom flytthjälp. Det spelar ingen roll om det gäller flytt av en liten lägenhet, ett större kontor eller ett helt företag. Vi har specialutbildade packmästare, duktiga expressarbetare och skickliga chaufförer med lång erfarenhet. Dessutom använder vi det senaste vad gäller material och fordon.

Läs vad 1010 kunder tycker om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm 2

2022-12-01 Verifierad kund
    Trevligt bemötande av alla jag var i kontakt med på CaMa Service Flytt o Städ
    Anlitade CaMa för packning, flytt o städ.
    Flyttade från Stockholm till Blekinge o allt gick snabbt i bra. Trevliga killar som både packade och flyttade mitt bohag.
    Städningen blev helt perfekt.
    Kan verkligen rekommendera deras tjänster
    Elisabeth
    2022-11-28 Verifierad kund
    Trevlig personal och ordning och reda från beställning till sista inburna prylen.
    2022-11-27 Verifierad kund
    Snabb service & trevligt bemötande
    2022-11-23 Verifierad kund
    Tacksam över all hjälp med flytten
    Den utfördes profssigt och med trevligt bemötande.
    2022-11-23 Verifierad kund
    De två karlarna, som hjälpte mig med packning och flytten via stor skåpbil var starka och snabba och effektiva särskilt m tanke på vädret (snöoväder!!)Viss språkförbistring ,endast arbetsledaren talade skaplig engelska.Den andre hade jag en del problem att kommunicera med, vilket resulterade i att han packade ner samtliga mina skor inkl vinterstövlar o alla mina ytterkläder. Jag lyckades få tillbaks mina stövlar, men min ,bästa vinterparkas, mina halsdukar o handskar o mössa återfanns inte i bilen,vilket ställer till det för mig nu i 2v.under magasineringstiden pga otäckt kallt vinterväder.Annars är jag nöjd m packning och flyttjobbet.Återstår ju att se hur uppackning går efter magasineringen..
    2022-11-20 Verifierad kund
    Städtjänsten som anlitades var proffsigt utförd, snabbt och effektivt. Trevliga personer som utförde jobbet. Kontaktpersonen var också förtroendegivande.
    Tack för feedback, kul att du är nöjd! CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    2022-11-20 Verifierad kund
    Har haft storstädning utan fönsterputs. Punktlig vänlig personal, snabbt noggrant utfört. Finns inget att klaga på. Mycket nöjd. Hälsning Maj
    Hej Maj,
    roligt att du är nöjd, tack för feedbacken!
    2022-11-19 Verifierad kund
    flytt av ett hem till annan ort. Ingen var svensktalande och det blev problem att hitta på nya orten.
    I övrigt var de duktiga och snabba.
    2022-11-06 Verifierad kund
    Extremely professional, courteous and efficient staff. Moved 25 cubic meters of stuff, 600 km across Sweden, within 10 hours.

Highly recommended!
    Thanks for the feedback, good luck with your new place. CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    2022-11-04 Verifierad kund
    Vänliga och trevliga. Var noga och plastade in allt och gjorde allt bra.
    2022-11-02 Verifierad kund
    Väldigt trevlig och proffsig personal som utförde flyttstädning.
    2022-11-01 Verifierad kund
    Jag köpte en storstädning och allt var perfekt!
    Ni får högsta betyg.
    2022-10-30 Verifierad kund
    CaMa hörde av sig vid bokningen och även innan både flytt och städ via sms där det framgick vilka som skulle utföra uppdraget, det kändes väldigt tryggt.
    Båda uppdragen flytthjälp och städhjälp utfördes över förväntan, det gick smidigt och effektivt.
    De som utförde uppdragen var vänliga och tillmötesgående och väldigt effektiva. Jag har bara gott att säga.
    2022-10-28 Verifierad kund
    Bra service hela vägen, enkla att kontakt och genomförde allt enligt plan.
  • Nina A
    2022-10-28 Verifierad kund
    Jätte trevliga killar!

