CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Siktgatan 8, 162 50 Vällingby — Visa karta

Att flytta är alltid jobbigt, oavsett om det är privat eller med ditt företag.
Det vi kan garantera dig är att det flyter på så snabbt och smidigt som möjligt. Dessutom har vi en trygghetsförsäkring via TryggHansa, vilket gör att du som kund kan känna dig extra trygg.

Vi på CaMa Service AB har en lång erfarenhet av allt inom flytthjälp. Det spelar ingen roll om det gäller flytt av en liten lägenhet, ett större kontor eller ett helt företag. Vi har specialutbildade packmästare, duktiga expressarbetare och skickliga chaufförer med lång erfarenhet. Dessutom använder vi det senaste vad gäller material och fordon.

Läs vad 499 kunder tycker om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

• 2019-12-14

Ingela L skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Har provat flertalet städfirmor för veckostäd men den kommunikation jag har med Cama slår allt. Är mycket ödmjuk inför deras servicekänsla och duktiga personal. Läs mer
  • ANN-SOFIE E

2019-12-13

ANN-SOFIE E skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Punktliga, noggranna och gjorde ett jättebra jobb. Jag är imponerad. Läs mer
  • 2019-12-12

Gunilla H skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Vi har köpt flytt, magasinering, städ och flytt. Tyvärr har en möbel gått sönder men vi ska bli ersätta för den.
    Än så länge har allt fungerat. Läs mer
    2019-12-12 Selle S svarar Gunilla H
    Hej Gunilla

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme! Vi är ledsna för sänggaveln som gick sönder! Efter samtal med er idag kommer vi lösa detta när din man återkommer till oss!

• 2019-12-12

Joakim X skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Vi är nöjda, fungerar jättebra Läs mer
  • 2019-12-11

Lovisa B skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Vi är mycket nöjda med CAMa Service flytthjälp. Vi fick ett gott bemötande och upplevde personalen som mycket professionella- lösningsinriktade, positiva och erfarna! Högsta betyg :) Läs mer
  • 2019-12-11

Anna M skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Jätteduktiga och noggranna. Jag är supernöjd 👍 Läs mer
  • 2019-12-09

Andreas Kristoffer Dennis E skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Vi fick hjälp av CaMa för packning och flytthjälp. De var väldigt snabba med att både packa och flytta. Inget tal om att dra fötterna efter sig för att dra ut på tiden, utan det var effektivt arbete. Vi fick i det närmaste tvinga i dom en pizza-slice när vi tyckte att de borde vara hungriga. :-) Dessutom väldigt flexibla och tillmötesgående när det blev problem vid nya adressen och vi blev tvungna att magasinera möblerna i sista sekund. Läs mer
  • 2019-12-09

Inga-britt A skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Hej! Jag har mina saker magasinerade och har fått ut utmärkt hjälp med flytt och städ!! 😊
    När jag nyligen behövde mer hjälp på kort varsel ställde de upp med hjälp trots att det var struligt och tidsändringar!!
    De är vänliga och tillmötesgående!!
    Jag kan verkligen rekommendera personalen jag har kommit i kontakt med! 👍💓 Läs mer
  • 2019-12-08

Jimmy E skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Vi har haft flera städfirmor genom åren. CaMa Service är alltid väldigt proffsiga och levererar alltid på detaljerna! Kan varmt rekommenderas! Läs mer
  • 2019-12-08

Sarah S skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Möter förväntningarna och mer därtill! Alltid en härlig känsla att komma hem till ett väldoftande och renstädat hem. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2019-12-07

Malin E skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Cama utförde flytt och flyttstäd till oss. Dom är serviceinriktade, punktliga och väldigt ordentliga. Vi kommer absolut att använda dem för framtida tjänster inom flytt och städ. Läs mer
  • 2019-12-06

Gunnilla W skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Flytt & Städ
    Snabbt och smidigt. Trevlig personal. Läs mer

Laura B skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Vi får hjälp av CaMa Service med löpande hemstädning! Vi är väldigt nöjda med kvaliteten på städningen, bra kommunikation med både städerska och med personalen på kontoret! Väldigt flexibla vid behov att byta dag eller lägga till tjänster Läs mer
    2019-12-05 Selle S svarar Laura B
    Hej Laura

