CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Siktgatan 8, 162 50 Vällingby — Visa karta

Att flytta är alltid jobbigt, oavsett om det är privat eller med ditt företag.
Det vi kan garantera dig är att det flyter på så snabbt och smidigt som möjligt. Dessutom har vi en trygghetsförsäkring via TryggHansa, vilket gör att du som kund kan känna dig extra trygg.

Vi på CaMa Service AB har en lång erfarenhet av allt inom flytthjälp. Det spelar ingen roll om det gäller flytt av en liten lägenhet, ett större kontor eller ett helt företag. Vi har specialutbildade packmästare, duktiga expressarbetare och skickliga chaufförer med lång erfarenhet. Dessutom använder vi det senaste vad gäller material och fordon.

Läs vad 647 kunder tycker om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

• 2020-10-29

Peter H skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Beställde flytthjälp och hyrde kartongerna till flytten.
    Väldigt nöjd med allt och kan rekommendera dem. Läs mer
  • 2020-10-29

Monica S skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Oerhört fint och trevligt bemötande med all personal skriftligt som muntligt och perfekt samarbete från första samtalet tills flytten var färdig. Andre W på adm gav direkt svar vid frågor via mail och såg till att tidsramen på inflyttningsdagen till nybyggnation där vikten av att passa givna hisstider kunde hållas. Dessutom en mycket glad, positiv och ödmjuk ton vid all kontakt med flexibla lösningar utifrån mina önskemål.
    Flyttkillarna kom på exakt utsatt tid och arbetade oerhört proffsigt och effektivt och mycket varsamt med möbler etc. De tog också stor hänsyn till att inte stöta mot tex dörrkarmar etc.
    Flytten och samarbetet kunde ej vara bättre och jag kommer absolut rekommendera dem till de jag möter, som har behov av flytthjälp. Varmt tack till er alla!
    Vänligen
    Monica Läs mer
  • 2020-10-28

Susanne S skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Flytthjälp och flyttstädning sköttes på bästa sätt. De passade tider, var snabba och försiktiga. Inget skadades i flytten. Städningen var perfekt. Vi använder dem gärna igen om vi behöver. Läs mer
  • 2020-10-27

Ayesha M skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Noggrant städning. Duktiga personalen. Supernöjd! Läs mer
  • 2020-10-27

Caroline T skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Toppen hela vägen från start till mål:) Läs mer
  • 2020-10-25

Sara H skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Bra flytthjälp! Fick det som vi kommit överens om. Skulle rekommendera och använda igen. Läs mer
  • 2020-10-24

Pär H skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
  • 2020-10-22

Petra F skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Vi hade förmånen att få packning och transport samt inbärning på nytt ställe. Mycket proffsigt! Allt från att ringa för en 15 minuters försening till att lösa att vi hade mycket mer gods än förväntat. Alla super trevliga. Bästa packningen av alla våra flyttar. Inget skadat. Vi är väldigt nöjda, imponerade och rekommenderar verkligen!! Läs mer
  • Cristina V

2020-10-18

Cristina V skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Hej
    min dotter köpte ett hus och behövde hjälp med att flytta över massa möbler som både hon och pojkvännen hade i var sin lägenhet.
    Bad mig att söka o hitta ett bolag som kunde göra detta utan att stressa dem utan hjälpa dem att hitta rätt i nya bostaden.
    Det bästa jag gjort var att anlita Cama Service som skickade de skickligaste och duktigaste killarna som hjälpte min dotter så som man ska göra, faktiskt.
    Inte bara lasta in o av utan samarbeta med kunden och se till att allt fungerar för båda parterna. Tiderna stämde, bilen var precis vad man behövde så att i slutet av dagen var hela familjen lycklig.
    Tusen tack till företaget som tog hand om oss som kund på det sättet.
    Snart behöver jag dem igen.
    Lycka till och på överseende
    Cristina Läs mer
  • 2020-10-18

