Starcycle

Bergkällavägen 34, 192 79 Sollentuna — Visa karta

Vi på Starcycle har i raketfart blivit ett mycket omtyckt företag med många återkommande kunder som uppskattar vårt personliga engagemang, vår flexibilitet och vår snabba service.

Med vårt breda tjänsteutbud kan vi skräddarsy en lösning anpassad efter just ditt behov. Som kund behöver du bara ha en leverantör att ha kontakt med och ett telefonnummer att ringa, resten sköter vi.

Vi är verksamma inom följande områden:

Återvinning (bortforsling av bråte och skräp till återvinningscentralen)
Städhjälp
Flytthjälp
Dödsbo- och bohagstömningar
Tömning av kontor, lokal eller butik
Bud och Transporter
Montering
Löpande hämtningar från kontor av ex. returpapper, grovsopor, byggsäckar etc.

Vi hjälper både privatpersoner och företag. Vi har kontor och lager i Sollentuna och agerar i hela Stockholms län med omnejd samt Uppsala, Enköping och Västerås.

Anlita oss när du behöver hjälp och låt oss visa dig varför vi är en av de företag med högsta kundnöjdhet här på Reco!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 294 kunder tycker om Starcycle

• Jonas N

2019-02-22

Jonas N skrev om Privat en del av Starcycle
    Tömning och städning av ett dödsbo.
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande.
    Allt fungerade utmärkt! Läs mer
    2019-02-22 Starcycle svarar Jonas N
    Hej Jonas! Tusen tack för dina fina ord! Vi tackar för förtroendet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Ha det fint så länge! /Team Starcycle
  • Martin Å

2019-02-19

Martin Å skrev om Privat en del av Starcycle
    Otroligt proffsigt bemötande och utfört jobb. Värt varenda krona att ordna allt kring att tömma och städa m.m vid min mammas dödsbo. Läs mer
    2019-02-22 Starcycle svarar Martin Å
    Hej Martin och stort tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att få ha hjälpt er och tackar ödmjukast för de fina orden. Du vet var vi finns om du behöver få hjälp i framtiden! /Team Starcycle
  • 2019-02-19

Markus W skrev om Privat en del av Starcycle
    Utmärkt resultat vid flyttstädning som tillsammans med enkelt och trevlig kontakt gör att Starcycle rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-02-22 Starcycle svarar Markus W
    Tack snälla Markus för ditt omdöme om oss här på Reco. Vi är så glada att du är nöjd och hoppas vi får möjlighet att hjälpa dig i framtiden om du behöver oss. /Team Starcycle
  • Henrik S

2019-02-11

Henrik S skrev om Privat en del av Starcycle
    Jag köpte flytthjälp av Starcycle när jag skulle flytta från Sthlm till Örebro och blev verkligen inte beviken.

Väldigt bra service och en jättebra utförd flytt, alla saker är i topp skick och det hela gick väldigt smidigt från början till slut. De tog till och med med saker som jag glömt.

Jag skulle definitivt rekommendera Starcycle för det gjorde min flytt väldigt enkel. Läs mer
    2019-02-12 Starcycle svarar Henrik S
    Tack Henrik för dina fina ord! Vad roligt att höra att du är nöjd över utförandet och tack för 5:a i betyg. Vi ser sällan problem - bara roliga utmaningar! Vi hjälper dig gärna igen i framtiden - Det är bara slå oss en signal. Må gott! /Team Starcycle
  • Jonas R

2019-01-16

Jonas R skrev om Privat en del av Starcycle
    Flytt och flyttstäd funkade jättebra.
    Trevligt bemötande och gott resultat. Läs mer
    2019-01-23 Starcycle svarar Jonas R
    Hej Jonas, tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du är nöjd med bemötandet och utförandet. Vi finns endast ett samtal bort om du behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle
  • 2019-01-04

Jörgen P skrev om Privat en del av Starcycle
    Hemflytt
    Toppkillar
    Effektivt
    Serviceinriktat Läs mer
    2019-01-23 Starcycle svarar Jörgen P
    Hej Jörgen och tack för ditt fina omdöme. Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle
  • 2018-12-18

Kajsa L skrev om Privat en del av Starcycle
    Snabb och perfekt tömning och städning av ett dödsbo till ett bra pris. Läs mer
    2018-12-19 Starcycle svarar Kajsa L
    Hej Kajsa, tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du upplevde vår service som snabb och att du var nöjd med utförandet. Vi finns endast ett samtal bort om du behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle
  • 2018-12-17