Det är väldigt kul att höra att du är nöjd med städningen samt med personalen som du har kontakt med

Carl-jörgen G skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Jag fick ett väldigt proffsigt bemötande med en påminnelse två dagar innan arbetet påbörjades. Grabbarna som kom var artiga och villiga att arbeta. De utförde arbetet snabbt och utan att orsaka några skador. Jag är väldigt nöjd med hela processen Läs mer
    2019-12-05 Selle S svarar Carl-jörgen G

CHRISTIAN S skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Mycket nöjd med flytthjälpen. Det var 5 trappor utan hiss men de två personerna fixade det galant inklusive ett stort tungt vapenskåp. Imponerande. Läs mer
    2019-12-05 Selle S svarar CHRISTIAN S

Carolina M skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Snabb, flexibel och effektiv flytthjälp. Vi var super nöjda - tusen tack! Läs mer
    2019-12-04 Selle S svarar Carolina M
    Hej Carolina

Tack för din tid, vi uppskattar att du var nöjd med vårt jobb, synd att du bara gav oss 2 solar!
  • 2019-11-29

Stephanie B skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Dom är duktiga, aviserar alltid dag & tid som dom håller & har riktigt bra service. Läs mer
    2019-12-05 Selle S svarar Stephanie B

• 2019-11-29

Stefan H skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Bra och effektiv städning inom utsatt tid. Viss brist i kommunikation med kontoret / städarna, dels pga att städarna inte pratar svenska/engelska samt att viss information har missats vid byte av städare. Läs mer
    2019-11-29 Selle S svarar Stefan H
    Hej Stefan!

Tack för att du tog dig och ge oss feedback. Vi tar detta som konstruktiv kritik och ska försöka bli ännu bättre. Vi ber om ursäkt att du känner att kommunikationen med kontoret inte funkar som du önskar och vi kommer att tänka på det i framtiden.
    Vi är glada att du är nöjd med resultatet av städningen och att vi har haft dig som kund i flera år

Med vänlig hälsning, CaMa Service.
  • 2019-11-28

Nicolae B skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Vi anlitar dem för transporter av möbler. Kommer snabbt och paketerar varorna väl. Rekommenderas. Läs mer
    2019-12-05 Selle S svarar Nicolae B

• 2019-11-27

Emelie N skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Flytt av förråd till företag. Mycket bra och snabba. Läs mer
    2019-12-05 Selle S svarar Emelie N

• 2019-11-25

Riikki H skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Har veckostädning varannan vecka. Funkar helt OK. För att kunna ge utförligare svar om kvaliten på städningen skulle jag behöva kontrollera efter att städningen har gjorts, men det har jag inte tid med i vanliga fall. Men vad ögat kan se så verkar det rätt väl genomfört. Kommunicerar med kontaktpersonen via mail, funkar bra och får snabb respons. Tänker fortsätta med CaMa Service ett tag i alla fall. Läs mer
    2019-12-05 Selle S svarar Riikki H

• MONICA L

2019-11-25

MONICA L skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Mycket nöjd med den flytt CaMa,s personal utförde åt min bror 16/11-19
    De var proffesionella,trevliga och varsamma med möbler mm. Kan verkligen rekommendera CaMa.
    😁 Monica Läs mer
    2019-12-05 Selle S svarar MONICA L

Sorin B skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Jag använder CaMa Service till att hjälpa mig med städningar efter renovering. Jag är mycket nöjd med deras tjänster då de är punktliga, noggranna och väldigt flexibla och lätta att ha att göra med Läs mer
    2019-12-05 Selle S svarar Sorin B

Monica E skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Uppdraget var en provstädning.Snabb och tydlig service. Effektiva och noggranna städare. Bra uppföljning efteråt.
    De kommer att vara våra hemstädare i fortsättningen. Läs mer
    2019-12-05 Selle S svarar Monica E

Veronica L skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Jag kan inte nog ösa lovord över Camaservice och deras lyhördhet för mig som kund! De har alltid (detta är 3e gången min familj anlitar dem) varit mycket trevliga att ha att göra med och de är väldigt proffsiga! Jag fick hjälp att skyddspacka möbler utan att behöva be om det och trots att flytten gick mellan två olika städer gick inte en pryl sönder (till och med min jättesköra golvlampa i glas klarade sig utan en skråma tack vare Camas hjälp att packa in den!) jag är supernöjd och rekommenderar dem varmt! Läs mer
    2019-12-05 Selle S svarar Veronica L