Malin B skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Snabba vid beställning och superbra resultat på flyttstädningen. Vi är jättenöjda. Läs mer

Martin A skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Trevligt och proffsigt bemötande och utmärkt utfört arbete. Både flyttning och flyttstädning. Läs mer

Pontus skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Supertrevliga, professionella och duktiga från offert till utfört arbete. Läs mer

Hanna S skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Trevliga och tillmötesgående. Jag är nöjd med deras arbete. Läs mer
  • 2020-10-02

Fredrika F skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Vi anlitade CaMa för flytt och flyttstäd och var mycket nöjda med alla delar. Läs mer
  • 2020-10-01

Jeanette M skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Snabb offert och bra bemötande. Flexibel kring tidsbokning av flytt och leverans av flyttkartonger m.m. enligt ö.k. Toppen så långt. Läs mer

Maria skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Tredje gången vi köpt tjänster av CaMa, denna gång städning. Alltid blivit nöjd och belåten Läs mer

Tomas A skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Hjälpte oss med en flytt till radhus. Bra kommunikation och snabbt svar vid förfrågan. Allt fungerade smidigt vid flytten. De fixade allt på förväntad tid. Jag kan rekommendera CaMa Service Flytt&Städ. Läs mer

Maria B skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Snabb kommunikation och jättefint städat. Rekomenderas! Läs mer

Gustaf L skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Tydlig, snabb och ärlig kommunikation tillsammans med hög kvalitet på tjänsten. Läs mer

Aces L skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Jättenöjd! Jag har butik och ville ha hjälp med skyltfönstret! De kom samma dag och han som gjorde jobbet var jätteduktig! Läs mer

Damerna B skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Beställt flyttstädning i ett väldigt smutsigt hem med riktigt smutsiga fönster.
    Kände knappt igen mig när jag kom in. Mycket välstädat.
    Allt gick smidigt och jag är väldigt nöjd. Läs mer
    2020-09-29 Selle S svarar Damerna B

Jonna B skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Det gick snabbt och smidigt. Bra service och kommunikation Läs mer
    2020-09-29 Selle S svarar Jonna B

Lars-erik J skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Flyttstädning. Proffsigt bemötande
    Pris enl. offert och trevlig personal
    Inget att anmärka på gällande städning
    Kan rekommenderas Läs mer
    2020-09-29 Selle S svarar Lars-erik J

• 2020-09-21

Kerstin L skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Moving day flytt. Punktliga, snabba, varsamma och mycket trevliga killar som utförde flytten. Läs mer
    2020-09-29 Selle S svarar Kerstin L

• 2020-09-21

Jessica N skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Noggranna och punktliga
    Allt funkade toppen från början till slut! Läs mer
    2020-09-29 Selle S svarar Jessica N

• 2020-09-16

Andrea H skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Vi använde Cama för flytthjälp och magasinering av möbler. Allt har fungerat bra från första kontakt till att vi fått möblerna på plats igen. Flyttkillarna jobbar snabbt men är försiktiga med sakerna och alla är väldigt trevliga! Rekommenderas! Läs mer
    2020-09-29 Selle S svarar Andrea H

• 2020-09-09

Lavinia M skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Super nöjd med deras hjälp med flyttstädningen! 😊 snabbt och bra jobbat 👍🏻 Läs mer
    2020-09-29 Selle S svarar Lavinia M

Nina I skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Det gick väldigt smidigt med flytten då dom va 3 st gubbar, 3 timmar tog det. Kan varmt rekommendera CaMa Service Flytt& Städ Stockholm. Och bra med fast pris. Läs mer
    2020-09-29 Selle S svarar Nina I

Margareta B skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Jag hade beställt flytthjälp.
    Ett snabbt och effektivt arbetssätt. Trevlig personal, tråkigt att inte ngn av de 4 kunde tala svenska. Alltså svårt att kommunicera eftersom min engelska är så gott som obefintlig.
    Jag har blivit trevligt bemött från första samtalet. Läs mer
    2020-09-29 Selle S svarar Margareta B