Torbjörn E skrev om Privat en del av Starcycle
    Tömning och städning av lägenhet i samband med dödsbo. Trevligt och bra bemötande och flexibla vad gäller offert. Utmärkt städning. Läs mer
    2018-12-19 Starcycle svarar Torbjörn E
    Hej Torbjörn! Tusen tack för ditt trevliga omdöme! Vi tackar för förtroendet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Ha det fint så länge! /Team Starcycle
  • 2018-12-03

Susanne E skrev om Privat en del av Starcycle
    Behövde hjälp med tömning av hus och flyttastädning vid försäljning av hus.
    Otroligt bra bemötande trots att vi förmodligen var årets rörigaste kunder. Allt löstes på ett excellent sätt och med bästa bemötande.
    Städningen var av toppkvalitet, huset var skinande rent in i minsta vrå.
    Jag varmt rekommendera detta företag vid behov av borttransporter samt städning.
    //Susanne Läs mer
    2018-12-17 Starcycle svarar Susanne E
    Hej Susanne och tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du var nöjd med vår service. Vi ser sällan problem - istället roliga utmaningar! Du vet var vi finns om du behöver hjälp i framtiden! /Team Starcycle
  • 2018-11-27

Index Residence AB P skrev om Företag en del av Starcycle
    Beställde kontorstömning med VÄLDIGT kort varsel. Flera andra företag tackade nej. Starcycle meddelade att man egentligen var fullbokade, men sa att man löser det ändå, samma dag! Bra service. Läs mer
    2018-11-27 Starcycle svarar Index Residence AB P
    Tack för fint omdöme och 5:a i betyg!. Vi är glada att ni upplevde vår service som snabb och att ni var nöjd med bemötandet. Vi finns endast ett samtal bort om ni behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle
  • 2018-11-27

Outi L skrev om Privat en del av Starcycle
    enkelt och snabbt. tyvärr jobbtider är ganska dåliga. Läs mer
    2018-11-30 Starcycle svarar Outi L
    Tack Outi för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme! Vi försöker anpassa oss och vara så flexibla som möjligt mot våra kunder. Tur att vi hittade en tid som passade både dig och oss så vi fick möjlighet att hjälpa dig! Vi finns endast ett samtal bort när du behöver oss igen. // Team Starcycle
  • 2018-11-26

Martin J skrev om Privat en del av Starcycle
    Supersmidig, trevlig och snabb hantering i alla steg. Vi bokade baserad på en rekommendation från vår mäklare, det ångrar vi inte.

Flytten hanterades jättebra, det gick snabbare än beräknat, och allt kom fram utan minsta tecken på skador.

Rekommenderas! Läs mer
    2018-11-27 Starcycle svarar Martin J
    Tack snälla Martin för ditt omdöme om oss här på Reco. Vi är så glada att du är nöjd och hoppas vi får möjlighet att hjälpa dig i framtiden om du behöver oss. /Team Starcycle
  • 2018-11-07

Wessel v skrev om Starcycle
    Bokade flyttstädning hos Starcycle, vilket gjordes alldeles utmärkt. Städarna kom precis enligt överenskommelse kl. 08 och jag blev uppringd så fort de var färdiga (ung. 5 timmar senare vid 2 städera på en 4:a på 84 kvm) så att jag kunde konstatera att de hade gjort ett alldeles utmärkt jobb. Rekommenderas mycket varmt! Läs mer
    2018-11-08 Starcycle svarar Wessel v
    Tack snälla Wessel för att du tog dig tid att skriva ett sånt fint betyg till oss och vår service. Vi är glada att du upplevde vår service som smidig! Du vet var vi finns om du behöver hjälp i framtiden /Team Starcycle
  • 2018-11-07

Gunnar M skrev om Privat en del av Starcycle
    Hämtning av en gammal tv och transport av den till återvinning. De var på plats några timmar efter min beställning och utförde hämtningen till full belåtenhet. Priset för tjänsten var fullt rimligt och det var praktiskt att kunna betala direkt på plats med kreditkort. Läs mer
    2018-11-08 Starcycle svarar Gunnar M
    Hej Gunnar, tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du upplevde vår service som snabb och att du var nöjd med bemötandet. Vi finns endast ett samtal bort om du behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle
  • 2018-11-06

