CaMa Service Flytt & Städ Stockholm

Att flytta är alltid jobbigt, oavsett om det är privat eller med ditt företag.
Det vi kan garantera dig är att det flyter på så snabbt och smidigt som möjligt. Dessutom har vi en trygghetsförsäkring via TryggHansa, vilket gör att du som kund kan känna dig extra trygg.

Vi på CaMa Service AB har en lång erfarenhet av allt inom flytthjälp. Det spelar ingen roll om det gäller flytt av en liten lägenhet, ett större kontor eller ett helt företag. Vi har specialutbildade packmästare, duktiga expressarbetare och skickliga chaufförer med lång erfarenhet. Dessutom använder vi det senaste vad gäller material och fordon.

Läs vad 843 kunder tycker om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm 2

2021-12-01
    Billig och pålitlig transport från Stockholm till Malmö.
    2021-11-30
    Hej. Uppdraget som CaMa fick av oss var så litet att det inte går att betygsätta på detta sätt. Men de utförde det beställda arbetet till vår belåtenhet. / Bertil S
    2021-11-28
    Super snabb och trevlig service
    2021-11-28
    Superbra service. Väldigt nöjd med resultatet för flyttstäd.
    2021-11-19
    Flyttstäd. Bra och tydligt bemötande. Seriöst intryck av offert och vid kontakt. Lite krångligt att lämna nyckel, men inte för svårt. Priset stämde exakt med offert. Städning på avtalad tid. Mycket nöjda med allt. Lite dyrare än andra, men helt klart värt de extra kronorna för kvalitén och seriösiteten. Rekommenderas varmt. Även hyresvärden var nöjd med städningen och ville veta företag för att kunna rekommendera samma företag.
    2021-11-18
    Mycket bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    2021-11-17
    Vi är nöjda med både flytt och städning. Trevlig personal och vi fick det som vi förväntade oss. Flyttfirmor bukar bara vilja ta saker som ligger i kartonger men de var väldigt hjälpsamma med att flytta även udda saker.

Tack!
    2021-11-12
    Lörd 23/10 2021 kl 08.00. Min särbo kvinna 70-års ålder kunde möta upp då 2 män kom på utsatt tid med bil till akt adress på Kungsholmen för att genomföra transport av diverse varor, typ mikrougn möbler etc. Transport till avfallsanläggn., tippavgift etc.
    Bra bemötande från persaonalen från CaMa service. (Tyvärr kunde jag ej närvara, blev akut inlagd på sjukhus samma dag).
    Tacksam att vi fick hjälp med denna transport på bra sätt.

Med vänl hälsn Claes Hamberg Polhemsgat 16 Stockholm
    2021-11-04
    Både flytt- och städteamet var noggranna och trevliga
    2021-10-29
    Friendly and on time! Everything was handled with care and arrived in perfect condition.
    2021-10-28
    Vänligt bemötande,
    Snabbt och proffsigt genomförande.
    Flytt av några möbler och vitvaror
    mellan våningar i samma hus.
    2021-10-27
    Flytten gick smidigt och snabbt. Vi är super nöjda !
    2021-10-26
    Snabba, effektiva och mycket prisvärda!
    2021-10-20
    CaMa Service var utmärkta och hjälpte oss att flytta utan problem. De plockade upp våra möbler och lådor från två olika adresser och flyttade smidigt in dem i vårt nya hem. Väldigt tillmötesgående personal. Vi är väldigt nöjda!
  • Emmy Sofie S
    2021-10-15
    - Flexibla! Jag behövde boka om flytten två gånger, med ganska kort varsel, det var inga problem alls.
    - Bra kommunikation! Snabbt svar på mail och telefon, mycket bra information om hur flytten och städningen skulle gå till.
    - Noggranna! Allting var mycket väl packat, ingenting blev skadat eller ens lite repat.
    - Proffsiga! Det märktes verkligen att de har rutin på det här.

Stort tack till CaMa, särskilt till de starka killarna som packade upp lasset snabbt som attan, trots sen kväll!
    2021-10-15
    Bra utförd flyttstädning. Jag är nöjd med arbetet.
    2021-10-15
    Bra jobb. Snabbt, trevliga killar, få skavanker
    2021-10-12
    Mycket bra bemötande, noggrann städning, flyttstädning med extra fönsterputs i uterum, humant pris, rekommenderar detta företag starkt.
    2021-10-12
    Kvalitetsdrivna, snabba och bra service!
    2021-10-12
    Vänligt bemötande. Mycket noggran städning inkl fönster. Finns inget att klaga på. Nöjd kund.
    2021-10-12
    Kom punktligt. Mycket effektiva och professionella. Rekommenderas!
    2021-10-11
    Superbra flyttfirma. Använt dem 2 ggr och alltid professionella och tillmötesgående. Rekommenderas.
    2021-10-05
    Effektivt och bra service. Andrej var en klippa som ordnade med allt
    2021-10-01
    Trevligt bemött av CaMa, men en hel del strul och försvunna saker. CaMa hyrde in en bil från ett annat företag och de killarna var väldigt slarviga och en hel del av våra saker gick sönder eller kom bort.
    Vi hade väldigt mycket som skulle flyttas och CaMa-killarna jobbade på bra med både packning och lastning och var väldigt trevliga. Dock saknar vi fortfarande en hel del...
    Hej

Tack för din tid och omdömet som du lämnade! Ja det blev lite struligt när ni skulle ta ungefär 20-25 kubik själv men era hästar inte vill gå in i trailern vi vi börjar packa om! Vi prata med din man och visserligen fattades det någon sak som vi levererade dagen efter jag har faktist inte hört något mer från er att det ska vara fler saker som fattas

När det gäller de killarna vi hyrde in så åkte de från vårt lager där vi lastade era bilar direkt ner till er så har svårt att se att de skulle tappat bort saker på vägen
    Ni får gärna maila en lista så kollar vi självklart på det!