• Helena S

2019-11-13

Helena S skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Har använt dem till löpande hemstäd under snart 2 år, samt flyttstäd när vi flyttade och grovstäd en gång om året.
    Alltid fantastiskt bra gjort, och jag är något av en pedant. Lätt att välja precis vart vi vill ha fokus med, och lägga till eller ta bort vissa delar av städpaketet så vi får precis det vi vill ha.

Tryggt med samma tjej som kommer alla gånger, alltid lätta att få tag i gör frågor och eventuella flytt är av städtid.

Rekommenderas varmt Läs mer
    2019-12-05 Selle S svarar Helena S

• Markus A

2019-11-13

Markus A skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    CaMa är grymma!! Bra i pris och städar med superkvalitet. Jag har använt dem både i hemmet och företaget och har inget att anmärka på. Läs mer
    2019-12-05 Selle S svarar Markus A

• Stefan B

2019-10-30

Stefan B skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Flytt från lägenhet för mellanlagring i ett alldeles för litet förråd, Otroligt proffsiga killar som uppenbarligen skulle slå vem som helst på fingraran i tetris
    Dom fick in hela bohaget inkl 40 flyttkartonger i förrådet EN STOR ELOGE !!!
    Om en månad kommer dom igen för den riktiga flytten. har fullt förtroende för denna firma och rekommenderar varmt Läs mer
  • 2019-10-21

Caroline M skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Snabb respons när jag kontaktade dem. Fick låna flyttkartonger som de levererade hem. Kom 3 killar med 2 lastbilar och de var väldigt snabba och effektiva och tog bra hand om alla våra saker. Även väldigt nöjda med flyttstädningen. Har inget att klaga på utan är väldigt nöjd och skulle använda dem igen om jag skulle flytta. Läs mer
  • 2019-10-08

Martina S skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Vi fick dåliga vibbar redan vid offerten så vi gick inte vidare med den här firman som ville ta extra betalt för att vi bor på tredje våningen utan hiss. Men ”Selle” som jag mejlade med skrev att de kunde betala de som skulle flyttstäda svart så blev det billigare. Känns inte seriöst! Läs mer
    2019-10-08 Selle S svarar Martina S
    Hej Martina!

Vi tar inte extra betalat för att det är 3 trappor utan hiss, utan vi som flyttfirma tycker att man ska ha 3 personer. Om du tänker logiskt har du ungefär 50-60 kartonger. Då betyder det att 2 killar ska springa ner 3 våningar ungefär 30gånger var. Dessutom tillkommer det möbler. En seriös firma skickar inte 2 personer på ett sådant jobb. När det gäller städningen så tror jag du missuppfattade mig totalt. Du skrev att vi var dubbelt så dyra. Om jag ska kunna ta halva priset så som vissa tar betyder det att jag måste ha slavarbetare. Det är orimligt som du vill betala 1500kr att städa en lägenhet på 58m2. Så Det är nog snarare du som uppmuntrar företag att betala ut slavlöner eller betala svarta löner för att man ska kunna utföra jobbet. En anställd kostar 250kr/h inklusive avgifter och en lägenhet i din storlek med fönsterputs tar tid att göra. till detta ska du även räkna in restid som måste betalas samt material, trängselskatt, försäkringar osv.

Lycka till hoppas du hittar en firma som gör dig nöjd både kvalitetsmässigt och prismässigt
  • 2019-10-07

Satu O skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Tack snälla. Ni jobbar bra både administrativt gentemot kunden (oss) samt på platsen. Gäller både flytt och städ. Vi är imponerade och jättenöjda. Läs mer
    Selle S, Satu O gillar detta
  • 2019-10-06

Sigrid E skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Vi är väldigt nöjda med både flyttning och städning. Enkelt att beställa och jättetrevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-05

Therese Isabelle A skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Jag har anlitat CAMa flyttstäd i min lilla lägenhet. Jag kontaktade de på torsdagen och på lördagen var de här och fixade allt samt forslade bort möbler som skulle slängas.
    Min familj har även använt de för flytt samt flyttstäd av stor villa där allt sköttes väldigt bra Läs mer
  • 2019-09-27

