Starcycle

Finlandsgatan 14, 164 74 Akalla — Visa karta

Vi på Starcycle har i raketfart blivit ett mycket omtyckt företag med många återkommande kunder som uppskattar vårt personliga engagemang, vår flexibilitet och vår snabba service.

Med vårt breda tjänsteutbud kan vi skräddarsy en lösning anpassad efter just ditt behov. Som kund behöver du bara ha en leverantör att ha kontakt med och ett telefonnummer att ringa, resten sköter vi.

Vi är verksamma inom följande områden:

Återvinning (bortforsling av bråte och skräp till återvinningscentralen)
Städhjälp
Flytthjälp
Dödsbo- och bohagstömningar
Tömning av kontor, lokal eller butik
Bud och Transporter
Montering
Löpande hämtningar från kontor av ex. returpapper, grovsopor, byggsäckar etc.

Vi hjälper både privatpersoner och företag. Vi har kontor och lager i Sollentuna och agerar i hela Stockholms län med omnejd samt Uppsala, Enköping och Västerås.

Anlita oss när du behöver hjälp och låt oss visa dig varför vi är en av de företag med högsta kundnöjdhet här på Reco!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt
4.8/5
4.8/5
4.9/5

Läs vad 358 kunder tycker om Starcycle

• 2020-09-28

Claes W skrev om Privat en del av Starcycle
    Beställde röjning, städning och transport för ett dödsbo.
    Mycket flexibelt företag som verkligen lyssnade in och uppfyllde våra önskemål. Medarbetarna på företaget mycket serviceinriktade och effektiva.
    En liten anmärkning var att företagets fakturor angav förfallodag som redan var passerad när vi fick dem.

Ett företag som jag varmt rekommenderar. Läs mer
    2020-09-29 Starcycle svarar Claes W
    Hej Claes,
    Stort tack för dina fina ord och för 5:a i betyg! Det glädjer oss att vi fick möjlighet att hjälpa dig och att du är nöjd över utförandet. Vi finns endast ett samtal eller mail bort när du behöver oss igen. Allt gott! /Team Starcycle
  • 2020-09-27

Gunnel W skrev om Starcycle
    Jag är nöjd med bemötandet och kommer att återkomma till er vid behov. Läs mer
  • 2020-09-18

Robert M skrev om Starcycle
    Mycket bra service som löser problem. Bra bemötande och arbetet går snabbt med trevliga killar som kan hantera stora tunga föremål. Läs mer
  • 2020-09-18

Lena N skrev om Starcycle
    Jag fick hjälp att tömma ett dödsbo och är jättenöjd med hjälpen. De fick jobba hårt men fick allt gjort enligt förväntan. Dessutom var servicen utomordentlig. Pålitliga, mycket bra service och väldigt bra kvalitet på utfört jobb. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2020-09-17

Hannele E skrev om Starcycle
    bortforsling av mitt piano. Företaget var det enda som åtog sig detta. Jag var mycket nöjd.
    Jag blev väldigt vänligt bemött både från kontorssidan och av killarna som "gjorde jobbet".
    Företaget var bättre än väntat.
    Jag kommer att rekommendera dem. Läs mer
  • 2020-09-04

Bo P skrev om Privat en del av Starcycle
    Bra service. Tttttttttttttttttttttttytttttttttttttttttttttttttt Läs mer
    2020-09-14 Starcycle svarar Bo P
    Hej Bo!
    Tack för ditt fina omdöme. Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle
  • 2020-09-04

Robbie W skrev om Privat en del av Starcycle
    Bokade flytt samt flyttstäd via Starcycle och allt flöt på hur smidigt som helst. Ingenting var trasigt, flyttgubbarna var extremt varsamma och snabba.
    Kan varmt rekommendera Starcycle! Läs mer
    2020-09-14 Starcycle svarar Robbie W
    Hej Robbie!
  • 2020-09-03

Christina B skrev om Privat en del av Starcycle
    Flytt/tömning av dödsbo plus flyttstädning. Vi blev väl bemötta! Läs mer
    2020-09-03 Starcycle svarar Christina B
    Hej Christina!
  • 2020-08-26

