CaMa Service Flytt & Städ

Siktgatan 8, 162 50 Vällingby — Visa karta

Att flytta är alltid jobbigt, oavsett om det är privat eller med ditt företag.
Det vi kan garantera dig är att det flyter på så snabbt och smidigt som möjligt. Dessutom har vi en trygghetsförsäkring via TryggHansa, vilket gör att du som kund kan känna dig extra trygg.

Vi på CaMa Service AB har en lång erfarenhet av allt inom flytthjälp. Det spelar ingen roll om det gäller flytt av en liten lägenhet, ett större kontor eller ett helt företag. Vi har specialutbildade packmästare, duktiga expressarbetare och skickliga chaufförer med lång erfarenhet. Dessutom använder vi det senaste vad gäller material och fordon.

Läs vad 469 kunder tycker om CaMa Service Flytt & Städ

• 2019-10-08

MARTINA S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi fick dåliga vibbar redan vid offerten så vi gick inte vidare med den här firman som ville ta extra betalt för att vi bor på tredje våningen utan hiss. Men ”Selle” som jag mejlade med skrev att de kunde betala de som skulle flyttstäda svart så blev det billigare. Känns inte seriöst! Läs mer
    2019-10-08 Selle S svarar MARTINA S
    Hej Martina!

Vi tar inte extra betalat för att det är 3 trappor utan hiss, utan vi som flyttfirma tycker att man ska ha 3 personer. Om du tänker logiskt har du ungefär 50-60 kartonger. Då betyder det att 2 killar ska springa ner 3 våningar ungefär 30gånger var. Dessutom tillkommer det möbler. En seriös firma skickar inte 2 personer på ett sådant jobb. När det gäller städningen så tror jag du missuppfattade mig totalt. Du skrev att vi var dubbelt så dyra. Om jag ska kunna ta halva priset så som vissa tar betyder det att jag måste ha slavarbetare. Det är orimligt som du vill betala 1500kr att städa en lägenhet på 58m2. Så Det är nog snarare du som uppmuntrar företag att betala ut slavlöner eller betala svarta löner för att man ska kunna utföra jobbet. En anställd kostar 250kr/h inklusive avgifter och en lägenhet i din storlek med fönsterputs tar tid att göra. till detta ska du även räkna in restid som måste betalas samt material, trängselskatt, försäkringar osv.

Lycka till hoppas du hittar en firma som gör dig nöjd både kvalitetsmässigt och prismässigt
  • 2019-10-07

SATU O skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Tack snälla. Ni jobbar bra både administrativt gentemot kunden (oss) samt på platsen. Gäller både flytt och städ. Vi är imponerade och jättenöjda. Läs mer
    SATU O gillar detta
  • 2019-10-06

SIGRID E skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi är väldigt nöjda med både flyttning och städning. Enkelt att beställa och jättetrevligt bemötande. Läs mer
  • 2019-10-05

Therese Isabelle A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag har anlitat CAMa flyttstäd i min lilla lägenhet. Jag kontaktade de på torsdagen och på lördagen var de här och fixade allt samt forslade bort möbler som skulle slängas.
    Min familj har även använt de för flytt samt flyttstäd av stor villa där allt sköttes väldigt bra Läs mer
  • 2019-09-27

Peter D skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Anlitade CaMa för flytthjälp. Allt fungerade utmärkt och jag rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • 2019-06-24

April Elizabeth G skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flyttade med hjälp av CaMa Service Flytt & Städ i juni. Mycket smidig bokning, trevligt bemötande, flexibla vid ändringar och lösningsorienterade.
    Vi lånade också lådor som de både kör ut och hämtar för en mindre avgift. Även där var de smidiga med tidsbokning för avlämning och hämtning.
    Killarna som hjälpte oss med flytten var väldigt snabba, effektiva, duktiga på att lasta ( de fick med sig två bohag i ett par lastbilar som jag aldrig trodde skulle kunna få med sig allt!) och inte en enda pryl gick sönder.
    Jag är extremt imponerad.
    Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-06-13