Tyvärr inefffektiva - flytten kunde utförts betydligt snabbare
    Hej Nina!

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme! Som jag skrev till dig i mailet så hade du ett fastpris där det inte kostade dig något extra att det tog längre tid! Nu vet jag inte hur du har det på ditt jobb men våra killar är inga robotar och har rätt till raster. Istället för att åka och ta en timme lunch så tog de flera små raster.

Med vänlig hälsning, Selle
    2022-10-25 Verifierad kund
    Vi bar jätte nöjda med allt!
    Tack för hjälpen.
    2022-10-24 Verifierad kund
    De som hittills har varit hos oss och städat har varit positiva och trevliga.

De har pratat hjälplig engelska så vi har kunnat kommunicera det som rör städningen på ett bra sätt.
    Så det är vårt önskemål att de som kommer ska kunna kommunicera på engelska eller helst svenska.
    2022-10-23 Verifierad kund
    De var noggranna och gjorde ett bra jobb. Tyvärr blev det ett märke i golvet
    2022-10-23 Verifierad kund
    Vänliga och snabbt arbetande personal med bla packning och flytt av bohag.
    Rekommenderas
    2022-10-17 Verifierad kund
    Mycket snabbt personligt svar på telefon, vilket är 100 gånger bättre än att mejla vad man önskar. Resolut hanterat av både over head och de två killar som kom och utförde flytten.

I mitt fall var det utbärning för stayling, tillbaka med samma företag naturligtvis.

Om jag säljer så flyttar jag, - jag ringer dem direkt!
    2022-10-14 Verifierad kund
    Anlitade cama service för flytt, Är mycket nöjd. Killarna som skötte flytten var väldigt trevliga och proffsiga.
    Åsa
    2022-10-12 Verifierad kund
    Vi köpte både packning/demontering och flytt från CaMa för flytt mellan två hus. Vi upplevde att CaMa levererade en jättebra service rakt igenom. Snabb offert och återkoppling. Säker packning, bra kommunikation och allt hände på utsatt tid.
    2022-10-07 Verifierad kund
    Vi är otroligt nöjda med städning och med ett grymt bemötande och otroligt tillmötesgående.
    2022-10-07 Verifierad kund
    Jag är verkligen besviken på hur städningen utfördes. Vi hyrde i andra hand och jag visste inte att min hyresvärd hade beställt styling dagen efter städningen, vilket betydde att företagets ”5 dagars garanti” inte kunde göras. Vi fick till slut städa det sista själva. Jag förklarade att de INTE kunde komma pga av styling och fick till svar att jag inte VILLE att de skulle komma….språkförbistring hmmmm… Nej, jag skulle INTE anlita dem igen. Jag måste säga att vi fick 400kr i ersättning men för mig känns det väldigt jobbigt att betala för nåt som borde ha gjorts och sen behöva göra resten själv. Nej tack. Säger jag….och om någon frågar, bildbevis finns
    Hej

Tack för att du tog dig tid och skrev feedback till oss! Som jag nämnde till dig via Mail kunde vi självklart komma och åtgärda misstagen! Vi erbjöd dig även olika dagar för att utföra detta!
    Vissa av misstagen berodde på att du inte lästa vad du skulle göra i för städningen och vissa saker var vårt misstag! Du kanske inte tycker att 400kr är så mycket men det motsvarar 25% av vad du betalade för städningen! Detta är en ganska hök kompensation enligt mig

Men vi uppskattar att du tog dig tid och skickade bilder då vi alltid strävar efter att bli bättre

Med vänlig hälsning, CaMa Service
  • Agnetha E
    2022-10-05 Verifierad kund
    Flyttkillarna var vänliga, proffsiga och skötte sitt uppdrag på allra bästa sätt.
    Flyttstäd, snabba, proffsiga och mycket trevliga.
    2022-10-02 Verifierad kund
    Punktliga, trevliga, arbetssamma och seriösa! Allt perfekt!

