CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Att flytta är alltid jobbigt, oavsett om det är privat eller med ditt företag.
Det vi kan garantera dig är att det flyter på så snabbt och smidigt som möjligt. Dessutom har vi en trygghetsförsäkring via TryggHansa, vilket gör att du som kund kan känna dig extra trygg.

Vi på CaMa Service AB har en lång erfarenhet av allt inom flytthjälp. Det spelar ingen roll om det gäller flytt av en liten lägenhet, ett större kontor eller ett helt företag. Vi har specialutbildade packmästare, duktiga expressarbetare och skickliga chaufförer med lång erfarenhet. Dessutom använder vi det senaste vad gäller material och fordon.

Läs vad 750 kunder tycker om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm 2

2021-05-10
    Beställde en flytt från Stockholm till Skåne. Allt gick som en fröjd och de var väldigt trevliga och punktliga.
    2021-05-08
    Trevliga snabba och professionella..
    Inte en pryl va skadat.
    Snabb offert.
  • Sara H
    2021-05-08
    Jag har anlitat Cama i fyra års tid (två flyttar) samt städning varannan vecka. Trevliga, lätta att få kontakt med, flexibla och extremt professionella! Jag är jättenöjd!
    2021-05-01
    Hemstädning varannan vecka som lättar lite på livets pussel. Städar bra och effektivt.
    2021-04-30
    Jag har haft städservice via CaMa i flera år, och även anlitat dem för flytt.

De är supernoga, trevliga och gör sitt yttersta för att kunden ska bli nöjd.

Tveka inte, CaMa levererar allt de lovar.
    2021-04-29
    Bra pris och gick skit smidigt allting. 5 av 5!
  • Louise H
    2021-04-23
    Jag har två gångar flyttat hem och gjort flyttstädningar med CaMa.
    CaMa har städat för mig i minst 5 år.
    Jag blir alltid bemött professionellt och vänligt av CaMa-teamet
    CaMa lever helt upp till mina förväntningar.
    Sammanfattning: CaMa är toppen! Jag ska fortsätta samarbeta med dem och jag kan rekommendera andra att göra detsamma :-)
    2021-04-23
    Jätte duktig!!!! 5 stars!!
    Jag ska rekommendera cama!!
    2021-04-23
    Trevligt bemötande och tjejer som gjorde ett toppenjobb! Vi är riktigt nöjda med flyttstädningen.
    2021-04-23
    Snabba, noggranna och superproffsiga städare som dessutom är trevliga och lätta att kommunicera med.
    Ett flexibelt och välskött företag som uppfyllt alla våra förväntningar..
    2021-04-23
    Vi anlitade CaMa för flytt och städ. De är lätta att komma överens med, punktliga och otroligt flexibla.
    Allt funkade, INGA PROBLEM, toppenbra!
    2021-04-23
    Städning i hemmet. Var 14:e dag. Fungerar mkt bra. Flexibilitet finns när vi är bortresta. Går oftast att få kontakt m admin på kort varsel. Bra service.
    2021-04-23
    We were lucky enough to as an organization to find CaMa in 2016 when we have a relocation of one of our facilities. The team they sent moved and cleaned the facilities in a less expensive and professional manner than any other estimate we received.

Over the years we’ve requested their professionalism for almost all of our moving and cleaning needs. The work is always timely, of a high standard and met with professionalism. I have even used their services personally.

I highly recommend CaMa for your organizational or personal moving or cleaning needs. Their work has been nothing g short of outstanding.