Maria B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Trevlig personal, städar bra. Inga missar. Vänligt bemötande. Putsar även fönster bra. Även köparna blev nöjda. Tillgängliga. Läs mer
  • 2019-06-10

Johanna F skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Trevliga, kunde med kort varsel. Bra resultat, inga problem. Läs mer
  • Linnea I

2019-06-07

Linnea I skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Anlitade CaMa service för flytthjälp och tycker det fungerade bra.
    Behövde hjälp rätt tätt inpå när jag tog kontakt och det var inga konstigheter. Läs mer
  • 2019-06-07

Silvia P skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flexibla ,snabba och mkt trevliga! Läs mer
  • ANDREAS W

2019-05-09

ANDREAS W skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Supernöjd med den veckovisa städningen! Läs mer
  • 2019-05-03

Mikael G skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bra utfört av dem, kämpade på bra med flyttlasset som gick från Stockholm till Malmö. Flyttgubbarna talade inte svenska men eftersom de kunde engelska så bra var det inga problem, väldigt trevliga och duktiga Läs mer
    2019-05-03 Selle S svarar Mikael G
    Hej Mikael

Tack för ditt omdöme! Väldigt kul att ni blev nöjda med utfört arbete

Lycka till i nere i Skåne

Med vänlig hälsning, CaMa Service
  • 2019-05-02

Malena S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Lätt att boka
    Väl utfört jobb - fönsterputsning inkl torkat av karmar och putsat inglasad balkong
    Prisvärt!
    Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-04-26

Monica G skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Tre killar från CaMa hjälpte mig att flytta när jag bytte boende. De var väldigt trevliga och hjälpsamma, hjälpte till med vad helst som behövdes. Samtliga var engelsktalande (god engelska). Bokarens tidsuppskattning av hur lång tid det skulle ta stämde väl överens med vad det sedan tog.

Fick snabbt svar på min förfrågan om pris/offert.

Snabbt, smidigt och enkelt! Läs mer
  • 2019-04-25

Gunilla L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Bra städning och fönsterputsning. Fick hjälp med det jag behövde, så jag är nöjd. Läs mer
  • 2019-04-24

Göran F skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Anlitade firman för flytt av bohag, och blev positivt överraskad av hur noggranna och effektiva de båda flyttkillarna var. Alla möbler slogs in i plast innan de bars ut till bilen för transport. Är väldigt nöjd både med tjänsten och priset. Läs mer
  • 2019-04-24

Urban B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flyttservice i två omgångar. En ut och sedan en in i nytt.
    Mycket bra bemött och de var flexibla. De jobbade självständigt och de var med på det som skulle göras och de löste eventuella umbäranden på ett bra sätt. Läs mer

Jimmy E skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Fantastiskt duktiga! Väldigt professionellt! Alltid komplett och noggrann städning! Kan varmt rekommenderas! Läs mer

Nika B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    We hired CaMa Service for moving out to a new apartment. They were not only among the first ones to answer our inquiry in English, they provided clear and concise information related to our move (as we had to move things both from our old place, as well as Shurgard storage), and noted all possible expenses.

Estimates provided through email communication were spot on - both in time & resources required for the move. Moving itself was highly efficient, thanks to the two employees who did all the hard work.
    Furniture and all the packed stuff arrived to the final location completely unscathed.
    Absolutely brilliant work, employees, and service in general. Highly recommended! Läs mer

Linda E skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    I god tid
    Ordentliga
    Ringde när de var klara Läs mer

Per H skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Superbra upplevelse. Vattnet var avstängt i fastigheten men det löste dom genom att ta med eget vatten. Trevlig och noggrann fönsterputsare! Läs mer

Kerstin S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Trevlig personal, jobbade snabbt Läs mer

Anita B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Fönsterputs o flyttning av garderober.
    Mycket positivt. Läs mer
  • 2019-04-14

Kjell I skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Köpte städ, flyttstäd och flytt. Allt funkade punktligt, enkelt, gnisselfritt, snabbt och effektivt, toppenbra! Läs mer
  • 2019-04-13