Niklas B skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Trevlig och effektiv flytthjälp Läs mer
    2020-09-29 Selle S svarar Niklas B

Fredrika E skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    De gjorde sitt jobb och allt funkade bra. Det jag inte tyckte var så bra var att det fanns osäkerheter med vilken dag avlastningen skulle ske vid lastningen. Detta styrdes av ett annat koordinerade företag som hade koll, men för mig var det viktigt att få tydlig info av de som lastade om vilken dag de skulle lasta av mina saker. Läs mer
    2020-09-07 Selle S svarar Fredrika E
    Hej Fredrika

Tack för att du tog dig tid att svara! Hade du ringt till kontoret hade du fått veta både tid och dag! Våra flyttkillar har tyvärr inte all information om alla kunder och ibland är det inte samma kille som lossar och lastar!

Pauline V skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Jag är mycket nöjd med de 4 damerna som virvlade in och skurade ur huset tills det blänkte. De gnuggade varenda cm av huset.
    Det var det det första paketet jag hade valt och det kändes absolut att det var valuta för pengarna.
    Det var chefen Dana som höll i taktpinnen och som mycket vänligt men bestämt såg till att allt var till belåtenhet. Jag borde ha kastat och rensat bort mera innan de kom men har lärt mig och kommer att göra om hela övningen igen om ett halv-år eller så. Det var så trevligt att ha att göra med dem och jag var glad att de var snabba och flexibla när vi skulle bestämma tid.
    Dana och hennes team kan å det varmaste rekommenderas 😃 Läs mer
    2020-09-07 Selle S svarar Pauline V
    Hej Pauline!

Vi är väldigt tacksamma att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Dessutom blir vi väldigt glada när vi har kunder som blir lika nöjda som du

• Mats E

2020-09-06

Mats E skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Personerna som hjälpte till att flytta var från Rumänien enligt egen utsago. De jobbade väldigt hårt och bra trots att dagen blev väldigt lång för den (06:30 - 21:30). De packade bilen helt full och lyckades få med sig allt utom fyra saker. Helt otroligt jobbat!👍👏 Läs mer
    2020-09-07 Selle S svarar Mats E
    Hej Mats!

Tack för att du tog dig tid att skriva ett omdöme. Tyvärr tar ju långflyttar lång tid. Speciellt om man ska lasta på morgonen och helst leverera samma dag. Men för att kunden ska bli nöjd och slippa vänta på sina saker till dagen efter gör vi undantag ibland

• Andrea J

2020-09-06

Andrea J skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Använde CaMa flyttservice för både flytthjälp och flyttstäd. Fick snabbt en offert och bokade allt smidigt för min flytt. Flytthjälp och städare kom på avtalad tid och allt gick snabbt och smidigt. Är jättenöjd med deras tjänst! Läs mer
  • 2020-09-04

Thord S skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Suverän kunnig och kompetent personal Läs mer

Monica N skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Flyttstädning. De var en timme sena p g a att städarna hade fått fel adress från sitt kontor. Städningen var helt ok.
    M v h
    Monica Nylund Läs mer
    2020-08-22 Selle S svarar Monica N
    Hej Monica

Tack för du tog dig tid att svara! Vi ber om ursäkt om förseningen! Men ibland händer det att personalen på kontoret gör fel och vi är ledsna att det drabbade dig

Simone H skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Väldigt smidigt, trevliga att ha å göra med och fint städat. Tack så mycket! Läs mer

Fredrik F skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Vi beställde fönsterputs. Beställningen gick långt mer än smutt och bara någon dag senare såg det ut som att det inte ens satt fönster i karmarna. Både han som skötte beställningen och han som gjorde jobbet var oerhört trevliga och professionella. Det här gänget kommer vi att ta hjälp av igen! Läs mer

Karin K skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Visningsstädning av villa. Mycket bra utfört jobb trots lite oklara instruktioner från min sida! Läs mer