Victoria Johansson
    2022-10-01 Verifierad kund
    Snabba noggranna och proffsiga
    2022-09-30 Verifierad kund
    Bra och roliga killar!👍 Kom i tid och genomförde jobbet snabbt och snyggt!!
    2022-09-24 Verifierad kund
    Perfekt putsade fönster Allt va med stege, putsdukar, skrapor och allt som behövdes för skinande rena fönster.
    Snabb service som jag verkligen uppskattade. Kan varmt rekommendera dessa
    Hej Eva,

Så roligt att du är nöjd.
    Allt gott!
  • Magnus O
    2022-09-24 Verifierad kund
    Fantastisk flytt och städfirma, vi samarbetar med Cama Service när vi har mycket att göra och resultatet blir alltid bra och vi får nöjda kunder!

Rekommenderas
    2022-09-19 Verifierad kund
    Bra och ordentligt packat, lossning gick alldeles perfekt, stort tack!
    Hej Svante,

Tack för att du tog dig tiden att ge oss feedback!
    Lycka till med ditt nya.
    Allt gott!
  • Olle S
    2022-09-18 Verifierad kund
    Extremt bra upplevelse, från bokning till genomförande. Flyttkarlarna kom exakt på utsatt tid, trevliga, tillmötesgående, ordningsamma och snabba. Har aldrig haft en så smidig flytt. Rekommenderas varmt!
    Olle, tack snälla för dina fina ord.
    Kul att du är nöjd!
    Allt gott,
    Zeyn
    2022-09-12 Verifierad kund
    Helt OK. Jag har alltid trott att dagens arbetskraft kan sitt jobb. Jag fick lära dem hur man kommer upp med en soffa som har en bredd på 120 cm. Dessutom samlades väldigt mycket i boyyenvåningen. Fast det fanns plats på övervåningen. Så ska betyget bli bara 2.
    2022-09-08 Verifierad kund
    super bra! verkligen toppen! Hjälpte oss enormet med vår flytt.
    2022-09-07 Verifierad kund
    Ovanstående bästa betyg grundar sig på ett mycket trevligt och vänligt bemötande samt naturligtvis ett flytteam som gjorde ett fantastiskt jobb med tunga och skrymmande möbler.
    Kan varmt rekommendera CaMa Service Flytt & Städ Stockholm.
    Hej Henrik

Tack för att du tog dig tid och skriva ett omdöme! Lycka till i ditt nya hem och välkommen åter

Med vänlig hälsning, CaMa Service
    2022-09-02 Verifierad kund
    Bra ordning på vår order. Tyvärr bara en som kunde svenska men det fungerade bra ändå. Packning proffsigt utförd. Flyttdagen fungerade väldigt bra. Både tömningen av huset och sedan inflyttningen i lägenheten. Kan inte svara på flyttstädningen eftersom den utförs idag.
    Hej,

Tack snälla för du tog dig tiden och gav oss feedback! Hoppas du blir lika nöjd med städet.
    Trevlig helg
    2022-09-01 Verifierad kund
    Trevligt och artigt bemötande från alla flyttkillar, trots språksvårigheter emellanåt. Försiktiga och noggranna. Höll tider och jobbade på så snabbt och säkert de kunde.
    Tack för din feedback!
    Trevlig helg!
    2022-08-28 Verifierad kund
    Vi blev bra bemötta från början till slut. Företaget visade på stor flexibilitet vilket underlättade mycket för oss vid flytt och städning. Både städare och flyttgubbar kändes som riktiga proffs på sina områden och vi var nöjda under hela processen. Dessutom var priset mycket rimligt. Rekommenderar varmt att anlita dem!
    Tack Jonathan för din feedback och så kul att du är nöjd! CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    2022-08-24 Verifierad kund
    Fantastisk service av detta företaget! Vi flyttade från Solna till södra Sverige och fick hjälp med hela flytten, att ställa allt på korrekt plats samt med flyttstäd. Sällan träffat så trevlig service personal som på detta företaget och kommer garanterat använda igen. Priset var dessutom en bra bit under de större firmorna, till en garanterat bättre upplevelse.
    Hej,