Linda A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Har anlitat CaMa en hel del för både städ o flytt, så det är klart att det ngn gång varit mindre missar (även fr min sida). Men återkoppling o uppföljning är grundlig. Detta är värt massor för mig. Är så himla nöjd!!! Läs mer
  • 2019-04-13

Linda O skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Hej. De har inte flyttat för mig än men all kommunikation har varit finfin såhär långt. Läs mer
    2019-04-13 Selle S svarar Linda O
    Hej

Ursäkte dina uppgifter måste gått iväg lite för fort!
    Du får komplettera detta inlägg eter att flytten blivit utförd!
  • 2019-04-12

Bo B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag behövde hjälp med flytt från Ljusterö (Sverige) till Riga (Lettland). Mycket hjälpsamma flyttkillar, professionellt bemötande, hade enstor & rymlig lastbil. De hade plastfilm med sig att packa in möbler etc. i. CaMa hade själva ordnat med biljetter till färjan över till Lettland, något jag hade trott jag skulle göra. När vi kom fram och skulle lasta ur, fanns två lettiska flyttkillar på plats för att hjälpa till. Det hade jag inte räknat med. Allt gick över förväntan smidigt och bra. Jag är mer än nöjd. Ett utmärkt utfört arbete till ett mycket bra pris. Läs mer
  • 2019-04-11

Klas R skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flyttningen gick bra

Snabbt & rappt. Läs mer
  • 2019-04-11

Bo B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Fungerade bra, men jag upplevde att det gick väldigt sakta.
    För mig hade ett fast pris varit bra, kanske hade flytten gått snabbare då. Läs mer

Claire S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi anställde CaMa Service Flytt & Städ för att hjälpa oss med flytt av bostad på 194kvm. Från första kontakt var företaget väldigt tillmötesgående och lättillgängliga. Vi fick en snabb och bra offert och arbetet utfördes med bravur! Väldigt nöjda och kan varmt rekommendera detta företag!! Läs mer

Hedda S skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Beställde flytt med väldigt kort varsel. Fick trevligt och proffsigt bemötande, och ett mycket bra pris dessutom. Vänliga och duktiga killar som flyttade, mycket noggranna! Läs mer

Milja M skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flytt från Stockholm till Kramfors med en veckas lagring.Killarna var snabba och tillmötesgående.Alla grejer rymdes inte i bilen så det hade varit bättre med större bil....
    Utöver det kom allt fram i tid och utan skador.
    Precis vad jag förväntade mig.
    Använder gärna samma bolag igen! Läs mer
  • 2019-03-03

Bengt Magnus Helmer J skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Inledningen och första träffen med CaMa´s var bra.
    Men med tiden har det blivit besvärligare att känna tillfredställelse då personalen inte pratar svenska eller engelska. Det blir svårt att veta att allt är under kontroll, och det är en stor brist, språket.
    Det har hänt att vi har uppfattningen att de ska skura i stället för att torka, och då blir man osäker på att de gör ordentligt på andra ställen där man inte är med.
    Personerna som har besökt oss är trevliga men svåra att kommunicera med.
    Så betyget blir "inte OK". Läs mer
    2019-03-08 Selle S svarar Bengt Magnus Helmer J
    Hej Bengt!

Det är väldigt tråkigt att du känner så. Vi har ändå varit hemma hos er sedan oktober och städat och du har aldrig påpekat detta.
    Vi har förutsatt att ni varit nöjda med städningen och med städerskan som kommer till er. Om betyget inte blir OK varför kontaktar ni inte oss och påpekar detta, varför avslutar ni inte städning? Vi kan ju tyvärr inte gissa hur ni tänker!

Med vänlig hälsning, Selle
  • 2019-03-02

Myra F skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flytt inklusive packning.
    Snabba och kunniga.
    De glömde dock tömma ett skåp som vi blev varse om vid flyttstäd. Vi löste det själva, annars är jag säker på att de gjort allt för att få det löst.
    Hjälpsamma och bra. Läs mer
  • 2019-03-01

birgtta b skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    städningen utfördes snabbt och effektivt.
    Resultatet blev bra Läs mer

Christer L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Hjälp att tömma villa på bohag och forsla till sopstation.