Med vänlig hälsning, CaMa service
    2021-09-27
    Snabb och effektiv service. Välbutförd arbete.
    2021-09-27
    Vi köpte en flytt- och städhjälp.
    Städhjälpen är inte utförd ännu.
    När det gäller flytthjälpen så är vi mycket nöjda, både med administrationen innan och själva flytthjälpen. Väldigt professionella killar och trevliga.
    2021-09-26
    Anlitade Cama gör flytt från Stockholm till Skåne.
    Allt flöt utan problem, dom kom på utsatt tid och levererade på utsatt tid. Alla var trevliga och vänliga. Anlitade dom också för flyttstädning. Även där fungerade allt perfekt. Kan rekommendera Cama varmt.
    2021-09-25
    Prisvärt, snabb respons, smidigt lån av kartonger, punktliga och inga skador under flytten. Trevligt bemötande av flyttkillarna! Kan rekommendera!
    2021-09-25
    Trevlig personal som utförde ett imponerande arbete med vår flytt. De slet på ett sätt jag inte trodde folk gjorde längre. Mycket nöjd, rekommenderas!
    2021-09-25
    Mycket bra service och kanon städning trevlig bemötande av städarna
    2021-09-24
    Väldigt nöjd. Mycket noggrant och så vi snabbt genomfört
  • Flyttfirma.nu
    2021-09-23
    Väldigt bra samarbetspartner till oss. Duktig personal som värnar om sina kunder.
    2021-09-23
    Lätta att kommunicera och planera med. Otroligt vänliga. Jätte proffsiga städare och personal överhuvudtaget och mycket prisvärda. Vi har använta CaMa flera ggr för både flytt, städning och fönsterputs och har alltid varit mer än nöjda!
    Med CaMa kan du känna dig trygg att jobbet blir väl genomfört.
  • Samuel C
    2021-09-23
    Jättebra gäng! Blev först lite orolig när flyttgubbarna berättade att de var från Rumänien, men det visade sig bara vara mina fördomar. De kom på tid, var väldigt varsamma och flytten gick jättesmidigt. Städningen var jag också jättenöjd med. Bra pris och tydlig kommunikation.
  • Magnus O
    2021-09-23
    Cama Service är en av få samarbetspartners till oss, dem står för kvalite och erfarenhet. Dem har kunnig och bra personal, dem har bra utrustning, bland annat special kartonger för TV och sängar.

Vi jobbar tillsammans med Cama Service varje vecka och är glada och tacksamma för att dem finns.
    2021-09-23
    Jag har bara gott att säga om CaMa Service Flytt & Städ Stockholm. De har under ett antal år skött vår kontorsstädning och det fungerar mycket bra. Trevliga medarbetare, både de som städar och sköter administration, korrekta och fungerar helt friktionsfritt.
    2021-09-23
    Snabba, effektiva och rent blev det
    2021-09-08
    Köpte både packning, flytt och städ och är supernöjda!
    2021-09-08
    Snabbt och smidigt städning. Trevlig personal och noggrant med sitt arbete!!
    2021-09-06
    Perfekt inga problem välstädat bra service
    2021-09-06
    Jag anlitade CaMa för packning och flytt för andra gången. De har en tydlig kommunikation och håller tiderna. Prisvärd flytt och eventuella problem löses direkt.
    God kommunikation
    Glad o trevlig personal
    Serviceinriktade
    Tog till sig information
    Städningen gällde en 5-rummare på mer än 100kvm
    2021-08-27
    Jätte bra på allt städning och kommunikation.
    2021-08-26
    Professionell bemötande, bra information, flexibla vad gäller upphämtning och leverans av flyttlass.
    Rekommenderas
    2021-08-26
    Mycket nöjd med allt från början till slut. Kan varmt rekommenderas!
    2021-08-26
    Bra kommunikation och effektivt utfört 👌
    2021-08-17
    Bra service och kvalitet. Rak kommunikation och trevlig personal. Rekommenderas!
    2021-08-16
    Vi köpte både flytt, städ och förvaring och CaMa gav oss tydlig offert och väldigt hög service på sina tjänster!
    2021-08-16
    Flytt av lägenhet och tre förråd hos Shurgard.
    Bemötandet var artigt, snabba besked, bra kortfattad kommunikation. Några språkproblem med några medarbetare.
    Killarna som levererade var helt fantastiska, snabba, omsorgsfulla med alla kartonger, jobbade intensivt och effektivt.

Städningen vet jag inget om eftersom jag redan flyttat.
    2021-08-16
    Snabb och smidig flytt. Jättenöjda!!