Hubertus V skrev om Privat en del av Starcycle
    Behövde flytthjälp att köra hem innehållet i ett förråd. Fick snabbt offert och förslag på tid som passade. Flytthjälpen kom på utsatt tid och jobbet gick smidigt och utan problem. Skulle anlita Starcycle igen. Rekommendaras Läs mer
    2018-11-07 Starcycle svarar Hubertus V
    Hej Hubertus, tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du upplevde vår service som snabb och att du var nöjd med bemötandet. Vi finns endast ett samtal bort om du behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle
  • 2018-11-06

Douglas F skrev om Starcycle
    Starcycle var både inkompetenta och oärliga när de skulle hjälpa oss!

Det som hände var att vi bad om hjälp med bortforsling av material från ett nedbrunnet hus. Starcycle var ute och titta på materialet och sa att de inte var några problem för dem att hjälpa till. Sagt och gjort, så sa de att de var klara med jobbet och så fakturera de för utförd tjänst. Men när vi skulle se om det vart gjort så hade mer eller mindre ingenting gjorts, inget av det vi faktiskt behövde hjälp med att bortforsla, hade bortforslats.

När vi sa att ingenting gjorts, så sa de att "något visst blivit fel i kommunkationen" och att de visst skulle försöka forsla bort materialet. Men när de utforskade i hur detta skulle gå till så hänvisar de till att ingen av de lösningar de kan tänka sig går att utföra och de e för att materialet visst var för gammalt (vilket de inte möda sig om att fråga från början och vi inte visste skulle spela någon roll).

Det slutar sedan med att de betalar tillbaka majoriteten av det som de fakturerade oss, men vi var fortfarande tvungna att betala en summa för något som inte va någon som helst hjälp för oss (för att de hävdade att alla försök att hjälpa oss kostat dem pengar). Vi anlitar sedan en annan firma för att göra jobbet. Denna firma tar mindre betalt än vad Starcycle tänkt ta av oss och använder en av de metoderna Starcycle hävdade inte gick att använda sig av (vilket var kranen från en kranbil).

Starcycle fakturerade alltså oss för något de inte gjort, sedan ville de ändå ha betalt för att de "försökt" hjälpa oss och sedan visade det sig att det försöket de gjort, hade gjort hur enkelt som helst av en annan firman. Detta visar först och främst att Starcycle var inkompetenta, att de inte alls visste vad de gjorde. Men även att de var oärliga i deras försök att hjälpa oss och även att de måste ha en väldigt bristande kommunikation i arbetslaget, då de fakturerade oss för en tjänst de inte alls gjort. Sedan visar de även att de inte är villiga att betala för deras egna misstag - utan vi måste betala dem för deras misstag, som inte var till någon som helst hjälp för oss. Läs mer
    2018-11-15 Starcycle svarar Douglas F
    Hej Douglas, väldigt olyckligt att du tycker och känner så. Speciellt med tanke på att vi inte fick all information från början från dig och att du fått dina pengar tillbaka. När uppdraget förändrades så insåg vi att vi inte var rätt leverantör för dig.

Istället för att enbart säga nej så försökte vi hitta en lösning till dig utanför vårt eget företag. Vi kontaktade Leo Söderberg (väletablerad inom branschen) och bad dom kolla om dom kunde lösa detta. Dom åkte ut och kikade. Det var svårbedömt så dom körde t o m ut en kranbil för att se om det var möjligt. Vilket dom kom fram till att det inte var. Detta förmedlade vi till dig.

Oärligt hade väl varit om ni inte fått pengarna tillbaka?

Inkompetenta, är man det när man avsäger sig ett uppdrag för att det visar sig att vi inte har rätt kompetens och maskiner? Och att vi dessutom lägger tid på att hitta en ny lösning (utanför Starcycle) att kunna presentera för dig.