Peter D skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Anlitade CaMa för flytthjälp. Allt fungerade utmärkt och jag rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • 2019-06-24

April Elizabeth G skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Flyttade med hjälp av CaMa Service Flytt & Städ i juni. Mycket smidig bokning, trevligt bemötande, flexibla vid ändringar och lösningsorienterade.
    Vi lånade också lådor som de både kör ut och hämtar för en mindre avgift. Även där var de smidiga med tidsbokning för avlämning och hämtning.
    Killarna som hjälpte oss med flytten var väldigt snabba, effektiva, duktiga på att lasta ( de fick med sig två bohag i ett par lastbilar som jag aldrig trodde skulle kunna få med sig allt!) och inte en enda pryl gick sönder.
    Jag är extremt imponerad.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-06-13

Maria B skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Trevlig personal, städar bra. Inga missar. Vänligt bemötande. Putsar även fönster bra. Även köparna blev nöjda. Tillgängliga. Läs mer
  • 2019-06-10

Johanna F skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Trevliga, kunde med kort varsel. Bra resultat, inga problem. Läs mer
  • Linnea I

2019-06-07

Linnea I skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Anlitade CaMa service för flytthjälp och tycker det fungerade bra.
    Behövde hjälp rätt tätt inpå när jag tog kontakt och det var inga konstigheter. Läs mer
  • 2019-06-07

Silvia P skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Flexibla ,snabba och mkt trevliga! Läs mer
  • 2019-05-03

Mikael G skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Bra utfört av dem, kämpade på bra med flyttlasset som gick från Stockholm till Malmö. Flyttgubbarna talade inte svenska men eftersom de kunde engelska så bra var det inga problem, väldigt trevliga och duktiga Läs mer
    2019-05-03 Selle S svarar Mikael G
    Hej Mikael

Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete

Lycka till i nere i Skåne

• 2019-05-02

Malena S skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Lätt att boka
    Väl utfört jobb - fönsterputsning inkl torkat av karmar och putsat inglasad balkong
    Prisvärt!
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-26

Monica G skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Tre killar från CaMa hjälpte mig att flytta när jag bytte boende. De var väldigt trevliga och hjälpsamma, hjälpte till med vad helst som behövdes. Samtliga var engelsktalande (god engelska). Bokarens tidsuppskattning av hur lång tid det skulle ta stämde väl överens med vad det sedan tog.

Fick snabbt svar på min förfrågan om pris/offert.

Snabbt, smidigt och enkelt! Läs mer
  • 2019-04-25

Gunilla L skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Bra städning och fönsterputsning. Fick hjälp med det jag behövde, så jag är nöjd. Läs mer
  • 2019-04-24

Göran F skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Anlitade firman för flytt av bohag, och blev positivt överraskad av hur noggranna och effektiva de båda flyttkillarna var. Alla möbler slogs in i plast innan de bars ut till bilen för transport. Är väldigt nöjd både med tjänsten och priset. Läs mer
  • 2019-04-24

Urban B skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Flyttservice i två omgångar. En ut och sedan en in i nytt.
    Mycket bra bemött och de var flexibla. De jobbade självständigt och de var med på det som skulle göras och de löste eventuella umbäranden på ett bra sätt. Läs mer

Jimmy E skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Fantastiskt duktiga! Väldigt professionellt! Alltid komplett och noggrann städning! Kan varmt rekommenderas! Läs mer

Nika B skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    We hired CaMa Service for moving out to a new apartment. They were not only among the first ones to answer our inquiry in English, they provided clear and concise information related to our move (as we had to move things both from our old place, as well as Shurgard storage), and noted all possible expenses.

Estimates provided through email communication were spot on - both in time & resources required for the move. Moving itself was highly efficient, thanks to the two employees who did all the hard work.
    Furniture and all the packed stuff arrived to the final location completely unscathed.
    Absolutely brilliant work, employees, and service in general. Highly recommended! Läs mer

Linda E skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    I god tid
    Ordentliga
    Ringde när de var klara Läs mer

Siktgatan 8, 162 50 Vällingby