Huvudstadens Golfklubb Å skrev om Företag en del av Starcycle
    Kontaktade Starcycle för hjälp med att tömma ett hus och även få det städat.
    Vi är mycket nöjda med genomförandet av det beställda arbetet samt på det trevliga och samtidigt proffsiga sättet vi bemöttes av Starcycles personal.
    Kan varmt rekommendera Starcycle och kommer med all sökerhet att återkomma med nya förfrågnkngar när vi har behov av hjälp. Läs mer
    2020-08-28 Starcycle svarar Huvudstadens Golfklubb Å
    Tack för fint omdöme och 5:a i betyg!. Vi är glada att ni är nöjda med utförandet. Vi finns endast ett samtal bort om ni behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle
  • 2020-08-07

Rodrigo A skrev om Privat en del av Starcycle
    Fick hjälp med att städa och tömma ett dödsbo. Trevlig och proffsig bemötande från kontaktperson samt all personal som utförde uppdraget. Mina varmaste rekommendationer mycket nöjd med allt. Läs mer
    2020-08-12 Starcycle svarar Rodrigo A
    Hej Rodrigo,
  • Märtha J

2020-08-05

Märtha J skrev om Privat en del av Starcycle
    Tömning av lägenhet för dödsbo
    Väl bemött i sammanhanget och inför fullgörandet av uppdraget.
    Något förvånad över att "slutsumman" i fakturan blev så mycket högre än jag förväntat mig; kan dock bero på bristande erfarenheter i sammanhanget.....

I alla fall skönt att få det hela gjort! Läs mer
    2020-08-12 Starcycle svarar Märtha J
    Hej Märtha,
    Kul och höra att du är nöjd med vår kommunikation och utförande!
    Svårt att uttala mig om kostnaden är hög eller inte, då du valde att acceptera vår offert så hoppas jag ändå att du ansåg den rimlig.
    Hoppas vi får möjligheten att hjälpa dig igen framöver. //Team Starcycle
  • 2020-07-01

Jennifer M skrev om Privat en del av Starcycle
    We had an excellent moving experience with Starcycle! The booking was friendly and easy and the moving team were careful and professional. Everything was handled very well and it was all finished quickly :) I will call Starcycle again for future moves! Läs mer
  • 2020-06-28

Maria N skrev om Privat en del av Starcycle
    Starcycle tömde ett dödsbo och gjorde det med beröm godkänt. De tog även hand om städningen, även det gjordes perfekt. Bemötandet var otroligt bra, men man ska inte välja Starcycle om man vill hålla ner kostnader.

Med vänliga hälsningar,
    Maud och Maria Läs mer
    2020-06-30 Starcycle svarar Maria N
    Hej Maria!
  • 2020-06-18

Elisabeth H skrev om Privat en del av Starcycle
    Jag behövde flytthjälp i ett svårt läge med en vårdnadstvist och en misshandel. De ställde upp på mycket kort varsel, med en stor förståelse och för en prisvärd kostnad och utförde jobbet mycket professionellt och gav trygghet i en annars mycket turbulent situation. Jag rekommenderar dem gärna vidare till alla som behöver flytthjälp. Läs mer
    2020-06-22 Starcycle svarar Elisabeth H
    Tack snälla Elisabeth för att du tog dig tid att skriva sådant fint omdöme om oss här på Reco. Vi finns endast ett samtal bort när du behöver oss - Det vet du! Allt gott. /Team Starcycle
  • 2020-06-12

Marianne B skrev om Privat en del av Starcycle
    Tack för ett vänligt bemötande och ett väl utfört arbete! Vi fick hjälp med att tömma och städa våra föräldrars lägenhet. Läs mer
    2020-06-12 Starcycle svarar Marianne B
    Hej Marianne!
  • 2020-06-11

Marie L skrev om Privat en del av Starcycle
    Jag och mina systrar beställde en tömning tidigare i vår och senast för några dagar sedan. Vid första tillfället tillkom det bråte - men det var inga problem. Snabb, effektiv och noggrann personal. Läs mer
    2020-06-11 Starcycle svarar Marie L

2020-06-05 Starcycle svarar Emilia K
    Hej Emilia!
  • 2020-06-02

Birgitta A skrev om Privat en del av Starcycle
    Snabbt, smidigt och enkelt och också trevliga att ha att göra med :-) Läs mer
    2020-06-02 Starcycle svarar Birgitta A
    Hej Birgitta,
  • 2020-06-02