//Marcus Hedin - VD Starcycle
  • 2018-10-31

Kristina A skrev om Privat en del av Starcycle
    Bortforsling av möbler samt städning. Bra service när man ringde, gick fort och få det gjort. Har anlitat dom förut så jag visste hur dom arbetade och att dom var trevliga. Läs mer
    2018-11-07 Starcycle svarar Kristina A
    Tack snälla Kristina för ditt omdöme om oss här på Reco. Vi är så glada att du är nöjd och valt att anlita oss vid fler tillfällen. Vi finns endast ett samtal eller mail bort när du behöver oss! /Team Starcycle
  • 2018-10-30

Brf Katrineberg 19 M skrev om Företag en del av Starcycle
    Vi anlitade starcycle för att hämta grovsopor vid föreningens städdag. Hämtningen fungerade mycket bra och även till ett bra pris. Läs mer
    2018-10-31 Starcycle svarar Brf Katrineberg 19 M
    Tack snälla för ditt fina omdöme och att du är nöjd med vår service. Vi hoppas du återkommer till oss om du behöver hjälp igen! //Team Starcycle
  • 2018-10-22

Anne N skrev om Privat en del av Starcycle
    På ett effektivt, snabbt och trevligt sätt fick vi hjälp med tömningen och städningen av huset som skulle säljas. Läs mer
    2018-10-23 Starcycle svarar Anne N
    Hej Anne, tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du upplevde vår service som snabb och att du var nöjd med bemötandet. Vi finns endast ett samtal bort om du behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle
  • 2018-10-13

Håkan I skrev om Privat en del av Starcycle
    Mkt trevligt och effektivt bemötande! Läs mer
    2018-10-23 Starcycle svarar Håkan I
    Hej Håkan och tack för ditt fina omdöme. Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle
  • 2018-10-11

4Finance AB D skrev om Företag en del av Starcycle
    Sopphantering, bortforsling av kartonger. Bemötning och kontakt var smidig, trevlig och snabb. Visste absolut ingenting om företaget, känndes snabbt smidigt och enkelt. Jättebra! Läs mer
    2018-10-11 Starcycle svarar 4Finance AB D
    Tack snälla för ert fina omdöme och att ni är nöjda med oss och vår service. Vi hoppas att detta inte var sista gången vi fick hjälpa er! Vi finns endast ett samtal eller mail bort. Allt gott //Team Starcycle
  • 2018-10-09

Carl Magnus W skrev om Privat en del av Starcycle
    Flytt och flyttstäd + bortforsling av en del gamla saker. Trevliga killar som utan problem fixade jobbet. Läs mer
    2018-10-11 Starcycle svarar Carl Magnus W
    Tack Carl Magnus! Vad roligt att höra att du är nöjd över utförandet och tack för 5:a i betyg. Vi hjälper dig gärna igen i framtiden - Det är bara slå oss en signal. Må gott! /Team Starcycle
  • 2018-09-28

Anna L skrev om Privat en del av Starcycle
    Fantastisk personal som varit på plats. Ödmjuka och effektiva Läs mer
    2018-10-11 Starcycle svarar Anna L
    Hej Anna, stort tack för din fina kommentar och betyg om oss och vår service. Ha en fortsatt fin dag! /Team Starcycle
  • Eva H

2018-09-19

Eva H skrev om Företag en del av Starcycle
    Nu har vi flyttat kontoret för 4:e gången. Den här gången valde vi Starcycle igen för vi var så nöjda förra gången. Och vi är lika nöjda, kanske mer den här gången.
    Ett företag som håller det de lovar och levererar det de sagt och lite mer. Trevliga killar som var försiktiga med våra grejor.
    Vi kan bara rekommendera deras tjänster och vi kommer anlita dem fler gånger. Läs mer
    2018-09-27 Starcycle svarar Eva H
    Hej Eva och stort tack för dina fina ord om oss och vår service! Givetvis finns vi till ert förfogande om ni i framtiden behöver hjälp med någon av våra tjänster. Vi önskar er stort lycka till och hoppas ni ska trivas bra nu när ni är tillbaka i era gamla uppfräschade lokaler! /Team Starcycle
  • 2018-09-03

Ninna H skrev om Privat en del av Starcycle
    Jag har beställt tömning av ett källarförråd samt återställning. Samt tömning av vardagsrum med nerpackning.

Väldigt bra service trots att jag bokade sent båda gångerna. Kommer alltid på utsatt tid. Väldigt trevlig personal och bemötande.

