Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Stadsbudsbolaget Stockholm AB

www.stadsbudsbolaget.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Stadsbudsbolaget Stockholm - Vi är ditt personliga flytt-, transport- och bemanningsföretag! Stadbudsbolaget startades 1954 som ett av de första bemanningsföretagen i Sverige. Idag erbjuds även tjänster som flytt åt privatpersoner och företag, flyttstädning, magasinering och andra servicetjänster. Vid bohagsflytt...

210 omdömen om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Birgitta S
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Från bokning till genomförande har ni varit mycket professionella och trevliga. Toppenkillar som packade och flyttade och var väldigt noggranna och hjälpsamma och hade ett glatt humör. Jag är mycket nöjd och kan varmt rekommendera Stadsbudsbolaget.

Anders A
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Trevliga och duktiga. Jobbar snabbt.

Marina S
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Snabb o proffsig. Fint att man kan bokade I så marketers med Sthlms Auktionsverk Magasin 5

Ann Y
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Vi bor på sjätte våningen och fick hjälp med att bära ner en torktumlare för alla trapporna. Vi fick hjälp väldigt snabbt och effektivt.

Jan B
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Jag anlitade bolaget 2010 för att hämta ut arvegods som legat under många år i magasin. Det var 20 minus och min bil startade inte men de hämtade godset själva till Stockholms Auktionsverk och hjälpte till med formaliteterna och kom sedan hem till mig med de möbler jag skulle behålla. En suverän service och trevligt bemötande. Det föll sig därför naturligt att jag anlitade dem nu i veckan för flytt av föremål från ett dödsbo till mitt delboende i närheten av Trosa. Återigen ett mycket trevligt och service sinnat bemötande...

Ann L
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Snabba, starka och lösningsorienterade. De kom i tid och var mycket försiktiga med föremålen som skulle fraktas. Fick även ett sms när föremålen var fördiglevererade.

Yohanna T
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Superbra! Snabb bokning, trevlig personal, billigt!

Lars F
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Mycket bra bemötande. Försiktigt ock skonsam flytt av tunga föremål. Kan mycket varmt rekommenderas! Ett bra kontor där man enkelt bokar arbetet och går reda på vad det kan kosta. Problemfritt!

Madeleine K
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Otroligt trevliga, duktiga & hjälpsamma, rekommenderas varmt :-)

Lars-olof G
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Flytt o städning utfört av synnerligen proffsiga människor! Stort tack för det. Kan sen iofs ha synpunkter avseende den rätt höga prisnivån.

Lars B
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Trevligt bemötande från första kontakt. Noggranna och strukturerade, kändes proffsigt hela vägen helt enkelt!

Anita F
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Punktlighet, trevliga killar. Mycket nöjd!

Michael T
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Toppen service avkillarna som kom

Amanda P

Informerade snabba och engagemang

Patrik E
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Blev dyrare än offerten, men fantastiskt jobb och service.

Olov L
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Personalen arbetade snabbt och bra. De var trevliga och tillmötesgående. Vi fick ett mycket bra intryck av dem och företaget. De utförde transport av möbler mm till Stockholms auktionsverk.

Peter M
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Toppen av service helt enkelt. Kommer på räty tid utför uppdraget snabbt och försiktigt. Levererar på exakt rätt tid.

Hans K
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Killarna kom på avtalad tid. Gjorde det de skulle och var synnerligen trevliga. Vi är nöjda, precis som vi förväntade. Vi gillar speciellt bemötandet vid beställning, skriftligt avtal och snabb fakturering. Allt klappat och klart snabbt och fakturerat helt enligt överskommelsen.

Anders E

Mycket trevligt och proffsigt

Emil E

Snabbt, smidigt och professionellt

Ragnhild H
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Perfekt och väldigt fint bemötande av alla 👍🏻💕

Hanna P
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Trevligt och professionellt bemötande. Personalen ringde innan. När vi möttes tog de i hand och presenterade sig. Mina förväntningar var att de skulle göra ett bra jobb, vilket de gjorde. Personen som tog emot min förfrågan var också väldigt bra och kunde erbjuda en flytt med kort varsel. Jag bokade en liten flytt.

Johan H
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Bra organiserat till rimliga priser. Seriöst företag.