Kristina D skrev om Privat en del av Starcycle
    Jag köpte en tjänst, flyttstädning. Allting gick smidigt och snabbt från början till slut: kontakt, proffsig konversation, trevlig bemötande. Företaget levde upp till alla mina förväntningar. De löste problemen som uppstod, exempelvis ändra tiden, putsa extra två inglasadebalkongen.
    Jag är mycket nöjd med resultatet! HELT FANTASTISKT! STARKT REKOMMENDERAS! Läs mer
    2020-06-02 Starcycle svarar Kristina D
    Tack snälla Kristina för att du tog dig tid att skriva ett sånt fint betyg till oss och vår service. Vi strävar alltid efter att vara flexibla och serviceinriktade. Vi ser aldrig problem - endast roliga utmaningar! Vi är glada att du upplevde vår service som smidig och att vi överträffade dina förväntningar! Du vet var vi finns om du behöver hjälp i framtiden /Team Starcycle
  • 2020-05-23

Seidi L skrev om Privat en del av Starcycle
    JAG KÖPTE TJÄNSTEN BORT FORSLING AV MIN GAMLA STORA TJOCK TV.
    DET FUNGERADE ALLDELES UTMÄRKT VÄNLIGT BEMÖTANDE SÅÅ BRA. JAG KOMMER I FORTSÄTTNINGEN ATT ANVÄNDA MIG AV STARCYCLES TJÄNSTER.
    MVH SEIDI LUNDMAN Läs mer
    2020-05-25 Starcycle svarar Seidi L
    Hej Seidi! Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation och 5 starka recos! Vi är glada att du är nöjd med hur uppdraget utfördes och att vi fick möjligheten att hjälpa dig! Du vet vart vi finns när du behöver oss igen! /Team Starcycle
  • 2020-05-20

Maria V skrev om Privat en del av Starcycle
    Flytt av möbler och flyttstäd. Bra service, trevlig personal Läs mer
    2020-05-22 Starcycle svarar Maria V
    Tack Maria! Vad roligt att höra att du är nöjd över utförandet och tack för 5:a i betyg. Vi hjälper dig gärna igen i framtiden - Det är bara slå oss en signal. Må gott! /Team Starcycle
  • 2020-05-07

Ingibjörg K skrev om Privat en del av Starcycle
    Flyttstädning - det gjorde de jättebra, blev väldigt fint och min köpare hade heller inga anmärkningar. Toppbetyg! Läs mer
    2020-05-07 Starcycle svarar Ingibjörg K
    Tack Ingibjörg! Vad roligt att höra att du är nöjd över utförandet och tack för 5:a i betyg. Vi hjälper dig gärna igen i framtiden - Det är bara slå oss en signal. Må gott! /Team Starcycle
  • 2020-03-24

2020-03-16 Starcycle svarar Anders N
    Hej Anders!
  • 2020-02-20

Magnus D skrev om Privat en del av Starcycle
    Killarna jobbade snabbt och effektivt Läs mer
    2020-02-20 Starcycle svarar Magnus D
    Hej Magnus,
    Vad roligt att höra att du är nöjd över utförandet och tack för 5:a i betyg! Vi hjälper dig gärna igen i framtiden - Det är bara slå oss en signal. Må gott! /Team Starcycle
  • 2020-02-16

Stefan H skrev om Privat en del av Starcycle
    Flyttstäd av lägenhet, kom i tid, uppträdde korrekt och gjorde ett bra jobb, Läs mer
    2020-02-17 Starcycle svarar Stefan H
    Hej Stefan och tack för ditt fina omdöme. Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle
  • 2020-02-09

Helena P skrev om Privat en del av Starcycle
    Bokade flytthjälp samt bortforsling av möbler
    Trevlig, kompetent personal
    Allting gick smidigt kan varmt rekommendera
    . Läs mer
    2020-02-11 Starcycle svarar Helena P
    Hej Helena, tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du är nöjd med bemötandet och utförandet. Vi finns endast ett samtal bort om du behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle
  • Ingrid H

2020-02-09

Ingrid H skrev om Privat en del av Starcycle
    Jag sålde möbler
    Bra och hjälpsamma chaufförer
    Blev trevligt bemött när jag hade kontakt med Starcycle
    Alla förväntningarna var bra.

