Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Hässelby-Vällingby Vinsta CaMa Service Flytt & Städ

CaMa Service Flytt & Städ

Siktgatan 8, 162 50 Vällingby — Visa karta

Att flytta är alltid jobbigt, oavsett om det är privat eller med ditt företag.
Det vi kan garantera dig är att det flyter på så snabbt och smidigt som möjligt. Dessutom har vi en trygghetsförsäkring via TryggHansa, vilket gör att du som kund kan känna dig extra trygg.

Vi på CaMa Service AB har en lång erfarenhet av allt inom flytthjälp. Det spelar ingen roll om det gäller flytt av en liten lägenhet, ett större kontor eller ett helt företag. Vi har specialutbildade packmästare, duktiga expressarbetare och skickliga chaufförer med lång erfarenhet. Dessutom använder vi det senaste vad gäller material och fordon.

Läs vad 355 kunder tycker om CaMa Service Flytt & Städ

• Manal A
    Manal A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flyttstädning
    Bemötandet var proffsigt. Artiga.
    Förväntningarna överstegs.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Elle S
    Elle S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag behövde hjälp med flytt och städ och jag var lite orolig och nervös inför flytten, att något skulle gå sönder t.ex. Två killar kom och bar grejer, de var väldigt vänliga och gjorde det där extra. Min oro var helt i onödan. Jag rekommenderar dem. :) Läs mer
  • Cristian D
    Cristian D skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bra jobbat med städning, det blev snabbt rent och. Läs mer
  • Linda W
    Linda W skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jättebra och snabba och duktiga. :) Läs mer
  • Astrid H
    Astrid H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flyttning av fåtal möbler kartonger. Ärligt talat kändes det som om killarna aldrig arbetat med flytt tidigare. Läs mer
    2018-04-30 Selle S svarar Astrid H
    Hej Astrid

Väldigt tråkigt att du fick en sådan känsla! Just de 2 killarna som var hos fig har jobbat hos oss i 4 år så jag vet inte riktigt vad de kunde gjort att du fick den känslan?

Med vänlig hälsning, CaMa Service
  • Sandra Karin Marie L
    Sandra Karin Marie L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi är mer än nöjda. Proffsig hjälp hela tiden. Flyttkillarna frågade oss om det var ok att de rökte eller tog en minipaus. Grymt imponerade och väl värt pengarna, vilket inte var så mycket! Läs mer
  • Liisa N
    Liisa N skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    De sa ifrån sig uppdraget endast någon timme innan det skulle utföras. De hänvisade till information de mottagit några dagar innan. Men sa ifrån sig uppdraget på aktuell dag. Det rörde sig om flytthjälp samt flyttstäd. Läs mer
    2018-04-23 Selle S svarar Liisa N
    Hej!