Tack snälla för din feedback och så kul att du är nöjd med flytten!
    2022-08-23 Verifierad kund
    Mycket bra, och företget har varit trevliga och
    glada.Mycket nöjd belåtna
    Tack Kjell för din feedback och så härligt att höra att du blev nöjd! CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    2022-08-20 Verifierad kund
    Köpte både flytt och städning av Cama ,som avlöpte bra företaget fick köra två gånger , det hände en olycka med ett konsolbord som gick sönder, det löste företaget efter mail kontakt till belåtenhet, företaget har löst sina uppgifter utmärkt , speciellt dom två första grabbarna Mihail och Ciprian, sedermera kom yngre grabbar med det andra transporten, det löste sig också bra , vi är nöjda
    Och kan rekommendera företaget
    Erik Johansson
  • Sue T
    2022-08-17 Verifierad kund
    Snabb återkoppling, pålitlig, effektiv service och rekommenderas varmt! Vi beställde flytt av bohag från två förråd till våran nya adress allt blev klart på en förmiddag.
  • Amanda C
    2022-08-16 Verifierad kund
    Vi beställde flyttstädning. Städpersonalen var väldigt trevligt och tillmötesgående; det var lätt att ordna tidsbokning och ändra vid behov. De gjorde ett suveränt jobb; huset blev så fint!
    2022-08-13 Verifierad kund
    Fick svar på alla mina frågor.
    3 st Lugna stabila män som packade och flyttade åt min mor. Fantastisk logistik.
    2022-08-04 Verifierad kund
    Flytten var en katastrof, helt o organiserad.
    Vi som beställt flytten fick flytta, bära och hantlanga till flyttkillarna.
    De vägrade bara utemöbler från terrassen.
    Flytten tog 12 timmar för tre flyttkillar + 4 personer från oss som beställt flytten.
    Vi fick bistå med pirra då de bara hade en med sig.
    Vi skulle flytta 112 kvm, vi körde mycket själva.

Städning var jätte bra
    Fönster putsen jätte bra
    Hej Katrin

Tack för du tog dig tid att skriva feedback! Som vi skrev till dig i mailen och förklarade så hade du ett fast pris så du behövde absolut inte hjälpa till priset var samma om det tagit 3 h eller 15h!
    Du glömde även nämna att du hade packning som tog tid! Killarna tar alltid saker från terrass, balkong och förråd så jag vet inte var du har fått ifrån att de inte ville bära ner från terrassen
    2022-08-03 Verifierad kund
    Det gick bra med flytten, tack för allting
    2022-08-02 Verifierad kund
    Otroligt duktiga och noggranna killar som hjälpte oss med flytten.
    2022-08-01 Spontant omdöme
    Otroligt nöjd med allt från kundservice till packning, flytt och städ. Inget att anmärka på, proffsig packning och transport, trevlig personal, rekommenderas varmt!
    2022-07-31 Verifierad kund
    Utmärkt bemöt. Uppfyllde mima önskemål. Genomförde sitt uppdrag med mycket bra personal
    Hej Clas, tack för feedbacken och vad kul att du är nöjd! CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    2022-07-27 Verifierad kund
    Bokade flytt Stockholm-Skåne. Valde CaMa då de hade överlägset bäst pris. Det slutgiltiga priset för flytten blev t.om lite lägre än de angett i offerten. Väldigt bra bemötande, flexibla och effektiva samt väldigt noggranna. Allt fungerade toppen. Rekommenderas varmt!