Tom Callahan
    CEO Futuraskolan
    2021-04-14
    Utmärkt utfört städarbete , vi är mkt nöjda efter provat flera andra företag ....

vi kan rekm denna firma
    2021-04-14
    Väldigt nöjd med mitt städabonnemang, samma städerska som kommer vid varje tillfälle och gör ett fantastiskt arbete varje gång, tack!
    2021-04-12
    Flytten gick utmärkt! Vi är mycket nöjda.
    2021-04-11
    Provstädning för att fortsätta vidare städhjälp varannan vecka.
    Mycket bra bemötande och service av Mikaela. Tydligt information.
    Maria som städade hos oss är mycket professionell. Vi är nöjda med vårt val av företaget.
    2021-04-09
    Vi får städhjälp från CaMa Service varannan vecka. Då får vi vår femrums-lägenhet mycket bra städat av samma rara duktiga tjej. Städningen är mycket välgjord och vi uppskattar denna hjälp mycket. CaMa Service har även hjälpt oss med fönstertvätt. Servicen är pålitlig och jag kan rekommendera CaMa Service!
    2021-04-09
    snabbt bra prisvärt restflytt malmö stockholm
    2021-04-09
    Jättebra !! Snabba, punktliga, trevliga, noggranna och prisvärda. Plastade in och fixade med allt som behövdes och allt gick väldigt smidigt. Rekommenderas starkt!
    2021-04-07
    Jag behövde hjälp med flytt. De var väldigt trevliga och snabba. Noga med att skydda möbler. Är helnöjd.
  • Caritha Ingela Maria K
    2021-04-07
    Jag köpte både flytthjälp och flyttstäd från CaMa, och jag är helnöjd.

Snabb service med att skicka offert, väldigt bra bemötande och hjälpsamma när jag själv ville göra justeringar i min bokning.

Flyttkillarna kom på utsatt tid, och var både trevliga, kommunikativa och effektiva.

Flyttstädningen gick enligt plan och resultatet är helt enligt mina förväntningar.