Jag rekommenderar Starcycle Läs mer
    2020-02-11 Starcycle svarar Ingrid H
    Hej Ingrid!
  • Caroline G

2020-02-07

Caroline G skrev om Privat en del av Starcycle
    Anlitade Stacycle för flytthjälp men även flyttstäd i såld bostad som i köpt bostad och alla på 3 tjänster levererade dom väldigt bra på. Också bra admin/kundtjänstperson som var snabb och svara på flera mailtrådar och kunde hjälpa till med flyttstäd på nya stället på kort tid.
    Upplever det också seriöst att de justerar fakturan om tiden för deras offertkalkyl har inneburit mindre flytttid. Rekommenderas ! Läs mer
    2020-02-07 Starcycle svarar Caroline G
    Hej Caroline,
    Stort tack för dina fina ord och för 5:a i betyg! Det glädjer oss att vi fick möjlighet att hjälpa dig med uppdragets alla delar och att du är nöjd över utförandet.
  • 2020-01-29

Peter R skrev om Privat en del av Starcycle
    Vi använde Starcycle för slutstädning av vår lägenhet. När de städade hade de sönder ett av glasen på ugnsluckan. De meddelade oss detta och frågade om vi ville ha ersättning eller om de skulle fixa detta själva, vilket de gjorde. Superproffsigt tycker jag. Också bra kvalitet på städningen.
    /Peter Läs mer
    2020-01-30 Starcycle svarar Peter R
    Tack Peter! Vad roligt att höra att du är nöjd över utförandet och tack för 5:a i betyg.
    Ibland händer olyckor men givetvis finns vi där hela vägen och tar vårat ansvar.
  • 2020-01-22

Tal Aviation Nordic Ab F skrev om Företag en del av Starcycle
    Hämtning av returpapper.
    På ett trevligt och proffsigt sätt.
    Företaget höll vad dom lovade i tid och pris.
    Kan rekommenderas och användas igen. Läs mer
    2020-01-29 Starcycle svarar Tal Aviation Nordic Ab F
    Tack snälla för ert fina omdöme och att ni är nöjda med oss och vår service. Vi hoppas att detta inte var sista gången vi fick hjälpa er! Vi finns endast ett samtal eller mail bort. Allt gott //Team Starcycle
  • 2020-01-15

Zacharias W skrev om Privat en del av Starcycle
    Efter att ha läst alla positiva omdömen så beställde vi flytt och bortforsling. Offerten kom snabbt och flytten utfördes sedan mycket proffsigt av 3 trevliga killar. Skulle definitivt anlita Starcycle igen. Slutfakturan blev t.o.m lägre än offerten.
    Högsta betyg från oss!! Läs mer
    2020-01-15 Starcycle svarar Zacharias W
    Hej Zacharias! Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation och 5 starka recos! Vi är glada att du är nöjd med hur uppdraget utfördes och att vi fick möjligheten att hjälpa dig! Du vet vart vi finns när du behöver oss igen! /Team Starcycle
  • 2020-01-13

Anneli B skrev om Privat en del av Starcycle
    Vilken proffsig flyttfirma! Tydlig och snabb offert och flytten sköttes av tre mycket trevliga och effektiva killar. Kan varmt rekommendera StarCycle!! Läs mer
    2020-01-14 Starcycle svarar Anneli B
    Tack Anneli! Vad roligt att höra att du är nöjd över utförandet och tack för 5:a i betyg. Vi hjälper dig gärna igen i framtiden - Det är bara slå oss en signal. Må gott! /Team Starcycle
  • 2019-12-27

Dag S skrev om Privat en del av Starcycle
    Flytt samt flyttstädning fungerade perfekt. Flexibla och snabba uppskattades då jag hade kort om tid. Läs mer
    2020-01-14 Starcycle svarar Dag S
    Tack snälla Dan för 5:a i betyg!. Vi strävar alltid efter att vara flexibla och effektiva utan bristande i kvalitet.
    Du vet var vi finns om du behöver hjälp igen i framtiden /Team Starcycle
  • 2019-12-20

Christer S skrev om Privat en del av Starcycle
    Tömning och flyttstädning av lägenhet.
    Började inte bra när den som skulle komma och se lägenheten för att lämna en offert hade åkt på semester, fick vänta på en annan kille som kom förbi och hade riktigt bråttom.
    Offerten kom snabbt, men värderingen av en del värdeföremål var ett skämt.
    Men efter detta gick allt mycket bra. Tömning och flyttstädning på utsatt tid och med ett lysande resultat. Städningen var faktiskt över förväntan och jag hade höga förväntningar!
    Kan rekommenderas. Läs mer
    2020-01-22 Starcycle svarar Christer S
    Hej Christer,
    Tack för ditt omdöme och kul och höra att du gillade slutresultatet så mycket! Även att du känner att du vill rekommendera oss, uppskattas!
    Man ska ha höga förväntningar och härligt och höra att vi kunde tillmötesgå dessa förväntningar och t o m överträffa dom!