Vi sa upp detta uppdrag pågrund av vi dagen innan eller 2 dagar innan som var en lördag kväll fick information av kunden att deras lägenhet skulle saneras pågrund av kryp efter att vi skulle utfört uppdraget. Vi kan tyvärr med så kort varsel infet förbereda oss.
    Då det finns risk att detta sprids vidare till andra kunder. För att utföra ett sådan uppdrag måste jag boka sanering på vår bil och den tiden fanns inte.
    Hade kund sagt detta från första början när bokningen skede så hade denna flytten utförts som planerat, men nu valde vi att avboka flytten för att inte framtida kunder skulle behöva få problem
  • Charlotta L
    Charlotta L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag anlitade dem för flytthjälp & städ i februari 2018. Allt fungerade smärtfritt, från första kontakt till genomförande. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Marinela M
    Marinela M skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bra service, bra pris! Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Mathias T
    Mathias T skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Enkel och smidig bokning via mejl. Dock engelska med viss språkförvirring under flytt. Bra bemötande av alla inblandade. Prisvärt. Läs mer
  • Johnny S
    Johnny S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bra mottagande och gör ett mycket bra jobb Läs mer
  • Waqas B
    Waqas B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    De gjorde båda flyttstädning och flytt transport . Vi är väldigt nöjd med dem. Lastbilen kom på exakt tid. Väldigt snälla och proffesionalla killar. De gjorde hela flytt snabbt men försiktig. Grymt jobbat. Läs mer
  • Ann-michele F
    Ann-michele F skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    I was very satisfied with the movers, cleaners and move. I highly recommend this company for low stress professional service. Läs mer
  • Helen K
    Helen K skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag kan varmt rekommendera Cama Service. Anlitade företaget för både flytthjälp och flyttstädning. De är punktilga, proffsiga, och serviceinriktade. Både vid telefonkontakter innan och personalen som var plats. :-) Läs mer
  • Patrik L
    Patrik L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Mycket bra bemötande och extremt effektiv flytthjälp som flöt på väldigt bra. Inga som helst konstigheter.
    Flyttstäd fungerade också bra, kunde varit något bättre då det inte var avtorkat på golvet så var damm kvar på vissa ställen, men vi är ändå nöjda!
    Tack! Läs mer
  • Evangelia M
    Evangelia M skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Stor lastbil med två flyttgubbar. De var trevliga och hjälpsamma. Mycket nöjd! Läs mer
  • Anna-kajsa S
    Anna-kajsa S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag bokade flytthjälp och är super nöjd från början till slut. Väldigt bra service och bemötande. Läs mer
  • Dan C
    Dan C skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi beställde flyttstädning av vår lägenhet. Vi blev korrekt och vänligt bemötta. Arbetet utfördes till vår belåtenhet. Våra förväntningar var att arbetet skulle utföras på överenskommen tid, bli "rimligt" rent och utan tillkommande överraskande kostnader. Företaget levde upp till våra förväntningar. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Catharina F
    Catharina F skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jättebra hjälp med vår flytt. Allt i hela villan och trädgårdsgrejer skulle flyttas. Killarna kom i tid, packade allt och tog oss till nya adressen utan att så mycket som ett glas gick i kras! Stort tack! Läs mer
  • Else-marie G
    Else-marie G skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Visningsstädning
    Bra bemötande
    Levde upp till förväntningarna Läs mer
  • Gert R
    Gert R skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flytt av några möbler. Allt gick smidigt, de kom i tid och var varsamma om sakerna. Läs mer
  • Jenny G
    Jenny G skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Trevliga och effektiva. Flytten gick otroligt bra. Offerten stämde och det blev till och med lite billigare än vad vi räknat med så vi är mer än nöjda och kan varmt rekommendera Cama flytt. Läs mer
  • Anne-charlotte P
    Anne-charlotte P skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag beställde flyttstädning. Det kom 3 effektiva damer som gjorde riktigt rent och snyggt. De var också trevliga i sitt bemötande.
    Tack! Läs mer
  • Kristian
    Kristian skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Kan varmt rekommendera CaMa.
    Professionella, Punktliga, Snabba, Effektiva och Aktsamma från första kontakten tills arbetet var slutfört.
    Mycket nöjda med flytten! Läs mer
  • Frank V
    Frank V skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Effective and quick communication; reliable and got the job done in less time than anticipated. Also very happy about transportation of the boxes before and after the job was done; good quality boxes. Läs mer
  • Mariana M
    Mariana M skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag köpte flytthjälp och magasinering av mina saker. Killarna som flyttade mina saker var trevliga och effektiva. Däremot kom inte allt tillbaka efter en månad av magasinering. Det handlade bara om småsaker. Läs mer
    2018-03-23 Selle S svarar Mariana M
    Hej Mariana!

Detta är väldigt tråkigt att höra, vi har inte fått någon som helst information från dig verkan via mail eller telefon att du saknar saker!
    Hade du hört av dig så hade det varit lätt att lösa!

Med vänlig hälsning, Selle
  • Jim S
    Jim S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Kan varmt rekommendera Cama.
    Professionell personal. Snabba, effektiva och aktsamma. Mycket nöjd. Läs mer
    Hannele H gillar detta
  • Mikaela R
    Mikaela R skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi fick hjälp av CaMa med en flytt av alla våra tillhörigheter från en lägenhet till en annan.
    Allt gick väldigt smidigt; de var i tid, försiktiga med alla saker, effektiva och såg till att tillmötesgå de krav vi hade kring flytten. Vi kan varmt rekommendera CaMa till alla som ska genomgå en flytt och vill anlita ett bra företag. Läs mer
  • Johan F
    Johan F skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Sammanfattning av CaMas insatser i samband med flytt, Sundbyberg - Skarpnäck, den 2/12.

+ Lätt att få kontakt med CaMa över telefon. Ingen väntetid.
    + Informell och trevlig men ändå redig, kontakt över telefon.
    - Flyttlådorna kom i "lösvikt" utan hopbuntning och vikta så att de "flappade ut" åt olika håll.
    - Det framgick inte i förväg att de lådor jag köpte var begagnade.
    + De begagnade lådorna var ändå i toppskick.
    + Flyttbilen kom i god tid.
    + Flyttkarlarna var kompetenta och vi kunde lätt kommunicera på engelska.
    * Inget av det gods som flyttades var skadat.
    + Vi kände oss trygga hela tiden och hade inget behov av att "övervaka" ilastningen, utan vi kunde åka till nya adressen för att där invänta urlastningen.
    + Fakturahanteringen för flytten skedde över nätet vilket var skönt då snigelposten kan svaja då man byter adress.

Det är jobbigt att flytta, även om man köper god och prisvärd hjälp för det tunga transportarbetet, så därför tänker vi att det gärna får dröja tills nästa gång vi flyttar. Men när vi flyttar nästa gång, då kommer vi att vända oss till CaMa igen.