Jag skulle absolut anlita CaMa igen, och jag rekommenderar dom varmt.
    2021-04-06
    flytt hjälp jätte trevliga och flexibla killar
    2021-03-30
    Jätteduktig att flytta!!! Det kommer i tid. Allt blir smidig och snabb att flytta!! Vi ska varmt rekommendera de!!! Mycket tacksam för hjälpen!
    2021-03-29
    Vi körde provstädning hemma och resultatet blev fint. Inget att anmärka på!
    2021-03-25
    Flytt av möbler.
    Mycket fint bemötande vid beställning. Proffsigt.
    Lika fint bemötande vid leverans.
    Duktiga killar som var försiktiga om möblerna.
    Vi kommer att anlita er igen vid nästa flytt och även rekommendera er till våra vänner.
    Tack för snabb och säker flytt..
    Hälsningar Ulla o Bengt
    2021-03-24
    Trevlig personal och utmärkt utfört arbete. Mycket nöjd.
    2021-03-24
    Det var utmärkt service, trevligt bemötande och väldigt flexibelt.
    2021-03-24
    Det var ingen upplevelse!
    Men ni skötte ett jobb
    2021-03-24
    We used CaMa movers and were very pleased by the quality of work. Communication was easy and flexible. We thought that there may have been 3 people sent to help considering the size of the apartment but the 2 that helped were very efficient. Would use again and warmly recommend.
    2021-03-24
    Jag bokade hemstäd och är supernöjd! Jag var tvungen att ändra tiden ett par gånger men det var inga problem alls.
    2021-03-23
    Flytt från Sthlm till Skåne som var 5+, bästa leveransen av flytt ngnsin. I tid, väldigt snabba på att bära och väldigt trevlig bemötande. Super!
    2021-03-22
    Flytt och Städservice.
    Mkt nöjd med servicen.
    Punktliga och noggranna.
    Trevligt bemötande under hela processen.
    2021-03-05
    Flexible och bra service. Rekommenderad.
    2021-02-28
    Flyttstäd
    Bra bemötande och jättebra städat!
    2021-02-26
    Ringde i panik för en flyttstäd samma dag, CaMa löste det! 5/5
    2021-02-26
    Otroligt duktiga , trevliga, kunniga och professionella. Tackar så mycket. Mvh Camelia
    2021-02-24
    Cristian och Claudio var de 2 killarna som flyttade några möbler åt oss. De var jätte trevliga, serviceinriktad och gjorde ett super bra jobb. Vi tackar dem jätte mycket.
    2021-02-22
    Snabbt, hög kvalitet, ansvarsfullt.
  • Sofie T
    2021-02-17
    Noggranna och trevliga, gjorde det som förväntades
    2021-02-15
    Flytt av piano från Stockholm till Malmö fungerade perfekt. Enkel beställning med bra service, effektiv hämtning och leverans. Kan varmt rekommendera.
    Mvh Eva
    2021-02-14
    Snabba, pålitliga och trevliga.
    2021-02-08
    Beställde flytt via hemsida och fick en fantastiskt bra service både hos den som bekräftade vår bokning men också av de som hjälpte oss under dagen att transportera hela vårt bohag. Kan definitivt rekommendera CaMa Service Flytt & Städ.
    2021-02-03
    Anlitade CaMa för flytt. Känner mig lurad. Tog foton på bohaget och skickade en förteckning som jag ansåg visade omfattning på uppdraget. I samband med flytt görs en exakt prickning mot den lista som jag tillhandahållit. De anser att varenda liten grej ska finnas specificerad och skulle mitt i pågående flytt ha 30 procent mer betalt. Exempel listade att det var va 60 flyttkartonger men vissa av dessa var plastbackar så då var de inte med. Missade ett litet barnbord och en hylla för leksaker. Jah tog bilder på möbler men då de inte var uppskrivna på listan räknades de inte att jag uppgivit dessa. Jag bedömer att detta var ett systematiskt sätt att få mer betalt. Totalt landade det på en timpenning på 700kr per flyttgubbe o timme. Inte många som tjänar de pengarna. Avråder från denna firma.
    Hej Christer! Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Jag tycker att du skyller i från dig i onödan! När kunden skickar en lista med saker med sedan istället för 60 lådor har cirka 80 lådor samt 10-15 plastbackar, 5-6 möbler extra samt massa småsaker som mattor osv så anser jag att du försöker lura mig och inte jag dig! Du fick ett pris baserat på listan du skickade. Men eftersom du hade mer blev fakturan högre. Du har flyttat med oss 2 gånger och första gången hade du även då mycket mer saker än du skrev i beställningen, redan då hade vi en diskussion om detta och jag informerade dig att det är väldigt viktigt att man har en korrekt lista. Du fick även valmöjligheten ifall du vill att vi skulle ta de extra sakerna mot en kostnad eller inte. Du accepterade tillägget ansåg du att det bara var några småsaker som du inte ville betala för så hade du möjligheten att tacka ner till vårt förslag När det gäller timpriset så har det inte med saken att göra hur mycket jag tar betalat du fick ett fast pris på sakerna som du beskrev som du accepterade. Med vänliga Hälsningar Selle CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    2021-02-01
    Kommer i tid, sköter allting snyggt och professionellt. La till och med in våra kökslådor i köket vid flytten. Använt tidigare och kommer använda igen!
    2021-02-01
    Supernöjd med min flytt, funkade perfekt från utkörning av lådor till sista inburna möbeln. Proffsiga snabba och väldigt hjälpsamma, jag kände mig i mycket trygga och kompetenta händer!
    2021-01-30
    Packning, flyttning, städning: Vi är supernöjda, går inte att göra det bättre! Snabbt, enkelt och proffsigt i alla steg. Vi pratar fortfarande om hur problemfritt och snyggt det var. Stort tack!
    2021-01-30
    Kom på utsatt tid, bar allt försiktigt så att inget blev skadat och var snabba och vänliga. Vi är helt nöjda.
    2021-01-28
    Jag köpte flyttstädning som blev så bra genomförd.
    * Snabb och tydlig kommunikation under hela vägen.
    * Punktliga, proffsiga och trevliga, kan varmt rekommendera!
    2021-01-28
    Snabba, effektiva, trevliga utan att kunna
    Språket. Ingen spilltid
    Höll det utlovade priset.
    Jag rekommender varmt företaget.
    Barbro hernander
    Hej Barbro Ja personalen du fick kunde bara engelska tyvärr! Tyvärr blev det ju lite tajt med tanken på att den andra firma du beställde inte dök upp Kul och höra att de gjorde ett bra jobb CaMa Service Flytt & Städ Stockholm