Ber om ursäkt för kommunikationsmissen mellan mig och mina kollegor men skönt att det kunde lösa sig så snabbt som det ändå gjorde. Du fick vänta en kortare stund i lägenheten tills min kollega var på plats. //Marcus Hedin VD Starcycle
  • 2019-12-01

Christina V skrev om Privat en del av Starcycle
    Flyttning från villa till lägenhet.
    Snabb offert och bra bemötande vid telefonkontakter.
    Flyttpersonalen, 4 unga män var trevliga och tjänstvilliga.
    Försiktig och snabb hantering av bohaget.
    Bra och över förväntan. Läs mer
    2019-12-02 Starcycle svarar Christina V
    Hej Christina! Tusen tack för ditt trevliga omdöme! Vi tackar för förtroendet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Ha det fint så länge! /Team Starcycle
  • 2019-11-21

Håkan F skrev om Privat en del av Starcycle
    Tycker det räcker med att jag ger betyget utmärkt vilket det var Läs mer
    2019-11-29 Starcycle svarar Håkan F
    Hej Håkan och tack för ditt fina omdöme. Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle
  • 2019-11-15

Maxi ICA Stormarknad Lindhagen I skrev om Företag en del av Starcycle
    Bokade en transport och bemöttes mycket trevligt. Snabb och proffsig service. Läs mer
    2019-11-15 Starcycle svarar Maxi ICA Stormarknad Lindhagen I
  • 2019-11-05

Barbro K skrev om Privat en del av Starcycle
    Hej. För ca 5 år sedan fick Starcycle uppdraget att tömma, transportera bort samt städa en lägenhet. Jag var mycket nöjd! Nu 5 år senare fick de samma uppdrag . Då liksom nu är jag supernöjd. Så skönt med en firma , som åtar sig hela processen och gör det så bra och snabbt! Mvh Barbro Koci Skickat till Läs mer
    2019-11-06 Starcycle svarar Barbro K
    Hej Barbro! Tusen tack för ditt trevliga omdöme! Vi tackar för förtroendet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Ha det fint så länge! /Team Starcycle
  • 2019-11-01

Camilla B skrev om Privat en del av Starcycle
    Punktliga hjälpsamma och allt utfört på rimlig tid. Läs mer
    2019-11-06 Starcycle svarar Camilla B
    Hej Camilla och tack för ditt fina omdöme. Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle
  • 2019-11-01

Helen H skrev om Privat en del av Starcycle
    Vi beställde både flytt,magasinering och städ. Flytt och städ fungerade alldeles utmärkt,trevliga var de också. Magasineringen kan jag inte uttala mig om förrns i maj då vi ska ta ut möblerna. Kontakten med Jessica var mycket proffsigt och vänligt bemött Läs mer
    2019-11-06 Starcycle svarar Helen H
    Hej Helen! Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation och 5 starka recos! Vi är glada att du är nöjd med hur uppdraget utfördes och att vi fick möjligheten att hjälpa dig! Självklart så kommer din flytt från magasineringen gå lika smidigt.
    Ta hand om dig så länge! /Team Starcycle
  • 2019-10-18

Kaj D skrev om Privat en del av Starcycle
    Vänlig, snabb men annars inte till belåtenhet. Hög kostnad och låg värdering. Läs mer
    2019-11-06 Starcycle svarar Kaj D
    Hej Kaj,
    Kul och höra att du är nöjd med vår kommunikation och utförande!
    Hoppas vi får möjligheten att hjälpa dig igen framöver. //Team Starcycle
  • 2019-10-18

Karriärkonsulten L skrev om Företag en del av Starcycle
    Håller tider, utför jobbet med kvalitet och är väldigt flexibla Läs mer
    2019-11-06 Starcycle svarar Karriärkonsulten L
    Tack snälla för ditt fina omdöme och att du är nöjd med vår service. Vi hoppas du återkommer till oss om du behöver hjälp igen! //Team Starcycle
  • 2019-09-23

Daniel P skrev om Starcycle
    Flytten gick bra och bra killar men det blev bra mycket dyrare än offerten, om ni anlitar starcycle observera att offerten alltid blir dubbelt så dyr, blev inte upplyst om att offerten bara gäller för "en man".