Åsa P skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Effektiva, professionella och noggranna. Mycket nöjda med både flytt och städ! Läs mer

Frida L skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Hemstädning. Städningen bra, några småsaker som undras över (liten låda öppnad, saker tillbakalagda på fel plats, disksvamp och trasa utbytta trots helt nya) annars nöjd med städ.
    Kontakten med företaget ej nöjd med. Något oprofessionellt bemötande i mailsvar, oklar info om bokad tid, ovetandes om gdpr, ingen uppföljning efter provstäd.
    Nöjd med själva städningen men inte så nöjd med företaget i sig tyvärr. Kommer ej fortsätta. Läs mer
    2020-08-20 Selle S svarar Frida L
    Hej Frida!

Tack för att du tog dig tid att svara på detta mail. Gällande uppföljningen brukar vi kontakta kunderna mellan 5-10 dagar efter städningen.
    Gällande oklart svar på mail beror det på att vi fick vissa mail från din man och andra mail från dig så det blev lite konstigt
    Vi är inte alls ovetande om GDPR men de kunder som känner att de inte vill ge ut sitt personnummer på mail kontaktar oss så som du gjorde och då tar vi det via telefon!
    Trasor och svamp byter vi alltid efter att vi städat.

Vi tar ändå åt oss åt all kritik som kunder lämnar till oss och vi kommer försöka att bli ännu tydligare och noggrannare

Magnus O skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Fick problem med en lastbil, ringde cama på chans trots det var 21:00 på kvällen ryckte dem ut direkt och hjälpte oss, värdklass är ordet☺️💪 Läs mer
  • 2020-08-16

Magnus L skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Vi flyttade från Stockholm till Strängnäs och CaMa var väldigt hjälpsamma. Vi fick tillräckligt med kartonger från början och de var i väldigt bra kvalite och lätta att sätta ihop.
    Själva flytten gjorde de på några timmar och vi var på plats i nya huset och visade var vi ville ha allting, efter det fick vi gott om tid att packa upp innan de hämtade kartongerna. Väldigt nöjda (andra flytten med dem och haft dem som städfirma under 1 år). Läs mer
  • 2020-08-06

Katarina Ö skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Vi fick städat inför husvisning och vårt hus har aldrig varit så rent och dessutom till ett riktigt bra pris! Läs mer

Hasse E skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Bra utfört städjobb .hade höga förväntningar och dom levererar bra jobb Läs mer

Christer S skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Verkligen jättenöjd. Fast pris på flytten så man inte behöver stressa över tid, killarna kom i stor lastbil, packade saker smart och fick in allting i en körning (möbler från ett radhus på 133 m2 och ett förråd). Arbetsledaren började med att gå runt med oss och fråga om något skulle vara kvar, och därefter skötte de sig själva under arbetet.

De kom lite före 8.00 och vid 14.30 var allt flyttat till nya huset. Vi satt i trädgården i nya huset och kunde börja packa upp i lugn och ro samma dag.

Rekommenderas! Läs mer

Nils C skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Flytt från Trosa till Sth med mellan liggande magasinering. Snabba och trevliga killar. Något dyrare än när vi flyttade till Trosa, men mycket seriösare. Sedan kvarstå slut flytten till lägenhet, men jag är inte orolig för den. Läs mer

Emil L skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Allt bra. Bra kontakt och väl utfört arbete. Läs mer
  • 2020-07-29

Malin L skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Flytthjälp. Snabba, effektiva, trevliga. Läs mer
  • Pirjo R

2020-07-28

Pirjo R skrev om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    Vi är jätte nöjda med deras bemötande i alla frågor angående före och under flyttprocessen. Vilket fint team de har, snabba, duktiga och trevliga yrkeskunniga, hjälpsamma människor. Är verkligen nöjd att vi valde dem och kan varm rekommenderara dem vidare, tack för all hjälp.
    En glad och nöjd familj från Nacka Läs mer

Siktgatan 8, 162 50 Vällingby

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte