Haynes Cleaning

Haynes Cleaning

www.haynesab.com
  • BadgeThreeYears
4.5

Välkommen till Haynes Cleaning! Vi Haynes Cleaning hjälper tusentals privatpersoner och företag att hålla rent och fint. Vi utför all typ av städning, allt från fönsterputs, hemstäd, flyttstäd, kontorsstäd, byggstäd mm. Vi på Haynes satsar alltid på att skapa långsiktiga relationer till våra kunder genom att alltid utföra...

420 omdömen om Haynes Cleaning

Sedan starten hos Reco 2021

Andrea A
Skrev om Haynes Cleaning

Vi är mycket nöjda med fönsterputsning. Även förra årets spontana fönsterputs inomhus var mycket uppskattad. Duktiga killar, kan bara rekommenderas. Önskar företaget ett gott 2024

Elisabeth L
Skrev om Haynes Cleaning

Snabba, trevliga men framför allt fönstren blev skinande rena.

Gunilla N
Skrev om Haynes Cleaning

Jag är nöjd med fönsterputsningen!

Daniel A
Skrev om Haynes Cleaning

Så gott som perfekta på att rengöra fönster.

Bernt M

Fungerar bra. Kommer när dom ska. Bra resultat

Barbro A

Har anlita dom i 20 år då o då Är nöjd Kund Tack

Cristian P
Skrev om Haynes Cleaning

Fick fönsterputs invändigt och det rann vatten ner från fönstren på väggen som skapade fula fläckar från smutsigt vatten på nymålade väggar. Hur företaget sedan hanterade situationen var väldigt oprofessionellt och deras agerande var omoget och orutinerat.

Lena A
Skrev om Haynes Cleaning

Trevligt bemötande av personal på plats och ett bra genomfört arbete/fönsterputsning. Kan varmt rekommendera företaget.

Björn O
Skrev om Haynes Cleaning

Helt ok, rent och fräscht. Se upp med diskmaskinens insides kanter, ludd i torktumlaren och rengjord gummibälj i tvättmaskinen.

Ingela Margareta N
Skrev om Haynes Cleaning

Jag är nöjd med första gången och trevligt bemötande i telefon

Gunilla H
Skrev om Haynes Cleaning

Helt nöjd. Bra utfört arbete, trevlig personal.

Renate R
Skrev om Haynes Cleaning

Lätt att få kontakt med och ett trevligt bemötande. Snabb och proffsig fönsterputsning! Trevlig personal som dessutom förstod svenska ! Kan varmt rekommendera dem!

Josefine F
Skrev om Haynes Cleaning

Snabbt och enkelt! Trevligt och jag var nöjd!

Cecilia D
Skrev om Haynes Cleaning

Snabba det blir perfekt & de lämnar inget spill efter sig

Eva E
Skrev om Haynes Cleaning

Fin telefonkontakt för att boka, men sen var det min dotter som tog emot dem när de kom. Resultatet är superbra!

Christine L
Skrev om Haynes Cleaning

Bokade er via MTAB på rekommendation, är mycket nöjd med städningen 👍

Monica M
Skrev om Haynes Cleaning

Bra bemötande, snabbt utfört arbete, helt ok resultat.

Gerd P

trevligt bemötande Rena fönster Ja det blev jättefint och rent

Monica O
Skrev om Haynes Cleaning

Blev väldigt väl bemött av företaget. Hade en storstädning, var mycket nöjd efteråt, skinande ren ugn, spishällen blev jättefin. Skåpen i köket blev så fina. För övrigt var allt städat till min belåtenhet. Tänker fortsätta anlita dom till veckostädning och fönsterputs lite då och då. Utvändig fönsterputs har dom gjort åt oss i flera år och det har vi varit belåtna med.

Kathy W
Skrev om Haynes Cleaning

Fönsterputsaren som var hos mig var fantastiskt duktig, han måste ni behålla! Han var artig, noggrann och gjorde ett exemplariskt arbete!

Annvor L
Skrev om Haynes Cleaning

Allt helt perfekt från beställning utfört arbete till betalning Supernöjd o nöjd kund kommer tillbaka.

Yvonne S
Skrev om Haynes Cleaning

Jag tyckte de var duktiga speciellt en kille som heter Carlos tror jag Han vill jag gärna ha varje gång om det går Tack

Sven-Erik W
Skrev om Haynes Cleaning

Fick erbjudande om tvätting av fönster, som jag bokade in. Men ingen kom för att tvätta fönstren på utsatt tid. Efter tfn-samtal visade det sig att en person på kontoret angett fel dag i företagets kalender. Fönsterputsrna kom därför dagen efter ca 15 min efter avtalad tid. Den av dem som talade svenska gav ett bra bemötande och utförde ett bra arbete, Den andre fick tilltalas på engelska och hade problem att öppna vår balkongdörr, som reglerades med skruvar på dörrens insida. alla fönstren putsades på ett bra sätt och blev rena.

Truls R
Skrev om Haynes Cleaning

Snabb och jättefin service! Supernöjd!!

Ulf S
Skrev om Haynes Cleaning

Hej, Använde Haynes cleaning för första gången förra månaden. Alla rutor var väldigt bra putsade. OCh vi är supernöjda. Mvh Ulf och Cissi

Sara M
Skrev om Haynes Cleaning

Mkt nöjd, allt toppen från fint bemötande till bra utförande

Linn M
Skrev om Haynes Cleaning

Mycket trevlig personal, både kundservice och städare på plats. Resultat blev toppen, helt enligt förväntningarna.

Eva H
Skrev om Haynes Cleaning

Tack så mycket. Det värmer hjärtat!

Pernilla K
Skrev om Haynes Cleaning

Trevliga fönsterputsare som gjorde ett bra jobb på kort tid!

Jonas B
Skrev om Haynes Cleaning

Superbra på alla sätt! Väldigt nöjd. Trevliga killar och bra leverans.

Jimmie J
Skrev om Haynes Cleaning

Det man ser va bra städat men ställen som man inte såg utan behöver anstränga sig för va inte städat alls så som uppe i ugnen bakom spisen.

Annika K

Proffsigt, Kvalitet, noggrannhet Fönsterputs och städning

Yvonne D
Skrev om Haynes Cleaning

Alltid så proffsiga och trevliga!

Anna H
Skrev om Haynes Cleaning

Bra bemötande med trevlig personal men inte nöjda med städningen. Har inget med jobbet man gjorde att göra men att 1 person skall städa 170 kvm på 8 timmar håller inte tycker 8000 borde täcka 2 personer 8 timmar och då hade jobbet blivit betydligt mer noggrant dörrar och skåp var inte avtorkade osv. Vi hade tänkt att ha ett städ och fönsterputs abbonemang hos dom men inte om det fungerar på detta sättet.

Elin A
Skrev om Haynes Cleaning

Bokade flyttstädning från Haynes och jag är så nöjd! Trevligt bemötande och städningen levde upp till mina förväntningar. Jag kan verkligen rekommendera Haynes :)

Anna A
Skrev om Haynes Cleaning

Det var jättebra bemötande o mkt bra genomfört uppdrag. Vad som drar ner det lite är att det är en aning dyrt med tanke på att det är en minilägenhet på 45 kvm. Anna Augustsson

Lena E
Skrev om Haynes Cleaning

Jag blev trevligt och professionellt bemött. Jag köpte fönsterputs. Fönstren blev väldigt rena och fina. Det enda var att beläggningen på balkongfönstren som jag annonserat innan inte gick bort.

Danijela K
Skrev om Haynes Cleaning

Trevlig personal och väldigt nöjd!!

Bengt A
Skrev om Haynes Cleaning

Ett mycket väl utfört fönsterputsning 👍🏻

Arne S
Skrev om Haynes Cleaning

Snäll och snabbt! Rekommenderas!

Maria J
Skrev om Haynes Cleaning

Bra bemötande, fick snabbt tid för fönsterputsning. Dock några dropp/rinnmärken på några av rutorna efter utfört arbete.

Niklas T

Bra

Lillemor L
Skrev om Haynes Cleaning

Beställde flyttstäd av Haynes Cleaning efter att ha letat på nätet och sett att de fått bra recensioner. De var snabba och enkla att komma i kontakt med och det var lätt att boka. Jag blev trevligt bemött i all kontakt med dem. Städningen utfördes under den tid det var sagt och jag var djupt imponerad av hur fina ugnsplåtarna blev efter utfört städ. Trevliga städerskor som det gick enkelt att kommunicera på svenska med. Köparna var nöjda med utförd städning.

Ulla S
Skrev om Haynes Cleaning

väldigt nöjd med städningen, med kort varsel fick vi både fönsterputs och städning

Hanna R
Skrev om Haynes Cleaning

Bra bemötande när jag ringt kundtjänst. Trevliga och snabba svar. Vi köpte flyttstäd av vår lägenhet. Under slutbesiktningen fick vi kommentarer att det var slarvigt städat. Bland annat under fläkten och damm kvar i garderober.

Per M
Skrev om Haynes Cleaning

Mycket bra bemötande och superbra städning! Per

Frida C
Skrev om Haynes Cleaning

Haynes utför sitt uppdrag klanderfritt och lämnar hemmet väldigt fint efter sig!

Christina H
Skrev om Haynes Cleaning

Jag beställde fönsterputs o är så nöjd.Glömde fråga vad han hette men ett proffs, snabb o det blev så jättefint.Nästa gång jag behöver fönsterputs ringer jag er.Han ska ha 10 poäng.Tack.

Thomas L
Skrev om Haynes Cleaning

Enkelt, smidigt och ett väl ufört arbete. Top notch!

Shahin S
Skrev om Haynes Cleaning

Snabba, effektiva och väldigt tillmötesgående!