Man tror ju att offerten ska gälla för 2 man om man blir tilldelad 2 man. Tydlighet är extremt viktigt när det gäller kontakt med kunder, har jobbat länge med kundservice. Läs mer
    2019-09-24 Starcycle svarar Daniel P
    Hej Daniel,
    Kul och höra att du är nöjd med utförandet!
    Priset(per timme) har hela tiden varit den samma men det blev fler antal timmar. Detta på grund av att du valde att få med dig mer i din flytt än det vi talade om när vi gav dig offerten. Inte alls i närheten av dubbelt så många timmar som offererat men några fler.
    Vi har haft kontakt på både mail och telefon och detta är nu utrett. Vi hoppas du kommer trivas i ditt nya boende! Vh, Marcus Hedin VD Starcycle
  • Ing-mari O

2019-09-15

Ing-mari O skrev om Privat en del av Starcycle
    De flyttade åt mig och körde möbler mm till återvinning. Blev mycket bra bemött av de tre männen som skötte det hela. De var proffsiga och mycket trevliga.
    Sammanfattning: Högsta betyg till Starcycle med personal. Kommer att rekommendera Starcycle AB till vänner och bekanta. Läs mer
    2019-09-23 Starcycle svarar Ing-mari O
  • Camilla H

2019-09-03

Camilla H skrev om Företag en del av Starcycle
    Snabba, proffsiga, pålitliga och flexibla! Bästa flyttföretaget i Stockholm by far. Läs mer
    2019-09-09 Starcycle svarar Camilla H
    Tack för dina fina ord Camilla och för full pott! Nöjd kund gör oss på Starcycle nöjda.
    Vi hjälper dig gärna igen. Allt gott, /Team Starcycle
  • Harriet L

2019-08-30

Harriet L skrev om Privat en del av Starcycle
    Bortforsling av gammalt jättetungt piano.
    Mycket trevliga killar. Lite dåligt med språket men inget som jag hängde upp mig på, svenska+engelska fungerade. De var snabba, väldigt kunniga och försiktiga att inte skada något. En 100 % positiv upplevelse! Blev mest förvånad över att de bara var två. med tanke på tyngden! Var rädda om dem och deras ryggar! Läs mer
    2019-09-13 Starcycle svarar Harriet L
    Hej Harriet! Tusen tack för ditt trevliga omdöme! Vi tackar för förtroendet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Ha det fint så länge! /Team Starcycle
  • 2019-08-22

Miles D skrev om Företag en del av Starcycle
    Vänliga och snabba hantering från första kontakt. Fyra killar kom för att hjälpa oss rensa i två stora förråd. Gick väldigt fort och sedan tog de hand om allt bråte och skräp.
    Värmt rekommenderas! Läs mer
    2019-08-30 Starcycle svarar Miles D
    Tack för fint omdöme och 5:a i betyg!. Vi är glada att ni upplevde vår service som snabb och att ni var nöjd med utförandet. Vi finns endast ett samtal bort om ni behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle
  • 2019-07-04

Sivers IMA S skrev om Företag en del av Starcycle
    Starcycle fixade vår kontrs och labflytt på ett mycket bra sätt! De utförde även montering etc på ett mycket bra sätt. Läs mer
    2019-07-19 Starcycle svarar Sivers IMA S
    Tack för fint omdöme och 5:a i betyg!. Vi är glada att ni upplevde vår service som snabb och att ni var nöjd med bemötandet. Vi finns endast ett samtal bort om ni behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle
  • 2019-06-30

Lena A skrev om Privat en del av Starcycle
    Jag har anlitat Starcycle vid flera tillfällen och har varit mycket nöjd. De har hög servicenivå och är professionella. Jag kan verkligen rekommendera dem. /Lena A Läs mer
    2019-07-01 Starcycle svarar Lena A
    Tack snälla Lena för att du tog dig tid att skriva sådant fint omdöme om oss här på Reco. Vi är så glada att du är återkommande kund till oss. Vi finns endast ett samtal bort när du behöver oss - Det vet du! Allt gott. /Team Starcycle

Finlandsgatan 14, 164 74 Akalla