Kan varmt rekommendera Starcycle. Läs mer
    2018-09-04 Starcycle svarar Ninna H
    Hej Ninna! Vad roligt att du upplevde vår service och personal som flexibla och trevliga. Nöjda kunder gör oss på Starcycle nöjda och glada. Vi hoppas att du även i framtiden kontaktar oss om du behöver vår hjälp! Ha det så bra. /Team Starcycle.
  • Karin H

2018-08-31

Karin H skrev om Privat en del av Starcycle
    Med en stökig 5:a och alldeles för mycket prylar behövde vi hjälp från de bästa. Jag hade god erfarenhet av Starcycle sedan tidigare så valet var enkelt.
    Allt fungerade klockrent.
    Som grand finale kom städpatrullen och på en dag gjorde de ordentligt rent.
    Mycket nöjd.
    Jag sa att jag aldrig mer ska flytta men om det nu blir så vet jag vem som får uppdraget. Läs mer
    2018-09-04 Starcycle svarar Karin H
    Hej Karin! Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation och 5 starka recos! Vi är glada att du är nöjd med hur uppdraget utfördes och att vi fick möjligheten att hjälpa dig även denna gång. Du vet vart vi finns när du behöver oss igen! /Team Starcycle
  • Gunilla H

2018-08-31

Gunilla H skrev om Privat en del av Starcycle
    Tog kontakt med Starcycle då jag behövde hjälp med att tömma o städa ett dödsbo. Blev väldigt trevligt bemött o de kunde utföra detta snabbt då det var kort tid kvar innan lägenheten måste vara tömd. Var där o kollade upp lägenheten igår o allt var tömt o städningen perfekt. Rekommenderar verkligen detta företag då jag dessutom fick prisuppgifter på vad detta skulle kosta så inga extra avgifter tillkom. Dom får högsta poäng av mig. Läs mer
    2018-09-04 Starcycle svarar Gunilla H
    Tack snälla Gunilla för att du tog dig tid att skriva ett sånt fint betyg till oss och vår service. Vi är glada att du upplevde vår service som smidig! Du vet var vi finns om du behöver hjälp i framtiden /Team Starcycle
  • 2018-08-27

S:Ta Birgittas Folkhögskola A skrev om Företag en del av Starcycle
    Vänliga, snabba att svara och utföra uppgiften. Läs mer
    2018-08-28 Starcycle svarar S:Ta Birgittas Folkhögskola A
    Tack snälla för att ni tog er tid att ge oss ett betyg här på Reco. Vi hjälper er gärna igen i framtiden så slå oss gärna en signal när ni behöver vår hjälp igen! /Team Starcycle
  • 2018-08-27

Thomas R skrev om Privat en del av Starcycle
    Tömmning av mina föräldras hus, städning, uppsnyggning av tomt inför försäljning. Lätta att prata med. Höll vad de lovade, ställde upp när inte jag höll vad jag lovade. Rekommenderas. Läs mer
    2018-08-28 Starcycle svarar Thomas R
    Hej Thomas och tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du var nöjd med vår service. Vi ser sällan problem - istället roliga utmaningar! Du vet var vi finns om du behöver hjälp i framtiden! /Team Starcycle
  • Mattheus H

2018-08-04

Mattheus H skrev om Privat en del av Starcycle
    Smidigt, riktigt bra och framförallt flexibelt! Löste så jag fick hjälp på midsommardagen :) tack! /Mattheus Läs mer
    2018-08-31 Starcycle svarar Mattheus H
    Mattheus,, tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du upplevde vår service som snabb och smidig. Vi hoppas få hjälpa dig även i framtiden! Må gott /Team Starcycle
  • 2018-07-30

Katlen G skrev om Privat en del av Starcycle
    Fick snabb och bra hjälp med pappas dödsbo. Tömning och städning av bostaden gick snabbt och kontaken med Starcycle var mycket positiv.
    Jag kan absolut vända mig till dom på nytt. Läs mer
    2018-08-16 Starcycle svarar Katlen G
    Hej Katlen, tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du upplevde vår service som snabb och att du var nöjd med bemötandet. Vi finns endast ett samtal bort om du behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle
  • 2018-07-28

Vonny H skrev om Företag en del av Starcycle
    Tömning av dödsbo.
    Bra och snabb service, trevlig personal alla kategorier. Läs mer
    2018-08-28 Starcycle svarar Vonny H
  • 2018-07-25