Ingegerd O
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Mycket trevlig personal. Mycket effektiva. Kommer att föreslå er för vänner.

Anders S
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Trevligt och proffesionellt bemötande, Levde upp till mina förväntningar.

Robert J
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Mycket noggranna och trevliga!

Ulla E
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Otroligt proffsiga grabbar snabba och trevliga inga bekymmer alls.

Peter T
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Jag oerhört nöjd. Mycket professionellt och lyhört. bemötande Mattias , Susan mfl har gjort ett utmärkt jobb. Inte missat en enda detalj i ett som jag tycker ganska omfattande uppdrag på kort tid. Uppskattade mycket den positiva tonen från Mattias och Susan. Dessutom en tydlig kostnadsredovisning Hälsningar Peter Tageryd

Cathrine B
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Mycket bra service. Trevliga och effektiva. Snabba att svara på ev frågor och ersatte en del porslin omgående. Mycket nöjd!

Anna-Clara W
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Snabba, trevliga och profssiga. Bra bemötande vid kontakt på tel och mejl.

Iréne W
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Mycket bra bemötande, trevligt. Visste att de var bra därför jag anlitade dom. Packning, flytt, städ. Snabbt effektivt.

Staffan P
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Perfekta! Gjorde allt rätt, kom på utsatt tid och jobbade effektiv

Hans-Erik V
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Mycket bra, effektiva och trevlig personal. Några små repor på möbler och smuts på sängen drar ner betyget något. Härligt med människor som är glada och trivs ned sitt arbete som de här tre packmästarna.

Fredrik Karl Johan W
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Jag har tyvärr haft en dålig erfarenhet tidigare av ett par flyttfirmor men denna överträffade t.o.m mina höga förväntningar då jag blev varmt rekommenderad att anlita dom. Oerhört professionella och väldigt trevliga killar vilket gjorde mig trygg genom hela processen från början till slut.

Emma S
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Fantastiska killar, som ingenting var omöjligt för! Jag kände 100% förtroende för dem! Och dessutom väldigt trevliga och tillmötesgående. Top noch, skulle jag vilja säga! Så jag ger mina varmaste rekommendationer för att anlita dem.

Peter F
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Trevlig och snabb kommunikation. Flyttade en stor antik spegel åt mig. Kom på utsatta tid, skötte det hela proffsigt, väldigt nöjd! Rekommenderar!

Sara J
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Superproffs och trevligt bemötande. Perfekt service om du behöver frakta möbler till Stockholms Auktionsverk.

Henrik W
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Bra kommunikation, trevligt bemötande och stadig hjälp!

Gabriella V

Snabbt, smidigt, proffesionellt

Katarina E
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Jätte snabba o super trevlig personal

Aleksander Z
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Riktigt grym service över min förväntan. Kan starkt rekommendera bolaget vid flytt.

Anna E
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Allt funkade och gick mycket snabbare än förväntat. Kunde dessutom göra beställningen med kort varsel - mindre än 24h. Och fick flera värdefulla tipps för mitt pågående inflyttandet utan att det kändes påträngande eller alltför i säljande. Tack för bra stöd och service med utmärkt timing

Charlotte F
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Kom i tid! Jobbade snabbt. Noggranna. Serviceminded. Allt var bra!

Eva A
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Mycket glatt och bra bemötande, väldigt smidigt. Fick några skåp, tavlor och matta flyttade från City till Täby

Suzanne Å

Trevliga gott bemötande. Det kanske inte är 30 tecken men jag tycker det räcker

Elisabet L
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Trevlig personal o allt gick perfekt!

Yuri G
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Väldigt trevligt bemötande, snabba. Fick hjälp samma dag med hämtning av möbler.

Ninni P
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Toppen! Kunde inte valt ett bättre alternativ. Kommer alltid att rekommendera er

Birgitta S
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Jag bokade en körning från mitt hem till Stockholms Auktionsverk, Magasin 5. Allt fungerade perfekt, både kontakten med Susanne och de båda stadsbudens arbetsinsats och bemötande. Allt gick som smort! Tack!

Ulla A
Skrev om Stadsbudsbolaget Stockholm AB

Snabba och effektiva! Kan verkligen rekommendera Stadsbudsbolaget Stockholm AB för såväl små som stora flyttar!