/Johan Fors, Skarpnäck (tidigare Sumpan). Läs mer
  • Anna Britta W
    Anna Britta W skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flytthjälp som dom gjorde snabbt smidigt och var mycket vänliga.Kan absolut rekomendera dom. Läs mer
  • Marcus Axel Henrik E
    Marcus Axel Henrik E skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jätte nöjd proffsiga och snabba killar Läs mer
  • Annika Helena B
    Annika Helena B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag anlitade cama för flytthjälp. De är punktliga, seriösa och lätta att få kontakt med om det behövs. Jag har bara positiva upplevelser. Läs mer
  • Mikael B
    Mikael B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Trevligt och korrekt bemötande från början till slut! Läs mer
  • Amanda B
    Amanda B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Toppenbra! Beställde packning, flytt och städ. Jobb genomfört i toppklass. Killarna var effektiva och ärliga. Vid beställning uppskattades packningen ta 5 timmar, men de meddelade på plats att det skulle gå betydligt snabbare än så! Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Mycket bra!
    I tid, dnsbbt och trevlig service Läs mer
  • Peter S
    Peter S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Prisvärt budget alternativ, alla andra ville ha dubbelt då mycket Läs mer
    2017-12-23 Selle S svarar Peter S
    Hej Peter

Om du valde oss av priset är det helt fel från dig, det finns firmor som jobbar för halva vårt pris också! Ännu billigare om du hyrt ett släp och flyttat med dina kompisar!
    Fast vi har ett lägre pris så erbjuder vi samma kvalitet som de dyra firmorna som tar betalt för sitt namn eller för år de har varit på marknaden!
    När man väljer en tjänat borde man inte tänka på priset utan på service. Och kvaliten du får! Och jag garanterar dig att servicen vi erbjuder är mycket bättre än på ett stort och dyrt företag
  • Sonja H
    Sonja H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Från det att jag kontraktade företaget inför flytt och allt arbete under pågående flytt flöt allting smidigt.. Fast flytten drog ut på tiden så fanns flexibiliteten.Fantastiska människor som flyttade åt mig. Jag skulle gärna använda dem igen. Läs mer
  • Rosanna A
    Rosanna A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Snabba och effektiva killar, emballerade väl. Vi är nöjda! Läs mer
  • Jenny F
    Jenny F skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Köpte flytthjälp i november 2017. Allt fungerade väldigt bra, från offert per mail till faktura snabbt efteråt. All tid de estimerat gick inte åt o debiterades inte heller. Läs mer
  • Seija Kaarina H
    Seija Kaarina H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Hej,
    vi fick hjälp med flyttstädning och bortforsling av skräp.
    Vi är mycket nöjda med jobbet! Läs mer
  • Helene Elisabet B
    Helene Elisabet B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag beställde flytthjälp, hämtade kartonger hos dom. Mycket trevligt och bra bemötande. När flyttdagen kom så kom killarna på angiven tid,de var effektiva och flytten var gjord på ett kick.Lämnade åter kartonger på företaget när jag packat upp ur dem. Jag är mycket nöjd med CaMaflytten, det var inga problem eller tjafs på något sätt.Superbra. Läs mer
  • Margaretha F
    Margaretha F skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi behövde 2 st flytthjälp o en av dom skulle kunna svenska.
    Det fick vi o var nöjda. Det kom 2 killar som skulle hjälpa bära våra tunga saker (soffa, bokhylla , skåp, sängar etc) . Dom gjorde det med stor bravur, var försiktiga o frågade alltid var sakerna skulle stå. Vi var väldigt nöjda med allt. Vi fick vad vi ville ha. Läs mer
  • Tulin Z
    Tulin Z skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bemötandet har varit väldigt bra. Killarna var trevliga, snabba och flexibla. Läs mer
  • Robert L
    Robert L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Snabb, effektiv och flexibel flytt och mycket bra flyttstädning. Läs mer
  • Veronica L
    Veronica L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Mycket bra bemötande, håller utlovad tid, effektiva Läs mer
  • Caroline P
    Caroline P skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Mycket bra hjälp, bra tempo och nograna! Läs mer
  • Stoffe.
    Stoffe. skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Efter att ha haft en städfirma som ofta bokade om, bokade av och skickade olika städerskor så provade vi Cama Service.

Allting går strålande, städerskan är _väldigt_ noggrann och gör ett väldigt bra jobb.
    VI är ett hushåll med tre katter, dvs mycket hår, mycket tassavtryck.

Men det blir strålande resultat varje gång.

De få gånger de behöver skicka en vikarie så frågar de alltid om det är ok först. Vilket uppskattas.

Kan bara rekommendera dem!

Måste tyvärr ändra detta betyg då de tog lite konstiga beslut och det har resulterat i att vi valt att byta leverantör av städtjänster. Läs mer
  • Anna S
    Anna S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flytten gick smidigt. Jag lämnade en 3-våningsvilla till en 85 kvm så det var massor av lådor och prylar, men inget gick sönder, killarna var trevliga och allt gick bra. Läs mer
  • Caroline W
    Caroline W skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Mycket nöjd. Flyttade från lägenhet till villa i tre plan. Trappan var för smal för vår dubbelsäng så den var tvungen att tas via balkong. Inga problem för flyttkillarna. Jobbade effektivt och var på gott humör Läs mer
  • Marie H
    Marie H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi beställde flytthjälp + flyttstäd i paket. Snabb återkoppling via mail och tydliga svar vid oklarheter. Båda tjänsterna fungerade klockrent! Rekomemderas. Läs mer

Siktgatan 8, 162 50 Vällingby