Elisabet N skrev om Företag en del av Starcycle
    Snabbt, proffsigt, vänligt, helt enkelt alldeles utmärkt. Läs mer
    2018-08-28 Starcycle svarar Elisabet N
    Tack Elisabet för ditt omdöme. Vi är glada att du känner dig nöjd och hoppas du återkommer till oss om du behöver hjälp i framtiden. Må gott! //Team Starcycle
  • 2018-07-14

Bo H skrev om Privat en del av Starcycle
    Bortforsling av TV.
    Bra bemötande. Läs mer
    2018-07-16 Starcycle svarar Bo H
    Tack snälla Bo för din kommentar och fina betyg! Du vet vilket nummer du ska ringa om ni behöver hjälp i framtiden! /Team Starcycle
  • 2018-07-07

Veronica L skrev om Privat en del av Starcycle
    Otroligt bra. Blev fantastiskt bemött. Hög service. Läs mer
    2018-07-12 Starcycle svarar Veronica L
    Tack Veronica för dina fina ord! Vad roligt att höra att du är nöjd över utförandet och tack för 5:a i betyg. Vi hjälper dig gärna igen i framtiden - Det är bara slå oss en signal. Må gott! /Team Starcycle
  • 2018-07-05

Rosel F skrev om Privat en del av Starcycle
    Hämtning och kasseras av mitt piano. Bra bemött och bra män som kom och hämtade pianot som tog det lugnt i mitt hem utan att något gick sönder mm.
    Nöjd kund. Läs mer
    2018-07-12 Starcycle svarar Rosel F
    Hej Rosel! Vad roligt att du upplevde vår service och personal som kunnig och effektiv. Vi hoppas att du även i framtiden kontaktar oss om du behöver vår hjälp! Ha det så bra. /Team Starcycle.
  • 2018-07-05

Anders L skrev om Företag en del av Starcycle
    Snabb och trevlig service. Rekommenderas! Läs mer
    2018-07-05 Starcycle svarar Anders L
    Tack Anders för ditt fina omdöme och rekommendation! Vi finns ett samtal bort om ni behöver vår hjälp igen! /Team Starcycle
  • 2018-07-02

GN Netcom M skrev om Företag en del av Starcycle
    Allt fungerar perfekt inga problem Läs mer
    2018-07-05 Starcycle svarar GN Netcom M
    Tack för 5 fina stjärnor! Nöjd kund gör oss på Starcycle nöjda. Allt gott, /Team Starcycle
  • 2018-06-27

Daga W skrev om Privat en del av Starcycle
    lätta att ha att göra med, bra kontakt och smidigt utförande Läs mer
    2018-06-29 Starcycle svarar Daga W
    Hej Daga, stort tack för din fina kommentar och betyg om oss och vår service. Ha en fortsatt fin dag! /Team Starcycle
  • 2018-06-27

Pierre S skrev om Starcycle
    Snabba och proffsiga. Trevligt bemötande och flexibla. Rekommenderas varmt Läs mer
    2018-06-29 Starcycle svarar Pierre S
    Pierre, Tack för 5:a i betyg. Det glädjes oss att du kan rekommendera oss vidare! Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle
  • 2018-06-26

Dimitri L skrev om Privat en del av Starcycle
    Bortforsling av soffa + frys

Smidig bokning, bra bemötande & hantering! Läs mer
    2018-06-29 Starcycle svarar Dimitri L
    Hej Dimitri! Vad roligt att höra att du är nöjd över utförandet och tack för 5:a i betyg! Vi finns endast ett samtal bort om du behöver hjälp i framtiden. Må gott! /Team Starcycle
  • 2018-06-26

Ken A skrev om Privat en del av Starcycle
    Grymt effektiva o professionella Läs mer
    2018-06-29 Starcycle svarar Ken A
    Hej Ken och tack för ditt fina omdöme. Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle
  • 2018-06-02

Maria M skrev om Privat en del av Starcycle
    Suveränt smidigt och bra, allt från beställning till själva flytt och flyttstädning!

Toppen killar som fixade flytten så att allt vad klart på nolltid! Kanon att de kunde ordna med bortforsling av bråte i samband med flytt.
    Super nöjd även på flyttstädningen!