Bra bemötande från både företaget (snabb offert) och personalen
    Förväntan överträffades vad gäller tidsåtgång.
    Jag rekommenderar gärna CaMa till vänner. Läs mer

Karin K skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    CaMa hjälpte oss med flytt och vi är mer än nöjda. Supertrevliga, jobbade snabbt och var flexibla. Rekommenderas varmt! Läs mer

Raimo J skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Mycket prisvärt och bra service! Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera andra att anlita CaMa. Läs mer
  • Inga Ö

2019-02-28

Inga Ö skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Veckostädning var fjärde vecka

Mycket bra bemötande

Förväntningarna infriades

Skönt att få hela hemmet städat på samma gång Läs mer

Maj N skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Vi har köpt slutstädning av Maj Nilsons lägenhet på Kinmanssonsvägen 45.
    Det har fungerat jättebra med att passa tider och slutstädningen var toppen!
    Leif Nilson Läs mer

Gerd C skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Tömning av en trea - 90kvm, transport av möbler till Göteborg och flyttstädning av trean.
    Synnerligen trevligt och kunnigt bemötande av såväl företag som arbetande personal.
    Mina förväntningar var höga men den trevliga, glada personalen överträffade mina förväntningar. De kom i olika arbetslag från kl. 8 på morgonen och gick först vid 18-tiden vid dagens slut. De lämnade efter sig en skinande ren lägenhet = A+. Det kunde inte varit bättre. Jag lämnar de absolut bästa rekommendationer för CaMa Flytt och Städ. Läs mer
  • Maria N

2019-02-28

Maria N skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flytt, bortforsling och städ. Trevligt bemötande och gick smidigt och fort och bra. Läs mer

Karin B skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Köpte både städ och flytt till ett konkurrenskraftigt pris och är supernöjd med båda. Snabbt, effektivt och rent. Rekommenderas varmt. Läs mer

Leif R skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Flytt transport o flyttstädning av hus. Allt fungerade perfekt från början till slut. Alla höll överenskommen tid o var hjälpsamma. Kanon bra städning o flyttkillarna var försiktiga med allt som flyttades. Rekommenderar Cama service för ovanstående uppdrag. Läs mer

Ashurina A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Jag blev trevligt bemött när jag beställde flyttstädning och fick snabb hjälp till dagen efter. Städarna var punktliga och gjorde ett bra jobb; grundlig städning. Vi hade kommit fram till ett fast pris och allting gick enligt plan. Jättenöjd! Läs mer

Maria E skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Anlitat CaMa för flyttstädning vid två tillfällen, mycket nöjd med detta! Läs mer

Helena E skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Hemstädning varannan vecka. Bra bemötande och snabb återkoppling. Fick tid snabbt och personen är alltid punktlig och noggrann. Läs mer
  • 2019-02-26

Ivan A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Det bra tjänst dem utförde
    Bra feedback från dem Läs mer
  • 2019-02-25

Robin A skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Ett riktigt bra företag som är noggranna och gör sitt jobb fullt ut! Rekommenderar verkligen det här företaget. Läs mer
  • 2019-02-25

Peter L skrev om CaMa Service Flytt & Städ
    Dök upp för sent, och debiterade för att vända och komma tillbaka. Oförskämd och stöddig kontakt
    Välj en annan städfirma! Läs mer
    2019-02-25 Selle S svarar Peter L
    Hej Peter!

Vi ringde dig vid ett flertal tillfällen för att meddela dig att vi var sena! Du var själv på semester och skickade din syster för att öppna åt oss. Tyvärr glömde du att meddela oss detta och vi hade inget att nummer att ringa på! Din kontakt på fastighetsbyrån i Bålsta tyckte att det var helt ok att fakturera tiden som vi förlorade på att åka fram och tillbaka. Väldigt tråkigt att det hände men tyvärr hade du uppget rätt nummer hade detta aldrig hänt. Det är bra att det inte var klagomål på städnigen

Siktgatan 8, 162 50 Vällingby