Jag kan verkligen rekommendera Starcycle!!! Tusen tack för denna gång! Återkommer gärna om jag så behöver! Läs mer
    2018-06-21 Starcycle svarar Maria M
    Hej Maria och tusen tack för att du tog dig tid att skriva så fina ord och 5 stjärnor! Vi är glada att du är nöjd med utförandet och att vi fick möjlighet att hjälpa dig. Vi är bara ett samtal bort om du behöver vår hjälp igen! //Team Starcycle
  • 2018-05-31

Ann-Christine J skrev om Privat en del av Starcycle
    Starcycle lämnade en bra offert på att ta hand om grejer som skulle till återvinning och slängas. De som tog hand om skräpet var snabba och jättetrevliga, kan verkligen rekommendera Starcycle! Läs mer
    2018-06-01 Starcycle svarar Ann-Christine J
    Hej Ann-Christine, Tusen tack för ditt mycket fina och trevliga omdöme! Vi tackar för förtroendet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Ha det fint så länge! /Team Starcycle

Gunilla S skrev om Privat en del av Starcycle
    Forsla bort möbler
    Bemött mycket positivt från början
    De två män, som hämtade möbler,
    var trevliga och arbetade effektivt.i
    Återkommer gärna vid behov Läs mer
    2018-06-01 Starcycle svarar Gunilla S
  • Lisa B

2018-05-29

Lisa B skrev om Privat en del av Starcycle
    Behövde hjälp att bli av med ett piano. Fick snabb och proffsig hjälp. Inom 48 timmar var allt löst. Exceptionellt bra service! Läs mer
    2018-06-01 Starcycle svarar Lisa B
    Hej Lisa, vi tackar ödmjukast för ditt fina betyg om oss och vår service. Tusen tack för det! /Team Starcycle

Douglas E skrev om Privat en del av Starcycle
    Anlitade StarCycle för flyttjänst samt magasinering (och eventuell framtida flytt av magasinerade föremål). Trevligt och proffsigt bemötande, smidig hantering. Överlag positivt intryck - enda som drar ner intrycket var att tidsåtgången blev något längre än indikerat i offert! Läs mer
    2018-06-01 Starcycle svarar Douglas E
    Hej Douglas,
    Härligt att höra att du fick ett övergripande positivt intryck av oss på Starcycle och att du är nöjd över den service vi alltid erbjuder!
    Vid flyttuppdrag uppskattar vi alltid tidsåtgången så noggrant som möjligt. Vid just flyttuppdrag kan det vara svårt att ange en exakt tidsåtgång då alla uppdrag är olika. I detta fall blev verklig tidsåtgång 1 timme mer än uppskattat i offerten men vi hoppas att det positiva intrycket över helheten gör så att vi får hjälpa dig när det är dags att flytta ur magasineringen igen! Allt gott /Team Starcycle

David C skrev om Privat en del av Starcycle
    Beställde piano flytt. Fick snabb respons, samt effektiv och trevlig service! Läs mer
    2018-06-01 Starcycle svarar David C
    Hej David,
    Ett stort tack för ditt betyg och att du upplevde vår service som snabb och effektiv! Må gott /Team Starcycle
  • Sebastian R

2018-04-03

Sebastian R skrev om Privat en del av Starcycle
    Super bra service och exemplariskt utfört! Skulle varmt rekommendera detta företag!! Läs mer
    2018-04-05 Starcycle svarar Sebastian R
    Sebastian, stort tack för din fina kommentar och betyg om oss och vår service. Ha en fortsatt fin dag! /Team Starcycle
    Starcycle gillar detta
  • 2018-03-24

Eva M skrev om Privat en del av Starcycle
    Tömning av bohag + förråd. Bortforsling av piano. Flyttstädning. Blev mycket seriöst och förtroendeingivande bemött.
    Företaget upplevde till fullo när det gällde tömning av bohaget, mycket kompetent personal.
    Dock var inte flyttstädningen helt optimal, var inte torkat bakom elementen, ovanför dörrkarmarna, trösklar, men i stort sett var vi nöjda, fönstren bra tvättade.
    Uppskattade att man var tillgänglig när man ringde, svarade omgående. Läs mer
    2018-04-05 Starcycle svarar Eva M
    Tack snälla Eva för att du tog dig tiden att skriva en sån utförlig och fin kommentar om oss och vår service. Vi strävar alltid efter att du som kund ska känna stor tillit till oss som leverantör. Vi önskar dig en fortsatt bra dag! /Team Starcycle
    Starcycle gillar detta

Bergkällavägen 34, 192 79 Sollentuna